Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Jospas minä kissan saisin

"Aaa, mistä saan kissanpennun?!"
Taustatietoja: Sairasta? Jospas minä kissan saisin... Lähettänyt: Myötähäpeä

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 172 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1152 (1182 ääntä)
      Sairasta...

      Lainaa

    2. Tulos: +933 (961 ääntä)
      Luoja mikä idiootti.. pysyis pehmoleluissa vaan.

      Lainaa

    3. Tulos: +295 (339 ääntä)
      Aavistan et koht tulee ällölt kovaa settii täst. mut yhdyn ensimmäiseen eli sairasta..

      Lainaa

    4. Tulos: +408 (414 ääntä)
      Taas kerran näitä älyn väläyksiä. Mä haluun ton mää haluun ton. Kaks viikkoo niin viedään viaton eläin raukka löytöeläin kotiin, koska ei jakseta enään katsella ja pestä eläimen paskoja.

      Lainaa

    5. Tulos: +360 (370 ääntä)
      Vittu millainen idiootti voi ihminen olla!

      Lainaa

    6. Tulos: +580 (762 ääntä)
      Emmalle pieni vinkki tulevaisuuden varalle: Ota vaan ne housut pois, niin kyllä se mirri sieltä löytyy! Nam nam.

      Lainaa

    7. Tulos: +324 (342 ääntä)
      Isänmaan toivot jaakko ja emma. Sääliksi käy viatonta pientä kissaa :(

      Lainaa

    8. Tulos: +348 (352 ääntä)
      Pitäisi antaa ilmoitus eläinrääkkäyksestä... Kuristaa? Ei näin.

      Lainaa

    9. Tulos: +370 (378 ääntä)
      Nettivinkatkaa FM-tiimi Emma tai mokan lähettäjä. Veikkaan että jos olisi koiranpentu kyseessä useampi olisi jo barrikadeilla, kissoja kohdellaan usein kuin kertakäyttötavaraa mutta eivät ole silti sen epäarvokkaampia.

      Lainaa

    10. Tulos: +401 (409 ääntä)
      Annoin poliisille vinkin tästä. Olen niiin kyllästynyt tällaiseen TYPERÄÄN,VASTUUTTOMAAN,VIATTOMIEN SATUTTAMISEEN. Sydäntä särkee.

      Lainaa

    11. Tulos: -166 (218 ääntä)
      Nyt jos rauhotutaan vähän ja mietitään, niin Jaakkohan saattaa olla vaikka vauva! Ei sillä, että se oikeuttaisi Emmaa nauramaan asialle, mutta ei nyt kyse *välttämättä* ole aikuisen miehen tahallisesta kuristamisesta.

      Lainaa

    12. Tulos: +183 (199 ääntä)
      Mistä näitä sikiää? tekisi mieli kanssa vähän kuristaa..... Ja FB tiimi: voisitte suoraan vinkata nämä ja jättää julkaisematta, on todella surullista että palvelette niitä jotka saavat näistä puhtaasti sairaista mokista jotain mielihyvää.

      Lainaa

    13. Tulos: +128 (132 ääntä)
      Just, tommosille keskenkasvusille nuorille ''aikuisille'' tarvis mitää hoidettavaa, hoitaisivat ensin itsensä aikuisen tasolle. huoh.

      Lainaa

    14. Tulos: +145 (147 ääntä)
      Tää kuuluis sinne sairaat -osioon. Joku vois kuristaa tota, ja sitä Jaakkoa kans.

      Lainaa

    15. Tulos: +130 (132 ääntä)
      Toivottavasti on jo nettivinkattu tämäkin k*sipää.

      Lainaa

    16. Tulos: +154 (156 ääntä)
      Sanokaa joku, että tunnette Emman ja kyseessä on läppä??? Kissa katosi niin heti on monkumassa uutta ja sitten, kun kissa löytyy niin sitä ei jakseta enää hoitaa. Kyseessä on elävä olento eikä mikään tamagotchi!

      Lainaa

    17. Tulos: +35 (79 ääntä)
      Välttämättä tuo kuristaminen ei tarkoita sitä, että mies/poika/vauva (what so ever) oikeasti kuristaisi kissaa vaan kuvainnollisesti on jo niin tympiintynyt, että olisi valmis sen tekemään. Mutta samapa tuo täys idiootteja näkyy olevan tämä Emma ja Jaakko ja näemmä nämä kaveritkin, kun vain naureskelevat näille jutuille. Eläintenpitokieltoon ihmiset, jotka eivät pysty vastuutaan lemmikeistään kantamaan. Pysyisivät pehmoleluissa, yhtäkään elävää olentoa ei tällaisille ihmisille pitäisi antaa kärsimään.

      Lainaa

    18. Tulos: +123 (127 ääntä)
      Minullakin on kissa, joka pentuna oli varsin villi ja joskus oli mennä hermot. Mutta ei se oikeuta millään tavoin kohtelemaan kaltoin viatonta eläintä, joka vain elää lajilleen tyypillisellä tavalla. Emman kaltaisille yksilöille paras lemmikki on vessapaperista tehty mytty. Kiitos Mr. Ällö, pitkästä aikaa kommenttisi oli sellainen kuin toivoinkin.

      Lainaa

    19. Tulos: +108 (110 ääntä)
      Nettivinkkiä ehdottomasti menemään tuommoisesta, hyvä jos joku on jo laittanut. Ja tuon lähettäjä vois tehä kans ilmoituksen poliisille kun kerta tuntee tyypin. Vittu että menee hermot näiden kaikenmaailman idioottien kanssa. Miten TYHMÄ voi 18-vuotias olla? Toivottavasti tuo idiootti lukee nämä kommentit ja tajuaa miten vastenmielinen ja halveksuttava pelle hän on - ja toivottavasti poliisit käyvät jututtamassa. Harmi, että Suomessa tuommoisesta ei rangaistusta varmasti saa, mutta kunpa tuo naurettava paskapersepelle tajuaisi, että eläimiä ei kohdella kuin paskaa. Tuommoinen on vaan niin vitun säälittävää ja lapsellista käytöstä, hankala kuvitella miten joku voi olla noin vajaa.

      Lainaa

    20. Tulos: -24 (54 ääntä)
      Kyllä sitä itse kullaki menee hermot pennun kanssa :DD itekki aikonani toivoin et kuitti ois säästetty mutta enää en kyllä mistään hinnasta luopuis pikkusestani<333

      Lainaa

    21. Tulos: +47 (63 ääntä)
      kuinka moni antaa lemmikilleen nimeksi Jussijani??

      Lainaa

    22. Tulos: +66 (68 ääntä)
      Olisi kiva saada ton tyypin yhteystiedot. Hyvin sairasta. Kun kissan ottaa niin pitää tietää et on vähän villejä. Idiootti

      Lainaa

    23. tiedänkukatääon 27.10.2011 12:46
      Tulos: +49 (57 ääntä)
      elikkäs , ihan tiedoks tämä on tornio/haaparannalta ja jaakko on hänen poikaystävä. Ja ite emmakin on aika idioti.

      Lainaa

    24. Tulos: +78 (80 ääntä)
      Antakaa Emman yhteystiedot, voi tuoda tänne pentunsa! :) Saisi ainakin kodin jossa siitä huolehditaan vaikka kissa vetäisi pillurallia aamusta iltaan.

      Lainaa

    25. Tulos: -17 (33 ääntä)
      Kannattaa muuten kastroida se kissa, niin loppuu se p*lluralli.

      Lainaa

    26. Tulos: +69 (71 ääntä)
      mistä noin saatanan typeriä ihmisiä sikiää? piti viel tuo ikäkin kattoa uusiks, ku jutun perusteel sais kuvan et ois tyyliin 8-vuotias.. mitäköhän tuokin lissu on aatellu et se kissanpentu sit tekee, makaa vaan ja on? toivottavast ei vaan koskaan mukulaa saa, tiiä mitä sit sil tekee, ku alkaa kyllästyy.. :o

      Lainaa

    27. Tulos: +51 (55 ääntä)
      Ei ole todellista... -.-' Vaikka kissoja saa halvalla/ilmaiseksi, ne eivät ole leluja, jotka voi heittää nurkkaan ja unohtaa sinne. Mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa?!? Kas kun ei ilmoittanut heittäneensä kisun parvekkeelta alas...

      Lainaa

    28. Yli öpistö hörhö 27.10.2011 13:29
      Tulos: +88 (90 ääntä)
      Syvempääkin syvempi huokaus. Tekisi mieli kirjoittaa että joku saisi kuristaa tuon ja sen jaakon, ja sydämestäni toivon että joku niin tekeekin, mutta se ei riitä. On vaan niin älyttömän surullista että jotkut lapset (en tiedä minkä ikäinen toi ihmisenkuvatus on mutta käyttäytyy kuin viisivuotias) kohtelee eläinten pentuja (ja eläimiä ylipäänsä) tuolla tavalla. Tulee mieleen se video missä se pikkutyttö heitteli nauraen kissanpentuja jokeen. Minulla ei huumorintaju riitä ja voin vannoa että jos joku tuttavani tekisi noin niin löytäisi itseltään vähintään mustan silmän ja pari hammasta kurkustaan. Vituttaa lukea tällaisista idiooteista uudestaan ja uudestaan. Vois olla kohtalo sen verran armelias että tuollaiset ääliöt, runkkarit, kusipäät jne jäisivät vaikka ekan vastaan tulevan auton alle. Voi jostain tuntua oudolta että monet ihmiset uhkailevat tuollaisia ihmisiä väkivallalla kun "eläimiähän ne vain on" mutta me ollaan ihmisiä. Olevinaan niin paljon kehittyneempiä ja ylivertaisia mutta meitä myös sikiää enemmän ja joka hetki syntyy lisää. Eläimet eivät pysty puolustautumaan ihmistä vastaan, pennut varsinkaan, ja jos ne tekevät niin niin ne lopetetaan ihmisille vaarallisina yksilöinä. Varsinkin kotieläimet ja lemmikit. Satojen vuosien saatossa jalostettu niin että ne ymmärtävät että ihminen on "herra" ja "paras ystäväsi" (esim. koirat), ja sitten se satojen vuosien uskollisuus palkitaan sillä että joku ääliö ei tiedä eläimistä yhtään mitään ja hakkaa sitä "parasta ystäväänsä" tai kuristaa ja itkee samalla miten paska elukka se on. Oksettavaa. Ja surullista.

      Lainaa

    29. Yli öpistö hörhö 27.10.2011 13:32
      Tulos: +38 (44 ääntä)
      tiedänkukatääon: elikkäs , ihan tiedoks tämä on tornio/haaparannalta ja jaakko on hänen poikaystävä. Ja ite emmakin on aika idioti.
      Kappas vain. Sattumalta mulla asuukin yksi kaveri torniossa. Et sattuisi osoitetta tietämään jos kävis kylässä?

      Lainaa

    30. Tulos: +32 (36 ääntä)
      Että mua pistää vihaksi tällaiset eläinten kaltoinkohteliat! Hyvä, että menee poliisille tieto.

      Lainaa

    31. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Tosiaan, mistä näitä idiootteja sikiää? Voisi ottaa minuun yhteyttä, ottaisin mielelläni tuon kissanpennun ja se saisi todella hyvän ja huolehtivan kodin mun luotani!

      Lainaa

    32. Tulos: +26 (32 ääntä)
      Tekisin muuten ilmotuksen eläinsuojeluun yms. mutta tää tapaus on sattunut Ruotsissa joten en usko et Suomen eläinsuojelu puuttuis tähän. Tunnen ton Emman ja hän asuu Ruotsissa ja on Ruotsin kansalainen.

      Lainaa

    33. Tulos: -5 (19 ääntä)
      mitä helv: kuinka moni antaa lemmikilleen nimeksi Jussijani??
      Oikeasti kissan nimi on Miina :D

      Lainaa

    34. Tulos: +41 (43 ääntä)
      Voi luoja... Hirveetä ku ei koskaan tiiä millaseen kotiin se lemmikki ihan oikeesti joutuu. Tossa just kuuntelin bussissa yks pv kahta tyttöö ja toinen sano, että: "Mä oon niiiiiin kyllästyny meijä koiraa kun se ei osaa mitään kivoja temppuja ja se ei oo enää söpö. Aion kinuta äitiltä uutta pentua." Teki niin mieli kommentoida väliin! Ja koirathan osaa luonnostaan kaikki temput...

      Lainaa

    35. Tulos: +38 (40 ääntä)
      mitä nää pallinaamat oikeen hankkii eläimiä, jos ei yhtään osaa ottaa siitä vastuuta? tuliko yllätyksenä, että kissaki on pentuna villi ja äänekäs. turpaan tollaselle ämmälle

      Lainaa

    36. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Kuvottavaa. Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta tämän henkilön kohdalla sitä joutuisin toteuttamaan.

      Lainaa

    37. Tulos: +29 (33 ääntä)
      Kauheeta!!! :'( Tollaset ihmiset pitis kuristaa..

      Lainaa

    38. Tulos: +30 (32 ääntä)
      Kissa raukka, minkä kodin sai :C

      Lainaa

    39. Tulos: +28 (32 ääntä)
      Oksettaa!! Ja tuolle Emmalle ja Jaakolle tunti turpaan!!

      Lainaa

    40. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Tolle minnan sutturalle tunti turpaan, ku noin alkaa uhoon. voe luoja tätä nykyajan nuorisoa.

      Lainaa

    41. tiedänkukatääon 27.10.2011 17:07
      Tulos: +17 (19 ääntä)
      Yli öpistö hörhö: Kappas vain. Sattumalta mulla asuukin yksi kaveri torniossa. Et sattuisi osoitetta tietämään jos kävis kylässä?
      On mulla sinne osoite.

      Lainaa

    42. Tulos: +28 (46 ääntä)
      Alkaa jo kyllästyttämään nämä feissarimokien sairaiksi luokitellut "mokat". Etsin täältä huumoria, eikä minua todellakaan naurata eläinten kiduttaminen ja vastuuton hoitaminen. Ällöttävää!

      Lainaa

    43. Tulos: +11 (15 ääntä)
      Surullista ajatella, että tälläiseltä ihmisellä on kai yksi kissani aiemmin ollut....

      Lainaa

    44. karri sinnemäki 27.10.2011 19:00
      Tulos: -44 (66 ääntä)
      te kaikki kommentoijat olette perseestä. ei minulla muuta

      Lainaa

    45. Tulos: +25 (27 ääntä)
      toivokaamme paljon ja monipuolisesti epaonnea ja vastoinkaymisia noille kahdelle. kun ei tieda keita nuo kaksi ovat, ei valitettavasti voi itse varmistaa etta niita vastoinkaymisia todella tapahtuu.

      Lainaa

    46. Tulos: +41 (53 ääntä)
      Hei, Emma! AVADA KEDAVRA!!!!!

      Lainaa

    47. Tulos: +34 (38 ääntä)
      Ei Feissarimokiin vaan poliisille... :/ Huoh.

      Lainaa

    48. pyllynreikä 27.10.2011 20:20
      Tulos: -43 (49 ääntä)
      hahahahahahah hei ihmiset tää on varmaanki läppää

      Lainaa

    49. pyllynreikä 27.10.2011 20:30
      Tulos: -45 (55 ääntä)
      Yli öpistö hörhö: Kappas vain. Sattumalta mulla asuukin yksi kaveri torniossa. Et sattuisi osoitetta tietämään jos kävis kylässä?
      Kuule kissa voi ihan hyvin ottaisitte joskus läpän läpällä ja tässä ei tosiaan lue kaikki mitä on nuissa oikeissa tilapäivityksissä kirjotettu.. ottakaa selvää ennenkö alatta ihmisiä syyttelemään jostaki niin pahastako eläinrääkkäyksestä!!!

      Lainaa

    50. Tulos: -37 (43 ääntä)
      Esa M: Sanokaa joku, että tunnette Emman ja kyseessä on läppä??? Kissa katosi niin heti on monkumassa uutta ja sitten, kun kissa löytyy niin sitä ei jakseta enää hoitaa. Kyseessä on elävä olento eikä mikään tamagotchi!
      Joo kyllä tämä on läppää tunnen Emman ja ei Emma tuota tositarkotuksella nuita kirjotuksia meinannu..

      Lainaa

    51. Tulos: +29 (39 ääntä)
      Emma 2v. kuluttua: "Lapseni katosi, mistä saisi uuden?! On etsitty sisältä, mutta ei löydy, kai se karkas pihalle..ANTAKAA UUSI TILALLE!!"

      Lainaa

    52. Tulos: -33 (41 ääntä)
      dock: mitä nää pallinaamat oikeen hankkii eläimiä, jos ei yhtään osaa ottaa siitä vastuuta? tuliko yllätyksenä, että kissaki on pentuna villi ja äänekäs. turpaan tollaselle ämmälle
      läppä läpällä.. ottakaa hei ihmiset asioista enempi selvää mitä näissä on oikeasti lukenut, tämä ei oo läheskään niin paha miltä tämä tässä vaikuttaa...

      Lainaa

    53. Tulos: -47 (53 ääntä)
      raivo!: Nettivinkkiä ehdottomasti menemään tuommoisesta, hyvä jos joku on jo laittanut. Ja tuon lähettäjä vois tehä kans ilmoituksen poliisille kun kerta tuntee tyypin. Vittu että menee hermot näiden kaikenmaailman idioottien kanssa. Miten TYHMÄ voi 18-vuotias olla? Toivottavasti tuo idiootti lukee nämä kommentit ja tajuaa miten vastenmielinen ja halveksuttava pelle hän on – ja toivottavasti poliisit käyvät jututtamassa. Harmi, että Suomessa tuommoisesta ei rangaistusta varmasti saa, mutta kunpa tuo naurettava paskapersepelle tajuaisi, että eläimiä ei kohdella kuin paskaa. Tuommoinen on vaan niin vitun säälittävää ja lapsellista käytöstä, hankala kuvitella miten joku voi olla noin vajaa.
      Mikähä idiootti se sitte sinä oot ko syyttelet viattomia ihmisiä. ei nuita kaikkia tarvi tosissaan ottaa. Ja joo tunnen Emman ja kaikki tuo on vaa läppää, et ottakaahan selvää ennenkö syyttelettä kiitos :)

      Lainaa

    54. Tulos: -20 (26 ääntä)
      Sunisäs: Mikähä idiootti se sitte sinä oot ko syyttelet viattomia ihmisiä. ei nuita kaikkia tarvi tosissaan ottaa. Ja joo tunnen Emman ja kaikki tuo on vaa läppää, et ottakaahan selvää ennenkö syyttelettä kiitos
      Ja se idiootti joka tän on tehny ois voinu antaa jokasen kommentin olla siinä missä kuuluuki.. säälittävää tuo on että pistetään tämmönen tänne ja jätetään näin pahan näköseks huh huh :D

      Lainaa

    55. Tulos: -47 (57 ääntä)
      HAHAHAHAH.... Ihmiset vissiin ottanu pikkaseen tosissaan että toisella särkee sydäntä, ja toiset jo soittamassa eläinsuojelusysteemiin tai polisille ja jotku jopa tulossa käymään :) Huh luoja! Miina voi hyvin ja parempaa kotia ei voi saada niin ihmiset! Ottakaa nyrkki pois perseestä ja ottakaa asiasta enemmän selvää seuraavan kerran! =)

      Lainaa

    56. Tulos: +41 (47 ääntä)
      L: läppä läpällä.. ottakaa hei ihmiset asioista enempi selvää mitä näissä on oikeasti lukenut, tämä ei oo läheskään niin paha miltä tämä tässä vaikuttaa…
      Yks meidän sisäkissi karkasi kerran pariksi päiväksi pihalle teille tietymättömille. Ei tullut mieleenkään alkaa feispuukissa läpällä huudella, että mistä sais uuden tilalle.

      Lainaa

    57. Tulos: -70 (74 ääntä)
      Mallu89: Yks meidän sisäkissi karkasi kerran pariksi päiväksi pihalle teille tietymättömille. Ei tullut mieleenkään alkaa feispuukissa läpällä huudella, että mistä sais uuden tilalle.
      sulla onki huono huumori :)

      Lainaa

    58. MarianneeTii 27.10.2011 21:46
      Tulos: -53 (61 ääntä)
      Nyt oikeasti kaivakaa se huumorintaju jostaki syvältä perseestä :D eikö tuossa jo nää että tuo on läppä? huh luoja älkää nyt nuin turhasta itkekö :D

      Lainaa

    59. Tulos: -37 (43 ääntä)
      Nintendo: Kuvottavaa. Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta tämän henkilön kohdalla sitä joutuisin toteuttamaan.
      mikä väkivalta? kissa saa niin paljon rakkautta ja hellyyttä että varmaan kukaan eläin koskaan niin paljon saakkaan, miina on rakastavassa perheessä.. tämä koko juttu on muutettu niin pahasti että näyttääki pahalta..

      Lainaa

    60. jukka.niiranen 27.10.2011 21:54
      Tulos: -73 (81 ääntä)
      Amy: Pitäisi antaa ilmoitus eläinrääkkäyksestä… Kuristaa? Ei näin.
      Ei vaan juurikiin niin. Kissoja voi huoletta kuristaa, potkia ja heitellä, varsinkin heitellä. Paras kissa on tapettu kissa. En muuten ole eläinten vihaaja, älkää eläinaktivistivegaanit sun muut ny huutako muule -_-

      Lainaa

    61. Tulos: +40 (44 ääntä)
      Sunisäs: sulla onki huono huumori
      Jaa? Olis kai pitänyt nauraa, kun muovipussi taskussa kierteli pitkin tienvarsia siltä varalta, että se löytyy kuolleena??

      Lainaa

    62. Tulos: -54 (58 ääntä)
      jukka.niiranen: Ei vaan juurikiin niin. Kissoja voi huoletta kuristaa, potkia ja heitellä, varsinkin heitellä. Paras kissa on tapettu kissa. En muuten ole eläinten vihaaja, älkää eläinaktivistivegaanit sun muut ny huutako muule -_-
      Juuri näin :D

      Lainaa

    63. Tulos: -58 (68 ääntä)
      HAHAHA vitun pöljät ihmiset ettekö te tajua että ei jaakko oikeasti sitä oo kuristanu ja tää on läppää jota te vitun paskat ette ymmärrä :DD:DD (tunnen emman)

      Lainaa

    64. Tulos: -14 (40 ääntä)
      EMMA ELÄINTEN YSTÄVÄ :) Emma ei turhia paineita ota, Kunhan alla on peura ja kota Ja nurkassa ompi sininen potta. Emmalle kelpaa hiiri tai rotta. Viime vuonna Emma kävi Espanjassa Vähän härän pyllyä rassaamassa. Emmalle sanottiin "Buena" ja "Sí", Mutta Emma se nussi vain gerbiilii. Siellä sitä on monenlaisia ukkoja, Mutta Emma hamusteli taistelukukkoja. Emma se palasi Suomeen äkkiä, ja pääsi nuolemaan karhun säkkiä. Karvoja tarttuu Emman kieleen, Runkkaava karhu on Kallen mieleen. Emman omatunto on joskus huono, Kunnes pyllyssä kärkkyy sudenkuono. Ehkäpä Emma on vähän sairas, Koska puuhevosen pyllyyn reiän kairas. Paikkana oli sitten metsä tai ranta, Haisee Emman terskassa lehmänlanta. Emma se laulelee: "Rallatiraa", Sillä Emmaa taitaa panettaa. Etana, leijona, ilves tai siili, Emma on perässä kuin kiimanen hiiri. Emma ei metsähommia kaipaa, Ja eläimille huutaa: "Naikaa, naikaa!" Emma se huutaa: "Tulen täältä!" Ja näyttää vähän lerssinpäätä.

      Lainaa

    65. Tulos: -59 (63 ääntä)
      Mallu89: Jaa? Olis kai pitänyt nauraa, kun muovipussi taskussa kierteli pitkin tienvarsia siltä varalta, että se löytyy kuolleena??
      muovipussiinko sä sen kissan raadon oisit laittanu. kuka se tässä niitä eläimiä aattelee ja kuka ei :D

      Lainaa

    66. Tulos: +61 (67 ääntä)
      Onneksi Emmalla on täällä kavereita puolustamassa ja todentamassa, että kaikki olikin läppää. Jokainen heistä tuntee Emman ja tietää, että hän on hyvä ihminen. "Pyllynreikä", "M" ja "Sunisäs" on kaikki yhdellä ja samalla avatarilla. Emman kaverit ovat niin yhtä keskenään, että avataritkin tuli vahingossa samoiksi. Onneksi J tuli varmistamaan myös, ettei Jaakko ole tehnyt mitään. Katsotaan montako Jaakon kaveria tänne löytää.

      Lainaa

    67. Tulos: +51 (53 ääntä)
      Voi jumalauta. MiinaPeePiiPaaJLKJAGH voisi lopettaa sen spämmäyksensä tänne. Tosiaan, kahden kissan omistajana ei tulisi pieneen mieleen naureskella sosiaalisessa mediassa, jos omat karvalapset katoaisivat jonnekin. Kyllä siinä olisi huoli ja suru päällimmäisinä tunteina. Varmaan kellä hyvänsä täyspäisellä ihmisellä, joka kykenee edes jonkinasteiseen empatiaan ja kiintymykseen. Uskonnolle, politiikalle ja ihmisten, myös omalle, loputtomalle tyhmyydelle huumorintaju riittää, mutta se hymy hyytyi tasan siihen, kun aletaan naureskella eläinrääkkäykselle. Ensimmäinen vilpitön ajatus tätä "mokaa" lukiessa oli se, että maailma olisi parempi paikka ilman moista vajaaälykköä.

      Lainaa

    68. Tulos: -62 (68 ääntä)
      Hoi!: Voi jumalauta. MiinaPeePiiPaaJLKJAGH voisi lopettaa sen spämmäyksensä tänne. Tosiaan, kahden kissan omistajana ei tulisi pieneen mieleen naureskella sosiaalisessa mediassa, jos omat karvalapset katoaisivat jonnekin. Kyllä siinä olisi huoli ja suru päällimmäisinä tunteina. Varmaan kellä hyvänsä täyspäisellä ihmisellä, joka kykenee edes jonkinasteiseen empatiaan ja kiintymykseen. Uskonnolle, politiikalle ja ihmisten, myös omalle, loputtomalle tyhmyydelle huumorintaju riittää, mutta se hymy hyytyi tasan siihen, kun aletaan naureskella eläinrääkkäykselle. Ensimmäinen vilpitön ajatus tätä “mokaa” lukiessa oli se, että maailma olisi parempi paikka ilman moista vajaaälykköä.
      mee takas sinne kirkkoon mistä oot tullukki :) Ja tässä ei todellakaa oo mistää eläinrääkkäyksestä kyse et mee muualle täältä huutelemasta :D

      Lainaa

    69. Tulos: -50 (52 ääntä)
      Hoi!: Voi jumalauta. MiinaPeePiiPaaJLKJAGH voisi lopettaa sen spämmäyksensä tänne. Tosiaan, kahden kissan omistajana ei tulisi pieneen mieleen naureskella sosiaalisessa mediassa, jos omat karvalapset katoaisivat jonnekin. Kyllä siinä olisi huoli ja suru päällimmäisinä tunteina. Varmaan kellä hyvänsä täyspäisellä ihmisellä, joka kykenee edes jonkinasteiseen empatiaan ja kiintymykseen. Uskonnolle, politiikalle ja ihmisten, myös omalle, loputtomalle tyhmyydelle huumorintaju riittää, mutta se hymy hyytyi tasan siihen, kun aletaan naureskella eläinrääkkäykselle. Ensimmäinen vilpitön ajatus tätä “mokaa” lukiessa oli se, että maailma olisi parempi paikka ilman moista vajaaälykköä.
      Ota ne karvalapsoset kainaloon ja pistä silmät kiinni.. Ei oo pakko lukea :)

      Lainaa

    70. MarianneeTii 27.10.2011 23:22
      Tulos: -47 (51 ääntä)
      Voi vitun jehova eläinrääkkäys on vakava asia joo, mutta tässä ei ole mistään eläinrääkkäyksestä kyse eikö sitä teijän pieneen päähän saa mahutettua? oikeasti on ihan helvetin naurettavaa alkaa tuomosia asioita laukomaan täällä ko todellisuudessa näette vain osan siitä mitä oli kirjotettu. Eikö teillä ihmisillä ole oikeasti muuta tekemistä ko itkeä asiasta josta todellisuudessa ei tiiä mitään lol

      Lainaa

    71. Tulos: +49 (57 ääntä)
      Eniten tässä vituttaa nämä spämmäilijät. Kirjoitustyylistä voisin veikata teitä ko. Emmaksi. -__-,. Toiseksi eniten vituttaa nämä joiden mielestä tapettu kissa on paras kissa. Huomaa ettette ole nähneet sitä, kuinka ihania elämiä kissat voivat olla. En äänestä etusivulle.

      Lainaa

    72. Tulos: -59 (61 ääntä)
      eekoo: Eniten tässä vituttaa nämä spämmäilijät. Kirjoitustyylistä voisin veikata teitä ko. Emmaksi. -__-,. Toiseksi eniten vituttaa nämä joiden mielestä tapettu kissa on paras kissa. Huomaa ettette ole nähneet sitä, kuinka ihania elämiä kissat voivat olla. En äänestä etusivulle.
      no tottakai me meiän kaveria puolustetaan ko joku tyhmä alkaa levitteleen paskaa. :))

      Lainaa

    73. Tulos: -46 (58 ääntä)
      voi herrantähen.. mien ikinään tekis mittään pahhaa yhellekkään eläimelle.. tämä on jo ihan yliammuttua tämä koko juttu ja nämä teijän kirjotukset :O.. koko juttu näyttää pahalta näen sen itekki mutta tuossa ei tosiaan ole lukenu vain tuomosia ko tuosta on poistettu liikaa kommentteja ja näyttää sen takia nuin pahalta.. huh huh.. ihmiset rauhottukaa :D

      Lainaa

    74. Tulos: -39 (49 ääntä)
      Emma: voi herrantähen.. mien ikinään tekis mittään pahhaa yhellekkään eläimelle.. tämä on jo ihan yliammuttua tämä koko juttu ja nämä teijän kirjotukset :O.. koko juttu näyttää pahalta näen sen itekki mutta tuossa ei tosiaan ole lukenu vain tuomosia ko tuosta on poistettu liikaa kommentteja ja näyttää sen takia nuin pahalta.. huh huh.. ihmiset rauhottukaa
      ja jaakko EI ole kuristanu kissaa, ja kissaa en laittais pois mistään hinnasta..

      Lainaa

    75. Tulos: +42 (46 ääntä)
      Nuo neljä ensimmäistä tilapäivitystä voisi ehkä ottaa huumorilla, mutta tuo viimeinen päivitys ei todellakaan naurata. Kannattaisi oikeasti harkita edes vähän kauemmin sitä kissan tai minkään muunkaan lemmikin hankintaa, jos jo parin viikon päästä tulee tuollaista kommentia ees "läpällä".

      Lainaa

    76. Tulos: +25 (27 ääntä)
      : Sairasta…
      todellakin. miks tarvii hankkia kissa jos ei pysty huolehtiin? ja vielä julkisesti mainitsee, että sitä kissaparkaa on kuristettukkin. :'(

      Lainaa

    77. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Mitä hemmetin järkeä on hankkia lemmikki, jos siitä ei jaksa huolehtia eikä kestä lemmikin omistamisen huonoja puolia?

      Lainaa

    78. Tulos: -38 (42 ääntä)
      granaatti: Nuo neljä ensimmäistä tilapäivitystä voisi ehkä ottaa huumorilla, mutta tuo viimeinen päivitys ei todellakaan naurata. Kannattaisi oikeasti harkita edes vähän kauemmin sitä kissan tai minkään muunkaan lemmikin hankintaa, jos jo parin viikon päästä tulee tuollaista kommentia ees “läpällä”.
      mitä sie et tässä niinkö tajua, nuo tilapäivitykset on MUUTETTU?

      Lainaa

    79. Tulos: -31 (35 ääntä)
      Emma: mitä sie et tässä niinkö tajua, nuo tilapäivitykset on MUUTETTU?
      tai siis kommentit.. ei ne ole ollu nuin että kurista se " Jaakko on jo kuristanu" nuissa on ollu muita kommentteja välissä ja paljon..

      Lainaa

    80. onlytimefrida 28.10.2011 8:55
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Kai tuosta on tehty ilmoitus?

      Lainaa

    81. Tulos: +43 (47 ääntä)
      Emma: tai siis kommentit.. ei ne ole ollu nuin että kurista se ” Jaakko on jo kuristanu” nuissa on ollu muita kommentteja välissä ja paljon..
      Ei pidä paikkaansa! Olen nähnyt alkuperäisen keskustelun. Tästä on poistettu VAIN muutama Emman kaverin kommentti, jossa he sanoivat "se on vain pentu" yms! Mutta tuo kohta meni juuri noin: kurista se -> Jaakko on jo kuristanut. Emman sanomisia ei siis ole muokattu, vaan välistä puuttuu turhia kavereiden kommentteja! Ja TUOSTA KYSEISESTÄ VÄLISTÄ ei puutu MITÄÄN!

      Lainaa

    82. Tulos: +25 (33 ääntä)
      On kyllä lappalaisilla huono huumori kerta tuo on heidän mielestään "läppää". Kyllä kaikki sanonnat sun muut levii etelästä pohjoiseen mut sanan tarkotus tais jäädä keski-Suomeen...

      Lainaa

    83. Tulos: +35 (37 ääntä)
      mutteri: Ei pidä paikkaansa! Olen nähnyt alkuperäisen keskustelun. Tästä on poistettu VAIN muutamaEmman kaverin kommentti, jossa he sanoivat “se on vain pentu” yms! Mutta tuo kohta meni juuri noin: kurista se -> Jaakko on jo kuristanut. Emman sanomisia ei siis ole muokattu, vaan välistä puuttuu turhia kavereiden kommentteja! Ja TUOSTA KYSEISESTÄ VÄLISTÄ ei puutu MITÄÄN!
      Totta. Keskustelusta on otettu vain muutama turha kaverin kommentti pois.

      Lainaa

    84. Tulos: +13 (19 ääntä)
      CAL: On kyllä lappalaisilla huono huumori kerta tuo on heidän mielestään “läppää”. Kyllä kaikki sanonnat sun muut levii etelästä pohjoiseen mut sanan tarkotus tais jäädä keski-Suomeen…
      Emma edelleen on Ruotsista.

      Lainaa

    85. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Kai sitä nyt siltikin voi eläinsuojelurikkomuksesta ilmoituksen tehdä, jos kuristus on tehty Ruotsissa: http://polisen.se/fi/Languages/Startsida-Finska/ Ei luulisi olevan niin vaikeata!

      Lainaa

    86. Tulos: -47 (55 ääntä)
      Voe vitun ihmiset, kerran teitä niiiin hirveenä häirittee tää nii mitä vittua te täälä vielä ootte ja luette? painukaa vittu niihin teän huumori juttuihin kerran ootta niiii vitun tosikkoja. Ja tota VITUN kissaa ei oo kuristettu eikä sille oo mitää muutakaan pahaa tehty nii menkää jo vittuun inisemästä täältä. ja jos on jotaki asiaa nii tulkaahan vittu suoraan mulle/Emmalle jollekki vittu sanomaan älkääkä täälä levitelkö tämmösiä paskapuheita vitun jeesuksen. FUUUUUUUUUU!

      Lainaa

    87. Tulos: -37 (45 ääntä)
      Saana: Voe vitun ihmiset, kerran teitä niiiin hirveenä häirittee tää nii mitä vittua te täälä vielä ootte ja luette? painukaa vittu niihin teän huumori juttuihin kerran ootta niiii vitun tosikkoja. Ja tota VITUN kissaa ei oo kuristettu eikä sille oo mitää muutakaan pahaa tehty nii menkää jo vittuun inisemästä täältä. ja jos on jotaki asiaa nii tulkaahan vittu suoraan mulle/Emmalle jollekki vittu sanomaan älkääkä täälä levitelkö tämmösiä paskapuheita vitun jeesuksen. FUUUUUUUUUU!
      Olen samaa mieltä, ihmiset jaksavat vielä jauhata tästä ja niille ei mee vissiin jakeluun että koko juttu oli läppä. Vitun kuivaa tulla tänne jeesusteleen ja luulee tietävänsä, ottakaa asiasta selvää ennenkö kirjotatte mitään! Ja jos teitä raukkoja niin kiinostaa tämä asia niin tulkaa vittu käymään ja otetaan asiasta selvää. =)

      Lainaa

    88. Tulos: -29 (37 ääntä)
      !!!: Totta. Keskustelusta on otettu vain muutama turha kaverin kommentti pois.
      turha kaverin kommentti pois.. luittako te niitä muita kommentteja ollenkaan mitä muut oli kirjottanu " ota niska otteella " ja jotaki paskaa kirjotettu sinne ? ja emman kaveri kirjotti sinne että "et sie voi sitä lahjottaa" niin emma oli vastannut että "En niin =)" että rauhottukaa ihmiset ..

      Lainaa

    89. Tulos: +35 (41 ääntä)
      Emma itse sanoi, että Jaakko on kuristanu kissanpentua, niin mene sinä Saana vaikka vittuun, jookos?

      Lainaa

    90. Tulos: -42 (48 ääntä)
      sdafsdf: Emma itse sanoi, että Jaakko on kuristanu kissanpentua, niin mene sinä Saana vaikka vittuun, jookos?
      Ja minä myös sanon että JAAKKO EI OLE KURISTANU SITÄ VITTU EIKÖ SE MENE JAKELUUN ??????!!!!!! turhaa täälä enään jauhaa ko minä tiän miten kissan kans on käyny ja miten tulee käymään ja kuinka hyvin se voi tai kuinka huonosti se ei nyt vittu kuulu pätkääkään teille että painukaa ny joka ikinen muuale täältä huutelemastaa :)

      Lainaa

    91. Tulos: -46 (52 ääntä)
      sdafsdf: Emma itse sanoi, että Jaakko on kuristanu kissanpentua, niin mene sinä Saana vaikka vittuun, jookos?
      katotaan saatana ketä kohta kuristetaa jos ei ala jo kohta tulla hiljasta ;)

      Lainaa

    92. Tulos: +54 (56 ääntä)
      Emmalla on paniikki perseessä kun odottelee että koska se ovikello soi ja siellä on joku eläinsuojelusta :DDDD Jos tässä joku on idiootti niin Emma ja kumppanit, kannattaa varmaan jatkossa vähän miettiä mitä sinne internetsiin kirjoittelee ;) Ja nythän se nimenomaan kuuluu ihan meille jokaiselle kuinka se kissa voi, johan siitä on tässä pitkä keskustelu takana.

      Lainaa

    93. Tulos: -45 (51 ääntä)
      On kyllä jälkeen jääneitä ihmisiä ku ei mee perille jos kerran jo sanonu että kissalle ei oo tehty mitään.. Huhu, ei ku pitää jatkaa turhan päivästä paska puhetta. On se jumalauta ihme oikeesti ettei mee perille.

      Lainaa

    94. Tulos: +43 (47 ääntä)
      Saana: katotaan saatana ketä kohta kuristetaa jos ei ala jo kohta tulla hiljasta
      Ilmaisen vinkin annan. Tommoset uhkauksetkin kannattaa jättää sitten ihan kirjottamatta, tai saattaa pian kehissä olla muitakin viranomaisia kuin eläinsuojeluvalvojat.

      Lainaa

    95. Tulos: -12 (24 ääntä)
      tantta: Ilmaisen vinkin annan. Tommoset uhkauksetkin kannattaa jättää sitten ihan kirjottamatta, tai saattaa pian kehissä olla muitakin viranomaisia kuin eläinsuojeluvalvojat.
      joo ja tämä koskee nuile muilekki ko Saanalle :) kannattee jättää uhkaukset pois..

      Lainaa

    96. Tulos: +39 (41 ääntä)
      Herranjumala mikä idiootti. Saisi kyllä lemmikkienpito tulla luvanvaraiseksi, niin saisi karsittua pois tuollaiset. Kun olis vaan niin kiva saada se suloinen kissanpentu, mutta ei sitten jaksettaisi hoitaa sitä? Kissat elävät parhaimmillaan yli kymmenen vuotiaiksi, kannattaisi sitä hieman miettiä ennen kuin kissan ottaa.

      Lainaa

    97. Tulos: -41 (47 ääntä)
      J: Herranjumala mikä idiootti. Saisi kyllä lemmikkienpito tulla luvanvaraiseksi, niin saisi karsittua pois tuollaiset. Kun olis vaan niin kiva saada se suloinen kissanpentu, mutta ei sitten jaksettaisi hoitaa sitä? Kissat elävät parhaimmillaan yli kymmenen vuotiaiksi, kannattaisi sitä hieman miettiä ennen kuin kissan ottaa.
      edelleen sullekki.. MINUN kissa voi mitä parhaiten, sitä EI ole kuristettu eikä tulla kuristamaan.. ja kissaa jaksan hoitaa että mikä teitä ihmisiä vaivaa? mistä tiiätte että olenko ite näitä kirjottanu vai oisko kenties facerape? että ottakaa ihmiset asioista selvää :) kiitos

      Lainaa

    98. Tulos: -39 (43 ääntä)
      Voi helvata.. :D ei voi ku nauraa miten kaikenmaaliman tyypit tulee tänne avautumaan eläinsuojelurikoksesta yms.. kattokaa semmonen dikumentti ku earthlings ja olokaa sitte hilijaa.

      Lainaa

    99. Tulos: -36 (40 ääntä)
      tantta: Ilmaisen vinkin annan. Tommoset uhkauksetkin kannattaa jättää sitten ihan kirjottamatta, tai saattaa pian kehissä olla muitakin viranomaisia kuin eläinsuojeluvalvojat.
      en mä mitää uhkaile :) Käsittäkää ihan miten tykkäätte. mut käsittäkkää myös se et KISSA VOI HYVIn!

      Lainaa

    100. Tulos: -32 (36 ääntä)
      tantta: Emmalla on paniikki perseessä kun odottelee että koska se ovikello soi ja siellä on joku eläinsuojelusta DDD Jos tässä joku on idiootti niin Emma ja kumppanit, kannattaa varmaan jatkossa vähän miettiä mitä sinne internetsiin kirjoittelee Ja nythän se nimenomaan kuuluu ihan meille jokaiselle kuinka se kissa voi, johan siitä on tässä pitkä keskustelu takana.
      tässä mie kokoajan oottelen koska se ovikello soi :) .. mutta paniikkia perseessä ei ole koska tiiän että kissalle ei ole mittään tapahtunu =)

      Lainaa

    101. Tulos: -35 (41 ääntä)
      ja kirjotan tässä teille kaikille KISSA VOI HYVIN... AAAAEVAN MAINIOSTI ETTÄ EI TARVI KENENKÄÄN ENÄÄN TULLA JAUHAAMAAN YHTÄÄN MITTÄÄN.. KIITOS :D

      Lainaa

    102. Tulos: -3 (7 ääntä)
      http://www.youtube.com/watch?v=ce4DJh-L7Ys&feature=player_embedded

      Lainaa

    103. Tulos: -10 (20 ääntä)
      mullakin on neljä kissa ja vaika ne on leikatuja kolleja niin siltikin revitelevät pitkin asuntoa että matot on toisella puolella huonetta ja tunutuu joskus että vois otaa ja heitää pihalle reviteleen mutta sitä entee koskaan kun ovat sisäkissoja muuten ovat ihan rauhassa ja nukuvat paljon ovat rakaita vaika joskus meneekin hermot. en usko että emma mitään pahaa oo tarkotanut komenteilaan kissastaan mutta pää asia on että kati voi hyvin ja on kunossa eikä oo kukaan kuristamassa kissaa ja hyvä niin:)

      Lainaa

    104. Tulos: -27 (31 ääntä)
      enkeli_80: mullakin on neljä kissa ja vaika ne on leikatuja kolleja niin siltikin revitelevät pitkin asuntoa että matot on toisella puolella huonetta ja tunutuu joskusettä vois otaa ja heitää pihalle reviteleen mutta sitä entee koskaan kun ovat sisäkissoja muuten ovat ihan rauhassa ja nukuvat paljon ovat rakaita vaika joskus meneekinhermot. en usko että emma mitään pahaa oo tarkotanutkomenteilaan kissastaan mutta pää asia on että kati voi hyvin ja on kunossa eikä oo kukaan kuristamassa kissaa ja hyvä niin:)
      joo en tosiaan ole meinannu mitään pahaa muttako ihmiset ei näytä ymmärtävän.. oon eläinrääkkäystä vastaan niin että pistää vihaksi enkä ole varmaan ainoa.. en vois ikinään tehä MITÄÄN pahaa yhellekkään eläimelle niin ihmiset miettikää välillä mitä te kirjotatte ja tämä koko paska on sairasta tiiän mutta ei sille enään voi mitään.. ja kissaa ei ole edelleenkään kuristettu eikä tulla koskaan kuristamaan että voitta rauhottua :)

      Lainaa

    105. Tulos: -36 (40 ääntä)
      tantta: Emmalla on paniikki perseessä kun odottelee että koska se ovikello soi ja siellä on joku eläinsuojelusta DDD Jos tässä joku on idiootti niin Emma ja kumppanit, kannattaa varmaan jatkossa vähän miettiä mitä sinne internetsiin kirjoittelee Ja nythän se nimenomaan kuuluu ihan meille jokaiselle kuinka se kissa voi, johan siitä on tässä pitkä keskustelu takana.
      Ilmota se vaikka kymmenelle erille elänsuojelialle.. EI pahemmin kiinosta, kiva ku käy vieraita kattomassa kissaa miten hyvin se voi. Ja työnnä ne eläinsuojeliat syvälle perseeseen, ku niitä naurais sulle... Tantta: Terve, asia koskee kissaa, en tunne koko ihmistä tiiän vaan että henkilön nimi on Emma ja sillä lukee facebookissa että se kuristaa sen kissaa ja semmosta. Ite ne väittää että on läppä mutta kissaa oikeesti rääkätään (sä et tiiä asiasta yhtään mitään) Eläinsuojelu vastaa sulle : Imbe! Sinä oot läppä muhahah PiiPiiPii...

      Lainaa

    106. Tulos: +23 (25 ääntä)
      Kaikki mulle tässä heti nyt. Viikko kuluu ja elävä olento nakataan pois ku joku käytetty riepu...

      Lainaa

    107. Tulos: +48 (50 ääntä)
      Aika ihmeellistä "läppää" "Hei! Mun poikaystävä kuristi mun kissaa!" "Mitvitt..?! "SE OLI LÄPPÄ" Minusta viimeistään tuon perusteella on meitä turha haukkua jälkeenjääneeksi ja huonosti huumoria ymmärtäjiksi , kun tuo huumori on ala-aste tasoista..

      Lainaa

    108. Tulos: +30 (34 ääntä)
      "Kissa voi hyvin", ihan varmasti voi. Kovin vaan on hiljaiseksi muuttunut Jaakon kuristamisen jälkeen.

      Lainaa

    109. Tulos: -33 (37 ääntä)
      Aino: “Kissa voi hyvin”, ihan varmasti voi. Kovin vaan on hiljaiseksi muuttunut Jaakon kuristamisen jälkeen.
      no ei nyt helvetti, uskokaa mitä uskotte mien jaksa alkaa ennään kattoon teijän kommentteja :D jaakko varmaan kuristi kissan hengiltä, tuossa vieressä näyttää kissa makkoilevan ja kehräävän että OK .. ei mulla muuta heivaan :)

      Lainaa

    110. Tulos: -34 (40 ääntä)
      haha, ei voi muuta sanoa ko että onn lapsellista porukkaa. Ko ei kerrasta tajua ko sannoo et kissa voi hyvin, sitä ei oo kuritettu ja nuista kommenteista jaa ihan väärän kuvan koska siittä on kommentteja poistettu välistä että näin. Menkäähä jo muualle itkee eläinrääkkäyksestä ko täällä te että semmosta ole nähny vaikka semmosen käsityksen ootteki näköjää saaneet mut ei Emma tolle kissalle mitää pahaa oo tehny eikä tuu tekemäänkään. uskokaahan jo ihmiset. Huhhuh.

      Lainaa

    111. emma_on_huora 28.10.2011 15:22
      Tulos: +28 (34 ääntä)
      Emma: joo en tosiaan ole meinannu mitään pahaa muttako ihmiset ei näytä ymmärtävän.. oon eläinrääkkäystä vastaan niin että pistää vihaksi enkä ole varmaan ainoa.. en vois ikinään tehä MITÄÄN pahaa yhellekkään eläimelle niin ihmiset miettikää välillä mitä te kirjotatte ja tämä koko paska on sairasta tiiän mutta ei sille enään voi mitään.. ja kissaa ei ole edelleenkään kuristettu eikä tulla koskaan kuristamaan että voitta rauhottua
      "oon eläinrääkkäystä vastaan" ja silti on tollanen vitun pelle, yhyy haluun kissan, oho hukkasin sen no uusi tilalle, jee se löyty, voi vittu nyt se ei enää ookkaan söpö kuristetaan se :DD Jo toi että heti jos kissa häviää ja ollaan ettimäsä uutta kertoo että se kissa ei tolle vitun lutkalle merkkaa paskan vertaa. saunan taa tollasen lehmät. turhia ämmiä maailma täynnä ;) Onneks löyty emman tiedot aika helposti ja eläinsuojeluun pistetty vinkkiä.<3

      Lainaa

    112. Tulos: +32 (36 ääntä)
      Aattelin ihan jatkoa ajatellen antaa esimerkin hauskasta läpällä kirjoitetusta kissaan liittyvästä kommentista ja ihan vertailun vuoksi huonosta kissaan liittyvästä kommentista. HUONO: "Jaakko on jo kuristanu sitä :DDDDDD" PAREMPI: "Mua ei muuten hymyillytä yhtään.Hemmetin kallista pehmosta paperia flush&go hylsyllä varustettuna,silppuna pitkin lattiaa.Ja se mikä rullassa oli vielä jäljellä muistutti lähinnä hampaanjäljillä koristeltua vappuviuhkaa.." (tää jälkimäinen kommentti oikeesti nauratti ihmisiä) En tosin sitten tiedä millaisia ihmisiä tässä on kavereina ku tollanen läppä naurattaa..

      Lainaa

    113. Tulos: +22 (24 ääntä)
      sairasta. niin sairasta. hyi helvetti.

      Lainaa

    114. Tulos: -28 (30 ääntä)
      S.S: Aattelin ihan jatkoa ajatellen antaa esimerkin hauskasta läpällä kirjoitetusta kissaan liittyvästä kommentista ja ihan vertailun vuoksi huonosta kissaan liittyvästä kommentista. HUONO: “Jaakko on jo kuristanu sitä DDDDD” PAREMPI: “Mua ei muuten hymyillytä yhtään.Hemmetin kallista pehmosta paperia flush&go hylsyllä varustettuna,silppuna pitkin lattiaa.Ja se mikä rullassa oli vielä jäljellä muistutti lähinnä hampaanjäljillä koristeltua vappuviuhkaa..” (tää jälkimäinen kommentti oikeesti nauratti ihmisiä) En tosin sitten tiedä millaisia ihmisiä tässä on kavereina ku tollanen läppä naurattaa..
      Erinlaisia ihmisiä :) Teiän pitäs tietää koko tarina alusta alkaen niin käsittäisitte :)

      Lainaa

    115. elasta aailma 28.10.2011 18:39
      Tulos: -36 (38 ääntä)
      jukka.niiranen: Ei vaan juurikiin niin. Kissoja voi huoletta kuristaa, potkia ja heitellä, varsinkin heitellä. Paras kissa on tapettu kissa. En muuten ole eläinten vihaaja, älkää eläinaktivistivegaanit sun muut ny huutako muule -_-
      te olette jukka niin oikeassa ^^

      Lainaa

    116. Tulos: +27 (31 ääntä)
      Meillä on kolme kissaa ja mun iskä on poliisi. :) Pistin sen lukemaan tän koko jutun kommentteineen. Sitä ei kyllä naurattanu yhtään, sano vaan että kyllä kaikkeen keinot keksii.

      Lainaa

    117. Tulos: +43 (45 ääntä)
      Rakkaat ystävät Saana, MinnaaPee, MarianneeTii ja pyllynreikä/M/Sunisäs -kukalie en jaksa muistella kaikkia sun nimimerkkejä: ei anna kovin vakuuttavaa kuvaa henkisesti kypsistä ja vastuuntuntoisista ihmisistä kun puolustelette kaverianne tyyliin " VIDDuu turpa kiii tää oli LÄPPÄÄÄÄ vittu ku ette retardit tajuu ihme homojeesustelijat ootte hirveit tosikkoi ku että tajunneet dorkatt et se kuristus juttu oli LÄPPÄ menkää sinne luostariiii vittu tai tulkee tänne niin me vittu kuristetaan teijjät vittu :DDDd". <-- Ei tehoa ollenkaan niihin, jotka täällä ovat jo eläinsuojeluun soittaneet. Itse en nähnyt tässä läppää vaan lapsellista käytöstä, mutta jos kyseessä oli pelkkä läppä niin silloinhan ei ole mitään syytä suuttua ja voi asiallisesti selostaa meille tietämättömille netti-immeisille miten asiat on, eikös jookos? :) Kiva kun jaksoit lukea saarnan loppuun, kisulle rapsutuksia <3

      Lainaa

    118. Tulos: +45 (47 ääntä)
      Haa, tungen mukaan. Emmalle ja kumppaneille tiedoksi että kyllä, oikeasti tuo oli huonoa huumoria. Kaveriläppää tai ei, kannattaa muistaa, että Internetissä kaikki on julkista ja harvemmin täällä feissarimokissa tietävät koko tilannetta, jolloin mielikuva asiasta luodaan tuon ylläolevan keskustelun pohjalta. Ja kyllä, minä tulkitsin asiaa niin, että kissanpennun hoito on työlästä ja sitä ei jaksa. Totta kai rutto kaikki on vaikeampaa minkä tahansa olennon pentuaikana. Se on yksi elämän perusasioita, joista kannattaa olla selvillä, varsinkin kun hommaa elikkoa. Kuten myös siitä, että siitä elikosta on tarkoitus huolehtia hamaaseen loppuun asti. Kesäkissoja on tässä maassa jo aivan tarpeeksi. Pennun huono käytös tai sisäsiitiyden puute ei ole syy heivata sitä muualle (tai tässä tapauksessa kuristaa. Ja älkää tunkeko sanomaan ettei sitä sitten oikeasti kuristettu sillä se on käyty ketjussa läpi jo n. miljoona kertaa.) Sen sanon vielä, että Emma&Kumpp. käytös ketjussa on huonoa. Ymmärrän kyllä ärtymyksen, kun yhtäkkiä tulee vihavyöryjä tuntemattomilta ihmisiltä, mutta älkää menkö haukkumaan kommentoijia. Eivät kaikki lue kommenttiketjua läpi ennen omaa postaustaan eivätkä niin ollen voi tietää kaiken olleenkin "vain läppää" (jota sen oikeasti toivon myös olevan). Ja lisäksi, jos olette todella niin eläinrääkkäystä vastaan, niin luulisi teidän tajuavan, miltä tuollainen postaus yhtäkkiä ihmisten silmissä näyttää. Maailma on täynnä idiootteja ihmisiä (uuh, jukka.niirainen, oikeasti? Mitä helvettiä?), joiden suusta tuo voisi olla täyttä totta, joten on ihan oikein, että se tutkitaan ja selvitetään. Joskus tuollaiset väitteet ovat ihan totta ja eläin oikeasti kärsii. Mistä tuntematon ilmoittaja voi kulloinkin tietää onko siinä perää vai ei?

      Lainaa

    119. Tulos: +30 (32 ääntä)
      Tässäki ois voinu miettii mitä nettii kirjottaa, turha itkee jos antaa itestään eläinrääkkääjän-kuvan. En nyt sano että olisit, siltä vaan vaikuttaa näiden tilapäivitysten perusteella ja valitettavasti maailmassa on oikeesti tuollaisia ihmisiä ketkä ottaa elukan hetken mielijohteesta ja on jo parin päivän päästä hylkäämässä sitä kun kyllästyy siihen, eli kannattaako liittää itsensä tuollaiseen sakkiin tommosella höpölöpöllä? Niin ja Emman kaverit/emma itse sukkanukkeilemassa monen nimimerkin takaa; tää on kuitenkin julkinen sivusto, tänne voi kommentoida kuka tahansa eli vähän turha sanoa että DAA VITUN LUUSERIT LOPETTAKAA TOI PASKAN JAUHAMINE YHYY EIX TEIL OO HUUMORINTAJUUU. Eipä sillä etteikö nää kommenttiosuudet ois kunnon draamapesäkkeitä, mutta apropoo, kuten sanottua kannattaa miettii mitä nettiin kirjottelee ja millasen kuvan itestään antaa, ei tarvi sitte tulla puolustelemaa itteensä oman personal armyn kanssa, iskemällä SE OLI VAA LÄPPÄ HETI LUULI KUMIHUULI hyökkäyksel :D

      Lainaa

    120. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Ja eikös tämä MinnaaPee sanonut aikaisemmin, että kivahan se olisi jos joku kävisi kissaa katsomassa ja toteamassa, että kaikki on mainiosti. Miksi siis tuollainen show puolustukseksi, ellei ole jotain salattavaa. Vitut ja saatanat ei toimi, varsinkaan kun yrität saada toista uskomaan kantasi. Ja tuskin kukaan ilmoittaa kysyttäessä ihan rehellisesti, että "juu, kyllähän mä ladon tota kissaa seinään joka ilta kun menee hermo sen pelleilyyn". Siksi on olemassa laki ja sen valvojat, jotta asiat käydään selvittämässä, kun epäilyttävää toimintaa on havaittu. Se on myös kivaa niille valvojille kun kaikki onkin kunnossa. Emma, jos ylläoleva oli vain "läppää", niin hyvä. Silloin kuitenkin eläinihmisenä ymmärrät muiden huolen ja reagoisit varmasti itse aivan samoin tällaiseen "läppään". Jos ei ollut, niin hanki nyt PERKELE sille pallerolle välittävä ja huolehtiva koti, äläkä enää IKINÄ hanki lemmikkiä harkitsematta ensin tarkkaan. Et selkeästi ole tarpeeksi vastuullinen ottamaan sellaista hetken mielijohteesta.

      Lainaa

    121. puddingwaffles 29.10.2011 0:42
      Tulos: +21 (25 ääntä)
      Aika yli mennyt tää. Emman pitäisi tajuta, että vaikka olisi kuinka läpällä sanottu, useimmat ihmiset mukaanlukien minä, ei ymmärretä mitä hauskaa eläinrääkkäysvitseissä on. Ja onhan se järkyttävää ja aika outoakin, että joku pitää hauskana mitään eläinrääkkäykseen liittyvää. En mä nyt sano, että Emma on aatellu ihan tosissaa kiduttaa sitä kisua, mut oma kissa ku on tullu aliravittuna ja rääkättynä meiän perheeseen, niin en kyllä kestä tommosta.. :(

      Lainaa

    122. Tulos: -25 (27 ääntä)
      Pe: Rakkaat ystävät Saana, MinnaaPee, MarianneeTii ja pyllynreikä/M/Sunisäs -kukalie en jaksa muistella kaikkia sun nimimerkkejä: ei anna kovin vakuuttavaa kuvaa henkisesti kypsistä ja vastuuntuntoisista ihmisistä kun puolustelette kaverianne tyyliin ” VIDDuu turpa kiii tää oli LÄPPÄÄÄÄ vittu ku ette retardit tajuu ihme homojeesustelijat ootte hirveit tosikkoi ku että tajunneet dorkatt et se kuristus juttu oli LÄPPÄ menkää sinne luostariiii vittu tai tulkee tänne niin me vittu kuristetaan teijjät vittu DDd”.<– Ei tehoa ollenkaan niihin, jotka täällä ovat jo eläinsuojeluun soittaneet. Itse en nähnyt tässä läppää vaan lapsellista käytöstä, mutta jos kyseessä oli pelkkä läppä niin silloinhan ei ole mitään syytä suuttua ja voi asiallisesti selostaa meille tietämättömille netti-immeisille miten asiat on, eikös jookos? Kiva kun jaksoit lukea saarnan loppuun, kisulle rapsutuksia <3
      joo siis alussahan me yritettiin asiallisesti selittää mut eipä tainnu mennä jakeluun sekään. Ja tosiaan ko tuo mistä tuo kuristus juttu on alkanu ei alunperinkään liity mitenkää kissaan tai mtn. se on ihan eri asiasta, inside läppää u know. nii ei sitä muut tajua.

      Lainaa

    123. Tulos: +10 (12 ääntä)
      J: Herranjumala mikä idiootti. Saisi kyllä lemmikkienpito tulla luvanvaraiseksi, niin saisi karsittua pois tuollaiset. Kun olis vaan niin kiva saada se suloinen kissanpentu, mutta ei sitten jaksettaisi hoitaa sitä? Kissat elävät parhaimmillaan yli kymmenen vuotiaiksi, kannattaisi sitä hieman miettiä ennen kuin kissan ottaa.
      "Parhaimmillaan yli kymmenen"? :D Kissan täytyy olla sairas tai kuolla tapaturmaisesti jos se alle kymmenvuotiaana kuolee! Oma 9-vuotias kissa on vielä nuori, samassa kunnossa ku viisi vuotta takaperinki, toinen kissa taas on alkanut vanhuudenöperöityä ja raihnistua vasta tuossa 15 ikävuoden tienoilla. Olen kyllä nähnyt ihan raihnaisen 9-vuotiaan "vanhan kissan", mutta se olikin erittäin sairaan näköinen ja huonosti hoidettu.

      Lainaa

    124. Tulos: +11 (19 ääntä)
      L: joo siis alussahan me yritettiin asiallisesti selittää mut eipä tainnu mennä jakeluun sekään. Ja tosiaan ko tuo mistä tuo kuristus juttu on alkanu ei alunperinkään liity mitenkää kissaan tai mtn. se on ihan eri asiasta, inside läppää u know. nii ei sitä muut tajua.
      "Me yritettiin"... Oletko Emma kuninkaallinen, kun puhut itsestäsi monikon kolmannessa persoonassa?

      Lainaa

    125. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Vaikka oli läpällä heitetty, niin tajuat varmaan Emma itsekin, että kaikki ei tollasta huumoria ymmärrä, varsinkin jos missään vaiheessa ei ilmoiteta sen olevan vitsi. Ja sen sijaan että tullaan tänne kiroilemaan ja haukkumaan kommentoijia, voisi mennä itseensä ja miettiä miksi näin on tapahtunut. Josta päästään johtopäätökseen, että Emman kavereina on facessa ihmisiä, jotka eivät tunne Emman huumorintajua, tai haluavat hänelle pahaa ja siksi lähettävät tällaisia. Jos Emman kavereilla on järkeä, niin tajuavat että juuri sen takia, että me emme tunne Emmaa, niin täällä saattaa olla huoli kissasta. Se on inhimillistä.

      Lainaa

    126. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Esa M: “Me yritettiin”… Oletko Emma kuninkaallinen, kun puhut itsestäsi monikon kolmannessa persoonassa?
      Anteeksi, monikon ensimmäisessä persoonassa.

      Lainaa

    127. Tulos: +14 (16 ääntä)
      xXx: Emman kavereina on facessa ihmisiä, jotka eivät tunne Emman huumorintajua, tai haluavat hänelle pahaa ja siksi lähettävät tällaisia. Jos Emman kavereilla on järkeä, niin tajuavat että juuri sen takia, että me emme tunne Emmaa, niin täällä saattaa olla huoli kissasta. Se on inhimillistä.
      Emman kaverit on täällä niin tukevasti Emma itse, että liekö kotonaankin puhuu peilille.

      Lainaa

    128. Tulos: +15 (17 ääntä)
      L: joo siis alussahan me yritettiin asiallisesti selittää mut eipä tainnu mennä jakeluun sekään. Ja tosiaan ko tuo mistä tuo kuristus juttu on alkanu ei alunperinkään liity mitenkää kissaan tai mtn. se on ihan eri asiasta, inside läppää u know. nii ei sitä muut tajua.
      Tuossa olet oikeassa. Ketään normaali ei tuollaista läppää tajua.

      Lainaa

    129. Tulos: +4 (10 ääntä)
      L: joo siis alussahan me yritettiin asiallisesti selittää mut eipä tainnu mennä jakeluun sekään. Ja tosiaan ko tuo mistä tuo kuristus juttu on alkanu ei alunperinkään liity mitenkää kissaan tai mtn. se on ihan eri asiasta, inside läppää u know. nii ei sitä muut tajua.
      Tuossa olet kyllä oikeassa. Kukaan normaali ei tuollaista läppää tajua. Tuossa olet oikeassa. Ketään normaali ei tuollaista läppää tajua.

      Lainaa

    130. Tulos: +9 (13 ääntä)
      PerC menipä vituiks toi kommentoiti : D

      Lainaa

    131. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Joopasjoo.

      Lainaa

    132. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Esa M: Emman kaverit on täällä niin tukevasti Emma itse, että liekö kotonaankin puhuu peilille.
      No, pitäähän ihmisellä ystäviä olla. Vaikka sitten mielikuvituskavereita.

      Lainaa

    133. Tulos: +13 (15 ääntä)
      L: Erinlaisia ihmisiä Teiän pitäs tietää koko tarina alusta alkaen niin käsittäisitte
      Kannattaisiko sitten vaikka kertoa koko tarina, että ihmiset ymmärtäisi mistä on kyse? Laittakaa koko keskustelu Emman seinältä vaikka naurunappulaan niin mekin ehkä tajuttais tää "läppä".

      Lainaa

    134. Tulos: -2 (6 ääntä)
      MinnaaPee: EMMA ELÄINTEN YSTÄVÄ Emma ei turhia paineita ota, Kunhan alla on peura ja kota Ja nurkassa ompi sininen potta. Emmalle kelpaa hiiri tai rotta. Viime vuonna Emma kävi Espanjassa Vähän härän pyllyä rassaamassa. Emmalle sanottiin “Buena” ja “Sí”, Mutta Emma se nussi vain gerbiilii. Siellä sitä on monenlaisia ukkoja, Mutta Emma hamusteli taistelukukkoja. Emma se palasi Suomeen äkkiä, ja pääsi nuolemaan karhun säkkiä. Karvoja tarttuu Emman kieleen, Runkkaava karhu on Kallen mieleen. Emman omatunto on joskus huono, Kunnes pyllyssä kärkkyy sudenkuono. Ehkäpä Emma on vähän sairas, Koska puuhevosen pyllyyn reiän kairas. Paikkana oli sitten metsä tai ranta, Haisee Emman terskassa lehmänlanta. Emma se laulelee: “Rallatiraa”, Sillä Emmaa taitaa panettaa. Etana, leijona, ilves tai siili, Emma on perässä kuin kiimanen hiiri. Emma ei metsähommia kaipaa, Ja eläimille huutaa: “Naikaa, naikaa!” Emma se huutaa: “Tulen täältä!” Ja näyttää vähän lerssinpäätä.
      hieno biisi hermanni ihan itekkö keksit?

      Lainaa

    135. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Sunisäs: muovipussiinko sä sen kissan raadon oisit laittanu. kuka se tässä niitä eläimiä aattelee ja kuka ei
      Jollain se olis pitänyt kotiin kantaa, arkkua aika hankala kuljetella kävellessään.

      Lainaa

    136. kikkeliskokkelisvaanniin! 30.10.2011 11:50
      Tulos: +6 (8 ääntä)
      Emma: Ja minä myös sanon että JAAKKO EI OLE KURISTANU SITÄVITTU EIKÖ SE MENE JAKELUUN ??????!!!!!! turhaa täälä enään jauhaa ko minä tiän miten kissan kans on käyny ja miten tulee käymään ja kuinka hyvin se voi tai kuinka huonosti se ei nyt vittu kuulu pätkääkään teille että painukaa ny joka ikinen muuale täältä huutelemastaa
      Samaa mieltä kuin nimimerkillä pinkero kommentoi tuossa juuri ennen, ja tulikin mieleen että mitähän se emma mahtaa seuraavaksi sanoa? :) JA MINÄ MYÖS SANON..? jatkuu ensi jaksossa.. ja voih, nautin niin suuresti Esa M:n kommenteista, plussaa jokaiselle! :D eli koko keskustelua odotellessa...

      Lainaa

    137. kikkeliskokkelisvaanniin! 30.10.2011 11:51
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      ja näköjänsä piti oikeen varmuuden vuoksi laittaa kaksi kertaa kun oli niin "hauska" juttu kyseessä :)

      Lainaa

    138. Tulos: -18 (26 ääntä)
      Hei ihmiset täällä te vaan heittelette kommentteja ristiin rastiin ja ette ymmärrä että kaikki te itse syyllistytte jotenkuten muummoassa: lapsellisuuteen ja epäkypsyyteen. Jos täällä joku haukkuu toista lapselliseksi ja kun toinen vastaa, tulee siihen kolme muuta rääkymään jostain muusta aivan varmasti. Ettekö te ole huomanneet että netissä ja televisiossa kaikki tehostetaan ja yritetään saada kaikki näyttämään mahdollisimman pahalta? Ymmärrän, jos raivostutte kun Emma “on syyllistynyt eläinrääkkäykseen”, mutta voin itse kyllä vahvistaa että näin se asia ei ole. Tosiaan kommentteja tämän erään kommentin jälkeen ei ole julkaistu, ja siellä Emma esimerkiksi sanoo ettei sitä kukaan saa tappaa eikä sitä kukaan ole antamassa pois. Uskoisin että täällä joillakin ihmisillä olisi sen verran järkeä päässä että voisivat käyttäytyä sen verran aikuismaisesti eikä heti vedetä omia johtopäätöksiä niin vakavasta syytteestä kuin eläinrääkkäys. Itse koen tämän tilanteen todella lapsellisena, varsinkin he joilla ei todellakaan ole muita perusteita eikä kokemusta Emmasta tai miten Emma hoitaa kissaa. Raivostuttavaa lukea kuinka tähän “Jaakko on kuristanut jo D” kommenttiin vedotaan että teillä on todisteita eläinrääkkäyksestä. Kieroa huumoria joo, mutta jos joku siitä sanoo että se todellakin on huumoria, niin miksei sitä ihmiset usko?? Ja jos tämä lapsellistakin lapsellisempi nimittely ja uhkailu kaikkien osalta ei lopu niin kyllä minä jo siinä vaiheessa huudan halleluujaa. Mihin on maailmamme menossa? Todella viisas veto oli jollakin pistää nämä tilapäivitykset feissarimokiin. Give me a fucking break. Minä olen puhunut, piste kiitos ja aamen!

      Lainaa

    139. Tulos: +8 (10 ääntä)
      JumJum: Voi luoja… Hirveetä ku ei koskaan tiiä millaseen kotiin se lemmikki ihan oikeesti joutuu. Tossa just kuuntelin bussissa yks pv kahta tyttöö ja toinen sano, että: “Mä oon niiiiiin kyllästyny meijä koiraa kun se ei osaa mitään kivoja temppuja ja se ei oo enää söpö. Aion kinuta äitiltä uutta pentua.” Teki niin mieli kommentoida väliin! Ja koirathan osaa luonnostaan kaikki temput…
      Mitä hemmettiä? Olisin minäki voinu vähän kommenttia tollaselle likalle heittää, eikä olis ollut mitään kaunista tekstiä... Tää on varmaan näitä idiootteja, kun ottaa lemmikin söpöyden ja viihteen takia, mutta ei ole sitten mitään hajua, miten niitä hoidetaan eikä viitsi ottaa vastuuta senkään vertaa.

      Lainaa

    140. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Esa M: Onneksi Emmalla on täällä kavereita puolustamassa ja todentamassa, että kaikki olikin läppää. Jokainen heistä tuntee Emman ja tietää, että hän on hyvä ihminen. “Pyllynreikä”, “M” ja “Sunisäs” on kaikki yhdellä ja samalla avatarilla. Emman kaverit ovat niin yhtä keskenään, että avataritkin tuli vahingossa samoiksi. Onneksi J tuli varmistamaan myös, ettei Jaakko ole tehnyt mitään. Katsotaan montako Jaakon kaveria tänne löytää.
      Nyt myös Saana ja L ilmestyivät samalla avatarilla. Siinäpä porukka, joilla vallitsee ykseys ja yhtenäisyys keskuudessaan. Säälittävää porukkaa tänään liikenteessä. Kun ei voida myöntää tehneensä väärin kohdellessaan noin huonosti pientä ja viatonta kissanpentua, niin pitää naamioida se 'läpäksi' ja "siitä puuttuu kommenttei nii siks toi näyttää nii pahalt!!!11" Voi apua teiän kanssa.

      Lainaa

    141. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Voih, Saanat ja kumppanit. Kun tuo asiallinen linja alkoi kyllä kovasti naurattaa sen jälkeen kun on lukenut aiemmat kommentit. Tuntematon luo epäilyksiä ja ennakkoluuloja. Ja koska on mahdotonta, että voitaisiin kaikki tutustua toisiimme kovin hyvin, niin ei me nyt vaan luoteta randomtyyppien sanaan: "*****uskokaa nyt jo **** että se ***** kissa on kunnossa eikä täällä oo ***** mitään nähtävää". Epäilys on päässyt heräämään, ettekä te sille mahda muuta kuin antaa olla tai todistaa toisin. Sehän onkin mälsää, että epäilijät tässä tilanteessa pyrkivät todistamaan kantansa poliisin avulla tällaisissa tilanteissa. Ja epäillyn mainehan siinä menee. Laittakaa se koko keskustelu jakoon, niin voi lievittää tunteita. :)

      Lainaa

    142. Tulos: -26 (32 ääntä)
      voi vitun idiootit.. joo tuo näyttää ulkopuolisten silmissä siltä että emma ei välittäs kissasta paskaakaan.. mutta TE vitun apinat jotka tuutte muka pätemään tänne nii haistakaa vittu ko ette mistään mittään tiiä.. kissalle kukaan ei ole tehny mitään eikä tule tekemään mutta tuo kuristus juttu ja kaikki on yhestä 10 vanhasta läpästä mitä muisteltiin ja naurettiin.. kukka oo oikeasti eläimille tekemässä yhtään mitään nii turpa kii saatana ! ottaa päähän tuomoset jotka muka pätee ja tietää asiasta jotaki.. :DDD

      Lainaa

    143. Tulos: -21 (25 ääntä)
      ja sie jka oot tän tänne laittanu nii mee ihmeessä kattoon kissaa ja ota vaikka kaikki eläinsuojelu ihmiset mukaan nii näät että kissa vois hyvin ja sillä on hyvä rakastava koti.. pitäskö ottaa asioista eka selvää ennenkö luulee tietävänsä jotaki ?

      Lainaa

    144. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Puhutaanko tässä vielä samasta katista kuin fb-päivityksessä? : P

      Lainaa

    145. Tulos: -13 (17 ääntä)
      MyyTii: Voih, Saanat ja kumppanit. Kun tuo asiallinen linja alkoi kyllä kovasti naurattaa sen jälkeen kun on lukenut aiemmat kommentit. Tuntematon luo epäilyksiä ja ennakkoluuloja. Ja koska on mahdotonta, että voitaisiin kaikki tutustua toisiimme kovin hyvin, niin ei me nyt vaan luoteta randomtyyppien sanaan: “*****uskokaa nyt jo **** että se ***** kissa on kunnossa eikä täällä oo ***** mitään nähtävää”. Epäilys on päässyt heräämään, ettekä te sille mahda muuta kuin antaa olla tai todistaa toisin. Sehän onkin mälsää, että epäilijät tässä tilanteessa pyrkivät todistamaan kantansa poliisin avulla tällaisissa tilanteissa. Ja epäillyn mainehan siinä menee. Laittakaa se koko keskustelu jakoon, niin voi lievittää tunteita.
      Siis mitä? Mikä asiallinen linja sen jälkeen k,un on lukenut aikaisemmat kommentit? Ensinnäkin tuo mitä kommentoin vasta oli ENSIMMÄINEN ja luulin että viimeinen kommentti tänne feissarimokiin sillä en todellakaan ala repimään itseltäni pelihousuja tai hiuksia päästä tämän takia. Tosiaankin nyt herää kysymys että mikä v*ttu teitä ihmisiä vaivaa? Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä ettei tässä enään todellakaan ole kyse kissasta vaan siitä että uskotte olevanne niin viisaita ja hyviä ihmisiä ja tuomitsette heti Emman ja "emman kaverit" kommenttien perusteilla. Voin jopa sanoa että ensin minulla vain ihmetytti tämä tilanne, nyt en tiedä itkeäkkö vai nauraakko. Tosiaankin, 1. Emma ei itse tiennyt tästä feissarimokiin 'pääsemisestä', niin miten hän voi silloin pitää tätä hauskana? 2. Moneen otteeseen ovat monet sanoneet että tulkaa katsomaan kissaa jos oikein huolestuttaa. Miksi tämä sama jauhanta jatkuu siltikin täällä? Tuumasta toimeen ja tulkaa vaikka oikein koko porukalla? 3. Jos täällä jotkut ihmiset menettävät hermonsa niin meinaako se sitä että kaikki jotka Emmaa "puolustaa" (tässäkin vaiheessa jo sanon että olen puolueeton) ovat tyhmiä ja eivät osaa olla asiallisia? Jo toisen kerran sanon tämän että edellinen kommenttini oli tosiaankin ENSIMMÄINEN. 4. Tarviiko tätä enään täällä jauhaa että kuinka idioottimainen ja tyhmä Emma on?

      Lainaa

    146. Tulos: +9 (11 ääntä)
      @ Saana 1. Mutta Emmalla on kaverin joku tyyppi, joka ei myöskään tajunnut läppää (tai olisi voinut sitten saatteena kirjoittaa jutun olleen vitsi) joten ensisijainen "syyllinen" on tämä tyyppi. 2. Kaikki eivät jaksa lukea tuota kommenttilitaniaa läpi ennen kommentointiaan. 3. En tiedä ovatko kaikki Emmaa puolustaneet tyhmiä, mutta ainakaan ne joiden kommentit olen jaksanut lukea eivät ole kovinkaan asiallisia olleet. 4. No, se on tämän sivuston idea. Jos Emma haluaa, hän voi varmasti ottaa yhteyttä ylläpitoon ja nätisti pyytää, että voisiko tämän poistaa, tai ainakin liittää siihen että "moka" on aiheeton. P.S. Lapset rakkaat, ei ehkä kannata kutsua tuntemattomia ihmisiä kotiinsa kissoja katsomaan.

      Lainaa

    147. Tulos: -8 (12 ääntä)
      turpaa tuolle joka tän laitto tänne nii pitäs antaa.. jos ei tajua tämä jutun pointtia yhtää niin miks laittaa tämmöstä CP (INSIDE JOKE)

      Lainaa

    148. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Saana: Siis mitä? Mikä asiallinen linja sen jälkeen k,un on lukenut aikaisemmat kommentit? Ensinnäkin tuo mitä kommentoin vasta oli ENSIMMÄINEN
      Täällä seikkaili aiemminkin henkilö nimeltä Saana (punaisella avatarilla), jonka jutut kehittyivät melko ala-arvoisiksi. Itselleni tuli ainakin ensimmäisenä mieleen, että sama henkilö on palannut puhdistamaan mainettaan kirjoittamalla vain eri koneelta.

      Lainaa

    149. Tulos: -15 (19 ääntä)
      Kävikö mielessä että Saana nimisiä ihmisiä on vähän enemmänkö 1?

      Lainaa

    150. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Kävikö mielessä, ettei tähän ole pakko laittaa omaa etunimeään? Jos haluaa välttää sekaannuksia voi silmäillä aiempia kommentteja ja valita äärettömästä joukosta nimen, jota ei ole samassa ketjussa käytetty, vaikka Saana ehdottomasti hieno nimi onkin.

      Lainaa

    151. Saana JASMINE BLOMSTER 1.11.2011 17:37
      Tulos: -24 (26 ääntä)
      Sen takia juuri pistinkin yllätys yllätys koko nimeni jonka voitte vaikka prkl vilkaista facebookista.. Kysymys herää että kuinka pieneksi te tätä maailmaa luulette? Että maailmassa voi olla vain yksi Saana, ja se yksi Saana olen juurikin minä joka ensimmäisenä tulen tänne haukkumaan JA SITTEN vielä tulisin puhdistamaan ilmapiiriä ERI KONEELTA.. Salli minun nauraa! Voisin kyllä kertoa toisenkin saanan sukunimen, mutta en täällä sitä todellakaan viitsi kertoa. Tiedä kuka seuraavaksi on oventakana koputtamassa. Ja sille joka sanoi että ei kannata kutsua tuntemattomia ihmisiä katsomaan kissaa, niin mitä helvettiä täällä sitten muu porukka ehdottaa sellaisia? pfft, ei tule kessää ei

      Lainaa

    152. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Ei muuten tarvi mennä eri koneellekaan että saa eri avataren, vaihtaa vaan e-mailin. Vihreä Saana: vaikutat aika aivottomalta ihmiseltä. Ilmeisesti et huomannut, että tänne kirjoitti jo toinen Saana vähän vähemmän asiapitoista tekstiä? Kommentti, jota lainasit toisessa viestissäsi oli ehkäpä tarkoitettu tälle punaiselle Saanalle. "1. Emma ei itse tiennyt tästä feissarimokiin ‘pääsemisestä’, niin miten hän voi silloin pitää tätä hauskana?" - En tajua kysymystä. Eikö Emman kuristamisjuttu ollutkaan läppä? "2. Moneen otteeseen ovat monet sanoneet että tulkaa katsomaan kissaa jos oikein huolestuttaa. Miksi tämä sama jauhanta jatkuu siltikin täällä? Tuumasta toimeen ja tulkaa vaikka oikein koko porukalla?" - Vaikea sitä kissaa on tulla katsomaan, kun ei tiedä missä Emma asuu, enkä usko että hän aikoo julkaista osoitettaan ainakaan täällä feissarimokissa. Mielelläni tulisin katsomaan ja toteamaan, että kaikki on hyvin. "3. Jos täällä jotkut ihmiset menettävät hermonsa niin meinaako se sitä että kaikki jotka Emmaa “puolustaa” (tässäkin vaiheessa jo sanon että olen puolueeton) ovat tyhmiä ja eivät osaa olla asiallisia? Jo toisen kerran sanon tämän että edellinen kommenttini oli tosiaankin ENSIMMÄINEN." - Jos lukaiset Emman kavereiden kommentteja, en usko että kukaan pitää niitä kovinkaan asiallisina. Tämä ei tarkoita sitä, että kaikki muut kommentit olisivat asiallisia. Ja toistamiseen, täällä kirjoitteli jo joku toinen nimimerkillä Saana. 4. Tarviiko tätä enään täällä jauhaa että kuinka idioottimainen ja tyhmä Emma on? - Kuten tuolla ylempänä jo mainittiinkin, Emma voisi jakaa koko keskustelun meidän kanssamme, eikö se "puhdistaisi" hänen maineensa? Sitähän Emma & kumppanit sanovat, että kuristuskohta on irroitettu asiayhteydestä ja näyttää sen takia pahalta. Koko keskustelu jakoon vaan. :)

      Lainaa

    153. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Huomaa selvästi, että ikää näillä Emman kavereilla, joilla on hyvin kaunis, asillinen ja laaja ulosanti ja varmasti tällä Emmallakin, on juuri niin vähän, että olisi varmaan ollut vanhempien syytä katsoa lapsensa perään ja mitä lemmikeillään touhuaa.

      Lainaa

    154. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Onpas tylsää, Emma & kumppanit tajusivat lopettaa. :/

      Lainaa

    155. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Voisiko joku kertoa miksi näitä sairaita "kidutinpa/tapoinpa lemmikkini"- tyyppisiä päivityksiä ilmestyy tänne? Jos nuo on hauskoja niin täytyy olla päässä jotain vikaa. Noita ei voi edes ilmiantaa kun ei tiedä nimiä. Masentaa vaan lukea miten sairaita jotkut ihmiset voivat olla, ja se on joidenkin silmissä aivan normaalia ja sitä sitten puolustetaan henkeen ja vereen.

      Lainaa

    156. onneksi näin tämän! 7.11.2011 23:16
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Taitaa mennä ilmiannoksi jos vaan saan henkilön tiedot jostain.. Tästä voi onneksi tehdä rikosilmoituksen jokatapauksessa. Ei näin. Ei todellakaan näin.

      Lainaa

    157. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Ja tätä koko sotkua ei olis tullu, jos aluksi olis mietetty että mitäs sinne naamakirjaan kannattaa laittaa.

      Lainaa

    158. Tulos: -4 (14 ääntä)
      Apua. Onneksi kukaan ei ole soittanut eläinsuojeluviranomaisia, kun olen uhannut heittää mieheni parvekkeelta... Mullakin on huono huumorintaju. :)

      Lainaa

    159. Tulos: +5 (7 ääntä)
      ..tehty ylläpidolle sekä hesyyn. toivottavasti tuottaa toivottua tulosta ja tähän asiaan puututaan. Toivottavasti kisu on hengissä ja voi hyvin.

      Lainaa

    160. Tulos: +39 (41 ääntä)
      ^ Vahvistamme, että Helsingin eläinsuojeluyhdistys HESY ry on ollut meihin yhteydessä ja jatkamme asian selvittelyä.

      Lainaa

    161. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Tää jälkipyykki kuuluu näihin mokiin. Enempää asiaan puuttumatta, se että v***a ja muita kirosanoja viljellään joka toisen sanan väliin, ei anna kenestäkään teistä kovinkaan fiksua kuvaa. Mutta kuten joku tuolla on jo sanonut: Kannattaa välillä miettiä mitä internettiin kirjoittaa ja miten. Kaikilla ei ole samanlainen huumorintaju, ja se mikä teidän mielestänne on "hyvä läppä" voi olla toiselle jotain muuta. On olemassa asioita joilla ei kannata vitsailla. Myöskään se, että uhataan väkivallalla, ei ole oikein. Ymmärrättehän että noista kirjoituksista voi tehdä tutkintapyynnön laittomana uhkauksena? Se että ollaan nimimerkin takana kirjoittamassa, ei anna oikeutusta kirjoittaa mitä tahansa. Asiattomuudet ovat asiattomuuksia netissäkin.

      Lainaa

    162. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Ei hyvää päivää.. Tollasten ihmisten takia edes niitä vahinko maatiaisia ei saisi antaa pilkkahintaan.. Itse en ole sekuntiakaan ilman kattia elänyt, ja tällä hetkellä löytyy kolme kissaa. Jokainen pelastettu mitä sairaimmilta lopetusmenetelmiltä. Lisääkin voisin kissoja ottaa, mutta saavat nyt toistaiseksi riittää, muitakin eläimiä kun huushollista löytyy. Pistää vituttamaan että lähestulkoon samaan ikäkastiin meikäläisen kanssa kuuluvatkin voivat olla noin idiootteja. Ei pidä ottaa lemmikkiä jos ei sitä oikeasti halua ja ole valmis siihen sitoutumaan.

      Lainaa

    163. Tulos: -4 (8 ääntä)
      Lol kommentoijat

      Lainaa

    164. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Emma ja Emman kaverit täällä kommenteissa, eiköhän noista miinus-äänistä näe, mitä mieltä ihmiset teistä on. Jos olisin teidän asemassa olisin hiljaa enkä inttäisi vihaista internet-väkeä vastaan. :) Toisaalta, en ikinä olisi kirjoittanut kissastani mitään noin ilkeää.

      Lainaa

    165. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Senverran pakko sanoa tähän vanhaan ketjuun että nykyään muuten Emma on ihan oikeesti hävittäny sen kissan ja hankkinu uuden tilalle.

      Lainaa

    166. Tulos: +9 (11 ääntä)
      einäin: Senverran pakko sanoa tähän vanhaan ketjuun että nykyään muuten Emma on ihan oikeesti hävittäny sen kissan ja hankkinu uuden tilalle.
      :(

      Lainaa

    167. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Mahtaa jussijani nauttia elämästään.. :(

      Lainaa

    168. Tulos: +6 (8 ääntä)
      "Jaakko on jo kuristanu sitä :DDDDDD" Ei luoja.. Vielä tollanen hymiö perässä. Tolle ei pitäis antaa enää ikinä MITÄÄN lemmikkiä.

      Lainaa

    169. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Toi kuristaminen sai mut oikeesti järkyttyy.

      Lainaa

    170. Tulos: -10 (12 ääntä)
      No on se ny kamalaa. Itkiä ny yhden kissan perähän niin kovasti, aivanku se olis maailman loppu koko asia. Kyllä mää ainakin käytän muita konsteja ku kissan lopetan

      Lainaa

    171. Sweeney Todd 17.11.2015 0:52
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Ei jumalauta...

      Lainaa

    172. viisasnainen 31.12.2017 9:28
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Emma: joo en tosiaan ole meinannu mitään pahaa muttako ihmiset ei näytä ymmärtävän.. oon eläinrääkkäystä vastaan niin että pistää vihaksi enkä ole varmaan ainoa.. en vois ikinään tehä MITÄÄN pahaa yhellekkään eläimelle niin ihmiset miettikää välillä mitä te kirjotatte ja tämä koko paska on sairasta tiiän mutta ei sille enään voi mitään.. ja kissaa ei ole edelleenkään kuristettu eikä tulla koskaan kuristamaan että voitta rauhottua
      Hei Emma sama juttu! Kannattaa tosiaan sunki miettii mitä nettii kirjottelet. Toi sun kirjottelu on sairasta, ja se saa ymmärtää, että pahoinpitelette kissaanne. Turha sitä maitoa enää on juoda, kun se on maassa...

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kissa, kissanpentu