Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mikä olikaan ongelma?

"Mä vihaan vaihteeks mun konetta!"
Mikä olikaan ongelma?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 69 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1169 (1207 ääntä)
      Minä luin yhdellä jalalla seisoen ja näyttö ylösalaisin. Alkaa hahmottua.

      Lainaa

    2. Tulos: -431 (565 ääntä)
      Ei kyllä tossa Mikonkaan kieliopissa hirveästi hurraamista.

      Lainaa

    3. in your head 14.4.2012 0:11
      Tulos: -474 (582 ääntä)
      Ehkä vika on siinä, että Mikko on mies, tai että itse olen nainen, mutta olen ihan samaa mieltä Annan kanssa. Ei mitään ongelmaa ymmärtää mitä Eerika tuossa sanoo ja tarkoittaa.

      Lainaa

    4. Tulos: -16 (136 ääntä)
      Hyva suomi kieli hänella!

      Lainaa

    5. Tulos: +384 (424 ääntä)
      Siruka: Ei kyllä tossa Mikonkaan kieliopissa hirveästi hurraamista.
      Se sentäs on luettavaa tekstiä vaikkei ylläkkään suomen kieliopin maailmanmestaruus kisoihin. Ehkäpä jos luet uudelleen niin ymmärrät, mikä Mikon pointti oli.

      Lainaa

    6. Tulos: +345 (365 ääntä)
      Mä vihaan vaihteeks näitä ihmisiä ku ei ne osaa käyttää välimerkkejä taaskaa jos olis tarvetta ja kukaan ei ota selvää en minä eikä äidinkielen opettaja mikä on ku just sillo ku nää jutut tarvis oppia nii ei kiinnosta ja tulevaisuudessa on hankaluuksia asioiden ilmaisussa :(((

      Lainaa

    7. Tulos: -201 (245 ääntä)
      oscar: Se sentäs on luettavaa tekstiä vaikkei ylläkkään suomen kieliopin maailmanmestaruus kisoihin. Ehkäpä jos luet uudelleen niin ymmärrät, mikä Mikon pointti oli.
      Ehkäpä ei kannattais päteä, jollei itsekään osaa.

      Lainaa

    8. miinaharava 14.4.2012 2:01
      Tulos: +136 (158 ääntä)
      Akku kii wtf?

      Lainaa

    9. Tulos: -207 (227 ääntä)
      Mun mielestä se on ihan sama miten kirjoittaa johonki feisbuukkiin.. Jokainen tyylillään. Eniten täsä vituttaa ne jotka märisee jos puuttuu pilkku tAi on Väärässä paiKoissa IsoJa kiRJAImia

      Lainaa

    10. Tulos: +370 (380 ääntä)
      in your head: Ehkä vika on siinä, että Mikko on mies, tai että itse olen nainen, mutta olen ihan samaa mieltä Annan kanssa. Ei mitään ongelmaa ymmärtää mitä Eerika tuossa sanoo ja tarkoittaa.
      Mä olen nainen, enkä siltikään ymmärtänyt.

      Lainaa

    11. Tulos: +232 (252 ääntä)
      Hattu: Minä luin yhdellä jalalla seisoen ja näyttö ylösalaisin. Alkaa hahmottua.
      Itsehän luin tämän niin että näyttö oli tiskikoneessa ja itse istuin saunan lauteilla karvahattu päässä. Siitä sitten peilien kautta kiikareilla: Ei auennut..

      Lainaa

    12. Tulos: +141 (219 ääntä)
      Miksi se sukupuoli aina pitää sotkea kaikkeen, tuossaki vois lukea ett suomi-eerika-suomi sanakirja tai esim suomi-amis-sanakirja tai vaikka blondi tai mikä tahans ryhmä mihin Eerika mahdollisesti kuuluu. Mutta eeeei, tietysti Eerikan kirjoitustaidottomuus ja tietokonetietämattömyys johtuu siitä että hän on nainen, ((eikä siitä että on ihmisen ja kengän risteytys))koska tuommosiahan naiset just on!

      Lainaa

    13. Tulos: -109 (197 ääntä)
      WildRose: Mä vihaan vaihteeks näitä ihmisiä ku ei ne osaa käyttää välimerkkejä taaskaa jos olis tarvetta ja kukaan ei ota selvää en minä eikä äidinkielen opettaja mikä on ku just sillo ku nää jutut tarvis oppia nii ei kiinnosta ja tulevaisuudessa on hankaluuksia asioiden ilmaisussa ((
      Mie en näe yhtäkään välimerkkiä sinunkaan tekstissä..

      Lainaa

    14. Tulos: +86 (108 ääntä)
      Eerikan tekstihän on melkein yhtä selvää kuin juuri 18 v täyttänyt ekaa kertaa ryyppäämässä baarisssa. Ja mikä vittu siinä on ku pitää aina saatana savolaisia sortaa "Hiljaa Mikko! Ihan ymmärrettävää(eisavolaiskieltä)" Mikä tahansa savolaismurre on selvempää kuin tuo. Tai hämeen tai pääkaupunkiseudun murre. ,I,,

      Lainaa

    15. Tulos: +73 (79 ääntä)
      anara: Ehkäpä ei kannattais päteä, jollei itsekään osaa.
      Aivan, eli voinemme unohtaa musiikin kritisoimisen tai olla haukkumatta elokuvia paskoiksi tai mitä tahansa, itse en ainakaan kyseisiä aiheita osaa käsitellä niin ihan turhahan minun on päteä? Ja kyllä, kannattaa päteä, jos teksti on tuollaista kuten Eerikalla.

      Lainaa

    16. Tulos: -9 (103 ääntä)
      Täällä kommenteissa kaikki naiset yrittää puolustella erikaa. Cmon, myöntäkää nyt että tosta ei saa mitään selvää.

      Lainaa

    17. Tulos: +89 (105 ääntä)
      Toi Eerikan teksti taitaa olla lukul´kelpoista vaan niille joiden ÄO on alle 50

      Lainaa

    18. akku VAI laturi? 14.4.2012 10:32
      Tulos: +43 (47 ääntä)
      Meinaakohan akkua vai laturia, sillå en jotenkin usko, että olis lähteny irrottelemaan akkua.. Aika yleinen ongelma myös sanoa laturia akuksi. Veikkaan, ettei yhdistä nettiin, kun on laturin johto seinässä.

      Lainaa

    19. Minäpä minä 14.4.2012 11:01
      Tulos: +118 (124 ääntä)
      Miten ihmeessä Anna tajus ton? T. nainen

      Lainaa

    20. Tulos: +90 (96 ääntä)
      voisko joku joka ymmärsi eerikan syvimmän tarkoituksen kertoa mitä se tarkoitti? olen nainen, enkä halua nipottaa pilkuista, mutta en ymmärtänyt muuta kuin että kone ei jostain syystä jollain tavalla toimi.

      Lainaa

    21. Tulos: +40 (44 ääntä)
      Ehdottomasti samaa mieltä Mikon kanssa. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät osaa suomenkieltä. Kuinka yhtä kielitaidottomat sitten itse pystyvät kommunikoimaan keskenään, jos tuosta ei ulkopuolinenkaan saa selvää?

      Lainaa

    22. Tulos: +45 (63 ääntä)
      Luin neljä kertaa ja luulen ymmärtäväni jotenkuten :o Epäselvää: Akku kii. Eli onko akku kiinni koneessa, vai sulki-kiinni? Ja netti ei tykkää ei koulun eikä mokkula. Tajusin että mokkula ei toimi. Miten koulu liittyy asiaan? Onko hän koulun koneella (vaikka sanookin että vihaa omaa konettaan)? Vaiko yrittää koulun nettiin omalla koneella? Onko se oikeasti jotenkin coolia tai söpöä olla hieman yksikkeretaane? Tai lukihäiriöinen? Näkyy niin paljon ihmisiä joiden tiedän aiemmin olleen aivan fiksuja ilman minkäänlaista taipumusta dysleksiaan, jotka nykyään sitten ovat näitä "siis lol niinku mikä ihmee adjektiivi tietääks kukaa vastatkaa pls?" Erikseen ovat tietenkin nämä tapaturmaiset aivovammatapaukset, mutta eikai heitä näin paljon ole? Vai eikö ihmisillä oikeasti ole tapanaan lukea omaa viestiään läpi ennen kun painaa enteriä? Itse en voisi kuvitellakaan painavani mitään nappulaa ennen huolellista läpilukemista, sama juttu tämänkin viestin kohdalla.

      Lainaa

    23. pauliina♥ 14.4.2012 12:28
      Tulos: +55 (59 ääntä)
      missä vika kun ihan naiseksi itseni katson, mutta en tajua mitä eerika tuossa ajaa takaa?

      Lainaa

    24. Tulos: +105 (105 ääntä)
      Let's eat grandpa! Let's eat, grandpa! Commas - they save lives!

      Lainaa

    25. Tulos: +16 (16 ääntä)
      Nyt mää tajusin! Luin about kymmenen kertaa, viimesellä kerralla jopa ääneen : alko hahmottua :D

      Lainaa

    26. Tulos: +22 (22 ääntä)
      Siruka: Ei kyllä tossa Mikonkaan kieliopissa hirveästi hurraamista.
      Lue niin että ymmärrät

      Lainaa

    27. Tulos: -36 (48 ääntä)
      Ja tekstihän meni siis näin: Mä vihaan vaihteeks mun konetta ku ei se toimi taaskaa. Jos on akku kii ja netti. Ei tykkää ei. Koulun eikä mokkula. Mikä on ku just sillo ku tarvis nii ei toimi :(((

      Lainaa

    28. Tulos: +30 (30 ääntä)
      joo ei saa yleistää, yks tuttu jätkä kirjottaa myöskin ihan yht epäselvää selostusta aina, tosin ei niissä jutuissakaan yleensä sen enempää järkee oo, tai sit en vaan tajua logiikkaa :D

      Lainaa

    29. Tulos: +86 (86 ääntä)
      Eerikan teksti suomeksi: Mä vihaan vaihteeksi mun konetta. Se ei toimi taaskaan, jos akku on liitettynä koneeseen. Myöskään koulun netti tai mokkula eivät toimi. Mikä siinä on, kun aina jos jotain tarvii, niin just sillon se ei toimi :(((.

      Lainaa

    30. Yksimiesvain 14.4.2012 13:02
      Tulos: +13 (31 ääntä)
      Tämähän on ihan selkeä: Internet-yhteys ei toimi koulun verkossa, eikä myöskään mokkulalla , jos koneessa on akku kiinni.

      Lainaa

    31. Tulos: +36 (40 ääntä)
      Olen nainen ja ymmärsin vain, että Eerikalla ei toimi kone taaskaan. :O Loput oli sitten pelkkää hepreaa...

      Lainaa

    32. Tulos: +8 (20 ääntä)
      sen verran ymmärsin -as a woman- että tytöllä on läppäri, josta voi ottaa akun pois (niinku mullakin on).... mut netti ei tykkää ku mokkula on kiinni koneessa mut ei toimi ku tarvis??????????? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

      Lainaa

    33. Tulos: +18 (20 ääntä)
      lemon: Mä olen nainen, enkä siltikään ymmärtänyt.
      En mäkään O.o

      Lainaa

    34. Tulos: +23 (29 ääntä)
      Hattu: Minä luin yhdellä jalalla seisoen ja näyttö ylösalaisin. Alkaa hahmottua.
      muuten en oo pitkään aikaan enää nauranu näille, mut nyt oli pakko nauraa tälle ääneen ^^ :D kiitos :)

      Lainaa

    35. Tulos: -16 (28 ääntä)
      Eerikalla on ongelmia koneensa kanssa hänen koneensa ei toimi silloin kun siinä on akku kiinni tämän lisäksi koulun netti ja mokkulan netti ei kumpikaan tykkää mikä tässä on niin vaikeaa?

      Lainaa

    36. Rainbow Crash 14.4.2012 15:59
      Tulos: +37 (39 ääntä)
      Juumie: Mie en näe yhtäkään välimerkkiä sinunkaan tekstissä..
      That's the joke

      Lainaa

    37. Rainbow Crash 14.4.2012 16:01
      Tulos: +23 (29 ääntä)
      Luumu: Eerikalla on ongelmia koneensa kanssa hänen koneensa ei toimi silloin kun siinä on akku kiinni tämän lisäksi koulun netti ja mokkulan netti ei kumpikaan tykkää mikä tässä on niin vaikeaa?
      Mistä se netti ei tykkää?

      Lainaa

    38. Tulos: +10 (12 ääntä)
      mindfuck :I

      Lainaa

    39. Tulos: +4 (16 ääntä)
      in your head: Ehkä vika on siinä, että Mikko on mies, tai että itse olen nainen, mutta olen ihan samaa mieltä Annan kanssa. Ei mitään ongelmaa ymmärtää mitä Eerika tuossa sanoo ja tarkoittaa.
      Mää olen nainen ja äidinkieli on heitellyt yhdeksässä ja kymmenessä kaikkien kouluvuosien ajan, niin on kumma, kun en määkään tajua!

      Lainaa

    40. Tulos: +44 (48 ääntä)
      Mikään ei oikeesti ärsytä enempää ku esim. tekstiviestit, jotka on 160 merkkiä pitkiä eikä niissä ole ensimmäistäkään välimerkkiä. Eräs duunikaverini laittoi aina sellaisia viestejä ja kyllä niitä sai pari kertaa tavata, että ymmärsi, mitä niillä oikein ajettiin takaa. Miksi se on niin vaikeeta käyttää välimerkkejä? Ethän sä puhuessakaan puhu kaikkea putkeen vaan pidät välillä lyhyempiä ja välillä pidempiä taukoja (pilkku ja piste). Ja miksi ne ihmiset, joille näistä huomauttaa, vetävät keilapallon kokoiset palkokasvit nenäänsä? Miksi suomen kielestä ei sen vertaa välitetä, että kirjoitettaisiin oikein?

      Lainaa

    41. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Itselle tämä jostain syystä oli ihan selkeää kauraa: Eerikan kone ei toimi taaskaan, kun akku on kiinni (eli olisko jotain vikaa akussa). Sitten häntä ärsyttää kun netti ei toimi mokkulalla eikä koulussa silloin kun niitä tarviaa, todennäköisesti kouluhommiin.

      Lainaa

    42. KoettakaaTajuta 14.4.2012 19:26
      Tulos: +4 (4 ääntä)
      Koneen toimimattomuudella viitataan siihen kun netti ei toimi. Eli koulun netti (Wlan) ja mokkulan tarjoama internet-yhteys ei toimi, kun akku on kiinni. (hyvin hyvin hyvin yleistä läppäreissä).

      Lainaa

    43. Tulos: +1 (13 ääntä)
      Niin, menihän tämäkin "olen nainen, ymmärrän - olet mies, et ymmärrä"-väittelyksi.

      Lainaa

    44. Tulos: +28 (30 ääntä)
      Rainbow Crash: Mistä se netti ei tykkää?
      Eerikasta. Netti suorastaan vihaa Eerikaa.

      Lainaa

    45. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Minde: Ja tekstihän meni siis näin: Mä vihaan vaihteeks mun konetta ku ei se toimi taaskaa. Jos on akku kii ja netti. Ei tykkää ei. Koulun eikä mokkula. Mikä on ku just sillo ku tarvis nii ei toimi ((
      Ei tosta kyllä saa vieläkään selvää, vaikka teit nuo "korjaukset"...

      Lainaa

    46. Tulos: +36 (38 ääntä)
      WildRose: Mä vihaan vaihteeks näitä ihmisiä ku ei ne osaa käyttää välimerkkejä taaskaa jos olis tarvetta ja kukaan ei ota selvää en minä eikä äidinkielen opettaja mikä on ku just sillo ku nää jutut tarvis oppia nii ei kiinnosta ja tulevaisuudessa on hankaluuksia asioiden ilmaisussa ((
      Pieni rage nosti jo päätään ja olin valmiina raiskaamaan caps lockia, että pistä ny helevetti se oma kielioppi kuntoon. Sitte välähti.

      Lainaa

    47. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Konehan ei yleensä kyllä toimi jos ei oo akku kiinni.

      Lainaa

    48. Tulos: +18 (22 ääntä)
      Onkohan se niin, että nykyään pilkkujen ja pisteiden käyttöä pidetään nörttien puuhana? Vai mahtaako se olla niin, että kun puheessa välimerkkien kohdalla käytetään v-sanaa, niin kirjoituksessa ne v-kohdat vain jätetään tyhjiksi? (Tiedän, puheessa ei kuulu sanoa "pilkku" kohdassa, jossa tekstissä olisi pilkku.)

      Lainaa

    49. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Oli kyllä hieman vaikea tajuta, mutta lopulta taisin ymmärtää mistä oli kyse.

      Lainaa

    50. Tulos: +4 (12 ääntä)
      Mietin tässä, että miten läppärin saa ylipäänsä päälle ilman akkua? :--)

      Lainaa

    51. Tulos: +7 (11 ääntä)
      jgjbkkgf: Mietin tässä, että miten läppärin saa ylipäänsä päälle ilman akkua? :–)
      Useimmissa läppäreissä lienee mukana myös verkkojohto, jonka töpselipään tökkäämällä pistorasiaan läppäri toimiikin maagisesti myös ilman akkua.

      Lainaa

    52. Tulos: +5 (9 ääntä)
      ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Lisätkää oikeisin kohtiin ni alkaa hahmottua. Varoiks vielä muutama lisää: ,,,,,,,,,,,,,,,,

      Lainaa

    53. Tulos: +14 (18 ääntä)
      No kolme päivää siihen meni mutta nyt luulen tajuavani mitä Eerika yritti selittää.

      Lainaa

    54. Tulos: +6 (12 ääntä)
      Ex-muijani kirjoitti joskus juuri tällä tavalla ja huomatkaa siis lauseen ensimmäinen sana.

      Lainaa

    55. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Lainaus
      Hiphei: Onkohan se niin, että nykyään pilkkujen ja pisteiden käyttöä pidetään nörttien puuhana? Vai mahtaako se olla niin, että kun puheessa välimerkkien kohdalla käytetään v-sanaa, niin kirjoituksessa ne v-kohdat vain jätetään tyhjiksi? (Tiedän, puheessa ei kuulu sanoa “pilkku” kohdassa, jossa tekstissä olisi pilkku.)
      SIltähän tuo tuntuu, että vain nörtit ja muut vajaat tuottaa ymmärrettävää tekstiä. Ircissä tai vastaavassa realiaikaisessa viestimessä ymmärrän ettei kieliopista välitetä kun tarkoituksena on realiaikaisuus, jossa ei odotella että teksti käy oikolukijan läpi. Harvoin kyllä niillä irc-kanavillakaan kohtaan yhtä epäselvää tekstiä. Olen itsekin joskus itkeny tekstistä, jos ei saa mitään selvää, mutta yleensä vastaus on luokkaa "no vittu daa kuka kinostaa kielioppi ?!!?" Kyllä tuon sitten kolmannnella kerralla ymmärsi että koulun verkko ei toimi eikä mokkula.

      Lainaa

    56. Tulos: +12 (12 ääntä)
      "Mä vihaan taas vaihteeks mun konetta, koska se ei toimi jos siinä on akku kiinni. Netti ei myöskään toimi, ei koulun netti eikä mokkula. Minkä takia mikään ei toimi juuri nyt kun tarvisi?" Google translator: Eerika - Suomi

      Lainaa

    57. Tulos: -7 (9 ääntä)
      oon nainen ja en kyl tajunnut yhtään mitään mitä eerika sano, kai multa sitten puuttuu joku tietty nais geeni (jota oon aina epäillytkin) :))

      Lainaa

    58. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Onnee Eerika, sua ei ymmärrä kukaa ;) T.KKagricola

      Lainaa

    59. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Sofi: Pieni rage nosti jo päätään ja olin valmiina raiskaamaan caps lockia, että pistä ny helevetti se oma kielioppi kuntoon. Sitte välähti.
      Sarkasmi on toisinaan vaikeasti ymmärrettävä taiteenlaji.

      Lainaa

    60. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Spott: Mikään ei oikeesti ärsytä enempää ku esim. tekstiviestit, jotka on 160 merkkiä pitkiä eikä niissä ole ensimmäistäkään välimerkkiä. Eräs duunikaverini laittoi aina sellaisia viestejä ja kyllä niitä sai pari kertaa tavata, että ymmärsi, mitä niillä oikein ajettiin takaa. Miksi se on niin vaikeeta käyttää välimerkkejä? Ethän sä puhuessakaan puhu kaikkea putkeen vaan pidät välillä lyhyempiä ja välillä pidempiä taukoja (pilkku ja piste). Ja miksi ne ihmiset, joille näistä huomauttaa, vetävät keilapallon kokoiset palkokasvit nenäänsä? Miksi suomen kielestä ei sen vertaa välitetä, että kirjoitettaisiin oikein?
      Luultavasti aikoinaan kun kännykällä sai lähetettyä vaan ton 160 merkkiä kerrallaan. Keksittiin kyseinen (älytön) tapa kommunikoida keskenään. Ja liekö nyky kirjoittelijat niin laiskoja, että pyrkivät kirjoittamaan mahdollisimman lyhyesti. Odotan kauhulla sitä päivää kun 16 sivuista kirjaa kutsutaan romaaniksi =).

      Lainaa

    61. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Juumie: Mie en näe yhtäkään välimerkkiä sinunkaan tekstissä..
      kävikö yhtään mielessä että tämän WildRosen kommentti olis voinu olla vitsi? =)=)=)

      Lainaa

    62. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Onko mussa sitten liikaa testosteronia, kun en ymmärtäny mitään?

      Lainaa

    63. herkuleshuora569 15.8.2012 12:07
      Tulos: -10 (14 ääntä)
      Eniten vituttaa kommentit "no opettele ite kirjoittamaan kieliopin mukaan ennekun alata pätee!!!!!!11oneoneone" ja "no miks pitää taas yleistää että naiset just on tollasia <//33 !!11" 1. Facessa ei tarvitse kirjoittaa jokaisen kielioppisäännön mukaan, mutta olisi suotavaa että teksistä saa sentään selvää. 2. Missä huumorintaju?

      Lainaa

    64. Tulos: +1 (7 ääntä)
      WildRose: Mä vihaan vaihteeks näitä ihmisiä ku ei ne osaa käyttää välimerkkejä taaskaa jos olis tarvetta ja kukaan ei ota selvää en minä eikä äidinkielen opettaja mikä on ku just sillo ku nää jutut tarvis oppia nii ei kiinnosta ja tulevaisuudessa on hankaluuksia asioiden ilmaisussa ((
      Se on kato nykyään ku ei tarvi osata kirjottaa suomen kieltä ku riittää et chätissä ja textaireissa osaa kirjottaa missä nähdään ja onko saanu juomat haetettua jollain ja paljo oli hakista ja toivottavasti joukoki tulee ku se on nii ihana mut ainaki me sit pidetään hauskaa ja tajutaan toisiamme XX

      Lainaa

    65. somebody3849857 24.9.2012 16:51
      Tulos: +2 (10 ääntä)
      Oon nainen ja en kyllä minäkää ymmärrä tosta paskakaa!

      Lainaa

    66. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Itse kun luen tekstiä, jossa ei ole yhtään välimerkkiä, menee lukeminen seuraavanlaisesti: "Se on kato nykyään ku ei tarvi osata kirjottaa suomen kieltä ku riittää et chätissä ja textaireissa osaa kirjottaa m blablablabla..."

      Lainaa

    67. Tulos: +2 (4 ääntä)
      anara: Ehkäpä ei kannattais päteä, jollei itsekään osaa.
      Siis päteä missä? Tässähän vain todettiin fakta: vaikka Mikon kielioppi ei olekaan täysi 10, niin hänen tekstistään saa selvän. Eerikan selityksestä ei tajua mitään.

      Lainaa

    68. Tulos: 0 (2 ääntä)
      in your head: Ehkä vika on siinä, että Mikko on mies, tai että itse olen nainen, mutta olen ihan samaa mieltä Annan kanssa. Ei mitään ongelmaa ymmärtää mitä Eerika tuossa sanoo ja tarkoittaa.
      Kerroppas mitä siinä sanotaan. Itse en saa selvää.

      Lainaa

    69. Peiteltävä minkki 21.12.2020 1:14
      Tulos: -2 (2 ääntä)
      Blah: Miksi se sukupuoli aina pitää sotkea kaikkeen, tuossaki vois lukea ett suomi-eerika-suomi sanakirja tai esim suomi-amis-sanakirja tai vaikka blondi tai mikä tahans ryhmä mihin Eerika mahdollisesti kuuluu. Mutta eeeei, tietysti Eerikan kirjoitustaidottomuus ja tietokonetietämattömyys johtuu siitä [...]
      Johtuisiko se yksinkertaisesti siitä, että naiset ovat tyhmiä? Ei ole sattumaa, että ylivoimaisesti suurin osa typeryyteen liittyvistä mokista on täällä naisten kirjoittamia.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: tietokone, mokkula, netti, akku, oikeinkirjoitus