Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Tunteet kuumina

"Mä en ikinä ala lesboksi, en ikinä!"
Tunteet kuumina
Record audio or upload mp3 >> Linkki: http://vocaroo.com/i/s08dokla1v5o

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 200 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +843 (875 ääntä)
      Ois mielenkiintosta tietää miten toi juttu jatkuu :D Tajuskohan Tiia tota typerää käytöstään vai jatkoko se samaa rataa? Rikulla ihan asiapuhetta :3

      Lainaa

    2. Tulos: +1038 (1060 ääntä)
      Tiia ei ehkä ole homfobinekaano, mutta homofobiseksi häntä kyllä luulisin.

      Lainaa

    3. Tulos: +1070 (1110 ääntä)
      Riku ehkä asiallisin äijä ikinä :D

      Lainaa

    4. Kiitos FM, kiitos. 14.8.2012 1:49
      Tulos: +797 (821 ääntä)
      Ääniviesti kruunas kyllä kaiken. Ei juma repesin.

      Lainaa

    5. Tulos: +665 (697 ääntä)
      Pisteet Rikulle kyllä tästä.

      Lainaa

    6. Tulos: +436 (482 ääntä)
      Tiia varmaan liittyy Räsäsen riveihin parin vuoden päästä.

      Lainaa

    7. Tulos: +1030 (1058 ääntä)
      :D vakuuttava lopetus Rikulla: "emmää ny tiiä mitä mää höpisen, mutta haista vittu."

      Lainaa

    8. Tulos: +591 (619 ääntä)
      Virtuaalinen hatunnosto Rikulle.

      Lainaa

    9. Tulos: +210 (242 ääntä)
      Tähän ei edes osaa sanoa mitään. Riku sentään yritti... turhaan, veikkaisin.

      Lainaa

    10. Tulos: +447 (471 ääntä)
      "Joo mä en tiedä mitä mä puhun mut, haista vittu!" :D Propsit Rikulle, täyttä asiaa :)

      Lainaa

    11. Tulos: +185 (203 ääntä)
      Joo tiia tuli selväksi vähemmälläkin :)

      Lainaa

    12. Tulos: +483 (505 ääntä)
      Jäi vähän epäselväksi, että tykkäskö se Tiia nyt tytöistä vai pojista?

      Lainaa

    13. Hairysteed 14.8.2012 2:22
      Tulos: +508 (530 ääntä)
      Tiia se vaan luulee, että sitä lesboksi "ryhdytään" :P

      Lainaa

    14. ...ääliö 14.8.2012 2:22
      Tulos: +290 (298 ääntä)
      Haluaisin tietää, miten Tiia suhtautui Rikun kommentteihin.

      Lainaa

    15. Tulos: +322 (346 ääntä)
      "mä en oo niitä poikia jotka haluu makkaraa poskeen" :DD

      Lainaa

    16. Tulos: +339 (367 ääntä)
      Riku on kyllä mun sankari tänään.

      Lainaa

    17. Tulos: +281 (317 ääntä)
      Taisin juuri rakastua Rikuun... :D

      Lainaa

    18. Tulos: +190 (218 ääntä)
      Ihana Riku. :D

      Lainaa

    19. Tulos: +252 (488 ääntä)
      Kyllä tuo Julian kommentti "Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa" on typeryydessään vähintäänkin Tiian sekoilun tasosta paskaa. Jännä ettei kukaan oo vielä asiaan kiinnittäny huomiota.

      Lainaa

    20. Tulos: +230 (334 ääntä)
      aatsi: Kyllä tuo Julian kommentti “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” on typeryydessään vähintäänkin Tiian sekoilun tasosta paskaa. Jännä ettei kukaan oo vielä asiaan kiinnittäny huomiota.
      Jep, itelläkin toi särähti ja pahasti. Just Cosmossakin (joo joo, naurakaa vaan) sanottiin, että naiset ja miehet pettää yhtä usein, joten ärsyttää sellanen "miehet on sikoja, miehet aina pettää" ihan ku naiset ois jotain täydellisiä enkeleitä. Vaikkakaan se ei yhtään vähennä Tiian juttujen törkeyttä ja lapsellisuutta.

      Lainaa

    21. Tulos: +177 (327 ääntä)
      Olin vielä niin kauan jutussa mukana Julian puolella kunnes sieltä tuli perinteinen feministilorttokommentti "kaikki miehet on kusipäitä ja haluaa vain yhtä ainoaa asiaa". Tiia veti kyl jäätävän överiks tuon myös. Rikulle propsit.

      Lainaa

    22. Tulos: -40 (202 ääntä)
      Toi Tiia taitaa vielä olla kaapissa. ;) PS. Magnet on ebin biisi <3 Ja cosplay <3 (tietäjät tietää, mistä on kyse)

      Lainaa

    23. meisselipoju 14.8.2012 7:39
      Tulos: +127 (203 ääntä)
      Ainut fiksuhan tässä koko keskustelussa oli Riku. "Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa." on ihan yhtä tökeröä paskaa kuin sanoa että Lesboksi tullaan jne. Jokainen tavallaan ja painaa mitä haluaa mutta eiseole yhtään sen viisaampaa naisletakaan haluta "vain seksiä" mieheltä tai tässätapauksessa siis naisilta.

      Lainaa

    24. Tulos: -437 (493 ääntä)
      “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta...Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.

      Lainaa

    25. Tulos: +133 (235 ääntä)
      Minä olen myös homofobinen, mutta en tuo sitä julki. Olen sitä vain pienessä ahtaassa mielessäni. Tiian ulosanti asiassa oli todella lapsellinen ja sympatiat meni kyllä lepakoille tossa keskustelussa :D

      Lainaa

    26. Tulos: +86 (108 ääntä)
      Ah...! Riku on aivan ihana ;) <3

      Lainaa

    27. Tulos: +303 (315 ääntä)
      Rikulla oli mukavan rauhoittava ääni!

      Lainaa

    28. Tulos: +115 (131 ääntä)
      ei helvetti, pokka petti ihan totaalisesten tuon ääniviestin kohdalla, respect! :D

      Lainaa

    29. Tulos: +109 (245 ääntä)
      Luu: Olin vielä niin kauan jutussa mukana Julian puolella kunnes sieltä tuli perinteinen feministilorttokommentti “kaikki miehet on kusipäitä ja haluaa vain yhtä ainoaa asiaa”. Tiia veti kyl jäätävän överiks tuon myös. Rikulle propsit.
      PLEASE oikeasti. Ei tuollaisen perusteella tarvitse alkaa feministejä haukkumaan.

      Lainaa

    30. Tulos: +353 (379 ääntä)
      Totta…: “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta…Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.
      Bitch please. Vaikka moni 16-vee homoseksuaali huomiohuoraakin seksuaalisella identiteetillään, ei se tarkoita, että se olisi mitenkään homouteen liittyvä ominaisuus. Samaa sitä tapahtuu heteroillakin, "oon niin kova jätkä että kaikki naiset kaatuu" jne. Se on toi ikä, kun etsitään sitä "minä olen minä enkä kukaan muu" -fiilistä. Minusta tuo kommentti sitä paitsi kielii lähinnä Julian turhautumisesta - idiootin kanssa väitellessään vajoaa välillä samalle tasolle. Eihän homoutta/lesboutta/biseksuaalisuutta jne voi oikein mitenkään perustella. Mutta jos vastapuolen peruste on "HYI ÄLLÖÄ", ehkä siihen sallitaan heittää jotain yhtä tyhmää vastaan. Anteeksi lainausmerkkien raiskaus, ei toimi aivo tässä vaiheessa aamua.

      Lainaa

    31. Kahvikuppi 14.8.2012 9:27
      Tulos: +98 (120 ääntä)
      Respectit Rikulle! :'D Piristi kyllä kummasti aamua. Ja tosiaan sitä samaa kuin Riku, mitä väliä sillä on? Mitä se on kenenkään muun elämästä pois?

      Lainaa

    32. Tulos: +114 (126 ääntä)
      Ois ihan mielenkiintosta tietää, ketkä lesbot on sitten päässeet vihille (ellei sitten puhuta jenkeistä)? Viittaan siis kommenttiin: "No kaikkia lesboja ei onneksi päästetä vihille"

      Lainaa

    33. Tulos: +33 (59 ääntä)
      Respectit Rikulle! :’D Piristi kyllä kummasti aamua. Ja tosiaan sitä samaa kuin Riku, mitä väliä sillä on? Mitä se on kenenkään muun elämästä pois?

      Lainaa

    34. Tulos: +97 (111 ääntä)
      tiia hokee nyt kyl yhtä paljon samaa lausetta että mieleen tulee ihan "näyttää livenä paremmalt" :D ja riku kruunas kyl kaiken, heti alku oli lupaava "pahoittelen oon pienes kännis mut sillä ei varmaa oo yhtää väliä"

      Lainaa

    35. Tulos: +134 (160 ääntä)
      Minusta Tiia vaikuttaa tuon kaiken perusteella 10-vuotiaalta. "LOLOLOL OON TÄYSIKÄNEN!!" Julia oli muuten fiksuhko, mutta tuo "miehet haluavat vain yhtä asiaa", särähti pahasti myös minunkin korvaani. Ja Riku, et ole varmaan kuullutkaan tätä, mutta kiitos! Olet hieno mies. :)

      Lainaa

    36. Tulos: +83 (101 ääntä)
      Tiia on junttimaisin ihminen kenet tiedän... enkä edes tiedä kuka Tiia on!

      Lainaa

    37. Tulos: +134 (142 ääntä)
      Viitsisikö joku kirjoittaa tänne edes suurinpiirtein tuon Rikun ääniviestin sisällön? T: kuulo-ongelmainen

      Lainaa

    38. Tulos: +42 (140 ääntä)
      Joo, Julialle tiedoksi, että kaikki miehet eivät ole kusipäitä ja jotkut haluavat muutakin kuin "vain yhtä asiaa". Kunka 16-vuotias edes vielä miehistä tietäisi? Teinipojat eivät ole miehiä enkä oikein miehiksi laske sellaisiakaan setiä, jotka noin nuoren kanssa seurustelevat. Saa siis seurustella, mutta kyllä silloin on itsekin vielä henkisesti teini. En jaksa kuunnella mitään "kyllä mekin Sepon kanssa alettiin oleen ku Seppo oli 30 ja minä 15, ja nyt 30 v. yhdessä ja naimisissa ja lapsia". Totta kai se voi toimia ja en tarkoita että Seppo on maailman p*skin ihminen, mutta hieman henkinen teini kyllä vielä sillä hetkellä, kun seurustelee teinitytön kanssa. Ei ne tytöt niin nopeasti kehity. Trust me, olen ollut siinä iässä ja ainuttakaan poikkeusta EI OLE. No mutta kuitenkin, Tiia veti pohjapisteet, Rikulle pisteitä yrittämisestä, vaikka tuskin sai puheellaan mitään aikaan. Valitettavasti. 11-vutiaan voisi vielä ajatella kasvavan henkisesti ja oppivan, ettei se pussailu ihan niin yökyök olekaan. 18-vuotiaan kanssa aletaan jo lähestyä sellaista menetettyjen tapausten rajaa. Eikä kaikkea tietenkään tarvitse kokeilla itse, mutta mikä se on kun pitää aina tuomita? Miksi ihmisiltä puuttuu halu ymmärtää muita ihmisiä? Ja kyllä tämä sama rajoitteneisuus pätee homoihin ja lesboihin. Jos joku on lesbo, ei se takaa että hän on loistava kansanedustaja (Silvia Modig) tai jos joku on homo, ei se tee hänestä pätevää presidenttiä (Pekka Haavisto). Miksi samat tyypit äänestivät näitä kahta (äänekkäästi itseään ja ehdokastaan esiin tuoden), vaikka he ovat eri puolueesta? Kummatkin vaikuttivat siis mielestäni hyviltä ehdokkailta, mutta alkoi ärsyttää se hillitön massahysteria. Onko sen väliä ketä politikot panevat? Olisiko sillä ollut mitään merkitystä äänestystulokseen, jos Pekalla olisikin ollut itseään nuorempi, latinalaisamerikkalainen NAISkampaaja puolisonaan? Ei sillä kai pitäisi olla.

      Lainaa

    39. Tulos: +121 (137 ääntä)
      Riku alottaa viestin kertomalla et on vähän kännissä, yrittää puhuu tiialle järkeä että mitä se tiiaa haittaa jos tytöt tykkää tytöistä, jos kuva haittaa tiiaa niin sen voi myös piilottaa, sitten mainitsee myös että maaimassa tälläkin hetkellä monet homot ovat intiimisti (muotoilin tän nyt hienosti, riku käytti vähän eri sanoja :D) sitten mainitsee että itse on täysin hetero eikä makkaraan koskisi :D mainitsee että tiia tekee itestään vaan naurunlalaisen noilla kommenteilla eikä se että tytöt seurustelee vaikuta tiian elämään mitenkään. Lopuksi Riku toteaa vaan että "joo mä en tiiä mitä mä puhun mut haista vittu"

      Lainaa

    40. Tulos: +79 (89 ääntä)
      Homfoninekaano ja Rikun asiallinen ääniviesti kruunasivat kaiken. :D

      Lainaa

    41. Tulos: +68 (90 ääntä)
      Oi että toi Rikun ääni. Rakastuin :D <3

      Lainaa

    42. Tulos: +52 (64 ääntä)
      Riku on loistava ♥

      Lainaa

    43. Tulos: +41 (63 ääntä)
      Rakastuin juuri Rikuun!! <3

      Lainaa

    44. Tulos: +61 (105 ääntä)
      LOL: Jep, itelläkin toi särähti ja pahasti. Just Cosmossakin (joo joo, naurakaa vaan) sanottiin, että naiset ja miehet pettää yhtä usein, joten ärsyttää sellanen “miehet on sikoja, miehet aina pettää” ihan ku naiset ois jotain täydellisiä enkeleitä. .
      Hän vain totesi, että miehet haluavat vain yhtä asiaa, ja nyt siitä revitään hirvee haloo. Onko kukaan ajatellut, että ehkä se on vain Julian omakohtaista kokemusta? Ja siitä moinen kommentti. Ja en kauheana luottaisi Cosmon tutkimukseen, ainakaan minään totuutena.. Onko otos ollut 500 Cosmos lukijaa, vai jonkun muun teettämä tutkimus, jossa on oikea otos eri ikäisistä ihmisistä, ympäri Suomea, ja jotka eivät kaikki ole Cosmon lukijoita?

      Lainaa

    45. Tulos: +155 (169 ääntä)
      Voi apua.. Tiia 18v vaikuttaa ihan siltä joltain ala-astelaiselta tytöltä jota valistin lesboista ja bi-seksuaaleista :D Ihan samanlainen HYI YÖÖÖÖK -reaktio. Vaikka tää Julia nyt vähän yleistääkin "miehet on sikoja"-asiaa, mutta on se sentään asiallisempi, kun vanhempi Tiia... ihan hävettää miten TÄYSI-IKÄINEN ihminen käyttäytyy tollasta asiaa kohtaan. Homofobian ja suvaitsemattomuuden huippu. Mielestäni on kummallista miten ihmisille on okei, että ihmiset jotka on "seukannu niiku kuukauden" on oikeutettuja meneen naimisiin ja sitten esimerkiksi vuosia seurustellut homopari onkin ihan hirveä juttu. T: kohta 20-vuotias bi-seksuaali, joka on seurustellu jo useamman vuoden naisen kanssa "I hate the word 'homophobia'. It's not a phobia. You're not scared. You're just an asshole."

      Lainaa

    46. nääääin 14.8.2012 11:33
      Tulos: +22 (36 ääntä)
      HYvä rikuuuuu!!!!!! <3 Asia puhetta

      Lainaa

    47. Tulos: +155 (167 ääntä)
      Kala: Viitsisikö joku kirjoittaa tänne edes suurinpiirtein tuon Rikun ääniviestin sisällön? T: kuulo-ongelmainen
      Jotenki näin: Terve ja pahoittelen että olen pienessä kännissä, mut ei kai sillä niin väliä. Halusin vaan sanoa että sä pilkkaat ihmistä sen takia että se seurustelee tytön kanssa. Mitä pahaa siinä on? Miten se vaikuttaa sun elämään? Okei sä et pidä tästä kuvasta, sen voi piilottaa feispuukin avulla. En nyt jaksa neuvoa että miten, mut se on mahdollista. Sä annat niin typerän kuvan itestäs tässä ja niin lapsellisen kuvan. Sun sietäis itsekkin hävetä sitä. Mitä vittua sä voit tehä sille et ne seurustelee? Et voi vaan yksinkertasesti lopettaa sitä suhdetta. Maailmassa on tuhansia, satoja tuhansija ihmisiä jotka ottaa kyrpää perseeseen homoja. Itse olen kyllä hetero, enkä ole niitä miehiä jotka ottaa makkaraa poskeen. Mut sillä ei ole mitään väliä. Joo en tiä mitä mä puhun, mut haista vittu!

      Lainaa

    48. Tulos: +133 (151 ääntä)
      hhhhh: Jotenki näin: Terve ja pahoittelen että olen pienessä kännissä, mut ei kai sillä niin väliä. Halusin vaan sanoa että sä pilkkaat ihmistä sen takia että se seurustelee tytön kanssa. Mitä pahaa siinä on? Miten se vaikuttaa sun elämään? Okei sä et pidä tästä kuvasta, sen voi piilottaa feispuukin avulla. En nyt jaksa neuvoa että miten, mut se on mahdollista. Sä annat niin typerän kuvan itestäs tässä ja niin lapsellisen kuvan. Sun sietäis itsekkin hävetä sitä. Mitä vittua sä voit tehä sille et ne seurustelee? Et voi vaan yksinkertasesti lopettaa sitä suhdetta. Maailmassa on tuhansia, satoja tuhansija ihmisiä jotka ottaa kyrpää perseeseen homoja. Itse olen kyllä hetero, enkä ole niitä miehiä jotka ottaa makkaraa poskeen. Mut sillä ei ole mitään väliä. Joo en tiä mitä mä puhun, mut haista vittu!
      Kiitos :) Ette turhaan ylistäneet Rikua!

      Lainaa

    49. Tulos: +24 (36 ääntä)
      toi ääniviesti oli paras!

      Lainaa

    50. Tulos: +208 (218 ääntä)
      Voin jotenkin nähdä mielessäni tilanteen, jossa Tiia käärii hihat, oikaisee hieman ryhtiään ja napauttaa voimalla CAPS LOCKIN päälle. Shit just got real!

      Lainaa

    51. Tulos: -89 (113 ääntä)
      Mä en oikeesti enää jaksais tätä homokeskustelua. Paitsi Tiia oli kyllä hauska. Ha!

      Lainaa

    52. Tulos: +16 (30 ääntä)
      Oh god, Riku sevas :'D

      Lainaa

    53. Yli öpistö hörhö 14.8.2012 12:56
      Tulos: +89 (111 ääntä)
      Mäkään en halua ikinä alkaa vasenkätiseksi. Vaikeuttaisi elämääni huomattavasti. En tosin huutele sitä kenenkään vasenkätisen profiilissa, koska mitäpä he asialle mahtavat. En pysty heitä parantamaan siitä "vaivasta" ja onnistuisin vain nolaamaan itseni. Tiia on kyllä ilmeisesti just vähän aikaa sitten täyttänyt 18 kun sillä iällä pitää päteä, vaikka ei siinä mtn pätemisen aihetta olekaan.

      Lainaa

    54. Tulos: +12 (86 ääntä)
      Julian mielestä sukupuolella ei ole väliä, mutta silti hän yleistää miehet vonkaajiksi ja tytöt kivemmiksi?

      Lainaa

    55. Tulos: +3 (35 ääntä)
      ihana toi riku :D mut joo molemmat tytöt mun mielestä ihan yhtä tyhmiä, vaikka kyllä toi Tiia törkeempi ja hitusen tyhmempi vaikuttaa olevan. Tuo bi-lesbo-tyttö kumpi nyt onkaan olis voinu handlaa ton paljon paremmin ja asiallisemmin mutta 16 vuotias nyt ei välttämättä osaa.

      Lainaa

    56. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Pointsit Rikulle!

      Lainaa

    57. Tulos: +19 (31 ääntä)
      Jos minulta kysytään, niin ehdottomasti feissarimokien aatelistoa!

      Lainaa

    58. Tulos: +98 (108 ääntä)
      Totta…: “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta…Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.
      tota sanoo kans heteronaiset että hyväksytsä ne? ps. aika tyhmä syy olla hyväksymättä kokonaista ihmisryhmää (: emmäkää sun kommentin takia sano etten sun takia hyväksy miehiä.

      Lainaa

    59. MaverickFliesAgain 14.8.2012 13:53
      Tulos: +22 (26 ääntä)
      Tuli hyvin vahvasti tämä mieleen: http://www.feissarimokat.com/2011/02/rakentavaa-keskustelua-homoista/ Ovatko tytöt kenties sukua, vai onko peräti sama neiti kyseessä?

      Lainaa

    60. MaverickFliesAgain 14.8.2012 13:54
      Tulos: +13 (19 ääntä)
      P.S. http://www.youtube.com/watch?v=egxSBhfjcTU

      Lainaa

    61. Tulos: +19 (41 ääntä)
      Julia hyvä, saat anteeksi että yleistät mutta jos paraikaa parraat toista siitä että yleistää, voisitko itse pitäytyä tekemästä samaa? Joo joo, 16v ja huonoja kokemuksia, ymmärrän kyllä mutta ehkei tuo nyt kuitenkaan ollut tarpeen. Se siitä; propsit Rikulle.

      Lainaa

    62. Tulos: -30 (76 ääntä)
      Ihan hieno veto Rikulta, mutta entäpä jos kuvassa olisikin ollut 2 poikaa? Epäilen ettei olis mitään ääniviestiä siinä tapauksessa ja Tiiaa mollaavia kommenttejakaan olisi tuskin 50% nykyisestä määrästä täällä...

      Lainaa

    63. Tulos: +25 (35 ääntä)
      Miten kukaan täysi-ikäinen olla noin lapsellinen? Joo kyllä, hirveä fobia on mutta ei sitä tarvi naamakirjassa itseään nolata. Ja Riku, asiamies!

      Lainaa

    64. Tulos: +30 (36 ääntä)
      Riku <3 Loistava veto :D P.S. Rikun ääni <3

      Lainaa

    65. Tulos: -35 (71 ääntä)
      "tota sanoo kans heteronaiset että hyväksytsä ne? ps. aika tyhmä syy olla hyväksymättä kokonaista ihmisryhmää (: emmäkää sun kommentin takia sano etten sun takia hyväksy miehiä."
      mutta eihän Juliakaan hyväksy kokonaista ihmisryhmää, puheista päätellen miehiä nimittäin. Miksi ihmeessä seksuaalivähemmistöjä pitäisi aina ymmärtää ja heteroiden tulisi olla avarakatseisia sun muuta, mutta seksuaalivähemmistön kannattajat ne itse vasta kapeakatseisia ovatkin.

      Lainaa

    66. Tulos: -28 (52 ääntä)
      Tyndle: Riku on kyllä mun sankari tänään.
      "lol ooks säki joku nolo homo ku puolustat lesboi ei vittu kui nolooooo XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!1111en ikin rupeis lessboks"

      Lainaa

    67. Paskipyllerö 14.8.2012 15:38
      Tulos: +14 (22 ääntä)
      Ihana Riku :-}

      Lainaa

    68. Tulos: +45 (49 ääntä)
      Rikun viesti pelasti mun päivän :D ps. sillä on tosi rauhoittava ääni, sen pitäis olla radiojuontaja

      Lainaa

    69. Tulos: +9 (17 ääntä)
      Hyvä Riku (Y)

      Lainaa

    70. Tulos: +45 (139 ääntä)
      Seuraava tieto tulee nyt varmaan aika monelle keskusteluun osallistuneelle immeiselle järkytyksenä. Ottakaa vaikka halinalle kainaloon jo valmiiksi, ettei iske paskahalvaus niin kovaa: Heteroseksuaalisilla uroksilla (joilla on normaali hormonaalinen tasapaino), lajiin tai rotuun katsomatta, on biologinen tarve, koko ajan, työntää penis vaginaan ja tuottaa mahdollisimman paljon jälkeläisiä. Tällä sisäänrakennetulla, jopa pakonomaisella, mekanismilla on tarkoitus turvata lajin selviytyminen. Jos perehdytte lisää lisääntymisen biologiaan, teille selviää myös, että tämä ominaisuus on juurikin dominoiva uroksissa. Naaraiden kiimaa sekä hedelmällisyyttä säätelee kuukautiskierto, kun taas urokset ovat valmiita paritteluun joka ikisenä olemassaolonsa hetkenä. (Kurioisiteettina: pojat vetää käteen ensimmäisen kerran jo kohdussa ;)) Ja vaikka se NupuPupuKultaMussu väittäisi, että VAIN sinä saat hänen viisarinsa värähtämään, niin se vaatii jonkinnäköistä zen master -tason itsehillintää tai hyvää pokerinaamaa. Nimittäin kun se sinun kulta-nupusi näkee kaupungilla vastaankävelevän piukkaan lateksiasuun pukeutuneen punahuulisen rotukissan, nupusi ainoa ajatus on se, miten hyvältä nainen voisi tuntua hänen allaan. In conclusion, voidaan väittää, että miehet (siviilisäätyyn katsomatta) ajattelevat lähes jokaisesta naisesta, että kunpa tuota saisi vähän nusaista, jolloin Julian kärkevässä kommentissa piilee jyvänen totuutta. Mutta älkää rakkaat tyttöystävät peljätkö. Vaikka punaverisen miehen suonissa ikuisesti sykkii tuo primitiivinen jano yhtyä kaikkeen kauniiseen, miehillä on myös moraali ja kyky toimia oikein. Se ei kuitenkaan poista sitä, millaiseksi ihminen on biologisesti rakennettu. Että jos nyt loppuisi se tekopyhä paskanjauhanta siitä, että miehet eivät olisi aina pillua vailla. Me kaikki täällä tiedämme totuuden. Julia sanoi kommenttinsa provosoituna hieman kärkevästi, mutta kuten jokainen lukutaitoinen ihminen, jonka näkökenttää ei häiritse valtava hernepelto, osaa tuosta bongata, Julia myöntää itsekin yleistävänsä ja pahoittelee asiaa. Rikulle piste jalosta yrityksestä parantaa maailmaa mielipide kerrallaan.

      Lainaa

    71. Tulos: +48 (54 ääntä)
      Kaverilistalta löytyy - tai löytyi - joitakin keskustelun henkilöitä (olen tavannut heistä osan IRL). Kuvan keskusteluhan jatkui vain sillä, että Tiialta ei tullut viestejä (oli poistettu kavereista) ja muut sanoivat olevansa Rikun kanssa samaa mieltä.

      Lainaa

    72. Tulos: +32 (38 ääntä)
      Hairysteed: Tiia se vaan luulee, että sitä lesboksi “ryhdytään”
      Eikös tuo Tiian kommentti tarkoita sitä, että Tiia on oikeasti biseksuaali? Selvästi Tiia ajattelee, että hänkin voisi rakastua naiseen ihan vain ryhtymällä lesboksi, ymmärtämättä, että monella ei ole tällaista ryhtymisvaihtoehtoa ollenkaan.

      Lainaa

    73. Tulos: +27 (31 ääntä)
      Riku on hieno ihminen. :D

      Lainaa

    74. habatuslaaritus 14.8.2012 17:31
      Tulos: +18 (26 ääntä)
      eräs: Kaverilistalta löytyy – tai löytyi – joitakin keskustelun henkilöitä (olen tavannut heistä osan IRL). Kuvan keskusteluhan jatkui vain sillä, että Tiialta ei tullut viestejä (oli poistettu kavereista) ja muut sanoivat olevansa Rikun kanssa samaa mieltä.
      kas miten yllättävä käänne jutussa.......

      Lainaa

    75. slytherinnnnn 14.8.2012 18:11
      Tulos: +19 (25 ääntä)
      rikun pitäs kirjottaa elämän viisaus -kirja :DD <3

      Lainaa

    76. Tulos: +100 (110 ääntä)
      "HYI OOTTE LESBOJA ÄLLÖÖ" "Okei, anteeksi, ei tiedetty että se häiritsee sua, erotaan heti." ...Oikeasti, mitä nämä ihmiset kuvittelee saavuttavansa?

      Lainaa

    77. Tulos: -19 (39 ääntä)
      Oikein aivoriihikeskustelu kaikenkaikkiaan. Huomioisin tässä myös että Julia 16 vuotiaana tietää/angstaa "miesten olevan kusipäitä ja haluavan yhtä asiaa". Kasva nyt vielä muutama vuosi. Ja Tiia on tanopää -ämmä.

      Lainaa

    78. Tulos: +77 (83 ääntä)
      En jaksanut miettiä enempää, joten tekaisin nopeasti tämmöisen. http://vocaroo.com/i/s0AFxjDhNOft

      Lainaa

    79. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Rikulle kaikki kunnia, asiamiehiä!

      Lainaa

    80. Tulos: +20 (38 ääntä)
      Olen harvinaisen ylpeä että tunnen tämän Rikun~ :'D

      Lainaa

    81. Tulos: +45 (59 ääntä)
      Juliahan pyysi yleistämistään heti anteeksi, mutta silti täällä pitää alkaa vikistä siitä asiasta. Olkaa sitten lapsellisia kakaroita ja miinustakaa myös Sprinklesin viestiä.

      Lainaa

    82. Tulos: +11 (23 ääntä)
      Tosissaan hyvä kuvahan tuo on.

      Lainaa

    83. Tulos: -6 (24 ääntä)
      MITÄ VITTUA!!?? Paras kaveri toi ruskee tukkane :D Kommentteja en jaksanu lukee... :D

      Lainaa

    84. Tulos: +46 (62 ääntä)
      Tulin tänne valmiina pätemään vastaamalla kysymykseen mikä on pockygame, mutta kaikki joko tietävät sen tai osaavat mainiosti käyttää googlea. Kun nyt tänne kumminkin jo tulin niin voin kertoa että idea on syödä suolatikun muotoista Japanilaista snacksia siten, että molempia päissä nakertaa yksi henkilö ja se joka lopettaa ensin häviää. *flyes away*

      Lainaa

    85. Tulos: +16 (28 ääntä)
      möww hei tunnen nämä ihmiset : D riku on hieno mies muutenkin, tiia ei ole vastannut tuon jälkeen mtn .... : D

      Lainaa

    86. Tulos: +10 (44 ääntä)
      Minnapa: Hän vain totesi, että miehet haluavat vain yhtä asiaa, ja nyt siitä revitään hirvee haloo. Onko kukaan ajatellut, että ehkä se on vain Julian omakohtaista kokemusta? Ja siitä moinen kommentti. Ja en kauheana luottaisi Cosmon tutkimukseen, ainakaan minään totuutena.. Onko otos ollut 500 Cosmos lukijaa, vai jonkun muun teettämä tutkimus, jossa on oikea otos eri ikäisistä ihmisistä, ympäri Suomea, ja jotka eivät kaikki ole Cosmon lukijoita?
      Juuri näin! en oo yleistäny yhtään mitään,puhun vaan omasta kokemuksesta ja toi on vaan mun mielipide!

      Lainaa

    87. Tulos: -1 (17 ääntä)
      Sprinkles: ...
      Olen TÄYSIN samaa mieltä. :)

      Lainaa

    88. Tulos: +1 (19 ääntä)
      Ihanaa kun tuttuja on täällä :D Voisi mennä facebookista tämän keskustelun etsimään ;) Kerrankin Julialla jotain asiallista sanottavaa.

      Lainaa

    89. Tulos: +24 (32 ääntä)
      Rikulle täys kymppi! "Mä en tiedä mitä mä puhun, mutta... haista vittu." :D

      Lainaa

    90. Tulos: +34 (42 ääntä)
      juu mielipiteensä kullaki,mut saisko tuon Rikun puhnron??tota ääntä kuuntelis enemmänki...:D

      Lainaa

    91. Tulos: +52 (60 ääntä)
      Rikusta tuli just Feissarimokien halutuin mies. Syystäkin.

      Lainaa

    92. Tulos: +16 (24 ääntä)
      Taisin löytää Rikusta uuden idolin itselleni.

      Lainaa

    93. ............. 14.8.2012 23:56
      Tulos: +56 (70 ääntä)
      Sprinkles, niin hienolta kuin tuo sinun biologia-korttisi yrittääkin olla, jää se tällä kertaa hyvin yksipuoliseksi. Väännät tekstissäsi vain miehet seksuaalisesti virittyneiksi olennoiksi, jotka ajattelevat jatkuvasti lisääntymistä. Näin asia ei kuitenkaan ole, sillä on tutkittu että naiset ajattelevat seksiä lähes yhtä paljon kuin miehetkin. Ainoastaan miehet eivät ole seksuaalisesti virittyneitä, vaan tuo ominaisuus on rakennettu meihin kaikkiin - myös naisiin. Myös naiset katselevat ympärilleen "sillä silmällä" ja taatusti kadulla vastaan tuleva, ulkoisesti miellyttävä mieshenkilö saa myös naisten sukat jaloissa pyörimään. Kuten itsekin totesit, se on luonnonvalinta pitää suvun jatkuminen yllä, ja tämä luonnon valinta esiintyy myös naisissa. Seksuaalinen virittyneisyys ei kuitenkaan ole veteen piiretty ominaisuus, vaan virittyneisyyttäkin on montaa eri tasoa; toiset miehet voivat olla seksuaalisesti enemmän virittyneitä, kuin toiset, mutta samalla myös naisten seksuaalinen virittäytyminen voi olla myös miehenkin virittyneisyyden ylittävää. Asiat eivät ole aina siis näin mustavalkosia kuin annat ymmärtää.

      Lainaa

    94. Tulos: +24 (34 ääntä)
      Riku eduskuntaan! :)

      Lainaa

    95. Tulos: +20 (30 ääntä)
      saatan haluta lapsia rikun äänen kanssa miksei mulla oo kavereita joilla on noin tavallisen ihana ääni

      Lainaa

    96. Tulos: +15 (29 ääntä)
      Ja TAAS mä painoin vahingossa peukkuu alas ;__; Tää oli hyvä, haluun etusivulle! Argah. Riku, olit humalasa mutta hitto et sanoit hyvin. Propsit.

      Lainaa

    97. zingayatsi 15.8.2012 2:06
      Tulos: +20 (32 ääntä)
      Riku, I salute ya bro. asiallisin ihminen ikinä :D ja tiia, haista vittu

      Lainaa

    98. Tulos: -50 (70 ääntä)
      Colour: PLEASE oikeasti. Ei tuollaisen perusteella tarvitse alkaa feministejä haukkumaan.
      Feminatseistä on ollut vain haittaa sitten äänioikeuden.

      Lainaa

    99. Tulos: +17 (25 ääntä)
      Voisin heittää yläfemmat Rikun kans.

      Lainaa

    100. Tulos: +7 (21 ääntä)
      vooooooi riku rakastan sua < 3333

      Lainaa

    101. kusipäämiesjokahaluaayhtäasiaa 15.8.2012 9:01
      Tulos: +17 (29 ääntä)
      Julia: Juuri näin! en oo yleistäny yhtään mitään,puhun vaan omasta kokemuksesta ja toi on vaan mun mielipide!
      "Miehet on kusipäitä ja haluu naisilta vaan yhtä asiaa. " niin eihän se ole yhtään yleistämistä. No jos nyt näin asian voi ilmaista niin tästedes mielipiteeni voisi olla että lesbot on idiootteja eivätkä ymmärrä mistään mitään. Mutta en voi sanoa niin koska tiedän lesboja (ja myös homoja) jotka tuntuvat ymärtävän asioita ilman tällaisia "ei-yleistyksiä vaan mielipiteitä". Minusta olis paras unohtaa henkilön sukupuolinen suhtautuminen ja tarkastella henkilön ajatusmaailmaa ilman erikoiskohteluita. Idiootteja löytyy varmasti joka puolelta...

      Lainaa

    102. Tulos: -10 (14 ääntä)
      http://hahgay.com/

      Lainaa

    103. Tulos: +16 (20 ääntä)
      ihan mahtava ääniviesti. lopetus "haista vittu", oli huipuin ikinä :D

      Lainaa

    104. Tulos: +39 (53 ääntä)
      Totta…: “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta…Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.
      Nytkö lesbojen ja homojen on kysyttävä sinulta ihan hyväksyntä? Mitä se Räsänen on mennyt tekemään

      Lainaa

    105. Tulos: +12 (18 ääntä)
      riku ♥__♥

      Lainaa

    106. Tulos: -36 (54 ääntä)
      "Nytkö lesbojen ja homojen on kysyttävä sinulta ihan hyväksyntä? Mitä se Räsänen on mennyt tekemään" Samalla logiikalla, pitäisikö heteroiden kysyä homoilta ja lesboilta hyväksyntää? Minun mielestäni on väärin, että lesbot ja homot saavat arvostella ja yleistää heteroita "omien huonojen kokemuksiensa vuoksi", mutta heteroiden tulisi silti olla ah niin avarakatseisia ja vain niellä haukkumiset koska "seksuaalivähemmistöjä syrjitään, yhyy :("

      Lainaa

    107. Tulos: +24 (32 ääntä)
      rohkeesti ulos kaapista vaan Tiia! kyl se elämä siitä helpottuu ja noin vihanpurkauksetkin varmaan laantuu kun vaan hyväksyt ittes ;)

      Lainaa

    108. Tulos: +18 (30 ääntä)
      Hahhah, hieman naurattaa kun itse olen 12-vuotias ja olen näköjään viisaampi kuin 18-vuotias Tiia :D Info 8)

      Lainaa

    109. Tulos: +12 (18 ääntä)
      Mmmm, erittäin miellyttävä ääni Rikulla ja sanat oli asiaa. Kitoos tästä, pidä toi mielenkiinto maailmaa kohtaan. : D ♥ Odotin jostain syystä loppua kohden, että Tiiasta paljastuukin jotain jännää. Kun joka toinen argumentti oli että hän sit tykkää miehistä.... hmm....

      Lainaa

    110. Tulos: +10 (26 ääntä)
      Terve! Pahoittelen olen pienessä kännissää... ' Hyvä aloitus Riku :D

      Lainaa

    111. Tulos: -68 (82 ääntä)
      Jos olisin siinä asemassa että voisin, niin poistaisin kaikki homo-ja bi miehet, mutta hyvännäköiset lesbot ja bi-naiset saa jäädä lesboilemaan. Mutta rumat sellaiset ei ole hyvää silmänruokaa joten menkööt vittuun.

      Lainaa

    112. Tulos: +22 (30 ääntä)
      Tiia ei ole homofoobikko vaan yksinkertaisesti tyhmä idiootti. Hatunnosto Rikulle!

      Lainaa

    113. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Moi Riku mäkin rakastan sua!

      Lainaa

    114. Tulos: +8 (16 ääntä)
      Huh, KVG:lla mentiin, mutta selvispä se lopulta. Pocky game, anyone?

      Lainaa

    115. llålålåå 15.8.2012 15:34
      Tulos: +6 (14 ääntä)
      rakastuin rikun ääneen D:

      Lainaa

    116. Tulos: +12 (16 ääntä)
      Riku <3

      Lainaa

    117. Tulos: +11 (17 ääntä)
      riku on asiallinen miäs.

      Lainaa

    118. Tulos: -7 (23 ääntä)
      Tuomas: Oikein aivoriihikeskustelu kaikenkaikkiaan. Huomioisin tässä myös että Julia 16 vuotiaana tietää/angstaa “miesten olevan kusipäitä ja haluavan yhtä asiaa”. Kasva nyt vielä muutama vuosi.
      Mietin ihan samaa. Ei siinä ole mitään pahaa jos tyttö tykkää tytöistä tai poika pojista, mutta miksi hänellä pitäisi olla sitten yksinoikeus yleistää? Miettikääs nyt vähän.

      Lainaa

    119. Tulos: +12 (32 ääntä)
      Rikulla on kiva ääni. Haluan laittaa kikkelin Rikun suuhun.

      Lainaa

    120. Tulos: +42 (48 ääntä)
      morpheus: ;DDD VARO ETTEN PURE

      Lainaa

    121. Tulos: +29 (33 ääntä)
      Haluan harrastaa hurjaa poikarakkautta + perustaa rekisteröidyn parisuhteen Rikun äänen kanssa!

      Lainaa

    122. Tulos: +60 (64 ääntä)
      Rikulla riittää näköjään faneja. http://www.feissarimokat.com/files/2012/08/riku.png

      Lainaa

    123. Tulos: +33 (49 ääntä)
      FMteam: Rikulla riittää näköjään faneja. http://www.feissarimokat.com/files/2012/08/riku.png
      Ei voi olla totta! XDDD RIKU susta tuli tän takii helvetin kuuluisa ja haluttu! xDD Ja yksi ääniviesti riitti siihen! :) Mahtava suoritus, pakko myöntää :''D En kyllästy itekään kuunteleen tota viestii, jonka mun kuvaan kommasit~ Ps. Ihmiset! Älkää dissakko mun Juliaa! >__< Tiedän, et yleistäminen on väärin ja Juliakin syyllistyi tähän, mutta hän pyysi sitä anteeksi. Kyl itekin saatan suutuspäissäni sanoo, et kaikki miehet on sikoja, koska välillä ne oikeesti on. Mut ymmärrän kuitenkin, et kaikki on erilaisia. On paljon miehii, jotka on tosi hyvii tyyppei! :D Julia ei vaa oo sattunu törmään niihin hyviin tyyppeihin...

      Lainaa

    124. Tulos: +7 (17 ääntä)
      Mutta.... RIKUN ÄÄNI. Kylmät väreet. Uahrh. Ihana<3

      Lainaa

    125. Tulos: +30 (32 ääntä)
      Ei haittaa vaikka Riku olisi ruma, voisi vaan käskeä juomaan kaljaa ja puhumaan rivoja... eikun siis...

      Lainaa

    126. Kurkkumajoneesi 16.8.2012 1:10
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Jii: Bitch please. Vaikka moni 16-vee homoseksuaali huomiohuoraakin seksuaalisella identiteetillään, ei se tarkoita, että se olisi mitenkään homouteen liittyvä ominaisuus. Samaa sitä tapahtuu heteroillakin, “oon niin kova jätkä että kaikki naiset kaatuu” jne. Se on toi ikä, kun etsitään sitä “minä olen minä enkä kukaan muu” -fiilistä. Minusta tuo kommentti sitä paitsi kielii lähinnä Julian turhautumisesta – idiootin kanssa väitellessään vajoaa välillä samalle tasolle. Eihän homoutta/lesboutta/biseksuaalisuutta jne voi oikein mitenkään perustella. Mutta jos vastapuolen peruste on “HYI ÄLLÖÄ”, ehkä siihen sallitaan heittää jotain yhtä tyhmää vastaan. Anteeksi lainausmerkkien raiskaus, ei toimi aivo tässä vaiheessa aamua.
      Sanoit juuri sen mitä itse en saanut sanoiksi puettua :) kiitos asiallisesta kommentista!

      Lainaa

    127. seppo sokko 16.8.2012 10:03
      Tulos: +37 (43 ääntä)
      Sprinkles: Seuraava tieto tulee nyt varmaan aika monelle keskusteluun osallistuneelle immeiselle järkytyksenä. Ottakaa vaikka halinalle kainaloon jo valmiiksi, ettei iske paskahalvaus niin kovaa: Heteroseksuaalisilla uroksilla (joilla on normaali hormonaalinen tasapaino), lajiin tai rotuun katsomatta, on biologinen tarve, koko ajan, työntää penis vaginaan ja tuottaa mahdollisimman paljon jälkeläisiä. Tällä sisäänrakennetulla, jopa pakonomaisella, mekanismilla on tarkoitus turvata lajin selviytyminen. Jos perehdytte lisää lisääntymisen biologiaan, teille selviää myös, että tämä ominaisuus on juurikin dominoiva uroksissa. Naaraiden kiimaa sekä hedelmällisyyttä säätelee kuukautiskierto, kun taas urokset ovat valmiita paritteluun joka ikisenä olemassaolonsa hetkenä. (Kurioisiteettina: pojat vetää käteen ensimmäisen kerran jo kohdussa ) Ja vaikka se NupuPupuKultaMussu väittäisi, että VAIN sinä saat hänen viisarinsa värähtämään, niin se vaatii jonkinnäköistä zen master -tason itsehillintää tai hyvää pokerinaamaa. Nimittäin kun se sinun kulta-nupusi näkee kaupungilla vastaankävelevän piukkaan lateksiasuun pukeutuneen punahuulisen rotukissan, nupusi ainoa ajatus on se, miten hyvältä nainen voisi tuntua hänen allaan. In conclusion, voidaan väittää, että miehet (siviilisäätyyn katsomatta) ajattelevat lähes jokaisesta naisesta, että kunpa tuota saisi vähän nusaista, jolloin Julian kärkevässä kommentissa piilee jyvänen totuutta. Mutta älkää rakkaat tyttöystävät peljätkö. Vaikka punaverisen miehen suonissa ikuisesti sykkii tuo primitiivinen jano yhtyä kaikkeen kauniiseen, miehillä on myös moraali ja kyky toimia oikein. Se ei kuitenkaan poista sitä, millaiseksi ihminen on biologisesti rakennettu. Että jos nyt loppuisi se tekopyhä paskanjauhanta siitä, että miehet eivät olisi aina pillua vailla. Me kaikki täällä tiedämme totuuden. Julia sanoi kommenttinsa provosoituna hieman kärkevästi, mutta kuten jokainen lukutaitoinen ihminen, jonka näkökenttää ei häiritse valtava hernepelto, osaa tuosta bongata, Julia myöntää itsekin yleistävänsä ja pahoittelee asiaa. Rikulle piste jalosta yrityksestä parantaa maailmaa mielipide kerrallaan.
      Tulee ehkä arvon biologille yllätyksenä mutta itselläni on useita tilanteita, jolloin ei vagiina voisi vähempää kiinnostaa. Yleistyksesi on siis todella väärässä, erityisesti "koko ajan" aikamääreen osalta. Tosin joku vastasi sinulle jo paljon paremmin.

      Lainaa

    128. Tulos: +1 (9 ääntä)
      Riku <3

      Lainaa

    129. Antifeministinainen 16.8.2012 12:28
      Tulos: -25 (37 ääntä)
      Colour: PLEASE oikeasti. Ei tuollaisen perusteella tarvitse alkaa feministejä haukkumaan.
      Niin miksi ei tarvitse?

      Lainaa

    130. Tulos: +3 (9 ääntä)
      riku puhuu asiaa! ja mahtava lopetus! i digg it!

      Lainaa

    131. Tulos: +30 (36 ääntä)
      "Terve. Pahoittelen, olen pienessä kännissä.." No, siinä tapauksessa tämä on paras kännipuhe jonka olen koskaan kuullut :D

      Lainaa

    132. Tulos: +14 (22 ääntä)
      Homofobinekaano... Eivittu feispalmasin niin lujaa että naama melkeen irtos. Ääniviesti oli loistava!

      Lainaa

    133. Tulos: -6 (12 ääntä)
      HAHAHHA EN KESTÄ KUI VITU HYVÄ XD ''haist vittu'' ps riku oot asialline jäbä, keep it up! pps känni on just jees.

      Lainaa

    134. Tulos: -14 (50 ääntä)
      Mitähän tässä sanoisi. Julian pointti oli hyvä kunnes meni tähän perus feminismiin. Onko se nyt sitten jokin ihme että lesboja syrjitään kun Julliakin todistaa tätä stereotypiaa ajatusmaailmallaan että miehet haluavat vai "sitä". Yhtä lailla niitä naisiakin löytyy jotka ovat vain seksin perässä. Tunnen Julian, ei ole mikään terävin kynä penaalissa. Ja seurustelukumppanikin vaihtuu muutaman viikon välein kun täytyy vain saada olla jonkun kanssa rakastunut. Mutta respectit Rikulle! Julia kieltää kommentissa esitetyt väitteet hänestä. – Ylläpito / FMteam

      Lainaa

    135. Tulos: +4 (16 ääntä)
      FMteam: Rikulla riittää näköjään faneja. http://www.feissarimokat.com/files/2012/08/riku.png
      Epätoivoa ilmassa jollakulla :D Pisteet tosin Rikulle ääniviestistä

      Lainaa

    136. Tulos: 0 (20 ääntä)
      TT: Ihanaa kun tuttuja on täällä Voisi mennä facebookista tämän keskustelun etsimään Kerrankin Julialla jotain asiallista sanottavaa.
      Foxtrot: Tunnen Julian, ei ole mikään terävin kynä penaalissa. Ja seurustelukumppanikin vaihtuu muutaman viikon välein kun täytyy vain saada olla jonkun kanssa rakastunut.
      Täälläkin yksi henkilö, joka tuntee Julian. Itse mitä oon saanut häneltä kokea on ollut lapsellista mustasukkaisuutta (ei siis minua kohtaan) ja mökötystä. En tiedä, että onko jo kuinka mones kerta kun hän menee teinikihloihin tyttöystävänsä kanssa, ja tietääkseni (not sure..) hänellä ei ole koskaan ollut poikaystävää. Että paraskin puhuja hän :D

      Lainaa

    137. Tulos: -19 (37 ääntä)
      Hmmm... En ymmärrä mikä tämä ylistys änkyttävää ja sanoja toistavaa Rikua kohtaan on? Äänikään ei mikään seksikäs ole. Melkeinpä voisin veikata ihan sen perusteella, että Riku on ehkä itse kaapissa oleva homo. Ensimmäisessä ääniviestissä oli kyllä asiaa ja viimeinen kohta ihan "hauskakin" juttu. Mutta tuo toinen ääniviesti? Sellaista änkytystä ja toistoa, että piti oikein kuuntelemalla kuunnella mitä herra yritti kertoa. No mutta hyvä jos noin pienellä saa julkisuutta ja vieläpä kavereidensa mielestä on "helvetin kuuluisa" :DD

      Lainaa

    138. jokukaverijostaki 16.8.2012 21:52
      Tulos: +1 (9 ääntä)
      REPS! XDDD koko hommalle ja sitte vielä toi ääniviesti "mä en tiedä mitä mä puhun mutta,haista vittu!" ASIAA! :D

      Lainaa

    139. Terasedward 16.8.2012 22:21
      Tulos: +2 (10 ääntä)
      RISPEKTIT RIKULLE KYLLÄ! Asiamiäs. Mutta joo, itekkin harrastan cosplayta summuuta, mutta homoudesta. Yksinkertaisesti kaikkien henk.kohtanen asia, eikä siihen tarvii puuttua :D Ja jos kyseinen Tiia lukee näitä, kannattasko oikeesti hieman miettiä, mitä sanot toisille? :D Maailmassa on kyllä tilaa kaikille ja jos ei pidä, niin painuu kuuseen sellasen ihmisen läheltä, eikä ala aukoa tuolleen :D Oikeesti eka ajattelin, että tuo Tiia oli jtn 10v tai siihen suuntaa, mutta sitten kun näky, että se on 18 niin eiiiiii...............

      Lainaa

    140. Tulos: +3 (11 ääntä)
      Tiia on ihan saleen oikeesti lesbo tai bi. kuitenki haluaa tuheroa vähän päästä lipaseen.

      Lainaa

    141. kynsilakka 17.8.2012 0:28
      Tulos: +6 (14 ääntä)
      Täytyy sanoo, et harvinaisen seksikäs ääni Rikulla

      Lainaa

    142. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Riku vois olla mun uus paras kaveri <3

      Lainaa

    143. Tulos: +21 (33 ääntä)
      Fenix: tietääkseni (not sure..) hänellä ei ole koskaan ollut poikaystävää. Että paraskin puhuja hän
      Ärsyttää tämä asenne, että "mistä tiedät olevasi lesbo (tai homo), jos et ole koskaan kokeillut vastakkaista sukupuolta?" No vittu mistä itse tiedät olevasi hetero, jos et koskaan ole kokeillut samaa sukupuolta? Jotkut vain tietävät. Löytyy tietysti myös näitä, jotka kokeilevat kaiken näköistä varmistuakseen, sillä uskon suuntautumisen olevan liukuvalla asteikolla, eli joku voi olla esim. 75 % hetero.

      Lainaa

    144. Tulos: -16 (24 ääntä)
      Taitaa Riku olla itse ylläpidossa!! Kun mun viestiä tarkastetaan monta tuntia ja sen jälkeen tullut muita rikua ylistäviä kommentteja...

      Lainaa

    145. Tulos: +14 (20 ääntä)
      TN: Taitaa Riku olla itse ylläpidossa!! Kun mun viestiä tarkastetaan monta tuntia ja sen jälkeen tullut muita rikua ylistäviä kommentteja…
      Kaikki viestit eivät mene ennakkotarkastuksen läpi, vaan ainoastaan viestit, jotka joutuvat roskapostien joukkoon.

      Lainaa

    146. Tulos: +20 (32 ääntä)
      Fenix: Täälläkin yksi henkilö, joka tuntee Julian. Itse mitä oon saanut häneltä kokea on ollut lapsellista mustasukkaisuutta (ei siis minua kohtaan) ja mökötystä. En tiedä, että onko jo kuinka mones kerta kun hän menee teinikihloihin tyttöystävänsä kanssa, ja tietääkseni (not sure..) hänellä ei ole koskaan ollut poikaystävää. Että paraskin puhuja hän
      helmi: Ärsyttää tämä asenne, että “mistä tiedät olevasi lesbo (tai homo), jos et ole koskaan kokeillut vastakkaista sukupuolta?” No vittu mistä itse tiedät olevasi hetero, jos et koskaan ole kokeillut samaa sukupuolta? Jotkut vain tietävät. Löytyy tietysti myös näitä, jotka kokeilevat kaiken näköistä varmistuakseen, sillä uskon suuntautumisen olevan liukuvalla asteikolla, eli joku voi olla esim. 75 % hetero.
      Ensinnäkin Feniksin sanoja korjaan, että Julia on ollut vain kerran elämässään kihloissa! :D Me kaksi vain seurustelemme, emmekä kihloja ole vielä edes ajatelleet. Ja Julia on seurustellut kyllä pojankin kanssa, mutta huomasi, ettei sellainen toiminut. Älä puhu asioista täällä, jos et tiedä niistä!! Helmelle pointsit asiallisesta tekstistä! :D Kiitos!

      Lainaa

    147. Tulos: -15 (29 ääntä)
      Hämmentävää tämä Rikun ylistäminen. Toki Tiia oli tämän mokan tyhmin osapuoli, mutta Riku olisi saanut propsit jos olisi voinut pysyä Tiian tasoa ylempänä. Nyt sinällään hyvä yritys kaatuu ainakin mun silmissä turhaan rumasti puhumiseen. Jos jotain hyvää niin sentään yritti puolustaa ystäviään ja vapaata rakkautta.

      Lainaa

    148. Tulos: +10 (14 ääntä)
      Lopetkaa väittelemästä ja rämpätkää sitä replay nappia ni saatte taas kuunnella Rikon ääntä!

      Lainaa

    149. Vaikka muumi 17.8.2012 15:56
      Tulos: -1 (11 ääntä)
      Törmäsin tähän äsken Facebookissa ja totesin, että väleistä puuttuu useita kommentteja. Miksi ihmeessä?

      Lainaa

    150. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Ei lesboksi voi vaan ruveta :D Ei kukaan ole silleen "jospa sitä ryhtyis homoksi." Ei ainakaan oikeasti, voihan sitä yrittää mutta ei se sitten ole aitoa. En tiedä onko se henkistä vai biologista, "kasvetaanko" siihen vai mitä mutta ei sitä niin vaan ryhdytä homoksi. Ja miten se Tiian elämään vaikuttaa jos Julia tykkää tytöistä, ei puuttuisi toisen elämään. Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia eivätkä kaikki ymmärrä toisiaan, deal with it.

      Lainaa

    151. Tulos: -8 (36 ääntä)
      Jutta: Ensinnäkin Feniksin sanoja korjaan, että Julia on ollut vain kerran elämässään kihloissa! Me kaksi vain seurustelemme, emmekä kihloja ole vielä edes ajatelleet. Ja Julia on seurustellut kyllä pojankin kanssa, mutta huomasi, ettei sellainen toiminut. Älä puhu asioista täällä, jos et tiedä niistä!! Helmelle pointsit asiallisesta tekstistä! Kiitos!
      Ja tämä kyseinen "kihlaus" tapahtui kahden viikon jälkeen seurustelusta, ero tuli puolen vuoden jälkeen ja nyt pyörii ilmassa mahdollinen yhteen palaaminen vaikka Julia vannookin rakkauttaan sinulle Jutta. Ai ai ai. Ja tietääkseni Julia on seurustellut kerran pojan kanssa, muutaman päivän ajan kunnes päätti että haluaa SITTENKIN tytön. Kyseessä ei ollut mitään pojan pettämistä tai jättämistä. Eli millä logiikalla Julia pitää miehiä sikoina jotka haluavat vain yhtä asiaa? Varsinkin kun itse vaihtaa seurustelukumppaneja kuin sukkia ;) Anteeksi nyt vain. Julia kieltää kommentissa esitetyt väitteet hänestä. – Ylläpito / FMteam

      Lainaa

    152. Tulos: +3 (7 ääntä)
      propsit rikulle.

      Lainaa

    153. Tulos: +18 (26 ääntä)
      Colour: PLEASE oikeasti. Ei tuollaisen perusteella tarvitse alkaa feministejä haukkumaan.
      Miten feministit mitenkään nyt liittyi tähän juttuun?

      Lainaa

    154. Tulos: +38 (42 ääntä)
      Tuo raivoisa keuhkoaminen ällöttävyydestä ja sen inttäminen ettei ainaaan ikinä rupeaisi lesboksi koskaan milloinkaan luo vähän semmoisen kuvan että Tiialla on vähän seksuaali-identiteettiongelmia.

      Lainaa

    155. Tulos: +8 (12 ääntä)
      Mutta haista vittu. xD putosin pahasti

      Lainaa

    156. Tulos: 0 (4 ääntä)
      Riku toi mieleen erään Seinfeld jakson välikommentillaan "itse olen kyllä hetero...": I'm not gay! ...Not that there's anything wrong with it!

      Lainaa

    157. Pallosalama 18.8.2012 1:08
      Tulos: -6 (10 ääntä)
      IHMISKUNNAN TUHO! TUHOTKAA TIIA

      Lainaa

    158. Tulos: +2 (20 ääntä)
      Foxtrot: Ja tämä kyseinen “kihlaus” tapahtui kahden viikon jälkeen seurustelusta, ero tuli puolen vuoden jälkeen ja nyt pyörii ilmassa mahdollinen yhteen palaaminen vaikka Julia vannookin rakkauttaan sinulle Jutta. Ai ai ai. Ja tietääkseni Julia on seurustellut kerran pojan kanssa, muutaman päivän ajan kunnes päätti että haluaa SITTENKIN tytön. Kyseessä ei ollut mitään pojan pettämistä tai jättämistä. Eli millä logiikalla Julia pitää miehiä sikoina jotka haluavat vain yhtä asiaa? Varsinkin kun itse vaihtaa seurustelukumppaneja kuin sukkia Anteeksi nyt vain.
      Julia vaihtaa seurustelukumppaneita kuin sukkia <-- That's so true!!!!! ja itseänikin alkoi mietityttää tuo "Sukupuolella ei ole väliä, mutta miehet on kusipäitä"...anteeksi mitä? :')

      Lainaa

    159. Tulos: +12 (24 ääntä)
      Totta…: “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta…Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.
      Nama kyseiset lesbot ovat teini-ikaisia, ja tuon ikaiset - edustivatpa mita tahansa seksuaalista suuntausta - taitavat usein muutenkin olla aika huomionhakuisia. Unohda siis homofobiasi - inhoa teineja!

      Lainaa

    160. Tulos: +1 (7 ääntä)
      apuvas: vakuuttava lopetus Rikulla:“emmää ny tiiä mitä mää höpisen, mutta haista vittu.”
      asia kommentti...:D

      Lainaa

    161. Tulos: +1 (9 ääntä)
      Suslikki: Riku ehkä asiallisin äijä ikinä
      Todella, mä totesin tän saman... :D

      Lainaa

    162. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Emmä nyt Rikun _asiallisuudesta_ niin tiedä, mut ihan asiaa ja näpsäkästi sano miten asiat on, propsit Rikulle, oot

      Lainaa

    163. viisas näin nuoreksi 19.8.2012 18:24
      Tulos: +8 (18 ääntä)
      seksuaalisesta suuntautumisesta on vaikea alkaa tappelemaan,sitä kun ei nimittäin kukaan itse päätä.on melko palikka jos ei sitä tajua :)henkinen vajaus tulee esiin myös joillakin tähän kommentoivilla ihmisillä.jos jollakin teinillä on tapana pussailla samaa sukupuolta olevan kanssa näytön vuoksi se kertoo ettei e oikeasti seksuaalivähemmiöstä edusta,helvetin yksinkertaisesta :)

      Lainaa

    164. Tulos: +11 (15 ääntä)
      Tiia vaikuttaa kyllä vahvasti juttelevansa välillä tuossa ittensä kanssa :D. Ihan kuin ei suostuisi vaan kaapista tulemaan. Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä että jokainen syntyy enemmän tai vähemmän biseksuaalisena. Sit vielä pakko lisätä: Ihana nähä kui paljo Rikuu ylistetään täällä :DD. Riku on todellakin asiallinen jätkä ja suhtautuu tämmösiin asioihin tosi fiksusti :) Toivottaa Rikun kaveri ~

      Lainaa

    165. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Totta…: “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta…Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.
      ihan ku, kaikki lesbot ajattelis noin... Hyvä Riku! :D

      Lainaa

    166. Tulos: +29 (39 ääntä)
      Foxtrot: Ja tämä kyseinen “kihlaus” tapahtui kahden viikon jälkeen seurustelusta, ero tuli puolen vuoden jälkeen ja nyt pyörii ilmassa mahdollinen yhteen palaaminen vaikka Julia vannookin rakkauttaan sinulle Jutta. Ai ai ai. Ja tietääkseni Julia on seurustellut kerran pojan kanssa, muutaman päivän ajan kunnes päätti että haluaa SITTENKIN tytön. Kyseessä ei ollut mitään pojan pettämistä tai jättämistä. Eli millä logiikalla Julia pitää miehiä sikoina jotka haluavat vain yhtä asiaa? Varsinkin kun itse vaihtaa seurustelukumppaneja kuin sukkia Anteeksi nyt vain.
      Julia on minunkin tuttuni, en nyt väitä tuntevani häntä kovin hyvin. En ymmärrä, miksi täällä kommenteissa dissataan Juliaa, kun tässä mokassa selkeästi se idiootti on Tiia? Julia sanoi yhden kärkevän kommentin (jota vielä pahoittelee heti perään) ja reaktiot kommenteissa: "Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy." Voi kuule, minä voisin lainata Tiian kommentit ja kirjoittaa alle: "Tässä yksi syy miksi en heteroita hyväksy." Kuulostaako järkevältä tai loogiselta? Plus, jos toisen osapuolen argumentit aiheeseen ovat tuota tasoa, niin alkaisi kyllä minullakin keittää yli, jolloin tulee helposti itseltäkin hieman ala-arvoisempia vastaväitteitä. Julian kihloihin menemistä itsekin hieman ihmettelin silloin viime talvena, mutta joo, kukin tyylillään. Ei se ole minulta mitenkään pois ja koen olevani henkisesti sen verran vanha, ettei minun tarvitse tulla dissaamaan muiden "teinikihloja" anonyymisti Feissarimokissa. Toivottavasti et esitä enää Julian kaveria, vaan menet suoraan päin naamaa kertomaan hänelle, mitä hänestä todella ajattelet. Oletettavasti kuitenkin kuulut Julian kavereihin, kerta sinulla on noin yksityiskohtaista tietoa hänen rakkauselämästään. Ja mitä Juttaan tulee, täytyy myöntää että olen näin sivustakatsojana välillä ihmetellyt Julian ja Jutan suhdetta, koska vaikuttaa hyvin paljon siltä, että Julia olisi vieläkin ihastunut exäänsä (päätellen joistain hänen blogimerkinnöistään yms. kirjoituksista netissä). Mutta tämäkään asia ei sinänsä minulle kuulu. Jutan takia vain toivon (vaikuttaa todella sympaattiselta ihmiseltä), että he ovat Julian kanssa puhuneet asiat selviksi. Ps. Sille joka sanoi, että Julia vaihtaa tyttöystävää kuin sukkia: exänsä kanssa Julia seurusteli puoli vuotta ja Jutan kanssa ovat nyt seurustelleet suunnilleen kolme kuukautta. Verrattuna useimpien muiden samanikäisten henkilöiden seurustelusuhteisiin nämä ovat melko pitkiä aikoja.

      Lainaa

    167. Tulos: +4 (14 ääntä)
      Taitaa Tiia olla ihan itse lesbo :D

      Lainaa

    168. Tulos: -15 (23 ääntä)
      Elle: Ps. Sille joka sanoi, että Julia vaihtaa tyttöystävää kuin sukkia: exänsä kanssa Julia seurusteli puoli vuotta ja Jutan kanssa ovat nyt seurustelleet suunnilleen kolme kuukautta. Verrattuna useimpien muiden samanikäisten henkilöiden seurustelusuhteisiin nämä ovat melko pitkiä aikoja.
      Ja sitä ennen oli näitä muutaman viikon seurustelu suhteita... miten sen nyt ottaisi. Itse koen tuntevani Julian aika hyvin. Julia kieltää kommentissa esitetyt väitteet hänestä. – Ylläpito / FMteam

      Lainaa

    169. Tulos: -4 (12 ääntä)
      FMteam: Kaikki viestit eivät mene ennakkotarkastuksen läpi, vaan ainoastaan viestit, jotka joutuvat roskapostien joukkoon.
      Ja mikäköhän mahtaa olla syy tähän, että jotkut viestit joutuvat roskapostien joukkoon? Ylläpidon pitäisi olla puolueeton ja julkaista kaikki asialliset kommentit, dissasi se sitten jotain kaappihomoa tai huomionhakuista teiniä. Nyt sitä ammattitaitoa peliin ylläpito!!

      Lainaa

    170. Tulos: +24 (28 ääntä)
      TN: Ja mikäköhän mahtaa olla syy tähän, että jotkut viestit joutuvat roskapostien joukkoon? Ylläpidon pitäisi olla puolueeton ja julkaista kaikki asialliset kommentit, dissasi se sitten jotain kaappihomoa tai huomionhakuista teiniä. Nyt sitä ammattitaitoa peliin ylläpito!!
      Kyse on automaattisesta suodattimesta, verrattavissa sähköpostin roskapostikansioon. Kaikki asialliset kommentit kyllä pelastetaan sieltä, mutta koska roskapostia tulee tuhansittain, menee siinä hetki. Mitään varsinaista sensuuria emme harrasta, eli mielipiteensä saa tuoda julki. Eriävien mielipiteiden vaihdosta todisteena on useiden juttujen yhteydessä käyty sanasota, joka tunnetaan myös nimellä "paskamyrsky".

      Lainaa

    171. Tulos: +10 (14 ääntä)
      Riku, jos oisin hetero ni haluisin sut.

      Lainaa

    172. Tulos: +13 (19 ääntä)
      En ymmärrä homofoobikoita, tai rasisteja. Homot, lesbot jne.. on ihan tavallisia ihmisiä.. Ei se vaikuta mitenkään heidän elämään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Propsit Rikulle<3 Oon samaa mieltä.

      Lainaa

    173. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Foxtrot: Ja sitä ennen oli näitä muutaman viikon seurustelu suhteita… miten sen nyt ottaisi. Itse koen tuntevani Julian aika hyvin.
      Ja sinä odotat 14-15 -vuotiaalta enemmän? Pitäisi olla vakavia monen kuukauden suhteita? Kivasti muuten ignoorasit kaiken muun tuosta viestistä, jonka kirjoitin lähinnä sinulle.

      Lainaa

    174. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Huoh. Saa taas joidenkin puolesta hävetä :D Ihan mukava kyllä lukea moka ja nää kommentit, piristi päivää <3 Riku vaikuttaa kyllä asia mieheltä, voi ku löytys omalta kaverilistalta ^^ Ja kyllä. Ääni on suorastaan ihana. Kommenteista löytyvän äänitteen loppu on myös ihana. ''Mie rakastan teitä'' Jos olisin yhtään enemmän kännissä laittaisin varmaan samanlaisen kommentin ylläpitoon Rikun facebookin saamiseksi.. Hups :3

      Lainaa

    175. Tulos: +2 (8 ääntä)
      Riku on asia jätkä! Ihan ihmeellistä käytöstä tällä Tiialla :D riittää kyllä, että yhen kerran kertoo kantansa, muttei silti tarvii noin lapselliseksi heittäytyä

      Lainaa

    176. Tulos: +2 (8 ääntä)
      Ihana Riku! :')

      Lainaa

    177. Tulos: +3 (9 ääntä)
      riku :D my hero.

      Lainaa

    178. Tulos: +10 (14 ääntä)
      nyt veikkaan ainaki kommenteista et Riku saa tusoonia tän jälkee :D

      Lainaa

    179. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Oikeesti paras ikinä!!!

      Lainaa

    180. Tulos: +15 (23 ääntä)
      Foxtrot: Ja tämä kyseinen “kihlaus” tapahtui kahden viikon jälkeen seurustelusta, ero tuli puolen vuoden jälkeen ja nyt pyörii ilmassa mahdollinen yhteen palaaminen vaikka Julia vannookin rakkauttaan sinulle Jutta. Ai ai ai. Ja tietääkseni Julia on seurustellut kerran pojan kanssa, muutaman päivän ajan kunnes päätti että haluaa SITTENKIN tytön. Kyseessä ei ollut mitään pojan pettämistä tai jättämistä. Eli millä logiikalla Julia pitää miehiä sikoina jotka haluavat vain yhtä asiaa? Varsinkin kun itse vaihtaa seurustelukumppaneja kuin sukkia Anteeksi nyt vain.
      Se on nuoruuden ja tuoreen rakkauden huumaa, että kihlautuu niin yllättäen ja nopeasti. Minä tiedän jopa sellaisia, jotka ovat parin kuukauden jälkeen menneet naimisiin asti (he ovat tietysti olleet jo täysi-ikäisiä, mutta kuitenkin...). He eivät palaa yhteen. En tiedä, mistä päättelet noin.. Julia ja minä pysytään yhdessä vaikka kuinka kauan! En ole koskaan rakastanut ketään yhtä paljon ja tiedän, etteivät tunteeni ole yksipuoliset. Julia on sanonut minun olevan herkkä, joka ymmärtää häntä ja on hänen kanssaan hyvin samanlainen, toisin kuin kukaan hänen exänsä. Ja tuokaan tarina ei mennyt noin kuin kerroit... Se poika katseli muita tyttöjä, varsinkin yhtä tiettyä aivan sillä silmällä. Se poika jätti Julian sen toisen tytön takia, johon oli silmänsä iskenyt. Eikä Julia vaihda seurustelukumppania kuin sukkiaan. Hän oli kihloissa puoli vuotta ja siitä paljon aikaisemmin hän oli puoli vuotta kestäneessä suhteessa. Pari lyhyempää suhdetta on siihen väliin päässyt, mutta sinä et tietenkään tiedä niistä sen enempää, vaikka uskotteletkin olevasi jonkinlainen kaikkitietävä. Oletko ajatellut, että Julialla on saattanut olla useita kumppaneita myös osaksi siksi, koska hän on itse suosittu? Julia on kaunis, herkkä ja ihana ihminen! Olin ihastunut häneen jo silloin, kun hän oli vielä kihloissa exänsä kanssa. Ellenille kiitos, kun olet yrittänyt puhua täällä järkeä. Sinulle sanon vain, että ei huolta. Vaikka itsekin epäilen aina välillä, että Julia haikailisi exänsä perään, yritän luottaa häneen (luottamukseenhan parisuhde perustuu). Vaikeaahan se välillä on, kun itsekin omia johtopäätöksiä vedän tyttöystäväni blogista. Asia on kuitenkin niin, että Julia seurustelee minun kanssani, ei exänsä. Hänen exänsä on sinkku. Jos he haluaisivat palata takaisin yhteen, se olisi varmasti tapahtunut jo.

      Lainaa

    181. Tulos: +11 (19 ääntä)
      Foxtrot: Ja tämä kyseinen “kihlaus” tapahtui kahden viikon jälkeen seurustelusta, ero tuli puolen vuoden jälkeen ja nyt pyörii ilmassa mahdollinen yhteen palaaminen vaikka Julia vannookin rakkauttaan sinulle Jutta. Ai ai ai. Ja tietääkseni Julia on seurustellut kerran pojan kanssa, muutaman päivän ajan kunnes päätti että haluaa SITTENKIN tytön. Kyseessä ei ollut mitään pojan pettämistä tai jättämistä. Eli millä logiikalla Julia pitää miehiä sikoina jotka haluavat vain yhtä asiaa? Varsinkin kun itse vaihtaa seurustelukumppaneja kuin sukkia Anteeksi nyt vain.
      Kuuleppas! EN TIÄ KUKA OLET ,mutta mä selvitän sen,olkoon se vaikka elämän tehtäväni! sä puhut täysin valetta,mä olin sen pojan kans 2 KUUKAUTTA,ja Exäni kanssa menin kihloihin reilun 2 KK seurustelun jälkeen enkä parin viikon! Onko pakko vääristellä aina asioita!?

      Lainaa

    182. ygbfiucsnabuv 23.8.2012 22:12
      Tulos: +11 (15 ääntä)
      Haluisin tähän ihan pienenä lisäyksenä sanoa että, oon seurustellu parin jätkän kanssa ja samoin parin tytön. eli olen bi-seksuaali mutten häpeä sitä. Öööö, toinen suhde pojan kanssa päättyi siihen että se jätkä jätti mut toisen tytön takia mutten silti päättäny olla lesbo.. (jos tämä on totta että poika jätti julian toisen tytön kanssa?). Ja omassa suhteessa tytön kanssa kävi niin että suhde loppui ja seuraavana päivänä exä oli sitten toisen kanssa. Että on tytöissäkin huonoja juttuja ei kaikki ole täydellisiä :/ Ja tunnen monta poikaa jotka ovat hyviä kavereitani eivätkä todellakaan ajattele koko ajan että voi kun nyt saisi naista... joo, kaikilla on mielipiteet. Vaikka itse tulin kommentoimaan tänne niin oon silti sitä mieltä että, jättäkää nyt herranjumala Julia ja Jutta rauhaan okei ? Ihmisiä kaikki tässä ollaan.

      Lainaa

    183. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Totta…: “Miehet on kusipäitä, haluu naisilta vaan yhtä asiaa” vaikuttaa huomiohuoraukselta…Tässä on yksi syy miksi en lesboja tai homoja hyväksy.
      Tässä on yksi syy? Etkö yleistä juuri nyt yhtä pahasti kuin Julia? Suosittelisin katsomaan peiliin yhtälailla. Hän sentään pyysi anteeksi yleistämistään. Ja ei, en ole kummankaan puolella, enkä kumpaakaan vastaan. Huvittaa vain, että pitää vihata ihmisiä vain heidän sukupuolisen suuntautumisensa takia. Jos tapaat kivan, rennon henkilön ja viihdyt sen seurassa, niin muuttuuko käsitys heti kun huomaat että heillä saattaa olla erilaiset kiinnostuksenkohteet kuin sinulla? Jos niin on.. Niin olet kyllä melko surullinen ihminen :D

      Lainaa

    184. Tulos: +23 (27 ääntä)
      mitä ihmettä? "mä ainaskin otan miehen, en ala lesboksi" "MÄ EN IKINÄ ALA LESBOKSI EN IKINÄ!" no kuka vittu Tiiaa sitten on käskeny alkaa?

      Lainaa

    185. Thumbsupriku 26.8.2012 0:13
      Tulos: +4 (10 ääntä)
      Se tunne kun tunnen nää henkilöt todennäköisesti netissä. Kaikki täsmää. Tai siis, tunnen Rikun, Julian ja Jutan..

      Lainaa

    186. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Filosofisesta puheesta ja päiväni pelastamisen johdosta voisin tarjota Rikulle kaljan! :D

      Lainaa

    187. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Gehen Riku gehen! Mahtavaa settiä ja kiva ääni. :P ihme tappelua yhestä pusukuvasta, hyvä jumala oikeesti. Mites tää jatkui? Riku sais multa pariki kaljaa, asia jätkä :D

      Lainaa

    188. BLACK HER0IN 2.9.2012 19:27
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      Riku asiallinen jätkä. Äänikin vallan mukava.... :--_D

      Lainaa

    189. Tulos: +3 (7 ääntä)
      On kyllä Rikulla asiallista sanottavaa. Tiia on aika epäkypsä, jokainen ihminen katsos kun saa olla omanlaisensa.

      Lainaa

    190. Tulos: +9 (17 ääntä)
      "miehet on kusipäitä ja haluaa vain yhtä asiaa" No voi helvetti tuohon kommenttiin tarvi puuttua. Voi olla hänen oma kokemuksensa, ja silloin on tosiaan helppo yleistää. Sitä Julia tässä jo pyysikin anteeksi.

      Lainaa

    191. outoo touhuu.. 12.9.2012 23:35
      Tulos: +7 (11 ääntä)
      tiian käytös kyl todella törkeetä. okei. julialtakin epäsovinnainen kommentti, mut se sentää pyytää yleistystään anteeks. ja riku taas kuulosti ihan turkulaiselta (ei siis mitenkää pahalla!!) ja puhu kyl suht koht fiksusti, vaikka vähän hämärät sanavalinnat

      Lainaa

    192. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Tota Rikun ääntä vois kyl kuunnella vaikka kuinka kauan.<3

      Lainaa

    193. Tulos: +8 (14 ääntä)
      On huomattu että ne jotka nimenomaan toistelevat ja vakuuttelevat kysymättä että he eivät ole homoja tai lesboja yleensä itse piilottelevat tai hepäeät seksuaalisuuttaan. Tai sitten kyseessä oli vain täysi idiootti

      Lainaa

    194. Tulos: +5 (17 ääntä)
      Mun mielestä tyttörakkaus on aika kaunista :') <3

      Lainaa

    195. Tulos: -4 (18 ääntä)
      Elle: Ja sinä odotat 14-15 -vuotiaalta enemmän? Pitäisi olla vakavia monen kuukauden suhteita? Kivasti muuten ignoorasit kaiken muun tuosta viestistä, jonka kirjoitin lähinnä sinulle.
      Anteeksi kun ignoorasin. Ei vain ollut muuta sanottavaa :)

      Lainaa

    196. Tulos: 0 (14 ääntä)
      Julia: Kuuleppas! EN TIÄ KUKA OLET ,mutta mä selvitän sen,olkoon se vaikka elämän tehtäväni! sä puhut täysin valetta,mä olin sen pojan kans 2 KUUKAUTTA,ja Exäni kanssa menin kihloihin reilun 2 KK seurustelun jälkeen enkä parin viikon! Onko pakko vääristellä aina asioita!?
      En vääristele. Puhun vain mitä SINÄ olet mulle sanonut. En tiedä olenko jotain sitten väärin käsittänyt tai oletko itse selittänyt jotain väärin mutta tälläistä olet itse mulle puhunut :)

      Lainaa

    197. Tulos: +9 (13 ääntä)
      ei jumakauta toi tiia...aivan järkyttävää perseilyä kaheksantoistavuotiaalta. tosin propsit rikulle :3

      Lainaa

    198. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Tiian iässä taitaa olla 10 vuotta liikaa... Ei ole 18-vuotiaan käytöstä... :D

      Lainaa

    199. Tulos: 0 (4 ääntä)
      Riku on mahtava tyyppi! :D

      Lainaa

    200. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Nimi: Tiia varmaan liittyy Räsäsen riveihin parin vuoden päästä.
      Jos huolitaan. En voi tuon perusteella kuvitella kuin yhden puolueen tässä maassa, joka ottaisi Tiian avosylin vastaan. Tiialta voisi päästä jytkyjä tiuhaan, hermostuessa monilta pääsee.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: lesbo, kuva, homofobia, riita, väittely