Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Avioero kirpputorilla

"Kaikki lähtee nyt!"
Avioero kirpputorilla

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 39 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Mr. Ällö 19.1.2013 1:02
      Tulos: +770 (1182 ääntä)
      Lasten vehkeitä ei saa myydä. Putkassa opin tämän. Nam nam.

      Lainaa

    2. Tulos: -42 (300 ääntä)
      Onko tämä taas tällästä, että mies ja vaimo istuu erihuoneissa koneiden äärellä ja hoitavat kaikki keskustelunsa näin, kun eivä jaksa sitä persettään nostaa tuolistaan?

      Lainaa

    3. Tulos: +451 (477 ääntä)
      Kyllähh: Onko tämä taas tällästä, että mies ja vaimo istuu erihuoneissa koneiden äärellä ja hoitavat kaikki keskustelunsa näin, kun eivä jaksa sitä persettään nostaa tuolistaan?
      Tai, konteksti huomioonottaen, muuttaneet jo erilleen eivätkä muuten juuri puheväleissä?

      Lainaa

    4. Tulos: +255 (271 ääntä)
      Ei voi olla totta :D Repesin. Jo mokan otsikon luettuani mietin hämmästyneenä mielessäni, että ei kai nyt sentään mitään sellaista... Mutta fb:ssä ja etenkin sen kirpparipalstoilla kaikki on mahdollista! Nää kirpparimokat on ehdottomasti mun lemppareita! Ei mulla sen kummempaa.

      Lainaa

    5. Tulos: +169 (175 ääntä)
      Kyllähh: Onko tämä taas tällästä, että mies ja vaimo istuu erihuoneissa koneiden äärellä ja hoitavat kaikki keskustelunsa näin, kun eivä jaksa sitä persettään nostaa tuolistaan?
      Eiköhän tolla tyylillä ole ihan terveellistä että ollaan eri huoneissa kun keskustellaan.

      Lainaa

    6. Tulos: +249 (257 ääntä)
      Billie: Eiköhän tolla tyylillä ole ihan terveellistä että ollaan eri huoneissa kun keskustellaan.
      Parasta olisi, jos ne vaihtaa vuoroja tietokoneella ja käy huutamaan sinne. Sit mököttävät sohvan nurkassa, kun toinen käy latomas suutaan puhtaaksi.

      Lainaa

    7. duck of doom 19.1.2013 2:48
      Tulos: +242 (256 ääntä)
      Nyt mun käy sääliks niitä viattomia tenavia joiden leluja noi vaan tuola riitapäissään myy. :D

      Lainaa

    8. jukkapalmu 19.1.2013 9:18
      Tulos: +67 (165 ääntä)
      mönkiä? voi vittu mikä urpo.

      Lainaa

    9. Tulos: +81 (83 ääntä)
      Huom, suurin osa viesteistä on via mobile.

      Lainaa

    10. Tulos: +187 (213 ääntä)
      Akulta aika tervettä käytöstä myydä lasten lelut eron koittaessa. Saadaanpahan taas lisää lapsuustraumoja aikaseksi.

      Lainaa

    11. SpaceInvader 19.1.2013 10:08
      Tulos: +121 (127 ääntä)
      duck of doom: Oon samaa mieltä. Mites niiden lapsien kanta? Eikö ne halua mökkäreitään ja mopojaan pitää?

      Lainaa

    12. Tulos: +55 (69 ääntä)
      Ehkä ero maksaa niin paljon, ettei vanhemmilla oo varaa ylläpitää kaikennäkösiä menopelejä. Olisivat kyllä voineet käydä keskustelun yksityisesti... Että mitä sakkia

      Lainaa

    13. Tulos: +67 (79 ääntä)
      Ehkä se mies on ne ostanut ja ajattelee nyt eron koittaessa, että ottaa kaiken mikä irti lähtee.... Ikävää kyllä tuollainen naurettava mesoominen netissä.

      Lainaa

    14. Tulos: -6 (84 ääntä)
      jos mul on joskus lapsi ni en osta sil mitää mönkkärii vaa semmose söpön ankan :]

      Lainaa

    15. Tulos: -39 (81 ääntä)
      Tässäkään kukaan ei tiedä tarinan todellista puolta. Helppohan se on täällä mustamaalata toista yhden kahakan takia. Kuak tietää miksi on ero tullut, miksi aku on juuri nuo päättänyt myydä, onko vaimo myyny ennen sitä jotain akun omaisuutta vai kenties aku kokonaan tyhjän päällä ja tarvii rahaa että pääsee omilleen. Ei kaikki ole nii mustaavalkoisella aina

      Lainaa

    16. Tulos: +73 (101 ääntä)
      Just. Myis äijä vaan omat tavaransa ja jättäs lasten tavarat rauhaan.

      Lainaa

    17. Tulos: +36 (46 ääntä)
      mönkiJÄ

      Lainaa

    18. Tulos: -56 (74 ääntä)
      NSS: Just. Myis äijä vaan omat tavaransa ja jättäs lasten tavarat rauhaan.
      Mitäs jos se vaimo on myyny kaikki akun tavarat että sil ei oo mitää nii ei oo muuta sit myydä ku lasten mönkkärit??

      Lainaa

    19. Tulos: -13 (107 ääntä)
      Äkkiseltään voisi päätyä olettamukseen että kyseiset kulkupelit eivät ole lasten nimissä, joten lienee turha ähistellä ja ihmetellä kun isäukko myy "lasten leluja". Ja tuota,
      jebukebu: Saadaanpahan taas lisää lapsuustraumoja aikaseksi.
      Älkäätten viitsikö. Todennäköisempää on se että lapsista _ei_ kasva pilalle hemmoteltuja narsisteja kun saavat kerrankin kohdata mielipahaa ja oppia pääsemään siitä ylitse. Tuntuu nykymaailmassa vinoon kasvaneita olevan ihan riittävästi jo.

      Lainaa

    20. Tulos: -14 (18 ääntä)
      hhh iha paras :D

      Lainaa

    21. Tulos: -31 (57 ääntä)
      Jos mönkijät on vaikka Akun. Eiköhän hänellä ole silloin oikeus päättää mitä niillä tehdään, jossei muuten niin vaikka kostona ex-vaimolle. Ja ei ne erot ol eihan halpoja, koska eletään Suomessa huoltajuudet on 90% todennäköisyydellä menneet äidille, Aku saattaa ihan oikeasti tarvita rahaa kun joutuu erilleen perheestään.

      Lainaa

    22. Tulos: +129 (159 ääntä)
      Sillä ei ole väliä, kuka tavarat on ostanut. Lahjan saaja omistaa lahjan sen jälkeen kun se on annettu. Isäni ei ikinä päässyt yli pettymyksestään, kun hänen haitarinsa vaihdettiin sota-aikana ruokakuponkeihin. Se, että otetaan tavara pois, on varastamista, ei sitä voi verrata normaaliin pettymykseen. Sellaisia pettymyksiä, ettei kaikkea voi saada, pitääkin kokea, mutta että saatu otetaan pois ilman suostumusta; joka tämän lapsille hyväksyy, hyväksyy sitten sen, että itselleen tehdään sama.Eli jos joku sukulainen on antanut sulle jotain lahjaksi, hän voi päättää, että tulenpa sittenkin, otan pois ja myyn. En näe asialla mitään eroa. Lahjalla en tarkoita merkkipäivä- tai joululahjaa, tavara kun annetaan, se muuttuu toisen omaisuudeksi. En todellakaan menisi vihoviimeisessä rahapulassakaan myymään lasten soittokamppeita, vaikka olenkin itse niistä lähes kaikki ostanut; en vaikka nälkä olisi. Ne ovat niin tärkeitä heille.

      Lainaa

    23. Tulos: +82 (100 ääntä)
      pakko olla samaa mieltä Minävuan kanssa, lapselta ei voi vaan ottaa pois aiemmin annettua lahjaa. Varsinkaan vihasesti ja yllättäen, kuten tässä on tapahtumassa. Eli vanhemmat ei oo samaa mieltä, lapsen omaisuudesta riidellää ja toiselle kyräillään. Lapsi ottaa todellakin sellasen itteensä ja alkaa syyttämään itteään. Lapsen mieli EI ole mikään looginen ja elämään kovettunut ja avioerossa tulee kyllä muksuun kuin muksuun henkisiä kolhuja, varsinkin jos se hoidetaan näinkin kivasti netissä riitelemällä ja lapsilta varastamalla. Ja se on todellakin varkaus kun annetaan ensin pyörä, sitten yks päivä se on vaan pihasta kadonnut ja vanhemmat on naama sitruunalla. Jos annetaan lapselle nallekarhu niin saako senkin sitten viedä kun naapurin liisa maksais siitä vitosen. Vai mikäs on se rahallinen raja, että on oikeus viedä lapselta jotain sen kummemmin mitään selittämättä? Jos on todellinen taloudellinen ahdinko niin siitä puhutaan sitten lapsen kanssa, että oisko mahdollista nyt myydä pyörä/mönkijä. Ja sitä ennen vois kattella mitä omia kamoja voi myydä. Monella kaikenlaista "arvokasta" kamaa: vanhoja arabian astioita, muumimukeja, liian kallis auto, moccamasteri, kirjoja, koruja, huonekaluja, työkaluja, onkivapoja ja ties mitä harrasteluvälineistöä. Myy kalliit pois ja osta halvempaa tilalle tai ole ilman.

      Lainaa

    24. Tulos: -53 (87 ääntä)
      Niin vaan jos tilanne onkin se, että Aku ei edes ole lasten isä, vaan ostanut kampetta toisen penskoen käyttöön. Mielestäni hänellä on ne lähtiessään oikeus viedä. Ja eihän sitä tiedä mitä vääryyttä tuo nainen on Akulle tehny, niin miettiipähän uudemman kerran ennenkuin pettää tms (jos siis kyse moisesta). Itse asustin miehen luona jolla kaksi lasta joka toinen viikonloppu majaili ja annoin omia tavaroita niiden käyttöön, mutta lähtiessäni vein kaikki pois, vaikka kuin märy siitä seuras. Mies itse persaukinen eikä saa oikein mitään lapsilleen tai itselleenkään hommattua ja mieluummin laittaa vähät rahansa kaljaan, joten jospa ne penskojen mutrusuut sais iskäkullan edes tajuamaan ottamaan itseään niskasta kiinni, kun ei "elämänsä rakkaus" siihen pisteeseen miestä saanut.

      Lainaa

    25. Tulos: -18 (50 ääntä)
      Lopeta tällaiset kommentit pedofiilipaska
      Mr. Ällö: Lasten vehkeitä ei saa myydä. Putkassa opin tämän. Nam nam.

      Lainaa

    26. Tulos: +46 (46 ääntä)
      Ja lapset taas "aikuisten" ihmisten riidan välikappaleina. Ei näin.

      Lainaa

    27. Tulos: +38 (46 ääntä)
      Sannan viestistä saa kyllä sen käsityksen, ettei Aku ole ko. kamppeita ostanut. Jos annat käyttöön tai lainaan, teet selväksi ettei ne ole omia. Jos annat lahjaksi, omistusoikeus siirtyy lahjan saajalle. Laki on asiassa selkeä. Jos on lasten mönkijä, oikeus kyllä katsoo, ettei sitä ole itselle ostettu, vaan lahjaksi lapsille. Mutta Sannan viestistä saa kuvan, että mönkijän on ostanut Sanna (tai mahdollisesti kyseessä voi olla joku ihan kolmas osapuoli, joka on antanut ne lahjaksi) ja Aku on tässä tapauksessa aika PA. Kuka puhuu totta, sitä me tuntemattomat emme tiedä. Eikä tiedä välttämättä tututkaan.

      Lainaa

    28. Tulos: -10 (26 ääntä)
      Mr. Ällö: Lasten vehkeitä ei saa myydä. Putkassa opin tämän. Nam nam.
      Kiitos tästä taas. Sain päivän röhönaurut. Jatka samaan mallin :d

      Lainaa

    29. Tulos: -7 (15 ääntä)
      Honda Kiinanihme? Täh?

      Lainaa

    30. Niinpä niin! 22.1.2013 15:34
      Tulos: +15 (15 ääntä)
      Jeps: Honda Kiinanihme? Täh?
      Lue se myynti-ilmoitus vähän tarkemmin. Selvästi myymässä 3 eri kulkuneuvoa: Honda, KTM ja joku kiinalaisvalmisteinen mönkijä.

      Lainaa

    31. Tulos: -13 (17 ääntä)
      XYZ: Jos annat käyttöön tai lainaan, teet selväksi ettei ne ole omia.
      jaa no eihän tässä uskalla enää ikinä mitään lainata :)..

      Lainaa

    32. Tulos: -7 (25 ääntä)
      Missähän maailmassa menee huoltajuudet 90% äidille? Täällä on eroa tehty puolitoista vuotta, eikä selvyydestä puhettakaan. Silti "vanhemmuus kuuluu molemmille" ja biologisista lapsen vanhemmista molemmat ovat siihen huoltajuuteen yhtä oikeutettuja lain edessä. Siihen maahan, missä huoltajuudet menevät automaattisesti äidille, olisin valmis muuttamaan heti. Lasteni kanssa.

      Lainaa

    33. Tulos: +8 (18 ääntä)
      Miksi tällaisten ihmisten pitää lisääntyä? Lapset saavat kärsiä näiden keskenkasvuisten vanhempien lapsellisista riidoista, puhumattakaan kaikista niistä ihmisistä, jotka joutuvat näiden idioottien tielle. NE ON HELVETTI SENTÄÄN VAAN TAVAROITA, milloin niistä tuli tärkeämpiä kuin rakkaus, onnellisuus ja perhe? Älkää hyvä ihme menkö naimisiin ja hankkiko lapsia, näin siinä kuitenkin käy.

      Lainaa

    34. Rappion Apostoli 25.1.2013 15:26
      Tulos: +6 (16 ääntä)
      jukkapalmu: mönkiä? voi vittu mikä urpo.
      Ei osaa käyttää isoja alkukirjaimia? Voi (i) mikä uuvelo!

      Lainaa

    35. Tulos: +5 (27 ääntä)
      Tuo vaimohan ei tuossa ole yhtään sen enempää "lasten puolella" kuin mieskään, vaikka sellaista esittääkin. Hän myöntyy heti myyntiin kun keksii että voisi saada ne rahat itselleen. Eli kyse ei tosiaankaan ole lapsista, vaan rahoista. Eikä hän ehdota edes rahojen jakamista tasan, vaan haluaa ne kaikki itselleen, aivan kuten mieskin. Muuten, eikös tuo mönkijä ollut rikki? Tuskin lapset kauheasti menettävät, kun masiina on muutenkin käytännössä käyttökelvoton.

      Lainaa

    36. yksi äiti vaan 15.7.2013 9:35
      Tulos: +3 (9 ääntä)
      niin hyvähän se on että selvittävät riitansa tietokoneen välityksellä eipähän muksut kuule sitä ja mikä on lapsille ostettu taikka ne on saanut sen muualta on lapsen. niitä ei voi aikuinen myydä. jos on lapsi tietää sen että myyt. silläkin on oikeus päättää haluuko myydä niitä! mutta ei kyl vauvasta 3 vuoteen lapsen vanhemmat päättää myynnistä..mutta ei tolleen

      Lainaa

    37. yksi äiti vaan 15.7.2013 9:38
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Maya: Miksi tällaisten ihmisten pitää lisääntyä? Lapset saavat kärsiä näiden keskenkasvuisten vanhempien lapsellisista riidoista, puhumattakaan kaikista niistä ihmisistä, jotka joutuvat näiden idioottien tielle. NE ON HELVETTI SENTÄÄN VAAN TAVAROITA, milloin niistä tuli tärkeämpiä kuin rakkaus, onnellisuus ja perhe? Älkää hyvä ihme menkö naimisiin ja hankkiko lapsia, näin siinä kuitenkin käy.
      Olen kanssasi 100% samaa mieltä

      Lainaa

    38. Tulos: -19 (23 ääntä)
      Ämmät on kyllä vitun tyhmiä

      Lainaa

    39. Tulos: -4 (8 ääntä)
      Mr. Ällö: Lasten vehkeitä ei saa myydä. Putkassa opin tämän. Nam nam.
      Toivottavasti opit vankilassa, ettei muille vangeille kannata kertoa näistä taipumuksista. Apina.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ero, kirpputori, kirppis, lapset, tavarat, vaimo, mies, riita