Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Tarrautuva tyttöystävä

"Älä vikittele mun miestä!"
Tarrautuva tyttöystävä

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 138 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +2163 (2227 ääntä)
      Miten ihmeessä tämä "ap" voi olla _kihloissa_ tollaisen emännän kanssa?!

      Lainaa

    2. seksikkäinjäbä 31.1.2013 4:01
      Tulos: -143 (341 ääntä)
      Awkward moment XD

      Lainaa

    3. Tulos: +1156 (1232 ääntä)
      Ja mä luulin olevani kauhee nalkuttava , mustasukkanen biatch, kun halusin kelaa pari päivää, että onko jees, kun avokki lähti pariks viikkoo Palmasiin jätkäporukalla.... Se epäilys on nyt poissa. Tänks Tia!

      Lainaa

    4. SapeDaSeppo 31.1.2013 4:04
      Tulos: +1716 (1760 ääntä)
      AP, peru ne häät.. Saat naida vaikka kirahvia

      Lainaa

    5. Tulos: -129 (517 ääntä)
      "MYY ITTES KADULLE JA KERJÄÄ MIESTÄ ITTELLES KADULTA" Paljonkohan Kadu maksaa Johannasta? Kadu on ilmeisesti myös nainen jos kerta johannan pitää häneltä vielä mies erikseen kerjätä.

      Lainaa

    6. Tulos: +661 (723 ääntä)
      Siis tommosiako ongelmia se aiheuttaa, jos mies ja nainen on kavereita? Huhhuh, pitää varmaan ettiä jostain uus paras ystävä... En haluu tulevaisuudessani mitään bitchiä kyyläämään liikkeitämme. Ja kirahvin paneminen taitaa kyllä olla laitonta, oli naimisissa tahi ei

      Lainaa

    7. Tulos: +501 (515 ääntä)
      No tuo parisuhde ei kovin tukevalta vaikuta, kun ei tuon vertaa kihlattuunsa voi luottaa.

      Lainaa

    8. Tulos: +368 (390 ääntä)
      Voi taivashelvetti ja mikälie. Mikä nykyajan ei-edes-teinejä riepoo? Tää on nyt satunnaista painellessa ollut ehkä kymmenes riehuminen sen takia, että joku on ystävä seurustelevan ihmisen kanssa. Tosin ei tuo Johannan provoaminenkaan kauhean aikuismaista ole. Voivoi tyttökullat. Tai itseasiassa, voi AP-raukka.

      Lainaa

    9. Tulos: +368 (382 ääntä)
      Ei oo ihan kaikki kirahvit eläintarhassa Tialla....

      Lainaa

    10. James Bond 31.1.2013 5:10
      Tulos: +731 (747 ääntä)
      ei pettäminen ole poliisiasia vaikka oiski naimisissa :D moraalitonta tietysti kyllä. Kirahvin nussiminen sen sijaan varmaan onkin jonkun sortin eläintensuojelurikos..

      Lainaa

    11. Tulos: -28 (120 ääntä)
      Voi että ku nykynuoriso alkaa oleen niin puupäätä! Tuokin 21-vuotias ja aivan lapsellisella tasolla. Hoh hoijaa...

      Lainaa

    12. Tulos: +270 (290 ääntä)
      James Bond: ei pettäminen ole poliisiasia vaikka oiski naimisissa moraalitonta tietysti kyllä. Kirahvin nussiminen sen sijaan varmaan onkin jonkun sortin eläintensuojelurikos..
      Aviorikos, muttei kuitenkaan rikos... HYVIN JÄNNÄ. Mahtoiko jäädä Tialla aamulla lääkkeet ottamatta? Suhde vakaalla pohjalla, jos ei enää saa kihlojen jälkeen olla omaa elämää ja kavereita, sukupuoleen katsomatta. Luottamuskin pelaa. Onneksi miehet ja naiset ei voi olla pelkästään kavereita keskenään... eiväthän??

      Lainaa

    13. varvaskuningas 31.1.2013 6:21
      Tulos: +291 (313 ääntä)
      todennäköisesti se kirahvikin olisi parempi vaimoke kun tia. miten kukaan pystyy edes olemaan tuollaisessa suhteessa?

      Lainaa

    14. Pinkkihinkki 31.1.2013 6:44
      Tulos: -42 (82 ääntä)
      Sisäsiittoisuus kunniaan!

      Lainaa

    15. Tulos: +191 (205 ääntä)
      se kirahvi olis kyllä parempi ku tollane muija ku Tia. ...mut Tialta on aika tyhmää väittää et sillä on oikeus vaikuttaa ja puuttua miehensä kaverisuhteisiin. kuka helvetti viitsii mennä _naimisiin_ tollasen muikkelin kanssa?

      Lainaa

    16. Tulos: +114 (122 ääntä)
      Ohhoh :D Tia on vähän hyökkäävä :D tulee mieleen se nainen, joka hermostu ku toinen pyysi miestään kaveriks facessa..:P

      Lainaa

    17. Tulos: +418 (424 ääntä)
      Malla: Voi taivashelvetti ja mikälie. Mikä nykyajan ei-edes-teinejä riepoo? Tää on nyt satunnaista painellessa ollut ehkä kymmenes riehuminen sen takia, että joku on ystävä seurustelevan ihmisen kanssa.
      Sain lukea tämän noin kymmeneen kertaan, ennen kuin tajusin sinun painaneen tuota Satunnainen-linkkiä ylhäältä eikä ns. "painelleen" jotain satunnaista. Lienee aika ryystää aamusumpit. Jatkakaa.

      Lainaa

    18. Hairysteed 31.1.2013 7:53
      Tulos: +145 (165 ääntä)
      Lain mukaan AP saa nussia ketä tahansa vaikka olisikin naimisissa, sillä aviorikos ei Suomen laissa ole rikos. Sen sijaan kirahviin sekaantuva syyllistyy eläinsuojelulain rikkomiseen

      Lainaa

    19. Tulos: +297 (311 ääntä)
      No pakko myöntää että jos oman kihlatun seinälle ilmestys tuollane viesti ku toi johannan ensimmäinen kirjotus niin ajattelisin kyllä itekki ensin että 'MITÄ MITÄS MITÄS' mutta en mä kyllä tollasia rageja vetäis sillä jutustahan käy heti ilmi et se on iha viatont... Noh, kukin tavallaan.

      Lainaa

    20. Tulos: +75 (99 ääntä)
      Tämähän on vasta jatkoa aikaisempaan viestiketjuun, niin sanottu vol 2. Tähän ketjuun tuli kommentteja lähemmäs 300 siinä missä ensimmäiseen noin 500. Johanna laittoi viestin tarkoituksella AP:n seinälle nähdäkseen Tian kommentin, ja siitä se ajatus sitte lähti..

      Lainaa

    21. Tulos: +124 (132 ääntä)
      ei-näin: Voi että ku nykynuoriso alkaa oleen niin puupäätä! Tuokin 21-vuotias ja aivan lapsellisella tasolla. Hoh hoijaa…
      Samanlaisia puupäitä ne on ollu ennenki. Eivät vaan oo päässy esittelemään sitä julkisesti nettiin. Säälittää Tian mies. Onko äijä yhtä tyhmä vai mikä saa kosimaan tuollaista naista?

      Lainaa

    22. Tulos: +128 (148 ääntä)
      iitu: No pakko myöntää että jos oman kihlatun seinälle ilmestys tuollane viesti ku toi johannan ensimmäinen kirjotus niin ajattelisin kyllä itekki ensin että ‘MITÄ MITÄS MITÄS’ mutta en mä kyllä tollasia rageja vetäis sillä jutustahan käy heti ilmi et se on iha viatont… Noh, kukin tavallaan.
      Ite en kyllä ihmettelis ollenkaan, tiedän kaikki poikaystäväni läheiset naispuoliset ystävät, vähintäänkin nimeltä, ja vaikka en täysin ymmärrä tota Tiian reaktiota, niin pidän vähintääkin yhtä kummallisena sitä ettei mies ole kertonut naispuolisesta ystävästään joka kerran on niin läheinen :p

      Lainaa

    23. Tulos: +102 (110 ääntä)
      Nauroin popcorneille :D täämähän on kuin saippuasarja! "Mustasukkaisen kihlatun kosto", Tia hieromassa kirahvinkakkaa Johannan naamaan.

      Lainaa

    24. Tulos: +38 (54 ääntä)
      Apua jos mun kaverin tyttöystävä rupeis räyhään mulle tollai D:

      Lainaa

    25. Tulos: +96 (112 ääntä)
      Mimi: Ite en kyllä ihmettelis ollenkaan, tiedän kaikki poikaystäväni läheiset naispuoliset ystävät, vähintäänkin nimeltä, ja vaikka en täysin ymmärrä tota Tiian reaktiota, niin pidän vähintääkin yhtä kummallisena sitä ettei mies ole kertonut naispuolisesta ystävästään joka kerran on niin läheinen :p
      Tian reaktio on sama, oli kyseessä sukulainen tai tuntematon.

      Lainaa

    26. Juu ei ehkä 31.1.2013 9:03
      Tulos: +25 (43 ääntä)
      Oikeesti kuka kehtaa mennä yhtee tollasen akan kaa? D8

      Lainaa

    27. Tulos: +189 (207 ääntä)
      Sanonpahan vain että jos en itsekään tietäisi mitään jostain todella hyvästä ystävästä, joka sanoo miehelleni hani, ikävä ja sydän tekstin perässä, niin kyllä itselläkin epäilykset ja ärsytys varmasti heräisivät. Tai siis kyllä tuosta Johannankin tekstistä tulee vähän joku lumppu mieleen, tosin voi olla kyllä Tian provoamisen syytä sekin. Eli en ihan Tian tavoin lähtisi asiassa liikkeelle... Ensin kysytään mieheltä, mutta ei siltäkään fb:ssä! :)

      Lainaa

    28. Tulos: +13 (19 ääntä)
      https://www.youtube.com/watch?v=Yh0AhrY9GjA

      Lainaa

    29. Tulos: -87 (103 ääntä)
      ÖÖÖÖÖÖ HÄ? Nyt meni pikkusen ohi... Mitä pahaa siin on jos panee veljeään? Vai oliko se kummiskaan sen veli? Ettei olis ollu vaikka isä.

      Lainaa

    30. Tulos: -22 (56 ääntä)
      AP on homo - ja keski-ikäiset mummot ei tajua vitsiä

      Lainaa

    31. Tulos: +59 (77 ääntä)
      Ei muute saa kirahvia nussia suomessa

      Lainaa

    32. Tulos: +188 (202 ääntä)
      Mun mielestä toi Johannakin on vähän ärsyttävä.

      Lainaa

    33. Tulos: +131 (147 ääntä)
      AP on homo – ja keski-ikäiset mummot ei tajua vitsiä
      Repesin. Mutta asiaan: Tia on mustasukkainen sekopää, mutta ei se minusta ole syy tahallaan härnätä häntä mauttomilla kommenteilla kuten "AP:lla on monta kuukautta aikaa panna ympäri kylää". Ja AP:han tuon lopulta saa maksaa kuuntelemalla raivokasta nalkutusta, eli pistää myös miettimään, onko hän todella niin tärkeä Johannalle

      Lainaa

    34. Tulos: +129 (139 ääntä)
      Tarvitseeko sitä olla naimisissa, että suhde voisi olla vakava? Onpa harvinaisen älyvapaa periaate:D Onneksi kaikki eivät ole niin moraalittomia. Ei siinä, ettäkö haluaisin sekaantua yhtä sekopäähän eukkoon, kuin tämä Tian tapaus tässä. "Buahahaa." Toisaalta Johannakin vaikuttaa harvinaisen lapselliselta.

      Lainaa

    35. Tulos: +140 (144 ääntä)
      ELISA! Vaadimme kaikki 800 kommenttia nähtäville!

      Lainaa

    36. Tulos: +37 (39 ääntä)
      Tekisin sivullisena tismalleen samanlailla kuin Elisa :D

      Lainaa

    37. Tulos: +46 (48 ääntä)
      Voin kuvitella ap:n häpeän

      Lainaa

    38. Yli opistö hörhö 31.1.2013 11:39
      Tulos: +54 (64 ääntä)
      Hohhoijaa. Näinköhän ovat vielä naimisiin menossa. Kyllä minä ainakin miettisin vielä seuraavat pari vuotta haluanko elää loppuelämäni tollasen "matamin" kanssa..

      Lainaa

    39. Tulos: -19 (39 ääntä)
      Miten sä nussit kirahvia jos se on niin helvetin pitkä? :D

      Lainaa

    40. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Whoa. Aika sanattomaks vetää. Onneks mun kavereiden tyttöystävät (tai kihlatut tai vaimot) ei oo tollasia :D Ei ne ainakaan päin naamaa hauku. Tai Facebookissa.

      Lainaa

    41. Tulos: -119 (147 ääntä)
      surullista kyllä, että suurin osa naisista on noin tyhmiä

      Lainaa

    42. Tulos: +229 (283 ääntä)
      Olenko ainoa, jonka mielestä tuolla Johannallakaan ei ole kaikki ihan kotona? Miksi hän kokee tarvetta ilmaista olevansa AP:n kanssa niiiin läheinen, ja ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa miltä tyttöystävästä tuntuu moinen käytös? Miksei Tiaa voitu kutsua mukaan? Kyllä minuakin riepoisi, enkä todella voisi arvostaa tuollaista ihmistä kuin Johanna. Tietenkin miehellä saa olla ystäviä, mutta reilussa mielessä - oletan ettei hänen naispuoleiset ystävänsä auo päätään minulle, eivätkä väheksy minua tyttöystävänä.

      Lainaa

    43. Tulos: +44 (54 ääntä)
      Anunanu: ELISA! Vaadimme kaikki 800 kommenttia nähtäville!
      Vie liikaa aikaa! En tätäkään pätkinyt itse (välistä puuttuu reilusti tavaraa), vaan lähetin suoran linkin ylläpidolle (julkinen keskustelu) joka pätki sen parhaaksi katsomallaan tavalla. :) Enkä ole vielä keksinyt miten 500 kommentin ketjun saisi fiksusti luettavaan muotoon. :D

      Lainaa

    44. Tulos: +84 (94 ääntä)
      Onneks tuo on näköjään vain naisen vika tuo pettäminen ja miestä pitää varjella ja estää kaikilta kiusauksilta. Miesparat! Heidät voi ottaa vain kuin MALJAKOT eivätkä itse mahda MITÄÄN! D:

      Lainaa

    45. Tulos: -58 (148 ääntä)
      Neela: Olenko ainoa, jonka mielestä tuolla Johannallakaan ei ole kaikki ihan kotona? Miksi hän kokee tarvetta ilmaista olevansa AP:n kanssa niiiin läheinen, ja ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa miltä tyttöystävästä tuntuu moinen käytös? Miksei Tiaa voitu kutsua mukaan? Kyllä minuakin riepoisi, enkä todella voisi arvostaa tuollaista ihmistä kuin Johanna. Tietenkin miehellä saa olla ystäviä, mutta reilussa mielessä – oletan ettei hänen naispuoleiset ystävänsä auo päätään minulle, eivätkä väheksy minua tyttöystävänä.
      Taidat olla itse tällainen sairaalla tavalla mustankipeä tyyppi. Kyllä itsekin lähtisin provoamaan jos tuollainen hyökkäys tulisi heti. Normaalimpi tapa olisi kysyä mieheltä, että kukas tuo on ja miksi minua ei ole esitelty/kerrottu? Eikä käydä miehen kavereille riehumaan kuin hullu heti ensimmäisessä lauseessa.

      Lainaa

    46. Tulos: +128 (160 ääntä)
      no et oo ainoo, emmäkää ymmärtäny mikä tarve on kutsua varattua miestä HANIKSI. jos ite olisin tian tilassa, nii kyllä mä sen verta tosta ilmaisumuodosta pelkästään jo kävisin kierroksilla että vittu kenen hani se ny taas olikaan. haiskahtaa vähän että johanna oli aikeissa ite ärsyttää tahallaan tiaa. Mutta ei se Tiakaan oikeessa ollut!! :D

      Lainaa

    47. Mun mielestä 31.1.2013 12:40
      Tulos: +121 (167 ääntä)
      Toi oli törkeetä ton Johannanki kannalta. Kyllä minäki suuttuisin jos tuntematon nainen mulle alkaa "omimaan" miestäni. Siis, ei se mitään jos on naispuolisia ystäviä, mutta tuo ettei kerro edes että miten ollaan tavattu, milloin nähdään, ja tämä "Sinulla ei ole oikeutta vaikuttaa minun ja miehesi tapaamisiin etkä pääse talooni miehesi on minulle hanipööpuspus" oli typerää. Sanoisin että mokan kaikki naiset ovat vajukkeja, enkä menisi kumpaakaan sen enempää puolustamaan. Mieskin voisi puhua naisista jotka ovat hänelle hyviä ystäviä... Ei ole kivaa jos on ihan pihalla kaikesta.

      Lainaa

    48. Lentohärveli 31.1.2013 13:01
      Tulos: +71 (77 ääntä)
      Tässä keskustelussa taitaa Elisa olla ainoa täysin järkevä osapuoli.

      Lainaa

    49. Kummatki on iha sekopäitä 31.1.2013 13:02
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      pääotsikko puhukoon

      Lainaa

    50. Tulos: -60 (102 ääntä)
      moro: Ja mä luulin olevani kauhee nalkuttava , mustasukkanen biatch, kun halusin kelaa pari päivää, että onko jees, kun avokki lähti pariks viikkoo Palmasiin jätkäporukalla…. Se epäilys on nyt poissa. Tänks Tia!
      Koita sitten muistaa, että mitä tapahtuu Palmasissa jää myös Palmasiin, koska miehesi on varmasti jo nussinut useampia huoruleita.

      Lainaa

    51. Tulos: +145 (161 ääntä)
      Muakin ihmetyttää että jos kerta tämä Johanna on AP:n kans niin hyvä ystävä, niin miks ihmeessä hän tahalteen ärsyttää tämän tyttöystävää ja hankaloittaa heidän parisuhdettaan? Ei oikea ystävä pistä kapuloita rattaisiin ja hankaloita ystävän elämää, vaikkei toisen tyttöystävästä pitäisikään. Toki Tia on sairaalloisen mustasukkainen, enkä ymmärrä hänen käytöstään, mutta miksi pitää tahalteen ärsyttää? Jos mun kaverit kohtelis mun miestä tuolla tavalla, niin kyllä miettisin että onko ne mun oikeita kavereita ollenkaan. Kyllä minäkin vähän ihmettelisin jos joku nainen jota en edes tunne, laittelis mun miehen seinälle tollasia.

      Lainaa

    52. Tulos: +29 (71 ääntä)
      Tian kaltaiset naiset karkottaa ensin miestensä elämästä naispuoliset kaverit, sit miespuoliset ja kun ei enää muuta keksi niin mustasukkaisuus kohdistetaan työhön ja harrastuksiin. Ja tasapuolisuuden nimissä sama toisinpäin eli näin toimivat myös mustasukkaiset miehet

      Lainaa

    53. Tulos: -8 (60 ääntä)
      Höpö höpö. Suomen laissa ei kielletä eläimiin sekaantumista, jollei aiheuta sillä kipua eläimelle. Esim. Miehen yhtyminen isoon koiraan on laillista, pieneen laitonta. Kirahvin kokoisen eläimen nussiminen, jos siihen pystyy, on sallittua. Eläinporno on sen sijaan laitonta.

      Lainaa

    54. Tulos: -40 (56 ääntä)
      Tia on selkeesti ns. Avioerolapsi....

      Lainaa

    55. Tulos: +43 (65 ääntä)
      keke68: Koita sitten muistaa, että mitä tapahtuu Palmasissa jää myös Palmasiin, koska miehesi on varmasti jo nussinut useampia huoruleita.
      kaikki miehet ei ole samanlaisia h***annu........ta kuin sinä ;)

      Lainaa

    56. Tulos: +18 (88 ääntä)
      Tavallaan ymmärrän tota. Kukaan muu nainen ei saa sanoa mun miestä minkäänlaisilla hellittelynimillä, paitsi sen äiti. Eikä mies saa kutsua muita naisia hellittelynimillä. Muuten kaikin mokomin saa olla naisia kaverina.

      Lainaa

    57. Totuuventorvi 31.1.2013 14:53
      Tulos: +34 (46 ääntä)
      Suomessa ei ole laitonta harrastaa seksiä eläimen kanssa. Mutta kyseisen aktin kuvaaminen on rikos. Hieno lainsäädäntö. Eli periaatteessa AP voi harrastaa halutessaan seksiä kirahvin kanssa, jos sellaisen sattuu omistamaan.

      Lainaa

    58. Tulos: +33 (43 ääntä)
      serpa: “MYY ITTES KADULLE JA KERJÄÄ MIESTÄ ITTELLES KADULTA”Paljonkohan Kadu maksaa Johannasta? Kadu on ilmeisesti myös nainen jos kerta johannan pitää häneltä vielä mies erikseen kerjätä.
      oli niin paska että repesin ääneen

      Lainaa

    59. Tulos: +43 (59 ääntä)
      No siinä on kyllä kaks niin idioottia muijaa että sääliksi käy AP:tä.

      Lainaa

    60. Tulos: +55 (61 ääntä)
      keke68: Koita sitten muistaa, että mitä tapahtuu Palmasissa jää myös Palmasiin, koska miehesi on varmasti jo nussinut useampia huoruleita.
      Tai kirahvia.

      Lainaa

    61. Tulos: +92 (92 ääntä)
      Ja mielenkiintoista on myös se, että Tia luulee Johannaa kihlattunsa siskoksi... ;)

      Lainaa

    62. Tulos: +53 (111 ääntä)
      Ei ole AP:n kaverien asia kohdella AP:n tyttöystävää silkkihansikkain, jos Tia itse hyökkää heti päälle. Jos Tialla on ongelmia parisuhteessaan, Tia voi hoitaa asian puolisonsa kanssa. Ehkä kaikki AP:n kaverit on hulestunu AP:n ja Tian epäterveestä suhteesta ja jopa provosivat tahallaan, jotta AP itsekin huomaisi kuinka syvälle metsään ollaan menty? Ei voi tietää. Joka tapauksessa juokse, Ari-Pekka, juokse niin maan perkeleesti.

      Lainaa

    63. mölliäinen 31.1.2013 15:12
      Tulos: +27 (53 ääntä)
      Kyllä miehel saa naispuoleisia kavereita olla :D . .. kunha ei liian läheisiä . itelläki heräis vahvat epäilykset , jos joku naine pistäs minu kullalle tollai " Hani " " ikävä <3 " , mut en kuiteskaa tollai alkais rageemaan :D ...

      Lainaa

    64. mölliäinen 31.1.2013 15:14
      Tulos: +59 (85 ääntä)
      Neela: Olenko ainoa, jonka mielestä tuolla Johannallakaan ei ole kaikki ihan kotona? Miksi hän kokee tarvetta ilmaista olevansa AP:n kanssa niiiin läheinen, ja ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa miltä tyttöystävästä tuntuu moinen käytös? Miksei Tiaa voitu kutsua mukaan? Kyllä minuakin riepoisi, enkä todella voisi arvostaa tuollaista ihmistä kuin Johanna. Tietenkin miehellä saa olla ystäviä, mutta reilussa mielessä – oletan ettei hänen naispuoleiset ystävänsä auo päätään minulle, eivätkä väheksy minua tyttöystävänä.
      tämä ^ samaa mieltä

      Lainaa

    65. ei saatana.... 31.1.2013 15:26
      Tulos: -33 (43 ääntä)
      Siis ei jumalauta tota Tiaa -.-' Mite ihmine voi olla ees noi mustasukkane ja noi urpo xDD.. Se AP vois kattoo et kenen kanssa on menossa naimisii :D.. jos oisin toi AP ni panisin OIKEESTI mielummin sitä kirahvia ku menisin ton Tian kaa naimisii xDD VOI LUOJA ! No meitä ihmisiä löytyy joka lähtöö :).. mut SILTI xDDD!

      Lainaa

    66. Tulos: +49 (57 ääntä)
      Se hetki kun AP itse näkee tämän keskustelun...

      Lainaa

    67. Tulos: +60 (64 ääntä)
      keke68: Koita sitten muistaa, että mitä tapahtuu Palmasissa jää myös Palmasiin, koska miehesi on varmasti jo nussinut useampia huoruleita.
      Paitsi klamydia.

      Lainaa

    68. Tulos: -31 (65 ääntä)
      Pitääpä muistaa että jos kaverit alkaa seurustella pysyn kaukana niiden tyttöystävistä, mä olisin varmaan yhtä provosoiva kuin Johanna.

      Lainaa

    69. Tulos: +51 (67 ääntä)
      no et oo ainoo, emmäkää ymmärtäny mikä tarve on kutsua varattua miestä HANIKSI. jos ite olisin tian tilassa, nii kyllä mä sen verta tosta ilmaisumuodosta pelkästään jo kävisin kierroksilla että vittu kenen hani se ny taas olikaan. haiskahtaa vähän että johanna oli aikeissa ite ärsyttää tahallaan tiaa. Mutta ei se Tiakaan oikeessa ollut!!
      Nojoo. Hani on ehkä se viimeinen naula arkkuun tässä. Olisi sitä voinut asiallisesti ilmaista, että ei hätää, olen vain hyvä ystävä, sen sijaan että melkeimpä toteaa, että shut up this is my DEAR friend and none of ur business biecth. Kyllähä kavereita saa olla, eikä tyttökaverin tartte kaikkia niitä edes tuntea, mutta jos jonkun seurustelukumppania kiinnostaa tälläiset asiat, että kuka se facebookissa "hanittelija" on, on tuo Johannan käytös nyt yksi askel lähemmäs sitä, että kohta o mm. kiitos hänen, ero vireillä. En minä kyllä menisi tuollaiseen vaahto suussa toteamaan, että TÄMÄ ON MINUN POIKAKAVERI STFU, vaan kyselisin kumppanilta itseltään, että hei, kukas tuo on, jos jää häiritsemään.

      Lainaa

    70. Tulos: +8 (30 ääntä)
      Suomessa eläimen kanssa sekstailu ei ole laitonta, ellei eläin ei siitä itse kärsi.

      Lainaa

    71. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Mun lemppari kohta oli "ja jne" :D

      Lainaa

    72. Tulos: +57 (77 ääntä)
      Tia on sekaisin mutta kyllä tuo Johannakin vaikuttaa aikamoiselta vampilta.

      Lainaa

    73. Tulos: +14 (26 ääntä)
      Okei, se aiempien mokien poikaystävähavittelija-Tia on ainakin iän perusteella näköjään löytänyt nyt poikaystävän ja rähjää kaikille jotka sen äijää kattoo? Ok.

      Lainaa

    74. Tulos: +42 (52 ääntä)
      Ja Kauniit ja rohkeat jatkuu... Kaikki muu oleellinen onkin jo sanottu aikaisemmissa kommenteissa, mutta ihmetyttää miten miehen kihlattu ei tiedä miehen sisaruksista? Nähtävästi edetty melko nopeella tahdilla, ehkä kovin vakaalla pohjalla taida tuo suhde olla. Ainakaan kyseisen keskustelun jälkeen.

      Lainaa

    75. My name is... 31.1.2013 17:26
      Tulos: +9 (17 ääntä)
      varvaskuningas: todennäköisesti se kirahvikin olisi parempi vaimoke kun tia.
      Tipahdus... xD

      Lainaa

    76. Tulos: +38 (44 ääntä)
      "tulee turpaa nii että lätisee BUAHAHAHAHAAAAAA" o_____o okei. Osaltaan Tian rage voipi olla ihan aiheellinen, jos kerta nuo ovat muka niiin läheisiä kavereita mutta Tia ei tästä tiedä mitään :O Ap:lla jäänyt jotakin kertomatta? Tosin, hyvimpä Tia miehensä tuntee kun olettaa randomin olevan tämän sisko. Ehkä tämä on niitä ns. salamakihlauksia, joissa se ite kihlaus on tärkeämpi mitä rakkaus ja toisesta aidosti välittäminen. Onhan se hienoo hei ku on sormus sormessa!! Mää nii haluaisin nähä ne kaikki kommentit! :DD Toisaalta säälin aapeeta, mutta toisaalta se on Tian kanssa kihloissa, eli ehkä ne ovatkin samanlaisia sekopäitä kumpainenkin ja siksi passaavat toisilleen. Siinä tapauksessa en sääli kumpaakaan.

      Lainaa

    77. Tulos: +46 (88 ääntä)
      Mun lähes kaikki kaverit on miehiä ja osan oon tuntenut jopa 20 vuotta. Hienoa kun just yksi jannu (jonka parhaita kavereita oon ja oon tuntenut ~10 vuotta) alkoi seurustelemaan naisen kanssa joka ei salli sen nyt enää harrastaa mun kanssa tai tavata. Ne on olleet yhdessä vähän reilun kuukauden. Sori vaan te jotka pyydätte kunnioittamaan tyttöystäviä, mutta jos mä oon tuntenut jannun 10 vuotta ja oon itse naimisissa eikä mun äijää todellakaan häiritse, niin mä EN voi kunnioittaa mimmiä joka kuukauden jälkeen alkaa esittämään tuommoisia vaatimuksia tuntematta mua. Mieluummin juuri tulee mieleen alkaa provosoimaan enemmän (vaikka eipä sillä mitään saavuta mutta lieventäisi tätä epäreilusta kohtelusta tullutta v***sta).

      Lainaa

    78. Tulos: +34 (38 ääntä)
      Nyt tajuan, miten saippuasarjoista tulee uusia jaksoja joka päivä. Ne perustuvat tosielämään.

      Lainaa

    79. Tulos: -66 (76 ääntä)
      serpa: “MYY ITTES KADULLE JA KERJÄÄ MIESTÄ ITTELLES KADULTA”Paljonkohan Kadu maksaa Johannasta? Kadu on ilmeisesti myös nainen jos kerta johannan pitää häneltä vielä mies erikseen kerjätä.
      Kadulle..tarkoittaa katua, eli tietä eikä ihmistä

      Lainaa

    80. Tulos: -23 (31 ääntä)
      vitu nolo ämmä jätä se ap ;D

      Lainaa

    81. Tulos: +10 (18 ääntä)
      huehhueh: Ei muute saa kirahvia nussia suomessa
      Suomessa saa kyllä panna kirahvia niin kauan kun on oma kirahvi tai kirahvin omistajan lupa, sama pätee kaikkiin eläimiin. Niin, ja suomen laki hyväksyy myös eläinpornon niin kauan kun kyseessä oma eläin. Valitettavasti joutunut jossain elämän vaiheessa tällaiseenkin perehtymään.

      Lainaa

    82. Tulos: +18 (24 ääntä)
      Mitäköhän mieltä se poliisi oli asiasta?

      Lainaa

    83. Tulos: 0 (22 ääntä)
      Sain tästä mokasta syövän.

      Lainaa

    84. Tulos: -30 (32 ääntä)
      Itse asiassa AP ei saa naida kirahvia. Eläimiin sekaantuminen taitaa olla Suomessa kielletty. En kyllä mene varmaksi sanomaan. Joku eläimiin sekaantumiseen perehtynyt voi korjata jos on korjattavaa.

      Lainaa

    85. Tulos: +2 (10 ääntä)
      On taitanu Tia saada hyvää palautetta tältä APlta kun se on nähny tän keskustelun :D

      Lainaa

    86. Tulos: +15 (19 ääntä)
      haha: oli niin paska että repesin ääneen
      yks mun parhaimmmista läpistä ikinä!

      Lainaa

    87. Tulos: -7 (75 ääntä)
      On minusta kyllä vähän hassua että täälläkin noin moni on tuolla "ei MUN MIESTÄ kukaan saan nimitellä millään hassuilla nimillä kuin MINÄ!!!!!!!" linjalla. Koska miksi sellaisen nyt tarvitsisi mitään romanttista tarkoittaa? Kukin tyylillään kaverisuhteitakin on erilaisia. Ja joo, kyllä tämän kuitenkin voi tehdä selväksi sille seurustelukumppanille. En kyllä ymmärrä myöskään miksi Johanna olisi tässä yhtään mitenkään kuspäinen. Tartteeko tuollaiselle ihme skitsolle muka alkaa mielistelemään siinä ja kutsua oikein kyläänkin? On muuten ihan oikeasti kiva jos joskus voi nähdä kavereita ilman että niitä tyttiksiä ja poikkiksia roikkuu koko ajan mukana käsipuolessa lääppimässä. Eihän sitä aina välttämättä halua olla best frendi sen kumppaninkin kanssa. Kunnioittavaa se on sitä kaveriakin kohtaan, että nyt keskitytään sitten vain siihen. Totta kai tajuan, että voi tuollaisesta tekstistä poikaystävän seinällä voi vähän tulla mustasukkaiseksi ja ihmetellä, mutta sitten pitää asia selvittää (ei haukkumalla tätä oletettua "huoraa"(koska ainahan se on naisen syy..)) sen _OMAN_EI_KENENKÄÄN_MUUN hanipööpöötaukin kanssa. Itse olisin aika tyytyväinen, jos saisin kaverini tajuamaan vaikka sitten provolla millaisen idioottiin on hairahtanut.

      Lainaa

    88. YouRuleMyMind 31.1.2013 23:14
      Tulos: 0 (16 ääntä)
      Luojan kiitos meillä on eläinsuojelulaki näitä tapauksia varten.

      Lainaa

    89. Tulos: -15 (57 ääntä)
      muahahah jotenki kuulostaa tutulta tapaukselta :D mun eräs hyvä miespuolinen ystävä kans seurusteli samantapasen ämmän kans ja oli tosi mustasukkanen siitä ku mä ja tää mies oltii tosi hyvii frendei (oltiin jo ennenku tää alko seurustelemaan tän mielenvikasen kanssa) ja yritti kaikkensa erottaa meijät, uhkaili erolla tms. mut silti esitti mun kaveria hohhoi :D ainii ja sit ku tällä miehellä oli kans yks miespuolinen parasystävä, nii tää nainen oli mustasukkanen TÄSTÄKIN ja epäili miestään homoksi :DDD ai että me naiset olemme ihania.

      Lainaa

    90. karsta-maza 31.1.2013 23:18
      Tulos: +10 (24 ääntä)
      Jos olisin AP ja näkisin tämän keskustelun niin se olis Tiialle heippatihei...

      Lainaa

    91. Tulos: -8 (12 ääntä)
      James Bond: ei pettäminen ole poliisiasia vaikka oiski naimisissa moraalitonta tietysti kyllä. Kirahvin nussiminen sen sijaan varmaan onkin jonkun sortin eläintensuojelurikos..
      Ei oo jos kirahvi ei kärsi siitä.

      Lainaa

    92. Tulos: +8 (12 ääntä)
      lol: Kadulle..tarkoittaa katua, eli tietä eikä ihmistä
      Mut ei ketään voi myydä kadulle (ellei katu herää henkiin ja omista rahaa tai jtn muuta pääomaa) vaan kadulla voit myydä itseäsi. Mutjoo paska läppä se oli jo syntyessään :D

      Lainaa

    93. Tulos: +6 (32 ääntä)
      Kaikesta huolimatta, ja juurikin koska Tia on noin bitch, niin luulen että A-P panee Johannaa päiväkahveilla.

      Lainaa

    94. Tulos: -3 (11 ääntä)
      Wut: Ohhoh Tia on vähän hyökkäävä tulee mieleen se nainen, joka hermostu ku toinen pyysi miestään kaveriks facessa..:P
      Jos puhutaan samasta, niin se mies kylläkin pyysi sitä toista naista kaveriksi, ja tämä miehen muija sitte väitti että tämä nainen pyysi ite. :D
      pöppis: kaikki miehet ei ole samanlaisia h***annu……..ta kuin sinä
      "kaikki miehet ei ole samanlaisia huorannu ta kuin sinä" Eli?

      Lainaa

    95. Tulos: +36 (50 ääntä)
      Neela: Olenko ainoa, jonka mielestä tuolla Johannallakaan ei ole kaikki ihan kotona? Miksi hän kokee tarvetta ilmaista olevansa AP:n kanssa niiiin läheinen, ja ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa miltä tyttöystävästä tuntuu moinen käytös? Miksei Tiaa voitu kutsua mukaan? Kyllä minuakin riepoisi, enkä todella voisi arvostaa tuollaista ihmistä kuin Johanna. Tietenkin miehellä saa olla ystäviä, mutta reilussa mielessä – oletan ettei hänen naispuoleiset ystävänsä auo päätään minulle, eivätkä väheksy minua tyttöystävänä.
      Olen täysin samaa mieltä, rasittava ämmä.

      Lainaa

    96. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Suomen rikoslaki ei tunne avirikosta, et vaikka AP ja sekoboltsi muidu olis naimisissa ni AP voi panna ketä tykkää.

      Lainaa

    97. Tulos: +27 (37 ääntä)
      Juu huhu tuota reakointia. En silti ymmärrä miks Johannan pitää jatkaa keskustelua kun huomaa et vastassa on tuollanen kakara. Ja ite en kutsu miepuolisii ystäviäni "haneiksi" sais kieltää koko sanan lailla.........

      Lainaa

    98. Tulos: -13 (19 ääntä)
      Ne on menossa naimisiin mutta tämä tuleva vaimo ei edea tiedä tästä ystävstään mitää ja luulee sitä hänen siskoksi. Ei varmaa kauheen kauan oo tapaillut. Ei tämä ap varmaan naimisiin menosta tiedä :D vielä :D.. ja jättäkää please se kirhavi pois tästä :D ei oo osuutta eikä arpaa tähä :Dja Suomessa se kirhavin paneminen onki rikos. Mut eipä täällä niitä hirveesti oo näkynyt :D mutta entäs tuolla afrikassa.. onkoha se kiellettyä :D aaaaaaa!!! Myyy braaainn!!!!

      Lainaa

    99. Tulos: -28 (70 ääntä)
      Johannahan on aivan kamala ämmä! ei kenenkään toisen mistä kutsuta haniksi, pyydetä päiväkahville ja lähetellä tälle sydämiä! Tottakai Tia hermostui?! Juuri Johannan kaltaiset nartut tuhoaa muiden suhteita ja eniten ihmetyttää, että täällä kauhistellaan sitä, että Huoranarttukolmaspyörä halutaa pitää kaukana AP:sta. AP on muuten aika sika äijäksi. Puolustaisi kultaansa ja hakkaisi ton Johannan kotirauhan häirinnästä.

      Lainaa

    100. Tulos: 0 (4 ääntä)
      http://www.feissarimokat.com/2011/03/toinen-kodinrikkoja/ tuli vain mieleen.

      Lainaa

    101. Pallosalama 1.2.2013 18:14
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      Ap varmaan jo nussi kirahvia tämän nähtyään

      Lainaa

    102. Tulos: -9 (25 ääntä)
      IHANA SUOMALAINEN MUIJA!

      Lainaa

    103. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Tiahan on päässyt aikaisemminkin feissarimokiin... http://www.feissarimokat.com/2011/01/suoraan-asiaan/ ja http://www.feissarimokat.com/2011/02/suoraan-asiaan-osa-2/

      Lainaa

    104. Tulos: +30 (32 ääntä)
      friendgirl: Mun lähes kaikki kaverit on miehiä ja osan oon tuntenut jopa 20 vuotta. Hienoa kun just yksi jannu (jonka parhaita kavereita oon ja oon tuntenut ~10 vuotta) alkoi seurustelemaan naisen kanssa joka ei salli sen nyt enää harrastaa mun kanssa tai tavata. Ne on olleet yhdessä vähän reilun kuukauden. Sori vaan te jotka pyydätte kunnioittamaan tyttöystäviä, mutta jos mä oon tuntenut jannun 10 vuotta ja oon itse naimisissa eikä mun äijää todellakaan häiritse, niin mä EN voi kunnioittaa mimmiä joka kuukauden jälkeen alkaa esittämään tuommoisia vaatimuksia tuntematta mua. Mieluummin juuri tulee mieleen alkaa provosoimaan enemmän (vaikka eipä sillä mitään saavuta mutta lieventäisi tätä epäreilusta kohtelusta tullutta v***sta).
      Olen toki samaa mieltä, mutta tässä kohtaa voisi se ystäväsikin ehkä avata suunsa ja sanoa tälle uudelle tyttikselle, että hei, mulla on naispuolisia kavereita ja jos ei sovi, kannattaa ehkä lähteä. Ei taida kauheasti ystävyyttänne arvostaa, jos valitsee kuukauden tuntemisen jälkeen jonkun pirttihirmun sinun ylitsesi.

      Lainaa

    105. Tulos: +8 (30 ääntä)
      vaimo73: Johannahan on aivan kamala ämmä! ei kenenkään toisen mistä kutsuta haniksi, pyydetä päiväkahville ja lähetellä tälle sydämiä! Tottakai Tia hermostui?! Juuri Johannan kaltaiset nartut tuhoaa muiden suhteita ja eniten ihmetyttää, että täällä kauhistellaan sitä, että Huoranarttukolmaspyörä halutaa pitää kaukana AP:sta. AP on muuten aika sika äijäksi. Puolustaisi kultaansa ja hakkaisi ton Johannan kotirauhan häirinnästä.
      Aika paska provo. Kuole pois

      Lainaa

    106. Tulos: +1 (15 ääntä)
      Ja ehkä tuo Tiia on vaan jotenkin pakottanut AP:n omakseen, rengikseeen, prinssikseen joka ei pääse Tiiasta irti vaan pyristelee tämän otteessa.

      Lainaa

    107. Tulos: -11 (37 ääntä)
      täytyy kyllä sanoa et mun avomiestä ei kyllä kukaan nainen sano haniks. piste.

      Lainaa

    108. Tulos: +10 (10 ääntä)
      “kaikki miehet ei ole samanlaisia huorannu ta kuin sinä” Eli?
      Luulen että se on "huorannussijoita"

      Lainaa

    109. Tulos: +17 (47 ääntä)
      Olisi ainakin itselleni ja perheelleni hieman liian eksoottinen ystävä, käänsi asian ihan miten päin vaan. Eli toisinsanoen olkoonpa kumpaa sukupuolta tahansa ja kumman tahansa tuttu. Pikkaisen katselisin suu auki jos joku oma ystäväni, ihan sama nainen taikka mies, alkaisi ladella tuonsävyistä tekstiä puolisolleni, ja keskustelun edetessä vielä selvästi tarkoituksenaan aiheuttaa meille riitaa kun ei lopeta vaikka huomaa että toinen hermostuu. Mikä ihme tuollaisessa edes voisi olla "asiallisena" pointtina jos kerran on olevinaan ystävä? Kyllä niitä omia illanviettoja ja harrastuksia yleensä ihan kivasti muodostuu muutenkin kun puoliso ei itsekään jaksa roikkua mukana jossain mikä ei kiinnosta. Ei herraisä asiaa ilmaista suoraan ystävän puolisolle niin että sillä ei ole asiaa rientoihin mukaan, sen olemassaolo ei edes ketään kiinnosta koska on olevinaan mitättömämpi henkilö suunsoittajan arvoasteikossa eikä muka edes kuulu sille yhtään kuka siinä suutansa soittamassa. Vai noinko TEIDÄN naispuoliset kaverinnekin järkkää tyttöjen iltaa, aukomalla päätänsä miesystävällenne tai miespuoliset kaverinne aukomalla päätä tyttöystävällenne, riippuen kumpaa sukupuolta edustatte? Ja teidän mielestä tosi asiallisesti toimittu, kymppi ja papukaijamerkki? Ja mitä tulee teoriaan kaverin herättelystä todellisuuteen jos on valitsemassa väärän puolison: Itselläni ei ainakaan ole ollut tapana järkätä tässä asiassa mitään gallupeja, minä sen valitsemani ihmisen kanssa olen eikä ystävistä, tutuista ja kadunmiehistä koostuva raati. En ainakaan itse tarvitsisi sellaista ystävää joka yhtäkkiä päättää että rakastettuni ei minulle sovi ja alkaa pyytämättä ja omalla päätöksellä sotkea asioita hartaimpana toiveenaan meidän ero. Saippuasarjoistako te noita idiksiä nappaatte? Kyllä ainakin minun ystäväni kunnioittavat minun elämääni ja yksilönvapauttani ja itse kunnioita heidän, nyt kun ei tosiaan edes puhuta mistään kotiväkivallasta ym. rikoksista vaan näköjään pissiksistä jotka ei nyt vaan tykkää toisistaan samalla reviirillä. Jos Tia ei mäiski Ari-Pekkaa turpaan, ryyppää, pelaa ja vippaa mahdollista yhteistä taloutta kuralle ja petä koko kylän kanssa niin ystävillä ei pitäisi olla mitään asiaa sekaantua. Ja lapset rakkaat, ei ole muuten pakko mennä naimisiin eikä kannatakaan siinä vaiheessa kun kaverit ovat selkeästi paljon tärkeämpiä kuin puoliso. Avoliittokin on vähän siinä ja siinä, mutta meneehän se sellaisena kämppismäisenä ratkaisuna ja vuokrien puolittamiseksi vaikka aika samantapaiseksi järjestelyksi nykyään katsotaankin kuin avio, mutta kai sitä aikuiselämääkin jotenkin pitää harjoitella jos aikoo aikanaan onnistua. Aviolliittolaista sanotaan mm. näin: "Lain perusperiaatteen mukaan puolisoiden tulee avioliitossa osoittaa keskinäistä luottamusta ja yhteisesti toimia perheen hyväksi. Avioliiton aikana kummankin puolison tulee kykynsä mukaan ottaa osaa perheen yhteiseen talouteen ja puolisoiden elatukseen. Tarvittaessa voidaan myös avioliiton aikana vahvistaa, että toisen puolisoista on maksettava toiselle elatusapua. Elatusavun määrä ja sen maksutapa voidaan vahvistaa joko sopimuksella tai tuomioistuimen päätöksellä." Puolisoilla on siis kaikinpuolin yhteinen talous, elämä ja perhe vaikka tuomioistuimen päätöksellä jos ei muuten järki sano. Jos teistä tuntuu että ystävät menevät ja menisivät tärkeydessä yli avo-/aviopuolisonne kanssa muodostamanne perheyksikön hyvinvoinnin ja toimimisen, leikitte siis mielummin kavereidenne kanssa, puolisonne on joku suuri mörkö joka pelkästään ilkeyttään kieltää kaiken kivan ja jota vastaan on kiva tärkeiden ystävien kanssa taistella, mutta jolla kumminkin on elatusvalvollisuus, niin suhteenne muistuttaa käytännössä enemmän lapsen suhdetta vanhempaan kuin aikuisten liittoa ettekä ole vielä valmiita.

      Lainaa

    110. Tulos: +18 (28 ääntä)
      Jos haluan viettää aikaani ystäväni kanssa, ei se todellakaan tarkoita, että pakettiin automaattisesti kuuluu myös tämän puoliso. HALOO. Kummatkin ovat itsenäisiä ihmisiä, joilla on oikeus omaan elämään, ja myös ystävällä on oikeus tavata vain sitä henkilöä jota haluaa. Typerä provo Johannalta, mutta kyllä Tia tuossa se suurin idiootti on. Ja kuka oikeasti antaa puolison määrätä menemisistään?! Pyyntöjä voi toki esittää, mutta jos haluaa lähteä kavereiden kanssa johonkin tai vaikka yksin, ei siinä ole paljoa toisella osapuolella määräysvaltaa.

      Lainaa

    111. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Perhekotilaista draamaa.. idioottimaista, elä siis seurustele perhekotilaisen kanssa IKINÄ

      Lainaa

    112. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Mut jos ne menee johannankaa sänkyy, tapahtuu hirveitä!

      Lainaa

    113. Tulos: 0 (8 ääntä)
      Suvi: Miten ihmeessä tämä “ap” voi olla _kihloissa_ tollaisen emännän kanssa?!
      Samallalailla kuin moni muukin mies...

      Lainaa

    114. Johanna = pahis 2.2.2013 23:19
      Tulos: +27 (51 ääntä)
      Minusta Johanna se tässä on ärsyttävämpi osapuoli. Hänhän selkeästi aloitti koko riidan ja alkoi provosoimaan kirjoittamalla Tian poikaystävän seinälle sydämiä, kutsui tätä "haniksi" ja "hyvin rakkaaksi ystäväksi", "treffit sovittu ilman Tiaa" jne. Itsekin varmasti ärsyyntyisin, jos joku muikkeli minun avomieheni seinälle tuollaista kirjottelisi. :D

      Lainaa

    115. Tulos: +10 (10 ääntä)
      Totuuventorvi: Suomessa ei ole laitonta harrastaa seksiä eläimen kanssa. Mutta kyseisen aktin kuvaaminen on rikos. Hieno lainsäädäntö. Eli periaatteessa AP voi harrastaa halutessaan seksiä kirahvin kanssa, jos sellaisen sattuu omistamaan.
      Krhm. Seksi on sallittu eläimen kanssa vain, jos se ei aiheuta fyysisia vammoja tai kipua jotka ovat verrattavissa eläinrääkkäykseen. En kyllä ymmärrä miksi...

      Lainaa

    116. nimeni lukee tässä 3.2.2013 23:22
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      viikon parhaat naurut! Kiitos Tia!!

      Lainaa

    117. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Naurettavaa touhua. Tiedoksi naikkosille kolmiodraamassa, että laiton uhkaaminen on rikos ja aviorikosta taas ei Suomen laki tunne. Se on puhtaasti moraalikysymys, vaikka naisi pitkin ja poikin ja maailman ympäri. Naimisissa saa jopa kihlautua toisen kanssa, jos tahtoo. Sekään ei ole rikos. Oman setänsä, enonsa tai tätinsä kanssa saa erityisluvalla mennä naimisiin. Meillä on aika vapaamielinen systeemi! Olisipa jännä nähdä se vellihousu, josta pissikset tappelevat. Varmaan colleget jalassa ja käsi pöksyssä tuijottaa telkkua ja vetää bisseä. Jos ämmät näkisivät sen (ja itsensä) kymmenen vuoden päästä, tyrkyttäisivät sitä toisilleen.

      Lainaa

    118. Tulos: +29 (31 ääntä)
      Ei kukaan oo tullu ajatelleeks ettei tällä AP:lläkään ihan kaikki demarit saaressa voi olla jos ei ole kertonut tollasesta "ystävästä" kihlatulleen ja lisäksi on kihloissa tommosen tyypin kanssa. Kyllähän vakka kantensa valitsee. Ja mielestäni kyllä Johanna on ihan yhtä vajakki provooja kuin vastapuolensa, aika ala-arvosta kiihdyttää selkeesti henkisesti alemmalla tasolla olevaa tollasiin sfääreihin julkisesti.

      Lainaa

    119. Tulos: +24 (30 ääntä)
      Johanna = pahis: Minusta Johanna se tässä on ärsyttävämpi osapuoli. Hänhän selkeästi aloitti koko riidan ja alkoi provosoimaan kirjoittamalla Tian poikaystävän seinälle sydämiä, kutsui tätä “haniksi” ja “hyvin rakkaaksi ystäväksi”, “treffit sovittu ilman Tiaa” jne. Itsekin varmasti ärsyyntyisin, jos joku muikkeli minun avomieheni seinälle tuollaista kirjottelisi.
      Täysin samaa mieltä, vaikkakin Tian kommentit ovat aivan käsittämättömän typeriä, asian olisi voinut hoitaa myös aikuisten tapaan. Silti, ei kai kukaan ole niin typerä, että alkaa laitella sydämiä ja pyydellä "treffeille" miespuoleista kaveriaan "ilman tyttöystävää"? Tai no, varmasti sellaisiakin on, mutta luulisi ymmärtävän toisten parisuhteen merkityksen. Eri asia, jos kyseessä on sellaiset kaverukset, jotka tällaisella asialla vitsailevat ja miehen kaveri on samalla myös tyttöystävän ystävä. Joka tapauksessa ei kaikkea tarvitse sietää, tekisi mieli vähän näpäyttää tuota Johannaa. Toisaalta myös Tia on niin rasittava, ettei miehensä tarvitsisi tuollaista katsella.

      Lainaa

    120. Tulos: +12 (20 ääntä)
      *Hakee lisää popcorneja*

      Lainaa

    121. Tulos: -4 (12 ääntä)
      Neela: Olenko ainoa, jonka mielestä tuolla Johannallakaan ei ole kaikki ihan kotona? Miksi hän kokee tarvetta ilmaista olevansa AP:n kanssa niiiin läheinen, ja ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa miltä tyttöystävästä tuntuu moinen käytös? Miksei Tiaa voitu kutsua mukaan? Kyllä minuakin riepoisi, enkä todella voisi arvostaa tuollaista ihmistä kuin Johanna. Tietenkin miehellä saa olla ystäviä, mutta reilussa mielessä – oletan ettei hänen naispuoleiset ystävänsä auo päätään minulle, eivätkä väheksy minua tyttöystävänä.
      niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

      Lainaa

    122. Tulos: +2 (12 ääntä)
      aaaaa: niin metsä vastaa kun sinne huudetaan
      Mut kuka huutaa ensin?

      Lainaa

    123. Tulos: +5 (23 ääntä)
      Kukaan ei ole ottanut huomioon sitä, että A-P:llä ja k.o Johannalla on voinut aiemmin olla seurutelu/seksisuhde ennen nykyistä suhdetta, jonka vuoksi Tia on hänestä enemmän mustasukkainen. Varsinkaan jos k.o ihminen vielä itse oikein lällättäisi päin naamaa miten "sun miehes voi nussia pitkin kyliä niin paljon kuin haluaa ja siinä samalla myös muakin eikä sulle kuulu kuka tai mikä mä olen tai missä tavattu". Osittain ihan oikeutetustikin mustasukkainen, koska en minäkään antaisi minun tulevan aviomieheni satunnaistan seksikumppanien kanssa sopia treffejä tai kutsua toisiaan hellittelynimillä. En antaisi välttämättä entisten seurustelukumppanienkaan kanssa hirveästi pyöriä, koska kun suhde loppuu niin se loppuu. Piste. Erossa aina toinen osapuoli EI OLE halunnut erota eli haluaisi vielä jatkaa tai on ollut täysin tietämätön moisista erohaaveista. Aika sairasta olis, jos molemmat vois vaan todeta, että joo ei mua kyllä yhtään haittaa erota. Joten minkä helvetin takia sitten vielä pitää olla kavereita kun toinen vielä elättelee ajatuksia mahdollisesta suhteen jatkamisesta: ei ole reilua sille elättelijälle, koska luulee muuten koko ajan olevan mahdollisuuden vaikkei olisi eikä ole reilua sitten mahdolliselle uudelle kumppanillekaan kun toinen on ystävyyssuhteessa tälläisen kanssa. En minäkään antaisi tulevan tai kenenkään aviopuolison olla entiseen puolisoonsa yhteydessä (joka on aiemmin ollut RAKKAUSliitto), JOS tietäisi toisen haluavan ex-miestään takaisin, eikä välittävän minun ja entisen puolison suhteesta pätkääkään kun vastapainona on oma onni samaisen miehen kanssa. Tai A-P:llä ollut Tian kanssa suhteessa olon aikana seksisuhde/kerta Johannan kanssa, jonka Tia on antanut anteeksi, mutta nyt huomannut saman jatkuvan. Näissä kommenteissa on otettu huomioon vain se miten tässä raukka- AP ja Johanna ei nyt saa olla yhdessä vaikka ovatkin niin hyviä kavereita ja kehtaakin udella missä ovat tavanneet tai mitä tehneet. Toinen ragee mustasukkaisuuksissaan niin kyl sille saa sanoo hei ihan oikeutetusti pahalla takaisin ja oikein ruokkia sitä mustasukkaisuutta lisää. Kyllä on Johanna ihan vitun hyvä kaveri. Jos mun miespuolisen kaverin tyttöystävä ei pitäisi siitä, että me miehen kanssa hengaillaan niin kunnioittaisin heidän parisuhdettaan sen verran (koska kavereita kuitenkin ollaan), että siirtyisin pois miehen elämästä. Pahaltahan se tuntuisi enkä niin haluaisi tehdä, mutta en halua seistä kaverini onnen tiellä. Ylimustasukkaisuus on pahasta, mutta en voi tietää miten hyvä tyyppi se tyttö oikeasti on niin mikä minä olen sanomaan siihen mitään sopiiko tämä uusi puoliso kaverilleni vai ei pelkästään sen takia, että tyttö on mustasukkainen (jokainen on mustis kun se tietty, oikea ihminen löytyy rinnalle jota ei halua menettää ikinä) eikä se ole minun homma erottaa tahallani tai vaikeuttaa heidän elämäänsä vain koska minusta tuntuu pahalta.

      Lainaa

    124. Tulos: +2 (2 ääntä)
      Tuo on jo sairasta.

      Lainaa

    125. Tulos: +12 (20 ääntä)
      seppo: En antaisi välttämättä entisten seurustelukumppanienkaan kanssa hirveästi pyöriä, koska kun suhde loppuu niin se loppuu. Piste. Erossa aina toinen osapuoli EI OLE halunnut erota eli haluaisi vielä jatkaa tai on ollut täysin tietämätön moisista erohaaveista. Aika sairasta olis, jos molemmat vois vaan todeta, että joo ei mua kyllä yhtään haittaa erota.
      Multa on tämmönen fakta mennyt ohi aivan täysin. Pitääks tässä nyt katkasta välit parhaaseen ystävään ettei maailmankaikkeus järky? :D

      Lainaa

    126. Tulos: +10 (10 ääntä)
      Ciara: Okei, se aiempien mokien poikaystävähavittelija-Tia on ainakin iän perusteella näköjään löytänyt nyt poikaystävän ja rähjää kaikille jotka sen äijää kattoo? Ok.
      MIETIN TÄSMÄLLEEN SAMAA. Nimessäkin vain yksi i-kirjain kuten ko. sekopäällä, täsmälleen samanlainen välimerkitön ja hymiötön kirjoitustapa ilman isoja alkukirjaimia ja täynnä kirjoitusvirheitä. I REST MY CASE.

      Lainaa

    127. Tulos: +12 (12 ääntä)
      itse mietin et eikö tämä tia ole nähny ap:n perhettä kun ei tiedä onko johanna tämän sisko ja silti ovat naimisiin menossa :O

      Lainaa

    128. jos ymmärrät... 24.3.2014 17:00
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Suvi: Miten ihmeessä tämä “ap” voi olla _kihloissa_ tollaisen emännän kanssa?!
      Veikkanpa että ei oo kauan ;)

      Lainaa

    129. Tulos: +8 (14 ääntä)
      Jos oma avovaimo haistattelis ja huorittelis mun ystäviä ja vieläpä julkisesti harkitsisin kyllä moneen kertaan uusiksi suhteen jatkamista.

      Lainaa

    130. Tulos: +8 (18 ääntä)
      Toi Johannahan on ihan kamala akka! White Trashiä parhaimmillaan.

      Lainaa

    131. Tulos: -8 (24 ääntä)
      Tia on ärsyttävä, mutta Johanna vielä ärsyttävämpi! Just call me old fashioned, mutta vaikka kuinka A-P ja Johanna on joskus olleet hyviä ystäviä, niin heidän ei ole enää sopivaa tavata kahden kesken. Varsinkaan, jos Tia ei tätä hyväksy. Jos tuntuu pahalta, niin learn to deal with it, bitch. Mut jos Jossuliinia yhtään lohduttaa, niin Tian ja A-P:n juttu tuskin kestää tota menoo, niin sit saat hanitella rakasta spessubestistäs ja saatte nähdä kahveella vaikka joka päivä.

      Lainaa

    132. kk3k3kk3k3k3 12.9.2014 21:09
      Tulos: +8 (8 ääntä)
      nimeni: Ja kirahvin paneminen taitaa kyllä olla laitonta, oli naimisissa tahi ei
      Ei itseasiassa...

      Lainaa

    133. Tulos: +9 (11 ääntä)
      En uskaltais ite tuohon kommentoida mitään, ettei tule mustasukkaista vaikutelmaa... Kysyisin mieheltä, ihan rauhassa, että kuka tää nainen on, joka sua kutsuu haniksi ja kutsuu kahville. Sitten mies kertoo, että tää on vaan kaveri. Minulla ei ole syytä olla uskomatta miestäni, joten uskon häntä ja jätän asian siihen. Problem solved. Ei kukaan ole niin tyhmä, että iskee varattua miestä, saatika sitten muiden nähden, huonon maineenhan siitä vaan saa! :D

      Lainaa

    134. ei ehkä ihan 13.9.2015 14:37
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Hairysteed: Lain mukaan AP saa nussia ketä tahansa vaikka olisikin naimisissa, sillä aviorikos ei Suomen laissa ole rikos. Sen sijaan kirahviin sekaantuva syyllistyy eläinsuojelulain rikkomiseen
      Kyllä vaan ku viimeks tarkistin ni Suomi on yks viimesii EU maita joissa yhä edelleen eläimiin sekaantuminen on ihan lailla sallittua, vaikkakin eläinpornon levitys onkin lailla kiellettyä. mut en mie silti suosittele niihin kirahveihin koskemista

      Lainaa

    135. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Rasittavia tommoset lutkat jotka kuvittelee et voi hanitella muiden miehiä. Voin kuvitella kun ton johannan miestä joku kutsuu haniks ni suu vaahdossa raivoaa

      Lainaa

    136. Povekas lisko 7.1.2022 8:02
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      No, mites tarina päättyi?

      Lainaa

    137. Säikky peura 1.6.2022 20:25
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      miks akkojen pitää olla aina noin saatanan mustasukkasia ja petollisia...

      Lainaa

    138. Märehtivä kobra 11.12.2022 3:13
      Tulos: -1 (1 ääni)
      Eikö vieläkään kukaan tiedä miten tarina päättyi?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kihlattu, tyttöystävä, kaveri, tapaaminen, poikaystävä, mies