Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Asiakaspalvelun aarteita (Poistettu)

Makuunin asiakaspalvelu vastaa.
Tämä julkaisu on siirretty roskakoriin. Osapuolet ovat päässeet sopuun, eikä asiakaspalveluviestin kirjoittanut henkilö ole enää töissä kyseisessä yrityksessä.

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 49 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Ilmaveivi 5.2.2013 3:19
      Tulos: -168 (652 ääntä)
      Ihan oikein tollasille "yhyyy, olen tällä alalla töissä, johtotehtävissä". Miten ihmeessä sun asema yrityksen hierarkiassa liittyy yhtikäs mihinkään? Pitäiskö ton olla joku pelote? Pellenaama. PS. Ilmaveivi ei johtajia kumartele

      Lainaa

    2. Tulos: +301 (325 ääntä)
      Mun muistikuvani kertoo viikon takaisen kuvan netissä, jossa kirjeenvaihto on esitetty kokonaisuudessaan ja "hieman" eri kantilta. Toisin kuin tässä, siinä IT-johtajan kokema vääryys ilmenee osaamattomuutena käyttää flashia, josta sitten alkaa napina palveluntarjoajalle.

      Lainaa

    3. Tulos: -16 (100 ääntä)
      Makuunilla on liikaa asiakkaita.

      Lainaa

    4. Tulos: +641 (783 ääntä)
      Oli asiakas kuinka väärässä tai kuinka kusipää tahansa, tuo vastaus oli asiaton ja epäammattimainen. Jos minulla olisi yritys, en haluaisi asiakaspalveluni kirjoittavan tuollaisia viestejä kenellekään.

      Lainaa

    5. Tulos: -101 (267 ääntä)
      kolme: Oli asiakas kuinka väärässä tai kuinka kusipää tahansa, tuo vastaus oli asiaton ja epäammattimainen. Jos minulla olisi yritys, en haluaisi asiakaspalveluni kirjoittavan tuollaisia viestejä kenellekään.
      Paitsi, jos asiakspalautteesta huomaa kilometrien päähän, että asiakas kusettaa. Se ei kuulu tietääkseni asiakkaan oikeuksiin...

      Lainaa

    6. JackNicholson 5.2.2013 7:57
      Tulos: +117 (153 ääntä)
      en luota yhtään tuohon asiakaspalvelijaan koska se käytti sanaa "patevyyttäsi".

      Lainaa

    7. Tulos: +14 (38 ääntä)
      Ilmaveivi: Ihan oikein tollasille “yhyyy, olen tällä alalla töissä, johtotehtävissä”. Miten ihmeessä sun asema yrityksen hierarkiassa liittyy yhtikäs mihinkään? Pitäiskö ton olla joku pelote?Pellenaama.PS. Ilmaveivi ei johtajia kumartele
      Mistä tän kuvan löytää? Olis mielenkiintosta nähdä.

      Lainaa

    8. donitsimestari 5.2.2013 8:08
      Tulos: +91 (185 ääntä)
      no kyllä tää itseään täynnä oleva, kaiken tietävä "alan yrittäjä" itsestään pellen teki. moka tapahtuu siinä kohtaa kun täytyy reklamoinnin yhteydessä nostaa esille omaa ammattitaitoaan, asemaansa tai jotain asiaa sivuavaa mitä on tehnyt joskus 20v sitten. niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ei nykyajan suomessa tarvitse asiakaspalvelutehtävissäkään vain sietää nöyristellen kusipäistä öykkäröintiä, pätemistä tai alentuvasti kohtelua yms... ottaa päähän tuollaiset molot, jotka pitää itseään toisten yläpuolella. kyllähän toi vastaus saattaa hivenen ampua yli, mutta kuitenkin mun mielestä hyvällä sarkastisella huumorilla kirjoitettu. sen verran pitää itseironiaan kyetä, että tuollaisesta ei nokkiinsa ota.

      Lainaa

    9. donitsimestari 5.2.2013 8:21
      Tulos: +79 (93 ääntä)
      täsmennettäköön vielä sen verran, että näin tän kuvan ja kommenteissa käydyn keskustelun kokonaisuudessaan naamakirjassa. tomi antaa itsestään kuvan pöyhkeänä mulkkuna.

      Lainaa

    10. JesseJames 5.2.2013 8:36
      Tulos: +137 (147 ääntä)
      kolme: Oli asiakas kuinka väärässä tai kuinka kusipää tahansa, tuo vastaus oli asiaton ja epäammattimainen. Jos minulla olisi yritys, en haluaisi asiakaspalveluni kirjoittavan tuollaisia viestejä kenellekään.
      Muistan myös nähneeni saman postauksen, kuin Vicsteri. Siinä tämä Tomi pisti niin halvalla Makuunin asiakaspalvelua/teknistä tukea, että kyllä ihan aiheesta sai töykeän vastauksenkin. Jos asiakas ei anna viestissään muuta informaatiota kuin "Ristus minoon IT-firman toimitusjohtaja! Kyl mä osaan!", kun pyydetään tietoa laitteistosta ja siitä, miten virhe esiintyi ja jatkaa yrityksen henkilökunnan haukkumista, niin kuuluukin saada ympäri korviaan.

      Lainaa

    11. Tulos: +70 (82 ääntä)
      Eivät asiakaspalvelijatkaan mitään velhoja ole, jotka osaavat jokaisen törpön ongelmat korjata vailla parempaa tietoa. Kun olen nähnyt tosiaan myös kuvan jossa on käyty aiempaa keskustelua, ei ihme, jos asiakaspalvelija vastaa noin. Itse olisin varmaan vastannut pahemmin. Tietenkin monet näistä "Asiakas on aina oikeassa!"-intoilijoista voivat tästä loukkaantua, mutta heidän mielestä asiakkaan pitäisi pyytämällä saada Prismassa Pirkka-tuotteita ettei vain asiakas loukkaannu.

      Lainaa

    12. Tulos: +41 (67 ääntä)
      Odottaako Tomi nyt että tässä alettaisiin hänen päätään silittelemään? Ihme urpo. Makuunin vastaus sen sijaan oli loistava.

      Lainaa

    13. Tulos: +32 (38 ääntä)
      IT-firma joka tuottaa vain staattisia sivuja ahahaha

      Lainaa

    14. Tulos: -45 (55 ääntä)
      JesseJames: Muistan myös nähneeni saman postauksen, kuin Vicsteri. Siinä tämä Tomi pisti niin halvalla Makuunin asiakaspalvelua/teknistä tukea, että kyllä ihan aiheesta sai töykeän vastauksenkin. Jos asiakas ei anna viestissään muuta informaatiota kuin “Ristus minoon IT-firman toimitusjohtaja! Kyl mä osaan!”, kun pyydetään tietoa laitteistosta ja siitä, miten virhe esiintyi ja jatkaa yrityksen henkilökunnan haukkumista, niin kuuluukin saada ympäri korviaan.
      Mistäs sinä tiedät minkälainen keskustelu siinä on kokonaisuudessaan käyty? Ja että oikein halvalla pistetty ja haukuttu? No eipä näkemäni perusteella ainakaan muuta kuin asiakaspalvelun taholta. Hyvin mutuiltu. :thumbsup: Taitaapa olla niin, ettei tässä säikeessä näitä pöyhkeitä mulkkuja ja mutuilua nakkelevat tyypit ikimaailmassa uskaltaisi pitää oikeuksistaan kiinni, vaan ottavat aina tavaran kuivana kakkoseensa. :)

      Lainaa

    15. Tulos: -13 (27 ääntä)
      Filmtown !

      Lainaa

    16. Tulos: -32 (48 ääntä)
      wtf ?? liikaa tekstii kuviikin joskus ktz plz !!

      Lainaa

    17. pasimunaton 5.2.2013 11:32
      Tulos: -39 (51 ääntä)
      HAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HYVÄ MOKA NAUROIN AINAKIN PUOLI TUNTIA PUTKEEEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

      Lainaa

    18. Tulos: +37 (41 ääntä)
      pasimunaton: HAAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HYVÄ MOKA NAUROIN AINAKIN PUOLI TUNTIA PUTKEEEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH
      ...ja muut Facebookin helmet

      Lainaa

    19. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Joo nämä korkeintaan naurattavat nämä itsetietoiset öykkärit.

      Lainaa

    20. Tulos: +16 (58 ääntä)
      kolme: Oli asiakas kuinka väärässä tai kuinka kusipää tahansa, tuo vastaus oli asiaton ja epäammattimainen. Jos minulla olisi yritys, en haluaisi asiakaspalveluni kirjoittavan tuollaisia viestejä kenellekään.
      Täysin samaa mieltä tästä. Asiakaspalvelussa pitää käyttäytyä asiallisesti, vaikka asiakas olisi kuinka idiootti, sitä kutsutaan ammattitaidoksi. Makuunin asiakaspalvelulle 0 pistettä.

      Lainaa

    21. Tulos: -2 (38 ääntä)
      Vekku: Täysin samaa mieltä tästä. Asiakaspalvelussa pitää käyttäytyä asiallisesti, vaikka asiakas olisi kuinka idiootti, sitä kutsutaan ammattitaidoksi. Makuunin asiakaspalvelulle 0 pistettä.
      Täydet pisteet makuunin asiakaspalvelulle! Jos olisin tämän asiakaspalvelijan esimies, antaisin palkankorotuksen sukkeluudesta.

      Lainaa

    22. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Vicsteri: Mun muistikuvani kertoo viikon takaisen kuvan netissä, jossa kirjeenvaihto on esitetty kokonaisuudessaan ja “hieman” eri kantilta. Toisin kuin tässä, siinä IT-johtajan kokema vääryys ilmenee osaamattomuutena käyttää flashia, josta sitten alkaa napina palveluntarjoajalle.
      Linkkiä?

      Lainaa

    23. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Ainoa hauska ko mokassa, on miten "alan yrittäjä" on vääntynyt kaikkialla isoksi pahaksi johtajaksi.

      Lainaa

    24. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Persana: Ainoa hauska ko mokassa, on miten “alan yrittäjä” on vääntynyt kaikkialla isoksi pahaksi johtajaksi.
      Ehkä kun alan yrittäjä esiintyy itse "isona johtajana"

      Lainaa

    25. Tulos: +17 (17 ääntä)
      kohteliaamminkin olisi asian "olet urpo, äläkä tylytä meitä asiattomalla tekstillä, koska haluamme korjata tilanteen" voinut esittää

      Lainaa

    26. Tulos: -6 (26 ääntä)
      asiakas on aina oikeassa, sillonki kun se on väärässä. asiakaspalvelualalla, vaikka kuinka vituttas pöyhkeät it-pomot, pitää niellä kiukkunsa ja vastata asiallisesti. muuten menettää työpaikkansa

      Lainaa

    27. donitsimestari 6.2.2013 6:44
      Tulos: +12 (32 ääntä)
      jos toi asiakaspalvelija on oikeesti saanu fudut tän takia niin huhhuh. älyttömään suuntaan ollaan menossa. jos sama meininki jatkuu niin muutaman vuoden päästä vastaavassa tilanteessa pelleöykkäri haastaa firman oikeuteen, nillittää kymmenen uutisissa kohtaloaan ja vaatii miljoonakorvauksia. ja vieläpä saa ne. ei jumalauta mitä touhua.

      Lainaa

    28. Tulos: +6 (20 ääntä)
      Sai potkut? Kaiketi asiakkaille ei saa sanoa, että ovat itse ,mahdollisesti väärässä

      Lainaa

    29. Tulos: +5 (7 ääntä)
      miksi on siirretty roskakoriin? hyvä juttu.

      Lainaa

    30. Tulos: +11 (19 ääntä)
      Huoh, jos vaan tietäisitte kuinka vitun pöljää porukkaa videovuokraamoissa käy. Siis aivan sikamaista. Koska kyse "on vain jostain leffoista", niin jengi perseilee miten sattuu ja yrittää tietty parhaansa mukaan nöyryyttää tiskin takana olevia nuoria työntekijöitä jotka ei voi mitään suurimmalle osalle valituksen aiheista. Heti kun tulee tilaisuus, niin johan syttyy Arvoisan Asiakkaan silmiin oikein kiilto kun huomaa että pääsee taas vittuilemaan myyjälle. Ja näitä mokan mukaisia aasiakkaita kun riittää. Ei tiedetä minkälaiset laitteet kotona on, miten niitä päivitetään ja millasia leffoja niillä voi katsoa. Kaikki tämä on tietysti liikkeen vika sitten kun se elokuva ei lähde pyörimään. Koska siis uliuliuli, mähän oon aikuinen, kyllä mä nyt siis osaan televisiota käyttää!!11

      Lainaa

    31. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Taas sen näkee, vastuuta väistellään loppuun asti. Tosin, jonkun muun kommentista ymmärsin, että henkilö itse ei osannut jotain.

      Lainaa

    32. Aasien palvelija 6.2.2013 22:34
      Tulos: -15 (31 ääntä)
      Tuo asiakaspalvelun vastaus vaikutti niin paljon samanlaiselta mitä itse yleensä asiakkaille vastaan typeriin valituksiin. Asiakas ei yleensä ole koskaan oikeassa ja se on fakta joka myös tuodaan asiakkaalle ilmi. Kenenkään p*rsettä ei tarvitse alkaa nuolemaan ja asiakasta kyykytetään sillon kun siihen katsotaan olevan tarvetta!

      Lainaa

    33. Sprinkles 7.2.2013 3:38
      Tulos: +5 (21 ääntä)
      Jos omistaisin minkään valtakunnan yritystä, palkkaisin tämän ko. asiakaspalvelijan välittömästi leipiini, mikäli mokan asiakas tosiaan on se tarinan pahis. Vaikka ollaankin palveluammattilaisia, niin ei luonnevikaisia asiakkaita pidä palkita paskapäisestä käytöksestä ystävällisyydellä, mikäli nämä eivät sitä ansaitse. (Ja en nyt tosiaan tarkoita tässä sitä, etteikö aspalla tulisi olla kärsivällisyyttä ja paksu nahka kestää asiakkaiden mielipahaa.) Ei sillä, että Makuunin palveluja olisin koskaan paljoa käyttänytkään, tämä heidän päätöksensä irtisanoa ilmeisen fiksu ja tilannetajuinen aspa tämän näpäytettyään (kuitenkin asiallisessa hengessä) tuollaista henkselienpaukuttelijaa, vaakuutti minut siitä, että kiikutan jatkossakin rahani kilpailevien yrityksien palveluiden puoleen. Minäkään en palkitse idiootteja maksamalla heille rahaa.

      Lainaa

    34. Tulos: -20 (68 ääntä)
      Hehheh. Eilisen aikana olen erittäin huvittuneena seuraillut tätä triidiä. Täällä on näköjään nähty ja kuultu kaikenlaista. Ihminen kai on jollain tapaa laumaeläin. Vähän niinkuin lintu. Yksi parvessa kääntyy niin muut seuraavat perässä. Täällä yksi "on nähnyt" ja siinä samassa meikäläinen on pöyhkeä mulkku. Toki, kun yksi näkee niin toisen mielessä asia jo kertautuukin. Siinäpä sitä sitten ollaankin. :) Oikeastaan mulla ei olis mitään tarvetta selitellä teille, eikä yhtään kenellekään muullekaan tapahtumia, mutta ainoastaan näitä kaikkitietävä näpäyttääkseni pakko on. Ensinnäkin. Jo Muropaketin ammoisina aikoina meikäläinen veteli (tässä on muuten helvetin hyvä omakehu mihin tarttua, antaa palaa ;)) harrastajana kellotuskisan kärkituloksia. Tokikaan silloinkaan ei leffat näkyneet, koska vaikka rauta oli viimeisen päälle, en millään osannut laittaa laitteistoani toimimaan softan puolesta niinkuin pitää. Windows ja .avi oli ylitsepääsemätön yhtälö. Lisäksi, koska asemani on yritysjohtaja IT-alan yrityksessä, jonka olen omin kätösin nollasta rakentanut tekemään asiakkailleni 25000000€ myyntiä vuodessa, en voi millään tavalla osata näin teknisiä juttuja. Jotenkin onnistuin kuitenkin selviämään tämän ylitse aina näihin päiviin saakka. Kunnes ongelma kertautui Makuunin verkkopalvelussa mobiilimaksua tehdessä tiedot syötettyäni. Puhelinpalvelu kuittasi leffan maksetuksi, kuten mikä tahansa puhelinpalvelu tekee. "Tämän palvelun hinta on xx,xx euroa" Kun maksutapahtuma on menny läpi, kuulet jotain vastaavaa: "Maksu suoritettu. Kiitoksia soitosta. Kuulemiin" Tokikaan en nyt millään jaksa muistaa, millä sanoin kyseisen palvelun puhelunauhoitus tuli, joten tähänkin saa tarttua. Kuitenkin tämän jälkeen ohjeiden mukaan "jatka" nappulaa Makuunin palvelussa painamalla ohjeiden mukaan ilmenee seuraava viesti: "Mobiilipalvelun viimeistelyn paluuviestin tarkistus epäonnistui.". "Jatka" -nappi ei toimi (se mistä maksun jälkeen pitäis päästä leffa katsomaan), ei tee mitään niin sanotusti kun sitä ohjeiden mukaan klikkaa. Ei tule myöskään sähköpostivarmistusta niinkuin pitäisi, missä lähetetään varmistus maksusta ja katselukoodi. Ei mitään. Leffaa ei pääse edes aukaisemaan. Osaamattomuuttani tietenkin lähetin kyseisen verkkopalvelun supportiin tiukkasanaisen viestin. Olihan jo kuukausi aiemmin leffan katselu epäonnistunut vastavalla tavalla. Tällöin tietysti ajattelin että palvelu "bugaa", joten silloin jätin asian sikseen ja katsoimme leffan toisesta palvelusta. Tällä kertaa en kuitenkaan jättänyt toistuvan toimimattomuuden vuoksi asiaa sikseen, ihan periaatteen vuoksikin, vaan lähetin tiukkasanaisen viestin asiakaspalveluun, jossa vaadin korvattavaksi sekä rahat mobiilimaksuista, että hyvityksenä katselukoodit. Olinhan joutunut tämän tiimoilta hommaamaan leffat toisesta palvelusta katseltavaksi. Missään vaiheessa palautteessa en huutomerkkien lisäksi painottanut lauseita. Missään vaiheessa ei esiintynyt esimerkiksi kirosanoja tai henkilöön käyviä ilmauksia. Pahin oli kehotus "hoitamaan palvelu kuntoon". Alkuun asiakaspalvelun vastaukset olivat asialliset.Tietoja kyllä annoin sen mitä pyydettiin, kunnes lopputulema oli:
      Tutkimatta tietokoneesi ohjelmistoa tarkemmin, emme voi paikallistaa ongelmaa. On todennäköistä että jokin tietokoneessasi häiritsee mobiilimaksujen tietoliikennettä. Olen jättänyt asiasta selvityspyynnön kehitysosastolle, mutta en usko ratkaisun löytyvän tutkimatta laitteistoasi tarkemmin. Mahdollisen ongelman etsimisen todennäköisesti kestäessä suosittelen käyttämään tavallista verkkomaksua. (Taitaa olla pari killinkiä halvempikin kun et joudu maksamaan operaattorillesi lisiä.)
      Perusvastaus siis, että vika on sinun koneessasi. Tähän minä tietysti, että:
      Höpöhöpö. Uskoisin IT-alan firman toimitusjohtajana olevani kykeneväinen asentamaan koneeseeni sellaiset toiminnallisuudet, että niin videot kuin mitkä muutkin tahansa muut ominaisuudet pyörivät. Ihmeellistä kyllä, ja tuntuu varmaan hankalalta myöntää, mutta ongelma on teidän palvelussanne eikä minun koneessani. Rahat näistä kahdesta ostoksesta voitte palauttaa tililleni: FIxxxxxxxxxxxxxxxxx Periaatteestakaan tätä asiaa ei ole kuitattu millään selittelyillä. Olen maksanut kahdesta elokuvasta enkä ole niitä nähnyt. Palauttakaa siis rahani, kiitos.
      Tähän siis sain erittäin epäasiallisen vastauksen kyseiseltä asiakaspalvelijalta. Jos olisin ollut todellakin niin mulkku jätkä kuin täällä annetaan ymmärtää, olisi ko. asiakaspalvelija rosiksessa vastaamassa puheistaan. Toki, jokainen voi omassa mielessään päätellä olinko itse asiaton vai pidinkö kiinni asiakkaan oikeuksista maksettuun palveluun. Koko keskusteluketjun saa multa, kunhan lähettelee viestiä tomi @at oulun.info osoitteeseen. Toki huudella voi ilmankin, mutta se taas osoittaa sun omaa typeryyttäs jos niin teet. Oletko niin rohkea, että uskallat ottaa omalla nimelläsi yhteyttä? ;) Terveisin Tomi Hautamäki Pöyhkeä Mulkku

      Lainaa

    35. donitsimestari 7.2.2013 8:38
      Tulos: +13 (35 ääntä)
      no pitihän sun tulla tännekin sitte nillittämään.
      Tomi: Lisäksi, koska asemani on yritysjohtaja IT-alan yrityksessä, jonka olen omin kätösin nollasta rakentanut tekemään asiakkailleni 25000000€ myyntiä vuodessa, en voi millään tavalla osata näin teknisiä juttuja.
      koko muukin viesti menee sinne samaan kategoriaan, mutta just tällasesta skeidasta mä puhuin.

      Lainaa

    36. Tulos: +12 (20 ääntä)
      Onhan se nyt ihan fakta että mistä vaan firmasta saa potkut jos tai varoituksen jos asiakaspalvelijana vastailee tuolla äänensävyllä.

      Lainaa

    37. Tulos: +9 (23 ääntä)
      Hakukoneoptimointia? Ei tsiisus, näitä pilipalifirmoja jotka ei tuota yhtikäs mitään. Ja tulet vielä rehentelemään rahalla ja asemallasi? Salli minun nauraa räkäisesti.

      Lainaa

    38. Tulos: -9 (41 ääntä)
      donitsimestari: no pitihän sun tulla tännekin sitte nillittämään. koko muukin viesti menee sinne samaan kategoriaan, mutta just tällasesta skeidasta mä puhuin.
      Aivan. ;) Onneksi uskalsit kuitenkin statementtisi heittää omalla nimelläsi, niinkuin moni muu täällä. :D Meissä on se ero, että mulla on ihan vitusti enemmän munaa kuin sulla ja tällä trollilaumalla täällä yhteensä. Mulla ei oo mitään ongelmaa kommentoida asioita omalla nimelläni, sillä loppupeleissä se on kuitenkin ihanan yks ja sama, mitä joku nimimerkin takaa huuteleva idiootti musta on mieltä. :D Jääkää te vääntään paskaa tänne, en varmasti menetä yöuniani miettiessä asiaa :)

      Lainaa

    39. Paavo Väyrynen 7.2.2013 22:54
      Tulos: +13 (15 ääntä)
      Täähän on nyt vähän tätä "vettä myllyyn" -meininkiä. Kavereita kiusataan, jotta saadaan se toivottu reaktio. Näin tää peli on toiminut ala-asteelta asti. Tomi, nyt ihan lunkisti, ei sun olisi tarvinnut kommentoida tuon kattavan kommentin jälkeen.. Munkin kiinnostus kuitenkin heräsi, ja nyt mäkin tiedän että tienaat 15000 euroa /kk (joo googletin sut), mutta sitten sua siteeratakseni "loppupeleissä se on kuitenkin ihanan yks ja sama" ..

      Lainaa

    40. Tulos: +3 (29 ääntä)
      Tässä propsit menee ihan Tomin puolelle. Toki nyt on pientä leuhkimista havaittavissa sekä ns. mokassa ja alemmissa kommenteissa mutta niin.. Tai tiiä sitten leuhkimisesta vaan ehkä halusi kertoa että tietää ettei omassa koneessa ole vika vaan makuunin puolella.. :) Asiakaspalvelijan vastaus oli tökerö. :P Asiakas ei ole oikeassa, mutta sitähän me emme kerro kellekkään...Se että jos kokee jonkun olevan mulkvisti sulle vaikka kassalla tms. vastaavassa tilanteessa, ei tarkoita että sun pitää olla ystävällinen ja nualla persettä, vaan olla ammattimainen. Eli toisinsanoen ystävällisyys ja ammattitaito on kaksi täysin eri asiaa. :)

      Lainaa

    41. Tulos: -6 (28 ääntä)
      akp: Tässä propsit menee ihan Tomin puolelle. Toki nyt on pientä leuhkimista havaittavissa sekä ns. mokassa ja alemmissa kommenteissa mutta niin.. Tai tiiä sitten leuhkimisesta vaan ehkä halusi kertoa että tietää ettei omassa koneessa ole vika vaan makuunin puolella.. Asiakaspalvelijan vastaus oli tökerö. Asiakas ei ole oikeassa, mutta sitähän me emme kerro kellekkään…Se että jos kokee jonkun olevan mulkvisti sulle vaikka kassalla tms. vastaavassa tilanteessa, ei tarkoita että sun pitää olla ystävällinen ja nualla persettä, vaan olla ammattimainen. Eli toisinsanoen ystävällisyys ja ammattitaito on kaksi täysin eri asiaa.
      Tämä ihan tarkoituksella. :) Täällä siis, että trollit saavat lisää vettä myllyynsä. :) Senhän sitä on jo huomannut tässä, että jos omalla työllänsä jotain tekee niin sitä on roisto, onnenonkija ja riistäjä vähintään. Lottovoitto lienee ainoa keino saada muutakin leivän päälle kuin margariinia Suomessa ilman paheksuntaa. Asiakaspalvelijalle ei sillä ollut tarkoitusta "vittuilla". Tarkoitus vain oli kertoa, että saatan jotain jopa tietokoneiden ja ohjelmistojen sielunelämästä tietää, joten en sen suhteen ole ihan "tavallinen" käyttäjä, joka ei esimerkiksi tiedä mikä ero on javalla ja javascriptillä. Harmittavastihan tämä päättyi jos kaveri tämän takia lopputilin sai. Se ei missään nimessä ollut tarkoitukseni. Toisaalta noin tökerä viestintää en voinut vaan kertakaikkiaan sulattaa, varsinkaan kun en itse haistatellut tai käynyt henkilön persoonaan käsiksi.

      Lainaa

    42. Tulos: +12 (12 ääntä)
      Uliuli: Huoh, jos vaan tietäisitte kuinka vitun pöljää porukkaa videovuokraamoissa käy. Siis aivan sikamaista. Koska kyse “on vain jostain leffoista”, niin jengi perseilee miten sattuu ja yrittää tietty parhaansa mukaan nöyryyttää tiskin takana olevia nuoria työntekijöitä jotka ei voi mitään suurimmalle osalle valituksen aiheista. Heti kun tulee tilaisuus, niin johan syttyy Arvoisan Asiakkaan silmiin oikein kiilto kun huomaa että pääsee taas vittuilemaan myyjälle. Ja näitä mokan mukaisia aasiakkaita kun riittää. Ei tiedetä minkälaiset laitteet kotona on, miten niitä päivitetään ja millasia leffoja niillä voi katsoa. Kaikki tämä on tietysti liikkeen vika sitten kun se elokuva ei lähde pyörimään. Koska siis uliuliuli, mähän oon aikuinen, kyllä mä nyt siis osaan televisiota käyttää!!11
      Olen joskus joutunut nuorempana olemaan töissä videovuokraamossa ja tätä se on. On aika ikävää kuunnella vittuilua keski-ikäisiltä miehiltä, jotka eivät voi myöntää, etteivät tiedä tarpeeksi teknisistä laitteistaan ja heitä hävettää erittäin paljon se kun tiskin takana oleva parikymppinen tyttönen tietää asiasta enemmän. Vaikka asiakaalle koittaisi ystävällisesti kertoa, että katsoakseen 3d-elokuvia asiakas tarvitsee bluray-soittimen, sekä 3d-television. Seuraavana päivänä se onkin sen tiskin takana olevan tyttösen vika kun normaali dvd-soitin ei toistanutkaan bluray-elokuvaa, ohjeista huolimatta. :)

      Lainaa

    43. Tulos: -1 (9 ääntä)
      Mitä helv? Sietääkin saada potkut jos tuollaista palautetta kirjoittelee. Asiakas on aina väärässä, idiootti ja huono omalla alallaan lienee kyseisen asiakaspalvelijan motto.

      Lainaa

    44. Tulos: +9 (19 ääntä)
      Tomi: Aivan. Onneksi uskalsit kuitenkin statementtisi heittää omalla nimelläsi, niinkuin moni muu täällä. Meissä on se ero, että mulla on ihan vitusti enemmän munaa kuin sulla ja tällä trollilaumalla täällä yhteensä. Mulla ei oo mitään ongelmaa kommentoida asioita omalla nimelläni, sillä loppupeleissä se on kuitenkin ihanan yks ja sama, mitä joku nimimerkin takaa huuteleva idiootti musta on mieltä. Jääkää te vääntään paskaa tänne, en varmasti menetä yöuniani miettiessä asiaa
      No voi hyvää päivää. Miten sinä, ah niin meidän yläpuolellamme oleva yli-ihminen, voitkaan tulla tänne trollien ja alempiarvoisten kommentoinnin tasolle laittamalla itse kommenttia. En jaksanut edes lukea loppuun tuota soopaa sen jälkeen, kun luin kommentissasi: "Ensinnäkin. Jo Muropaketin ammoisina aikoina meikäläinen veteli harrastajana kellotuskisan kärkituloksia. " Oi, kyllä sinun elämäntarinasi kiinnostaa meitä trolleja ja olemme nyt ihan jo rullaamassa punaista mattoa jalkojesi juureen, Suurta kunnioitusta mahtavalle voittaja-Tomille, josta meidän kaikkien pitäisi ottaa mallia. Eli ei. Otan ainoastaan onkeeni siitä, että jos minusta koskaan tulee menestyvä, en milloinkaan anna kusen nousta noin paljon hattuun. Anteeksi vain. Toivottavasti heräisit ajattelemaan, etkä kuvittelisi jokaisen ihmisen astuvan varpaillesi, mikäli eivät ole kanssasi samaa mieltä eivätkä usko kaikkivoipaisuuteesi. --- Itse mokasta: Hyvä että on siirretty roskakoriin. Kieltämättä tuli mieleen, että Tomi itse olisi mokan lähettänyt, mutta eihän hän nyt sellaiseen alentuisi. Kun on vielä It-alan johtajakin. Tämä on naurettavien trollien sivu, jossa kukaan ei puhu omilla nimillään. Itseasiassa koko internetti on ilmeisen ala-arvoinen, kun kaikki puhuvat vain nimimerkkien takaa. (Ehkä Tominkin olisi syytä harkita nimimerkkiä. Syyn hän saa keksiä itse.)

      Lainaa

    45. Tulos: -1 (5 ääntä)
      Näiltä IT-ihmisiltä monesti oppii asioita, joita näin maallikko ei muuten tieäisi. Minulle taannoin yksi asiakas, "IT-asiantuntijana tyskentelevä", kertoi, että erään toisen firman wifi-verkko kantaa hänelle kotiin 20 kilometrin päähän, johtuen siitä, että hänen kotinsa vieressä menee valokuitu.

      Lainaa

    46. Tulos: -1 (5 ääntä)
      Tomi: Hehheh. Eilisen aikana olen erittäin huvittuneena seuraillut tätä triidiä. Täällä on näköjään nähty ja kuultu kaikenlaista. Ihminen kai on jollain tapaa laumaeläin. Vähän niinkuin lintu. Yksi parvessa kääntyy niin muut seuraavat perässä. Täällä yksi “on nähnyt” ja siinä samassa meikäläinen on pöyhkeä mulkku. Toki, [...]
      Oot kyllä totaalinen tollo. Rosiksessa, kusen housuun nauramisesta sun uhkailuja lukien..

      Lainaa

    47. Sinnikäs flamingo 19.9.2020 17:06
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Tomi: Hehheh. Eilisen aikana olen erittäin huvittuneena seuraillut tätä triidiä. Täällä on näköjään nähty ja kuultu kaikenlaista. Ihminen kai on jollain tapaa laumaeläin. Vähän niinkuin lintu. Yksi parvessa kääntyy niin muut seuraavat perässä. Täällä yksi "on nähnyt" ja siinä samassa meikäläinen on [...]
      Hienosti vahvistit ihan itse tuon käistyksen mitä muut aiemmin sinusta arvelivat.

      Lainaa

    48. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Tomi: Hehheh. Eilisen aikana olen erittäin huvittuneena seuraillut tätä triidiä. Täällä on näköjään nähty ja kuultu kaikenlaista. Ihminen kai on jollain tapaa laumaeläin. Vähän niinkuin lintu. Yksi parvessa kääntyy niin muut seuraavat perässä. Täällä yksi "on nähnyt" ja siinä samassa meikäläinen on [...]
      Oot kyllä. Pöyhkeä mulkku. Säälin lähipiiriäsi. Hyi

      Lainaa

    49. Sisarukseton näätä 25.1.2021 16:15
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Tomi: Hehheh. Eilisen aikana olen erittäin huvittuneena seuraillut tätä triidiä. Täällä on näköjään nähty ja kuultu kaikenlaista. Ihminen kai on jollain tapaa laumaeläin. Vähän niinkuin lintu. Yksi parvessa kääntyy niin muut seuraavat perässä. Täällä yksi "on nähnyt" ja siinä samassa meikäläinen on [...]
      Mistäs syystä herra olisi rosikseen jutun noin vain vienyt? Siksi että lähdit itse uhoamaan mutta nöyristelyn sijaan saitkin samalla mitalla takaisin?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Makuuni, asiakaspalvelu, vastaus

  • Uusimmat

  • Kategoriat