Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Jersey Shore

"Eihän noi oo mitään Hunkseja?"
Jersey Shore

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 53 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -95 (249 ääntä)
      Onko Hunksit muka vieläkin olemassa?

      Lainaa

    2. Tulos: -265 (357 ääntä)
      Mokahan tässä oli se, että oli muka omituista kun ei tunnistanut Jersey Shorea? Vaikka Ira kyllä ei taida tietää oikein mitään.

      Lainaa

    3. Tulos: +547 (713 ääntä)
      nimeni: Mokahan tässä oli se, että oli muka omituista kun ei tunnistanut Jersey Shorea?
      Joo, juuri se tässä oli moka. Hyvä, kun keksit! P.S. Vitun idiootti.

      Lainaa

    4. Tulos: +489 (507 ääntä)
      Eikö sitten salatut elämätkään muka oo mukana suomen valtion vuosibudjetissa?

      Lainaa

    5. syomakoyha 19.2.2013 3:49
      Tulos: -39 (65 ääntä)
      Iralla kylä hamu tulevaisuudesta: mikään ei sittenkään ole ilmaista, ei edes Jersey Shore, eikä Hunksit, lihaksista puhumattakaan.......ja lärvikin saadaan kuntoon, milläs muulla kuin rahalla, jos tarvii.

      Lainaa

    6. waippahousu 19.2.2013 3:52
      Tulos: -30 (76 ääntä)
      Suomen tulevaisuus on huolestuttavan huonon näköinen..

      Lainaa

    7. Tulos: +150 (170 ääntä)
      Haluaisinpa nähdä tyttöjen ilmeet kun ekasta palkasta joskus viedään ylevero ;)

      Lainaa

    8. Tulos: +235 (253 ääntä)
      Huutava vääryys! Perkeleen Twilight-saagaankin upposi ihan tarpeeksi rehellisten suomalaisten verovaroja.

      Lainaa

    9. Tulos: +141 (155 ääntä)
      Varmaan Yle-veroa tarkoitti tuo Ira. Ei vaan taida oikein tietää mikä se on..

      Lainaa

    10. Tulos: +104 (120 ääntä)
      Ei hajuakaan mikä on Jersey Shore. Mutta noita ihmisiä, jotka luulevat että kaikki kanvavat maksettiin tv-luvasta ja nyt sitten yle-verolla, on käsittämättömän paljon.

      Lainaa

    11. Tulos: -15 (57 ääntä)
      Ihan varmasti TV5 saa jotain rahallista tukea valtiolta, joka sitten valuu osittain tuonne Jersey Shore tuottajien pussiin joten Ira on tässä oikeassa. Ilmaista lounasta ei ole olemassa...

      Lainaa

    12. dikkikotka 19.2.2013 8:25
      Tulos: -169 (195 ääntä)
      Ronny = Paras kroppa mutta vähän liian heikkohermo Snooki = Bimboin mutta hauskoja möläytyksiä Vinny = Sympaattisin, liian vaalee Situation = Omalla tavallaan komee, kiva kroppa, hauskat jutut Pauly D = Typerä hiustyyli, hauska Jaywow = Bitch

      Lainaa

    13. Tulos: +54 (66 ääntä)
      Haluaisinpahan tietää onko enemmänkin näitä tällaisia tyyppejä, jotka valittelevat turhista veroista, mutta eivät todellisuudessa tiedä yhtään mihin niitä verorahoja oikeasti käytetään. Varmaan vetäissyt: tv-vero käytetään tv-ohjelmien rahoittamiseen.

      Lainaa

    14. Tulos: +25 (47 ääntä)
      Dr. Sheet: Onko Hunksit muka vieläkin olemassa?
      mitkä Hunksit?

      Lainaa

    15. Tulos: -84 (116 ääntä)
      Kalle: Huutava vääryys! Perkeleen Twilight-saagaankin upposi ihan tarpeeksi rehellisten suomalaisten verovaroja.
      -.- älä tuu vittu huutelee, se oli ees sentää hyvä

      Lainaa

    16. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Silmiin sattuu kun lukee Iran kirjoitusta... Rahan meno ohjelmii... Joo valivali, mutta noi miljoona kirjotusvirhettä oikein korostaa ton muijan tyhmyyttä.

      Lainaa

    17. Tulos: -5 (23 ääntä)
      Onneksi saadaan kohta tänne koto Suomeen oma Jersey Shore. ^_^ http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288540308808.html

      Lainaa

    18. Tulos: +3 (21 ääntä)
      Joopa joo, kuka vittu sitä tv:tä nyt sitten ees kattoo....

      Lainaa

    19. Tulos: +31 (69 ääntä)
      Outoa, ettei yksikään mun ystävistä, enkä siis minäkään, pidä lainkaan tollasista lihaskimpuista (joiden rinnat on isommat kuin useimmilla naisilla), mutta netissä niiden ihailijoihin törmää jatkuvasti.

      Lainaa

    20. Tulos: +25 (37 ääntä)
      Pfs: Outoa, ettei yksikään mun ystävistä, enkä siis minäkään, pidä lainkaan tollasista lihaskimpuista (joiden rinnat on isommat kuin useimmilla naisilla), mutta netissä niiden ihailijoihin törmää jatkuvasti.
      Sama kuin oman uuden puhelimesi laturi ei toimi, et ole koskaan tavannut toista jolla olisi käynyt samalla tavalla(suoraan paketista otettu), mutta netissä keskustelupalstat ovat täynnä vastaavia tilanteita ja tarinoita. Eikö tämä ole ihan loogista, että näin on?

      Lainaa

    21. Tulos: -3 (23 ääntä)
      Pfs: Outoa, ettei yksikään mun ystävistä, enkä siis minäkään, pidä lainkaan tollasista lihaskimpuista (joiden rinnat on isommat kuin useimmilla naisilla), mutta netissä niiden ihailijoihin törmää jatkuvasti.
      Niin jokaisella on omat mies-/naismakunsa. :) Itse tykkään lihaksikkaista miehistä, toki ei ny mikään armoton kaappi tarvi olla. Mutta kyllä mieheltä pitää lihaksia löytyä. :)

      Lainaa

    22. Tulos: +21 (29 ääntä)
      Jaahas, Wikipedia auttoi minua selvittämään mikä tuo ohjelma on. Vaikka telkussa on kanavia aikas paljon niin en ole edes vahingossa vilkaissut tuota, tai kiinnittänyt mitään huomiota. Nyt tiedän etten vahingossakaan katso tuota.

      Lainaa

    23. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Mitä helvettiä?

      Lainaa

    24. Tulos: -1 (17 ääntä)
      Öfftöpik: Hmmm nyt täytyy kyllä sanoa, että oli eka kerta kun koko sarjasta kuulin. Mitään en ole kyllä luultavasti menettänyt joten eipä tarvi avata töllöä jatkossakaan. Öfftöpik päättynyt. Jatkakaa...

      Lainaa

    25. Tulos: +49 (59 ääntä)
      Tuotanto: Ihan varmasti TV5 saa jotain rahallista tukea valtiolta, joka sitten valuu osittain tuonne Jersey Shore tuottajien pussiin joten Ira on tässä oikeassa. Ilmaista lounasta ei ole olemassa…
      Olet täysin väärässä. Yksityiset kanavat joutuvat ostamaan toimiluvan huutokaupassa Viestintäministeriöltä, joten TV5 maksaa valtiolle. Etkö oikeasti ole tajunnut minkä takia, muilla kuin Yleisradion kanavilla, näytetään mainoksia?

      Lainaa

    26. Tulos: +28 (30 ääntä)
      waippahousu: Suomen tulevaisuus on huolestuttavan huonon näköinen..
      Eipä ole menneisyyskään häävi, saati nykyisyys. Tanopäitä sadannessa sukupolvessa suurin osa.

      Lainaa

    27. Tulos: +7 (15 ääntä)
      nimeni: Mokahan tässä oli se, että oli muka omituista kun ei tunnistanut Jersey Shorea? Vaikka Ira kyllä ei taida tietää oikein mitään.
      Mokahan tässä oli se, että Ira kuvittelee että kaikki maailmassa tuotettavat tv-ohjelmat rahoitetaan ainakin osittain suomalaisten verorahoilla tai ovat jotenkin muuten kytköksissä Suomeen (hunksit, ei edes chippendalesit vaan jukolauta *hunksit* amerikkalaisessa tv-ohjelmassa), eikä edes, raukka, käsitä mikä ero on valtiollisella ja kaupallisella tv-kanavalla. Ira siis tuntuu vakavissaan kuvittelevan, että koko maailman tv-ohjelmabisnes kiertää kehää Suomen ja Suomen valtion verotulojen ympärillä.

      Lainaa

    28. Tulos: 0 (12 ääntä)
      Muuttaisin suomesta vaikka ruotsiin jos verorahoilla maksettais salattujen elämien tekeminen !

      Lainaa

    29. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Yritystuet maksetaan verorahoista...

      Lainaa

    30. Tulos: -38 (42 ääntä)
      Ira on muuten miehen nimi.

      Lainaa

    31. Tulos: +47 (49 ääntä)
      Björn: Ira on muuten miehen nimi.
      Ja naisen. Suomessa lähinnä naisen. Naisia: 1491 Miehiä: alle 30 Lähde: Väestörekisterikeskus http://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/default.asp?l=1 Päde lisää.

      Lainaa

    32. Tulos: 0 (6 ääntä)
      kyl tuo Ira nyt lähinnä on naisen nimi, ite tunnen parikin naispuolista Iraa, terkkui vaan :D mut vaikka nyt satunkin tietää mikä turhake tuo Jersey Shore on, nii enpä ois itekään tienny ketä nuo jannut ovat jollei ois kerrottu, ja eipä oo iso menetys... :D

      Lainaa

    33. Tulos: +9 (15 ääntä)
      Tyttö vaahtoaa, vaikka ei taatusti ole maksanut senttiäkään veroja..

      Lainaa

    34. Tulos: -19 (21 ääntä)
      kiuas: Joo, juuri se tässä oli moka. Hyvä, kun keksit! P.S. Vitun idiootti.
      Sinä se idiootti olet. Jersey Shore? Enpä ole katsonut.

      Lainaa

    35. Tulos: +5 (15 ääntä)
      Siis tajusinko nyt tuon ohjelman idean oikein? Laumalle pentuja kustannetaan 10 viikoksi viinaa ja muu ylläpito, sitten seurataan niiden kännihäröilyjä kameran kanssa joka paikkaan. Eikö tuo ole jo laitonta? BB:ssäkin on jotain järkeä tähän verrattuna.

      Lainaa

    36. Tulos: +5 (17 ääntä)
      jonne: Sinä se idiootti olet. Jersey Shore? Enpä ole katsonut.
      Itse olet idiootti. Kun pointti ei ollut se, että pitäisi tietää, mikä ohjelma Jersey Shore on, vaan se, että Ira kuvittelee, että se rahoitetaan suomalaisten verorahoilla. Ohjelman nimi olisi voinut olla vaikka Quinshun Kakka, sillä ei ole mitään merkitystä.

      Lainaa

    37. Tulos: +5 (15 ääntä)
      Jessica: -.- älä tuu vittu huutelee, se oli ees sentää hyvä
      Twilight on todellakin sukupolvemme parhaimpia komedioita. Vedet silmissä saa nauraa niiden glitterkeijujen toilailuja.

      Lainaa

    38. TurkkaHuttusuo 20.2.2013 17:45
      Tulos: -3 (13 ääntä)
      Ei tämä välttämättä ole moka. Jersey Shore tulee Suomeen, kanavaa ei ole paljastettu -> jos YLE, Ira on oikeassa. Todella huono moka oli kyllä

      Lainaa

    39. Tulos: +8 (10 ääntä)
      nimeni: Mokahan tässä oli se, että oli muka omituista kun ei tunnistanut Jersey Shorea? Vaikka Ira kyllä ei taida tietää oikein mitään.
      Idea oli kylläkin se, että ira ei tajua miten televisio bisnes pyörii.

      Lainaa

    40. Tulos: +5 (15 ääntä)
      On huolestuttavaa, jos tyhmänä pidetään ihmisiä jotka eivät tunne jotain telkkuohjelmaa. Olen kyllä sellainen tyhmä ihan mielelläni ja tajuan mieluummin matikkaa kuin että tuntisin jotain salkkaritähtiä. En tunnista niistäkään ensimmäistäkään, mutta sen verran siitä ohjelmasta toitotetaan, että tiedän sellaisen pyörivän.

      Lainaa

    41. Tulos: +16 (20 ääntä)
      XYZ: On huolestuttavaa, jos tyhmänä pidetään ihmisiä jotka eivät tunne jotain telkkuohjelmaa.
      Kuinka monta kertaa näissä kommenteissa pitää mainita, ettei tässä nyt ollut kyse siitä, että olisi pitänyt tietää Jersey Shore?

      Lainaa

    42. Tulos: +7 (11 ääntä)
      kolme: Kuinka monta kertaa näissä kommenteissa pitää mainita, ettei tässä nyt ollut kyse siitä, että olisi pitänyt tietää Jersey Shore?
      Ei mokassa ollutkaan, vaan kommenteissa. Aattelin, ettei sitä tartte erikseen selittää.

      Lainaa

    43. Tulos: +6 (14 ääntä)
      4tr5: Olet täysin väärässä. Yksityiset kanavat joutuvat ostamaan toimiluvan huutokaupassa Viestintäministeriöltä, joten TV5 maksaa valtiolle. Etkö oikeasti ole tajunnut minkä takia, muilla kuin Yleisradion kanavilla, näytetään mainoksia?
      Ira varmasti tarkoitti kommenteissaan yle-veroa, siitä ei ole epäillystä. Mutta toisaalta Ira on kommeinteissaan aivan oikeassa. Aivan takuulla meidänkin verorahoja kuluu noihin hölynpöly-sarjoihin, ei kuitenkaan ihan yhtäsuuressa osuudessa kuin yle-kanavilla. Oletko miettinyt että myös valtio mainostaa kys. kanavilla, esim puollustusvoimat, vr, poliisikoulutus, posti-mainokset.. jotka ovat täysin valtion omistuksessa. Eli jotakin kautta varmasti menee vaikket haluaisikkaan.

      Lainaa

    44. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Zeipii: Ira varmasti tarkoitti kommenteissaan yle-veroa, siitä ei ole epäillystä. Mutta toisaalta Ira on kommeinteissaan aivan oikeassa. Aivan takuulla meidänkin verorahoja kuluu noihin hölynpöly-sarjoihin, ei kuitenkaan ihan yhtäsuuressa osuudessa kuin yle-kanavilla. Oletko miettinyt että myös valtio mainostaa kys. kanavilla, esim puollustusvoimat, vr, poliisikoulutus, posti-mainokset.. jotka ovat täysin valtion omistuksessa. Eli jotakin kautta varmasti menee vaikket haluaisikkaan.
      Jos esim. Posti tai Puolustusvoimat mainostaa Jersey Shoren mainostauolla, niin millä tavalla Jersey Shoreen on tällöin mennyt verorahoja? Ei tuossa nyt ole minkäänlaista logiikkaa. Jos tarkoitit, että kun Posti tai Puolustusvoimat mainostaa TV5:llä ja TV5 saa siitä rahaa, jota sitten sijoittaa ostamalla Jersey Shorea, niin on se silti vähän tahdon asia ajatella niin, että verorahat menevät Jersey Shoreen.

      Lainaa

    45. Tulos: +6 (10 ääntä)
      ysipallo: Jos esim. Posti tai Puolustusvoimat mainostaa Jersey Shoren mainostauolla, niin millä tavalla Jersey Shoreen on tällöin mennyt verorahoja? Ei tuossa nyt ole minkäänlaista logiikkaa. Jos tarkoitit, että kun Posti tai Puolustusvoimat mainostaa TV5:llä ja TV5 saa siitä rahaa, jota sitten sijoittaa ostamalla Jersey Shorea, niin on se silti vähän tahdon asia ajatella niin, että verorahat menevät Jersey Shoreen.
      Miksi muuten ihmiset kuvittelevat että heillä olisi minkäänlaista sanottavaa siihen mihin verorahat menevät? Veroja kun kerätään juuri siksi, että yhteiskunta ei jää sen armoille, mitä yksittäiset ihmiset haluavat tai eivät halua rahoittaa. Jos veroja ei kerättäisi (tai kerättäisiin paljon vähemän), niin silloin jokainen voisi ihan itse päättää, mihin haluaa laittaa ylimääräisen osansa palkasta, ja kyllähän sen tietää että suurin osa ei silloin rahottaisi mitään muuta kuin omaa elämäänsä. Jos niin olisi, ei tarvitsisi valittaa siitä miten omia veroja käytetään väärin, mutta sitten kaikista palveluista maksettaisiin isoja käyttömaksuja (esim. koulut, lääkärit jne). Luulenpa että kovin moni ei taida tietää sitäkään että "meidän verorahat", millä kai useimmin tarkoitetaan palkasta menevää tuloveroa, ei ole kaikista kerätyistä veroista kuin vähemmistö. Tämänkin takia ottaa päähän kun ihmiset valittavat että sitä tai tätä rahoitetaan MINUN veroistani. Ei tämä kyllä enää asiaan oikeastaan liittynyt.

      Lainaa

    46. Tulos: +8 (14 ääntä)
      dikkikotka: Ronny = Paras kroppa mutta vähän liian heikkohermo Snooki = Bimboin mutta hauskoja möläytyksiä Vinny = Sympaattisin, liian vaalee Situation = Omalla tavallaan komee, kiva kroppa, hauskat jutut Pauly D = Typerä hiustyyli, hauska Jaywow = Bitch
      Nää on näitä harvinaisia tilanteita, kun voi olla ylpeä, että ei tiedä mitään kyseisistä henkilöistä :)

      Lainaa

    47. Tulos: -3 (3 ääntä)
      Jersey Shore <3

      Lainaa

    48. Tulos: -7 (7 ääntä)
      dikkikotka: Ronny = Paras kroppa mutta vähän liian heikkohermo Snooki = Bimboin mutta hauskoja möläytyksiä Vinny = Sympaattisin, liian vaalee Situation = Omalla tavallaan komee, kiva kroppa, hauskat jutut Pauly D = Typerä hiustyyli, hauska Jaywow = Bitch
      Sulta puuttui Sammy = Mustasukkanen loro. Korjaan vielä: Pauly D: Paras Vinny: Paras Mike: Voi lol Deena: hauska säheltäjä Snooki: sama kuin yllä mutta tuotantokausia edemmäs ylimielinen. Ron: ainoa vika että Sammyn kanssa draama Jwoww: ei mitään vikaa

      Lainaa

    49. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Joissain kommenteissa tuli olo, ettei mokassa ymmärretä sitä, että Ira luulee Jersey Shoren olevan suomalainen sarja :D Se väärinkäsitys saattoi johtua hunks -jutusta. Itse vihaan Jersey Shorea yli kaiken. Ja Georgie Shorea. Uskokaa tai älkää, mutta mieheni katsoo kumpaakin aina, jos hän sattuu olemaan tv:n äärellä. Eräs jakso jäi hyvin mieleeni tuosta Jersey Shoresta: Kaksi talon muijaa teki ruokaa tai leipoivat (wtf!?) ja he pohtivat pitkään, miksi nämä mansikat ovat niin oudon näköisiä. Onkohan ne mansikat pilalla. Tovin päästä joku tajusi: Ne ovat vadelmia! Eiköhän tämä kerro jo kaiken sarjan koko logiikasta.

      Lainaa

    50. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Tv-yhtiö saa rahaa pääosin mainostajilta. Ja mainstajat maksaa tietty enemmän sen mukaan kuinka paljon katsojia on. Tosi katsottujen ohjelmien mainoskatkoilla on siis kalliimmat mainokset. Yle tosin maksetaan suomalaisten verorahoilla. Sieltä tosin ei tulekkaan Jerseyi Shore.

      Lainaa

    51. Tulos: 0 (4 ääntä)
      Niin siis vitsihän on tää Vinny, oikeanpuoleinen kalkkilaivan kapteeni

      Lainaa

    52. Tulos: +1 (1 ääni)
      Mainoksista senkin ********************

      Lainaa

    53. KissaKuustinen 4.10.2024 14:42
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      "Hunkseja"? Ei tuplamonikkoa. Sama kun sanois "Angry birdsit" EI!

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Jersey Shore, miehet, verot, kuva, tv, ohjelma, sarja