Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sairasta: Kiristys ja kidutus

"Kelattiin pummaa 1500e lunnaat. Aion piikittää siihen piriä."
VAROITUS: Tavallisesta poiketen tässä jutussa ei ole mitään hauskaa. Julkaisu sisältää mahdollisesti järkyttävää materiaalia, eikä siksi sovi herkimmille lukijoille. Sairasta: Kiristys ja kidutus Asiasta on ilmoitettu poliisille.

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 187 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +2080 (2216 ääntä)
      Miksi tämä on täällä eikä poliisilla?

      Lainaa

    2. Tulos: +865 (917 ääntä)
      Itku tulee, ihan niinkuin tuolla "kommentoi, pliis!" vauvalla.... :''''( toivottavasti omistaja saa koiransa kunnossa takaisin!

      Lainaa

    3. miinaharava 20.4.2013 6:16
      Tulos: +1566 (1582 ääntä)
      ONNEKS tää jäbä on vissiin itekin niin pireissä, että tajuaa levitellä sikamaisuuttaan julkisesti facessa! Poliisillakin sitten helpompi homma saada kiinni nuo paskalävet.

      Lainaa

    4. Tulos: +780 (798 ääntä)
      Saulihan vaikuttaa ihan helvetin fiksulta ja terveeltä kaverilta, puhumattakaan "Jartsasta". Ihan uskomatonta minkälaisia asioita jotkut ihmiset pystyvät tekemään.

      Lainaa

    5. Tulos: +590 (726 ääntä)
      Miksi tämmöinen edes julkaistiin?

      Lainaa

    6. Tulos: +797 (835 ääntä)
      Hyvä syy, miksi mitään elollista ei kannata jättää kaupan eteen odottamaan. Onneksi poliisille on ilmoitettu, vaikka pojat tuskin mitään rangaistusta saa. Mutta onneksi ne on narkkauksessa näemmä jo niin pitkällä, että eiköhän se henki lähde ihan pian, ja maapallo kahta kusipäätä kevyempi.

      Lainaa

    7. Tulos: +322 (336 ääntä)
      Enpä taida koiria enää ottaa kauppaan mukaan:O Kauheeta

      Lainaa

    8. Tulos: +461 (475 ääntä)
      Joidenkin pahuudella ei ole rajaa :(

      Lainaa

    9. Tulos: -358 (634 ääntä)
      O.o: Enpä taida koiria enää ottaa kauppaan mukaan:O Kauheeta
      Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa nii kannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni

      Lainaa

    10. Tulos: +571 (587 ääntä)
      Jarkko: Miksi tämä on täällä eikä poliisilla?
      Tuossa lopussa lukee "Asiasta on ilmoitettu poliisille." Koiraihmisenä on minusta hyvä että tämä tuli esille niin osaa varoa noita hulluja paremmin.

      Lainaa

    11. Hairysteed 20.4.2013 7:36
      Tulos: +447 (513 ääntä)
      Saulin sukunimi julkiseksi!

      Lainaa

    12. Oksettavaa 20.4.2013 7:42
      Tulos: +178 (184 ääntä)
      Hyi hemmetti..

      Lainaa

    13. Tulos: +355 (359 ääntä)
      Ja ne meni tunkee huumeita tohon koiraankin? Sairasta, todella sairasta.

      Lainaa

    14. Tulos: -178 (286 ääntä)
      Mä satuin näkeen tän jdutun facebookissa ja juttuhan tais olla niin että tän tyypin tilillä oli käyny joku muu tai hakkeroinu tän tilin, ei siis mikään poliisiasia mutta vitun paskaa läppää kaveri kyllä heittäny

      Lainaa

    15. Tulos: +220 (406 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      Voiko tymempää kommenttia ollakkaan. Voisko olla esimerkiksi että työpäivän jälkeen kyseinen henkilö käy koiransa kanssa samalla kaupassa kun koira tekee tarpeensa ? Painu nyt takaisin sinne koloosi! Ps. Kaupan sisälle ei voi ottaa koiraa.

      Lainaa

    16. Tulos: +98 (188 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      Olen itsekin ihmetellyt samaa. Mikäs siinä, jos on kaunis kesäpäivä (ja koiraparkki varjossa) tai emäntä/isäntä vain poikkeaa kaupassa hakemassa jotain. Mutta kun näyttää olevan ihan yleistä, että koiruli jätetään pakkaseen ja vesisateeseenkin koko ajaksi usean päivän ruokia hakiessa. Nim. usein nähnyt samoja koiria kylmässä/sateessa värjöttelemässä niin sisälle kauppaan mennessäni kuin ulos sieltä tullessani. Itse en siihen ihmisenä suostuisi, enkä vaatisi niin koiraltanikaan.

      Lainaa

    17. Kultamitali 20.4.2013 8:50
      Tulos: +160 (218 ääntä)
      Zeipii: Voiko tymempää kommenttia ollakkaan. Voisko olla esimerkiksi että työpäivän jälkeen kyseinen henkilö käy koiransa kanssa samalla kaupassa kun koira tekee tarpeensa ? Painu nyt takaisin sinne koloosi! Ps. Kaupan sisälle ei voi ottaa koiraa.
      No sinun kommenttisi esimerkiksi voi olla "tymempi". Mullakin on koira ja ennen saatoin käydä samalla reissulla kaupassa ostamassa maitopurkin tai leipäpaketin. Mutta mitä enempi tulee näitä uutisia, että hullut nappailevat koiria kauppojen edustalta, niin vaikka olisi kuinka tiukka aikataulu, niin koiran ulkoilutus ja kaupassa käynti tehdään eri kerroilla. Koska ikinä ei oikeasti voi olla varma, koska se ikävä asia sattuu omalle kohdalle, niin minä en ainakaan halua jännittää esim. 5 minuutin kaupassa oloaikanani sitä, onko koira vielä tallella, kunnes olen valmis. Ei se maitopurkin tai muun ruoan haku niin tärkeää ja kiireellistä saa olla, että pahimmillaan maksaa siitä koiran hengen tai terveyden. Kukin tietysti päättää itse, mutta epäsäännöllisestä työrytmistäni huolimatta, minä ainakin olen onnistunut repimään aikaa sekä koiralle että kaupassakäynnille erikseen.

      Lainaa

    18. Tulos: +288 (294 ääntä)
      ... Joku hyvä puoli siinäkin, että oma koira on idiootti ja alkaa uhkailla, jos vieras ihminen tulee liian lähelle.

      Lainaa

    19. Tulos: +210 (218 ääntä)
      Olis kiva tietää, miten tossa lopunperin kävi. Huolestuttaa koiran puolesta :(

      Lainaa

    20. Tulos: -89 (95 ääntä)
      jonnet...

      Lainaa

    21. Tulos: -26 (94 ääntä)
      Ei vittu mitä ihmisiä.. Tämä juttu todella alkaa sapettamaan! Ja joku sanoi täällä, että tuskinpa edes saavat mitään rangaistusta, niin tottaki ne saa! Vai meinaatko, että eläinrääkkäys(huumeiden pistäminen koiraan ynnä muu kiva) olisi semmonen josta pääsis vain varotuksella?

      Lainaa

    22. Tulos: +98 (108 ääntä)
      Meillä taas omat koirat niin kilttejä, etten ole tämän kymmenen vuoden aikana kun ovat minulla olleet niin jättänyt niitä yksin kaupan eteen tai muuallekaan julkiseen paikkaan - yhtä citymarkettia lukuun ottamatta, siellä kun oli lukollinen ja varjoisa, häkillinen koiraparkki, niin uskalsi nopeasti käydä lyhyellä kauppareissulla lenkin ohella, kun tästä tuli tietoiseksi. Silloinkin osa omistajista oli kytkenyt koiransa taluttimella seinään, vaikka vapaita, toimivia ja ennen kaikkea lukollisia häkkejä oli vieressä. Mutta hyvin pian nekin häkit sitten vandalisoitiin aivan paskakuntoon ihan ihmisten toimesta :(

      Lainaa

    23. Tulos: -75 (115 ääntä)
      herikibb: Mä satuin näkeen tän jdutun facebookissa ja juttuhan tais olla niin että tän tyypin tilillä oli käyny joku muu tai hakkeroinu tän tilin, ei siis mikään poliisiasia mutta vitun paskaa läppää kaveri kyllä heittäny
      Miksi jankutatte että mitähän tapahtui kun se täällä jo kerrottiin miten juttu selvisi?

      Lainaa

    24. Tulos: +138 (144 ääntä)
      angst: Ei vittu mitä ihmisiä.. Tämä juttu todella alkaa sapettamaan! Ja joku sanoi täällä, että tuskinpa edes saavat mitään rangaistusta, niin tottaki ne saa! Vai meinaatko, että eläinrääkkäys(huumeiden pistäminen koiraan ynnä muu kiva) olisi semmonen josta pääsis vain varotuksella?
      Juu, saahan ne siitä sakkoja, mutta paljonkos luulet ulosottomiehen saavan irti näiltä piripäiltä sakkojen maksuun? Tai jos tapaus luokitellaan törkeäksi, niin voipa siitä rapsahtaa jopa ehdonalaista. Joka tapauksessa kaverit voivat naureskellen poistua oikeustalolta suunnittelemaan uusia jekkuja, pari rivä lisää rikosrekisteriin ja siinä kaikki. Saunan takana olis vielä tilaa näillekin sankareille.

      Lainaa

    25. Tulos: +17 (47 ääntä)
      angst: Ei vittu mitä ihmisiä.. Tämä juttu todella alkaa sapettamaan! Ja joku sanoi täällä, että tuskinpa edes saavat mitään rangaistusta, niin tottaki ne saa! Vai meinaatko, että eläinrääkkäys(huumeiden pistäminen koiraan ynnä muu kiva) olisi semmonen josta pääsis vain varotuksella?
      Ja eiköhän tuosta nyt ainakin moisten aineiden hallussapidosta tule jotain sanktiota, jos ei muuten.

      Lainaa

    26. däädää 20.4.2013 9:57
      Tulos: +78 (82 ääntä)
      Mihin tää maailma on menossa..? Tää oli ihan surullista luettavaa. :( Toivottavasti koira selviää ja pääse oman omistajan luokse ja sauli ja kusipää kaverinsa saa rangaistuksen(joka todennäköisesti on suomessa aivan liian pieni..)

      Lainaa

    27. Tulos: +118 (128 ääntä)
      angst: Ei vittu mitä ihmisiä.. Tämä juttu todella alkaa sapettamaan! Ja joku sanoi täällä, että tuskinpa edes saavat mitään rangaistusta, niin tottaki ne saa! Vai meinaatko, että eläinrääkkäys(huumeiden pistäminen koiraan ynnä muu kiva) olisi semmonen josta pääsis vain varotuksella?
      tervetuloa suomeen. Suosittelen tutustumaan tämän hienon maan lakeihin ja vielä tutkimaan uutisista esimerkkejä, millaisia tuomioita jaetaan niin törkeille eläinrääkkääjille kuin raiskaajapedofiileille. Siitä voi päätellä, miksi näitä rikoksia tapahtuu niin paljon ja niitä uusitaan. Ellei kaikentietävä vastaustyylini saanut suontasi sykkimään, vertaa näiden ihmissaastojen rangaistuksia vaikka veropetoksiin,valtiolta EI varasteta.

      Lainaa

    28. Tulos: -51 (161 ääntä)
      Ja tämän Saulin käyttäjätilille oli siis murtauduttu/hän oli jättänyt sen auki raflassa omien kommenttiensa mukaan jotka eivät nyt tässä näy. Älkää olko niin hyväuskosia että uskotte tälläiseen ja se alkaa teitä sapettamaan, tuskin mitään on edes tapahtunut. :)

      Lainaa

    29. Tulos: -111 (157 ääntä)
      vui äää ! :'< en voi itkee ku muute ripsari levii mut tosi surullist :c

      Lainaa

    30. Tulos: +53 (77 ääntä)
      Ei tän idiootin sukunimeä ois pitänyt sensuroida, mun mielestä kaikki sais kyllä tietää kuka hän on. Ihan vaan siltä varalta jos sattuut törmäilemään niin vois käydä vähän opettamassa käyttäytymissääntöjä

      Lainaa

    31. Tulos: +39 (77 ääntä)
      Onneks kaikki mikä postataan fb tai etenkin tänne on aitoa...

      Lainaa

    32. Tulos: +25 (49 ääntä)
      hyi ne on antanu arviolta yli kymmenkertaisen annoksen tota buprenorfiinia mitä normaalisti koirille käytetään kivunlievitykseen... ihme jos se oksentaa! Vitun narkkarit!

      Lainaa

    33. Tulos: -51 (137 ääntä)
      Voi vittu Jessica mene pois! Tukehdu, hukuttaudu, kuristu! Tai ihan vaan lopeta täälä käynti ja noiden idioottimaisten ja turhien kommenttien kirjottelu.

      Lainaa

    34. Tulos: +8 (46 ääntä)
      Jarkko: Miksi tämä on täällä eikä poliisilla?
      Etkö osaa lukea? "Asiasta on ilmoitettu poliisille"

      Lainaa

    35. Tulos: +76 (88 ääntä)
      Jii: … Joku hyvä puoli siinäkin, että oma koira on idiootti ja alkaa uhkailla, jos vieras ihminen tulee liian lähelle.
      Eli sun koiras on itse asiassa viisas eikä idiootti.

      Lainaa

    36. Tulos: +46 (62 ääntä)
      Ja joku väittää, että kaikilla on ihmisoikeudet. Tuon lausahduksen yhteydessä täytyisi muistaa lisätä sekin, että jotkut myös vapaaehtoisesti luopuuvat niistä oikeuksistaan.

      Lainaa

    37. Tulos: +52 (60 ääntä)
      angst: Ei vittu mitä ihmisiä.. Tämä juttu todella alkaa sapettamaan! Ja joku sanoi täällä, että tuskinpa edes saavat mitään rangaistusta, niin tottaki ne saa! Vai meinaatko, että eläinrääkkäys(huumeiden pistäminen koiraan ynnä muu kiva) olisi semmonen josta pääsis vain varotuksella?
      Valitettavasti tuosta selviää sakoilla. Viime vuonna ne kaksi koiraa hengiltä näännyttänyt tyyppikin sai vaan 500 e sakkoa eikä muuta.

      Lainaa

    38. Tulos: +21 (49 ääntä)
      Cheerio: Etkö osaa lukea? “Asiasta on ilmoitettu poliisille”
      Etkö itse osaa lukea? Tuohon poliisi kysymykseen on jo vastattu. Vai olitko niin laiska ettet jaksanut lukea aijemmin julkaistuja vastauksia?

      Lainaa

    39. Tulos: -21 (89 ääntä)
      Kuten pari tuolla aiemmin on kertonut, niin tämä on vaan jonkun idioottimainen huijaus, eli Sauli oli jättänyt FBn auki tai sinne murtauduttiin, ei ole hänen itsensä kirjoittama juttu.

      Lainaa

    40. Tulos: -4 (76 ääntä)
      Oon samaa mieltä monien aikaisempien keskustelijoiden kanssa - kuinka typerä pitää olla että laittaa koiran kiinni kaupan eteen kun menee itse shoppailemaan? Kyllä siellä kaupassa (tai baarissa, joiden eteen jotkut jättävät koiransa sateeseen pariksi tunniksi....) voi käydä ihan erillisellä reissulla ilman että jättää oman rakkaan lemmikin täysin vartioimatta vieraiden ihmisten sekaan. Onko käynyt mielessä edes miten stressaavaa se voi olla lemmikille itselleenkin, kun omistaja sitoo kiinni johonkin vieraampaan paikkaan ja lähtee itse näkyvistä? Inhottaa joka kerta kun näkee koiran kaupan edessä.

      Lainaa

    41. Julmaa mutta totta 20.4.2013 11:11
      Tulos: +37 (69 ääntä)
      Nää on taas niitä tapauksia, että ei oikeasti auta katkasut, vankilat tai psykologin kanssa jutustelut. Sairaat yksilöt pitäis lopettaa, kyllähän hullut koiratkin piikitetään, miks ei siis myös ihmisiä ?

      Lainaa

    42. Tulos: -38 (54 ääntä)
      Monet takertuu kiinni tuohon tekoon, mut sit (olipa tämä nyt sitten oikeasti tehty tai ei) lopputekstissä mulle kuulostaa olevan vähän jo syyllisyydentuntoa mukana. Se on eri asia kidnapata (oikeasti tai leikisti) ja uhkailla (ehkä jopa tehdäkin jotain) huumata/tappaa/kiduttaa kidnapattua, et saahaan rahat. Mut sittenkun olis se vaihtokaupan aika, niin alkaa kaduttaa. Sekopäitä ei tietenkään kaduta, mut johonkin ongelmaan niitä huumeita vedetään.

      Lainaa

    43. Yli opistö hörhö 20.4.2013 11:20
      Tulos: +43 (57 ääntä)
      Jälleen olisi pesäpallomailalle hommia

      Lainaa

    44. Tulos: +84 (104 ääntä)
      karate: Onneks kaikki mikä postataan fb tai etenkin tänne on aitoa…
      Sitä ei voi tietää tutkimatta ja siksi on hyvä ilmoittaa asiasta eteenpäin. Taitaa olla hyvinkin yleistä, että poliisin kilauttaessa ovikelloa niin "hakkerit ovat iskeneet". Hyvin monesti vaatekaapissa olevat puskatkin muuttuvat ystävien puskiksi ja niitä ei ole koskaan asianomainen nähnytkään poliisin vilkaistessa oven taakse.

      Lainaa

    45. Tulos: -19 (25 ääntä)
      Ukottamisen mahollisuuttahan ei ole ? Eihän ?

      Lainaa

    46. Tulos: +66 (78 ääntä)
      Tietysti Saulin piripää-kaverit täällä vaan puolustaa mutta toivoa sopii että oli tosiaan jonkun idiootin huono vitsi. Ja todellakaan ei kannata edes ottaa koiraa jos ei ole aikaa (tai siis haluja) kunnolliselle lenkille. Käydään ensin siellä kaupassa, ja SITTEN mennään erikseen koiran kanssa ulos, tai toisinpäin, eikä jätetä sitä siihen ovenpieleen istumaan -.-

      Lainaa

    47. Tulos: +51 (95 ääntä)
      Pfs: Oon samaa mieltä monien aikaisempien keskustelijoiden kanssa – kuinka typerä pitää olla että laittaa koiran kiinni kaupan eteen kun menee itse shoppailemaan? Kyllä siellä kaupassa (tai baarissa, joiden eteen jotkut jättävät koiransa sateeseen pariksi tunniksi….) voi käydä ihan erillisellä reissulla ilman että jättää oman rakkaan lemmikin täysin vartioimatta vieraiden ihmisten sekaan. Onko käynyt mielessä edes miten stressaavaa se voi olla lemmikille itselleenkin, kun omistaja sitoo kiinni johonkin vieraampaan paikkaan ja lähtee itse näkyvistä? Inhottaa joka kerta kun näkee koiran kaupan edessä.
      Minä yleensä poikkean lähikaupassa samalla kun olen koiran kanssa lenkillä. Ja vaikka lähtisin ihan pelkästään kaupassa käymään niin usein otan koiran silti mukaan. Kivempaa sillä on siellä mun mukana, kuin kotona yksin. Kaupassa viivyn 2-10 minuuttia ja ei kyllä koira ehdi siinä ajassa kärsiä, vaikka olisi mikä sää. Koskaan tuo ei ole yksinjäämistä kaupan eteen stressannut, aina vaan nuuskii ja touhuilee omiaan, kun tulen takaisin. Jos koira stressaisi, niin tuskin siihen jättäisin. En kyllä ymmärrä tuollaista pätemistä ja tuomitsemista, jos ei mitään asioista tiedä. Tosin tämmösiä lukiessa alkaa kyllä miettimään, että uskaltaako enää jättää, vaikka ei oman koiran kohdalla mistään niin vaan vietävästä puudelista olekaan kyse...

      Lainaa

    48. Tulos: +15 (23 ääntä)
      Mitä vittua?

      Lainaa

    49. Tulos: +32 (58 ääntä)
      Tulinpa lukemaan Feissarimokia, että saisi hymyn huulille ja ehkä jopa hyvät naurut. Tämän luettua tuli itku silmään ja paha olo. Järkyttävää.

      Lainaa

    50. Tulos: +49 (75 ääntä)
      Aikavarmasti feikki/pilaa sillä piripäät tuskin tuhlailevat kalliita aineitaan koiriin vaan säästävät joka tipan itselleen.

      Lainaa

    51. Tulos: -32 (42 ääntä)
      Se joka tuntee/tietää tän ihmisen niin ehdottomasti laittakaa tämä fb-keskustelu poliisille eteenpäin!

      Lainaa

    52. Tulos: -12 (40 ääntä)
      Voisiko Feissarimokat laittaa tuohon huomautukseksi myös sen, että tili on mahdollisesti hakkeroitu / jollakin on ollut helen huonoa läppää? Ainakin näistä kommenteista päätellen.

      Lainaa

    53. Tulos: -19 (33 ääntä)
      niinno: tervetuloa suomeen. Suosittelen tutustumaan tämän hienon maan lakeihin ja vielä tutkimaan uutisista esimerkkejä, millaisia tuomioita jaetaan niin törkeille eläinrääkkääjille kuin raiskaajapedofiileille. Siitä voi päätellä, miksi näitä rikoksia tapahtuu niin paljon ja niitä uusitaan. Ellei kaikentietävä vastaustyylini saanut suontasi sykkimään, vertaa näiden ihmissaastojen rangaistuksia vaikka veropetoksiin,valtiolta EI varasteta.
      Ai että ihan tervetuloa Suomeen! Enköhän ole asunut ihan tarpeeksi monia monia kymmeniä täällä, joten eiköhän nuo ole tullu tutuksi, joten dont worry :)!

      Lainaa

    54. Tulos: -15 (21 ääntä)
      Miksi tästäkin on pitänyt jättää loput kommentit pois. Huomionhakuisuutta!!!

      Lainaa

    55. Tulos: +7 (27 ääntä)
      anniiinaj: Kuten pari tuolla aiemmin on kertonut, niin tämä on vaan jonkun idioottimainen huijaus, eli Sauli oli jättänyt FBn auki tai sinne murtauduttiin, ei ole hänen itsensä kirjoittama juttu.
      Idiootti.. No, ehkä oppii olemaan jättämättä fb:tä auki.. Jokin raja noissa vitseissäkin.. Toivon mukaan antaa selkään sille huijarille, koska varmaan poliiseilla on muutakin tekemistä, kuin juosta teinien perässä.

      Lainaa

    56. Tulos: +22 (48 ääntä)
      Jarkko: Miksi tämä on täällä eikä poliisilla?
      Se on SEKÄ POLIISILLA että täällä. Luetunymmärtämisvaikeuksia?

      Lainaa

    57. Tulos: -36 (42 ääntä)
      Pohjattoman typerää lähettää tällaiset viestit johonkin Feissarimokiin. Ne kuuluu ilmoittaa välittömästi poliisille! pahimmassa tapauksessa asioiden juoruaminen ensin lehtiin ja muuhun mediaan sabotoi poliisin tutkimukset kokonaan. Ainakin tutkinta hidastuu ratkaisevasti ja paskapuheet leviävät sotkemaan oikeaa informaatiota. Moraali- ja aivokato on yleistä kuin nuha. Ryhdistäytykää nyt ja miettikää, miten toimii oikea ihminen ja älykäs kansalainen. Ehkä tämä on liikaa vaadittu monilta, mutta varmaan täällä monta on niitäkin, joilla koppa toimii.

      Lainaa

    58. Tulos: +34 (74 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      Vedä alahuuli pään yli ja nielase. Vika tollasessa oli siis sun mielestä koiranomistajassa eikä siinä että joku narkkari varastaa koiran? Sä vissiin syytät sit muistakin rikoksista aina uhria etkä tekijää. Ja ikään kuin se että koiran ottaa myös sille kauppareissulle mukaan tarkoittais ettei koiralle oo omaa aikaa. Kuka vatipää kuvittelee että kauppareissu olis koiran ainut ulkoilu. Yleisimpiä koirien varkaustapauksia on juopoilta, manneilta ja sit joiltain mulkuilta moraalinvartijoilta, jotka kuvittelee että vuffe kärsii jos se on vartin verran kaupan pihassa, jolloin elukka löytyy sit löytöeläintalosta. Onneksi jotkin kaupat ovat viimeaikoina ottaneet käyttöön lukittavia koirahäkkejä, joissa koira pärjää hyvin ja turvallisesti kauppareissun ajan.

      Lainaa

    59. naurava kulkuri 20.4.2013 13:32
      Tulos: +36 (44 ääntä)
      Toivottavasti oli joku idiootti mennyt henkilön facebookkiin ja sieltä sitten keksinyt mädääntyneillä aivoillaan hyvän pilan. Jos ei, niin toivottavasti Sauli älyää, miten mädät aivot hänellä on.

      Lainaa

    60. Tulos: +19 (51 ääntä)
      Jos olis ollu mun koira niin olis 2 narkkaria vähemmän tällä pallolla.Ja kukaan ei jäisi kaipaamaan likasia narkkareita

      Lainaa

    61. Tulos: +6 (42 ääntä)
      Tätä äijää pitäs kiduttaa kuukausia kunnes henki pois..

      Lainaa

    62. Mieti hetki 20.4.2013 13:41
      Tulos: -12 (16 ääntä)
      http://www.youtube.com/watch?v=c9L27IU4e6Y jätän tämän biisin vain tähän. R.I.P Ihmiskunta

      Lainaa

    63. Tulos: -11 (113 ääntä)
      jopi: Jos olis ollu mun koira niin olis 2 narkkaria vähemmän tällä pallolla.Ja kukaan ei jäisi kaipaamaan likasia narkkareita
      Ei edes äidit, isät, sisarukset, sukulaiset, ystävät, rakastetut? Narkkaritkin ovat ihmisiä ja heillä on ihmisarvo ja -oikeudet. Saattaisi silmä silmästä-tyypeillekin tulla itku silmään kun arvosi punnittaisiin yksinomaan teoissasi.

      Lainaa

    64. Tulos: -12 (116 ääntä)
      Nauku: Ei edes äidit, isät, sisarukset, sukulaiset, ystävät, rakastetut? Narkkaritkin ovat ihmisiä ja heillä on ihmisarvo ja -oikeudet. Saattaisi silmä silmästä-tyypeillekin tulla itku silmään kun arvosi punnittaisiin yksinomaan teoissasi.
      Narkkareita ei tarvita mihinkään.Ne tekevät rikoksia,levittävät tauteja ja kylvävät likaisia neuloja lasten leikkipaikoille yms. Ja sinun mielestä näitä pitäisi alkaa paapomaan?Ei todellakaan.Kootaan kaikki narkkarit Hartwall areenalle lukitaan ovet ja napalmia perään.Se on siinä ei tarvita mitään kalliita korvaus hoitoja eikä kaliita hiv lääkkeitä.

      Lainaa

    65. Kouluhieroja 20.4.2013 14:49
      Tulos: +13 (49 ääntä)
      Ei jumankauta ihmiset, taas. Onko se niin vaikeaa ajatella kriittisesti nykyään, vai kuuluuko Findancen höpöhöpö -uutiset ja Feissarimokat niihin luotettaviin uutislähteisiin? Kyllä, uskon että kyseinen janari jätti tunnuksensa tyrkylle ja joku käytti tilaisuuden hyväksi. Älkää olko liian hyväuskoisia, vaikka koirauutiset ovatkin koskettavia.

      Lainaa

    66. Tulos: 0 (22 ääntä)
      Awww: Minä yleensä poikkean lähikaupassa samalla kun olen koiran kanssa lenkillä. Ja vaikka lähtisin ihan pelkästään kaupassa käymään niin usein otan koiran silti mukaan. Kivempaa sillä on siellä mun mukana, kuin kotona yksin. Kaupassa viivyn 2-10 minuuttia ja ei kyllä koira ehdi siinä ajassa kärsiä, vaikka olisi mikä sää. Koskaan tuo ei ole yksinjäämistä kaupan eteen stressannut, aina vaan nuuskii ja touhuilee omiaan, kun tulen takaisin. Jos koira stressaisi, niin tuskin siihen jättäisin. En kyllä ymmärrä tuollaista pätemistä ja tuomitsemista, jos ei mitään asioista tiedä. Tosin tämmösiä lukiessa alkaa kyllä miettimään, että uskaltaako enää jättää, vaikka ei oman koiran kohdalla mistään niin vaan vietävästä puudelista olekaan kyse…
      itekki otan koiran aina mukaan jos tiiän että meen ostaa vaan sen maitopurkin. mut jos ostan enemmän, en ota koiraa mukaan. sama juttu, että koira viihtyy enemmän mukana kun yksin kotona.

      Lainaa

    67. Tulos: +7 (57 ääntä)
      "Saattaisi silmä silmästä-tyypeillekin tulla itku silmään kun arvosi punnittaisiin yksinomaan teoissasi." Siis minkä muun perusteella se arvo pitäis punnita? Mun mielestäni jokainen ihminen ihan itse määrittelee oman arvonsa tekemisillään. On naurettavaa humanistista liibalaabaa uskoa, että kaikilla ihmisillä olisi joku maaginen arvo. Ja muutenkin; jos kaikki ihmiset ovat tasan saman arvoisia niin eikö se tarkoita sitä, että kaikki ihmiset ovat yhtä arvottomia? Mulla ei ainakaan itku tulisi silmään jos arvoni mitattaisiin tekojeni mukaan, koska mä en ole koskaan aiheuttanut kenellekkään tarpeetonta henkistä saati fyysistä tuskaa.

      Lainaa

    68. Tulos: -19 (57 ääntä)
      Täysin samaa mieltä! Ihminen, joka huumaa puudelin ansaitsee tulla poltetuksi hengiltä! Murhaajat ja raiskaajat kyllä joutavat vankilaan, eiväthän he mitään järin vakavia rikoksia ole tehneet. Mutta nämä huumeidenkäyttäjät ovat kyllä pahimpia kaikista. Edes ihmiset, ketkä haluavat polttaa satojatuhansia ihmisiä hengiltä eivät ole yhtä sairaita!

      Lainaa

    69. Tulos: -3 (21 ääntä)
      jopi: Narkkareita ei tarvita mihinkään.Ne tekevät rikoksia,levittävät tauteja ja kylvävät likaisia neuloja lasten leikkipaikoille yms. Ja sinun mielestä näitä pitäisi alkaa paapomaan?Ei todellakaan.Kootaan kaikki narkkarit Hartwall areenalle lukitaan ovet ja napalmia perään.Se on siinä ei tarvita mitään kalliita korvaus hoitoja eikä kaliita hiv lääkkeitä.
      Vastaus oli siis osoitettu tälle kommentille

      Lainaa

    70. Tulos: +3 (27 ääntä)
      Älkää uskoko kaikkea mitä internetissä lukee.

      Lainaa

    71. Tulos: +3 (13 ääntä)
      Uskomatonta..

      Lainaa

    72. Tulos: +14 (26 ääntä)
      angst: Ei vittu mitä ihmisiä.. Tämä juttu todella alkaa sapettamaan! Ja joku sanoi täällä, että tuskinpa edes saavat mitään rangaistusta, niin tottaki ne saa! Vai meinaatko, että eläinrääkkäys(huumeiden pistäminen koiraan ynnä muu kiva) olisi semmonen josta pääsis vain varotuksella?
      Älä unohda, että asumme Suomessa. Vaikken yhtään tapahtuneesta perusta - oli sitten tapahtunut oikeasti tai vain helvetin paska pila - niin eivät todellakaan tule saamaan mitään sakkoja suurempaa. Veropetos tms. valtion raha-asioihin liittyvästä voit saada linnaa, siihen sitten jäikin. Tervetuloa Suomeen - on lottovoitto syntyä tänne!

      Lainaa

    73. Tulos: +5 (23 ääntä)
      pyh: Miksi jankutatte että mitähän tapahtui kun se täällä jo kerrottiin miten juttu selvisi?
      Samaa mietin, porukka ei varmaan suostu näkemään näitä kommentteja välissä..?

      Lainaa

    74. Tulos: -18 (50 ääntä)
      gfhjkl: Vastaus oli siis osoitettu tälle kommentille
      No sun kaltaisten paskahousujen takia suomi on mitä on.Olet pelkuri joka ei uskalla ratkaista ongelmia toimivasti.Esimerkiksi jos raiskaajat ja pedofiilit ammuttaisiin niin tälläiset ihmiset vähenisivät pakosti ja lapset saisivat olla rauhassa.Mutta ei sinun kaltaiset pelkurit silittelevät päätä ja sanovat soosoo.Tälläisten ihmisten hengellä ei ole mitään merkitystä.

      Lainaa

    75. Tulos: -2 (24 ääntä)
      Vaikka tämä nyt onkin kenties valetta, niin toivottavasti tästä ei nyt joku nisti ota onkeensa ja toteuta oikeasti tätä niin "nerokasta" suunnitelmaa. Ihmiset osaa kyllä olla julmia.

      Lainaa

    76. Tulos: +23 (39 ääntä)
      Mä en ole koskaan jättänyt koiraani vartioimatta kaupan eteen enkä jätä. Tuntuu väkisin veren kerjäämiseltä nenästä, kun jatkuvasti saa lukea kaupan nurkalta varastetuista (pikku)koirista. Ei ole suurta tuskaa viedä koiraa erikseen ulkona ja lähteä vasta sitten kauppaan. En yksinkertaisesti ymmärrä, kuinka ihmiset uskaltavat jättää varsinkin pieniä koiria vartioimatta ulos odottamaan, kun kuka tahansa voi napata tai käydä lääppimässä tai syöttämässä ties mitä moskaa. Syy on toki aina tekijässä eikä omistajassa, mutta voisihan vähän miettiä, onko se koiran mukana raahaaminen sen arvoista.

      Lainaa

    77. Tulos: +15 (63 ääntä)
      jopi: Narkkareita ei tarvita mihinkään.Ne tekevät rikoksia,levittävät tauteja ja kylvävät likaisia neuloja lasten leikkipaikoille yms. Ja sinun mielestä näitä pitäisi alkaa paapomaan?Ei todellakaan.Kootaan kaikki narkkarit Hartwall areenalle lukitaan ovet ja napalmia perään.Se on siinä ei tarvita mitään kalliita korvaus hoitoja eikä kaliita hiv lääkkeitä.
      Mahdat olla helvetin hyvä ihminen kun sinulla on varaa jaella tuollaisia kuolemantuomioita. Itsekin vihaan narkkareita mutta mieti nyt vähän mitä suustas päästät..

      Lainaa

    78. Tulos: -28 (64 ääntä)
      tantta: Mahdat olla helvetin hyvä ihminen kun sinulla on varaa jaella tuollaisia kuolemantuomioita. Itsekin vihaan narkkareita mutta mieti nyt vähän mitä suustas päästät..
      Miksi narkkareita pitäisi paapoa?Kuoppaan vaan bensaa päälle ja stidi perää ketää ei kiinosta.Ompahan 1 narkkari vähemmän.Itsepähän on tiensä valinnut

      Lainaa

    79. Tulos: +4 (40 ääntä)
      jopi: Miksi narkkareita pitäisi paapoa?Kuoppaan vaan bensaa päälle ja stidi perää ketää ei kiinosta.Ompahan 1 narkkari vähemmän.Itsepähän on tiensä valinnut
      En kyllä voisi sanoa, että vaikka lapsi, jonka vanhemmat (nykyään jo mahdollisesti isovanhemmat) ja kaikki läheiset on narkkareita ja jolle joskus varhaisteini-iässä porukat tarjoo kans aineita, olisi tietoisesti valinnut tiensä.

      Lainaa

    80. Tulos: +7 (55 ääntä)
      Piripää Sauli! Haluan tavata sinut kasvokkain. Voin vannoa, että kärsit. Voi luoja, että mä toivon näkeväni sut. Sosiaalisessa mediassa onneks sana leviää suht nopeesti. Alahan vilkuilemaan olkas yli saatanan sekopää! Jahti on alkanut!

      Lainaa

    81. Tulos: -15 (41 ääntä)
      Niin aina: En kyllä voisi sanoa, että vaikka lapsi, jonka vanhemmat (nykyään jo mahdollisesti isovanhemmat) ja kaikki läheiset on narkkareita ja jolle joskus varhaisteini-iässä porukat tarjoo kans aineita, olisi tietoisesti valinnut tiensä.
      Höpönlöpön juttuja.Kyllä sitä itse rännit ruvella työnnetään Lisää suoneen.Turha selitellä

      Lainaa

    82. Tulos: +18 (26 ääntä)
      mie todellaki toivon et jätkä vaa vetää läppää eikä se oikeesti pölliny mitää koiraa. nii järkyttävää

      Lainaa

    83. karstulan make 20.4.2013 17:49
      Tulos: -7 (21 ääntä)
      Toivottavasti puudeliin ei jäänyt pysyvää vahinkoa tuosta ikävästä tapauksesta. Arvostan silti suoraselkäistä julkista tunnustamista. Toivottavasti rankovat ankarimman mukaan, kyseessä kuitenkin ainakin dognappaus, eläinrääkkäys(koiran huumaaminen), kiristys ja huumausainerikos.

      Lainaa

    84. Tulos: +1 (35 ääntä)
      Tolla pojalla oli jääny facebook auki ja joku oli tehny mielestään hyvän pilan kirjoittamalla tän kyseisen jannun profiiliin tän jutun. Eli täysin huono läppä. Kävin stalkkaamassa :D

      Lainaa

    85. Pinkkihinkki 20.4.2013 18:51
      Tulos: -3 (13 ääntä)
      No onpa siinä taas hienoja yksilöitä, saatana.. Jo tämän teon suorittaminen on tarpeeksi paha, mutta vielä pitää ylpeillä sillä? Huhhuh.. No eiköhän tästä nyt tule tuomio.

      Lainaa

    86. Tulos: +1 (29 ääntä)
      Vinkkasin facebookissa Fobballe.

      Lainaa

    87. Tulos: +1 (11 ääntä)
      helvetti miten mua etookaan tämmöset ihmistyypit.. :(

      Lainaa

    88. Tulos: +17 (39 ääntä)
      Tällä oli jäänyt FB auki raflassa, ei ollut om kirjoitus. Tästä ilmoitin poliisille ja asia selventyi päivän aikana

      Lainaa

    89. Tulos: -19 (35 ääntä)
      Laittakaa joku saulin koko nimi ja osoite tänne

      Lainaa

    90. Tulos: +11 (25 ääntä)
      Mä en kyllä jättäisi koiraani edes sekunnuksi yksin mihinkään. Jos käväisen kioskislla tai lähikikaupassa niin kestävät sen hetken kotona. En ota mitään riskejä että mitään ikävää kävisi. Lenkit ja muut on erikseen..

      Lainaa

    91. Tulos: +2 (12 ääntä)
      Alkoi itkettämään :( Jos tää oli totta, niin kuvottavia ihmisperseitä..

      Lainaa

    92. Tulos: +1 (33 ääntä)
      Se mitä et tekisi vauvalle niin älä tee koiralle. Koiran jättäminen ulos yksin on typerää ja itsekeskeistä: "En jaksa eka lenkittää koiraa ja sitten mennä kauppaan joten jätän puolustuskyvyttömän eläimen yksin odottamaan." Ei! Sitten kun se sieppaus tapahtuu niin se on "hei hei" alle minuutissa ja ilman erillisiä varoituksia. Ottakoon opiksi ken siihen kykenee. Toivottavasti koira selviää ja sillä on pian kaikki hyvin.

      Lainaa

    93. Tulos: +55 (65 ääntä)
      Jos tää kerta on jonku account-kaapparin hulvaton jekku niin mulla kyllä käy sääliks Saulia joka on nyt Suomen kansan silmissä leimattu narkkariksi ja koirankiduttajaksi :(

      Lainaa

    94. Tulos: +4 (12 ääntä)
      JUMALAUTA MITÄ VITTUA. (Ensireaktio. En toivu tästä ihan heti.)

      Lainaa

    95. Tulos: -6 (26 ääntä)
      Miksi ihmeessä tällaisia tarvitsee postata tänne? Tämän pitäisi olla viihdyttävä sivu, tällaisista postauksista ei nyt muuta tule kuin paska fiilis. Tietenkin haluatte huomiota sivulle yms. Mutta ehkä vähän väärillä keinoilla. Ilmoittakaa poliisille tällaiset asiat, älkää pistäkö tänne...

      Lainaa

    96. Tulos: -18 (34 ääntä)
      kynä: Tolla pojalla oli jääny facebook auki ja joku oli tehny mielestään hyvän pilan kirjoittamalla tän kyseisen jannun profiiliin tän jutun. Eli täysin huono läppä. Kävin stalkkaamassa
      Kävit stalkkaamassa? Eli katsoit vierestä kun joku vieras tyyppi kirjotti ton jutun? Ei sitä meinaan jälkikäteen nää että kenen sormenjäljet näppiksessä on ku juttu kirjotetaan ja postataan seinälle.

      Lainaa

    97. Hei HALOO.... -.- 20.4.2013 23:47
      Tulos: +23 (41 ääntä)
      Kamoista ja narkeista jotain tietäen, koiraan ei ole varmanakaan piikitetty piriä kuin subuakaan, koska ei varmaan ihan helppoa oo koiralta suonia löytää. toisekseen, en usko että jos koiralle joku idiootti antaiskin subua, niin se_ei_oksentelis, vaikee uskoo että pupre vaikuttais samalla tavalla koiraan kun ihmiseen. Eli voisin melko varmasti sanoa, että tää on aivan todella typerä, sairas trolli.

      Lainaa

    98. Tulos: -9 (11 ääntä)
      124 jakoa? no kyllä se sieltä poliisin tietoisuuteen päätyy

      Lainaa

    99. Tulos: +3 (11 ääntä)
      Ja lopussahan lukee, että poliisille on ilmoitettu. On se kyllä hyvä, että idiot jakavat nämä facebookissa, jäävät kiinni helpommin ja sen voi jopa todistaa.

      Lainaa

    100. minä vaan 21.4.2013 2:58
      Tulos: +17 (27 ääntä)
      Älkää ihan oikeesti jättäkö niitä lemmikkiänne mihinkään ilman valvontaa.. ei enää nykypäivänä! Jos tää on tosi, omistajaa en todellakaan syytä, mutta tälläsenkin olis voinu ennaltaehkästä monella tapaa..

      Lainaa

    101. Tulos: -5 (11 ääntä)
      Joo en taiakkaan enää uskaltaa jättää koiraa hetkeks kaupan ulkopuolelle.. D: Oisko kellään(esim. feissarimokien ylläpitäjillä) mitään enempää tietoa tästä? Kiinnostas kuulla miten tässä kävi..

      Lainaa

    102. Tulos: +32 (50 ääntä)
      Moe: Se mitä et tekisi vauvalle niin älä tee koiralle.
      Vauvan en antaisi hengata ilman vaippoja. Vauvaa en veisi ulos talvella ilman toppavarusteita. Vauvaa en jättäisi kotiin, kun menen kauppaan. Vauvaa en antaisi syödä ruokakiposta. Ei verrata vauvoja ja koiria, jooko?

      Lainaa

    103. Tulos: +7 (15 ääntä)
      Zeipii: Voiko tymempää kommenttia ollakkaan. Voisko olla esimerkiksi että työpäivän jälkeen kyseinen henkilö käy koiransa kanssa samalla kaupassa kun koira tekee tarpeensa ? Painu nyt takaisin sinne koloosi! Ps. Kaupan sisälle ei voi ottaa koiraa.
      Täs on oikeeta puhetta, vaikken vielä itteeni viel ikäloppuna pidä niin olen syntynyt sellaisessa suomessa jossa koirat sai ottaa mukaansa kauppareissulle ja seisottaa pihassa sen aikaa kun kävi kaupassa... Tänäpäivänä on elämä mennyt vaan niin koomiseksi että saa kohta ruuatkin tilata kotiin kuriirin avulla ja ottaa ne vastaan turvahuoneen kautta, jotta voi tuntea olevansa turvassa. Kyl näitä "tunnelissa" kulkevia paskoja pitäis saada kuriin, mutta minkäs teet kun ei nykyään ei enää saa rauhassa ajeluttaa niin kun aiemmin...

      Lainaa

    104. Tulos: +14 (22 ääntä)
      Fb:ssä levisi tämä juttu aiemminkin joka vei kirjoittajan profiiliin, kyseinen henkilö ei siis ollut itse kirjoittanut tätä juttua. Hänen tunnuksillaan oli murtautuduttu sisään ja kirjoitettu tämä sairas juttu.

      Lainaa

    105. Tulos: +14 (26 ääntä)
      Mie kyllä uskon että pilaa tämä vain on. Kun luin noita tekstejä, sekä katsoin noita ns. "lähetysaikoja", niin aika nopeaan ja tiuhaan kirjoittaa tapahtumat. Ja niin helvetin rikasta narkkaria ei ole varmasti yhtään missään, joka menisi tuhlaamaan kalliita aineitaan ilmaiseksi, ja etenkään lemmikkiin, ja ei ne nyt paljastaisi toistensa nimiään. Ja harvoin narkkarit edes ois niin tyhmiä, että tuommoisen tekstin nettiin laittaisi, koska tietävät, että poliisit tulee helvetin nopeasti paikalle.

      Lainaa

    106. Hermo menee 21.4.2013 10:44
      Tulos: +21 (43 ääntä)
      LUETTEKO TE VATIPÄÄT NÄITÄ KOMMENTTEJA ENSINKÄÄN??? Saulin ainoa "rike" oli jättää FB auki.. Tai sitten tili oli hakkeroitu. Onko se vaikeaa ymmärtää?? Sauli ei kirjoittanut päivitystä, Saulia ei tarvitse hakata tämän takia tms.. Osaako joku kääntää tämän joillekin muille kielille tai rautalangaksi, jotta menis jakeluun??

      Lainaa

    107. Tulos: -7 (19 ääntä)
      Kata: Joo en taiakkaan enää uskaltaa jättää koiraa hetkeks kaupan ulkopuolelle.. D: Oisko kellään(esim. feissarimokien ylläpitäjillä) mitään enempää tietoa tästä? Kiinnostas kuulla miten tässä kävi..
      No ei oo kyl just yhtään niinku tietoo et miten täs sit niiku kävi ku en jaksa vaivautuu lukee näit kommenttei vaik asia kiinnostaaki just tosi paljon et tosi harmi ku tää jää nyt epäselväks et miten kävi no toivotaa et koira selvis ku ois tosi paska juttu jos sille kävis jotai ku koirat on kuitenkki tosi kivoi ja toivottavasti ei ota muit eläimii enää toi Sauli ois vähä kurjaa jos jollekki toisellekki kävis tolllanen ja sit ei yhtää tietäs et mitä siin jutus selvis ku ei millää viitti ite selvittää ku kyselen vaa et tietääks joku ku mä en tiijä.

      Lainaa

    108. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Eiköhän koiran omistaja olisi ilmoittanut poliisille, jos koira on varastettu. Kyllä aikuiset on tyhmiä! Facebookin yksittäisten kommenttien perusteella ruvetaan suuriksi yksityisetsiviksi, tehdään johtopäätöksiä ja persoonallisuusanalyyseja ja samalla jopa arvostellaan Suomen oikeusjärjestelmää.

      Lainaa

    109. Tulos: -35 (51 ääntä)
      Hermo menee: LUETTEKO TE VATIPÄÄT NÄITÄ KOMMENTTEJA ENSINKÄÄN??? Saulin ainoa “rike” oli jättää FB auki.. Tai sitten tili oli hakkeroitu. Onko se vaikeaa ymmärtää?? Sauli ei kirjoittanut päivitystä, Saulia ei tarvitse hakata tämän takia tms.. Osaako joku kääntää tämän joillekin muille kielille tai rautalangaksi, jotta menis jakeluun??
      Turha selitellä vitun idiootti!!!!Sauli saa nenäänsä ja tulee löytämään jotain anaalistaan!!!!!!

      Lainaa

    110. Tulos: -13 (31 ääntä)
      HaMa: Eiköhän koiran omistaja olisi ilmoittanut poliisille, jos koira on varastettu. Kyllä aikuiset on tyhmiä! Facebookin yksittäisten kommenttien perusteella ruvetaan suuriksi yksityisetsiviksi, tehdään johtopäätöksiä ja persoonallisuusanalyyseja ja samalla jopa arvostellaan Suomen oikeusjärjestelmää.
      Suomen oikeusjärjestelmä on vitsi vai oletko todella noin helvetin tyhmä?

      Lainaa

    111. Tulos: +29 (47 ääntä)
      jopi: Suomen oikeusjärjestelmä on vitsi vai oletko todella noin helvetin tyhmä?
      jopi: Turha selitellä vitun idiootti!!!!Sauli saa nenäänsä ja tulee löytämään jotain anaalistaan!!!!!!
      Jaahas, tännehän on eksynyt hieno mies! Eiköhän ois jo aika palata Hommaforumille. Siellä ollaan jo huolissan.

      Lainaa

    112. Tulos: -20 (36 ääntä)
      Tässä on yksi niistä monista syistä, miksi en koskaan ikinä elämässäni kuvittelekkaan jättäväni koiraani valvomatta minnekkään. (Edes omalle pihalle, eräässä lintukodossa pari vuotta sitten hirtettiin pentukoira pihaansa omaan juoksunaruun.) Minulle tekee todella tiukkaa jättää koiraa valvomattomaan autoon edes minuuteiksi. (Hyvillä mielin sen kuitenkin sinne jätän, jos minulla on jatkuva näköyhteys autoon, vaikkapa kioskilta.) Todellakaan en säälisi ko. koiran omistajaa (jos tapahtuma olisi tosi), koska jos todellakin välittää koirastaan niin vähän, että on valmis asettamaan sen alttiiksi kidutukselle, kiusaamiselle, varastamiselle ja tappamiselle, niin on kyllä aivan oikeutettu kärsimään kohtalonsa. Koirat vaan taas syyttöminä kärsivät, mutta olen jo kauan sitten päättänyt olla välittämättä, koska välittämiseni ei sitä faktaa muuta.

      Lainaa

    113. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Eikös FB saa kuitenkin käyttäjän julkisen ip osoitteen selville? Kyllähän se tallennetaan ip:n joka kerta kun kirjaudutaan sisään, veikkaan että saattavat tietoturvasyistä myös tallentaa kommenttejen lähettäjien ip osoitteet (kuitenkin isoveli valvoo). Eli jos tilille oli murtauduttu niin eiköhän se pystytä todistamaan sitä kautta :)

      Lainaa

    114. Koiraihminen 21.4.2013 16:20
      Tulos: +10 (26 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      No esimerkiksi jos käytät koiraa lenkillä ja päätät samalla käydä kaupassa, se ei ole omistajan vika vaan niiden ihmisten jotka päättää pölliä sen koiran. Eikä se ole heitteelle jättämistä jos koira joutuu odottamaan, joutuuhan se odottamaan sisälläkin jos sen kotiin jättää kauppareissun ajaksi, hyvänen aika. Nykyisin on tottakai vähän alueesta riippuen riskeeraavaa jättää mitään kaupan pihalle ilman että joku vöhkii koska maa on täynnä mätäpäitä. Helsingissä tätä on käyny niin usein että siellä en uskaltais koiraa oottamaan jättää hetkeksikkään. Tässä on kyse sen sieppasjan aivottomuudesta ja moraalittomuudesta eikä sen ihmisen joka sen koiran jättää pihalle, ei ole oikein että nykyisin ei voi ulos mennä kirkkaalla päivänvalollakaan ilman että joku hyppää pusikosta ja raiskaa tai muuta paskaa. Ihmiset on hirveitä ja nykyisin kaikkia saa pelätä.

      Lainaa

    115. Tulos: -5 (15 ääntä)
      TUOLLASET VAAN LADON TAAKSE JA NISKALAUKAUS!!! SAIRAS PASKIJAINEN!!

      Lainaa

    116. Lahes tapahtuu 21.4.2013 17:30
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      "Vaikka tämä nyt onkin kenties valetta, niin toivottavasti tästä ei nyt joku nisti ota onkeensa ja toteuta oikeasti tätä niin “nerokasta” suunnitelmaa. Ihmiset osaa kyllä olla julmia." http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013041916924851_uu.shtml http://www.ess.fi/?article=411706

      Lainaa

    117. Tulos: -6 (14 ääntä)
      yllättäen tuli mieleen kuva Saulista ja Jarista killumassa hirttoköydessä.

      Lainaa

    118. Tulos: -26 (34 ääntä)
      Botti: Jaahas, tännehän on eksynyt hieno mies! Eiköhän ois jo aika palata Hommaforumille. Siellä ollaan jo huolissan.
      Haista vittu

      Lainaa

    119. sais hirttäää ton äijän palleista 21.4.2013 17:44
      Tulos: +1 (11 ääntä)
      Ei koskaan kannata jättää lemmikkiä kaupan eteen koska juuri tollasia hulluja on olemassa!

      Lainaa

    120. Tulos: +3 (15 ääntä)
      Tää on taas näitä asioita mitä en tuu koskaan ymmärtämään.. Miksi v*tussa joku edes nappaa toisen koiran,vaatii lunnaita ja kiduttaa kaikenlisäks sitä eläintä... Miten joku voi olla noin sairas! :( kauhee ajatella ees et miltä sen koiran omistajalta on tuntunut.. Vankilaan tollaset ihmiset pitäs heittää.. En henkilökohtasesti voi sietää mitään eläimiin(tai ihmisiin) liittyvää väkivaltaa ja toi on sairasta sairasta sairasta.Ja että toi kehtaa viellä naureskella sitä facebookissa...

      Lainaa

    121. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Koko ajan syntyy aina vain sairaampia ihmisiä. Vaikka Sauli olisi itse aineissa, niin se ei selitä tekoa mitenkään. Ei mikään aine saa ketään ihmistä muuttumaan noin pahaksi..

      Lainaa

    122. Tulos: +11 (21 ääntä)
      Kyseinen mies oli jättänyt julkisella koneella facetilin auki ja eiköhän jotkut teinit keksiny ruveta heittään tämmöstä juttua sen seinälle. Viesti ketjua jos olis kuvattu vähän pitemmälle niin tulis totuus selville. ELI VIESTI ON VAAN SAIRASTA PILAA!

      Lainaa

    123. Tulos: -14 (20 ääntä)
      No, oli asia sitten miten päin vaan, eli että Sauli on kusipää subunarkki tai että Sauli jätti fb:n auki, Sauli ansaitsee rangaistuksen tyhmyydestä joka tapauksessa!

      Lainaa

    124. Tulos: -4 (16 ääntä)
      pyh: Miksi jankutatte että mitähän tapahtui kun se täällä jo kerrottiin miten juttu selvisi?
      Tai sitten joku Saulin piripää kaveri täällä yrittää puolustella..

      Lainaa

    125. Tulos: -5 (13 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      Kuule älä viiti pätee, välillä vaan on pakko jättää sessu muutamaks hetkeks kaupan eteen odottamaan. Esimerkiks koulun jälkeen perjantaina kun lähden koirani kanssa reissuun ja käyn ostamassa ruokaa matkalle tms? Se ei kyl oo mitään heitteelle jättöö, sanonpa vaan.

      Lainaa

    126. Tulos: -7 (17 ääntä)
      Vaadin saulin päätä vadille.

      Lainaa

    127. Tulos: +5 (25 ääntä)
      Hermo menee: LUETTEKO TE VATIPÄÄT NÄITÄ KOMMENTTEJA ENSINKÄÄN??? Saulin ainoa “rike” oli jättää FB auki.. Tai sitten tili oli hakkeroitu. Onko se vaikeaa ymmärtää?? Sauli ei kirjoittanut päivitystä, Saulia ei tarvitse hakata tämän takia tms.. Osaako joku kääntää tämän joillekin muille kielille tai rautalangaksi, jotta menis jakeluun??
      Ja sekö riittää todisteeksi, että joku sanoo näin tapahtuneen? Minäkin voisin melkein jokaisen jutun kommentteihin mennä kirjoittamaan, että ei herra xxxxx ole tätä juttua itse kirjoittanut vaan hänellä vaan oli sattunut fb jäämään auki ja joku oli käyttänyt tilaisuutta hyväkseen.

      Lainaa

    128. siplirovasta 22.4.2013 5:29
      Tulos: +8 (14 ääntä)
      Pfs: Oon samaa mieltä monien aikaisempien keskustelijoiden kanssa – kuinka typerä pitää olla että laittaa koiran kiinni kaupan eteen kun menee itse shoppailemaan? Kyllä siellä kaupassa (tai baarissa, joiden eteen jotkut jättävät koiransa sateeseen pariksi tunniksi….) voi käydä ihan erillisellä reissulla ilman että jättää oman rakkaan lemmikin täysin vartioimatta vieraiden ihmisten sekaan. Onko käynyt mielessä edes miten stressaavaa se voi olla lemmikille itselleenkin, kun omistaja sitoo kiinni johonkin vieraampaan paikkaan ja lähtee itse näkyvistä? Inhottaa joka kerta kun näkee koiran kaupan edessä.
      Kaikilla ei ole lähisiwaa eikä autoa, vaan se ainoa kauppa saattaa olla viiden kilometrin kävelymatkan päässä, jolloin tulee heitettyä 10 kilometrin lenkki, jonka aikana koiran saisi aika näppärästi liikutettua ilman, että pitää lähteä tekemään uutta samanlaista heti kauppareissun jälkeen. Koiran voi myös opettaa odottamaan rauhallisesti kaupan edessä niin ettei sen tarvitse hätääntyä. Mielestäni kauppojen eteen pitäisi niiden täysin turhien koukkujen sijaan tehdä muutama säilytyshäkki koirille, tai sitten koira pitäisi saada ottaa kauppaan sisälle mukaan, kuten monissa muissa maissa.

      Lainaa

    129. jee jee jorma 22.4.2013 9:52
      Tulos: +2 (4 ääntä)
      Vieläkö tää kehtaa pelleillä eka kävi meillä varkaissa ja lähti helsinkiin karkuun eikä oo vuoteen uskaltanu tähän kaupunkiin tulla. Nyt ois taas hyvä syy tavata tää sankari

      Lainaa

    130. Tulos: +13 (23 ääntä)
      Pää vadille siitä että joku on hakkeroinut Saulin käyttäjätilin? Nimi julki koska facebook oli jäänyt raflassa auki? Ei, en ole hänn ystävänsä tai kaverinsa, asun toisella puolella Suomea, joku jakoi tän päivityksen facessa ja katoin ihan uteliaisuuttani, uskon mitä Sauli on siihen kommentoinut. Jos asia ei ole niin, niin se ei ole muiden kun poliisin asia selvittää se.

      Lainaa

    131. Arthur Brown 22.4.2013 11:26
      Tulos: -29 (37 ääntä)
      Kaupunkialueella jos tapahtui niin toivottavasti koira kuoli. Koirissa ei sinänsä ole mitään vikaa ja ovat äärimmäisen hienoja olioita, ongelma on omistajissa jotka jättävät niitä ympäriinsä kun käyvät ties missä, jättävät koiran kytkemättä taajama-alueilla ja eivät kerää koiranpaskoja joita ovat kävelytiet ja puistot täynnä. Jos haluatte vähentää vihamielisyyttä, niin PITÄKÄÄ siitä koirasta ja sen jätöksistä parempaa huolta: Se koira ei ole statusymboli tai koriste, jota voi pitää huolettomasti, vaan pureva kakantuottolaitos, josta pitää pitää huolta.

      Lainaa

    132. Tulos: +4 (12 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      Mitä hittoa? :D jos lenkillä pistäydyt kaupassa niin se tarkoittaa että ei ole aikaa hoitaa koiraa ja jättää sen heitteille. Maalaisjärkeä vähän kiitos :D

      Lainaa

    133. Tulos: -8 (22 ääntä)
      Arthur Brown: Kaupunkialueella jos tapahtui niin toivottavasti koira kuoli. Koirissa ei sinänsä ole mitään vikaa ja ovat äärimmäisen hienoja olioita, ongelma on omistajissa jotka jättävät niitä ympäriinsä kun käyvät ties missä, jättävät koiran kytkemättä taajama-alueilla ja eivät kerää koiranpaskoja joita ovat kävelytiet ja puistot täynnä. Jos haluatte vähentää vihamielisyyttä, niin PITÄKÄÄ siitä koirasta ja sen jätöksistä parempaa huolta: Se koira ei ole statusymboli tai koriste, jota voi pitää huolettomasti, vaan pureva kakantuottolaitos, josta pitää pitää huolta.
      Sinä kuolet jos minä nään sinut!!!

      Lainaa

    134. Tulos: -11 (19 ääntä)
      jopi: Sinä kuolet jos minä nään sinut!!!
      Ja kyllä tämä on uhkaus.Nosta syyte niin Saan tietää nimesi.Nosta jos uskallat pelkuri niin katotaan mitä tapahtuu vitun koirien myrkyttäjä

      Lainaa

    135. Tulos: -7 (19 ääntä)
      siplirovasta: Kaikilla ei ole lähisiwaa eikä autoa, vaan se ainoa kauppa saattaa olla viiden kilometrin kävelymatkan päässä, jolloin tulee heitettyä 10 kilometrin lenkki, jonka aikana koiran saisi aika näppärästi liikutettua ilman, että pitää lähteä tekemään uutta samanlaista heti kauppareissun jälkeen. Koiran voi myös opettaa odottamaan rauhallisesti kaupan edessä niin ettei sen tarvitse hätääntyä. Mielestäni kauppojen eteen pitäisi niiden täysin turhien koukkujen sijaan tehdä muutama säilytyshäkki koirille, tai sitten koira pitäisi saada ottaa kauppaan sisälle mukaan, kuten monissa muissa maissa.
      Viiden kilometrin matkan polkaisee pyörällä hetkessä ilman että tarvii jättää koira kaupan pihaan vieraiden armoille. Omassa perheessä on ollut elämäni aikana kolme koiraa, eikä ole ikinä käynyt mielessäkään olla niin saamaton että pitää koira lenkittää samalla kun käy siellä kaupassa, ei edes "vanhan kansan" vanhemmillani. Eikä olla edes kaupungissa asuttu.

      Lainaa

    136. Tulos: -4 (20 ääntä)
      herikibb: Pää vadille siitä että joku on hakkeroinut Saulin käyttäjätilin? Nimi julki koska facebook oli jäänyt raflassa auki? Ei, en ole hänn ystävänsä tai kaverinsa, asun toisella puolella Suomea, joku jakoi tän päivityksen facessa ja katoin ihan uteliaisuuttani, uskon mitä Sauli on siihen kommentoinut. Jos asia ei ole niin, niin se ei ole muiden kun poliisin asia selvittää se.
      Täällä huutele saulin narkkari kaveri.

      Lainaa

    137. Pallosalama 22.4.2013 16:55
      Tulos: -5 (5 ääntä)
      Hyvä jos tommoisesta onjo poliisille ilmoitettu, mutta ihmettelen että miksi tämmöistä pitää kertoa facessa? Tosin helpottaa paljon kun löytää syylisen helposti joten kannattaa ehdottomasti kertoa kaikki tämmöiset asiat facebookissa (Y)

      Lainaa

    138. Tulos: +4 (10 ääntä)
      pyh: No ei oo kyl just yhtään niinku tietoo et miten täs sit niiku kävi ku en jaksa vaivautuu lukee näit kommenttei vaik asia kiinnostaaki just tosi paljon et tosi harmi ku tää jää nyt epäselväks et miten kävi no toivotaa et koira selvis ku ois tosi paska juttu jos sille kävis jotai ku koirat on kuitenkki tosi kivoi ja toivottavasti ei ota muit eläimii enää toi Sauli ois vähä kurjaa jos jollekki toisellekki kävis tolllanen ja sit ei yhtää tietäs et mitä siin jutus selvis ku ei millää viitti ite selvittää ku kyselen vaa et tietääks joku ku mä en tiijä.
      No eipä siitä mitään varmistusta ollut, että oliko tää nyt varmasti trolli vai ei ja oli btw tosi tuskasta lukea sun kommenttias. Oikeinkirjotus on ihan jees taito

      Lainaa

    139. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Karma antaa takasin pahemmin! Kuinka saatanan sairas ihminen menee piikittämään korvaushoitolääkettä koiraan? Jos tapaisin tän kaverin henkilökohtaisesti niin saattaa purukalusto mennä uusiks...

      Lainaa

    140. Tulos: 0 (10 ääntä)
      jarskih: Miksi koira pitää ylipäätänsä ottaa kauppareissulle mukaan? Jos koiralle ei ole omaa aikaa niikannattaa miettiä uudelleen sen pitämistä. Loistava esimerkki siitä että koirista kannattaa pitää huolta eikä jättää ulos yksin heitteille pyörätelineeseen kiinni
      Nojoo, ymmärrän sun pointin sinänsä, mutta kyllä mä ainakin tahdon uskoa eläväni maailmassa, missä mä voin huoletta ottaa koiran tai murmelin tai minkä tahansa mukaan kauppareissulle ilman että siihen piikitetään mitään aineita. Järkyttävää, mutta onneks tällästä ei kuitenkaa ihan joka pvä tapahdu.

      Lainaa

    141. Siis ei oikeesti.. 22.4.2013 19:25
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Siis ei saatana! Siis ihan sairasta! Alkaa itkettään kun tota lukee. Miksi ihmiset ei voi antaa niiden eläinten olla rauhassa?

      Lainaa

    142. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Wääk: Tässä on yksi niistä monista syistä, miksi en koskaan ikinä elämässäni kuvittelekkaan jättäväni koiraani valvomatta minnekkään. (Edes omalle pihalle, eräässä lintukodossa pari vuotta sitten hirtettiin pentukoira pihaansa omaan juoksunaruun.) Minulle tekee todella tiukkaa jättää koiraa valvomattomaan autoon edes minuuteiksi. (Hyvillä mielin sen kuitenkin sinne jätän, jos minulla on jatkuva näköyhteys autoon, vaikkapa kioskilta.) Todellakaan en säälisi ko. koiran omistajaa (jos tapahtuma olisi tosi), koska jos todellakin välittää koirastaan niin vähän, että on valmis asettamaan sen alttiiksi kidutukselle, kiusaamiselle, varastamiselle ja tappamiselle, niin on kyllä aivan oikeutettu kärsimään kohtalonsa. Koirat vaan taas syyttöminä kärsivät, mutta olen jo kauan sitten päättänyt olla välittämättä, koska välittämiseni ei sitä faktaa muuta.
      Aika mielenkiintoinen logiikka....Koska sinä olet kohtuullisen vainoharhainen (jos kerran lukittuun autoonkaan ei koiraa yleiselle paikalle voi hetkeksi jättää, harvoin missään kaupan pihalla keskellä päivää autoihin noin vain murtaudutaan) ja välität koirista ja lemmikeistä todella paljon, kuten sanoit. Niin sitten onkin OIKEUS JA KOHTUUS jos toisen koira silvotaan mahdollisimman kivuliaalla tavalla, vain koska joku TOINEN idiootti on silvonnan suorittanut elävän olion nähdessään. Kyllä, sellaisenhan sen pitää kärsiä mahdollisimman ikävällä tavalla. Lähimmäisen välittämisestä tuo nyt ei ainakaan ole. Et varmaan antaisi lastenkaan leikkiä pihalla?

      Lainaa

    143. Tulos: +3 (7 ääntä)
      Jessica: vui äää ! :’< en voi itkee ku muute ripsari levii mut tosi surullist :c
      Siis mitä??

      Lainaa

    144. Tulos: -3 (13 ääntä)
      Eka mietin, miten kukaan voi tehdä tällaista, mutta sitten huomasin: "Helsinki, Southern Finland". Tuo kertoo kaiken oleellisen.

      Lainaa

    145. Tulos: +2 (24 ääntä)
      TÄTÄ EI OIKEASTI TAPAHTUNUT! Satuin näkemään myös tämän julkaisun facebookissa, kun sitä jaettiin räjähdysmäisesti ympäriinsä. Tyyppi itse huomasi jutun vasta liian myöhään ja selittikin asian sillä, että oli ilmeisesti jättänyt facebook-tilinsä auki ravintolassa, hän ei siis itse ole kirjoitellut näitä juttuja, vaan joku muu piripää on tehnyt ilmeisesti harvinaisen mauttoman kepposen tyypin kustannuksella. Joten relax ihmiset.

      Lainaa

    146. Tulos: -3 (9 ääntä)
      No kyllä pitäis sen verran olla ylimääräistä aikaa, että käy kaupassa eri reissulla kun käy koiran kusettamassa. Ei kukaan jätä pientä vauvaakaan vaunuihin kaupan ulkopuolelle odottamaan. Ikinä ei ole koira ollut kauppareissulla mukana, ainakaan niin että sen tarvitsisi yksin odottaa ulkona. Vaikka "moka" onkin ihan kamala ja tuntuu pahalta koiran puolesta, niin ehkä jokainen lukija ottaa tästä opikseen, ettei sitä parasta ja rakkainta ystäväänsä jätetä jatkossa kaupan ulkopuolelle odottamaan - ainakaan yksin.

      Lainaa

    147. Tulos: +4 (10 ääntä)
      jopi: jopi
      Hei Jessicat ja Jopit! Tämä on oikeasti ihan kiva sivusto, josta moni käy hakemassa päivän naurut (no ei ehkä tästä "mokasta", mutta kuitenkin). Älkää viitsikö jatkaa feikkiääliömäisyyksiänne ja provojanne, sillä niistä tulee vain ärsyyntyneeksi. Kiitos!

      Lainaa

    148. Tulos: -11 (21 ääntä)
      Arthur Brown: Kaupunkialueella jos tapahtui niin toivottavasti koira kuoli. Koirissa ei sinänsä ole mitään vikaa ja ovat äärimmäisen hienoja olioita, ongelma on omistajissa jotka jättävät niitä ympäriinsä kun käyvät ties missä, jättävät koiran kytkemättä taajama-alueilla ja eivät kerää koiranpaskoja joita ovat kävelytiet ja puistot täynnä. Jos haluatte vähentää vihamielisyyttä, niin PITÄKÄÄ siitä koirasta ja sen jätöksistä parempaa huolta: Se koira ei ole statusymboli tai koriste, jota voi pitää huolettomasti, vaan pureva kakantuottolaitos, josta pitää pitää huolta.
      No koska ilmottaudut niin pääsen potkimaan kylkiluusi poikki?

      Lainaa

    149. Tulos: +5 (13 ääntä)
      Tässä syy miksi me ei IKINÄ jätetä koiraa kaupan eteen yksin, ei edes pieneksi hetkeksi. Jos jotain pitää kipaista, toinen jää koiran kanssa pihalle ja sitten vaihdetaan vahteja. Yleensä kuitenkin ensin lenkki, sitten kauppareissu. Perkele.

      Lainaa

    150. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Sain näistä kommenteista syövän.

      Lainaa

    151. Tulos: -2 (20 ääntä)
      Huhu: Se joka tuntee/tietää tän ihmisen niin ehdottomasti laittakaa tämä fb-keskustelu poliisille eteenpäin!
      Ettekö te jumalauta ihmiset lue aiempia kommentteja ennenkuin kirjoitatte omanne???? Moni jo sanonu että tämä oli jonkun randomin postaama päivitys jostain raflasta minne oli face jääny päälle....

      Lainaa

    152. Tulos: -6 (6 ääntä)
      Jaa ei mitään hauskaa vai?

      Lainaa

    153. Tulos: -1 (9 ääntä)
      jopi: Täällä huutele saulin narkkari kaveri.
      Ei vittu haha oot hyvä trollaan, menee melkei hermot :-D respect!

      Lainaa

    154. Horrorfield 23.4.2013 18:03
      Tulos: -6 (6 ääntä)
      Minkä takia ei tätä juttua näy etusivulla selatessa?

      Lainaa

    155. Tulos: -15 (25 ääntä)
      Naa: Aika mielenkiintoinen logiikka….Koska sinä olet kohtuullisen vainoharhainen (jos kerran lukittuun autoonkaan ei koiraa yleiselle paikalle voi hetkeksi jättää, harvoin missään kaupan pihalla keskellä päivää autoihin noin vain murtaudutaan) ja välität koirista ja lemmikeistä todella paljon, kuten sanoit. Niin sitten onkin OIKEUS JA KOHTUUS jos toisen koira silvotaan mahdollisimman kivuliaalla tavalla, vain koska joku TOINEN idiootti on silvonnan suorittanut elävän olion nähdessään. Kyllä, sellaisenhan sen pitää kärsiä mahdollisimman ikävällä tavalla. Lähimmäisen välittämisestä tuo nyt ei ainakaan ole. Et varmaan antaisi lastenkaan leikkiä pihalla?
      Todellakin olen vainoharhainen, mitä koirani hyvinvointiin tulee. Ainoa syy, miksi pidän kerrostaloasunnossani väliovea kiinni, on pelko siitä, että joku syöttää postiluukusta koiralleni jotain. Ei tällaisia juttuja usein tapahdu, tuskin koskaan ja tiedostan sen, mutta en todellakaan halua olla ensimmäinen, jolle se tapahtuu. Autoon ei ole vaikeaa murtautua ja hyvin koulutettu, menestyvä rotukoirani varmasti houkuttelee koiravarasta. En ole väittänyt, että välitän lähimmäisistäni (omaisistani toki välitän). Mielestäni on oikein, että paska koiranomistaja joutuu kärsimään teoistaan. Koiraa kohtaan se ei ole oikein, kuten ei myöskään ole kaupan eteen yksin jättäminenkään. Ei ole mitään perusteluja jättää koiraa yksin kaupan eteen, itse olette lemmikkinne hankkineet, itse olette asuinpaikkanne valinneet, itse saatte sykklöidä 10km päähän kauppaan ja itse kärsiä siitä. Koira ei ole tehnyt mitään pahaa, ei ole tarvetta kiusata sitä ja laittaa se vaaroille alttiiksi oman laiskuutenne takia. Ikinä en ole nähnyt kaupan pihassa iloista koiraa, ainoastaan ahdistuneita ja pelokkaita parkoja. Kaikki miinukset, joita annatte, huutaa "hei, olen lahopää koiranomistaja, jota ei voisi vähempää oman koiran hyvinvointi kiinnostaa". Katsokaa niitä rakkejanne ja miettikää, onko ne kauppareissut sille tosiaan sen arvoisia.

      Lainaa

    156. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Noi "kaverit" olisi kiva tavata linnassa. Olisi snadi jumppahetki tiedossa....

      Lainaa

    157. forever_young 26.4.2013 0:27
      Tulos: +1 (7 ääntä)
      Wääk: Ei tällaisia juttuja usein tapahdu, tuskin koskaan ja tiedostan sen, mutta en todellakaan halua olla ensimmäinen, jolle se tapahtuu.
      Amen. Kun mietimme motiiveja jättää koira yksin johonkin (esim. auto, kaupan piha ym.) niin en ainakaan itse keksi muita kuin nk. käytännöllisyys eli suoravedolta sanottuna laiskuus. Oma koirani on myös useammanpennin maksanut muotovalio, rakas perheenjäsen, toveri ja muuta siltäväliltä. Olen tehnyt tietoisen valinnan sen hankinnasta ja olen sitä hoitanut vuosia varmistaen sen hyvinvoinnin ja turvallisuuden. Koirani ollessa pentu, se sai jopa kulkea kauppareissut mukana siis kassissa möllötti kun tein ostokset (tiedän ei varmasti nykyään sallittua..) ja olen itsekin huomannut moninaisia vaara tilanteita kun koiria on jätetty yksin yleisillepaikoille stressaantumaan. Pidän itsekin välioven kiinni, sillä ikinä ei tiedä mitä hulluja sitä asuukaan lähistöllä, eikä ikinä voi olla liian varovainen mitä tulee omiin rakkaisiin ja läheisiin. Miksi ottaa sitä riskiä, vaikka se olisi kuinka mitätön jos sen voi jättää ottamatta pienillä valinnoilla ja vaivannäöllä.

      Lainaa

    158. Tulos: 0 (8 ääntä)
      Yli opistö hörhö: Jälleen olisi pesäpallomailalle hommia
      Pesismaila? Pfft. Haulikolle pikemminkin.

      Lainaa

    159. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Nauku: Ei edes äidit, isät, sisarukset, sukulaiset, ystävät, rakastetut? Narkkaritkin ovat ihmisiä ja heillä on ihmisarvo ja -oikeudet. Saattaisi silmä silmästä-tyypeillekin tulla itku silmään kun arvosi punnittaisiin yksinomaan teoissasi.
      Luonnollisesti narkkaritkin on ihmisiä. Kaikki narkkarit ei kuitenkaan kiduta koiria. Ihmisessä on jotakin todella perustavanlaatuista mätää, jollei elävää olentoa tippaakaan kunnioita. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa oletko alkoholisti, narkkari tai muuta vastaavaa. Jos sulla on sisälläs kyky olla täysi pa*kaläjä, niin se on se, mikä sut ihmisenä määrittelee. Ei kaikki ihmiset ikinä pysty tuollaiseen julmuuteen ja suoraansanoen maailma olis parempi paikka, jos tuo julmuus vaan kuolisi pois.

      Lainaa

    160. Tulos: +1 (7 ääntä)
      siplirovasta: Kaikilla ei ole lähisiwaa eikä autoa, vaan se ainoa kauppa saattaa olla viiden kilometrin kävelymatkan päässä, jolloin tulee heitettyä 10 kilometrin lenkki, jonka aikana koiran saisi aika näppärästi liikutettua ilman, että pitää lähteä tekemään uutta samanlaista heti kauppareissun jälkeen. Koiran voi myös opettaa odottamaan rauhallisesti kaupan edessä niin ettei sen tarvitse hätääntyä. Mielestäni kauppojen eteen pitäisi niiden täysin turhien koukkujen sijaan tehdä muutama säilytyshäkki koirille, tai sitten koira pitäisi saada ottaa kauppaan sisälle mukaan, kuten monissa muissa maissa.
      Joo,kissoille samanlaiset häkit. ja norsuille kans.

      Lainaa

    161. Tulos: 0 (4 ääntä)
      Aika sirkus käynnissä, pellejäkin on joka lähtöön :D

      Lainaa

    162. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Se joka on valmis kiduttamaan viatonta luontokappaletta, saa mun puolesta itselleen saman tuomion. "Vaan 1mg subua", se on koiralle enemmän kuin liikaa. Edes vitsinä ei olisi hauska.

      Lainaa

    163. Tulos: +9 (21 ääntä)
      Sen verran pakko kommentoida että ihmisillä on tosi huono tapa kommentoida kuvia. Tässäkin jutussa tiesi heti että on mahdollista että on facebookkiin murtautuminen, tai joku vastaava, ja usein vastauksen saisi edellisistä kommenteista . Toinen asia, vaikka noin olisi joskus jollekkin käynyt, vain hyvin suuri idiootti ensinnäkään uhkaa tappaa, hakata, potkia pallit irti tai kertoa tämän henkilön osoite/koko nimi. Kertokaa asiasta poliisille, he tekevät asialle jotain jos asia pitää paikkaansa. Tulee monta tapausta USA:sta mieleen missä lehti on julkaissut lapsen tai jonkun muun murhasta epäilyn kuvan, ja ennen kuin poliisi on ehtinyt ilmoittaa tiedon vääräksi henkilö on tapettu. Ja kolmas asia, jopi, olet huono, selvästi häiriintynyt, hyvin huonolla huumorin tajulla varustettu pikku lapsi joka "trollailee" täällä, mene ulos leikkimään, etsi ystäviä ja oikeaa kuvaa maailmasta, ei niin mustavalkoista. Ja vielä neljäs juttu, narkkaritkin ovat ihmisiä, useimmat parempia kuin te jotka juotte perjantaisin perseet, huudatte Lapsille/vaimolle/miehelle/tuntemattomalle/poliisille ja sitten hiukan tappelette. Useimmilla on hyvin vaikeaa ollut, kuten yhteiskunnassamme helposti on, ja he eivät ole nähneet tietä pois. Jos he pääsevät huumeista irti, he ovat melko varmasti parempia ihmisiä kuin moni muu, koska he ovat nähneet pohjan, kokeneet syvimmät masennukset ja pelot, ja kun he näkevät elämän uudessa valossa kaikki on paremmin. Terveisin- Lainaaa

      Lainaa

    164. Järki päähän 30.4.2013 16:14
      Tulos: +9 (17 ääntä)
      Wääk: Todellakin olen vainoharhainen, mitä koirani hyvinvointiin tulee. Ainoa syy, miksi pidän kerrostaloasunnossani väliovea kiinni, on pelko siitä, että joku syöttää postiluukusta koiralleni jotain. Ei tällaisia juttuja usein tapahdu, tuskin koskaan ja tiedostan sen, mutta en todellakaan halua olla ensimmäinen, jolle se tapahtuu. Autoon ei ole vaikeaa murtautua ja hyvin koulutettu, menestyvä rotukoirani varmasti houkuttelee koiravarasta. En ole väittänyt, että välitän lähimmäisistäni (omaisistani toki välitän). Mielestäni on oikein, että paska koiranomistaja joutuu kärsimään teoistaan. Koiraa kohtaan se ei ole oikein, kuten ei myöskään ole kaupan eteen yksin jättäminenkään. Ei ole mitään perusteluja jättää koiraa yksin kaupan eteen, itse olette lemmikkinne hankkineet, itse olette asuinpaikkanne valinneet, itse saatte sykklöidä 10km päähän kauppaan ja itse kärsiä siitä. Koira ei ole tehnyt mitään pahaa, ei ole tarvetta kiusata sitä ja laittaa se vaaroille alttiiksi oman laiskuutenne takia. Ikinä en ole nähnyt kaupan pihassa iloista koiraa, ainoastaan ahdistuneita ja pelokkaita parkoja. Kaikki miinukset, joita annatte, huutaa “hei, olen lahopää koiranomistaja, jota ei voisi vähempää oman koiran hyvinvointi kiinnostaa”. Katsokaa niitä rakkejanne ja miettikää, onko ne kauppareissut sille tosiaan sen arvoisia.
      Sanoit koirasi olevan menestynyt, joten aattelen että mahdollisesti olet koiraasi käyttänyt näyttelyissä. Onko se sitten jotenkin hyväksyttävämpää kulettaa koiraa vieraissa paikoissa vieraiden ihmisten lääpittävänä? Oletko ajatellut miten paljon koiranäyttelyt mahdollisesti stressaa koiraa? Järki päähän nyt. Minä en koiraani missään kuplassa kasvata ja kyllä jätän koirani sillointällöin kaupan eteen ihan yksin odottamaan, mutta se ei tee minusta laiskaa tai huonoa koiranomistajaa. Se kertoo jo jotain kasvatuksesta ja koiran hermorakenteesta jos koira ei viittä minuuttia osaa olla yksin kaupan edessä. Toki tämäkin asia riippuu ihan asuinalueesta, enhän itsekkään jättäisi koiraani isolla paikkakunnalla minnekkään yksin, mutta asun pikkukylässä eikä täältä ole koiria kauppojen edestä viety.

      Lainaa

    165. Tulos: +8 (8 ääntä)
      kyllä,minä ilmoitin asiasta poliisille jonka jälkeen tuli tieto että joku oli päässyt käyttämään tämän henkilön facebook-tiliä ja kirjoittanut tuon läpällä.aika sairasta touhua.

      Lainaa

    166. Tulos: +1 (1 ääni)
      Taas sellanen kaveri että vaikka ei olis nähny niin tekis mieli pieksää.

      Lainaa

    167. Tulos: -1 (13 ääntä)
      Jessica: vui äää ! :’< en voi itkee ku muute ripsari levii mut tosi surullist :c
      pissikset

      Lainaa

    168. Tulos: 0 (12 ääntä)
      herikibb: Mä satuin näkeen tän jdutun facebookissa ja juttuhan tais olla niin että tän tyypin tilillä oli käyny joku muu tai hakkeroinu tän tilin, ei siis mikään poliisiasia mutta vitun paskaa läppää kaveri kyllä heittäny
      Ettei ois vaan Saulille tullu kakka housuun seuraavana päivänä ku on tajunnu että voi joutua k*seen ku on feissarissa selittäny mitä on piripäissään tullu tehtyä, ja yleensä kavereiden vitsit jos face on sattunu jäämään auki on jotai ihan kevyttä vitsailua, ei voi kellään olla ihan näin sairaita kavereita.. Toivottavasti joku piikittää Sauliin vaikka ilmaa, tai sitten näihin kavereihin jos tili on oikeestikki tullu hakkeroitua, mut epäilen kyllä.

      Lainaa

    169. jere pietilä 31.7.2013 2:03
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      vittu mitä pellejä noita pikku narttuja pitäis naida pesismailalla perseeseen ja päähän oikeen ajan kanssa... ja mä lupaan hoitaa homman ilmatteeksi kunha noi pellet tuodaan mun nokan eteen... vitun sairasta touhua... eläimet jätetään rauhaan siinä missä lapset ja vanhuksetkin perkele....

      Lainaa

    170. Tulos: -2 (6 ääntä)
      Moe: Se mitä et tekisi vauvalle niin älä tee koiralle. Koiran jättäminen ulos yksin on typerää ja itsekeskeistä: “En jaksa eka lenkittää koiraa ja sitten mennä kauppaan joten jätän puolustuskyvyttömän eläimen yksin odottamaan.”
      Jaahas,ja milläköhän vitun perusteella koira on puolustuskyvytön? Sillä on (toivottavasti) HAMPAAT SUUSSA suatana, se voi PURRA jos tulee vaaratilanne!

      Lainaa

    171. Tulos: -5 (13 ääntä)
      jopi: Miksi narkkareita pitäisi paapoa?Kuoppaan vaan bensaa päälle ja stidi perää ketää ei kiinosta.Ompahan 1 narkkari vähemmän.Itsepähän on tiensä valinnut
      Haistappa mies paska, idiootti!!!! Mun oma isä on nyt ollu 7v kuivilla ja kyllä entinen narkomaani ja alkoholisti, silti kiltein ihminen jonka tiedän, eikä ole tehnyt kellekkään pahaa muutakuin itselleen, joten vedä se turpa rullalle ja vähän äkkiä!! Tillaset huorankakarat sais tappaa jotka ei tiedä vittuakaan mistä puhuu, yleensä narkomaaneiksi ajautuu oikesti kiltit ihmiset jotka jäävät helposti jalkoihin, koulukiusatut yms. huumeet vie mennessään antaa voimaa ja sellaista asennetta että pärjäis edes jollekkin, lukisit joskus ja kävisit terveyssivuilla jne. Jos lukisit niin tietäsit edes vitun kakara jotain ja ihan sama minkä ikäinen olet mutta jos tollaisia kirjottelet niin sivistyksesi on 10v tasolla, auta armias jos tietäsin kuka mahdat olla, tää likka tulis ja vetelis nii lujaa korville!

      Lainaa

    172. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Peetro: Haistappa mies paska, idiootti!!!! Mun oma isä on nyt ollu 7v kuivilla ja kyllä entinen narkomaani ja alkoholisti, silti kiltein ihminen jonka tiedän, eikä ole tehnyt kellekkään pahaa muutakuin itselleen, joten vedä se turpa rullalle ja vähän äkkiä!! Tillaset huorankakarat sais tappaa jotka ei tiedä vittuakaan mistä puhuu, yleensä narkomaaneiksi ajautuu oikesti kiltit ihmiset jotka jäävät helposti jalkoihin, koulukiusatut yms. huumeet vie mennessään antaa voimaa ja sellaista asennetta että pärjäis edes jollekkin, lukisit joskus ja kävisit terveyssivuilla jne. Jos lukisit niin tietäsit edes vitun kakara jotain ja ihan sama minkä ikäinen olet mutta jos tollaisia kirjottelet niin sivistyksesi on 10v tasolla, auta armias jos tietäsin kuka mahdat olla, tää likka tulis ja vetelis nii lujaa korville!
      Ja ei en puolusta asian tekijöitä millään tavalla onhan tuo sairasta ja todella väärin jos edes on totta niinkuin olen ymmärtänyt. Mutta monet ns. tervehenkisetkin tekevät tollaisia asoita, polttavat kissoja jne.Ihmiset jotka tekevät tollaista ansaitsevat kovan rangaistuksen jota ei ikävä kyllä Suomessa saa-.-

      Lainaa

    173. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Jätän joskus itsekkin koirani kaupan eteen mutta asunkin niin pienellä paikkakunnalla että kaikki tietää kenen koira se on ja koiranikin tuntee koko kylän:) Mutta vain silloin jos olen lenkillä koiran kanssa ja menossa kotiin päin ja huomaan että tupakat on loppu tai maito, menee korkeintaan se 5min. joku naapurinmummo voi olla rapsuttelemassa ja kehuu että "juu oon nähny sut tän koiran kans tiesin heti kenen koira on" Pienen paikkakunnan etuja:D

      Lainaa

    174. Tulos: -23 (25 ääntä)
      Meinasin kuolla nauruun.

      Lainaa

    175. Tulos: +8 (8 ääntä)
      Itkin

      Lainaa

    176. Tulos: -12 (12 ääntä)
      Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa joku piski?

      Lainaa

    177. Tulos: +3 (5 ääntä)
      :´´( Sairasta en ikinä haluis tollast kamuu.... >:(

      Lainaa

    178. Tulos: -1 (1 ääni)
      Eiii,puudelit on mun suosikkeja! Vitun mulkku jätkä,tekis mieli tehä tolle kostoks jotain pahempaa! Toivpttavasti oli pila...

      Lainaa

    179. badgehunter 2.4.2015 21:36
      Tulos: -1 (1 ääni)
      Mari: Valitettavasti tuosta selviää sakoilla. Viime vuonna ne kaksi koiraa hengiltä näännyttänyt tyyppikin sai vaan 500 e sakkoa eikä muuta.
      siis sakoilla selviää siitä että omistaa huumeita? O.o

      Lainaa

    180. badgehunter 2.4.2015 21:38
      Tulos: +1 (5 ääntä)
      Teppo: Meinasin kuolla nauruun.
      nana: Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa joku piski?
      Voisitteko kertoa osoitteenne niin voisin tulla teille tekemään samoin? saisitte tietää suunnilleen mitä tuo koira sai kokea.

      Lainaa

    181. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Mitenköhän tämä juttu sitte pääty?

      Lainaa

    182. Tulos: -1 (1 ääni)
      KUn todellisuus hämärtyy jälki on surullista kuin hallituksella.

      Lainaa

    183. Pääskynen 13.9.2017 15:06
      Tulos: -1 (1 ääni)
      Masurkan takaa... ei helvetti, täähän on sattunu ihan lähellä :(

      Lainaa

    184. Eläinrakas 10.11.2018 20:50
      Tulos: -1 (3 ääntä)
      Ja tän takia en pidä elämässäni ihmisiä jotka käyttää huumeita aktiivisesti. Ja tän takia en ikinä ota koiraa mukaan kauppaan ja vedän kilarit jos hoitaja niin tekee ku oon reissussa... kuolis tollaset ihmissaastat... enkä tällä tarkota huumekäyttäjiä vaan ihmisiä jotka rääkkää eläimiä tai toisia ihmisiä...

      Lainaa

    185. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Ei siinä tarpeeksi että joku ääliö ylipäätään tekee jotain noin sairasta, mutta vielä ylpeilee siitä Facebookissa.

      Lainaa

    186. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Eläinrakas: Ja tän takia en pidä elämässäni ihmisiä jotka käyttää huumeita aktiivisesti. Ja tän takia en ikinä ota koiraa mukaan kauppaan ja vedän kilarit jos hoitaja niin tekee ku oon reissussa… kuolis tollaset ihmissaastat… enkä tällä tarkota huumekäyttäjiä vaan ihmisiä jotka rääkkää eläimiä tai toisia ihmisiä…
      Riippuu ihan huumeesta mitä tulee käytettyä passiivisesti ja mitä aktiivisesti.. toiset näet passivoi ja toiset aktivoi.

      Lainaa

    187. Tulos: +1 (1 ääni)
      Tollaset paskalävet ei sais kulkee vapaana... voi koira parkaa.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kiristää, kiduttaa, koira, varastaa

  • Uusimmat

  • Kategoriat