Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kahakka kirpputorilla, osa 10

Joku taitaa ottaa Aku Ankan taskukirjat hieman liian tosissaan.
Kahakka kirpputorilla, osa 10

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 63 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1459 (1491 ääntä)
      Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.

      Lainaa

    2. Tulos: +499 (541 ääntä)
      Nina... mitä helvettiä?

      Lainaa

    3. mikki hiiri 27.6.2013 2:46
      Tulos: +475 (517 ääntä)
      Jotenkin osaan samaistua ton Ninan vitutukseen. :) Vaikkakin olisin itte jättäny ton turhan nillityksen pois.

      Lainaa

    4. Tulos: +428 (480 ääntä)
      Millä logiikalla Jaana on se jolla on rahankiilto silmissään jos hän on nimenomaan ostamassa jotain? :--D No jaa, eipä Ninan jutuissa muutenkaan minkäänlaista järkeä näy olevan.

      Lainaa

    5. Tulos: +74 (204 ääntä)
      Ei vituta. T: Nina :D

      Lainaa

    6. Tulos: +271 (287 ääntä)
      Tiedän tunteen kun jotain pöllitään nenän edestä mutta voi hyvä luoja Nina..

      Lainaa

    7. Tulos: +56 (108 ääntä)
      "kuten sanoin kiitos mutta ei kiitos" täsä repesin äänee XD

      Lainaa

    8. Tilitantti 27.6.2013 4:24
      Tulos: +196 (206 ääntä)
      Dane: Millä logiikalla Jaana on se jolla on rahankiilto silmissään jos hän on nimenomaan ostamassa jotain? :–D No jaa, eipä Ninan jutuissa muutenkaan minkäänlaista järkeä näy olevan.
      No kato ku, JÄLLEENMYYNTI :D Nina ties pokkareiden arvon, niin aatteli, et muut ostaa niitä vain niiden arvokkuuden vuoksi 8) (todennäköisesti oli hänen taka-ajatuksensa Noilla kirppiksillä pyörii paljon sellasta väkee, joka ostaa vanhaa ja antiikkia halvalla ja jälleenmyy sit korkeampaan hintaan. Ihan en kyl ole varma, et oliko Ninalla tarkotus myyä etiäpäin. Miksi listata noin tarkkaan, jos on? :D

      Lainaa

    9. Tulos: +172 (182 ääntä)
      Sen verran vanhoja ovat, että jos vielä kunnossa ovat niistä voi eteenpäin myytynä saada ihan hyvätkin rahat. Voi siinä olla siis rahankiilto silmissä Jaanalla, vaikka enemmän veikkaisinkin Ninaa...

      Lainaa

    10. Heppatyttö98 27.6.2013 5:02
      Tulos: +79 (83 ääntä)
      Tää on selvästi jatkoa mokalle "Päivi tahtoo telkkarin". Vois olla vaikka "Nina tahtoo taskarin".

      Lainaa

    11. Puolikiero_savolainen 27.6.2013 7:48
      Tulos: +8 (56 ääntä)
      Hubu: Ei vituta. T: Nina
      Kyllä v***ttaa. Ja miksei, yritithän ahneuksissasi rohmuta vanhat taskarit, mut ei onnannut! Häpeä jo..

      Lainaa

    12. Tulos: -140 (166 ääntä)
      Ymmärrän Ninaa täysin. Vituttaahan tollanen ja sit muut tulee viel inisee jostain käytöstavoista.

      Lainaa

    13. Tulos: +65 (89 ääntä)
      Niistä ensimmäisistähän on otettu uusintapainoksia 2010. En jaksa uskoa kenenkään olevan niin tyhmä, että myisi alkuperäisiä naamakirjassa.

      Lainaa

    14. Tulos: +130 (136 ääntä)
      Saanen nyt ihan näin ääneen ihmetellä, että mikä HELVETTI oikeasti ajaa aikuiset ihmiset sotimaan jostain akkareista ja vauvojen potkupuvuista ja auta armias, jos jossain ollaan myymässä kolmipyörää, sittenhän sitä vasta on helvetti irti! Oikeasti come on, nyt puhutaan kuitenkin Facebookin kirpputoreista :DD

      Lainaa

    15. SeOSellast 27.6.2013 8:59
      Tulos: +49 (75 ääntä)
      Hubu: Ei vituta. T: Nina
      Sinä myöhästyit. Sillä ei ole väliä, olitko myöhässä viikon, tunnin vai sekunnin, lopputulos silti sama. Paina se mieleesi.. Ja kerroha, mitä ensimmäisen huutajan käytöksessä on parannettavaa? Hoh, Nina, grow up.

      Lainaa

    16. Tulos: +24 (30 ääntä)
      Valitettavan usein kyllä näkyy sitäkin kun joidenkin mielestä ne ovat täyttä roskaa :)
      kampela: Niistä ensimmäisistähän on otettu uusintapainoksia 2010. En jaksa uskoa kenenkään olevan niin tyhmä, että myisi alkuperäisiä naamakirjassa.

      Lainaa

    17. Tulos: +18 (44 ääntä)
      Nina.I't's not PMS,it's you...

      Lainaa

    18. Tulos: +90 (96 ääntä)
      minski: Ymmärrän Ninaa täysin. Vituttaahan tollanen ja sit muut tulee viel inisee jostain käytöstavoista.
      Harmittaahan se, kun huomaa jonkun toisen ehtineen ensin. Mitään muuta tuossa ei olekaan ymmärrettävissä. Tuskin Ninalla oli mitään etuosto-oikeutta noihin taskareihin, joten Jaanalla ei ollut mitään velvoitetta odotella, että olisikohan siellä Nina kirjoittelemassa tarpeettoman pitkää ja epäkäytännöllistä listaa noista kaikista. "Kiva rohmuta akuja, joita et edes välttämättä kaikkia tarvitsisi" Millä perusteella Ninalla on oikeus rohmuta Akuja, jos Jaanalla ei ole? Ninan pitäisi opetella, ettei itkemällä ja inisemällä saa yleensä aikaan muuta kuin pahaa mieltä kaikille.

      Lainaa

    19. Tulos: -94 (154 ääntä)
      Vilma: a. “Kiva rohmuta akuja, joita et edes välttämättä kaikkia tarvitsisi” Millä perusteella Ninalla on oikeus rohmuta Akuja, jos Jaanalla ei ole? Ninan pitäisi opetella, ettei itkemällä ja inisemällä saa yleensä aikaan muuta kuin pahaa mieltä kaikille.
      Kyseessä on naiset. Vai milloin olette nähneet kun miehet sotivat jostain virveleistä ja autonrenkaista vastaavalla tavalla...

      Lainaa

    20. Tulos: +83 (85 ääntä)
      Olis vissiin kannattanu ensin alustavasti varata ne, ja sitten vasta rustaamaan tuota tarkempaa listaa.

      Lainaa

    21. Sillälailla 27.6.2013 10:37
      Tulos: +50 (70 ääntä)
      tyhmä: Nina… mitä helvettiä?
      Mullekaikkihetinyt. Sitä helvettiä. Vapaan kasvatuksen hedelmä.

      Lainaa

    22. Taskupokkari 27.6.2013 10:52
      Tulos: +37 (43 ääntä)
      Eiväthän nuo taskarit niin hirveän arvokkaita ole, jos ei sitten satu olemaan 1. painos. Mitä kyllä vahvasti epäilen.

      Lainaa

    23. Tulos: -7 (41 ääntä)
      vitu ääliö toi nina.. get a life mite voi ol noi tyhmä :''D

      Lainaa

    24. Tulos: -21 (45 ääntä)
      Voin kuvitella ninan kodin: vuorattu aku ankoilla, ja lattiat tehty nuista taskareista tms.. Ihme fanaatikko.

      Lainaa

    25. Tulos: +23 (29 ääntä)
      Siruka: Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.
      ..Jäin mietiskelemään ihan samaa.. ite keräilen akuankkoja ja tosiaan noita vanhempia näkee joskus myytävän reippaasti yli sadalla eurolla

      Lainaa

    26. Tulos: -8 (30 ääntä)
      Siis, miten Jaanalla voi olla rahankiilto silmissään jos hän ostaa jotain?

      Lainaa

    27. Tulos: +66 (74 ääntä)
      Suuttuukohan Nina jos kaupastakin on loppunut joku tuote koska "joku on käynnyt sen ostamassa ennen häntä"?

      Lainaa

    28. Tulos: +121 (123 ääntä)
      joku: Suuttuukohan Nina jos kaupastakin on loppunut joku tuote koska “joku on käynnyt sen ostamassa ennen häntä”?
      "Kun mä vartavasten tein ostoslistaa ja sä rohmusit tomaatit joita et edes syö!!!"

      Lainaa

    29. Tulos: -14 (104 ääntä)
      ilmo: Kyseessä on naiset. Vai milloin olette nähneet kun miehet sotivat jostain virveleistä ja autonrenkaista vastaavalla tavalla…
      Miten kommentti on saanut noin paljon miinuksia, koska tämä on ihan totta? Vai juuriko siksi, vihaiset naiset ovat laittaneet miinuksia, koska kolahti omaan nilkkaan? Olen jäsenenä sekä äijä-kirppiksellä, että tavan kirppiksellä ja voin sanoa, että äijä-puolella ei IKINÄ ole ollut kahakkaa pystyssä, koska pystyvät maalaisjärjellä pelkästään miettimään esim.sääntöjä (tälle äijä-kirppikselle tosin huolitaan naisiakin -kuten itse olen -, mutta siellä ei marmattajia näy). Tavan kirppiksellä naiset nillittävät pienestäkin asiasta, en käsitä miten voi kehittää riitaa esim.tuotteen varaamisesta. Kirppiksellä "virallinen" varaus kirjoitetaan "alustava varaus tai varaan". Auta armias, kun joku on kirjoittanut epähuomiossa tuotteeseen vaikka "minulle!" niin johan siellä on seuraavaksi "varaan!", jolloin tuote menee nimenomaan tälle "varaan"-tyypille,koska on varannut tuotteen oikeilla sanoilla. Ei miesten kanssa tarvitse tuollaisia sääntöjä olla, koska joka ikinen kyllä ymmärtää, että "minulle" on varaus. Sellaisia tappeluita noista syntyy, että huhhuh..

      Lainaa

    30. Tulos: +17 (21 ääntä)
      En usko että noi on 1.painoksia, esim minulla on tässä kädessä tuo ylhäällä kuvassa oleva nro. 2 ja tämä on neljäs painos vuodelta 1989 joka maksoi muistaakseni kirpputorilla ehkä jotain 2 - 3 euroa

      Lainaa

    31. Tulos: +3 (7 ääntä)
      On se niin vaikeaa se elämä.

      Lainaa

    32. Tulos: +18 (28 ääntä)
      Miten ihmeessä näihin facen kirppariryhmiin eksyy_aina_nämä kaikkein junteimmat ihmiset? Voi luoja kun voi joku (tässä tapauksessa Nina) olla taas noin hel*etin typerä!

      Lainaa

    33. Ostaa ja myy 27.6.2013 18:17
      Tulos: +35 (35 ääntä)
      Myyjälle on kaikin puolin paljon helpompaa, jos joku ottaa kaikki, eikä rovella.

      Lainaa

    34. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Oo, kiitos feissarimokat kun autoitte mua ymmärtämään minkälaisen kultakaivoksen päällä näköjään istun :D

      Lainaa

    35. Tulos: -3 (11 ääntä)
      (naamapalmu päänläpi)

      Lainaa

    36. Tulos: +62 (86 ääntä)
      Nopsa: Miten kommentti on saanut noin paljon miinuksia, koska tämä on ihan totta? Vai juuriko siksi, vihaiset naiset ovat laittaneet miinuksia, koska kolahti omaan nilkkaan? Olen jäsenenä sekä äijä-kirppiksellä, että tavan kirppiksellä ja voin sanoa, että äijä-puolella ei IKINÄ ole ollut kahakkaa pystyssä, koska pystyvät maalaisjärjellä pelkästään miettimään esim.sääntöjä (tälle äijä-kirppikselle tosin huolitaan naisiakin -kuten itse olen -, mutta siellä ei marmattajia näy). Tavan kirppiksellä naiset nillittävät pienestäkin asiasta, en käsitä miten voi kehittää riitaa esim.tuotteen varaamisesta. Kirppiksellä “virallinen” varaus kirjoitetaan “alustava varaus tai varaan”. Auta armias, kun joku on kirjoittanut epähuomiossa tuotteeseen vaikka “minulle!” niin johan siellä on seuraavaksi “varaan!”, jolloin tuote menee nimenomaan tälle “varaan”-tyypille,koska on varannut tuotteen oikeilla sanoilla. Ei miesten kanssa tarvitse tuollaisia sääntöjä olla, koska joka ikinen kyllä ymmärtää, että “minulle” on varaus. Sellaisia tappeluita noista syntyy, että huhhuh..
      Siksi, että muutaman hassun naisyksilön perusteella yleistyksiään heittävät idiootit käyvät aivoon. Täälläkin on ollut mokissa kirpparikahakoita, joissa osallistujana on ollut myös miehiä. Laskepa huviksesi mikä on prosentuaalinen häirikkömäärä, jos kirpparilla on 5000+ jäsentä ja heistä ehkä maksimissaan 10 jaksaa mussuttaa turhista asioista. Sitten joku paukapää kuitenkin heittää "naiset!!"-kommentin, ja se ärsyttää esim. minua naisena, koska nämä kahakat eivät mitenkään liity minuun tai muihin 4000+ kirpparin naisjäseneen. En tiedä, mikä määrä tästä 5000 voisi olla naisia, mutta enemmistöä veikkailisin. Totta kai enemmistössä on enemmän häiriköitäkin.

      Lainaa

    37. Tulos: -29 (67 ääntä)
      Maya: Siksi, että muutaman hassun naisyksilön perusteella yleistyksiään heittävät idiootit käyvät aivoon. Täälläkin on ollut mokissa kirpparikahakoita, joissa osallistujana on ollut myös miehiä. Laskepa huviksesi mikä on prosentuaalinen häirikkömäärä, jos kirpparilla on 5000+ jäsentä ja heistä ehkä maksimissaan 10 jaksaa mussuttaa turhista asioista. Sitten joku paukapää kuitenkin heittää “naiset!!”-kommentin, ja se ärsyttää esim. minua naisena, koska nämä kahakat eivät mitenkään liity minuun tai muihin 4000+ kirpparin naisjäseneen. En tiedä, mikä määrä tästä 5000 voisi olla naisia, mutta enemmistöä veikkailisin. Totta kai enemmistössä on enemmän häiriköitäkin.
      En vain ymmärrä miten voi niin suunnattomasti ärsyttää, jos sanotaan "naiset", kun kuitenkin näkee kirpparilla niitä kanalaumassa nillittäviä naisia, vaikkakin vain kymmenen niin kyllä niitä on. Ei minua haittaa esim.yleinen heitto "naiset ratissa", koska tiedän kyllä olevani paljon parempi kuski kuin moni mies, enkä jaksa tuhahtaa moisesta. Eikä haittaa, jos kirpparipalstojen naisista mainitaan, koska tiedän, etten itse kuulu niihin tapauksiin enkä siis jaksa moisesta kiukustua. Kyllä miehistäkin sanotaan esim.miten "putkiaivoja" ovat, mutta jaksaako miehet siitä käydä mussuttamaan "taas meitä yleistetään" jnejne. -EIVÄT, koska eivät ota kaikkea niin tosissaan. Oikeasti. Kommenttisi kertoo taas kaiken, kuinka tosissaan voikin ärsyttää heitot, joita voivat olla tarkoitettu vitsilläkin. Ja jos eivät olekaan, niin miksi sellaisesta tuhahtaa, itse en jaksa välittää joka ikisestä maailman yleistyksestä, koska muutenhan hajoaisi pää. Tiedän mitä olen, ei minun tarvitse ärsyyntyä siitä, että joku mainitsee vain "naiset sitätätäjatuota". PS. Tervetuloa Etelä-Karjalan kirpparipalstalle, karjalaiset naiset tuppaavat olemaan normaalia suomalaista kansaa tosikkomaisempia ja katkerampia, joten ymmärtäisit silloin mielipiteeni naisista kirpparilla.

      Lainaa

    38. Tulos: +64 (76 ääntä)
      Nopsa: En vain ymmärrä miten voi niin suunnattomasti ärsyttää, jos sanotaan “naiset”, kun kuitenkin näkee kirpparilla niitä kanalaumassa nillittäviä naisia, vaikkakin vain kymmenen niin kyllä niitä on. Ei minua haittaa esim.yleinen heitto “naiset ratissa”, koska tiedän kyllä olevani paljon parempi kuski kuin moni mies, enkä jaksa tuhahtaa moisesta. Eikä haittaa, jos kirpparipalstojen naisista mainitaan, koska tiedän, etten itse kuulu niihin tapauksiin enkä siis jaksa moisesta kiukustua.
      Koska tuollaiset yleistykset vaikuttavat aika paljon siihen, miten naisiin sitten suhtaudutaan. Samahan se, mitä joku Feissarimokissa kirjoittaa, mutta se pistää vihaksi että monet miehet eivät ota naisia tosissaan, koska heillä on oikeasti tuollainen käsitys, että naiset ovat kaikessa ihan hölmöjä ja valittavat tyhmistä pikkuasioista. Se sitten näkyy vaikkapa siinä, ettei jaksa kuunnella mitään mitä naiset sanovat, vaikka kyse olisi omasta vaimosta. Sitten tulee ero ja valitetaan että ämmiin ei voi luottaa ja naisia ei voi ymmärtää. Olipa oma asenteesi mikä tahansa, joka tapauksessa monet niputtavat sinut siihen samaan "kanalaumaan" ja "nillittäjien" joukkoon, koska olet nainen. On samantekevää miten käyttäydyt. En minäkään riehu kirppareilla valittamassa, mutta tiedän että tuollaiset "naiset"-kommentit koskevat kaikkia, joilla ei ole penistä. Jos se ei suututa sinua, voisit edes hyväksyä, että muita suututtaa.

      Lainaa

    39. Tulos: -19 (35 ääntä)
      Mursu: Voi teitä naisia....

      Lainaa

    40. asdfghjklö 28.6.2013 3:36
      Tulos: -24 (46 ääntä)
      "Koska tuollaiset yleistykset vaikuttavat aika paljon siihen, miten naisiin sitten suhtaudutaan. Samahan se, mitä joku Feissarimokissa kirjoittaa, mutta se pistää vihaksi että monet miehet eivät ota naisia tosissaan, koska heillä on oikeasti tuollainen käsitys, että naiset ovat kaikessa ihan hölmöjä ja valittavat tyhmistä pikkuasioista." Mun mielest toi nyt on ihan paskaa, jos näkee naisia jotka mokaa, niin mun mielestä siihe voi ihan hyvin heittää läpällä että "naiset", minua se enemmänkin huvittaa, etenkin jos itse mokaan ja tuo kommentti jostain kuuluu. Ja on tuokin aika yleistämistä, että miehillä olisi käsitys että naiset ovat kaikessa hölmöjä, ei pidä paikkaansa mielestäni. Ihmiset voisivat ottaa välillä rennosti eikä ottaa kaikkea niin tosissaan :D ja kyllähän niitä "miehet" -kommenttejakin heitellään aika yleistävään sävyyn, joten miksi naiset saavat sanoa miehistä niin, mutta naisista ei saa todeta mitään? Terveisin nainen

      Lainaa

    41. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Öö.. "Naiset, miehet" - Potato patato. Mitä väliä? :D

      Lainaa

    42. viertolan jyrki 28.6.2013 12:25
      Tulos: +5 (5 ääntä)
      kampela: Niistä ensimmäisistähän on otettu uusintapainoksia 2010. En jaksa uskoa kenenkään olevan niin tyhmä, että myisi alkuperäisiä naamakirjassa.
      Kuvan perusteella ovat niitä alkuperäisiä.

      Lainaa

    43. Tulos: -9 (39 ääntä)
      asdfghjklö: “Koska tuollaiset yleistykset vaikuttavat aika paljon siihen, miten naisiin sitten suhtaudutaan. Samahan se, mitä joku Feissarimokissa kirjoittaa, mutta se pistää vihaksi että monet miehet eivät ota naisia tosissaan, koska heillä on oikeasti tuollainen käsitys, että naiset ovat kaikessa ihan hölmöjä ja valittavat tyhmistä pikkuasioista.” Mun mielest toi nyt on ihan paskaa, jos näkee naisia jotka mokaa, niin mun mielestä siihe voi ihan hyvin heittää läpällä että “naiset”, minua se enemmänkin huvittaa, etenkin jos itse mokaan ja tuo kommentti jostain kuuluu. Ja on tuokin aika yleistämistä, että miehillä olisi käsitys että naiset ovat kaikessa hölmöjä, ei pidä paikkaansa mielestäni. Ihmiset voisivat ottaa välillä rennosti eikä ottaa kaikkea niin tosissaan ja kyllähän niitä “miehet” -kommenttejakin heitellään aika yleistävään sävyyn, joten miksi naiset saavat sanoa miehistä niin, mutta naisista ei saa todeta mitään? Terveisin nainen
      Järkipuhetta, kiitos tästä ja kertoo sen, että luojan kiitos on olemassa naisia, jotka eivät ota kaikkia heittoja niin tosissaan :) (ja tästähän naiset taas suuttuvat) Terveisin nainen myös

      Lainaa

    44. Tulos: -15 (27 ääntä)
      Mursu: Koska tuollaiset yleistykset vaikuttavat aika paljon siihen, miten naisiin sitten suhtaudutaan. Samahan se, mitä joku Feissarimokissa kirjoittaa, mutta se pistää vihaksi että monet miehet eivät ota naisia tosissaan, koska heillä on oikeasti tuollainen käsitys, että naiset ovat kaikessa ihan hölmöjä ja valittavat tyhmistä pikkuasioista. Se sitten näkyy vaikkapa siinä, ettei jaksa kuunnella mitään mitä naiset sanovat, vaikka kyse olisi omasta vaimosta. Sitten tulee ero ja valitetaan että ämmiin ei voi luottaa ja naisia ei voi ymmärtää. Olipa oma asenteesi mikä tahansa, joka tapauksessa monet niputtavat sinut siihen samaan “kanalaumaan” ja “nillittäjien” joukkoon, koska olet nainen. On samantekevää miten käyttäydyt. En minäkään riehu kirppareilla valittamassa, mutta tiedän että tuollaiset “naiset”-kommentit koskevat kaikkia, joilla ei ole penistä. Jos se ei suututa sinua, voisit edes hyväksyä, että muita suututtaa.
      Minua vaan kun ei häiritse eikä ärsytä se, jos vaikka niputtavatkin siihen samaan "kanalaumaan". Tiedän mitä olen ja jos joku yleistää minut erilaiseksi niin ei ole minun ongelmani. Kaikki minut tuntevat tietävät kyllä millainen olen eikä kiinnosta mitä täysin tuntemattomat ajattelevat. En vain jaksa ärsyyntyä pienistä asioista, on tässä maailmassa isompiakin murheita, kuin se, että joku toteaa "naiset".

      Lainaa

    45. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Siruka: Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.
      uusinta painoksia

      Lainaa

    46. Tulos: -7 (19 ääntä)
      Nää kirpputorijutut on kyllä aina niin mainioita, kun akat saa joka kerta riidan aikaiseksi jostain turhasta romusta, josta seuraa kamala ulina. Tietty ainahan toki taskarit kelpaa, varsinkin vanhat. Olis kelvannu mullekin.

      Lainaa

    47. Tulos: +16 (20 ääntä)
      Kuinka harhanen toi Nina voi olla kun alkaa syyttämään Jaanaa, joka luultavasti ei edes tiennyt Ninan olemassaolosta ennen kuin tämä alkaa lässyttämään kauheella raivolla hänelle. "Laitoit ostopyynnön tuotteesta joka olisi kiinnostanut minuakin, joten varmasti tahallasi pyrit loukkaamaan minua jollakin tavalla"

      Lainaa

    48. Tulos: +9 (9 ääntä)
      Siruka: Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.
      Yleensä niitä luullaan arvokkaimmiksi kuin ovat ja vain ensimmäisillä painoksilla on arvoa. Nuo tuskin kaikki ovat.

      Lainaa

    49. Tulos: +1 (1 ääni)
      Siruka: Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.
      Riippuen toki ovatko alkuperäisiä vai uusintapainoksia.

      Lainaa

    50. Tulos: +5 (7 ääntä)
      minski: Ymmärrän Ninaa täysin. Vituttaahan tollanen ja sit muut tulee viel inisee jostain käytöstavoista.
      Mikä siinä on vituttavaa? Tai siis joo harmittaa, jos ei ehi ostaa jotain haluamaansa, mutta reiluahan se vaan on et ekana ehtiny sen saa. Aina ei voi voittaa.

      Lainaa

    51. Tulos: -5 (5 ääntä)
      Siruka: Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.
      Eivät ole, niitä ovat divarit pullollaan siinä määrin että niillä lämmitetään saunoja.

      Lainaa

    52. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Nore: Järkipuhetta, kiitos tästä ja kertoo sen, että luojan kiitos on olemassa naisia, jotka eivät ota kaikkia heittoja niin tosissaan (ja tästähän naiset taas suuttuvat) Terveisin nainen myös
      No joopajoo, mussun mussun, ite tunnen muutamankin miehen jotka ei näitä kauppoja osaa hoidella, pahempaa kukkoilijalaumaa kirpputoreilla/ parkkipaikkakirp. kuin teidän väittämät kanalaumat

      Lainaa

    53. Tulos: +4 (14 ääntä)
      huvittavaa, että täällä kiistellään nillittävistä naisista, ja samaan aikaan he itse nillittävät toisilleen kun mitkäkin :D

      Lainaa

    54. Tulos: -4 (12 ääntä)
      Nuranura: huvittavaa, että täällä kiistellään nillittävistä naisista, ja samaan aikaan he itse nillittävät toisilleen kun mitkäkin
      Itse vain totesin, etten ymmärrä miksi suuttua yleistyksistä, itse laitan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Nillitys tarkoittaa suuttunutta ylireagointia (kuten mokassa), sellaista ei tästä suunnasta saa irti oikein millään:)

      Lainaa

    55. Tulos: -18 (18 ääntä)
      Saaneen huomauttaa ettei tässä ole lainakaan koko asiayhteyttä... Syy siihen miksi, Minä Nina olen niin tuohtunut Jaanalle, on se että poistin varaukseni n 30 sekunniksi, jotta voisin korjata kirjoitusvirheen varauslistasta. (joo oma vika kun poistin, enkä huomannut vain muokata viestiä) Tällä väliin ilmoitus nousi fb kirpparin sivun kärkeen ja Jaana I iski väliin kuin haaskalintu ja vei välistä jo kertaalleen varaamani numeroidut Akut. Summamutikka ostamisella Jaana olisi voinut valita mitkä tahansa muut akut Sarin yhden euron n 80 AATK:n valikoimasta, mutta ei… Sehän on niin kivaa varastaa toisten varaukset… Mikäli olisin halunnut ostaa taskukirjat rahallisessa hyötymismielessä, olisin varannut koko köntän kerralla, kuten Jaana teki. Kysyn vaan että kuka imbesilli ostaa Akuja summamutikassa, ellei halua niistä rahallista hyötyä? Aku keräilijänä voin sanoa että tuplaostokset tulevat pidemmän päälle hyvin kalliiksi. Tällä perusteella uskon, että Jaana I aikoi myydä kirjat eteenpäin. Tulin tänne lukemaan ihmisten hauskoja mokia, en käännttämään puukkoa haavassa.. Jos ette pistä pahaksenne pyytäisin että, irvailu epäonnistuneilla kaupoillani lopetetaan ja kuva poistetaan feissarimokista.

      Lainaa

    56. Tulos: +13 (17 ääntä)
      Nina: Kysyn vaan että kuka imbesilli ostaa Akuja summamutikassa, ellei halua niistä rahallista hyötyä?
      Esimerkiksi minä. En omista yhtäkään taskukirjaa enkä ole lukenut Akuja vuosiin, joten hyvän tarjouksen osuessa kodalle voisin ostaa minkä tahansa läjän Akuja.

      Lainaa

    57. Tulos: +16 (20 ääntä)
      Nina: Jaana iski väliin kuin haaskalintu ja vei välistä jo kertaalleen varaamani numeroidut Akut.
      Miksi oletat Jaanan tietäneen, että olit poistanut kommenttisi? Haaskalintu? Käyttäydyt todella kummallisesti. Kävikö koskaan mielessäsi, että Jaana on viaton ostaja, joka näki ilmoituksen ILMAN sinun kommenttiasi (koska se oli poistettu... poistetut kommentit eivät näy kenellekään) ja sinä vaikutit kaikkien silmissä kummalliselta räyhääjältä.

      Lainaa

    58. Tulos: -10 (10 ääntä)
      kolme: Miksi oletat Jaanan tietäneen, että olit poistanut kommenttisi? Haaskalintu? Käyttäydyt todella kummallisesti. Kävikö koskaan mielessäsi, että Jaana on viaton ostaja, joka näki ilmoituksen ILMAN sinun kommenttiasi (koska se oli poistettu… poistetut kommentit eivät näy kenellekään) ja sinä vaikutit kaikkien silmissä kummalliselta räyhääjältä.
      Sillä perusteella, että poisto kesti max 30 sekunttia. Ja tällä väiin akut siirtyivät Jaanalle-Sitähän minä tässä teille yritän sanoa, että tämä on vaillinainen totuus siitä mitä todella tapahtui... Ihme jengiä kun näkyy olevan rahaa heitettäväksi kankkulan kaivoon. Sehän on kivaa omistaa 3 kpl samaa akua.

      Lainaa

    59. Tulos: +1 (1 ääni)
      Mikki kiipelissä akkari nro.1 1.painos porukoilla, harmi että on vähän elämää nähnyt.

      Lainaa

    60. Asian tuntija 14.7.2013 14:42
      Tulos: +1 (1 ääni)
      2-4 painoksia näkyvät olevan n. 80-90 luvuilta, joten no hätä. Pikkasen alihintaa toki silti, sellanen ~3e/kipale ois paljo validimpi hinta.

      Lainaa

    61. Tulos: -1 (7 ääntä)
      Eniten huolestuttaa se, että yllättävän moni on ymmärtänyt Ninaa.. mikä on todella huolestuttavaa. Mutta tavallaan kun tällaisia tapauksia näkee enemmän, niin ei tarvitse ainakaan ihmetellä että mistä niitä itsekeskeisiä idiootti Niinoja sattuu juuri omalle kohdalle syyllistämään muita vaikka itse on täysin väärässä .. Heitä vaan on niin paljon, ettei välttää edes voi -,-

      Lainaa

    62. Tulos: +13 (13 ääntä)
      ” Jaana I iski väliin kuin haaskalintu ja vei välistä jo kertaalleen varaamani numeroidut Akut” Käyttämästäsi kielikuvasta päätellen oletat Jaanan odottaneen mahdollisuuttaan ja kytänneen muokkaustasi. Et kuitenkaan ota huomioon sitä että: 1. On melko todennäköistä, että jaana avasi sivun tuon 30 sekunnin aikana eikä koskaan edes nähnyt ensimmäistä viestiäsi 2. Tai mikäli hän oliskin siinä nähnyt aiemmin olleen viestin, niin mistä hän uudelleen tultuaan olisi voinut tietää, että viesti on poistettu vain muokkauksen ajaksi. Hän on katsonut ettei varausta ole ja on tehnyt varauksen. Eihän Jaana ole aikeitaisi voinut nähdä ruudun toiselta puolen. 3. On erittäin epätodennäköistä että Jaana olisi jotenkin aavistanut että aiot poistaa koko viestin hetkeksi, ja sitä tietoa hyödyntäen kytännyt sivua sormi F5 painikkeella odottaen milloin varauksesi lähtee pois näkyvistä.. Mistä hän muka olisi voinut tuon viestin poistamisen ennustaa?

      Lainaa

    63. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Siruka: Eniten jäi häiritsemään, että Sari-raasu ei todellakaan tiennyt mitä teki, kun meni tuolla hinnalla nuo myymään. Nuo suht. siistit ekat numerot kun on melko arvokkaita.
      Ellei ne ole jotain uusintapainoksia

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: taskari, taskukirja, kuva, kirja, Aku Ankka

  • Uusimmat

  • Kategoriat