Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vaipat vs. banaanit

Yksi kaikkien aikojen hämmästyttävimmistä riidoista.
Vaipat vs. banaanit

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 61 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +825 (857 ääntä)
      Kyllä voi jollekin olla yhet laatikot henki ja elämä :D Ei luulis kenenkään persettä tolleen kaivelevan millasiin laatikoihin joku pakkaa...

      Lainaa

    2. Tulos: +288 (328 ääntä)
      Voi vittu.

      Lainaa

    3. Tulos: +940 (950 ääntä)
      "Tarkoitus ei ollut tuomita banaanilaatikoita"

      Lainaa

    4. Tulos: +689 (701 ääntä)
      Aurora: “Tarkoitus ei ollut tuomita banaanilaatikoita”
      Keskustelussa mainittiin myös "kidutuslaatikot" ja kuultiin lause "mä olen banaanilaatikoiden puolesta puhuja". En koskaan kuvitellut lukevani mitään vastaavaa. Siis oikeasti, tappelu BANAANI- JA VAIPPALAATIKOISTA?!

      Lainaa

    5. Tulos: +127 (343 ääntä)
      Omasta mielestäni toi Sari kyllä tässä oli se moka koska ei edes tiennyt mistä toinen puhuu mutta silti jääräpäisesti oli pakko kinata.

      Lainaa

    6. Tulos: +148 (174 ääntä)
      Jestas mikä keskustelu. Tosin ymmärrän jankkaamisen, sillä Sarin kommenteistahan huomaa, ettei Sirpan kommentteja ole edes ollut luettu kunnolla! Pakko tosin päteä, ettei niitä banaanilaatikoita saa enää joka kaupasta. Itse sain metsästää niitä pitkin kaupunkia parissa muutossa, kun kaikkia kaupat totesivat tarvitsevansa niitä itse (ja vanhoja ei pienessä kerrostalovarastossa säilytellä). Lopulta siirryin vuokralaatikoihin, niitä opiskelija saa muutamalla sentillä/kpl/vrk.

      Lainaa

    7. Puolikiero_savolainen 25.6.2013 8:53
      Tulos: +98 (210 ääntä)
      Minua taas ärsytti suunnattomasti tuo Sirpa. Niitä ihmisiä, joiden on aina voitettava keskustelu.

      Lainaa

    8. Tulos: +77 (93 ääntä)
      Lihalaatikot.

      Lainaa

    9. Tulos: +244 (268 ääntä)
      Ei todellakaan reppanat tiedä mistä puhuvat, tomaattilaatikot ovat tietenkin parempia ja kestävämpiä kuin banaani- ja vaippalaatikot yhteensä!

      Lainaa

    10. Tulos: -165 (295 ääntä)
      ainoastaan naiset voivat saada väittelyn aikaiseksi aiheesta pahvilaatikot.

      Lainaa

    11. Tulos: +45 (133 ääntä)
      Vaippalaatikot on oikeasti kaikista kätsyimpiä. Ei maksa mitään, iso kokoisia ja kestää vaikkamitä. Nimimerkillä kaheksan muuttoa niillä hoitanut. Ja niitä tosiaan saa palvelutaloista/vanhainkodeista/hoivakodeista ym. ihan vaan pyytämällä. Ei ne niillä enää mitään tee kun vaipat on tyhjennetty.

      Lainaa

    12. Tulos: -139 (189 ääntä)
      Ei hemmetti, ruinata & keräillä jotain pahvilaatikoita muuttoa varten... vuokratkaa muuttoa varten siihen tarkoitettuja kovamuovisia muuttolaattikoita älkääkä haaliko turhanpäiväistaä jätepahvia.

      Lainaa

    13. Tulos: +62 (116 ääntä)
      jollakin SAATTTAA olla pienoinen pakkomielle vaippalaatikoista...

      Lainaa

    14. Tulos: +145 (155 ääntä)
      jebukebu: Ei hemmetti, ruinata & keräillä jotain pahvilaatikoita muuttoa varten… vuokratkaa muuttoa varten siihen tarkoitettuja kovamuovisia muuttolaattikoita älkääkä haaliko turhanpäiväistaä jätepahvia.
      Yhtäläillä kierrätettävää kamaa se on... Mikä estää käyttämästä kerran uudelleen, ennen kuin pistetään kiertoon?

      Lainaa

    15. Tulos: -107 (161 ääntä)
      Miten naiset voivat saada aina riidan aikaiseksi tavallisesta keskustelusta ?

      Lainaa

    16. Tulos: +28 (56 ääntä)
      En ala väittelemään mitkä pahvilaatikot on parhaita. Mutta kyllä ne banaanilaatikot muuttotarkotukseen tarpeeks kestäviä on banaaneja reilu 18kg joka lodjussa. Ja ne kantokahvatkin hoitaa asiansa nimim: päivittäin banaaneja keräillessä.

      Lainaa

    17. Tulos: +87 (117 ääntä)
      Täytyy myöntää, että monta vuotta kaupan alalla työskennelleenä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmiset suosivat näitä banaanilaatikoita.

      Lainaa

    18. Tulos: -138 (178 ääntä)
      öh hyi en ikinä koskis mihinkää vaippalaatikkoon....? oksennus volume 2

      Lainaa

    19. Tulos: +41 (85 ääntä)
      Turhaks jänkkäämiseks meni kyllä molemmilla. Paremmin ois toiminu vaikka: - Mä tartten banskulaatikoita muuttoon. - Pyydä jostai palvelutalosta vaippalaatikoita, ne on kevyempiä ja turvallisempia. - Emmä. - Okei. Sirpa sai asialinjastaan ja pyyteettömästä auttamisen halustaan pari ekstrapistettä. Sarin kommenteista saa kuvan laatikosta, johon on heitetty läjä käytettyjä aikuisten vaippoja. Oma alkuperäinen käsitys oli laatikosta, jossa uudet puhtaat vaipat on toimitettu paikalle. Näinollen ainoa "nolompi" ominaisuus olisi mahdollinen vaippalogo paketin kyljessä. Voin toki olla pahasti väärässäkin.

      Lainaa

    20. miksi vain toisella? 25.6.2013 11:52
      Tulos: +89 (113 ääntä)
      : jollakin SAATTTAA olla pienoinen pakkomielle vaippalaatikoista…
      ??? Ja jollain toisella banaanilaatikoista.

      Lainaa

    21. Tulos: +22 (44 ääntä)
      Kyllä ihan "normaaleja" pahvilaatikoita (kerääntynyt erilaisten nettitilausten ohessa) tuli käytettyä omassa muutossani ja mitään vaikeuksia ollut kantamisen suhteen yms. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita?

      Lainaa

    22. Tulos: +88 (100 ääntä)
      "Herää pahvi." :D

      Lainaa

    23. Tulos: +34 (40 ääntä)
      Me käytetään alkon viinipullolaatikoita! Sopivan pieniä, ettei tuu liian painavia kannettavia tällaselle pienelle ihmiselle, tukeva reiätön pohja ja tiivis kansi. Toimiii!

      Lainaa

    24. Tulos: +55 (89 ääntä)
      Banaanilaatikot on kyllä hankalia juurikin sen pohjan takia, se ohut kartonki siellä pohjalla ei todellakaan pidä edes juomalasia sisällä.

      Lainaa

    25. Tulos: -4 (30 ääntä)
      Sari & Sirpa: hankkikaa elämä.

      Lainaa

    26. Sillälailla 25.6.2013 15:28
      Tulos: +19 (21 ääntä)
      Sielun Veljien biisi Laatikoita tuli nyt mieleen tästä.

      Lainaa

    27. Tulos: -22 (52 ääntä)
      jeah: Kyllä voi jollekin olla yhet laatikot henki ja elämä Ei luulis kenenkään persettä tolleen kaivelevan millasiin laatikoihin joku pakkaa…
      Ei kaivele ei, ellei joudu itse niitä lootia kantamaan. Kantakoon tyhmä muuttaja itse, ellei ole eväitä hoitaa homma tehokkaasti, ergonomisesti ja siten, että on pari ystävää jäljellä vielä muuton jälkeenkin. Oikein tyhmä hakkaa vielä niittejä ja nauloja hantaakeihin, että kantajilla on sormet auki urakan jälkeen. Voi niihin kietoa piikkilankaakin ympärille. Viisas tilaa asunnon neliömetrimäärä x muuttolaatikoita muuttofirmasta, pakkaa niihin ja ulkoistaa kantamisen maksulliselle henkilökunnalle.

      Lainaa

    28. Tulos: +81 (97 ääntä)
      Musta Sirpa oli kiva, kun koitti kertoa, että olis tämmönen vaippalaatikkovaihtoehto. Kyllähän ne banaanilaatikotkin jotenkin toimii, mutta on ne välillä ikäviä. Miksei noi voinu vaan vastata Sirpalle, että "kiitos vinkistä"? Toki Sirpankaan ei olis tarvinnut noin paljon jankata, mutta kyllä tässä mokas silti mun mielestä ihan muut. Niitä banaanilaatikoitakaan ei muuten välttämättä saa kaupoista, kun kaikki pahvit tungetaan pahvipuristimeen. Jotkut kaupat voi varmaan kerätä niitä sivuun, jos käy pyytämässä.

      Lainaa

    29. Tulos: -33 (53 ääntä)
      Kyllä Sirpa menetti pisteet mun silmissä tuolla "sinä reppana et tiedä mistä puhut"-kommentilla, tosi alentuvaa. Ja vielä olettaa ettei Kirsi ole koskaan käyttänyt banaanilaatikoita. Nimen perusteella Sirpa on vanhempi kuin Kirsi (voin tietysti olla väärässä), joten luulis osaavan jo keskustella asiallisesti. Mielipiteitä ja kokemuksia voi olla erilaisia, joten ei toista voi tolleen vähätellä, et minä tiedän ja sinä et. Mua jäi mietityttämään yksi asia. Mitä tarkoittaa "OTAN VASTAAN"? Sanotaan että mulla ois vaikka varastollinen tyhjiä laatikoita ja haluisin niistä eroon. Tarkottaisko tämmönen ilmoitus, että muuttaja käy laatikoita itse hakemassa, vai että mun pitäis kuljettaa ne sille? Jos ilmotuksen jättäjä hakee laatikot, niin okei, eihän ne mitään arvotavaraa ole. Mutta jos ei, niin odottaako se, että ihmiset tulee sen ovelle tuomaan niitä laatikoita? Kai siitä nyt pitäis joku vaivanpalkka maksaa, tai antaa vaihdossa jotain.

      Lainaa

    30. Tulos: +7 (21 ääntä)
      Siis korjaus, että Kirsi oli ihan asiallinen, Sarihan tässä jankkasi Sirpan kanssa. Tanjan viimeinen kommentti on kyllä jotenkin hellyttävä, sydämen pohjasta vituttaa.

      Lainaa

    31. Tulos: +15 (25 ääntä)
      kolme: Keskustelussa mainittiin myös “kidutuslaatikot” ja kuultiin lause “mä olen banaanilaatikoiden puolesta puhuja”. En koskaan kuvitellut lukevani mitään vastaavaa. Siis oikeasti, tappelu BANAANI- JA VAIPPALAATIKOISTA?!
      Elämä nykyaikaan, kun ei ole oikeita ongelmia on sellasia tehtävä joka helvetin aiheesta.

      Lainaa

    32. Tulos: +15 (17 ääntä)
      ei voi olla totta.. :D "Herää pahvi" :D

      Lainaa

    33. Tulos: +22 (36 ääntä)
      vaippalaatikot on berberistä, kahvat hajoo aina-.- tiedoks vaan:D t. Itellan kuski

      Lainaa

    34. Tulos: +9 (23 ääntä)
      ……: Elämä nykyaikaan, kun ei ole oikeita ongelmia on sellasia tehtävä joka helvetin aiheesta.
      Kyllä niitä ihan oikeitakin ongelmia on, esim. lasten hyväksikäyttö, perheväkivalta, mielenterveysongelmat... Itse asiassa ne on varmaan niitä ongelmaisia, jotka näitä riitoja aloittaa. Kun elämä on niin perseestä, se vaan sit puretaan pienempiin asioihin.

      Lainaa

    35. totuuden_torvi 25.6.2013 17:40
      Tulos: +35 (81 ääntä)
      VAIPPALAATIKOT ovat erittäin toimiva ratkaisu käytettäväksi esimerkiksi sisustuselementtinä. Miksi esimerkiksi laittaa käytävälle iso, raskas matto, koska saman asian hoitaa VAIPPALAATIKKO, mutta monta kertaa paremmin ja on myös ainakin kolme kertaa kevyempi. Lisäksi VAIPPALAATIKOITA voi laittaa vaikkapa lasivitriiniin koriste-esineiden ja valokuvien tilalle. Jotta tämä kätevä, tyylikäs, kevyt, kestävä ja nykyaikainen VAIPPALAATIKKO sopii vitriiniisi, tarvitsee sinun vain poistaa vitriinistä painavat lasiset hyllyt, jotka voivat sitä paitsi sattua kantaessa käsiin. Miksi ostaa kalliita tauluja seiniä täyttämään, kun voit hakea ilmaiseksi VAIPPALAATIKOITA vaikkapa palvelutalosta ja ripustaa niitä seinälle. Erilaiset pöydät ja tasot ovat todella epäkäytännöllisiä, heikkoja ja painavia. Itse olen kasannut vinoon pinoon VAIPPALAATIKOITA jotka hoitavat tämänkin asian paljon paremmin kuin perinteiset pöytätasot.

      Lainaa

    36. Tulos: -3 (7 ääntä)
      Transbox.

      Lainaa

    37. Tulos: +5 (13 ääntä)
      Oma suosikki on tuollaiset vahvat, tilavat muoviset muuttolaatikot, joita käytetään esimerkiksi kirjastoissa kirjojen siirtelyyn. Toisaalta, paremman puutteessa mikä tahansa laatikko käy, ja lyhyellä muuttomatkalla tavarat voi auton perässä kuljettaa paljailtaankin. Onhan se hieman epäkäytännöllistä. Me ollaan nyt oltu kolme kertaa vuoden sisässä muuttamassa. Toivottavasti ei sitä tarvitse tehdä vähään aikaan uudestaan.

      Lainaa

    38. Tulos: +7 (19 ääntä)
      Ansu: Vaippalaatikot on oikeasti kaikista kätsyimpiä. Ei maksa mitään, iso kokoisia ja kestää vaikkamitä. Nimimerkillä kaheksan muuttoa niillä hoitanut. Ja niitä tosiaan saa palvelutaloista/vanhainkodeista/hoivakodeista ym. ihan vaan pyytämällä. Ei ne niillä enää mitään tee kun vaipat on tyhjennetty.
      Minäkin olen vaippalaatikoiden puolesta puhuja!

      Lainaa

    39. Tulos: -11 (27 ääntä)
      Eihän siinä, mä oon nimittäin toi Tanja :D

      Lainaa

    40. Tulos: +26 (40 ääntä)
      Paskojahan ne banaanilaatikot on. Siinä on pohjana vaan sellanen reikänen paksu ruskea paperi ja kannetkin on joskus ihan mitä sattuu. Ennemmin ite otan muita laatikoita jos saan.

      Lainaa

    41. Tulos: +23 (29 ääntä)
      jebukebu: Ei hemmetti, ruinata & keräillä jotain pahvilaatikoita muuttoa varten… vuokratkaa muuttoa varten siihen tarkoitettuja kovamuovisia muuttolaattikoita älkääkä haaliko turhanpäiväistaä jätepahvia.
      Eipä se mitään turhanpäiväistä ole kun toimii aivan loistavasti muutossa. Mielestä paremmin kuin kannettomat muovilaatikot. Ja niitä saa kaiken lisäksi ilmaiseksi kaupoista jne. Onks tää nyt sama juttu kun se yks joka kritisoi ilmaisten sossuvaatteiden (äitiyspakkauksen lastenvaatteet) pitämistä julkisella paikalla?

      Lainaa

    42. Tulos: +38 (44 ääntä)
      Viisas tilaa asunnon neliömetrimäärä x muuttolaatikoita muuttofirmasta, pakkaa niihin ja ulkoistaa kantamisen maksulliselle henkilökunnalle.
      Entäs ne, joilla ei ole hirveesti ylimääräistä rahaa käytettävissä? Ne on vissiin niitä tyhmiä sitten?

      Lainaa

    43. varvaskuningas 25.6.2013 22:28
      Tulos: -4 (12 ääntä)
      Vaipat vs banaanit...

      Lainaa

    44. Tulos: -1 (11 ääntä)
      Yksi syy miksi nykyään ei saa helposti pahvilaatikoita kaupoista on se, että niistä ko. pahvilaatikoista menettää kauppa rahaa per rullakko... Muovilootat, joissa tulee toimitukset on paljon kätevämpiä.

      Lainaa

    45. Tulos: -3 (13 ääntä)
      siis mitä helvettiä? onks tää nyt jotain kaveripiirin läppää vai ihan tosissaanko noi kiistelee? :D

      Lainaa

    46. Tulos: +9 (21 ääntä)
      Vaippalaatikot rocks, nimimerkillä palvelutalon hoitsu! Mutta onneksi en ottanu tohon keskusteluun osaa eräällä kirpparilla, kattelin et johan nyt on taas saatu sota jostain laatikoista. :D

      Lainaa

    47. Tulos: +11 (15 ääntä)
      Melkoisia pahveja koko porukka.

      Lainaa

    48. Tulos: +30 (40 ääntä)
      "Muutto ammattilaiset käyttää banaanilaatikoita" Kyllä juuri näin. Aivan varmasti -.-

      Lainaa

    49. Tulos: -11 (25 ääntä)
      Niin on turhasta pätemistä et nää on varmasti kotiäitejä

      Lainaa

    50. Tulos: -10 (16 ääntä)
      Epo: Onks tää nyt sama juttu kun se yks joka kritisoi ilmaisten sossuvaatteiden (äitiyspakkauksen lastenvaatteet) pitämistä julkisella paikalla?
      Ei ole.

      Lainaa

    51. ~Menninkäinen~ 26.6.2013 23:47
      Tulos: +13 (17 ääntä)
      thefuck: siis mitä helvettiä? onks tää nyt jotain kaveripiirin läppää vai ihan tosissaanko noi kiistelee?
      Kyllä se aika totiselta menolta näytti kun juttu jatku vielä pitkästi tuon jälkeen, jankaten kokoajan samaa :D

      Lainaa

    52. Tulos: +26 (34 ääntä)
      Ninni: Viisas tilaa asunnon neliömetrimäärä x muuttolaatikoita muuttofirmasta, pakkaa niihin ja ulkoistaa kantamisen maksulliselle henkilökunnalle.
      No terve. Kyllä kai ihmiset mielellään ulkoistaisivat muuttamisen muuttoäijille, mutta kun moinen nyt ei vain ole kovinkaan halpaa. Kai mä nyt sitten olen suunnaton typerys, kun ei ollut lähes tuhatta euroa ylimääräistä tyrkättäväksi muuttomiehille pari viikkoa sitten. :D Mutta Sirpalle kiitos vinkistä, taidan itse käyttää vaippalaatikoita seuraavassa muutossa. Banaanilaatikot on huonohkoja.

      Lainaa

    53. Suomalainen 27.6.2013 3:08
      Tulos: +14 (22 ääntä)
      Kolme kertaa kevyempi kuin x:n painoinen on -2x painoinen joten ne vaippalaatikot lähtee lentoon jos niitä ei vahdi :D

      Lainaa

    54. Keräkurmitsa 28.6.2013 16:00
      Tulos: +17 (27 ääntä)
      Jessica: öh hyi en ikinä koskis mihinkää vaippalaatikkoon….? oksennus volume 2
      Tuota, niissä vaippalaatikoissa on ollut puhtaita vanhuksille meneviä vaippoja. Kovin ovat kysyttyjä laatikoita meidänkin työmaalla. Älä vaan luojan tähden tee lapsia jos jo pelkät puhtaat vaippalaatikot oksettavat. Et varmaan käy kakalla itse ollenkaan?

      Lainaa

    55. Tulos: -17 (27 ääntä)
      Miten hitossa naiset saa aikaan helvetillisen kränän jopa pahvilaatikoista.

      Lainaa

    56. Kottarainen 1.7.2013 17:00
      Tulos: -14 (20 ääntä)
      Keräkurmitsa: Tuota, niissä vaippalaatikoissa on ollut puhtaita vanhuksille meneviä vaippoja. Kovin ovat kysyttyjä laatikoita meidänkin työmaalla. Älä vaan luojan tähden tee lapsia jos jo pelkät puhtaat vaippalaatikot oksettavat. Et varmaan käy kakalla itse ollenkaan?
      Menee kyllä aivan yli ymmärryksen. Mikä juttu tää nyt on? Tekeekö vaippalaatikon näkeminen ihmisestä välittömästi fanaatikon? Tässä puhutaan nyt pahvilaatikoista! Joo uskon että vaippalaatikko on muuttolaatikoiden Rolls Royce, mutta jos homma hoituu Ladalla niin täytyykö se Rolssi hommata ihan vaan ettei palvelutalojen henkilökunta vedä hernettä nenään?

      Lainaa

    57. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Kottarainen: Menee kyllä aivan yli ymmärryksen. Mikä juttu tää nyt on? Tekeekö vaippalaatikon näkeminen ihmisestä välittömästi fanaatikon? Tässä puhutaan nyt pahvilaatikoista! Joo uskon että vaippalaatikko on muuttolaatikoiden Rolls Royce, mutta jos homma hoituu Ladalla niin täytyykö se Rolssi hommata ihan vaan ettei palvelutalojen henkilökunta vedä hernettä nenään?
      Eihän tuossa edes vertailtu banaanilaatikkoja ja vaippalaatikkoja. Jessica sanoi, että vaippalaatikot ovat oksettavia, eli kaippa hänelle on lupa selittää että niissä vaippalaatikoissa on puhtaita vaippoja. Keräkurmitsa ei millään tapaa edes vihjannut että vaippalaatikkoja olisi pakko käyttää banaanilaatikoiden sijaan.

      Lainaa

    58. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Tonzo: “Muutto ammattilaiset käyttää banaanilaatikoita” Kyllä juuri näin. Aivan varmasti -.-
      Ei siinä mielestäni ihan noin sanota..

      Lainaa

    59. Hidasta menoa 24.10.2017 22:36
      Tulos: +3 (11 ääntä)
      Sarilla meni selvästi tunteisiin ku joku oli eri mieltä banaani laatikoista. Ja ammattilaiset oli samaa mieltä niin ettei tarvitsisi kuunnella pätemistä käyttämistään laatikoista.

      Lainaa

    60. Tulos: +4 (8 ääntä)
      matskuli: vaippalaatikot on berberistä, kahvat hajoo aina-.- tiedoks vaan:D t. Itellan kuski
      Mahtaakohan vaippalaatikoita olla erilaisia? Itse muutin äitini tavaroita palvelutalosta toiseen vaippalaatikoissa, oli tuskaa. Liian isoja ja heppoisia bokseja eivätkä kahvat kestäneen mitään. Tuli myös raijattua aivan liian monta avaamatonta laatikkoa.

      Lainaa

    61. Tulos: +3 (5 ääntä)
      ….: Mahtaakohan vaippalaatikoita olla erilaisia? Itse muutin äitini tavaroita palvelutalosta toiseen vaippalaatikoissa, oli tuskaa. Liian isoja ja heppoisia bokseja eivätkä kahvat kestäneen mitään. Tuli myös raijattua aivan liian monta avaamatonta laatikkoa.
      Jospa se riippuu siitä mitä on muuttamassa? Ihmisillä on erilaisia koteja, ja tarvitaan erikokoisia laatikoita sen mukaan onko kirjoja vai silkkipaperiin käärittyjä koriste-esineitä. Jos standardimuuttolaatikon täyttää vanhoilla, kovakantisilla kirjoilla (siis sellaista silkinohutta paperia joka on hiton tiivistä ja painavaa) niin lopputulosta ei nosta enää kukaan.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: banaanilaatikko, vaippa, banaani, vaippalaatikko, laatikko, muuttaa, muuttolaatikko, pahvilaatikko, banaanilaatikot, vaippalaatikot