Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Ikuisesti iholla, osa 3

Vihainen asiakas jakaa kuvan. Olisitko tyytyväinen tähän tatuointiin?
Ikuisesti iholla, osa 3

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 80 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1073 (1101 ääntä)
      Kävin heti katsomassa Spellbound Tattoon nettisivut ja nauratti niiden slogan: "Tattoos & Piercings WITH AN TWIST" ...no aijaa! Ja sekin kirjoitettu muuten väärin. (Pitäisi olla "a twist".)

      Lainaa

    2. Tulos: +449 (467 ääntä)
      Hyvää ei saa kalliilla?

      Lainaa

    3. Tulos: +485 (501 ääntä)
      Kokolailla seinään juosseen näköinen otus tatuoinnissa... Tuosta kyllä kannattaisi jo reklamoida tatuointiliikettä!

      Lainaa

    4. Tulos: +535 (541 ääntä)
      Kyseinen hlö reklamoi tatuoinnista, mutta sen tekijä ei meinannut suostua tekemään peittokuvaa/hyvittämään tatuointia, koska tämä kuva julkaistiin somessa. Tiedä sitten miten jatko on mennyt.

      Lainaa

    5. Tulos: +816 (822 ääntä)
      nuuskis: Kyseinen hlö reklamoi tatuoinnista, mutta sen tekijä ei meinannut suostua tekemään peittokuvaa/hyvittämään tatuointia, koska tämä kuva julkaistiin somessa.
      Eli tekijä tietää tuhertavansa niin surkeita sotkuja, ettei halua asiakkaiden näyttävän niitä kenellekään? Vittu mikä mesta.

      Lainaa

    6. Tulos: +255 (263 ääntä)
      Sympatiat Isalle...

      Lainaa

    7. Tulos: +231 (243 ääntä)
      Itkisin itteni uneen, jos minulle tuollainen tehtäisiin! ! -.-

      Lainaa

    8. kunhankommentoin 17.12.2013 4:19
      Tulos: +55 (85 ääntä)
      150é

      Lainaa

    9. Tulos: -119 (191 ääntä)
      150€? Tatuointi ei ole sellainen asia, jossa kannattaa säästää. Lisäksi nopealla googlauksella löytyy asiakkaiden arvosteluja liikkeestä... Eivätkä niistä selkeästi kuvaillen kirjoitetut ole mitenkään mairittelevia. http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646458

      Lainaa

    10. Tulos: +236 (258 ääntä)
      Muotokuvien tekeminen tekniikalla kuin tekniikalla - ja älkääpä nyt tulko viisastelemaan valokuvauksesta :D - on todella haastavaa, mikäli tahtoo näköisen. Kasvojen anatomia on asia, joka täytyy hallita hyvin, sillä pienetkin heitot huomaa helposti. Ja tatuointijälki ei ole mitenkään pehmeää (ainakaan tuossa), mikä olisi kasvojen realistisessa kuvaamisessa tärkeää. Ennen kuin ottaa tatuoinnin, kannattaa harkita huolella - ennen kuin ottaa ihmistä esittävän tatuoinnin, kannattaa harkita vielä huolellisemmin! Ja hieman tehdä taustatyötä tatuointiliikkeen ja tekijän suhteen. Olen puhunut.

      Lainaa

    11. Tulos: +196 (200 ääntä)
      Ton "taiteilijan" kannattais tehä vaa tribaalia eikä niitäkään kauheen näkyvälle paikkaa :-D

      Lainaa

    12. Tulos: +83 (97 ääntä)
      Ihmettelen, että tolla liikkeellä on vielä luvat toiminnan harjoittamiseen

      Lainaa

    13. Tulos: -365 (523 ääntä)
      Tatuointi on muutenkin merkki alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta, sama se vaikka kyseessä olisi joku isoäidin nuoruuskuva. Tästä vaan tuli vielä normaaliakin rumempi.

      Lainaa

    14. Tulos: -23 (61 ääntä)
      Parhautta :D Onneksi ei ole omalla iholla ja jos olisi niin en kehtaisi edes kaupassa käydä :D hahahah

      Lainaa

    15. Tulos: +134 (142 ääntä)
      Jännä ettei yrityksen kotisivuilta löydy galleriaakaan..

      Lainaa

    16. Tulos: +19 (51 ääntä)
      Puskaradion linkissä kaikki huonosti kohdellut asiakkaat on ottanut Grouponista lahjakortin. Se liittynee asiaan.

      Lainaa

    17. Tulos: +120 (128 ääntä)
      Eikö ihmiset oikeasti ota selvää tatuointiliikkeistä ja tatuointiartisteista ennenkuin menevät ottamaan elinikäistä leimaa? Jokin raja ihmisen typeryydelle kiitos.

      Lainaa

    18. Tulos: +44 (72 ääntä)
      Oikea hintahanoli 300€, mut myyjä anoi alennusta koska oli myöhässä monta tuntia. Silsi hinta 150€. Ainakin näin ymmärsin.

      Lainaa

    19. Tulos: +67 (111 ääntä)
      kolme: Kävin heti katsomassa Spellbound Tattoon nettisivut ja nauratti niiden slogan: “Tattoos & Piercings WITH AN TWIST” …no aijaa! Ja sekin kirjoitettu muuten väärin. (Pitäisi olla “a twist”.)
      "HUOM. Meillä käy ainoastaan käteinen! " - pitäisi myöskin soittaa hälytyskelloja :)

      Lainaa

    20. Tulos: +27 (31 ääntä)
      nuuskis: Kyseinen hlö reklamoi tatuoinnista, mutta sen tekijä ei meinannut suostua tekemään peittokuvaa/hyvittämään tatuointia, koska tämä kuva julkaistiin somessa. Tiedä sitten miten jatko on mennyt.
      Hän on varannut peitekuvaan ajan toiselle tatuoitsijalle (koska ei alunperinkään halunnut palata enää samalle tatuoitsijalle, ylläri!) ja joutuu ilmeisesti maksamaan peittokuvan ihan itse. "Jännä ettei yrityksen kotisivuilta löydy galleriaakaan." Löytyypäs. Menet sivun navigoinnista kohtaan "artistit" ja jokaisella on erikseen siellä oma kuvagalleria.

      Lainaa

    21. Hörhöjä kaikkialla 17.12.2013 11:29
      Tulos: +93 (93 ääntä)
      Tietääpähän kiertää tuon puljun kaukaa.

      Lainaa

    22. Tulos: +36 (52 ääntä)
      Grouponilla ei taida olla yhtään hyvää palvelua tarjolla. Kannattaa tarkkaan kattoo mitä tilaa grouponilta ja just selvittää mitä edelliset asiakkaat ovat olleet palvelusta mieltä. T:Pettynyt grouponin ex-asiakas

      Lainaa

    23. Tulos: -222 (266 ääntä)
      Totetan vaan, että ihminen joka yleensä ottaa tatuoinnin on pöljä. Epäilen että heidän ÄO saattaa hipoa sataa hyvässä tapauksessa.

      Lainaa

    24. Tulos: +171 (175 ääntä)
      Kiinnostais tietää, että mikä on itse tatuoijan kommentti lopputuloksesta.. "Nyt kun meet kattoon peilistä niin älä sitte järkyty koska tästä tuli ihan vitun ruma" ?

      Lainaa

    25. Tulos: +40 (40 ääntä)
      kattelin tossa ton spellbound tattoon kotisivuja ja sieltä löytyviä "työnäytteitä". oiskohan ton tatuoinnin ottajan pitäny tehä ees pikkasen taustatyötä ennen tatskan ottoa? aika järkyttäviä taidonnäytteitä meinaan löytyy jo heidän omilta sivuiltaankin. http://www.spellboundtattoo.com/artistit/kirill.html http://www.spellboundtattoo.com/images/kuvapankki/maxi/hellu059_27.jpg

      Lainaa

    26. Tulos: +46 (50 ääntä)
      Paitsi että Toxic Avenger on komeampi, kuin tuo tatuointi.

      Lainaa

    27. Tulos: +28 (28 ääntä)
      Ämmä: Jännä ettei yrityksen kotisivuilta löydy galleriaakaan..
      Kyllä se galleria siellä ainakin toissapäivänä oli. Jokaisen tatuoijan henkilökohtaiseen galleriaan on linkki niitten esittelytekstien yhteydessä. Tuon tatskan on tehnyt tuo omistaja Hellu.

      Lainaa

    28. Tulos: +70 (72 ääntä)
      Voi giezuz: Totetan vaan, että ihminen joka yleensä ottaa tatuoinnin on pöljä. Epäilen että heidän ÄO saattaa hipoa sataa hyvässä tapauksessa.
      Miksi kiistellä makuasioista? Antaa jokaisen tehdä niinkuin tahtoo, tuskinpa on sinulta pois.

      Lainaa

    29. Tulos: +72 (72 ääntä)
      Tällä liikkelllä on tosiaan useaan otteeseen ollut grouponissa diilejä, joilla saa esimerkiksi 25 euroa vastaan ostettua 100 e arvoisen tatuointilahjakortin (ei varmaan kyseinen pulju saane muuta kautta asiakkaita). Meinasin itsekin mennä tänä syksynä lankaan, mutta onneksi päädyin katselemaan ensin kyseisen "artistin" taidonnäytteitä, jotka näyttivät kaikki alle 10 v. lapsen töherryksiltä. Naureskeltiin poikaystävän kanssa niille kuville koko ilta, mutta jäi kyllä samalla melkein paha mieli, että joku ihan oikeasti omistaa ihollaan kyseiset tatuoinnit. Vaikka jokaisen järkevän ihmisen pitäisikin tutustua ennen tatuoinnin ottoa tarkasti tatuoijan portfolioon yms, niin harmittaa kyllä tämän tytön puolesta. Koska kyseisestä liikkeestä/tatuoijasta on niin paljon valituksia somessa, kävi mielessä, että toivottavasti groupon kieltäytyisi jatkossa yhteistyöstä. Ei vaan taida toteutua, vaan meininki on jatkossakin niin että jokainen tatuointikoneen omistava saa vapaasti pyörittää omaa bisnestä.

      Lainaa

    30. Tulos: +23 (43 ääntä)
      @Voi giezuz: "Totetan vaan, että ihminen, (edit.) joka yleensäkin (edit.) ottaa tatuoinnin, (edit.) on pöljä. Epäilen, (edit.) että heidän ÄO:nsa (edit.) saattaa hipoa sataa hyvässä tapauksessa." Erittäin hyvin argumentoitu! Pelastuksesi on se, että käytät sanaa "epäilen" "väittämisen" sijasta. Katsos, pöljyys ei ole sama asia kuin älykkyys. Älykäs voi olla pöljä ja pöljä voi olla älykäs. Ja ÄO:lla ei ole välttämättä mitään tekemistä älykkyyden kanssa, koska se mittaa vain tietynlaisia asioita. Ihminen voi olla ÄO:n perusteella nero, mutta käytännön tasolla täysin avuton ja pöljä, kuten niin hienosti ilmaisit. Ihminen, joka ottaa tatuoinnin, ei automaattisesti ole pöljä. Ihminen, joka ottaa tatuoinnin tarkistamatta tatuointistudion taustoja, on pöljä.

      Lainaa

    31. Tulos: +11 (13 ääntä)
      possu: Kyllä se galleria siellä ainakin toissapäivänä oli. Jokaisen tatuoijan henkilökohtaiseen galleriaan on linkki niitten esittelytekstien yhteydessä. Tuon tatskan on tehnyt tuo omistaja Hellu.
      No niinpäs olikin. Ei ekalla surffailulla osunut silmään.

      Lainaa

    32. Tulos: +101 (103 ääntä)
      kolme: Kävin heti katsomassa Spellbound Tattoon nettisivut ja nauratti niiden slogan: “Tattoos & Piercings WITH AN TWIST” …no aijaa! Ja sekin kirjoitettu muuten väärin. (Pitäisi olla “a twist”.)
      Se twist tuossa sloganissa tarkoittaa sitä, että toinen silmä tehdään aina päin helvettiä.

      Lainaa

    33. Tulos: +25 (31 ääntä)
      Tosi surullista. Grouponilla on juurikin setelin kuvat silmillään, kun noita tarjouksia tekee, eikä sitten oteta huomioon, että jotkut oikeasti joutuu koko ikänsä kantamaan rumaa tatuointia. Julmaa bisnestä! Ihme tyyppi se tatuoitsija, kun selkeesti häpeilee tekeleitään kun ei tykkää siitä että asiakkaat julkaisee ne someen, mutta silti on pakko tuhota ihmisten ihoa lisää. Lopettais toimintansa vaan. :(

      Lainaa

    34. yli opistö hörhö 17.12.2013 15:42
      Tulos: +54 (54 ääntä)
      Näin netissä tän kuvan ehkä viime viikolla, ja kävin kans Spellboundin sivuilla. Heräsi kysymys että minkä helvetin takia siellä tehdään muotokuvia jos niitä ei selvästikään osata tehdä? Tribalit sun muut oli vielä ihan ok, mutta kaikki muotokuvat joita siellä ylpeästi esitellään, oli niin helvetin rumia että en ottais sellaista iholleni vaikka maksaisivat tonnin. Olen miettinyt pitäiskö ihan käydä kysymässä asiaa firman fb-sivulta, koska toi on vaan niin järkyttävää.

      Lainaa

    35. Tulos: +56 (58 ääntä)
      Minä vain: Oikea hintahanoli 300€, mut myyjä anoi alennusta koska oli myöhässä monta tuntia. Silsi hinta 150€. Ainakin näin ymmärsin.
      mä taas ymmärsin, että muotokuvien hinnat alkaa 150 eurosta ja on siitä ylöspäin kuvan vaatimusten mukaan, ja tämän kuvan alkuperäseks hinnaks on arvioitu 300-400e, josta sitten on saatu x-määrä alennusta myöhästymisen takia. sitä hintaa, minkä isa on maksanu, ei kerrota.

      Lainaa

    36. Tulos: +35 (39 ääntä)
      Hellun jälki on aivan hirveää. Tuntemani tatuontialan ammattilainen joskus näytti kuvan Hellun tekemästä pääkallosta ja voin valehtelematta sanoa, että itse piirrustustaidottomana piirsin 10-vuotiaanakin parempia. Jos tatuoinnin haluaa, kannattaa tosiaan ensin ottaa selvää tekijästä ja tämän osaamisesta ja kiertää Spellbound mahdollisimman kaukaa.

      Lainaa

    37. Tulos: -5 (23 ääntä)
      Galleriaa kun kattoo, niin osaahan toi tatuoija tehdä hyviäkin kuvia, mut kasvot ei oo kyllä vahvuus.

      Lainaa

    38. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Olis vaan katsonut HelsInkiä ja mennyt sille Tonylle (muistankohan nimen oikein). Näytti tekevän hyviä muotokuvia. :D

      Lainaa

    39. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Käväisinpä Spellhoundin kotisivuilla ja totesinpa, että onpa aivan ''kirosana'' rumia kuvia ihan jokainen. Ikinä en tuohon paikkaan astuisi.

      Lainaa

    40. Tulos: +5 (7 ääntä)
      Eipä tuo kyseinen muija näemmä osaa edes viivaa piirtää :D http://www.spellboundtattoo.com/artistit/tatuoinnit.html

      Lainaa

    41. Tulos: +21 (51 ääntä)
      Ilmo: Tatuointi on muutenkin merkki alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta, sama se vaikka kyseessä olisi joku isoäidin nuoruuskuva. Tästä vaan tuli vielä normaaliakin rumempi.
      Mulla on pari helvetin rumaa tatuointia mut enpä ihan piruillessaankaan tee niille mitään, onpahan muistoja. :D Ps. Kuulun mensaan, mihin kastiin sinä kuulut? ;)

      Lainaa

    42. vihaanjuntteja 17.12.2013 17:50
      Tulos: +42 (56 ääntä)
      Voi giezuz: Totetan vaan, että ihminen joka yleensä ottaa tatuoinnin on pöljä. Epäilen että heidän ÄO saattaa hipoa sataa hyvässä tapauksessa.
      Ilmo: Tatuointi on muutenkin merkki alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta, sama se vaikka kyseessä olisi joku isoäidin nuoruuskuva. Tästä vaan tuli vielä normaaliakin rumempi.
      Jaa. Mä aattelin palkita itseni tatuoinnilla sinä päivänä ku saan tohtorin paperit kouraan. Vaikka eihän sitä tiedä, jos työelämä vie mukanaan, enkä koekaan tarvitsevani niin korkeaa tutkintoa. Mutta pointti oli, että väitteenne olivat typeriä.

      Lainaa

    43. Tulos: +44 (46 ääntä)
      Kertoo paljon tatuointiliikkeestä, jos Grouponissa tmv. saa alennuksia puljuun. Oikeille artisteille jonot ovat kuukausien pituisia eikä hinnoissa tingitä.

      Lainaa

    44. Tulos: +34 (50 ääntä)
      Ilmo: Tatuointi on muutenkin merkki alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta, sama se vaikka kyseessä olisi joku isoäidin nuoruuskuva. Tästä vaan tuli vielä normaaliakin rumempi.
      Voisit pikkuhiljaa päivittää itsesi tälle vuosituhannelle. tatuointi ei kerro ihmisestä yhtään sen enempää, kuin että hän on ottanut tatuoinnin. Alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla todennäköisesti ei ole edes varaa hankkia laadukasta tatuointia. tatuoinnit nimittäin ei ole ilmaisia, jos ne asiallisesta ja osaavasta liikkeestä hankkii, niinkuin jokainen itseään arvostava tatuoinnista haaveileva ihminen toivottavasti älyäisi tehdä.

      Lainaa

    45. Tulos: +5 (5 ääntä)
      Tokasta kuvasta tulee mieleen Hobitti-leffan örkit :D

      Lainaa

    46. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Platform: 150€? Tatuointi ei ole sellainen asia, jossa kannattaa säästää. Lisäksi nopealla googlauksella löytyy asiakkaiden arvosteluja liikkeestä… Eivätkä niistä selkeästi kuvaillen kirjoitetut ole mitenkään mairittelevia. http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646458
      Eihän hän säästänytkään. Mikä on muuten alempi sosiaaliluokka? Ketkä tähän kuuluvat? Lähtökohtaisesti minusta on aika typerää, mennä ensimmäisenä syyttämään tautoinnin ottajaa siitä, että on saanut paskan kuvan ihoonsa, josta on maksanut. Moni varmaan vielä olettaa (ja näinhän sen oikeasti pitäisi ollakin) että tatskaajat ovat liikkeissä ammattilaisia, jotka osaavat hommansa, kun kerran suuriakin summia työstä pyytävät. Ikävä kyllä näinhän se ei meinaa oikeasti aina olla, vaan alalla häärää ties ketä poropeukaloitakin, koska alaan ei ole Suomessa edes mitään oikeaa koulutusta eikä erikoisempaa laadun tarkkailua. Näitä juttuja näkee kyllä nykyään niin usein, että kannattaisi ottaa silti tosissaan se esityö. Eipä joku yksi kansiokaan kuitenkaan aina kaikkea kerro.

      Lainaa

    47. Tulos: +18 (18 ääntä)
      Miksi, oi miksi nämä eivät ole symmetrisiä? http://www.spellboundtattoo.com/images/kuvapankki/maxi/hellu074_13.jpg http://www.spellboundtattoo.com/images/kuvapankki/maxi/k09_660.jpg

      Lainaa

    48. Tulos: -6 (18 ääntä)
      Hakkaisin lapiolla irti sen raajan jossa tuo kuva on. Heti sen jälkeen kun olisin ensin varmistanut että kuvan tekijä ei lisäänny enää ikinä.

      Lainaa

    49. Tulos: +16 (16 ääntä)
      vaikka miten ois vaikeeta, nii ei noin hirvittäviä töherryksiä silti sais tehä, mieluummin sit tekijä reilusti myöntäis, ettei hän mitään osaa. jälleen hyvä syy lykätä sitä tatuoinnin ottoa :D

      Lainaa

    50. Tulos: +14 (22 ääntä)
      Huh, tuo huultenrajaustatuointi on ihan vain traaginen. Pilalle menneen tatuoinnin muussa ruumiinosassa saa sentään peittoon, pahinta mitä voi tapahtua on jokin tumma tatuointi tai muu läiskä. Mutta mitä tuolle edes voi tehdä =7 (Trollololit tatuointien typeryydestä nyt yleensä voinee jättää omaan arvoonsa -kun tunnen menestyviä ihmisiä joilla on tatuointeja, ainakin kaksi tohtorinpapereilla varustettua joilla on tatuointeja, ja tosiaan tässä ketjussa on esiintynyt yksi Mensan jäsen jolla on tatuointi niin onhan ilmeistä että moisen väitteen saa aikaiseksi jos vain ihan itse pienessä päässään päättää että kaikki ihmiset joilla on tatuointeja ovat huonoja, olivatpa muut ansiot mitä tahansa. Kehäpäätelmiä vastaan ei voi väittää).

      Lainaa

    51. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Kaikki sympatiat sille, jonka iholla toi hirvitys on, mutta mun on pakko sanoa (niin kuin joku muukin täällä) että pliis ota ensin selvää paikasta/tatskaajasta! Muotokuvat on kaikista vaikeimpia tehdä, pitää olla ihan huippu, että saa sellasen onnistumaan. Myöskään toi mallikuva ei oo paras mahdollinen, hirvittävän tumma ja siinähän toi silmä on tollanen kummallinen. Taitava tatuoija tekee sen silmän vaikka freehandina ja saa oikeat sävyt jne, mutta huono tatuoija kopioi sokeasti mallista. Kyseisen tatskaajan galleriakuvista ei löydy yhtäkään muotokuvaa eikä mitään hienoja värikuvia, joten miten tollasen kuvan voi kuvitella onnistuvan?

      Lainaa

    52. Tulos: +10 (10 ääntä)
      hups: kattelin tossa ton spellbound tattoon kotisivuja ja sieltä löytyviä “työnäytteitä”. oiskohan ton tatuoinnin ottajan pitäny tehä ees pikkasen taustatyötä ennen tatskan ottoa? aika järkyttäviä taidonnäytteitä meinaan löytyy jo heidän omilta sivuiltaankin. http://www.spellboundtattoo.com/artistit/kirill.html http://www.spellboundtattoo.com/images/kuvapankki/maxi/hellu059_27.jpg
      "Streets had made him perfectionist and completely dedicated to do a perfect skin art." Kuolisin nauruun, jos en samaan aikaan tuntisi sääliä niitä onnettomia kohtaan, jotka joutuvat noita tuherruksia ihollaan kantamaan.

      Lainaa

    53. Tulos: +12 (14 ääntä)
      http://www.spellboundtattoo.com/images/kuvapankki/maxi/hellu027_59.jpg Näenkö oikein ? BEGAIN ?

      Lainaa

    54. Tulos: +1 (1 ääni)
      http://www.spellboundtattoo.com/images/kuvapankki/maxi/k11_379.jpg Nyt on kyl niin nätit tissit että pakko mennä ottamaan samanlaiset!

      Lainaa

    55. Tulos: 0 (10 ääntä)
      Näyttäisi olevan korjattu jo tämä kuva: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q72/s720x720/1497566_10152031820448965_1756413581_n.jpg

      Lainaa

    56. Tulos: +7 (7 ääntä)
      HAHA, alkuper. kuvan henkilöllä näkyy ylähampaat, tatuoinnissa taas näkyykin pelkät alahampaat :D

      Lainaa

    57. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Bulldog: Näyttäisi olevan korjattu jo tämä kuva: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q72/s720x720/1497566_10152031820448965_1756413581_n.jpg
      No mitäs, eikö tuo tässä mokassa esitetty kuva ole käsivarressa tjms? Ei ainakaan selässä kuten tuossa? Mitäs täällä tapahtuu..?

      Lainaa

    58. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Bulldog: Näyttäisi olevan korjattu jo tämä kuva: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q72/s720x720/1497566_10152031820448965_1756413581_n.jpg
      Hyvä kuva mut näyttää olevan väärässä paikkaa ellei si oo uutta ottanu :O

      Lainaa

    59. Tulos: +40 (40 ääntä)
      Kuvaavaa, että tänne linkatut tatskakuvat on mystisesti kadonneet firman nettisivuilta.

      Lainaa

    60. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Siis minä en tajua kuka ottaa edes spellboundista enää tatuointia. Kattokaapa huvikseen paljonko kyseisestä puljusta löytyy negatiivista sanottavaa ihan vaan suomalaisittan kooklettamalla.

      Lainaa

    61. Tulos: -8 (12 ääntä)
      nuuskis: Kyseinen hlö reklamoi tatuoinnista, mutta sen tekijä ei meinannut suostua tekemään peittokuvaa/hyvittämään tatuointia, koska tämä kuva julkaistiin somessa. Tiedä sitten miten jatko on mennyt.
      Aina kannattaisi ensin yrittää neuvotella hyvällä, vasta sitten uhata kuluttajaviranomaisella ja käräjillä ja vasta näiden epäonnistuttua kakkia omaan pesään ja viedä asia someen. Mutta eivät kaikki voi olla neuvottelutaidon mestareita syntyessään, saati keski-iässä.

      Lainaa

    62. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Olen samaa mieltä niiden kanssa, jotka kauhistelee kuinka joku voi harkitsemattomasti mennä ottamaan tatuoinnin tatuoijalta, jonka taustoja ei kunnolla tunne ja saakin sitten kamalan tatskan iholleen. Mutta mitä tatskoihin tulee, nykyään ihmiset tuntuu oikeasti olevan kovin vähään tyytyväisiä. Olin joskus työharjoittelussa tatuointiliikkeessä, jossa tekijän tekemistä tatskoista osa oli todella rumia, mutta silti sieltä lähti (lähes) yksinomaan tyytyväisiä asiakkaita. Firman Facebookissa on paljon kuvia tatskoista, joissa suora viiva onkin rosoinen ja värit näyttävät lapsen piirtämiltä. Silti niiden kuvien kommenteissa on tatuoinnin omistajan ylistävät kiitokset tekijälle, mitä en ymmärrä kyllä yhtään. :D Tuntuu, kuin ihmiset olisi sokeita tai että ne ei erota suoraa ja siksak-viivaa toisistaan. Kaikki eivät kai osaa vaan vaatia parasta itselleen, ja se on todella outoa kun on kuitenkin kyseessä kuva joka pysyy loppuelämän iholla.

      Lainaa

    63. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Peikko: No mitäs, eikö tuo tässä mokassa esitetty kuva ole käsivarressa tjms? Ei ainakaan selässä kuten tuossa? Mitäs täällä tapahtuu..?
      Ystävämme Photoshop.

      Lainaa

    64. Tulos: +5 (5 ääntä)
      Voi Isa-parkaa, lopputulos muistuttaa lähinnä intiaanin ja muumien mörön risteytykseltä.. Ja muistakaa tutustua tatuoijan aikaisempiin töihin ennen kuin menette hakattavaksi! Korkea hinta ei ole laadun tae eikä halpaan kannata aina haksahtaa.

      Lainaa

    65. alemman luokanihminen 19.12.2013 2:43
      Tulos: +9 (11 ääntä)
      Hairysteed: “HUOM. Meillä käy ainoastaan käteinen! ” – pitäisi myöskin soittaa hälytyskelloja
      Täysin normaalia että liikkeessä käy vain käteinen koska todennäköisesti kaikki artistit ovat itsenäisiä yrittäjiä niin ei kukaan halua maksaa kalliista korttimaksupäätteestä. Ite käyny tampereella putkassa ottaan useemman kuvan eikä mitään valittamista ja sielläkin käy vain käteinen

      Lainaa

    66. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Peikko: No mitäs, eikö tuo tässä mokassa esitetty kuva ole käsivarressa tjms? Ei ainakaan selässä kuten tuossa? Mitäs täällä tapahtuu..?
      Näenkö oikein, että kuvan taustalla ikkunassa lukee Tattoo Helsinki? Heidän sivuiltaan ei tuollaista kuvaa löytynyt, mutta toisesta portfoliosta löytyi kyllä muita hienoja muotokuvatatuointeja. Eli olisikohan Isa käynyt ottamassa eri paikassa tatuoinnin uudestaan. Eihän sitä kyllä tuon vanhan hirvityksen päälle olisikaan saanut...

      Lainaa

    67. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Spellbound Tattoon sivut näyttävät siltä että niitä muokataan paraikaa, mutta kummasti sieltä se vieraskirja hävisi... Kuvagalleriatkin ovat supistuneet melkolailla, mutta en tiedä jos kuvia vielä lisätään sinne takaisin. Harmi juttu kokonaisuudessaan :(

      Lainaa

    68. Tulos: +13 (23 ääntä)
      Ilmo: Tatuointi on muutenkin merkki alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta, sama se vaikka kyseessä olisi joku isoäidin nuoruuskuva. Tästä vaan tuli vielä normaaliakin rumempi.
      Tämä sinun kommenttisi on merkki alempaan sosiaaliluokaan kuulumisesta.

      Lainaa

    69. Tulos: -6 (8 ääntä)
      H: nnn
      Olen eri mieltä. Liikkeessä jossa kävin (Liskogalleria) pientäkin kuvaa säädettiin niin kauan että varmasti on hyvä, ja vaikka tatuoitsijaparkani oli siellä varmaan kolme tuntia koko puljun sulkemisajan jälkeen ja paljon kauemmin kuin oli ajateltu, niin olin siellä enkä netissä kunnes olin tulokseen tyytyväinen -kotiin tultua ei ollut sosmedille muuta kertomista kuin "sattuu hitosti mutta kaunis kyl". Eivät ne lähetä pois kotiin pohtimaan kuluttaja-asiamiehellä uhkailua...

      Lainaa

    70. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Peikko: No mitäs, eikö tuo tässä mokassa esitetty kuva ole käsivarressa tjms? Ei ainakaan selässä kuten tuossa? Mitäs täällä tapahtuu..?
      Ihonsiirto samaan hintaan :D

      Lainaa

    71. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Ohoh, Spellboundin sivuilta näyttäisi poistuneen kaikki tässä keskustelussakin viitatut kuvat... Ei vaikuta todellakaan kovin luotettavalta, jos kuvat jotka ovat saaneet arvosteluja poistetaan. Kiva siinä sitten yrittää neuvoa toisia käymään tarkkaan tutustumassa ensin tatuoijan kotisivuilla kuvanjälkeen, jos valokuvista lisätään vain ne muutamat onnistuneet, ja loput jätetään näyttämättä. Todella raukkamaista toimintaa liikkeeltä. Tatuoijan pitäisi ehdottomasti myös mainita tatuoitavalle (oli tämä miten "tyhmä" tai halvan tatskan perässä) mihin taidot riittävät. Esimerkiksi tässä tapauksessa olisi ehdottomasti pitänyt mainita, ettei ko. tatuoija tee realistisia muotokuvia ja ohjata asiakas toiselle tatuoijalle/toiseen liikkeeseen. Se on kuitenkin se tatuoija joka viime kädessä on vastuussa kuvasta joka iholle jää.

      Lainaa

    72. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Tosin noistakin kuvista joita galleriasta löytyy huomaa ettei nyt ihan ammattilaiset ole asialla. Monista kuvista huomaa, että on hakattu todella syvälle ja näin jäävät parannuttuaan rumasti ns. arpimaisen koholle, minkä lisäksi tulehdusvaara on suuri! Puhumattakaan siitä että ruman kuvan korjaaminen on hankalampaa kun kuva on liian syvälle tatuoitu. Olen myös lukenut juttuja että monella on oikeasti kuva tulehtunut, tämähän voi hoitamattomana olla myös vaikka kuinka vaarallista. Miettikää siis oikeasti ainakin kolmesti ja lukekaa esim puskaradiota ja googlatkaa paikan nimi ja tatuoija!

      Lainaa

    73. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Peikko: No mitäs, eikö tuo tässä mokassa esitetty kuva ole käsivarressa tjms? Ei ainakaan selässä kuten tuossa? Mitäs täällä tapahtuu..? No ei kai sitä uudelleen voi samaan paikkaan laittaa :D!
      No ei kai sitä uutta voi sen vanhan päälle laittaa!

      Lainaa

    74. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Noiden Groupon-tarjousten kanssa pitää muistaa se, että myyjä (tässä tapauksessa tatuointistudio) saa diilistä puolet, toinen puolikas menee Grouponille. Kun ostatte tatuointityötä 100 €:n arvosta 25 €:lla, niin tatuointistudio saa 12.50 €. Sillä hinnalla on ihan turha odottaa huolellisesti tehtyä työtä tai edes hyvää palvelua. Mitä nopeammin asiakkaasta päästään eroon, sitä vähemmän firmalle tulee tappiota. Tämä tietysti pätee kaikkiin Groupon-tarjouksiin, ei vain tatuointeihin.

      Lainaa

    75. Tulos: -1 (1 ääni)
      Mäki otin spellboundissa leiman. ei noin huonoa tullut mutta ois se parempikin voinut olla.

      Lainaa

    76. Tulos: -7 (13 ääntä)
      Platform: 150€? Tatuointi ei ole sellainen asia, jossa kannattaa säästää. http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646458
      Tatuointi ei ole sellainen asia, joka kannattaa tehdä.

      Lainaa

    77. Tulos: +2 (4 ääntä)
      Voi että, minulla on tästä kyseisestä paikasta niin huonot muistot :D Yksinkertainen kahden sanan lause meni täysin pilalle. Tosin myös omaa tyhmyyttä, että annoin naisen sen tatuoida koska tiesin jo heti sisäänastuttuani että ruma tulee, mut piti kokeilla kepillä jäätä :D Nyt nätti peittokuva tilalla kiitos aidon tatuointiartistin!

      Lainaa

    78. Tulos: -10 (20 ääntä)
      White trash ottaa tatuointeja.

      Lainaa

    79. Tulos: -5 (13 ääntä)
      Ilmo: Tatuointi on muutenkin merkki alempaan sosiaaliluokkaan kuulumisesta, sama se vaikka kyseessä olisi joku isoäidin nuoruuskuva. Tästä vaan tuli vielä normaaliakin rumempi.
      MIssähän hemmetin 50- luvulla sinä elät, kun tatuoinnit ovat merkki "alemmasta sosiaaliluokasta"? Kuka sinä olet päättämään toisen ihmisen sosiaalisenkanssakäymisen piirin laatua, pelkästään tatuoinnin perusteella? Palaa takaisin sinne Timo Soinin persreikään, mistä olet ilmeisesti pullahtanutkin.

      Lainaa

    80. Tulos: -15 (15 ääntä)
      Tämän kyseisen muotokuvan on tehnyt Shum EI paikan omistaja ja kyseinen tekijä on tällä hetkellä helsingin parhaimassa tatuointi liikkeessä artistina. Täällä on niin vääritynyt kuva muotokuvan koosta koska kuvahan on kokonaisuudessa ollut vajaa 5 cm korkea! Täällä saa tatuointi olisi olisi puoliselkää peittävä :)

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, tatuointi, tatska, hirviö, monsteri, pilalla, Spellbound Tattoo, valokuva, tatuointi valokuvasta