Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

White trash vauhdissa, osa 3

Väkivaltaa, kunnianloukkaus ja... hammastahnaa. Nyt popkornit esiin!
White trash vauhdissa, osa 3

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 50 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1036 (1150 ääntä)
      Paha mennä sanomaan, kumpi oli syypää... Vikaa on varmasti molemmissa, mutten kyllä yhtään ihmettelisi vaikka tuo Ronja olisi itse paskonut seinän ja oven ja yrittää nyt mustamaalata viatonta EX-(?)poikaystäväänsä, joka loukkasi häntä verisesti viemällä hammastahnan luvatta =O

      Lainaa

    2. Tulos: +530 (546 ääntä)
      Mä en ikinä kehtais julkasta mitään tällasta missään...myötähäpeä.

      Lainaa

    3. Tulos: +591 (647 ääntä)
      Boss93 Tunsin kerran erään naisen, joka itse riehui hulluna pitkin kämppää ja hajotti paikkoja. Otti kuvia aiheuttamistaan tuhoista ja syytti miestä. Hyvin paljon siis mahdollista, että nainen on tässäkin se syypää. Ei voi tietää!

      Lainaa

    4. Tulos: -57 (285 ääntä)
      Tilastojen mukaan väkivaltaisessa parisuhteessa vaarallisinta aikaa naiselle on miehen jättäminen, suurimmassa osassa tapauksissa jossa parisuhdeväkivalta on johtanut kuolemaan mies on tappanut naisen eron tapahtuessa.

      Lainaa

    5. Tulos: -96 (326 ääntä)
      Boss93: Paha mennä sanomaan, kumpi oli syypää… Vikaa on varmasti molemmissa, mutten kyllä yhtään ihmettelisi vaikka tuo Ronja olisi itse paskonut seinän ja oven ja yrittää nyt mustamaalata viatonta EX-(?)poikaystäväänsä, joka loukkasi häntä verisesti viemällä hammastahnan luvatta =O
      Väkivaltaltaisessa parisuhteessa elävien naisten saattaa olla hankala saada apua lähimmäisiltä tai viranomaisilta johtuen siitä että ihmiset ovat useammin valmiita uskomaan suhteen miespuolista henkilöä. Naista syytetään usein väkivallasta valehtelusta, tai siitä liioittelusta, ihmiset uskovat että nainen haluaa vain mustamaalata miehen. Tällaiset myytit johtavat siihen, että naiset eivät uskalla hakea apua ongelmaansa, koska he ajattelevat että kukaan ei halua uskoa tai auttaa heitä.

      Lainaa

    6. Tulos: +112 (144 ääntä)
      Jep, tuossakin mokassa kaikki näyttivät uskovan että nainen on syypää. Miun silmissä näytti ettei miestä uskottu.

      Lainaa

    7. Tulos: +236 (264 ääntä)
      parsa: Väkivaltaltaisessa parisuhteessa elävien naisten saattaa olla hankala saada apua lähimmäisiltä tai viranomaisilta johtuen siitä että ihmiset ovat useammin valmiita uskomaan suhteen miespuolista henkilöä. Naista syytetään usein väkivallasta valehtelusta, tai siitä liioittelusta, ihmiset uskovat että nainen haluaa vain mustamaalata miehen. Tällaiset myytit johtavat siihen, että naiset eivät uskalla hakea apua ongelmaansa, koska he ajattelevat että kukaan ei halua uskoa tai auttaa heitä.
      Tämä on valitettavasti aivan totta, mutta esimerkkiksi kaltaiset väkivaltaa kokeneet naiset eivät ruodi noita juttuja facebookissa. Jos tavallisessa elämässä nainen kertoisi, että mies on tehnyt tuollaisia tuhoja, en ottaisi asiaan ollenkaan kantaa, jos en voisi olla varma, mutta tässä tapauksessa uskon kyllä siihen, ettei Ronja ole mikään viaton uhri. Mustamaalaamistahan tuo fb-juttu nimenomaan on.

      Lainaa

    8. Tulos: +185 (193 ääntä)
      nuuskis: Boss93 Tunsin kerran erään naisen, joka itse riehui hulluna pitkin kämppää ja hajotti paikkoja. Otti kuvia aiheuttamistaan tuhoista ja syytti miestä. Hyvin paljon siis mahdollista, että nainen on tässäkin se syypää. Ei voi tietää!
      Sama täällä. Harrastettiin vielä samaa urheilulajia ja kesken harkkojen veti nainen kilarit. Hätäuloskäytävän painavan oven sitten mäjäytti auki sellaisella voimalla, että seinään jäi pään mentävä reikä ja ovipaskaksi, toisella saranalla kiinni eikä enää sulkeutunut. Seuraavana päivänä syytti miestään, jonka kanssa oli kuulemma ollut kaksin treenaamassa kun mies sai kilarit ja vetäs oven siihen kuntoon. Siinä vieressä vaan sattui olemaan sellaiset 15 muuta jotka kyllä näki, kuka sen kilarin veti...

      Lainaa

    9. Tulos: +112 (126 ääntä)
      parsa: Väkivaltaltaisessa parisuhteessa elävien naisten saattaa olla hankala saada apua lähimmäisiltä tai viranomaisilta johtuen siitä että ihmiset ovat useammin valmiita uskomaan suhteen miespuolista henkilöä. Naista syytetään usein väkivallasta valehtelusta, tai siitä liioittelusta, ihmiset uskovat että nainen haluaa vain mustamaalata miehen. Tällaiset myytit johtavat siihen, että naiset eivät uskalla hakea apua ongelmaansa, koska he ajattelevat että kukaan ei halua uskoa tai auttaa heitä.
      Totta, mutta tuskin tästä asiasta uskalletaan huutaa facebookissa. Tai saati kannattaisi, vaikka olisi aihetta. Eipä mikään estä sitä väkivaltaista puolisoa pääsemästä näkemään sun vuodatuksia ja silloin taitaakin lätty jo lätistä taas. Sitten oma lukunsa on nämä oikeasti valehtelevat yksilöt. Kyllä sitä sattuu ja se on rangaistavaa, mutta sitä onneksi tekee vähemmistö. Eivät kaikki naiset. Tai miehet.

      Lainaa

    10. Tulos: -13 (23 ääntä)
      Luonto korjaa minkä kasvattaa.

      Lainaa

    11. Tulos: -22 (46 ääntä)
      Aikamoinen rautanyrkki kun paskoo pahviseiniä <3

      Lainaa

    12. Tulos: +87 (161 ääntä)
      parsa: Tilastojen mukaan väkivaltaisessa parisuhteessa vaarallisinta aikaa naiselle on miehen jättäminen, suurimmassa osassa tapauksissa jossa parisuhdeväkivalta on johtanut kuolemaan mies on tappanut naisen eron tapahtuessa.
      Tilastojen mukaan naiset harjoittavat perheväkivaltaa enemmän kuin miehet.

      Lainaa

    13. Tulos: -27 (49 ääntä)
      Päivi, turpa kiinni!

      Lainaa

    14. Tulos: +60 (76 ääntä)
      Tomi keräsi pisteet tästä. Muut henkilöt aiheuttavat suurensuurta myötähäpeää.

      Lainaa

    15. Tulos: +33 (61 ääntä)
      yrittää lavastaa tätä viatonta markoa syylliseksi omiin sekoiluihin..

      Lainaa

    16. Hörhöjä kaikkialla 17.12.2013 11:21
      Tulos: +56 (66 ääntä)
      nuuskis: Boss93 Tunsin kerran erään naisen, joka itse riehui hulluna pitkin kämppää ja hajotti paikkoja. Otti kuvia aiheuttamistaan tuhoista ja syytti miestä. Hyvin paljon siis mahdollista, että nainen on tässäkin se syypää. Ei voi tietää!
      Eikös Tuksukin tee ihan samaa?

      Lainaa

    17. Tulos: +42 (92 ääntä)
      on niitä semmosiakin naisia tavattu jotka aiheuttaa ittelleen mustelmia ja ruhjeita ja syyttää sitten niistä miestä ja kuultu tapauksia jossa mies "on raiskannut" naisen vaikka nainen itse on seksiä vongannut ja mies vilpittömästi siihen leikkiin on ryhtynyt, on tullut tuomioitakin tommosistä tapauksista miehille. hulluja tässä maassa riittää

      Lainaa

    18. Tulos: -116 (174 ääntä)
      Olenko minä ainoa, jonka mielestä Ronja vaikuttaa viattomalta ja Marko kammottavalta mäntiltä? Joo, en voi tietää miten asiat ovat tosiasiassa menneet, mutta tältä se minun silmiini näyttää. Hammastahnaan vetoaminen ei ollut Ronjalta kovin vakuuttava veto, mutta muuten hän kyllä onnistui korjaamaan minun sympatiani. Tai ehkäpä se johtuukin juuri tuosta. Sanavalintani oli tarkoituksella sympatia eikä empatia. Saattaahan se olla, että heijastan omat kokemukseni kaikkiin tietynlaisiin tilanteisiin ja sen takia Ronja vaikuttaa nyt viattomalta. Mutta sanokaa te, olenko ainoa? Laittakaa plussa jos olette kanssani samaa mieltä ja miinus jos olette eri mieltä, sillähän se helpoiten selviää.

      Lainaa

    19. Tulos: +39 (61 ääntä)
      "enääN"

      Lainaa

    20. Tulos: -13 (91 ääntä)
      no kommenteissa ainakin ollaan sitä mieltä, että akka on ite rikkonu seinänsä..... eli äijää puolustellaan tässäKIN asiassa taas.... vaikkei tiedetä edes, että mitä on tapahtunu

      Lainaa

    21. Tulos: +22 (30 ääntä)
      Kittiä ja maalia kehiin ja eihän noita enää edes huomaa.

      Lainaa

    22. Tulos: +53 (59 ääntä)
      Katoin ensin että seinään oli heitetty mehiläispesä

      Lainaa

    23. White trash 17.12.2013 14:03
      Tulos: -29 (67 ääntä)
      Miksi tää on white trash nimellä? Entä jos oiski black trash nii het ois kaikki haukkumassa rasistiseksi.

      Lainaa

    24. Tulos: -25 (51 ääntä)
      Timonenä: Tilastojen mukaan naiset harjoittavat perheväkivaltaa enemmän kuin miehet.
      Niin, ja tämä vain siksi, että naiset eivät usein halua puhua väkivallasta juuri siksi, että heitä syyllistetään siitä.

      Lainaa

    25. yli opistö hörhö 17.12.2013 15:13
      Tulos: +52 (66 ääntä)
      parsa: Väkivaltaltaisessa parisuhteessa elävien naisten saattaa olla hankala saada apua lähimmäisiltä tai viranomaisilta johtuen siitä että ihmiset ovat useammin valmiita uskomaan suhteen miespuolista henkilöä. Naista syytetään usein väkivallasta valehtelusta, tai siitä liioittelusta, ihmiset uskovat että nainen haluaa vain mustamaalata miehen. Tällaiset myytit johtavat siihen, että naiset eivät uskalla hakea apua ongelmaansa, koska he ajattelevat että kukaan ei halua uskoa tai auttaa heitä.
      Muuten ihan jees, mutta se että aina ajatellaan että nainen on väkivaltaisessa parisuhteessa ja siitä sitten valistetaan muita ihmisiä, on ihan perseestä suomeksi sanottuna. Tällaisissa tapauksissa. Tiedän nimittäin itsekin erään naispuolisen ihmisen joka aina itse hajottaa kämppäänsä ja riehuu ja sitten soittaa poliisit että mies teki tämmöstä. Ja tiedätkö miksi poliisi sitten aina vie miehen putkaan? Koska nainen on uhri, eikä kukaan täysipäinen ihminen tahallaan tuhoa asuntoaan. Mutta kun kaikki ei ole täysipäisiä. Joten jos et tiedä jotakin 100% oikeaksi, älä selitä perheväkivallan uhreista mitään.

      Lainaa

    26. Tulos: +49 (57 ääntä)
      Kipsu__: no kommenteissa ainakin ollaan sitä mieltä, että akka on ite rikkonu seinänsä….. eli äijää puolustellaan tässäKIN asiassa taas…. vaikkei tiedetä edes, että mitä on tapahtunu
      johtunee siitä että ainakin tuntemani väkivaltaisessa suhteessa elävät eivät todellakaan mainosta missään sosiaalisessa mediassa ko. asiaa. Voihan se ukko vaikka piestäkin, mutta epäilen suuresti, kun pitää noin kovaan ääneen huudella ja vakuutella että on uhri. Oli väkivaltaa kumman puolelta tahansa tai olkoon olematta mitään, suosittelen lämpimästi molemmille että lähtevät kävelemään eri suuntiin ja terapiakaan ei olis yhtään huonompi idea.

      Lainaa

    27. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Mahdotonta sanoa kummasko on enemmän syytä. Jos katsoo vain tuota kuvaa tällä vanhalla läppärillä, niin näyttäis siltä, että ovesta on menny joku läpitte huoneesta päin. Seinä taas näyttää siltä että siihen on osunu jonku, karmin korkeudesta päätellen 170cm+, henkilön olkapää. Taikka sitten jotain on heitty oven läpi, ja jotain seinään. Tai jotain ihan muuta. Oli miten oli, toivottavasti molemmat ymmärtävät pysyä erossa toisistaan.

      Lainaa

    28. yli opistö hörhö 17.12.2013 15:30
      Tulos: +51 (79 ääntä)
      nkjh: Niin, ja tämä vain siksi, että naiset eivät usein halua puhua väkivallasta juuri siksi, että heitä syyllistetään siitä.
      Anteeksi mitä? Sulla on nyt kuule tainnut mennä miehet ja naiset sekaisin pahemman kerran. Sehän on ihan yleisesti tiedossa että mies EI VOI ottaa naiselta turpaan. Koska miehet on miehiä ja naiset on naisia ja jos sun naisystävä hakkaa sua niin sinähän hakkaat sitä takaisin. Perheväkivalta on aina väärin, mutta jostain syystä ihmiset ei vieläkään tunnu tajuavan sitä, että on se sitten sun miehesi joka sua hakkaa, tai vaimosi, niin et sä halua lyödä takas. Yhteiskunta syyllistää miehiä jotka ei pärjää naisilleen, mikä tietysti nostaa kynnystä edes tehdä asialle mitään. Mun käsityksen mukaan naisilla on aina etulyöntiasema miehiä vastaan. Ei tarvitse kuin heittää pieni valkoinen valhe, ja mies on ihan pulassa. Esimerkiksi tämä facebook-riita. Heti on lauma naisia ympärillä "joo mies on sika". Ilman että edes mietitään muita vaihtoehtoja.

      Lainaa

    29. Tulos: +63 (73 ääntä)
      Sen enempää ottamatta kantaa, oikeiden pahoinpitelyjen uhreilla on harvemmin tollasta marttyyriasennetta. Tai siis miten tän nyt sanois - Ronja yrittää pitää itsestään kovin yllä sellaista kuvaa, että hän ei ole suhteessa mitään väärää tehnyt, kuuluttaessaan kovaan ääneen kaikkia niitä vääryyksiä joihin Marko on syyllistynyt. Jos se olis saanu kunnolla pataan niin ei varmaan kiinnostais joku hammastahna, vaan olis onnellinen että ne kamat on hävinneet ja pääsee pahoinpitelijästä eroon. Minusta tässä haisee enemmänkin katkera, epätasapainoinen ex, kuin kotiväkivallan uhri. Vaikka eihän sitä tiedä mikä on totuus, väkivalta on aina väärin. Viimeiseksi muutama helppo tapa antaa itsestään älykäs kuva internetissä ja muutenkin: 1. Jos parisuhteesi menee mönkään, syytä aina koko vastakkaista sukupuolta. Joko kaikki miehet ovat sikoja, tai ei yksikään - olemassa ei ole yksilöitä. 2. Käytä ensimmäistä kohtaa etenkin, jos kohdallesi on sattunut useampikin huonosti käyttäytyvä puolisko. Siis miten voi olla niin huono tuuri, vaikka ihan itse olet valinnut baarista aina sen kuumimman kissan/kollin. Eihän kauniit ja suositut voi olla kusipäitä, joten johtopäätös: kaikki vaan on huoria/sikoja. Paitsi sinä itse, tietenkin. 3. Toimita kaikki riidat julkisesti facebookissa. Etenkin ne kaikkein yksityisimmät. 4. Valehtele häikäilemättä tilapäivityksissäsi, tai vähintäänkin johdata harhaan. Ei haittaa jos jäät valheista kiinni, sillä ainahan voit jättää vastaamatta.

      Lainaa

    30. Tulos: -22 (52 ääntä)
      Timonenä: Tilastojen mukaan naiset harjoittavat perheväkivaltaa enemmän kuin miehet.
      Niin mistä löysit nämä tilastot.. Kerroppa heti.

      Lainaa

    31. Tulos: +46 (58 ääntä)
      Tintti: Niin mistä löysit nämä tilastot.. Kerroppa heti.
      http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134 vaikka tosta aluks lukemista.

      Lainaa

    32. Tulos: +28 (36 ääntä)
      Mies kuulostaa ainakin minun mielestä asiallisemmalta tässä mokassa, noin niin kuin tekstin perusteella. Järkevämmän kuuloisen puolelle on helppo mennä, mutta se ei silti takaa että se olisi oikea ratkaisu. Sillä eihän sitä mitenkään voi tietää miten tässä oikeasti on käynyt ja kuka on ns. syyllinen jos ei ole kärpäsenä katossa. Useinhan kyllä riidellessä (en puhu nyt varsinaisesti parisuhdeväkivallasta) tarvitaan kaksi osapuolta...

      Lainaa

    33. Tulos: +24 (30 ääntä)
      Uh oh. Ajattelin vuokrata omistamani kämpän kun muutan uuteen isompaan. Tulin toisiin ajatuksiin. Kiitos fm.

      Lainaa

    34. Tulos: -3 (19 ääntä)
      On muuten harvinaisen osuva otsikko. Voin nimittäin lyödä vaikka vetoa, että tapahtumat sijoittuvat Järvenpään Jamppaan, Helsingin Jakomäkeen tai muuhun vastaavaan laadukkaaseen asuinympäristöön! :DDD

      Lainaa

    35. Tulos: +39 (45 ääntä)
      Tässä jutussa näyttää olevan vahvasti kyse siitä, että Ronja ei ole uhri vaan yrittää tehdä Markosta syntipukin. Tosi ikävää, että jotkut valehtelee tällaisista asioista ja tekee näin ollen oikeille parisuhdeväkivallan uhreille entistä vaikeammaksi asiasta ilmoittamisen, jos tämä muiden mustamaalaaminen alkaa yleistyä ja naista aletaan pitää aina valehtelijana. Ja myös toisin päin, ei varmaan miehelläkään helppoo jos eukko keksi jotain tollasia valheita, tommonen voi kuitenkin vaikuttaa tosi laaja-alaisesti aina työpaikkaa myöten omaan elämään

      Lainaa

    36. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Turhake: Kittiä ja maalia kehiin ja eihän noita enää edes huomaa.
      Itse käyttäisin mielummin Bepanthenia.

      Lainaa

    37. Tulos: +22 (28 ääntä)
      Normaali ihminen menis vaan poliisille, eikä vinkus facebookissa... ja todellaki perseestä tollane yleistämine.

      Lainaa

    38. Tulos: +60 (66 ääntä)
      Näin perheväkivaltaa kokeneena ja nähneenä, voin sanoa, että toi nainen ei ole täysin järjissään. Ensinnäkin, ne jotka oikeasti kokevat perheväkivaltaa, eivät taatusti lataa siitä kuvia tai statuksia mihinkään, koska sehän johtaisi a.utomaattisesti turpakäräjille.Vväkivaltaa suhteessa kokeva käpertyvät pieneksi ihmiseksi ja oppivat olemaan ärsyttämättä toista tai tekemättä sellaista joka johtaisi pahoinpitelyyn. Yleensä edes lähipiirille ei tästä asiasta puhuta, vaikka todisteita olisi, ja silloinkin väkivallan uhri päätyy vähättelemään tekoa ja puolustelemaan tekijää.. Näillä faktoilla tarkasteltuani asiaa, voin vain todeta, että muija on kyllä tässä se väkivaltainen skitso :)

      Lainaa

    39. Tulos: +27 (35 ääntä)
      Jotenkin arvasin että Ronja puhuu pas - kaa ja että se vielä paljastuu mokan aikana, ja niinhän se oli. Toisen kuvan vahingotkin on varmaan tehnytt ihan itse. Sitten kehtaa vielä sanoa "tommosia ne miehet on!" sen jälkeen kun valehtelee Markon tehneen tuon. Tai no, en mene varmuudella sanomaan ettei Marko ole syypää, mutta Ronja vaikuttaa todella epäluotettavalta.

      Lainaa

    40. Tulos: +30 (34 ääntä)
      nkjh: Niin, ja tämä vain siksi, että naiset eivät usein halua puhua väkivallasta juuri siksi, että heitä syyllistetään siitä.
      Oon kyllä lukenu jostain, että just miehet ei uskalla kertoo, jos on perheessä se väkivallan uhri, koska pelkää että kukaan ei usko tai pelkää miehisyytensä jotenkin "kärsivän". Mutta eiköhän niitä hakkaajia ja vallankäyttäjiä ole kaikissa sukupuolissa ja sukupuolettomissa.

      Lainaa

    41. Kurttu-Jorttu 18.12.2013 0:51
      Tulos: +29 (37 ääntä)
      Kala: Olenko minä ainoa, jonka mielestä Ronja vaikuttaa viattomalta ja Marko kammottavalta mäntiltä? Joo, en voi tietää miten asiat ovat tosiasiassa menneet, mutta tältä se minun silmiini näyttää. Hammastahnaan vetoaminen ei ollut Ronjalta kovin vakuuttava veto, mutta muuten hän kyllä onnistui korjaamaan minun sympatiani. Tai ehkäpä se johtuukin juuri tuosta. Sanavalintani oli tarkoituksella sympatia eikä empatia. Saattaahan se olla, että heijastan omat kokemukseni kaikkiin tietynlaisiin tilanteisiin ja sen takia Ronja vaikuttaa nyt viattomalta. Mutta sanokaa te, olenko ainoa? Laittakaa plussa jos olette kanssani samaa mieltä ja miinus jos olette eri mieltä, sillähän se helpoiten selviää.
      Sikäli siis ihan hyvä ettet ole ammatiltasi tuomari.

      Lainaa

    42. Tulos: -3 (17 ääntä)
      Kurttu-Jorttu: Sikäli siis ihan hyvä ettet ole ammatiltasi tuomari.
      Saattaapihan tuo olla. Olen kyllä hyvä pitämään työjutut ja muut jutut päässäni täysin erillään, että ehkäpä rupean tästä tuomariksi ihan vain kokeillakseni mitä kävisi :D

      Lainaa

    43. Anonyyminymfi 18.12.2013 14:25
      Tulos: +1 (9 ääntä)
      Voin olla väärässä, mutta seinä näyttää siltä että siihen olisi vaan teipattu/liimattu revittyä paperia, eikä rikottu.

      Lainaa

    44. Tulos: +22 (32 ääntä)
      parsa: Väkivaltaltaisessa parisuhteessa elävien naisten saattaa olla hankala saada apua lähimmäisiltä tai viranomaisilta johtuen siitä että ihmiset ovat useammin valmiita uskomaan suhteen miespuolista henkilöä. Naista syytetään usein väkivallasta valehtelusta, tai siitä liioittelusta, ihmiset uskovat että nainen haluaa vain mustamaalata miehen. Tällaiset myytit johtavat siihen, että naiset eivät uskalla hakea apua ongelmaansa, koska he ajattelevat että kukaan ei halua uskoa tai auttaa heitä.
      Hevon vitut. Nainen on se jota ensimmäisenä uskotaan, koska se on yleensä fyysisesti heikompi. Tiedän kyllä kieroja naisia itsekin jotka mm. huoltajuuskiistoissa manipuloivat lapsiaan isää vastaan.

      Lainaa

    45. Tulos: +8 (16 ääntä)
      Boss93: Paha mennä sanomaan, kumpi oli syypää… Vikaa on varmasti molemmissa, mutten kyllä yhtään ihmettelisi vaikka tuo Ronja olisi itse paskonut seinän ja oven ja yrittää nyt mustamaalata viatonta EX-(?)poikaystäväänsä, joka loukkasi häntä verisesti viemällä hammastahnan luvatta =O
      Miksi tarve meillä kommentoijilla edes olisi sanoa, kumpi on syypää? Jotta voisi tuomita ja haukkua? Sillä olemattomalla tiedolla, mitä täälläkin ihmisistä ja tapahtumista näemme, ei milloinkaan pitäisi lähtä osoittelemaan sormilla.

      Lainaa

    46. Toivo Isänmaa 19.12.2013 23:33
      Tulos: +12 (14 ääntä)
      Olisi varmaan hauska olla näiden ihmisten vuokraisäntä :D

      Lainaa

    47. Tulos: 0 (8 ääntä)
      YLEISTÄMINEN ON MAAILMAN KAMALIN RIKOS ja perheriitojen lukeminen facebookissa on tosi kiusallista. ei pliis enää näitä feissarimokiin :(

      Lainaa

    48. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Not all man! Toisen seinä ja ovi on pantu paskaks ja yks jeesustelee yleistämisistä. Kova meno.

      Lainaa

    49. Tulos: +4 (12 ääntä)
      Miehet ehkä sitä fyysistä väkivaltaa mutta naiset useammin taitavat henkisen kiusaamisen kuten haukkumisen ja kiristämisen
      Timonenä: Tilastojen mukaan naiset harjoittavat perheväkivaltaa enemmän kuin miehet.

      Lainaa

    50. Tulos: -3 (7 ääntä)
      Ja kukaan ei kuvasta huomaa että tämä irtoesine siinä ovessa ei ole mitenkään voinut tehdä seinään tuollaista jälkeä koska ovi avautuu toiseen suuntaan... Olipa heikko yritys lavastaa tilanne..

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: riita, parisuhde, ero, ovi, kuva, väkivalta, poliisit, tappelu, hammastahna, rikosilmoitus, kunnianloukkaus