Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Bieberin puolustus

Justin Bieber törttöili, mutta kenellä on oikeus raiskata hänet?
Bieberin puolustus

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 72 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. marjosta juristi 28.1.2014 5:38
      Tulos: +1324 (1366 ääntä)
      No nyt ymmärrän miksi täällä poromaassa saa niin pienet tuomiot raiskauksesta. Raiskaajan puolustuksen puolelta heilutetaan "no mutku raiskasin sitä hyvällä tavalla, ei sillä revenny edes väliliha" lippua.

      Lainaa

    2. Erkkitauno 28.1.2014 5:39
      Tulos: +1334 (1360 ääntä)
      "Ihan hyvällä mä sen raiskasin" Ja Itä-Suomen hovioikeus lankeaa joka kerta

      Lainaa

    3. Toivo Isänmaa 28.1.2014 5:42
      Tulos: +438 (480 ääntä)
      "Raiskaa hyvällä tavalla?" Päähän sattuu kun kuuntelee näitä Bieber-Cheek-Robin -faneja. :D Bieber oli muuten haastateltavana Tonight -showssa jokin aika sitten eikä todellakaan antanut järjen jättiläisen kuvaa itsestään...

      Lainaa

    4. Tulos: +366 (372 ääntä)
      Ei olis kyl osannu arvata lopun tarinasta kääntyvän tollaseks :D

      Lainaa

    5. Tulos: +276 (322 ääntä)
      Täys itsekeskeinen pellehän tuo piiperöjonne on ollut jo pitkään, enkä todellakaan tajua kuinka jotkut vielä jaksaa tota "noku mutku se on niin I-HA-NA!! <3" -paskaa.

      Lainaa

    6. Tulos: +757 (809 ääntä)
      Kumpi nyt on pahempi moka, se et joku pikku typy ei ihan ymmärrä mitö tarkoittaa raiskaus, vai se että nä jätkät toivovat et joku kuitenkin aika pikkurikollinen pentu raiskataan kuoliaaksi?

      Lainaa

    7. Tulos: +177 (193 ääntä)
      Entä jos se olisi joku muu täysi-ikäinen poika? Puolusyeyyaisiinko raivolla, kun kaikki tekee virheitä? Hyväntahtoinen raiskaus, ei hyvää päivää

      Lainaa

    8. tuntematon 28.1.2014 6:42
      Tulos: +516 (546 ääntä)
      Kyllä mä ymmärrän että ei olla Bieberin puolella (en ole minäkään, ja ansaitsee kyllä rangaistuksensa), mutta eikös nuo raiskausjutut mene jo vähän yli?

      Lainaa

    9. Tulos: +158 (216 ääntä)
      Eiköhän nuo raiskausjutut olleet ihan vaan sairasta puhetta. Ei kukaan noista nyt tosissaan toivo ketään raiskattavan kuoliaaks. Ei edes Bieberiä.

      Lainaa

    10. Tulos: +143 (175 ääntä)
      Kohta tänne kommentteihi tulee nää "belieberit" vineemää kui mediaa ei kannata uskoo, kaikki huonot uutiset Bieberistä on valetta ja kuinka se on pelastanu monta ihmishenkee. Kerrankin se anto jollekin pikkujäbälle kynän jossai afrikan perämailla. Nyt sit kaveri oikeesti vastuuseen teoistaan, ennenku se täräyttää lambollaan jonkun hengiltä. Tuo raiskausjuttu - liekö vain Marjon (omasta mielestäni naurettavan) kommentin lietsoma tunnereaktio/adrenaliininpaukku.

      Lainaa

    11. Tulos: +115 (133 ääntä)
      Noi ei sitten opi millään :D joskus viime vuonna joku sanoi et Bieberillä on syöpä niin tuhannet pikkupissikset sheivasit päänsä kaljuksi. Nyt pitää vain odottaa et ajaa kännipäissään jonkun lapsen tai oman fanin päälle, silloinkin noi on varmaan puolustamssa sitä.

      Lainaa

    12. Ministeri Nieminen 28.1.2014 8:21
      Tulos: -104 (182 ääntä)
      Erkkitauno: “Ihan hyvällä mä sen raiskasin” Ja Itä-Suomen hovioikeus lankeaa joka kerta
      Hei haloo, eiköhän kyse ole vain siitä, että Marjo haluaisi palavasti harrastaa seksiä Justinin kanssa.

      Lainaa

    13. Puolikiero_savolainen 28.1.2014 8:27
      Tulos: +150 (156 ääntä)
      Erkkitauno: “Ihan hyvällä mä sen raiskasin” Ja Itä-Suomen hovioikeus lankeaa joka kerta
      Hahah! Näin on. Se on kyllä kieltämättä outo laitos, sillä lähes poikkeuksetta Kuopiossa toimiva hovioikeus pelastaa raiskaajan tai lasten hyväksikäyttäjän ehdottomalta tuomiolta. Eli peruuvat syytetyn linnan kutsut. Taloon vaan. Siellä tietävät ketä ovat.

      Lainaa

    14. Hörhöjä kaikkialla 28.1.2014 8:59
      Tulos: -7 (95 ääntä)
      Ministeri Nieminen: Hei haloo, eiköhän kyse ole vain siitä, että Marjo haluaisi palavasti harrastaa seksiä Justinin kanssa.
      Sellaisen ruipelon kanssako? No yäk.

      Lainaa

    15. Tulos: +230 (256 ääntä)
      Tunnen aina hyvin suurta myötähäpeää ja hämmennystä näitä tapauksia kohtaan, jotka tässäkin ovat näitä "aikuisia" ja "järjen ääniä". Silmät kiinni fanittaminen on ehkä idioottimaista hommaa, mutta nää on yleensä sentään todella nuoria. Tuollaiset "saisivat raiskata hengiltä" saavat multa vielä vähemmän arvostusta.

      Lainaa

    16. Tulos: +88 (114 ääntä)
      Ihminen on erehtyväinen totta, mutta yleistäminen ei käy. Ja Bieberin viimeaikainen kohellus todistaa että heppu ei ole se terävin kynä penaalissa. Ite en tätä henkilöpalvontaa ole koskaan ymmärtänyt, vaan suosikit ovat valikoituneet _taitojen_ perusteella, eikä tämä poikanen ees _osaa_ laulaa.

      Lainaa

    17. Tulos: +21 (55 ääntä)
      joku normaali ihminen ois jo aikaa takaks heitetty istumaan, et miten helvetissä tuo voi edelleen olla vapaana, etenkin ku tuo touhu vaan jatkuu samana? eikä siihen taitais edes auttaa se hyvällä tavalla raiskauskaan.

      Lainaa

    18. Tulos: -40 (80 ääntä)
      Ai joutuuko esim. Suomessa ylinoupedesta linnaan? Bieber puhalsi 0,1 promillea ja Floridassa rattijuopumusraja on 0,8 promillea ja alle 21-vuotiaille 0,2 promillea.

      Lainaa

    19. Tulos: +56 (68 ääntä)
      Eivät kyllä nuo kommentoijatkaan hyvänä esimerkkinä ole, kun noin lapsellisia juttuja heittävät. Silti surullista, mitenkä jotkut ovat todella sokeita idolinsa tekoja kohtaan-

      Lainaa

    20. Tulos: +111 (123 ääntä)
      Tarkoitin vaan hyvää. -Raiskaaja

      Lainaa

    21. Tulos: +143 (155 ääntä)
      Mun puolesta saisivat kaikki jättää Bieberin ihan omaan arvoonsa. En mikään fani ole, mutta ihmekkö jos pää sekoo kun varhaisteinistä lähtien 300 paparazzia juossu perässä ja kytänny ikkunoiden takana. Mielenterveys pettäis monella muullaki.

      Lainaa

    22. Tulos: +71 (83 ääntä)
      Chigurh: Ai joutuuko esim. Suomessa ylinoupedesta linnaan? Bieber puhalsi 0,1 promillea ja Floridassa rattijuopumusraja on 0,8 promillea ja alle 21-vuotiaille 0,2 promillea.
      Eikös USAn alkoholin ostoraja ole 21? Tuntuu oudolta laittaa lakiin pykälä, jossa määritellään, kuinka paljon alkoholia saa olla veressä henkilöllä, joka ei saa laillisesti ostaa tai pitää hallussaan alkoholia.

      Lainaa

    23. Tulos: +157 (179 ääntä)
      Mua alkaa pikkuhiljaa säälittämään Bieber. Se on varmasti kehittänyt niin kovat suojamuurit ja defenssit itsensä suojelemiseksi ja siksi esiintyy niin kusipäänä. Sen perhe on osittain hylänny, tyttöystävä jätti, ja veikkaan suurimman osan kavereistakin olevan mukana vaan rahan perässä. Fanit on hulluja ja melkein kaikki loput maailman ihmisistä toivoo vaan kaverin raiskaamista ja väkivaltaista kuolemaa. . Justin on saanut kontolleen ihan liikaa (vihaa) ja ihan liian nuorena. En mäkään siitä tai sen musiikista erityisemmin pidä tai mitään, mutta sille nauraminenkin tuntuu jo väärältä. Bieber tuskin kauhean vanhaksi elää, kun ei se kestä enään taakkaansa.

      Lainaa

    24. Tulos: +113 (135 ääntä)
      Aika pienessä maistissahan se oli. Pahempi tuossa on tuo ylinopeus, mutta vankilaan tosta ei missään tapauksessa pitäisi joutua. Vaikea käsittä tätä yli 25-vuotiaiden miesten Bieber vihaa. Nuorten kohdalla sen ymmärtää koska nuorena pikkujutut kiukuttaa, mutta mitä ihmettä aikuiset miehet välittää Bieberistä yhtään mitään? Maailma on täynnä surkeeta musiikkia, ei siitä ole mitään järkeä kiukutella.

      Lainaa

    25. Tulos: +9 (27 ääntä)
      Pointti: Eikös USAn alkoholin ostoraja ole 21? Tuntuu oudolta laittaa lakiin pykälä, jossa määritellään, kuinka paljon alkoholia saa olla veressä henkilöllä, joka ei saa laillisesti ostaa tai pitää hallussaan alkoholia.
      Lisäksi kyllä sitä jossain vaiheessa joutuu linnaan, kun tämä ei ikinä jää ainoaksi kerraksi ja kun mukaan lasketaan huumausaineiden hallussapito ja niiden piilottelu kotonaan.

      Lainaa

    26. Tulos: +75 (95 ääntä)
      Kurppa: Aika pienessä maistissahan se oli. Pahempi tuossa on tuo ylinopeus, mutta vankilaan tosta ei missään tapauksessa pitäisi joutua. Vaikea käsittä tätä yli 25-vuotiaiden miesten Bieber vihaa. Nuorten kohdalla sen ymmärtää koska nuorena pikkujutut kiukuttaa, mutta mitä ihmettä aikuiset miehet välittää Bieberistä yhtään mitään? Maailma on täynnä surkeeta musiikkia, ei siitä ole mitään järkeä kiukutella.
      Jos he tuntee maskuliinisuutensa uhatuksi kun tytöt tykkää näteistä pojista nykyään?

      Lainaa

    27. Tulos: -53 (107 ääntä)
      Alkaa tuntumaan että onko pikkutytöt sen takia näiden perään että ei vielä ole sitä seksuaalista identiteettiä, vaan sitä vasta haetaan. Sitten on turvallista ihastua tällaisiin tytön näköisiin, neitimäisiin pikku"miehiin". Kun pojat vähän pelottaa ja ehkä ällöttääkin mutta silti kuitenkin vähän kiinnostaa. Paras siis valita lähimpänä omaa leiriä oleva....

      Lainaa

    28. Tulos: +114 (126 ääntä)
      En ymmärrä Bieber-fanitusta, mutta vielä vähemmän Bieber-vihaa. Itse en kuuntele enkä välitä kuunnella, edes sen vertaa miksi moni aikuinen tulisi mieluummin persraiskatuksi kuin Bieberin keikalle ilman korvatulppia. Mitä Bieber on heille tehnyt? Vastaukseksi ei riitä "paskaa musaa", en ota kantaa paskuuteen koska ne miljoona kärpästä voivat olla väärässä, mutta siinä tapauksessa paska on tehty niille kärpäsille, ei meille jotka eivät halua nauttia paskasta.

      Lainaa

    29. kirjastontätisetä 28.1.2014 12:55
      Tulos: +11 (23 ääntä)
      Jaakko näkyis olevan ainoa tolkunmies koko ketjussa.

      Lainaa

    30. kirjastontätisetä 28.1.2014 12:56
      Tulos: +9 (19 ääntä)
      kirjastontätisetä: Jaakko näkyis olevan ainoa tolkunmies koko ketjussa.
      Sininen Jaakko siis.

      Lainaa

    31. Tulos: +25 (29 ääntä)
      marjosta juristi: No nyt ymmärrän miksi täällä poromaassa saa niin pienet tuomiot raiskauksesta. Raiskaajan puolustuksen puolelta heilutetaan “no mutku raiskasin sitä hyvällä tavalla, ei sillä revenny edes väliliha” lippua.
      Kyllä ne jenkeissäkin osaa: 30 päivää vankeutta raiskauksesta.

      Lainaa

    32. Tulos: +35 (41 ääntä)
      Chigurh: Ai joutuuko esim. Suomessa ylinoupedesta linnaan? Bieber puhalsi 0,1 promillea ja Floridassa rattijuopumusraja on 0,8 promillea ja alle 21-vuotiaille 0,2 promillea.
      Lähde? Ja mikään Justinin fanisivusto/twiittaus ei kelpaa.

      Lainaa

    33. Tulos: +87 (97 ääntä)
      Mä en yleensä ottaen ymmärrä minkään artistin tai laulajan vihaamista. Sama kun porukka kommentoi Youtube-videoita joista ei tykkää jne... eikö olisi järkevämpää kuunnella musiikkia josta tykkää ja katsella videoita joita ei inhoa. x) Mä mieluummin kulutan energiani asioihin joista pidän kuin tuhlaan aikani asioihin joista en pidä...

      Lainaa

    34. Tulos: +27 (31 ääntä)
      No nythän uutisien mukaan Bieber ei ole ajanut sitä ylinopeuttakaan (http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288646672648.html). Joten vähän epäillyttää tämä tapaus kaikkiin suuntiin.

      Lainaa

    35. Tulos: -16 (86 ääntä)
      Vähän tuntuu kyllä pahalta tämä jatkuva Bieberin soimaaminen. Kyseessä on kuitenkin herttainen nuori tyttö joka yrittää kovasti laulaa, antakaa hänelle mahdollisuus!

      Lainaa

    36. o_________o 28.1.2014 14:23
      Tulos: +4 (28 ääntä)
      No just... Ite en Bieberistä pidä mutehkä noi raiskaus jutut on vähän liikaa :D? Ja mite voi muka raiskata jonkun "hyvällä tavalla"? Iha pimeetä :D Mutta vois kyllä nou fanitkin vähän ajatella ennen kun tekee mitään ._.

      Lainaa

    37. Tulos: +73 (81 ääntä)
      Harmittaa se kuinka typeriä ihmiset näine vihapuheineen ovat. En tiedä kuinka tuo Bieberin perseraiskaus helpottaisi kenenkään elämää. Keskittykää mielummin niihin positiivisiin asioihin elämässänne ja jättäkää suosiolla ne lapselliset "Bieber pitäisi ampua" kommentit alle 15-vuotiaille, joille tuollaiset kommentit kaikessa typeryydessään kuuluvat! Ei teidän tarvitse Bieberistä tykätä mutta hänen mollaaminen ei kasvata omaa surkeaa p*nistänne sentinkään vertaa.

      Lainaa

    38. Tulos: +73 (77 ääntä)
      Tämä Bieber voi olla täysi sontasäkki, mutta jos tosissaan toivoo jonkun raiskattavan, niin silloin ei ole itse yhtään sen parempi. En voi tietää sanovatko nämä ihmiset tämän vain läpällä, toivon että sanovat. Tämä on vähän samanlainen asia kuin puolustaisi raiskauksen uhria, mutta toivoo sitten, että raiskaaja raiskattaisiin vankilassa. Siinä ei ole minkäänlaista logiikkaa.

      Lainaa

    39. Tulos: -26 (44 ääntä)
      biebs <3 luv u 4 eva

      Lainaa

    40. Tulos: +51 (55 ääntä)
      RAISKAUS ON _AINA_ RAISKAUS! Ellei toinen ole SELKEÄSTI suostunu seksiin, SE ON RAISKAUS. Ei ole hyvällä tavalla raiskaamisia.

      Lainaa

    41. Tulos: +61 (67 ääntä)
      Vittu että pistää vihaks nää saatanan urpot jotka vitsailee aina vankilaraiskauksella, itse en näe asiassa mitään huvittavaa, vaikka onki kyseessä joku pilipali-bieberi niin silti ihan perseestä.

      Lainaa

    42. Tulos: -22 (46 ääntä)
      Hauskintahan on se, että Justin Bieber voisi olla loistava artisti meille jokaiselle, mutta ei nykyisellä tuotannollaan ja touhuillaan. Koko fanikulttuuri joka perustuu idioottimaiseen ihailemiseen, muiden solvaamiseen (Artisti tweettas jonkun faninsa jutun ja kyseinen fani sai paljon vihapostia, koska hänet nostettiin jalustalle). Sitten on samaisten fanien kaltoin kohtelua ja kaikkea tota teini-idoli toimintaa (Huumeet, ylisuuri ego, yleinen spedeily). Ainut lohtu tietenkin on kaikille niille, jotka häntä oikeasti vihaavat on se, että yleisesti teini-idolit noudattaa samaa kaavaa. Jyrkkä nousu, todella rankka lasku. Hengissä selvinneet sitten kasaavat itsestään jotain. :P Itseäni ei kiinnosta mitä hänelle vankilassa tapahtuu, tosin kaveri näyttää siltä että nauttisi kunnon parrutuksesta. Ehkä se opettaisi vähän nöyryyttä ja eikö niin sanota, että kunnon pano tyhjentää pään? Ainakin se ylimääräinen virtsa voi valuta pois sieltä aivokopasta ;)
      Eero Tikka: Tämä Bieber voi olla täysi sontasäkki, mutta jos tosissaan toivoo jonkun raiskattavan, niin silloin ei ole itse yhtään sen parempi. En voi tietää sanovatko nämä ihmiset tämän vain läpällä, toivon että sanovat. Tämä on vähän samanlainen asia kuin puolustaisi raiskauksen uhria, mutta toivoo sitten, että raiskaaja raiskattaisiin vankilassa. Siinä ei ole minkäänlaista logiikkaa.
      Faktahan on se, että Bieberin raiskausta voidaan toivoa kuolemaan asti, mutta sitä tuskin tulee tapahtumaan. Hän istuu tietyillä eduilla alle kuukauden ja ei saa kontaktia muihin vankeihin. Ellei joku keksi tehdä ennakkotapauksen ja saada sen läpi.

      Lainaa

    43. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Kurppa: Aika pienessä maistissahan se oli. Pahempi tuossa on tuo ylinopeus, mutta vankilaan tosta ei missään tapauksessa pitäisi joutua.
      Se joutuukin linnaan siksi, että sillä on kämppä täys huumeita. Siis sitten joskus, kun poliiseille ei enää mee läpi "no mut ne oli mun kaverin, ottakaa tosta pari milliä rahaa per kyttä ja unohetaan tää juttu jooko ;)))"

      Lainaa

    44. Tulos: -4 (12 ääntä)
      meh: Lähde? Ja mikään Justinin fanisivusto/twiittaus ei kelpaa.
      Olihan tost IS:sis ja Staras juttu. Ja en ole mikään fani. En ees tiedä millast musiikkia se on tehny. Ja joo kyl aen kuuluis jo saada ansionsa mukaan sekoilujensa takia.

      Lainaa

    45. Tulos: +12 (16 ääntä)
      Pointti: Eikös USAn alkoholin ostoraja ole 21? Tuntuu oudolta laittaa lakiin pykälä, jossa määritellään, kuinka paljon alkoholia saa olla veressä henkilöllä, joka ei saa laillisesti ostaa tai pitää hallussaan alkoholia.
      Osassa osavaltioissa 21 osassa 18. Riipuu ihan missä siäl on. Jokases osavaltiossa on omat lakinsa ja ne vaihtelee. Toises on joku laitonta, mut toises ei...

      Lainaa

    46. Tulos: +16 (18 ääntä)
      Kaikissa osavaltioissa raja on 21. Yleensä rangaistukset rattijuopomuksesta on rankempia jos kuski on alle 21. Ylläoleva belieber ei ole täysin väärässä Floridan käytännöstä. Alle 21, joka puhaltaa .02 tai enemmän saa isompia sanktioita. http://www.flhsmv.gov/ddl/duilaws.html
      JJ: Osassa osavaltioissa 21 osassa 18. Riipuu ihan missä siäl on. Jokases osavaltiossa on omat lakinsa ja ne vaihtelee. Toises on joku laitonta, mut toises ei…

      Lainaa

    47. Tulos: +11 (29 ääntä)
      Tässähän alkaa melkein ateistina jo rukoilemaan Jumalaa noiden beliebereiden avuksi. Vaikka turhaahan se olisi, noi on kyllä jo liian pahasti aivopestyjä tolla Bieber -höpinällä.

      Lainaa

    48. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Pointti: Eikös USAn alkoholin ostoraja ole 21? Tuntuu oudolta laittaa lakiin pykälä, jossa määritellään, kuinka paljon alkoholia saa olla veressä henkilöllä, joka ei saa laillisesti ostaa tai pitää hallussaan alkoholia.
      Kyllä näin vain on. Floridan osavaltiossa alle 21-vuotiaan rattijuopumuksen raja on 0,2 promillea. Lähde: http://www.dmvflorida.org/florida-dui.shtml

      Lainaa

    49. Tulos: -8 (16 ääntä)
      Aargh: RAISKAUS ON _AINA_ RAISKAUS! Ellei toinen ole SELKEÄSTI suostunu seksiin, SE ON RAISKAUS. Ei ole hyvällä tavalla raiskaamisia.
      Ehkä roolileikkinä, niin kauan kuin molemmat suostuvat siihen. Harvinaistahan se on, mutta ei kai sentään ennenkuulumatonta. Ja palatakseni rattijuoppoihin, miksi? Haluavatko päättäjät vain näyttää siltä kuin saisivat jotain aikaan? Seuraavaksi kai päätetään omasta nopeusrajoituksesta alle 16-vuotiaille.

      Lainaa

    50. Tulos: +15 (23 ääntä)
      Kakka_kasa: Tässähän alkaa melkein ateistina jo rukoilemaan Jumalaa noiden beliebereiden avuksi. Vaikka turhaahan se olisi, noi on kyllä jo liian pahasti aivopestyjä tolla Bieber -höpinällä.
      Taitaa itse Kaikkivaltiaskin olla kädetön näiden jauhopäiden edessä.

      Lainaa

    51. Marjo Tittonen 29.1.2014 8:19
      Tulos: +4 (14 ääntä)
      Vittu mikä retu aasi

      Lainaa

    52. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Lapset puhuu taas asioista, joita kaikki nykysarjat on pullollaan, mutta mitä junnut eivät ymmärrä. Jospa se järki iän myötä kasvaisi ja typerät puheet sen myötä, kun ei tarvitse enää kavereille esittää. Kaikki yhtä lailla mokaajia tässä, mutta kukapa nuorena ei olisi.

      Lainaa

    53. Tulos: +40 (42 ääntä)
      En todellakaan pidä Bieberistä tai sen kummemmin puolustele hänen tekojaan, mutta ihmetyttää ihmiset, jotka kirjoittelevat tuollaista törkyä muista ihmisistä ja kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä ja kunnon kansalaisia. Bieberin musiikki on mielestäni yksi vuosikymmenien hirvittävintä piipitystä, mutta ei ole koskaan ollut minulta pois se hänen menestyksensä, eikä kiinnosta vaikka kuinka näyttäisi tytöltä. Jos ei tykkää, ei tarvitse huomioida. Harmiton hölmö se on ennen ollut, ja esille tulleet rikokset eivät todellakaan oikeuta ketään manaamaan perseraiskauksia, ihan sairasta tekstiä! Mitään niin vakavaa tuossa ei ole tapahtunut, että ymmärystä tuollaiseen puheeseen heruisi. Vakavaa kyllä, mutta vielä aika kaukana henki/seksuaalirikoksista. En kyllä vaan todella koe sopusuhtaiseksi, että joku perseraiskataan vankilassa huumeiden ja rattijuoppouden vuoksi. Myönnän etten ole lukenut, mitä tarkalleen on tapahtunut, mutta otsikoiden perusteella ei ole paljoa kummempaa kuin muiden julkkisten toilailut. Raiskauksen kokeneena en osaa edes kuvailla lukufiiliksiä. Hävetkää.

      Lainaa

    54. Tulos: 0 (18 ääntä)
      Kuka on Justin Bieber?

      Lainaa

    55. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Taitaa tolla menolla olla tuo jätkä olla arkussa jo ennen sitä kuuluisaa kahtakymmentäseitsemää... Tietenkään en toivo sitä ja ei, en ole fani ;)

      Lainaa

    56. Tulos: +10 (20 ääntä)
      Pasi, Kari ja Heikki - homokolmikko esittelee fantasioitaan. Ei kenenkään tavallisen ihmisen päähän tule tuollasia raiskausajatuksia Justinista.

      Lainaa

    57. Pagan Belieber 30.1.2014 12:11
      Tulos: -22 (24 ääntä)
      JB on mun jumala <3 FOREVER BELIEBER <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Lainaa

    58. Tulos: +2 (8 ääntä)
      http://thenet.ng/2014/01/lol-justin-biebers-mugshot-looks-like-miley-cyrus-without-makeup/

      Lainaa

    59. Tulos: +17 (23 ääntä)
      YÖKK!!: Pasi, Kari ja Heikki – homokolmikko esittelee fantasioitaan. Ei kenenkään tavallisen ihmisen päähän tule tuollasia raiskausajatuksia Justinista.
      Siinä olet oikeassa, ettei tavallisen ihmisen mieleen tule tuollaisia ajatuksia, mutta onko homous sinun mielestäsi jotenkin epänormaalia?

      Lainaa

    60. Näin sen näin 31.1.2014 0:16
      Tulos: +15 (21 ääntä)
      Mielestäni enemmän mokasivat nuo vankilaraiskauksesta haaveilevat pojat. Tyttö (oletettavasti siinä iässä jolloin kaukorakastutaan tulenpalavasti) hermostuu idoliinsa ja itseensä kohdistuvista haukuista ja vastaa väärin sanavalinnoin, joihin vastapuolen on helppo tarttua ja haukkua lisää. Eihän toi tyttö oikeasti ole ketään raiskaamassa millään tavalla, niin kuin hän itse heti korjasikin. Jaakko-poika varmaan lähetti tän jutun tänne, selkeästi huomaa hänen ajattelevan että on paljon viisaampi ihminen kuin tuo tyttö. Olen eri mieltä :D:D:D:D:dD:D:D::D Tuo vaihe ei tytön elämässä kauan kestä, tai vaikka kestäisikin niin antakaa toisten fanittaa rauhassa.

      Lainaa

    61. Seppo Saviniemi 1.2.2014 11:38
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      piiperö: En todellakaan pidä Bieberistä tai sen kummemmin puolustele hänen tekojaan, mutta ihmetyttää ihmiset, jotka kirjoittelevat tuollaista törkyä muista ihmisistä ja kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä ja kunnon kansalaisia. Bieberin musiikki on mielestäni yksi vuosikymmenien hirvittävintä piipitystä, mutta ei ole koskaan ollut minulta pois se hänen menestyksensä, eikä kiinnosta vaikka kuinka näyttäisi tytöltä. Jos ei tykkää, ei tarvitse huomioida. Harmiton hölmö se on ennen ollut, ja esille tulleet rikokset eivät todellakaan oikeuta ketään manaamaan perseraiskauksia, ihan sairasta tekstiä! Mitään niin vakavaa tuossa ei ole tapahtunut, että ymmärystä tuollaiseen puheeseen heruisi. Vakavaa kyllä, mutta vielä aika kaukana henki/seksuaalirikoksista. En kyllä vaan todella koe sopusuhtaiseksi, että joku perseraiskataan vankilassa huumeiden ja rattijuoppouden vuoksi. Myönnän etten ole lukenut, mitä tarkalleen on tapahtunut, mutta otsikoiden perusteella ei ole paljoa kummempaa kuin muiden julkkisten toilailut.
      Joo ei todellakaan voi ymmärtää, että porukka joka väittää ettei mikään rupunen Justin Bieber kiinnosta kumminkin jaksaa 24/7 avautua siitä Bieberistä. Yhtään biisiä en Bieberiltä ole kuullut enkä kuuntele, koska ei oikeasti kiinnosta. Yksi syy minkä takia enemmän tai vähemmän turhat julkkikset pysyvät otsikoissa on nimenomaan vihaajien ansiota.

      Lainaa

    62. Tulos: +5 (7 ääntä)
      Pointti Ja palatakseni rattijuoppoihin, miksi? Haluavatko päättäjät vain näyttää siltä kuin saisivat jotain aikaan? Seuraavaksi kai päätetään omasta nopeusrajoituksesta alle 16-vuotiaille. Mistä minä voisin syytä sille tietää? En ole Floridan osavaltion hallituksessa. Tosin kyllähän Suomessaskin alle 18-vuotias voi syyllistyä rattijuopumukseen, vaikkei saisikaan ostaa alkoholia.

      Lainaa

    63. Tulos: +1 (3 ääntä)
      ↑ Jaaha... quote kyllä kusi ja pahimman kerran. o.O

      Lainaa

    64. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Muuten Bieberistä sitä mieltä mitä nyt olen... Tuo vinkuleluna vankilan suihkussa.. on se kyllä aika eroottinen ajatus. Tätä miettiessä.

      Lainaa

    65. perusskeidaa 2.2.2014 11:24
      Tulos: 0 (10 ääntä)
      Buckley teki Bieberin viimeisen vuoden aikaisista töppäilyistä hyvän listan. https://www.youtube.com/watch?v=Mm7s-3q-CL0 Jos JB on julkisuuden uhri niin minkä takia niin monet muut nuoret äkkirikastuneet tähdet osaavat käyttäytyä eivätkä päädy keltaisen lehdistön etusivuille harva se päivä? Kysynpähän vain.

      Lainaa

    66. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Jaakko ei tajunnut.

      Lainaa

    67. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Miks kukaa ees jaksaa välittää enää, turha sällihän toi on.

      Lainaa

    68. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Tottahan tuo mimmi puhuu. Liian nuorena liian paljon, niin totta kai siinä nousee kusi pakostakin vähän hattuun, mutta ei nyt herra jumala ketään sen takia pidä tappaa. Ehkä eniten mua vituttaa tässä maailmassa ihmiset joilla ei ole kykyä minkäänlaiseen objektiiviseen ajatteluun.

      Lainaa

    69. Tulos: +1 (5 ääntä)
      kynsilakka: Mun puolesta saisivat kaikki jättää Bieberin ihan omaan arvoonsa. En mikään fani ole, mutta ihmekkö jos pää sekoo kun varhaisteinistä lähtien 300 paparazzia juossu perässä ja kytänny ikkunoiden takana. Mielenterveys pettäis monella muullaki.
      Älä unohda sitä, että on varaa ostaa mitä ikinä haluu ;)

      Lainaa

    70. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Greenz: Jaakko ei tajunnut.
      En ymmärrä t. muumipeikko eikusiis jaakko

      Lainaa

    71. Tulos: -1 (5 ääntä)
      Pointti: Eikös USAn alkoholin ostoraja ole 21? Tuntuu oudolta laittaa lakiin pykälä, jossa määritellään, kuinka paljon alkoholia saa olla veressä henkilöllä, joka ei saa laillisesti ostaa tai pitää hallussaan alkoholia.
      Riippuu osavaltiosta.

      Lainaa

    72. Rationaalinen koira 31.3.2022 19:25
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Tossa keskustelussa ei tainnut olla yhtään järkevää kommenttia. Ymmärsinkö väärin vai kutsuiko Starakin rikoksiin syyllistynyttä uhriksi?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Justin Bieber, raiskaus, raiskata, vankila, putka, pidätys, pidättää, fani, belieber