Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Pettäjän puheenvuoro: Aika vaihtaa uuteen?

Miehet keskustelevat pettämisen hyödyistä ja haitoista.
Pettäjän puheenvuoro: Aika vaihtaa uuteen?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 54 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1118 (1148 ääntä)
      On se mukavaa kuinka yhä henkilökohtaisemmista asioista keskustellaan facebookissa...

      Lainaa

    2. piikkimattosika 4.2.2014 5:55
      Tulos: +747 (763 ääntä)
      täytyy sanoa että avoin on tämä herra tässä

      Lainaa

    3. Puolikiero_savolainen 4.2.2014 7:09
      Tulos: +943 (1005 ääntä)
      Ja sitten ihmetellään miksi niin moni eroaa? Tälläisten takia. Ilkka, mene ja vaihda, mutta muista, että voi olla ettet pääse enää koskaan takaisin kotiin. Kyllä on muuten kuspäistä, ei voi muuta sanoa!

      Lainaa

    4. Tulos: +536 (548 ääntä)
      Ei taida kuitenkaan olla ruoho vihreämpää aidan toisella puolen kun arki iskee kasvoille ;)

      Lainaa

    5. Tulos: +838 (860 ääntä)
      No avoin on tosiaan. Tämäkin tampio muuten näyttää olettavan automaattisesti, että nämä yhdessä tehdyt lapset jäisivät äidille, ja itse saisi olla villi ja vapaa. Jos tällä yhtään kävisi mielessä tulevaisuus yksinhuoltajana (tai lasten lähihuoltajana) niin jääminen tutun ja turvallisen avovaimon luo vaikuttaisi äkkiä paljon houkuttelevammalta vaihtoehdolta. Joka tapauksessa toivon, että nainen älyää itse potkaista tuon ääliön pihalle, niin on tämäkin ongelma ratkaistu.

      Lainaa

    6. Tulos: +467 (507 ääntä)
      Miten miehelle edes tulee mieleen tollasta jos on muksuja ja akka joka ei nalkuta...?

      Lainaa

    7. Tulos: +537 (545 ääntä)
      Ei voi muuta sanoa kuin onnea "muijalle" kyseisestä miehestä.

      Lainaa

    8. Tulos: +200 (236 ääntä)
      Repesin toosalle:D Herran puoliso ei varmaankaan ole fbssä, tai ainakaan hänen kaverina kun pystyy noin avautumaan kaikelle kansalle..?

      Lainaa

    9. Tulos: +382 (394 ääntä)
      Toivottavasti kyseinen muija näkee tän. Vaikka f-mokien kautta.

      Lainaa

    10. Tulos: +343 (361 ääntä)
      Tekis munkin mieli erota perheestäni viidesti päivässä mutta ei se vaan mene niin. Mulle ei tulisi seitsemän vuoden jälkeenkään mieleenkään pettää miestäni, lisäksi tyttäreni elämä hajoaisi totaalisesti jos rupeaisin omiani sooloilemaan. Pitää ajatella ensin muita ja sitten vasta itseään. Lisäksi mä tykkään noista pösilöistä niin paljon etten toisaalta vaihtaisi päivääkään pois. Kaikkein tärkeintä on se sitoutuminen ja halu olla yhdessä!

      Lainaa

    11. Tulos: +350 (358 ääntä)
      Ja miten nämä irtiottajat voi kuvitella saavansa tehdä mitä haluavat ja vielä sen jälkeen olettaa, että heidät kyllä huolitaan takaisin koska heitä sattuu niin huvittamaan? Hei ihan oikeesti, miettisivät vähän miten kova koettelemus tämä irtiotto on vastapuolelle ollut.

      Lainaa

    12. Tulos: -68 (130 ääntä)
      Voi elama. Menkaa ihmiset naimisiin ja sitoutukaa! Ihan oikeesti... arsyttavyyksien arsyyttavyys!!!

      Lainaa

    13. Tulos: +324 (326 ääntä)
      Jostain syystä nämä muut naiset näyttää kuvittelevan että tää on hyvä mies, hyvä isä ja kaikkee. Onhan sen muija kattellu sitä jo kymmenen vuotta. Valitettavasti tämä lumous särkyy kun alat villiksi ja vapaaksi. Sitten kaduttaa kun muijat katoaa ympäriltä ja täytyy vielä maksaa eksälle elatustukia kolmesta lapsesta.

      Lainaa

    14. Hörhöjä kaikkialla 4.2.2014 10:06
      Tulos: +200 (220 ääntä)
      Hävettää olla ihminen.

      Lainaa

    15. Tulos: +209 (219 ääntä)
      Juu eikä varmasti ole enää asiaa takaisin, jos on kerran jo syrjähyppy ja erohetki käyty läpi. Ei varmana toimi enää toistamiseen. Miten voi joku olla noin mulkku? Ihan tuollai noin vaan pohdiskelee tommosia avoimesti kavereilleen. Päähän pitäisi tuommoista potkaista. Tee se Ilkka, ota ja lähde. Olet kuitenkin kohta yli 40-vuotias ja alkaa pippelin teho laskea niin ole siinä sitten villi ja vapaa kun ei viagrakaan enää oikein tehoa! Siinä kunnossa ei vanha eukkokaan sua ota enää takaisin vuosien retkiltäsi.

      Lainaa

    16. Tulos: +11 (47 ääntä)
      Mikä tässä oli pointti?

      Lainaa

    17. Tulos: +181 (183 ääntä)
      Huoh, tällainen johtuu näemmä tästä yleisestä ongelmasta, että ihmiset vain eivät yksinkertaisesti tiedosta tai tunnista omia tuntemuksiaan ja ajatuksiaan. Eivätkä todellakaan osaa yhdistää niitä toisiinsa tai todelliseen tilanteeseen. Miten voi olla yhtä aikaa asiat niin hyvin ja kuitenkin tekisi mieli vaihtaa eukko kun ei ne olekaan niin hyvin, pieni ristiriita? Ja siis sitä en kiellä, etteikö tämmöisiä ristiriitaisia juttuja ihmisen pääkopassa ja elämässä ole aika paljonkin, mutta avain asian ratkaisuun onkin siellä omassa pääkopassa eikä naapurin lehmihaassa. Aika v*tun pälli kaveri kaikenkaikkiaan, jos siitä ei olisi haittaa sekä nykyiselle avopuolisolle ja lapsille niin suosittelisin heppua kokeilemaan mitä tapahtuu. Sen jälkeen pohtimaan omaa sisintä itseään ja etsimään vastausta sieltä, miksei se homman toiminutkaan ihan niinkuin sen oletti toimivan. Vaan kun siitä on niin en voi sitä suositella. Toisaalta luulen, että perheellä saattaisi olla pidemmän päälle asiat ihan hyvin ilman tuollaista isää.

      Lainaa

    18. Tulos: +34 (78 ääntä)
      ksusa: No avoin on tosiaan. Tämäkin tampio muuten näyttää olettavan automaattisesti, että nämä yhdessä tehdyt lapset jäisivät äidille, ja itse saisi olla villi ja vapaa. Jos tällä yhtään kävisi mielessä tulevaisuus yksinhuoltajana (tai lasten lähihuoltajana) niin jääminen tutun ja turvallisen avovaimon luo vaikuttaisi äkkiä paljon houkuttelevammalta vaihtoehdolta. Joka tapauksessa toivon, että nainen älyää itse potkaista tuon ääliön pihalle, niin on tämäkin ongelma ratkaistu.
      Tämähän ei muuten aina pidä paikkaansa. Ite eroisin hyvinkin nopeasti jos olisi varmaa että lapset tulisi minulle, mutta koska se on paljon todennäkösempää että jäisivät äidilleen, niin elän mielummin huonossa suhteessa kunhan saan olla lasteni kanssa.

      Lainaa

    19. Tulos: -209 (247 ääntä)
      Ja sitten ihmetellään, kun miehet eivät puhu tunteistaan, tai tuo esille omia ajatuksiaan... Onko se nyt mikään ihme, jos kerran heti, kun erehdyt avautumaan haukutaan kusipääks ja paheksutaan toisen avoimmuutta... Ei tekisi varmaan teidänkään sen jälkeen avata ajatuksiaan muille ihmisille -.-

      Lainaa

    20. Tulos: +254 (280 ääntä)
      Unelmamiehiä tuollaset joille täydellinen parisuhde on silloin kun muija tukkii turpansa ja antaa pillua.

      Lainaa

    21. Raaka-Arska 4.2.2014 15:10
      Tulos: +66 (76 ääntä)
      No johan on!? Saakaapa ns. "äijät" mansikan kokoinen kasvain kikkelinne päähän niin ehkäpä tuota sitten opitte olemaan.

      Lainaa

    22. Tulos: +117 (117 ääntä)
      Miten ihmeessä tällaisesta avaudutaan fb:ssä? Joka tapauksessa ymmärrän kaipuun olla villi ja vapaa, mutta jos perhe-elämä sentään rullaa hyvin eikä ole ongelmia, niin kannattaisi ajatella edes niitä lapsiaan jos ne yhtään on tärkeitä. Pelkästä villin ja vapaan elämän kaipuusta ja kokeilunhalusta pirstoisi perheensä? Hankkisi uuden villin ja vapaan harrastuksen (joku joka ei sisällä pettämistä tai pettämisen mahdollisuuta).

      Lainaa

    23. Mahtisonni 4.2.2014 16:28
      Tulos: -122 (132 ääntä)
      Ilkka on oikealla asialla! Kyllä kannattaa vaihtaa nuorempaan, vaihdetaanhan autoakin.

      Lainaa

    24. Tulos: +270 (278 ääntä)
      Sen kai siitä saa kun on sairaalloisen itsekeskeinen. "Parisuhteessa ja perheessä on kysymys siitä miltä munastani kunakin päivänä tuntuu, ei millään tavalla siitä miltä puolisosta ja lapsista tuntuu, koska minä haluan". Ja "FB on kaljabaari jossa ovat läsnä vain kyseenalaisemmat kaverini, ei millään tavalla julkinen media jota avokkikin voi lukea, koska minä haluan". Luultavasti huomaa piakkoin erehtyneensä kahteen kertaan. (Ja tosiaan kiepoo tämä nykyaikainen parinvaihto aika suunnattomasti. Ei se että eron saa ottaa -Ilkan avokille varmaankin suorastaan suosittelisin -vaan se että sitä villiyttä ja vapautta haetaan aina muiden ihmisten jalkojen välistä eikä omien korvien. Matkusta. Opettele soittamaan instrumenttia ja perusta bändi. Lue kaunokirjallisuutta. Mene vaikka jääkiipeilemään tai opiskele jotain jännittävää. En sano ettei paneminen ja miksei ryyppääminenkin ole hauskaa, mutta onhan se nyt todella avutonta jos muuta sisältöä ei elämälleen löydä, varsinkin jos on lapset joista pitäisi riittää sisältöä ainakin ensi hätään).

      Lainaa

    25. Tulos: +25 (59 ääntä)
      Onkohan Ilkka kehitysvammainen tai muuten ns. yksinkertainen? Terve ihminen ei kirjoittele tuollaisia asioita FB:ssä.

      Lainaa

    26. Tulos: +108 (112 ääntä)
      Boss93: Ja sitten ihmetellään, kun miehet eivät puhu tunteistaan, tai tuo esille omia ajatuksiaan… Onko se nyt mikään ihme, jos kerran heti, kun erehdyt avautumaan haukutaan kusipääks ja paheksutaan toisen avoimmuutta… Ei tekisi varmaan teidänkään sen jälkeen avata ajatuksiaan muille ihmisille -.-
      No minä ainakin olisin ihan samaa mieltä vaikka kyseessä olisikin nainen. Ymmärrystä ja sympatiaa heruu ihan tasan kaikille yhtä pihalla oleville. Eikä edes se lisää ymmärrystäni, että itsekin olen elämässäni virheitä tehnyt. Kumma juttu.

      Lainaa

    27. Tulos: +49 (67 ääntä)
      Hmm... Jos pikkusen miettis lasten näkökulmasta. T. Erolapsii

      Lainaa

    28. Tulos: +16 (48 ääntä)
      Hörhöjä kaikkialla: Hävettää olla ihminen.
      mies* :D:D:D en siis ite niiku oo mutta

      Lainaa

    29. I don't even.. 4.2.2014 17:34
      Tulos: +135 (145 ääntä)
      Pakko ihmetellä. Mikä ihmeen pakko se on ihmisen mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Jos on mokassa esiintyvän kaltainen vajukki, niin kannattaisi se villi nuoruus elää ensin, ennen kuin asettuu aloilleen rakentamaan pesää. Olisi edes hankkinut polymorisen puolison, niin ei tarvitse akankaan joutua katselemaan tuollaista meininkiä. Toivottavasti ei kauaa katsele. Onko se jumalauta nykyään niin vaikeaa olla uskollinen?

      Lainaa

    30. Tulos: +48 (64 ääntä)
      Ja taas kerran voin kiittää itseäni siitä, etten pidä lapsista, en niitä halua, ja lähdin kuolleesta suhteesta kuuden vuoden jälkeen. Oma seura paras seura. Paitsi niinä krapulaisina sunnuntaina kun olisi kiva maata jonkun kainalossa.

      Lainaa

    31. Kilipi_konna 4.2.2014 20:30
      Tulos: +103 (105 ääntä)
      Jos on vaikeaa olla uskollinen kumppanilleen, niin sitten on parempi olla ilman. Suositeltavaa varsinkin näille urpoille, jotka luulevat kumppanin ottavan joka kerta jokaisen perseilyn jälkeen takaisin- eikä vastuuta tarvitse ottaa yhtään mistään. Ja kyllä suhde on ihan yhtä vakava ja vaatii sitoutumista, vaikkei olisikaan aviossa, eikä lapsia olisi ehditty tekemään. Kyse on kuitenkin ihmisestä, jonka ainakin pitäisi olla rakas. Onko se niin kamalan paljon vaadittu miettiä vaikka omalle kohdalle? Vai onko kyse sittenkin siitä, että nämä tietävät, ettei toinen osapuoli alentuisi koskaan samaan?

      Lainaa

    32. Tulos: +148 (152 ääntä)
      I don’t even..: Pakko ihmetellä. Mikä ihmeen pakko se on ihmisen mennä naimisiin ja hankkia lapsia? Jos on mokassa esiintyvän kaltainen vajukki, niin kannattaisi se villi nuoruus elää ensin, ennen kuin asettuu aloilleen rakentamaan pesää. Olisi edes hankkinut polymorisen puolison, niin ei tarvitse akankaan joutua katselemaan tuollaista meininkiä. Toivottavasti ei kauaa katsele. Onko se jumalauta nykyään niin vaikeaa olla uskollinen?
      Juuri näin, pettäminen ja sillä retostelu kertoo vain siitä, ettei Ilkka kunnioita avokkiaan tippaakaan. Surettaa miten alentuvasti Ilkka hänestä kirjoittaa: parisuhteen hyviksi puoliksi luetellaan se, että "muija ei turhista marise" ja "toosaa tulee". Toistuvan pettämisenkin hän mainitsee ohimennen kommentissa, ikään kuin se olisi mitätön pikku juttu. Toivottavasti Ilkan avovaimo näkee tämän ja tajuaa olla tuhlaamatta enempää aikaansa tuollaiseen ihmiseen.

      Lainaa

    33. Tulos: +40 (44 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: Ja sitten ihmetellään miksi niin moni eroaa? Tälläisten takia. Ilkka, mene ja vaihda, mutta muista, että voi olla ettet pääse enää koskaan takaisin kotiin. Kyllä on muuten kuspäistä, ei voi muuta sanoa!
      Nyt täytyy taas olla Savolaisen kanssa samaa mieltä. Sinkkuna saa elostella ja ehkä vähän sikaillakin, koska silloin on kyse vapaiden aikuisten ihmisten välisistä "leikeistä". Joku tietysti ajoittain loukkaantuu (jokainen jossain vaiheessa) ja tekeville niin sanotusti sattuu, mutta joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön. Parisuhteissa, varsinkin lapsia sisältävissä sellaisissa, on täysin eri säännöt. Ketään ei tietysti voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa, mutta aina täytyy muistaa, että lapsitilanteesta riippuen on vastuussa enemmän tai vähemmän ainakin kahdesta henkilöstä. Turha itkeä siinä vaiheessa, kun on liian heppoisin perustein lähdetty mukaan johonkin sitovaan ja alkaakin harmittamaan. Pitää miettiä ennen kuin tekee. PS. Jos haluaa sekä sinkkuilun että lapset, tässä ohjeet: 1: Elostele 2: Älä käytä ehkäisyä. Simple!

      Lainaa

    34. Tulos: -21 (31 ääntä)
      Jessica: mies* :D:D en siis ite niiku oo mutta
      Johan on kerrankin Jessica kommentoi jotain järkevästi

      Lainaa

    35. Tulos: +143 (151 ääntä)
      Ihmissyöpää nämä tälläiset ihmiset. Ollaan valmiita vetämään puolisolta matto jalkojen alta ja vetämään henkisesti turpaan. Ja miksi? Siksi, koska "minä haluan olla villi ja vapaa, minäminäminä, minä haluan kokeilla muitakin pilluja, minäminä." Itsekin petetyksi tulleena voin vain ihmetellä miten se muutaman minuutin paneskelu muka on tärkeämpää kuin puolison _mielenterveys_? Saadessani itse tietää tulleeni petetyksi koin sen verran rankan kriisin sisälläni, että vierähti helposti reilu vuosi itkiessä sitä henkistä tuskaa ja katkeruutta. Vielä enemmän vitutti se, että syyttömänä osapuolena joutui haaskaamaan elämästään aikaa tuollaiseen paskaan ja kipuun. Pettäjä pyytää vain anteeksi ja jatkaa elämäänsä. Luojan kiitos ei ollut lapsia, joista sitten olisi täytynyt huolehtia normaalisti kun oma pääkoppa on ihan sekaisin. Miksi Ilkalla on muka oikeus mennä leikkimään villiä ja vapaata, mutta hänen puolisonsa tulisi hoitaa lapsia sillä välin? Mitäpä Ilkka siihen sanoisi jos muija lähtisikin itse lomailemaan perhearjesta? Niin, eihän se nyt tietenkään kävisi Ilkalle. Olkaa joko sinkkuja tai yhteisesti sopikaa avoimeista suhteesta, älkää pettäkö. Onko se niin vaikeaa tajuta?

      Lainaa

    36. Tulos: -43 (77 ääntä)
      Ei kellekään tullut mieleen että tämä on voitu julkaista esim. jossain jätkien omassa ryhmässä tai vastaavassa, jonne ei naisia päästetä? Lisäksi mielestäni ihan hyvä että jätkät puhuvat toisilleen mieltä askarruttavista asioista. Muutenkin mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä herkemmin olen huomannut kuinka moni onkaan pettäjä. Sääli sinällään.

      Lainaa

    37. Tulos: +12 (26 ääntä)
      Luinkohan nyt oikein? Taisin lukea oikein ja pakko todeta: ei, Ilkka, sulla on mukuloita (ja vaimo joka ei nalkuta)

      Lainaa

    38. Tulos: -5 (9 ääntä)
      Piti laittaa avopuoliso eikä vaimoa :D

      Lainaa

    39. Itse vielä lapseton 5.2.2014 12:56
      Tulos: -31 (51 ääntä)
      On se hyvä, että sentään kolme lasta on uskallettu tehdä tälle ylikansoitetulle pallolle vaikkei ihan vielä varmoja ollakaan halutaanko sitoutua kumppaniin ja perheeseen vai olla villejä ja vapaita... Miten kenelläkään ns. normaalituloisella ihmisellä on edes varaa kolmeen lapseen? Itse mieheni kanssa laskeskelimme, että meidän kahden normaalituloisen palkoilla on varaa yhteen tai hikisesti kahteen lapseen enkä todellakaan uskaltaisi synnyttää yhtä enempää, jos olisi pienikin pelko siitä, että mies jättäisi. Taitaa olla pirun rikas tuo Ilkan "muija"?

      Lainaa

    40. Tulos: +87 (87 ääntä)
      Tämä herra pitää naistaan itsestäänselvyytenä. Mikä idiootti!

      Lainaa

    41. harmaahärpäke 5.2.2014 16:21
      Tulos: +104 (106 ääntä)
      Tää Ile ei oikein osaa ajatella eikä tarkastella omaa elämäänsä. Hän kuvailee, että kaikki elämässä on aika lailla ihan ok, mitä hän kuvittelee, että vaihtaminen vaikuttaisi? Osaakohan ajatella ollenkaan, että sen jälkeen ei elämään kuuluisi mm. neitiä, pikku herraa ja prinsessaa. Luulisi nelissäkymmenissä olevan ukon jo ymmärtävän tähän mennessä miten parisuhde toimii. Pari ensimmäistä vuotta pannaan kuin kanit, ja sen jälkeen vasta alkaa tositesti siitä, jaksetaanko sen toisen kanssa oikeasti olla vai ei, kun pitäisi saada se arki toimimaan myös sängyn ulkopuolella. Ne jotka eivät pitkässä suhteessa ole olleet, eivät tätä ehkä vielä käsitä, mutta tällä tyypillä on jo joku hetki taivallusta jo takana vaimonsa kanssa. Jos aloitat uuden suhteen, aloitat sen ihan sieltä nollaruudusta, alusta. Joillakin on kuvitelma, että uusi suhde jatkuu siitä, mihin edellinen jää, ja ne kaikki edellisen suhteen hyvät puolet siirtyy siihen uuteen. Ei se mene niin. Uusi suhde on nollaruutu. Siinä on lusittava ensin se parin vuoden panokausi, ja jos sen yli suhde kestää, ollaan taas siinä pisteessä kun mietitään, että onko meistä yhdessäolijoiksi. Ile unohtaa myös, että se uusi nainen olisi ihan uusi ja eri ihminen, ei samanlainen kuin hänen nykyinen vaimonsa, sillä hän tuntuu ajattelevan vain tämän naisen vielä häneltä käymättömiä pikkupöksyjä. Spoiler alert: voi olla, että se uusi nainen onkin parisuhteessa kamala kumppani, jolta ehkä piparia alussa irtoaa, mutta jonka kanssa oikeasti ei tule toimeen. Mitäs sitten? Kuvitteleeko Ile, että sitten vain tullaan kotiin takaisin, jossa vaimo lihapadat lämpiminä jo odottaakin? Ile, älä ny oikeasti viiti, iso mies! Jos mahtimunkki käy, tulisi Ilen uusi naisehdokas raskaaksi, ja Ilelle syntyisi neljäs lapsi. Hänen tulisi jo tietää tässä vaiheessa, mitä arki pienen lapsen kanssa tekee parisuhteelle. Hän itse on heittänyt 5 kk keikan aidan väärälle puolelle ensimmäisen lapsensa ollessa pieni. Isyys ja parisuhde ei ollutkaan sitä mitä hän kuvitteli? Piparia ei tullutkaan aina kun hän sitä halusi? Vaimo oli oikeasti väsynyt, ja lapsen tarpeet oikeasti menivät Ilen tarpeiden edelle? Tämä olisi Ilellä edessä myös uuden naisen kanssa, jos nalli napsahtaisi. Kaiken kaikkiaan kuulostaa tyypiltä, joka on joko valinnut alun alkaen väärin, ja päättänyt perustaa perheen, vaikkei sellaista oikeasti halua, tai sitten ei osaa nähdä asioita omaa nenäänsä pidemmälle. Ainakaan hän ei osaa eritellä sitä, mikä tekee hänet onnelliseksi elämässään, jos tuommoisia pitää edes harkita ja pitää vaihtoehtoina.

      Lainaa

    42. Tulos: +32 (42 ääntä)
      Plot twist: Ilkan nainen pyörittääkin montaa miestä tuossa sivussa, eikä Ilkka osaa epäillä mitään.

      Lainaa

    43. Kikkeliskokkelis 6.2.2014 13:15
      Tulos: +40 (42 ääntä)
      Ozzziii: Hmm… Jos pikkusen miettis lasten näkökulmasta. T. Erolapsii
      Niinpä, mieluummin erolapsi kuin huonon parisuhteen omaavien vanhempien tappeluja kuunteleva lapsi.

      Lainaa

    44. Tulos: +48 (52 ääntä)
      Mahtisonni: Ilkka on oikealla asialla! Kyllä kannattaa vaihtaa nuorempaan, vaihdetaanhan autoakin.
      Oikeesti? Rinnastat auton ja ihmisen... Kertoo paljon siitä, miten suhtaudut kanssaihmisiin.

      Lainaa

    45. Tulos: +39 (55 ääntä)
      Useemman kerran viikossa seksiä edelleen ja avokki on antanut pettämisenkin anteeksi? Ilkka, sä et löydä parempaa naista.

      Lainaa

    46. Tulos: -27 (61 ääntä)
      Ihme ulinaa ja tuomitsemista taas kommenteissa. Tämähän on herkkää miehistä pohdiskelua suuren paineen alla. Henkilö selvästi tiedostaa velvollisuutensa perhettään ja puolisoaan kohtaan, mutta taistelee sitä sisäistä paloa vastaan, joka vetää häntä irti heistä. Kyseessä voi olla hyvinkin intohimoinen ihminen, joka ei nykyisestä suhteestaan saa tyydytystä tälle puolelleen, se että "toosaa tulee" ei välttämättä sitä tarkoita, vaan sekin voi olla hyvinkin arkipäiväistä. Tai sitten ei. Minä en sitä tiedä, te ette tiedä, me emme voi tietää perimäisiä syitä tälle pohdinnalle. Jostain se kuitenkin kumpuaa ja tyyppi halusi sitä purkaa kavereilleen, mikä on täysin oikein. Jos kyseessä oli täysin julkinen julkaisu, olisi kannattanut miettiä kanavaa hieman tarkemmin. Jos taas tämä on jostain suljetusta ryhmästä, ainut kusipää on se, joka tämä ruudukaappauksen otti ja toimitti tänne. Mutta millään tasolla ei ole kusipäistä tuntea ja pohtia asioita.

      Lainaa

    47. Tulos: +55 (59 ääntä)
      Omasta mielestä on todella itsekästä ja vit*umaista, että ensin siittää kolme (3) lasta ja sitten vaan lähtee seuraamaan omaa penistään, koska haluaa olla '''villi ja vapaa''' ja pyrkii jättämään ne kaikki lapset äidille. Varsinkin, kun on vielä oikein hyvä olla ? voisin ymmärtää, että haluaa pois parisuhteesta, jos se on aivan hirveätä ja lamppuun sidottu hirttosilmukka alkaa näyttää ystävälliseltä, mutta ihan vaan noin kokeilunhalusta on valmis jättämään kaikki lapsensa. Ilman naimisissaoloa naisen ei olisi edes pakko antaa isän nähdä lapsiaan. Joten onko kyseinen ukko valmis jättämään koko perheensä vaan, koska kyrpää vähän pakottaa ? huh huh. Omat vanhempani ovat eronneet, koska isä petti toisen naisen kanssa, joka oli myös naimisissa eli he rikkoivat kaksi perhettä olemalla itsekkäitä. en siis voi antaa tämmöistä anteeksi.... :(

      Lainaa

    48. Tulos: +33 (33 ääntä)
      jotenkin sitä vaan väkisinkin miettii, että toivottavasti tämä on vaan hyvä huono esimerkki ja kaikki miehet eivät ole samanlaisia. omaani uskon kuin vuoreen, toivottavasti en turhaan.

      Lainaa

    49. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Se on hienoa kuulla kun mies puhuu tunteistaan.

      Lainaa

    50. Antikristus 17.3.2014 20:46
      Tulos: +28 (28 ääntä)
      Ilkka on kiittämätön hölmö.

      Lainaa

    51. Tulos: -4 (20 ääntä)
      joku: Juuri näin, pettäminen ja sillä retostelu kertoo vain siitä, ettei Ilkka kunnioita avokkiaan tippaakaan. Surettaa miten alentuvasti Ilkka hänestä kirjoittaa: parisuhteen hyviksi puoliksi luetellaan se, että “muija ei turhista marise” ja “toosaa tulee”. Toistuvan pettämisenkin hän mainitsee ohimennen kommentissa, ikään kuin se olisi mitätön pikku juttu. Toivottavasti Ilkan avovaimo näkee tämän ja tajuaa olla tuhlaamatta enempää aikaansa tuollaiseen ihmiseen.
      10 vuotta yhdessä, selvitty kriiseistä, yhteiset lapset ja koti, mutta kosinnan mahdollisuudesta tai kihloista ei sanaakaan? Kyllä minä ihmettelisin tuollaista sitoutumattomuutta.

      Lainaa

    52. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Jos ees harkitsee kumppanin pettämistä niin tee kumppanilles palvelus ja jätä se, se ansaitsee parempaa

      Lainaa

    53. Kesytön sammakko 21.7.2020 5:26
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Ozzziii: Hmm... Jos pikkusen miettis lasten näkökulmasta. T. Erolapsii
      No mä en voinut hyvin, koska aistin sen, ettei äiti ja isä tykänneet enää toisistaan ja niiden keslel piti elää. Ja kun erosivat olo helpottui. Joten tuo on aika tyhmä vinkki. T. Erolapsi

      Lainaa

    54. Tulos: -2 (4 ääntä)
      kersa: Miten miehelle edes tulee mieleen tollasta jos on muksuja ja akka joka ei nalkuta...?
      Eikö se käynyt muka ilmi? Olin lukevinani, että hänelle oli vihjailtu ja avoimestikin pyydetty moista.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: pettäjä, pettää, vaimo, parisuhde, suhde, miehet, syrjähyppy