Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vauvakuume

Kun vauvakuume kohoaa kriittiseen tilaan, on tulos tässä.
Vauvakuume

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 71 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +845 (939 ääntä)
      Pariskunta keskustelee ongelmistaan facebookin kautta (vieläpä julkisesti), vaikka mitä ilmeisemmin asuvat saman katon alla..

      Lainaa

    2. Tulos: +467 (627 ääntä)
      Right..: Pariskunta keskustelee ongelmistaan facebookin kautta (vieläpä julkisesti), vaikka mitä ilmeisemmin asuvat saman katon alla..
      miks tuo ukko sit käskee vastata luuriin?

      Lainaa

    3. Captain Gordon 13.2.2014 3:23
      Tulos: -151 (249 ääntä)
      Jotenkin tuo vauva joka sanoo "Kommentoi, pliis!" sai minut repeämään. En tiedä miksi. Tehän sitä ette näe. :(

      Lainaa

    4. Nykyajan ihminen 13.2.2014 3:33
      Tulos: -56 (398 ääntä)
      Jay: miks tuo ukko sit käskee vastata luuriin?
      Oletko urpo? Vai teini joka ei ole koskaan parisuhteessa ollut? Ei siellä kotonakaan ihan kokoaikaa yleensä olla vaikka yhdessä asuttaisi. Olisiko mahdollista että keskustelevat esimerkiksi työ- / koulupäivän aikana (kyllä, jotkut työskentelevät koneella ja kerkeävät välillä Facebookkiinkin) tai jos vaikka toinen on kotona ja toinen kaupungilla kavereita moikkaamassa tai asioita hoitamassa? Todella omituista ajatella että luuriin vastaamisen pyytäminen tarkottaisi heti ettei voi yhdessä asua.

      Lainaa

    5. Tulos: +571 (641 ääntä)
      Taitaa olla molemmat puhelimilla Facebookissa, koska kaikissa on isot kirjaimet alussa. Puhelimet korjaa ne automaattisesti enkä usko että noilla äo:illä niitä osattaisiin itse kirjoittaa..

      Lainaa

    6. Tulos: +687 (701 ääntä)
      Hyvä homma. Jotkut yrittävät tulla raskaaksi VUOSIA ilman, että siitä ainakaan mitään julkista perheriitaa synnytetään. Nää on varmaan samanlaisia tyyppejä, jotka haluavat mennä naimisiin telkkarissa.

      Lainaa

    7. Tulos: +598 (634 ääntä)
      Vaikka tämä on kovin pieni otanta heidän elämästään ja viestit on varmasti kirjoitettu kiihtyneessä mielentilassa, niin silti jotenkin toivon että nuo kaksi eivät saa sitä lasta. En toivo heille mielipahaa, mutta vaikuttaa aika epävakaalta pohjalta perheen perustamiselle ja valitettavasti lapsen saaminen näyttäisi olevan Marikalle lähinnä statuskysymys.

      Lainaa

    8. Tulos: +290 (304 ääntä)
      Harmi, noista kun tulis varmasti oikein mallivanhempia!

      Lainaa

    9. Voi huhhuh 13.2.2014 7:46
      Tulos: +438 (448 ääntä)
      Kyllä tämäkin suhde varmasti pelastuu kun hankitaan lapsi...

      Lainaa

    10. Tulos: +280 (290 ääntä)
      Tätäkään asiaa ei kannata keskustella kasvotusten. Yrittää varmaan myös lapsentekoa facebookin välityksellä

      Lainaa

    11. Tulos: +110 (156 ääntä)
      Ei ole epätavallista, että lapsen tekoa joutuu yrittämään useita kuukausia, usein jopa yli vuoden. Etenkin jos nainen on tätä ennen käyttänyt e-pillereitä ehkäisynä.

      Lainaa

    12. Rappion Apostoli 13.2.2014 8:52
      Tulos: +139 (149 ääntä)
      Idiootteja molemmat.

      Lainaa

    13. Tulos: +142 (174 ääntä)
      Etsin kundii tiukkavartaloista joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista! -Marika ennen suhteen alkua xD

      Lainaa

    14. Tulos: +237 (275 ääntä)
      Nyt Mika järki käteen ja omaa asuntoa etsimään. Sinä et missään nimessä halua hedelmöittää tätä mielipuolta! Ei nyt ennen vuodenvaihdetta etkä koskaan sen jälkeenkään. Juokse vielä kun voit sillä, jos et sitä tee, olet pian kahlittuna enemmän tai vähemmän tähän psykopaattiin lopun elämääsi!!

      Lainaa

    15. Tulos: +102 (154 ääntä)
      Partaaa: Ei ole epätavallista, että lapsen tekoa joutuu yrittämään useita kuukausia, usein jopa yli vuoden. Etenkin jos nainen on tätä ennen käyttänyt e-pillereitä ehkäisynä.
      E-pillereiden lopettamisen jälkee saattaa tulla hyvinkin nopeasti raskaaksi. Itse olin syömättä 2 kk ja olin raskaana kun taas toinen odotus alkoi vasta yli vuoden yrittämisen jälkeen ja välissä ei ollut yhtään ehkäisyä. Kyllä se niin vaan on että niitä lapsia saadaan ei tehdä!

      Lainaa

    16. Tulos: +55 (87 ääntä)
      Nykyajan ihminen: Oletko urpo? Vai teini joka ei ole koskaan parisuhteessa ollut? Ei siellä kotonakaan ihan kokoaikaa yleensä olla vaikka yhdessä asuttaisi. Olisiko mahdollista että keskustelevat esimerkiksi työ- / koulupäivän aikana (kyllä, jotkut työskentelevät koneella ja kerkeävät välillä Facebookkiinkin) tai jos vaikka toinen on kotona ja toinen kaupungilla kavereita moikkaamassa tai asioita hoitamassa? Todella omituista ajatella että luuriin vastaamisen pyytäminen tarkottaisi heti ettei voi yhdessä asua.
      oletko itse hieman yksinkertainen? pointti oli se, että tuskin ovat molemmat samaan aikaan nyt siellä kotona, vaikka sitten asuisivatkin saman katon alla.

      Lainaa

    17. Tulos: +318 (330 ääntä)
      Tulkitsin tämän niin että mies käyttää esimerkiksi anabolisia steroideja jotka alentavat jatkuvasti käytettynä tyypillisesti miehen hedelmällisyyttä tilapäisesti. Monella joka urheiluun ottaa hormoneja avuksi on niiden käytön aikana ja jonkin aikaa sen jälkeen siittiöiden tuotanto alentunut. Näin ollen voin ymmärtää että vaimoa ärsyttää jos on vauva suunnitelmissa ja mies luvannut lopettaa steroidien nappailemisen jotta siittiöiden muodostuminen normalisoituisi, muttei ole tätä tehnyt. Sitä mitä en taasen ymmärrä, on että miksi helevetissä sitä pitää facebookissa puida...

      Lainaa

    18. Tulos: +61 (93 ääntä)
      Outi: E-pillereiden lopettamisen jälkee saattaa tulla hyvinkin nopeasti raskaaksi. Itse olin syömättä 2 kk ja olin raskaana kun taas toinen odotus alkoi vasta yli vuoden yrittämisen jälkeen ja välissä ei ollut yhtään ehkäisyä.
      ...paitsi jos ei halua omia lapsia niin yhden pillerin ottaminen muutaman tunnin myöhässä riittää saamaan raskauden alulle...

      Lainaa

    19. Kosmoponiitti 13.2.2014 11:19
      Tulos: +79 (91 ääntä)
      Lähes kolmekymppisiä, eivätkä - kumpikaan - mistään päin valmiita vanhemmuuteen. Marika voisi selata muutaman lääketieteellisen kirjan (tai no, hänen tapauksessaan soittaa hoitsulle) ja keskustella faktoista jotka vaikuttavat hedelmöittymiseen sekä miehen että naisen puolelta. Ja Marikan mies voisi raahautua mukaan.

      Lainaa

    20. Tulos: +76 (182 ääntä)
      Milloin tulee lakialoite siitä, että tietyn äo:n alittavat ihmiset pitäiisi sterilisoida ja näin ollen estää tyhmien ihmisten lisääntyminen?

      Lainaa

    21. Tulos: +16 (36 ääntä)
      Nykyajan ihminen: Oletko urpo? Vai teini joka ei ole koskaan parisuhteessa ollut? Ei siellä kotonakaan ihan kokoaikaa yleensä olla vaikka yhdessä asuttaisi. Olisiko mahdollista että keskustelevat esimerkiksi työ- / koulupäivän aikana (kyllä, jotkut työskentelevät koneella ja kerkeävät välillä Facebookkiinkin) tai jos vaikka toinen on kotona ja toinen kaupungilla kavereita moikkaamassa tai asioita hoitamassa? Todella omituista ajatella että luuriin vastaamisen pyytäminen tarkottaisi heti ettei voi yhdessä asua.
      Oletko itse? Mikä pakko tämä asia just nimenomaan sillä hetkellä oli käsitellä, eikä odottaa kunnes ollaan taas kumpikin kotona... (ja jos olikin pakko käsitellä juuri sillä minuutilla, niin puhelin on parempi väline)

      Lainaa

    22. Asiantuntia 13.2.2014 12:25
      Tulos: -159 (203 ääntä)
      Marika pitäis hakata. Heti.

      Lainaa

    23. Tulos: +49 (65 ääntä)
      Lisääntykää ja täyttäkää maa...

      Lainaa

    24. Tulos: +85 (127 ääntä)
      Vianhan on aina oltava miehessä jos nainen ei tule raskaaksi, nainen on aina hedelmällinen..?

      Lainaa

    25. Hörhöjä kaikkialla 13.2.2014 13:01
      Tulos: +22 (58 ääntä)
      ael: Vianhan on aina oltava miehessä jos nainen ei tule raskaaksi, nainen on aina hedelmällinen..?
      Sasse ja on se niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki miehet kuten naisetkaan eivät välttämättä halua lapsia!

      Lainaa

    26. Tulos: +83 (91 ääntä)
      Ei 3 kk yrittäminen ole vielä aika eikä mikään! Hedelmällisimmässäkin vaiheessa todennäköisyys raskaaksi tulemiseen on vain 1/5.

      Lainaa

    27. Tulos: -3 (37 ääntä)
      hahahahahahahahahahahahahahahaaaahahsdsa hahaaahahhahahhahhhaaha haha ah

      Lainaa

    28. Tulos: -13 (81 ääntä)
      hyi joku ruma vauva ?? D';

      Lainaa

    29. yli opistö hörhö 13.2.2014 15:46
      Tulos: +62 (82 ääntä)
      Vois ehkä miettiä tuo mies että kannattaako välttämättä tollasen naisen kanssa sitä lasta hankkia.

      Lainaa

    30. Eipä mulla muuta... 13.2.2014 16:11
      Tulos: -30 (70 ääntä)
      Voi hitsiläinen! Olisimpa itsekin noin hirveän rakastunut <3 Ei kun hei.. Eihän sitä tartte rakastaa kumppaniaan kun lapsia halutaan tähän maailmaan tehdä. Mutta oikeesti olin 18vuotiaana kypsempi kuin nuo kaksi super rakastunutta kun sain ihanan tyttäreni :) ja se menee minustakin niin,että lapsia saadaan ei tehdä - tulee raskaaksi jos on tullakseen..

      Lainaa

    31. Tulos: +92 (106 ääntä)
      Se on hienoa kuunnella näitä joilla ei ole hormooniongelmia ja lapsia voi "tehdä". Itse joudun starttaamaan hormoonit 18-vuotiaana, koska kroppa ei tuota niitä tarpeeksi ja koko suvussa kukaan ei ole saanut alle 5-vuoden yrityksellä lasta. Minä olisin älyttömän iloinen jos edes saisin ilmotuksen, että voisin joskus saada vaikka kymmenen vuoden yrityksen jälkeen lapsen, mutta onneksi voin aina adoptoida. (Oli tarpeellinen kommentti, alkoi nyt vaan jyrsiä.)

      Lainaa

    32. Tulos: +111 (133 ääntä)
      Ihan kiva, että kaikki tulee ragettamaan tänne suoraan kuin kaikki olisi (ilmeisen pakkomielteisen tjsp) naisen syytä. Jooei, ei ole todellakaan Facebookisa paikka eikä muutenkaan mikään lapsen hankkiminen/saaminen tai sen tapahtumatta jättäminen ole lupauken rikkominen. Mutta sitten se ihana mutta. Mitä tästä ymmärsin, tuo mies on joku hormoneita aamupalaksi napsiva salihirmu. Vetelee jotain astetta tujakampaa tavaraa ja ne aineet samalla heikentää siittiötasoa. Jos mies ei sitä voi lapsen takia lopettaa, niin kyllä minäkin olisin aika vihainen, vaikka mies olenkin. Lukekaa siis pliis hieman tarkemmin teksti, ennen kuin rupeatte sokeasti ketään haukkumaan.. Minusta mies melkein se idiootimpi osapuoli, jos tuo steroidien ym. piikittely on se oikea syy lapsettomuuteen. (Okei, äärimmäisen typerää ja idioottimaista se olisi joka tapauksessa, yrittivät lasta tai eivät)

      Lainaa

    33. Tulos: +19 (29 ääntä)
      Taitaa olla molemmat puhelimilla Facebookissa, koska kaikissa on isot kirjaimet alussa. Puhelimet korjaa ne automaattisesti enkä usko että noilla äo:illä niitä osattaisiin itse kirjoittaa..
      Lähetin kerran tänne mokan, jossa viestin kirjoittajat eivät käyttäneet isoja alkukirjaimia. Feissarimokiin ilmestyessä siinä kuitenkin oli isot alkukirjaimet. Saattaa siis olla, että FM itse muuttaa ne isoiksi alkukirjaimiksi.

      Lainaa

    34. Tulos: +40 (48 ääntä)
      Tööt? Edes hoidoilla se lapsen saaminen ei ole täysin varmaa. Ketään tuskin motivoi tehdä lasta ihmisen kanssa, joka syyllistää häntä "lupauksesta". Vauvakuume vauvakuumeena, mutta onhan toi aika sairasta, että edes käydään tälläinen keskustelu. Saati sitten julkisesti.

      Lainaa

    35. Tulos: -56 (76 ääntä)
      Nepa: …paitsi jos ei halua omia lapsia niin yhden pillerin ottaminen muutaman tunnin myöhässä riittää saamaan raskauden alulle…
      Ei raskaaksi voi tulla jos ottaa muutaman tunnin myöhässä pillerin. Eihän sen viikon tauon aikanakaan voi tulla raskaaksi.

      Lainaa

    36. Lapsettomuus 13.2.2014 18:52
      Tulos: +53 (63 ääntä)
      Näitä juttuja lukiessa tulee sellainen olo että oi, miten mahtavaa kun ei ole pakko hankkia lapsia! Vielä muutama vuosi sterilisaatioon.

      Lainaa

    37. Tulos: +69 (85 ääntä)
      Gammy: Ei raskaaksi voi tulla jos ottaa muutaman tunnin myöhässä pillerin. Eihän sen viikon tauon aikanakaan voi tulla raskaaksi.
      Tuleppa kertomaan tuo mun 2kk vanhalle tirpalle.

      Lainaa

    38. Tulos: +53 (61 ääntä)
      Niin siis lastahan ollaan hankkimassa vain sen takia, että voivat näyttää muille olevansa onnellisesti parisuhteessa. Todellisuudessa ne ongelmat eivät sieltä katoa mihinkään vaikka perheenlisäystä tulisikin.

      Lainaa

    39. Yleinen Puuhamies 13.2.2014 20:34
      Tulos: +22 (32 ääntä)
      Kyllä näiden ei kannattais lasta yrittää tehä ollenkaan...

      Lainaa

    40. Tulos: +32 (42 ääntä)
      Asian vierestä, mutta pakko sanoa: raskaaksi tulemisen riski riippuu siitä, kunka pitkään on syönyt e-pillereitä, kun yksi tai useampi nappula unohtuu. 7 vrk pilleritauko on ok, jos edeltävästi on syönyt pillereitä ainakin 3 vk unohtelematta. Ensimmäisen tai kolmannen viikon aikaiset unohtelut voi johtaa raskauteen. Katsokaapa niitä pakkauksia, sieltä löytyy tarkemmat tiedot. E-pillereiden ei ole todettu tutkimuksissa heikentävän hedelmällisyyttä. Eli jos kaikki on muuten kunnossa, pillereiden käytön lopettamisen jälkeen mahdollisuudet tulla raskaaksi ovat samat kuin pillereitä käyttämättömillä.

      Lainaa

    41. Tulos: +39 (49 ääntä)
      Otin sen kanssa niin että yhdessä on sovittu että aletaan yrittää, sitten kuitenkin mies ei ole päässyt eroon siitä hormoninpopsinnastaan. Silti vähän sama jos joku rageaisi (Facessa!) naiselleen että "ollaan jo kuukausia yritetty ja tuo vain ei lopeta ryyppäämistä vaikka lupasi!" -olisihan siinä vodkan vetäjässä syytä riittämiin, mutta ei se poistaisi tosiasiaa että kenenkään asianosaisen ei pitäisi ajatellakaan lisääntymistä.

      Lainaa

    42. S. aivartelija 13.2.2014 22:29
      Tulos: -6 (20 ääntä)
      Just
      Jay: miks tuo ukko sit käskee vastata luuriin?
      On sellaisiakin tilanteita kuten meillä juuri nyt, että molemmat ollaan työmatkalla ihan eri suunnissa ja kohtuu kaukana kotoa.

      Lainaa

    43. Tulos: +9 (13 ääntä)
      Huoh...

      Lainaa

    44. Jutilan Putte 14.2.2014 9:17
      Tulos: +15 (21 ääntä)
      Kyl me tää klaarataan maaliin. Ny mennää eteenpäin, nukutaan, ja mennään taas eteenpäin.

      Lainaa

    45. Tulos: -26 (44 ääntä)
      Lapsettomuus: Näitä juttuja lukiessa tulee sellainen olo että oi, miten mahtavaa kun ei ole pakko hankkia lapsia! Vielä muutama vuosi sterilisaatioon.
      Hienoa, kumpa moni muukin, vaikkapa tämän mokan pari, ymmärtäisi sen, että ihan kaikkien ei tarvitsisi tässä maassa lisääntyä. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ihmiset jotka eivät lapsia halua, saisivat sterilisaation jo parikymppisinä, koska se omien mielipiteiden huuteleminen ja rehvakkuus "minähän en mitään kakaroita hommaa", yleensä kummasti katoaa kun kolmekymppiä lähestyy ja biologinen kello tikittää niin vimmatusti...

      Lainaa

    46. Aborttiklinikan kätilö 14.2.2014 13:13
      Tulos: +19 (41 ääntä)
      Kaks kertaa kyl miettisin, ennen kuin lähtisin tekemään kersoja Marikan kaltaisen henkilön kanssa. Vitsi vitsi, olin vain kohtelias. Oikeesti asia on kertaakaan miettimättäkin selvä.

      Lainaa

    47. Tulos: +44 (56 ääntä)
      Asiantuntia: Marika pitäis hakata. Heti.
      miks nää mokaajat pitää aina teijän mielestä hakata ja viiä saunan taakse? Joo, tän keskustelun ois voinu käyä naamatusten, mutta se nyt ei oikeuta hakata ketään.

      Lainaa

    48. Tulos: -12 (26 ääntä)
      Marika, painu vittuun.

      Lainaa

    49. Tulos: +19 (31 ääntä)
      tavis: Hienoa, kumpa moni muukin, vaikkapa tämän mokan pari, ymmärtäisi sen, että ihan kaikkien ei tarvitsisi tässä maassa lisääntyä. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ihmiset jotka eivät lapsia halua, saisivat sterilisaation jo parikymppisinä, koska se omien mielipiteiden huuteleminen ja rehvakkuus “minähän en mitään kakaroita hommaa”, yleensä kummasti katoaa kun kolmekymppiä lähestyy ja biologinen kello tikittää niin vimmatusti…
      Kaikkien ei pidä eikä tarvitse lisääntyä, siitä olen samaa mieltä -varmaan moni lapsi saisi paremman lapsuuden kun asia ajateltaisiin huolella eikä hankittaisi mitään vittumutsiolenaikuinen tai pelastantämänpaskanparisuhteen -hengen vauvoja. Mutta oletkin sitä mieltä että ihmiset jotka ymmärtävät ettei ole fiksua lisääntyä ennenkuin on saanut itsensä keräityä pitäisi sterilisoida, ja paksuksi on paras hankkiutua teininä? Täytyy sanoa ettei argumenttisi oikein avaudu.

      Lainaa

    50. Tulos: +8 (28 ääntä)
      (En halua loukata nuoria vanhempia; tunnen tytön joka sai ensimmäisensä niukin naukin täysi-ikäisenä ja vielä kaksi heti perään ja tutkinnon sitten myöhemmin. Fiksu äiti ja hienot lapset. Mutta mielestäni on oikein odottaa kunnes vanhemmuuteen tuntee kutsumusta, tai ei tunne, ja se on kullekin hyvin henkilökohtaista).

      Lainaa

    51. Mulukkukukko 15.2.2014 0:02
      Tulos: +10 (20 ääntä)
      Voisinko olla avuksi?

      Lainaa

    52. Tulos: +25 (33 ääntä)
      Ehkäisy on suositeltavaa jatkossakin.

      Lainaa

    53. Tulos: -6 (16 ääntä)
      Sannni: Kaikkien ei pidä eikä tarvitse lisääntyä, siitä olen samaa mieltä -varmaan moni lapsi saisi paremman lapsuuden kun asia ajateltaisiin huolella eikä hankittaisi mitään vittumutsiolenaikuinen tai pelastantämänpaskanparisuhteen -hengen vauvoja. Mutta oletkin sitä mieltä että ihmiset jotka ymmärtävät ettei ole fiksua lisääntyä ennenkuin on saanut itsensä keräityä pitäisi sterilisoida, ja paksuksi on paras hankkiutua teininä? Täytyy sanoa ettei argumenttisi oikein avaudu.
      Pointtini oli, että lapsia saisivat vain ne ketkä niitä oikeasti haluavat, eivätkä ne, ketkä hormonien sanelemina ja mahdollisen pitkällisen painostuksen jälkeen niitä hankkivat. Ja missä kohtaa sanoin että olisi paras hankkiutuia teininä paksuksi? Ei, vaikka toiset nuoret siinä vanhemmuudessa hyvin onnistuvatkin.

      Lainaa

    54. Tulos: -16 (24 ääntä)
      Hajottaa, kun täällä kerrotaan, miten e-pillerit toimii. Ihan oikeasti hei, mä luotan siihen, että kukaan joka ei niiden päälle ymmärrä, ei niitä myöskään käytä. Ja ne, joiden ei tarvitse käyttää, eivät tule tänne kertomaan miTEN NE VITTU TOIMII.

      Lainaa

    55. Tulos: +64 (80 ääntä)
      Hörhöjä kaikkialla: Sasse ja on se niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki miehet kuten naisetkaan eivät välttämättä halua lapsia!
      Kyllä aika hyvin ymmärretään, jos mies ei halua lapsia. Mutta olepa 20+ nainen, joka kertoo, ettei koskaan halua lapsia. "Kyllä se mieli vielä muuttuu" / "Miten sä voit sanoa noin?" / "Sitten kun tapaat sen oikean..." / "Sitten kun saat lapsen pideltäväksesi..." / "Mikä sussa on vikana?" / "En MÄKÄÄN sun iässäsi vielä..."

      Lainaa

    56. Tulos: +27 (37 ääntä)
      Right..: Pariskunta keskustelee ongelmistaan facebookin kautta (vieläpä julkisesti), vaikka mitä ilmeisemmin asuvat saman katon alla..
      Mitenkään toisen makua tuomitsematta en kyllä itse yrittäisikään hankkia lasta ihmisen kanssa, joka tökkii itselleen kasvuhormonia tai ties mitä steroidia muskelien kasvatusmielessä. Kas se surkastuttaa pallit, altistaa mm. hepatiitille ja osoittaa matalaa älykkyysosamäärää... minun lapsillani on älykäs isä. Ei idiootti, joka nostelee rautaa mutta jolla ei muu nouse.

      Lainaa

    57. Tulos: -18 (32 ääntä)
      dollyboy: Kyllä aika hyvin ymmärretään, jos mies ei halua lapsia. Mutta olepa 20+ nainen, joka kertoo, ettei koskaan halua lapsia. “Kyllä se mieli vielä muuttuu” / “Miten sä voit sanoa noin?” / “Sitten kun tapaat sen oikean…” / “Sitten kun saat lapsen pideltäväksesi…” / “Mikä sussa on vikana?” / “En MÄKÄÄN sun iässäsi vielä…”
      No mutta näin juuri sanoi serkkuni 22-vuotias vaimo. Ei muka halua lapsia. Eipä halunnut 27-vuotias serkkunikaan. Meni neljä-viisi vuotta ja vaimo halusi vauvan, mutta mies edelleenkään ei. Ero tuli.

      Lainaa

    58. Hörhöjä kaikkialla 17.2.2014 12:30
      Tulos: +20 (30 ääntä)
      tavis: Hienoa, kumpa moni muukin, vaikkapa tämän mokan pari, ymmärtäisi sen, että ihan kaikkien ei tarvitsisi tässä maassa lisääntyä. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että ihmiset jotka eivät lapsia halua, saisivat sterilisaation jo parikymppisinä, koska se omien mielipiteiden huuteleminen ja rehvakkuus “minähän en mitään kakaroita hommaa”, yleensä kummasti katoaa kun kolmekymppiä lähestyy ja biologinen kello tikittää niin vimmatusti…
      Näinkö on? Eipä ole oma mielipide muuttunut missään vaiheessa, jo lapsena sanoin, että kakaroita en hanki.

      Lainaa

    59. Tulos: +12 (22 ääntä)
      Gammy: Ei raskaaksi voi tulla jos ottaa muutaman tunnin myöhässä pillerin. Eihän sen viikon tauon aikanakaan voi tulla raskaaksi.
      Kuinka tyhmä sä oikeen olet??

      Lainaa

    60. Tulos: +49 (59 ääntä)
      koikoi: No mutta näin juuri sanoi serkkuni 22-vuotias vaimo. Ei muka halua lapsia. Eipä halunnut 27-vuotias serkkunikaan. Meni neljä-viisi vuotta ja vaimo halusi vauvan, mutta mies edelleenkään ei. Ero tuli.
      Olin 16, kun tajusin, etten halua lapsia. Täytän tänä vuonna 40, enkä edelleenkään halua lapsia.

      Lainaa

    61. Tulos: -30 (38 ääntä)
      Naiset osaa kyllä olla sekopäistä porukkaa, onneksi itselläni ei ole enää moista taakkaa.

      Lainaa

    62. Tulos: +15 (19 ääntä)
      minä vaan: Asian vierestä, mutta pakko sanoa: raskaaksi tulemisen riski riippuu siitä, kunka pitkään on syönyt e-pillereitä, kun yksi tai useampi nappula unohtuu. 7 vrk pilleritauko on ok, jos edeltävästi on syönyt pillereitä ainakin 3 vk unohtelematta. Ensimmäisen tai kolmannen viikon aikaiset unohtelut voi johtaa raskauteen. Katsokaapa niitä pakkauksia, sieltä löytyy tarkemmat tiedot. E-pillereiden ei ole todettu tutkimuksissa heikentävän hedelmällisyyttä. Eli jos kaikki on muuten kunnossa, pillereiden käytön lopettamisen jälkeen mahdollisuudet tulla raskaaksi ovat samat kuin pillereitä käyttämättömillä.
      Jos on pitkään käyttänyt pillereitä, voi mennä jonkin aikaa että kehon oma hormonitoiminta normalisoituu lopettamisen jälkeen. Siksi käytännössä hedelmällisyys on heikompi heti pillereiden lopettamisen jälkeen.

      Lainaa

    63. Tulos: -11 (15 ääntä)
      Mä en nyt oikein ymmärrä.. Siis onko noi yrittänyt tulla raskaaksi ja toi muija ei usko että vauvan teossa kestää 9kk vai että mies on hidasspermainen ja sen takia kestää oottaa raskautta kokeissa jne.. ?? :D

      Lainaa

    64. Tulos: +13 (27 ääntä)
      Noin vitun idioottien ihmisten pitäisi olla lailla kielletty lisääntymästä. Ensinnäkin akka on vitun ääliö jos luulee että raskaus tapahtuu sormen napsautulsesta. Lisäksi ukko on apina kun vetää roinaa.

      Lainaa

    65. Tulos: +10 (14 ääntä)
      Kyllä on Luonto asiat hyvin järjestänyt kun tämmöset eivät lisäänny.

      Lainaa

    66. Tulos: -31 (35 ääntä)
      dollyboy: Kyllä aika hyvin ymmärretään, jos mies ei halua lapsia. Mutta olepa 20+ nainen, joka kertoo, ettei koskaan halua lapsia. “Kyllä se mieli vielä muuttuu” / “Miten sä voit sanoa noin?” / “Sitten kun tapaat sen oikean…” / “Sitten kun saat lapsen pideltäväksesi…” / “Mikä sussa on vikana?” / “En MÄKÄÄN sun iässäsi vielä…”
      Outellaan että olet sen 30 niin ehkä ymmärrät.. x)

      Lainaa

    67. Tulos: +36 (42 ääntä)
      Riepu: Outellaan että olet sen 30 niin ehkä ymmärrät.. x)
      Olen jo 30v. Kuis pitkään pitää vielä odotella, että mun valinta olla tekemättä lapsia hyväksytään mukisematta?

      Lainaa

    68. Tulos: -5 (11 ääntä)
      Right..: Pariskunta keskustelee ongelmistaan facebookin kautta (vieläpä julkisesti), vaikka mitä ilmeisemmin asuvat saman katon alla..
      Marikan olisi parempi hankkia sterilaatio, ei tuollaisia tarvita.

      Lainaa

    69. Tulos: +7 (13 ääntä)
      Ja viikon päästä mennään maistraattiin hakemaan avioeroa... syystä että ei saatu "pikku ihmettä" jouluksi!

      Lainaa

    70. Poksahtava raataja 26.5.2023 11:46
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      ael: Vianhan on aina oltava miehessä jos nainen ei tule raskaaksi, nainen on aina hedelmällinen..?
      Tuosta jutusta vois päätellä että mies nappaili yhteisestä (?) sopimuksesta huolimatta steroideja, jotka alentaa siittämiskykyä.

      Lainaa

    71. Läpikuultava kilpikonna 21.8.2024 21:40
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      Kaikki lapset ansaitsevat vanhemman, mutta kaikki vanhemmat eivät ansaitse lasta.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: vauva, raskaus, raskaana, lapsi, riita, white trash