Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Hyllytetty hurjapää

Poliisi hyllyttää nuoren miehen kortin, mutta siitä tarina vasta alkaa.
Hyllytetty hurjapää

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 150 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +2113 (2155 ääntä)
      Mikä aasinperse.

      Lainaa

    2. Tulos: +1374 (1412 ääntä)
      ei v***u mikä apina! ei ne poliisit, mutta esim mutkan takana pyöräilevä isä ja 2 mukulaa, tai peura, tai jänis tai tai... harmi että suomen laki ei pysty tämmösiä idiootteja pysäyttämään muuten, kuin tuntuvilla sakoilla, koska tuo kortin pois ottaminen ei paljoakaan hidasta.

      Lainaa

    3. Tulos: +926 (946 ääntä)
      Oma auto ja paljon puhuttu ajotaito ei paljoo auta siinä vaiheessa, jos auto lähtee handusta ja törmää toiseen autoon ja vielä noin hirmusessa vauhdissa.. Sääli, et Suomessa on niin löysät tuomiot tollasissa tapauksissa ja sääli ettei häntä yhtään kiinnosta muiden tienkäyttäjien turvallisuus, koska se on vähän myöhästä itkee sitten kun jotain tapahtuu ja joku kuolee.... Ainiin ei voi kuolla, koska oma auto.

      Lainaa

    4. Tulos: +899 (917 ääntä)
      Tulihan kaikille nyt varmasti selväksi, ettei Henri olisi jäänyt omalla autolla kiinni.

      Lainaa

    5. Tulos: +642 (654 ääntä)
      mite aikune ihmine voi olla päästää noin vajaa pistää kyllä vituttaan

      Lainaa

    6. Tulos: +519 (525 ääntä)
      Nyt täytyy myöntää, että mua alkoi oikeasti pelottaa vielä kaksi kertaa enemmän se, kun saan itse ajokortin ja menen liikenteeseen, jos siellä tämmösiä idiootteja kerran kaahailee. Hyvä että Henriltä lähti kortti pois! Toivottavasti se osaa pysyä kaukana autostaan.

      Lainaa

    7. Tulos: -741 (863 ääntä)
      juna: ei v***u mikä apina! ei ne poliisit, mutta esim mutkan takana pyöräilevä isä ja 2 mukulaa, tai peura, tai jänis tai tai… harmi että suomen laki ei pysty tämmösiä idiootteja pysäyttämään muuten, kuin tuntuvilla sakoilla, koska tuo kortin pois ottaminen ei paljoakaan hidasta.
      Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..

      Lainaa

    8. Tulos: +90 (112 ääntä)
      Joskus tulee ajettua ylinopeutta, joo. Yleensä silloin kun on vain Henrejä ja poliiseja liikenteessä!

      Lainaa

    9. Tulos: +279 (301 ääntä)
      Pointti: Tulihan kaikille nyt varmasti selväksi, ettei Henri olisi jäänyt omalla autolla kiinni.
      Ai siis omalla autolla Henri ei olisi jäänyt kiinni? Jäi pikkaisen epäselväksi...

      Lainaa

    10. Tulos: +361 (369 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Henrin kaltaisille hurjastelijoille tulee aika usein vauhtisokeus maantieajon jälkeen jolloin taajamissakin nopeus herkästi ylittää reippaasti... ja taajamissa tietääkseni liikkuu ihmisiä jalan jotka ei ainakaan ansaitse jäädä alle. Ja kyllä on totta että esimerkiksi Saksassa ja Itävallassa on autobahnat eli moottoritiet joissa saa ajaa niin lujaa kuin vaan pystyy. tosin myös niillä teillä on myös lait. Poliisi valvoo niitäkin teitä tarvittaessa onnettomuuksien sattuessa. Jo pelkästä tienvarteen pysähtymisestä saa siellä sakot eikä auta sanoa että bensa loppui sillä siitäkin saa tuntuvat sakot, koska on aiheuttanut vaaratilanteen. Ne tiet katsos kun eivät ole turvallisia vaikka nopeusrajoitusta ei ole.

      Lainaa

    11. Tulos: +312 (316 ääntä)
      Aloin miettimään onko Henrin autossa joku näkymättömyys ominaisuus kun tehtiin selväks et omalla ei olis jääty kiinni.

      Lainaa

    12. Tulos: +159 (165 ääntä)
      No hyvä että on kortti pois!

      Lainaa

    13. Tulos: +168 (186 ääntä)
      hessu: Aloin miettimään onko Henrin autossa joku näkymättömyys ominaisuus kun tehtiin selväks et omalla ei olis jääty kiinni.
      Eiku sehän sanoi, että omalla autollaan pääsee niin kovaa ettei poliisi pysy maijalla perässä. Mutta mistä hitosta tämä tyyppi luulee tietävänsä ettei kukaan varmasti tule jäämään hänen autonsa alle?

      Lainaa

    14. Tulos: +295 (299 ääntä)
      "Poliisi kyllä, mutta sekin tuli vastaan, tasan näin ja tiesin ettei kukaan hyppää eteen." Ai että jos joku tulee vastaan kun ajaa 200 km/h, ei ole mitään vaaraa? No ei tokikaan. Just katoin jonku Poliisit-jakson, missä oli nuoriso ajellut törkeää ylinopeutta ja lopulta auto oli lähtenyt käsistä sillä seurauksella, että oli pyörähtäny monta kertaa katon kautta ympäri ja yksi nuori tyttö vietiin helikopterilla sairaalaan, koska selkäranka vioittui vakavasti. Mutta toisaalta, onhan se kaahaaminen hauskaa ja kaverit ihailee kun vähän uskaltaa revitellä.

      Lainaa

    15. Tulos: +440 (450 ääntä)
      Siis kun ei kukaan aja ikinä sillä tiellä silloin kun Henri lähtee kruisailemaan. Ei vaan ole mahdollista, että siellä ketään muita tienkäyttäjiä olisi, koska Henri TIETÄÄ! Metsän eläimetkin katsovat kellosta, että jaa Henri lähtee kohta, pitääkin tästä siirtyä syvemmälle siimekseen. I can't even... Mulla ei sanat riitä kuvailemaan tämän ihmistä etäisesti muistuttavan olennon tyhmyyttä.

      Lainaa

    16. Tulos: +173 (183 ääntä)
      Kyseisen sankarin olis pitäny ajaa n. 420km/h vauhtia että olis hämeenlinnasta riksuu ajanu siinä 5 minuutissa. Mut nii joo omalla autolla ei olis jääny kiinni, niinhän se oli.

      Lainaa

    17. Tulos: +216 (226 ääntä)
      Turha murehtia jotain Suomen lakeja, rikottaviksihan ne on tarkotettu. Ei sitä autoa kortilla ajeta
      Henri ei ehkä ole kovin fiksu tai hyvä kuski, mutta elämänkoulun on läpäissyt ilmeisesti hyvin arvosanoin.

      Lainaa

    18. Tulos: +314 (328 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.
      Ahaa... Fillarin polkijoiden on noudatettava lakia, mutta amisviiksien ratin takana ei? Eikö tuolla samalla logiikalla poliisi saisi teloittaa jokaisen ylinopeutta ajavan? Ansaitseehan se amisviiksi kuolla (mieluiten tuskallisesti), kun Suomen lakien mukaan motarilla ei saa ajaa ylinopeutta.

      Lainaa

    19. voi elämä 29.5.2014 10:01
      Tulos: +144 (188 ääntä)
      Toivottavasti Henri joutuu tapaturmaan ja halvaantuu jaloista niin saa loppuelämänsä kaahailla pyörätuolilla... Tollaiset ääliöt ei tajua kaahailunsa vaarallisuutta ennen kun jotain tapahtuu...

      Lainaa

    20. Tulos: +88 (124 ääntä)
      Ei ole tää urpo nulikka tarpeeksi selkäänsä saanu. Joku kaunis päivä tulee vielä ruumita tuolla asenteella ja mites sit itketää? "Ei ois tullu ruumita jos oisin ollu omalla autolla". Perse paljaaks ja kunnon piiskaus. Sini-merkkinen mattopiiska ois oikein hyvä. Hienosti pöllyää noi matot, patjat, peitot jne. Sais sillä perseenkin punaseks ja varmasti tuntuis pitkään. Julkinen piiskaus torilla kaiken kansan nähtävillä niin luulis että jäis mieleen.

      Lainaa

    21. Tulos: +184 (190 ääntä)
      Mieti sit sitä ku sil samal tiel on samanlainen idiootti joka ajattelee ettei siel ketää oo.

      Lainaa

    22. Asiantuntia 29.5.2014 10:13
      Tulos: +10 (94 ääntä)
      Toivottavasti halvaantuu kaulasta alaspäin

      Lainaa

    23. Puolikiero_savolainen 29.5.2014 10:16
      Tulos: +212 (216 ääntä)
      Tilastojen mukaan nämä ovat just niitä vaarallisimpia kuskeja: muutama hassu ajovuosi takana ja kusta noussut päähän senkin edestä niin että ollaan niin helvetin hyviä kuskeja. Tämäkin vajavainen tulee jäämään tilastoihin. Toivottavasti ei vie ketään mukanaan. Pikku-Henrille vielä, liikenteessä 200 km/h vauhdissa ei tehdä virheitä. Ihminen kuitenkin tekee niitä, joten älä luulekaan että olisit jotenki muita parempi. Sinullekin tulee vielä sellainen. Toisekseen liikenteessä on muitakin kuin sinä. Vastaantulija, ohittaja, hirvi jne..

      Lainaa

    24. Tulos: +173 (183 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Ääliömäisin perustelu ikinä. Toisissa maissa on sharia-laki voimassa, saadaanko siis täälläkin kivitttää pettäjät ja polkea muutenkin ihmisoikeuksia? No ei tietenkään. Koska muualla on nopeusrajoituksettomia tieosuuksia, mehän siis saadaan ajaa täällä oman mielen mukaan? Ei. Suomessa on aikanaan ollu tieosuuksia joissa on ollut kyltti "nopeusrajoitus päättyy", eli käytännössä saa paahtaa miten kovaa huvittaa. Ne on jääneet pois ja syystä, eivätkä sovellu Suomen teille nykypäivänä. Tiestö on nyt kehitetty eri nopeuksia silmälläpitäen. Ei mulla olis mitään kaahailua vastaan jos siinä vaarantais ainoastaan itsensä, mutta se ei ikävä kyllä mene niin. Etenkään pimeällä ei erota, mitä ajoradan ulkopuolella tapahtuu ja jos sieltä hyppää peura tai edes jänis tielle, se on sitten menoa. Suurilla nopeuksilla siinä on aivan avuton ja kun menettää auton hallinnan, vahingoittaa todennäköisesti ainakin kyytiläisiä ja jopa vastaantulevia. Oli se vastaantulija sitten vaikka se poliisi, ihmisiä hekin. Vaikka olis todella taitava ajaja ja hallitsis autonsa hyvin suurillakin nopeuksilla, se ei ole itsestä kiinni mitä tiellä tapahtuu. Ei taida poliisisedät katsoa hyvällä jos Henri koittaa välttää sakot hokemalla että olisi omalla autollansa päässyt karkuun. Idioottimaista toimintaa.

      Lainaa

    25. Tulos: +76 (76 ääntä)
      Valitettavasti kyseinen henri löytyy omalta facebookin kaverilistalta. Ihan uskomatonta typeryyttä. Joku oli jossain naurunappulassa tms kommentoinut henrin juurikin ylläolevaa päivitystä suunnilleen näin: "myötähäpeä kun kaveri itkee fbssä kortin menetyksestä kun ajanut 140km/h 40km/h:n alueella, 'vitun poliisit, hallitsen kyllä autoni noissa nopeuksissa!' " ...... henri kommentoinut ylimielisesti tähän vaan että nopeusrajoitus meni tällä pieleen.... -,- huoohh!! jonkun pitäisi ehkä napauttaa kaverille vähän järkeä pääkoppaan. Tai ottaa siltä ainakin skylle pois ettei tule houkutuksia ajella noita vauhteja.

      Lainaa

    26. Tulos: +29 (41 ääntä)
      kai tää on trolli? ei kai kukaan oikeesti oo noin tyhmä?

      Lainaa

    27. Tulos: +69 (71 ääntä)
      juna: ei v***u mikä apina! ei ne poliisit, mutta esim mutkan takana pyöräilevä isä ja 2 mukulaa, tai peura, tai jänis tai tai… harmi että suomen laki ei pysty tämmösiä idiootteja pysäyttämään muuten, kuin tuntuvilla sakoilla, koska tuo kortin pois ottaminen ei paljoakaan hidasta.
      No ei kyllä sakoillakaan pysäytetä. Aina ne jostain auton saa. Linnatuomio toistuvista törkeistä liikenneturvallisuuden vaarantamisista ja ylinopeuksista.

      Lainaa

    28. Tulos: +214 (222 ääntä)
      Omalla tieto koneella olisin kirjottanut tän virkkeen oikein.

      Lainaa

    29. Tulos: +91 (97 ääntä)
      Ärsyttäviä noi autopellet.. Hommaisivat kitaran... kyllä sillä paremmin naisia saa, kun jollai hevikorollalla..

      Lainaa

    30. Tulos: +44 (48 ääntä)
      Harmi kun täällä ei julkaista kuvia ja nimiä. Miksi näitä urpoja pitää suojella?

      Lainaa

    31. Tulos: +168 (172 ääntä)
      "En MÄ rysäytä, koska MÄ ajan MUN autolla ja MÄ oon niin hyvä kuski, et kukaan ei oo niin hyvä kun MÄ, joten koska MÄ, niin just siks." Näin varmaan ajatteli sekin kuski, joka kaupunkialueella oli kaahata satasta vanhempieni autosta läpi. Olen jo aikuinen, mutta olisi se ollut aika kokemus menettää sekä äiti että isä samalla kertaa. Et mm. siks ei.

      Lainaa

    32. pers reikä 29.5.2014 11:32
      Tulos: +43 (51 ääntä)
      Vittu mikä urpo. Tollasen pitää tappaa joku liikenteessä ennen kuin tajuaa oman tyhmyytensä. Sitten onkin jo myöhäistä. Tollasen urpon kallo on tehty vain rikottavaksi.

      Lainaa

    33. Homo-Petteri 29.5.2014 11:32
      Tulos: +13 (27 ääntä)
      Henri, maanteiden kuningas!

      Lainaa

    34. Tulos: +89 (95 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Montako maata tiedät, missä saa ajaa "niin paljon kun sielu sietää?". Käsittääkseni vain auto bahn (Suora pätkä) on sellainen, jossa saat vetää. Kokeile muualla Euroopassa tai Amerikassa...Jälkimmäisessä sheriffi kiilaa sut tieltä jos et pysähdy. Auto Bahn on pikkaisen eritasoa kuin suomalainen moottoritie, joka on helvetin töyssyinen ja ahdas. En luota kakaran ajotaitoihin ja jos joku oikeasti ajaa 200km/h suomalaisella motarilla, niin se on vain ajan kysymys milloin paska tien kunto vaatii uhrinsa. Toivon vain, että Henrin kyydissä ei ole ketään. Onneksi Poliisi tunnistaa nämä idiootit parin kerran jälkeen ja pitää tarkempaa silmää paikoissa. Kaverilla on kohta kortti pois loppuelämänsä ja sitten poliisi pysäyttää häntä aina kun näkee liikenteessä...Sitten kaveri varmaan itkee kun poliisi on sika ja maailma on julma nyyh nyyh...Varsinkin kun Suomessa on paljon alueita jossa saat ajaa niin lujaa kun haluat...Ilman että poliisi sinua sakottaa.

      Lainaa

    35. Tulos: +97 (99 ääntä)
      Luulin, että tuo "vittu poliisit on perseestä"-homma on vaan mopoja virittävien tyyppien hommaa, että haetaan tahallisesti ongelmia ja sitten itketään. Näköjään olen väärässä. Poliisit tekee vaan työtään katsomalla sitä liikennettä, eivät kiusatakseen.

      Lainaa

    36. Tulos: +104 (108 ääntä)
      Haluaisin tykätä Lassen kommentista, mutten voi. Tämän tapauksen ainoa lohdutus on se, että tällä kusipääkuskilla on järkeviä FB-kavereita.

      Lainaa

    37. yli opistö horhö 29.5.2014 12:16
      Tulos: +92 (96 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Tarkoittanet autobahnin tapaisia teitä. Et sä vittu "toisissa maissakaan" saa ajaa kaikkialla niin kovaa kuin autosta vaan lähtee. Olet varmaan toi sama tampio kuin mokassa esiintyvä henkilö, joten sanon ihan suoraan että ei haittais ollenkaan jos riskeeraisit vain oman henkesi, sun tapaiset "maanteiden kuninkaat" sais ihan huoletta ajaa sen autonsa puuhun, mutta kun vetelet yleisillä teillä kuin mikäkin formulakuski ilman sen kummempaa tietoa/taitoa niin se alkaa olla jo sama asia kuin ostaisit rynnäkkökiväärin ja menisit ostoskeskukseen harjoittelemaan tarkkuusammuntaa. Et tarkoita pahaa mutta olet vain niin tyhmä ettet ymmärrä paremmin. Joo, rikotaan lakia ja yleistä turvallisuutta ja sitten kun meillä on näitä jotka yrittää valvoa sitä niin ne on tietysti väärässä kun SINÄ olet NIIN hyvä ajaja ettei OMALLA autolla voi sattua mitään. Tämä menee jo ihan täysin samaan kategoriaan känniajajien kanssa.

      Lainaa

    38. Tulos: +64 (76 ääntä)
      Jätkä kuolee satavarmasti ennen kuin täyttää 25v.

      Lainaa

    39. Teuvo maanteiden kuningas 29.5.2014 12:19
      Tulos: +62 (64 ääntä)
      Gösta sanoi näistä tyypeistä kaiken tarvittavan.

      Lainaa

    40. Tulos: +46 (46 ääntä)
      Voi nyt jumalauta. Itse asun juuri tällaisella alueella, jossa jotkut urpot kaahailee koska "ei siellä liiku ketään". Täälläkin kuitenkin asuu pieniä kouluikäisiä lapsia. Kiva sitten kun joku henri tulee mutkasta reilua ylinopeutta... Mikä hitto siinä on että pikkuteillä muka saa kaahailla miten huvittaa?

      Lainaa

    41. Tulos: +59 (61 ääntä)
      Yhdyn vielä edellisiin, vaikka nyt motarilla yöaikaan (jos oletetaan että se on se tarkoitettu paikka missä ei satavarmana liiku ketään, voi toki myös olla jonkun pikkupaikan maantie yöaikaan, jossa kaahailu olisi vielä idioottimaisempaa) ei juuri muita ihmisiä liikkuisikaan niin eläimet ovat se arvaamaton tekijä. Ne kun voi silti hypätä eteen. Ja jos autossa on joku muu kuskin kera, niin siltikin voi tapattaa jonkun muun kuin itsensä. Ja kuten jo todettu, ihmiset tekee virheitä ihan ilman muitakin. Sen lisäksihän on joskus pohdittu sitä miten paljon hyönteiset aiheuttaa onnettomuuksia; jos autosta yhtäkkiä löytyykin joku pörisijä (vaikka amppari) joka laskeutuu kaulallesi, niin pienemmässäkin vauhdissa voi tulla jo kohtalokas säikähtäminen. Ehkä jotkut on niin teräshermoisia ettei välitä vaikka hämis laskeutuisi nenän päälle, mutta suurin osa ei taida olla.

      Lainaa

    42. Tulos: +37 (45 ääntä)
      Nuo Henrin tyyppiset kaverit on niitä, jotka luulee osaavansa ajaa autoa, mutteivat todellisuudessa osaa pätkääkään. Kohta se on ristillä tämäkin kaveri!

      Lainaa

    43. Tulos: +29 (33 ääntä)
      Tuo kuski ei varmaan elä vanhaksi.

      Lainaa

    44. Tulos: +13 (25 ääntä)
      Ja huom, eipä Henrillä kauheesti ollut vauhtia, jos kortti lähtee kuivumaan vaan 1-6 kk ajaksi! Että taitaa pojalla olla puheet suuremmat kuin teot! Harmi vaan ettei sitä respectiä saa kavereiltaan leuhkimalla ja valehtelemalla!

      Lainaa

    45. Tulos: +136 (138 ääntä)
      Serkkuni kuoli jokin aika sitten suojatietä ylittäessään. Taajama-alue, kaksi kaverusta ajoivat 50km/h alueella reilua satasta, kiva pieni skabailu päällä. Suojatien kohdalla taaempana ajanut auto lähti ohittamaan ystäväänsä ja hups keikkaa - 20v serkku jäi alle ja kuoli siihen paikkaan. Myös kuski oli parikymppinen, taitaa olla elämä hänelläkin melko lailla pilalla. Että kovasti vaan terveisiä ko. tyypille ja muille Henrin kaltaisille kuskeille, että järkeä olisi hyvä käyttää.

      Lainaa

    46. Minäminäminä 29.5.2014 14:21
      Tulos: +119 (121 ääntä)
      Lait on tehty rikottaviksi? Joopa. Toivottavasti joku nyt menee ja varastaa Henryn rakkaan oman auton ja työntää sen joltain kallionkielekkeeltä alas. Varkaus on lain mukaan rikos, mut hei, laithan on tehty rikottaviksi!

      Lainaa

    47. Tulos: +33 (37 ääntä)
      Jos rikkoo lakia ja aikoo jatkaa samalla linjalla niin pitääkö siitä vielä postittaa julkiseen facebookkiin? Haetaanko tässä jotain typeryyden trifectaa? Siitä olimmekin jo kaikki samaa mieltä että moinen kaahailu on typerää -Suomalaiset moottoritiet eivät ole mikään autobahn, jälkimmäisillä on esim. hirvet kohtuu harvassa -mutta jos olisin aikoisin vaikka juoda Iranissa olutta, mitä nyt en pidä kauheana moraalirikkeenä, niin en kuitenkaan laittaisi verkkoon omalla nimellä ja kuvalla että "en muuten sitten kunnioita lakia vähääkään". No, toivottavasti tämä juttu, joka tulee päättymään huonosti, tekee sen jollain tavalla jossa sivullisiin ei satu.

      Lainaa

    48. Hupsuttelija 29.5.2014 15:18
      Tulos: +44 (50 ääntä)
      Mönni: Mikä aasinperse.
      Eli englanniksi assass :D

      Lainaa

    49. Tulos: +30 (32 ääntä)
      Tollasille oman navan tuijottelijoille ja taulapäille ei pitäis päästää autokoulusta läpi, kortti pois vaan loppuiäks!

      Lainaa

    50. Pyhä Sylvi 29.5.2014 16:17
      Tulos: +55 (55 ääntä)
      Ikinä ennen en ole feissarimokiin kommentoinnu mutta nyt on pakko. Moottoritiellä vaikka ajaisit vaan sitä 120km/h ja vaikka siellä ei pitäisi ihmisiä liikkua niin eläimiä liikkuu mm. supia ja mäyriä ja jos tuossa vauhdissa törmäät mäyrään (mäyrät on rakenteeltaan vähän erilaisia kuin esim kissat ja koirat) niin aivan varmasti menetät auton hallinnan edes hetkeksi ja jo pienikin hetki saattaa olla ratkaiseva. Tiedän että monet eivät usko että juuri itselle mitään pahaa tapahtuisi, mutta kukaan meistä ei ole kuolematon. Ja kerronpahan vaan, että sitten kun se onnettomuus tapahtuu se tapahtuu sekunnissa ja siinä ei ole aikaa enää tilannetta korjata mutta se sekunti kyllä sillä hetkellä tuntuu niin pitkältä että siinä ajassa ehtii ymmärtämään että nyt jotain kamalaa tapahtuu.

      Lainaa

    51. Tulos: +61 (63 ääntä)
      Ollaan niin huippukuskia kun osataan painaa suoralla tiellä kaasua. Se on tosiasia, ettei tollakaan riittäis ajotaito sielä radalla, joten pitää esittää räikköstä moottoritiellä

      Lainaa

    52. mimmi mäkynen 29.5.2014 17:01
      Tulos: +18 (28 ääntä)
      No eipä tuota loistavaa kuskia tuolla itsetunnolla varustettuna kauaa tarvitse sietää kaahailemassa ylinopeutta. Tuhoaa piankin oman liikkumisensa, mutta toivon vain, että tuhoaa vain omansa, eikä muiden. Siinä on rangaistusta kurittomuudesta, kun ei kunnioita mitään, eikä ketään. Se ikävä puoli asiassa on, että kanssaihmiset joutuu vielä maksamaan mahdollisesti monen monia vuosia "vihanneksen" kalliita hoitoja 3:)

      Lainaa

    53. Tulos: +44 (48 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Niin, no motarilla on kyllä yöaikaankin samaan suuntaan edellä ajavia ajoneuvoja. Esim. jos joku raskas ajoneuvo ajaa 80km/h rajoituksen mukaisesti ja toinen ajaa perästä 200km/h, se vastaisi nopeuksien eron suhteen sitä kun moottoritiellä olisi pysähdyksissä oleva ajoneuvo, jota kaahaaja lähestyisi 120km/h vauhdilla. Siinä ei hirveästi ole aikaa havaita tilannetta, ja nyt jarrutusmatkat ja reaktioaika nopeuden ollessa 200km/h ovat tietenkin paljon pidemmät kuin 120km/h:n nopeudella.

      Lainaa

    54. Tulos: +80 (82 ääntä)
      Neuvo Henrin kavereille: ilmiantakaa poliisille kyseinen henkilö, jos lähtee ajelemaan ilman korttia. Kyllä se maanantai tällekin sankarille vielä koittaa, ja sitten vituttaa vielä vähän enemmän.

      Lainaa

    55. Tulos: +2 (22 ääntä)
      Ajakaa ton pellen päältä enne ku se kerkee ite.

      Lainaa

    56. Tulos: -59 (65 ääntä)
      keeekeeeee: Ollaan niin huippukuskia kun osataan painaa suoralla tiellä kaasua. Se on tosiasia, ettei tollakaan riittäis ajotaito sielä radalla, joten pitää esittää räikköstä moottoritiellä
      "Oliko tämä haaste?" T. nimimerkin taakse piiloutuja ^^ Täällä nää oman egonsa boostaajat huutelee nimimerkkien takaa minkä jaksaa, jos ei omalla nimellään kehtaa avautua niin jättäkää kommentoimatta.

      Lainaa

    57. Tulos: +59 (59 ääntä)
      Miten ihmeessä yöllä 200km/h nopeudessa voi tietää ettei tielle tule ketään?! Itse en ainakaan yöllä "edes" 120km/h vauhdissa voi sanoa, että oon nyt ihan 110% varma ettei tälle tielle ketään tule vaikka nopeusrajotustenkin mukaan ajettaisi. Ei ne hirviaidatkaan tien vieruksilla sitä mahdollisuutta kokonaan poista, ettei jostain joku hirvi hyppäisi yllättäen tielle. Ja en tiiä oonko se taas vaan mä, mutta ei niitä tienvieruksia vaan näe kunnolla yöaikaan varsinkaan jos ei oo heijastimia / jotain tosi värikästä siellä. Vaikken haluaiskaan toivoa mitään pahaa kenellekkään, mutta toivon todellakin, että Henri tajuaa äkkiä lopettaa tollasen hölmöilyn. Se, ettei vielä oo sattunu mitään, ei tarkota ettei joskus vielä käy jotan. Valitettavasti tollaset opetukset vaatii vaan usein ihmishenkiä ja todennäkösesti vielä ulkopuolisen & viattoman sellasen.

      Lainaa

    58. Tulos: +32 (32 ääntä)
      Kenen autolla Henri sit meni? Tän Henrin kavereiden kannattais paitsi poistaa Henri Facebook-kavereista myös jättää kokonaan ulos porukasta. Joko mies jatkuvasti vastustelee vastuun ottamista, yrittää päteä, vaikkei kannattais, tai sit oikeesti ei ymmärrä järkeä kun sitä kuulee. Onhan se totta, että ihmiset voi oppia väärinteoista, tyhmistäkin, ja saa kuulla siitä, vaikka oikeasti olisivat oppineet. Voi tuntua, että se yksi väärinteko leimaa koko ihmisen. Jotkut tykkää jopa keljuilla sellaisesta, päteä kuinka he eivät ikinä sortuisi sellaiseen, oli se totta tai ei. Muutenkin monet katuvat niitä kohtalokkaita hetkiä. Sitä en puolusta, että laitetaan Facebookiin monguntaa, jossa vähätellään omaa väärintekoa, yritetään saada muut näyttämään kohtuuttomilta, mahdottomilta tai tyhmiltä eikä suostuta ottamaan vastuuta tekosistaan. Tällaiset Henrit eroaa vain asteittain Sharlene Simonin kaltaisista ihmissyövistä, jotka vielä haastaa kuolleet uhrit oikeuteen.

      Lainaa

    59. Tulos: +28 (30 ääntä)
      "ei sitä autoa kortilla ajeta" voisi samantien sitten kysyä, että miksi sellasen sitte on ylipäätään hommannut... olis nimittäin syytä vähän palautella mieleen, että millasille kuskeille noita kortteja edes annetaan, omasta mielestä ei kyllä oikeen mikään autokoulun perusperiaatteista taida tällä loistokuskilla täyttyä. Ihmettelen, että on ylipäänsä kortin saanut, mutta kai siinä 3 vuodessa ehtii sitten jo autokoulunkin opit unohtua.

      Lainaa

    60. Tulos: +14 (32 ääntä)
      Toivottavasti ajaa ojaan tai jotain tuossa 200km/h vauhdissansa. Niin kauan ku ei siinä rytäkässä muille käy mitään ni ois ihan loistavaa.

      Lainaa

    61. Not even kidding... 29.5.2014 18:20
      Tulos: +27 (37 ääntä)
      bethos: Jätkä kuolee satavarmasti ennen kuin täyttää 25v.
      Ja hyvä niin, toivottavasti ei vaan vie ketään mukanaan. Itse asiassa, kaikki vitun idiootit jotka edes etäisesti tunnistatte itsenne Henristä, käykää ostamassa suomalaista köyttä ja vetäkää itsenne kaulakiikkuun. Viimeisinä tekoinanne: - Tuette suomalaista - Puhdistatte geenistöä - Kasvatatte suomalaisten keskim. älykkyyttä kansana - Pelastatte tod. näk. 1-6 viattoman sivullisen hengen - Säästätte muut vaivalta kun kalliota päin karanneet paskarallilaatikon romunne eivät pysäytä liikennettä korjaustöiden ajaksi Okei? :)

      Lainaa

    62. äbödiskäbödi 29.5.2014 18:32
      Tulos: +30 (36 ääntä)
      perhanan räkänokka. sun laisten vuoksi menny moni ihminen ennenaikaisesti hautaan, ja sinä olet sen kuilun partaalla itse. vedä se alitehoinen "turbovoortti" lähimpään siltapilariin oli kortti tai ei. teikäläisten lässytys on käsittämätöntä paskan jauhantaa taidosta ja tehoista kun ette raukat tiedä yhtään mitään. tuleppas mulle kukkoilemaan niin niistän nokkas.

      Lainaa

    63. Tulos: +35 (35 ääntä)
      Fobba! Fobba!

      Lainaa

    64. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Eiköhän se evoluutio korjaa tälläisen kaverin pois piakkoin.

      Lainaa

    65. sdfgsadadsg 29.5.2014 21:47
      Tulos: +22 (22 ääntä)
      Jaha, pitkästä aikaa täälläkin näkee feissarimokan muodossa ihka aitoa valkoroskaa. Toivottavasti henkilö tappaa ainoastaan itsensä kun pyörittää jossain vaiheessa autonsa tolpan ympärille.

      Lainaa

    66. Tulos: +22 (26 ääntä)
      Kerran kun yöaikaan ajoin motaria pitkin kavereita baarista kotiin niin siellä ajoi myös fillari, ohituskaistaa. Taisi olla yhtä kovat luulot polkijalla itsestään kuin Henrilläkin..

      Lainaa

    67. Tulos: +19 (19 ääntä)
      en tajua: mite aikune ihmine voi olla päästää noin vajaa pistää kyllä vituttaan
      Mutta kun oma auto :(

      Lainaa

    68. Tulos: +46 (46 ääntä)
      Henrin kaltaisten ihmisten pitäisi kulkea bussilla.

      Lainaa

    69. Tulos: +47 (49 ääntä)
      No Henriä tuskin sitten haittaisi, jos kävisin korjaamassa hänen ylivertaisen autonsa mukaani ens yönä, koska "Turha murehtia jotain Suomen lakeja, rikottaviksihan ne on tarkotettu."

      Lainaa

    70. Tulos: +33 (35 ääntä)
      On tainnu hermanni pelata GTA:ta hieman liikaa, vittu mikä idiootti.

      Lainaa

    71. Tulos: +34 (34 ääntä)
      Henri väitti ajaneensa Hämeenlinnasta Riihimäelle viidessä minuutissa. Matka on noin 31 kilometriä. Lyhyt laskutoimitus tuo ilmi, että Henri on hieman aliarvioinut matkan keston. s = 31 km t = 5*60 s = 300 s v = ? (s / t) v = 31 000 m / 300 s v = 103 m/s ~370 km/h Ei taida Henrin auto ihan 370 km/h kulkea, saati että vauhti olisi tuo?

      Lainaa

    72. Tulos: -1 (9 ääntä)
      "Ei sitä autoa kortilla ajeta".. Henri taitaa ajaa autoa just yhtä hyvin kun seuraavat kymmenen kortitonta apinaa mutkan takana.

      Lainaa

    73. Tulos: +9 (17 ääntä)
      Just tuollaisen asenteen takia en anna lastani biologisen isänsä kyytiin...

      Lainaa

    74. Viisas jumala tässä hei 30.5.2014 8:46
      Tulos: +39 (45 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Mitä vittua minä just luin? Jos rikot lakia ajamalla motarilla pyörällä, on ok saada ''rangaistus'' (=puheidesi mukaan kuolema) mutta jos itse törttöilet ja ajat ylinopeutta, joka on myös lakien rikkomista, niin siitä ei saisi saada rangaistusta, koska se nyt vaan on tyhmää? No mutta tämä kyllä selittää aika paljkon jo suomen oikeuspolitiikkaa ja tuomioita, samanlaisia vatipäitä on niitä laatimassa.

      Lainaa

    75. Tulos: +28 (30 ääntä)
      Tyypillinen "lait on tehty rikottaviksi" tyyppi on itse ensimmäisenä kutsumassa poliiseja paikalle jos häntä kohtaa rikotaan. Tällaiset sankarit ovat myös niitä jotka ensin haastavat grillillä riitaa ja kun omaan nenukkiin sattuu, niin eikun käräjille vaan. RUHAH!

      Lainaa

    76. Tulos: +37 (43 ääntä)
      Mönni: Mikä aasinperse.
      Ja tuo on loukkaavaa aasinpersettä kohtaan.

      Lainaa

    77. Hörhöjä kaikkialla 30.5.2014 9:05
      Tulos: +9 (11 ääntä)
      Olisi kiva tietää mikä auto Henrillä on..

      Lainaa

    78. Rauhallinen kuski 30.5.2014 9:16
      Tulos: +7 (9 ääntä)
      Henri on täysi idiootti! Ei tuommosille autoa saisi antaa ollenkaan. Suomessaki pitäis langettaa kunnon rangaistukset näille sankareille.

      Lainaa

    79. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Tästä julkaisusta tuli ensin hirveä raivo ja tarve läppäistä tätä uljasta poikalasta lujaa korville, sen jälkeen mieleeni nousi juurikin tuo Tintin serkun kohtalosta kertonut uutinen. Tässäkin tapauksessa oli muistaakseni yö, jolloin "ketään ei liiku missään". Näimpä. Osanottoni kaikille Teiden sankareiden uhreille ja heidän läheisilleen.

      Lainaa

    80. Tulos: -5 (13 ääntä)
      No jos siin muide turvallisuus oli vaaras et jossaa yleisel paikal kaahaili ni =( Mut hei henri vai mikä se kaahailijan nimi olikaa ni vois kokeilla motocrossii? Tai formulakuskiks! =D Jos sitä jännityst hakee ni tuossaha sitä voi kokee ilma et on vaaran (tietääkseni) ajaa kenenkää muun yli ! =) Tai sit johonki tivolii kolaroimaa niil pikkuautoil :DD

      Lainaa

    81. Tulos: +5 (7 ääntä)
      Tässä on taas näitä surullisia esimerkkejä. Millähän rautalangalla se pitäisi autokoulussa ja/tai huolehtivana vanhempana vääntää, että onnettomuuden ei tarvitse tapahtua kuin kerran, ja että se on ihan sama, miten hyvin itse ajaa, kun liikenteessä on niitä muitakin? Oliskohan muuten päässyt karkuun, jos olis ollu omalla autolla?-)

      Lainaa

    82. Tulos: +18 (22 ääntä)
      Enna: Siis kun ei kukaan aja ikinä sillä tiellä silloin kun Henri lähtee kruisailemaan. Ei vaan ole mahdollista, että siellä ketään muita tienkäyttäjiä olisi, koska Henri TIETÄÄ! Metsän eläimetkin katsovat kellosta, että jaa Henri lähtee kohta, pitääkin tästä siirtyä syvemmälle siimekseen. I can’t even… Mulla ei sanat riitä kuvailemaan tämän ihmistä etäisesti muistuttavan olennon tyhmyyttä.
      Oon täysin, koko sydämestäni samaa mieltä sun kanssa. Mut pakko myöntää et repesin tolle metsän eläimien kellon vilkuilulle :D

      Lainaa

    83. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Kuka ääliö kuin tämä puhuu " pommittamisesta ",tostakin jo voisi ottaa kortin pois...

      Lainaa

    84. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Kolmosen kautta nelosen puhaltimella Sierra jättää sen.

      Lainaa

    85. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Tässä jutussa lohduttaa se, että ainakin nämä muut ovat älykkäitä. Pää räjähtäisi, jos kaveritkin alkaisivat vinkuvonkua tätä Henrin kohtaamaa vääryyttä.

      Lainaa

    86. Tulos: -3 (9 ääntä)
      Herne: Tässä jutussa lohduttaa se, että ainakin nämä muut ovat älykkäitä. Pää räjähtäisi, jos kaveritkin alkaisivat vinkuvonkua tätä Henrin kohtaamaa vääryyttä.
      Henrillä on skyline.

      Lainaa

    87. Tulos: +9 (13 ääntä)
      Hah, kappas, se lainasikin aivan väärää kommenttia :'D mä en enää lainaile mitään......

      Lainaa

    88. Tulos: +26 (28 ääntä)
      No tää urpo on jo halvautunut kaulasta ylöspäin

      Lainaa

    89. Tulos: +1 (5 ääntä)
      Riihimäki-Hämeenlinna 50km 5min? Saa laskea menemää 600km/h =) Millähän suihkulentokoneella ne on menny

      Lainaa

    90. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Itse olen kerran elämässäni kokeilumielessä kaahannut julkisella tiellä, mutta sekin oli tienpätkä jota käytetään myös lentokoneiden varalaskupaikkana joten näkyvyys oli erittäin pitkälle. 185 km/h uskalsin ajaa, ei puhettakaan että edes sellaisia nopeuksia uskaltaisin kokeilla missään muualla. Enkä enää ikinä aiokaan kokeilla, se on kerran tehty ja se riittää. Mulla kuoli yksi tuttu auto-onnettomuudessa, kuivalla tiellä, ilmeisesti oli tehnyt pienen ajovirheen ja auto metsään. Alueella oli 80 km/h rajoitus, vauhtia oli ollut ilmeisesti noin 120-130. Jos Henri luet tätä, lopeta hyvä mies se hurjastelu ennen kuin itseesi tai mikä pahempaa jollekin toiselle käy kaltoin. Sitä et voisi itsellesi antaa ikinä anteeksi.

      Lainaa

    91. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Muutama vuosi lisää ajokieltoa, katellaan uudemman kerran sitten kun 30 ikävuotta lähestyy.

      Lainaa

    92. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Henrin penaalit on nyt kyllä jääneet kanootista...

      Lainaa

    93. teiden ritari 30.5.2014 19:42
      Tulos: -5 (13 ääntä)
      Henri ei todellisuudessa pärjäisi omalla autollaan edes mun vm-91 1.3 koneiselle Corollalle.

      Lainaa

    94. kärttynen ämmä 30.5.2014 21:12
      Tulos: +33 (39 ääntä)
      Läheisestä piiristäni löytyy ihminen joka on keskellä yötä jäänyt pimeällä, suoralla tiellä auton alle, joka ajoi 180km/h. Tällä kaverillani ei ole enää toista jalkaa. Auton kuljettaja ei edes tajunnut siinä vaiheessa ajaneensa ihmisen päälle, vaan vasta kotona pysähdyttyään oli miettiny, mihun hemmettiin hän on osunu, ku keula ottanu osumaa. Että Henri, olet vitun idiootti!!

      Lainaa

    95. Tulos: -81 (89 ääntä)
      Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat :D Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka :D Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte :D Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!

      Lainaa

    96. S. aivartelija 31.5.2014 7:23
      Tulos: +30 (32 ääntä)
      Mä ajelen aika paljon teillä "joilla ei liiku ketään". Yhdellä sellaisella tiellä, juuri missä itse liikun, sattui ihan vähän aikaa sitten paha kuolonkolari.

      Lainaa

    97. Vink vink, elämää kaikki :3 31.5.2014 9:26
      Tulos: +35 (37 ääntä)
      theft: Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!
      Mietinki millon Henri itse keksii tulla kommentoimaan :)

      Lainaa

    98. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Argh mikä urpo

      Lainaa

    99. Tulos: +29 (35 ääntä)
      theft: Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!
      Olisit vakuuttavampi, jos tulisit itse nimimerkkisi takaa pois, mitä niin kovasti peräänkuulutit.

      Lainaa

    100. Tulos: +1 (19 ääntä)
      Addressia pystyyn ja kasikympin lätkät autoihin alle viis vuotta ajaneille. Tai mieluummin vaikka rajoittimet.

      Lainaa

    101. Tulos: +19 (21 ääntä)
      theft:
      Uhoamaan? Olis hauska kuulla mitähän täällä on uhottu? Uhoaminen tuota mokan kirjoittajan meininkiä, nää kommentoijat sen sijaan täällä vaan kertovat mitä mieltä ovat tuollaisesta älykääpiöstä. Mistä muuten vetoa, että olet sinä? Nimimerkin takana uhoamassa muuten huom..

      Lainaa

    102. Tulos: +22 (24 ääntä)
      theft: Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!
      Hyvä se on sanoa että nimiä kehiin kun itsekkin käyttää nimimerkkiä :) Eli oisko se pata kattilaa soimaa vai?

      Lainaa

    103. Tulos: +21 (23 ääntä)
      Olin vajaa vuosi sitten mukana nokkakolarissa metsätiellä, joku Henrin sukulaissielu vähän ajoi rallia ja kaarteessa päätyi väärälle puolelle tietä. Onneksi selvittiin pienillä vammoilla ja kaahailijakaveri toivottavasti oppi jotain...

      Lainaa

    104. Tulos: +23 (25 ääntä)
      Tiedän tällaisen henkilön omassa elämässäni. Se sattuu vaan olemaan nainen, mutta siitä on niin kiva kehuskella kuinka luistelee talvella kangasrenkailla ja kaahailee ympäri vuoden. Sakot on kehuskelun paikka ja kortilla ei ajeta jne. Tekis mieli käydä nappaamassa hiuksista kiinni ja vedellä hetki asvalttia pitkin.

      Lainaa

    105. Tulos: +12 (16 ääntä)
      theft: Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!
      Henrikö se siellä uhittelee vai sen yhtä dillet kaverit? Ehkä se olet sinä, jonka pitäis laittaa se naru kaulaan, häviäispä yks kusipää maailmasta vähemmän:) kato, kun ei kukaan puolustele törttöilijöitä, mieti jos tapat jonkun törttöilylläs Henri

      Lainaa

    106. Tulos: +17 (19 ääntä)
      theft: Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!
      Sinä voisit myös hänen kyytiin hypätä tälle 200km/h ulosajoreissulle. <3

      Lainaa

    107. Jokuvaaaaan 1.6.2014 1:17
      Tulos: +18 (20 ääntä)
      Kun on 200 km/h nopeutta, niin jo pelkän reaktioajan aikana ehtii ajaa noin 50 metriä.

      Lainaa

    108. jukkapalmu 1.6.2014 12:21
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      hämeenlinnasta riihimäelle on näköjään 16.6km. ;) Saiskos ton koulukiusatun pojan auton rekkarin tänne niin kattellaan vähän tietoja. Nolataan vähä lisää.

      Lainaa

    109. Tulos: +12 (14 ääntä)
      ja vaikka itellä ois kuinka hyvä ajotaito, siellä saattaa tulla yllättäviä tekijöitä eteen. vaikka joku joka on autokoulussa eikä vielä osaa kaikkia sääntöjä hyvin, sammuttaa auton keskelle risteystä ja tää mestari ajaa päälle. tai pieni lapsi, eläin, vanhus... yms juoksee/ köpöttelee eteen.

      Lainaa

    110. Tulos: -51 (59 ääntä)
      Lopettakaas nyt toi tekopyhäily kaikesta , se hirvi tai pupu tai pyöräilijä voi hypätä siihen auton eteen vaikka ajaisitkin nopeusrajoitusten mukaan.... suomen nopeusrajoitukset ovat aivan liian pienet ja säälittävät t:5 vuotta kaahailua ja kortti vieläkin tallessa ; P

      Lainaa

    111. Tulos: -24 (28 ääntä)
      utale: Henrin penaalit on nyt kyllä jääneet kanootista…
      onko sulla jäänyt inkkarit muumilaaksosta :DDDDD ?

      Lainaa

    112. bensaa suonissain 1.6.2014 16:50
      Tulos: -48 (52 ääntä)
      Itsehän menetin korttini pariksi kuukaudeksi ylinopeuden takija ja jouduin tämän takia uusimaan inssin. Inssin suoritettuani inssivalvoja totesi että ajoit sitten melkein koko inssin ylinopeutta, mutta koska muuten auton käsittely oli niin varmaa/hyvää päästän sut läpi. Olet vaan tarkempi sitten liikenteessä :DDD Että näin täällä suomessa saa jatkaa kaahailua ; P u mad ? helsingin motarilla menee nätisti 250km/h

      Lainaa

    113. Esa Mattila 1.6.2014 16:51
      Tulos: +10 (12 ääntä)
      Toivottavasti lähtee auto lapasesta ja ajaa vaikka sillalta alas.

      Lainaa

    114. Tulos: +37 (39 ääntä)
      kaahari: Lopettakaas nyt toi tekopyhäily kaikesta , se hirvi tai pupu tai pyöräilijä voi hypätä siihen auton eteen vaikka ajaisitkin nopeusrajoitusten mukaan…. suomen nopeusrajoitukset ovat aivan liian pienet ja säälittävät t:5 vuotta kaahailua ja kortti vieläkin tallessa ; P
      Mene sinäkin bussilla.

      Lainaa

    115. Tulos: +36 (38 ääntä)
      bensaa suonissain: Itsehän menetin korttini pariksi kuukaudeksi ylinopeuden takija ja jouduin tämän takia uusimaan inssin. Inssin suoritettuani inssivalvoja totesi että ajoit sitten melkein koko inssin ylinopeutta, mutta koska muuten auton käsittely oli niin varmaa/hyvää päästän sut läpi. Olet vaan tarkempi sitten liikenteessä DD Että näin täällä suomessa saa jatkaa kaahailua ; P u mad ? helsingin motarilla menee nätisti 250km/h
      Ajahan sinäkin ojaan. <3

      Lainaa

    116. Tulos: +27 (29 ääntä)
      taas näitä "hyviä" kuskeja. Siitä on ajotaito kaukana, kun ei ymmärrä millanen jarrutusmatka tulee 200km/h vauhista tai sitä, että ihmisiä, hirviä, you name it voi tulla vastaan missä tahansa. TAI että ei ymmärrä millä periaatteilla ne nopeuslätkät sinne tien sivuun ilmestyy. Noh, eipä ajele enää siinä vaiheessa ku auto suorittaa herralle lobotomian jossain kohtalokkaammassa "oho" -tilanteessa.

      Lainaa

    117. ääliö oot 2.6.2014 11:56
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      theft: Ai että on hauska lukea kuinka idiootteja kaikki täällä kommentoijat ovat Vetäkäähän naru kaulaan niin on maailma pikkasen parempi paikka Trolling is a art, mutta mitäpä te vajaaälyiset feissarimokien kommentoijat tajuaisitte Ainakin ollaan porukalla saatu hyvät naurut kuinka nämä kälyiset juopot tulee tänne nettiin uhoamaan nimimerkkien takaa :D:D:DD::D:DD:DDD Nimiä kehiin nössöt!
      Vaikutat aika pahasti jälkeenjääneeltä kakaralta. Naurattaako sitten, jos tapat jonkun, koska kaahailet ja "lait on tehty rikottavaksi" on sun mielestäs hauskaa? tai omaiset tulee vaatimaan sulle kauheat vahingonkorvaukset kuolemantuottamuksesta ja vankeusrangaistusta iäksi? Saisit siellä vankilassa sit yrittää nauraa ittes vapaaksi, kun joku vankilahemmo samalla sua tuuppii:D

      Lainaa

    118. Tulos: +32 (34 ääntä)
      muutama vuosi sitten minut ohitti äänitorvea painaen keski-ikäinen herrasmies hienolla audilla. oli vissiin kiire johonkin. pari kilometriä myöhemmin hänen kiireensä oli ohi. lopullisesti. toivottavasti nämä henripienet oppivat muuten kuin siten, että auto on kiertyneenä puun ympärille.

      Lainaa

    119. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Oikeen 180km/h nelosella, mun auto (+300hp) menee 200km/h nelosella ja sitte on vielä se vitonen, että ei ton sankarin oma auto nyt mikään kovin ihmeellinen urheiluauto ole. PS. itsehän testaan nämä nopeudet vain suljetulla alueella lentokentällä nopeusajotapahtumissa, liikenteessä ei noita tehoja tartte käyttää ku ripeisiin lähtöihin valoista ja ohituksiin, ajoissa kun lähtee niin ei ole kiire ajella ylinopeutta vaikka se helposti onnistuiski. terv. 8 vuotta autoillut eikä yhtään sakkoja.

      Lainaa

    120. Kakka_kasa 2.6.2014 15:47
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      Vähän pelkään, että ajokortin menettäminen ei tota idioottia pysäytä. Niinku Henri itekki sanoi, niin ei sitä autoa kortilla ajeta. Semmonen kutina perseessä, että Henrin toilailuista saadaan tietää myöhemmin lisää.

      Lainaa

    121. Kakka_kasa 2.6.2014 15:51
      Tulos: +17 (19 ääntä)
      Ja tosiaan, itelläkin kortti taskussa parin viikon sisällä. Ai saatana kun pelkään jo valmiiks henkeni puolesta tommosia kusipäitä.

      Lainaa

    122. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Vaikeahan sitä on puhua järkeä päähän tällaisille kaahailijoille, kun kerta mitään pahempaa ei ole vielä sattunut. Niin kauan kun kykenee ilman pahempia seurauksia kaahailemaan miten sattuu harva edes kuvittelee lopettavansa, sillä ei ymmärrä tilanteen todellista vaaraa. Näin kävi kaverini kaverille, joka oli porukalla ajellut kesäyönä tyhjää tietä parisataa kilometriä tunnissa. Tiellä oli kuitenkin sattunut eteen kamera, jota kuski oli pelästynyt jolloin auto pyörähti katon kautta ojaan ja syttyi tuleen. Autossa olleet jäivät henkiin ainoastaan siksi, että tilanteen silminnäkijä oli tullut paikalle ja leikannut veitsellä auton tuulilasin auki ja saanut samalla itselleen reilut palovammat. Molemmat auton kyydissä olleet ilmeisesti jäivät henkiin, mutta luita murtui ympäri kroppaa ja palovammat olivat sen mukaiset. Aina kun itse olen jonkun kaaharin kyydissä ajattelen vain tuota kyseistä tapausta. Reilun ylinopeuden ajaminen on pelottava tilanne - niin kyydissä oleville kuin kaikille muille samaa tietä ajaville tai kulkeville. Tietty lähes jokainen silloin tällöin luistaa hieman, mutta järki täytyy pitää kädessä ja punnita onko järkevää ottaa riskejä.

      Lainaa

    123. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Kakka_kasa: Ja tosiaan, itelläkin kortti taskussa parin viikon sisällä. Ai saatana kun pelkään jo valmiiks henkeni puolesta tommosia kusipäitä.
      Näitähän riittää, mutta muiden virheisiin täytyy varautua. Itellä oli viie talvena ollu kortti pari kuukautta ja hiihtolomareissulla ajeltiin sitten kaveria tapaamaan, koko perhe kyydissä ja 80-alueella tultiin kolmion takaa eteen. Hätäjarrutuksella selvittiin.

      Lainaa

    124. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Kylläh: Näitähän riittää, mutta muiden virheisiin täytyy varautua. Itellä oli viie talvena ollu kortti pari kuukautta ja hiihtolomareissulla ajeltiin sitten kaveria tapaamaan, koko perhe kyydissä ja 80-alueella tultiin kolmion takaa eteen. Hätäjarrutuksella selvittiin.
      Totta, mutta se ei varmaan paljoa piristä, kun tällänen kaahari napauttaa auton peräkulmaan kaahatessaan ohittaessa, jos nyt kerkeää edes ajattelemaan ohittamista eikä peräänajoa. Itsekin tiputan nopeutta kolmioita ennen reilusti ja kun menen tienvieri parkkien ohi.

      Lainaa

    125. Tulos: +30 (32 ääntä)
      Arvostan hienoja, ripeitä autoja. Arvostan ihmisiä, jotka osaavat käsitellä niitä. Kun näen komean auton, joka voisi kiihtyä nollasta sataan alle 6 sekunnin, mutta kulkee muun liikenteen mukana liikoja elvistelemättä, tiedän, että ratin takana istuu todennäköisesti henkilö joka ansaitsee autonsa ja korttinsa. Sinua Henri, en arvosta pätkääkään. On oikeita kuskeja ja sitten on sinunlaisiasi täysiä kusipäitä. Et ansaitse autoasi, saatikka ajokorttiasi. Ei tuollaista kaveria kukaan ota vakavasti ajopiireissä, ratapäiville en sinuna lähtisi. oikeasti ajaa osaavat jantterit haistavat tuommoisen idiootin kaukaa. Asenneremonttiin, nuorimies. Kun et ilmeisesti ketään ole vielä vahingoittanut, ei ole liian myöhäistä.

      Lainaa

    126. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Landella paukkuu. Henri Ferrarille, aika- ajot viitostiellä ja Mikkelin poliisi kertoo tulokset.

      Lainaa

    127. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      Näillä sinun ihailemilla ulkomaisilla motareilla sattuukin enemmän onnettomuuksia jo pelkästään sen takia, että näissä maissa ei ole pakko käyttää ajovaloja. Saksassa oli kokeiltu moottoritiellä ajovalopakkoa ja liikenneonnettomuudet väheni huomattavasti, mutta silti ne on niin pellejä, ettei ne tajua laittaa sitä pakolliseksi. (Syy ettei valoja käytetä on bensan turha kuluminen). Ja jos pieni lapsi, joka rikkoo lakia pyöräilemällä kyseisellä tienpätkällä ansaitsee kuolla, niin mikä oikeuttaa aikuisen ihmisen rikkomaan lakia tietoisesti ajamalla ylinopeutta kyseisellä pätkällä? Sun logiikkas kusee, ystävä hyvä. Ja senpä takia pidän sua aika tyhmänä..... Taidat olla aika samanlainen pelle kuin tämä mokan Henri. Valitettavasti.

      Lainaa

    128. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Vittu mikä mulkku.

      Lainaa

    129. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Toivottavasti tapatat Henri VAIN itsesi. Olet erittäin erittäin idiootti. Grow up, nulikka.

      Lainaa

    130. Tulos: -31 (33 ääntä)
      Arvostan Henrin asennetta. Siinä on suomalainen tosimies, joka päättää itse omista asioistaan eikä kuuntele muita. Jos joku kaikesta huolimatta jää alle, niin ei se nyt mitenkään epätavallinen tilanne ole. Kaikkien on oltava valmiita kohtaamaan oma tai läheisen kuolema minä hetkenä hyvänsä. Itsellänikin on kortti hyllyllä.

      Lainaa

    131. Yleinen Puuhamies 4.6.2014 20:56
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      Mä niin toivon että joku syyttäjä vetää tän keskustelun esiin käräjillä ja asenteesta tulee kovennettu tuomio.

      Lainaa

    132. vinkkimies 5.6.2014 15:42
      Tulos: +12 (14 ääntä)
      niinhän serkkupoikakin tiesi hyvin ettei aja kenenkään päältä kunnes kaahailullaan taajamalla laittoi pikkupojan sairaalaan ja liikuntakyvyttömäksi loppuelämäkseen

      Lainaa

    133. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Reivi:
      Jimbo: Hml-Rmk -välillä ei kait kauheesti oo pyöräileviä perheitä, varsinkaan yöaikaan. Ja jos onki, ansaitsevatkin jäädä alle, sillä Suomen lakien mukaan motarilla ei ole asiaa toikkaroida fillarilla.. Ylinopeus on omasta mielestäni ihan ok ja kosher esim. juuri öisellä tyhjällä motarilla, jossa kukaan ei vaarannu 200km/h ajosta.. Toisissa maissa saa ajaa vaikka päiväsaikaankin vaikka 300km/h jos on tilaa ja autossa potkua..
      jaa a taitaa kuvaruuduntakaanta löytyy henri puolustelemassa itteään

      Lainaa

    134. Tulos: +8 (10 ääntä)
      meow: ttä olis hämeenlinnasta riksuu ajanu siinä 5 minuutissa. Mut nii joo omalla autolla ei olis jääny kiinni, niinhän se oli.
      Hahh... Just piti tulla itekkin päteen asiasta :D hml-rmk 34km, ja tolla kahden markan vauhdilla ei viidessä minuutis pääse kuin sen 16kilsaa, eli puoleen väliin jää. Eli lopputulos = Peelon tarttee pätee paskaa jauhamalla :D

      Lainaa

    135. Tulos: -1 (5 ääntä)
      jos ajaa viiteen minuuttiin hml-rmk välin,saa ajaa 600km/h ....omassa autossa taitaa olla suihkumoottori...

      Lainaa

    136. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Luigi: jos ajaa viiteen minuuttiin hml-rmk välin,saa ajaa 600km/h ….omassa autossa taitaa olla suihkumoottori…
      ja katsoinpa etäisyyden väärin....vähintään 400km/h

      Lainaa

    137. Tulos: +10 (10 ääntä)
      Kylläh: Näitähän riittää, mutta muiden virheisiin täytyy varautua. Itellä oli viie talvena ollu kortti pari kuukautta ja hiihtolomareissulla ajeltiin sitten kaveria tapaamaan, koko perhe kyydissä ja 80-alueella tultiin kolmion takaa eteen. Hätäjarrutuksella selvittiin.
      Tottahan toikin. Yhellä ajotunnilla joku kalliilla mersulla ajellu mies oli tulla kolmion takaa suoraan kylkeen, eikä tietenkää kattonu yhtään ympärilleen. Jotenkin kummasti siitä selvittiin niin, että ei tapahtunu mitään. Katoin tietty ensin varmistaakseni, ettei se mersumies tuu sieltä kolmiosta huolimatta ja se oliki hiljentämässä vauhtia kunnes paino taas kaasua. Tais siinä pari helvettiperkelettä päästä sekä multa, että ajo-opettajalta.

      Lainaa

    138. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Jonkinlainen elinikäinen ajokielto -optio pitäisi sisällyttää Suomen lakiin ihan tällaisia Henrejä varten joille lait on tehty rikottaviksi ja kortin menettäminen on yksi lysti.

      Lainaa

    139. Tulos: +14 (18 ääntä)
      Kyseinen kaveri on ajanut ainakin yhden kolarin ja yhden ulosajon, et hyvin hallitsee auton

      Lainaa

    140. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Henri: "V*tun kytät! Ois pitäny ajaa karkuun." jne Suomennos: "Katsokaa, kuinka pieni penis minulla on!"

      Lainaa

    141. Tulos: +22 (26 ääntä)
      Keskustelun jos toisen Henrin kanssa käyneenä voin kertoa, että kyseessä on jonkimoisen persoonallisuushäiriön omaava henkilö, jolle on täysin mahdottomuus ottaa vastuuta omista teoistaan. Toisin sanoen mikään ei koskaan ole hänen vikaansa, aivan sama mitä hän törttöilee niin vika on aina jossain muussa, oli se sitten henkilössä, kulkuneuvossa tai vaikkapa laissa. Hän on todellinen aikapommi ja voin vain toivoa että hän onnistuu tapattamaan vain itsensä.

      Lainaa

    142. Tulos: +7 (11 ääntä)
      John Doe: Keskustelun jos toisen Henrin kanssa käyneenä voin kertoa, että kyseessä on jonkimoisen persoonallisuushäiriön omaava henkilö, jolle on täysin mahdottomuus ottaa vastuuta omista teoistaan. Toisin sanoen mikään ei koskaan ole hänen vikaansa, aivan sama mitä hän törttöilee niin vika on aina jossain muussa, oli se sitten henkilössä, kulkuneuvossa tai vaikkapa laissa. Hän on todellinen aikapommi ja voin vain toivoa että hän onnistuu tapattamaan vain itsensä.
      Lupaathan, että sitten kun tämä "pommittaja" ajaa sen naapurin Sierran rusinaksi kallioleikkaukseen, ilmoitat siitä myös täällä mokissa. Että voi hengittää ajaessa hiukan rauhallisemmin. Toivottavasti mahdollisimman moni lukee tämän mokan kommentteineen, eikä lähde Henrin tai hänen kaltaistensa kyytiin.

      Lainaa

    143. Voi henkkaa 4.8.2014 17:50
      Tulos: +7 (11 ääntä)
      Tais jäädä 2JZ:n swappaus ja porsche/RX-7 haaveeks, ku smurffit kirjottaa ison sakon.

      Lainaa

    144. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Samalta kaverilta tänä viikonloppuna taas kortti pois. Kuminpoltosta, tai siis yrittämisestä. Melkonen aasinperse tosiaan.

      Lainaa

    145. Tulos: -24 (26 ääntä)
      Samaa voisi sanoa kommentoijista. Yksikään teistä aasinperseistä ei uskaltas tulla sanomaan mitään vasten kasvoja, nimimerkkien takaata on helppo huudella. Käyttäjien laatu yhtä paskaa kun tubmlerissa, sietäs kaasuttaa teiät kaikki. :)

      Lainaa

    146. Tulos: +13 (13 ääntä)
      "Mun kaahaamisessa on järki päässä kuitenkin.." No ei kyllä.

      Lainaa

    147. Tulos: +14 (14 ääntä)
      Asiantuntia: Toivottavasti halvaantuu kaulasta alaspäin
      Sitte se olis 100% halvaantunu, kun näköjään on halvaantunu jo se pääkoppa

      Lainaa

    148. Anna Pääsky 7.2.2017 11:31
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      theft: “Oliko tämä haaste?” T. nimimerkin taakse piiloutuja ↑↑ Täällä nää oman egonsa boostaajat huutelee nimimerkkien takaa minkä jaksaa, jos ei omalla nimellään kehtaa avautua niin jättäkää kommentoimatta.
      Nimenomaan. Hyi häpeä "theft", kun sieltä nimimerkin takaa huutelet. Ei pitäisi sunlaisten kommentoida nimimerkin takaa.

      Lainaa

    149. Tulos: +5 (5 ääntä)
      Joko herra on oppinut tavoille, vai onko kortti vielä/taas hyllyllä?

      Lainaa

    150. Tulos: +4 (4 ääntä)
      meow: Kyseisen sankarin olis pitäny ajaa n. 420km/h vauhtia että olis hämeenlinnasta riksuu ajanu siinä 5 minuutissa. Mut nii joo omalla autolla ei olis jääny kiinni, niinhän se oli.
      Vasta tässä vaiheessa minulle selvisi mikä Rmk on. Mikä ihme on tämä tapa kirjoittaa kaupungit koko ajan lyhenteillä?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: poliisi, poliisit, ajokortti, ajotaito, ylinopeus, kaahata