Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kahakka kirpputorilla, osa 15

Paljasta pintaa kirpputorilla: Meneekö tämä liian pitkälle?
Kahakka kirpputorilla, osa 15

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 173 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. jhugtfrtghyu 29.5.2014 3:19
      Tulos: +1200 (1580 ääntä)
      eihän tolla ees oo mitään tissejä, perseestä puhumattakaan

      Lainaa

    2. Tulos: +885 (1061 ääntä)
      Säälittävä kakara toi Emmy. Asiassahan tossa sanottiin mutta tän tytön kommentit oli kyllä niin lapsellisia että kyllä hävettää sen puolesta. Pahimman luokan murrosikä. :D

      Lainaa

    3. Tulos: +215 (277 ääntä)
      Hyvä myyntikikka, se ei ois vaan saanu suuttua tossa loppuvaiheessa.. :D Vähän sama kuin toi DNA operaattorin Kristal-juttu, kauhee haloo ja rankattiin paskimmaks biisiks, mut olikin mainoskikka.. :D

      Lainaa

    4. Tulos: +2306 (2378 ääntä)
      Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups...

      Lainaa

    5. Tulos: +1028 (1150 ääntä)
      Eka kuva näyttää mieheltä, yläkropasta ainakin. Ja pylly ei ole häävi.

      Lainaa

    6. Tulos: +880 (1012 ääntä)
      Komppaan Autsia, katsoin ensin ja toiseksikin kyseessä olevan vähäkarvaisen miehen. Komia pötsi siideripissiksellä..hah!

      Lainaa

    7. Tulos: +528 (566 ääntä)
      Argh, tuollaiset Emmyn kaltaiset tyypit osaa olla ikäviä. Heti kun huomaa olevansa keskustelussa häviöllä niin pitää mennä tälle 'mitä sä pikkutyttö huorittelet' - ja 'hiljaa ruma läski' -linjalle. Huoh. Eikö ihmisten kehotuksia ja kritiikkiä voi koskaan ottaa asiallisesti vastaan?

      Lainaa

    8. Kim Jong-Un 29.5.2014 5:38
      Tulos: +634 (670 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Sama. Mitä helvettiä :D

      Lainaa

    9. Tulos: -40 (50 ääntä)
      tuskin, koska imago ja kovis

      Lainaa

    10. Tulos: +355 (519 ääntä)
      Katoin kans eka että mies, vituttais olla noin muodoton :DD

      Lainaa

    11. Tulos: +364 (404 ääntä)
      Kundiksi tota eka katoin mut no kai se sit mimmi on.

      Lainaa

    12. Tulos: +257 (295 ääntä)
      Perus huomiohuoraustahan koko souvi. Huvitti tosin toi Julian kommentti, kuinka voi olla pikkuisiakin katsomassa :D Toivottavasti ei yksikään pikkuinen murtanut niskojaan lentäessään perseelleen järkytyksestä.

      Lainaa

    13. Tulos: -30 (92 ääntä)
      Toivottavasti yksikään "pikkuinen" ei lentäny takamukselleen järkytyksestä :((

      Lainaa

    14. Kaunis vai ruma 29.5.2014 7:38
      Tulos: +110 (502 ääntä)
      Olenko ainoa, jonka mielestä voitaisi taas jättää ne mielipiteet toisten vartaloista omaksi tiedoksi?

      Lainaa

    15. Tulos: +164 (236 ääntä)
      No voi jeesus sentään. Ihmetyttää eniten: "täällä on myös pikkuisia katsomassa." No hemmetti miks päästätte ne pikkuiset sinne faboon, taitaa siellä se 13 vuotta olla ikäraja. Kai nyt sen ikäiset on katellu tissejä ja kaluja.

      Lainaa

    16. Tulos: +153 (237 ääntä)
      Kaunis vai ruma: Olenko ainoa, jonka mielestä voitaisi taas jättää ne mielipiteet toisten vartaloista omaksi tiedoksi?
      No mun mielestä jos henkilö x lisää itsestään huomiohuoramaisesti puol-alastonkuvia nettiin niin miksei niitä saisi kommentoida? Eikö se ole idea kun tuodaan itseään esiin että saisi huomiota? Ja tässä kukaan ei ole edes kovin radikaalisti kritisoinut Emmyä, toisinkuin Emmy ite haukku tota keskustelijaa rumkasi läskiksi. :D

      Lainaa

    17. Tulos: +43 (67 ääntä)
      Eikä yksikään osannut shortseja kirjoittaa oikein.

      Lainaa

    18. Tulos: +209 (243 ääntä)
      Minäkin katsoin ensimmäisestä kuvasta, että siinä on mies, ja sitten että kuvissa on eri henkilö...

      Lainaa

    19. Tulos: +78 (110 ääntä)
      Emmy, shortsit olisivat näyttäneet huomattavasti paremmilta, mikäli sinulla olisi ollut paita päällä. :) Luulisi, että tuossa jamassa paitaa ei juuri kehtaisi kiskaista...?

      Lainaa

    20. Tulos: +407 (455 ääntä)
      En mä ainakaan mitään tissejä ekana tosta huomannut. Eka katsoin, että tossa on joku kaljan pöhöttämä mies lisäillyt itsestään kuvia naisten farkushortseissa facebookiin ja se olisi se moka. Yläosattomuus ja olematon vyötärön tietenkin vaikuttivat.

      Lainaa

    21. (T)reissaaja 29.5.2014 9:27
      Tulos: +234 (260 ääntä)
      Minäkin haluan sanoa vielä: "eka katoin, että ekassa kuvassa on mies".

      Lainaa

    22. Tulos: +86 (110 ääntä)
      Jooh, rasittavan läpinäkyvää huomion hakua... itse kuulun myös kategoriaan joka näki kuvassa eka miehen. Ja kyllä, rassaa ihan perseesti että sortseja myytäessä pitää ottaa mukaan alaston muu vartalo.. Mutta omapahan on elämäsä, itteni mielestä toi yks kuva olis riittäny (jossa ei henkilön päällä). Mutta mitäs minun mielipiteestä, olenhan vain ahdasmielinen lähi-itäläinen juntti.. (?) *CANT BELEVE THIS SHIT* ou nou, oikeesti

      Lainaa

    23. Tulos: +62 (208 ääntä)
      Myydään shortseja, joten kuva shortseista... ja todellakin, mitä nuorempi lapsi, sitä järkyttyneempi se olisi paljaista tisseistä... varsinkin rintaruokinnassa oleva ei varmasti ole koskaan moisiin törmännyt, ja hänen seksuaalinen identiteettinsä saattaisi järkyttyä pahasti. Ja onhan se hauskaa lukea, kuinka moraalin ja kypsän käytöksen asiantuntijat itkevät ensin jonkun postaamaa kuvaa ja henkilön käytöstä, ja sen jälkeen itse arvostelevat hänen ulkonäköään. Mustakin on ihanaa pudottaa joku normaalin tytön näköinen, itseään kauniina pitävä maan pinnalle vertaamalla häntä massamedian luomiin kauneusstandardeihin.. ihan eri asia fapata photoshopilla korjatulle, täydelliselle naiselle kuin jollekin luomuhirviölle. Äiti, miksi olen yksin?

      Lainaa

    24. Miettikää 29.5.2014 10:14
      Tulos: -95 (253 ääntä)
      Todella kivoja kommentteja, tekevät varmasti itsetunnolle hyvää. Poistakaa.

      Lainaa

    25. Tulos: +78 (160 ääntä)
      Ollaanko me varmoja ettei Emmy ole mies? Kattokaa nyt noita käsiä tuossa ekassa kuvassa. Aikamoiset mieskädet.

      Lainaa

    26. Asiantuntia 29.5.2014 10:18
      Tulos: -218 (248 ääntä)
      Rumat suomiämmät sekos välittömästi. Noloa, kateellista perseetöntä sakkia.

      Lainaa

    27. Tulos: +72 (114 ääntä)
      Eka katoin, että ekassa kuvassa on mies.

      Lainaa

    28. Tulos: +190 (294 ääntä)
      "Ei veny." It shows.. Ja hei, nyt ihan tosissaan näiden " voitaiskp olla arvostelematta toisen vartaloa!"-kommenttien kanssa: Jos tyttö laittaa iteatään tommosen kuvan nettiin, niin sittenkö kauhistellaan kun tuleekin kommentteja ulkonäöstä? Älkää olko noin tekopyhiä.

      Lainaa

    29. Tulos: +69 (95 ääntä)
      Itsekin luulin, että moka on se, että mies on pukeutunut naisten shortseihin... :P

      Lainaa

    30. Tulos: +44 (96 ääntä)
      Mä todella toivon, että Emmy näkee tän feissarimokan ja lukee näitä kommentteja. Palauttaisi toivottavasti hieman maan pinnalle ja huomiohuorauskin jäisi vähän vähemmälle :D

      Lainaa

    31. Tulos: +2 (154 ääntä)
      riesa: “Ei veny.” It shows..Ja hei, nyt ihan tosissaan näiden ” voitaiskp olla arvostelematta toisen vartaloa!”-kommenttien kanssa: Jos tyttö laittaa iteatään tommosen kuvan nettiin, niin sittenkö kauhistellaan kun tuleekin kommentteja ulkonäöstä? Älkää olko noin tekopyhiä.
      Jos tyttö, jonka kroppa ei vastaa the täydellistä mallinvartaloa, kehtaa laittaa nettiin kuvan itsestään, oikeuttaa se siis muut ihmiset haukkumaan? Kumpikos tässä nyt sitten onkaan se fiksumpi teko… Ei sillä että hirveästi arvostaisin tuollaisia kuvia, mutta jos ne provosoivat noin niin sitten kannattaa olla hiljaa ja pikemminkin miettiä oman itsetuntonsa ongelmia, eikä aiheuttaa niitä lisää muille. Sitä paitsi nuo kuvat yleensä kertovat lisääjänsä valmiiksi huterasta itsetunnosta - sitä suuremmalla syyllä ne olisi paras jättää rauhaan. Tuolla logiikalla ajattelevat taitavat kuulua niihin, joiden mielestä esimerkiksi lyhyeen hameeseen pukeutunut raiskauksen uhri ansaitseekin kohtalonsa ja syy oli hänen omansa, tai henkiseltä kehitykseltään kehittymättömämpi ansaitsee tulla hakatuksi jos kehtaa osoittaa "tyhmyytensä".

      Lainaa

    32. Tulos: +171 (219 ääntä)
      Katsoin myös että kuvassa olisi ollut hieman kaljamahainen mies, joka myy shortseja (ilmeisesti tyttöystävänsä tms) esitellen niitä omalla ruhollaan. Hämmennyin kun huomasin että Emmy olikin tämän kuvan laittaja ja hän on luonnollisesti nainen, mutta ajattelin että on ehkä kuvan henkilön puoliso. No sitten tajusin että ei, kyllä se Emmy on se henkilö myös kuvassa ja hämmennyin oikeastaan vielä enemmän... Ps. Emmy nuo shortsit ovat kyllä sinulle koon liian pienet, ja niitä olisi voinut esitellä myös ihan vaikka kuvaamalla pelkästään nitä shortseja.

      Lainaa

    33. Tulos: +66 (98 ääntä)
      Siis mä luulin ensin et joku jätkä oli ottanu muijas shortsit...

      Lainaa

    34. pers reikä 29.5.2014 11:47
      Tulos: +78 (186 ääntä)
      Siis kommentoidaanko tossa tosiaan noita kuvia? Missä niistä on "hyvän näköinen muija"?? Mä näen ainoastaan tasapaksun makkaran jolla on miehen lantio ja pienet tissit.

      Lainaa

    35. Tulos: +3 (31 ääntä)
      Muutama setti army style sit upseja vois tehdä terää ;)

      Lainaa

    36. Tulos: +8 (8 ääntä)
      Mr. Jouko... ei DNA:n vaan Saunalahden... http://www.marmai.fi/uutiset/laulajatulokas+kristal+onkin+saunalahden+mainos/a2145327

      Lainaa

    37. turnipsitonttu 29.5.2014 12:20
      Tulos: +43 (87 ääntä)
      On tytöllä muuten rouheet käsivarret ja sormet on sirot kuin nakit. Hämmentävää.

      Lainaa

    38. Tulos: +62 (74 ääntä)
      Shortsejahan siinä myytiin. Ei halunnu aiheuttaa hämmennystä laittamalla sopivaa paitaa joka ois voinu saada shortsit näyttää paremmilta ku on.

      Lainaa

    39. Tulos: +40 (58 ääntä)
      Ohoh, no enpä näkööjään tosiaankaan ollut ainoa joka luuli ekassa kuvassa poseeraavaa henkilöä mieheksi :D

      Lainaa

    40. Tulos: +47 (77 ääntä)
      Mä katoin kans aluks et siinä on mies...

      Lainaa

    41. Tulos: +7 (43 ääntä)
      cant beleve?

      Lainaa

    42. Tulos: +70 (98 ääntä)
      Aika lapsellinen kyllä kieltämättä, mutta eihän tossa näy ku vatsaa ja vähän tissinalusta. Ei jätkillekkään huudella kun ne ottaa yläosattomia kuvia. Toki ei ehkä kirpparille ihan tarpeellinen otos.

      Lainaa

    43. Tulos: -162 (212 ääntä)
      Läskit ja rumat ihmiset katkeroituu jälleen kerran, kun ihan ok kroppainen muija uskaltaa esitellä vartaloaan. Enkä kyllä usko että tässä mistään huomiohuorauksesta on kyse, ja vaikka olisikin niin mitäs sitten. MIten se kissa häntänsä nostaa ellei itse? Propsit farkkujen myyjälle.

      Lainaa

    44. Tulos: +64 (68 ääntä)
      Jännityksellä odotan, että kuinka moni vielä kommentoi luulleensa ekana ton olleen mies.

      Lainaa

    45. Kukkahattutäti 29.5.2014 12:54
      Tulos: +54 (118 ääntä)
      Onhan se oma vika kun on kuvan itse nettiin ladannut. Mutta jos tyttö joskus järkeistyy, hän silti muistaa yhä negatiiviset kommentit vartalostaan ehkä jopa vuosikymmenien kuluttua. Tytöille tämä on niin herkkä asia. Fiksumpien pitää muistaa, että hän on nyt vain teini-iässä, jolloin hän käyttäytyy huomiohuoramaisesti ja lapsellisesti. Arvostelun kohteena tässä mielestäni on ennemminkin tytön käytös kuin vartalo. En usko, että menisitte päin naamaa hänelle julkisella paikalla kommentoimaan, kuinka hänen vartalonsa näyttää miehen vartalolta, vaikka hän kulkisikin yläosattomissa.

      Lainaa

    46. Tulos: +54 (80 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      No mä kans! :0 luulin, et toi "markkinointikikka" oli se, et shortseissa poseeraa Emmyn poikaystävä tai jotain.

      Lainaa

    47. Tulos: +15 (65 ääntä)
      Jos joku nyt välttämättä haluaa julkaista kuvan, jossa näyttää kaljamahaiselta transulta, niin eikö siinä ole häpeää riittävästi? Pitääkö vielä vetää pelastakaa lapset - kortti esiin? Ei tuossa ollut mitään, mikä järkyttäisi lapsia Uuno Turhapuro -elokuvaa enempää.

      Lainaa

    48. Tulos: +34 (64 ääntä)
      katsoin aluksi että kuvassa on mies myymässä minisortseja.

      Lainaa

    49. Tulos: +82 (104 ääntä)
      Minäkin kuulun joukkoon jotka ekan kuvan perusteella luulivat mieheksi.... Ei tuo kuva niin paha ole, tosiaan vähän ihmetyttää miksi on pitänyt ottaa kuva ilman yläosaa, mutta eipä tuossa mitään kriittisiä paikkoja näy. Sen sijaan Emmyn kommentit on aika idiootteja (ei kaikilla muillakaan tainnut polla kirkkaimmin säteillä).

      Lainaa

    50. Tulos: +19 (47 ääntä)
      Minä katsoin aluksi että se on mies jolla on naisten farkkushortsit päällä.

      Lainaa

    51. Tulos: +63 (73 ääntä)
      jotenkin vähän surullista miten monet nuoret ottaa vaikutteita mediasta. Just tollasii poseerauksii näkee jossain farkkumainoksissa. Mua ainakin harmittaa kun ihmiset mukautuu niin paljon siihen, mitä ne telkkarista ja lehdistä yms. näkee, yksilöllisyys unohdetaan. Mut hyvä et on sinut vartalonsa kaa, se on tärkeintä, vaikka luulinkin aluks miehen vartaloks :s

      Lainaa

    52. Tulos: +10 (78 ääntä)
      tege: Läskit ja rumat ihmiset katkeroituu jälleen kerran, kun ihan ok kroppainen muija uskaltaa esitellä vartaloaan. Enkä kyllä usko että tässä mistään huomiohuorauksesta on kyse, ja vaikka olisikin niin mitäs sitten. MIten se kissa häntänsä nostaa ellei itse? Propsit farkkujen myyjälle.
      Niin, mutta kun nyt ei ollut kyseessä "ihan ok-kroppainen"-muija! Katso itse, kuvassa on tasapaksu lautapönikkä, jolla ei ole edes naisellista vyötäröä. Tollasesta ei vaan voi katkeroitua millään muotoa. Tämä myyjä sen sijaan paljastaa oman katkeran ja ylimielisen luonteensa noissa säälittävissä kommenteissaan. Ja kyllä, niin perus huomiohuoraus on kyseessä kuin vaan olla ja voi! Säälittävää, niin säälittävää... Emmy ei taida muuten muistaa, että kaikki mitä internetissä jaat, on siellä ikuisesti löydettävissä. Että onnea vaan työnhakuun siiten aikuisena :D

      Lainaa

    53. Tulos: +73 (89 ääntä)
      Aluksi näytti siltä, että tässä on asialliselta vaikuttanut myyjä ja ammattimaiset mielensäpahoittajat vastakkain. Hetken päästä oli selvää että tässä on rasittava huomiohuoraava teini ja ammattimaiset mielensäpahoittajat vastakkain.

      Lainaa

    54. Tulos: +69 (137 ääntä)
      Nyt en kyllä ymmärrä teitä. Joo on tyhmää pistää itestään tämmönen kuva nettiin koska oma moka jos tulee arvostelua ja uliuliuliuli. Mitä vittua nyt. Kyseisestä kuvasta ei voi edes arvostella ko. persettä vaikkakin sitä ei oletettavasti ole. Sama tissien osalta. Kaljamahaakaan en nää. Vyötärö puuttuu mutta siihenhän ei pysty kukaan itse vaikuttaan. Tytöllä on aivan normaali vartalo, mutta ilmeisesti henkkamaukan kuvamanipulaatiokuvastot on sokaissu sen miltä näyttää normaalivartaloinen nainen.

      Lainaa

    55. Tulos: +61 (139 ääntä)
      Suurimman mokan täällä kyllä teki nää kommentit jotka ihan armotta haukkuu tytön vartaloa.

      Lainaa

    56. Tulos: +16 (96 ääntä)
      kynsilakka: Nyt en kyllä ymmärrä teitä. Joo on tyhmää pistää itestään tämmönen kuva nettiin koskaoma moka jos tulee arvostelua ja uliuliuliuli. Mitä vittua nyt.Kyseisestä kuvasta ei voi edes arvostella ko. persettä vaikkakin sitä ei oletettavasti ole. Sama tissien osalta. Kaljamahaakaan en nää. Vyötärö puuttuu mutta siihenhän ei pysty kukaan itse vaikuttaan. Tytöllä on aivan normaali vartalo, mutta ilmeisesti henkkamaukan kuvamanipulaatiokuvastot on sokaissu sen miltä näyttää normaalivartaloinen nainen.
      No kyllä se nyt vaan on niin, että tuo pikkupissisten itsensä esitteleminen ja huomion kerjääminen alkaa jo mennä vähän överiksi. Josko tämä tyttö vaikka oppis jotain, kun pudotetaan maanpinnalle. Jos noita vaan kannustetaan, niin eihän niillä oo pian enää mitään päällä. Kyllähän näiden tyttöjen pitää oppia, että tommosista kuvista saattaa tulla niitä ikäviäkin seuraamuuksia ja ettei kannata ihan mitä vaan nettiin laittaa. Maailma on tyly, varsinkin netissä.

      Lainaa

    57. Tulos: +8 (36 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Sama xDD

      Lainaa

    58. Tulos: +93 (121 ääntä)
      Roskaa. Maailmassa on muutenkin ihan tarpeeksi tuonikäisiä tyttöjä jotka varmaan mieluiten pukeutuisivat burkaan jos se vain kävisi päinsä, koska luulevat että normaali nainen näyttää H&M'n photoshopatulta mallilta -ei tätä sekopäisyyttä siitä että ihan normaalin näköinen tyttö on ruma tarvitse enää edistää. Se kun vaikuttaa muihinkin tyttöihin kuin kuvan tyttöön. Epäilemättä tuollaisia kuvia ei tarvitse postata jos aikoo myydä sortsit eikä jotain ihan muuta, mutta oikea maanpinnalle palautus on "ole kiltti ja pue paita yllesi, ei kukaan halua nähdä varhaisteinin tissejä, ja jos haluaa hakekoot apua", ei "vittu miten ruma". Sitä paitsi sen että käyttäytyy järkevästi pitäisi olla tärkeämpää kuin se minkä näköinen on -onko huomiohuoraaminen muka hyvää käytöstä jos siihen syyllistyy joku uberbabe?

      Lainaa

    59. Tulos: +13 (61 ääntä)
      Sannni: Roskaa.Maailmassa on muutenkin ihan tarpeeksi tuonikäisiä tyttöjä jotka varmaan mieluiten pukeutuisivat burkaan jos se vain kävisi päinsä, koska luulevat että normaali nainen näyttää H&M’n photoshopatulta mallilta -ei tätä sekopäisyyttä siitä että ihan normaalin näköinen tyttö on ruma tarvitse enää edistää. Se kun vaikuttaa muihinkin tyttöihin kuin kuvan tyttöön. Epäilemättä tuollaisia kuvia ei tarvitse postata jos aikoo myydä sortsit eikä jotain ihan muuta, mutta oikea maanpinnalle palautus on “ole kiltti ja pue paita yllesi, ei kukaan halua nähdä varhaisteinin tissejä, ja jos haluaa hakekoot apua”, ei “vittu miten ruma”. Sitä paitsi sen että käyttäytyy järkevästi pitäisi olla tärkeämpää kuin se minkä näköinen on -onko huomiohuoraaminen muka hyvää käytöstä jos siihen syyllistyy joku uberbabe?
      Okei, olen samaa mieltä siitä, että kritiikkiä ei tarvitse antaa mahdollisimman rumasti ja loukkaavasti, mutta fakta on kuitenkin se, että jos laittaa tollasen kuvan nettiin, niin mielipiteitä alkaa sadella (myös niitä rumasti sanottuja). Se pitää tajuta. Ja ikävä kyllä murrosikäset teinitytöt ei välttämättä usko pelkällä "ole hyvä, laita paita päälle"-pyynnöllä. Ainahan voi toki yrittää. Ja tuohon viimeiseen kysymykseesi: Se vasta hirveää huomiohuorausta onkin.

      Lainaa

    60. Tulos: -8 (90 ääntä)
      tege: Läskit ja rumat ihmiset katkeroituu jälleen kerran, kun ihan ok kroppainen muija uskaltaa esitellä vartaloaan. Enkä kyllä usko että tässä mistään huomiohuorauksesta on kyse, ja vaikka olisikin niin mitäs sitten. MIten se kissa häntänsä nostaa ellei itse? Propsit farkkujen myyjälle.
      Taidat olla itse Emmy tai emmyn kaveri:D Ja ei oo ok-kroppanen, vaan miehen näkönen kroppa, ei tissiä. ei persettä, ei lantiota:D

      Lainaa

    61. Tulos: +3 (75 ääntä)
      Kaunis vai ruma: Olenko ainoa, jonka mielestä voitaisi taas jättää ne mielipiteet toisten vartaloista omaksi tiedoksi?
      Jos joku esittelee vartaloaan tuolla lailla netissä, niin minusta se oikeuttaa ihmisiä sanomaan mielipiteensä. Myös negatiiviset. Itehän en tykkää siitä, jos oikeassa elämässä toinen kommentoi syyttä jonkun ulkonäköä ilkeästi, mutta tämä on ihan eri tilanne. Ja oli kiva huomata, etten ollut ainoa, joka luuli ensin tuota mieheks. Katoin eka, että onko nuo jotkut homoille suunnitellut sortsit.

      Lainaa

    62. Tulos: +19 (91 ääntä)
      Niille, jotka täällä surevat, ettei tee tytön itsetunnolle hyvää, kun haukutaan: itse hän on pistänyt puoli alastoman kuvan itsestään julkisesti esille. Tilanne olisi eri, jos joku olisi vaikka paitaa myynyt, ja näyttänyt miltä se näyttää päällä, ja täällä kirjoiteltaisiin, että onpas ruma naama, pistäisi piiloon. Ihan hakemallahan tässä on lähdetty huomiota hakemaan, ja sitähän tässä myös annetaan.

      Lainaa

    63. Tulos: -22 (64 ääntä)
      kynsilakka: Nyt en kyllä ymmärrä teitä. Joo on tyhmää pistää itestään tämmönen kuva nettiin koskaoma moka jos tulee arvostelua ja uliuliuliuli. Mitä vittua nyt.Kyseisestä kuvasta ei voi edes arvostella ko. persettä vaikkakin sitä ei oletettavasti ole. Sama tissien osalta. Kaljamahaakaan en nää. Vyötärö puuttuu mutta siihenhän ei pysty kukaan itse vaikuttaan. Tytöllä on aivan normaali vartalo, mutta ilmeisesti henkkamaukan kuvamanipulaatiokuvastot on sokaissu sen miltä näyttää normaalivartaloinen nainen.
      Niin, tai sitten minut on sokaissut peilistä näkyvä kuva normaalipainoisesta ja hyvin muodostuneesta naisesta. Ehkä peilini on photoshopattu! :O

      Lainaa

    64. Tulos: -12 (58 ääntä)
      MIEHILLÄKÄÄN EI USEIN OO PAITAA - NAURETTAVA YLIREAGOINTI KOMMENTOIJILTA

      Lainaa

    65. Tulos: +19 (51 ääntä)
      ja järkyttävää seksismiä täällä feissarimokakommenttiosiossakin...huhhuh

      Lainaa

    66. Tulos: -16 (32 ääntä)
      urpokäki: Kundiksi tota eka katoin mut no kai se sit mimmi on.
      mä en tajua yhtään. mieshän tuo on selkeästi isommassa kuvassa. pienemmässä kuvassa hyväkroppainen nuori nainen. aika paskoja kommentteja. jeesus sentään, myy shortseja. mikä hullujen porukka tämä olikaan?

      Lainaa

    67. Tulos: +13 (35 ääntä)
      Mä luulin että tää oli vertauskuva, isossa kuvassa mies isolla mahalla näyttää että shortsit ei siis venyja oikeella taas nainen onne päällä XD..

      Lainaa

    68. Tulos: -2 (10 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Sama, välittömästi tuli Sugi-chan mieleen. http://www.youtube.com/watch?v=tmgwAB0diuQ

      Lainaa

    69. Tulos: +9 (31 ääntä)
      Pari kertaa käytetyt? Minusta nuo shortsit on jo roskiskamaa. No, olen vanha.

      Lainaa

    70. Tulos: +6 (46 ääntä)
      Mulle tuli ällö olo tästä kuvasta, enkä varmasti ees suostuisi noita shortseja jalkaani laittamaan. Hyi Ps näyttää miehelle

      Lainaa

    71. Tulos: +16 (40 ääntä)
      Mä katsoin ensin että tää kuvan tyyppi on mies, ja aattelin jonkun myyvän tyttökaverinsa vaatteita ilman lupaa... Oon kyllä edelleen sitä mieltä, että kuvassa on mies. Enkä kyllä ostais noita shortsejakaan.

      Lainaa

    72. Tulos: +34 (48 ääntä)
      hahahah: Niille, jotka täällä surevat, ettei tee tytön itsetunnolle hyvää, kun haukutaan: itse hän on pistänyt puoli alastoman kuvan itsestään julkisesti esille. Tilanne olisi eri, jos joku olisi vaikka paitaa myynyt, ja näyttänyt miltä se näyttää päällä, ja täällä kirjoiteltaisiin, että onpas ruma naama, pistäisi piiloon. Ihan hakemallahan tässä on lähdetty huomiota hakemaan, ja sitähän tässä myös annetaan.
      Olinkin huolissani siitä ettei tee *muiden* tyttöjen itsetunnolle hyvää jos nuorten ihmisten ulkonäköä yleisesti arvostellaan asteikolla megabeibe-susiruma, unohtamatta että on olemassa sellainen kuin "ihan tavallisen sievä". Eikä sekään anna järkevää kuvaa maailmasta jos arvostellaan ulkomuotoa eikä käytöstä, siitähän syntyy kuva että moka on ulkomuoto ja huomiota saa kyllä huorata kunhan vain ensiksi hankkii tarpeeksi isot silikonit. Emme kai halua olla luomassa uusia Tuksuja? Sehän juuri johtaa tähän netin pommitukseen teinien semipornokuvilla että monia nuoria tyttöjä kannustetaan uskomaan että jotta he olisivat arvokkaita ulkomuodon pitää olla överi ja porno ja sitä pitää näyttää kaikille, sensijaan että kannustettaisiin hyvään käytökseen ja terveeseen itsetuntoon, ulkomuodosta turha kehittää kompleksia, tavallinen on hyvä.

      Lainaa

    73. Tulos: +21 (29 ääntä)
      emmy on pässi

      Lainaa

    74. Tulos: +40 (52 ääntä)
      tege: Läskit ja rumat ihmiset katkeroituu jälleen kerran, kun ihan ok kroppainen muija uskaltaa esitellä vartaloaan. Enkä kyllä usko että tässä mistään huomiohuorauksesta on kyse, ja vaikka olisikin niin mitäs sitten. MIten se kissa häntänsä nostaa ellei itse? Propsit farkkujen myyjälle.
      Uskaltaaa esitellä vartaloaan? Öööh... Niin mutta tässähän hän yritti myydä shortsejansa. Itse en todellakaan näe tarpeelliseksi liittää kirpparimyynti-ilmoon jotain paidattomia ja muutenkin huonosti otettuja kuvia (kuin tarkoituksena olisi vain keikistellä?), kun on aivan saatanan helppoa: a) Laittaa paita päälle jos omistaa sellaisen. Aika harmillistahan se on jos ei omista. b) Ottaa kuva niin että se on rajattu selkeästi vain noihin shortseihin, joita myydään. c) Jos on ylittänyt täysi-ikäisyyden rajan, niin liittyä vaikka Alastonsuomeen ja lisätä sinne vaikka minkälaisia kuvia jos mieli tekee. Näiden isompien vaatefirmojen mainokset on hieman eri asia, mutta en myöskään niiden kohdalla koe millään tapaa hyväksi puolialastomia, ihmeellisissä asennoissa keimailevia ja/tai muuten ylitäydellisiksi photoshopattuja hempukoita.

      Lainaa

    75. Tulos: +3 (33 ääntä)
      Mä luulin tota vasenta kuvaa mieheks ihan ekana Ö_Ö

      Lainaa

    76. Tulos: -25 (55 ääntä)
      minni: Suurimman mokan täällä kyllä teki nää kommentit jotka ihan armotta haukkuu tytön vartaloa.
      Nykymaailmassa ei saa enää sanoa vissiin omaa mielipidettään edes ku heti on haukkumista tai arvostelua.

      Lainaa

    77. Tulos: +10 (30 ääntä)
      Eihän se sille mitään voi että näyttää mieheltä? :D

      Lainaa

    78. Mitä sitten? 29.5.2014 19:17
      Tulos: +39 (59 ääntä)
      Huoh, okei, voi olla, että isoin kuva ei ole Emmystä kaikkein edustavin eikä sitä ehkä olisi kannattanut julkaista Internetin syövereihin. Mutta voisi tällä pakkomielteisellä ulkonäköön keskittymisellä olla jotain rajaakin. Mä oon niin kyllästynyt tällaiseen pinnalliseen paskaan. Maailmassa olis niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin paskan jauhaminen jonkun randomin muijan perseestä.Ei jaksa kiinnostaa.

      Lainaa

    79. Tulos: +58 (74 ääntä)
      Ilmeisesti täällä on menny sekasin palautteen antaminen, arvostelu ja kiusaaminen.

      Lainaa

    80. Tulos: +2 (28 ääntä)
      Nopeasti kun katsoin ni luulin ensin ettäkuvassa esiintyy mies, näyttää tuossa "etukuvassa" hieman miehen kropalta ku naisen.

      Lainaa

    81. Tulos: -4 (22 ääntä)
      Olen FMummo! Tämä on aika hyvä juttu! Heh Heh!

      Lainaa

    82. Tulos: -10 (20 ääntä)
      talkin about this little lady vou vou vou he’s a lady he’s got style, he’s got grace, he’s a winner listen to me baby, he’s a lady vou vou vou talkin about this little lady vuppiduppi duu ou jea! he’s a lady!

      Lainaa

    83. Tulos: +25 (33 ääntä)
      Jaa, voi kait sitä esitellä miltä vaate näyttää päällä, jos haluaa. Tulee kuitenkin vähän huomiohuorahtavat vibat, niitä kuvia kun olisi voinut vaikka vähän rajata.

      Lainaa

    84. Tulos: +4 (20 ääntä)
      Kaunis vai ruma: Olenko ainoa, jonka mielestä voitaisi taas jättää ne mielipiteet toisten vartaloista omaksi tiedoksi?
      Ilmeisesti ei.. Huoh.. :(

      Lainaa

    85. Tulos: +40 (66 ääntä)
      hahahah: Niille, jotka täällä surevat, ettei tee tytön itsetunnolle hyvää, kun haukutaan: itse hän on pistänyt puoli alastoman kuvan itsestään julkisesti esille. Tilanne olisi eri, jos joku olisi vaikka paitaa myynyt, ja näyttänyt miltä se näyttää päällä, ja täällä kirjoiteltaisiin, että onpas ruma naama, pistäisi piiloon. Ihan hakemallahan tässä on lähdetty huomiota hakemaan, ja sitähän tässä myös annetaan.
      Ikävä kyllä ainakin itse nuorempana otin raskaasti, kun minua paljon kauniimpaa henkilöä haukuttiin hirveästi.. Jos noin nätti saa haukkuja, niin uskallanko minä paljon rumempana lähteä enää uloskaan? Miksi huomion kerjäämisestä edes pitää rangaista? Tuo tyttö tuskin lukee näitä kommentteja, sen sijaan omaa kehoaan inhoavat teinit hyvinkin voivat lukea..

      Lainaa

    86. Tulos: +30 (56 ääntä)
      Cirkka: Jos joku esittelee vartaloaan tuolla lailla netissä, niin minusta se oikeuttaa ihmisiä sanomaan mielipiteensä. Myös negatiiviset. Itehän en tykkää siitä, jos oikeassa elämässä toinen kommentoi syyttä jonkun ulkonäköä ilkeästi, mutta tämä on ihan eri tilanne. Ja oli kiva huomata, etten ollut ainoa, joka luuli ensin tuota mieheks. Katoin eka, että onko nuo jotkut homoille suunnitellut sortsit.
      Miksi netti olisi eri asia? Ja miksi sitä kehoa pitää edes kommentoida ilkeästi? Siis eikös suomalaiset näe toisensa alasti jatkuvasti saunassa, niin mitä ihmeellistä on nähdä osittain alaston vartalo? En tajua tätä kansaa, välillä ollaan kieriskelemässä lumessa alasti ja sitten kohta leikitään puritaaneja, joille tissitkin on kauhistus.. Menee yli.

      Lainaa

    87. Jyrki Viertola 29.5.2014 20:55
      Tulos: -3 (39 ääntä)
      Ettei Emmy ole ihan oikeasti Eemeli? Kuvien perusteella kyllä.

      Lainaa

    88. Tulos: +6 (46 ääntä)
      hh: Ikävä kyllä ainakin itse nuorempana otin raskaasti, kun minua paljon kauniimpaa henkilöä haukuttiin hirveästi.. Jos noin nätti saa haukkuja, niin uskallanko minä paljon rumempana lähteä enää uloskaan? Miksi huomion kerjäämisestä edes pitää rangaista? Tuo tyttö tuskin lukee näitä kommentteja, sen sijaan omaa kehoaan inhoavat teinit hyvinkin voivat lukea..
      Olisiko kuitenkin tärkeämpää silloin niille epävarmoille nuorille kertoa, että a) muiden mieleipiteillä ei ole väliä ja b) epäonnistuminenkin on ok. Jos kävelee kadulla, ja joku huutaa vaikka että "läski" niin ajattele sinä, että "so what". Jos itsetuntosi murenee, kun jonkun toisen netissä olevaa kuvaa on kommentoitu ilkeästi, ei tätä ongelmaa poisteta sillä, etteivät muut enää julkisesti puhu toisilleen mitään negatiivista. Tuommoinen mukaan lähteminen on kaikkein haitallisinta. Siis se, että jos joku tämmöisestä pelleilystä ahdistuu, niin sinä olet heti komppaamassa, että kuuluukin ahdistua. Vaikka siihen perään toteat, että nuo kommentoijat ovat vain tyhmiä, ei se poista jo antamaasi esimerkkiä: nettikeskustelut ovat iso juttu, jos joku jotain sanoo, on se TOSI tosi paha asia.

      Lainaa

    89. miinaharava 29.5.2014 21:45
      Tulos: +47 (73 ääntä)
      Preeria: jotenkin vähän surullista miten monet nuoret ottaa vaikutteita mediasta. Just tollasii poseerauksii näkee jossain farkkumainoksissa. Mua ainakin harmittaa kun ihmiset mukautuu niin paljon siihen, mitä ne telkkarista ja lehdistä yms. näkee, yksilöllisyys unohdetaan. Mut hyvä et on sinut vartalonsa kaa, se on tärkeintä, vaikka luulinkin aluks miehen vartaloks :s
      Ottaa nää kommentoijatkin ilmeisesti jotain vaikutteita mediasta. Kommenttien perusteella ois nimittäin kai ihan ookoo ottaa tällaisia kuvia, jos on Pamela Anderssonin tissit ja Jennifer Lopezin perse ja kunhan vyötärö pysyy 40-50 cm:n mitoissa. Jos taas kuvissa esiintyvä henkilö on tavallinen suomalainen tyllerö, niin "hyi hyi kun on säädytöntä ja btw näytät mieheltä". Vähän sama kuin se, että keski-ikäinen kaljamahainen mies ilman paitaa helteellä on ällöttävä irstailija, jonka sietäis pysytellä kotona, mutta parikymppinen treenattu ja paidaton jäbä on sit piristävä näky katukuvassa. Ei siis sillä, etteikö Emmynkin kommentit ois olleet lapsellisia ja kuvat harkitsemattomia tilanteeseen nähden. V*tuttaa vaan tommoset kaksoisstandardit.

      Lainaa

    90. marsipaanipossu 29.5.2014 22:05
      Tulos: +36 (52 ääntä)
      Kyllä mäkin katsoin ensin, että kuvassa on mies naisten shortseissa. Veikkaan huonoa kuvakulmaa syyksi. Mutta joo, olisi voinut rajata kuvat tai pistää paidan päälle. Vähän sama juttu kuin että myisi vaikka kirjaa, ja sitten kuvassa pitelisi sitä paljaan perseen päällä "vahingossa" vaan...

      Lainaa

    91. Tulos: +2 (34 ääntä)
      Olenko ainoa jolle tuli mieleen, että tuo Emmy saattaisi olla esim. transnainen? Asia ei nyt tietenkään ole mitenkään oleellinen, kunhan jäin miettimään.

      Lainaa

    92. yötiäinen 29.5.2014 22:45
      Tulos: +29 (41 ääntä)
      Mitä ihmettä tuon tytön vartalosta nyt meuhkataan? Tuolta näyttää tavallinen nuori ihminen joka on ahtautunut liian pieniin shortseihin. Monen mielestä varmaan tosi hot, itse tykkään vähän isommista vaatteista mutta makunsa kullakin. Se, mitä hän luulee tekevänsä kirpparilla yläosattomana, onkin sitten eri asia 8)

      Lainaa

    93. Tulos: -1 (29 ääntä)
      Sitä minäki tuosa kyllä katoin, että mies..
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…

      Lainaa

    94. Tulos: +2 (30 ääntä)
      Katoin ekana että kuvassa on mies farkkushortsit päällä

      Lainaa

    95. Tulos: +5 (33 ääntä)
      Mä oon jotenkin tosi ilonen siitä, että mä en oo ainoa joka luuli, että kuvassa on mies.

      Lainaa

    96. Tulos: -3 (29 ääntä)
      Aluks kattoin, et se on mies.

      Lainaa

    97. Tulos: +35 (65 ääntä)
      Hetkonen, ihmiset!! Nuori nainen kyseessä. Tervetuloa todelliseen elämään: Kaikki eivät näytä vitoria's secret malleilta. Arvostakaa muita siitä huolimatta, vaikka ei fitnessmalli kisoihin selviäisikään. Jokainen kroppa on kaunis. Meni nyt taas kiusaamisen puolelle osa kommenteista.

      Lainaa

    98. guggelosgaali 29.5.2014 23:34
      Tulos: -14 (34 ääntä)
      ÖÖ oliko tuo oikeesti nainen? :D ööp..joo.. mieheks mäki sitä luulin kyl... ei sitte paljo muuta..

      Lainaa

    99. Tulos: +29 (41 ääntä)
      mmmmi: Nykymaailmassa ei saa enää sanoa vissiin omaa mielipidettään edes ku heti on haukkumista tai arvostelua.
      Miksi se mielipide on pakko kuuluttaa joka kerta ääneen? Varsinkin jos se mahdollisesti loukkaa toista?

      Lainaa

    100. Tulos: -11 (15 ääntä)
      Yläosattomana, ei yläosattomissa.

      Lainaa

    101. Tulos: +11 (37 ääntä)
      ite en ikinä kehtais laittaa kuvaa nettiin, jossa näkyy maha, lantio, aika lailla tissit ja vielä pyllistetään kameralle ! ei tollanen kuva oo sopiva nettiin jossei halua mitään "myyn persettä"-leimaa. ihan oikeinhan noi tyypit tuolla sanoo, et ei tää tänne sovi ja lähinnä varmasti sen takia että joku pena 52v soittaa kiimasena ku haluis ostaa noi "shortsit"... vaik arvostelu ei oo kivaa ni jos tollasen kuvan vapaaehtosesti nettiin lataa ni kyllähän sille arvostelua tulee, haloo. ja tässä taas osotus että mikään ei poistu koskaan netistä, onko kivaa sitte ku on 40v mamma ja tää tulee vastaan jossai saitilla ja sitte hävettää niin pirusti. ois nyt ees laittanu jonku puseron päälle...

      Lainaa

    102. Tulos: +29 (43 ääntä)
      Mainitsiko muuten joku jo että näytti muuten ihan mieheltä?

      Lainaa

    103. Tulos: -1 (19 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Sama :D

      Lainaa

    104. Confession 30.5.2014 2:32
      Tulos: +6 (32 ääntä)
      Miksi siitä pitää nousta kauhea haloo, jos naisella vilahtaa hiukan rinta? Kun miehiä näkee yläosattomissa niin siitä harvoin ketään inahtaakaan.

      Lainaa

    105. Tulos: -5 (15 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Sama :D

      Lainaa

    106. Voi hemmetin 30.5.2014 8:02
      Tulos: -9 (31 ääntä)
      kukkahatut oikeesti, tossa oo mitään pahaa. Missään ei näe paljasta pintaa ja Iltalehden etusivullakin on enemmän alastomuutta. Joku roti nyt saatana. Tosin itsekin katsoin ensin että kuvassa olis äijä ennen ku tajusin lukea kommentit. Mutta ihan oikeesti nyt jumalauta, hemmetin säälittävä kukkahattuyhteiskunta Suomi...

      Lainaa

    107. Tulos: +4 (26 ääntä)
      Kröhöm, itsehän katsoin tuosta "kokovartalo" kuvasta ensin, että kyseessä on hieman tukevammassa kunnossa oleva mies, joka on myymässä naisten shortseja...

      Lainaa

    108. Tulos: +1 (23 ääntä)
      Kim Jong-Un: Sama. Mitä helvettiä
      Minäkin luulin tuota mieheksi liian pienissä sortseissa... Onneksi en ollut ainoa.

      Lainaa

    109. Tulos: -3 (33 ääntä)
      jhugtfrtghyu: eihän tolla ees oo mitään tissejä, perseestä puhumattakaan
      Eikä vyötäröä.

      Lainaa

    110. Hörhöjä kaikkialla 30.5.2014 9:14
      Tulos: +3 (23 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Et muuten ole ainut!

      Lainaa

    111. Hörhöjä kaikkialla 30.5.2014 9:18
      Tulos: +6 (30 ääntä)
      "Läskit ja rumat ihmiset katkeroituu jälleen kerran, kun ihan ok kroppainen muija uskaltaa esitellä vartaloaan" Jos pitää poikakroppaisista tytöistä niin mikäs siinä, makuasioitahan nämä ovat.

      Lainaa

    112. Tulos: +4 (32 ääntä)
      Vyötäröä ei, ja sen verran väärän malliset sordetkin että jenkkakahvat korostuu. Hyvä että on myymässä niitä pois... :) Ja itekin alkuun ekaa kuvaa katoin että pikkiriikkisellä kaljamahalla varustettu nuori mies.

      Lainaa

    113. Tulos: 0 (20 ääntä)
      Must ihan sama jos on ilma paitaa, alastomuus on iha luonnolline asia mut ehkä sit joskus tulevaisuudes seki ymmärretää. Tai ainaki et lapset näkee no vittu so what :DD Eiks ne käy vanhempiensa kaa saunas? Tai suihkus? Kyl mä vaa kävin lapsena eikä siin ollu mtn seksuaalista todellakaa.. Voin kuvitella ettei oo vaa jaksanu pukee paitaa päälle ja ottanu kuvan, ehk ois voinu kameral vähä alempaa ottaa sen kuvan mut :DD Ei se näytä musta iha hirveest poseeraavan muutenkaa et näyttää et napsassu vaa nopee kuvan ni emt..........

      Lainaa

    114. Tulos: -13 (29 ääntä)
      Mitä kamalaa siinä on, jos nainen on vähissä vaatteissa? Läskit ja rumat taas vinkuu.

      Lainaa

    115. marsipaanipossu 30.5.2014 10:39
      Tulos: +3 (23 ääntä)
      Mitä sitten?: Huoh, okei, voi olla, että isoin kuva ei ole Emmystä kaikkein edustavin eikä sitä ehkä olisi kannattanut julkaista Internetin syövereihin. Mutta voisi tällä pakkomielteisellä ulkonäköön keskittymisellä olla jotain rajaakin. Mä oon niin kyllästynyt tällaiseen pinnalliseen paskaan. Maailmassa olis niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin paskan jauhaminen jonkun randomin muijan perseestä.Ei jaksa kiinnostaa.
      Kuitenkin pyörit täällä feissarimokia lukemassa ja kommentoimassa. Täältähän sitä syvällisyyttä haetaan... Mä olen kyllästynyt tekopyhyyteen. Mua ei kauhistuta tissit, mutta mua harmittaa, että haetaan huomiota Emmyn tyylisesti. Ei ollut Emmyllä tilannetajua nyt ollenkaan. Se ei ole multa pois jos joku niin tekee, mutta kun sitä huomiota hakemalla haetaan niin on varauduttava myös negatiiviseen huomioon.

      Lainaa

    116. esikuvamatskuu 30.5.2014 10:52
      Tulos: +22 (32 ääntä)
      Pensseli: Mitä kamalaa siinä on, jos nainen on vähissä vaatteissa? Läskit ja rumat taas vinkuu.
      Emmykö siellä huutelee? :) Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Meetkö sä työhaastatteluun ilman paitaa (siis jos haet muualle kuin strippariksi)? Vähäiset vaatteet ja alastomuus on enemmän kuin jees, mutta väärään aikaan aika mautonta. Itsekin olen monissa maissa asunut, ja esim. etelän maissa katsotaan hyvinkin kieroon (ellei jopa laissa kielletä) jos on pukeutunut rantavaatteisiin muualla kuin ranta-alueilla. Tässä tapauksessa Emmyllä oli tilannetaju ja kauppamiehen konstit vähän hukassa, koska hän viesti kuvallaan mauttomuutta. Toivottavasti meni kaupaksi nyt kuitenkin!

      Lainaa

    117. Tulos: +38 (52 ääntä)
      Siis mitä ihmettä. Kyllä, Emmy mokasi, nolasi itsensä typerillä ja lapsellisilla kommenteillaan ja yläosattoman kuvan lataaminen kirpparisivustolle on todella mautonta. Mutta vielä mauttomampaa on haukkua nuorta, ihan normaalikroppaista naista "kaljamahaiseksi mieheksi" ja ties miksi parin nettiin ladatun kuvan perusteella. Aikuiset ihmiset, lopettakaa. Tuollaisten kuvien lataajalla uskoisin olevan hieman huono itsetunto jo valmiiksi, eivätkä nämä ala-arvoiset kommentit varmasti helpota yhtään, jos Emmy näitä erehtyy lukemaan. Nuorilla on nykyään hirvittävät paineet oman ulkonäkönsä suhteen jo muutenkin, tuntemattomien ihmisten ajattelemattomat kommentit eivät varmasti helpota asiaa yhtään.

      Lainaa

    118. Tulos: +4 (20 ääntä)
      Mainitsikohan kukaan vielä, että ekassa kuvassa näytti kyl ihan mieheltä?

      Lainaa

    119. Tulos: +32 (56 ääntä)
      Nyt kyllä pettää ihmisten logiikka ja pahasti! "Jos itse postaa provosoivan kuvan nettiin niin pitää kestää arvostelua." Ei todellakaan pidä! Kyllä, voi sanoa että tällaiset kuvat eivät kuulu tuollaisille palstoille, kuvan voi pyytää poistamaan. Olen itsekin sitä mieltä että Emmyn harkintakyky petti pahasti. Mutta toisen kropan/ulkonäön mollaaminen ei ole koskaan mitään muuta kuin törkeää kiusaamista. Siihen ei löydy oikeutusta. Se tekee sinusta kiusaajan. Mun mielestä tuntuu aivan kamalalta että tuo kroppa nähdään ällöttävänä. Saanko esitellä hyvät naiset ja herrat, tälläinen on normaalipainoisen tytön kroppa ja siinä ei ole mitään vikaa.

      Lainaa

    120. Tulos: +6 (18 ääntä)
      Siis kymppi (!) noista "muutamia kertoja" käytetyistä?! Totaalisen kulahtaneethan nuo shortsit on!

      Lainaa

    121. Tulos: -12 (38 ääntä)
      Mä en saa tosta kuvasta kyllä naispuolista henkilöä katsomalla ihan miten päin vaan.

      Lainaa

    122. Tulos: +23 (37 ääntä)
      joojoo: Mä en saa tosta kuvasta kyllä naispuolista henkilöä katsomalla ihan miten päin vaan.
      Olet varmaan nähnyt naisia vain pornoelokuvista?

      Lainaa

    123. Tulos: -5 (19 ääntä)
      Hehers: Eka kuva näyttää mieheltä, yläkropasta ainakin. Ja pylly ei ole häävi.
      Katsoin ihan samaa alussa..

      Lainaa

    124. Tulos: +8 (22 ääntä)
      miinaharava: Ottaa nää kommentoijatkin ilmeisesti jotain vaikutteita mediasta. Kommenttien perusteella ois nimittäin kai ihan ookoo ottaa tällaisia kuvia, jos on Pamela Anderssonin tissit ja Jennifer Lopezin perse ja kunhan vyötärö pysyy 40-50 cm:n mitoissa. Jos taas kuvissa esiintyvä henkilö on tavallinen suomalainen tyllerö, niin “hyi hyi kun on säädytöntä ja btw näytät mieheltä”. Vähän sama kuin se, että keski-ikäinen kaljamahainen mies ilman paitaa helteellä on ällöttävä irstailija, jonka sietäis pysytellä kotona, mutta parikymppinen treenattu ja paidaton jäbä on sit piristävä näky katukuvassa. Ei siis sillä, etteikö Emmynkin kommentit ois olleet lapsellisia ja kuvat harkitsemattomia tilanteeseen nähden. V*tuttaa vaan tommoset kaksoisstandardit.
      Missä sanottiin että median tuputtaman ns "täydellisen" vartalon omaavat vain saavat esitellä itseään netissä ja kaupungilla? Ihan yhtä huomiohuoran kuvan antaa tavallinen ylimääräisiä kiloja omaava suomalaistyttö kuin pornomalli, jos nainen lähtee yläosattomissa kauppaamaan sortseja. Ja näin naisena voin kertoa, että ihan yhtä junttina pidän niin kaljamahaista ukkoa kuin treenattua nuorukaista, jos tämä päättää vetäistä paidan pois keskellä kaupunkia. Pitäkää miehet ne paidat päällä julkisilla paikoilla, jooko.

      Lainaa

    125. Tulos: +4 (12 ääntä)
      ???: Yläosattomana, ei yläosattomissa.
      Eikö "yläosattomana" tarkottais, että koko tytöstä puuttuu yläosa? Siis, että kuvassa olisi pelkät jalat? Vai oliko tää joku läppä nyt, että kun ei oo niin isot tissit, niin yläosa puuttuu? Jos oli, nii aika huono läppä...

      Lainaa

    126. Tulos: +3 (21 ääntä)
      NaSten: Katsoin ihan samaa alussa..
      Sama homma. Huomasin naiseksi vasta, kun luin kommentteja. Aattelin eka, että moka on se, että joku mies myy tommosia shortseja...

      Lainaa

    127. Tulos: +24 (32 ääntä)
      vartalosta en sano mitään. Mulle ihan sama onko siinä pitkä vai lyhyt vai lihava vai laiha. Mut jos tuo on se myyntikikka niin ihmettelen. Miksi jotain naista kiinnostas ostaa ne housut enemmän sen takia että siinä on vähäpukeinen nainen. Ellei sitten mies ole niitä ostamassa ihan vain sen takia että ne nyt on ollu jonku kuvassa olevan naikkosen päällä. Ite en välttis tollasten kuvien jälkeen ostas. Olis jotenki erittäin kiusallista. En tiedä miksi...

      Lainaa

    128. Tulos: +23 (39 ääntä)
      Mielestäni Emmyllä on ihan normaali naisvartalo, ja vaikkei olisikaan, on mielestäni alatyylistä irvailla kenenkään ulkonäölle. Asiallista olisi, jos joku kestelussa ollut olisi kehoittanut vaikka rajaamaan kuvaa. Se ei siltikään poista sitä tosiasiaa, että Emmy ei ole 3-vuotias lapsi, jolta ei voi odottaa hyvän maun mukaista käytöstä. Mun persettä ei kenenkään tissit, kikkelit tai jenkkakahvat kaivele, mutta tuossa asiayhteydessä on melko mautonta ottaa itsestään puolialastonkuvia paikkaamaan omaa huonoa itsetuntoa. Vaikka olisi kuinka nuori ja teini, pitää näiltäkin ihmisiltä pystyä vaatimaan järjen käyttöä.

      Lainaa

    129. Tulos: -3 (19 ääntä)
      jhugtfrtghyu: eihän tolla ees oo mitään tissejä, perseestä puhumattakaan
      Katsoin piiiiitkän tovin että mies ottanut itsestään kuvan... Että tuommosissa shortseissa..?

      Lainaa

    130. Tulos: -2 (22 ääntä)
      Hoho, katoin että siinä joku äijä myy shortseja.

      Lainaa

    131. normaalipainoinen 31.5.2014 0:23
      Tulos: -21 (39 ääntä)
      Itse olen normaalipainoinen tyttö kokoa 36, minulla on sentään muodot

      Lainaa

    132. mitä sitte 31.5.2014 2:14
      Tulos: +22 (36 ääntä)
      Mä en ymmärrä miksi ikinä koskaan milloinkaan kukaan haukkuu toisen vartaloa. Jokaisella on erilainen. Mitä sitte. Pömppis tai ei, mitä sitte. Netissä tai ei,siellä se kuitenkin on. Mitä sitte.

      Lainaa

    133. Tulos: +13 (25 ääntä)
      Mä ainakin oletin että myyjä on jotain 13-14v, eikä oo ehtinyt vielä kroppa kehittyä. Selittäisi samalla harkintakyvyn puutteen ja kommenttien tason.

      Lainaa

    134. Tulos: +1 (13 ääntä)
      Se kun mainoskikka onkin mainoskakka.

      Lainaa

    135. Tulos: +21 (33 ääntä)
      Tytön asenne on suorastaan surullista todistettavaa, toivottavasti tajuaa joskus tulevaisuudessa hävetä ja muuttaa käytöstään MUTTA.. en ihan ymmärrä näin rankkaa Emmyn kropan haukuntaa täällä kommenteissa. Eihän tuo kroppa millään lailla ihmeellinen ole (ja tälläinen huomiohuoraaminen vaan innostaa kommentoimaan kropan epäkohtia) mutta hei let's face it, suurimman osan kropat tällä planeetalla ei oo täydellisiä vaan pikkuvikoja löytyy varmasti itse kultakin. Emmyn kroppa on mun mielestä aika tavallinen näky. Jenkkakahvatkin saattais kyllä pienentyä jos Emmy uskaitaisi vaan ihan rohkeasti ostaa yhden koon suuremmat pöksyt itselleen.

      Lainaa

    136. Tulos: +12 (34 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Kerron salaisuuden: naisilla on monenlaisia vartaloita, kaikilla ei ole isoja ihramassoja rinnan ja takamuksen kohdalla.. eikä tarvitsekaan olla.

      Lainaa

    137. irokeesiankka 1.6.2014 14:34
      Tulos: +16 (28 ääntä)
      Jäi uteliaisuus, ottiko Emmy tuon viimeisen kuvan sitten täysin alasti?

      Lainaa

    138. Tulos: -1 (23 ääntä)
      Nesma: Jos tyttö, jonka kroppa ei vastaa the täydellistä mallinvartaloa, kehtaa laittaa nettiin kuvan itsestään, oikeuttaa se siis muut ihmiset haukkumaan? Kumpikos tässä nyt sitten onkaan se fiksumpi teko… Ei sillä että hirveästi arvostaisin tuollaisia kuvia, mutta jos ne provosoivat noin niin sitten kannattaa olla hiljaa ja pikemminkin miettiä oman itsetuntonsa ongelmia, eikä aiheuttaa niitä lisää muille. Sitä paitsi nuo yleensä kertovat lisääjänsä valmiiksi huterasta itsetunnosta – sitä suuremmalla syyllä ne olisi paras jättää rauhaan. Tuolla logiikalla ajattelevat taitavat kuulua niihin, joiden mielestä esimerkiksi lyhyeen hameeseen pukeutunut raiskauksen uhri ansaitseekin kohtalonsa ja syy oli hänen omansa, tai henkiseltä kehitykseltään kehittymättömämpi ansaitsee tulla hakatuksi jos kehtaa osoittaa “tyhmyytensä”.
      Eli sun mielestä on tosi inspiroivaa ja ihailtavaa kun joku uskaltaa laittaa feissarikirppikselle alastonkuvia? No niin kaikki pikkutytöt, ottakaa mallia Emmystä niin me saamme olla ylpeitä rohkeudestanne!

      Lainaa

    139. Tulos: -5 (29 ääntä)
      riesa: No kyllä se nyt vaan on niin, että tuo pikkupissisten itsensä esitteleminen ja huomion kerjääminen alkaa jo mennä vähän överiksi. Josko tämä tyttö vaikka oppis jotain, kun pudotetaan maanpinnalle. Jos noita vaan kannustetaan, niin eihän niillä oo pian enää mitään päällä. Kyllähän näiden tyttöjen pitää oppia, että tommosista kuvista saattaa tulla niitä ikäviäkin seuraamuuksia ja ettei kannata ihan mitä vaan nettiin laittaa. Maailma on tyly, varsinkin netissä.
      Tiedätkö mitä, huomio on helvetin mukava asia. Niinku tosi kiva. Siis kaikilla pitäis olla oikeus saada huomiota, koska tiedätkö mitä? HUOMIO ON TAVOITTELEMISEN ARVOINEN ASIA Huomiohuora on typerin sana ikinä. Voi jumalan vittu että ketuttaa. Yrittäkää itse elää täysin huomiotta saatana.

      Lainaa

    140. Tulos: -4 (24 ääntä)
      Saa arvostella ja niin pitääkin, kun tuodaan itteään väkisin esille jossain FB kirpparilla. Vain luoja tietää mitä sen profiilikuvista löytyy :'D Mun mielestä vähintäänkin kohtuullista, koska ei voi olettaa että jokainen tän kuvan näkevä heti KEHUU. Mun "rakentava palaute" tälle mimmille: PUE PÄÄLLES ÄLÄKÄ ANNA ITTESTÄS NOIN HELPPOA JA HALPAA KUVAA. THIS IS INTERNET.

      Lainaa

    141. Tulos: +11 (11 ääntä)
      No ainakin tässä oltiin otettu kuva molemmista suunnista. Omalle seinälleni ilmeistyi joku minishortsikauppias, joka oli ottanut pelkästään perseestään lähikuvia erilaisissa asennoissa. Sellainen perus fitness-muija, joka tykkää esitellä vartaloaan joka paikassa.

      Lainaa

    142. Tulos: -4 (16 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Samoin!

      Lainaa

    143. Tulos: -7 (21 ääntä)
      anteeks mitä v*ttua eikö tuo ollukkaan mies........ Ainaki ekan kuvan perusteella katoin niin. HUhu oispa olutta.

      Lainaa

    144. Tulos: +16 (22 ääntä)
      Näitä kommentteja kun lukee niin tulee mieleen, että kuinka paljon maailmassa onkaan herrasmiehiä ja kuinka kaunsita onkaan naisten välinen sisaruus.

      Lainaa

    145. irokeesiankka 2.6.2014 20:51
      Tulos: +6 (22 ääntä)
      Emmy osti shortsit, jotka sopivat hänelle ---> joi siideriä ---> huomasi, etteivät shortsit veny hänen uusiin mittoihinsa ---> ehti käyttää vain muutaman kerran ---> päätti myydä shortsit ja kohentaa itsetuntoaan olemalla ''ihan sen näköinen'' kuin ne kurvikkaat farkkumallit mainoslehdissä. Ja tarina on valmis.

      Lainaa

    146. Tulos: -4 (32 ääntä)
      Mun mielestä ihan oikein tolle Emmylle, että täällä naureskellaan sen ''miesvartalolle''. Itsehän se on todella törkeä ja lapsellinen noiden kommenttiensa perusteella, joten nyt osuu sille pilkka omaan nilkkaan!

      Lainaa

    147. Tulos: -12 (26 ääntä)
      Onkohan tuo varmasti nainen? Koska tosiaan näyttää mieheltä ja nimikin on aika jännä... Tai voisin kuvitella ton nimen jollain transulla. ja kattokaa noita kämmeniä!?

      Lainaa

    148. Tulos: +4 (22 ääntä)
      Yläosattomuus saa mut jostain syystä epäilemään, että kuva on otettu myös ilman alushousuja :S Eikä kyllä tekis mieli ostaa housuja, joita on käytetty kommandona (vaikka ne voisikin kuurata). Ja kyllä - yhtään kroppaa arvostelematta - katsoin eka mieheksi.

      Lainaa

    149. Tulos: -6 (14 ääntä)
      Ku toi kuva pomppas silmille, ni luulin, et tossa joku mies kauppaa shortseja. XD Ihan on miehen kroppa tolla.

      Lainaa

    150. Tulos: -19 (33 ääntä)
      Erittäin tyypillistä. Kateellinen akkalauma sekoaa kun näkee jotain, minkä tietää olevan miesten mieleen. Ja sitten tää "SE ON MIES, MIEEEES!" on vain kaikista helpoin tapa yrittää (huom, vain yrittää) ottaa jotain pois tältä pornopommilta. Ja jos kyseessä on mies-kommentoija, niin itsekusetuksen maku on vahva - epäilen, että kotona odottaa joku perus läskinorsu, ja kommentointi on joku itsetunnon suojamekanismi. Nää "lapselliset" kommentit oli mun mielestä ihan hyvä vastaveto näille kateellisille ämmille. Arvostan.

      Lainaa

    151. Tulos: +1 (13 ääntä)
      joonatan: Erittäin tyypillistä. Kateellinen akkalauma sekoaa kun näkee jotain, minkä tietää olevan miesten mieleen. Ja sitten tää “SE ON MIES, MIEEEES!” on vain kaikista helpoin tapa yrittää (huom, vain yrittää) ottaa jotain pois tältä pornopommilta. Ja jos kyseessä on mies-kommentoija, niin itsekusetuksen maku on vahva – epäilen, että kotona odottaa joku perus läskinorsu, ja kommentointi on joku itsetunnon suojamekanismi. Nää “lapselliset” kommentit oli mun mielestä ihan hyvä vastaveto näille kateellisille ämmille. Arvostan.
      Ei kukaan sitä mieheks sano(?) mutta, itsekin kyllä katsoin ensin siinä olevan mies. Minkäs sille mahtaa jos näin moni luuli aluksi mieheksi.

      Lainaa

    152. Tulos: +4 (14 ääntä)
      En ymmärrä tätä ihmisten logiikkaa: negatiivinen kommentti = kateellinen paska ... Onhan se aika kurjaa arvostella täällä nuoren tytön ruumista, mutta toisaalta ihan hyvä että palautetaan tyttöä vähän takaisin maanpinnalle ennen kuin ehtii laittamaan jonkun vielä paljastavamman tms nolon kuvan nettiin. Ja itsehän hän kuitenkin päätti kuvansa laittaa julkiseksi. Mielestäni Emmyllä on ihan ok normaali nuoren tytön ruumis, seksikästä en kyllä saa tuosta kuvasta millään, mutta ehkä pedarit tykkää... Typerimpiä kommetteja ovat nuo "läski" jne "kaljamaha" -jutut... ihan perus hoikkalta toi näyttää.

      Lainaa

    153. Tulos: -2 (12 ääntä)
      Ite ainakin katoin, et tos kuvas poseeraa mies... Mut jos tuo on nainen, ni onhan toi ny ehkä vähä tyrkky kuva, mut taas toisaalta, mitää kriittistä ei näy, ni entähän sitte.... Ja jos lapset tuon kuvan näkee, ni ihmettelee tod. näk. ensimmäisenä napaa tmv..

      Lainaa

    154. Setämies 9.6.2014 0:43
      Tulos: -8 (12 ääntä)
      Mut kun ite onanoin noille henkkamaukan mainoksille, ja niis just on niinq vyötäröö, pyllyy ja tissii. oikeet naiset on ihan surkeita. hankkikaa silarit tai lähettäkää mulle photoshopattui kuvii.

      Lainaa

    155. Tulos: +2 (10 ääntä)
      En ymmärrä alkuunkaan tätä huomiohuora/-us -käsitettä. Kaikkihan meistä haluavat jollain tasolla huomiota. Onko silloin kaikki omalla nimellä tai kasvoilla tapahtuva huomionhakuisuus huomiohuoraamista? Toisekseen Emmy halusi vain esitellä, miltä minifarkkushortsit näyttävät päällepuettuina. Minusta tuossa ei ole mitään väärää tai hävettävää. Itseäni olisi vain haitannut, jos paita olisi ollut päällä. Tuossahan oli tarkoitus myydä shortseja eikä mitään muuta. Ajatelkaapa jos kuvan asetelma olisi toisinpäin. Myytäisiin paitaa (tai mitä tahansa ylävartalon peittävää vaatekappaletta) alaosattomissa ;) Ihan liittämättä skenaariota mitenkään Emmyn tapaukseen. Kuka tahansa meistä. Ei väliä onko mies vai nainen. Siitähän se vasta haloo nousisi, vai kuinka?

      Lainaa

    156. Tulos: -4 (14 ääntä)
      joskus ihmettelen miksi joku laittaa tollaisia kuvia nettiin kun vartalo sekä shortsit ovat rumat. sitten taas muistan että niillä on huono itsetunto ja ne tahtoo pönkittää sitä säälittävillä ja ittensä alistavalla tavalla.

      Lainaa

    157. Tulos: +11 (19 ääntä)
      Ja täällä kommentoivat ihmiset ovat aikuisia ja viisaita..? Epäilen ja suuresti. Ja jos on niin toivon ettei haukkujilla olisi omia lapsia. Kuvat ei ensinnäkään ole niiiiin pahoja, vaikka joo olisihan tuon tyttösen kannattanut se paita päällensä pukea. Mutta näissä kommenteissa on liikaa sanoja jotka särähtävät korvaan ja pahasti. Ruma, läski, kaljamahainen mies, ei tissiä, ei persettä, ei lantiota...ja mikä kulutetuimpana: HuomioHUORA. Nykypäivän englannin kielestä suomen kieleen adoptoitu sana joka ei kuulosta fiksulta sitten millään kielellä ilmaistuna. Miksi olisi eri asia tai ihan ok sanoa ketään minkäänmoiseksi huoraksi? Riittäisikö vaikkapa "Huomion hakuisuus"..? Valitettavasti nyky-nuorisoa vaivaa tuo ilmiö, että itsestään otetaan paljastavia tai ns. "heruttavia" kuvia. Jotenkin minusta vain tuntuu että kyseinen neiti olisi varmaankin laittanut kuvansa jollekkin aivan toisenlaiselle sivustole mikäli olisi kommentteja ulkonäöstään kaipaillut. Mikäli taas kyseessä olisikin ollut huomion hakuisuus, niin hyvät ~aikuiset~ ihmiset: Nuoret lataavat itsestään nettiin kuvia joissa ovat joskus turhankin vähissä vaatteissa ja nimenomaan siksi kun se itsetunto on miinuksella reilustikin sekä paineet ulkonäöstä aivan järjettömät. Auttaako aikuisten ihmisten, tai kenenkään muunkaan haukkumasanat ja rusentaminen tuollaisia nuoria kasvamaan tasapainoisiksi ja hyvinvoiviksi, viisaiksi aikuisiksi..? Mitä itse toteaisit vaikkapa veljesi tyttärelle tai muulle sukulaiselle jos näkisit hänet rannalla bikineissä tai shortseissa? Nii-in..sanoisitko että "Vitun ruma läski, näytät ihan kaljamahaiselta äijältä, lopeta tollanen saatanan huomiohuoraus. Oma on vikasi kun tuollasissa vaatteissa kuljet." Tyttö teki hienoisen mokan kun ei tajunnut paitaa päällensä laittaa, mutta sekä kuvaa alunperin kommentoineet ihmiset sekä feissarimokien kommentoijat jotka haukkuvat, ovat tehneet niin ison pohjanoteerauksen kuin olla ja voi. Ps. Ei kait nuorella murrosikäisellä tytöllä vielä sitä lantiota, persettä tai tissejä niin kauheasti olekkaan..? Oisko se vaikka sen murrosiän tarkoitus että ollaan vielä kasvuiässä.....

      Lainaa

    158. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Mä ihmettelin ennen tekstin lukemista, että onko joku äijä vetänyt myyntikuvaan tyttöystävänsä liian pienet shortsit jalkaan. Onneksi tekstistä tajusi oikean pointin.

      Lainaa

    159. Tulos: -3 (9 ääntä)
      No nyt: Niin, mutta kun nyt ei ollut kyseessä “ihan ok-kroppainen”-muija! Katso itse, kuvassa on tasapaksu lautapönikkä, jolla ei ole edes naisellista vyötäröä.
      No nämä kommentit kyllä ovat niitä naurettavia tässä, ihan samanlaisia kuin täällä feissarimokissakin välillä näkyvät jutut, jossa ihan tavallisen näköinen nuori lytätään facebookissa sysirumaksi. Kyseessä nimenomaan on ihan normaali- (tai ok-, kuten sen ilmaisette) kroppainen tyttö. Tuolta näyttää se ihan tavallinen nuoren naisen vartalo, eikä kuvassa kyllä mistään kaljamahasta ole tietoakaan! Ihan tavallinen, hoikka vatsahan tytöllä on ja hoikka on kyllä muutenkin. Ei se ole mikään normi, että kaikilla teinitytöillä pitäisi olla sixpack, isot tissit ja leveä vyötärö...Nämä nyt harvemmin varsinkaan ihan meillä tavallisilla tallukoilla kulkevat käsi kädessä, vaikka joillakin tällainen vartalo varmasti onkin. Tyttöhän kyllä nolaa itsensä ihan täysin kommenteillaan, ja antaa itsestään juuri niin typerän ja idiootin kuvan kuin vain voi olla. Pistää oikeasti veren suunnilleen kiehumaan tuollaiset typerät teinipissikset jotka kuvittelevat omistavansa koko maailman, voivansa tehdä aivan mitä lystää ja joilla ei ole käytöstapoja niin ollenkaan. Tätähän tosin osin varmasti selittää ikä, ja se paljon puhuttu itsetunto mutta kyllä tässä on selvä viittaus siihen älykkyysosamääräänkin. Älykkäät ihmiset kun eivät vain yksinkertaisesti käyttäydy noin. Itse en vain millään osaa ymmärtää miten tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa. Noin... idiootteja. Yksinkertaisesti vain idiootteja, typeriä ja alhaisen ÄO:n omaavia. Ja huomion hakua/ pahennuksen tahallista aiheutustahan tuo selvästi on, kyllä se paita on otettu pois ihan sitä shortsien myyntikuvaa varten. Tuskin kukaan teinityttö hengailee kotonaan yläosattomissa ottaen samalla ihan muutenvain tai huvin vuoksi kuvia, ja sitten myynti-ilmoitusta näpytellessään huomaakin että "hupsis, mulla ei olekaan näistä shortseista muita kuvia kuin nämä missä olen puolialasti. Noo laitetaan ne nyt, kun ei jaksa alkaa uusia kuvia ottaa!" Mutta myönnän kyllä, että minäkin jostakin syystä katsoin aluksi kuvassa olevan mies...

      Lainaa

    160. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Onkohan tuossa vasemmanpuoleisessa kuvassa oleva hiukan lihavahko mieseläjä (?) tuon oikeanpuoleisen kuvan äijä...

      Lainaa

    161. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Justjuu: ... Huvitti tosin toi Julian kommentti, kuinka voi olla pikkuisiakin katsomassa Toivottavasti ei yksikään pikkuinen murtanut niskojaan lentäessään perseelleen järkytyksestä.
      Ja sitä paitsi Facebookin ikäraja on 13. Eiköhän siihen mennessä ole jo nähnyt tämmöisiä asioita. Emmy on kyllä melko kakara.

      Lainaa

    162. Tulos: -4 (8 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Jeps, kattelin samaa ensin :D...

      Lainaa

    163. Tulos: +4 (14 ääntä)
      riesa: “Ei veny.” It shows.. Ja hei, nyt ihan tosissaan näiden ” voitaiskp olla arvostelematta toisen vartaloa!”-kommenttien kanssa: Jos tyttö laittaa iteatään tommosen kuvan nettiin, niin sittenkö kauhistellaan kun tuleekin kommentteja ulkonäöstä? Älkää olko noin tekopyhiä.
      Mä en ymmärrä tarvetta missään olosuhteissa yökötellä kenenkään ulkonäölle. Ensinnäkään siitä ei ole mitään hyötyä ja toisekseen kritiikillä luodaan entistä suurempia paineita varsinkin tytöille ja naisille siitä, miten pitää olla tietynlainen ollakseen Oikea Nainen(tm).

      Lainaa

    164. Tulos: -4 (8 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Niin minäkin

      Lainaa

    165. Tulos: +4 (6 ääntä)
      darlene: O
      No ei mun mielestä miestenkään tarvii kaupata housujaan paljaalla yläkropalla :D

      Lainaa

    166. Tulos: -3 (11 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups…
      Niin minäkin. Niin miehenikin. "Miksi mieskropalla myydään naisten shortseja?" oli eka kysymys kun näytin kuvan.

      Lainaa

    167. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Kuura:
      Mikset ymmärrä? Miksi pitäisi olla hyötyä? Sanotko sinä asioita vain, kun niistä on jotain hyötyä? Et kai kuvittele, että kaikki naisten kropat ovat keskenään tasa-arvoisia ja yhtä kiinnostavia?

      Lainaa

    168. Tulos: +5 (13 ääntä)
      Ei herranjumala nyt näitä kommentteja. Tajuutteko ihmiset että samalla ku lynkkaatte ton tytön ulkonäköö vaan koska "ite laitto tommosia kuvia eikö se sitä huomiota sillon halua" nii samalla te arvostelette niitä joilla on sama vartalotyyppi mutta jotka osaa käyttäytyä ns. "vähän siveellisemmin". Ja samat ihmiset ulisemassa kuinka saa olla minkä näkönen on ja ketään ei saa arvostella. Arvostelkaa tekoa, älkää ulkonäköä. Ihan oikeesti.

      Lainaa

    169. Jalaton viinirypäle 18.7.2020 2:18
      Tulos: -3 (7 ääntä)
      Siis katoin ensin että joku myy naisten shortseja kaljamahaisen miehen päällä xD Sitten mietin et miten ne edes mahtuu sen päälle. Mokan kommentit luettuani tarkastelin kuvaa tarkemmin ja totesin kuva henkilön ehkä sittenkin olevan nainen :’DD

      Lainaa

    170. Tulos: -3 (9 ääntä)
      auts: Luulin aluksi, että shortseissa poseerasi miespuolinen henkilö. Ups...
      Ite kans kun avasin tän sivun luulin että joku moka kun poika pukenu tommoset shortsit.

      Lainaa

    171. Vesisateeton papukaija 14.6.2021 14:36
      Tulos: -10 (16 ääntä)
      Toivottavasti Emmy on nähnyt kommentit ja häpeää vielä seitsemän vuotta myöhemminkin postaustaan ja vartaloaan. Kaljamaha tuon ikäisellä tytöllä ja numeroa kahta liian pienet shortsit. Puhumattakaan omituisesta navasta ja ällöistä isoista luomista.

      Lainaa

    172. Siistimätön pingviini 20.9.2021 19:41
      Tulos: +9 (13 ääntä)
      Vesisateeton papukaija: Toivottavasti Emmy on nähnyt kommentit ja häpeää vielä seitsemän vuotta myöhemminkin postaustaan ja vartaloaan. Kaljamaha tuon ikäisellä tytöllä ja numeroa kahta liian pienet shortsit. Puhumattakaan omituisesta navasta ja ällöistä isoista luomista.
      Ihanko oikeasti ja aidosti toivot, että joku häpeäisi vartaloaan vielä vuosia myöhemmin? Ymmärtäisin jos aiempaa käytöstään häpeäisi ja toivoisin, että on niiltä osin ottanut opiksi, mutta tuo kommentti on kyllä ihka aito kiusaajan kommentti ja olet alentunut lähes yhtä huonoon käytökseen kuin Emmy tuossa mokassa. Toivottavasti sinä häpeät vielä 7 vuoden päästä.

      Lainaa

    173. Tanssiva herne 22.6.2023 8:01
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      joo: Jooh, rasittavan läpinäkyvää huomion hakua... itse kuulun myös kategoriaan joka näki kuvassa eka miehen. Ja kyllä, rassaa ihan perseesti että sortseja myytäessä pitää ottaa mukaan alaston muu vartalo.. Mutta omapahan on elämäsä, itteni mielestä toi yks kuva olis riittäny (jossa ei henkilön [...]
      Tuo on ihan maailman ärsyttävintä että pitää tunkee noita englanninkielisiä lauseita kirjoitteluiden sekaan ja pahinta jos niissä on vielä virheitä 🙄 Sitten vielä ilmaisee "oon asunu monissa maissa", ja tekee vaan itestään vielä enemmän pellen.. Ja samaa katsoin että on mies kuvassa.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, alaston, shortsit, farkkushortsit, yläosaton, riita, kirpputori, kirppis, kirppari