Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 203

Hissimummojen seksihyökkäys.
Sekalaisia, osa 203

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 72 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +397 (415 ääntä)
      Niin, taksiliitto, mitäs ootte sellasen palveluammatin liitto jonka asiakkuus ois maksanu henkilölle saman verran ku laivalippu, että kiitti vaan! Ttu ku ei taas aukea tän ajatusjuoksun kantava voima.

      Lainaa

    2. Tulos: +649 (663 ääntä)
      Eskon kanssa olen samaa mieltä siitä, että myöhästyäessä täytyy aina syyttää muita eikä ikinä omaa erhettä. Vaikka HSL onkin selvästi ilmoittanut aikataulunsa ja Eckerö Line milloin sulkee portit, niin silti pitää syyttää heitä kun eivät myöhästynyttä päästä sisään.

      Lainaa

    3. Tulos: -64 (236 ääntä)
      Älypuhelimet on kyllä kaikki täyttä paskaa.. T: Nokia 3210 omistaja

      Lainaa

    4. Tulos: +162 (172 ääntä)
      Sinänsä HSL ei varmaan ollut vuoron välistä jäämistä suunnitellut...

      Lainaa

    5. Tulos: -73 (249 ääntä)
      ai että oikein pimppiin asti.. hehhe.. olipas niin hauska juttu että "taputtaa kättä reidelle" = DDDDDDDDDDDD

      Lainaa

    6. Tulos: -35 (51 ääntä)
      Pinja :'D

      Lainaa

    7. Tulos: +119 (143 ääntä)
      Taas kerran siteerattu erästä nimeltä mainitsematonta Vuorisen Juhaa tuossa Lulun mokassa. Taputukset sille.

      Lainaa

    8. Tulos: +171 (181 ääntä)
      Torsti: Taas kerran siteerattu erästä nimeltä mainitsematonta Vuorisen Juhaa tuossa Lulun mokassa. Taputukset sille.
      Ja varmaan viittäkymmentä stand up-koomikkoa.

      Lainaa

    9. töttöröö 18.9.2014 1:53
      Tulos: +233 (239 ääntä)
      Sitä kassiakaan ei varmaan kannata laittaa valmiiks tyyliin edellisenä päivänä. Näin olis sekin puoli tuntia säästyny, ehkäpä olis laivaankin sillon päästy.

      Lainaa

    10. Tulos: +37 (85 ääntä)
      töttöröö: Sitä kassiakaan ei varmaan kannata laittaa valmiiks tyyliin edellisenä päivänä. Näin olis sekin puoli tuntia säästyny, ehkäpä olis laivaankin sillon päästy.
      Minusta tuo "puoli tuntia etsitään kassia" kuulostaa lähinnä siltä, että kassi oli kyllä pakattu mutta jostain syystä hukassa.

      Lainaa

    11. Tulos: -3 (45 ääntä)
      Kasperin juttu meni ohi ja lujaa o.O

      Lainaa

    12. Tulos: -34 (46 ääntä)
      Arttu, jag gillar om din komment.

      Lainaa

    13. Tulos: -4 (24 ääntä)
      Pinjan mokaan liittyen on varmaan tonneittain vitsejä, itse tulin lukeneeksi sellaisen satwcomicsisssa jokin aika sitten.

      Lainaa

    14. Tulos: +4 (54 ääntä)
      Fiilis ku pinjan tilasta tykkää 69 muuta.

      Lainaa

    15. For the record.... 18.9.2014 6:12
      Tulos: -44 (54 ääntä)
      Antti: Fiilis ku pinjan tilasta tykkää 69 muuta.
      Ikävää pilata sun ilo, mut sori, siel on 70 tykkäystä beibe.

      Lainaa

    16. Tulos: +20 (98 ääntä)
      kaakaohan ei nosta verensokerii.

      Lainaa

    17. Tulos: +5 (23 ääntä)
      Riian lennolla ois pelottanut. :D

      Lainaa

    18. Muna Pää 18.9.2014 7:48
      Tulos: +71 (91 ääntä)
      Esko on hieno mies. Syyttää kaikkia muita omista virheistään. Toivottavasti sai kupan Tallinnassa.

      Lainaa

    19. Tulos: +217 (227 ääntä)
      Muna Pää: Esko on hieno mies. Syyttää kaikkia muita omista virheistään. Toivottavasti sai kupan Tallinnassa.
      Täähän on ihan maan tapa. Vielä tavallisempi juttu olisi, jos iltapaskan etusivun juttuna olisi viikon päästä tämä sama tapaus "LAIVAYHTIÖ LÖI PORTIT KIINNIN NENÄN EDESTÄ - JÄRKYTTYNYT MATKUSTAJA: OLISIN EHTINYT"

      Lainaa

    20. Tulos: -28 (80 ääntä)
      Mitähän lienee mamma aatellu, kun meinaa ettei kaakao nosta verensokereita ollenkaan.. taitaa olla just niitä äitejä jotka eivät lue tuoteselostetta saati ravintoarvoja tai eivät ymmärrä lukemaansa. "Ei meidän Liisa-Lasse syö ollenkaan sokeria tai karkkeja, kun hänestä tulee sitten niin ylivilkas". Tarjoillen samalla "terveellistä" jugua, joka sisältää n. 20-30g hiilihydraatteja per annos, mikä vastaa aikamoista määrää ihan puhdasta sokeria. Toki on mahdollista, että juuri kyseinen äiti tarkoitti kaakaon nostavan sokereita äkkiä ja ilman kuitupitoisempaa materiaalia (leipää) seuraa hetken päästä uusi, vielä pahempi nälkä. OT:na sanon että sitäpaitsi terveellä ihmisellä ei sokerit juuri nouse saatikka laske, ihan sama mitä syö tai on syömättä. Tosin terve reagoi pieniinkin muutoksiin hyvin rajusti ja jotkut ovat ihan kuoleman kielissä jos verensokeri on normaalin 5:n sijasta 4. Diabeetikko porskuttaa hyvinkin menemään vielä sokereiden ollesssa 2,5 ja vaikka se pahalta tuntuukin, niin ei estä toimintakykyä. Vielä veren glukoosiarvon ollessa 1,5 useimmat kykenevät hakemaan ja syömään itse tarvittavan määrän korjaavaa hiilihydraattipitoista evästä, vaikka se jo pahasti tajunnan tasoon vaikuttaakin. Tosin tarinahan ei kerro onko lapsella diabetes vai miksi äiti on niin kovin huolissaan verensokerista.

      Lainaa

    21. Tulos: +66 (80 ääntä)
      Eeri on erikoinen nimi tytölle.

      Lainaa

    22. Tulos: -28 (76 ääntä)
      AIka hullu mäihä käynny jos samokselle menevässä koneessa on suomea puhuva lentäjä. Ainiin se olikin hevonpaskaa koko juttu...!

      Lainaa

    23. Tulos: +45 (79 ääntä)
      Kuka puhuu lapselleen kolmannessa persoonassa?

      Lainaa

    24. Tulos: +69 (73 ääntä)
      Banaani: Niin, taksiliitto, mitäs ootte sellasen palveluammatin liitto jonka asiakkuus ois maksanu henkilölle saman verran ku laivalippu, että kiitti vaan! Ttu ku ei taas aukea tän ajatusjuoksun kantava voima.
      Kantava voima on tämä: "Minä en ole vastuussa elämästäni ja tekemisistäni. En ole kypsä, vastuullinen aikuinen. Olen kakara."

      Lainaa

    25. Tulos: +72 (76 ääntä)
      jukkapalmu: AIka hullu mäihä käynny jos samokselle menevässä koneessa on suomea puhuva lentäjä. Ainiin se olikin hevonpaskaa koko juttu…!
      Minullakin on muistikuva lapsuudesta että oltaisiin Finnairilla sinne lennetty. Silloin meitäkin peloteltiin lyhyellä kiitoradalla, lienee joku kestosuosikki... Tai sitten muistan ihan väärin miten sinne lennettiin, mutta muistoissa se ainakin on ihan suomalainen kone suomalaisella henkilökunnalla ollut.

      Lainaa

    26. turnipsitonttu 18.9.2014 12:06
      Tulos: +11 (51 ääntä)
      Ei tuo lentokoneessa taputtaminen mikään yleinen tapa ole. Ilmeisen suosittua suomalaisten keskuudessa. Joskus olen lukaissut jossain hyviä tapoja ja etikettiä käsittelevästä jutusta, ettei se olisi suotavaa. Olen ollut itsekin vähän nolona, että pitääkö nyt mennä leikkiin mukaan ja taputtaa etteivät muut pidä ihan kiittämättömänä moukkana.

      Lainaa

    27. Tulos: +10 (38 ääntä)
      Omppumehu: Minullakin on muistikuva lapsuudesta että oltaisiin Finnairilla sinne lennetty. Silloin meitäkin peloteltiin lyhyellä kiitoradalla, lienee joku kestosuosikki… Tai sitten muistan ihan väärin miten sinne lennettiin, mutta muistoissa se ainakin on ihan suomalainen kone suomalaisella henkilökunnalla ollut.
      Nykyäämhän se on ihan sama lennätkö finskillä vai et, suomenkielistä palveluahan et saa..

      Lainaa

    28. Tulos: +33 (53 ääntä)
      Mr_Jouko: Älypuhelimet on kyllä kaikki täyttä paskaa.. T: Nokia 3210 omistaja
      Ihan käteviä ja mukavan monikäyttöisiä ovat nykyään. Suosittelen kokeilemaan.

      Lainaa

    29. Tulos: +28 (56 ääntä)
      Lulu: jos kassa antaa rahasta väärin takaisin, asiakasta vituttaa kun joutuu kääntymään takaisin asian huomatessaan. Jos lentokapteeni kusee laskun, mahdollisesti koneellinen ihmisiä kuolee. Että sinänsä ymmärrän aplodien merkityksen.

      Lainaa

    30. Terminaatori 18.9.2014 15:21
      Tulos: +38 (52 ääntä)
      Lulu:" Hah, tää juttuhan oli hyvä. Ei kukaan varmaan huomaa, jos laitan tän faceen omanani".

      Lainaa

    31. SeLeipuriTiedätkö,pullapoika 18.9.2014 15:28
      Tulos: -9 (29 ääntä)
      turnipsitonttu: Ei tuo lentokoneessa taputtaminen mikään yleinen tapa ole. Ilmeisen suosittua suomalaisten keskuudessa. Joskus olen lukaissut jossain hyviä tapoja ja etikettiä käsittelevästä jutusta, ettei se olisi suotavaa. Olen ollut itsekin vähän nolona, että pitääkö nyt mennä leikkiin mukaan ja taputtaa etteivät muut pidä ihan kiittämättömänä moukkana.
      Vain amerikkalaiset taputtaa lentokoneessa.

      Lainaa

    32. häläpäpää 18.9.2014 16:08
      Tulos: -21 (29 ääntä)
      Khyl noi lapsien sutjautukset on aina niin hyviä! :D

      Lainaa

    33. Tulos: +35 (45 ääntä)
      paz: Kuka puhuu lapselleen kolmannessa persoonassa?
      Oota!! Mä tiiän tän!! Elisa! Jee.

      Lainaa

    34. Tulos: -55 (73 ääntä)
      Garza: kaakaohan ei nosta verensokerii.
      Nostaapas. Yhdessä lasillisessa maitoa on n. 10-15 hiilihydraattia ja kaakaossa on paljon sokeria, joten siitä tulee yhteensä n. 35 hh. Jo pelkästään diabeetikonkin verensokereiden nostamiseen pilviin riittää 20 hh.

      Lainaa

    35. Kuusmetrinenkaulahuivi 18.9.2014 16:48
      Tulos: -25 (51 ääntä)
      Ottaa päähän ku ihmiset syyllistää aina sen pommiinnukkujan. Onhan toki niitäki ihmisiä jotka päättää "nukkua pommiin" mutta kyllä ne herätyskellot vaan osaa olla sellasia pettureita aina välillä.

      Lainaa

    36. harmaahärpäke 18.9.2014 17:18
      Tulos: +44 (48 ääntä)
      Eskolle kaksi vinkkiä. Älä nuku pommiin. Ja kun kuitenkin nukut pommiin ja siten mokailet omat menosi, älä syytä muita.

      Lainaa

    37. harmaahärpäke 18.9.2014 17:21
      Tulos: +50 (58 ääntä)
      Kuusmetrinenkaulahuivi: Ottaa päähän ku ihmiset syyllistää aina sen pommiinnukkujan. Onhan toki niitäki ihmisiä jotka päättää “nukkua pommiin” mutta kyllä ne herätyskellot vaan osaa olla sellasia pettureita aina välillä.
      Ei Eskolla mikään herätyskello pettänyt, vaan hän päätti kyllä ihan itse nukkua pommiin, ja on nyt sitten kovin tuohduksissaan kun maailma ei pysähdykään odottamaan milloin hän suvaitsee saapua paikalle. Mistäkö sen tietää? No siitä, että hän syyttää kaikesta tallinkia, takseja ja mitä kaikkea. Ei esimerkiksi herätyskelloa. Kyllä kai jokainen tahaton myöhästyjä tajuaa, että laivat ei odota ja taksit maksaa. Tahallisilla myöhästyjillä nämä asiat ovat usein yllättävänkin sankan usvan peitossa, ja vielä aikuiseen ikäisillä ihmisillä.

      Lainaa

    38. Tulos: -7 (23 ääntä)
      "...ollaan satamassa 15:10 laivan lähtiessä 15:30 ja portit on jo kiinni." Oisit menny Viikkarilla tai Tallinkilla - niillä oisit ollu portilla 5 minuuttia ennen sen aukeamista (laivaan pääsy alkaa 15 minuuttia ennen lähtöaikaa).

      Lainaa

    39. Tulos: -6 (16 ääntä)
      Ite oon ainakin ymmärtäny, että noi risteilylaivat vähän joustaa jos myöhästyy pikkasen. Että jos laiva ei oo lähteny satamasta niin soittamalla/ilmottautumalla johonkin infopisteeseen, pääsee varmasti matti myöhäsenä astumaan laivaan.

      Lainaa

    40. Tulos: +32 (38 ääntä)
      Kuusmetrinenkaulahuivi: Ottaa päähän ku ihmiset syyllistää aina sen pommiinnukkujan. Onhan toki niitäki ihmisiä jotka päättää “nukkua pommiin” mutta kyllä ne herätyskellot vaan osaa olla sellasia pettureita aina välillä.
      Juu, käyhän noita vahinkoja, joihin ei itse voi vaikuttaa. Mutta ei se silti kenenkään muun, kuten HSL:n, Eckerön tai taksiliiton vika ole.

      Lainaa

    41. Tulos: -16 (24 ääntä)
      Mr_Jouko: Älypuhelimet on kyllä kaikki täyttä paskaa.. T: Nokia 3210 omistaja
      Kuinka kommunikoit ihmisten kanssa? nykyään kun on kaikki mobiilisovellukset sitä varten.

      Lainaa

    42. Tulos: +6 (16 ääntä)
      Zaborsky: Eskon kanssa olen samaa mieltä siitä, että myöhästyäessä täytyy aina syyttää muita eikä ikinä omaa erhettä. Vaikka HSL onkin selvästi ilmoittanut aikataulunsa ja Eckerö Line milloin sulkee portit, niin silti pitää syyttää heitä kun eivät myöhästynyttä päästä sisään.
      Niin, siinähän siis lukii että ratikka jätti vaihdossa vuoron väliin. Eli HSL on ilmoittanut aikataulunsa, mutta ratikka ei sitä aikataulua noudattanut vaan jätti vuoron ajamatta siitä aikataulusta huolimatta

      Lainaa

    43. Tulos: +12 (22 ääntä)
      noilla aurinko matkojen yms. lomalennoilla oli tapana taputtaa lentäjälle onnistuneesta laskeutumisesta, ainakin meno matkalla etelän lämpöön.. tosin joskus 90 luvulla ja 2000 luvun alussa. tuskin enää nykyään, ei todellakaan missään perus reittilennoilla

      Lainaa

    44. Tulos: -7 (25 ääntä)
      Kiva kun porukka muistelee täällä jotain lapsuusajan matkoja...ei kukaan ole taputtanut lennoilla enää ainakaan 20 vuoteen!
      turnipsitonttu: Ei tuo lentokoneessa taputtaminen mikään yleinen tapa ole. Ilmeisen suosittua suomalaisten keskuudessa. Joskus olen lukaissut jossain hyviä tapoja ja etikettiä käsittelevästä jutusta, ettei se olisi suotavaa. Olen ollut itsekin vähän nolona, että pitääkö nyt mennä leikkiin mukaan ja taputtaa etteivät muut pidä ihan kiittämättömänä moukkana.

      Lainaa

    45. Tulos: +34 (40 ääntä)
      Töyssy: Nostaapas. Yhdessä lasillisessa maitoa on n. 10-15 hiilihydraattia ja kaakaossa on paljon sokeria, joten siitä tulee yhteensä n. 35 hh. Jo pelkästään diabeetikonkin verensokereiden nostamiseen pilviin riittää 20 hh.
      joku ei ymmärrä sarkasmia?

      Lainaa

    46. Tulos: +30 (34 ääntä)
      Maria: Minusta tuo “puoli tuntia etsitään kassia” kuulostaa lähinnä siltä, että kassi oli kyllä pakattu mutta jostain syystä hukassa.
      Useimmat ihmiset kassin pakattuaan jättävät sen sellaiseen paikkaan, josta se on helposti otettavissa mukaan kun lähtö tulee. Ja vaikka tunkisivatkin sen sinne kaapin pimeimpään nurkkaan kaiken muun roinan taakse, niin se muistuu suht helposti. Näistä syistä uskoisin, että kassi on ollut hukassa siinä vaiheessa kun sitä olisi pitänyt ruveta pakkaamaan.

      Lainaa

    47. Tulos: -5 (23 ääntä)
      Garza: kaakaohan ei nosta verensokerii.
      Sarkasmista päätellen et ole tainnut olla lasten kanssa tekemisissä... Tietenkin se auttaa verensokeriin, mutta ei se lapsi sitä tiedä ja lasten kasvattaminen on täynnä tällaisia pieniä huijauksia. Lapselle päiväunien jälkeinen verensokerin nostatus tarkoittaa jotain "oikeaa" välipalaa, esim. leipää, jogurttia tai hedelmää, jonka jälkeen saa ehkä herkkuna jotain kaakaota vastaavaa.

      Lainaa

    48. Tulos: +23 (27 ääntä)
      jukkapalmu: AIka hullu mäihä käynny jos samokselle menevässä koneessa on suomea puhuva lentäjä. Ainiin se olikin hevonpaskaa koko juttu…!
      Anteeks nyt vaan mutta just tänä kesänä olin lennolla Helsingistä Samokselle ja lentäjä ja kaikki lentoemännätkin oli ihan suomalaisia että en nyt oikeen tajua mikä siinä niin ihmeellistä muka olisi..?

      Lainaa

    49. Tulos: +13 (31 ääntä)
      Siri ottaa tonnist helttaa? WAT?

      Lainaa

    50. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Moukka: Siri ottaa tonnist helttaa? WAT?
      Itsellekkin jäi hämärän peittoon mitä tuo merkitsi eikä guugelikaan paljon auttanut.

      Lainaa

    51. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Mr_Jouko: Älypuhelimet on kyllä kaikki täyttä paskaa.. T: Nokia 3210 omistaja
      Onko siinä Space Impact? Mulla on ikävä sitä peliä.

      Lainaa

    52. Tulos: -3 (19 ääntä)
      kaisamuori: Kiva kun porukka muistelee täällä jotain lapsuusajan matkoja…ei kukaan ole taputtanut lennoilla enää ainakaan 20 vuoteen!
      Elokuun alussa menin Marmarikseen ja kyllä vaan suomijuntit hakkasi käsiä yhteen kun laskeuduttiin. Tosin eivät olleet enää yhtä innoissaan kun tultiin takaisin Suomeen.

      Lainaa

    53. Tulos: +2 (14 ääntä)
      Slate: Itsellekkin jäi hämärän peittoon mitä tuo merkitsi eikä guugelikaan paljon auttanut.
      "Siri" on iphone 4s malleissa + uudemmissa täysin hyödytön äänentunnistin. Jotain matikkakaavoja se osaa mutta kun yrität kiireessä sanella tekstiviestiä niin ei tuu lasta eikä paskaa.

      Lainaa

    54. Tulos: +9 (15 ääntä)
      Mari: “Siri” on iphone 4s malleissa + uudemmissa täysin hyödytön äänentunnistin. Jotain matikkakaavoja se osaa mutta kun yrität kiireessä sanella tekstiviestiä niin ei tuu lasta eikä paskaa.
      Siri ei osaa suomea, joten oletan sinun puhuvan sille jotain muuta kieltä ja tuloksesi johtuvat luultavasti aksentistasi. Itselläni se toimii am. englanniksi oikein hyvin ja sille voi tosiaan sanella tekstiviestin vaikka liikenteen huminassa.

      Lainaa

    55. Tulos: +21 (31 ääntä)
      : Sarkasmista päätellen et ole tainnut olla lasten kanssa tekemisissä… Tietenkin se auttaa verensokeriin, mutta ei se lapsi sitä tiedä ja lasten kasvattaminen on täynnä tällaisia pieniä huijauksia. Lapselle päiväunien jälkeinen verensokerin nostatus tarkoittaa jotain “oikeaa” välipalaa, esim. leipää, jogurttia tai hedelmää, jonka jälkeen saa ehkä herkkuna jotain kaakaota vastaavaa.
      Mikäs mahtaisi olla hyvä ikä selittää lapsille verensokerista noin ylipäänsä? Aloitetaanko heti puolivuotiaasta vai kannattaako odottaa siihen, että lapsi täyttää kokonaista neljä? Anteeksi, etten ole ihan kartalla näistä uusista ravintosuosituksista. Minun vanhempani puhuivat ihan vanhanaikaisesti nälästä ja että pitää syödä että jaksaa..

      Lainaa

    56. Tulos: +3 (13 ääntä)
      hhdfa: ai että oikein pimppiin asti.. hehhe.. olipas niin hauska juttu että “taputtaa kättä reidelle”= DDDDDDDDDDDD
      ja tää kommenttikin oli niin vitun paska että sekin tekee tästä jo hauskan :D dislikeeeeee :D

      Lainaa

    57. Tulos: +13 (21 ääntä)
      For the record….: Ikävää pilata sun ilo, mut sori, siel on 70 tykkäystä beibe.
      Eli 69 muuta.

      Lainaa

    58. Tulos: +13 (21 ääntä)
      SeLeipuriTiedätkö,pullapoika: Vain amerikkalaiset taputtaa lentokoneessa.
      Olin siinä käsitysessä, että vain eurooppalaiset. Go figure. Jenkeissä tosin varmaan oltas helpottuneita ihan vaan jos siitä, ettei kukaan kaapannut konetta reissun aikana.

      Lainaa

    59. Tulos: -3 (19 ääntä)
      Kyllä ne on ne suomalaiset jotka lentokoneessa taputtavat.. Myötähäpeä iskee joka kerta.

      Lainaa

    60. Tulos: -3 (11 ääntä)
      Antti: Olin siinä käsitysessä, että vain eurooppalaiset. Go figure. Jenkeissä tosin varmaan oltas helpottuneita ihan vaan jos siitä, ettei kukaan kaapannut konetta reissun aikana.
      Ei Euroopassakaan kukaan muu mun tietääkseni taputa kun suomalaiset. En oo ainakaan koskaan nähny kenekään ei-suomalaisen taputtaneen.

      Lainaa

    61. Tulos: +3 (9 ääntä)
      Nipo: Mikäs mahtaisi olla hyvä ikä selittää lapsille verensokerista noin ylipäänsä? Aloitetaanko heti puolivuotiaasta vai kannattaako odottaa siihen, että lapsi täyttää kokonaista neljä? Anteeksi, etten ole ihan kartalla näistä uusista ravintosuosituksista. Minun vanhempani puhuivat ihan vanhanaikaisesti nälästä ja että pitää syödä että jaksaa..
      Mene ja tiedä. Tädin roolissa lapsia tulee kyllä hoidettua, mutta neuvolan neuvoja en kuule. Annan ruokaa niin kuin vanhemmat ohjeistavat.

      Lainaa

    62. Tulos: -4 (22 ääntä)
      Shiny: Elokuun alussa menin Marmarikseen ja kyllä vaan suomijuntit hakkasi käsiä yhteen kun laskeuduttiin. Tosin eivät olleet enää yhtä innoissaan kun tultiin takaisin Suomeen.
      Oikeesti?! No itsehän en Turkkiin ole koskaan lennellyt. Ehkä siellä käy tietyn yhteiskuntaluokan edustajat, joille taputtaminen on tyypilistä ja parasta viihdettä Turhapuro-elokuvat. Tiedä häntä. Lennoilla Pohjois-Amerikkaan, Kreikkaan ja useisiin Keski-Euroopan maihin lennoilla ei olla taputeltu.

      Lainaa

    63. Tulos: +26 (30 ääntä)
      On kyllä jo ihan helvetin uusavutonta, että asuu vieläpä samalla paikkakunnalla mistä laiva lähtee ja se lähtee vittu iltapäivästä ja ei kerkee. Monelta se oikeen heräs?

      Lainaa

    64. Tulos: +16 (20 ääntä)
      kaisamuori: Oikeesti?! No itsehän en Turkkiin ole koskaan lennellyt. Ehkä siellä käy tietyn yhteiskuntaluokan edustajat, joille taputtaminen on tyypilistä ja parasta viihdettä Turhapuro-elokuvat. Tiedä häntä. Lennoilla Pohjois-Amerikkaan, Kreikkaan jauseisiin Keski-Euroopan maihin lennoilla ei olla taputeltu.
      Etpä anna itsestäsikään kauhean eliittikuvaa jollet tiedä Turkista kuin rantalomakohteen. Turkissa on erittäin hyvät kulttuurilomailumahdollisuudet. Göbekli Tepe on maailman vanhin uskonnollinen rakennus, Catalhoyuk on parhaiten säilynyt neoliittinen asutuskeskus ja UNESCON maailmanperintöalue. Ja Istanbul, siihen aikaan Konstantinopoli, nyt oli vain myöhemmän Rooman imperiumin pääkaupunki... Eli ihan junteille rannalla makoilua, justjoo.

      Lainaa

    65. Tulos: -5 (13 ääntä)
      Lapsen nimi on varmaan Eerin, ei Eeri..?

      Lainaa

    66. Tulos: +7 (23 ääntä)
      Kertokaas joku mitä hauskaa noissa pikkulasten mukahauskoissa sutkautuksissa on jotka koskevat sukuelimiä? Lapselle se pimppi on ihan yhtä sama kuin polvi. Vasta aikuisen häiriintynyt mielikuvitus tekee niistä "hauskoja". Siis jos aikuisen mielestä lapsen viittaaminen seksiin tai seksualisuuteen on jotenkin hauskaa. Minusta ei ole. Mutta toisaalta, minähän en olekaan mikään Jammu-setä...

      Lainaa

    67. pilkun nusuttelia 9.2.2015 1:52
      Tulos: -1 (5 ääntä)
      For the record….: Ikävää pilata sun ilo, mut sori, siel on 70 tykkäystä beibe.
      Sori ku pilaan mut niit on oikeestaa 71.. beibe

      Lainaa

    68. Riia-Pauliina 5.5.2015 11:57
      Tulos: +3 (7 ääntä)
      jukkapalmu: AIka hullu mäihä käynny jos samokselle menevässä koneessa on suomea puhuva lentäjä. Ainiin se olikin hevonpaskaa koko juttu…!
      :D jaaha, jos nyt tarkalleen muistan niin 2010 käytiin Samoksella, lennot oli Finnairin ja ihan suomea se lentäjä puhui. Oon ollut jopa kolmella edestakaisella lennolla (kreikka,kreikka,bulgaria) joilla on ollut suomalainen lentäjä. UNBELIEVABLE!!!

      Lainaa

    69. Tulos: 0 (6 ääntä)
      Riia-Pauliina: jaaha, jos nyt tarkalleen muistan niin 2010 käytiin Samoksella, lennot oli Finnairin ja ihan suomea se lentäjä puhui. Oon ollut jopa kolmella edestakaisella lennolla (kreikka,kreikka,bulgaria) joilla on ollut suomalainen lentäjä. UNBELIEVABLE!!!
      Kentän pituus on kuitenkin sen reilut 6000ft eli 2km ja laskuun riittää 500m ihan kevyesti. nousuun mtow:lla tietysti enemmän. Paskapuhetta on kuitenkin vaikka oliskin ollu finnairin lomakauden kohde.

      Lainaa

    70. Riia-Pauliina 27.10.2015 9:25
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      focalpro: Kentän pituus on kuitenkin sen reilut 6000ft eli 2km ja laskuun riittää 500m ihan kevyesti. nousuun mtow:lla tietysti enemmän. Paskapuhetta on kuitenkin vaikka oliskin ollu finnairin lomakauden kohde.
      Mulle on ihan sama vaikka ois ollu 7km pitkä kenttä, mä toistan vaan sitä mitä kuulin kapteenin sieltä kaiuttimista sanovan ;)

      Lainaa

    71. jukkapalmu 1.3.2020 17:22
      Tulos: 0 (4 ääntä)
      Omppumehu: Minullakin on muistikuva lapsuudesta että oltaisiin Finnairilla sinne lennetty. Silloin meitäkin peloteltiin lyhyellä kiitoradalla, lienee joku kestosuosikki… Tai sitten muistan ihan väärin miten sinne lennettiin, mutta muistoissa se ainakin on ihan suomalainen kone suomalaisella henkilökunnalla ollut.
      Jos lyhyellä kiitoradalla halutaan pelotella, niin se pitäis tehdä ennen nousua, koska kone tarvii nousuun enemmän kiitotietä kun laskeutumiseen.

      Lainaa

    72. Palkitseva hanhi 27.10.2021 8:45
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      Mua jotenkin naurattaa mielikuva 200km/h tuplaperävaunullisesta rekasta stockan parkkihallissa :D

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: hissi, kuusi, sex, numero, vanhus, ruotsi, HSL, Eckerö Line, laiva, Tallink, myöhässä, iPhone, hinta, Siri, lentokone, laskeutua, laskeutuminen, taputtaa, taputus, verensokeri