Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vuoden äiti

Vapaa kasvatus on yksi juttu, mutta tässä on sitten toinen ääripää.
Vuoden äiti

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 70 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1821 (1867 ääntä)
      Mitä helvettiä!? Ei voi muuta sanoa, kuin että tuo äiti tarvitsisi apua ammattilaiselta ja nopeasti...

      Lainaa

    2. Tulos: +905 (929 ääntä)
      Surullista..

      Lainaa

    3. Tulos: +545 (563 ääntä)
      Kiva mutsi...

      Lainaa

    4. Tulos: +258 (310 ääntä)
      Jeesus..

      Lainaa

    5. Tulos: -92 (186 ääntä)
      Mitähä järkevää tähä sanois xd

      Lainaa

    6. Tulos: +830 (852 ääntä)
      Pakko tykätä tuosta tavasta, kuinka täysin suomalainen ihminen puhuu täysin suomalaiselle pelkkää englantia kuin se toisi jotain erityistä lisäarvoa keskustelulle. (Henkilöt ovat suomalaisia nimien ja suomenkielen taidosta päätellen)

      Lainaa

    7. Tulos: +542 (560 ääntä)
      Ihmiset, jotka näkevät rivoina asiat, joita ei ole syytä nähdä, omaavat itse äärimmäisen likaisen mielen. Ja näin ollen pilkka osuu kyllä ihan omaan nilkkaan...

      Lainaa

    8. Tulos: +306 (316 ääntä)
      Sopisi hyvin yhteen isäni kanssa.

      Lainaa

    9. Tulos: +116 (268 ääntä)
      Tulee mieleen Päivi Räsänen.. Tanssimisestakin on tullut ihan v**un laitonta.

      Lainaa

    10. Tulos: +187 (201 ääntä)
      Voi Nina, nyt ne lääkkeet, oikeesti..

      Lainaa

    11. Tulos: +408 (422 ääntä)
      Slobo: Pakko tykätä tuosta tavasta, kuinka täysin suomalainen ihminen puhuu täysin suomalaiselle pelkkää englantia kuin se toisi jotain erityistä lisäarvoa keskustelulle. (Henkilöt ovat suomalaisia nimien ja suomenkielen taidosta päätellen)
      Oh YOU STILL DON'T GET IT - nevermind..!!

      Lainaa

    12. Tulos: +475 (489 ääntä)
      Kukaan ei ansaitse tuollaista mutsia.

      Lainaa

    13. Tulos: +93 (115 ääntä)
      Lääkkeet jääneet ottamatta. :(

      Lainaa

    14. perse-erkki 20.11.2014 7:35
      Tulos: +188 (202 ääntä)
      Kaikin puolin tasapainoinen ihminen.

      Lainaa

    15. Tulos: +335 (345 ääntä)
      Jotkut ihmiset kyllä ansaitsis potkut sekä vanhemmuudesta että internetistä.

      Lainaa

    16. Tulos: +122 (138 ääntä)
      Luonto on hoitanut asiat niin että jotkut koalaa tyhmemmät ihmiset pystyy lisääntymään.

      Lainaa

    17. Tulos: +54 (214 ääntä)
      Mr_Jouko: Tulee mieleen Päivi Räsänen.. Tanssimisestakin on tullut ihan v**un laitonta.
      Vitsit Räsäsestä on jo vanhentuneita, eikä tuoreinakaan ollut kovinkaan hauskoja. Ihmettelen myös, miksi pitää kirjoituksessa sensuroida omia kirosanojaan. Jos ei kestä niitä nähdä, niin olisiko helpompaa jättää ne kokonaan kirjoittamatta?

      Lainaa

    18. Tulos: +265 (277 ääntä)
      Äitini on tuota luokkaa, mutta minusta kasvoi ihan fiksu ja empaattinen ihminen. Tai ehkä siksi juuri. Joskus tosin tuntuu, että vaihduin sairaalassa... Kaikkien ei tosiaan pitäisi hankkia lapsia ;)

      Lainaa

    19. Hörhöjä kaikkialla 20.11.2014 9:31
      Tulos: +159 (173 ääntä)
      Kiva äiti, kaikista vaan ei ole sellaisiksi. Siksi minäkin jätin kakarat tekemättä.

      Lainaa

    20. Hörhöjä kaikkialla 20.11.2014 9:33
      Tulos: +113 (125 ääntä)
      igvlgjkbg: Ihmiset, jotka näkevät rivoina asiat, joita ei ole syytä nähdä, omaavat itse äärimmäisen likaisen mielen. Ja näin ollen pilkka osuu kyllä ihan omaan nilkkaan…
      Ne irstailuista valittavat tyypit ovat itse useimmiten juuri niitä kovia kaappipornon harrastajia.

      Lainaa

    21. tytär ihan fiksu silti 20.11.2014 10:23
      Tulos: +93 (117 ääntä)
      Haiskahtaa kova elämänkoulu äidin jutuista.

      Lainaa

    22. Tulos: +316 (324 ääntä)
      tytär ihan fiksu silti: Haiskahtaa kova elämänkoulu äidin jutuista.
      Profiilin mukaan elämän kova koulu on käyty sekä lukio- että yliopistotasolla.

      Lainaa

    23. Tulos: +257 (267 ääntä)
      Mun äiti on aika samanlainen. Sanoin sille _oikeasti_ hyvää loppuelämää vuosia sitten, päivääkään en ole katunut. Jos perheenjäsenet saavat minut voimaan pahoin, eivätkä kuule tai ymmärrä kun asiasta heille sanoo, ei verisukulaisuus ainakaan minulla riitä motiiviksi kuluttaa itseäni esim ylläolevien riitojen malliin.

      Lainaa

    24. yli opisto hörho 20.11.2014 11:27
      Tulos: +141 (147 ääntä)
      No siinähän on hieno "äiti". Miten helvetissä joku voi lapselleen puhua tuolla tavalla? Ei taida paljoa kiintymystä löytyä.

      Lainaa

    25. Tulos: +105 (109 ääntä)
      just niinku mun äiti, eikä halua olla missään väleissä, vaikken ole koskaan mitään pahaa tehnyt. sairas on maailma ja monet ihmiset...

      Lainaa

    26. Tulos: +141 (149 ääntä)
      Ja mä kun teininä pidin mun äitiä nolona...

      Lainaa

    27. Tulos: -83 (137 ääntä)
      kaapala: Vitsit Räsäsestä on jo vanhentuneita, eikä tuoreinakaan ollut kovinkaan hauskoja. Ihmettelen myös, miksi pitää kirjoituksessa sensuroida omia kirosanojaan. Jos ei kestä niitä nähdä, niin olisiko helpompaa jättää ne kokonaan kirjoittamatta?
      Samaa mieltä Räsäs-vitseistä. Eihän Räsänenkään ole kaikkea kieltämässä. Esimerkiksi kiintiöpakolaisia hän haluaa Suomeen lisää. Tämä Räsäsellä vitsailu kai kumpuaa siitä, että Räsänen ei ole homoliittojen kannattaja, jolloin jotkut näkevät Räsäsen jonkinlaisena tiukkapipona.

      Lainaa

    28. Tulos: +79 (85 ääntä)
      Oisko jonkun äidin pitäny jättää lapsensa tekemättä, jos ei tuon aikuiempi ole edes tuossa vaiheessa kun tytär on kirjoitustaitoinen. Ja ilmeisesti myös aikuismaisempi kuin äitinsä.

      Lainaa

    29. Tulos: +148 (184 ääntä)
      ihan sama: Samaa mieltä Räsäs-vitseistä. Eihän Räsänenkään ole kaikkea kieltämässä. Esimerkiksi kiintiöpakolaisia hän haluaa Suomeen lisää. Tämä Räsäsellä vitsailu kai kumpuaa siitä, että Räsänen ei ole homoliittojen kannattaja, jolloin jotkut näkevät Räsäsen jonkinlaisena tiukkapipona.
      Juurihan tänään Räsänen väitti homoliittojen olevan YK:n ihmisoikeusjulistuksen vastaisia. Samantien voidaan lukea jotain naisten tai lasten tai pakolaisten suojaa koskevia sopimuksia ja analogisesti soveltaa, että miehet/aikuiset/maan X omat kansalaiset voisi rauhassa tiputtaa systeemin ulkopuolelle. Olen aina sitä mieltä ollut, että on hyvä, että kansanedustajiin kuuluu ihmisiä kaikilta yhteiskunnan aloilta. Mutta jopa ei-juristin, joka on eduskuntaan saakka päässyt, tulisi ymmärtää jotain ihan perusasioita juridisen tekstin tulkitsemisesta. YK puhuu "perhe-elämän suojasta" ja vaikka siellä jossain lukisin jotain miehen ja naisen välisestä avioliitosta ei kukaan koulutettu ihminen saisi olla niin tyhmä, että tämän perusteella kuvittelisi kaikkien muiden perhemuotojen olevan IHMISOIKEUKSIEN VASTAISIA. En itse ymmärrä homoliittojen vastustajia laisinkaan, mutta tässä nyt ei ole kyse edes siitä. Räsänen erittäin törkästi tulkitsee tahallaan väärin niinkin tärkeää dokumenttia kuin YK:n ihmisoikeusjulistus, ja mielestäni tämä on poliitikolta erittäin raukkamaista ja suorastaan säälittävää toimintaa. Räsänen ansaitsee kaiken paskan mitä sataa niskaan,

      Lainaa

    30. Tulos: +114 (122 ääntä)
      Hirveä äiti! Siis ihan kamala! Tytär vaikuttaa ihan asialliselta, mutta toi "äiti" on ihan skitso! Jos olisin Tanja, ottaisin kopion parin päivän päästä tästä Feissarimokien koko ketjusta ja lähettäisin joulukortin mukana kaikille "äidin puolen sukulaisille".

      Lainaa

    31. Tulos: +103 (107 ääntä)
      No eipä tuota perhettä kenenkään tarvii rientää loukkaamaan ku kyl toi äitimuori hoitaa homman ihan yksin.Voi voi.

      Lainaa

    32. Tulos: +48 (98 ääntä)
      Kerron teille vitsin: Räsänen.

      Lainaa

    33. Tulos: +96 (120 ääntä)
      Rakas äiti: Kiitos että ruokit ja hoivasit, opastit ja koulutit, ja kiitos myös ja ennenkaikkea siitä ettet ole tuollainen kuin tuo Nina. -Sannni (Mitä Räsäseen tulee niin kyllä se kaksinaismoralistinen tiukkapipoisuus tulee muutenkin esiin kuin tasa-arvoisen avioliittolain kanssa - vaatii esimerkiksi ravintoloiden aikaisempaa sulkemista koska itse joskus pahasti alaikäisenä veti pahemman kerran kännit ja katuu sitä. Koska 18+ porukan käyminen ravintoloissa ja vodkan juottaminen 11-vuotiaalle ovat sama asia, niin, millä logiikalla?)

      Lainaa

    34. Tulos: +31 (37 ääntä)
      "Äideistä parhain sä oooot..."

      Lainaa

    35. Tulos: +53 (57 ääntä)
      No johan on paska äiti :facepalm:

      Lainaa

    36. Tulos: +97 (123 ääntä)
      Olenko ainoa joka haluaisi nähdä alkuperäisen kuvan (edes kasvot sensuroituna)? Millaista tanssia? Paljonko vaatetta? Kuinka olemattomasta tuo äityli kiskaisi eeppiset flipit?

      Lainaa

    37. Tulos: +39 (43 ääntä)
      Heh..iha ku mun "mutsi", paitsi ettei omaa ees ihan niin pahaa sanavarastoo ku mitä itte oon joutunu kuuntelemaan. Surullista silti. Blokkaisin kyllä heti tollasen. o.O

      Lainaa

    38. Tulos: +77 (81 ääntä)
      Kuullostaa kyllä yllätävän tutulta, paitsi pukeutumiseni ei ollu se mikä teki huoran vaan se että olin kaveri enimmäkseen poikien kanssa ja tottakai pani kaikkien kanssa oman äitini mielestä ja kaaaikea muuta mahollista. Sanoin kans hyvästit jo aikaa sitten enkä kadu.

      Lainaa

    39. Tulos: +56 (62 ääntä)
      Tanja: olen pahoillani. *hali*

      Lainaa

    40. Tulos: +106 (114 ääntä)
      Millainen tytär ihmisellä ikinä onkaan, äidin on oltava lapsensa puolella. No okei, jos tytär rupeaa seuraavaksi moottorisahamurhaajaksi niin ok, mutta tuollainen "mun perhettä et enää loukkaa" niin mitä helvettiä. Eikö tytär kuulu perheeseen? Tanja, poista äitisi ainakin facebookista ja jos pystyt, myös elämästäsi. Vanhemmat pystyvät myrkyttämään lapsensa kaikkein parhaiten, koska heiltä tulevaa paskaa on vaikeampi suodattaa ja olla uskomatta kuin kaikilta muilta. Tulee tuosta vähän oma äiti mieleen, mutta mut on haukuttu lähinnä kiittämättömäksi ja ahneeksi ja pilallehemmotelluksi plus ties miksi kännipäissään, kun en joskus suostunut lähtemään kuskaamaan häntä ja hänen humalaista ystävätärtään keskellä yötä. On nämä haukkumanimet tulleet esiin kerran jos toisenkin muutenkin kännissä. Joskus kysyi kännissä "tunsitko koskaan olevasi homoseksuaali nuorena" vaan koska olin läheinen jonkun kaverin kanssa. Nämä vähenivät, kun lakkasin vastaamasta puheluihinsa kello yhdeksän jälkeen illalla, enkä suostu olemaan samassa tilassa jos hän juo (ja silti se sitten välillä rupeaa juomaan kun olen paikalla, ja sitten pahoittaa mielensä kun ahdistuskohtauksen kourissa häivyn paikalta). Ehkä Tanjankin äiti on sekopäinen känniääliö, ei kai KUKAAN selvinpäin sanoisi noin kammottavaa paskaa? Alkoholi tekee hyvistä ihmisistä täysin sietämättömiä, mutta silti on juotava, vaikka paskottaisiin sänkyyn tai syyllistettäisiin omaa lasta kun "mä oon sut synnyttänyt" ja sitä rataa. Sori? En mä tahallani syntynyt. /end of äitiavautuminen

      Lainaa

    41. Tulos: +109 (115 ääntä)
      Rehtori: Luonto on hoitanut asiat niin että jotkut koalaa tyhmemmät ihmiset pystyy lisääntymään.
      Ninan vertaaminen koalaan on loukkaus koalia kohtaan.

      Lainaa

    42. Tulos: +57 (61 ääntä)
      Jonkun äidillä napahtanut. Vaikuttaa kyllä tosiaan siltä että ei oo erityisen läheiset tai ainakaan lämpimät välit heillä. Huorittelua en hyväksy koskaan, mutta tää on jo kyllä aika hc että joku huorittelee omaa tytärtä.

      Lainaa

    43. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Nyt ne LÄÄKKEET ja vähän äkkiä...

      Lainaa

    44. Seko öykkäri! 21.11.2014 6:28
      Tulos: -18 (24 ääntä)
      Kuvittelin Ninan ensin heittävän kädet ilmaan ja näyttävän demonin riivaamalta. Onks Tanja sit uskonut, et Ninassa on jotain kunnollista, kun ei ennen noin oo käyttäytynyt?

      Lainaa

    45. Tulos: -9 (25 ääntä)
      Mutsi on niiiiiin antiswag!!!

      Lainaa

    46. Tulos: -35 (77 ääntä)
      IGS: Juurihan tänään Räsänen väitti homoliittojen olevan YK:n ihmisoikeusjulistuksen vastaisia. Samantien voidaan lukea jotain naisten tai lasten tai pakolaisten suojaa koskevia sopimuksia ja analogisesti soveltaa, että miehet/aikuiset/maan X omat kansalaiset voisi rauhassa tiputtaa systeemin ulkopuolelle. Olen aina sitä mieltä ollut, että on hyvä, että kansanedustajiin kuuluu ihmisiä kaikilta yhteiskunnan aloilta. Mutta jopa ei-juristin, joka on eduskuntaan saakka päässyt, tulisi ymmärtää jotain ihan perusasioita juridisen tekstin tulkitsemisesta. YK puhuu “perhe-elämän suojasta” ja vaikka siellä jossain lukisin jotain miehen ja naisen välisestä avioliitosta ei kukaan koulutettu ihminen saisi olla niin tyhmä, että tämän perusteella kuvittelisi kaikkien muiden perhemuotojen olevan IHMISOIKEUKSIEN VASTAISIA. En itse ymmärrä homoliittojen vastustajia laisinkaan, mutta tässä nyt ei ole kyse edes siitä. Räsänen erittäin törkästi tulkitsee tahallaan väärin niinkin tärkeää dokumenttia kuin YK:n ihmisoikeusjulistus, ja mielestäni tämä on poliitikolta erittäin raukkamaista ja suorastaan säälittävää toimintaa. Räsänen ansaitsee kaiken paskan mitä sataa niskaan,
      Itse asiassa jos olisit vaivautunut lukemaan koko haastattelun, etkä vain raflaavaa otsikkoa niin olisi huomannut että Räsänen ei suinkaan sanonut homoliittojen olevan ihmisoikeuksien vastaisia. Hän sanoi, että julistuksessa määritellään avioliitto miehen ja naisen väliseksi liitoksi (mikä kyllä konteksti huomioiden pitää paikkaansa. Lähes jokainen muu artikla alkaa "Jokaisella ihmisellä", kun kyseinen taas alkaa "Jokaisella miehellä ja naisella") . Itse käsitin Räsäsen pointin niin, että homoliittojen kieltäminen ei ole ihmisoikeuksien julistuksen vastaista.

      Lainaa

    47. Tulos: -16 (64 ääntä)
      Ols: Itse asiassa jos olisit vaivautunut lukemaan koko haastattelun, etkä vain raflaavaa otsikkoa niin olisi huomannut että Räsänen ei suinkaan sanonut homoliittojen olevan ihmisoikeuksien vastaisia. Hän sanoi, että julistuksessa määritellään avioliitto miehen ja naisen väliseksi liitoksi (mikä kyllä konteksti huomioiden pitää paikkaansa. Lähes jokainen muu artikla alkaa “Jokaisella ihmisellä”, kun kyseinen taas alkaa “Jokaisella miehellä ja naisella”) . Itse käsitin Räsäsen pointin niin, että homoliittojen kieltäminen ei ole ihmisoikeuksien julistuksen vastaista.
      Haha, eka kerta kun näen jonkun, joka on yhtä pahasti sekaisin kuin Päivi! :D

      Lainaa

    48. Tulos: +5 (55 ääntä)
      kaapala: Vitsit Räsäsestä on jo vanhentuneita, eikä tuoreinakaan ollut kovinkaan hauskoja. Ihmettelen myös, miksi pitää kirjoituksessa sensuroida omia kirosanojaan. Jos ei kestä niitä nähdä, niin olisiko helpompaa jättää ne kokonaan kirjoittamatta?
      Moi Päivi!

      Lainaa

    49. Tulos: +25 (31 ääntä)
      Tanjalle kovasti tsemppiä ja voimia moisen matamin kanssa elämiseen. Toiset meistä ei vaan koskaan kasva aikuiseksi.

      Lainaa

    50. Tulos: +45 (51 ääntä)
      Mitä helvettiä? Täytyy taas olla kiitollinen, että on saanut normaalit vanhemmat.

      Lainaa

    51. Tulos: -110 (116 ääntä)
      Selvästi omena ei kauas puusta putoa, sen verran samalla tavalla molemmat käyttäytyvät. Terve ihminen poistaisi tuollaiset kommentit, ja olisi niin kuin ei olisi koskaan nähnytkään niitä. Ei minunkaan vanhempani aina niitä välkyimpiä kommentteja tuota, mutta parempi on vain poistaa ikävät kommentit kuin ruveta tappelemaan ja nolaamaan samalla itsensäkin. Ja se yleensä ärsyttää toista osapuolta vielä enemmän, kun asettuu tällaisen hölmöilyn yläpuolelle. :D

      Lainaa

    52. Tulos: +51 (59 ääntä)
      Tulin katsomaan, onko tänne ilmestynyt kommentteja tyyliin "mutta entä jos tytär oikeasti on huorahtava ja äiti tuomitsee syystä" tai "huoh naiset", mutta ei olekaan vielä näkynyt.

      Lainaa

    53. Tulos: -12 (28 ääntä)
      Äitini on tuota luokkaa, mutta minusta kasvoi ihan fiksu ja empaattinen ihminen. Tai ehkä siksi juuri. Joskus tosin tuntuu, että vaihduin sairaalassa… Kaikkien ei tosiaan pitäisi hankkia lapsia
      Tässähän vissiin lapsi oli kuitenkin ihan järkevä? ...ellet sitten viitannut Tanjan isoäitiin.

      Lainaa

    54. Tulos: +69 (75 ääntä)
      Täytyy kyllä onnitella Tanjaa siitä, että on onnistunut kasvamaan fiksummaksi kuin äitinsä. On omppu tippunut ihan naapurin tontille saakka.

      Lainaa

    55. Tulos: +25 (37 ääntä)
      Pakko ottaa kantaa tohon Räsäs-juttuun. Komppaan Olsin kommenttia koska kuuntelin kyseisen haastattelun eikä Räsänen sanonut homoavioliiton olevan ihmisoikeuksien vastaista, joten katsokaa edes joskus ne alkuperäiset tekstit eikä pelkästään iltapäivälehtien juosten kustu- tyyliin tehtyjä artikkeleita. Käyttäkää aivojanne. Naurettavaa tuollainen mustamaalaus. Ps. Kannatan tasa-arvoista avioliittolakia eli Räsäs-vertaukset voi jättää kokonaan pois.

      Lainaa

    56. Tulos: +24 (30 ääntä)
      hapsuton: Pakko ottaa kantaa tohon Räsäs-juttuun. Komppaan Olsin kommenttia koska kuuntelin kyseisen haastattelun eikä Räsänen sanonut homoavioliiton olevan ihmisoikeuksien vastaista, joten katsokaa edes joskus ne alkuperäiset tekstit eikä pelkästään iltapäivälehtien juosten kustu- tyyliin tehtyjä artikkeleita. Käyttäkää aivojanne. Naurettavaa tuollainen mustamaalaus. Ps. Kannatan tasa-arvoista avioliittolakia eli Räsäs-vertaukset voi jättää kokonaan pois.
      Ööh, kannattaa kuunnella uudestaan tuo haastattelu. Juuri sitähän Päivi tuossa haastattelussa sanoo väittämällä, että YK:n ihmisoikeuksien julistus määrittelee avio­liit­on mie­hen ja nai­sen vä­li­sek­si liitoksi (mikä on kyllä erittäin typerä tulkinta). https://www.radiohelsinki.fi/artikkeli/10369/?P%C3%A4ivi+R%C3%A4s%C3%A4nen%3A+%22Tasa-arvoinen+avioliittolaki+olisi+YK%3An+ihmisoikeusjulistuksen+vastainen%22

      Lainaa

    57. Tulos: +41 (49 ääntä)
      Ols: Itse asiassa jos olisit vaivautunut lukemaan koko haastattelun, etkä vain raflaavaa otsikkoa niin olisi huomannut että Räsänen ei suinkaan sanonut homoliittojen olevan ihmisoikeuksien vastaisia. Hän sanoi, että julistuksessa määritellään avioliitto miehen ja naisen väliseksi liitoksi (mikä kyllä konteksti huomioiden pitää paikkaansa. Lähes jokainen muu artikla alkaa “Jokaisella ihmisellä”, kun kyseinen taas alkaa “Jokaisella miehellä ja naisella”) . Itse käsitin Räsäsen pointin niin, että homoliittojen kieltäminen ei ole ihmisoikeuksien julistuksen vastaista.
      Eikä ala. Vaan "kaikilla miehILLÄ ja naisILLA", ei ole MITÄÄN mainintaa siitä pitäisikö näiden miesten ja naisten mennä naimisiin eri vai samaa sukupuolta edustavan henkilön kanssa. Termeillä mies ja nainen myös helposti rajataan lapset tämän ulkopuolelle. Räsänen nimenomeen tulkitsi kohtaa väärin.

      Lainaa

    58. Tulos: -10 (24 ääntä)
      http://www.sanahaltuun.fi/2014/11/mita-paivi-rasanen-ei-sanonut/ ''Toisin kuin Radio Helsingin uutinen kertoo, Räsänen ei väitä, että ajankohtainen lakialoite olisi YK:n ihmisoikeusjulistuksen vastainen. Tällaista näkemystä hän ei haastattelussa esitä sen enempää ajatuksen tasolla kuin suorana lainauksena...''

      Lainaa

    59. Tulos: -12 (16 ääntä)
      ja joo. Lähdin viilaamaan pilkkua ja pahoittelen sitä. Räsäsen ajatusmalleja en siltikään hyväksy, vaikka tässä asiassa häntä puolustankin

      Lainaa

    60. Tulos: +22 (32 ääntä)
      hapsuton: http://www.sanahaltuun.fi/2014/11/mita-paivi-rasanen-ei-sanonut/ ”Toisin kuin Radio Helsingin uutinen kertoo, Räsänen ei väitä, että ajankohtainen lakialoite olisi YK:n ihmisoikeusjulistuksen vastainen. Tällaista näkemystä hän ei haastattelussa esitä sen enempää ajatuksen tasolla kuin suorana lainauksena…”
      Suora lainas tuolta pasteamastasi linkistä: VB: ”Mutta on teidän tulkintanne, että se tarkoittaa tässä sitä, että heillä on vain keskenään oikeus solmia se avioliitto.” PR: ”No sitähän sillä ilman muuta tarkoitetaan.” Kyllähän toi nyt ihan selvästi vihjailee sitä, että kun avioliitto on (muka) miehen ja naisen välinen liitto, niin silloin homoliitot ovat tuon sopimuksen vastaisia.

      Lainaa

    61. Tulos: +52 (58 ääntä)
      Nimesi: Selvästi omena ei kauas puusta putoa, sen verran samalla tavalla molemmat käyttäytyvät. Terve ihminen poistaisi tuollaiset kommentit, ja olisi niin kuin ei olisi koskaan nähnytkään niitä. Ei minunkaan vanhempani aina niitä välkyimpiä kommentteja tuota, mutta parempi on vain poistaa ikävät kommentit kuin ruveta tappelemaan ja nolaamaan samalla itsensäkin. Ja se yleensä ärsyttää toista osapuolta vielä enemmän, kun asettuu tällaisen hölmöilyn yläpuolelle.
      Jos sinun äitisi haukkuisi sinut huoraksi julkisesti Fb:ssä niin ehket itsekään pystyisi kylmän viileästi vaan poistumaan paikalta ja poistamaan viestejä.

      Lainaa

    62. Tulos: +47 (51 ääntä)
      ^Lisäänpä vielä, että Tanjan käytös oli omasta mielestäni ihan fiksua.

      Lainaa

    63. Tulos: +34 (38 ääntä)
      Nimenomaisesti omena on pudonnut kauas puusta. Ei ole tytön vika, jos on ääliö äitinä. Tsemppiä tytölle ja halaus!

      Lainaa

    64. Tulos: +16 (22 ääntä)
      Ei jumalauta :D "Fuckin whores" tyttö ja sen kaveri ovat nimien perusteella ihan supisuomalaisia ja sitä paitsi (aion päteä) se on joko fucking tai fuckin'. Onneks itellä on oikein mukava äippä.

      Lainaa

    65. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Kenenkään ei pitäisi joutua kärsimään tuollaisesta "ihmisestä" äitinään. Toivottavasti joku näyttää tän meidän palautteen kyseiselle äidille. Että menis vähän itteensä sekin ihminen.

      Lainaa

    66. Tulos: +10 (14 ääntä)
      Tää tanjaha on siis itekki aikuinen ja on lapsiakin.. Ei ainakaa oo äitiinsä tullu:D

      Lainaa

    67. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Toivottavasti Tanja oppii äitinsä jutuista ja on itse äitinä viisaampi

      Lainaa

    68. Tulos: +5 (7 ääntä)
      kaapala: Vitsit Räsäsestä on jo vanhentuneita, eikä tuoreinakaan ollut kovinkaan hauskoja. Ihmettelen myös, miksi pitää kirjoituksessa sensuroida omia kirosanojaan. Jos ei kestä niitä nähdä, niin olisiko helpompaa jättää ne kokonaan kirjoittamatta?
      Luen tätä seitsemän vuotta myöhemmin, ja valitettavasti Räsänen ei vanhene koskaan.

      Lainaa

    69. Vikkelä albatrossi 4.9.2022 10:04
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      Lienee turhaa sanoa, mutta white trash on tässä vahvana läsnä.

      Lainaa

    70. Gabriel DJ 9.12.2022 3:57
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Wt

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: äiti, tytär, kuva, huora, kasvatus