Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Syöpä on oma vika

Nämä ihmiset ovat valitettavasti tosissaan.
Syöpä on oma vika P.S. Kyseessä on kuin onkin juuri se Irene.

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 98 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Uskonpuhdistaja 10.2.2015 1:52
      Tulos: +1144 (1176 ääntä)
      . Ajatukseni ovat puhdasta kvanttifysiikkaa.

      Lainaa

    2. Tulos: +95 (163 ääntä)
      Ajattelin välittömästi Ireneä jo nähdessäni mokan otsikon. Ja sitten mokassa vielä luki Irenen nimi, asian piti olla sillä selvä, Irene on palannut. Mutta ei. Siis miten on mahdollista, että tuo ei ole The Irene? :D

      Lainaa

    3. Tulos: +278 (288 ääntä)
      Harmi ettei Irene huudellut positiivisen ajattelun myötävaikutuksia äitini vatsaan. Olen siis sairas ja näemmä myös myrtsi.

      Lainaa

    4. Tulos: +581 (589 ääntä)
      Jos syövän saisi noin helposti nii eihän täällä olisi enää ketään elossa :D

      Lainaa

    5. Datsun 100A 10.2.2015 1:58
      Tulos: +243 (249 ääntä)
      Tämän Irenenhän on aivan pakko olla se sama sekopää-Irene eräästä aiemmasta mokasta, eikö? Mä en millään haluaisi uskoa noita olevan lisää..

      Lainaa

    6. Tulos: +137 (149 ääntä)
      Ei voi olla mahdollista (tai jos on niin äärimmäisen pelottavaa) että on olemassa kaksi samannimistä ihmistä joilla vielä noin samankaltaiset mielipiteet... Brrh.

      Lainaa

    7. Tulos: +247 (249 ääntä)
      Marsu: Harmi ettei Irene huudellut positiivisen ajattelun myötävaikutuksia äitini vatsaan. Olen siis sairas ja näemmä myös myrtsi.
      Mutta nyt alat Marsu vaan oikein iloiseksi ihmiseksi ja hymyilet aamusta aamuun sillai että posket puutuu. Kyllä se siitä.

      Lainaa

    8. Tulos: +267 (279 ääntä)
      Irenen ajatukset aiheuttaa irenelle mustan silmän

      Lainaa

    9. Tulos: +274 (286 ääntä)
      Nämä ihmiset ovat paitsi tosissaan, myös saastaa. Tunnen ihmisen joka on taistellut pitkään syövän kanssa, ja tällainen pistää vihaksi tavalla jota en halua enkä edes pysty kuvailemaan.

      Lainaa

    10. Tulos: +52 (56 ääntä)
      Huhhuh, Irene.

      Lainaa

    11. Tulos: +156 (164 ääntä)
      Huhhuh. Onkohan nämä naiset lukeneet jotakin samoja kirjoja josta ovat nuo "totuudet" oppineet, on nimittäin lähes identtistä tekstiä keskenään. Surullista että joidenkin mieli on noin altis vaikutteille, että rupeaa aivan päätöntä sontaa jauhamaan ja luulee puhuvansa suuria viisauksia.

      Lainaa

    12. Tulos: -144 (190 ääntä)
      Oonko ainoo joka ymmärsi et Irenen kommentit oli sarkasmia ja nuo + 40-vuotiaat luulevat Irenen olevan tosissaan?

      Lainaa

    13. Tulos: -79 (117 ääntä)
      tuoreliha: Oonko ainoo joka ymmärsi et Irenen kommentit oli sarkasmia ja nuo + 40-vuotiaat luulevat Irenen olevan tosissaan?
      et ole. kyllikin kommenteista kyllä tuli epäilys, että se vois alottajana olla tosissaan. mut irenen kommentti haisi niin vahvasti sarkasmilta, että...

      Lainaa

    14. töttöröö 10.2.2015 2:28
      Tulos: +131 (155 ääntä)
      tuoreliha: Oonko ainoo joka ymmärsi et Irenen kommentit oli sarkasmia ja nuo + 40-vuotiaat luulevat Irenen olevan tosissaan?
      Olet ainoa, joka näin luuli, et tiennyt mitään. Jos olet lukenut näitä mokia aiemmin, tiedät, kuka tämä kyseinen Irene on ja mitä mieltä hän on maailman menosta :D mikäli et vielä tiedä, käyppä lukemassa huviksesi Irenen mielipiteitä rokotteista ja lääkkeistä.. se siitä sarkasmista. Kuten Rauli jo mainitsikin, laitostavaraa.

      Lainaa

    15. Tulos: +160 (178 ääntä)
      Irene on lääketieteellinen ihme, sillä hänelä on aivojen paikalla rakko.

      Lainaa

    16. Tulos: +87 (95 ääntä)
      tuoreliha: Oonko ainoo joka ymmärsi et Irenen kommentit oli sarkasmia ja nuo + 40-vuotiaat luulevat Irenen olevan tosissaan?
      Ymmärsi ja ymmärsi... Irenen eka kommentti kyllä haisi jonkin verran sarkasmilta mutta veikkaisin sen silti olevan tosissaan, varsinkin jos tuo sattuu olemaan "se" irene.

      Lainaa

    17. Tulos: +199 (209 ääntä)
      Mitä vittua mä juuri luin? Voi jumalauta. Anteeksi white trash ja kiroilu, mutta nyt ei oo muuta sanottavaa. Terveisin 24-vuotias syöpätaistelija, en alennu sanaan potilas.

      Lainaa

    18. Puolikiero_savolainen 10.2.2015 6:31
      Tulos: +64 (74 ääntä)
      Näiden ihmisten mieli on musta ja samalla he ovat tyhmiä kuin mitkä. Toivottavasti mielen "hallitsijat" saavat joku päivä maistaa, miltä tuntuu saada jotain vakavaa.

      Lainaa

    19. esko pertti 10.2.2015 6:36
      Tulos: +144 (146 ääntä)
      Mitenköhän tämä nyt liittyy kvanttifysiikkaan? Ettei nyt vain olisi kyse taas näistä yksisarvishörhöistä.

      Lainaa

    20. Tulos: -10 (18 ääntä)
      Ei hyvää päivää. Kuulostaa joltain Esko Jalkasen teksteiltä...

      Lainaa

    21. Tulos: +183 (189 ääntä)
      Joo, esimerkiksi 2-vuotiaat syöpäpotilaat ovat niin täynnä patoutunutta vihaa....järki käteen nyt, hei.

      Lainaa

    22. Tulos: -166 (186 ääntä)
      Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.

      Lainaa

    23. Tulos: +129 (151 ääntä)
      Luumu: Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.
      Syöpä siis parantuu syömällä emäksistä pesuainetta "tarpeeksi"? Halleluja, maailma on pelastunut!

      Lainaa

    24. Tulos: +119 (129 ääntä)
      Olenko huono ihminen jos toivon ehkä hiukan että Kyllikki ja Irene saa syövän ja pääsen sanomaan " Nii oma vika! Ni! "

      Lainaa

    25. Tulos: +163 (167 ääntä)
      Mulla on vahva kutina siitä, että Irene oikein taida tietää mitä kvanttifysiikka oikeasti on.

      Lainaa

    26. Saapastelija 10.2.2015 8:48
      Tulos: +117 (119 ääntä)
      Kyllä aina sylettää kun kvanttifysiikkaa käytetään tekosyynä ties mihin. Ja ihan vaan siksi että useimmat ihmiset ei sitä ymmärrä niin siitä voi selittää vaikka mitä soopaa ja joku uskoo.

      Lainaa

    27. Tulos: +25 (65 ääntä)
      Kyllikki on mielestäni oikeilla jäljillä, Irene taas täysin hukassa. Malliesimerkki periaatteessa samansuuntaisista ajatuksista, mutta toinen vie sen tyhmyyden puolelle. Ja jotta kukaan ei nyt luule minua hihhuliksi niin sanottakoon että kyllä mun mielestä syöpää kannattaa hoitaa lääketieteellisin keinoin :D

      Lainaa

    28. Tulos: +118 (124 ääntä)
      Entä jos joku on jo syntyessään sairas? Ovatko nämä vauvat täysiä pessimistejä kun kerran jo kohdussa täynnä negatiivisuutta ja patoutunutta vihaa? Vai johtuuko se vanhempien negatiivisista ajatuksista hedelmöityksen aikana?

      Lainaa

    29. Pekka Kana 10.2.2015 9:19
      Tulos: -60 (86 ääntä)
      Marsu: Harmi ettei Irene huudellut positiivisen ajattelun myötävaikutuksia äitini vatsaan. Olen siis sairas ja näemmä myös myrtsi.
      Ei ihmekään jos olet sairas jos olet äitisi vatsassa elellyt. Itse kehityin kohdussa ja olen terve kuin pukki.

      Lainaa

    30. Hermot menee 10.2.2015 9:31
      Tulos: +30 (34 ääntä)
      Multa leikattiin kysta joka siis olikin oma vikani? Oolrait.

      Lainaa

    31. Tulos: +73 (79 ääntä)
      Mun setä kuoli syöpään kahdessa vuodessa vatsasta löytyneen kasvaimen löydyttyä, vain pari vuotta siitä eteenpäin, menehtyi hänen vaimonsa muistisairauteen joka oli hänen suvussaan vaikeasti perinnöllisenä. Ja he molemmat olivat positiivisen ajattelun ja sitkeyden ruumillistumia. Ja on takuulla tuhansia miljoonia vastaavanlaisia ihmisiä. En millään haluaisi ajatella ilkeästi mutta väkisinkin tulee mieleen et mitä jos tuolle Irenelle ja sen kaverille iskis syöpä? Tai joku muu itsestään riippumaton vakava tappava sairaus..?

      Lainaa

    32. Seppo Saviniemi 10.2.2015 10:30
      Tulos: +29 (69 ääntä)
      Haista Irene limanen pesemätön vittu. Vituttaa lukea tällästä paskaa kun lähipiirissä on syöpää. Toivottavasti Irene saa itse syövän niin voi sitten hokea tuota paskaa itselleen parantuakseen. Saatana.

      Lainaa

    33. Tulos: +80 (86 ääntä)
      onko sairas eläin myös itse aiheuttanut oman tilansa? negatiivisella elämänasenteella??

      Lainaa

    34. PippeliTuoksuuIhanalta 10.2.2015 10:53
      Tulos: +134 (144 ääntä)
      Luumu: Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.
      Sori mut oot lisäravinnepropagandan uhri. Ihmiskeholla on mieletön puskurointikyky, mutta joku "ravitsemusasiantuntija" päätti keksiä rahareiän sepittämällä tarinoita siitä kuinka esim. kolajuomat laskevat kehon happamuutta ja samaan syssyyn, että kaikki happamat hedelmät, vihannekset, juomat ym. on suoraan saatanasta kun pistävät kehon emäkset vituralleen. Sitten alkoi löytyä lisäravinneliikkeestä näitä "Palauta kehosi pH luonnolliseksi!" - jauheita ja pilsuja, joita ostavat sokeat rahka-kananmuna-recovery-maltodextriini-krea-arginiini-beta-alaniini-karnosiini-raejuusto-hera-kanarintafile-amino-bulk-energizer-proteinmix-fitnesshörhöbimbot ja viherterveys-chlorella-go green-raw food-spirulina-terveyssmoothie-cocovi-superfood-acaiberry-maca-pakuri-ruohonjuuri-luomuhipit perse kiimassa. Maailmanlaajuisesta miljoonabisneksestä kun on kyse niin hölmöiltä rahat pois. Kyllä se oikea emäs-happotasapaino pysyy kondiksessa ilman JuttaSuperDieettiMassFitnessTukkuBullMentulaWheyheyFast- tuotteita, joita mainostavat kaikenmaailman bimbot ja blogistit, jotka ottavat joka päivä kuvia salisuorituksensa jälkeen piukoissa trikoissa samassa asennossa saman peilin edessä sama mutruhuuli-ilme naamalla ja uusin iFööni kourassa. Sitten postaillaan kuvat jokaiseen sossumediaan insta, face jne. ja kerätään sponsoreilta massit. Jos jää yksikin pilsu ottamatta niin heti on lihakset pilalla, hiilareita liikaa perseessä, rasvat vyötäröllä, maitohapot aivoissa ja emättimen pH epätasapainossa. Miten ihmiskunta pärjäsikään ennen tätä lisäravinne-supplement-aikakautta...

      Lainaa

    35. Tulos: +56 (66 ääntä)
      PippeliTuoksuuIhanalta: Sori mut oot lisäravinnepropagandan uhri. Ihmiskeholla on mieletön puskurointikyky, mutta joku “ravitsemusasiantuntija” päätti keksiä rahareiän sepittämällä tarinoita siitä kuinka esim. kolajuomat laskevat kehon happamuutta ja samaan syssyyn, että kaikki happamat hedelmät, vihannekset, juomat ym. on suoraan saatanasta kun pistävät kehon emäkset vituralleen. Sitten alkoi löytyä lisäravinneliikkeestä näitä“Palauta kehosi pH luonnolliseksi!” – jauheita ja pilsuja, joita ostavat sokeat rahka-kananmuna-recovery-maltodextriini-krea-arginiini-beta-alaniini-karnosiini-raejuusto-hera-kanarintafile-amino-bulk-energizer-proteinmix-fitnesshörhöbimbot ja viherterveys-chlorella-go green-raw food-spirulina-terveyssmoothie-cocovi-superfood-acaiberry-maca-pakuri-ruohonjuuri-luomuhipit perse kiimassa. Maailmanlaajuisesta miljoonabisneksestä kun on kyse niin hölmöiltä rahat pois. Kyllä se oikea emäs-happotasapaino pysyy kondiksessa ilman JuttaSuperDieettiMassFitnessTukkuBullMentulaWheyheyFast- tuotteita, joita mainostavat kaikenmaailman bimbot ja blogistit, jotka ottavat joka päivä kuvia salisuorituksensa jälkeen piukoissa trikoissa samassa asennossa saman peilin edessä sama mutruhuuli-ilme naamalla ja uusin iFööni kourassa. Sitten postaillaan kuvat jokaiseen sossumediaan insta, face jne. ja kerätään sponsoreilta massit. Jos jää yksikin pilsu ottamatta niin heti on lihakset pilalla, hiilareita liikaa perseessä, rasvat vyötäröllä, maitohapot aivoissa ja emättimen pH epätasapainossa. Miten ihmiskunta pärjäsikään ennen tätä lisäravinne-supplement-aikakautta…
      Kiitos!!! :D aamun naurut sain tästä sun avautumisesta.. :D Itse aiheeseen liittyen entisenä mielenterveysongelmaisena totean, että joo-o.. positiivinen ajattelu saattaa olla hyödyksi taistellessa sairauksia vastaan, mut kyl lääketiede osaa parhaan avun antaa vaikken itse lääkkeitä suostunut syömään masennukseeni.. itse aiheutettuihin sairauksiin ei kyl lukeudu ku enintään ehkä just just keuhkosyöpä tupakoitsijalla ja sekään ei välttämättä johdu siitä tupakoinnista..

      Lainaa

    36. Tulos: +109 (117 ääntä)
      Luumu: Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.
      Voi vittu nyt oikeesti. Tuu mun seuraksi huomisiin sytostaattihoitoihin niin jutellaan siitä kuinka hapan mun ja muiden sairastuneiden keho onkaan!! Hyvähän se on heitellä tuollasta hippipaskahuuhaata kun ei tiedä asiasta yhtään mitään. Saatana.

      Lainaa

    37. Tulos: -17 (51 ääntä)
      Kyllä se vaan niin on, että lapset on kotona opetettu sairastamaan.

      Lainaa

    38. Tulos: +18 (88 ääntä)
      Itseasiassa eikö siitäkin ole jotain tutkimusta että negatiivisilla ihmisillä, jotka rypee paskassa mielialassa, niin on paljon enemmän sairauksia? Onhan tuossa Kyllikin jutussa itseasiassa jotain perääkin, vaikka vähän väärin ehkä itseään ilmaisee.

      Lainaa

    39. Tulos: +82 (86 ääntä)
      Luumu: Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.
      Voi jumankauta nyt. Opiskele vähän ihmisen fysiologiaa äläkä usko kritiikittömästi kaikkea luonnontieteen laeista piittaamatonta sontaa mitä puoskarit nettiin suoltaa. Ihmisen elimistössä on oma tehokas puskurijärjestelmänsä joka estää pH:n heilahtelut (normaali vaihteluväli 7,35–7,45), koska pienikin pH:n muutos on elimistölle vaarallinen. Ruualla tai millään muillakaan ulkoisilla tekijöillä ei siis (luojan kiitos) pysty kehon pH-tasapainoon vaikuttamaan.

      Lainaa

    40. Tulos: +41 (45 ääntä)
      Ei ole kvanttifysiikkaa, ei. Kannattaa lukea aluksi "Ihmisen anatomia ja fysiologia", saa kalpean aavistuksen, miten monimutkainen kokonaisuus ihminen on.. Mutta eiköhän se lääketieteen Nobel ole jo tulossa hattarapäille, kas kun nämä viisaimmatkaan eivät aina 100% varmuudella tiedä esim. syövän aiheuttajaa.. Ainoa fakta on se, että syöpään sairastuvuus on 100%, eli kaikki sen saavat.... Jännää, eikö vaan? Se, että elinikä ei riitä siihen sairastumiseen, onkin toinen juttu.

      Lainaa

    41. Tulos: +42 (56 ääntä)
      Tuohon Kyllikin juttuun lisää, että oma asenne vaikuttaa paranemiseen. Oma ex-sulhaseni on luopunut toivosta ja uskoo, ettei parane. Sitä myötä on katkaissut kaikki kontaktit ihmisiin. Jos ihmisellä ei ole halua parantua, eikä usko että esim. terapiat ja lääkkeet toimi, tai ettei tule ikinä parantumaan, käy huonosti. Pitää olla edes jonkinlaista uskoa ja toivoa paremmasta. T: Terapiassa käyvä.

      Lainaa

    42. yli opisto hörho 10.2.2015 12:22
      Tulos: +30 (36 ääntä)
      Irene ei taida edes tietää mitä se "kvanttifysiikka" on. Olisi kyllä ihan hauska nähdä mitä nämä ihmiset tekisivät jos syövän saisivat. Ei siinä taida positiivisuus paljonkaan vaikuttaa mihinkään. Kaikenmaailman hihhuleita.

      Lainaa

    43. Tulos: +19 (27 ääntä)
      Ahdistaa, kun tuollaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa! Hyi! :<

      Lainaa

    44. Tulos: +44 (48 ääntä)
      Marsu: Harmi ettei Irene huudellut positiivisen ajattelun myötävaikutuksia äitini vatsaan. Olen siis sairas ja näemmä myös myrtsi.
      Sama vika. Kaksisuuntainen mielialahäiriöni johtuukin siis siitä, että ajattelen ja tunnen väärin, eikä geenivirheestä, joka vaikuttaa tahdosta riippumattoman hermoston kalium- ja natriumporttien toimintaan, kuten the Lancetissa julkaistu tutkimus osoitti: http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(12)62129-1/abstract

      Lainaa

    45. Tulos: +66 (68 ääntä)
      KVANTTIFYSIIKKAA. Ja tietenkään Irene ei ota kantaa syöpää sairastaviin lapsiin. "Mun ajatukset on kvanttifysiikkaa, ts. en pysty itse vaikuttamaan niihin tai niiden totuudellisuuteen, jolloin en ole paha ihminen kun väitän, että 3-vuotias parantumatonta syöpää sairastava lapsi on sen itse itselleen aiheuttanut."

      Lainaa

    46. Tulos: +45 (49 ääntä)
      Humppaaja: Syöpä siis parantuu syömällä emäksistä pesuainetta “tarpeeksi”? Halleluja, maailma on pelastunut!
      Kun "kvanttifyysikko Irene" alkaa kehitellä omia teorioita, viis hän piittaa ihmisen biologiasta tai fysiologiasta ja menee paksulla mutulla. Sotkee "antioksidantin" eli hapettumisenestoaineen emäksiseen aineeseen. Sama kuin hoitaisi lipeällä hapon polttamaa haavaa. Syövät syntyvät solunjakautumisessa syntyneestä kopiointivirheestä. Kehittyy solu, josta puuttuu tuma tai telomeerit, jolloin solu jakautuu entistä nopeammin ja loputtomasti. Jos solunjakautumisesta muistaa edes yläasteella opetetut faktat, tajuaa, miten jumalattoman nopea ja virheille altis tuo kopiointi on. Jokaiselle meistä kehittyy syöpä, jos riittävän kauan elämme, Irenellekin. Ihmisellä ei toistaiseksi ole keinoa estää näitä kopiointivirheitä, paitsi välttämällä tunnettuja myrkkyjä kuten viinaa, tupakkaa, kemikaaleja ja säteilyä, eikä ajattelutapa todellakaan vaikuta solujen kopiointiin juuta tai jaata.

      Lainaa

    47. superior species 10.2.2015 13:13
      Tulos: +21 (43 ääntä)
      Onhan Kyllikki todellakin jäljillä. Mieli ja keho käyvät käsi kädessä. Mitään hapan-keho-paskaa en tähän lähe lyömään mukaan. Ihan yksinkertaisesti vaan positiivinen ajattelu ja tahto voittaa rypemisen ja voivottelun.

      Lainaa

    48. Tulos: +40 (44 ääntä)
      tege: Itseasiassa eikö siitäkin ole jotain tutkimusta että negatiivisilla ihmisillä, jotka rypee paskassa mielialassa, niin on paljon enemmän sairauksia? Onhan tuossa Kyllikin jutussa itseasiassa jotain perääkin, vaikka vähän väärin ehkä itseään ilmaisee.
      Tätini on ääripositiivinen vanhus. Hänellä on halvaantunut vaikka mikä, joka paikasta leikelty ja viety ambulla milloin mihinkin. Koskaan ei valita sairauksistaan eikä kuormita terkkaria kuin oikeassa hädässä. Ihmettelee sitä, kuinka ikätoverinsa eivät muusta puhukaan kuin vaivoistaan. Jos otetaan samojen vaivojen vaivaama perusvalittaja, niin miten tällainen käyttäytyy? No varmasti on joka päivä pari kertaa terkkarin jonossa milloin mistäkin syystä ja luo tilastoja omalla tavallaan. Ts. jos otetaan negatiivinen perusihminen ja positiivinen vastaava, se ikuinen valittaja on tilastojen mukaan ihan huomattavasti sairaampi kuin se joka ei valita. Eli ei ne pessimistit oikeasti ole sen sairaampia, ne vaan tekee niitä tilastoja. Samaa syssyyn todettava, että toki mielen vaikutus on tutkimaton. Ajatuksen voimalla paranee tavallaan flunssakin nopeammin (tai ainakin se tuntuu siltä kun ei oireitaan jatkuvasti etsi ja kyttää), mutta noiden vakavien sairausten suhteen lienee vähän eri asia.

      Lainaa

    49. Tulos: +33 (35 ääntä)
      Kvanttifysiikkaa? Voi nyt helvetti sentää. En käsitä mite aina voi uudestaa ja uudestaa yllättyy joittenki ihmisten typeryydestä. Ja tuolla irenen ylimielisellä asenteella, pitäs ittellään olla 6 eri syöpää, kuppa ja spitaali jos toi ajatuspaska pitäis paikkansa.

      Lainaa

    50. Tulos: +20 (38 ääntä)
      sain Irenen kirjotuksista syövän :(

      Lainaa

    51. Tulos: +25 (29 ääntä)
      On se kyllä harvinaisen tyhmää väittää, että syöpä olisi mitenkään oma vika. Luulisi sitä vuonna 2015 tämän jo olevan historiaa, mutta ei. Toivottavasti Irene ei jaa viisauksiaan muualla kuin Facebookin kommenteissa. Ja Kyllikillä on kyllä siinä mielessä ihan idea, että ihminen ei voi parantua, jos ei itse siihen usko. Ketään ei voi pelastaa elleivät he itse tätä toivo. Jaloilleen ei yksin nousta, mutta oma panoskin vaaditaan. Joidenkin ihmisten kohdalla uhriksi heittäytyminen kyllä on tekniikka vastuusta vapautumiseen, mutta näissä tapauksissa ei ole kyse mielenterveydellisistä ongelmista vaan silkasta vastuuttomuudesta.

      Lainaa

    52. Tulos: +29 (35 ääntä)
      Jos kaikki kehon vammat ovat itseaiheutettuja, niin onko päähän kohdistuneen lyönnin seurauksena tullut musta silmä sitten pohjimmiltaan uhrin oma vika. Pitääpä muistaa ajatella positiivisesti niin ei satu ensi kerralla kun saa turpiinsa.

      Lainaa

    53. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Ei oo kaikki kotona jos tuollaista aatelee. Kyllä, lääketieteessä käytetään joskus apuna lumelääkettä, ja sillä esim. varmistetaan ettei ihmisen oma keho huijaa ihmistä tekemällä esim. olematonta kipua. Mutta sillä ei paranneta syöpää eikä välilevynpullistumia. Irene, hävettää sun puolesta.

      Lainaa

    54. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Kyl tämä muuten on sama Irene, mikä on esiintynyt aikasemmissakin kommenteissa. Ireneltä löytyy Elisa niminen sisko. Ja ei ikävä kyllä Irene on ihan tosissaan. Tätä jatkui 4. screenshotin verran mutta tuossapa ne tärkeimmät. Irene laittoi vielä linkin mielen parantavasta voimasta ja poistui keskustelusta.

      Lainaa

    55. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Saapastelija: Kyllä aina sylettää kun kvanttifysiikkaa käytetään tekosyynä ties mihin. Ja ihan vaan siksi että useimmat ihmiset ei sitä ymmärrä niin siitä voi selittää vaikka mitä soopaa ja joku uskoo.
      Ei kvanttifysiikkaa tarvitse ymmärtää tajutakseen että Irene & kumppanit ovat pahemman kerran sekaisin.

      Lainaa

    56. Tulos: +35 (37 ääntä)
      syöpä: sain Irenen kirjotuksista syövän
      Mutta koska syöpä on sairastuneen oma vika, sinun täytyy siis olla Irene.

      Lainaa

    57. Tulos: +15 (23 ääntä)
      Luumu: Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.
      syö pääs

      Lainaa

    58. Terveysongelmat 10.2.2015 17:34
      Tulos: +43 (45 ääntä)
      On siis omaa syytäni, kun syntyessäni sairastin jo valmiiksi kilpirauhasen vajaatoimintaa. Kohdussa kivasti ryvin itsesäälissä ja ajattelin negatiivisesti. Vai onkohan se sittenkin äitini vika?

      Lainaa

    59. Tulos: +63 (65 ääntä)
      Terveysongelmat: On siis omaa syytäni, kun syntyessäni sairastin jo valmiiksi kilpirauhasen vajaatoimintaa. Kohdussa kivasti ryvin itsesäälissä ja ajattelin negatiivisesti. Vai onkohan se sittenkin äitini vika?
      Tai isäsi. Olit jo siittiönä negatiivinen :D

      Lainaa

    60. Tulos: +23 (23 ääntä)
      Luumu: Kyllähän Kyllikki tässä on oikean asian jäljillä. Tosin syövän saa vain ne henkilöt, joilla on hapan keho, koska syöpäsolut viihtyy vain happamessa ympäristössä. Muuttamalla kehon happamuuden emäksiseen, syöpäsolut kuolevat väkisin. Aika simppeliä. Syöpä ei ole enää todellakaan mikään kuolemantuomio, nyt kun tiedetään mistä se johtuu.
      Ei pidä paikkaansa. Luepa tästä linkistä: http://scienceblog.cancerresearchuk.org/2014/03/24/dont-believe-the-hype-10-persistent-cancer-myths-debunked/#acidic-diets Kuka tahansa voi tänä päivänä kirjoittaa terveyskirjan ja kehittää "terveyttä edistäviä" tuotteita. Kannattaa muistaa olla kriittinen. Syövän kohdalla mitään "simppeliä" ratkaisua ei ole vielä keksitty.

      Lainaa

    61. P.M. Petäjä 10.2.2015 19:24
      Tulos: -42 (52 ääntä)
      Yllättäen taas naiset pätemässä sielunhoitohömppäänsä...

      Lainaa

    62. Tulos: +30 (34 ääntä)
      tunnen pari syöpälasta, jotka on ilosempii ku "terveet"lapset, ja niitteen asenteesta pitäis oppia ite kenenki :o tää teoria ei nyt ihan käy järkeen...

      Lainaa

    63. Tulos: +7 (9 ääntä)
      ainiin ja tädillä ei oo mitään vakavaa saurautta, niinku näillä lapsilla mitä tunnen, mutta joka ikisestä asiata pitää valittaa ja kaikki on aina huonosti ja joka paikkaan sattuu. siin oon miettiny, että auttasko vähän jos muuttas asennettaan? ettei aina ajattelis niistä kaikista pahinta. että tavallaan tässä jutussa ollaan lähellä totuutta, muttei todelladaan totuudessa

      Lainaa

    64. Tulos: +23 (27 ääntä)
      Minä synnyin sairaana, eli osasin ajatella jo ennen syntymääni.

      Lainaa

    65. Tulos: +54 (56 ääntä)
      Päivitys: Kyseessä on sittenkin se Irene. Viimeisestä tapauksesta on sen verran aikaa, että Irenen sukunimi oli ehtinyt vaihtua tässä välissä.

      Lainaa

    66. apatiatyttö 10.2.2015 21:32
      Tulos: +24 (26 ääntä)
      Ai että asennevammasta on vaan kyse? Se kipu ja särky ei kuule katoa mihinkään sillä, että yrittää naama irvessä väkisin hymyillä ja toteaa vaan, että eteenpäin sanoi mummo lumessa. Jos ihminen vaikkapa kokee jotain oikeasti traumatisoivaa, niin ihmisestä voi tulla dissosiaativinen ja psyykkiset ongelmat ilmenevät fyysisinä vaivoina, ja sitä ei yhdessä yössä todellakaan ratkaista . Voin kokemuksesta sanoa, että kun kellon ympäri on jatkuvaa hengenahdistusta, kipuja, huimausta, hikoilua ja vapinaa yms, siinä ei todellakaan auta, että joku tulee siihen viereen vähättelemään ja sättimään, että menes nyt lenkille ja korjaa toi asennevammas niin kyl helpottaa. Tyypillistä empatikyvyttömien keksimää potaskaa, kun toisen ongelmat on lähinnä rasite itselle. Ja mitä tulee Ireneen. Tyypillinen Rhonda Byrnen Salaisuuteen ja muuhun pseudotiedepaskaan haksahtanut tampio, jolle oikea tiede on vaan liian monimutkasta ja todellisuus liian synkkää. Holier than thou -kompleksi, todellisuuden taju pahasti karkuteillä.
      lol: ainiin ja tädillä ei oo mitään vakavaa saurautta, niinku näillä lapsilla mitä tunnen, mutta joka ikisestä asiata pitää valittaa ja kaikki on aina huonosti ja joka paikkaan sattuu. siin oon miettiny, että auttasko vähän jos muuttas asennettaan? ettei aina ajattelis niistä kaikista pahinta. että tavallaan tässä jutussa ollaan lähellä totuutta, muttei todelladaan totuudessa

      Lainaa

    67. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Nojoo..en sanos että syöpä on koskaan oma vika... toki jos polttaa tupakkaa sen 40 vuotta topan päivässä ja saa keuhkosyövän, nii siinä tapauksessa voi miettiä onko omat tavat ollu osittai syynä, mutta yhtälailla keuhkosyövän voi saada sellanen joka ei oo koskaan polttanu. Niiku terveellisesti elävä ihminen ylipäätää voi saaha minkä tahansa kamalan sairauden. Ja sillä ei oo mitää tekemistä ajatusmaailman tai asennoitumisen kanssa. Ainoot taudit mistä vois sanoo että oma vika on sukupuolitaudit. Eikä nekää aina.

      Lainaa

    68. Tulos: +16 (18 ääntä)
      susanna: Entä jos joku on jo syntyessään sairas? Ovatko nämä vauvat täysiä pessimistejä kun kerran jo kohdussa täynnä negatiivisuutta ja patoutunutta vihaa? Vai johtuuko se vanhempien negatiivisista ajatuksista hedelmöityksen aikana?
      Ei apua, repesin ihan täysin mielikuvalle hedelmöityksen aikaisesta negatiivisuudesta.

      Lainaa

    69. Tulos: +8 (10 ääntä)
      susanna: Entä jos joku on jo syntyessään sairas? Ovatko nämä vauvat täysiä pessimistejä kun kerran jo kohdussa täynnä negatiivisuutta ja patoutunutta vihaa? Vai johtuuko se vanhempien negatiivisista ajatuksista hedelmöityksen aikana?
      Ilmeisesti edellisen elämän ajatuksista nämä.

      Lainaa

    70. Tulos: +11 (13 ääntä)
      apatiatyttö: Ja mitä tulee Ireneen. Tyypillinen Rhonda Byrnen Salaisuuteen ja muuhun pseudotiedepaskaan haksahtanut tampio, jolle oikea tiede on vaan liian monimutkasta ja todellisuus liian synkkää. Holier than thou -kompleksi, todellisuuden taju pahasti karkuteillä.
      Tämän innoittamana tutustuin tuohon Salaisuuteen ja Rhonda Byrne ilmeisestikin todella yrittää perustella hömppänsä kvanttifysiikalla (siinä epäonnistuen). Voi jummi. Onko nyt tosiaankin niin että Irene perustaa väitteensä johonkin hassuun self help -oppaaseen?

      Lainaa

    71. Satunnainen randomi 11.2.2015 1:41
      Tulos: +3 (11 ääntä)
      susanna: Entä jos joku on jo syntyessään sairas? Ovatko nämä vauvat täysiä pessimistejä kun kerran jo kohdussa täynnä negatiivisuutta ja patoutunutta vihaa? Vai johtuuko se vanhempien negatiivisista ajatuksista hedelmöityksen aikana?
      En nyt enää muista kenen mahtiajatus takavuosina tämä oli, mutta masennus ja skitsofrenia yms ovat synnynnäisiä eli jos jollakulla on vaikka masennus niin se on alunperinkin syntynyt depis päällä... tai skitsoilla on ollut aistiharhoja ja vaikeuksia hahmottaa asioiden syy-seuraussuhteita jo kohdussa. Selittää miksi jotkut sairastuvat syöpään jopa ennen kuin syntyvät. Mutta toisaalta, osa heistä kuolee syöpään ennen kuin skitsofreniasta on haittaa ihmissuhteille, tai ennen kuin ehtii päätyä itsariin masennuksen vuoksi. Jumala on varmasti suuressa hyvyydestä tarkoittanut niin. Sillain sen täytyy olla. Ja nyt lukemaan kvanttifysiikkaa... Onkohan aiheesta niin korkeaa opusta että se käsittelisi tätä osa-aluetta syventävästi?

      Lainaa

    72. Satunnainen randomi 11.2.2015 1:56
      Tulos: +15 (15 ääntä)
      Mulleri: Sama vika. Kaksisuuntainen mielialahäiriöni johtuukin siis siitä, että ajattelen ja tunnen väärin, eikä geenivirheestä, joka vaikuttaa tahdosta riippumattoman hermoston kalium- ja natriumporttien toimintaan, kuten the Lancetissa julkaistu tutkimus osoitti: http://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(12)62129-1/abstract
      Ei kun se geenivirhe johtuu siitä kun sä ajattelet ja tunnet väärin. Skitsofrenia ja paranoiakin johtuu siitä että on erilaisia harhoja. Masennus johtuu siitä että hautoo itsaria. Terveeksi tulee kun lakkaa syömästä lääkkeitä, koska terveet eivät käytä lääkkeitä.

      Lainaa

    73. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Pekka Kana: Ei ihmekään jos olet sairas jos olet äitisi vatsassa elellyt. Itse kehityin kohdussa ja olen terve kuin pukki.
      No haaroväliinkö Irenen olisi kuulunut huudella? :D

      Lainaa

    74. Tulos: +5 (7 ääntä)
      PippeliTuoksuuIhanalta: Sori mut oot lisäravinnepropagandan uhri. Ihmiskeholla on mieletön puskurointikyky, mutta joku “ravitsemusasiantuntija” päätti keksiä rahareiän sepittämällä tarinoita siitä kuinka esim. kolajuomat laskevat kehon happamuutta ja samaan syssyyn, että kaikki happamat hedelmät, vihannekset, juomat ym. on suoraan saatanasta kun pistävät kehon emäkset vituralleen. Sitten alkoi löytyä lisäravinneliikkeestä näitä“Palauta kehosi pH luonnolliseksi!” – jauheita ja pilsuja, joita ostavat sokeat rahka-kananmuna-recovery-maltodextriini-krea-arginiini-beta-alaniini-karnosiini-raejuusto-hera-kanarintafile-amino-bulk-energizer-proteinmix-fitnesshörhöbimbot ja viherterveys-chlorella-go green-raw food-spirulina-terveyssmoothie-cocovi-superfood-acaiberry-maca-pakuri-ruohonjuuri-luomuhipit perse kiimassa. Maailmanlaajuisesta miljoonabisneksestä kun on kyse niin hölmöiltä rahat pois. Kyllä se oikea emäs-happotasapaino pysyy kondiksessa ilman JuttaSuperDieettiMassFitnessTukkuBullMentulaWheyheyFast- tuotteita, joita mainostavat kaikenmaailman bimbot ja blogistit, jotka ottavat joka päivä kuvia salisuorituksensa jälkeen piukoissa trikoissa samassa asennossa saman peilin edessä sama mutruhuuli-ilme naamalla ja uusin iFööni kourassa. Sitten postaillaan kuvat jokaiseen sossumediaan insta, face jne. ja kerätään sponsoreilta massit. Jos jää yksikin pilsu ottamatta niin heti on lihakset pilalla, hiilareita liikaa perseessä, rasvat vyötäröllä, maitohapot aivoissa ja emättimen pH epätasapainossa. Miten ihmiskunta pärjäsikään ennen tätä lisäravinne-supplement-aikakautta…
      Tiedän ihmisiä, jotka uskovat näihin arginiinilitkuihin ja muuhun huuhaapaskaan. Samat ihmiset kyselee esim. raskaana olemisia teepussilta ja poistavat jotan vtn maasäteilyä tai huonoa energiaa pyörittämällä langan päässä pyörivällä sormuksella. Ihan täyttä paskaa.

      Lainaa

    75. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Irene on kyllä jo helvetin kaukana siitä "positiivisen asenteen kanssa parantuminen tuntuu helpommalta/mukavammalta/etc" ajattelusta.

      Lainaa

    76. Tulos: -6 (22 ääntä)
      Suurin osa syövistä on valitettavasti itseaiheutettuja. Huono syöminen, tupakointi, alkoholi, sokeri... Siihen vielä muut huonot elämäntavat. Ja EI, en väitä että kaikki syövät johtuu vaan noista asioista, kuitenkin länsimaissa nuo sairaudet jyllää, koska täällä syödään päin helvettiä.

      Lainaa

    77. Tulos: +19 (23 ääntä)
      FMteam: Päivitys: Kyseessä on sittenkin se Irene. Viimeisestä tapauksesta on sen verran aikaa, että Irenen sukunimi oli ehtinyt vaihtua tässä välissä.
      JAa-a, toivottavasti sukunimi ei vaihtunut sen takia, että joku aatu on suostunut tollasen ottaan itselleen vaimoksi.

      Lainaa

    78. Tulos: +10 (14 ääntä)
      tege: Itseasiassa eikö siitäkin ole jotain tutkimusta että negatiivisilla ihmisillä, jotka rypee paskassa mielialassa, niin on paljon enemmän sairauksia? Onhan tuossa Kyllikin jutussa itseasiassa jotain perääkin, vaikka vähän väärin ehkä itseään ilmaisee.
      Niin, se paska mielialakin on varmaan itseaiheutettua. Eihän kukaan nyt iloinen tai onnellinen haluaisi olla.

      Lainaa

    79. mietin vain 11.2.2015 16:17
      Tulos: -10 (16 ääntä)
      Kala: Ajattelin välittömästi Ireneä jo nähdessäni mokan otsikon. Ja sitten mokassa vielä luki Irenen nimi, asian piti olla sillä selvä, Irene on palannut. Mutta ei. Siis miten on mahdollista, että tuo ei ole The Irene?
      eikö se lue tuolla että ''onkin kuin onki sama irene''...

      Lainaa

    80. Tulos: +9 (11 ääntä)
      mietin vain: eikö se lue tuolla että ”onkin kuin onki sama irene”…
      Kun tuo kommentti laitettiin ei teksti vielä todennäköisesti ollut siinä (se siis tuli myöhemmin kuin itse kuva).

      Lainaa

    81. Tulos: +8 (16 ääntä)
      Tottahan se on, että jos asenne on positiivinen ja jaksaa taistella, niin paranemismahdollisuudet ovat varmasti paremmat kuin ihmisellä, joka jää masentuneena sängynpohjalle makaamaan ja odottamaan kuolemaa. Muuhun Irenen suoltamaan paskaan en jaksa edes ottaa kantaa, rupesi päähän sattumaan sen verran paljon.

      Lainaa

    82. Jacktheripper 12.2.2015 10:51
      Tulos: -16 (24 ääntä)
      Humppaaja: Syöpä siis parantuu syömällä emäksistä pesuainetta “tarpeeksi”? Halleluja, maailma on pelastunut!
      Ei, kuka idiootti nyt syö pesuainetta tai on niin idiootti että haluaa käsittää asian näin paljon väärin?! Vaan syödään kasviksia ja hedelmiä, jotka muttavat kehon happamuuden happamesta emäksiseen.

      Lainaa

    83. Tulos: -25 (29 ääntä)
      Mursu: Ei pidä paikkaansa. Luepa tästä linkistä: http://scienceblog.cancerresearchuk.org/2014/03/24/dont-believe-the-hype-10-persistent-cancer-myths-debunked/#acidic-diets Kuka tahansa voi tänä päivänä kirjoittaa terveyskirjan ja kehittää “terveyttä edistäviä” tuotteita. Kannattaa muistaa olla kriittinen. Syövän kohdalla mitään “simppeliä” ratkaisua ei ole vielä keksitty.
      Suosittelen sinua ottamaan tarkemmin asioista selvää. Syöpä on osattu hoitaa jo vuosia, mutta koska tämä hoitomuoto ei tuo lääketeollisuudelle rahaa, se on yritetty pitää salassa. Ja hyvin onkin, suuri yleisö on edelleen siiä uskossa, että syöpää ei pystytä hoitamaan!

      Lainaa

    84. Tulos: -19 (31 ääntä)
      PippeliTuoksuuIhanalta: Sori mut oot lisäravinnepropagandan uhri. Ihmiskeholla on mieletön puskurointikyky, mutta joku “ravitsemusasiantuntija” päätti keksiä rahareiän sepittämällä tarinoita siitä kuinka esim. kolajuomat laskevat kehon happamuutta ja samaan syssyyn, että kaikki happamat hedelmät, vihannekset, juomat ym. on suoraan saatanasta kun pistävät kehon emäkset vituralleen. Sitten alkoi löytyä lisäravinneliikkeestä näitä“Palauta kehosi pH luonnolliseksi!” – jauheita ja pilsuja, joita ostavat sokeat rahka-kananmuna-recovery-maltodextriini-krea-arginiini-beta-alaniini-karnosiini-raejuusto-hera-kanarintafile-amino-bulk-energizer-proteinmix-fitnesshörhöbimbot ja viherterveys-chlorella-go green-raw food-spirulina-terveyssmoothie-cocovi-superfood-acaiberry-maca-pakuri-ruohonjuuri-luomuhipit perse kiimassa. Maailmanlaajuisesta miljoonabisneksestä kun on kyse niin hölmöiltä rahat pois. Kyllä se oikea emäs-happotasapaino pysyy kondiksessa ilman JuttaSuperDieettiMassFitnessTukkuBullMentulaWheyheyFast- tuotteita, joita mainostavat kaikenmaailman bimbot ja blogistit, jotka ottavat joka päivä kuvia salisuorituksensa jälkeen piukoissa trikoissa samassa asennossa saman peilin edessä sama mutruhuuli-ilme naamalla ja uusin iFööni kourassa. Sitten postaillaan kuvat jokaiseen sossumediaan insta, face jne. ja kerätään sponsoreilta massit. Jos jää yksikin pilsu ottamatta niin heti on lihakset pilalla, hiilareita liikaa perseessä, rasvat vyötäröllä, maitohapot aivoissa ja emättimen pH epätasapainossa. Miten ihmiskunta pärjäsikään ennen tätä lisäravinne-supplement-aikakautta…
      Voivoi, kuka on puhunut noista hömpötyksistä? Taisin sanoa, että kasviksia syömällä. Ihminen on mahtava koneisto, joka pystyy parantamaan itse itsensä monesti ilman mitään lääkkeitä ym. jos se saa riittävästi hyvätasoista ravintoa, niin kuin esim. kasviksia ja hedelmiä, jotka pitävät sen ph arvon riittävän emäksisenä. Ei kai nyt kukaan hullu maksa millekään "gurulle" tai Jutalle rahoija joistain tuollaisista, kun kaupan hevi-osastolta saa samat tuotteet halvalla. Ottakaa ihmiset selvää näistä asioista, ei jaksa vääntää ratakiskosta idiooteille! Huoh!

      Lainaa

    85. Tulos: -29 (35 ääntä)
      pakko sanoa että kyllä irene on oikeassa brothers from another mothers. lapsi 2v on aivan yhtä tietoinen olemus kuin sinä siellä ruudun toisella puolella niiden silmien takana kuka ymmärtää tämän tekstin jota kirjoitan. mitä nämä neitot haluaa tässä kvanttifysiikasta kertoa on se että aikanaan esimerkiksi ainstaini ja sen kaveri tinkasi oli siitä että kun otetaan kaksi laatikkoa, ja toiseen laatikkoon(1) laitetaan vasemman käden hanska, ja toiseen laatikkoon (2) laitetaan oikean käden hanska niin onko siellä laatikossa numero (1) vasemman käden hanska sisällä kun tarkkailija ei sitä näe, vai onko siellä oikean käden hanska, vai onko siellä mitään sisällä vai mitä siellä on... kun kumpikin oli kyllästynyt tinkaan jossa toinen on sitä mieltä että laatikossa numero (1) on vasemman käden hanska ja toinen oli sitä mieltä että siellä on joko jotain tai ei mitään tai mitä vain siitä väliltä, niin he päättivät testata käytännössä mitä siellä oli.. pojjaat sitten väsäilivät kojeen jolla pystyivät pieniä pieniä hiukkasia "materiaa" ampumaan ympäriinsä ja katsoivat pysyykö se aina se materia samana. no en jaksa kovin tarkkaan selittää että tulisimmat pääsevät nopeampaa pätemään mutta kun testit olivat tehty, selvisi että molemmat on oikeassa. laatikossa (1) on kuin onkin vasemman käden hanska. mutta samaan aikaan siellä ei myöskään ole mitään ja siellä on myös kaikki. tarkoittaa sitä että kun SINÄ TARKKAILIJA (jotkut ovat ymmärtäneet että tarkkailija on jumala, loihan se jumala meidät kuvakseen eikä mitään sen vähemmäksi) ET KATSO KUUTA NIIN KUU LOPETTAA OLEMASSA OLONSA. samaan aikaan hän kuka sanoo että kun en katso kuuhun niin se on siellä. hän on aivan yhtä oikeassa. kvanttimaailma muuttuu tarkkailijan (jumala) mukaan. joten jos päätät (tiedät) että laatikossasi on runkku paperia, se on siellä, varsin loogista. mutta miten sinä tiedät jollet katso? JA SILLÄ HETKELLÄ KUN KATSOT, SAATTAA OLLA ETTÄ PÄÄTÄT MITÄ SINÄ KATSOT.

      Lainaa

    86. Tulos: -11 (17 ääntä)
      Miten ihmiskunta pärjäsikään ennen tätä lisäravinne-supplement-aikakautta…
      Syömällä puhdasta, prosessoimatonta ja luonnonmukaista ruokaa. Sitä ei ole nykypäiväinen ruokavalio suurimmalla osalla nähnytkään ja just siks täytyy vetää niitä "superfoodeja" ja ihmeellisiä dieettejä, kun perusruokavalio ei ole kunnossa.

      Lainaa

    87. Tulos: +16 (18 ääntä)
      Luumu: Suosittelen sinua ottamaan tarkemmin asioista selvää. Syöpä on osattu hoitaa jo vuosia, mutta koska tämä hoitomuoto ei tuo lääketeollisuudelle rahaa, se on yritetty pitää salassa. Ja hyvin onkin, suuri yleisö on edelleen siiä uskossa, että syöpää ei pystytä hoitamaan!
      Et tainnut lukea/ymmärtää Mursun linkin sisältöä ollenkaan. Kun "otetaan asioista selvää", pitäisi prosessiin kuulua myös lähdekriittisyys, kaikkea pitäisi kyseenalaistaa niin kauan, että useampi luotettava lähde todistaa sen joko todeksi tai epätodeksi. Toisaalta, mitäpä minä tässä paasaan, uskokoon kukin mihin tahansa haluamaansa paskanjauhantaan.

      Lainaa

    88. Tulos: +14 (16 ääntä)
      Luumu: Suosittelen sinua ottamaan tarkemmin asioista selvää. Syöpä on osattu hoitaa jo vuosia, mutta koska tämä hoitomuoto ei tuo lääketeollisuudelle rahaa, se on yritetty pitää salassa. Ja hyvin onkin, suuri yleisö on edelleen siiä uskossa, että syöpää ei pystytä hoitamaan!
      Minähän otin selvää ja luin tiedesivulta, joka perustuu viimeisimpään tutkimustietoon. Sieltä linkistä löytyy yksinkertainen selitys, miksi kehon happamuutta ei voi säädellä ruokavalion avulla. Nykypäivänä lääketiede ei ole mitään salatietoa, vaan jokainen voi netistä itse lukea asioista. Jos jostain aiheesta on ristiriitaisia tutkimustuloksia, siitä voidaan kiistellä. Mutta sitä en usko, että meiltä pimitetään näin suurta ja tärkeää tietoa. Siellä linkissä on muuten mainittu myös tuo "syöpään on jo parannuskeino"-teoriasi... Ja syövälle muuten on moniakin hoitomuotoja, mutta kasvisten syöminen ei ole yksi niistä. (Vaikka onkin toki muuten terveellistä.)

      Lainaa

    89. Tulos: +8 (10 ääntä)
      Nää on just niitä samoja ihmisiä, jotka hoitaa melanoomaansa juomalla omaa pissaansa, kylpemällä siinä ja pesemällä sillä kroppansa, hiuksensa ja silmänsä. Jep, tosijuttu on! Näin telkkarissa, eli sen täytyy toimia! Tosiaan joskus toivon, että darwinismi toteutuisi nyky-yhteiskunnassa, että tämmöset new age hihhulipellet poistuisivat luonnonvalinnan kautta, eivätkä levittäisi sanallista syöpää ympärillä oleviin ihmisiin. Ns. Survival of the fittest.

      Lainaa

    90. Tulos: +14 (16 ääntä)
      Yksi tuttava hurahti reikihoitoihin, ja kun hänen tyttärensä sairastui syöpään, tämä nainen oli kivenkovaan sitä mieltä, että tytär on itse aiheuttanut syöpänsä turhalla stressaamisella. Huh huh! Jos saisin syövän, ja mun äiti toteais siihen, että "itse aiheutettu!" pistäisin välit poikki. Sen verran törkeää tuollainen ajattelu.

      Lainaa

    91. Tulos: -8 (10 ääntä)
      Tuliko kenellekään mieleen että Irenen kommentti olisi voinut olla sarkastinen? :D Jos ei, niin sitten on syytä huolestua.

      Lainaa

    92. Tulos: +8 (10 ääntä)
      TT: Tuliko kenellekään mieleen että Irenen kommentti olisi voinut olla sarkastinen? Jos ei, niin sitten on syytä huolestua.
      Tunnen Irenen ja luultavasti ja valitettavasti tuo ei ollut sarkasmia.

      Lainaa

    93. Tulos: -9 (13 ääntä)
      http://www.kuutarha.fi/luontaishoidot/juttuarkisto/keho-ja-mieli/kehosi_paljastaa_mielesi/ http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/antti-heikkila--nain-mielipaha-aiheuttaa-sairauksia/132580

      Lainaa

    94. Tulos: -11 (15 ääntä)
      Kaikki ajatukset ja tunteet muuntuvat kemiallisiksi aineiksi, jotka leviävät kaikkialle kehoon muuttaen solujen kemiallisia koostumuksia ja käyttäytymistä. Ajatuksissa on energiaa, tunteissa on energiaa. Ilmaisematta jätetyt tunteet uppoavat kehoon; ne viedään ikäänkuin syvemmälle, kunnes ne tulevat näkyviin fyysisen kehon kautta

      Lainaa

    95. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Jacktheripper: Ei, kuka idiootti nyt syö pesuainetta tai on niin idiootti että haluaa käsittää asian näin paljon väärin?! Vaan syödään kasviksia ja hedelmiä, jotka muttavat kehon happamuuden happamesta emäksiseen.
      Ei kasvistensyönti paranna syöpää. Jos näin olis nii eiköhän kaikki syöpää sairastavat tekis sitä... Tuttu joka oli ollu +15 vuotta kasvissyöjä kuoli syöpään viime vuonna. Tottakai rehujen syönti on terveellistä mut ei auta tähän asiaa.

      Lainaa

    96. Tulos: -9 (11 ääntä)
      Irene oli jäljillä, mutta selitti asian väärin. Sitä myötä muiden ihmisten egot rupesivat vastahankaamaan niinkuin yleensä, jos ei ymmärrä. Irenen ego halusi levittää "sanomaa", jota hän ei ehkä itsekään täysin älyä. Ne asiat ovat paljon monimutkaisempia, kuin mitä Irene antoi ymmärtää. Kanttifysiikka antaa hyvin kuvaa meistä ja elämästä yleensä, mutta kaikki eivät silläkään selity. Mutta onhan se asia niin, että olemme vain energiahiukkasia ja todellisuudessa pelkkää tyhjää, jos tiedettä vähänkin ymmärtää. Joten myös syöpä on tyhjää, eikä näin ollen mitään. Me luomme siitä todellisuuden ja on meille totta. Se on meille myös sitä kautta hengenvaarallista.

      Lainaa

    97. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Itselläni, äidilläni ja veljelläni vakavia mielenterveysongelmia, serkkuni teki itsemurhan. Kaverin 1-vuotias tyttö kärsii lääkeresistentistä infantiilispasmista, eikä vieläkään osaa edes ryömiä. Että suksi Kyllikki kuuseen ♡

      Lainaa

    98. Tulos: +5 (7 ääntä)
      Niin ja Irene kans ♡

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: syöpä, sairaus