Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vauva vai taapero?

Face-mamma hämmentää yleisöään oudolla kysymyksellä.
Vauva vai taapero?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 49 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -574 (668 ääntä)
      Veera varmaan aatteli että halukkaat voivat antaa oman mielipiteensä asiasta tykkäämällä haluamaansa Veeran kommentivastausta. Aika hankalasti kuitenkin selitetty.

      Lainaa

    2. Tulos: +803 (823 ääntä)
      perkule: Veera varmaan aatteli että halukkaat voivat antaa oman mielipiteensä asiasta tykkäämällä haluamaansa Veeran kommentivastausta. Aika hankalasti kuitenkin selitetty.
      No se nyt tuli kaikille selväksi. Ongelma oli siinä, että Veeran antamat vaihtoehdot eivät sopineet kysymykseen.

      Lainaa

    3. Tulos: +321 (369 ääntä)
      Yleisesti tuohon Äitylit ryhmään viitaten, lisääntymiseen olisi hyvä saada jonkinlainen älykkyysosamääräraja. Joskus niin pehmeitä juttuja siitä ryhmästä lukenut, että en haluaisi että kukaan heistä siirtää viisauksiaan jälkikasvulleen.

      Lainaa

    4. Tulos: -219 (299 ääntä)
      Mikäs tässä on muka vaikeaa? Onko 1-2 v vauva vai taapero, kyllä vai ei?

      Lainaa

    5. Tulos: +308 (316 ääntä)
      Itse en oikein ymmärtänyt vielä tuosta Veeran rautalangastakaan. Voihan se KYLLÄ tarkoittaa juuri toistakin vaihtoehtoa, tietenkin. Lieneekö ihmiskunnan lähihistorian kaikkien aikojen huonoin kysely? Sokerina iin päällä vielä Veera mollaa niitä, jotka eivät Veeraa ymmärrä. Voi sentään... Hennan kuvakommentti +++.

      Lainaa

    6. Tulos: +261 (269 ääntä)
      Auki jäi meikäläiselle tää järjen juoksu... Oletteko samaa mieltä, vastatkaa banaani tai omena.

      Lainaa

    7. Tulos: -31 (83 ääntä)
      Vauva on hyvää. Ja Taapero myös.

      Lainaa

    8. Tulos: +42 (52 ääntä)
      Saijan kommentti on kyl ihan paras :"D

      Lainaa

    9. Ministeri Nieminen 17.2.2015 6:24
      Tulos: +29 (51 ääntä)
      Mainoskissa ei juo piimää. Se on liian hapanta.

      Lainaa

    10. esko pertti 17.2.2015 6:40
      Tulos: -160 (218 ääntä)
      Antakaa Veeralle ymmärrystä. Hän on nainen.

      Lainaa

    11. S. aivartelija 17.2.2015 6:43
      Tulos: +90 (94 ääntä)
      Kyllä tälle on ihan virallinenkin määritelmä. Vauva on alle vuoden ikäinen lapsi sanakirjan mukaan.

      Lainaa

    12. Tulos: +116 (122 ääntä)
      Olen oppinut vihaamaan tuota kyynelet silmissä nauravaa hymiötä, koska sitä käytetään niin usein Veeran tapaan.

      Lainaa

    13. Korkeakoulutettu 17.2.2015 8:56
      Tulos: -19 (41 ääntä)
      jepjep: Yleisesti tuohon Äitylit ryhmään viitaten, lisääntymiseen olisi hyvä saada jonkinlainen älykkyysosamääräraja. Joskus niin pehmeitä juttuja siitä ryhmästä lukenut, että en haluaisi että kukaan heistä siirtää viisauksiaan jälkikasvulleen.
      Onneksi jälkipolvilla on taitoa suodattaa saamiansa oppeja. Mutta samoilla linjoilla olen. P.S Tutkimusten mukaan työväenluokka (pienituloiset) lisääntyvät toisiksi vähiten (ykkösenä yläluokka). Eniten lapsia hankitaan alemmassa keskiluokassa. Voi siis alkaa miettiä, missä kohdassa koulutus on mennyt vikaa...

      Lainaa

    14. Tulos: +50 (52 ääntä)
      Korkeakoulutettu: Onneksi jälkipolvilla on taitoa suodattaa saamiansa oppeja. Mutta samoilla linjoilla olen. P.S Tutkimusten mukaan työväenluokka (pienituloiset) lisääntyvät toisiksi vähiten (ykkösenä yläluokka). Eniten lapsia hankitaan alemmassa keskiluokassa. Voi siis alkaa miettiä, missä kohdassa koulutus on mennyt vikaa…
      Onkohan linkkiä tutkimukseen? Asia kiinnostaa.

      Lainaa

    15. Tulos: +108 (126 ääntä)
      perusana: Mikäs tässä on muka vaikeaa? Onko 1-2 v vauva vai taapero, kyllä vai ei?
      Voi luoja... :D Jos kysytään et onko 1-2v vauva vai taapero, vaihtoehdot pitää olla silloin "vauva" ja "taapero".

      Lainaa

    16. Tulos: -12 (60 ääntä)
      jepjep: Yleisesti tuohon Äitylit ryhmään viitaten, lisääntymiseen olisi hyvä saada jonkinlainen älykkyysosamääräraja. Joskus niin pehmeitä juttuja siitä ryhmästä lukenut, että en haluaisi että kukaan heistä siirtää viisauksiaan jälkikasvulleen.
      Ja yleisesti näihin feissarimokien lukijoihin ja ennenkaikkea kommentoijiin pätee kyllä se että huumorintajua ja ymmärrystä sarkasmista ei kyllä jaeta todellakaan kaikille. En tiedä oonko missään muualla nähnyt yhtä tosikkoa ja totista porukkaa kuin täällä :D

      Lainaa

    17. Tulos: +66 (74 ääntä)
      Timon: Auki jäi meikäläiselle tää järjen juoksu… Oletteko samaa mieltä, vastatkaa banaani tai omena.
      Olen.

      Lainaa

    18. Tulos: +166 (172 ääntä)
      Toi selitys oli kans epäselvä. Kyllä = Taaperoita. Ei = Taaperoita. Mikä se vauva vaihtoehto sitten on?

      Lainaa

    19. Tulos: +78 (84 ääntä)
      Timon: Auki jäi meikäläiselle tää järjen juoksu… Oletteko samaa mieltä, vastatkaa banaani tai omena.
      päärynä

      Lainaa

    20. Tulos: -47 (71 ääntä)
      Aissu: Toi selitys oli kans epäselvä. Kyllä = Taaperoita. Ei = Taaperoita. Mikä se vauva vaihtoehto sitten on?
      Kyllä = Taaperoita (ei ole vauvoja) Ei = Taaperoita (on vauvoja) Siellähän se vauvavaihtoehto on!

      Lainaa

    21. Tulos: +60 (68 ääntä)
      Ja juuri saimme lisävahvistusta Tiede-lehden artikkeliin, jossa kerrottiin ihmisen älyllisen geeniperimän heikkenevän. Tämä siis siitä syystä, että älyllisesti heikkolahjaisemmat ehtivät lisääntymään enemmän kuin lahjakkaat. Ja huom, en siis väitä kaikkia äitejä tyhmiksi, jos joku niin asian ymmärsi.

      Lainaa

    22. mörökölli minut vieköön 17.2.2015 14:55
      Tulos: +70 (88 ääntä)
      Mielestäni molemmat vaihtoehdot ovat vääriä. Kaikki alle 4-vuotiaat on rääpäleitä.

      Lainaa

    23. Tulos: +5 (21 ääntä)
      Pitäisikö voida ostaa lähimmäiselle lobotomialahjakortti? K/E

      Lainaa

    24. Tulos: -80 (110 ääntä)
      Joskus ihmettelen miksi naisilla on äänioikeus.

      Lainaa

    25. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Meinasin tykätä D:n kommentista. :D Tollaset epäselvästi itseään ilmaisevat yksilöt ei tajua vaikka niille kuinka monta kertaa sanois, ettei kukaan muu tajua mitä se tarkottaa.

      Lainaa

    26. Tulos: -40 (48 ääntä)
      Mä luulisin et selityksenä on enemmän Veeran lukihäiriö eikä varsinainen tyhmyys. Sellasen fiiliksen saa myöhemmistä kommenteista. Vauva vai taapero? / Vauva tai taapero? Jälkimmäiseen sopii vastaus kyllä vai ei.

      Lainaa

    27. Tulos: +1 (29 ääntä)
      Voi v*tun äitylit. Yhtä tyhmiä aina!

      Lainaa

    28. Tulos: +17 (39 ääntä)
      Hardlyfe: Mä luulisin et selityksenä on enemmän Veeran lukihäiriö eikä varsinainen tyhmyys. Sellasen fiiliksen saa myöhemmistä kommenteista. Vauva vai taapero? / Vauva tai taapero? Jälkimmäiseen sopii vastaus kyllä vai ei.
      Miten se siihen sopii vastaukseksi? "Vauva tai taapero?" -"Kyllä", ihan yhtä looginen vastauksena kuin ensimmäiseenkin kysymysasetteluun.

      Lainaa

    29. Tulos: +7 (29 ääntä)
      Tyhmillä on liikaa aikaa lisääntyä, kun niillä ei ole kunnianhimoa tehdä mitään muuta elämällään.

      Lainaa

    30. Tulos: +2 (22 ääntä)
      Nuo äitylit ryhmän jäsenet ovat oikeasta vajaita. Mitä helvettiä taas.

      Lainaa

    31. Tulos: +3 (23 ääntä)
      Korkeakoulutettu: Onneksi jälkipolvilla on taitoa suodattaa saamiansa oppeja. Mutta samoilla linjoilla olen. P.S Tutkimusten mukaan työväenluokka (pienituloiset) lisääntyvät toisiksi vähiten (ykkösenä yläluokka). Eniten lapsia hankitaan alemmassa keskiluokassa. Voi siis alkaa miettiä, missä kohdassa koulutus on mennyt vikaa…
      Minä = korkeakoulutettu, työväenluokkainen (toimihenkilö) ja alempaan keskiluokkaan kuuluva Naapuri = opistotason koulutettu, työväenluokkainen, ylempään keskiluokkaan kuuluva (merimies) Onneksi Suomessa ei ole yhteiskuntaluokkia, kuten "Korkeakoulutettu" toivoo. Olisit opiskellut siellä korkeakoulussa, mutta ei. Nyt tulet brassailemaan nettipalstalle yhteiskuntaluokkien ja koulutuksen suhteesta älyyn ja varallisuuteen. Ei todella toimi yhteiskuntaluokat Suomessa, kuten vaikkapa Britanniassa. Varallisuus, koulutus ja älykkyys eivät aina kulje käsi kädessä. Työväenluokka (omasta mielestäni ainakin 75% työläisistä) = pienituloiset?

      Lainaa

    32. Tulos: +6 (18 ääntä)
      Kurppa: Onkohan linkkiä tutkimukseen? Asia kiinnostaa.
      Ei kaikki tutkimukset ole netissä linkattavassa muodossa. Mitä jos luet vaikka kirjan "Luokaton Suomi?"

      Lainaa

    33. Satunnainen randomi 18.2.2015 2:50
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Alvin: Pitäisikö voida ostaa lähimmäiselle lobotomialahjakortti? K/E
      Canada

      Lainaa

    34. keksi-ikäinen ukko 18.2.2015 7:15
      Tulos: +9 (19 ääntä)
      Kaikkia kommentteja en jaksanut lukea, mutta alkuperäisen ongelman vastaus on: Riippuu yksilöstä. Ehkä kukaan ei ole tätä kertonut kun on niin triviaalia. Tietysti Veeran ongelmanasettelu on vähän hakusessa. Vauva muuttuu taaperoksi siinä vaiheessa kun oppii kävelemään, eli taapertaa ympäriinsä. Täten suurin osa 1-2 vuotiaista on keskimäärin taaperoita.

      Lainaa

    35. Tulos: 0 (8 ääntä)
      : Olen oppinut vihaamaan tuota kyynelet silmissä nauravaa hymiötä, koska sitä käytetään niin usein Veeran tapaan.
      Ei-graafisena tulee usein käytettyä, mutta graafiset hymiöt nyt ovat muutenkin kuraa.

      Lainaa

    36. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Ooh, eka kerta feissarimokissa! Keskustelussa Veera vielä moneen kertaan naureskeli miten muut ei tajua kysymystä :D

      Lainaa

    37. Tulos: -24 (32 ääntä)
      perkule: Veera varmaan aatteli että halukkaat voivat antaa oman mielipiteensä asiasta tykkäämällä haluamaansa Veeran kommentivastausta. Aika hankalasti kuitenkin selitetty.
      Miksi tällaisetkin asialliset kommentit saavat 90% miinusääniä. Joku voisi joskus selittää.

      Lainaa

    38. Tulos: +32 (34 ääntä)
      sdafasde: Miksi tällaisetkin asialliset kommentit saavat 90% miinusääniä. Jokuvoisi joskus selittää.
      Koska kaikki kyllä ymmärtää, että niinhän se Veera just ajatteli. Ei olla tyhmiä. Ainakaan kaikki. Ja tässähän nyt moka oli ihan toisaalla. Niin, miksiköhän saa miinusääniä kun asiallisesti selittää mokan täysin väärin ymmärtämättä sitä?

      Lainaa

    39. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Timon: Auki jäi meikäläiselle tää järjen juoksu… Oletteko samaa mieltä, vastatkaa banaani tai omena.
      kiitos vatsalihastreenistä! itekkin oon joskus vastannu "joo" ku kysymys on ollu joku kumpi vai kampi. sit kysyjä on ihmetelly vastausta ja siitä kyllä jo tajusin että hetkinen, en voi vastata tolleen. tää toope ei ees tajunnu...

      Lainaa

    40. Tulos: -25 (33 ääntä)
      Täytyykö ny joka asiaan kiinnittää niin pilkun tarkkaa huomiota? Vastakkaa kommentoimalla jos että ymmärtänny tai olokaa hilijaa. Alakaa jo raivostuttaa nää ihimiste elämää suuremmat ongelmat. Ensimmäine kerta kun kirjoitan aiheesta minnekkää. Älkää ottako nokkii :) Ei mitään hätää ja hoppua valamiissa maalimassa :)

      Lainaa

    41. Tulos: +5 (9 ääntä)
      Hajosinko vai hajosinko? Joo.

      Lainaa

    42. Tulos: +10 (18 ääntä)
      dollyboy: Tyhmillä on liikaa aikaa lisääntyä, kun niillä ei ole kunnianhimoa tehdä mitään muuta elämällään.
      En kyllä näkisi, että älykkyys ja kunnianhimon määrä automaattisesti korreloisi keskenään.

      Lainaa

    43. Tulos: -12 (20 ääntä)
      Voi vittu miten tyhmä lehmä. Meni oikein päivä pilalle tästä

      Lainaa

    44. Tulos: -8 (10 ääntä)
      Vauva on vauva 36 kuukauteen asti.

      Lainaa

    45. Niilo22fani 20.2.2016 16:07
      Tulos: 0 (6 ääntä)
      Onkohan toi Veera22 Nipan sisko?

      Lainaa

    46. Tulos: -5 (13 ääntä)
      Hetken joutui miettimään.. vaihtakaapa vai-sanan tilalle muka. Onko vauva muka taapero. Miettikää tämä vauva vai taapero sanottuna ääneen niin että sen sanoja kannattaa itse selvästi enemmän taaperoa ja kyseenalaistaa vauvaksi nimittämisen oman näkemyksensä perusteella.

      Lainaa

    47. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Timon: Auki jäi meikäläiselle tää järjen juoksu… Oletteko samaa mieltä, vastatkaa banaani tai omena.
      Omena

      Lainaa

    48. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Onko 1-2v molemmat taaperoita tai vauvoja, vai 1-vuotias vauva ja 2-vuotias taapero Eiköhän se noin ole tarkotettu? Ei se selkeesti ilmaistu ole, mutta kyllä ite ainakin tosta ymmärsin.

      Lainaa

    49. KissaKuustinen 3.11.2024 18:03
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      No ei kaksivuotias ole enää mikään taapero kun ei taaperra niinkun sen ikäiset ketkä ovat juuri oppineet kävelemään.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: vauva, taapero, äitylit, mammapalsta, kysely, kysymys, vastaus

  • Uusimmat

  • Kategoriat