Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Tätä en hyväksy

Tämä intialainen kaupunki täytyy kieltää. Eikä minun lastani kohdella näin!
Tätä en hyväksy

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 84 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1419 (1435 ääntä)
      "Kyllä minä niin mieleni pahoitin"

      Lainaa

    2. Tulos: -131 (367 ääntä)
      Viimeaikaiset tapaukset huomioiden on mahdollista, että intialaiset ovat hyvinkin tietoisia Jammu-mielikuvasta.

      Lainaa

    3. Jamppa Tuamine 28.4.2015 1:20
      Tulos: +870 (912 ääntä)
      Minna wtf! Miten tosta voi edes suuttua?!? Voi luoja näitä nykypäivän äitejä...

      Lainaa

    4. Ja Intia on ainoa ongelma 28.4.2015 1:21
      Tulos: +503 (557 ääntä)
      Ei pahalla, mutta jos Intian Jammu on ainoa ongelma, niin haluan nähdä, miten Henna reagoi, kun face päivitykset menevät tähän: Kävin juuri sukulaisten luona Tississä, sen jälkeen menin katselemaan Tussua, tulihan siinä Kusipääkin nähtyä eikä se Hevonpersekään hassumpi paikka ollut. Ja tulihan se Tissikukkulatkin koettua. <- Huom, nuo kaikki ovat suomalaisia paikannimiä... Mutta kai se "kävin Jammussa" on paha eikä esim "kävin hevonperseessä".

      Lainaa

    5. Tuija Brax 28.4.2015 1:25
      Tulos: +306 (432 ääntä)
      Ebola: Viimeaikaiset tapaukset huomioiden on mahdollista, että intialaiset ovat hyvinkin tietoisia Jammu-mielikuvasta.
      Vähän kyllä pahastuin nimestäsi kun Ebola ei ole mikään leikin asia. :( Minäkin lapsirakkaana rouvana pelästyin ajatuksesta, että lapseni sairastuisivat Ebolaan ja jotkut nuoret miehet tekevät siitä vielä vitsiä!!! Tämä on tosi järkyttävää!!!! Ylläpito voisi poistaa!!!

      Lainaa

    6. Tulos: +791 (813 ääntä)
      Olet aivan oikeassa Henna, 1400-luvulla perustajansa mukaan nimetyn Intialaiskaupungin tulisi muuttaa nimensä koska erään peräpohjolalaisen pedofiilin lempinimi oli Jammu. Myös Eqyptissä sijaitsevan Siwan kaupunki joutaisi muuttaa nimensä, ei ole hyväksi turismille kun kaupungilla on sama nimi kuin Suomalaisella päivittäistavarakaupalla. Kuka nyt viitsisi myöntää käyneensä Siwassa? Muut luulevat että olet niin köyhä että lomamatkat rajoittuu lähikauppaan.

      Lainaa

    7. Tulos: -36 (174 ääntä)
      Hei kaikki, asun maailmassa. (Huom, väärinkäsitysten ehkäisemiseksi on selvennettävä, että oikeasti asun vain maassa, enkä ollenkaan ilmassa.)

      Lainaa

    8. Tulos: +277 (295 ääntä)
      Kuule Henna, jos aletaan kritisoimaan paikkojen nimiä niin eiköhän ihan omasta maasta aloiteta, kun on oma kielikin kyseessä :D Lista nimittäin on pitkä, sisältäen kultaisia helmiä kuten Homeperseensuo, Paska-Avenue, Mulkkusaari, Hevonvittu ja oma lempparini, Saaranpaskantamasaari. Ja nimet ovat sentään ihan me suomalaiset antaneet, tietäen ihan tarkoituksenkin :D

      Lainaa

    9. oon typerä 28.4.2015 1:45
      Tulos: +214 (248 ääntä)
      TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan "vammala" nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.

      Lainaa

    10. Tulos: +193 (201 ääntä)
      Aikamoinen tapaus tuo minna.

      Lainaa

    11. Tulos: +52 (62 ääntä)
      Olen liian väsynyt tällaiseen.

      Lainaa

    12. Tulos: +55 (65 ääntä)
      Aikamoisia tapauksia

      Lainaa

    13. Tulos: +188 (210 ääntä)
      a) Intiassa on vähän suurempiakin ongelmia kuin joku vitun paikannimi b) Minnan lapsi ei ole yhtään arvokkaampi tai parempi kuin muidenkaan lapset

      Lainaa

    14. Tulos: +71 (97 ääntä)
      Ei enääN.

      Lainaa

    15. Tulos: +10 (20 ääntä)
      Olikohan toisen mokan Tytti Jammussa?

      Lainaa

    16. Tulos: +203 (217 ääntä)
      Minnan "tapauksesta" tuli mieleen vanha suomalainen kansanviisaus: lapset ovat kuin pieruja - omiaan nyt juuri voi sietää, toisten saavat lähtemään huoneesta.

      Lainaa

    17. Tulos: +72 (88 ääntä)
      Henna, ulkomailla ketään ei oikeasti edes kiinnosta mikään pieni, tuntematon Suomi, saatika meidän rikolliset. Sitä paitsi Jammu on nimi siinä missä muutkin, tunnen nuoriakin Jammuja.

      Lainaa

    18. Tulos: +73 (77 ääntä)
      Btw Pakistan ja Intiahan kiistelee kummalle Jammu ja Kashmir kuuluu!

      Lainaa

    19. Tulos: +147 (151 ääntä)
      pff: Btw Pakistan ja Intiahan kiistelee kummalle Jammu ja Kashmir kuuluu!
      Vähän kuin meillä aikanaan vankila ja mielisairaala.

      Lainaa

    20. Tulos: +55 (71 ääntä)
      Suomesta löytyy ainakin seuraavat paikat; Tiukka, Horo, Neuvoton, Alapää, Hinthaara, Myrkky, Pöljä ja Lemu. Kyllä on ihan kestona paha mieli tästä hyvästä. Ja onpa ollut sellainenkin kuin N**kerikylä, nyttemmin jo pois käytöstä otettu, ymmärrettävistä syistä.

      Lainaa

    21. Tulos: +24 (36 ääntä)
      No huh huh Henna. Onhan suomessakin mitä älyttömimpiä paikkojen nimiä ja sukunimiä. Kivesjärvi, Penisaari, Tissinpohja. Näitähän riittää.

      Lainaa

    22. Tulos: +40 (100 ääntä)
      Ei mikään ole niin itsekäs ja sekopäinen kuin tuore äiti. Ja aina vain pahenee jos on tuore äiti ja YH.

      Lainaa

    23. Egologinen akateemikko 28.4.2015 7:49
      Tulos: -27 (41 ääntä)
      Mikkelin nimi on myös mahdollista liian helposti ajatella väärin. Samoin Turku. Ei ole enään hirveästi paikkoja jäljellä hihihii

      Lainaa

    24. Tulos: -9 (41 ääntä)
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      Vammalaa kutsutaan nykyään aikapaljon Sastamalaksi, sillä se on osa tätä kaupunkia. :)

      Lainaa

    25. SpedePasanen 28.4.2015 8:43
      Tulos: -27 (61 ääntä)
      Voi perse miten tyhmiä ämmiä.. Huoh. Ei lisääntymisoikeutta näille!

      Lainaa

    26. Ei hemmetti 28.4.2015 8:52
      Tulos: +73 (81 ääntä)
      Olisi enemmän huolissaan niistä Intian joukkoraiskauksista/murhista, eivät kalpene Jammun tekojen rinnalla.

      Lainaa

    27. Tulos: +23 (39 ääntä)
      TheAmokz: Olet aivan oikeassa Henna, 1400-luvulla perustajansa mukaan nimetyn Intialaiskaupungin tulisi muuttaa nimensä koska erään peräpohjolalaisen pedofiilin lempinimi oli Jammu. Myös Eqyptissä sijaitsevan Siwan kaupunki joutaisi muuttaa nimensä, ei ole hyväksi turismille kun kaupungilla on sama nimi kuin Suomalaisella päivittäistavarakaupalla. Kuka nyt viitsisi myöntää käyneensä Siwassa? Muut luulevat että olet niin köyhä että lomamatkat rajoittuu lähikauppaan.
      Ei ole kaupunki vaan "state" eli lähinnä maakunta. Moni suomenkielinen sana ja nimi aiheuttaa huvittuneisuutta muualla, esim. "Ottomaatti" (pankkiautomaatti) näytti italialaisen silmään samalta kuin otto matti, kahdeksan hullua. On (kai) hyvä, että nyt rahaa saa Ottopisteestä (kahdeksan paikkaa tai kahdeksan junarataa).

      Lainaa

    28. Käyttäjä 28.4.2015 9:28
      Tulos: +37 (61 ääntä)
      Kainosti täältä sivusta tahtoisin piipittää, että Henna ei ehkä ihan tosissaan ollut..!

      Lainaa

    29. Tulos: +12 (20 ääntä)
      Faktaa: a) Intiassa on vähän suurempiakin ongelmia kuin joku vitun paikannimi b) Minnan lapsi ei ole yhtään arvokkaampi tai parempi kuin muidenkaan lapset
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      Mites Varkaus, Kolari, Koski?

      Lainaa

    30. Tulos: +35 (45 ääntä)
      Henna, ei sinne Jammuun ole pakko mennä jos niin hävettää.

      Lainaa

    31. Murmurmurmeli 28.4.2015 9:51
      Tulos: -46 (64 ääntä)
      &gt;:-/: Vammalaa kutsutaan nykyään aikapaljon Sastamalaksi, sillä se on osa tätä kaupunkia.
      Vai että on Sastamala osa Vammalaa? Kun Äetsä ja Mouhijärvi liitettiin Vammalaan, niin kaupungin uusi nimi muutettiin Sastamalaksi. Tätä ennen Vammalaan on liitetty myös Suodenniemi ja aika paljon aikaisemmin myös Karkku ja Tyrvää. Että on siis hieman hassua sanoa, että Sastamala olisi osa Vammalaa... Tosin oletettavasti olet niin nuori, että et edes muista reilun kuuden vuoden takaista kuntaliitosta, jolloin nimi muuttui, etkä oikein ymmärrä eroa Vammalan ja Sastamalan välillä, koska molemmista edelleen puhutaan.

      Lainaa

    32. Ei jatkoon 28.4.2015 9:56
      Tulos: +19 (23 ääntä)
      pölli: Aikamoinen tapaus tuo minna.
      Veit jalat suustani!

      Lainaa

    33. Tulos: +51 (63 ääntä)
      Toi Hennan juttu saattoi kyllä olla kirjoitettu läpällä. Mutta kannattaa ärsyyntyä varmuuden vuoksi!

      Lainaa

    34. Tulos: +36 (62 ääntä)
      ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN

      Lainaa

    35. Tulos: +67 (73 ääntä)
      Murmurmurmeli: Vai että on Sastamala osa Vammalaa?....
      Eihän siinä noin sanottu! Asia on tietysti tulkinnanvarainen, kun viestissä käytettiin tuossa kohtaa vain pronomineja, mutta minä ainakin tulkitsin kyseisen lauseen ensilukemalta aivan päinvastoin (eli Vammala osa Sastamalaa).

      Lainaa

    36. Tulos: +14 (20 ääntä)
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      siksi se varmaan nykyään on Sastamala

      Lainaa

    37. Tulos: +41 (63 ääntä)
      Mitkä näistä ovat suomalaisia paikkakuntia? A: Setä, Pani, Lehmiä B: Täti, Nussi, Emakoita C: Eno, Veteli, Karjaa

      Lainaa

    38. Tulos: +10 (44 ääntä)
      Eiks kukaan tosiaan tajuu et toi ylempi on kirjoitettu sarkastisesti vitsillä?

      Lainaa

    39. Tulos: +33 (43 ääntä)
      Murmurmurmeli: Vai että on Sastamala osa Vammalaa? Kun Äetsä ja Mouhijärvi liitettiin Vammalaan, niin kaupungin uusi nimi muutettiin Sastamalaksi. Tätä ennen Vammalaan on liitetty myös Suodenniemi ja aika paljon aikaisemmin myös Karkku ja Tyrvää. Että on siis hieman hassua sanoa, että Sastamala olisi osa Vammalaa… Tosin oletettavasti olet niin nuori, että et edes muista reilun kuuden vuoden takaista kuntaliitosta, jolloin nimi muuttui, etkä oikein ymmärrä eroa Vammalan ja Sastamalan välillä, koska molemmista edelleen puhutaan.
      Opettele lukemaan. "Vammalaa kutsutaan nykyään aikapaljon Sastamalaksi, sillä se on osa tätä kaupunkia." se=Vammala eli: Vammalaa kutsutaan nykyään aikapaljon Sastamalaksi, sillä Vammala on osa tätä kaupunkia.

      Lainaa

    40. Tulos: +22 (26 ääntä)
      Murmurmurmeli: Vai että on Sastamala osa Vammalaa? Kun Äetsä ja Mouhijärvi liitettiin Vammalaan, niin kaupungin uusi nimi muutettiin Sastamalaksi. Tätä ennen Vammalaan on liitetty myös Suodenniemi ja aika paljon aikaisemmin myös Karkku ja Tyrvää. Että on siis hieman hassua sanoa, että Sastamala olisi osa Vammalaa… Tosin oletettavasti olet niin nuori, että et edes muista reilun kuuden vuoden takaista kuntaliitosta, jolloin nimi muuttui, etkä oikein ymmärrä eroa Vammalan ja Sastamalan välillä, koska molemmista edelleen puhutaan.
      Eiköhän tuossa nimenomaan tarkoitettu, että Vammala on osa Sastamalaa.

      Lainaa

    41. Tulos: +42 (50 ääntä)
      kysyn vaan: Eiks kukaan tosiaan tajuu et toi ylempi on kirjoitettu sarkastisesti vitsillä?
      Henna oli valitettavasti tosissaan. Kommenteissa hän vielä kinasi asiasta jonkun kanssa jotain.

      Lainaa

    42. yli opisto hörho 28.4.2015 11:12
      Tulos: +24 (40 ääntä)
      Miltähän tuntuisi olla noin typerä? Kaksi valioesimerkkiä uskomattomasta idiotismista. Surullisinta on etteivät nämä(kään) edes huomaa omaa vähä-älyisyyttään.

      Lainaa

    43. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Make: Ei ole kaupunki vaan “state” eli lähinnä maakunta. Moni suomenkielinen sana ja nimi aiheuttaa huvittuneisuutta muualla, esim. “Ottomaatti” (pankkiautomaatti) näytti italialaisen silmään samalta kuin otto matti, kahdeksan hullua. On (kai) hyvä, että nyt rahaa saa Ottopisteestä (kahdeksan paikkaa tai kahdeksan junarataa).
      Jammu on sekä kaupunki että maakunnan nimi, hieman samaan tapaan kuin Yhdysvalloissa New Yorkin kaupunki/osavaltio.

      Lainaa

    44. Tulos: +8 (50 ääntä)
      Petkele: Ei enääN.
      uouo: ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN
      On se jännä kuinka tuo N kirjain saa enää sanan jälkeen ihmiset sekomaan noin pahasti

      Lainaa

    45. Tulos: -82 (108 ääntä)
      Isoin moka tässä päivityksessä oli äiti 40v, jolla 1v 10kk tytär.

      Lainaa

    46. Tulos: +12 (18 ääntä)
      Ja Intia on ainoa ongelma: Ei pahalla, mutta jos Intian Jammu on ainoa ongelma, niin haluan nähdä, miten Henna reagoi, kun face päivitykset menevät tähän: Kävin juuri sukulaisten luona Tississä, sen jälkeen menin katselemaan Tussua, tulihan siinä Kusipääkin nähtyä eikä se Hevonpersekään hassumpi paikka ollut. Ja tulihan se Tissikukkulatkin koettua. <- Huom, nuo kaikki ovat suomalaisia paikannimiä… Mutta kai se "kävin Jammussa" on paha eikä esim "kävin hevonperseessä".
      Vanha lappalainen tietää käsivarressa paikan nimeltä vitunperä. Ja olen varma siitä, että siellä on käynyt ranskalainen henkilö jonka nimi on Charles Pillu.

      Lainaa

    47. Tulos: +50 (62 ääntä)
      Ei käy kateeksi lastenhoitajia, joiden työtä nämä Minnan kaltaiset idiootit vaikeuttavat koko ajan. Lapsen saanti tekee monesta normaalista tapauksesta pelkän rasittavan hullun akan.

      Lainaa

    48. Tulos: +48 (56 ääntä)
      Luulenpa kyllä että hullut akat vain pysyvät sellaisina myös lapsen saatuaan. Kaikki henkilökohtaisesti tuntemani äidit ovat täysin selvillä siitä että myös heidän lapsensa voi olla "tapaus", ja asiaan puuttumista kutsutaan "kasvattamiseksi". Ei ole lapselle mikään palvelus että äiti ja isä käärivät pumpuliin ja vinuttavat että no ei nyt meidän päivänsäde -lopputuloksena on aikuinen jonka elämästä tulee onneton koska kukaan ei voi sietää häntä. (Niinkuin vaikka tuo Henna; varmaan tekstiä on hankala lukea vitsinä koska vitsien pitäisi olla hauskoja...)

      Lainaa

    49. Vapaamaalari 28.4.2015 16:37
      Tulos: +2 (22 ääntä)
      Huomaatko sinä sitten omasi?
      yli opisto hörho: Miltähän tuntuisi olla noin typerä? Kaksi valioesimerkkiä uskomattomasta idiotismista. Surullisinta on etteivät nämä(kään) edes huomaa omaa vähä-älyisyyttään.

      Lainaa

    50. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Turkissa on paikka nimelta "batman" https://www.google.fi/maps/place/Batmanin+maakunta,+Turkki/@37.8721494,41.1389457,11695m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x400b47374b766f4f:0x9924bedeb2ee9694

      Lainaa

    51. Tulos: -28 (30 ääntä)
      I don't think that Turku is a good name for a city in Finland, because some Finns tend to say that it is the a**hole of Finland. Finns should really change its name!

      Lainaa

    52. Tulos: +13 (23 ääntä)
      pff: Btw Pakistan ja Intiahan kiistelee kummalle Jammu ja Kashmir kuuluu!
      Sillä selvä! Pistetään meidän Jammu tulemaan niin molemmat saa oman

      Lainaa

    53. Tulos: -43 (47 ääntä)
      Ebola: Viimeaikaiset tapaukset huomioiden on mahdollista, että intialaiset ovat hyvinkin tietoisia Jammu-mielikuvasta.
      Tuija Brax: Vähän kyllä pahastuin nimestäsi kun Ebola ei ole mikään leikin asia. Minäkin lapsirakkaana rouvana pelästyin ajatuksesta, että lapseni sairastuisivat Ebolaan ja jotkut nuoret miehet tekevät siitä vielä vitsiä!!! Tämä on tosi järkyttävää!!!! Ylläpito voisi poistaa!!!
      Eiköhän kaveri kuitenkin yrittänyt viitata näihin joukkorikastuksiin tolla "Intialaisille raiskaustapaukset on tullu tutuksi viimeikoina" -viittauksellaan. Paha vaan, ettei kyseiset kaverit ollu intialaisia, avan Somaleita. P.S. Elä pahota mieltäs jonku toisen kommentista, älä anna mennä tunteisiin.

      Lainaa

    54. Grammar Nazi 28.4.2015 18:41
      Tulos: +10 (16 ääntä)
      Mursu: Isoin moka tässä päivityksessä oli äiti 40v, jolla 1v 10kk tytär.
      Viittaatko ikiin vai kirjoitusvirheisiin?

      Lainaa

    55. Tulos: +62 (66 ääntä)
      Pena: Eiköhän kaveri kuitenkin yrittänyt viitata näihin joukkorikastuksiin tolla “Intialaisille raiskaustapaukset on tullu tutuksi viimeikoina” -viittauksellaan. Paha vaan, ettei kyseiset kaverit ollu intialaisia, avan Somaleita. P.S. Elä pahota mieltäs jonku toisen kommentista, älä anna mennä tunteisiin.
      Ei hele :D Kannattaisko lukea uutisia muualtakin kuin MV-"lehdestä", niin tietäisit edes jotain siitä mitä maailmalla tapahtuu, etkä vaan Suomen asioista? Jokainen ulkomaiden uutisia vähänkin lukeva tietää, että Intiassa on viime aikoina ollut joukkoraiskauksia, ja niistä on noussut kova kohu. Esim. tapaus, jossa nuori nainen joukkoraiskattiin bussissa vaikka hänellä oli miesseuralainen. Nainen kuoli vammoihinsa sairaalassa. Uhrin puolesta järjestettiin mielenosoituksia vaatien raiskaajille kovia tuomioita. Samoin on alettu puhua älyttömiä vanhoja mielipiteitä vastaan kuten että "No eihän nainen saisi kulkea yksin iltaisin, itsepähän kerjäsi raiskausta, se on kunniaton nainen sellainen". Huom! Ihan intialaisia ovat myös nämä raiskausten vastustajat ja naisten perusoikeuksien puolestapuhujat. Mutta sinun älykkyysosamääräsi näkyy jo siinä, ettet ymmärtänyt "Tuija Braxin" kommentin Ebolalle olleen vitsi.

      Lainaa

    56. Tulos: +21 (25 ääntä)
      cunttu: Sillä selvä! Pistetään meidän Jammu tulemaan niin molemmat saa oman
      Meidän Jammu on kuollu jo 3 vuotta sitten. Luutko meinasit lähettää?

      Lainaa

    57. Tulos: +43 (49 ääntä)
      Mursu: Isoin moka tässä päivityksessä oli äiti 40v, jolla 1v 10kk tytär.
      32v elämän kovan korkea koulun käyny isoäitikö siellä kirjottelee?

      Lainaa

    58. Tulos: -1 (9 ääntä)
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      On muute Sastamala nykyään.

      Lainaa

    59. Tulos: +32 (36 ääntä)
      Pena: Eiköhän kaveri kuitenkin yrittänyt viitata näihin joukkorikastuksiin tolla “Intialaisille raiskaustapaukset on tullu tutuksi viimeikoina” -viittauksellaan. Paha vaan, ettei kyseiset kaverit ollu intialaisia, avan Somaleita. P.S. Elä pahota mieltäs jonku toisen kommentista, älä anna mennä tunteisiin.
      muumi: Ei hele Kannattaisko lukea uutisia muualtakin kuin MV-”lehdestä”, niin tietäisit edes jotain siitä mitä maailmalla tapahtuu, etkä vaan Suomen asioista? Jokainen ulkomaiden uutisia vähänkin lukeva tietää, että Intiassa on viime aikoina ollut joukkoraiskauksia, ja niistä on noussut kova kohu. Esim. tapaus, jossa nuori nainen joukkoraiskattiin bussissa vaikka hänellä oli miesseuralainen. Nainen kuoli vammoihinsa sairaalassa. Uhrin puolesta järjestettiin mielenosoituksia vaatien raiskaajille kovia tuomioita. Samoin on alettu puhua älyttömiä vanhoja mielipiteitä vastaan kuten että “No eihän nainen saisi kulkea yksin iltaisin, itsepähän kerjäsi raiskausta, se on kunniaton nainen sellainen”. Huom! Ihan intialaisia ovat myös nämä raiskausten vastustajat ja naisten perusoikeuksien puolestapuhujat. Mutta sinun älykkyysosamääräsi näkyy jo siinä, ettet ymmärtänyt “Tuija Braxin” kommentin Ebolalle olleen vitsi.
      Kiitoksia. Ei tarvinnut itse selittää.

      Lainaa

    60. Tulos: -11 (17 ääntä)
      Niekka: Mitkä näistä ovat suomalaisia paikkakuntia? A: Setä, Pani, Lehmiä B: Täti, Nussi, Emakoita C: Eno, Veteli, Karjaa
      terveisiä enosta! (pilasin ehkä muitten ilon)

      Lainaa

    61. Tulos: -20 (24 ääntä)
      Ja kukkahattutädit taas vauhdissa... :D

      Lainaa

    62. Pröööt sanoi aivopieru 28.4.2015 23:49
      Tulos: +4 (14 ääntä)
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      Kauhea paikannimi todellakin. Mutta mietippä sitä, että armaassa kotimaassamme on firma nimeltään Patria Vammas, joka valmistaa tykinputkia. Pelkkä puljun nimi toitottaa, että teemme ihmisistä vammaisia ampumalla raukkaparoille kranaatteja niskaan. Näille nimille on nyt kertakaikkiaan tehtävä jotakin. Pitäisikö parempien nimien keksimiseksi julistaa ihan kilpailu. Vammalasta voitaisiin tehdä vaikka Vaikeuksistavoittoon-kylä. Se kertoisi että vammautuminen ei tarkoita elämän loppumista. Tykkien alkuperäistä käyttötarkoitusta ei oikein voi muuttaa, joten ehkä kannattaisi sikpata välitön seuraus ja siirtyä askel eteenpäin. Vammas voisi siis olla Proteesila.

      Lainaa

    63. Tulos: +45 (51 ääntä)
      Make: Ei ole kaupunki vaan “state” eli lähinnä maakunta. Moni suomenkielinen sana ja nimi aiheuttaa huvittuneisuutta muualla, esim. “Ottomaatti” (pankkiautomaatti) näytti italialaisen silmään samalta kuin otto matti, kahdeksan hullua. On (kai) hyvä, että nyt rahaa saa Ottopisteestä (kahdeksan paikkaa tai kahdeksan junarataa).
      Minä pahoitin mieleni Italiassa, kun näin kaupan, jossa myytiin viiniä ja (oliivi)öljyä. Siinä luki että "Vino olio".

      Lainaa

    64. Tulos: +27 (31 ääntä)
      Make: Ei ole kaupunki vaan “state” eli lähinnä maakunta.
      Paitsi, että Jammu on Jammun maakunnan suurin kaupunki. Ja TheAmokz: Tuo perustettin 1400-luvulla _ennen_ kristusta. Harmi etteivät intialaiset silloin osanneet aavistaa Jammu Siltavuorta, että olisivat osanneet nimetä kaupunkinsa paremmin.

      Lainaa

    65. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Pena: Eiköhän kaveri kuitenkin yrittänyt viitata näihin joukkorikastuksiin tolla “Intialaisille raiskaustapaukset on tullu tutuksi viimeikoina” -viittauksellaan. Paha vaan, ettei kyseiset kaverit ollu intialaisia, avan Somaleita. P.S. Elä pahota mieltäs jonku toisen kommentista, älä anna mennä tunteisiin.
      joo, 17. toukokuuta 2013 :DD

      Lainaa

    66. Jammu ja Kasmir 30.4.2015 7:23
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Mikä on Jammun osavaltio? No Jammu ja Kasmir! hehheh http://en.wikipedia.org/wiki/Jammu_and_Kashmir http://en.wikipedia.org/wiki/Jammu_Division http://en.wikipedia.org/wiki/Jammu_district http://en.wikipedia.org/wiki/Jammu

      Lainaa

    67. VAMMAVAMMAVAMMA 30.4.2015 8:32
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Toisin kuin yllä väitetään, Vammala-niminen paikkakunta ei ole hävinnyt mihinkään. Kaupunki, johon se kuuluu (kokonaisuus), on nimeltään Sastamala, mutta sen keskustaajama on edelleen Vammala. Eli tämä ihana Vammaskosken partaalle syntynyt kauppapaikka, Patria Vammaksen tehtaiden kotipesä, Vammalan Lentopallon (VaLePa):n kotikylä, entinen Vammaskosken koulun (vammaisille) sijaintipaikka on edelleen olemassa. Samalla se on kuitenkin Sastamalan keskustaajama, joten kaksoisroolinsa vuoksi kartoissa ja maantiekylteissä lukee "Sastamala".

      Lainaa

    68. Tulos: +3 (7 ääntä)
      cunttu: Sillä selvä! Pistetään meidän Jammu tulemaan niin molemmat saa oman
      Taitaapi meidän Jammu olla kuopattu aikoja sitte, ku sen kuukahtamisesta on jokunen vuosi jo. Btw suonessa on putteenkylä ja terskanperä paikanniminä.

      Lainaa

    69. thaimaamake 30.4.2015 9:45
      Tulos: +11 (17 ääntä)
      Pedagogi: ovat
      Ei taida olla suomalainen sananlasku. Googlettamalla "lapset ovat kuin pieruja" ei tule yhtään osumaa sananlaskusta missä lasta verrattaisiin pieruun. Sen sijaan googleta "children are like farts" ja saat useita osumia kyseisestä sananlaskusta englanniksi. Tuo lauserakenteesikaan ei viittaa vanhaan suomenkieleen lainkaan.

      Lainaa

    70. Diupadaupadidi 1.5.2015 1:14
      Tulos: -14 (22 ääntä)
      Onko nyt siis hauskaa nauraa AS henkilölle. Luulis jo kaikkien tietävän, että tällä Hennalla ei ole kaikki kotona. En hyväksy itse kehitysvammaiselle nauramista..

      Lainaa

    71. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Jamppa Tuamine: Minna wtf! Miten tosta voi edes suuttua?!? Voi luoja näitä nykypäivän äitejä…
      ja vielä 40v!!! XD

      Lainaa

    72. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Diupadaupadidi: Onko nyt siis hauskaa nauraa AS henkilölle. Luulis jo kaikkien tietävän, että tällä Hennalla ei ole kaikki kotona. En hyväksy itse kehitysvammaiselle nauramista..
      Heti arvasin kuka Henna on kyseessä ja sinä vain vahvistit epäilyni :D

      Lainaa

    73. Diupadaupadidi 2.5.2015 13:26
      Tulos: -12 (16 ääntä)
      Arvasin: Heti arvasin kuka Henna on kyseessä ja sinä vain vahvistit epäilyni
      Jepjep. Ja se tekeekin tästä vissiin älyttömän hauskaa. Toivottavasti joskus edes ihmiset alkais ymmärtämään ettei ole jees naureskella kehitysvammaisille. Mut kiva juttu et feissarimokat kannustaa siihen.. not

      Lainaa

    74. Karabinieeri 2.5.2015 17:59
      Tulos: +3 (13 ääntä)
      Hennan tekstistä näkee että tässä harrastetaan sarkasmia oikein kovalla kädellä näitä nykyisiä "mielensäpahoittajia" kohtaan. :)

      Lainaa

    75. Tulos: +10 (14 ääntä)
      riesa: Henna, ei sinne Jammuun ole pakko mennä jos niin hävettää.
      Tämähän juuri on Hennan pointti: kukaan ei mene Jammuun, koska Jammussa käyminen hävettää, ja niinpä intialaisten olisi ihan oman etunsa vuoksi syytä muuttaa Jammun nimi, jotta siellä kävisi enemmän... tuota... no... niin no, niitä suomalaisia, jotka nyt siis eivät mene sinne nimen takia. Mikä varmaankin Jammun asukkaita ynnä muuta Intiaa suuresti liikuttaa.

      Lainaa

    76. Tulos: +2 (12 ääntä)
      Ja Intia on ainoa ongelma: Mutta kai se "kävin Jammussa" on paha eikä esim "kävin hevonperseessä".
      Jämsässä on sentään vierekkäin lahdelmat Iso-Pylly ja Vähä-Pylly ja niitten välissä niemi Pyllynnenä. Mr. Ällö kävisi Pyllyissä soutelemassa. Nam nam.

      Lainaa

    77. S***avuorenpenger 5.5.2015 13:57
      Tulos: +15 (19 ääntä)
      Niin, ja Helsingissä on Jammun sukunimen mukaan nimetty tie, Siltavuorenpenger, jonka varrella Helsingin yliopiston psykologit, foneetikot ja jotkut muutkin opiskelevat. Kyllä minä niin mieleni pahoitin...

      Lainaa

    78. saikkulaama 5.5.2015 23:14
      Tulos: -6 (8 ääntä)
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      Kunnan nimi on nykyään Sastamala, kun lähikyliä yhdistettiin Vammalaan. Täytyy silti myöntää, että onhan tuo nimensä veroinen paikka asukkeineen...

      Lainaa

    79. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Ja Intia on ainoa ongelma: Ei pahalla, mutta jos Intian Jammu on ainoa ongelma, niin haluan nähdä, miten Henna reagoi, kun face päivitykset menevät tähän: Kävin juuri sukulaisten luona Tississä, sen jälkeen menin katselemaan Tussua, tulihan siinä Kusipääkin nähtyä eikä se Hevonpersekään hassumpi paikka ollut. Ja tulihan se Tissikukkulatkin koettua. <- Huom, nuo kaikki ovat suomalaisia paikannimiä… Mutta kai se "kävin Jammussa" on paha eikä esim "kävin hevonperseessä".
      https://www.google.fi/maps/place/Paskaräme,+93780+Kuusamo

      Lainaa

    80. Tulos: +3 (9 ääntä)
      oha Saksassaki paikkakunta nimeltä Paska.... Deal with it

      Lainaa

    81. Tulos: -4 (6 ääntä)
      oon typerä: TOTTA. Itseäni häiritsee kamalasti paikkakunnan “vammala” nimi. Todella epäkohteliasta vammaisia kohtaan.
      Onneks se on nykyään Sastamala

      Lainaa

    82. Tulos: +2 (8 ääntä)
      Mää oon käyny kalas sekä kiimalammella että mulkku järvellä. Mulukkujärvehen on muuten Oja jota sanotaan mulukunvarreksi.

      Lainaa

    83. Tulos: 0 (4 ääntä)
      Hennan logiikan mukaan, jos Suomessa joku Loviisa tai Inari niminen murhaa tms joukon ihmisiä on paikkakunnan nimi muutettava?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Intia, Jammu, nimi, tapaus, lapsi, neuvola, päivähoito, päiväkoti