Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kesän kohokohtia

Millaista on työ mansikkamyyjänä?
Kesän kohokohtia

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 58 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. saara-anna 11.8.2015 2:39
      Tulos: +956 (1080 ääntä)
      Onhan se toisaalta noloo kuvata toisen persettä tolleen ja jakaa se someen, mut onhan noi shortsit "vähä" liian lyhyet..

      Lainaa

    2. Tulos: +1073 (1133 ääntä)
      Se tunne kun jonkun housut peittää enemmän mahaa kun pyllyä~

      Lainaa

    3. Tulos: +650 (662 ääntä)
      Kuinka nopeesti se mummo oikee söi sen purkin O_o

      Lainaa

    4. Kukkatätihattusetä 11.8.2015 2:45
      Tulos: -69 (427 ääntä)
      Pointsit Sannille :D oisin varmaan vieny tolle neitoselle jonku vaatekappaleen saatesanoilla "psst, sulla on unehtunu housut kotio ni tässä et saat peittää ittes"

      Lainaa

    5. Tulos: -47 (255 ääntä)
      Siinä vaiheessa repesiin ääneen kun toi shortsi kuva tuli esiin ja netti kaatu välittömästi!

      Lainaa

    6. töttöröö 11.8.2015 3:17
      Tulos: +602 (620 ääntä)
      Jenkillä tarkka dietti menossa. "Välipala: kymmenen (10) hernettä"

      Lainaa

    7. Tulos: +589 (657 ääntä)
      Klaus. Maailma ei ole sinua varten.

      Lainaa

    8. Tulos: +534 (628 ääntä)
      Klaus, typeryytesi aiheuttaa minulle hillitöntä aivoverenvuotoa. Jotain sääliä viattomia kohtaan hei?

      Lainaa

    9. Tulos: +487 (537 ääntä)
      murri: Klaus. Maailma ei ole sinua varten.
      Veit melkein sanat suustani. Tulin tänne kommentoimaan, että Klaus: Naiset eivät pukeudu sinua, sinun silmiäsi tai sinun halujasi varten. Sun tyhmyytesi ja mukahauska kommenttisi saavat mut itkemään verta.

      Lainaa

    10. Tulos: -452 (524 ääntä)
      Kateeelliset täällä huutelee kun ei itse kehtaa laittaa yhtä lyhyitä shortseja. laittakaa vaan se tuulipuku/burkha päälle : D Tuo on muotia ja kaunista nykyään. Diilatkaa sen kanssa.

      Lainaa

    11. Kukkahattu 11.8.2015 7:36
      Tulos: +510 (634 ääntä)
      Jos teinit kiusaa toisiaan levittämällä niiden perskuvia nettiin, niin tarviiko meidän jakaa täällä niitä vielä laajemmalle yleisölle siltä varalta et joku ei ehtinyt nähdä?

      Lainaa

    12. Kukkis kakkonen 11.8.2015 7:46
      Tulos: +502 (610 ääntä)
      Kukkahattu: Jos teinit kiusaa toisiaan levittämällä niiden perskuvia nettiin, niin tarviiko meidän jakaa täällä niitä vielä laajemmalle yleisölle siltä varalta et joku ei ehtinyt nähdä?
      Nimenomaan. Törmäsin tuohon facessa eilen ja kyllä nousi niskavillat pystyyn. Siellä oli tykkääjissä monta tuttua nimeä, yli kolmekymppisiä aikaihmisiä. Miten alas ihminen voi vajota? Juu, tytöllä on shortsit imeytyneet persvakoon ja pakarat näkyy, sellasta sattuu. Nolompaa minusta on ottaa kuva tuntemattomasta ihmisestä ja postata se naamakirjaan kuvitellen olevansa ah,niin hauska. Että tässä täytyy olla samaa mieltä kukkahatun kanssa, jos kakarat ovat idiootteja, ei kai sitä kiusaamista tarvihe levittää yhtään sen pidemmälle?

      Lainaa

    13. Tulos: +238 (282 ääntä)
      Kukkis kakkonen: Nimenomaan. Törmäsin tuohon facessa eilen ja kyllä nousi niskavillat pystyyn. Siellä oli tykkääjissä monta tuttua nimeä, yli kolmekymppisiä aikaihmisiä. Miten alas ihminen voi vajota? Juu, tytöllä on shortsit imeytyneet persvakoon ja pakarat näkyy, sellasta sattuu. Nolompaa minusta on ottaa kuva tuntemattomasta ihmisestä ja postata se naamakirjaan kuvitellen olevansa ah,niin hauska. Että tässä täytyy olla samaa mieltä kukkahatun kanssa, jos kakarat ovat idiootteja, ei kai sitä kiusaamista tarvihe levittää yhtään sen pidemmälle?
      Niimpä, nolointa oli että se postaaja oli sit kuiteki oman naamansa peittäny fbssä, jos on varaa muita arvostella ni luulis et ois pokkaa tehä se omalla naamalla ja varautuu itekki olee arvostelun kohteena.

      Lainaa

    14. Tulos: +301 (411 ääntä)
      Modet hei! Ottakaa toi kuva pois, jossa tytöllä on lyhyet shortsit. Ei ole hirveän mukavaa hänelle ympäri nettiä tapahtuva kiusaaminen.

      Lainaa

    15. Tulos: +87 (165 ääntä)
      Ihan sievähän tuo pyllykuva on. Tosin saisi olla kuvattavan luvalla esillä. Tuosta tuli mieleeni vanha vitsi. Ennen piti raottaa housuja, jotta näki pyllyn. Nykyisin pitää raottaa pyllyä, että näkee housut.

      Lainaa

    16. Kylmä akka 11.8.2015 11:32
      Tulos: +47 (255 ääntä)
      Kyllä on pakko sanoo tohon kuvaan jossa on shortsit uponneet perseeseen, että onhan se vähän törkeetä laittaa tollanen kuva toisesta nettiin, mutta se muija on ihan tietoisesti tollanen asu päällä julkiselle paikalle lähtenyt. Muistaapahan jatkossa laittaa housut jalkaan :D

      Lainaa

    17. Tulos: +256 (292 ääntä)
      Minä pukeudun itseäni varten ja kun ulkona on kuuma pidän mahdollisimman vähän vaatetta päällä. En ala kärsimään kuumasta vaan koska joku ei tykkää katsoa läskejäni. Vinkki; katso muualle.

      Lainaa

    18. korallikakku 11.8.2015 12:43
      Tulos: +84 (130 ääntä)
      Alfa: Kateeelliset täällä huutelee kun ei itse kehtaa laittaa yhtä lyhyitä shortseja. laittakaa vaan se tuulipuku/burkha päälle : D Tuo on muotia ja kaunista nykyään. Diilatkaa sen kanssa.
      Ei. Se ei ole kaunista. Märkä pieru näkyy liian helposti.

      Lainaa

    19. Tulos: +42 (170 ääntä)
      Pitäisikö kuitenkin ottaa huomioon että kyseinen neiti on itse mennyt julkiselle paikalle kyseisissä shortseissa? Jos mulla olisi kroppaa ja pokkaa pukeutua noin, eipä siinä enää yksi kuva netissä haittaisi...

      Lainaa

    20. Tulos: +116 (138 ääntä)
      Alfa: Kateeelliset täällä huutelee kun ei itse kehtaa laittaa yhtä lyhyitä shortseja. laittakaa vaan se tuulipuku/burkha päälle : D Tuo on muotia ja kaunista nykyään. Diilatkaa sen kanssa.
      Lol tämä kommentti taisi olla koko kommenttiketjun syöpä. Dissaat joidenkin ihmisten uskontoon liittyviä pukeutumisperinteitä. Pisteet sille jätkälle, joka eilen Weekend festivaalien- sivuilla kirjoitti sen kilometrin pituisen tekstin puolustaen kiusattuja yms. Huvittavinta tosin oli se, että huomasin tästä pehvakuvasta tykänneiden tyyppien tykänneen myös siitä tekstistä.

      Lainaa

    21. Tulos: +26 (128 ääntä)
      Kirsi: Pitäisikö kuitenkin ottaa huomioon että kyseinen neiti on itse mennyt julkiselle paikalle kyseisissä shortseissa? Jos mulla olisi kroppaa ja pokkaa pukeutua noin, eipä siinä enää yksi kuva netissä haittaisi…
      Mietin just samaa... Varsinkin ku yleensä tommosten shortsien käyttäjät on just niitä, jotka haluaa paljon huomiota, joten en usko että häntä on välttämättä niin paljon edes haitannut että hänen persekuvansa leviää netissä. Huomautan tässä vaiheessa etten tunne kuvassa olevaa henkilöä, ajattelen tässä vain ääneen.

      Lainaa

    22. Tulos: +157 (169 ääntä)
      Toi japanilainen ei yllätä yhtään :D Japanissa asuessani kriiseilin aina esimerkiksi siitä, että voinko maksaa isolla (10 000 yenin) setelillä jotain pientä (~50 yenin) ostosta, mutta aina niillä vaan oli vaihtorahaa joka paikassa :D Ei täällä Suomessa vaan, missä bussikuski alottaa vittuilun jo kympin setelistä.

      Lainaa

    23. Tulos: -4 (104 ääntä)
      Alfa: Kateeelliset täällä huutelee kun ei itse kehtaa laittaa yhtä lyhyitä shortseja. laittakaa vaan se tuulipuku/burkha päälle : D Tuo on muotia ja kaunista nykyään. Diilatkaa sen kanssa.
      Ei ole, rumaa kuin mikä ja huomionhakua alastomuudella! Ja ei todellakaan oo muotia, mitähän lehtiä neiti lukee:D Nimim. Eipä tarvii omaa persettä paljaana esitellä ja mulla on hyvä perse. Parempi kun kuvan omistajalla, tai no en tiedä onko hänellä oikeasti hyvä pylly vai ei kun rumentaa ja lätistää sen nuilla shortseills:)

      Lainaa

    24. Tulos: -122 (192 ääntä)
      Jokainen tietysti pukeutuu haluamallaan tavalla, mikä itelle tuntuu mukavalta, mutta kyllä, yhdyn laardipersedemoni nillitykseen. Vaikka itse olisit kuinka sinut itses kanssa, niin EI, kukaan muu ei halua nähdä sitä kamaluutta, kun liian useasti kulmakahvilan pullahyllylle eksynyt irja kulkee mikroshortsit saumoista apua huutaen tuolla. Muiden huomioon ottaminen kuuluu käytöstapoihin.

      Lainaa

    25. Yleinen Puuhamies 11.8.2015 14:29
      Tulos: +26 (94 ääntä)
      saara-anna: Onhan se toisaalta noloo kuvata toisen persettä tolleen ja jakaa se someen, mut onhan noi shortsit “vähä” liian lyhyet..
      "Toisaalta noloo" lähtee tollaset päällä ulos.

      Lainaa

    26. Tulos: -92 (122 ääntä)
      saara-anna: Onhan se toisaalta noloo kuvata toisen persettä tolleen ja jakaa se someen, mut onhan noi shortsit “vähä” liian lyhyet..
      tai toi perse liian valuvainen ja pyllerö.

      Lainaa

    27. Tulos: +82 (120 ääntä)
      Kyseessä on eri Sanni, en postannut tuota. Toisten kuvien postailu ilman lupaa on noloa, ja tämä ei ole mikään Afganistan, ihminen saa pukeutua niin kuin itse haluaa. (Myös burkhaan jos siltä tuntuu, mutta pakko ei pidä olla). Maailmassa on noin 1826 erilaista muoti-ilmiötä joita pidän erinomaisen rumina, mutta ei ole tullut mieleen vaatia että jokaisen pitäisi ennen kotoa lähtöä hyväksyttää ulkomuotonsa muotipoliisi Sannnilla. Rajaa itsekeskeisyydelläkin...

      Lainaa

    28. Käyttäjä 11.8.2015 17:27
      Tulos: +78 (86 ääntä)
      Alfa: Kateeelliset täällä huutelee kun ei itse kehtaa laittaa yhtä lyhyitä shortseja. laittakaa vaan se tuulipuku/burkha päälle : D Tuo on muotia ja kaunista nykyään. Diilatkaa sen kanssa.
      Minä olen ollut havaitsevinani, että maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen...

      Lainaa

    29. Tulos: +43 (71 ääntä)
      Jassoo taas on vähän mautonta meininkiä. Viivin postaus ihan hauska, Klausin postaus suorastaan hyvin loukkaava ja toi shortsikuva jo on kerran nähty, voi ei jonkun perse näkyy kyynel. Ei sillä että tykkäisin katsella jotain tollasta mut jos ei miellytä nii ei oo mikää pakko kattoa / välittää. Aikuset ihmiset jessus..

      Lainaa

    30. Tulos: -10 (18 ääntä)
      Merida: Toi japanilainen ei yllätä yhtään Japanissa asuessani kriiseilin aina esimerkiksi siitä, että voinko maksaa isolla (10 000 yenin) setelillä jotain pientä (~50 yenin) ostosta, mutta aina niillä vaan oli vaihtorahaa joka paikassa Ei täällä Suomessa vaan, missä bussikuski alottaa vittuilun jo kympin setelistä.
      Joo, Japanissa saa kymppitonnista kyllä aina takaisin, vaikka hävettääkin ostaa jotain sadan jenin juttua. Mutta ei kukaan maksa 400 jenin ostosta viidenkymmenen tuhannen jenin setelillä. Mittakaava on vähän eri. Toisekseen, 5万円札 ei ole olemassakaan, joten se siitä. Tai sitten kyseessä oli vain joku raharössi, joka olisi antanut vaihtorahat myyjälle.

      Lainaa

    31. Tulos: +56 (62 ääntä)
      Moka: Kuinka nopeesti se mummo oikee söi sen purkin
      Hyvin nopeasti veikkaan. Oon itse nähnyt ihmeen myös, mummo rollaattorin kanssa käveli hyvin hitaasti ja vaivalloisesti, mutta kun tuli bussi pysäkille ni jösses kun mummoon tuli vauhtia. Hyvä ettei rollan renkaat ulvoneet kun piti ensimmäisenä päästä bussiin sisälle. Ja sisällä bussissa taas alkoi vauhti hiljentyä.

      Lainaa

    32. Tulos: +73 (115 ääntä)
      Alfa: Tuo on muotia ja kaunista nykyään. Diilatkaa sen kanssa.
      Muoti ei ole mikään itseisarvo. Jonkun asian oleminen muodissa ei tee siitä esteettisesti miellyttävää, eikä immuunia kritiikille. Ja tämä anglismi "Diilatkaa sen kanssa." särähti nyt pahemman kerran korvaan: jos on pakko käyttää englannin fraaseja suomenkielisen tekstin seassa, kirjoita ne nyt edes englanniksi - tai edes suomeksi. "Diilata"-lainaa käytetään puhekielessä lähinnä "jakaa"/"välittää" (erityisesti huumausaineita)-merkityksessä; suomen lainalta puuttuu käyttämässäsi ilmaisussa käytetty merkitys. Suomessa ei myöskään ole ilmaisuun sopivaa omakantaista verbiä. Lähimpänä lienevät "pärjätä", "selviytyä" tai "tulla toimeen", joisa mikään ei oikein sovi ilmaisun alkuperäiseen sävyyn. Täten kehottaisin joko välttämään koko ilmaisua, tai kirjoittamaan sen englanniksi.

      Lainaa

    33. Tulos: +19 (51 ääntä)
      Kukkis kakkonen: Nimenomaan. Törmäsin tuohon facessa eilen ja kyllä nousi niskavillat pystyyn. Siellä oli tykkääjissä monta tuttua nimeä, yli kolmekymppisiä aikaihmisiä. Miten alas ihminen voi vajota? Juu, tytöllä on shortsit imeytyneet persvakoon ja pakarat näkyy, sellasta sattuu. Nolompaa minusta on ottaa kuva tuntemattomasta ihmisestä ja postata se naamakirjaan kuvitellen olevansa ah,niin hauska. Että tässä täytyy olla samaa mieltä kukkahatun kanssa, jos kakarat ovat idiootteja, ei kai sitä kiusaamista tarvihe levittää yhtään sen pidemmälle?
      Olen samaa mieltä. Itsekin facessa huomasin, että kuva oli (onneksi) poistettu järkevien ihmisten toiveiden mukaisesti. Onko reilua, että kuva sitten lisättiin tänne? Nettikiusaaminen vain jatkuu ja saa lisää pontta.

      Lainaa

    34. Tulos: +45 (73 ääntä)
      Kirsi: Pitäisikö kuitenkin ottaa huomioon että kyseinen neiti on itse mennyt julkiselle paikalle kyseisissä shortseissa? Jos mulla olisi kroppaa ja pokkaa pukeutua noin, eipä siinä enää yksi kuva netissä haittaisi…
      Kyllä, hän on mennyt itse vapaaehtoisesti ihmisten ilmoille noissa "shortseissa". Mutta minusta vaikuttaa siltä että kuva lisättiin pilkkaamismielessä (toki voin olla väärässä),eikä kiusaaminen vain ole oikein.

      Lainaa

    35. Tulos: -15 (51 ääntä)
      Elealar: Muoti ei ole mikään itseisarvo. Jonkun asian oleminen muodissa ei tee siitä esteettisesti miellyttävää, eikä immuunia kritiikille. Ja tämä anglismi “Diilatkaa sen kanssa.” särähti nyt pahemman kerran korvaan: jos on pakko käyttää englannin fraaseja suomenkielisen tekstin seassa, kirjoita ne nyt edes englanniksi – tai edes suomeksi. “Diilata”-lainaa käytetään puhekielessä lähinnä “jakaa”/”välittää” (erityisesti huumausaineita)-merkityksessä; suomen lainalta puuttuu käyttämässäsi ilmaisussa käytetty merkitys. Suomessa ei myöskään ole ilmaisuun sopivaa omakantaista verbiä. Lähimpänä lienevät “pärjätä”, “selviytyä” tai “tulla toimeen”, joisa mikään ei oikein sovi ilmaisun alkuperäiseen sävyyn. Täten kehottaisin joko välttämään koko ilmaisua, tai kirjoittamaan sen englanniksi.
      Höpö, tuo ilmaisuhan on jo pitkään ollut nuorten sanavarastossa. Kieli - varsinkin puhekieli - kun tuppaa kehittymään melkoista vauhtia. Ainakin ilmaisua käytettiin paljon silloin, kun minut vielä laskettiin teiniksi - ei siis tosiaankaan kauan sitten. Olimme silloin myös varsin tietoisia siitä, ettei sana oikein toimi, meille tuli vaan mieleen korttien jakaminen eli diilaaminen esim pokerissa. Senpä takia sanoimme joskus myös "jaa kortteja sen kanssa". Ja sepä olikin huisin hauskaa.

      Lainaa

    36. Tulos: +33 (49 ääntä)
      Eiköhän nuo housut ole semmoset, että kaupassa kun sovittaa ja paikoilleen asettelee, niin hyvälle näyttää, mutta heti kun elää puoli tuntia normaalia elämää, onkin asia vähän toinen. Ja sitten viimein kun asian huomaa, nolottaakin oikein urakalla. Kaikille varmaan on joskus käynyt niin. Minulle ainakin. Mutta miksköhän kaveri ei oo muistuttanu nykimään alemmas?

      Lainaa

    37. Tulos: +68 (88 ääntä)
      En yleensä käytä kukkahattuja, mutta nyt kyllä tuli sellainen tilaisuus ettei voi vastustaa... Sääliksi käy tyttöä. Alkoi kyllä ahdistamaan että jos itse laitan päälleni jotain, josta joku vastaantuleva ihminen ei pidä, niin onko hänellä nyt sitten oikeus levittää kuvaani ilman lupaa. Sitten muut ihmiset tulevat kommentoimaan ulkonäköäni. Tämä kyllä lähentelee nettikiusausta. Jos ei vaatteet tai ulkonäkö kelpaa niin katso muualle. En uskoisi että joku ala-asteiän ylittänyt tuollaista kuvaa laittaisi tai kommentoisi. Jos ei ole mitään kivaa sanottavaa, älkää sanoko mitään. Eläkää ja antakaa elää, ja niin edespäin.

      Lainaa

    38. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Roihu: Höpö, tuo ilmaisuhan on jo pitkään ollut nuorten sanavarastossa. Kieli – varsinkin puhekieli – kun tuppaa kehittymään melkoista vauhtia. Ainakin ilmaisua käytettiin paljon silloin, kun minut vielä laskettiin teiniksi – ei siis tosiaankaan kauan sitten. Olimme silloin myös varsin tietoisia siitä, ettei sana oikein toimi, meille tuli vaan mieleen korttien jakaminen eli diilaaminen esim pokerissa. Senpä takia sanoimme joskus myös “jaa kortteja sen kanssa”. Ja sepä olikin huisin hauskaa.
      Mutta eikö kuitenkin kyse ole nimenomaan ilmaisusta, jota käytetään lähinnä huumorimielessä juurikin sen sisäisen epäloogisuuden takia? Lainaamani käyttäjä ei ainakaan mitenkään antanut ymmärtää sen olevan minkään sortin komediaa.

      Lainaa

    39. Tulos: +8 (30 ääntä)
      töttöröö: Jenkillä tarkka dietti menossa. “Välipala: kymmenen (10) hernettä”
      Ja sitten voikin syödä tunnontuskitta Big Macin päivälliseksi! Lighttikokiksella, totta kai xD

      Lainaa

    40. Tulos: +21 (43 ääntä)
      Tarkemmin havainnoitua: tuo näyttäisi jonottavan vessaan. Samalla kun ilmeisesti kaveri yrittää korjata koko systeemiä alemmaksi. Joten tämä ei ole muoti-mielipide-eroavaisuus ollenkaan; ei näiden ilmeisesti käyttäjänkään mielestä pitänyt näin istua. Eli koko juttu on pelkkää kiusaamista; tarkoitus ei ollut näyttää näin paljoa. Ylläpito?

      Lainaa

    41. Tulos: +10 (22 ääntä)
      Silloin kun minä olin nuori, shortsit olivat sekä hyvin lyhyitä että matalavyötäröisiä. Berberi näkyi yhtä paljon ylä- sekä alapuolelta.

      Lainaa

    42. Tulos: +9 (19 ääntä)
      Sannni: Kyseessä on eri Sanni, en postannut tuota. Toisten kuvien postailu ilman lupaa on noloa, ja tämä ei ole mikään Afganistan, ihminen saa pukeutua niin kuin itse haluaa. (Myös burkhaan jos siltä tuntuu, mutta pakko ei pidä olla). Maailmassa on noin 1826 erilaista muoti-ilmiötä joita pidän erinomaisen rumina, mutta ei ole tullut mieleen vaatia että jokaisen pitäisi ennen kotoa lähtöä hyväksyttää ulkomuotonsa muotipoliisi Sannnilla. Rajaa itsekeskeisyydelläkin…
      Sannni, hyvin sanottu!

      Lainaa

    43. Tulos: +71 (85 ääntä)
      Eli kun seuraavan kerran näemme keski-ikäisen naisen kesäkuumalla toppi tai t-paita päällä, on meillä oikeus ottaa kuva hänen alleistaan tai pyöreähköstä vatsastaan ja levittää pitkin nettiä? Ja huudella perään että mitäs lähti ihmisten ilmoile muussa kuin jätesäkissä, kyllähän hän haluaa "Huomiota" eli satojen tai tuhansien ihmisten pilkkaa ja kiusaamista? Kuten joku tuolla jo mainitsikin, niin alkaa kohta jo itseäänki ahdistaa lähtee ees ovesta ulos. Ei, en ole keski-ikäinen. Ylipainoinen kylläkin. Ja kesäkuumalla puolentoista tunnin paniikinomaisen pohdinnan jölkeen luikin ovesta ulos lyhyt hame päällä ja mietin siltikin välillä että kehtaanko edes olla ulkona kesävaatteissa. Joo en itse henkilökohtaisesti pidä tästä MummokalsariMinishortsi-villityksestä mut ei helevetti se mua ahdista jos joku sellasissa haluaa kulkea. Vielä vähemmän mulla on haluja mennä ketään haukkumaan asian tiimoilta. Se joka niitä käyttää, varmaan tykkää niistä? Se taas ei kuulu mulle tai muille. Jos ei kestä katsoa niin ei varmaan kannata katsoa? Ja ton kuvan ottanut tyyppi kuitenkin katsoi, jopa niin pitkään että otti kuva, jakoi sen nettiin ja tuntitolkulla kytännyt saman kuvan kommentteja, aina nähden sen kuvan. Ennen toisten perseiden salaa kuvaaminen oli perverssiä ja noloa. Ennen joukolla pilkkaaminen ja naureskelu oli kiusaamista. Nykyään sitte kai perseiden kuvailu on vaan nostattaa kuvan ottaneen jollekkin siistille korokkeelle ja aikuiset ihmiset keksivät mitä ihmeellisempiä selityksiä sille miksi selkeä kiusaaminen ja joukko-idiotismi olisi jotenkin hyväksyttävää.

      Lainaa

    44. Tulos: +35 (47 ääntä)
      : Veit melkein sanat suustani. Tulin tänne kommentoimaan, että Klaus: Naiset eivät pukeudu sinua, sinun silmiäsi tai sinun halujasi varten. Sun tyhmyytesi ja mukahauska kommenttisi saavat mut itkemään verta.
      Tämä. Sama Sannille. Ei ole mitenkään hauskaa tai nokkelaa laittaa toisten kuvia vittuilevien kommenttien kanssa someen. En ymmärrä miksi ketään häiritsee kenenkään muun pukeutuminen. Jos toinen ihminen näyttää itsestä niin kamalalta niin ei tarvitse katsoa, perkele.

      Lainaa

    45. Tulos: -9 (27 ääntä)
      Mansikka: Ennen toisten perseiden salaa kuvaaminen oli perverssiä ja noloa. Ennen joukolla pilkkaaminen ja naureskelu oli kiusaamista.
      Niin siis ihmisten kuvaaminen julkisella paikalla on ihan normaalia toimintaa, mutta tätä pukeutumista joka tosiaan näyttää enemmän kun peittää ei sitten enää yleisesti pidetäkään kovin normaalina. Niinkun kommenteista näkee. Varmasti saa vaikka kuinka lihava kulkea julkisesti rauhassa jos peittää tissit ja pyllyn riittävästi, joissain paikoissa myös reidet ja olkavarret on syytä peittää (oli siis lihava tai laiha). Pukeutuminen on siitä jännä juttu että sen asiallisuus on vain yleinen mielipide, joka riippuu kulttuurista.

      Lainaa

    46. Tulos: +18 (26 ääntä)
      Vihdoin ja viimein Klaus pääs feissarimokiin asti.. Suunnilleen kaikki ''herran'' päivitykset ovat suunnattu ''läskien selluliittipaskojen'' vikojen korostamiseen ja hänen oman egonsa korostamiseen..

      Lainaa

    47. Tulos: +9 (23 ääntä)
      Mielestäni nuo shortsit kuuluisivat kotioloihin, eikä ulos muiden nähtäväksi. Mutta se on vain minun mielipiteeni.

      Lainaa

    48. Tulos: -18 (26 ääntä)
      Itse näkisin noin lyhkäsiä housuja mielläni enempikin kylillä..

      Lainaa

    49. Tulos: +7 (27 ääntä)
      Miks vitussa ketään pitäisi kiinnostaa mitä muilla on päällä? Vittu ihmiset on sekasin. Jollain näkyy perse, mitä sitten?

      Lainaa

    50. Tulos: +21 (29 ääntä)
      Jopa minun lähipiiristäni löytyy, uskomatonta kyllä, useampikin ihminen joita häiritsee hiemankin isomman ihmisen shortsien käyttö julkisella paikalla. Aivan uskomatonta toimintaa. Jos niin kovasti häiritsee toisen ihmisen makkarat tai selluliitit, älä katso. Kukaan ei pakota katsomaan. Katso poispäin, jatka elämääsi ja anna muidenkin elää.

      Lainaa

    51. Tulos: +5 (31 ääntä)
      Musta tuntuu että tuon sortsikuvan pointti ei ollut tytön koko tai peppu yleensäkään, vaan ne sortsit. Tyttö ei edes ole lihava. Omasta mielestäni sortsit kuitenkin ovat liian pienet ja kuuluu normaaleihin käytöstapoihin kunnioittaa muita ihmisiä julkisilla paikoilla pukeutumalla kohtuullisesti.

      Lainaa

    52. Tulos: +21 (31 ääntä)
      anonyymi: Musta tuntuu että tuon sortsikuvan pointti ei ollut tytön koko tai peppu yleensäkään, vaan ne sortsit. Tyttö ei edes ole lihava. Omasta mielestäni sortsit kuitenkin ovat liian pienet ja kuuluu normaaleihin käytöstapoihin kunnioittaa muita ihmisiä julkisilla paikoilla pukeutumalla kohtuullisesti.
      Ja kuka sen päättää mikä on kohtuullista? En lähtisi noissa ulos, myönnän, mutta eihän ole mikään pakko. Tein opiskelijana Erasmusvaihdon maassa jossa ei ollut mitään lakia pukeutumisesta, ja yksikin tyyppi hörhöili pitkin kiireisimpiä katuja kokonaan ilman housuja, nahkasaappaissa ja verkkostayupeissa, joku systeemi roikkuen palleista (en katsonut joten en tiedä mikä). Siihen tottui about viikossa; jos kuulostaa omituiselta niin muistahan että amerikkalaisten mielestä suomalaiset saunatavat ovat lapsipornoa, ja viktorianaikaiset englantilaiset tukehtuivat giniinsä jos näkivät naisen nilkat. Kullakin on oikeus peittää *itsensä* kuten tarpeelliseksi kokee -en haluaisi ulos ilman isompia housuja -mutta mielestäni kuuluu normaaleihin käytöstapoihin kunnioittaa muita ihmisiä julkisilla paikoilla muistamalla että he eivät ole minä, ja ajattelevat itse.

      Lainaa

    53. Tulos: +21 (31 ääntä)
      Naurettavaa, miten moni kokee tarvetta kommentoida/puuttua toisten ulkonäköön. Ja sääliksi käy tota tyttöä - meistä varmaan jokainen on valinnut joskus ulos mennessään vaatteet joita on katunut myöhemmin. Ero on vaan siinä et vaikeempi unohtaa kun kuva omasta perseestä on ympäri internetiä..

      Lainaa

    54. Tulos: +4 (14 ääntä)
      Olisin ottanut sen 500e, antanut takaisin muutaman euron ja tuijottanut "tonnin seteli" -ilmeellä.

      Lainaa

    55. Tulos: -8 (22 ääntä)
      justiinsa: Modet hei! Ottakaa toi kuva pois, jossa tytöllä on lyhyet shortsit. Ei ole hirveän mukavaa hänelle ympäri nettiä tapahtuva kiusaaminen.
      Niin, että toi ihminen voi vapaasti kulkea julkisilla paikoilla ja omalla naamallaan ton näköisenä, mut sit kun joku laittaa sen berberistä kuvan nettiin, jossa ei näy edes kasvot eikä henkilö ole edes tunnistettavissa, se on kiusaamista? Koska ihmisten kuvaaminen ja netissä niiden kuvien julkaisu on luokiteltu nettikiusaamikseksi? Eikös hän nyt ihan itse ole tehnyt valintansa lähteä ulos ton näköisenä = on tietoinen voivansa joutua arvostelun kohteeksi. Ja eikö noloista pyllyistä ole sun mielestä muka ennen ollut kuvia netissä.. Nyt hei oikeesti!

      Lainaa

    56. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Moka: Kuinka nopeesti se mummo oikee söi sen purkin
      Ilmeisen nopeesti, vähemmän ahne olis syöny vaan marjat. :P

      Lainaa

    57. Pikku Leppäkerttu 29.4.2016 22:43
      Tulos: +7 (17 ääntä)
      Nolompaa se on haukkua muiden pukeutumista, ku pitää tollasia shortseja :D

      Lainaa

    58. Kylmä Totuus 4.12.2017 17:42
      Tulos: -12 (20 ääntä)
      ano: Minä pukeudun itseäni varten ja kun ulkona on kuuma pidän mahdollisimman vähän vaatetta päällä. En ala kärsimään kuumasta vaan koska joku ei tykkää katsoa läskejäni. Vinkki; katso muualle.
      Todella itsekästä. Olet siis valmis laittamaan kaikki muut kärsimään vain sen vuoksi että Sinulla on hyvä olla? Säälittävän itsekeskeinen ihminen.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: mansikka, mansikat, tori, koju, asiakkaat, asiakas, kesä, kesäloma, vaatteet, muoti