Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mammapalstalta päivää, osa 30

Pikku Kakkosessa mainostetaan narkkareita?
Mammapalstalta päivää, osa 30

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 86 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1061 (1123 ääntä)
      Onko se "huumepipo" tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!

      Lainaa

    2. Raaka-Arska 10.3.2016 2:42
      Tulos: +1439 (1467 ääntä)
      Liekkipipo skidiltä puuttuu nopeet lasit!

      Lainaa

    3. Tulos: +1089 (1197 ääntä)
      Olisi kiva tietää mihin Irmeli viittaa näillä kunnon kristittyjen lasten viemisillä. Siihenkö, kun papit vievät kuoropoikia sakastin nurkan taa?

      Lainaa

    4. Tulos: +772 (786 ääntä)
      narkkaripipo :'D haluaisin kans tietää esimerkin tästä miten kunnon kristityiltä viedään lapset väkisin pois?

      Lainaa

    5. Tulos: -383 (541 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      Liekkikuvioinen.

      Lainaa

    6. Luomuteurastaja 10.3.2016 2:58
      Tulos: -518 (706 ääntä)
      Joillakin tyttärillä näköjään kuukautiset aiheuttaa sen, että menevät niistä neljäksi viikoksi ihan sekaisin.

      Lainaa

    7. Tulos: +657 (697 ääntä)
      Äitylit - se ainoa oikea Roskalava.

      Lainaa

    8. Diibadaaba 10.3.2016 5:13
      Tulos: +636 (676 ääntä)
      Koska jos olet kristitty, olet täydellinen iskä/äiti. Check. Olenpa ollut tyhmä kaikki nämä vuodet.

      Lainaa

    9. Tulos: +154 (418 ääntä)
      Vai että oikein pornoilee? Aina jaksaa ihmetyttää kuinka paljon voi ihmistä häiritä miten muut elävät elämäänsä, niin kauan kun ei vahingoita ketään en käsitä rouvan tarvetta kiusata ja nimitellä. Tämä on kai sitä kristillistä lähimmäisen rakkautta ja ymmärrystä!

      Lainaa

    10. Tulos: +883 (921 ääntä)
      kieltämättä toi eka kuva on aika mauton, mut mitä tekemistä jonkun mamman revittelyillä on yksinomaa kristittyjen kanssa?

      Lainaa

    11. Tulos: +178 (246 ääntä)
      Piti vähän aikaa katsoa, että monetko tissit kuvassa oikeen olikaan. Hitsi mitä pornoilua!

      Lainaa

    12. Tulos: +247 (257 ääntä)
      Sairaan nopee skidi

      Lainaa

    13. Tulos: +524 (532 ääntä)
      Tuo Pikku Kakkosen ohjelma oli kuvattu josksus 2002... silloinhan kaikki liekkikuviot olivat hitti. Ja en muuten tienny että tuo on narkkimerkki... mikä siitä sen tekee?

      Lainaa

    14. Tulos: +440 (452 ääntä)
      Irmeli on uskovainen ja häneltä on lapsi otettu huostaan. On myös ilmeisen katkera monista elämässään tapahtuneista asioista (face profiilin mukaan)

      Lainaa

    15. Tulos: +172 (186 ääntä)
      Vasemmanpuolimmaisella penskalla on törkeä pipo josta löytyy SSS eli poju on nykyisen hallituksen ihannoija.

      Lainaa

    16. Tulos: +49 (71 ääntä)
      Tissiherutus on puskaradio roskalavalla -k18 ryhmästä.

      Lainaa

    17. Tulos: -129 (229 ääntä)
      Nojoo, eipä se liekkipipo nyt ihan narkkaripipo taida olla, tai kerro vanhempien narkkariudesta...junttiudesta lähinnä. Jostain keravalta taitaa ponnistaa koko perhe.

      Lainaa

    18. Kesäkeitto 10.3.2016 8:20
      Tulos: +236 (246 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      Kyllä, sitä sanotaan myssyksi. Tällaisista lapsista tulee isona "myssyttelijöitä".

      Lainaa

    19. Tulos: +44 (102 ääntä)
      Olenko ainoa joka ei hahmota tuota Lotan kuvaa ollenkaan? Ihan kuin siinä olisi useampikin rinta. :D

      Lainaa

    20. Tulos: +191 (211 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      Olisko toi poropipo? Reindeerspotting kato ja nunnuka-nunnuka..

      Lainaa

    21. Tulos: +157 (193 ääntä)
      lel: Olisi kiva tietää mihin Irmeli viittaa näillä kunnon kristittyjen lasten viemisillä. Siihenkö, kun papit vievät kuoropoikia sakastin nurkan taa?
      Se on jännää miten ne joiden lapset on sossu ottanu huostaan kertoo aina olevansa kunnollisia ja selittää sitten kuinka huostaanotto on bisnes yms.. En sano etteikö koskaan huostaanotto päätöksissä olisi virheitä tai eetttai ne laitokset voisi olla bisneksiä. Mutta ei niitä lapsia tulla vain yksi päivä keltään viemään, sitä edeltää kuukausien tai jopa vuosien tarkkailu ja kehoitukset korjata tilanne. Pornoilua en tuossa kuvassa näe. Tavallinen nuoren naisen somekuva, enemmän itseään kuin aihetta.

      Lainaa

    22. Tulos: +94 (112 ääntä)
      Meni hetki tajuta, et toi mikä tossa ekassa kuvassa törröttää ei olekaan nänni... :D :D

      Lainaa

    23. Tulos: +182 (258 ääntä)
      Jokainen, joka kutsuu itseään kunnon kristityksi, on järjestäen ympäristölleen vaaraallinen sekopää, joka kaikenlisäksi uskoo taikauskonsa hyvittävän hänen tekonsa ja jostain syystä antavan moraalisen etulyöntiaseman.

      Lainaa

    24. Tulos: -122 (148 ääntä)
      Kyllähän toi liekkipipo nyt on se kunnon narkkarimyssy.. En ikinä pukis lapselleni....

      Lainaa

    25. Tulos: +168 (186 ääntä)
      En tiedä tosta ekasta kumpi on pahempi, tuo kuva vai se, että tältä kunnon kristityltä on otettu lapset huostaan eikä hän ymmärrä miksi...

      Lainaa

    26. narkkipipo? 10.3.2016 9:09
      Tulos: -39 (95 ääntä)
      Olisin veikannut, että narkkaripipo on tuo toinen vasemmalta, korville tuleva. Se näyttää omiin silmiin paljon enemmän viherhippiperheen valinnalta kuin liekkipipo.

      Lainaa

    27. Tulos: +107 (157 ääntä)
      No mutta nyt tajusin miksi jäin tuijottamaan tuota Lotan kuvaa ja aina siihen palasin ja palasin. Sehän on mulla kavereissa tuo henkilö! :O Ja kyllä, töröhuuliherutuskuvia laittelee. On semmoinen vähän paksumpi tyttö, joka ottaa itsestään hyvässä kulmassa kuvia niin ettei niistä kokoa huomaa. Taitava on siinä kyllä. Mutta aika pohjanoteeraus kyllä Irmeliltä tuo..

      Lainaa

    28. Asiantuntia 10.3.2016 9:32
      Tulos: +35 (47 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      No pakko sen on olla se. Tuskin ainakaan tuo "vesakeskinen"-liekkipipo. Keskinenhän on lähinnä viinamäen miehiä.

      Lainaa

    29. Tulos: +51 (63 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      Luonnollisesti, sillä pipossa on poroja. Kaikkihan tietävät Reindeer Spottingin kuitenkin.

      Lainaa

    30. Hööpölööpö 10.3.2016 9:59
      Tulos: +153 (179 ääntä)
      Irmeli on elänyt raamatun oppien mukaisesti, myynyt tyttäriään orjiksi, kivittänyt tottelemattoman pojan kuoliaaksi ym. Ihme nipotusta taas sossun tädeiltä ottaa loputkin pois ilman rahallista korvausta.

      Lainaa

    31. Myssy pois silmiltä 10.3.2016 10:17
      Tulos: +93 (97 ääntä)
      En tunnistanut narkkipipoa. Luulin, et se ois toi oikeassa laidassa oleva hepopipo... Pitääkin olla tarkkana, mitä lapselleen pukee, ettei tuu kannattaneeks vaarallisia aatteita... ;)

      Lainaa

    32. Tulos: -49 (55 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      ei, kun tuo liekkipipo

      Lainaa

    33. Tulos: +103 (109 ääntä)
      Irmeliä suututtaa kun on omat lapsensa menettänyt laiminlyöntien takia ja muut on vaan parempia vanhempia vaikka vähän pienemmällä vaatetuksellakin olisi liikkeellä. Eikä taida kunnollinen kristitty olla hänkään kun katsoo miten helposti toista haukutaan ja vähätellään. Internetvitsi on otettu vähän turhan vakavasti jos ajatellaan että joku liekkipipo tarkoittaa että oot nisti.

      Lainaa

    34. Kyläpolliisi 10.3.2016 10:55
      Tulos: +33 (75 ääntä)
      Miimu: Meni hetki tajuta, et toi mikä tossa ekassa kuvassa törröttää ei olekaan nänni…
      Haluaa jostain syystä korostaa olemattomia rintojaan, puskemalla niitä kameraa kohti tässä viattomassa aamukahvikuvassa. :O

      Lainaa

    35. Tulos: +23 (29 ääntä)
      myyra: Onko se “huumepipo” tuo oikealla oleva tupsullinen?!?!
      Ihan selvästi se vasemmalla oleva melkein kommandopipomallinen!

      Lainaa

    36. Tulos: -62 (158 ääntä)
      Mikä huomiohuora tuo Lotta! Mitä tällä kuvalla haetaan muuta kuin miesseuraa? Pelkissä rintaliiveissä (ei housujakaan kuvassa näy) ja tarkoituksella, vaikka muka kuvatekstillä yrittää selittää.. Säälittää lapsi, mahtaako tulla millainen.. Jos on esim. tyttö, niin samanlaiseksi kasvaa kuin äidin esimerkki? Tai jos poika, miten arvostaa ja kunnioittaa naisia sitten isona?

      Lainaa

    37. Tulos: +31 (69 ääntä)
      "Kunnon kristitythän" ne vasta sekaisin ovatkin. Hyvä vaan, jos Irmeliltä on viety lapsi/lapset. Eikä tuollainen kuva tee kenestäkään "halpaa".

      Lainaa

    38. Tulos: +142 (166 ääntä)
      Huh huh mikä halpa nainen, saleen harrasti seksiä saadakseen tuon lapsenkin!

      Lainaa

    39. Tulos: +33 (37 ääntä)
      kireveli: Ja en muuten tienny että tuo on narkkimerkki… mikä siitä sen tekee?
      Ei mikään, Jenna ei vaan ymmärrä suomimemejä.

      Lainaa

    40. Tulos: +100 (120 ääntä)
      minävain: Mikä huomiohuora tuo Lotta! Mitä tällä kuvalla haetaan muuta kuin miesseuraa? Pelkissä rintaliiveissä (ei housujakaan kuvassa näy) ja tarkoituksella, vaikka muka kuvatekstillä yrittää selittää.. Säälittää lapsi, mahtaako tulla millainen.. Jos on esim. tyttö, niin samanlaiseksi kasvaa kuin äidin esimerkki? Tai jos poika, miten arvostaa ja kunnioittaa naisia sitten isona?
      ainakin oppii että naisten kunnioitus ei riipu siitä paljonko vaatteita naisella on päällä.

      Lainaa

    41. Tulos: +25 (53 ääntä)
      Marititir: Kyllähän toi liekkipipo nyt on se kunnon narkkarimyssy.. En ikinä pukis lapselleni….
      Liekkipipo oli alunperin kyllä kohtalaisen juntti nuorison "äijäpipo" tms. joka sitten jäi ns. "keravalaisten pirinistien" vaatetukseen kun ikää tuli mutta vaatetus ei uusiutunut. Kuten joku tuolta mainitsikin, kyseinen videomateriaali on niiltä vuosilta kun se oli vielä nuorisomuotia siellä sun täällä.

      Lainaa

    42. Tulos: +35 (63 ääntä)
      minävain: Mikä huomiohuora tuo Lotta! Mitä tällä kuvalla haetaan muuta kuin miesseuraa? Pelkissä rintaliiveissä (ei housujakaan kuvassa näy) ja tarkoituksella, vaikka muka kuvatekstillä yrittää selittää.. Säälittää lapsi, mahtaako tulla millainen.. Jos on esim. tyttö, niin samanlaiseksi kasvaa kuin äidin esimerkki? Tai jos poika, miten arvostaa ja kunnioittaa naisia sitten isona?
      Moikka Irmeli! Äitylit-ryhmässä etsimässä miesseuraa... jepjep.

      Lainaa

    43. Tulos: +11 (55 ääntä)
      Pakko huomauttaa, että kuvassa on useampi pipo. Silti kaikki ties heti mistä puhutaan :D

      Lainaa

    44. Tulos: +46 (52 ääntä)
      Liekkipipo: CHECK! Pirikiikarit: puuttuu :-(

      Lainaa

    45. Tulos: +107 (109 ääntä)
      Mä kyllä sanoisin että huumepipo on tuo raidallinen ihan tuossa kuvan keskellä. Siinä on ihan selviä valkoisia viivoja. Kokaiiniviivoja ne on.

      Lainaa

    46. Tulos: -9 (37 ääntä)
      Kuvottavia akkoja, hyi!

      Lainaa

    47. Tulos: +12 (38 ääntä)
      lel: Olisi kiva tietää mihin Irmeli viittaa näillä kunnon kristittyjen lasten viemisillä. Siihenkö, kun papit vievät kuoropoikia sakastin nurkan taa?
      Tai sitä kun eräät menevät pikkulasten kanssa naimisiin, harrastavat "tanssipoikia" jne.

      Lainaa

    48. Tulos: +5 (5 ääntä)
      Gamlia eksyny äityleihin?

      Lainaa

    49. Tulos: +11 (51 ääntä)
      Toivoisin tosiaan, että niin ajokortin kuin lastenkin saaminen olisi älykkyystestin takana. Ellei yllä keskiälykkyyteen tai yli, piuhat poikki eikä toiveitakaan jatkosta. Ja mitä tulee siihen, ett "kunnon kristityltä viedään lapset", niin ei pidä paikkaansa. Sairaalta fundamentalistilta ehkä viedäänkin, tai henkilöltä, joka Nooasta mallia ottaen raiskaa omat lapsensa.

      Lainaa

    50. Tulos: +17 (135 ääntä)
      Jenna: ainakin oppii että naisten kunnioitus ei riipu siitä paljonko vaatteita naisella on päällä.
      Vaan siitä, että kuinka paljon saa itsestään paljasta pintaa nettiin näkyviin? Vaiko kenties se, että mukavahingossa niin tekee? Ihan mielenkiinnosta.. Siis onko niin, että Lotan kuva on feissarimokien lukijoiden mielestä aivan ok/normi? Että häntä kunnioittaa naisena tällaisen kuvan jälkeen? Ja että toimii hienona esimerkkinä lapselleen? Mikä on sitten teidän mielestä Lotan (ja vastaavien huomiohuorien) motiivi laittaa "aamuhetken" kuvaamisen varjolla tällainen itsensäesittelykuva? Irmelin kommentit nyt on aivan omaa luokkaansa, mutta mielestäni tässä oli kaksi mokaa. Irmelin kommentit ja Lotan kuva.

      Lainaa

    51. Tulos: 0 (22 ääntä)
      Unirytmi: mies
      Katsopa kuule moka ennen kuin alat kommentoimaan... Irmeli oli jakanut Lotan kuvapäivityksen äityleihin, ei Lotta.

      Lainaa

    52. Tulos: +56 (74 ääntä)
      minävain: Mitä tällä kuvalla haetaan muuta kuin miesseuraa?
      ja miesseuraa ei siis saisi olla hakemassa?

      Lainaa

    53. Tulos: -10 (24 ääntä)
      minävain: Säälittää lapsi, mahtaako tulla millainen.. Jos on esim. tyttö, niin samanlaiseksi kasvaa kuin äidin esimerkki? Tai jos poika, miten arvostaa ja kunnioittaa naisia sitten isona?
      Tyttö

      Lainaa

    54. Tulos: +20 (50 ääntä)
      Ekassa kuvassa nuori nainen hakee ilmeisesti hieman huomiota tylsään aamuun ja heti on joku aukomassa päätään

      Lainaa

    55. Valaistuminen 10.3.2016 17:05
      Tulos: +11 (25 ääntä)
      Irmeli, ehkä sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että olet "weird as fuck"

      Lainaa

    56. Tulos: +20 (32 ääntä)
      Siis mitä hemmettiä, "narkkaripipo" Ei herranjestas. Tuo ole narkkaripipoa nähnytkään xD. Jos joku on narkkaripipo niin korkeintaan se snickersin "NutCase" Tai muu vastaava "Väärä Lääkitys" pipo.

      Lainaa

    57. Tulos: +33 (57 ääntä)
      Ja mikäs siinä jos vähän tissejä vilauttelee, Siitähän se lapsi on aikoinaan maitoa saanut, ja käyhän se äidin kanssa suihkussa. ALASTI.

      Lainaa

    58. Tulos: -24 (28 ääntä)
      Mutta kuvakaappaus on jaettu äityleihin. Opettele lukemaan.
      Jaamy: Tissiherutus on puskaradio roskalavalla -k18 ryhmästä.

      Lainaa

    59. Tulos: +50 (94 ääntä)
      minävain: Vaan siitä, että kuinka paljon saa itsestään paljasta pintaa nettiin näkyviin? Vaiko kenties se, että mukavahingossa niin tekee? Ihan mielenkiinnosta.. Siis onko niin, että Lotan kuva on feissarimokien lukijoiden mielestä aivan ok/normi? Että häntä kunnioittaa naisena tällaisen kuvan jälkeen? Ja että toimii hienona esimerkkinä lapselleen? Mikä on sitten teidän mielestä Lotan (ja vastaavien huomiohuorien) motiivi laittaa “aamuhetken” kuvaamisen varjolla tällainen itsensäesittelykuva? Irmelin kommentit nyt on aivan omaa luokkaansa, mutta mielestäni tässä oli kaksi mokaa. Irmelin kommentit ja Lotan kuva.
      En käsitä, miten toi kuva vähentäisi kunnioitustani kyseistä naista kohtaan. Miten vähäpukeisuus on vaarallista? Mun puolesta jokainen saa tehdä ihan mitä haluaa, kunhan ei vahingoita ketään muuta. Jos pystyt rationaalisesti ja loogisesti perustelemaan, miksi kyseinen nainen ei ansaitsisi kunnioitusta kuvan perusteella, suostun kyllä kuuntelemaan. Pelkäänpä kuitenkin, että olet näitä "niin on aina ollut" -ihmisiä, eikä sulla ole mitään muuta perustetta väitteellesi, kuin oma tunteesi. Se ei ikävä kyllä ole kovin hyvä argumentti.

      Lainaa

    60. Tulos: +33 (55 ääntä)
      narkkipipo?: Olisin veikannut, että narkkaripipo on tuo toinen vasemmalta, korville tuleva. Se näyttää omiin silmiin paljon enemmän viherhippiperheen valinnalta kuin liekkipipo.
      Mut eihä viherhipit oo stereotyyppisesti narkkeja? Korkeintaan pilvee polttaa, eikä kannabiksella oo juuri mitään tekemistä oikeiden päihdeongelmien kanssa. Viherhippiys yleensä vaatii jonkintasoisen toimeentulon koska esim. vegaaniruokavalio ei ole halpa ylläpitää, joten kaikki tulot ei voi mennä huumeisiin.

      Lainaa

    61. Tulos: +36 (42 ääntä)
      M: Toivoisin tosiaan, että niin ajokortin kuin lastenkin saaminen olisi älykkyystestin takana. Ellei yllä keskiälykkyyteen tai yli, piuhat poikki eikä toiveitakaan jatkosta. Ja mitä tulee siihen, ett “kunnon kristityltä viedään lapset”, niin ei pidä paikkaansa. Sairaalta fundamentalistilta ehkä viedäänkin, tai henkilöltä, joka Nooasta mallia ottaen raiskaa omat lapsensa.
      Mistähän sinä tuonkin jutun olet repäissyt? Minä olen kyllä käynyt läpi koko raamatun mutta siinä ei Nooa kyllä missään vaiheessa raiskaa lapsiaan. Että mitä jos tsekkaisit nämä väitteet ennen kuin levittelet niitä täällä.

      Lainaa

    62. Meikkipossu 10.3.2016 18:39
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Äitylit ei petä koskaan!

      Lainaa

    63. Tulos: -22 (26 ääntä)
      Joo no sun kommenttejas en kovin tarkasti jaksa lukea.

      Lainaa

    64. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Häh: Olenko ainoa joka ei hahmota tuota Lotan kuvaa ollenkaan? Ihan kuin siinä olisi useampikin rinta.
      Ei hitto, nyt tajusin! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

      Lainaa

    65. Tulos: +36 (42 ääntä)
      Marititir: Kyllähän toi liekkipipo nyt on se kunnon narkkarimyssy.. En ikinä pukis lapselleni….
      Minun on ei ole koskaan tarvinnut pukea liekkipipoa lapseni päälle. On kyllä ihan vapaaehtoisesti ja innolla laittanut sen päähänsä siitä lähtien kun moibeb ostettiin kirpparilta.

      Lainaa

    66. Tulos: +40 (46 ääntä)
      Jo ensimmäinen narkkaripipo voi tappaa!

      Lainaa

    67. Tulos: -17 (35 ääntä)
      En haluis olla tuo taustalla oleva lapsi. Toivottavasti sen ei tarvi törmätä vanhempana tommosiin kuviin. Raukka liekkipipo

      Lainaa

    68. Tulos: +27 (57 ääntä)
      niin, tuollaisen ihan viattoman ehkä vähän pornahtavan kuvan ottaminen aamulla missä lapsi pyörii taustalla tarkoittaa sitä että lapsi äkkiä huostaan mutta sekopäät uskovat saisivat ihan rauhassa täyttää penskan pään huuhaajutuilla ja kasvattaa sovinistisen, naisia alistavan mielikuvitusukkoon uskovan sekopään mikä meillä naapurissakin asuu.

      Lainaa

    69. Tulos: +4 (28 ääntä)
      Kunnon kristityiltä sietääkin ottaa lapset pois.

      Lainaa

    70. Tulos: -7 (31 ääntä)
      Pisteet Lotalle, kaunis nainen!

      Lainaa

    71. Tulos: 0 (8 ääntä)
      Internet meemit
      kireveli: Tuo Pikku Kakkosen ohjelma oli kuvattu josksus 2002… silloinhan kaikki liekkikuviot olivat hitti. Ja en muuten tienny että tuo on narkkimerkki… mikä siitä sen tekee?

      Lainaa

    72. hatsikeuhko 13.3.2016 22:59
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Ai liekkipipot on nykyään narkkaripipoja eikä ainoastaan semisti noloja?

      Lainaa

    73. kisukilljoy 14.3.2016 2:00
      Tulos: +11 (25 ääntä)
      Harecci: Siis mitä hemmettiä, “narkkaripipo” Ei herranjestas. Tuo ole narkkaripipoa nähnytkään xD. Jos joku on narkkaripipo niin korkeintaan se snickersin “NutCase” Tai muu vastaava “Väärä Lääkitys” pipo.
      Mulla on Nutcase ja on joskus ollut (vuonna nakki ja käpylehmä) "väärä lääkitys"- pipo! Eläissäni en ole kuin kerran kokeillut piikittää tomusokeria ja raakaa siirappia suoneen (ihan sairaan pähee pössis!) mutta kun löydyin eteisen lattian alta kuolleeksi luultuna (hautauduttuani sinne korkeimman omakätisesti), lopetin heti. Ei ollut mun juttu - siirryin siitä sitten kossuun ja kokkeliin, paljon turvallisempi olo on nyt minulla. Turvallisempi olo on heti. Ei tarvitse hyssytellä itseään uneen öisin, ei ole mörköjä sängyn alla.

      Lainaa

    74. Tulos: -13 (23 ääntä)
      minävain: Irmeli oli jakanut Lotan kuvapäivityksen äityleihin, ei Lotta.
      Irmelikö on sen kuvan käynyt salaa myös ottamassa? Lotta suinkaan ei ole itse kuvaansa minnekään jakanut?

      Lainaa

    75. tämä on sarkasmia 14.3.2016 21:32
      Tulos: +18 (28 ääntä)
      Porno nainen. tissit paidan sisällä. kauheeta

      Lainaa

    76. Tulos: +5 (55 ääntä)
      Voi hei pliis oikeesti, älkää sanoko et tollanen kuva ei muka sais teitä kohottaan kulmakarvojaan. Tissiherutusta by (selkeästi) nuori äiti, taustalla lapsi. Ei noi kaks vaan kuulu samaan kuvaan eikä kyse oo ahdasmielisyydestä. En tajua mikä teitä vaivaa. Etenki jos toi Lotan kuva on tosiaan hänen itsensä jakamana aikajanallaan kaikkien fb-kavereiden nähtävänä.. Vai onko toi yleistäki julkasta tollasia huomio&herutuskuvia facessa? Ennen noita varten oli kuvake ja alastonsuomi yms vaikkei toi kuva oo pahimmasta päästä. Mut parenting done wrong.

      Lainaa

    77. muukalainen 14.3.2016 22:17
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      kisukilljoy: Mulla on Nutcase ja on joskus ollut (vuonna nakki ja käpylehmä) “väärä lääkitys”- pipo! Eläissäni en ole kuin kerran kokeillut piikittää tomusokeria ja raakaa siirappia suoneen (ihan sairaan pähee pössis!) mutta kun löydyin eteisen lattian alta kuolleeksi luultuna (hautauduttuani sinne korkeimman omakätisesti), lopetin heti. Ei ollut mun juttu – siirryin siitä sitten kossuun ja kokkeliin, paljon turvallisempi olo on nyt minulla. Turvallisempi olo on heti. Ei tarvitse hyssytellä itseään uneen öisin, ei ole mörköjä sängyn alla.
      ootko rauno repomies?

      Lainaa

    78. kisukilljoy 14.3.2016 23:50
      Tulos: +6 (10 ääntä)
      muukalainen: ootko rauno repomies?
      Kaukainen sukulainen :D

      Lainaa

    79. Tulos: +14 (24 ääntä)
      "Mutta isä Jumala halusi minun lyövän tytärtäni!"

      Lainaa

    80. Tulos: -2 (8 ääntä)
      Kaikkihan sen tietää et tosi narkkarit käyttää liekkipipoi

      Lainaa

    81. Tulos: +1 (11 ääntä)
      Ihan oikeasti!! Tuo "Äitylit"-palsta pitäisi sulkea lopullisesti. Aivan hirveää aivokuolemaaa joka kerta kun sieltä jotain julkaistaan.

      Lainaa

    82. Tulos: -4 (6 ääntä)
      mulla on ollu seiskytluvun alussa tommonen narkkaripipo jos se on toi liekkipipo... :)

      Lainaa

    83. Tulos: +7 (15 ääntä)
      dora: Nooa
      Raamatussahan Nooan tyttäret juottivat isänsä humalaan ja raiskasivat.

      Lainaa

    84. Miehen-mieli 25.9.2016 2:57
      Tulos: +9 (17 ääntä)
      Mitä vittua?! :D mullakin oli pienenä liekkipipo! Kyllä muuten tuli 5 hevosvoimaa jalkoihin lisää kun ulkona temmelsi! Oli se sen verran pähee!

      Lainaa

    85. Pohjattu timantti 25.5.2021 11:25
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      J7: Raamatussahan Nooan tyttäret juottivat isänsä humalaan ja raiskasivat.
      Vai Lootin🤔

      Lainaa

    86. Pipoton Liekki 2.7.2023 23:52
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      Satsu: En haluis olla tuo taustalla oleva lapsi. Toivottavasti sen ei tarvi törmätä vanhempana tommosiin kuviin. Raukka liekkipipo
      Sama. Tollasten lorttojen lapsista kasvaa liekkipipoja käyttäviä narkkareita.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, alaston, herutus, lapsi, kännissä, Pikku Kakkonen, pipo, hattu, narkkarit