Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vihdin poliisisurma

"Tavallaan oma vika."
Vihdin poliisisurma

Kelpaako julkaisu etusivulle?

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 68 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1645 (1693 ääntä)
      Elämäm_kolu on vahva tässä idiootissa.

      Lainaa

    2. Spurgugrammi 30.6.2016 1:21
      Tulos: +1449 (1473 ääntä)
      Aippa: Elämäm_kolu on vahva tässä idiootissa.
      Tais Tomppa jättää senkin kesken.

      Lainaa

    3. Tulos: +1163 (1177 ääntä)
      Voisin vaikka laittaa pienen betsin sen puolesta, että tää herra on enemmän ja vähemmän saanut apua siltä vihaamaltaan valtiolta..

      Lainaa

    4. poliisi on kyttä 30.6.2016 1:22
      Tulos: -1099 (1169 ääntä)
      Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman

      Lainaa

    5. Tulos: +550 (568 ääntä)
      Voin lyödä vaikka vetoa, että lausunnoistaan huolimatta Tomilla olisi poliisille käyttöä, jos joku hänet ryöstäisi tai hakkaisi oikein kunnolla...

      Lainaa

    6. Tulos: +552 (562 ääntä)
      No ei kyllä mihinkään sisäämenoon liittynyt kuolema. Ampuja ampui haavoittunutta poliisia auttamaan mennyttä toista poliisia selkää. Selkään ammuttu siis kuoli. Miten kukaan voi puolustella jotain joka ampuu toista selkään. Tai lipäätään että ampuu jota kuta, mutta että raukkamaisesti tekee...

      Lainaa

    7. Tulos: +130 (156 ääntä)
      Ja elämäm_kolu paistaa läpi taas niin paljon.

      Lainaa

    8. Tulos: +498 (534 ääntä)
      "No jos viittitte ettiä muitakin juttuja tästä..." Tomi tarkoittaa varmaan jotain MV tyylistä paskaa, sen verran fiksulta vaikuttaa.

      Lainaa

    9. Tulos: +368 (374 ääntä)
      Voi Tomi. Sulle suosittelisin aloittamaan tutustumista valtion palveluista mielenterveyspuolelta.

      Lainaa

    10. Tulos: +472 (482 ääntä)
      "Valtiosta ei ole ollu ku harmia" Uskaltaisin melkein väittää, että Tomi kuitenkin elää valtion varoilla.

      Lainaa

    11. Tulos: +338 (348 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Älä nyt Tomi viitsi, iso mies.

      Lainaa

    12. Tulos: +316 (334 ääntä)
      Ne on näitä "Poliisit kusee aina kaikki asiat" ja sitten kun kysytään esimerkkiä niin sanotaan vaan että onhan niitä. Omista virheistä on aina hyvä syyttää valtiota ja poliiseja jne vaikka on itsekkin valtion elättinä. Perus elämämkoulu.

      Lainaa

    13. Elämäm koulu 30.6.2016 4:23
      Tulos: +264 (282 ääntä)
      Suomessa on käsittääkseni verraten korruptoimaton poliisi ja oikeuslaitos toisin kuin monessa muussa maassa

      Lainaa

    14. Tulos: +116 (130 ääntä)
      Niin luokatonta tekstiä Tomilta että tämä feissarimoka ei ansaitse poispääsyä takasivulta.

      Lainaa

    15. Tulos: +305 (315 ääntä)
      En kestä kun suomalaiset raukat inisee meidän poliisista eivätkä tajua miten onnekkaita ollaanki. Kyllä Suomen poliisi on turvallinen ja siksi harvinainen! Ei tarvi mennä itärajaa kauemmaksi ulkomaille ja sen oppii

      Lainaa

    16. Tulos: -69 (97 ääntä)
      heh-nimimerkille, jotakuta on yhdyssana.

      Lainaa

    17. Tulos: +42 (140 ääntä)
      Samaa mieltä että Tomi on sekaisin, mutta mielestäni tuo alkuperäinen postauskin oli kyllä törkeä. Se joka Anun mielestä "näyttääkin kusipäältä" niin on ihan ihminen kuitenkin ollut ja hänelläkin varmaan omaisia jotka suree, joille on ollut tärkeä ja niin edelleen. En todellakaan puolustele mitenkään tuota tekoa, mutta itse en ainakaan niin täydellinen ole että tuollaista kehtaisin julkaista.

      Lainaa

    18. Tulos: +245 (253 ääntä)
      "Lapsen suusta kuultua", siteeraako Tomi tosiaankin lasta tämmösessä asiassa? Nimenomaan lapset voi ajatella noin, mutta ei enää aikuiset. On tainnut Tomi jäädä pienten tasolle.

      Lainaa

    19. Mother of Vile Excrement 30.6.2016 7:04
      Tulos: +89 (95 ääntä)
      Miarez93: Voin lyödä vaikka vetoa, että lausunnoistaan huolimatta Tomilla olisi poliisille käyttöä, jos joku hänet ryöstäisi tai hakkaisi oikein kunnolla…
      Samaa mieltä. Jos menisin ja vetäisin Tomia turpaan, niin arvaapa ketä se huutaisi apuun? Sitten kyllä kelpaisi se poliisi... hah.

      Lainaa

    20. Vihtiläinen 30.6.2016 7:33
      Tulos: +151 (161 ääntä)
      Minä väittäisin, että nämä virkavallanvihaajat ovat hankaluuksissa poliisien kanssa ja ihan oman käytöksen perusteella, joten siksi omaavat niin negatiivisen asenteen poliiseja kohtaan. Vähän Nyyforssinsyndroomaa, pakko saada uhriutua.

      Lainaa

    21. siiseliini 30.6.2016 8:15
      Tulos: +141 (153 ääntä)
      Itellä on aina ollu vahva kunnioitus poliiseja kohtaan, ja nyt kun erilaisten tapahtumien kautta missä ollut järjestyksenvalvojana päässyt tutustumaan joihinkin poliiseihin, niin on kyllä mukavaa porukkaa! Mukaan mahtuu aina virkaintosia ääliöitä, mutta niitä on joka työpaikalla.

      Lainaa

    22. Puolikiero_savolainen 30.6.2016 8:22
      Tulos: +147 (165 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Sä ja Tomi vaikutatte just sellaisilta lapamadoilta, jotka tässä ja nyt uhoaa poliisille ja lapsellisen käytöksen ilmentymä on toivoa yhteiskuntaa ilman poliiseja eli anarkiaa. Käyhän Somaliassa tutustumassa tuohon yhteiskuntamuotoon! Mutta niin, sitten kun hätä iskee niin veikkaan että te olette niitä ensimmäisiä jotka nyyhkyttää häkeen, että pitäisi poliisi saada ja äkkiä paikalle. Itsekin olen valitettavasti joskus ollut lain tuolla puolen eli väärällä puolella (mistä en ole koskaan ollut ylpeä..), mutta ikinä, en koskaan halveksinut toista ihmistä, joka on valmis laittamaan henkensä likoon muiden, kenties tuntemattomien puolesta.

      Lainaa

    23. Tulos: +148 (162 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Niinpä, poliisilaitos on kehitetty ihan kiusallaan että voitaisiin lisätä veroja ja valtion kuluja sekä laittaa lisää kapuloita kansan rattaisiin. Oikeasti poliisit tekevät ihan yhtä paljon pahaa hyväuskoiselle kansalaiselle kuin terveydenhoitolaitos, joka vastoin yleistä luuloa aiheuttaa kaikki sairaudet eikä paranna niitä. Muutenhan kaikki eläisivät 300-vuotiaiksi, eikä se tietenkään sovi!

      Lainaa

    24. Tulos: +78 (86 ääntä)
      Hei eiks ois hyvä jos ei olis poliiseja ollenkaan? Kaikki ongelmathan ratkeis silleen niin ei tarvis enää kattoa niiden mokailuja! Ja lakkautetaan valtio. Seratkaisis loputkin ongelmat ja taas olisi Tomitkin tyytyväisiä.

      Lainaa

    25. totuudensana 30.6.2016 8:51
      Tulos: +30 (58 ääntä)
      Kuulun itse perheeni kanssa ns. "Gustav_kommuuniin", jossa ei poliiseja ole. Jokainen saa tehdä just sitä mitä huvittaa, ryöstää kaupasta jne. Ja ihan hyvin ollaan täällä pärjätty. Ei tarvi tehdä töitä ruuan eteen, itsekin vain otan joka päivä konekiväärin messiin ja lähden hakemaan viikon ruuat jostain ravintolasta. Paistettua ahventa lime-minttukastikkeella, salmiakkihärkää perunapyreellä jne. Kyllä kelpaa. Elämä on valintoja.

      Lainaa

    26. Tulos: +67 (79 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Moi Tomi. Mene hoitoon.

      Lainaa

    27. Tulos: +55 (73 ääntä)
      Jotenkin tulee sellainen olo, että Tomi ei koskaan päässyt niistä teini-iän antifa- ja/tai anarkisti- sympatioista ohi..

      Lainaa

    28. Tulos: +107 (117 ääntä)
      Tomi on just se valtiota vastustava tyyppi joka ei ole ikinä mitään itse tehnyt vaan on hengissä ainoastaan sen takia että valtio elättää.

      Lainaa

    29. Tulos: +39 (45 ääntä)
      Toivoisin ettei tuommoinen idiotti mielipiteineen jäisi edes feissarimokiin esille

      Lainaa

    30. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Thug life Tomi.

      Lainaa

    31. Tulos: +67 (77 ääntä)
      No niin Tomi, nyt se sormi pois perseestä ja rohkeasti hakemaan apua tuohon venähtäneeseen uhmaikään. Kyllä se lääkärisetä tai -täti sinuakin auttaa.

      Lainaa

    32. Tulos: +67 (71 ääntä)
      En mahda mitään mutta tulee vain mieleen että Tomilla on mielessään lähinnä US pollareiden toimintatapa ..

      Lainaa

    33. Lillukanvarsi 30.6.2016 11:13
      Tulos: +47 (53 ääntä)
      Tomi on jopa provona täysin käsittämätön tyyppi. Tai toisin muotoiltuna: edes provo ei voi olla noin tyhmä.

      Lainaa

    34. Tulos: +36 (48 ääntä)
      Tomi on todennäköisesti Kouvolalainen työtön vartija/portsari (koska hakkasi jonkun ohikulkijan syyttä suotta), joka kuvittelee tietävänsä poliiseista ja poliisin työstä kaiken.

      Lainaa

    35. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Teki mieli peukuttaa tuota Marikan viimeistä kommenttia. =)

      Lainaa

    36. Tulos: -38 (80 ääntä)
      Vähän ihmettelen esiintulevaa uskoa kaikkien poliisien hyvyyteen -jos katsoo esim. Helsingin huumepoliisin Aarnio-sotkua niin kyllähän siinä pitää kysyä että mitä täällä oikein tapahtuu (lukenut siitä Hesarista, ei MV-lehdestä). Kommentoin nyt siis kommentteja enkä alkuperäistä mokaa, ihmisten ampumisen kannattamista pidän yhtä hulluna kuin kaikki muutkin.

      Lainaa

    37. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Peräkammarin poikia

      Lainaa

    38. Tulos: +75 (77 ääntä)
      totuudensana: Kuulun itse perheeni kanssa ns. “Gustav_kommuuniin”, jossa ei poliiseja ole. Jokainen saa tehdä just sitä mitä huvittaa, ryöstää kaupasta jne. Ja ihan hyvin ollaan täällä pärjätty. Ei tarvi tehdä töitä ruuan eteen, itsekin vain otan joka päivä konekiväärin messiin ja lähden hakemaan viikon ruuat jostain ravintolasta. Paistettua ahventa lime-minttukastikkeella, salmiakkihärkää perunapyreellä jne. Kyllä kelpaa. Elämä on valintoja.
      Haet sä joka päivä viikon ruuat? :D

      Lainaa

    39. totta189097 30.6.2016 13:39
      Tulos: +77 (83 ääntä)
      mariaaa: Voisin vaikka laittaa pienen betsin sen puolesta, että tää herra on enemmän ja vähemmän saanut apua siltä vihaamaltaan valtiolta..
      Olet aivan oikeassa, tunnen tapauksen ja saa valtiolta apua ihan joka kuukausi.

      Lainaa

    40. Vääränvärinen 30.6.2016 13:55
      Tulos: +102 (108 ääntä)
      Valtiosta ei ole kuin haittaa? Tottahan tuo. Ovat rakentaneet meille synnytyssairaalat ja mahdollistaneet, että synnytykset onnistuu pääsääntöisesti ilman komplikaatioita. Ettäs kehtaavat. Sitten järjestävät peruskoulun, mikä antaa kaikille kansalaisille samantasoisen koulutuksen. Kaikki saavat siis perustaidot haltuun ja siten hyvät eväät elämään. Paskiaiset. Lista jatkuisi loputtomiin, mutta eiköhän nuokin jo riitä. Kyseisellä henkilöllä on tod. näk. huonoja kokemuksia virkavallan kanssa. Poliisi on kyllä ystävä, jos olet ihmisiksi. Monesti jopa jättävät sakottamatta/rankaisematta jos laskelmoivat, että pelkkä puhuttelu riittää. Jos taas olet taparikollinen, niin kohtelu on vähemmän lämmintä.

      Lainaa

    41. Tulos: -23 (35 ääntä)
      Tässä tapauksessa varmasti poliisi ja valtiovalta teki virheitä ja siitä sai poliisimies maksaa hengellään. Mutta yleisesti ottaen poliisi on yleensä ihan tarpeellinen ja hyödyllinen.

      Lainaa

    42. Rampe&Naukkis 30.6.2016 14:02
      Tulos: +28 (36 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Jos olit trolli, niin et ole hauska. Jos olit tosissas, niin käy pohjoismaiden ulkopuolella kokeilemassa poliisien toimintatapoja. Ja mitähän junalauta on nämä JV/Vartija stereotypiat on kommenttipalstalla? Ei taida porukka olla jyvällä mistään kolmesta alasta.

      Lainaa

    43. Tulos: +67 (71 ääntä)
      Nämä "Kaikki poliisit pitäis ampua ja sassiin!" tyypit voisivat luovuttaa oikeutensa saada apua ja totella Suomen lakeja. Pieni merkki hihaan tai otsaan joka ilmoittaa että kyseinen yksilö ei ole lain suojissa, eikä hänen tarvitse lakeja totella. Katsotaan kuinka nopeasti sitä änkytystä alkaisi kuulumaan. Pellet.

      Lainaa

    44. Tulos: +62 (64 ääntä)
      "Oma syy että sai osumaa" Huh, mitä turvenuijia tuolla liikkuu vapaana.

      Lainaa

    45. kaikkeekans 30.6.2016 15:56
      Tulos: +72 (74 ääntä)
      Tomin kaltaiset ihmiset ovat suurin syy siihen, miksi poliisivoimat on ylipäätään olemassa.

      Lainaa

    46. King Arthur 30.6.2016 16:48
      Tulos: +84 (92 ääntä)
      Ainoat jotka mulle on riehunut poliisin paskuudesta on entiset/nykyiset nistit ja taparikolliset. Haittaahan se paska poliisi heidän puuhiaan. Suomessa on poikkeuksellisen hyvä poliisi. Täällä ei tarvitse pelätä että sheriffi ampuu kuoliaaksi noin vain tai alkaa puuhata raiskausta tai ryöstöä lain nimissä.

      Lainaa

    47. Nora Sohlman 1.7.2016 1:01
      Tulos: +36 (36 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Siinä kans yks elämäm kolulainen. "Enenmmän", nyt raikaa huutonauru xD

      Lainaa

    48. Conspiracy 1.7.2016 7:44
      Tulos: -5 (23 ääntä)
      Sannni: Vähän ihmettelen esiintulevaa uskoa kaikkien poliisien hyvyyteen -jos katsoo esim. Helsingin huumepoliisin Aarnio-sotkua niin kyllähän siinä pitää kysyä että mitä täällä oikein tapahtuu (lukenut siitä Hesarista, ei MV-lehdestä). Kommentoin nyt siis kommentteja enkä alkuperäistä mokaa, ihmisten ampumisen kannattamista pidän yhtä hulluna kuin kaikki muutkin.
      Hesari ja MV-lehti on molemmat julkaisuja joita kannattaa lukea tietyllä varauksella. Aarnion tapaus voi olla pikemminkin mestarillisen hyvin onnistunut silmänkääntötemppu. Ajatelkaapa sen mahdollisuutta, että Helsingin huumepoliisi olisi tehnyt liiankin hyvää työtä, ja päässyt ennennäkemättömän suuren huumeliigan jäljille. Jos oletetaan, että liigalla olisi ollut päivänvaloa kestämättömiä kytköksiä esim. vaikutusvaltaisiin tahoihin, eikö olisi järkeenkäypää että nämä tahot yrittäisivät päästä Aarniosta eroon. Aarnion kuolema herättäisi liikaa huomiota, joten kaiken tämän sotkun lavastaminen Aarnion toimiksi menisi täydestä. Aarnio ja muut asialla olleet poliisit saisivat piitkän tuomion ja liiga jatkaisi toimintaansa kaikessa hiljaisuudessa, vaikutusvaltaisten kontaktiensa siunauksella. Tämänkö takia ei poliiseilla ole enää asiaa esim yliopistojen kampuksille, (koska "mulla on oikeus yksityisyyteen") jos vaikka jonkun suuren herran lapsi kärähtäisi huumeista?

      Lainaa

    49. Tulos: +39 (43 ääntä)
      Mua huvittaa suuresti nämä "All cops are bastards" -graffitit. Mitä jos yrittäisitte käyttäytyä, s**tanan kakarat, niin niiden ei tarttis olla! (eikä ne silloinkaan ole, tekevät vaan työtään)

      Lainaa

    50. Tulos: -8 (26 ääntä)
      poopoo: Voi Tomi. Sulle suosittelisin aloittamaan tutustumista valtion palveluista mielenterveyspuolelta.
      Ai tarkoitatko sitä apua "tuossa on pillereitä syö niitä" apua?

      Lainaa

    51. Tulos: -37 (45 ääntä)
      kaikkeekans: Tomin kaltaiset ihmiset ovat suurin syy siihen, miksi poliisivoimat on ylipäätään olemassa.
      Niin eihän täällä ole muita ei edes rakkauden ja rauhan uskonnon edustajia? On kyllä niin vitun lapsellisia ja henkisesti sokeita kommentteja!

      Lainaa

    52. Tulos: -31 (35 ääntä)
      Tiiviste: Hei eiks ois hyvä jos ei olis poliiseja ollenkaan? Kaikki ongelmathan ratkeis silleen niin ei tarvis enää kattoa niiden mokailuja! Ja lakkautetaan valtio. Seratkaisis loputkin ongelmat ja taas olisi Tomitkin tyytyväisiä.
      No kuka se sinulle sen ruuan tekisi sinne kauppaan ja miten se suu menisi kun ei pääsisi feisbuukkiin kun ei tule sähköä seinästä :D:D Älä huoli tämä yhteiskunta tulee romahtamaan niin pääset nauttimaan vapaasta elämästä jos edes ymmärrät mitä oikea vapaus tarkoittaa!

      Lainaa

    53. Vääränvärinen 2.7.2016 5:18
      Tulos: +23 (23 ääntä)
      totuudensana: Kuulun itse perheeni kanssa ns. “Gustav_kommuuniin”, jossa ei poliiseja ole. Jokainen saa tehdä just sitä mitä huvittaa, ryöstää kaupasta jne. Ja ihan hyvin ollaan täällä pärjätty. Ei tarvi tehdä töitä ruuan eteen, itsekin vain otan joka päivä konekiväärin messiin ja lähden hakemaan viikon ruuat jostain ravintolasta. Paistettua ahventa lime-minttukastikkeella, salmiakkihärkää perunapyreellä jne. Kyllä kelpaa. Elämä on valintoja.
      Tuossa kommuunissa operoivien ammatinharjoittajien bisnesvainua täytyy ihailla.

      Lainaa

    54. Tulos: +33 (35 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Minkä ikäinen olet? 13? Poliisien tehtävä ei oikeasti ole vain se, että ne vievät pikkujonnejen tupakat ja viinat tai kyttäävät tienposkessa tavallisia autokuskeja. Mikäli poliisit vain otettaisiin pois, kuten sinäkin näköjään toivoisit, et luultavasti olisi kauaa edes hengissä, kun potenttiaalisilla murhaajilla ei olisi valvontaa eikä pelotetta olla tappamatta ketään.

      Lainaa

    55. TapioRautaWaara 2.7.2016 21:30
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Ei juma. Pillerinpyörittäjä hommissaan

      Lainaa

    56. Tulos: +20 (22 ääntä)
      All Cats Are Beautiful

      Lainaa

    57. Arthur Brown 3.7.2016 19:10
      Tulos: +21 (23 ääntä)
      pylynalle: Ne on näitä “Poliisit kusee aina kaikki asiat” ja sitten kun kysytään esimerkkiä niin sanotaan vaan että onhan niitä. Omista virheistä on aina hyvä syyttää valtiota ja poliiseja jne vaikka on itsekkin valtion elättinä. Perus elämämkoulu.
      J. Vika on aina muissa, valtio, AY-liike, kommarit, vihervassarit, EU, ulkomaalaiset... Sitten kun tarjotaan paikkaa vaikuttaa – kuntavaalit, EK-vaalit, EU-vaalit – niin joko jäädään kotiin tai äänestetään sitä samaa vanhaa...Ja sitten itketään että mikään ei muutu parempaan (tm).

      Lainaa

    58. Tulos: -6 (30 ääntä)
      Suomen poliisissa on vikaa kyllä, meillä kuolee populaa putkiin ja poliisista harva haluaa millään tasolla perehtyä vähemmistöihin kohdistettaviin viharikoksiin tai esim. parisuhteessa tapahtuvaan väkivaltaan jos osapuolet ovat samaa sukupuolta ja muuta vastaavaa. Mutta helvetti vaikken koekaan että Suomen poliisi olisi mitenkään suojelemassa minua mikäli puolisokseni osuisi väkivaltainen ihmisperse tai koe että putkana joutuessaan 1. tyypin diabetestä sairastava lähimmäiseni olisi turvassa, niin en kyllä siltikään näe mitenkä siitä poliisi ansaitsisi tulla ammutuksi.

      Lainaa

    59. Tulos: +13 (13 ääntä)
      Tomille ja muille, jotka haaveilee siitä, että poliiseja ei olisi: All that is needed for evil to triump is that good men stop caring and do nothing. Tiedän tapauksia, joissa esimerkiksi Cannonballin jäsenet on soittaneet poliisit paikalle kun on tullut velanperijä oven taakse. Aivan..

      Lainaa

    60. Tulos: +2 (8 ääntä)
      Miarez93: Voin lyödä vaikka vetoa, että lausunnoistaan huolimatta Tomilla olisi poliisille käyttöä, jos joku hänet ryöstäisi tai hakkaisi oikein kunnolla…
      Kun.

      Lainaa

    61. Tulos: +13 (13 ääntä)
      "ne meni sisäänkin väärin idiootit" Jep, ois pitäny smokettaa, poraa vähä seiniä, heittää parit fläshit ja sit rushaa sisää!

      Lainaa

    62. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Heme: No mitä näissä tapauksissa sit on käynythe k
      *No mitä näissä tapauksissa sit on käynyt kun poliisit on tullu paikalle?

      Lainaa

    63. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Mäkin olen saanut osumaa kun olen mennyt sisään väärin.

      Lainaa

    64. Tulos: +6 (8 ääntä)
      Veikkaan, että valtiota vihaava Tomi on kuitenkin valtion elätti.

      Lainaa

    65. Tulos: +9 (13 ääntä)
      Pege: Suomen poliisissa on vikaa kyllä, meillä kuolee populaa putkiin ja poliisista harva haluaa millään tasolla perehtyä vähemmistöihin kohdistettaviin viharikoksiin tai esim. parisuhteessa tapahtuvaan väkivaltaan jos osapuolet ovat samaa sukupuolta ja muuta vastaavaa. Mutta helvetti vaikken koekaan että Suomen poliisi olisi mitenkään suojelemassa minua mikäli puolisokseni osuisi väkivaltainen ihmisperse tai koe että putkana joutuessaan 1. tyypin diabetestä sairastava lähimmäiseni olisi turvassa, niin en kyllä siltikään näe mitenkä siitä poliisi ansaitsisi tulla ammutuksi.
      Ei poliisissa kouluteta myöskään erikseen, miten tutkitaan punaisilla autoilla ja sinisillä autoilla tehtyjä liikennerikoksia. Pahoinpitely on pahoinpitely riippumatta motiivista ja rikoslakia (eikä poliisia) kiinnosta mikä on parisuhteen sukupuolijakauma. Keikat hoidetaan sovitellen ja jutut tutkitaan rikoksen mukaan ja siihen prosessiin kuuluu motiivin selvittäminen ja läheisväkivallan huomioiminen ilmankin mitään erityisten ihmisten erityisen aseman korostamiseksi tehtyjä erityiskursseja. Sivuhuomautuksena: Tasa-arvoajattelussa pääsee aika pitkälle, kun lakkaa kuvittelemasta jonkun ihmisryhmän olevan kovinkin erityinen muihin verrattuna. Putkaan joutuvat ihmiset taas useimmiten eivät ole kovinkaan terveitä. Silti sairauksista kysytään sisään ottaessa ja jos niistä erityistä tietoa saadaan se kyllä huomioidaan. Jos on siinä kunnossa, ettei puhetta tule, niin silloin joutuu sairaalaan, ei putkaan. Kuolemattomaksi ei kuitenkaan ketään voi tehdä edes sairaalan tehotarkkailussa, saati putkassa. Ihmisiä kuolee joskus ihan luonnollisesti. Vielä sitäkin helpommin, jos ihmiset sattuvat olemaan kovassa kännissä tai kamoissa.

      Lainaa

    66. Tulos: +5 (5 ääntä)
      poliisi on kyttä: Kyllä mä oon Tomin kanssa samaa mieltä, poliisit aiheuttaa enenmmän harmia kun hyötyä. Valvoo lakeja joita itsekkin rikkoo ja mitävielä. parempi olis ilman
      Jos ei kelpaa nii muuta vaikka siperiaan! Siellä ei oo poliiseja (ainakaa paljoa).

      Lainaa

    67. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Poliiseja henkilökohtaisesti tuntevana (naapureina, sukulaisina ja perhetuttuina löytyy) täytyy sanoa... Tomia ei kukaan kaipaa vaikka tippuisi kaivoon. On kyllä ihme jos mieheltä edes vaimoa löytyy - tuon luonteen ja henkisen iän perusteella itseäni ei ainakaan huvittaisi seurustella tyypin kanssa. Joten Tomi, suksi kuuseen.

      Lainaa

    68. Tulos: +1 (1 ääni)
      Jooga: “ne meni sisäänkin väärin idiootit” Jep, ois pitäny smokettaa, poraa vähä seiniä, heittää parit fläshit ja sit rushaa sisää!
      LEEEEROY JENKINS! "Ei olis pitänyt palkata tota tyyppiä."

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Vihti, poliisit