Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Mammapalstalta päivää, osa 37

Äityli kohtaa maahanmuuttajan.
Mammapalstalta päivää, osa 37

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 101 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -142 (276 ääntä)
      Mut hyvä et se dildo oli patjan välissä eikä....

      Lainaa

    2. King Arthur 12.7.2016 1:48
      Tulos: +167 (317 ääntä)
      Noniin, tätä kommenttiketjua odotellessa... Kun kuitenkin maahanmuuttopolitiikkaan saadaan käännettyä vaikka keskustelu kivestä kengässä. Nyt on jopa asiaa ihan aloituksessa! Ja estradi rajakeille.

      Lainaa

    3. Raakakauppa 12.7.2016 1:49
      Tulos: +974 (1152 ääntä)
      "ns. turvapaikanhakija" Sekin, että ihmekös jos syödessä lipoo huuliaan. Sattunut vilkaisemaan jonkun yleiseen suuntaan samalla. Oh noes! Itsekin kohtaan tällaista seksuaalista häirintää melkein joka kerta kun käyn vähääkään isommassa ruokasalissa.

      Lainaa

    4. Tulos: +689 (825 ääntä)
      Kun ihminen syö... ei ole niin omituista että nuolee huuliaan. Mutta Irmeli on varmaan näitä ihmisiä jotka laskevat jo katseen raiskausyritykseksi.

      Lainaa

    5. Tulos: +457 (517 ääntä)
      Äitylit on ilmeisesti jonkun salaisen viraston kokoonpanema katalogi suomen tyhmimmistä naispuolisista henkilöistä.

      Lainaa

    6. Itseasiassa 12.7.2016 1:57
      Tulos: 0 (612 ääntä)
      Itseasiassa tekevät tuota lipomista esimerkiksi ostoskeskuksissa. Lipomisen ja tuijottamisen sekä hävyttömien käsimerkkien kohteeksi kelpaa myös 9-10 vuotiaat tytöt. Ystäväni oli oman tyttärensä kanssa eräässä kauppakeskuksessa jaa tytär oli joutunut tällaisen sanattoman ja ilman kosketusta olevan ahdistelun kohteeksi. Äidin vierelläolo ei vaikuttanu asiaan. Poistuivat pikaisesti kaupasta. On myös niitä, jotka näin ei toimi, mutta on siellä niitä mätäpaiseitakin.

      Lainaa

    7. Tulos: +246 (336 ääntä)
      Entäs jos sillä olikin vaan ruokaa suupielessä.

      Lainaa

    8. Itseasiassa 12.7.2016 2:01
      Tulos: +264 (358 ääntä)
      Voi toki olla, että ruokalassa näin on ollukki. Tosin jos kovin intensiivistä silmiintuijotusta ja lipomista jatkuu epätavallisen pitkään niin tuskinpa siinä nuollaan vaan suupielestä ruokaa..

      Lainaa

    9. jukkapoika 12.7.2016 2:03
      Tulos: +30 (152 ääntä)
      miten kukaan voi lipoa huuliaan? Nyt on paha, oikeestaan todella paha

      Lainaa

    10. Tulos: +103 (191 ääntä)
      Kielletään huulien lipominen! Omien ja vieraitten!

      Lainaa

    11. Ei tummat nuorista tytöistä tykkää :) 12.7.2016 3:00
      Tulos: -150 (200 ääntä)
      Äläkää ny rasistit viittikö :) ei se joka maassa rikos oo :)

      Lainaa

    12. Vääränvärinen 12.7.2016 3:09
      Tulos: +244 (292 ääntä)
      Sanamuodot on aika kuvaavia tässä. "Näitä", "niinsanottuja" jne.

      Lainaa

    13. Tulos: +36 (288 ääntä)
      Itseasiassa: Ystäväni oli oman tyttärensä kanssa eräässä kauppakeskuksessa jaa tytär oli joutunut tällaisen sanattoman ja ilman kosketusta olevan ahdistelun kohteeksi.
      Maailma on muuttunut aika kummalliseksi. Ennen oli käsite raiskaus ja myöhemmin sen rinnalle tuli käsite seksuaalinen häirintä. Nyt ollaan siirrytty uudelle tasolle, sanaton ja kosketukseton seksuaalinen häirintä. Silmiin katsominen, huulen lipominen tai mikä tahansa ele voidaan näin ollen tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi. Pitäisikö suomalaisten naisten ja tyttöjen ryhtyä käyttämään burkaa ettei tällaista pääsisi tapahtumaan?

      Lainaa

    14. Kuuno Kaakkuri 12.7.2016 3:27
      Tulos: +157 (211 ääntä)
      "Ns. turvapaikanhakija". Eli eivät ole oikeasti tehneet turvapaikkahakemusta? Vai kuinka? Harva muuten tietää, että vuoden 1899 Kieli- ja nielukaari kieltää julkisen lipomisen.

      Lainaa

    15. Tulos: +159 (203 ääntä)
      Minkähänlainen pervo minäkin olen kun kaupungilla kävellessäni livon huuliani välillä - aivan varmasti joku saanut traumat tästä tapahtumasta. :D

      Lainaa

    16. King Arthur 12.7.2016 4:13
      Tulos: +137 (235 ääntä)
      Huuhkaja: Maailma on muuttunut aika kummalliseksi. Ennen oli käsite raiskaus ja myöhemmin sen rinnalle tuli käsite seksuaalinen häirintä. Nyt ollaan siirrytty uudelle tasolle, sanaton ja kosketukseton seksuaalinen häirintä. Silmiin katsominen, huulen lipominen tai mikä tahansa ele voidaan näin ollen tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi. Pitäisikö suomalaisten naisten ja tyttöjen ryhtyä käyttämään burkaa ettei tällaista pääsisi tapahtumaan?
      Ei. Ei täydy. Kloppien pitäisi oppia tavoille. Ei niitä kukaan metsästä tahallaan syyttääkseen häirinnästä. Ihan oikeasti.

      Lainaa

    17. KaroliinaCZ 12.7.2016 4:38
      Tulos: +170 (226 ääntä)
      Itseasiassa: Itseasiassa tekevät tuota lipomista esimerkiksi ostoskeskuksissa. Lipomisen ja tuijottamisen sekä hävyttömien käsimerkkien kohteeksi kelpaa myös 9-10 vuotiaat tytöt. Ystäväni oli oman tyttärensä kanssa eräässä kauppakeskuksessa jaa tytär oli joutunut tällaisen sanattoman ja ilman kosketusta olevan ahdistelun kohteeksi. Äidin vierelläolo ei vaikuttanu asiaan. Poistuivat pikaisesti kaupasta. On myös niitä, jotka näin ei toimi, mutta on siellä niitä mätäpaiseitakin.
      Life hack: Mietipä, että joka maassa/kulttuurissa on niitä mätäpaiseitakin. Ei pelkästään Lähi-idässä.

      Lainaa

    18. Tulos: +162 (236 ääntä)
      On tainnut Irmeli istuttaa tyttärensä päähän lievän turvapaikanhakija-pelon, kun huulien lipominen syödessä on jo kauhistuttava teko. Kannattaakin kasvattaa lapset pelkäämään kaikkea ja kaikkia.

      Lainaa

    19. nimim. sivusta seurannut ja vähän osallistunutkin 12.7.2016 7:37
      Tulos: +70 (184 ääntä)
      Ihan hulluksi on mennyt tämä maailma. Itsekin taannoin olin yhdellä koululla ja ihan vähän vaan kävin lipomassa jonkun pikkutytön huulia, niin heti alkoivat huutaa mulle että "hullu" ja "et sinä voi tehdä noin, olet sentään rehtori". En tiiä, mihin tässä oikein joudutaan vielä, yltiöpäinen korrektius on mennyt ihan liian pitkälle.

      Lainaa

    20. Mother of Vile Excrement 12.7.2016 7:42
      Tulos: +184 (206 ääntä)
      Huuhkaja: Maailma on muuttunut aika kummalliseksi. Ennen oli käsite raiskaus ja myöhemmin sen rinnalle tuli käsite seksuaalinen häirintä. Nyt ollaan siirrytty uudelle tasolle, sanaton ja kosketukseton seksuaalinen häirintä. Silmiin katsominen, huulen lipominen tai mikä tahansa ele voidaan näin ollen tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi. Pitäisikö suomalaisten naisten ja tyttöjen ryhtyä käyttämään burkaa ettei tällaista pääsisi tapahtumaan?
      Ei, koska sieltä burkan silmäaukosta näkee kuitenkin sen huulten lipomisen. Eli miehille se pussi päähän, niin ei näy ne huulet ja saa naiset jatkaa elämäänsä rauhassa.

      Lainaa

    21. Tulos: -33 (85 ääntä)
      King Arthur: Ja estradi rajakeille.
      Itse asiaan sinulla ei sitten ollutkaan mitään sanomista. Tuollaista mielensäpahoittaneen yninää kyllä riitti.

      Lainaa

    22. Tulos: +65 (177 ääntä)
      KaroliinaCZ: Life hack: Mietipä, että joka maassa/kulttuurissa on niitä mätäpaiseitakin. Ei pelkästään Lähi-idässä.
      Paitsi, että Lähi-idässä naisen kukkomaista häirintää ei katsota mätäpaiseeksi, vaan miehen oikeuksiin kuuluvaksi asiaksi. Siinäpä sitä kulttuurikonfliktia.

      Lainaa

    23. Tulos: -109 (249 ääntä)
      Täällä on taas vajukit selittelemässä asioita paremmaksi, ei yllätä. Ihmettelen kuitenkin tuota suurta vihaa suomea ja suomalaisia kohtaan, miten voi ihminen tahtoa nähdä maansa kuolevan?

      Lainaa

    24. Tulos: -103 (219 ääntä)
      Onneksi ei ollut kantasuomalainen mies se huulienlipoja. Olisi varmaan jo hirtetty raiskauksesta. Kun kyseessä on hieman tummemman pikmentin omaava kunniakansalainen niin on koko armeija internetfeministejä ymmärtämässä ja puolustamassa ilmiselvää seksuaalista ahdistelua.

      Lainaa

    25. Tulos: -31 (75 ääntä)
      Miten se nyt on niin huolestuttavaa jos joku lipoo huuliaan jotakuta kattoessaan :D eihän se sitä tyttöä varmaan syödä tahdo :)

      Lainaa

    26. TapioRautaWaara 12.7.2016 8:52
      Tulos: -52 (64 ääntä)
      myyra: Mut hyvä et se dildo oli patjan välissä eikä….
      ...Häpisten välissä :P

      Lainaa

    27. Tulos: +159 (205 ääntä)
      Jos huulten lipominen tapahtui härskillä tavalla niin siitä kyllä pitäisi kertoa johonkin eteenpäin, maahanmuuttaja tai ei. Etenkin jos lipoja käy koulussa joka päivä. Jos nimittäin suomalainen mies käyttäytyisi samalla tavalla niin kyllähän miehen aikeista jäisi aika kyseenalainen kuva. Mielestäni käytökseen pitäisi puuttua, oli kyse sitten kulttuurierosta tai pedofiilista.

      Lainaa

    28. Tulos: +54 (82 ääntä)
      Tätä keskustelua lukiessani taisin lipaista huuliani ainakin 5 kertaa (koska olivat kuivat)

      Lainaa

    29. ei ole totta 12.7.2016 9:38
      Tulos: +43 (53 ääntä)
      myyra: Mut hyvä et se dildo oli patjan välissä eikä….
      Olohuoneen pöydällä liukuvoiteen ja peilin kanssa.

      Lainaa

    30. Tulos: -89 (129 ääntä)
      Raakakauppa: “ns. turvapaikanhakija” Sekin, että ihmekös jos syödessä lipoo huuliaan. Sattunut vilkaisemaan jonkun yleiseen suuntaan samalla. Oh noes! Itsekin kohtaan tällaista seksuaalista häirintää melkein joka kerta kun käyn vähääkään isommassa ruokasalissa.
      Ja se on sun mielestä ihan ok?

      Lainaa

    31. Tulos: +63 (125 ääntä)
      Uh, lipaisin juuri huultani kielelläni samalla kun kissani astui huoneeseen. Toivottavasti ei tee musta eläinsuojeluun ilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä. En haluis tulla piiskatuks eläimiinsekaantumisfantasioista... :(

      Lainaa

    32. ei ole totta 12.7.2016 9:47
      Tulos: +15 (123 ääntä)
      Mies: Täällä on taas vajukit selittelemässä asioita paremmaksi, ei yllätä. Ihmettelen kuitenkin tuota suurta vihaa suomea ja suomalaisia kohtaan, miten voi ihminen tahtoa nähdä maansa kuolevan?
      Tämä maa taitaa olla jo kuollut siltä osin kuin väki on tuollaisia kuin sinä (ja teidät pitäisikin viranomaistoimin "amputoida" vankeinhoito- ja mielenterveyshoidon piiriin. Viime vuonna uutisoidun aivotutkimuksen tiimoilta elättelen toivoa, että rasismia, ääriajattelua ja kiihkouskonnollisuutta voidaan jatkossa hoitaa stimuloimalla tiettyä laiskaa aivokuoren kohtaa, joka tällaisen valitettavan ilmiön aiheuttaa ja joka meillä normaaleilla toimii ilmankin. Rasismi kumpuaa kahdesta lähteestä: pelosta ja tietämättömyydestä. Näihin kumpaankin auttaa tieto, mutta koska sekä pelot että tiedon puute istuvat syvässä nimenomaan kansan vähäjärkisimmissä ja huonoiten koulutetuissa osissa, on vaikea tiedolla siihen puuttua. Ethän sinäkään erota tietoa omista peloistasi! Niinpä asiaan puuttuu poliisi, ja hyvä niin.

      Lainaa

    33. Tulos: +27 (69 ääntä)
      Raakakauppa: “ns. turvapaikanhakija” Sekin, että ihmekös jos syödessä lipoo huuliaan. Sattunut vilkaisemaan jonkun yleiseen suuntaan samalla. Oh noes! Itsekin kohtaan tällaista seksuaalista häirintää melkein joka kerta kun käyn vähääkään isommassa ruokasalissa.
      Miesparka, jonka kanssa olen ollut naimisissa 21 vuotta, lipoo syödessään huuliaan. Meillä ei ole ollut seksiä 12 vuoteen. Kylläpä pelottaa.

      Lainaa

    34. Tulos: +111 (211 ääntä)
      Minua ärsyttää se, että maahanmuuttajien ja pakolaisten kuvitellaan olevan jotenkin yltiöseksuaalisia. Tämä on sama asia kuin orjuuden aikoina Amerikassa kuviteltiin, että mustat ovat vain eläimiä vailla älyä, järkeä tai harkintakykyä tai muita motiiveja kuin suvunjatkaminen. Mielestäni ajatus kertoo paljon juuri siitä ihmisestä, joka siihen sortuu. Rajarajoitteiset väittivät raiskausten ja ahdistelujen räjähtävän lämpimän kesän ja kesävaatteiden vuoksi, mutta tällaista räjähdystä ei ole tapahtunut. Se ärsyttää myös, että poliisijohtaja väittää silmät kirkkaina syyksi ahdisteluilmoitusten tekoon "maahanmuuton", kun oikea syy on yksinkertaisesti rikoksen lisääminen rikoslakiin ja sen tunnettavuuden kasvu. On suhteellisen tuore asia, että pääosin miespuolinen poliisi uskoo naispuolista raiskauksen uhria siinä määrin että rikosta aletaan tutkia. Naisia on ahdisteltu aina, itsellänikin kokemusta ahdistelluksi tulosta noin vuodesta 1977, jolloin peffaani toistuvasti kopeloitiin koulussa aina ruuhkatilanteissa, ja kopeloija oli kiistatta joka kerta kantasuomalainen poika. Birger Jaarli näki hyväksi julistaa "Karjalan naisrauhan" vuonna 1316 (http://keskiaika.kansalliskirjasto.fi/#!itemId=25&groupId=12), mutta eipä naisia ole jätetty rauhaan silloin eikä sen jälkeenkään. Häiriköillä on yksi yhteinen piirre: he ovat miessukupuolta.

      Lainaa

    35. Tulos: -54 (126 ääntä)
      ei ole totta: Tämä maa taitaa olla jo kuollut siltä osin kuin väki on tuollaisia kuin sinä (ja teidät pitäisikin viranomaistoimin “amputoida” vankeinhoito- ja mielenterveyshoidon piiriin. Viime vuonna uutisoidun aivotutkimuksen tiimoilta elättelen toivoa, että rasismia, ääriajattelua ja kiihkouskonnollisuutta voidaan jatkossa hoitaa stimuloimalla tiettyä laiskaa aivokuoren kohtaa, joka tällaisen valitettavan ilmiön aiheuttaa ja joka meillä normaaleilla toimii ilmankin. Rasismi kumpuaa kahdesta lähteestä: pelosta ja tietämättömyydestä. Näihin kumpaankin auttaa tieto, mutta koska sekä pelot että tiedon puute istuvat syvässä nimenomaan kansan vähäjärkisimmissä ja huonoiten koulutetuissa osissa, on vaikea tiedolla siihen puuttua. Ethän sinäkään erota tietoa omista peloistasi! Niinpä asiaan puuttuu poliisi, ja hyvä niin.
      Aina sitä jaksetaan tuota pelkokorttia heitellä. Yleisin syy ihmisten rasistiksi luulemiseen on tietämättömyys ja pelko. Miksi pelkäät kanssakansalaisiasi? Ei Soldiers of Odinitkaan ole pahoja. Kyse on vain sinun tietämättömyydestäsi ja pelostasi.

      Lainaa

    36. Tulos: +80 (120 ääntä)
      Pohjois-Afrikassa huulten lipominen ja katsekontakti merkitsee ihastumista, tervehtimistä ja kertoo halusta tavata myöhemmin. Ollessani mm. Marokossa ja Tunisiassa lasten kanssa, nuoret miestarjoilijat usein tuijottivat minua ja alle 10-v. tyttäriä silmiin nuoleskellen samalla liioitellusti omia huuliaan, ja näytellen kielenkärkeään. Lapset ahdistuivat, se näytti lähinnä härskiltä lentopusulta mieheltä pikkutytölle. Vastasin hämmentyneille tytöilleni, että näin täällä ilmeisesti tervehditään ihmisiä... Usein ravintolan ovella tarjoilija juoksi perään ja tarjoutui oppaaksi. Oppaaksi pyrkiminen on siellä ihan yleistä, he tienaavat sillä: johdattavat turistit tiettyihin kauppoihin ja saavat myyjiltä poislähtiessä osuuden ostosten hinnasta itselleen. Irmeli on ihan oikeassa: lapset ahdistuvat, kun iso ukko istahtaa tuijottamaan heitä silmiin ja tunkee kieltä suustaan. Kyllä se näyttää härskiltä ja pelottaa lapsia, ja arabimiehiä pitää kieltää tekemästä sellaista.

      Lainaa

    37. Puolikiero_savolainen 12.7.2016 10:20
      Tulos: +37 (97 ääntä)
      King Arthur: Ei. Ei täydy. Kloppien pitäisi oppia tavoille. Ei niitä kukaan metsästä tahallaan syyttääkseen häirinnästä. Ihan oikeasti.
      No kyllä metsästää, lukemattomia perättömiä ilmoituksia ja FB:ssa Odinien sivuilla itketään tällaisia: "joo, voitteko tulla vartioimaan meidän lähibaariin, eilen illalla nämä turvapaikanhakijat olivat tulleet baariin ja yks niistä oli iskenyt silmää naisille!" Tämähän on tyypillisin tämä mokan juttu: lipoi huuliaan, no voi jesus kun oli vakavaa. Milloinkahan nämä vajakit alkavat tajuamaan sen, että ihminen on ihminen riippumatta siitä mitä ihonväriä, kansallisuutta tai etnistä taustaa hän edustaa? Ja kesällähän piti tulla se raiskausaalto, niin missä se teidän helvetin aalto nyt viipyy?:D Tais olla vaan vajakkien märkä uni.

      Lainaa

    38. Tulos: +38 (120 ääntä)
      Ei maahanmuutossa sinänsä mitään vikaa ole. Esim. Japani seuloo itselleen korkeakoulututkinnon tai muuten erityistä kykyä omaavat työntekijät eli insinöörit, koodarit, opettajat... Ja määräaikasilla työsuhteilla ei saa pysyvää työviisumia. Suomi ottaa ne, joilla ei ole koulutusta, kieliosaamista tai rahaa yrityksen perustamiseen. Suomi tarjoaa myös kattavan sosiaaliturvan kaikille. Lopputulos maan talouden kehitykselle on täysin toisenlainen.

      Lainaa

    39. Tulos: +60 (66 ääntä)
      Jokuihme: Uh, lipaisin juuri huultani kielelläni samalla kun kissani astui huoneeseen. Toivottavasti ei tee musta eläinsuojeluun ilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä. En haluis tulla piiskatuks eläimiinsekaantumisfantasioista…
      Älä huoli. Eläimiin sekaantuminen ei ole Suomen lain vastaista toimintaa!

      Lainaa

    40. Tulos: -10 (70 ääntä)
      Armaani: Häiriköillä on yksi yhteinen piirre: he ovat miessukupuolta.
      No ei.

      Lainaa

    41. Tulos: -9 (129 ääntä)
      Pera: Aina sitä jaksetaan tuota pelkokorttia heitellä. Yleisin syy ihmisten rasistiksi luulemiseen on tietämättömyys ja pelko. Miksi pelkäät kanssakansalaisiasi? Ei Soldiers of Odinitkaan ole pahoja. Kyse on vain sinun tietämättömyydestäsi ja pelostasi.
      Tietääkö kukaan enää edes mitä rasisti tarkoittaa? Kun tämä ei tunnu olevan selvillä suvaitsevaisten piireissä ollenkaan. Heidän mielestään rasisteja ovat kaikki, jotka vähänkin antavat eriäviä mielipiteitä. Mitä on meno Ruotsissa maahanmuuton seurauksena? Mitä on Saksassa? Mitä Ranskassa? Voisin jopa luulla, että ette tiedä, koska ei kiinnosta. Sokeasti suvaitsemalla kaiken on aivan varmasti huonoja seurauksia. Ainakaan MISSÄÄN ei ole saatu positiiviä tuloksia tämän kaltaisen maahanmuuton seurauksena. Lisäksi faktaa on se, että suurimmaksi osaksi nämä "sotaa" karkuun tulevat henkilöt ovat elitasopakolaisia. Samalla tämä on myös osa islamin suurempaa suunnitelmaa, joka on siittää eurooppalaiset pois. Tutkisitte helvetti asioita, niin huomaisitte itsekkin olevanne väärässä. Sitähän tuskin koskaan myöntäisitte, vaan jatkasitte samaa paskaa.

      Lainaa

    42. nainen itsekin 12.7.2016 12:34
      Tulos: +82 (98 ääntä)
      Armaani: Minua ärsyttää se, että maahanmuuttajien ja pakolaisten kuvitellaan olevan jotenkin yltiöseksuaalisia. Tämä on sama asia kuin orjuuden aikoina Amerikassa kuviteltiin, että mustat ovat vain eläimiä vailla älyä, järkeä tai harkintakykyä tai muita motiiveja kuin suvunjatkaminen. Mielestäni ajatus kertoo paljon juuri siitä ihmisestä, joka siihen sortuu. Rajarajoitteiset väittivät raiskausten ja ahdistelujen räjähtävän lämpimän kesän ja kesävaatteiden vuoksi, mutta tällaista räjähdystä ei ole tapahtunut. Se ärsyttää myös, että poliisijohtaja väittää silmät kirkkaina syyksi ahdisteluilmoitusten tekoon “maahanmuuton”, kun oikea syy on yksinkertaisesti rikoksen lisääminen rikoslakiin ja sen tunnettavuuden kasvu. On suhteellisen tuore asia, että pääosin miespuolinen poliisi uskoo naispuolista raiskauksen uhria siinä määrin että rikosta aletaan tutkia. Naisia on ahdisteltu aina, itsellänikin kokemusta ahdistelluksi tulosta noin vuodesta 1977, jolloin peffaani toistuvasti kopeloitiin koulussa aina ruuhkatilanteissa, ja kopeloija oli kiistatta joka kerta kantasuomalainen poika. Birger Jaarli näki hyväksi julistaa “Karjalan naisrauhan” vuonna 1316 (http://keskiaika.kansalliskirjasto.fi/#!itemId=25&groupId=12), mutta eipä naisia ole jätetty rauhaan silloin eikä sen jälkeenkään. Häiriköillä on yksi yhteinen piirre: he ovat miessukupuolta.
      Muuten erittäin hyvä viesti, mutta viimeistä kommenttia en allekirjoita. Kyllä naisetkin osaavat seksuaalisen häirinnän jalon taidon. Jokaisella meistä on oikeus omaan kehoonsa ja koskemattomuuteen, jokaisella naisella ja jokaisella miehellä. Viimeiseisen lauseesi muokkaisinkin muotoon: "Häiriköillä on muutama yhteinen piirre: he ovat itsekkäitä, käytöstavattomia ihmisiä, jotka eivät kunnioita toisten koskemattomuutta."

      Lainaa

    43. Tulos: -16 (40 ääntä)
      Itseasiassa: Itseasiassa tekevät tuota lipomista esimerkiksi ostoskeskuksissa. Lipomisen ja tuijottamisen sekä hävyttömien käsimerkkien kohteeksi kelpaa myös 9-10 vuotiaat tytöt. Ystäväni oli oman tyttärensä kanssa eräässä kauppakeskuksessa jaa tytär oli joutunut tällaisen sanattoman ja ilman kosketusta olevan ahdistelun kohteeksi. Äidin vierelläolo ei vaikuttanu asiaan. Poistuivat pikaisesti kaupasta. On myös niitä, jotka näin ei toimi, mutta on siellä niitä mätäpaiseitakin.
      Tällaisia mätäpaiseita löytyy myös meistä puhtaista arjalaisista, joten ei saa ylistää.
      Itseasiassa: Itseasiassa tekevät tuota lipomista esimerkiksi ostoskeskuksissa. Lipomisen ja tuijottamisen sekä hävyttömien käsimerkkien kohteeksi kelpaa myös 9-10 vuotiaat tytöt. Ystäväni oli oman tyttärensä kanssa eräässä kauppakeskuksessa jaa tytär oli joutunut tällaisen sanattoman ja ilman kosketusta olevan ahdistelun kohteeksi. Äidin vierelläolo ei vaikuttanu asiaan. Poistuivat pikaisesti kaupasta. On myös niitä, jotka näin ei toimi, mutta on siellä niitä mätäpaiseitakin.
      Kyllä näitä mätäpaiseita löytyy myös puhtaista arjalaisista Suomalaisistakin.

      Lainaa

    44. Tulos: -13 (49 ääntä)
      Pera: Onneksi ei ollut kantasuomalainen mies se huulienlipoja. Olisi varmaan jo hirtetty raiskauksesta. Kun kyseessä on hieman tummemman pikmentin omaava kunniakansalainen niin on koko armeija internetfeministejä ymmärtämässä ja puolustamassa ilmiselvää seksuaalista ahdistelua.
      Ja sitten tulee pikku Pera pätemään feissarimokien kommenttipalstalle.

      Lainaa

    45. Tulos: +15 (35 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: No kyllä metsästää, lukemattomia perättömiä ilmoituksia ja FB:ssa Odinien sivuilla itketään tällaisia: “joo, voitteko tulla vartioimaan meidän lähibaariin, eilen illalla nämä turvapaikanhakijat olivat tulleet baariin ja yks niistä oli iskenyt silmää naisille!” Tämähän on tyypillisin tämä mokan juttu: lipoi huuliaan, no voi jesus kun oli vakavaa. Milloinkahan nämä vajakit alkavat tajuamaan sen, että ihminen on ihminen riippumatta siitä mitä ihonväriä, kansallisuutta tai etnistä taustaa hän edustaa? Ja kesällähän piti tulla se raiskausaalto, niin missä se teidän helvetin aalto nyt viipyy?:D Tais olla vaan vajakkien märkä uni.
      Portsari hommia tehdessäni poistin yhden kanta Suomalaisen kapakasta, kun hän melkein kuiva pani naista vaatteet päällä. Joten toisen silmäluomen kiinnilaitto ole edes paha.

      Lainaa

    46. Puolikiero_savolainen 12.7.2016 13:46
      Tulos: +1 (57 ääntä)
      Expat: Ei maahanmuutossa sinänsä mitään vikaa ole. Esim. Japani seuloo itselleen korkeakoulututkinnon tai muuten erityistä kykyä omaavat työntekijät eli insinöörit, koodarit, opettajat… Ja määräaikasilla työsuhteilla ei saa pysyvää työviisumia. Suomi ottaa ne, joilla ei ole koulutusta, kieliosaamista tai rahaa yrityksen perustamiseen. Suomi tarjoaa myös kattavan sosiaaliturvan kaikille. Lopputulos maan talouden kehitykselle on täysin toisenlainen.
      Talousasiantuntijat kautta linjan ovat täysin eri mieltä kanssasi. Heidän mukaansa tämä mamu-aalto loppujen lopuksi piristää meidän taloutta.

      Lainaa

    47. Tulos: +13 (69 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: Talousasiantuntijat kautta linjan ovat täysin eri mieltä kanssasi. Heidän mukaansa tämä mamu-aalto loppujen lopuksi piristää meidän taloutta.
      Ovat väärässä.

      Lainaa

    48. Tulos: +44 (82 ääntä)
      Turrela: Ovat väärässä.
      Juu, kuka hullu sitä asiantuntijoita kuuntelisi, kun mutu-tietoa jaetaan kantakuppilassa!

      Lainaa

    49. peppu pois pyllystä 12.7.2016 16:17
      Tulos: +43 (77 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: Talousasiantuntijat kautta linjan ovat täysin eri mieltä kanssasi. Heidän mukaansa tämä mamu-aalto loppujen lopuksi piristää meidän taloutta.
      Nämä "talousasiantuntijoitten" laskelmat (ne mitä on lehdissä julkaistu) on laskettu niin, että jokainen maahanmuuttaja työllistyisi. Kuitenkin jokainen tässä maailmassa elävä ihminen osaa realisoida ja ymmärtää, että heistä tuskin 10% tulee olemaan työelämässä seuraavan 10 vuoden aikana. Ikävä latoa totuuksia, kun se niin sattuu, mutta ei pidä silti olla ymmärtämättä niitä.

      Lainaa

    50. Tulos: -2 (20 ääntä)
      Vääränvärinen: Sanamuodot on aika kuvaavia tässä. “Näitä”, “niinsanottuja” jne.
      Hei, älä uhriudu! Et oo millään tavalla väärän värinen

      Lainaa

    51. Tulos: +3 (19 ääntä)
      Voi pahus: Hei, älä uhriudu! Et oo millään tavalla väärän värinen
      ... :) Ja toisella ajatelmalla, ei ois pitäny sanoa tota ensimmäistä osaa, kun tuo ei kuulosta hyväntahtoiselta, mitä se todellisuudessa oli. Läpällä heitin, emoji ei tullutkaan kommaan mukaan. Sori.

      Lainaa

    52. Tulos: +43 (61 ääntä)
      Kumpi nostaa Suomen taloutta enemmän, korkeakoulutuksen saanut asiantuntijatehtävissä työskentelevä maahanmuuttaja vai kouluttamaton ja kielitaidoton turvapaikanhakija? Molemmat pääsevät yhtä helposti maahan tällä hetkellä. Korkeasti koulutetuille Suomi vain ei ole listan kärkipäässä, koska muut vaihtoehdot ovat paljon houkuttelevampia. Turvapaikanhakijoille Suomi on täydellinen maa.

      Lainaa

    53. Tulos: +17 (53 ääntä)
      Huumori: Tietääkö kukaan enää edes mitä rasisti tarkoittaa? Kun tämä ei tunnu olevan selvillä suvaitsevaisten piireissä ollenkaan. Heidän mielestään rasisteja ovat kaikki, jotka vähänkin antavat eriäviä mielipiteitä. Mitä on meno Ruotsissa maahanmuuton seurauksena? Mitä on Saksassa? Mitä Ranskassa? Voisin jopa luulla, että ette tiedä, koska ei kiinnosta. Sokeasti suvaitsemalla kaiken on aivan varmasti huonoja seurauksia. Ainakaan MISSÄÄN ei ole saatu positiiviä tuloksia tämän kaltaisen maahanmuuton seurauksena. Lisäksi faktaa on se, että suurimmaksi osaksi nämä “sotaa” karkuun tulevat henkilöt ovat elitasopakolaisia. Samalla tämä on myös osa islamin suurempaa suunnitelmaa, joka on siittää eurooppalaiset pois. Tutkisitte helvetti asioita, niin huomaisitte itsekkin olevanne väärässä. Sitähän tuskin koskaan myöntäisitte, vaan jatkasitte samaa paskaa.
      Suvaitsevaiset voivat hekin olla maahanmuuttokriittisiä; tyhmä ei saa olla, mutta apua täytyy tarjota sitä tarvitseville. Elintasopakolaisia kovasti käännytetään ja osa lähtee itsekin, Suomi ei kuulemma olekaan se "luvattu maa". On myös aina paha ku lisätään geneettistä monimuotoisuutta sisäsiittoisuuden sijaan. Riskinä voi saada kauniita ja terveitä lapsia, ymmärrän pelkosi eurooppalaisten poissiittämisestä. Rajat kiinni ja Suomi saamelaisille!

      Lainaa

    54. Tulos: +34 (36 ääntä)
      Mother of Vile Excrement: Ei, koska sieltä burkan silmäaukosta näkee kuitenkin sen huulten lipomisen. Eli miehille se pussi päähän, niin ei näy ne huulet ja saa naiset jatkaa elämäänsä rauhassa.
      Niin, ihan totta, miehille pussi päähän niin loppuu häirintä kun miehet ei näe naisia :D

      Lainaa

    55. Töttöröö 12.7.2016 20:23
      Tulos: +14 (28 ääntä)
      Pera: Aina sitä jaksetaan tuota pelkokorttia heitellä. Yleisin syy ihmisten rasistiksi luulemiseen on tietämättömyys ja pelko. Miksi pelkäät kanssakansalaisiasi? Ei Soldiers of Odinitkaan ole pahoja. Kyse on vain sinun tietämättömyydestäsi ja pelostasi.
      Hommasta asti opittua kehäpäätelmäväittelyä, kyllä tällä voi piirikunnallisissa pärjätä.

      Lainaa

    56. Tulos: +12 (20 ääntä)
      Mä olisin menny tarjoamaan miehelle huulirasvaa :D

      Lainaa

    57. peppu pois pyllystä 12.7.2016 21:45
      Tulos: 0 (34 ääntä)
      Sellasta: Suvaitsevaiset voivat hekin olla maahanmuuttokriittisiä; tyhmä ei saa olla, mutta apua täytyy tarjota sitä tarvitseville. Elintasopakolaisia kovasti käännytetään ja osa lähtee itsekin, Suomi ei kuulemma olekaan se “luvattu maa”. On myös aina paha ku lisätään geneettistä monimuotoisuutta sisäsiittoisuuden sijaan. Riskinä voi saada kauniita ja terveitä lapsia, ymmärrän pelkosi eurooppalaisten poissiittämisestä. Rajat kiinni ja Suomi saamelaisille!
      Ymmärsinkö nyt oikein? Että suomalaiset eivät voi saada terveitä ja kauniita lapsia keskenään? Vaan se on sisäsiittoisuutta? Mitä ihmettä sitä höriset? :D

      Lainaa

    58. Tulos: +9 (51 ääntä)
      Huumori: Samalla tämä on myös osa islamin suurempaa suunnitelmaa, joka on siittää eurooppalaiset pois.
      Tulihan se Islamin suuri suunnitelmaki sieltä sitte. Eiköhä ne 1,7 biljoonaa muslimia ois sen jo saanu tehtyä jos ois oikeesti aikomus.

      Lainaa

    59. Kiero_savolainen 12.7.2016 22:58
      Tulos: +12 (16 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: Talousasiantuntijat kautta linjan ovat täysin eri mieltä kanssasi. Heidän mukaansa tämä mamu-aalto loppujen lopuksi piristää meidän taloutta.
      Mikä tahansa lisää rahaa markkinoille tuottava piristää taloutta. Niin kauan kuin sosiaalitukia rahoitetaan lainarahalla, niin näin tapahtuu. Verorahoista maksettaessa taas kyse olisi nollasummapelistä ilma käytännön piristysvaikutusta.

      Lainaa

    60. Kiero_savolainen 12.7.2016 23:05
      Tulos: +10 (22 ääntä)
      gerard: Tulihan se Islamin suuri suunnitelmaki sieltä sitte. Eiköhä ne 1,7 biljoonaa muslimia ois sen jo saanu tehtyä jos ois oikeesti aikomus.
      No ei olisi. Tämän takiahan monet sodat on kristityn Euroopan ja islamilaisen maailman välillä käytykin.

      Lainaa

    61. Tulos: +16 (30 ääntä)
      Nipo: Juu, kuka hullu sitä asiantuntijoita kuuntelisi, kun mutu-tietoa jaetaan kantakuppilassa!
      No, kyllä niin oli asiantuntijaa silloinkin kun lainattiin Kreikkaan rahaa asenteella "me tienataan tällä". Miten kävi? En tarkoita että nyt olisivat asiantuntijat välttämättä väärässä, mutta on mielestäni aika naiivia luottaa sokeasti asiantuntijoiden tulevaisuudenkuvitelmiin.

      Lainaa

    62. Tulos: +11 (41 ääntä)
      Mies: Täällä on taas vajukit selittelemässä asioita paremmaksi, ei yllätä. Ihmettelen kuitenkin tuota suurta vihaa suomea ja suomalaisia kohtaan, miten voi ihminen tahtoa nähdä maansa kuolevan?
      Mitä tarkoittaa "maan kuoleminen", ja miten se estetään? Miten suomalainen voi vihata suomalaisia? Entä mikä on "vajukki"? Ei riitä, että oksennat omat tunteesi kommenttiin, ne pitää osata myös perustella. Haukkumasanojen käyttäminen pilaa koko kommenttisi, ei kukaan halua kuunnella ihmistä joka heti kättelyssä haukkuu muita.

      Lainaa

    63. Tulos: +12 (34 ääntä)
      peppu pois pyllystä: Nämä “talousasiantuntijoitten” laskelmat (ne mitä on lehdissä julkaistu) on laskettu niin, että jokainen maahanmuuttaja työllistyisi. Kuitenkin jokainen tässä maailmassa elävä ihminen osaa realisoida ja ymmärtää, että heistä tuskin 10% tulee olemaan työelämässä seuraavan 10 vuoden aikana. Ikävä latoa totuuksia, kun se niin sattuu, mutta ei pidä silti olla ymmärtämättä niitä.
      Jos kerran itse olet parempi talousasiantuntija, esitä perustelut tuolle "alle 10 %" -luvullesi. Ikävä laukoa totuuksia, mutta jos esittää jotain lukuja, ne pitää osata todistaa. PS. "Jokainen osaa ymmärtää" ei ole mikään peruste.

      Lainaa

    64. Tulos: -13 (45 ääntä)
      Sellasta: Suvaitsevaiset voivat hekin olla maahanmuuttokriittisiä; tyhmä ei saa olla, mutta apua täytyy tarjota sitä tarvitseville. Elintasopakolaisia kovasti käännytetään ja osa lähtee itsekin, Suomi ei kuulemma olekaan se “luvattu maa”. On myös aina paha ku lisätään geneettistä monimuotoisuutta sisäsiittoisuuden sijaan. Riskinä voi saada kauniita ja terveitä lapsia, ymmärrän pelkosi eurooppalaisten poissiittämisestä. Rajat kiinni ja Suomi saamelaisille!
      Vai että kauniita ja terveitä lapsia :D Tulihan se totuuskin sieltä viimein. Antirasisti = Antivalkoinen

      Lainaa

    65. Tulos: +26 (30 ääntä)
      gerard: Tulihan se Islamin suuri suunnitelmaki sieltä sitte. Eiköhä ne 1,7 biljoonaa muslimia ois sen jo saanu tehtyä jos ois oikeesti aikomus.
      Meinaat että muslimeja on reippaasti enemmän kuin maapallolla ihmisiä? Vai meniko miljardi ja biljoona sekaisin? ;)

      Lainaa

    66. Tulos: +6 (12 ääntä)
      wat: Äitylit on ilmeisesti jonkun salaisen viraston kokoonpanema katalogi suomen tyhmimmistä naispuolisista henkilöistä.
      Kyllä, ja mammapalsta ei petä koskaan =D

      Lainaa

    67. Tulos: +12 (16 ääntä)
      Wiltsu: Ja se on sun mielestä ihan ok?
      Sullta tais mennä tämän jutun ydin ihan ohi... =D

      Lainaa

    68. Tulos: +12 (24 ääntä)
      On myös niitä, jotka näin ei toimi, mutta on siellä niitä mätäpaiseitakin.
      Olet aivan oikeassa - jokaisessa ihmisryhmässä on omat mätäpaiseensa, k...päänsä ja hirvityksensä. Samoin hyväntekijänsä - ja kaikkea siltä väliltä. Valitettavasti ei ole olemassa menetelmää, jolla nämä mätäpaiseet voitaisiin karsia joukosta ennalta ja antaa vain hyvien ihmisten tulla maahan ja maailmaan. Tietysti maahantulon voisi estää kaikilta ja toisaalta pakollinen abortti kaikille, sillä ehkäistäisiin 100% varmuudella rikollisten tulo maailmaan, mutta olisko se sitten se hyvä juttu?

      Lainaa

    69. Tulos: +2 (8 ääntä)
      "Wiltsu: Ja se on sun mielestä ihan ok? Sullta tais mennä tämän jutun ydin ihan ohi… =D" Tarkoitan siis sitä kommenttia, johon vastasit. Se ei tullutkaan siihen ketjuun, jota lainasin. Pahoittelen kömmähdystäni sekä kirjoitusvirhettä sanassa "sulta"

      Lainaa

    70. Tulos: +15 (33 ääntä)
      utale: Olet aivan oikeassa – jokaisessa ihmisryhmässä on omat mätäpaiseensa, k…päänsä ja hirvityksensä. Samoin hyväntekijänsä – ja kaikkea siltä väliltä. Valitettavasti ei ole olemassa menetelmää, jolla nämä mätäpaiseet voitaisiin karsia joukosta ennalta ja antaa vain hyvien ihmisten tulla maahan ja maailmaan. Tietysti maahantulon voisi estää kaikilta ja toisaalta pakollinen abortti kaikille, sillä ehkäistäisiin 100% varmuudella rikollisten tulo maailmaan, mutta olisko se sitten se hyvä juttu?
      Tämä voi tulla shokkina sinulle, mutta korkeasti koulutetut ja vakituisessa työpaikassa olevat tekevät keskimäärin vähemmän rikoksia. He myös maksavat nettona yhteiskunnan ylläpidon. Kaikki järkevät maat seulovat itselleen viisumeilla tuottamavimmat tekijät. Rajoittavilla tekijöillä karsitaan vääränlaisten ihmisten viisuminsaantia: haastattelu, kielitesti, vähintään alempi korkeakoulututkinto, vakituinen työpaikka jo ennen maahantuloa, kansalaisuuden saa vain vuosien työskentelyn jälkeen...

      Lainaa

    71. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Dildo: Tällaisia mätäpaiseita löytyy myös meistä puhtaista arjalaisista, joten ei saa ylistää. Kyllä näitä mätäpaiseita löytyy myös puhtaista arjalaisista Suomalaisistakin.
      Voisin väittää, ettei Suomessa ole niitä puhtaita arjalaisia. En nyt kuollaksenikaan muista, mitä rotua tässä edustetaan, joten käännyin wikipedian ja googlen puoleen. Havaitsin, että rotujaottelu on mielenkiintoisempi aihe, kuin yleisesti jaksetaan edes ajatella. Suosittelen tutkimaan.

      Lainaa

    72. Tulos: +1 (15 ääntä)
      utale: Olet aivan oikeassa – jokaisessa ihmisryhmässä on omat mätäpaiseensa, k…päänsä ja hirvityksensä. Samoin hyväntekijänsä – ja kaikkea siltä väliltä. Valitettavasti ei ole olemassa menetelmää, jolla nämä mätäpaiseet voitaisiin karsia joukosta ennalta ja antaa vain hyvien ihmisten tulla maahan ja maailmaan. Tietysti maahantulon voisi estää kaikilta ja toisaalta pakollinen abortti kaikille, sillä ehkäistäisiin 100% varmuudella rikollisten tulo maailmaan, mutta olisko se sitten se hyvä juttu?
      "pakollinen abortti kaikille"? Mitäs lapsilta, miehiltä ja ei-raskaanaolevilta naisilta oikein abortoidaan? .......tarkoittanet sterilointia.

      Lainaa

    73. Tulos: +37 (51 ääntä)
      Ja eikö tyttöä saa miesten tuijotus ja huulten lipominen ahdistaa? Huolimatta siitä, että äiti kuulostaa kirjoituksensa perusteella liiottelevalta ja muukalaisvihamieliseltä, minusta nuorten tyttöjen kokema epämukavuus tuollaisissa tilanteissa pitäisi aina ottaa vakavasti. Eiköhän jokainen tajua, että on normaalia huulten lipomista ja sitten sellaista, mitä ei tehdä vahingossa.

      Lainaa

    74. Tulos: -48 (58 ääntä)
      Toivon täydestä sydämestäni mustan miehen "huulien lipomisia" ja miksei vähän muutakin monikulttuuria kaikille tämän ketjua suvakeille ja heidän lapsilleen! Toivon että paska alkaisi jo osumaan oikeaan tuulettimeen!

      Lainaa

    75. Tulos: -11 (25 ääntä)
      KaroliinaCZ: Life hack: Mietipä, että joka maassa/kulttuurissa on niitä mätäpaiseitakin. Ei pelkästään Lähi-idässä.
      Ei saatana!! WAU! Kerro toki jotakin yksinkertaista lisää!

      Lainaa

    76. Tulos: -35 (41 ääntä)
      Armaani: Minua ärsyttää se, että maahanmuuttajien ja pakolaisten kuvitellaan olevan jotenkin yltiöseksuaalisia. Tämä on sama asia kuin orjuuden aikoina Amerikassa kuviteltiin, että mustat ovat vain eläimiä vailla älyä, järkeä tai harkintakykyä tai muita motiiveja kuin suvunjatkaminen. Mielestäni ajatus kertoo paljon juuri siitä ihmisestä, joka siihen sortuu. Rajarajoitteiset väittivät raiskausten ja ahdistelujen räjähtävän lämpimän kesän ja kesävaatteiden vuoksi, mutta tällaista räjähdystä ei ole tapahtunut. Se ärsyttää myös, että poliisijohtaja väittää silmät kirkkaina syyksi ahdisteluilmoitusten tekoon “maahanmuuton”, kun oikea syy on yksinkertaisesti rikoksen lisääminen rikoslakiin ja sen tunnettavuuden kasvu. On suhteellisen tuore asia, että pääosin miespuolinen poliisi uskoo naispuolista raiskauksen uhria siinä määrin että rikosta aletaan tutkia. Naisia on ahdisteltu aina, itsellänikin kokemusta ahdistelluksi tulosta noin vuodesta 1977, jolloin peffaani toistuvasti kopeloitiin koulussa aina ruuhkatilanteissa, ja kopeloija oli kiistatta joka kerta kantasuomalainen poika. Birger Jaarli näki hyväksi julistaa “Karjalan naisrauhan” vuonna 1316 (http://keskiaika.kansalliskirjasto.fi/#!itemId=25&groupId=12), mutta eipä naisia ole jätetty rauhaan silloin eikä sen jälkeenkään. Häiriköillä on yksi yhteinen piirre: he ovat miessukupuolta.
      KYllä minullekkin kelpaisi tulevassa sodassa asetelma että esim sinä ja loput näistä "vahvoista ja itsenäisistä" naisista menisitte sotimaan sillä välin kun me miehet hoidetaan lapset ja ehkä tehdään teille lisää ammuksia siis jos osaatte niitä mihinkään laittaa tai mitään ylipäätään tehdä oman turvallisuutenne eteen!

      Lainaa

    77. Tulos: -23 (29 ääntä)
      Dildo: Portsari hommia tehdessäni poistin yhden kanta Suomalaisen kapakasta, kun hän melkein kuiva pani naista vaatteet päällä. Joten toisen silmäluomen kiinnilaitto ole edes paha.
      No huh että ihan yksi kokemus ja tämän tekstin jälkeen niitä on varmaan paljon lisää :D

      Lainaa

    78. Tulos: -26 (36 ääntä)
      Nipo: Juu, kuka hullu sitä asiantuntijoita kuuntelisi, kun mutu-tietoa jaetaan kantakuppilassa!
      Jos et sinäkin olisi noin yksinkertainen niin ymmärtäisit että nykyään on asiantuntijoita joille maksetaan palkka ja sitten on asiantuntijoita joille maksetaan lahjukset!

      Lainaa

    79. Tulos: +30 (38 ääntä)
      pena: Toivon täydestä sydämestäni mustan miehen “huulien lipomisia” ja miksei vähän muutakin monikulttuuria kaikille tämän ketjua suvakeille ja heidän lapsilleen! Toivon että paska alkaisi jo osumaan oikeaan tuulettimeen!
      Ja sitten penalle hieman unihiekkaa.

      Lainaa

    80. Puolikiero_savolainen 13.7.2016 14:19
      Tulos: +10 (36 ääntä)
      peppu pois pyllystä: Nämä “talousasiantuntijoitten” laskelmat (ne mitä on lehdissä julkaistu) on laskettu niin, että jokainen maahanmuuttaja työllistyisi. Kuitenkin jokainen tässä maailmassa elävä ihminen osaa realisoida ja ymmärtää, että heistä tuskin 10% tulee olemaan työelämässä seuraavan 10 vuoden aikana. Ikävä latoa totuuksia, kun se niin sattuu, mutta ei pidä silti olla ymmärtämättä niitä.
      Ikävä rikkoa illuusiosi noista Esson kyläbaarista kuulluista luvuista, mutta tästä on olemassa ihan kättä pidempääkin, eli tutkimusta. Olet väärässä, myönnä se. http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2013/06/17/maahanmuutto-kasvatti-suomen-tuloja/20138507/12

      Lainaa

    81. Tulos: +39 (51 ääntä)
      pena: Toivon täydestä sydämestäni mustan miehen “huulien lipomisia” ja miksei vähän muutakin monikulttuuria kaikille tämän ketjua suvakeille ja heidän lapsilleen! Toivon että paska alkaisi jo osumaan oikeaan tuulettimeen!
      Toivot siis, että meidät raiskataan, lapsia myöten? Sepä isänmaallista. Miksi tällaisia kommentteja ei poisteta?

      Lainaa

    82. nyt se logiikka... 13.7.2016 15:30
      Tulos: +9 (19 ääntä)
      Limppaala: Paitsi, että Lähi-idässä naisen kukkomaista häirintää ei katsota mätäpaiseeksi, vaan miehen oikeuksiin kuuluvaksi asiaksi. Siinäpä sitä kulttuurikonfliktia.
      Paitsi että tottakai katsotaan. Sitten siellä on niitä mätäpaiseita jotka pitää toisten mätäpaiseiden puolia.

      Lainaa

    83. Tulos: +7 (19 ääntä)
      Mursu: Toivot siis, että meidät raiskataan, lapsia myöten? Sepä isänmaallista. Miksi tällaisia kommentteja ei poisteta?
      Puolikiero_savolainen: Ikävä rikkoa illuusiosi noista Esson kyläbaarista kuulluista luvuista, mutta tästä on olemassa ihan kättä pidempääkin, eli tutkimusta. Olet väärässä, myönnä se. http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2013/06/17/maahanmuutto-kasvatti-suomen-tuloja/20138507/12
      Bkt on väärä mittari hyvinvoinnin mittaamiseen. Esim. rikollisuus ja terveydenhoitokulut nostavat bruttokansantuotetta. Maksetut tuet myös, jotka rahoitetaa lisävelalla. Hyvinvointi harvoin nousee rikollisuuden tai sairaalakulujen noustessa.

      Lainaa

    84. Tulos: +21 (31 ääntä)
      tee: Tätä keskustelua lukiessani taisin lipaista huuliani ainakin 5 kertaa (koska olivat kuivat)
      heheheh olitpa hauska! NOT! on viatonta huulien lipomista (yllä lainattu esimerkki) ja sit on "huulienlipomista" ja silmiin tuijotusta, se ei johdu ruuasta suupielessä. jos tuo ois tapahtunu vaikka puistossa, ni ihmiset reagoisi eritavalla. oli kyseessä suomalainen, ruotsalainen tai norjalainen, tuo on flirttiä, ja jos molemmat osapuolet ei ole siinä mukana, se on silloin ahistavaa.

      Lainaa

    85. Tulos: +10 (18 ääntä)
      Puolikiero_savolainen: Ikävä rikkoa illuusiosi noista Esson kyläbaarista kuulluista luvuista, mutta tästä on olemassa ihan kättä pidempääkin, eli tutkimusta. Olet väärässä, myönnä se. http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2013/06/17/maahanmuutto-kasvatti-suomen-tuloja/20138507/12
      Anteeksi nyt vain, mutta en ole väärässä. Tuossa sinun linkissäsi puhuttiin vain ja ainoastaan tuloista. Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee 30000 maahanmuuttajan, tekevän rahaa suomelle. Heille maksetaan sosiaalietuuksia melko höllällä kädellä. Ainut raha mitä ne suomessa kuluttaavat on meidän veronmaksajien maksamia rahoja. Osa myös lähettää etuuksiaan kotimaihinsa ja näissä tapuksissa rahaa ei edes kuluteta suomessa. Maahanmuuttajat eivät voi siis millään ihmeelläkään tehdä suomeen tuottoja, jos menot lasketaan myös mukaan. Ainoastaan työllistymällä, voi olla jotain vaikutusta, mutta heistä ei todellakaan tule kovinkaan moni työllistymään. Lisäksi tämä juhlapaikanhakioitten kotoutus maksaa suomelle aivan helvetisti. Joten voitko yrittää, jotan muuta keinoa osoittaa olevani väärässä, kuin joku idioottimainen linkki taloulehden sivuilta?

      Lainaa

    86. Tulos: -16 (22 ääntä)
      riesa: On tainnut Irmeli istuttaa tyttärensä päähän lievän turvapaikanhakija-pelon, kun huulien lipominen syödessä on jo kauhistuttava teko. Kannattaakin kasvattaa lapset pelkäämään kaikkea ja kaikkia.
      Oletko tyhmä vai esitätkö vain sellaista?
      Armaani: Minua ärsyttää se, että maahanmuuttajien ja pakolaisten kuvitellaan olevan jotenkin yltiöseksuaalisia. Tämä on sama asia kuin orjuuden aikoina Amerikassa kuviteltiin, että mustat ovat vain eläimiä vailla älyä, järkeä tai harkintakykyä tai muita motiiveja kuin suvunjatkaminen. Mielestäni ajatus kertoo paljon juuri siitä ihmisestä, joka siihen sortuu. Rajarajoitteiset väittivät raiskausten ja ahdistelujen räjähtävän lämpimän kesän ja kesävaatteiden vuoksi, mutta tällaista räjähdystä ei ole tapahtunut. Se ärsyttää myös, että poliisijohtaja väittää silmät kirkkaina syyksi ahdisteluilmoitusten tekoon “maahanmuuton”, kun oikea syy on yksinkertaisesti rikoksen lisääminen rikoslakiin ja sen tunnettavuuden kasvu. On suhteellisen tuore asia, että pääosin miespuolinen poliisi uskoo naispuolista raiskauksen uhria siinä määrin että rikosta aletaan tutkia. Naisia on ahdisteltu aina, itsellänikin kokemusta ahdistelluksi tulosta noin vuodesta 1977, jolloin peffaani toistuvasti kopeloitiin koulussa aina ruuhkatilanteissa, ja kopeloija oli kiistatta joka kerta kantasuomalainen poika. Birger Jaarli näki hyväksi julistaa “Karjalan naisrauhan” vuonna 1316 (http://keskiaika.kansalliskirjasto.fi/#!itemId=25&groupId=12), mutta eipä naisia ole jätetty rauhaan silloin eikä sen jälkeenkään. Häiriköillä on yksi yhteinen piirre: he ovat miessukupuolta.
      Miten sinunlaisia voi olla oikeasti olemassa? No, oletkin feministi, se selittää paljonkin
      Nipo: Juu, kuka hullu sitä asiantuntijoita kuuntelisi, kun mutu-tietoa jaetaan kantakuppilassa!
      :D "Asiantuntijoita", jotka ajattelevat vain omia bisneksiään ja vähät välittävät omasta kansastaan! Kaikkia niin sanottuja "asiantuntijoita" ei pidä kuunnella, he eivät aja oman kansansa etua.

      Lainaa

    87. Tulos: +1 (11 ääntä)
      huoh.: Anteeksi nyt vain, mutta en ole väärässä. Tuossa sinun linkissäsi puhuttiin vain ja ainoastaan tuloista. Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, että kuvittelee 30000 maahanmuuttajan, tekevän rahaa suomelle. Heille maksetaan sosiaalietuuksia melko höllällä kädellä. Ainut raha mitä ne suomessa kuluttaavat on meidän veronmaksajien maksamia rahoja. Osa myös lähettää etuuksiaan kotimaihinsa ja näissä tapuksissa rahaa ei edes kuluteta suomessa. Maahanmuuttajat eivät voi siis millään ihmeelläkään tehdä suomeen tuottoja, jos menot lasketaan myös mukaan. Ainoastaan työllistymällä, voi olla jotain vaikutusta, mutta heistä ei todellakaan tule kovinkaan moni työllistymään. Lisäksi tämä juhlapaikanhakioitten kotoutus maksaa suomelle aivan helvetisti. Joten voitko yrittää, jotan muuta keinoa osoittaa olevani väärässä, kuin joku idioottimainen linkki taloulehden sivuilta?
      Kuinkas monelle kantasuomalaiselle maksetaan sosiaaliturvaa? Samat kielteiset asiat pätevät siinäkin, pitäaikaissyrjäytyneistä tuskin veronmaksajiksi on. Tämän aktan keksin päästäni, niinhän tapana on.

      Lainaa

    88. Tulos: +14 (28 ääntä)
      Kyllä menee suvaitsevaisuus pikkusen yli, jos lapsiin kohdistuvaa ahdistelua vähätellään. Kyllä lapsiltakin sen verran tilannetajua löytyy, että tietävät mikä on "normaalia". Oksettaa ihmisten ajattelutapa. Vaikka tämä äiti olisikin rasisti, ei se tee ongelmasta yhtään pienempää. Tekijän ihonväristä riippumatta.

      Lainaa

    89. Tulos: +12 (28 ääntä)
      Siis miten voi olla näin tajuttoman sokeaa ja "suvakkia" porukkaa kommenteissa, että lapsiin kohdistuvaa seksuaalista häirintää vähätellään? Kyllä nyt idioottikin tietää mitä huulien seksuaalisella lipomisella tarkoitetaan. Ja jotkut kehtaavat jauhaa vaan jostain suupielten nuolemisesta viattomasti, koska kyllä nyt lapsikin tajuaa jos aikuinen käyttäytyy sopimattomasti ja ahdistelee seksuaalisesti... Ei todellakaan ole mitään harvinaista käyttäytymistä miehiltä, jotka tulevat naisia alistavista kulttuureista kuten irakista tai afganistanista (jos et tunne näiden maiden kulttuureja, niin käypä valistamassa itseäsi). Eipä ihmekään että Suomesta tulee uusi Ruotsi kun ihmiset sulkee silmänsä ulkomaalaisten harjoittamalta seksuaaliselta ahdistelulta. Suomalaisia jaksetaan kyllä parjata.

      Lainaa

    90. KunhanJätänTämänTähän 19.7.2016 20:12
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      Kiti: Mä olisin menny tarjoamaan miehelle huulirasvaa
      Et olisi.

      Lainaa

    91. Tulos: +7 (19 ääntä)
      Mutta onhan se hyvä että arvon rajattoman maahantulon kannattajien mielestä maahanmuuttajat työllistyisivät jotenkin moninkertaisesti paremmin kuin täällä valmiiksi asuvat/syntyneet/äidinkielenään suomea puhuvat. Jos jo nyt työpaikkojen määrä on lähinnä laskussa, ja ilman kielimuuriakin työllistyminen on vallan hankalaa, niin tottahan 30k tyystin kielitaidotonta (osa jopa haluttomia opettelemaan kieltä) perustaa tänne kasvuyrityksiä ja työpaikkoja ihan vaan olemassaolollaan. Tosiaan BKT:n kasvu ei ole mitenkään itsessään arvokas asia, vaan siitä puhuessa oletetaan että kaikki muut luvut suhteessa BKT:een pysyvät samassa suhteessa. Eli nyt jos kasvatetaan ainoastaan julkisia menoja, niin kansalle maksettaessa kansantuote kasvaa, mutta yhteiskunnan varat itse asiassa pienenevät. Nyt tuo kommentti "kantasuomalaisellekin maksetaan sosiaaliturvaa" on siinä mielessä kummallinen että, ikäänkuin jos yhteiskunnassa tällä hetkellä on joitain jotka ovat pudonneet pois kyydistä (ei nyt haeta syitä/syyllisiä siihen), niin olisi se syy siihen että näitä täytyy ottaa massiivisin määrin lisää tänne. Pitää ymmärtää että kaikki maahanmuuttajat eivät ole samanlaisia, eivätkä edes yhteiskunnan varojen kannalta saman arvoisia. Olkoonkin että todellakaan kaikki eivät ole raiskaajia tai muuta rikollisuutta harjoittavia, mutta yhtä lailla marginaalissa ovat nämä korkeasti koulutetut, yhteiskunnalle jotain hyötyä tuottavat yksilöt. Toki heistä iso osa menee japaniin ja kanadaan tai muihin sellaisiin maihin jotka rajoittavat maahanmuuttoa tietyillä kriteereillä.

      Lainaa

    92. Tulos: -5 (19 ääntä)
      MITÄ TE HUORAT JA TOSSUNALLA OLEVAT MIEHET, VÄHÄTTELETTE PEDOFIILIÄ!!!???

      Lainaa

    93. Tulos: -5 (13 ääntä)
      Ruma Elsa: Pohjois-Afrikassa huulten lipominen ja katsekontakti merkitsee ihastumista, tervehtimistä ja kertoo halusta tavata myöhemmin. Ollessani mm. Marokossa ja Tunisiassa lasten kanssa, nuoret miestarjoilijat usein tuijottivat minua ja alle 10-v. tyttäriä silmiin nuoleskellen samalla liioitellusti omia huuliaan, ja näytellen kielenkärkeään. Lapset ahdistuivat, se näytti lähinnä härskiltä lentopusulta mieheltä pikkutytölle. Vastasin hämmentyneille tytöilleni, että näin täällä ilmeisesti tervehditään ihmisiä… Usein ravintolan ovella tarjoilija juoksi perään ja tarjoutui oppaaksi. Oppaaksi pyrkiminen on siellä ihan yleistä, he tienaavat sillä: johdattavat turistit tiettyihin kauppoihin ja saavat myyjiltä poislähtiessä osuuden ostosten hinnasta itselleen. Irmeli on ihan oikeassa: lapset ahdistuvat, kun iso ukko istahtaa tuijottamaan heitä silmiin ja tunkee kieltä suustaan. Kyllä se näyttää härskiltä ja pelottaa lapsia, ja arabimiehiä pitää kieltää tekemästä sellaista.
      Siis puhutaanko nyt arabikansoista vai pohjois-afrikkalaisista? Taisi mennä käsitteet sekaisin tarinaa keksiessä.

      Lainaa

    94. Tulos: +5 (13 ääntä)
      Pelle: Siis puhutaanko nyt arabikansoista vai pohjois-afrikkalaisista? Taisi mennä käsitteet sekaisin tarinaa keksiessä.
      Oho. Kuules Pelle, pohjois-Afrikassa ja lähi-idässä asuu niitä arabeja. Matkustele sinäkin hiukan, niin ei tarvitse olla noin pahoilla mielin. Ei ulkomailla matkustelu nyt niin kummallista ja sadunomaista ole, että siitä voi vain unelmoida ja valehdella olleensa. Olen vilpittömästi pahoillani, koska et ole päässyt mihinkään matkoille. :'( Katsopa hintoja ja etsi jokin oikein edullinen matka, niin tulee parempi mmieli ja hymyilyttää taas. :Dx

      Lainaa

    95. Tulos: -2 (10 ääntä)
      irrota: Entäs jos sillä olikin vaan ruokaa suupielessä.
      Ja p*llu mielessä?

      Lainaa

    96. Tulos: -1 (9 ääntä)
      Raakakauppa: “ns. turvapaikanhakija” Sekin, että ihmekös jos syödessä lipoo huuliaan. Sattunut vilkaisemaan jonkun yleiseen suuntaan samalla. Oh noes! Itsekin kohtaan tällaista seksuaalista häirintää melkein joka kerta kun käyn vähääkään isommassa ruokasalissa.
      Olen todennäköisesti rasisti nykystandardeilla kun en pidä ideasta maahanmuuttajista lähimailla. Olen kotikunnassa ja naapurikunnissa kuullut ja nähnyt aivan liikaa päin hanuria menoa keskuskien avauksien jälkeen mutta siltikin irmeli ylireagoi aivan liikaa :D

      Lainaa

    97. Herätystä 11.1.2019 2:47
      Tulos: -6 (12 ääntä)
      Piti käydä oksentamassa tälle kommenttiosiolle. Vuoden 2016 paremmat ihmiset täällä taas neuvomassa mitä muiden pitäisi ajatella. Mites nyt 2 ja puoli vuotta tuon jälkeen on ns. turvapaikanhakijoiden kotoutuminen sujunut? Vasta saatiin tieto Oulusta jossa toistakymmentä tällaista on sotkeutunut lapsien raiskauksiin ja ahdisteluihin. Näitä on tullut julkisuuteen satoja kappaleita näiden parin vuoden aikana, ja poliisi piilottelee parhaansa mukaan niitä julkisuudelta. Yksi Oulun uhreista jopa tappoi itsensä. Hänen ja kaikkien muiden kaltoin kohdeltujen veri on tämän järjettömän maahanmuuttopolitiikan mahdollistajien käsissä. Viimeisen kuukauden sisäänkin on jo ehtinyt tapahtua kaikenlaista. 2 bussia yrittivät suistaa tieltä ja tappaa kymmeniä ihmisiä. Turussa ampuivat toisiaan, Vantaalla vartija yritettiin tappaa puukottamalla kaulaan, jouluaattona yksi tappoi lapsensa. Nämä on vaan jäävuoren huippua, se osa joka jostain syystä vuotaa julkisuuteen. Totuus on vielä synkempi. Miksi annatte tuhota maamme?

      Lainaa

    98. Tulos: +3 (7 ääntä)
      Näköjään jotkut ihmiset ovat jo valmiiksi päättäneet, että mitä tahansa turvapaikanhakijat sitten tekevätkään, se on aina väärin.

      Lainaa

    99. Tulos: +1 (3 ääntä)
      Mira yrittää halveerata kukkahattutätejä vaikka koko päivityksensä perustuu omaan kukkahattuiluunsa tuon dildohäpeän kanssa.

      Lainaa

    100. heimosenkeimo 8.9.2021 12:29
      Tulos: 0 (0 ääntä)
      King Arthur: Noniin, tätä kommenttiketjua odotellessa... Kun kuitenkin maahanmuuttopolitiikkaan saadaan käännettyä vaikka keskustelu kivestä kengässä. Nyt on jopa asiaa ihan aloituksessa! Ja estradi rajakeille.
      no maahanmuuttohan on kivi suomalaisten kengässä.

      Lainaa

    101. Oi ironiaa 3.12.2023 6:51
      Tulos: -1 (1 ääni)
      King Arthur: Noniin, tätä kommenttiketjua odotellessa... Kun kuitenkin maahanmuuttopolitiikkaan saadaan käännettyä vaikka keskustelu kivestä kengässä. Nyt on jopa asiaa ihan aloituksessa! Ja estradi rajakeille.
      Nykyään me olemme kaikki rajakkeja, paitsi putinistit. Vai mitä, Arttu?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: äitylit, mammapalsta, maahanmuuttajat, mamut, dildo, esittely