Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Näin saat naisia, osa 18

Aloitetaan sukupuolitaudeista...
Näin saat naisia, osa 18

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 78 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1222 (1244 ääntä)
      Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla. No ehkä menee siinä vaiheessa ku HIV-testi näyttää positiivista. Todennäköisesti ei kyllä silloinkaan.

      Lainaa

    2. Tulos: +744 (794 ääntä)
      Mari: Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla. No ehkä menee siinä vaiheessa ku HIV-testi näyttää positiivista. Todennäköisesti ei kyllä silloinkaan.
      Sitä kutsutaan Luonnon valinnaksi.

      Lainaa

    3. Tulos: -179 (381 ääntä)
      Veikkaan että Toni on näitä 90-luvun nuoria, jotka saivat surkeaa seksivalistusta laman ja säästöjen takia. Voi sitä onnentyttöä joka tuollekin paksuksi pamahtaa.

      Lainaa

    4. halalalalal 11.8.2016 1:25
      Tulos: +594 (618 ääntä)
      Ensin ei ole käyttänyt kumia ja heti seuraavassa komentissa onkin käyttänyt? Vähän jäi mietityttämään

      Lainaa

    5. Tulos: +766 (784 ääntä)
      tuona iltana ainoat kuvat mitkä lähetettiin oli screenshotit feissarimokiin

      Lainaa

    6. Tulos: +556 (580 ääntä)
      Jussi: Sitä kutsutaan Luonnon valinnaksi.
      ei kutsuta, se on luonnonvalinta

      Lainaa

    7. Tulos: -58 (144 ääntä)
      Niklas, ja pelimiehen elkeet

      Lainaa

    8. Tulos: +297 (305 ääntä)
      Toni, ole kiltti äläkä lisäänny.

      Lainaa

    9. King Arthur 11.8.2016 3:04
      Tulos: +453 (469 ääntä)
      Pulutossu: Veikkaan että Toni on näitä 90-luvun nuoria, jotka saivat surkeaa seksivalistusta laman ja säästöjen takia. Voi sitä onnentyttöä joka tuollekin paksuksi pamahtaa.
      Saatiin me ihan asiallista seksivalistusta ala-asteelta lähtien, jopa minun slummikoulussa laman aikana. Tällä tyypillä on selkeesti muutama piuha irti ja ruuvitkin vähän löysällä. Mitä tokaan mokaan tulee niin en osaa oikein suhtautua miehiin jotka kyselee alastonkuvia. Mitähän kuvittelevat että toisessa päässä oleva nainen siitä saa? Ja ei, tämä ei ollut "söpöä" vaikka pyysikin nätimmin kuin useat muut.

      Lainaa

    10. Tulos: +153 (163 ääntä)
      Etana: Toni, ole kiltti äläkä lisäänny.
      Toivon todella ettei ole jo liian myöhäistä sanoa tuota

      Lainaa

    11. Tulos: +776 (842 ääntä)
      Miesten ajattelu on niin irrationaalista: "en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit", siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla. Hyi olkoon! Tonin on ihan itse otettava härkää sarvista ja mentävä vasektomiaan. Miehille sterilointi on pikkujuttu, koska siemenjohtimet ovat niin pinnassa. Koko ehkäisy hoituu vartissa, puudutuksella ja muutamalla kympillä. Ei tarvitse syytellä ja käskyttää naisia sen jälkeen, ja jos Toni haluaa myöhemmim itselleen oman pikku-Tonin, voi sterilaation aina purkaa; kunhan pyytää nipistimet eikä katkaisua. Naiselle ehkäisy on vaarallisempaa: ne miesten mielestä niin kätevät e-pillerit aiheuttavat naisille hormoniyliannostuksia sekä veritulppia ja infarkteja. Sterilointi on naiselle iso toimenpide nukutuksineen, ovathan munanjohtimet syvällä vatsontelossa. Täysin hullua että moni edelleen kuvittelee, että raskaus on jotenkin naisen syy tai virhe taikka juoni, johon mies ei voi vaikuttaa, miehellä on vain jälkeenpäin oikeus valittaa hirveää kohtaloaan huonon naisen kynsissä.

      Lainaa

    12. Tulos: +144 (158 ääntä)
      Tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia.

      Lainaa

    13. vastarannan kiiski 11.8.2016 7:12
      Tulos: -157 (271 ääntä)
      Ruma Elsa: Miesten ajattelu on niin irrationaalista: “en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit”, siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla.
      Niin, enpä nyt tiedä kenen ajattelu lopulta on irrationaalisempaa kuin toisen. Ymmärtääkseni naisella on mahdollisuus kieltäytyä seksistä, jos toinen ei käytä kumia. Olivat ne pillerivaatimukset tms mitä hyvänsä.

      Lainaa

    14. Tulos: -179 (283 ääntä)
      Ruma Elsa: Täysin hullua että moni edelleen kuvittelee, että raskaus on jotenkin naisen syy tai virhe taikka juoni, johon mies ei voi vaikuttaa, miehellä on vain jälkeenpäin oikeus valittaa hirveää kohtaloaan huonon naisen kynsissä.
      Eipä tuo aina ole "täysin hullua", kun niitäkin naisia löytyy, jotka hankkiutuu raskaaksi "vahingossa" eli "unohtaa" sen pillerin tai kortsu sopivasti "hajoaa". Tiedän itse parikin tapausta. Ja siinähän ei miehellä ole muuta vaihtoehtoa, kuin elättää lapsi, jota ei ole halunnut.

      Lainaa

    15. Tulos: -132 (178 ääntä)
      Mari: Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla.
      Mitä on sukupuolivalistus?
      Mari: Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla.
      Mitä on sukupuolivalistus? Henkilökohtaisesti oon kyllä ainakin omani tiennyt aina ilman valistusta.

      Lainaa

    16. Tulos: +138 (150 ääntä)
      "Näin saat naista" ja "Ikuisesti iholla" ovat lempikategorioitani. "Kirpputorin löytöjäkin" on yleensä hyvä.

      Lainaa

    17. Tulos: +301 (341 ääntä)
      Ruma Elsa: Miesten ajattelu on niin irrationaalista: “en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit”, siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla. Hyi olkoon! Tonin on ihan itse otettava härkää sarvista ja mentävä vasektomiaan. Miehille sterilointi on pikkujuttu, koska siemenjohtimet ovat niin pinnassa. Koko ehkäisy hoituu vartissa, puudutuksella ja muutamalla kympillä. Ei tarvitse syytellä ja käskyttää naisia sen jälkeen, ja jos Toni haluaa myöhemmim itselleen oman pikku-Tonin, voi sterilaation aina purkaa; kunhan pyytää nipistimet eikä katkaisua. Naiselle ehkäisy on vaarallisempaa: ne miesten mielestä niin kätevät e-pillerit aiheuttavat naisille hormoniyliannostuksia sekä veritulppia ja infarkteja. Sterilointi on naiselle iso toimenpide nukutuksineen, ovathan munanjohtimet syvällä vatsontelossa. Täysin hullua että moni edelleen kuvittelee, että raskaus on jotenkin naisen syy tai virhe taikka juoni, johon mies ei voi vaikuttaa, miehellä on vain jälkeenpäin oikeus valittaa hirveää kohtaloaan huonon naisen kynsissä.
      Haluaisin antaa vähintään sata yläpeukkua tälle kommentille.

      Lainaa

    18. Tulos: +426 (436 ääntä)
      Mulmeli: Eipä tuo aina ole “täysin hullua”, kun niitäkin naisia löytyy, jotka hankkiutuu raskaaksi “vahingossa” eli “unohtaa” sen pillerin tai kortsu sopivasti “hajoaa”. Tiedän itse parikin tapausta. Ja siinähän ei miehellä ole muuta vaihtoehtoa, kuin elättää lapsi, jota ei ole halunnut.
      Ajatus taisi olla nimenomaan siinä, että jos mies ei halua lasta niin silloin miehen kannattaa ehkä itse hoitaa ehkäisy eikä luottaa kiimoissaan siihen, että nainen sanoo joo on pillerit.

      Lainaa

    19. Blomsterhattatantta 11.8.2016 7:52
      Tulos: +40 (84 ääntä)
      Mari: Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla. No ehkä menee siinä vaiheessa ku HIV-testi näyttää positiivista. Todennäköisesti ei kyllä silloinkaan.
      Tämä herättää jälleen ajatuksen vähä-älyisten pakkosteriloinnista. Sitähän tehtiin Suomessakin kuusikymmentäluvulle saakka ja sittemmin siitä luovuttiin. Muistaakseni Suomessa on tuomittu vankilaan ihminen, joka ehdoin tahdoin tartutti tautia suojaamattomassa seksissä, vaikka suojattomuus olikin hänen asiakkaidensa (miesten) vaatimus. Ihmisen perusoikeuksiin puuttuminen on kova juttu, mutta perusteltua silloin kun tämä on vaaraksi sekä itselleen että muille. Pakkohoidon kriteerit täyttyvät, mutta ei ole järjestelmää hölmöyden pakkohoidolle.

      Lainaa

    20. Tulos: +339 (361 ääntä)
      En ymmärrä miesten väitettä tahallaan raskaaksi hankkiutuvista naisista kun mies sen voi kerrassaan helposti estää käyttämällä kondomia. Jos se tuntuu huonolta, kannattaa vaihtaa merkkiä eikä jättää yhteen kokeiluun. Joka kehtaa harrastaa seksiä, kehtaa huolehtia sairauksien ja raskauden ehkäisystäkin, ellei siis ole aivoistaan kovin vajaa. Jos ei osaa ehkäistä, voi jättää seksin harrastamatta kokonaan. En usko että monikaan nainen haluaisi tanokin jälkeläistä, kun äly kuitenkin on periytyvä ominaisuus.

      Lainaa

    21. Tulos: +244 (258 ääntä)
      Raino: Voi noita pikkupoikii. Itse oon ollut yli 2000 naisen kanssa, eikä mitään tauteja ikinä ollut. Niklaskin olisi saanut römpsäkuvii, jos olis vaan muotoillut kysymyksen oikein. Naiset on niin tyhmii että niitä pystyy kyl huijaamaan.
      No muotoilepas tähän esimerkki. En ole 35 vuotisen elämäni aikana kertaakaan törmännyt sellaiseen ruuneperiin jolle olisin kirkkovenekuvia lähetellyt. Sensijaan olen pitänyt alapääkuvia säälittävinä.

      Lainaa

    22. Tulos: +102 (106 ääntä)
      Veikkaan, että molemmat harrastaa huomattavan paljon seksiä... itsekseen...

      Lainaa

    23. Kyökkitohtori 11.8.2016 8:57
      Tulos: +194 (206 ääntä)
      Mulmeli: Eipä tuo aina ole “täysin hullua”, kun niitäkin naisia löytyy, jotka hankkiutuu raskaaksi “vahingossa” eli “unohtaa” sen pillerin tai kortsu sopivasti “hajoaa”. Tiedän itse parikin tapausta. Ja siinähän ei miehellä ole muuta vaihtoehtoa, kuin elättää lapsi, jota ei ole halunnut.
      Paitsi että KÄYTTÄÄ KUMIA!!!

      Lainaa

    24. Tulos: +156 (158 ääntä)
      Eiköhän lisääntymishaluiset naiset halua paremmat geenit lapsilleen kuin mitä Tonilta saisivat.

      Lainaa

    25. Tulos: +11 (153 ääntä)
      Pepsi on parempaa kuin Kokis.

      Lainaa

    26. Tulos: -46 (78 ääntä)
      Mitenkä mulle tuli fiilis, että Tonilla on jäänyt face auki, eikä se edes tiedä käyneensä moista keskustelua. Tienneekö edes olevansa tuon ryhmän jäsen...

      Lainaa

    27. Tulos: +70 (100 ääntä)
      Ruma Elsa: Miesten ajattelu on niin irrationaalista: “en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit”, siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla. ... Sterilointi on naiselle iso toimenpide nukutuksineen, ovathan munanjohtimet syvällä vatsontelossa.
      Itse asiassa Essure-menetelmällä tehtynä naisten sterilointi ei ole mikään iso juttu. Minulle se on tehty, ei tarvittu nukutusta eikä leikkausta, aikaa meni 20 minuuttia ja työkunnossa olin seuraavana päivänä. Muuten olen samaa mieltä noista "nainen huolehtikoon ehkäisystä, koska en viitsi käyttää kondomia"-miehistä.

      Lainaa

    28. Tulos: +116 (126 ääntä)
      Blomsterhattatantta: Tämä herättää jälleen ajatuksen vähä-älyisten pakkosteriloinnista. Sitähän tehtiin Suomessakin kuusikymmentäluvulle saakka ja sittemmin siitä luovuttiin. Muistaakseni Suomessa on tuomittu vankilaan ihminen, joka ehdoin tahdoin tartutti tautia suojaamattomassa seksissä, vaikka suojattomuus olikin hänen asiakkaidensa (miesten) vaatimus. Ihmisen perusoikeuksiin puuttuminen on kova juttu, mutta perusteltua silloin kun tämä on vaaraksi sekä itselleen että muille. Pakkohoidon kriteerit täyttyvät, mutta ei ole järjestelmää hölmöyden pakkohoidolle.
      Paha vain että se ketkä ovat hölmöjä jäisi muiden ihmisten päätettäväksi, ja ei mikään ihmisryhmä ole hölmöydelle immuuni. Yksilönvapauksia pidetään niin pyhinä juuri siksi että kuka tahansa meistä, kalliokuplalainen, persu tai jotain siltä väliltä, voisi jossain vaiheessa löytää itsensä vähemmistöstä, ja sitten "hölmöjen" perusoikeuksien loukkaaminen ei tuntuisikaan niin hyvältä idealta. Siitä olen samaa mieltä, ja huutomerkkien kera, että mies joka ei halua elatusvelvollisuutta saa hankkia omat kondominsa (tai vasektomiansa) ja huolehtia ehkäisystä ihan itse. Se ei ole vaikeaa, ja "pahojen juonittelevien" naisten syyttely siitä ettei saa käveltyä kioskille ja pyydettyä kumipakettia olisi huvittavaa ellei sillä olisi niin ikäviä seurauksia.

      Lainaa

    29. Tulos: +90 (94 ääntä)
      Pulutossu: Veikkaan että Toni on näitä 90-luvun nuoria, jotka saivat surkeaa seksivalistusta laman ja säästöjen takia. Voi sitä onnentyttöä joka tuollekin paksuksi pamahtaa.
      What. Olin koulussa 90-luvun laman aikoihin ja meillä alkoi seksivalistus ekan kerran kolmosluokalla. Mihin faktoihin taas perustit väitteesi?

      Lainaa

    30. Tulos: +126 (128 ääntä)
      Pulutossu: Veikkaan että Toni on näitä 90-luvun nuoria, jotka saivat surkeaa seksivalistusta laman ja säästöjen takia. Voi sitä onnentyttöä joka tuollekin paksuksi pamahtaa.
      Eipä se hirveästi auta, vaikka olisi kymmenen tuntia viikossa ollut koulussa seksivalistusta, jos ei välitä asiasta. Ei tuossakaan tiedon puutteesta näy olevan kyse.

      Lainaa

    31. Seksivalistusta kouluihin 11.8.2016 12:03
      Tulos: -8 (78 ääntä)
      Ai että ootan sitä päivää, kun kouluissa ihan oikeesti aletaan harrastaa sellaista seksivalistusta, joka edes jotenkin kuvaa tätä reaalimaailman todellisuutta. Toisaalta, tuskin tepsii kaikenmaailman Toneihin sekään... Meidän aikaan (lama-aikaan) koulussa opetettiin, että olet kypsä harrastamaan seksiä, kun uskallat itse ostaa kumisi ja osaat ja uskallat käyttää niitä. Todellisuudessa pelkkien kumien kanssa vehtaamalla äitiysneuvola kutsuu melko todennäköisesti jossain vaiheessa. Lisäksi seksivalistukseen kannattaisi liittää elävän elämän esimerkkejä huoltajuusriidoista, tapaamisoikeusriidoista, elatusvelvollisuuden koukeroista, uusperhekuvioista jne. Näitähän nykyajan teinit todennäköisesti kohtaavat nuorina aikuisina (tilastojen valossa), jos seksiä harrastavat ennen kuin oikeasti ovat siihen kypsiä...

      Lainaa

    32. Tulos: +186 (200 ääntä)
      Mulmeli: Eipä tuo aina ole “täysin hullua”, kun niitäkin naisia löytyy, jotka hankkiutuu raskaaksi “vahingossa” eli “unohtaa” sen pillerin tai kortsu sopivasti “hajoaa”. Tiedän itse parikin tapausta. Ja siinähän ei miehellä ole muuta vaihtoehtoa, kuin elättää lapsi, jota ei ole halunnut.
      Ihan mielenkiinnosta, miten kortsu "hajoaa" naisen toimesta? Ei naisilla ole mitään saksia alapäässä. Jos kortsu on hajotettu etukäteen, kai sen huomaa sitä laittaessa. Eikö mies huomaa kortsun hajoamisen seksinkin aikana (ainakin omat seksikumppanini ovat huomanneet), jolloin voi laittaa uuden kortsun. Että joo, on miehellä muitakin vaihtoehtoja, kuin elättää lapsi jota ei ole halunnut. Aivojakin saa käyttää.

      Lainaa

    33. Tulos: +163 (169 ääntä)
      Mulmeli: Eipä tuo aina ole “täysin hullua”, kun niitäkin naisia löytyy, jotka hankkiutuu raskaaksi “vahingossa” eli “unohtaa” sen pillerin tai kortsu sopivasti “hajoaa”. Tiedän itse parikin tapausta. Ja siinähän ei miehellä ole muuta vaihtoehtoa, kuin elättää lapsi, jota ei ole halunnut.
      Koska kortsun hajoaminenkin on naisen vika ja tahallaan aiheutettua.

      Lainaa

    34. Tulos: -112 (126 ääntä)
      Ruma Elsa: Miesten ajattelu on niin irrationaalista: “en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit”, siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla. Hyi olkoon! Tonin on ihan itse otettava härkää sarvista ja mentävä vasektomiaan. Miehille sterilointi on pikkujuttu, koska siemenjohtimet ovat niin pinnassa. Koko ehkäisy hoituu vartissa, puudutuksella ja muutamalla kympillä. Ei tarvitse syytellä ja käskyttää naisia sen jälkeen, ja jos Toni haluaa myöhemmim itselleen oman pikku-Tonin, voi sterilaation aina purkaa; kunhan pyytää nipistimet eikä katkaisua. Naiselle ehkäisy on vaarallisempaa: ne miesten mielestä niin kätevät e-pillerit aiheuttavat naisille hormoniyliannostuksia sekä veritulppia ja infarkteja. Sterilointi on naiselle iso toimenpide nukutuksineen, ovathan munanjohtimet syvällä vatsontelossa. Täysin hullua että moni edelleen kuvittelee, että raskaus on jotenkin naisen syy tai virhe taikka juoni, johon mies ei voi vaikuttaa, miehellä on vain jälkeenpäin oikeus valittaa hirveää kohtaloaan huonon naisen kynsissä.
      Oot ihan oikeassa! Rauhoitu kuitenkin edes vähän!

      Lainaa

    35. Tulos: -4 (58 ääntä)
      Seksivalistusta kouluihin: Ai että ootan sitä päivää, kun kouluissa ihan oikeesti aletaan harrastaa sellaista seksivalistusta, joka edes jotenkin kuvaa tätä reaalimaailman todellisuutta. Toisaalta, tuskin tepsii kaikenmaailman Toneihin sekään… Meidän aikaan (lama-aikaan) koulussa opetettiin, että olet kypsä harrastamaan seksiä, kun uskallat itse ostaa kumisi ja osaat ja uskallat käyttää niitä. Todellisuudessa pelkkien kumien kanssa vehtaamalla äitiysneuvola kutsuu melko todennäköisesti jossain vaiheessa. Lisäksi seksivalistukseen kannattaisi liittää elävän elämän esimerkkejä huoltajuusriidoista, tapaamisoikeusriidoista, elatusvelvollisuuden koukeroista, uusperhekuvioista jne. Näitähän nykyajan teinit todennäköisesti kohtaavat nuorina aikuisina (tilastojen valossa), jos seksiä harrastavat ennen kuin oikeasti ovat siihen kypsiä…
      Eikö kuitenkin ole niin että kaiken maailman sotkua ja vihamielisyyttä syntyy enemmänkin seksin puutteesta kuin seksistä? Omina kouluaikoinani seksiä opetettiin pakkopullana joka johtaa tauteihin, mutta käytännössä olen havainnut että seksi, jos siitä kommunikoi oikein, liimaa parin yhteen ja edistää yhteistä onnellisuutta. On naurettavaa selostaa että tämä ihminen juuri tässä jota rakastan ja jota haluan, on joku tulevaisuuden vihollinen jonka näen oikeudessa ja tautilähde lisäksi. Siitä syntyy parisuhteeseen epävarmuutta ja riitaa, ei suinkaan yhteisestä huvittelusta.

      Lainaa

    36. we're cool already 11.8.2016 13:05
      Tulos: +152 (156 ääntä)
      Pelle_Olle: Oot ihan oikeassa! Rauhoitu kuitenkin edes vähän!
      Asiallinen Ruman Elsan kommentti oli. Pitkä ehkä, mutta täysin asiapainotteinen. Yhtään !!!???!!-yhdistelmää en nähnyt.

      Lainaa

    37. Tulos: -30 (96 ääntä)
      Tiedän erään naisen, joka väitti syövänsä pillereitä, mutta halusikin lapsen. Hän ei tullut raskaaksi, mikä tosin on hyväkin. Sitten tiedän erään tytön, joka pyöräytti lapsen, koska oli yksinäinen. Hän ei tiedä lapsen isää. Mielestäni nämä ovat vääriä tapoja/syitä hankkia lapsi. Lasta pitäisi haluta kummankin osapuolen, miehen ja naisen. Eikä saisi huijata itseään raskaaksi täysin tietoisesti.

      Lainaa

    38. Tulos: +57 (57 ääntä)
      Hyi. Molemmat.

      Lainaa

    39. Tulos: +73 (97 ääntä)
      Kiti: Tiedän erään naisen, joka väitti syövänsä pillereitä, mutta halusikin lapsen. Hän ei tullut raskaaksi, mikä tosin on hyväkin. Sitten tiedän erään tytön, joka pyöräytti lapsen, koska oli yksinäinen. Hän ei tiedä lapsen isää. Mielestäni nämä ovat vääriä tapoja/syitä hankkia lapsi. Lasta pitäisi haluta kummankin osapuolen, miehen ja naisen. Eikä saisi huijata itseään raskaaksi täysin tietoisesti.
      No tottakai ovat, mutta miten tällainen käy päinsä? Millainen on mies joka kulkee tyrkkimässä mihin tahansa koloon jonka omistaja saattaa ilmeisesti olla hyvinkin mielenvikainen, varmistamatta että ainakin kumit ovat omat ja hyvässä kuosissa? Vaihdossa ollessani miespuolinen ystäväni kerran avautui notta "never stick your dick in crazy" ja vaikka se ei ole kovin kauniisti sanottu, niin en voi väittää neuvoa huonoksi.

      Lainaa

    40. Yngve Plöts 11.8.2016 17:06
      Tulos: -20 (32 ääntä)
      Mari: Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla. No ehkä menee siinä vaiheessa ku HIV-testi näyttää positiivista. Todennäköisesti ei kyllä silloinkaan.
      Ei paremman herrarodun edustajille voi tulla HIV.

      Lainaa

    41. Tulos: +60 (60 ääntä)
      Mari: Uskomatonta ettei sukupuolivalistus oo menny perille Tonilla. No ehkä menee siinä vaiheessa ku HIV-testi näyttää positiivista. Todennäköisesti ei kyllä silloinkaan.
      No eipä ole näyttänyt menevän Tonin kumppaneillekaan

      Lainaa

    42. TapioRautaWaara 11.8.2016 20:49
      Tulos: +66 (68 ääntä)
      Uusia ystäviä? Ai häh, miksei tuu? Vaik oon näin avoinki ja kaikkee?

      Lainaa

    43. Tulos: -34 (46 ääntä)
      Pulutossu: Veikkaan että Toni on näitä 90-luvun nuoria, jotka saivat surkeaa seksivalistusta laman ja säästöjen takia. Voi sitä onnentyttöä joka tuollekin paksuksi pamahtaa.
      itse olen nainen ja vuosimallia 1991... Ja ainaki ite saanu helvetin hyvän seksivalistuksen koulunpuolelta :) ja juu ei tee mieli lykkiä kenenkää kaa ilma kumia vaikka ois näyttää et on puhas ja itsellä ehkäisykapseli kädessä... Toisin en tiiä niide 90-luvulla ylä-asteella olleiden seksivalistusta... Lama on ollu Suomessa since toinen maailmansota

      Lainaa

    44. Tulos: +86 (88 ääntä)
      "Hauskaa" tässä on vieläpä se, että jos suostuu Tonin kaltaisen tyypin kanssa puuhiin ilman kondomia, on todennäköisesti suostunut sellaiseen muidenkin kanssa. Jollain jossain kohtaa tuollaista ketjua on oltava tauteja. Se, tarttuuko ne, on vain tuurista kiinni. En käsitä kuka on valmis riskeeraamaan oman ja toisen terveyden tuolla tasolla. Ja vielä ylpeilemään sillä. Luultavasti vaikkapa kondomin hajoaminen johtaisi epätodennäköisemmin tauteihin, jos molemmille osapuolille kondomin käyttö on itsestäänselvää alusta asti. Tällöin se on todennäköisesti ollut sitä myös muiden kumppanien kanssa ja tautiriski on lähtökohtaisesti pienempi.

      Lainaa

    45. Tulos: +41 (43 ääntä)
      duppiduu: itse olen nainen ja vuosimallia 1991… Ja ainaki ite saanu helvetin hyvän seksivalistuksen koulunpuolelta ja juu ei tee mieli lykkiä kenenkää kaa ilma kumia vaikka ois näyttää et on puhas ja itsellä ehkäisykapseli kädessä… Toisin en tiiä niide 90-luvulla ylä-asteella olleiden seksivalistusta… Lama on ollu Suomessa since toinen maailmansota
      AI lama Suomessa toisesta maailmansodasta lähtien? Lolz, et ainakaan sitten historianopetusta saanut koulussa. Enivei, kyllä seksivalistustunnit oli ihan ok yläasteella 90-luvulla, kortongin laittoa tekopeniksen päälle harjoiteltiin. Ainakin me tytöt - en tiedä mitä ne pojat teki, pelleivätkö mut ainakin terkkari oli sen verta sanavalmist täti että eiköhän laittanu pojat ruotuun. Mut joo. Jännä jos ei halua lapsia niin kyl siitä kumista kannattais huolehtia ite. Ja tosiaan, jos kerran SUN kanssa sopii ilman ja antaa helposti niin voit vain kuvitella kuinka monta tautipesäkettä siellä on ennen sua käynnyt vetämässä.

      Lainaa

    46. Tulos: +72 (76 ääntä)
      duppiduu: itse olen nainen ja vuosimallia 1991… Ja ainaki ite saanu helvetin hyvän seksivalistuksen koulunpuolelta ja juu ei tee mieli lykkiä kenenkää kaa ilma kumia vaikka ois näyttää et on puhas ja itsellä ehkäisykapseli kädessä… Toisin en tiiä niide 90-luvulla ylä-asteella olleiden seksivalistusta… Lama on ollu Suomessa since toinen maailmansota
      Niin. Siinähän nyt tosiaan tarkoitettiin niitä, jotka on käyneet kouluja 90-luvulla, eikä niitä, jotka on syntyneet silloin. Lamasta suosittelen lukemaan, et selvästikään tiedä mitä se tarkoittaa.

      Lainaa

    47. Tulos: -19 (25 ääntä)
      Helga: En ymmärrä miesten väitettä tahallaan raskaaksi hankkiutuvista naisista kun mies sen voi kerrassaan helposti estää käyttämällä kondomia. Jos se tuntuu huonolta, kannattaa vaihtaa merkkiä eikä jättää yhteen kokeiluun. Joka kehtaa harrastaa seksiä, kehtaa huolehtia sairauksien ja raskauden ehkäisystäkin, ellei siis ole aivoistaan kovin vajaa. Jos ei osaa ehkäistä, voi jättää seksin harrastamatta kokonaan. En usko että monikaan nainen haluaisi tanokin jälkeläistä, kun äly kuitenkin on periytyvä ominaisuus.
      Aika paljonhan noita tanokin tekijöitä riittää :D kumpi sukupuoli siinä sitten on idiootti on mysteeri!

      Lainaa

    48. Tulos: +36 (38 ääntä)
      Seksivalistusta kouluihin: Ai että ootan sitä päivää, kun kouluissa ihan oikeesti aletaan harrastaa sellaista seksivalistusta, joka edes jotenkin kuvaa tätä reaalimaailman todellisuutta. Toisaalta, tuskin tepsii kaikenmaailman Toneihin sekään… Meidän aikaan (lama-aikaan) koulussa opetettiin, että olet kypsä harrastamaan seksiä, kun uskallat itse ostaa kumisi ja osaat ja uskallat käyttää niitä. Todellisuudessa pelkkien kumien kanssa vehtaamalla äitiysneuvola kutsuu melko todennäköisesti jossain vaiheessa. Lisäksi seksivalistukseen kannattaisi liittää elävän elämän esimerkkejä huoltajuusriidoista, tapaamisoikeusriidoista, elatusvelvollisuuden koukeroista, uusperhekuvioista jne. Näitähän nykyajan teinit todennäköisesti kohtaavat nuorina aikuisina (tilastojen valossa), jos seksiä harrastavat ennen kuin oikeasti ovat siihen kypsiä…
      Ei välttämättä. Meillä on ollut kortsu ehkäisynä likimain 11 vuotta. Kolme raskautta ja kaikki saaneet alkunsa kun ehkäisy on jätetty pois. Ei ole tarvinnut hakea edes jälkiehkäisypillereitä. Ehkä meillä on sitten käynyt tuuri?

      Lainaa

    49. Tulos: +7 (31 ääntä)
      Ruma Elsa: Miesten ajattelu on niin irrationaalista: “en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit”, siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla. Hyi olkoon! Tonin on ihan itse otettava härkää sarvista ja mentävä vasektomiaan. Miehille sterilointi on pikkujuttu, koska siemenjohtimet ovat niin pinnassa. Koko ehkäisy hoituu vartissa, puudutuksella ja muutamalla kympillä. Ei tarvitse syytellä ja käskyttää naisia sen jälkeen, ja jos Toni haluaa myöhemmim itselleen oman pikku-Tonin, voi sterilaation aina purkaa; kunhan pyytää nipistimet eikä katkaisua. Naiselle ehkäisy on vaarallisempaa: ne miesten mielestä niin kätevät e-pillerit aiheuttavat naisille hormoniyliannostuksia sekä veritulppia ja infarkteja. Sterilointi on naiselle iso toimenpide nukutuksineen, ovathan munanjohtimet syvällä vatsontelossa. Täysin hullua että moni edelleen kuvittelee, että raskaus on jotenkin naisen syy tai virhe taikka juoni, johon mies ei voi vaikuttaa, miehellä on vain jälkeenpäin oikeus valittaa hirveää kohtaloaan huonon naisen kynsissä.
      Itse vasektomian läpikäyneenä voin kertoa että kyllä, itse operaatio on pikkujuttu, mutta pari viikkoa sen jälkeen on paikat aika hellinä, ja melkoisen helposti käy niin että leikkaushaavat tulehtuvat. En tiedä naisen tuntemuseroista kondomin käytön kanssa, mutta on se aikalailla erilainen asia ilman kyseistä infernaalista kumilärpäkettä. (Käytän kyllä moista kun en voi olla varma kumppanin terveydestä, tai omastani.) Ja voisin veikata, että jos saataisiin aikaan vastaava tehokas ehkäisypilleri miehille kuin naisille on olemassa, kyseinen lääkevalmiste menisi kuin kuumille kiville. Ennen vasektomiaani olisin ERITTÄIN mielelläni syönyt pillerin päivässä varmistaakseni etten saa aikaan jälkikasvua.

      Lainaa

    50. Tulos: +67 (69 ääntä)
      "Oon välillä kysynyt varmuuden vuoks että minkä merkkisiä." Täähän on varmin keino ikinä, fiksu kaveri :D

      Lainaa

    51. Tulos: -40 (58 ääntä)
      Lutka on lutka. Sukupuoli ei merkitystä muuta.

      Lainaa

    52. Kuplamuovi 12.8.2016 3:54
      Tulos: +63 (71 ääntä)
      Kyllä me naisetkin ollaan ihan yhtä tietoisia, että voi tulla raskaaksi tai saada tauteja, jos antaa mennä paljaalla. Yhtä typerää toimintaa noilta naisilta panna ilman kumia, siis kun käsittääkseni tässä tapauksessa ihan vapaaehtoisesti ovat suostuneet seksiin. Toki Tonin on turha ruikuttaa, jos joku ei sitten otakaan pillereitä ja tulee raskaaksi. Molemmilla on vastuu, niin naisella kuin miehelläkin.

      Lainaa

    53. Tulos: +2 (14 ääntä)
      Nyt on Niklaksela varma saanti

      Lainaa

    54. Pumpulipupu 12.8.2016 9:31
      Tulos: +40 (44 ääntä)
      MM: Ajatus taisi olla nimenomaan siinä, että jos mies ei halua lasta niin silloin miehen kannattaa ehkä itse hoitaa ehkäisy eikä luottaa kiimoissaan siihen, että nainen sanoo joo on pillerit.
      Nimenomaan, pilleritkin kun voivat pettää jos nainen käyttää niitä väärin tai jos ko. henkilöllä vain on erittäin huono tuuri. Pettämisen todennäköisyys oikein käytettynä on muistaakseni jotain 0,1 % luokkaa.

      Lainaa

    55. Ei se sterilisaatiokaan aina auta 12.8.2016 11:12
      Tulos: +61 (63 ääntä)
      Kaverini sai alkunsa äitinsä e-pillereistä huolimatta. Hänen pikkusiskonsa taas äitinsä sterilisaatiosta huolimatta. Että näissä tilanteissa ei jälkiehkäisyistä, eikä välttämättä abortistakaan olis ollut mitään hyötyä, kun mistä sitä edes olis voinut olettaa, että oireet johtuu raskaudesta, eikä stressistä / flunssasta / endometrioosista tms. Varsinkaan tuossa sterilisaatiokeississä. Eli jos et ole valmis huolehtimaan jälkikasvustasi, älä uita munaasi naisihmisessä... :P

      Lainaa

    56. Tulos: -18 (24 ääntä)
      Chariwe: Meillä on ollut kortsu ehkäisynä likimain 11 vuotta. Kolme raskautta ja kaikki saaneet alkunsa kun ehkäisy on jätetty pois. Ei ole tarvinnut hakea edes jälkiehkäisypillereitä. Ehkä meillä on sitten käynyt tuuri?
      11 vuotta ei sinällään sano mitään. Tuo riippuu tietysti myöskin siitä onko niitä paritteluja kuinkakin useasti ja mihin aikaan. Hedelmällisyys toki myöskin vaihtelee.

      Lainaa

    57. muumi (kopion kopio) 12.8.2016 15:10
      Tulos: +41 (59 ääntä)
      Kiti: Tiedän erään naisen, joka väitti syövänsä pillereitä, mutta halusikin lapsen. Hän ei tullut raskaaksi, mikä tosin on hyväkin. Sitten tiedän erään tytön, joka pyöräytti lapsen, koska oli yksinäinen. Hän ei tiedä lapsen isää. Mielestäni nämä ovat vääriä tapoja/syitä hankkia lapsi. Lasta pitäisi haluta kummankin osapuolen, miehen ja naisen. Eikä saisi huijata itseään raskaaksi täysin tietoisesti.
      mutta jos esimerkkisi elivät yksin, mutta haluaa lapsen, niin kenen kanssa lapsi silloin tulisi tehdä? myös sinkut saavat haluta lapsen, eikä sitä oikeutta voi heiltä ottaa pois. joskus yksi hyvä vanhempi voi olla parempi kuin kaksi huonoa. myös lesboilla on oikeus lapsiin, vaikkei sitä kahdestaan voikaan "luonnollisesti" saada.

      Lainaa

    58. muumi (kopion kopio) 12.8.2016 15:12
      Tulos: +37 (37 ääntä)
      toki huijaaminen on aina väärin^^

      Lainaa

    59. Alempitasoinenmies 12.8.2016 16:16
      Tulos: +24 (40 ääntä)
      Ruma Elsa: Miesten ajattelu on niin irrationaalista: “en halua lasta ja siksi varmistan aina pillerit”, siis että naisen on huolehdittava yksinään seurauksista, koska Toni ei halua lasta, mutta silti Toni haluaa vedellä paljaalla. Hyi olkoon! Tonin on ihan itse otettava härkää sarvista ja mentävä vasektomiaan. Miehille sterilointi on pikkujuttu, koska siemenjohtimet ovat niin pinnassa. Koko ehkäisy hoituu vartissa, puudutuksella ja muutamalla kympillä. Ei tarvitse syytellä ja käskyttää naisia sen jälkeen, ja jos Toni haluaa myöhemmim itselleen oman pikku-Tonin, voi sterilaation aina purkaa; kunhan pyytää nipistimet eikä katkaisua. Naiselle ehkäisy on vaarallisempaa: ne miesten mielestä niin kätevät e-pillerit aiheuttavat naisille hormoniyliannostuksia sekä veritulppia ja infarkteja. Sterilointi on naiselle iso toimenpide nukutuksineen, ovathan munanjohtimet syvällä vatsontelossa. Täysin hullua että moni edelleen kuvittelee, että raskaus on jotenkin naisen syy tai virhe taikka juoni, johon mies ei voi vaikuttaa, miehellä on vain jälkeenpäin oikeus valittaa hirveää kohtaloaan huonon naisen kynsissä.
      Se vaan että silloin on oltava min. 30-vuotias tai jo saanut 3 lasta. Minä olisin käynyt jo 18-vuotiaana tuon operaation mutta Suomessa ei aikuinen mies saa päättää omasta kehostaan.

      Lainaa

    60. Tulos: +22 (36 ääntä)
      muumi (kopion kopio): mutta jos esimerkkisi elivät yksin, mutta haluaa lapsen, niin kenen kanssa lapsi silloin tulisi tehdä? myös sinkut saavat haluta lapsen, eikä sitä oikeutta voi heiltä ottaa pois. joskus yksi hyvä vanhempi voi olla parempi kuin kaksi huonoa. myös lesboilla on oikeus lapsiin, vaikkei sitä kahdestaan voikaan “luonnollisesti” saada.
      Toki sinkuilla voi olla oikeus hankkia lapsi, muttei kuitenkaan niin, että hankkii sen isän tietämättä, se on väärin. Ja vielä enemmän väärin on tällaisen jälkeen lähteä vaatimaan elatusmaksuja. Aina voi pyrkiä keinohedelmöitykseen lahjoitetun siemennesteen avulla spermapankista (jos tällaisia Suomessa on?). Ja entäs sitten sinkkumiehet? Mitenkäs lienee on sinkkumiesten lastenhankkimisoikeuksien laita? Kun ei oikein voi ketään panna paksuksi ja sitten vaan ottaa lasta itselleen.

      Lainaa

    61. Tulos: +34 (46 ääntä)
      Jimbo: Toki sinkuilla voi olla oikeus hankkia lapsi, muttei kuitenkaan niin, että hankkii sen isän tietämättä, se on väärin. Ja vielä enemmän väärin on tällaisen jälkeen lähteä vaatimaan elatusmaksuja. Aina voi pyrkiä keinohedelmöitykseen lahjoitetun siemennesteen avulla spermapankista (jos tällaisia Suomessa on?). Ja entäs sitten sinkkumiehet? Mitenkäs lienee on sinkkumiesten lastenhankkimisoikeuksien laita? Kun ei oikein voi ketään panna paksuksi ja sitten vaan ottaa lasta itselleen.
      Luonto on niin epäreilu miehiä kohtaan... siis mikäli on kova tarve omistaa ja määrätä kaikesta, etenkin naisten ja lapsien elämästä. Niinkuin eräs professori sanoo: "Paras mitä isä voi lapsilleen tehdä, on rakastaa lastensa äitiä".

      Lainaa

    62. Tulos: +38 (56 ääntä)
      Jimbo: Toki sinkuilla voi olla oikeus hankkia lapsi, muttei kuitenkaan niin, että hankkii sen isän tietämättä, se on väärin. Ja vielä enemmän väärin on tällaisen jälkeen lähteä vaatimaan elatusmaksuja. Aina voi pyrkiä keinohedelmöitykseen lahjoitetun siemennesteen avulla spermapankista (jos tällaisia Suomessa on?). Ja entäs sitten sinkkumiehet? Mitenkäs lienee on sinkkumiesten lastenhankkimisoikeuksien laita? Kun ei oikein voi ketään panna paksuksi ja sitten vaan ottaa lasta itselleen.
      Tuotahan tehdään suurimmassa osassa maailmaa koko ajan: vielä muutama kymmenen vuotta sitten Suomessakin mies omisti naiset ja lapset: nainen oli aina jonkun miehen tytär tai sisko, hän ei saanut päättää lastensaamisesta, omista rahoistaan, ei saanut avata tiliä, ei tehdä ansiotyötä, ei toimia virassa, ei periä ketään... Feministit ovat valtavalla työllä raivokkaiden piikkilankasovinistien vastustuksesta huolimatta onnistuneet saamaan naisille melkein samat ihmisoikeudet kuin miehilläkin, jo lähes 10%:ssa maailman valtioita. Tietyntyyppiset miehet kiukuttelevat joka välissä, miten äiti muka vie lapset häneltä. Lapset syntyvät naiselle, niin biologia nyt vaan toimii, ja äiti on vauva- ja taaperoaikana välttämätön, isä ei. Mies voi tehdä yhteistyötä äidin kanssa, kunnioittaa, tukea, ottaa vastuuta, tehdä yhteistyötä hyvässä hengessä - ei kaunaisena huudellen - ja olla itse päähuoltaja, mikäli haluaa ja tilanne vaatii. En ymmärrä miehiä, jotka haluavat omien lastensa äideiltä milloin mitäkin pois, ja koko entisen rouvan muistelu kuulostaa melkoisen häijyltä mustamaalaukselta.

      Lainaa

    63. Tulos: -12 (32 ääntä)
      Ruma Elsa: Tuotahan tehdään suurimmassa osassa maailmaa koko ajan: vielä muutama kymmenen vuotta sitten Suomessakin mies omisti naiset ja lapset: nainen oli aina jonkun miehen tytär tai sisko, hän ei saanut päättää lastensaamisesta, omista rahoistaan, ei saanut avata tiliä, ei tehdä ansiotyötä, ei toimia virassa, ei periä ketään… Feministit ovat valtavalla työllä raivokkaiden piikkilankasovinistien vastustuksesta huolimatta onnistuneet saamaan naisille melkein samat ihmisoikeudet kuin miehilläkin, jo lähes 10%:ssa maailman valtioita. Tietyntyyppiset miehet kiukuttelevat joka välissä, miten äiti muka vie lapset häneltä. Lapset syntyvät naiselle, niin biologia nyt vaan toimii, ja äiti on vauva- ja taaperoaikana välttämätön, isä ei. Mies voi tehdä yhteistyötä äidin kanssa, kunnioittaa, tukea, ottaa vastuuta, tehdä yhteistyötä hyvässä hengessä – ei kaunaisena huudellen – ja olla itse päähuoltaja, mikäli haluaa ja tilanne vaatii. En ymmärrä miehiä, jotka haluavat omien lastensa äideiltä milloin mitäkin pois, ja koko entisen rouvan muistelu kuulostaa melkoisen häijyltä mustamaalaukselta.
      Joo mutta miten tää sun kommentti liittyy lainaamaasi kommenttiin? Siihen, että on törkeää&moraalitonta laittaa tahallaan lapsi alulle ilman isän suostumusta ja mahdollisesti sitten vielä vaatia elareita? Tai siihen että lasta kaipaavien sinkkumiesten (niitäkin on) on mahdotonta tehdä moista temppua? Ei liittyny mitenkään, kommentoit ihan asian vierestä. T. Nainen

      Lainaa

    64. Tulos: +61 (61 ääntä)
      "No nyt ku sanoit että et oo kenellekään koskaan lähettäny nakukuvia vaikka ruinattu on, niin voisikko mulle lähettää?" Pettämätön (miehen?) logiikka.

      Lainaa

    65. Tulos: +11 (11 ääntä)
      joojoojoo: “Näin saat naista” ja “Ikuisesti iholla” ovat lempikategorioitani. “Kirpputorin löytöjäkin” on yleensä hyvä.
      Mammapalstalta päivää on kans aika kova.

      Lainaa

    66. Tulos: -26 (42 ääntä)
      Ruma Elsa: Tuotahan tehdään suurimmassa osassa maailmaa koko ajan: vielä muutama kymmenen vuotta sitten Suomessakin mies omisti naiset ja lapset: nainen oli aina jonkun miehen tytär tai sisko, hän ei saanut päättää lastensaamisesta, omista rahoistaan, ei saanut avata tiliä, ei tehdä ansiotyötä, ei toimia virassa, ei periä ketään… Feministit ovat valtavalla työllä raivokkaiden piikkilankasovinistien vastustuksesta huolimatta onnistuneet saamaan naisille melkein samat ihmisoikeudet kuin miehilläkin, jo lähes 10%:ssa maailman valtioita. Tietyntyyppiset miehet kiukuttelevat joka välissä, miten äiti muka vie lapset häneltä. Lapset syntyvät naiselle, niin biologia nyt vaan toimii, ja äiti on vauva- ja taaperoaikana välttämätön, isä ei. Mies voi tehdä yhteistyötä äidin kanssa, kunnioittaa, tukea, ottaa vastuuta, tehdä yhteistyötä hyvässä hengessä – ei kaunaisena huudellen – ja olla itse päähuoltaja, mikäli haluaa ja tilanne vaatii. En ymmärrä miehiä, jotka haluavat omien lastensa äideiltä milloin mitäkin pois, ja koko entisen rouvan muistelu kuulostaa melkoisen häijyltä mustamaalaukselta.
      Eli koska isä ei ole tarpeellinen, et voi todellakaan syyttää miehiä ehkäisyn käyttämättömyydestä. Sinun logiikallasi on siis täysin ok, että miehet juoksevat panemassa naisia paksuksi ja jatkavat matkaansa, joten älä sitten kitise moisesta käytöksestä. Myönnän kyllä, että kymmeniä vuosia sitten naisen asema oli huonompi kuin miesten, ja feminismi siinä auttoi. Kaltaisillasi telaketjufeministeillä miestenvihaajilla ei tosin ole mitään tekemistä vuosikymmenten takaisten feministien kanssa, eikä nykyfeminismillä mitään tekemistä alkuperäisen aatteen kanssa. Nykyinen feminismi länsimaissa keskittyy naisten ylivallan ajamiseen ja miesten sortamiseen, vaikka sen oikeastaan pitäisi keskittyä ajamaan niiden maiden tasa-arvoasioita joissa naisen asema on erityisen huono. Muutenkin olen vahvasti sitä mieltä, että feminismi ei aja tasa-arvoa. Jos ajaisi, liikkeen ei tarvitsisi olla nimeltään "feminismi", vaan egalitarismi.

      Lainaa

    67. Tulos: +10 (12 ääntä)
      Ja seuraavan Darwin-palkinnon saapuu noutamaan...

      Lainaa

    68. Tulos: +35 (35 ääntä)
      Alempitasoinenmies: Se vaan että silloin on oltava min. 30-vuotias tai jo saanut 3 lasta. Minä olisin käynyt jo 18-vuotiaana tuon operaation mutta Suomessa ei aikuinen mies saa päättää omasta kehostaan.
      Jos se yhtään lohduttaa, niin ei kyllä naisetkaan steriloitavaksi nuorena pääse. Oma äitini suostuttiin steriloimaan vasta 2 lapsen jälkeen reilusti yli 30-vuotiaana kun lääkäri totesi että seuraava raskaus vie hengen (eikä minunkaan pitänyt kyetä syntymään hengissä saati terveenä äidin kunnon takia). Suomi on vain yksi maa monien joukossa jossa nuorella ihmisellä ei ole oikeutta päättää kehostaan mitä tulee sterilointiin.

      Lainaa

    69. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Jimbo: Toki sinkuilla voi olla oikeus hankkia lapsi, muttei kuitenkaan niin, että hankkii sen isän tietämättä, se on väärin. Ja vielä enemmän väärin on tällaisen jälkeen lähteä vaatimaan elatusmaksuja. Aina voi pyrkiä keinohedelmöitykseen lahjoitetun siemennesteen avulla spermapankista (jos tällaisia Suomessa on?). Ja entäs sitten sinkkumiehet? Mitenkäs lienee on sinkkumiesten lastenhankkimisoikeuksien laita? Kun ei oikein voi ketään panna paksuksi ja sitten vaan ottaa lasta itselleen. Ei kenelläkään, ei parisuhteessa elävillä eikä sinkuilla ole oikeuksia lapsiin. Ainoastaan lapsilla on oikeuksia. Aikuisilla / lasten vanhemmilla vain ja ainoastaan velvollisuuksia. Lapsi ei ole mikään "palkinto" tai jotain, mitä omistetaan... Siis ainakaan valtiossa nimeltä Suomi.

      Lainaa

    70. Meikätyttö 16.8.2016 13:54
      Tulos: +20 (20 ääntä)
      Voi ei tunnistin Tonin. Juttujen taso aina tuota luokkaa, oikeasti oon satavarma että ei oo naista nähnykään.

      Lainaa

    71. TapioRautaWaara 17.8.2016 1:04
      Tulos: -3 (13 ääntä)
      duppiduu: itse olen nainen ja vuosimallia 1991… Ja ainaki ite saanu helvetin hyvän seksivalistuksen koulunpuolelta ja juu ei tee mieli lykkiä kenenkää kaa ilma kumia vaikka ois näyttää et on puhas ja itsellä ehkäisykapseli kädessä… Toisin en tiiä niide 90-luvulla ylä-asteella olleiden seksivalistusta… Lama on ollu Suomessa since toinen maailmansota
      Ziiiiisus mikä pönttö.

      Lainaa

    72. Tulos: +16 (28 ääntä)
      Pumpulipupu: Nimenomaan, pilleritkin kun voivat pettää jos nainen käyttää niitä väärin tai jos ko. henkilöllä vain on erittäin huono tuuri. Pettämisen todennäköisyys oikein käytettynä on muistaakseni jotain 0,1 % luokkaa.
      Itse esimerkiksi tiedän henkilön, joka unohti kerran pillerin ja luuli, että voi vain ottaa seuraavana päivänä kaksi. Ei kannata aina luottaa ihmisten älyyn tai tietämykseenkään, vaikkei henkilö yleensä tahallaan huijaisi.

      Lainaa

    73. Apinakapina 21.8.2016 11:41
      Tulos: +16 (18 ääntä)
      Oonks mä ainoa joka miettii miksi ihmeessä kukaan kävisi läpi seksielämäänsä saati tautiepäilyjä julkisesti fbssä??

      Lainaa

    74. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Tyhmä mies saa kohta maksaa elareita, eikö nuo urpot tosiaan ymmärrä, että pillerit eivät takaa 100% yhtään mitään?

      Lainaa

    75. Tulos: -12 (24 ääntä)
      Kiti: Tiedän erään naisen, joka väitti syövänsä pillereitä, mutta halusikin lapsen. Hän ei tullut raskaaksi, mikä tosin on hyväkin. Sitten tiedän erään tytön, joka pyöräytti lapsen, koska oli yksinäinen. Hän ei tiedä lapsen isää. Mielestäni nämä ovat vääriä tapoja/syitä hankkia lapsi. Lasta pitäisi haluta kummankin osapuolen, miehen ja naisen. Eikä saisi huijata itseään raskaaksi täysin tietoisesti.
      Olet täysin oikeassa, feministit eivät vaan pidä viestistäsi kuten voit miinuksista huomata.

      Lainaa

    76. Rappion Apostoli 7.11.2016 9:13
      Tulos: +13 (13 ääntä)
      Muuten rauhallinen tyyppi, mutta jos tykkäät Pepsistä, niin silloin on helvetti irti! Joo-o, sanois risumies. Pepsi ei maistu samalle kuin Cokis, Pepsi on paljon parempaa.

      Lainaa

    77. Tulos: +12 (14 ääntä)
      krc: Itse esimerkiksi tiedän henkilön, joka unohti kerran pillerin ja luuli, että voi vain ottaa seuraavana päivänä kaksi. Ei kannata aina luottaa ihmisten älyyn tai tietämykseenkään, vaikkei henkilö yleensä tahallaan huijaisi.
      Oon vähän myöhässä kommentoinnista mutta mitäs tyhmää tuossa nyt oli? Ainakin omissa pillereissä ninenomaan oli ohjeena että jos unohtaa pillerin, ottaa seuraavana päivänä sen unohtuneen sekä sen päiväisen, eli kaksi kerralla. Toki jos huomaa unohduksen jo aiemmin niin voi syödä uhontuneen pillerin heti. Mutta varmaan erilaisia ohjeita riippuen onko minipillerit vai yhdistelmäpillerit.

      Lainaa

    78. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Tonihan onkin keksinyt tuoreen sadun kerrottavakseen. Tuskin on vieläkään poikuus mennyt mutta ainahan sitä voi fantasioida.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: viesti, keskustelu, klamydia, sukupuolitauti, ehkäisy, kuva

  • Uusimmat

  • Kategoriat