Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Suomalainen yöpaita

Mahdoton tehtävä: Etsi yöasu kauppakeskuksesta. Kesällä.
Taustatietoja: Inka asuu Monacossa, kirjoitushetkellä hän oli käymässä Suomessa. Suomalainen yöpaita

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 96 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1138 (1298 ääntä)
      Ihan loistava kirjoitus. En ole tosin tullut huomanneeksi tuota ongelmaa, kun nukun alasti tai alusvaatteisillani, ellen ole kylässä jossain (silloin käytän yöasua, joka on kieltämättä aika jouluinen).

      Lainaa

    2. Tulos: +756 (786 ääntä)
      Oi tuo alasti nukkumisen autuus, eipä ole tällaisiakaan ongelmia.

      Lainaa

    3. Tulos: +263 (415 ääntä)
      Se on Inkalla normaali keski-euroopassa asuvan ulkosuomalaisen ongelma, muutoin rakkaasta kotimaasta ei tyylitajua löydy ja uudesa asuimaassa siihen tottuu nopeasti. Mutta suomalainen puketuminen ja naisten iloisen pirteät hiusvärit helpottaa kyllä kanssakansalaisten tunnistamista maailman lentokentillä.

      Lainaa

    4. Tulos: +225 (319 ääntä)
      NIIN TOTTA. :D

      Lainaa

    5. Tulos: +580 (670 ääntä)
      Tässä on ihan oikeasti asiaa. Nukun vanhoissa t-paidoissa koska ei asiallisia yövaatteita oikeasti myydä.

      Lainaa

    6. Tulos: +231 (773 ääntä)
      No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.

      Lainaa

    7. Tulos: -3 (645 ääntä)
      Nyt oli kyllä harvinaisen ärsyttävä, muka niin hauska teksti. Miks näitä laitetaan edes tänne kun kauhea lukeminen eikä edes anna mitään mielihyvää?

      Lainaa

    8. Vääränvärinen 23.8.2016 1:17
      Tulos: +692 (812 ääntä)
      Kyllä niissä erikoisliikkeissä ja putiikeissa on ihan kansainvälisen standardin täyttäviä naisten yöasuja. Kuulostaa enemmän taas tuolta kliseiseltä maailmanmatkaajien junttila-valitukselta.

      Lainaa

    9. Tulos: +329 (397 ääntä)
      Tälle maailmanmatkaajalle tiedoksi että nettikaupat ovat auki 24/7 ja valikoimaa riittää. Tällä ratkaistiin ainakin meidän pukeutumiseen liittyvät ongelmat

      Lainaa

    10. Tulos: +256 (312 ääntä)
      Vilijonkka-yökkäri. Voiko asua paremmin kuvailla? :)

      Lainaa

    11. Tulos: +455 (653 ääntä)
      Aivan liian monta kikkaa yhdessä lauseessa. Tällaisten somepäivitysten lukeminen ei ole mitään riemullista huumorin ilotulitusta, vaikka niiden kirjoittajat niin vaikuttavatkin kuvittelevan. Liika kiemurtelu johtaa vain kompasteluun ja lukijan vaivaantumiseen. "Huomatessani yhtäkkiä huolella valittujen yöpaitojeni muistuttavan paraikaa lähinnä epäsäädyllisiä ja turhan tuulisia postimerkkejä, oli pakko akuutisti raahautua uuden tuotteen kiilto silmissä lähimpään kauppakeskukseen." Ei. (Ja mitä on akuutti raahautuminen ja tuulinen postimerkki?)

      Lainaa

    12. Tulos: +331 (347 ääntä)
      "joulu on kerran vuodessa ja yö tulee joka ilta"

      Lainaa

    13. Tulos: +337 (441 ääntä)
      Öö lukiko kukaan edes tekstiä kunnolla? Löytyy varmaan perus kokoja, mutta kyseessä siis raskaana oleva hklö. Ja ei, ei täältä Suomesta kyllä löydy raskaana olijoille oikeasti kivoja vaatteita, saati yö vaatteita (pitsi,silkki, satiini).

      Lainaa

    14. Tulos: +179 (203 ääntä)
      Koetin itse aikoinaan vaimolle hakea mukavaa yöasua jossa kehtaa kuitenkin lastenkin aikana olla. Vaatimukset oli kunnon kangas ja ei todellakaan mitään muumi kuvioita. Stockman pelasti kun yhden mallin löysin jonka kelpuutin, 5 kauppaa turhaan jo kiersin aluksi.

      Lainaa

    15. Tulos: +23 (71 ääntä)
      Mun on pakko nukkua täyspitköhihasessa paidassa ja housuissa kun oon niin kova muuten yöllä palelemaan. Herään muuten siihen et on kylmä. Vain kesähelteiden aikaan pystyy nukkua vähemmillä vaatteila tai alasti.

      Lainaa

    16. Tulos: +155 (237 ääntä)
      Jotenki ajatus kaupan asiakaspalvelijasta pohtimassa ääneen "eihän nyt ole joulu" saa lennokkaan tarinan maistumaan false flag operaatioita.

      Lainaa

    17. Tulos: +84 (120 ääntä)
      Kyllä peruskokoja löytyy, mutta jos olet edes hiukan epästandardin kokoinen, esimerkiksi kaltaiseni lyhytjalkainen, pitkätorsoinen manletti niin olet shit out of luck. Lahkeet ovat aina kilometrin liian pitkiä ja xxl-paidat ovat puolijoukkuetelttoja.

      Lainaa

    18. Tulos: +189 (205 ääntä)
      Butt-Head: Jotenki ajatus kaupan asiakaspalvelijasta pohtimassa ääneen “eihän nyt ole joulu” saa lennokkaan tarinan maistumaan false flag operaatioita.
      Ei nyt varmaan suoraan noin kukaan sanoisi, mutta hyvinkin osaan kuvitella myyjän kertoneen, että niitä tulee yleensä jouluksi enemmän valikoimiin.

      Lainaa

    19. Tulos: -39 (213 ääntä)
      Taas vaihteeksi mukahauska ja väkisinväännetty juttu. Eikä se missään Monacossa asu, pimeässä Malmin yksiössään se näitä suoltaa.

      Lainaa

    20. Majuri VSOP 23.8.2016 7:34
      Tulos: +258 (352 ääntä)
      Vaatteista en itse niin tiedä, mutta puolison haluamisesta sitäkin enemmän. Jos halut omaa puolisoa kohtaan riippuvat siitä miten hän on pukeutunut ni kannattaa lopettaa suhde. Ei aikuisten oikeassa suhteessa tarvitse millään röyhelöillä ja silkeillä nostattaa itsetunto jotta uskaltaa olla haluttava. Kyllä ne halut tulee jostain ihan muualta. Ja ei, en sano että on väärin pukeutua seksikkäästi tai sensuellisti. Sanon vain että se ei itsensä ja kumppaninsa hyväksyneillä aikuisilla ole edellytys haluille.

      Lainaa

    21. Tulos: +166 (226 ääntä)
      piisami: Aivan liian monta kikkaa yhdessä lauseessa. Tällaisten somepäivitysten lukeminen ei ole mitään riemullista huumorin ilotulitusta, vaikka niiden kirjoittajat niin vaikuttavatkin kuvittelevan. Liika kiemurtelu johtaa vain kompasteluun ja lukijan vaivaantumiseen. “Huomatessani yhtäkkiä huolella valittujen yöpaitojeni muistuttavan paraikaa lähinnä epäsäädyllisiä ja turhan tuulisia postimerkkejä, oli pakko akuutisti raahautua uuden tuotteen kiilto silmissä lähimpään kauppakeskukseen.” Ei. (Ja mitä on akuutti raahautuminen ja tuulinen postimerkki?)
      Veit jalat suustani. Liiallinen yrittäminen pilasi koko jutun. Ei sillä ettäkö se juttu olisi mitenkään hyvä ollut alunperinkään, kyseessä kun on klassinen "asun ulkomailla ja suomi on junttila"- elvistely eikä mikään muu.

      Lainaa

    22. Norsu yöpaitakaupassa 23.8.2016 7:51
      Tulos: +142 (150 ääntä)
      Juni: Öö lukiko kukaan edes tekstiä kunnolla? Löytyy varmaan perus kokoja, mutta kyseessä siis raskaana oleva hklö. Ja ei, ei täältä Suomesta kyllä löydy raskaana olijoille oikeasti kivoja vaatteita, saati yö vaatteita (pitsi,silkki, satiini).
      Mä olen kokoa sotanorsu ja löysin nätin pitsiyökkärin. Seksikaupasta. Mutta ei sillä kyllä kehtais kyläpaikassa liikkua. :'D

      Lainaa

    23. Mother of Vile Excrement 23.8.2016 7:53
      Tulos: -110 (178 ääntä)
      Juni: Öö lukiko kukaan edes tekstiä kunnolla? Löytyy varmaan perus kokoja, mutta kyseessä siis raskaana oleva hklö. Ja ei, ei täältä Suomesta kyllä löydy raskaana olijoille oikeasti kivoja vaatteita, saati yö vaatteita (pitsi,silkki, satiini).
      Eikös ole vähän turhaa raskaana olijan yrittää epätoivoisesti näyttää seksikkäältä yöasussaan (pitsi, silkki, satiini), kun ruho on kuitenkin mallia "hippopotamus with a gland problem"? http://www.gocomics.com/calvinandhobbes/1986/11/08

      Lainaa

    24. Tulos: -28 (56 ääntä)
      Inkan henkilöllisyys oli ainakin nopeasti googletettavissa...

      Lainaa

    25. Tulos: -27 (75 ääntä)
      Make: Tälle maailmanmatkaajalle tiedoksi että nettikaupat ovat auki 24/7 ja valikoimaa riittää. Tällä ratkaistiin ainakin meidän pukeutumiseen liittyvät ongelmat
      Meidän pariskunnasta valitettavasti molemmat ovat niin isoja, ettemme mahdu ainakaan RJ45:n kautta sinne nettikaupan sovituskoppiin. Eikä ainakaan nopealla kokeilulla tuntunut myyjä tulevan tarjoamaan vaihtoehtoisia kokoja ja mahdollisesti kiinnostavia malleja sovitettaviksi. Jatketaan siis edelleenkin livenä ostelua.

      Lainaa

    26. Tulos: +8 (116 ääntä)
      Löytyi yöpaitoja tai ei, niin tympeästi kirjoitettu teksti juntilta ihmiseltä, kuka kuvittelee koko suomen olevan junttila.

      Lainaa

    27. Just a thought 23.8.2016 8:03
      Tulos: +102 (150 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      No eipä Inkaa normaalivartaloiseksi voi tällä hetkellä lukea jos on RASKAANA, minkä vuoksi alunperinkin joutui sitä uutta yöpaitaa lähteä etsimään. Tais sulta jäädä ajatuksella luku oppimatta koulussa?

      Lainaa

    28. Tulos: -57 (167 ääntä)
      "Nyt oli kyllä harvinaisen ärsyttävä, muka niin hauska teksti. Miks näitä laitetaan edes tänne kun kauhea lukeminen eikä edes anna mitään mielihyvää?" Nyt oli kyllä harvinaisen ärsyttävä känkkäränkkä kommentti. Onko se niin kamalaa jos joku osaa kirjoittaa hyvin? Ei sun kannata kyllä kirjojakaan lukea ku neki on varmaan ärsyttäviä muka niin hauskoja. Tuntuu että tosi moni Suomalainen ei osaa muuta ku kaivaa sen negatiivisen kaikesta. Notta sellasta...

      Lainaa

    29. Tulos: +75 (103 ääntä)
      Etsin pari vuotta sitten "miehelle syntymäpäivälahjaksi" itselleni yöpaitaa. Eräässä alusvaatteiden erikoisliikkeessä tarjosivat aikoastaan juuri näitä snoopy ja eläinaiheusia paituleita. Ei tullut kauppoja. Vaikka olenkin nuori, en tahdo mitään lasten yöpaitoja.

      Lainaa

    30. Tulos: -184 (226 ääntä)
      Just a thought: No eipä Inkaa normaalivartaloiseksi voi tällä hetkellä lukea jos on RASKAANA, minkä vuoksi alunperinkin joutui sitä uutta yöpaitaa lähteä etsimään. Tais sulta jäädä ajatuksella luku oppimatta koulussa?
      Kannattaa jättää raskaussyöpöttelyt vähemmälle niin ei se maha leviä ihan niin paljon ;) Vai kolmosetko sieltä on tulossa?

      Lainaa

    31. Rölli Riitasointu 23.8.2016 8:31
      Tulos: +21 (69 ääntä)
      Heiska: “Nyt oli kyllä harvinaisen ärsyttävä, muka niin hauska teksti. Miks näitä laitetaan edes tänne kun kauhea lukeminen eikä edes anna mitään mielihyvää?” Nyt oli kyllä harvinaisen ärsyttävä känkkäränkkä kommentti. Onko se niin kamalaa jos joku osaa kirjoittaa hyvin? Ei sun kannata kyllä kirjojakaan lukea ku neki on varmaan ärsyttäviä muka niin hauskoja. Tuntuu että tosi moni Suomalainen ei osaa muuta ku kaivaa sen negatiivisen kaikesta. Notta sellasta…
      Eikös se ole meidän harrastus täällä Suomessa? Mökötetään ja murjotetaan ja hauskaa ei saa olla. Ei itsellä eikä varsinkaan muilla.

      Lainaa

    32. Muumi (kopio) 23.8.2016 8:33
      Tulos: +34 (72 ääntä)
      Asuuko Inka MONACOSSA?

      Lainaa

    33. Tulos: +46 (70 ääntä)
      Kannattaisi varmaan käydä jossain oikeassa liikkeessä Tokmannin ja Prisman sijasta. Niissähän ei kyllä myydä mitään muuta kuin niitä oksettavan näköisiä paituleita ja muuta kuraa, mutta kyllä Suomessa on aika paljon sellaisiakin vaateliikkeitä, joissa myydään mm. oikeita yöpaitoja.

      Lainaa

    34. Tulos: +31 (63 ääntä)
      Kaalimato.com:ista löytyy varmasti riittävän sensuellia yövaatetta

      Lainaa

    35. Tulos: +25 (41 ääntä)
      Itsekin sen verran isompi, että mielummin livenä kaupasta kuin sokkona netistä. Sama ongelma, ei löydy kuin paituleita tai shortsi-asuja. Sokoksessa myös vastattiin tyyliin "kun ei ole sesonki", eli joulu.

      Lainaa

    36. Tulos: +42 (82 ääntä)
      On Inkalla hiukan asiaakin koukeroidensa välissä. Suomessa voi ihan normaalista kaupasta löytää niukan yöasun tai niukat alushousut, jossa kuviona on muumi tms. Äkkiä olisin aatellut vastaavia yhdistelmiä (lasten+aikuisten asioita sotkettu samaan esineeseen, my little pony ehkäisyväline tms.) löytyvän pilailuvälineiden joukosta. Tuo syntyvyyden liittäminen argumentiksi ontuu hiukan siinä, että raskaana oleva on jo raskaana. Inka kuitenkin rakenteli tarinan sille oivallukselle, että mahan kasvaessa asuvalikoima pienenee.

      Lainaa

    37. Mam mam mam 23.8.2016 9:52
      Tulos: +10 (20 ääntä)
      https://www.zalando.fi/vaatteet/?assortment_area=aitiys&q=yoasut http://www.silkkikauppa.fi/tuotteet.html?id=5/

      Lainaa

    38. Viilataas pilkkua 23.8.2016 9:54
      Tulos: -30 (90 ääntä)
      piisami: Aivan liian monta kikkaa yhdessä lauseessa. Tällaisten somepäivitysten lukeminen ei ole mitään riemullista huumorin ilotulitusta, vaikka niiden kirjoittajat niin vaikuttavatkin kuvittelevan. Liika kiemurtelu johtaa vain kompasteluun ja lukijan vaivaantumiseen. “Huomatessani yhtäkkiä huolella valittujen yöpaitojeni muistuttavan paraikaa lähinnä epäsäädyllisiä ja turhan tuulisia postimerkkejä, oli pakko akuutisti raahautua uuden tuotteen kiilto silmissä lähimpään kauppakeskukseen.” Ei. (Ja mitä on akuutti raahautuminen ja tuulinen postimerkki?)
      No kyllä mä tuon ainakin ymmärsin, oli hauska teksti, helppolukuinen ja lauseet näppäriä. Mut ei tietysti kaikilta voi vaatia samaa =D

      Lainaa

    39. Tulos: +64 (86 ääntä)
      Make: Tälle maailmanmatkaajalle tiedoksi että nettikaupat ovat auki 24/7 ja valikoimaa riittää. Tällä ratkaistiin ainakin meidän pukeutumiseen liittyvät ongelmat
      Jos on Suomessa vaan käymässä, niin ei välttämättä auta yhtään, että se nettikaupasta tilattu yöasu on perillä viikon päästä.

      Lainaa

    40. Tulos: +50 (106 ääntä)
      Joo, olen samaa mieltä siitä, että päivityksessä yritetään liikaa, mutta on siinä kyllä asiaakin.
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Paitsi etteivät varmaan sovi raskaana olevalle. Eikä kukaan pitsi- tai silkkiyöpaitoja etsivä lähde ostamaan ketjuliikkeiden tekokuituhirvityksiä, niissä on kamalan tukala nukkua. Huomaa kyllä suomalaisen kulttuurin täällä kommenttiosiossakin. Sanat nätti, pitsi, silkki ja sensuelli yhdistetään heti seksivaateliikkeiden tarjontaan, nättien vaatteiden tarve taas turhamaisuuteen. Kauniin yövaatteen ei tarvitse olla pornahtava eikä nätin yövaatteen käyttämisen pyrkimys miellyttää kumppania. Vai pukeutuvatko naiset/ihmiset päivisinkin vain muita henkilöitä miellyttääkseen? (Kyllä, käytän itse nukkuessa löysiä t-paitoja, mutta se ei tarkoita, ettenkö haluaisi jotakin nätimpää ja laadukkaampaa. Rahat vaan menevät tällä hetkellä tärkeämpiin hankintoihin.)

      Lainaa

    41. Tulos: +60 (110 ääntä)
      Juni: Öö lukiko kukaan edes tekstiä kunnolla? Löytyy varmaan perus kokoja, mutta kyseessä siis raskaana oleva hklö. Ja ei, ei täältä Suomesta kyllä löydy raskaana olijoille oikeasti kivoja vaatteita, saati yö vaatteita (pitsi,silkki, satiini).
      Raskausaika on niin lyhyt hetki ja vielä lyhyempi se pari-kolme kuukautta sieltä loppupäästä, että sen kyllä kestää alasti tai vanhan t-paidan kanssa. En näe ongelmaa.

      Lainaa

    42. Tulos: +16 (68 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Itse en löytänyt ainuttakaan Lindexiltä. Enempää en laiskana miehenä tosin jaksanut tonkia kuin Lindexin, mutta siellä ei muuta olekaan kuin viskoosisekoitteisia paskarättejä. Mutta mitäpä sinä raukka nyt tietäisitkään, kun kuvittelet Lindexin tai H&M:n olevan jonkinlainen parannusaskel Prismalle tai Tokmannille. Lempäälän Ideaparkista muuten löytyy Lindex, H&M ja Prisma. Uskoisin, että näissä kaikissa on myös käyty.

      Lainaa

    43. Tulos: +97 (99 ääntä)
      Menkää hyvät ihmiset jonkun sortin spesiaalipuotiin (liivikauppa tms.). Joutuu varmaan maksamaan "pikkusen" enemmän, mut jos silkkiä olla pitää, niin onhan se kalleuskin ihan odotettavissa. Silkkiä henkkamaukasta, juuu.

      Lainaa

    44. Tulos: +16 (24 ääntä)
      Kookos: Nyt oli kyllä harvinaisen ärsyttävä, muka niin hauska teksti. Miks näitä laitetaan edes tänne kun kauhea lukeminen eikä edes anna mitään mielihyvää?
      Ei ole pakko lukea. Itse skippaan kaikki pitkät sepustukset mitkä ei vakuuta ekan tai tokan lauseen jälkeen.

      Lainaa

    45. King Arthur 23.8.2016 12:16
      Tulos: +79 (97 ääntä)
      piisami: Aivan liian monta kikkaa yhdessä lauseessa. Tällaisten somepäivitysten lukeminen ei ole mitään riemullista huumorin ilotulitusta, vaikka niiden kirjoittajat niin vaikuttavatkin kuvittelevan. Liika kiemurtelu johtaa vain kompasteluun ja lukijan vaivaantumiseen. “Huomatessani yhtäkkiä huolella valittujen yöpaitojeni muistuttavan paraikaa lähinnä epäsäädyllisiä ja turhan tuulisia postimerkkejä, oli pakko akuutisti raahautua uuden tuotteen kiilto silmissä lähimpään kauppakeskukseen.” Ei. (Ja mitä on akuutti raahautuminen ja tuulinen postimerkki?)
      Yhdyn piisamiin. Siinä sanapari jota en vielä aamulla aavistanut kirjoittavani.

      Lainaa

    46. Tulos: -54 (74 ääntä)
      Z: Se on Inkalla normaali keski-euroopassa asuvan ulkosuomalaisen ongelma, muutoin rakkaasta kotimaasta ei tyylitajua löydy ja uudesa asuimaassa siihen tottuu nopeasti. Mutta suomalainen puketuminen ja naisten iloisen pirteät hiusvärit helpottaa kyllä kanssakansalaisten tunnistamista maailman lentokentillä.
      Turha yleistää, ei kaikki ole tyylittömiä. Netistä saa upeita vaatteita, kaupoista tosin harvemmin. H&M sopii lähinnä pissaliisoille ei aikuisille naisille. Yhdessä asiassa olet kyllä oikeassa, naurettavat hiusvärit, se on joku punavihreiden ongelma.

      Lainaa

    47. Toimistovosu 23.8.2016 12:25
      Tulos: +29 (103 ääntä)
      Hälytys! Nyt meillä on ongelma! Tämä hassunhauskan somepäivityksen tehnyt (mikä lie hänen nimensä nyt olikaan - ei jäänyt mieleen) ei siis koe olevansa miehensä silmissä haluyyava nainen ellei saa verhota raskausarpien kirjomaa massuaan jollain seksikkäällä yöasulla. Kyllä hymyilyttää nämä muutkin tekoripsi, tötteröhuuli, silari jatketut pirkot joita siis ilmeisesti nykyään ihmiskunnan ylläpitäseksi vaaditaan, koska muuten ei pipari käy miehellä mielessä...voi tytöt...syvällä ne isot kalat kutee. Te ette oo lähelläkään totuutta. Kaikki muu paitsi olennainen on turhaa.

      Lainaa

    48. Tulos: +87 (103 ääntä)
      Synnyttäminen laskussa suomessa koska ei ole hienoja yökkäreitä raskaana oleville?

      Lainaa

    49. Tulos: +20 (38 ääntä)
      Tämä on ihan totta. Ajattelin ko. vaatekappaleen löytyvän lahjaksi vaimolle helposti Ideaparkista. Vielä mitä, rumia plösöjä myydään. Jos haluat tyylikästä ja naisellista, valinnan varaa ei paljon ole. :)

      Lainaa

    50. Tulos: +20 (28 ääntä)
      Juni: Öö lukiko kukaan edes tekstiä kunnolla? Löytyy varmaan perus kokoja, mutta kyseessä siis raskaana oleva hklö. Ja ei, ei täältä Suomesta kyllä löydy raskaana olijoille oikeasti kivoja vaatteita, saati yö vaatteita (pitsi,silkki, satiini).
      Mutta samaan syssyyn kirjoittaja valittelee laskevaa syntyvyyttä? Eli voisi siis olettaa, että hän kokee ongelman koskettavan kaikkia yöasuja, ei vain sotanorsukokoa.

      Lainaa

    51. Mörökölli 23.8.2016 14:55
      Tulos: +10 (40 ääntä)
      Kai sitä nyt pari 9kk pätkää menee vähä huonommin istuvissakin vaatteissa. Lakanaa päälle, suu suppuu ja leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
      Juni: Öö lukiko kukaan edes tekstiä kunnolla? Löytyy varmaan perus kokoja, mutta kyseessä siis raskaana oleva hklö. Ja ei, ei täältä Suomesta kyllä löydy raskaana olijoille oikeasti kivoja vaatteita, saati yö vaatteita (pitsi,silkki, satiini).

      Lainaa

    52. Tulos: +17 (31 ääntä)
      Mäkin tahdon Pokemon yökkärin!

      Lainaa

    53. virttynyt Vilijonkka 23.8.2016 16:17
      Tulos: +72 (92 ääntä)
      Suomalaiset naiset arvostaa käytännöllisyyttä ja mukavuutta ylitse "naisellisuuden" (mitä se nyt sit tarkoittaakin, enkö mä muka ole ihan yhtä lailla nainen myöskin paitulissani?). Ehkä satiini toimii Monacon helteissä, mutta mun makuun se on ainakin aina joko liian kylmä tai hiostava. Ja niin, meillä on kolme lasta, joten todistettavasti miehenikin on mua joskus lähestynyt, vaikken silkkeihin ja satiineihin öisin kietoudukaan. Eipä tuo ole ainakaan uskaltanut valittaa... ;D

      Lainaa

    54. Tulos: -3 (15 ääntä)
      Kun kiroileva siili -tuotteita vielä myytiin kaupoissa, löysin kaksi paitulia, molemmissa kiva siili sarjakuvastrippi. Mihinkä lie hävinneet Mutta taitaa immeiset käyttää paitulien sijaan liian isoja T-paitoja

      Lainaa

    55. Tulos: +24 (36 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Inka on raskaana. Tai tuskin muustakaan syystä mahan kasvamista mainittaisi ja iloisia perheuutisia. H&M:n vaatteet ei välttämättä muutenkaan kaikille aikuisille mahdu, eivätkä ole hyvälaatuisia.

      Lainaa

    56. Tulos: -4 (16 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Kyseessä oli henkilö jonka tulisi mahtua raskausvatsan kanssa moisiin henkkamaukan viritelmiin.

      Lainaa

    57. Tulos: +24 (24 ääntä)
      Mörökölli: Kai sitä nyt pari 9kk pätkää menee vähä huonommin istuvissakin vaatteissa. Lakanaa päälle, suu suppuu ja leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
      No ei kestä. Valvo ite 2-3kk siinä loppuraskaudessa ja vähän sen jälkeenkin. *irvistys* Ite en saanut unta alasti, hikoilin vaan, jalkojen välissä (siis reidet) piti olla kangasta. Trikoohousut toimi tässä hyvin. Tiukkakin T-paita ahisti ja pyöri hartioista vinoon joten napakka (normitilassa suht löysä) toppi oli paras valinta. Hyvä ja itestä mukava vaatetus on siinäkin avuksi että on mukavampi olo sen mahan kanssa.. Ja valvoin toki siltikin mut muista syistä..

      Lainaa

    58. Tulos: -3 (41 ääntä)
      Toimistovosu: Hälytys! Nyt meillä on ongelma! Tämä hassunhauskan somepäivityksen tehnyt (mikä lie hänen nimensä nyt olikaan – ei jäänyt mieleen) ei siis koe olevansa miehensä silmissä haluyyava nainen ellei saa verhota raskausarpien kirjomaa massuaan jollain seksikkäällä yöasulla. Kyllä hymyilyttää nämä muutkin tekoripsi, tötteröhuuli, silari jatketut pirkot joita siis ilmeisesti nykyään ihmiskunnan ylläpitäseksi vaaditaan, koska muuten ei pipari käy miehellä mielessä…voi tytöt…syvällä ne isot kalat kutee. Te ette oo lähelläkään totuutta. Kaikki muu paitsi olennainen on turhaa.
      Eli nainen ei voi olla naisellinen olematta silikonitötteröhuulibimbo? Suomalaisen kateuden puhetta, että seksikäs nainen on turhamainen ja liian porno. Ja miksei miestään saa miellyttää ja ilostuttaa pukeutumisella? Ei se tarkoita sitä, että elää vain miellyttääkseen miestään tai olisi jokin esineellistetty seksiobjekti.

      Lainaa

    59. Tulos: +34 (44 ääntä)
      En sitten tiedä mistä Hennesistä ja cittarista sä niitä silkkisiä yöasuja etsit, mutta oon melkoisen varma, että kauppakeskukset ovat tulvillaan alusvaateliikkeitä, jotka eivät silkkiä ja satiinia kaihda. Rintavankiloiden ja kalsareiden lisäksi niistä saa myös sensuelleja yöasuja.

      Lainaa

    60. Tulos: +13 (37 ääntä)
      Inkalla on joko lapset jatkuvasti jaloissa tai tylsänpuoleinen seksi elämä jos "lähestyminen" tapahtuu vain öisin silkkipyjamassa.

      Lainaa

    61. Tulos: +4 (28 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Niinpä. Itselläni on silkkiboksereita (Suomesta), pitsitoppeja (Suomesta), pari babydoll-alusasua sekä tumma kietaisuminimekko joustavaa satiinikudosta (kaikki = Suomesta ostettu). Kyllä itsestänikin tuntuu nololta kun tavarataloissa myydään rumia, ylisuuria t-paitoja mukahauskoilla huumoriteksteillä. Moni ihan järki-ihminen niitä ostelee... ehkä pehmeä, muodoton teltankokoinen pastellivärinen paita sitten nollaa jonkin stressihormonin tuotannon matelijanaivojen tumakkeessa: sellainen on oltava kotona tai hermot hajoavat.

      Lainaa

    62. Lasse Viren 24.8.2016 0:27
      Tulos: -7 (31 ääntä)
      Ei mitään mukahauskaa tai väkisin väännettyä. Hyvä kirjoitus!

      Lainaa

    63. Tulos: +27 (49 ääntä)
      Olipa huono ja väkisinväännetty kirjoitus vailla pointtia tai ainakin ristiriitaisuuksia tulvillaan. Juuri joku kommentoi että ei kirjoittaja kuvaillut yöpaita-asiaa miesten miellyttämisen näkökulmasta - paitsi että kuvaili, sekä syntyvyysongelman että loppukaneettinsa myötä... Myöskin parisuhdeongelmat ja intiimiyden puute on siis hänen tuomitsemansa yöpaitamuodin syytä. Iso Huokaus.

      Lainaa

    64. Turun murre 24.8.2016 4:03
      Tulos: +30 (38 ääntä)
      Just a thought: No eipä Inkaa normaalivartaloiseksi voi tällä hetkellä lukea jos on RASKAANA, minkä vuoksi alunperinkin joutui sitä uutta yöpaitaa lähteä etsimään. Tais sulta jäädä ajatuksella luku oppimatta koulussa?
      Siinä vaiheessa, kun vatsa on niin iso, ettei normiyöpaitoihin enää mahdu, kasvavat rinnatkin yleensä pari kuppikokoa. Silkkiyöpaidan sensuellisuus voi hieman kärsiä niistä yölläkin tarvittavista rintaliiveistä. Useimmat osaavat ajatella pari kuukautta eteenpäin ja käyttävät loppuraskaudesta yöpaitoja, joita voivat käyttää imetysaikanakin, sillä ei, se vatsa ei todellakaan palaudu ennalleen lopputarkastukseen mennessä. Vaikka voihan joidenkin mielestä se happamalta maidolta haiseva, läikikäs silkkiunelma olla hyvinkin sensuelli. Vaan mitäpä minä näistä tiedän, kun olen RASKAANA -olihan oikein kirjoitettu- ollut vain neljä kertaa.

      Lainaa

    65. Tulos: +20 (24 ääntä)
      ano: Synnyttäminen laskussa suomessa koska ei ole hienoja yökkäreitä raskaana oleville?
      Ja paitulit on NIIN epäseksikkäitä, että. Mitä jos me kaikki kuljettaisiin aina paituleissa, niin Suomeen ei syntyisi enää ikinä lapsia? :D
      aviomies: Itse en löytänyt ainuttakaan Lindexiltä. Enempää en laiskana miehenä tosin jaksanut tonkia kuin Lindexin, mutta siellä ei muuta olekaan kuin viskoosisekoitteisia paskarättejä. Mutta mitäpä sinä raukka nyt tietäisitkään, kun kuvittelet Lindexin tai H&M:n olevan jonkinlainen parannusaskel Prismalle tai Tokmannille. Lempäälän Ideaparkista muuten löytyy Lindex, H&M ja Prisma. Uskoisin, että näissä kaikissa on myös käyty.
      Jos vaimon päällä on vain viskoosisekotteisia paskarättejä, niin syntyvyyden voisi edelleenkin kuvitella olevan erittäin matala. Eli paituli tai viskoosisekoite. Ei enää tarvetta ehkäisylle.
      Majuri VSOP: Vaatteista en itse niin tiedä, mutta puolison haluamisesta sitäkin enemmän. Jos halut omaa puolisoa kohtaan riippuvat siitä miten hän on pukeutunut ni kannattaa lopettaa suhde. Ei aikuisten oikeassa suhteessa tarvitse millään röyhelöillä ja silkeillä nostattaa itsetunto jotta uskaltaa olla haluttava. Kyllä ne halut tulee jostain ihan muualta. Ja ei, en sano että on väärin pukeutua seksikkäästi tai sensuellisti. Sanon vain että se ei itsensä ja kumppaninsa hyväksyneillä aikuisilla ole edellytys haluille.
      Vai miten se nyt taas menikään? Jos vierailulle varatut huolellisen valinnan jälkeen olevat yöasut ovat vain tuulisia postimerkkejä, niin ehkä loppuviikon yöt pitää vain viettää alasti. Tai ehkä oikea mies haluaa naistaan vaikka tällä olisi päällään se kamala paituli.

      Lainaa

    66. Tulos: +1 (47 ääntä)
      Kauhee ininä ja leimaaminen jokski lortoks ku ihminen yrittää ettiä yöpaitaa jossa olis mukava nukkua. Luoja et heti aatellaan et käy sit seksikaupasta ostamassa jos ei meiän muumiyökkärit kelpaa. Kyl varmaa aikuinen saa valita missä vaatteissa nukkuu oli sit raskaana tai ei. Ei sitä tartte tyytyä xxl-kokoisiin yöpaitoihin jos ei tykkää. Mut ei, muutenha se on sitte pakko olla joku feikkipissismamma vai miten se meni

      Lainaa

    67. Tulos: +36 (54 ääntä)
      Paituli on kyllä minunkin mielestäni oikea sanahirviö. Joku fiksuhan voisi toki lanseerata myös housulit, sukkulit, takkilit, pipolit ja kalsarilit. Joku voisi myös selventää erot seuraavista: paita, pusero, paitapusero ja se helkkarin paituli. Oikeasti. Mikä PRKL on paitapusero. Kuulostaa samalta kuin housuhousu... Pahoittelut avautumisesta.

      Lainaa

    68. Tulos: +9 (23 ääntä)
      aviomies: Itse en löytänyt ainuttakaan Lindexiltä. Enempää en laiskana miehenä tosin jaksanut tonkia kuin Lindexin, mutta siellä ei muuta olekaan kuin viskoosisekoitteisia paskarättejä. Mutta mitäpä sinä raukka nyt tietäisitkään, kun kuvittelet Lindexin tai H&M:n olevan jonkinlainen parannusaskel Prismalle tai Tokmannille. Lempäälän Ideaparkista muuten löytyy Lindex, H&M ja Prisma. Uskoisin, että näissä kaikissa on myös käyty.
      hmmm: Jos vaimon päällä on vain viskoosisekotteisia paskarättejä, niin syntyvyyden voisi edelleenkin kuvitella olevan erittäin matala. Eli paituli tai viskoosisekoite. Ei enää tarvetta ehkäisylle.
      Mikä vika viskoosissa? :O

      Lainaa

    69. Tulos: +2 (22 ääntä)
      Make: Tälle maailmanmatkaajalle tiedoksi että nettikaupat ovat auki 24/7 ja valikoimaa riittää. Tällä ratkaistiin ainakin meidän pukeutumiseen liittyvät ongelmat
      Kaikki ei välttämättä halua tai tykkää tilata netistä. Itse haluan mieluummin sovittaa liikkeessä paikan päällä ja joko ottaa mukaan ja maksaa kassalla tai hylätä sovituskopin rekkiin tai viedä takaisin paikalleen. Ei kaikki jaksa sitä rumbaa, että tilataan netistä ja ootellaan muutama päivä vain huomatakseen, ettei se tilattu koko, väri tai materiaali ollutkaan sitä mitä kuvasta pystyi päättelemään. Itse teksti oli kyllä ihan paras. Anteeksi, mutta en ymmärrä naisia, jotka pystyvät nukkumaan paituleissa. Yleensä kyllä nukun alasti, mutta en talvella, koska on kylmä, mutta silloinkin nukun joissain vanhoissa kuluneissa legginsseissä ja kulahtaneessa paidassa.

      Lainaa

    70. TapioRautaWaara 24.8.2016 14:44
      Tulos: -13 (29 ääntä)
      Mulla on ihana perintöyökkäri. Edestä keltanen ja takaa ruskea.

      Lainaa

    71. Tulos: -14 (54 ääntä)
      Kaikista näistä negatiivisista kommenteista päätellen täällä on paljon paitulifaneja, joilla meni vähän tunteisiin.

      Lainaa

    72. Tulos: +29 (51 ääntä)
      Mä en oikein ole koskaan käsittänyt näitä satiini/pitsi/silkki-härpäkkeitä yöllä. Miksi ihmeessä joku haluaisi nukkua sellasissa? Sain kerran lahjaksi pitsisilkki-hässäkän ja vaikka kuinka oli hieno ja arvokas niin kerran oli yöllä päällä. Pitsi kutitti rintavakoa ja koko homma ole epämukava kaikkine saumoineen. Kyllä se juoksutapahtumasta saatu liian iso ja ruma t-paita voittaa mukavuudessaan kaiken muun. Jos mun seksikkyys on kiinni jostain liian liukkaasta ja hiostavasta (=satiini) yövaatteesta niin sitten meidän suhteessa on varmasti jotain hyvin paljon pielessä muutenkin. t. rumien t-paitojen puolestapuhuja -88

      Lainaa

    73. Tulos: -1 (11 ääntä)
      Kyllä noita naisellisia yöasuja kaupoista löytyy vaikka ja kuinka paljon.

      Lainaa

    74. VaniljaKukkanen 24.8.2016 23:42
      Tulos: +16 (24 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Kai sä luit sen et toi nainen ilmoittaa olevansa raskaana...? Et tota, meeppä sanoo raskaana olevalle naiselle et se on sotanorsu niin saat varmaan suhteellisen kylmän vastaanoton.

      Lainaa

    75. Tulos: +7 (27 ääntä)
      Hauska teksti, vaikka tosiaan pientä yliyritystä havaittavissa. Mutta kyllä nyt kommenteista ne mokat löytyy, ollaan kyllä sitten suomalaisen junttiuden ytimessä kun tällaisesta kirjoituksesta näin moni loukkaantui. "Ihanko Monacossa asuu, suomea junttimaana pitää"-kommenttien kirjoittavat alleviivaavat tätä itse. Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

      Lainaa

    76. Tulos: +7 (13 ääntä)
      gdyg: Joo, olen samaa mieltä siitä, että päivityksessä yritetään liikaa, mutta on siinä kyllä asiaakin. Paitsi etteivät varmaan sovi raskaana olevalle. Eikä kukaan pitsi- tai silkkiyöpaitoja etsivä lähde ostamaan ketjuliikkeiden tekokuituhirvityksiä, niissä on kamalan tukala nukkua. Huomaa kyllä suomalaisen kulttuurin täällä kommenttiosiossakin. Sanat nätti, pitsi, silkki ja sensuelli yhdistetään heti seksivaateliikkeiden tarjontaan, nättien vaatteiden tarve taas turhamaisuuteen. Kauniin yövaatteen ei tarvitse olla pornahtava eikä nätin yövaatteen käyttämisen pyrkimys miellyttää kumppania. Vai pukeutuvatko naiset/ihmiset päivisinkin vain muita henkilöitä miellyttääkseen? (Kyllä, käytän itse nukkuessa löysiä t-paitoja, mutta se ei tarkoita, ettenkö haluaisi jotakin nätimpää ja laadukkaampaa. Rahat vaan menevät tällä hetkellä tärkeämpiin hankintoihin.)
      Alkuperäisen mokailijan mielestähän yöpaidalla on tarkoitus saada se mies halumaan naista jotta saadaan lapsia. Lue, ajattele ja kommentoi.

      Lainaa

    77. Tulos: +4 (14 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Inka on, termiäsi lainatakseni, "sotanorsu" koska on raskaana, ei mäkkärin liikakulutuksen vuoksi, mikä käy tekstistä ihan hyvin ilmi. Raskaana oleville naisille tosiaan tyrkytetään ihan liikaa kaikenmaailman muumisöpöyttä -nainen on saamassa lapsen, ei taantumassa lapseksi. Kivoja alusvaatteita saa kyllä, mutta harvemmin odottavan naisen kokoluokassa.

      Lainaa

    78. Tulos: -13 (21 ääntä)
      piisami: Aivan liian monta kikkaa yhdessä lauseessa. Tällaisten somepäivitysten lukeminen ei ole mitään riemullista huumorin ilotulitusta, vaikka niiden kirjoittajat niin vaikuttavatkin kuvittelevan. Liika kiemurtelu johtaa vain kompasteluun ja lukijan vaivaantumiseen. “Huomatessani yhtäkkiä huolella valittujen yöpaitojeni muistuttavan paraikaa lähinnä epäsäädyllisiä ja turhan tuulisia postimerkkejä, oli pakko akuutisti raahautua uuden tuotteen kiilto silmissä lähimpään kauppakeskukseen.” Ei. (Ja mitä on akuutti raahautuminen ja tuulinen postimerkki?)
      Niin. Kun kaikki täytyy kirjoittaa mahdollisimman yksinkertaisesti. Kas näin. Ei saa käyttää yhtään luovuutta. Parempi töksähtelevä teksti kuin sujuva ja kekseliäs. Oho. Edellinen lause on liian monimutkainen.

      Lainaa

    79. Tulos: +10 (16 ääntä)
      piisami: Aivan liian monta kikkaa yhdessä lauseessa. Tällaisten somepäivitysten lukeminen ei ole mitään riemullista huumorin ilotulitusta, vaikka niiden kirjoittajat niin vaikuttavatkin kuvittelevan. Liika kiemurtelu johtaa vain kompasteluun ja lukijan vaivaantumiseen. “Huomatessani yhtäkkiä huolella valittujen yöpaitojeni muistuttavan paraikaa lähinnä epäsäädyllisiä ja turhan tuulisia postimerkkejä, oli pakko akuutisti raahautua uuden tuotteen kiilto silmissä lähimpään kauppakeskukseen.” Ei. (Ja mitä on akuutti raahautuminen ja tuulinen postimerkki?)
      En voisi olla enempää samaa mieltä. Kiitos tästä, niin minun ei tarvinnut vaivautua. Olisin takertunut aivan samaan lauseeseen.

      Lainaa

    80. Tulos: +6 (14 ääntä)
      Viilataas pilkkua: No kyllä mä tuon ainakin ymmärsin, oli hauska teksti, helppolukuinen ja lauseet näppäriä. Mut ei tietysti kaikilta voi vaatia samaa =D
      Lues alkuperäinen teksti, ei olekkaan niin helppoa luettavaa, koko litania tuota mukahauskaa putkeen kirjoitettuna.

      Lainaa

    81. spagettiolkaimet roviolle 26.8.2016 15:06
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      Itse en ole mitään erikseen yöpaidaksi nimettyä ikinä kaivannutkaan... Väljä t-paita toimii ja omaan tyyliin sopivia vaihtoehtoja löytyy taatusti paljon - lisäksi 100 x mukavampi yöllä kuin joku spagettiolkainhärpäke joka ei edes pysy päällä sängyssä pyöriessä!

      Lainaa

    82. t-paitanainen 26.8.2016 15:39
      Tulos: +18 (22 ääntä)
      gdyg: Huomaa kyllä suomalaisen kulttuurin täällä kommenttiosiossakin. Sanat nätti, pitsi, silkki ja sensuelli yhdistetään heti seksivaateliikkeiden tarjontaan, nättien vaatteiden tarve taas turhamaisuuteen. Kauniin yövaatteen ei tarvitse olla pornahtava eikä nätin yövaatteen käyttämisen pyrkimys miellyttää kumppania.
      Ehkä olen vain hyvin suomalainen juntti, mutta koen itseni itsevarmemmaksi = kauniimmaksi rennossa ja hyvin toimivassa vaatteessa, kuin jossain missä on epämukava olla. Nukkumista varten haluan nukkumiseen hyvin sopivia vaatteita, jolloin t-paitaa parempaa tuskin on olemassakaan Ja huom! T-paitojen tyylivalikoima on aika laaja. Mielestäni heiveröisistä materiaaleista tehdyt vaatteet (esim. nämä pitsi-silkki-räpellykset) voi hyvin yhdistää turhamaisuuteen, koska ne eivät kestä käyttöä. Joten jos hankin yökäyttöön vaatteita, jotka keskittyvät enemmän ulkonäköön kuin mukavuuteen, kyse minun kohdallani on todellakin jonkun muun ihmisen miellyttämisestä. Tässäkään ei kyllä ole mitään vikaa. Mutta juurikin nämä sesonkiaikojen pitsiröyhelöt tyydyttävät hyvin tarpeeni näyttää sensuellilta, koska suurimpana osana öistä priorisoin hyvin nukkumisen ja arkisemman "t-paita-lookin" seksikkäältä näyttämisen edelle. Mitähän miehet ajattelevat tästä aiheesta? :D

      Lainaa

    83. Tulos: -9 (31 ääntä)
      No voitko vittu pysyä siellä, ah niin ihanassa Monacossa sen silkki yökkärisi kanssa? Niin helppoa se on. Ja miksi et ottanut sieltä sitä silkki yökkäriä mukaan?

      Lainaa

    84. Tulos: +5 (15 ääntä)
      Olen muuten huomannut täysin saman pulman yöpaitaostoksilla. Vaihtoehtoja todellakin on kaksi: ne "söpöt" printti-paitulit/ pyjamat tai sitten nämä lähinnä eroottiset alusasut, jotka eivät sovellu nukkumiseen. Tekokuitujen riemujuhlaa tietty. Saa yöasukin olla sekä kaunis että käytännöllinen. Mutta ilmeisesti muut tykkää, kun valikoima on mitä on.

      Lainaa

    85. Tulos: +7 (9 ääntä)
      nojaa: No jo noin pikagooglauksella löyty lindexiltä ja henkkamaukalta aika montakin seksikkääksi luettelemaani yöasua, ellei muotimakuni nyt aivan kovasti petä. En sitten tiedä onko Inka joku sotanorsu vai etsiikö hän jotain narun tapaista päälle kierrettävää, mut sen sijaan että kirjoittelisi hassunhauskoja facebook viestejä ni voisi ehkä katsoa niiden prisma/tokmanni valikoimien ohitse sinne, missä niitä alusasuja oikeasti myydään. Just a thought.
      Totta, että kyllä niitä kauniita ja naisellisia yöasuja löytyy, kun vain jaksaa etsiä. Mutta sanoit "onko joku sotanorsu.." öm.. jos luit tekstin kunnolla, niin hän kertoi olevansa raskaana!! Ja juurikin valitteli, että ei enää vanhat vaatteet meinaa mahtua. Hänen mahansa on saattanut olla jo aikas iso! En lähtisi sotanorsuksi sanomaan

      Lainaa

    86. Tulos: +7 (7 ääntä)
      wempula: Kyllä peruskokoja löytyy, mutta jos olet edes hiukan epästandardin kokoinen, esimerkiksi kaltaiseni lyhytjalkainen, pitkätorsoinen manletti niin olet shit out of luck. Lahkeet ovat aina kilometrin liian pitkiä ja xxl-paidat ovat puolijoukkuetelttoja.
      Tai jos on kaltaiseni pitkäjalkainen, ovat kaikki lahkeet aina kilometrin liian lyhyitä. En vähättele tuskaa liian pitkistä lahkeista, mutta ne voi sentään lyhentää. Farkkuja onneksi pitkillekin löytyy, mutta yöhousut/leggingsit on tehtävä itse, jos tahtoo lahkeen yltävän alas asti. Yhtä kaikki, standardimitoituksen ulkopuolella on haastavaa olla :D

      Lainaa

    87. Tulos: 0 (14 ääntä)
      Pysykööt sielä monacossa sit ku änkyrä tulee ku jotaki ei osaa etsiä. Ja mikä perkele se on ku yöasukokonaisuus pitää olla? Mitä hittoa vaatteil ja etenkin hienoil vaatteil tekee sängyssä? Niitä kuitenkaa esittele ku puolisolleen ja jos ei panopuuhat ole aikeis nii tätäkää tuskin kiinnostaa. Ihme niuhotusta jostai saamarin silkkisten pyjamoide perää. Voi olla noi snobi perkele

      Lainaa

    88. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Paketsu: Ja mikä perkele se on ku yöasukokonaisuus pitää olla? Mitä hittoa vaatteil ja etenkin hienoil vaatteil tekee sängyssä?
      Samaa kyllä joutuu ihmettelemään, luomunahkapukuahan sitä vain päällä pidetään yöllä.

      Lainaa

    89. Tulos: +7 (7 ääntä)
      Miksi satiini olisi erityisen syttyvää? Sehän on kudontatapa. Satiinia voidaan tehdä mistä tahansa materiaalista.

      Lainaa

    90. Careful with that axe Eugene 30.10.2019 16:32
      Tulos: +1 (7 ääntä)
      Johan on vittu ongelma ihmisellä. Toivottavasti selvisit tosta elämää ravisuttavasta kriisistä. *Sigh*

      Lainaa

    91. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Kun nyt mietitte kuumeisesti että miltä miehistä tuntuu lähestyä virttynyttä viljonkka-yökkäriä illasta toiseen niin minäpä kerron: Ei kiinnosta yhtään mikä rätti teillä on sängyssä päällä. Kiinnostaa riisua se rätti tieltä veke ja alkaa panemaan. Jos ei paneta niin silmät on jo kiinni, koska sänky on panemista ja nukkumista varten. Yövaatteethan ovat sitä ""sensuellimpia"" mitä paljastavampia ovat. Sensuelliuden huipennus on kun ei ole mitään päällä, nukkukaa siis alasti. Säästätte rahaakin samalla.

      Lainaa

    92. heimosenkeimo 17.10.2021 17:25
      Tulos: +1 (1 ääni)
      mulla ei oo koskaan ollu edes tota matkalaukullista vaatteita, tai ite käytän niiden kantamiseen roskasäkkiä.

      Lainaa

    93. Tunteeton sitruuna 6.12.2021 11:36
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      wempula: Kyllä peruskokoja löytyy, mutta jos olet edes hiukan epästandardin kokoinen, esimerkiksi kaltaiseni lyhytjalkainen, pitkätorsoinen manletti niin olet shit out of luck. Lahkeet ovat aina kilometrin liian pitkiä ja xxl-paidat ovat puolijoukkuetelttoja.
      Minulla on kauluspaitojen kanssa sama ongelma. En ole millään tavalla atleettinen tai urheilullinen, mahaakin jonkin verran löytyy, mutta silti tuntuu että kaikissa kauluspaidoissa hihat ovat 5-10 cm liian lyhyet, paita ahdistaa ja puristaa hartioista, ja silti mahan ja vyotärön kohdalta paita on sellainen valtava säkki. Ihan kuin raskaana oleville suunniteltuja. Kaiken lisäksi ne ovat usein vielä niin lyhyitä, että pitää jatkuvasti korjailla jos pitää housuissa, eikä kumartua oikein uskalla jos ei, kun nousee selkää pitkin ylös. Petrifunin paidat olen todennut oikean muotoisiksi leikkaukseltaan. Ovat vain turhan kalliita ja vaikeita löytää jos ei mielellään vaatekauppoja kiertele.

      Lainaa

    94. Lisäaineeton makkara 21.5.2022 1:11
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      välillä nää feissarimokien kommentit on tyhmempiä kun itse mokat :D

      Lainaa

    95. Miksi Ideapark? 16.8.2022 21:39
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      Käykää etsimässä parempia alus- tai yöasuja alan liikkeistä. Ei niitä massaliikkeistä löydy, minkä voi päätellä ihan hinnasta (silkki maksaa ja syystäkin, joten h&m tarjoaa kovin vähän sellaisia kun ei voi pitää yhtä halpaa hintaa kuin edullisemmalla keinokuidulla). Olen nähnyt paljon nättejä yöpukuja myös isompikokoisina - ALAN LIIKKEISSÄ. Siellä niille on menekkiä, prismassa ei. Ja Inka taisi viitata itsesyttyvällä satiinilla kaikkein halvimpaan keinokuitusatiiniin, vaikka se on siis sidontatekniikka

      Lainaa

    96. heimosenkeimo 19.12.2022 23:41
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Se valtion velka juttua ei voi sanoo enää 2022.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: yöpaita, yökkäri, yöasu, paituli