Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Pelle Pelottava

Mitä pelottaville klovneille saa tehdä?
Pelle Pelottava

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 75 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +775 (809 ääntä)
      Tuksu on profeetta!

      Lainaa

    2. Tulos: +105 (233 ääntä)
      Tuksu on uskovainen, hyvä näin.

      Lainaa

    3. Tulos: -50 (174 ääntä)
      Onpas loogista.. En uskaltanut kulkea iltakympiltä koirineni tavanomaista reittiä jolla vanha kaivo hiekkatien varrella koska mielikuvitus rupes jylläämään. Ja nyt sitten tulin unettomana uusimmat lukemaan ja hetikohta hyppäs pellehirviöt silmille. Plus miinus nolla hyvää yötä vaan sitten..

      Lainaa

    4. Tulos: +415 (459 ääntä)
      No nytkö se Tuksukin on kaikkien uskovien harmiksi löytänyt Jeesuksen? Ottamatta mitenkään kantaa uskonnollisiin asioihin veikkaisin, ettei Tuksun uskonasioista puhuminen julkisesti ainakaan auta kristittyjen katu-uskottavuutta.

      Lainaa

    5. Tulos: +795 (803 ääntä)
      Vain internetkeskustelussa on klovnin hyökkäyksessä tasan kaksi vaihtoehtoa: a) Soita poliisit. b) Leikkaa klovnin pää irti.

      Lainaa

    6. Tulos: +151 (201 ääntä)
      Jimbo: No nytkö se Tuksukin on kaikkien uskovien harmiksi löytänyt Jeesuksen? Ottamatta mitenkään kantaa uskonnollisiin asioihin veikkaisin, ettei Tuksun uskonasioista puhuminen julkisesti ainakaan auta kristittyjen katu-uskottavuutta.
      Oot hieman jäljessä...

      Lainaa

    7. Tulos: +357 (377 ääntä)
      mandi: Oot hieman jäljessä…
      Hyvin mahdollista. Pyrin välttämään mahdollisimman paljon Tuksun kaltaisien turhien julkkisten asioista kuulemista ja varsinkin lukemista.

      Lainaa

    8. Tulos: +235 (275 ääntä)
      Kyllä täytyy olla heikko itsetunto, jos saa kiksejä kouluikäisten lasten pelottelusta. Tän Sannan jutut kyl jännittää vähän vanhempaakin. Tuksujuttujen postaus taas on mun mielestä surullista ja oikeesti niin ''last season''. Jättäis nyt ihmiset vihdoin hänet rauhaan.

      Lainaa

    9. Tulos: +82 (94 ääntä)
      Tuksu-niksit

      Lainaa

    10. Tulos: -226 (324 ääntä)
      Mua kans yks pelle yritti pelotella, sen verran murjoin kyseistä kusipäätä pataan, että todnäköisesti äijä imee ruokansa pillillä koko loppuelämänsä. :D

      Lainaa

    11. Tulos: +157 (225 ääntä)
      Eikö nää Tuksun jutut vois jo jättää pois? Kyseessä ei ole mieleltään ihan terve henkilö, niin ei ole ok julkisesti naureskella hänelle.

      Lainaa

    12. Tulos: -138 (184 ääntä)
      Vain retardit pelkää jotain hassuja pellenaamioita.

      Lainaa

    13. Tulos: +21 (135 ääntä)
      "Eiköhän laki ole aina loppuviimein oikeassa." Marko, tuo suloisen naiivi pasifisti.

      Lainaa

    14. Tulos: +289 (303 ääntä)
      PekkaKana: Vain retardit pelkää jotain hassuja pellenaamioita.
      Tuota, jos siviileissä puskasta moottorisaha/puukko kourassa eteen hyppäävä tyyppi kuitenkin on pelottava, niin sekö, että tuon tekee valkoinen naamari päässä tekee tuosta yhtäkkiä hassua?

      Lainaa

    15. Tulos: +125 (135 ääntä)
      Tää pellehomma on lähtenyt ihan lapasesta. Pitkin Facebookia porukka uhkailee tekevänsä mitä mielikuvituksellisimpia asioita, kunhan tämmöisen pellen näkevät. Jopa kättä pidemmillä varustautuneita partioita ollaan kasaamassa. Hohhoijjaa. Uhon määrä on suuri. Tietenkään en arvosta näitä pellejä. Ei ole coolia pelotella lapsia, eikä aikuisistakaan voi tietää onko joku sairaus tj. Pilailisivat omassa kaveriporukassaan, jos on pakko.

      Lainaa

    16. Tulos: -59 (113 ääntä)
      K: Tuota, jos siviileissä puskasta moottorisaha/puukko kourassa eteen hyppäävä tyyppi kuitenkin on pelottava, niin sekö, että tuon tekee valkoinen naamari päässä tekee tuosta yhtäkkiä hassua?
      Kyllä. Pellet on hauskoja. Pellenaamari siis tekee kaikesta toiminnasta hauskaa.

      Lainaa

    17. Tulos: +135 (147 ääntä)
      No olen varma, että Tuksun keino tepsisi- pellet juoksisi varmasti pakoon kun alkaisit tollasia niille huutamaan :)

      Lainaa

    18. Tulos: -67 (105 ääntä)
      En myöskään ymmärrä pellejä. Ihmiset pilailevat ja pelottelevat toisia. Pellenaamion sisällä on joku finninaama teini! Mitä pelottavaa siinä on????

      Lainaa

    19. Tulos: +42 (70 ääntä)
      Surutta vaan vastapalloon näitä ressukoita, menkööt sirkukseen pelleileen

      Lainaa

    20. Seppo Saviniemi 25.10.2016 8:27
      Tulos: +33 (135 ääntä)
      Eihän pelottelu nyt ole ok, mutta silti... Se että aikuiset ihmiset ihan hysteerisinä pelkäävät jotain klovien hyökkäystä on taas jotain niin helvetin absurdia.

      Lainaa

    21. Tulos: +52 (84 ääntä)
      Pelkään tuksua enemmän ku klovneja.

      Lainaa

    22. Tulos: +74 (114 ääntä)
      Nämä pellet ovat ihan kirjaimellisesti pelkkiä muodin mukana pelleileviä pelleilijöitä, eikä heissä ole mitään pelättävää. Heidän lisäkseen joukossa saattaa hyvin pienellä todennäköisyydellä olla oikea leffapsyko, joka näkee tässä villityksessä tilaisuutensa toimia, tai astetta rajumpi teini, joka saattaa tilanteen edetessä päätyä väkivaltaisiin tilanteisiin, vaikkei se olisi alunperin ollutkaan tarkoituksena. Toistan, että todennäköisyys tähän on hyvin pieni. Oikeasti me ihmiset emme ole niin erilaisia kuin usein kuvittelemme olevamme. Joten kuvitelkaa, jos itse lähtisitte (tai olisitte nuoruuden fiksuuksissa lähteneet) syystä tai toisesta pelleilemään. Olisitteko hakeneet jännitystä ja halpoja hihityksiä ihmisten säikyttelystä, vai olisitteko tehneet sen siksi, että olisitte päässeet satuttamaan jotakuta? Niin. Suurin osa ihmisistä ei edes suunnittelisi satuttavansa ketään, vaikka ottaisikin propiksi pesarin tai muun aseen. Tätä väittämää tukee se, miten pellet ovat (ainakin Suomessa) säikytelleet lapsia. Lasten kanssa kun ei ole sitä riskiä, että ne yrittäisivät pistää hanttiin pelottavalle, aikuisen kokoiselle ihmiselle. Jos minulle tulee naamarinassu vastaan, niin annan hänelle kaksi vaihtoehtoa. Joko hän kalppii kotiinsa häiriköimästä kunnon ihmisiä, tai sitten hän ottaa ensin turpaansa ja tulee sen jälkeen selvittämään asiaa virkavallan läsnäollessa. Lyön vaikka vetoa, että pelle päättäisi lähteä kotiinsa ilman sen kummempia kahnauksia, ja se on hyvä valinta kaikkien osapuolten kannalta. Nämä pelletkin kun ovat ensisijaisesti jonkun lapsia, ja vasta toissijaisesti ojennusta kaipaavia naperoita.

      Lainaa

    23. Tulos: +87 (99 ääntä)
      Seppo Saviniemi: Eihän pelottelu nyt ole ok, mutta silti… Se että aikuiset ihmiset ihan hysteerisinä pelkäävät jotain klovien hyökkäystä on taas jotain niin helvetin absurdia.
      Ei heitä aikuiset ihmiset oikeastaan pelkää. Mutta tuo touhu on kohdistettu lapsiin enemmänkin tai sitten pelotellaan laumana. Ensimmäiset uutiset viittasivat, että jotain junnuja kiusataan ja pelotellaan. Ehkä se aikuisten reagoiminen asiaan on ihan paikallaan. Mieti jos aikuiset miehet alkaisi huppupäässä hyppimään puskista pikkutyttöjen ja poikien perään vähän sillä mielellä, tietty ihan läpällä vaan juu pelotellaan.

      Lainaa

    24. Tulos: +27 (49 ääntä)
      Hmm. Tuksu antoi saman neuvon kuin tuttavani, joka kirkkain silmin väitti karkoittaneensa henkimaailmasta tulleen kauhistuksen tiehensä. Itse en ole moisiin törmännyt. Syytän valkosipulia.

      Lainaa

    25. TapioRautaWaara 25.10.2016 9:21
      Tulos: +25 (75 ääntä)
      Mua pelottais jos jengi alkais kulkea tuksunaamareissa :O

      Lainaa

    26. Rampe&Naukkis 25.10.2016 9:22
      Tulos: -41 (55 ääntä)
      Akateemista jossittelua. Pankaa veitset puhumaan.

      Lainaa

    27. Tulos: -7 (153 ääntä)
      Jotenkin tuo Markon vähättelevä asenne raiskauksen uhrin itsepuolustuksen oikeuteen ja naiivi "laki on kuitenkin aina loppuviimein oikeassa" oli kyllä tässä suurempi moka kuin Sannan liioiteltu verenhimo. Ja tuksu kuuluu suljetulle osastolle.

      Lainaa

    28. Tulos: +96 (134 ääntä)
      Onhan tuo Sanna ihan pihalla, mutta olen silti samaa mieltä siinä, että mielummin leikkaan raiskaajalta pään irti kuin olen raiskattavana. Tosielämässä on kylläkin huomattavasti muitakin vaihtoehtoja.

      Lainaa

    29. Tulos: +135 (153 ääntä)
      En hyväksy että ihmisiä tapetan vaan sen takia että ne pelotteli jotakuta = hyväksyn raiskauksen.

      Lainaa

    30. Tulos: -38 (94 ääntä)
      Siis eikö tuo pelletouhu lähtenyt Suomesta joskus keväällä liikkeelle? Vai eikö nämä muka olekaan samaa porukkaa? http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/video-pellepartio-irvailee-odinin-sotilaille-taytamme-poliisin-saappaat-liikavarpaillamme/5693636

      Lainaa

    31. Paljon melua pelleistä 25.10.2016 10:24
      Tulos: +111 (119 ääntä)
      Siis kyllähän ihan aikuisetkin voivat kuollakseen pelätä pellejä.. Sille on ihan nimikin: koulrofobia. Pelko on AINA subjektiivinen kokemus eikä siihen auta sanoa "ei ole mitään pelättävää." Pelossa ei ole myöskään mitään hävettävää kuten ei muissakaan tunteissa. Itse kyllä pelästyisin henkihieveriin iltapimeällä esiin hyppäävistä pelleistä kun pimeästäkään en pidä ja mielikuvitus laukkaa liian usein. 30 vuotta kolkuttelee ensi vuonna.

      Lainaa

    32. Vapaamaalari 25.10.2016 10:41
      Tulos: +76 (80 ääntä)
      Raino: Mua kans yks pelle yritti pelotella, sen verran murjoin kyseistä kusipäätä pataan, että todnäköisesti äijä imee ruokansa pillillä koko loppuelämänsä.
      Huoh...nii varmaan joo...

      Lainaa

    33. Tulos: -9 (41 ääntä)
      Vapaamaalari: Huoh…nii varmaan joo…
      Toivottavasti ei kuitenkaan vaimostaan puhu.

      Lainaa

    34. King Arthur 25.10.2016 11:28
      Tulos: +30 (62 ääntä)
      Paavali: Jotenkin tuo Markon vähättelevä asenne raiskauksen uhrin itsepuolustuksen oikeuteen ja naiivi “laki on kuitenkin aina loppuviimein oikeassa” oli kyllä tässä suurempi moka kuin Sannan liioiteltu verenhimo. Ja tuksu kuuluu suljetulle osastolle.
      Mulle tuli sama mieleen Markon lässytyksestä. Ja mitä Tuksuun tulee niin itsehän hän hakee huomiota eikä ole mokään syyntakeeton ressukka. Koirat siltä pois ja äkkiä, edellisille on jo käynyt hullusti.

      Lainaa

    35. Sniidelsnuu 25.10.2016 11:35
      Tulos: +21 (33 ääntä)
      Kyl miekii lähtisin karkuun jos joku Jeesuksen nimeen miuta karkottais. Ja juoksisin paljon kovempaa kuin pellen kohdatessani.

      Lainaa

    36. CoolTomnoddy 25.10.2016 12:18
      Tulos: +5 (27 ääntä)
      Markon viimeinen kommentti onneksi sai hymyn huulille.

      Lainaa

    37. Tulos: -41 (81 ääntä)
      Loldiersit ovat kyllä todella kajahtanutta sakkia, myötähäpeä on tapissa. Avohoito ei vaan toimi!

      Lainaa

    38. Tulos: -22 (58 ääntä)
      Marko ei ole kenenkään puolella, ei siis sen naisenkaan joka voi joutua raiskatuksia. Nice!

      Lainaa

    39. Tulos: -15 (35 ääntä)
      Raiskatuksi siis.

      Lainaa

    40. Tulos: -72 (112 ääntä)
      Paavali: Jotenkin tuo Markon vähättelevä asenne raiskauksen uhrin itsepuolustuksen oikeuteen ja naiivi “laki on kuitenkin aina loppuviimein oikeassa” oli kyllä tässä suurempi moka kuin Sannan liioiteltu verenhimo. Ja tuksu kuuluu suljetulle osastolle.
      Ja kas, heti sait miinuksia. Täällä pyörii paljon punavihreitä siinä syy. Raiskareita puolustellaan ja raiskattuja syyllistetäään, erittäin sairasta touhua.

      Lainaa

    41. Tulos: +26 (66 ääntä)
      Turo: Onhan tuo Sanna ihan pihalla, mutta olen silti samaa mieltä siinä, että mielummin leikkaan raiskaajalta pään irti kuin olen raiskattavana. Tosielämässä on kylläkin huomattavasti muitakin vaihtoehtoja.
      Moni ei katsos ymmärrä sitäKÄÄN, että sen raiskauksen kylkiäisenä voi tulla vaikka HIV tai c-hepatiitti. Menisin mieluummin oikeuteen hätävarjoittelun liioittelusta kuin joutuisin raiskatuksi.

      Lainaa

    42. King Arthur 25.10.2016 12:29
      Tulos: +110 (130 ääntä)
      Hahhah: Ja kas, heti sait miinuksia. Täällä pyörii paljon punavihreitä siinä syy. Raiskareita puolustellaan ja raiskattuja syyllistetäään, erittäin sairasta touhua.
      Olisko joku jolle sä voisit jutella näistä punavihreistä joita joka mokassa näet?

      Lainaa

    43. Vinks vinks 25.10.2016 12:38
      Tulos: +38 (44 ääntä)
      Tuo on muuten ihan varteenotettava keino tuo Tuksun: sekopäähullun esittäminen tuossa tilanteessa todennäköisedti auttaa! ;) :D Se vain, että Tuksu on oikeestikin sekopää - mut mitä väliä: toimii sitä paremmin kaikenlaisen yhdyntätoiminnan loppumisena kuin seinään!

      Lainaa

    44. Tulos: +77 (79 ääntä)
      Ei kannata halloweenin koittaessa pukeutua pelleksi, voi mennä sielu poikki.

      Lainaa

    45. Tulos: +21 (47 ääntä)
      Milestäni pieni pelotelluksi tuleminen on ihan jees ja voi olla hauskaakin, kunhan se ei mene yli. Jonkun aseen kantaminen mukana, perään juokseminen ja lasten pelottelu menee jo liian pitkälle!

      Lainaa

    46. Tulos: +14 (34 ääntä)
      On se mukava asua pikkukaupungissa, jossa suurin uhka on vain joku satunnainen kyläjuoppo. Ei edes pakolaiskeskuksia löydy niin ei tarvitse turhaan vainoharhaiseksi ryhtyä

      Lainaa

    47. Tulos: +44 (46 ääntä)
      Nää tuntuu olevan täälläpäin jotain 11-20 vuotiaita idiootteja jotka pelottelevat porukkaa. Sanoisin, ettei tosiaan mitään järkevää touhua kun joku saattaa säikähdyksestä vetästä sitä pelleä naamariin ja kovaa... Tubestakin löytyy noita videoita missä säikytellään toisia ja sit otetaankin turpaan. Samaan lasken itsenikin, kun olen paria henkilöä vuosien saatossa hivauttanut kun olen säikähtänyt. Onneks vaan ei käynyt pahemmin vaan saivat pelkästään pienen mustelman. Tää pelottelu on kummallekin osapuolelle siis aika vaarallista touhua... (En tiiä onko totta, mutta muistaakseni Amerikassa joku jo ampui jonkun kun tuli pelle asussa pihalle seisomaan tms.)

      Lainaa

    48. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Tikru: Nää tuntuu olevan täälläpäin jotain 11-20 vuotiaita idiootteja jotka pelottelevat porukkaa.
      Täälläpäin -> Suomessa

      Lainaa

    49. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Markolla ei ollut munaa sanoa mutta luulen että hän ajattelee itsekin että tappaminen on liioittelua, Sannan väärä dilemma ei vain tarjonnut vaihtoehtoa. Imo niillä joilla on legit tappoaikeita olisi parempi tunnistaa ne ja oppia itsepuolustusta, ettei tarvitse hölkätä rynkkärin kanssa kun ei muuten pärjää perusjunnulle, silloin on ainakin vähän enemmän turvassa tekemättä itse rikosta.

      Lainaa

    50. Tulos: +22 (26 ääntä)
      Mun mielestä tuo klassisen ajan "Vada retro, satana!" ("Kaikkoa, paha henki!" latinaksi) on kyllä uskottavampi. Ei sillä, en suosittele siihenkään nojaamaan.

      Lainaa

    51. kylli täti 25.10.2016 16:46
      Tulos: -5 (23 ääntä)
      No niin, sitten lapset nukkumaan. Külli täti lukee kohta sadun ja sitten simmut kiinni.

      Lainaa

    52. Tulos: +45 (47 ääntä)
      Naapurin penskat leikkivät toissailtana klovnileikkiä. Tuskin edes tietäisivät koko ilmiöstä, jos siitä ei jauhettaisi niin paljon joka paikassa. Penskat ovat sellaisia 12 vuotiaita ja ihan fiksuja, joten puhumalla tasoitettiin tilanne ja keksivätkin muuta tekemistä. Älypäiset teinit ja aikuiset ovatkin sitten hankalampia keskustelukavereita, jos ovat päättäneet, että tämä on siistiä. Tosin minä asun tuossa pimeän ulkoilureitin vieressä, ja jos olisivat säikäyttäneet jonkun juoksevan tädin tai uhoa puhkuvan idiootin olisi tapahtumaketju voinut olla toinen. Minä olin lähinnä väsynyt hemmo valumassa tuopposelle, joten jaksoin skidien kanssa jutella.

      Lainaa

    53. Latina-natsi 25.10.2016 17:26
      Tulos: +45 (47 ääntä)
      Elealar: Mun mielestä tuo klassisen ajan “Vada retro, satana!” (“Kaikkoa, paha henki!” latinaksi) on kyllä uskottavampi. Ei sillä, en suosittele siihenkään nojaamaan.
      Pitäisi olla: Vade retro, satana.

      Lainaa

    54. Tulos: +41 (45 ääntä)
      Latina-natsi: Pitäisi olla: Vade retro, satana.
      Hyvä, että joku tarkastaa. Jopa fraasaalilatinani näkyy olevan ruosteessa.

      Lainaa

    55. "Satanisti" 25.10.2016 17:47
      Tulos: +25 (33 ääntä)
      Tosiaan, Tuksu kerran tuli kadulla vastaan kun tultiin exän kanssa Hellsinki rock shopista, katto meitä päästä varpaisiin ja sano "Hetki" ja kaivo laukkuaan ja vetäs sieltä semmosen "Jeesus pelastaa"- lehtisen :D Söpöt koirat tutuissa sil oli kans mukana

      Lainaa

    56. Tulos: +16 (22 ääntä)
      OJ: No olen varma, että Tuksun keino tepsisi- pellet juoksisi varmasti pakoon kun alkaisit tollasia niille huutamaan
      no jos Tuksu alkais tekemään niin varmasti lähtis pellet karkuun. Toisaalta syynä olisi ihan vaan se Tuksu.

      Lainaa

    57. Tulos: -10 (32 ääntä)
      Hahhah: Ja kas, heti sait miinuksia. Täällä pyörii paljon punavihreitä siinä syy. Raiskareita puolustellaan ja raiskattuja syyllistetäään, erittäin sairasta touhua.
      tai sitten nimimerkistä ei pidetty. Täällä nyt ei kannata plussia ja miinuksia yhdistää kommentin sisältöön.

      Lainaa

    58. Tulos: +39 (55 ääntä)
      Hienoa ihmiset. Täälläkin porukka puolustaa väkivaltaa ja lain rikkomista sillä että toinen aloitti sen. Käsittääkseni lähinnä lapset kuvittelevat että toisen rikkomus oikeuttaa oman rikkomuksen. Eli: Jos vastaasi tulee tällainen pelle, ja vedät häntä turpaan, on turha yrittää selittää poliisille kuinka se nyt säikäytti sut ja oli muutenkin paheksuttava tyyppi. Pahoinpitely se on vaikka miten vaahtoat. Jos tahdot rikkoa lakia, saat tehdä sen estääksesi suuremman vahingon sattumisen. On esimerkiksi oikein murtautua kauppaan sammuttamaan tulipalo, tai antaa adrenaliinipiikki anafylaktisessa shokissa olevan reisilihakseen. (Siihenkin vaaditaan normaalisti lääkeluvat.) Muutoin kannattaa seurata sitä lakia ja soittaa 112, ja vain tarvittaessa puolustautua väkivallalla.

      Lainaa

    59. Tulos: +68 (72 ääntä)
      Noh, minua ei noi pellet pelota josseivat nauratakaan. Mutta olen opettaja (en luokan-), ja monessa koulussa on alakoululaisten keskuudessa sellainen kurja tilanne, että lapset pelkäävät noita ihan tosissaan. On hysteeristä itkua paljon yms. Lasten WhatsApp-viesteissä kun kerrotaan, että noi pellet tappaa ihmisiä ihan oikeasti, ja - niin hassulta kun se voikin kuulostaa - moni uskoo siihen tosissaan. Eli mun mielestä touhu on mennyt liian pitkälle ja sen saisi lopettaa nopsaan.

      Lainaa

    60. Tulos: +46 (58 ääntä)
      Hahhah: Ja kas, heti sait miinuksia. Täällä pyörii paljon punavihreitä siinä syy. Raiskareita puolustellaan ja raiskattuja syyllistetäään, erittäin sairasta touhua.
      Taikka kommentti nyt vain oli typerä?

      Lainaa

    61. Tulos: +7 (21 ääntä)
      Hahhah: Loldiersit ovat kyllä todella kajahtanutta sakkia, myötähäpeä on tapissa. Avohoito ei vaan toimi!
      Ongelma on se, etteivät he mene avohoidon piiriin. Katsos, sinne kun päädytään vapaaehtoisesti. T. Vapaahoidossa ollut.

      Lainaa

    62. King Arthur 25.10.2016 20:33
      Tulos: +16 (34 ääntä)
      hmm: tai sitten nimimerkistä ei pidetty. Täällä nyt ei kannata plussia ja miinuksia yhdistää kommentin sisältöön.
      Sanoi nimimerkki jonka kommentit on kuraa joten miinuksia satelee.

      Lainaa

    63. Tulos: -22 (32 ääntä)
      King Arthur: Sanoi nimimerkki jonka kommentit on kuraa joten miinuksia satelee.
      osuiko itseesi liikaa totuus.

      Lainaa

    64. Tulos: +49 (55 ääntä)
      On tuossa nyt markolla pointtinsa kuitenkin, vaikka kommentoin asiaa(kauan aikaa sitten) raiskattuna naisena. Tilanteessa tekee toki kaikkensa, ja vaikka kädessä sattuisikin olemaan pään leikkaamiseen soveltuva väline, ei terve ihminen silti lähde puolustautumaan ihan niin radikaalisti. Huitaisu ja karkuunlähtö riittänee. Jos jäät hakkaamaan toisen päätä irti (vaatii jo työtä), niin kyllä siinä saa alkutilanteesta huolimatta syytteen jopa taposta.

      Lainaa

    65. piipuupiipuu 26.10.2016 7:55
      Tulos: +8 (36 ääntä)
      Joskus sitä miettii, että naisen raiskaushan on niin paljon muutakin kuin yhdyntä naiseen, joka ei sitä halua. Raiskaaja hakkaa myös kasvoja ja vatsaa. Tunkeutuu aukkoihin, jotka ovat kivuliaita. Kuristaa tajuttomaksi. Ja kaikkea muuta, mitä vain kuvitella voi. Lisäksi kaikki taudit, mitä raiskaaja levittää. Ja raskaudenpelko. Eikä nainen kadulta puskaan raahatessa todellakaan ole valmiiksi liukas, joten jo kuppainen kalu tunkeutumassa tekee kipeää. Mutta ei. Sitähän ei raiskaamisesta fantasioivat mieti.

      Lainaa

    66. Tulos: +17 (19 ääntä)
      Jos kohtaisin pellen niin käyttäisin varmaan hetken sekä sen idiootin että omien sen hetkisten tuntemusteni tarkasteluun, minkä pohjalta lopullisesti päätyisin tekemään TOIVOTTAVASTI niin, että ottaisin suurieleisesti puhelimen korvaan (112) ja jos pelle pakenee niin lähtisin perään nähdäkseni minne se pakenee. En kuitenkaan menisi lyömäetäisyydelle. Vaikka se pelle olisi tullut pesarinsa kanssa vain pelottelutarkoituksissa, voisi pahassa tapauksessa käydä niin että se pelästyisi sitä kiinni ottavaa arvellen tämän pieksävän hänet (niin kuin moni oikeasti olisi valmis tekemäänkin) minkä seurauksena tämä saattaisi suunnittelemattomasti puolustaa itseään sillä pesarilla. Jos se pelle on oikea psyko niin tilannetta ei pahenna hätänumeroon soitto. Jos ei ole, niin se ei ole valmis kostamaan sitä että "rällit poliisille" eikä lyömään pesarilla vain koska seuraat turvallisella etäisyydellä poliisi langan toisessa päässä. Ennustan että pellevillitys ei ole Suomessa pitkäikäinen riesa. Suomi ei ole kovin iso paikka piiloutua pitkäksi aikaa. Lääniä nyt olisikin, mutta piirit ovat pienet. Pellevillitys on asia jonka koko maa on heti ottanut omaksi asiakseen, ja ei ole kovin käytännöllistä liikkua pellenaamiossa missään, missä voi edes teoriassa törmätä aikuiseen. Suomessa on äärimmäisen helppo ajaa takaa niin kävelijää kuin autoilijaa, kun tiet ovat joko avonaisia taajamapuistoteitä tai umpikujaan päättyviä sorateitä joilla hajoaa auto jos kovvoo ajjoo. Siitä huolimatta, että 95% ihmisten uhoamisista pellejenkohtaamistilanteisiin liittyen on silkkaa sontaa, on paljon useampi "oikeudentuntoinen" ihminen valmis pieksämään pellen kuin pelle normaalin ihmisen. Jos siis olisin pelle, niin johan tuolla pelottaisi liikkua pimeillä lenkkipoluilla... :D

      Lainaa

    67. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Johanna ”Tuksu” Tukiainen kertoo Hymy-lehdessä yliluonnollisesta kokemuksesta. Johannan sisko Julia joutui tanssiryhmän vetäjän mukaan demonien hyökkäyksen kohteeksi keskellä yötä. – Häneltä tempaistiin peitto pois päältä. Huoneessa oli neljä henkeä naisen muodossa. Demonit vaativat Juliaa tekemään ruokaa – Julia pakeni kauhuissaan keittiöön ja alkoi paistaa pakkasesta löytämäänsä pizzaa. Henget istuivat sohvallamme. Julian katsahtaessa jossain vaiheessa taakseen olivat naishahmot kadonneet Tuksu uskoo pahojen voimien näyttäytyvän ennemmän hartaille ihmisille, kuin ateisteille. Nyt Johanna onkin käynyt myös ehtoollisella helpottaakseen hengistä eroon pääsyä. Kiitos vinkistä olkkikselle. Lähde: Hymy-lehti Luetaanpas toi yks kohta uudestaan. "Tuksu uskoo pahojen voimien näyttäytyvän ennemmän hartaille ihmisille, kuin ateisteille" Eli ateisteiks kaikki vaan ni ei demonipellet hyökkää kimppuun! :D

      Lainaa

    68. Tulos: +15 (19 ääntä)
      Hahhah: Moni ei katsos ymmärrä sitäKÄÄN, että sen raiskauksen kylkiäisenä voi tulla vaikka HIV tai c-hepatiitti. Menisin mieluummin oikeuteen hätävarjoittelun liioittelusta kuin joutuisin raiskatuksi.
      Ja se HIV tai c-hepatiitti ei yhtään voi tarttua jos riehut veitsen kanssa? Päätä leikatessa on aikamoinen riski saada joku nirhama itseenkin ;) Ei sillä, uskon itsekin väkivallan käyttöön itsepuolustuksessa, mutta tuo perustelu ihan hitusen ontui.

      Lainaa

    69. Eläpä trollaa 27.10.2016 11:03
      Tulos: 0 (8 ääntä)
      Just: Siis eikö tuo pelletouhu lähtenyt Suomesta joskus keväällä liikkeelle? Vai eikö nämä muka olekaan samaa porukkaa? http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/video-pellepartio-irvailee-odinin-sotilaille-taytamme-poliisin-saappaat-liikavarpaillamme/5693636
      Älä viitsi trollata, nuo alkutalvesta / keväällä esiintyneet pellet saattoivat rikkoa fyysistä koskemattomuutta, eikä nämä nykyiset ole kuin jotain vaarattomia teinejä.

      Lainaa

    70. Tulos: 0 (8 ääntä)
      Sannalla on kyllä pointti, ihmisjäte saa verovaroilla katon pään päälle ja ruokaa. Mites ne kodittomat?? Ja Jeesus nyt ei pelasta yhtään ketään yhtään miltään, siitä olen 100% varma. Vai miksi viattomat kärsii ihan rajattomasti, jos on joku Jeesus/herra olemassa? En mitenkään ymmärrä.

      Lainaa

    71. Tulos: 0 (6 ääntä)
      Mun nähdäkseni Sanna puhuu tässä periaatteesta. Siitä, miten sen pitäisi mennä. Aika radikaalilla tavalla joo, mutta todennäköisesti turhautuneena siitä, miten perseellään näkee asioiden tällä hetkellä olevan. En usko hänen tarkoittavan, että jokaiselta pelleltä pää poikki heti. Todennäköisesti hän(kään) ei edes kanniskele mukanaan tarvittavaa välineistöä pystyäkseen suorittamaan mitään varteenotettavaa puolustautumista sitä mahdollista todellista psykopaattipelleä vastaan, saati omaa puolustautumiseen tarvittavia taitoja. Uskon hänen esittäneen äärimmäisen esimerkin siitä, mitä oikeudenmukaisessa maailmassa pellenä esiintyvälle henkilölle pitäisi voida tarvittaessa tehdä. Itse olen samaa mieltä. Noin sen pitäisi mennä. Mutta koska a) ihmisistä omaan empiiriseen tutkimukseeni perustuen noin 100% on idiootteja ja b) jokainen tekee virheitä ja c) miljoona muuta syytä, ei minkäänlaisia järkeviä lakeja voida tehdä, koska jo niiden olemassaolo viestii siitä, että ihmiset ovat lähtökohtaisesti kykenemättömiä tulemaan järkevällä tavalla toimeen keskenään ilman ohjausta (joskaan eivät ilmeisesti kovin hyvin tule ohjattuinakaan). Siksi silloin, kun laitetaan 1000000000 ihmistä samalle pallolle leikkimään keskenään, on pakostakin rakennettava säännöt, jotka ovat aina epätäydellisyydessään epäreiluja lopulta jollekulle (koska "toi otti mun lelun, eiku toi otti, eiku se oli mun leikissä, eiku se oli mun leikissä jo eka..heei toi löi mua äääää, noku toi meinas lyödä mua eka mut väistin ja sit löin takas...") eli lopulta kaikki ovat väärässä ja osa (se 10%) ehkä edes jollain tasolla oikeassa samalla.

      Lainaa

    72. Tulos: -4 (8 ääntä)
      sannalta olisi kiva repiä pää irti

      Lainaa

    73. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Latina-natsi: Pitäisi olla: Vade retro, satana.
      Pitäisi olla "vade retro, satanas".

      Lainaa

    74. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Itsekkin ennemmin puukottaisin vaikka kuin tulisin raiskatuksi. Koko elämä pilalle siinä. Rasittavaa ku tuo äijä koittaa puhua niinku vähättelis sen traumoja

      Lainaa

    75. Nulkun Pissijä 28.6.2021 15:21
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Raino: Mua kans yks pelle yritti pelotella, sen verran murjoin kyseistä kusipäätä pataan, että todnäköisesti äijä imee ruokansa pillillä koko loppuelämänsä. :D
      -Jaaa Raino? "Määki tapan sen"

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: pellet, klovnit, pelotella, pila, kuva, Johanna Tukiainen, Tuksu, Jeesus, raiskata, raiskaaja, itsepuolustus, hätävarjelu, laki, veitsi