Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Homot pilasivat maailman

Ja näin se tapahtui.
Homot pilasivat maailman

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 85 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +528 (762 ääntä)
      Mene jonkun homon kanssa naimisiin, hommatkaa lapsia ja tehkää niistäkin vielä homoja!!

      Lainaa

    2. Tulos: +1348 (1414 ääntä)
      Täältä tulee iso ja pelottava homo ja rikkoo teidän heteroavioliitot! Kavahtakaa!

      Lainaa

    3. Tulos: +665 (703 ääntä)
      Ullalla ei taida olla ihan kaikki vintissä kunnossa.

      Lainaa

    4. Tulos: +622 (670 ääntä)
      Niin, en minä mitään homoja pelkää! Ainoastaan vihaan. Get your facts straight Milla.

      Lainaa

    5. Tulos: +505 (533 ääntä)
      Mathiaksen kynä kyllä pistää terävästi, älyllinen ylivertaisuus oikein huokuu tekstistä. Onkohan kaverin nimi muuten oikeasti Mathias, vai onko siinä näppäilty väärin jotain.

      Lainaa

    6. Tulos: +678 (726 ääntä)
      "I hate the word homophobia. It's not a phobia. You are not scared. You are an asshole."

      Lainaa

    7. Tulos: +253 (285 ääntä)
      Huomasin kanssa, että elämä hymyili ennen tuota lakia. Nyt oon ihan homona.

      Lainaa

    8. Tulos: +311 (351 ääntä)
      Nyt arvostan ehkä hieman enemmän Mitä Vittua-ryhmää. Millan homofobiaa vastaan olevilla kommenteilla on enemmän tykkäyksiä kuin Mathiaksen aivopieruilla.

      Lainaa

    9. Tattisieni 7.3.2017 4:47
      Tulos: +444 (466 ääntä)
      Näillä henkilöillä taitaa mennä elämässä liian hyvin, jos toisten ihmisten seksuaalisuus on elämän suurin ongelma..

      Lainaa

    10. Tulos: +453 (487 ääntä)
      Mun päähän ei mahdu se miten tää asia pilaa heteroavioliitot :'D T:Lesbo

      Lainaa

    11. Muffinsssi 7.3.2017 6:02
      Tulos: -181 (347 ääntä)
      Eipä Millakaan paljon fiksumpi. Hyvä lähteä tollaseen ryhmään huutelemaan homoavioliitoista vain jotta saa tapella ja tuntea olonsa muka viisaammaksi :D

      Lainaa

    12. Tulos: +407 (425 ääntä)
      On se tavallaan ihan jännä miten moni tuollainen tämän asian kanssa kipuileva hetero tuntuu miettivän homojen tekemisiä paljon enemmän kuin homot itse. Ja sekin, että tekipä homo mitä tahansa (paitsi ehkä istuu hiljaa kiven alla ja häpeää olemassaoloaan), niin lopulta se voidaan jotenkin kääntää siihen miten tämä nyt on heteroilta pois. Ulla, jos repisit katseesi irti omasta navastasi edes hetkeksi, näkisit ehkä miten vähän kukaan oikeasti sinua ahdistelee millään oikealla tavalla, ja miten perusoikeuksien antaminen muillekin kuin sinulle ei millään tapaa niitä oikeuksia huononna. Ja se, että puheessa otetaan nämäkin ihmiset jollakin tavalla huomioon eikä keskitytä vain sinun aviomieheesi, ei ole keneltäkään pois muualla kuin sinun harhaisissa kuvitelmissasi.

      Lainaa

    13. Tulos: +188 (236 ääntä)
      Mitenkäs sitten ne sellaiset kummajaiset, kuin aseksuaalit? Mitäs mieltä on kansa näistä? Onko siinäkin jotain mätää ja häiriintynyttä, vai onko aseksuaalisuus kuitenkin ok, kun ei ole sitä vaaraa, että se sellainen yrittäisi vietellä sinua tai kumppaniasi? Kun ne homothan olivat niitä karseita, jotka vain haluavat maata kaikki vastaantulevat samansukupuoliset ja tartuttaa homouden ympärilleen. Toisaalta en kuitenkaan oikein tiedä, onko se nyt niin hyvä juttu se aseksuaalisuuskaan. Uskonnollisesti katsottunahan ne ovat tekopyhiä vapaamatkustajia. Se on jaloa se, kun vastustaa sukupuolisuuden kiusausta, vaikka kiusaus on suuri. Ihme siipeilyä, että muka pysyy erossa miehistä ja naisista siksi, koska "ei kiinnosta". (Vitsi päättyy tähän. Terveisin seksuaalivähemmistön edustaja. Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää, mitä erilaiset homovastaiset ihmiset ovat mieltä muista seksuaalivähemmistöistä kuin homoista, ja miksi.)

      Lainaa

    14. Muumi (kopio) 7.3.2017 6:42
      Tulos: -240 (310 ääntä)
      Miksi samat jotka kannattavat homojen oikeuksia haluavat muslimien massamaahanmuuttoa Suomeen? Eikös tuossa ole aikasen iso looginen ristiriita?

      Lainaa

    15. Tulos: +153 (165 ääntä)
      Homothan on tunnetusti tän maailman pahe ja synti. Pahuus ihan sikiää niistä kun on yhdessä samaa sukupuolta olevan kanssa. En oo koskaan ymmärtänyt miksi jotkut muut ihmiset on niin halvatun kiinnostuneita toisten ihmisten seksielämästä tai avioliitosta. Mitähän mieltä ne on siitä, kun mennään rahasta naimisiin. Onko se sitten vai parempi, kuin naimisissa oleva homopari?

      Lainaa

    16. Tulos: +195 (209 ääntä)
      Tää on taas näitä juttuja ku jokanen vois vaan pitää huolen omista asioistaan ja antaa toisten tehä mitä parhaalta tuntuu.. Kun nyt vihdoin iso osa kansalaisista saa mennä naimisiin sen ihmisen kanssa jota rakastaa niin ei tämän perusoikeuden pitäisi kaivella kenenkään muun persettä millään tavalla...

      Lainaa

    17. Kaappihomotkin on ok 7.3.2017 7:14
      Tulos: +195 (225 ääntä)
      Kaappihomotutkani värähtää joka kerta, kun joku kovin kiivaasti ja äkäisin sanankääntein vastustaa homoja. Mathias, why so strong feelings, dude? Maailma tykkää teistä.

      Lainaa

    18. Mitä on tapahtunut 7.3.2017 7:45
      Tulos: +327 (359 ääntä)
      Raino: Mun poikani paljastui homoksi 10 vuotta sitten. Jätkä lensi tästä kämpästä pihalle kuin leppäkeihäs. En oo sen jälkeen nähnyt enkä oo kaivannutkaan..
      Jos tämä on totta, niin pojallasi kävi onni ettei tarvitse tarvitse olla sun kaltasen idiootin kanssa telemisissä.

      Lainaa

    19. Tulos: +226 (236 ääntä)
      Silloin kun tasa-arvoinen avioliittolaki ei viel ollut mennyt läpi, niin luin monta juttua, että jotku uskikset/muuten vaan vajaat fobikot ottaa avioeron, koska avioliittokäsite tuhraantuu. Kuinkahan moni oikeasti otti eron :D

      Lainaa

    20. Tulos: -15 (25 ääntä)
      Pölli: Mene jonkun homon kanssa naimisiin, hommatkaa lapsia ja tehkää niistäkin vielä homoja!!
      5/5 https://youtu.be/EzGIa0gnkP8?t=50

      Lainaa

    21. Tulos: +224 (236 ääntä)
      "Haluatko hampurilaisesi kanssa lisukkeita?" "NYT KAIKKI LUULEE ET VIHAAN RANSKALAISIA JA MUN ELÄMÄ ON PILALLA! ITKEN!"

      Lainaa

    22. Tulos: +158 (170 ääntä)
      Kala: Mitenkäs sitten ne sellaiset kummajaiset, kuin aseksuaalit? Mitäs mieltä on kansa näistä? Onko siinäkin jotain mätää ja häiriintynyttä, vai onko aseksuaalisuus kuitenkin ok, kun ei ole sitä vaaraa, että se sellainen yrittäisi vietellä sinua tai kumppaniasi? Kun ne homothan olivat niitä karseita, jotka vain haluavat maata kaikki vastaantulevat samansukupuoliset ja tartuttaa homouden ympärilleen. Toisaalta en kuitenkaan oikein tiedä, onko se nyt niin hyvä juttu se aseksuaalisuuskaan. Uskonnollisesti katsottunahan ne ovat tekopyhiä vapaamatkustajia. Se on jaloa se, kun vastustaa sukupuolisuuden kiusausta, vaikka kiusaus on suuri. Ihme siipeilyä, että muka pysyy erossa miehistä ja naisista siksi, koska “ei kiinnosta”. (Vitsi päättyy tähän. Terveisin seksuaalivähemmistön edustaja. Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää, mitä erilaiset homovastaiset ihmiset ovat mieltä muista seksuaalivähemmistöistä kuin homoista, ja miksi.)
      Voisin kuvitella, että nämä suurimmat järjenjättiläiset eivät edes tiedä muiden seksuaalivähemmistöjen olemassaolosta, kun kaikki on aina vaan niitä v*tun HOMOJA!!1

      Lainaa

    23. Melkein jo homo 7.3.2017 8:54
      Tulos: +227 (239 ääntä)
      Olen pitkään pohtinut tätä, miksi homoavioliitot pilaa heteroavioliitot. Minä erosin miehestäni, koska hän petti minua, otti nimiini pikavippejä ja kusi raha-asiansa (ja samalla minun) ihan huolella selkäni takana ja valehteli siitä. Johtuiko eromme homoista? Oliko hän oikeasti suunnitellutkin menevänsä naimisiin homon kanssa ja petti minua naisien kanssa vain peittääkseen homoutensa? Sinnekö hänen kaikki rahansa menivät? Ja samalla olen miettinyt, miksi homoavioliitot on heteroilta pois. Onko tämä nyt niin, että kun olen alkanut uudelleen seurustelemaan ja joskus ehkä menen tämän miehen kanssa naimisiin, että "naimisiinmeno kiintiöt" ovat täynnä ja me emme pääse naimisiin, kun homotkin menevät? Vai voiko miesystäväni muuttua homoksi vain sauvan heilautuksella "Pim, nyt sä oot håmå!" kun menee istumaan samaan saunaan, missä on homo ja jättää minut tuon takia? Vai muutunko minä lesboksi kun näen ensi kerralla uimahallissa naisen alasti ja päätänkin jättää tämän miehen? En ymmärrä.

      Lainaa

    24. Tulos: +83 (105 ääntä)
      Kala: Mitenkäs sitten ne sellaiset kummajaiset, kuin aseksuaalit? Mitäs mieltä on kansa näistä? Onko siinäkin jotain mätää ja häiriintynyttä, vai onko aseksuaalisuus kuitenkin ok, kun ei ole sitä vaaraa, että se sellainen yrittäisi vietellä sinua tai kumppaniasi? Kun ne homothan olivat niitä karseita, jotka vain haluavat maata kaikki vastaantulevat samansukupuoliset ja tartuttaa homouden ympärilleen. Toisaalta en kuitenkaan oikein tiedä, onko se nyt niin hyvä juttu se aseksuaalisuuskaan. Uskonnollisesti katsottunahan ne ovat tekopyhiä vapaamatkustajia. Se on jaloa se, kun vastustaa sukupuolisuuden kiusausta, vaikka kiusaus on suuri. Ihme siipeilyä, että muka pysyy erossa miehistä ja naisista siksi, koska “ei kiinnosta”. (Vitsi päättyy tähän. Terveisin seksuaalivähemmistön edustaja. Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää, mitä erilaiset homovastaiset ihmiset ovat mieltä muista seksuaalivähemmistöistä kuin homoista, ja miksi.)
      Juuri homovastaisuus saa minutkin aseksuaalina pysymään visusti kaapisssa - ainakin töissä. Aseksuaalisuus on vielä "niin uusi juttu", ettei ihmisiltä löydy vielä siihen kommentoitavaa. Toki siihenkin yhteyteen saatetaan heittää lapsuusajan (huonot) kokemukset ja muu höpönhöpö, ja joidenkin mielestä aseksuaalisuus on myös homoseksuaalisuuden tapaan sairaus. Hyvää osviittaa saa kuuntelemalla esimerkiksi ihmisten mielipiteitä selibaatista, joka sentään on vapaaehtoista eikä synnynnäistä.

      Lainaa

    25. Tulos: +155 (167 ääntä)
      Heteroita syytän, nehän niitä homoja on synnyttäny, you sick bastards!!

      Lainaa

    26. Tulos: -93 (135 ääntä)
      Vaikka tuo ihan hieno juttu onkin, että on tasa-arvoinen avioliittolaki, niin en kyllä ymmärrä noita ihmisiä (heteroita, eli ei niitä henkilökohtaisesti varsinaisesti koske asia), joiden sitä pitää mennä oikein rasistiryhmään toitottamaan. Miten voi kiinnostaa muka noin paljon? Homous on ok, mutta se kun heterot ihkuttaa sitä turhaan on musta ärsyttävää.

      Lainaa

    27. kvik kvik kvik 7.3.2017 10:08
      Tulos: +121 (131 ääntä)
      Ihan aluksi. Olen ite hetero. Toiseksi. En tajua miten homot/lesbot voivat kenenkään muun kuin asianomaisten pyllyä rapsuttaa. Eihän se ole muilta pois jos Pekka ja Iisa ovat gay. Ja jos Pekka on homo niin heteroille jää enemmän naisia mutta en usko että kovin moni nainen haluaa miestä jonka mielestä homous on sairaus. Että ihan oma vikansa jos eivät naista saa. Sama juttu naisissa. Heteronaisille jää enemmän miehiä kun Pirkko ottaa naisen itselleen. Miten se on sulta pois jos joku on homo???

      Lainaa

    28. Toimistovosu 7.3.2017 10:43
      Tulos: +110 (118 ääntä)
      Sillee ihanaa kun Milla pääsi heti Mathiaksen kanssa samalle taajuudelle kun otti esiin naisen pyllyn. Jos joku nainen tykkää naisen pyllystä hänen täytyy olla Mathiaksen mielestä lesbo, koska haloo, onko joku muka naisen kanssa jonkun muun jutun vuoks. Kaverit on dokaamista ja pleikkarin hakkaamista varten! Eipä siinä mitään syvällisempää syytä suhteelle tarvita. Pylly riittää. Ihme kun vaan noin puolet liitoista päättyy eroon...

      Lainaa

    29. St. Vitus Dance 7.3.2017 11:16
      Tulos: +102 (148 ääntä)
      Paskan marjat. Tämän maailman pilaavat konservatiivit, rajakit ja kaikki helvetin MV- lehtien lukijat ja kannattajat ja muut rasistipaskanjauhajasuomensinsuomalaisille- nillittäjät.

      Lainaa

    30. Tulos: -108 (136 ääntä)
      Ei homot vaan punavihreät öyhöttäjät.

      Lainaa

    31. Tulos: -81 (115 ääntä)
      St. Vitus Dance: Paskan marjat. Tämän maailman pilaavat konservatiivit, rajakit ja kaikki helvetin MV- lehtien lukijat ja kannattajat ja muut rasistipaskanjauhajasuomensinsuomalaisille- nillittäjät.
      Totuus tekee monille kipeää, moni hyväuskoinen on jopa menettänyt hyysäämisen takia henkensä euroopassa. Katsotaan mitä tuleman pitää jatkossa, tuskin tulee ainakaan menemään rauhallisempaan suuntaan. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

      Lainaa

    32. Tulos: +78 (90 ääntä)
      Joo, ei myöskään omaan päähän uppoa se, miksi se olisi pois keneltäkään t: Hetero
      Epsku: Mun päähän ei mahdu se miten tää asia pilaa heteroavioliitot :’D T:Lesbo

      Lainaa

    33. Tulos: -124 (162 ääntä)
      Kun aina jaksetaan jauhaa siitä, että homous on luonnollista ja esiintyy myös eläimillä niin miten niille läimille käykään luonnossa? Mun puolesta jokainen saa olla homo tai hetero, mutta nämä vertaukset tuntuvat "hieman" kummallisilta. Tuskin kaikki luonnossa on kuitenkaan hyvää vai mitä mieltä olette esim. rukoilijasirkkojen lisääntymisestä?

      Lainaa

    34. Tulos: +65 (91 ääntä)
      Ahdistaako jotain muutakin ajatus demokratiasta, ja siitä, että yllämainittujen idioottien tavoin lukemattomat muut idiootit ovat yhtälailla äänioikeutettuja kuin sinä valitsemaan luottamustehtäviin henkilöitä ohjaamaan koko Suomea? Kannatan Niinistöstä Suomen tilapäistä ylijohtajaa ja seuraaviin eduskuntavaaleihin ÄO-testiä ennen lippuluukulle pääsyä

      Lainaa

    35. Mitä läimille käy? 7.3.2017 11:32
      Tulos: +146 (154 ääntä)
      Jep: Kun aina jaksetaan jauhaa siitä, että homous on luonnollista ja esiintyy myös eläimillä niin miten niille läimille käykään luonnossa? Mun puolesta jokainen saa olla homo tai hetero, mutta nämä vertaukset tuntuvat “hieman” kummallisilta. Tuskin kaikki luonnossa on kuitenkaan hyvää vai mitä mieltä olette esim. rukoilijasirkkojen lisääntymisestä?
      Ehkä se luonnollisuus argumentti on vain vastine 'homous on epäluonnollista' huutelulle ilman sen suurempaa kontekstia. Myös heterous on luonnollista, kuten homous, ja runoilijasirkan lisääntyminen myös.

      Lainaa

    36. Tulos: +78 (96 ääntä)
      Miksi heteroseksuaalit on aina niin dramaattisia?

      Lainaa

    37. Vierailija 7.3.2017 11:45
      Tulos: -8 (42 ääntä)
      Jep: Kun aina jaksetaan jauhaa siitä, että homous on luonnollista ja esiintyy myös eläimillä niin miten niille läimille käykään luonnossa? Mun puolesta jokainen saa olla homo tai hetero, mutta nämä vertaukset tuntuvat “hieman” kummallisilta. Tuskin kaikki luonnossa on kuitenkaan hyvää vai mitä mieltä olette esim. rukoilijasirkkojen lisääntymisestä?
      Kulta mä tuuuuu nyyyytiiiiiiiiiaaaaahh! *pää poikki*

      Lainaa

    38. Tulos: +111 (129 ääntä)
      Muumi (kopio): Miksi samat jotka kannattavat homojen oikeuksia haluavat muslimien massamaahanmuuttoa Suomeen? Eikös tuossa ole aikasen iso looginen ristiriita?
      Ei. Suomi on luterilainen maa, valtionkirkko ja kaikki, ja vaikka jotkut papit ajattelevatkin vapaamielisemmin, niin perustavasti kirkolliskokous ei ole hyväksynyt homoavioliittoja. Kyllä meillä löytyy uskonnollista ahdasmielisyyttä ihan omasta takaa ilman tuontiakin. Ja joo joo, suurin osa kristityistä ei vainoa vähemmistöjä, mutta eipä suurin osa muslimeistakaan. Kukaan ei muuten kannata "muslimien massamuuttoa" tai muuta pitkin siirtelyä, useimmat ihmiset haluavat pysyä kotonaan ja haluavat muidenkin pysyvän. Se että on huoli niistä jotka jostain syystä eivät voi on yleisinhimillisyyttä, ei mitään maanista monikulttuurisuuspokemonien metsästystä. Mutta ennenkuin menee öyhöttämiseksi, onnea uusille aviopareille!

      Lainaa

    39. purppurakruunu 7.3.2017 11:47
      Tulos: +69 (103 ääntä)
      Muumi (kopio): Miksi samat jotka kannattavat homojen oikeuksia haluavat muslimien massamaahanmuuttoa Suomeen? Eikös tuossa ole aikasen iso looginen ristiriita?
      Jos homophoobien olemassa olo valitsemassasi uskonnossa olisi este Suomessa asumiselle, täällä ei asuis ketään, ei edes ateisteja. Kristityt on mulle niin henkilökohtaisesti kuin yhteiskunnallisestikin isompi uhkakuva: lgbtq-oikeuksia ei ole eduskunnassa poljettu koraanin pohjalta. Toisin sanoen painu vittuun, sulla ei todellakaan ole lupaa käyttää homojen oikeuksia tekosyynä omaan vihapuheeseesi.

      Lainaa

    40. Tulos: +137 (145 ääntä)
      Ja tätä mieltä asioista on Mathias 12v. Ei yllättävää mv-lehden lukijalta. Jukka jos noin paljon vihaa elämää niin siihen on kyllä parannuskeino olemassa. Ja Ulla: sana "puoliso" on ollut käytössä varmaan noin 200 vuotta. Mummonikin puhuu edesmenneestä puolisostaan. Varmaan se on sitten homojen syytä niin.

      Lainaa

    41. Tulos: +55 (77 ääntä)
      Muumi (kopio): Miksi samat jotka kannattavat homojen oikeuksia haluavat muslimien massamaahanmuuttoa Suomeen? Eikös tuossa ole aikasen iso looginen ristiriita?
      Voisko tälle röllille antaa jo bannia? Tietysti se tekee vain uuden accountin mutta silti.

      Lainaa

    42. J uväkctis 7.3.2017 12:02
      Tulos: +51 (67 ääntä)
      Nyt ei oo kavereilla kaikki homot kaapissa... Ba-dum-tssh!

      Lainaa

    43. Saku Nauriskäki 7.3.2017 12:06
      Tulos: +103 (109 ääntä)
      Melkein jo homo: Ja samalla olen miettinyt, miksi homoavioliitot on heteroilta pois. Onko tämä nyt niin, että kun olen alkanut uudelleen seurustelemaan ja joskus ehkä menen tämän miehen kanssa naimisiin, että “naimisiinmeno kiintiöt” ovat täynnä ja me emme pääse naimisiin, kun homotkin menevät?
      Mutta niinhän se tietysti on. Nähtävästi avioliittoja voi olla universumissa kerrallaan voimassa vain tietty vakiomäärä. Kun nyt samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa saa mennä naimisiin, niin se tarkoittaa sitä, että heteropuolelta pitää vähentää, ettei kiintiö ylity. Siispä jos homot menevät naimisiin, niin sitten pitää saman määrän heteroita erota vastaavasti. Tässä siis nyt odotellaan että koska tulee valtiolta kirje, että "teidät on kiintiösyistä valittu erotettavaksi, avioeronne tulee voimaan 6 kk päästä".

      Lainaa

    44. Tulos: +99 (117 ääntä)
      Muumi (kopio): Miksi samat jotka kannattavat homojen oikeuksia haluavat muslimien massamaahanmuuttoa Suomeen? Eikös tuossa ole aikasen iso looginen ristiriita?
      Ensinnäkin, eivät suvakit "halua" muslimien maahanmuuttoa Suomeen. Eivät he ajattele "Kyllä Suomi olisi ihanampi paikka jos täällä vain olisi vielä enemmän muslimeja!" Suvakit eivät vain halua vastustaa tätä maahanmuuttoa nousemalla barrikaadeille ja uhoamalla "Suomi valkoihoisille suomalaisille! V*tun neekerit takaisin Afrikkaan!" Heidän mielestään muslimit ovat ihmisiä siinä missä suomalaisetkin ja heilläkin on ihmisoikeudet. Toiseksikin, muslimit ja homot eivät liity toisiinsa mitenkään muuten kuin että molemmat ovat ihmisiä siinä missä muutkin.

      Lainaa

    45. Tulos: +26 (32 ääntä)
      Jukka toiveesi toteutukoon, tosin sun pitää odottaa noin 5 miljardia vuotta että aurinko posahtaa ellei ihminen kerkiä eka.

      Lainaa

    46. Tulos: +101 (111 ääntä)
      En nyt äkkiseltään löytänyt tätä huvittavaa vertausta, enkä muista oliko alkuperäinen suomeksi vai englanniksi muttah ... Olin Mäkkärissä hakemassa itselleni kanahampurilaista, mikä on totta kai se ainoa, paras mahdollinen valinta. Mutta! Näin miehen joka tilasi juustopurilaisen! Miten hän saattoi tilata sellaisen, ei se ole mikään todellinen hampurilainen! Totta kai minulla oli oikeus ja velövollisuus suuttua tuollaisesta typerästä valinnasta, ei se voi mitenkään olla oikein! Perkele, pitäisi teloittaa tuollaiset ihmiset! Suurinpiirtein tältä kuulostaa heterot jotka väittävät homoseksuaalisuuden olevan jotenkin heidän avioliitostaan pois

      Lainaa

    47. St. Vitus Dance 7.3.2017 14:08
      Tulos: +49 (59 ääntä)
      Mortti: Tää on taas näitä juttuja ku jokanen vois vaan pitää huolen omista asioistaan ja antaa toisten tehä mitä parhaalta tuntuu.. Kun nyt vihdoin iso osa kansalaisista saa mennä naimisiin sen ihmisen kanssa jota rakastaa niin ei tämän perusoikeuden pitäisi kaivella kenenkään muun persettä millään tavalla…
      Harmi, että voin klikata yläpeukkua vain kerran. Muuten olisin klikannut 100 kertaa.

      Lainaa

    48. Tulos: +17 (23 ääntä)
      efvg: Jukka toiveesi toteutukoon, tosin sun pitää odottaa noin 5 miljardia vuotta että aurinko posahtaa ellei ihminen kerkiä eka.
      Ei välttämättä tarvitse odottaa niin pitkään, alle 26 valovuoden päässä räjähtävä supernova tuottaa tarpeeksi paljon energiaa tuhoamaan kaiken elämän koko maapallon pinnalta: https://en.wikipedia.org/wiki/Near-Earth_supernova

      Lainaa

    49. Tulos: -18 (48 ääntä)
      Muffinsssi: Eipä Millakaan paljon fiksumpi. Hyvä lähteä tollaseen ryhmään huutelemaan homoavioliitoista vain jotta saa tapella ja tuntea olonsa muka viisaammaksi
      Sama tuli täälläkin mieleen. Lapsellista provosointia. Pakollisena sivuhuomautuksena täytyy sanoa, että en vastusta homoja tai homoavioliittoja.

      Lainaa

    50. purppurakruunu 7.3.2017 14:47
      Tulos: +83 (91 ääntä)
      öhmi: En nyt äkkiseltään löytänyt tätä huvittavaa vertausta, enkä muista oliko alkuperäinen suomeksi vai englanniksi muttah … Olin Mäkkärissä hakemassa itselleni kanahampurilaista, mikä on totta kai se ainoa, paras mahdollinen valinta. Mutta! Näin miehen joka tilasi juustopurilaisen! Miten hän saattoi tilata sellaisen, ei se ole mikään todellinen hampurilainen! Totta kai minulla oli oikeus ja velövollisuus suuttua tuollaisesta typerästä valinnasta, ei se voi mitenkään olla oikein! Perkele, pitäisi teloittaa tuollaiset ihmiset! Suurinpiirtein tältä kuulostaa heterot jotka väittävät homoseksuaalisuuden olevan jotenkin heidän avioliitostaan pois
      Paitsi että ihmiset ihan oikeasti rageaa kasvisruokamainoksista. Me ihmiset ollaan helvetin hyviä aloittamaan riitaa joka ikisestä aiheesta...

      Lainaa

    51. Hairysteed 7.3.2017 15:04
      Tulos: +72 (78 ääntä)
      "en enää tollaisille idiooteille kirjoittele" No sehän ei välttämättä olekaan huono asia!

      Lainaa

    52. Hairysteed 7.3.2017 15:09
      Tulos: +73 (81 ääntä)
      "Miksi pelkäätte homoja?" "En minä pelkää, vaan minä vihaan niitä." "Miksi sitten vihaatte homoja?" "En minä niitä vihaa, vaan Jumala vihaa niitä!" "No miksi Jumala vihaa homoja?" "Ei Jumala homoja itseään vihaa, vaan hän vihaa homoutta."

      Lainaa

    53. Tulos: +70 (78 ääntä)
      Epsku: Mun päähän ei mahdu se miten tää asia pilaa heteroavioliitot :’D T:Lesbo
      No tuut tänne ja viet muiden työpaikat ja naiset!! Vai oliko se sittenkin jokin toinen ryhmä? Eiku.

      Lainaa

    54. Jalopuutoukka 7.3.2017 18:08
      Tulos: -53 (65 ääntä)
      Natas: Homothan on tunnetusti tän maailman pahe ja synti. Pahuus ihan sikiää niistä kun on yhdessä samaa sukupuolta olevan kanssa. En oo koskaan ymmärtänyt miksi jotkut muut ihmiset on niin halvatun kiinnostuneita toisten ihmisten seksielämästä tai avioliitosta. Mitähän mieltä ne on siitä, kun mennään rahasta naimisiin. Onko se sitten vai parempi, kuin naimisissa oleva homopari?
      Pahuus onkin sitten ainut, joka homoista sikiää. Kai tässä hinttareiden ja lepakoiden avio-oikeuden vastustamisessa on eniten kyse siitä, että saa kiusata ihmisiä. Itsekin olen homojen hommia vastaan ihan vaan kiusallani, kun ei se kuitenkaan meikäläiseen vaikuta mitenkään.

      Lainaa

    55. Tulos: +48 (60 ääntä)
      Jospa pidettäisiin tää mv-paska pois täältä. Kyseinen palsta ja siellä olevat ihmiset ei tarvitse minkäänlaista huomiota, hyvää tai huonoa ja varsinkaan ilmaista.

      Lainaa

    56. Y-sukupolven kasvatti 7.3.2017 21:28
      Tulos: -34 (78 ääntä)
      foo: Ensinnäkin, eivät suvakit “halua” muslimien maahanmuuttoa Suomeen. Eivät he ajattele “Kyllä Suomi olisi ihanampi paikka jos täällä vain olisi vielä enemmän muslimeja!” Suvakit eivät vain halua vastustaa tätä maahanmuuttoa nousemalla barrikaadeille ja uhoamalla “Suomi valkoihoisille suomalaisille! V*tun neekerit takaisin Afrikkaan!” Heidän mielestään muslimit ovat ihmisiä siinä missä suomalaisetkin ja heilläkin on ihmisoikeudet. Toiseksikin, muslimit ja homot eivät liity toisiinsa mitenkään muuten kuin että molemmat ovat ihmisiä siinä missä muutkin.
      Ne ****n muslimit vaa ei oo ihmisiä. Tai siis, pitää selventää; jos ei kunnioita ihmisarvoja, kuten naisten tasa-arvoa miehiin nähden tai esim oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan ilman pelkoa tulla tapetuksi, ei oo mun mielestä ihminen. Tai ainakaan oikeutettu samoihin ihmisoikeuksiin, kuin muut, jotka uskovat samoihin tasa-arvon lakeihin. Jos oma kulttuuri tai uskomus tmv. estää kunnioittamaan kuin omia suppeaa ideologiaa,ei se minusta kuulu tänne. Ja yybersuvakit; ymmärrän oman rasismukseni edeltävässä tekstissä. Mutta miksi minun pitää arvostaa arvoja, jotka mielestäni polkee toisten arvoja selkeästi? Jos vaan kaikki annettas kaikkien olla vaan, eikä kukaan toista vahingoittas, se ois unelma. Valitettavasti utopiaa...

      Lainaa

    57. Tulos: +12 (16 ääntä)
      Pitää aina myös muistaa, että homoavioliittolaki myös pilasi mahdollisuuden kuulla kansanedustajien puheenvuoroja aiheesta, kuten ”Noin viikon uutiset” kertoi viime viikolla (alkaa 10.42) http://areena.yle.fi/1-3795180

      Lainaa

    58. Tulos: +48 (66 ääntä)
      Y-sukupolven kasvatti: Ne ****n muslimit vaa ei oo ihmisiä. Tai siis, pitää selventää; jos ei kunnioita ihmisarvoja, kuten naisten tasa-arvoa miehiin nähden tai esim oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan ilman pelkoa tulla tapetuksi, ei oo mun mielestä ihminen. Tai ainakaan oikeutettu samoihin ihmisoikeuksiin, kuin muut, jotka uskovat samoihin tasa-arvon lakeihin. Jos oma kulttuuri tai uskomus tmv. estää kunnioittamaan kuin omia suppeaa ideologiaa,ei se minusta kuulu tänne. Ja yybersuvakit; ymmärrän oman rasismukseni edeltävässä tekstissä. Mutta miksi minun pitää arvostaa arvoja, jotka mielestäni polkee toisten arvoja selkeästi? Jos vaan kaikki annettas kaikkien olla vaan, eikä kukaan toista vahingoittas, se ois unelma. Valitettavasti utopiaa…
      Kansainväliseen ihmisoikeusjulistukseen kuuluu että kaikki ihmiset ovat tasavertaisia ja heillä on samat ihmisoikeudet. Kuka sinä olet määräämään keille kuuluu mitkäkin oikeudet? Tällaista samaa kulttuuriin ja etnisyyteen pohjautuvaa eriarvoistamista käytettiin 1930- ja 1940-luvun Saksassa. Ja kyllä minä tässä luulen, että kun ne pakolaiset lähtevät Syyriasta sisällissotaa pakoon, niin enemmän niillä on kiinnostuksen kohteena oma hengissä pysyminen kuin islamilaisen sharia-kulttuurin väkivaltainen tuominen Eurooppaan.

      Lainaa

    59. Tulos: +54 (66 ääntä)
      Y-sukupolven kasvatti: Ne ****n muslimit vaa ei oo ihmisiä. Tai siis, pitää selventää; jos ei kunnioita ihmisarvoja, kuten naisten tasa-arvoa miehiin nähden tai esim oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan ilman pelkoa tulla tapetuksi, ei oo mun mielestä ihminen. Tai ainakaan oikeutettu samoihin ihmisoikeuksiin, kuin muut, jotka uskovat samoihin tasa-arvon lakeihin. Jos oma kulttuuri tai uskomus tmv. estää kunnioittamaan kuin omia suppeaa ideologiaa,ei se minusta kuulu tänne. Ja yybersuvakit; ymmärrän oman rasismukseni edeltävässä tekstissä. Mutta miksi minun pitää arvostaa arvoja, jotka mielestäni polkee toisten arvoja selkeästi? Jos vaan kaikki annettas kaikkien olla vaan, eikä kukaan toista vahingoittas, se ois unelma. Valitettavasti utopiaa…
      Olisitko sinä valmis menemään sanomaan jollekin 5-vuotiaalle pikkupojalle tai -tytölle "Sinä et ole ihmisoikeuksien arvoinen, koska synnyit maahan jossa on vääränlainen kulttuuri"? Kuitenkin näihin sinun niin kategorisesti vihaamiisi muslimeihin kuuluu myös näitä lapsia, ja heidänkin henkensä ovat vaarassa Syyriassa, Irakissa ja muilla sota-alueilla.

      Lainaa

    60. Tulos: +40 (46 ääntä)
      What if I told you... ...that you still don't have to marry a gay guy? https://media.makeameme.org/created/what-if-i-eobkhc.jpg

      Lainaa

    61. Tulos: +10 (16 ääntä)
      Epsku: Mun päähän ei mahdu se miten tää asia pilaa heteroavioliitot :’D T:Lesbo
      No hei mmieki heti mietin että pitäiskö sittenin vaihtaa naiseen, et mites olis? Vink vink ;)) terv. ex-hetero /sarkasmi

      Lainaa

    62. Tulos: +30 (38 ääntä)
      Mites biseksuaalit? Puoliksi syntisiä?

      Lainaa

    63. Tulos: +35 (43 ääntä)
      Kukahan kertoisi Ullalle että vaikka homoliitot ovat nykyään laillisia, ei hänen itsensä tarvitse homostella lainkaan vaan saa jatkaa ihan normaalissa heteroliitossa niin kuin aina ennenkin?

      Lainaa

    64. Tulos: +55 (67 ääntä)
      Y-sukupolven kasvatti: Ne ****n muslimit vaa ei oo ihmisiä. Tai siis, pitää selventää; jos ei kunnioita ihmisarvoja, kuten naisten tasa-arvoa miehiin nähden tai esim oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan ilman pelkoa tulla tapetuksi, ei oo mun mielestä ihminen. Tai ainakaan oikeutettu samoihin ihmisoikeuksiin, kuin muut, jotka uskovat samoihin tasa-arvon lakeihin. Jos oma kulttuuri tai uskomus tmv. estää kunnioittamaan kuin omia suppeaa ideologiaa,ei se minusta kuulu tänne. Ja yybersuvakit; ymmärrän oman rasismukseni edeltävässä tekstissä. Mutta miksi minun pitää arvostaa arvoja, jotka mielestäni polkee toisten arvoja selkeästi? Jos vaan kaikki annettas kaikkien olla vaan, eikä kukaan toista vahingoittas, se ois unelma. Valitettavasti utopiaa…
      Montako muslimia mahdat tuntea? Itse tunnen monentakin muslimimaasta lähtenyttä jotka ovat tapamuslimeita -Ramadania vähäsen kunnioitetaan koska isovanhemmat muuten suuttuvat, Koraania luetaan koulussa, mutta muuten ollaan ihan kuten muutkin. Tuttavapiirini himomuslimein ei juo alkoholia ja muutenkin menee sääntöjen mukaan, ja vanhempansa järjestivät avioliitonkin, hänen pyynnöstään. On myöskin mukava työkaveri myös naispuolisille työkavereille (mukaanlukien minä), tulee bileisiin vaikka juokin kokista, ja käyttäytyy kohteliaasti sekä homo- että transkavereitani kohtaan. Ei ole tietääkseni ikinä sanonut ilkeästi kenestäkään, mikä on paljon enemmän kuin joistain perus"suomalaisista" voi sanoa. Mikset kutsu jotakuta vaikka illalliselle ja selvittele pohjautuvatko kauhukuvasi mihinkään? Jos lukisit pelkkiä uutisia kantasuomalaisista niin saisit samantapaisen käsityksen, että aina juodaan, tapellaan, ja ehkä tapetaan joku, mutta kun tunnet normaaleja suomalaisia niin tiedät ettei asia ole melkein koskaan niin. Sama toimii muihinkin.

      Lainaa

    65. Tulos: -21 (31 ääntä)
      Mortti: Tää on taas näitä juttuja ku jokanen vois vaan pitää huolen omista asioistaan ja antaa toisten tehä mitä parhaalta tuntuu.. Kun nyt vihdoin iso osa kansalaisista saa mennä naimisiin sen ihmisen kanssa jota rakastaa niin ei tämän perusoikeuden pitäisi kaivella kenenkään muun persettä millään tavalla…
      Mikä iso osa? Käsittämättömästä syystä valtion ylimmälle jakkaralle nostettu äänekäs marginaali

      Lainaa

    66. King Arthur 8.3.2017 18:59
      Tulos: +71 (81 ääntä)
      Suomalainen "lihaa syövä heteromies" ei välitä koskaan niin paljon naisten oikeuksista kuin silloin kun puhutaan muslimeista ja maahanmuutosta.

      Lainaa

    67. Tulos: +41 (47 ääntä)
      Y-sukupolven kasvatti: Ne ****n muslimit vaa ei oo ihmisiä. Tai siis, pitää selventää; jos ei kunnioita ihmisarvoja, kuten naisten tasa-arvoa miehiin nähden tai esim oikeutta ilmaista seksuaalisuuttaan ilman pelkoa tulla tapetuksi, ei oo mun mielestä ihminen. Tai ainakaan oikeutettu samoihin ihmisoikeuksiin, kuin muut, jotka uskovat samoihin tasa-arvon lakeihin. Jos oma kulttuuri tai uskomus tmv. estää kunnioittamaan kuin omia suppeaa ideologiaa,ei se minusta kuulu tänne. Ja yybersuvakit; ymmärrän oman rasismukseni edeltävässä tekstissä. Mutta miksi minun pitää arvostaa arvoja, jotka mielestäni polkee toisten arvoja selkeästi? Jos vaan kaikki annettas kaikkien olla vaan, eikä kukaan toista vahingoittas, se ois unelma. Valitettavasti utopiaa…
      Sannni sanoi tuntevansa muslimeita, ja niin tunnen minäkin. Tarkemminsanoen tunnen kaksi muslimia, jotka ovat keskenään naimisissa. Vuosien avioliiton jälkeen kävi ilmi, että vaimolla on ollut lukuisia rakastajia, sekä yksi avioliiton ulkopuolinen lapsi, josta mies ei ollut tiennyt yhtään mitään. Siitä kostoksi mies alkoi makoilla ympäri kyliä eri naisten kanssa. Ero on tulossa. Molemmille maistuu porsas, merenelävät ja alkoholi. Heillä on kotona verhot, joissa on ihmisen siluetteja. Kumpikaan ei rukoile edes kertaalleen päivän aikana. Nainen käyttää housuja eikä koskaan peitä hiuksiaan. Mies on ottamassa tatuointia. Tässä vain muutamia asioita, joita he tekevät, jotka minun käsittääkseni ovat (ainakin joidenkin islamin suuntausten mukaan) haram. Molemmat ovat muslimisyntyisiä maahanmuuttajia. Molemmat ovat ahkerasti työskenteleviä ihmisiä, jotka maksavat veronsa, opiskelevat innokkaasti suomea ja rakastavat Suomea. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että mitkään peräreiästä vedetyt murhalait, -tavat ja -kulttuurit eivät ole tervetulleita Suomeen, mutta noiden lakien, tapojen ja kulttuurien rantautumista ei voi estää muslimeita boikotoimalla.

      Lainaa

    68. Tulos: +25 (29 ääntä)
      Kala: Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että mitkään peräreiästä vedetyt murhalait, -tavat ja -kulttuurit eivät ole tervetulleita Suomeen, mutta noiden lakien, tapojen ja kulttuurien rantautumista ei voi estää muslimeita boikotoimalla.
      Enkä usko että läheskään kaikilla tänne tulevilla muslimeillakaan on tärkeimpänä kiinnostuksena tuoda islamilainen sharia-laki tänne vääräuskoisten maahan.

      Lainaa

    69. King Arthur 8.3.2017 23:35
      Tulos: +30 (36 ääntä)
      Kala: Sannni sanoi tuntevansa muslimeita, ja niin tunnen minäkin. Tarkemminsanoen tunnen kaksi muslimia, jotka ovat keskenään naimisissa. Vuosien avioliiton jälkeen kävi ilmi, että vaimolla on ollut lukuisia rakastajia, sekä yksi avioliiton ulkopuolinen lapsi, josta mies ei ollut tiennyt yhtään mitään. Siitä kostoksi mies alkoi makoilla ympäri kyliä eri naisten kanssa. Ero on tulossa. Molemmille maistuu porsas, merenelävät ja alkoholi. Heillä on kotona verhot, joissa on ihmisen siluetteja. Kumpikaan ei rukoile edes kertaalleen päivän aikana. Nainen käyttää housuja eikä koskaan peitä hiuksiaan. Mies on ottamassa tatuointia. Tässä vain muutamia asioita, joita he tekevät, jotka minun käsittääkseni ovat (ainakin joidenkin islamin suuntausten mukaan) haram. Molemmat ovat muslimisyntyisiä maahanmuuttajia. Molemmat ovat ahkerasti työskenteleviä ihmisiä, jotka maksavat veronsa, opiskelevat innokkaasti suomea ja rakastavat Suomea. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että mitkään peräreiästä vedetyt murhalait, -tavat ja -kulttuurit eivät ole tervetulleita Suomeen, mutta noiden lakien, tapojen ja kulttuurien rantautumista ei voi estää muslimeita boikotoimalla.
      Noniin, nyt tuli ihan asiaa. Ei kuulu millään tavalla kaikille muslimeille olla jotain Koraanilla päähän hakkaavia Sharia-lain kannattajia. Ja tämä ei ole minkään "punavihreän" (öhöhö) kommentti. Kiitos MV-lehden lukijat kun paljastatte miten mustavalkoinen kuva teillä on sekä politiikasta että yhteisöistä.

      Lainaa

    70. Tulos: +11 (21 ääntä)
      Kala: Mitenkäs sitten ne sellaiset kummajaiset, kuin aseksuaalit? Mitäs mieltä on kansa näistä? --- (Vitsi päättyy tähän. Terveisin seksuaalivähemmistön edustaja. Kiinnostaisi kyllä oikeasti tietää, mitä erilaiset homovastaiset ihmiset ovat mieltä muista seksuaalivähemmistöistä kuin homoista, ja miksi.)
      Älä huoli, kaikki seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön kuuluvat (sekä normista poikkeavaa heteroseksiä harrastavat) on sairaita jonkun mielestä. Ahdasmieliset heteroseksuaalit ylenkatsoo homoja, ylenkatsomisesta häiriintyneet homot puolestaan muita, kuten transsukupuolisia ja aseksuaaleja. Jotakin vikaa pitää olla mielessä, ellei halua harrastaa tavallista vaniljaseksiä binäärisen sukupuolijaon mukaan luokitelun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa (lisäksi sen edustajan pitää vielä suurin piirtein näyttääkin "tyypilliseltä" sukupuolensa edustajalta). Toisin sanoen: aseksuaaleilla on päässä vikaa, koska eivät tahdo sitä maailman luonnollisinta asiaa seksiä, trans- ja intersukupuolisilla on päässä vikaa, koska eivät hyväksy yhteiskunnan sukupuolinormeja ja erilaisesta seksistä nauttivilla on päässä vikaa, koska eivät tyydy tavalliseen, lisääntymiseen tähtäävään seksiin.

      Lainaa

    71. Tulos: +11 (21 ääntä)
      Minulla on pylly, olen siis nainen. :D

      Lainaa

    72. Luonnonvalinnan suosimat 11.3.2017 12:12
      Tulos: +26 (32 ääntä)
      Jep: Kun aina jaksetaan jauhaa siitä, että homous on luonnollista ja esiintyy myös eläimillä niin miten niille läimille käykään luonnossa? Mun puolesta jokainen saa olla homo tai hetero, mutta nämä vertaukset tuntuvat “hieman” kummallisilta. Tuskin kaikki luonnossa on kuitenkaan hyvää vai mitä mieltä olette esim. rukoilijasirkkojen lisääntymisestä?
      Eläinten tutkijoiden mukaan eläinten (ja myös ihmisten) homous on yksi evoluution ratkaisu poikasten selviytymiseen. Esimerkiksi orvoksi jäänyt poikanen saa paremmat mahdollisuudet jos sen elinpiirissä on samaa sukupuolta oleva pari, koska näillä ei ole omia poikasia hoidettavana ja ne voivat adoptoida orvon. Evoluutio on siis luonut homot "varavanhemmiksi", jotka voivat tarvittaessa huolehtia muiden poikasista ja lisätä poikasen selviytymismahdollisuuksia. Homous on osalla lajeista synnynnäistä, esim ihmisen aivoissa muovautuvat jo sikiövaiheessa ne rakenteet, jotka määrittävät seksuaalisen suuntautumisen. Lähteenä tietokirjailijan ja evoluutiobiologin Helena Telkänrannan kirja Eläin ja ihminen (2016), sivut 92-93.

      Lainaa

    73. vitum_ituhipit!1 12.3.2017 16:41
      Tulos: +5 (13 ääntä)
      "Näin asiat koen", mitäpä siihen lisättävää.

      Lainaa

    74. Joakim Schenker 12.3.2017 22:02
      Tulos: -23 (31 ääntä)
      Aivan sama mitä tekevät yhdessä, mutta lapset saisivat pysyä heteroiden juttuna. Onneksi kirkko sentään piti linjansa.

      Lainaa

    75. Tulos: +24 (30 ääntä)
      Joakim Schenker: Aivan sama mitä tekevät yhdessä, mutta lapset saisivat pysyä heteroiden juttuna. Onneksi kirkko sentään piti linjansa.
      Mut kun heterot tekee koko ajan lisää homoja.. -_-

      Lainaa

    76. Joakim Schenker 12.3.2017 23:02
      Tulos: -25 (33 ääntä)
      Chibi: Mut kun heterot tekee koko ajan lisää homoja.. -_-
      Sanoisin että nykyajan mädättävä ympäristö niitä tekee, siis synnynnäisten vääräviettisten lisäksi.

      Lainaa

    77. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Joakim Schenker: Sanoisin että nykyajan mädättävä ympäristö niitä tekee, siis synnynnäisten vääräviettisten lisäksi.
      Kyl ne heterot niitä enemmän tuottaa ;)

      Lainaa

    78. Tulos: +23 (29 ääntä)
      Joakim Schenker: Aivan sama mitä tekevät yhdessä, mutta lapset saisivat pysyä heteroiden juttuna. Onneksi kirkko sentään piti linjansa.
      Mitäs jos sovittais, että pidetään lapset niiden juttuna, joiden ei ole pakko sotkea seksiä ja lapsia samaan lauseeseen? Vanhempien seksielämä ja lapsenkasvatus eivät ainakaan meidän (hetero)perheessämme liity mitenkään yhteen. Eivät muuten liittyneet silloinkaan, kun elin (lesbo)suhteessa, johon kuului lapsi. Monen Aito Avioliitto- kaverin kirjoittelun perusteella vanhempien seksielämän maustaminen lapsilla tuntuu olevan pelottavan yleistä. Vähän kuin katolisessa kirkossa ja muutamassa kotimaan tiukahkossa uskonlahkossa.

      Lainaa

    79. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Joakim Schenker: Aivan sama mitä tekevät yhdessä, mutta lapset saisivat pysyä heteroiden juttuna. Onneksi kirkko sentään piti linjansa.
      Will someone PLEASE think of the children?

      Lainaa

    80. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Muffinsssi: Eipä Millakaan paljon fiksumpi. Hyvä lähteä tollaseen ryhmään huutelemaan homoavioliitoista vain jotta saa tapella ja tuntea olonsa muka viisaammaksi
      Niin, näinhän se taas on. Kaikki jotka jollain tavalla mainitsevat LBGT+ asioista julkisesti haluavat vain tapella. Vai..? T. Saatanan kyllästyny panseksuaali

      Lainaa

    81. Tulos: -12 (16 ääntä)
      Milla just ounattiin

      Lainaa

    82. Tulos: +5 (9 ääntä)
      mentoli: Ullalla ei taida olla ihan kaikki vintissä kunnossa.
      Ei oo kaikki lepakot (;)) tapulissa.

      Lainaa

    83. Bensansniffaaja 13.11.2017 18:20
      Tulos: +2 (6 ääntä)
      Homoilu on miesten hommaa.

      Lainaa

    84. Köyhä-Jykä 1.11.2021 16:58
      Tulos: 0 (6 ääntä)
      Jep: Kun aina jaksetaan jauhaa siitä, että homous on luonnollista ja esiintyy myös eläimillä niin miten niille läimille käykään luonnossa? Mun puolesta jokainen saa olla homo tai hetero, mutta nämä vertaukset tuntuvat "hieman" kummallisilta. Tuskin kaikki luonnossa on kuitenkaan hyvää vai mitä mieltä olette esim. rukoilijasirkkojen lisääntymisestä?
      Sinäkö sen "hyvän" määrittelet? Ja... tai no antaa olla, oot niin yössä ettei jaksa edes alkaa.

      Lainaa

    85. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Hyvä Jukka! 🔥

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: avioliitto, tasa-arvo, laki, homot, lesbot, sairaala, puoliso