Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Sekalaisia, osa 279

Axl Smith ja Lahden MM-kisat.
Sekalaisia, osa 279

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 51 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -47 (105 ääntä)
      No-no-NOIN!

      Lainaa

    2. Tulos: -202 (288 ääntä)
      Kaikki huorulit tienamaan rahaa axel kallelan videoilla.

      Lainaa

    3. Tulos: +743 (769 ääntä)
      Joo. Ois mustakin tosi kiva tietää että jollain vanhalla hoidolla on musta hallussa seksivideoita, joiden kuvaamiseen en ollut suostunut :d

      Lainaa

    4. Tulos: +1092 (1122 ääntä)
      Lukiessani Axliin liittyviä uutisia, ja niiden kommentteja FB:ssä ym. oon menettäny uskoni ihmisiin. En pysty käsittään tätä "sitä saivat mitä tilasivat"-mentaliteettia. Varsinki nämä naisten ilkeät kommentit ihmetyttää.

      Lainaa

    5. Tulos: +461 (475 ääntä)
      Ja puhun siis nyt uhreista, en Axlista.

      Lainaa

    6. Tulos: -53 (177 ääntä)
      Kusivittulutka

      Lainaa

    7. Tulos: -121 (255 ääntä)
      Kyllähän se lupa pitäisi muistaa kysyä ja pitää materiaali sovitusti itsellä. Ihme amatööri pilaa niiden maineen jotka haluaa vaan matkamuistoja.

      Lainaa

    8. Tattisieni 7.3.2017 4:26
      Tulos: +803 (823 ääntä)
      Yeah. Koska sehän menee niin, että jos sattuu olemaan julkisuudenhenkilö, niin hän voi tehä mitä vain ja kenelle vain. Myöskään tekijälle ei pitäisi tulla mitään seuraamuksia, koska uhrien pitää olla vaan onnellisia, koska pääsivät sänkyyn julkkiksen kanssa. Ärsyttää tuollanen uhrien syyllistäminen. Eri asia olisi, jos Axl olisi etukäteen kysynyt, että voiko kuvata omaan käyttöön session ja uhri olisi suostunut ja myöhemmin valehtelisi, että häntä salakuvattiin. Se olisi ollut kusipäinen tapa saada rahaa ja julkisuutta.. Argh pää hajoaa! Jos tässä tekijä ei olisi ollut julkisuuden henkilö, vaan naapurin Pena ja näyttäisi kaikille kavereilleen salakuvattuja videoitaan, niin mitä nämä ihmiset kommentoisivat? Vieläkö uhrit olisivat julkisuuden haluisia rahanahneita kusivittulutkia?

      Lainaa

    9. Tulos: -201 (279 ääntä)
      Siitä olen samaa mieltä, että itse kuvaaminen ei ole NIIN paha kuin se, että se näytti ja jakoi videoita. Yäk.

      Lainaa

    10. Tulos: +389 (407 ääntä)
      Väsynyt: Siitä olen samaa mieltä, että itse kuvaaminen ei ole NIIN paha kuin se, että se näytti ja jakoi videoita. Yäk.
      Kyllä se salaa kuvaaminen on vaan NIIN paha...

      Lainaa

    11. Muumi (kopio) 7.3.2017 6:50
      Tulos: -350 (378 ääntä)
      Nuo naiset taisivat haluta kuvaamista. Miksi muuten olisivat edes antaneet?

      Lainaa

    12. Tulos: +471 (489 ääntä)
      Jostain syystä komean nuoren miehen rikokset ovat monen naisen mielestä ok. Tai ainakin aina löytyy se äänekäs ryhmä naisia jotka lähtevät sitä tekoa puollustelemaan. Kun aikanaan BB-Mika kosketteli sammunutta kilpakumppania ohjelmassa ja sai seksuaalisesta hyväksikäytöstä vielä tuomionkin , niin moni nainen piti sitäkin sen sammuneen syynä. Rikoksena se oli vielä A. Smithin tekosia vakavampi, mutta maallikolle luonteeltaan samankaltainen.

      Lainaa

    13. Arthur Brown 7.3.2017 7:06
      Tulos: +128 (192 ääntä)
      Mari: Lukiessani Axliin liittyviä uutisia, ja niiden kommentteja FB:ssä ym. oon menettäny uskoni ihmisiin. En pysty käsittään tätä “sitä saivat mitä tilasivat”-mentaliteettia. Varsinki nämä naisten ilkeät kommentit ihmetyttää.
      Näinpä. Ruotsissa Axl olisi suht varmasti saanut raiskaustuomion ja puolustajia ei olisi löytynyt. Kaik' lähtee kasvatuksesta ja mediasta: IS ja muut paskalehdet ovat täynnä vähäpukeisia naisia, joten tietynlainen naisten halpuus on Suomessa kovassa arvossa.

      Lainaa

    14. Tulos: +384 (392 ääntä)
      Nuo kaksi ekaa kommenttia ovat jotain uskomattoman ja itkettävän väliltä. Ja vielä naisten kirjoittamia. Minkäänlaisesta sukupuolten välisestä tasa-arvosta on turha haaveillakaan, jos naisten asenne Akseli Sepän temppuun on tuollainen. Huoh.

      Lainaa

    15. Nimet oli salassapidettäviä 7.3.2017 7:34
      Tulos: +372 (394 ääntä)
      ...paitsi että nämä uhrit eivät ole halunneet julkisuuteen, heidän nimensä paljastui tuomiopäätelmästä kun joku käräjäoikeudessa unohti peittää salattaviksi määrätyn osan eli nimet. Naiset on aika kusipäitä toisilleen. Maria ja Sofia muuten tilaavat takuulla seiskan ja hymyn kotiinsa. "Viikon kohokohta, pääsee lukemaan ikäviä juoruja muista ihmisistä."

      Lainaa

    16. Tulos: +352 (360 ääntä)
      Tässä taas tiivistyy nätisti tämä surullisen kuuluisa uhrien syyllistämisen kulttuuri. Mulle ei vaan meinaa aueta, mikä saa ihmisen ajattelemaan saatika sitten julkisesti sanomaan noin.

      Lainaa

    17. Tulos: +69 (79 ääntä)
      Tattisieni: Yeah. Koska sehän menee niin, että jos sattuu olemaan julkisuudenhenkilö, niin hän voi tehä mitä vain ja kenelle vain. Myöskään tekijälle ei pitäisi tulla mitään seuraamuksia, koska uhrien pitää olla vaan onnellisia, koska pääsivät sänkyyn julkkiksen kanssa. Ärsyttää tuollanen uhrien syyllistäminen. Eri asia olisi, jos Axl olisi etukäteen kysynyt, että voiko kuvata omaan käyttöön session ja uhri olisi suostunut ja myöhemmin valehtelisi, että häntä salakuvattiin. Se olisi ollut kusipäinen tapa saada rahaa ja julkisuutta.. Argh pää hajoaa! Jos tässä tekijä ei olisi ollut julkisuuden henkilö, vaan naapurin Pena ja näyttäisi kaikille kavereilleen salakuvattuja videoitaan, niin mitä nämä ihmiset kommentoisivat? Vieläkö uhrit olisivat julkisuuden haluisia rahanahneita kusivittulutkia?
      Vahingossa negapeukku. Oikeesti oon täysin samaa mieltä.

      Lainaa

    18. Ponne Jarkka 7.3.2017 9:24
      Tulos: -289 (307 ääntä)
      Nimet oli salassapidettäviä: …paitsi että nämä uhrit eivät ole halunneet julkisuuteen, heidän nimensä paljastui tuomiopäätelmästä kun joku käräjäoikeudessa unohti peittää salattaviksi määrätyn osan eli nimet. Naiset on aika kusipäitä toisilleen. Maria ja Sofia muuten tilaavat takuulla seiskan ja hymyn kotiinsa. “Viikon kohokohta, pääsee lukemaan ikäviä juoruja muista ihmisistä.”
      No olisko pitänyt sitten jättää se muistikortti pöllimättä? Rahastuksen makua tässä munkin mielestä. Noi on sellaisia akkoja joita ei paljoa heiluta esiintyykö ne jonkun kotivideossa. Mutta rahaa siitä on tietysti saatava.

      Lainaa

    19. Tulos: +26 (32 ääntä)
      En nyt tiedä että oliko tuota Aleksin juttua niin tarpeen sensuroida ja sitäpaitsi tilapäivityksestä näyttäisi puuttuvan tekstiä :) http://m.iltalehti.fi/lahden-mm-kisat-2017/201703042200080667_lm.shtml

      Lainaa

    20. Tulos: -56 (118 ääntä)
      Kyllä naisten kanssa 30 metriä voi oikeasti olla helvetin pitkä ja raskas lenkki.

      Lainaa

    21. Tulos: +56 (102 ääntä)
      Mari: Lukiessani Axliin liittyviä uutisia, ja niiden kommentteja FB:ssä ym. oon menettäny uskoni ihmisiin. En pysty käsittään tätä “sitä saivat mitä tilasivat”-mentaliteettia. Varsinki nämä naisten ilkeät kommentit ihmetyttää.
      Koska me naiset ollaan vaaan ilkeitä ja kateellisia. Miesten väkivallataa kauhistellaa, mutta tässä tämä on tämä naisten väkivalta. Henkinen. Joka on ihan saatanan raastava. Muistattehan ala-asteelta jo tän asetelman? Hei jos kerrot mulle sun salaisuuden niin ollaan parhaita kavereita! Sit kun siihen uskot niin ensviikolla sillä on uusi bestis, kertoo kaiken susta ja sit sut parhaassa tapauksessa eristetään. Niistä kasvaa juuri tällaisia ihmisiä. Näissä törkeissä kirjoituksissa välillä vaan toivon, että karma vielä kostaa.

      Lainaa

    22. Tulos: +263 (271 ääntä)
      Ponne Jarkka: No olisko pitänyt sitten jättää se muistikortti pöllimättä? Rahastuksen makua tässä munkin mielestä. Noi on sellaisia akkoja joita ei paljoa heiluta esiintyykö ne jonkun kotivideossa. Mutta rahaa siitä on tietysti saatava.
      No nyt löyty oikein älynjättiläinen. Siis uhrin olisi pitänyt jättää todistusaineisto hankkimatta ja viemättä poliisille ja antaa Axlin jatkaa kuvaamista? Usko pois, että Suomen oikeusjärjestelmässä uhri ei pysty "rahastamaan". Ja eiköhän "noi akat" (ilmeisesti tunnet kaikki vajaat kolmekymmentä) ole ihan yhtä oikeutettuja yksityisyyteen kuin muutkin. Ehkä sinua ei haittaisi, että joku exä näyttelisi kavereilleen sinusta ilman lupaa kuvattua seksivideota, mutta muita ihmisiä saattaa katsos haitata. Useat kuitenkin haluavat pitää sänkypuuhansa yksityisinä, mutta sinun logiikallasi ei varmaan pidä harrastaa seksiä, jos ei kestä, että vähän kuvataan salaa ja naureskellaan kuville kavereiden kanssa. Voi helvetti sentään, mitä empatia- ja ymmärryskyvyn puutetta.

      Lainaa

    23. Tulos: -213 (227 ääntä)
      Itsellänihän on paljon kuvamateriaalia existä. Ilman lupaa niitä ei ole kuvattu, mutta eron jälkeen ilman lupaa niitä kavereille näytetään.

      Lainaa

    24. Tulos: +74 (80 ääntä)
      Julkkiksen? Noh..turha julkkis korkeintaan, toivottavasti se mitätönkin ura oli sitten siinä.

      Lainaa

    25. Tulos: +48 (54 ääntä)
      Nimet oli salassapidettäviä: …paitsi että nämä uhrit eivät ole halunneet julkisuuteen, heidän nimensä paljastui tuomiopäätelmästä kun joku käräjäoikeudessa unohti peittää salattaviksi määrätyn osan eli nimet. Naiset on aika kusipäitä toisilleen. Maria ja Sofia muuten tilaavat takuulla seiskan ja hymyn kotiinsa. “Viikon kohokohta, pääsee lukemaan ikäviä juoruja muista ihmisistä.”
      Maisa Torppa tuli kyllä asian kanssa julkisuuteen ihan omasta halustaan..muut eri asia.

      Lainaa

    26. Tulos: -25 (67 ääntä)
      Niin, nainen on naiselle susi, tai ainakin junttinaiselle. Se että nämä uhrit ovat "päässeet" julkkiksen petiin, tarkoittaa Marin ja Sofian mielestä sitä että jokainen heistä on paremman näköinen kuin Marin ja Sofian sukujen naiset yhteensä, mikä tekee näistä uhreista automaattisesti vihollisia. On ihan fakta ja yleisessä tiedossa että ainoastaan helvetin rumat ja kenellekkään kelpaamattomat örkit kokee irtoseksiä tai ylipäänsä seksiä harrastavat naiset uhkana enkä sen tähden itse ainakaan kehtaisi tuollaista julkaista ja näin julistaa olevani epävarma ressukka joka on kateellinen salakatselun uhreille.

      Lainaa

    27. Tulos: +191 (191 ääntä)
      PekkaKana: Itsellänihän on paljon kuvamateriaalia existä. Ilman lupaa niitä ei ole kuvattu, mutta eron jälkeen ilman lupaa niitä kavereille näytetään.
      Ymmärrettävää, että se ero kanssasi on tullut.

      Lainaa

    28. Tulos: +135 (143 ääntä)
      Ponne Jarkka: No olisko pitänyt sitten jättää se muistikortti pöllimättä? Rahastuksen makua tässä munkin mielestä. Noi on sellaisia akkoja joita ei paljoa heiluta esiintyykö ne jonkun kotivideossa. Mutta rahaa siitä on tietysti saatava.
      Jos antaa suostumuksen johonkin niin ei se tarkoita että on myös suostunut johonkin ihan muuhun. Sama kuin väittäisi että ravintolan keittiöön saa murtautua ja syödä kaiken kaverien kanssa, koska ravintolahan on jo suostunut tarjoilemaan ruokaa. Naisten negatiivisen reaktion jotenkin vielä tajuan: ajattelemalla että tytöt olivat hölmöjä ja ansaitsivat sen, voi puolustautua sitä, jokseenkin pelottavaa, ajatusta vastaan että näin voisi käydä kenelle tahansa, myös minulle. Toki tämä Axl-olio näyttääkin niin limaiselta kuin on, mutta kaikista limanuljaskoista se ei näy päälle. Mutta miehet? Jos väitätte tällaista normaaliksi niin normalisoitte maailmaa jossa kukaan nainen ei suostu mihinkään ennenkuin saa tutkituttaa asuntonne jollain tietoturvaekspertillä. Olisiko se sitten kivaa?

      Lainaa

    29. Saku Nauriskäki 7.3.2017 12:19
      Tulos: -21 (69 ääntä)
      Höhö: Koska me naiset ollaan vaaan ilkeitä ja kateellisia. Miesten väkivallataa kauhistellaa, mutta tässä tämä on tämä naisten väkivalta. Henkinen. Joka on ihan saatanan raastava. Muistattehan ala-asteelta jo tän asetelman? Hei jos kerrot mulle sun salaisuuden niin ollaan parhaita kavereita! Sit kun siihen uskot niin ensviikolla sillä on uusi bestis, kertoo kaiken susta ja sit sut parhaassa tapauksessa eristetään. Niistä kasvaa juuri tällaisia ihmisiä.
      Juu ihan täysin on naisten vika. Onneksi kukaan mies ei ole koskaan universumin historiassa kertonut mitään salaisuuksia eteenpäin. Ja jos henkinen ja fyysinen väkivalta on sun mielestä täysin rinnastettavissa toisiinsa, niin on siis yhtä paha että joku kertoi joskus viitosluokalla jollekin toiselle keneen olit sillä viikolla ihastunut (mitä kukaan täysjärkinen ei enää aikuisena edes muista, saati ole siitä katkera) kuin että joku vetää sua lättyyn. Vankilaan molemmat ja heti!

      Lainaa

    30. Tulos: -17 (31 ääntä)
      p0: En nyt tiedä että oliko tuota Aleksin juttua niin tarpeen sensuroida ja sitäpaitsi tilapäivityksestä näyttäisi puuttuvan tekstiä http://m.iltalehti.fi/lahden-mm-kisat-2017/201703042200080667_lm.shtml
      Kun Aleksi Toivosen kotiin murtaudutaan keskellä yötä, tyttöystävä hoitaa homman ja kutsuu poliisit mutta kun Makwan Amikrahin veljen kaverin kissan energiahoitajan serkun poika on yksin kotona kun sinne murtaudutaan, päättää Maku ottaa ohjat omiin käsiin ja poliisien soittamisen sijaan menee itse asunnolle pistämään murtovarkaat kanveesiin

      Lainaa

    31. Tulos: -13 (35 ääntä)
      Kek: Joo. Ois mustakin tosi kiva tietää että jollain vanhalla hoidolla on musta hallussa seksivideoita, joiden kuvaamiseen en ollut suostunut :d
      Tuskin olisi. Tieto lisää tuskaa.

      Lainaa

    32. Tulos: -34 (76 ääntä)
      Arthur Brown: Näinpä. Ruotsissa Axl olisi suht varmasti saanut raiskaustuomion ja puolustajia ei olisi löytynyt. Kaik’ lähtee kasvatuksesta ja mediasta: IS ja muut paskalehdet ovat täynnä vähäpukeisia naisia, joten tietynlainen naisten halpuus on Suomessa kovassa arvossa.
      Raiskaustuomio suostumuksellisesta seksistä, mitä helvettiä?

      Lainaa

    33. Tulos: -31 (77 ääntä)
      Sanomattakin selvää, että Axl tehnyt täysin moraalittomasti ja lain vastaisesti kuvatessaan ilman lupaa aktejansa, ja vielä pisteenä i:n päälle näytellyt materiaaleja kavereillensa. Mutta hämmästyttää kyllä keskustelupalstojen hurskastelun määrä kuvaamisen sairaudesta, itsensä kuvaaminen ja ns. Kotipornon teko kun on yksi yleisimpiä fantasioita. Salaakuvaaminen tietysti kaikinpuolin tuomittavaa. Monet silti asiast fantasioi ja molempien suostumuksella ei asiassa ole mitään sairasta.

      Lainaa

    34. Tulos: +114 (116 ääntä)
      Jos Axl olisi lihava keski-ikäinen kaljaa juova perussuomalainen, kaikki pitäisivät tätä salakuvaamista iljettävänä ja tuomittavana. En ymmärrä muutenkaan tätä mediassa käytävää keskustelua aiheesta. Kuvaaminen ja materiaalin levittäminen on rikos ja sillä siisti, silloin on yks lysti onko tekijä presidentti, julkkis vai tavallinen tallaaja tai olisiko joku uhri ilmoittanut asiasta vain rahantoivossa.

      Lainaa

    35. Tulos: +88 (92 ääntä)
      "Noitten ämmien pitäis olla vaan ilosia että julkkis käytti hyväkseen." ... Selevä...

      Lainaa

    36. Tulos: +109 (111 ääntä)
      PekkaKana: Itsellänihän on paljon kuvamateriaalia existä. Ilman lupaa niitä ei ole kuvattu, mutta eron jälkeen ilman lupaa niitä kavereille näytetään.
      Ei mielikuvituskavereita voi kuvata.

      Lainaa

    37. Tulos: +43 (45 ääntä)
      Keijo: Jostain syystä komean nuoren miehen rikokset ovat monen naisen mielestä ok. Tai ainakin aina löytyy se äänekäs ryhmä naisia jotka lähtevät sitä tekoa puollustelemaan. Kun aikanaan BB-Mika kosketteli sammunutta kilpakumppania ohjelmassa ja sai seksuaalisesta hyväksikäytöstä vielä tuomionkin , niin moni nainen piti sitäkin sen sammuneen syynä. Rikoksena se oli vielä A. Smithin tekosia vakavampi, mutta maallikolle luonteeltaan samankaltainen.
      Eiköhän nuo axlin tekoa puolustelevat ole kuitenkin vähemmistössä. Eikä taida kovin äänekäskään ryhmä olla, kun tekoa puolusteleviin törmäsin vasta Feissarimokissa.

      Lainaa

    38. Arthur Brown 7.3.2017 18:52
      Tulos: +41 (53 ääntä)
      as: Raiskaustuomio suostumuksellisesta seksistä, mitä helvettiä?
      Veikkaan että kovin moni EI suostunut kuvattavaksi. Todennäköisesti olisi tipahtanut raiskaustuomio Ruotsissa, kun harrasttettiin seksiä josta ei oltu "sovittu". Vertaa esim. Julian Assangeen kohdistuviin syytöksiin.

      Lainaa

    39. Tulos: -35 (49 ääntä)
      PIN: Vahingossa negapeukku. Oikeesti oon täysin samaa mieltä.
      Sieltä vaan vaihtamaan tykkäystä. Jos oainat punaista, voit vaihtaa sen vihreäksi painamalla vihreää peukkua. Nöin helppoa se on ;) Ja joo, tietenkin on naisten oma vika joo. Muuttuiskohan ääbi kellossa jos olisivat itse joutuneet naapurin Esan kuvattavaksi? :D

      Lainaa

    40. Tulos: -13 (55 ääntä)
      Arthur Brown: Veikkaan että kovin moni EI suostunut kuvattavaksi. Todennäköisesti olisi tipahtanut raiskaustuomio Ruotsissa, kun harrasttettiin seksiä josta ei oltu “sovittu”. Vertaa esim. Julian Assangeen kohdistuviin syytöksiin.
      Kuvaamiseen ei ole suostuttu, mutta seksiin kyllä eli seksistä oli "sovittu". Kaksi eri asiaa, tällöin syytteen ja tuomion tulee koskea kuvaamista, ei seksiä. Ei se, että joku kuvaa sinua samalla kun panee, tee asiasta raiskausta millään mittarilla. Huolestuttavaa mikäli Ruotsin oikeuslaitoksessa ei osata erottaa näitä kahta asiaa toisistaan. Vai meneekö tämä johonkin "henkisen raiskauksen" kategoriaan?

      Lainaa

    41. Tulos: +69 (77 ääntä)
      Iini: No nyt löyty oikein älynjättiläinen. Siis uhrin olisi pitänyt jättää todistusaineisto hankkimatta ja viemättä poliisille ja antaa Axlin jatkaa kuvaamista? Usko pois, että Suomen oikeusjärjestelmässä uhri ei pysty “rahastamaan”. Ja eiköhän “noi akat” (ilmeisesti tunnet kaikki vajaat kolmekymmentä) ole ihan yhtä oikeutettuja yksityisyyteen kuin muutkin. Ehkä sinua ei haittaisi, että joku exä näyttelisi kavereilleen sinusta ilman lupaa kuvattua seksivideota, mutta muita ihmisiä saattaa katsos haitata. Useat kuitenkin haluavat pitää sänkypuuhansa yksityisinä, mutta sinun logiikallasi ei varmaan pidä harrastaa seksiä, jos ei kestä, että vähän kuvataan salaa ja naureskellaan kuville kavereiden kanssa. Voi helvetti sentään, mitä empatia- ja ymmärryskyvyn puutetta.
      Eikä pelkästään "näyttänyt" videoita, vaan käsittääkseni lähetti WhatsApin ryhmässä. Jolloin videot ovat päätyneet jokaisen ryhmässä olevan kännykän muistiin. Voi vain kuvitella mitä kaikkia edelleenleviämisen mahdollisuuksia niiden useiden ihmisten kännyköistä on. Ei taida tuntua kovin hyvältä, kun joutuu pelkäämään että päätyy ennen pitkää jonnekin pornosaitille videolla, jolla ei edes kuvaushetkellä tietänyt esiintyvänsä.

      Lainaa

    42. Arthur Brown 8.3.2017 10:08
      Tulos: +29 (45 ääntä)
      as: Kuvaamiseen ei ole suostuttu, mutta seksiin kyllä eli seksistä oli “sovittu”.
      Seksistä oli toki sovittu, mutta seksityylistä ei. Asiaa voi miettiä vaikka siltä kantilta, että jos nainen olisi saanut tietää seksin aikana että häntä salakuvataan, niin olisiko hän sanonut "EI". Useampi Axlin naisista olisi kieltäytynyt seksin harrastamisesta JOS olisi tiennyt koko totuuden, eli kyseessä on äärimmäisen selvästi raiskaus.

      Lainaa

    43. Tulos: +22 (36 ääntä)
      Blut: Sieltä vaan vaihtamaan tykkäystä. Jos oainat punaista, voit vaihtaa sen vihreäksi painamalla vihreää peukkua. Nöin helppoa se on ;)
      Eipä näyttänyt toimivan kun kokeilin juuri tähän sinun kommenttiisi.

      Lainaa

    44. muodikas goy 8.3.2017 11:56
      Tulos: -51 (57 ääntä)
      Kylläpä ihmiset on triggeröityneitä. Mä oon luuullu et tää on huumorisivusto, mut kun keskustelua lukee nii tää onkin loukkaantumissivusto.

      Lainaa

    45. Tulos: -49 (63 ääntä)
      "Mies tallensi seksiaktejaan, partnerilta lupaa kysymättä. Näytti yhdestä videosta leikatun klipin whatsappissa kavereilleen." Tässä tämä AIVAN ÄLYTÖN kohu kokonaisuudessaan tiivistettynä kahteen lauseeseen. Tää koko "kohu" on nyt saanut ihan käsittämättömät mittasuhteet jo median ansiosta, tottakai kun kyseessä on julkkis. Jos tämän olisi tehnyt perus Joonas, olisi asia jo unohtunut yhden lehtiotsikon jälkeen, mutta nyt halutaan jopa Kasmirin "ura" vadille, kun ei mennyt heti juttelemaan poliisille saatuaan ryhmäkeskustelussa lyhyen panoklipin.... Kaikista typerintä on tää spekulaatio "no mut miettikää jos päätyykin pornosivulle jo loppuelämä pilalla"... Käykääpä joskus pornosivuilla, niitä on lähinnä lopputtomasti, joissa jokaisessa on kymmeniätuhansia videoita. 2005 koitettiin tehdä tutkimusta paljonko internetistä on pornoa, lopputulos arvioitiin johonkin 37-80% pintaan. Sieltä jos jonkun tuleva työntantaja onnistuu vielä löytämään uuden työnhakijansa, on kyseessä pienimuotoinen ihme. Eikä Akseli edes jakanut videoitaan pornosaitille. Ps. muistakaapa olla masturboimatta läppärin webbikameran edessä, niitä voi tarkkailla joku aivan vitusti axelia limaisempi kaveri joka OIKEASTI jakaa videoitanne pornosivuille.

      Lainaa

    46. Tulos: +50 (54 ääntä)
      boom: “Mies tallensi seksiaktejaan, partnerilta lupaa kysymättä. Näytti yhdestä videosta leikatun klipin whatsappissa kavereilleen.” Tässä tämä AIVAN ÄLYTÖN kohu kokonaisuudessaan tiivistettynä kahteen lauseeseen. Tää koko “kohu” on nyt saanut ihan käsittämättömät mittasuhteet jo median ansiosta, tottakai kun kyseessä on julkkis. Jos tämän olisi tehnyt perus Joonas, olisi asia jo unohtunut yhden lehtiotsikon jälkeen, mutta nyt halutaan jopa Kasmirin “ura” vadille, kun ei mennyt heti juttelemaan poliisille saatuaan ryhmäkeskustelussa lyhyen panoklipin…. Kaikista typerintä on tää spekulaatio “no mut miettikää jos päätyykin pornosivulle jo loppuelämä pilalla”… Käykääpä joskus pornosivuilla, niitä on lähinnä lopputtomasti, joissa jokaisessa on kymmeniätuhansia videoita. 2005 koitettiin tehdä tutkimusta paljonko internetistä on pornoa, lopputulos arvioitiin johonkin 37-80% pintaan. Sieltä jos jonkun tuleva työntantaja onnistuu vielä löytämään uuden työnhakijansa, on kyseessä pienimuotoinen ihme. Eikä Akseli edes jakanut videoitaan pornosaitille. Ps. muistakaapa olla masturboimatta läppärin webbikameran edessä, niitä voi tarkkailla joku aivan vitusti axelia limaisempi kaveri joka OIKEASTI jakaa videoitanne pornosivuille.
      Eipä tuo silti tee Axl Smithin toiminnasta mitenkään hyväksyttävää.

      Lainaa

    47. Tulos: +28 (32 ääntä)
      boom: “Mies tallensi seksiaktejaan, partnerilta lupaa kysymättä. Näytti yhdestä videosta leikatun klipin whatsappissa kavereilleen.” Tässä tämä AIVAN ÄLYTÖN kohu kokonaisuudessaan tiivistettynä kahteen lauseeseen. Tää koko “kohu” on nyt saanut ihan käsittämättömät mittasuhteet jo median ansiosta, tottakai kun kyseessä on julkkis. Jos tämän olisi tehnyt perus Joonas, olisi asia jo unohtunut yhden lehtiotsikon jälkeen, mutta nyt halutaan jopa Kasmirin “ura” vadille, kun ei mennyt heti juttelemaan poliisille saatuaan ryhmäkeskustelussa lyhyen panoklipin…. Kaikista typerintä on tää spekulaatio “no mut miettikää jos päätyykin pornosivulle jo loppuelämä pilalla”… Käykääpä joskus pornosivuilla, niitä on lähinnä lopputtomasti, joissa jokaisessa on kymmeniätuhansia videoita. 2005 koitettiin tehdä tutkimusta paljonko internetistä on pornoa, lopputulos arvioitiin johonkin 37-80% pintaan. Sieltä jos jonkun tuleva työntantaja onnistuu vielä löytämään uuden työnhakijansa, on kyseessä pienimuotoinen ihme. Eikä Akseli edes jakanut videoitaan pornosaitille. Ps. muistakaapa olla masturboimatta läppärin webbikameran edessä, niitä voi tarkkailla joku aivan vitusti axelia limaisempi kaveri joka OIKEASTI jakaa videoitanne pornosivuille.
      Kyse on julkisuuden henkilön tekemistä useista, toistuvista rikoksista. Tottakai siitä nousee isot otsikot ja asiaa vatvotaan pitkään. Smithin ura on ollut riippuvainen julkisuudesta, julkisuus ei siis ole vain hänen työnsä sivuvaikutus. Kun julkisuuden henkilö tekee vakavia virheitä asia on väistämättä julkinen. Kyse ei ole pikkurikoksesta tai rikkeestä, vaan Smithin useista harkituista teoista. Lisäksi hän toi asian osittain itse julkisuuteen omalla YouTube-videollaan.

      Lainaa

    48. Suomalainen 9.3.2017 16:07
      Tulos: +5 (11 ääntä)
      Vai on piru pitkä lenkki. Luulin että piru on saatana tai vastaava. En muista kenenkään kutsuneen sitä lenkiksi.

      Lainaa

    49. rottanpää 14.3.2017 3:29
      Tulos: +32 (36 ääntä)
      En kai oo ainoo ketä nyppii toi naisten kutsuminen naikkosiksi? Tossa asiayhteydessä siis. Kukaan tuskin vastaavaassa tilanteessa puhuisi miesten urheilusta "miekkosten"urheiluna, koska se kuulostais vähättelevältä. Ja kuitenkin naisten urheilusta vastaavaa puhetapaa ei edes ihmetellä.

      Lainaa

    50. Suhteutettu robotti 13.8.2020 15:41
      Tulos: -9 (13 ääntä)
      Yllättävää kyllä, olen näiden Axl-mokien kanssa lähes samaa mieltä. Mitä väliä, ja rahaahan sillä vain haetaan. Loukkaantuminenhan ja ahdistuminen on naisten keskuudessa muutenkin muotia ja tavoiteltavaa, koska kaikki itseänsä naisena pitävät olennot ahdistuvat tavan vuoksi ihan vain, että näyttäisivät muille naikkosille olevansa naisia. Ja yhden ihmisen elämä meni tämän takia pilalle. Axl olisi tosin voinut olla järkevä ja pitää runkkuvideonsa vain itsellään, niin ei olisi varmaankaan ikinä jäänyt kiinni.

      Lainaa

    51. Kuohittu perhonen 13.12.2021 9:01
      Tulos: +4 (8 ääntä)
      Suhteutettu robotti: Yllättävää kyllä, olen näiden Axl-mokien kanssa lähes samaa mieltä. Mitä väliä, ja rahaahan sillä vain haetaan. Loukkaantuminenhan ja ahdistuminen on naisten keskuudessa muutenkin muotia ja tavoiteltavaa, koska kaikki itseänsä naisena pitävät olennot ahdistuvat tavan vuoksi ihan vain, että [...]
      Niin yhden naisen elämä vaan meni pilalle niistä kolmestakymmenestä, joten voidaan Axlia taputtaa päälaelle ja vielä vähän kehaista miten kova jätkä ja oikea panomies hän onkaan, ai että. Me naiset vaan tosiaan loukkaannutaan ihan vaan koska voidaan, meitä saisi kyllä meidänkin puolesta kohdella ihan miten vaan, kun onhan se nyt kivaa jos joku nusasee vaikka vähän väkisinkin tai mitä nyt vaikka nyrkistäkin ottaisi, mutta kun meihin on vaan koodattu tämä loukkaantumisen tarve. Oikeasti me nautitaan tästä kaikesta. Aivan uskomatonta, että vielä joutuu törmäämään tuollaisiin sairaisiin sovinisteihin, joiden mielestä miehet on vaan niin uhreja tässä, kun naisilla vaan on tämä pakkomielle loukkaantua kaikesta turhasta, kun eihän naisella sen vertaa arvoa ole, että oikeasti olisi mitään syytä loukkantua, kun joku mies suvaitsee koskea heihin ja antaa huomiota jollain tavalla. Hyi helvetti.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Lahti, mm-kisat, hiihto, maailmanmestaruus, Axl Smith, salakuvaus