Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Vegaani tekee kuolemaa

Itselleen ja muille.
Vegaani tekee kuolemaa

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 112 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1017 (1071 ääntä)
      No voi jumakauta nyt! :D

      Lainaa

    2. Tulos: -1435 (2343 ääntä)
      Vegaanit on kyllä aina jotenkin hieman älyllisesti heikompitasoisia ihmisiä.

      Lainaa

    3. Tulos: +1657 (1823 ääntä)
      Tege: Vegaanit on kyllä aina jotenkin hieman älyllisesti heikompitasoisia ihmisiä.
      Ihan ei tässä mokassa päde. Näit ilmeisesti sanan "vegaani" ja riensit kirjoittamaan kommentin, lukematta mokaa loppuun? :D

      Lainaa

    4. Tulos: +1394 (1444 ääntä)
      Taas oli Lontoossa vegaanit hyökänny :/

      Lainaa

    5. Tulos: -371 (601 ääntä)
      Ensin Henna kysyy ja sitten vastaa itse heti kysymykseensä. Oliko aloituksen tarkoitus saada sympatiaa mutta menikin vähän mönkään kun tajusikin olevansa terroristi.

      Lainaa

    6. Tulos: +668 (854 ääntä)
      Odotin kans jotain vegaanin idioottipaasausta lihansyönnin epäeettisydestä, mutta idiootiks paljastuikin joku ihan muu.

      Lainaa

    7. Tulos: +755 (853 ääntä)
      Sekasyöjät ne aina mainostaa ruokavaliotaan!!!!!!!!!!!

      Lainaa

    8. Tulos: +505 (521 ääntä)
      Pitääpä linkata tämä keskustelu kaikille vähänkin kasvissyöntiin taipuvaisille tuttaville, varoituksena ääriajattelusta ja terrorismista!

      Lainaa

    9. Tulos: +485 (559 ääntä)
      Tege: Vegaanit on kyllä aina jotenkin hieman älyllisesti heikompitasoisia ihmisiä.
      Tässä kyllä Minna ja sinä olette selkeästi älyllisesti heikompitasoisia ihmisiä. Nih.

      Lainaa

    10. JauhelihAllah 23.3.2017 0:44
      Tulos: +386 (448 ääntä)
      Kaikki lihansyöjät on myös selvästi terroristejä: ISIS on terroristijärjestö -> ISIS:läiset on muslimeja -> monet muslimit syö lihaa -> lihansyöjät on terroristeja Q.E.D.

      Lainaa

    11. Tulos: +56 (120 ääntä)
      Mitä vittua mä just luin... aika wtf fiilis jäi tästä

      Lainaa

    12. Tulos: +185 (217 ääntä)
      Vegaanit - Ve gaanit - Me barbaarit- täähän on siis ihan loogista.

      Lainaa

    13. Tulos: +137 (215 ääntä)
      JauhelihAllah: Kaikki lihansyöjät on myös selvästi terroristejä: ISIS on terroristijärjestö -> ISIS:läiset on muslimeja -> monet muslimit syö lihaa -> lihansyöjät on terroristeja Q.E.D.
      Eli sianlihan syönti ehkäisee terrorismia?

      Lainaa

    14. Tulos: +409 (415 ääntä)
      Nyt kyllä jäi miettimään että mistäs terroristijärjestöstä tässä puhutaan. Ihan uteliaisuudesta, kun en muista kuulleeni yhdestäkään joka olis vaan vannoutuneille kasvissyöjille :D

      Lainaa

    15. KAURIINMETSÄSTÄJÄ 23.3.2017 1:04
      Tulos: +73 (99 ääntä)
      Sekasyöjä terroristi :------------------DD

      Lainaa

    16. Tulos: +214 (218 ääntä)
      Kotkot: Nyt kyllä jäi miettimään että mistäs terroristijärjestöstä tässä puhutaan. Ihan uteliaisuudesta, kun en muista kuulleeni yhdestäkään joka olis vaan vannoutuneille kasvissyöjille
      No niistä vegaaneista tietysti!

      Lainaa

    17. Tulos: +219 (287 ääntä)
      Että silleen sitten..! :O Liharuokavalioko tuon Minnan aivot on mädättäneet?! :O :/

      Lainaa

    18. Aadolf Kärki 23.3.2017 1:16
      Tulos: +207 (309 ääntä)
      Kotkot: Nyt kyllä jäi miettimään että mistäs terroristijärjestöstä tässä puhutaan. Ihan uteliaisuudesta, kun en muista kuulleeni yhdestäkään joka olis vaan vannoutuneille kasvissyöjille
      Varmaan viittaa People for the Ethical Treatment of Animals -järjestöön (PETA), joka vastaanottaa lemmikkieläimiä ja sen jälkeen lopettaa niistä valtaosan, tai sitten muihin eläinoikeusaktivistijärjestöihin, jotka terrorisoivat esimerkiksi turkistarhoja. En kyllä tiedä miten se liittyy vegaaniuteen per se. Että Avokado akbar vain; vegaanit räjäyttävät lihatiloja kaikkivaltiaan vihreän nimessä. Vai miten se meni?

      Lainaa

    19. Tulos: +448 (472 ääntä)
      Jotenkin tyypillistä toi kun vähän vanhempi ihminen väittelee nuoremman kanssa, niin vedotaan siihen elämänkokemuksen puutteeseen vaikkei se tässäkään tapauksessa liity edes asiaan. :D

      Lainaa

    20. Tulos: +24 (50 ääntä)
      Miarez93: Eli sianlihan syönti ehkäisee terrorismia?
      Paradoksi.

      Lainaa

    21. Foliohattu 23.3.2017 1:41
      Tulos: +192 (204 ääntä)
      Mua kuunnellaan ihan varmasti? Vegaanit yrittää tappaa mua salaa niiden ruokavalionsa avulla. Mä tiedän sen. Ja multahan ei faktat lopu. Fakta on, että mua salakuvataan.

      Lainaa

    22. Tulos: +362 (370 ääntä)
      En tiennytkään olevani terroristi. No, pakko lähteä kivittämään ihmisiä perunoilla.

      Lainaa

    23. 23-vuotias 23.3.2017 1:58
      Tulos: +407 (421 ääntä)
      Minnan kaltaiset höpötädit saa aina elämänkokemuksen kuulostamaan kovin negatiiviselta asialta. "Ehkä sitten tajuat tämänkin kun saat vähän elämänkokemusta." Öö en kiitos taida haluta tajuta.

      Lainaa

    24. Tulos: +186 (202 ääntä)
      Oon hirvee terroristi ku puputan pupunruokaa, nyt äkkiä supo ovelle ja meikäjänis lukkojen taakse!

      Lainaa

    25. Tulos: +73 (87 ääntä)
      Aijjumalauta mikä idiootti.

      Lainaa

    26. Tulos: +188 (200 ääntä)
      Huh, onneksi en osallistunut tammikuussa vegaanihaasteeseen vaan tyydyin lihattomaan lokakuuhun! Ois pian ollut poliisit ovella...

      Lainaa

    27. Tulos: -167 (215 ääntä)
      Idiootteja molemmat.

      Lainaa

    28. Tulos: -101 (211 ääntä)
      Yleensä vegaanit on niitä rasittavia osapuolia tällaisissa keskusteluissa, mutta tässä meni kyllä roolit ihan toisin päin. :D

      Lainaa

    29. Tulos: -70 (146 ääntä)
      Hei muuten olen vegaani

      Lainaa

    30. Minna oikeassa? 23.3.2017 2:48
      Tulos: -146 (214 ääntä)
      Mutta voishan Minna tuossa alussa olla oikeassa, ehkä vegaaninen ruokavalio ei tosiaan sovellu Hennalle? Sit lähtikin vähän lapasesta.

      Lainaa

    31. Tulos: -26 (28 ääntä)
      https://www.youtube.com/watch?v=3P2qazqCq3A

      Lainaa

    32. Tulos: +209 (257 ääntä)
      Mikä logiikka! Eläinten turhaa tappamista välttävät henkilöt ovat suurempia terroristeja kuin sitä aiheuttavat henkilöt? Onko tässä terroristijärjestössä erilaisia tasoja? Onko mummon perunakellari sittenkin pommivarasto? Onko sangollinen mustikoita iso kasa ammuksia?

      Lainaa

    33. Tulos: -25 (69 ääntä)
      Joku voisi oppia "ihmiselle tarkoitetusta" ruokavaliosta vähän enemmän. https://www.youtube.com/watch?v=lXXXygDRyBU

      Lainaa

    34. Jokuvaainn 23.3.2017 3:54
      Tulos: -82 (132 ääntä)
      No siis periaatteessa vegaaninen ruokavalio voi aiheuttaa unettomuutta mikäli sen tekee väärin vaikkapa joutuen ketoosiin? Mutta luulis vegenä vetävän hiilariöveriä saaden kaloreitakin ja syövän kuitenkin ei VHH tai VLCD dieettimäisesti vahingossa... Painajaiset luultavasti johtuu liian vähistä yöunista ja käy varmaan hereillä ollessakin psyykkeen päälle. Mut tyhmää pätemistä ilman ystävällistä neuvontaa et parempihan se ois " ehkäpä tämä on vikana, koska a) b) c)... voiko olla näin?"

      Lainaa

    35. purppurakruunu 23.3.2017 4:24
      Tulos: +62 (76 ääntä)
      No tää keskustelu lähti aivan odottamattomiin sfääreihin.

      Lainaa

    36. Tulos: -204 (228 ääntä)
      Nyt ei kyllä oikein osaa sanoa, että kumpi oli se "järkevä" tässä..

      Lainaa

    37. Kaikkien kaveri 23.3.2017 5:48
      Tulos: -7 (59 ääntä)
      Janne: Taas oli Lontoossa vegaanit hyökänny
      Huutonaurua! :D

      Lainaa

    38. Tulos: +77 (95 ääntä)
      Tollaset Minnat saa verisuonen kiristymään mun päässä.

      Lainaa

    39. Tulos: +262 (288 ääntä)
      En tiedä onko facepalmini lujempi itse mokalle vai näille "sano nyt sitten kumpi on tyhmempi"-kommenteille. Hennako on tyhmä koska se on... vegaani? Olisipa hauskaa tietää kuinka vegaanius vaikuttaa älykkyysosamäärään. Ollaanko me oltu syntymästä asti tyhmiä vai ruvetaanko tyhmiksi vasta ruokavalion muuttuessa? Entä jos vaihtaa takaisin lihaan? Mites sitten? Entäpä jos syö lihaa vaikka kerran viikossa ja vegesti muuten, onko sit sunnuntaisin vaikka aina fiksu? Juuh elikkäs eiköhän fiksut ihmiset välitä omista ruokailuistaan ja tyhmät kommentoi muiden tottumuksia. Joskus huutelijat on kasvissyöjiä, joskus sekaaneja. Omassa elämässä tullut vastaan yhtä lailla molempia, enkä oo tavannut ketään joka ois joutunut vegaanien joukkopaasauksen alle, joten on turvallista olettaa että jos oot tyhmä, oot tyhmä, syöt sitten mitä haluat.

      Lainaa

    40. Varmatieto 23.3.2017 6:54
      Tulos: +177 (189 ääntä)
      Mitä vegaaniterroristit tekee? Tulee tänne ja syö meidän porkkanat?

      Lainaa

    41. Tulos: +29 (101 ääntä)
      Onhan se mahdollista, että vegaaninen elämäntapa alkuun tuottaa ihmiselle stressiä ja unettomuutta, jos muutos sekasyöjästä vegaaniksi tapahtuu liian nopeasti. Elimistö reagoi suureen muutokseen ja siihen tottuminen vie aikansa. Myös mieli voi stressaantua, jos henkilö joutuu jatkuvasti miettimään, mitä tuotteita voi käyttää. Jos Minna olisi esittänyt asiansa näin, olisi saaneet tänne jonkin muun tarinan.

      Lainaa

    42. Tulos: +138 (168 ääntä)
      plööt: En tiedä onko facepalmini lujempi itse mokalle vai näille “sano nyt sitten kumpi on tyhmempi”-kommenteille. Hennako on tyhmä koska se on… vegaani? Olisipa hauskaa tietää kuinka vegaanius vaikuttaa älykkyysosamäärään. Ollaanko me oltu syntymästä asti tyhmiä vai ruvetaanko tyhmiksi vasta ruokavalion muuttuessa? Entä jos vaihtaa takaisin lihaan? Mites sitten? Entäpä jos syö lihaa vaikka kerran viikossa ja vegesti muuten, onko sit sunnuntaisin vaikka aina fiksu? Juuh elikkäs eiköhän fiksut ihmiset välitä omista ruokailuistaan ja tyhmät kommentoi muiden tottumuksia. Joskus huutelijat on kasvissyöjiä, joskus sekaaneja. Omassa elämässä tullut vastaan yhtä lailla molempia, enkä oo tavannut ketään joka ois joutunut vegaanien joukkopaasauksen alle, joten on turvallista olettaa että jos oot tyhmä, oot tyhmä, syöt sitten mitä haluat.
      Kiitos. Minä olen ollut sekä kasvissyöjä että vegaani. Kun kysyin ruokapöydässä, että sisältääkö tarjoilu eläinperäisiä tuotteita, niin kolme (vai neljä?) sekasyöjähaahkaharppua hyökkäsivät yhdessä minun, yksinäisen 15-vuotiaan kimppuun. Siis verbaalisesti. Verbaalisesti talloivat minut maahan, potkivat vatsaan ja sylkäisivät päälle. "KUN SE ON NIIN EPÄTERVEELLISTÄÄÄÄÄÄ KUINKA KEHTAAT YHYHYY NO ITSEHÄN ITSESI TAPAT TYPERÄ KAKARA EPÄTERVEELLISTÄ EPÄTERVEELLISTÄ EPÄTERBVGEKEKLISTÄ!" Ja sitten menivät haahkaharput yhdessä tupakalle. Mutta saarnaanko minä nyt sitten siitä, miten kaikki sekasyöjät ovat pahoja ruokavaliontuputtajia? En tietenkään, koska en ole 100-prosenttinen idiootti. Minnalle ja muille, jotka niin tykkäätte noita "faktojanne" jankuttaa, tässä teille oikea fakta: jokaisessa ihmisryhmässä on niitä, jotka ovat puoliksi ihmisiä ja puoliksi peppuja. Niitä on vegaaneissa, kasvissyöjissä ja sekasyöjissä. Niitä on miehissä, naisissa, lapsissa, aikuisissa, liikuntarajoitteisissa, liikuntarajoitteettomissa, tyypillisesti kehittyneissä, kehitysvammaisissa, Coca-Colan juojissa, Apulannan faneissa, absolutisteissa, Kambodžalaisissa, insinööreissä, ruskeasilmäisissä, albiinoissa, tarkkakorvaisissa, kaksikielisissä ja alastinukkujissa. Ääliöitä on kaikkialla! Ja fiksuja on kaikkialla. Ja suurin osa maailman ihmisistä on joissain asioissa ääliöitä ja joissain asioissa fiksuja. Joten menkää peppuun noine ameebantasoisine ajatuksinenne, että vegaanit olisivat sellaisia ja sellaisia.

      Lainaa

    43. Tulos: +150 (154 ääntä)
      Vihis: En tiennytkään olevani terroristi. No, pakko lähteä kivittämään ihmisiä perunoilla.
      Et taida olla aito terroristi. Silloin tietäisit ettei perunoilla kivitetä. Se on perunattamista.

      Lainaa

    44. Tulos: -83 (117 ääntä)
      Miksi Henna esittää ensin kysymyksen ja ensimmäisen vastausehdotuksen kuultuaan teilaa sen vääräksi ja kertoo itse vastauksen?

      Lainaa

    45. Tulos: +127 (143 ääntä)
      amt: Yleensä vegaanit on niitä rasittavia osapuolia tällaisissa keskusteluissa, mutta tässä meni kyllä roolit ihan toisin päin.
      Nii no, mun kokemusten mukaan nämä keskustelut menevät aina näin päin - oon ite sekasyöjä mutta ainakaan mulle kukaan vege/vegaani-tutuista ole koskaan tullut tuputtamaan omaan aatettaan, niille taas lihansyöjät kyllä kovastikin paasaa :D

      Lainaa

    46. Tulos: -94 (142 ääntä)
      Veganismi on tämän hetken trendi, ja kuten muutkin trendit, se menee pian ohi. Fiksut vegaanit osaavat koota ruokavalionsa niin, että saavat siitä tasan kaiken elimistölleen tarpeellisen ja tekevät sen oman etiikkansa mukaisesti. Toiset heistä paasaavat sekasyöville kanssaihmisille, toiset ovat hillitympiä. Paasausta ei tarvitse kuunnella ellei halua, senkun poistuu keskustelusta. Vähän hölmömmät trendivegaanit vaan jättävät kaiken eläinperäisen pois ruokavaliostaan, ja kärsivät sitten esim. B12-vitamiinin puutteesta ja sen aiheuttamista ongelmista. Pahimmassa tapauksessa vegaaniksi ryhdytään painonpudotusta toivoen ja mennään rytinällä metsään. Nämä yksilöt yleensä hurahtavat melko nopeasti seuraavaan ruokavaliovillitykseen ja jättävät veganismin niille, joille se on eettinen valinta. En ota kantaa siihen, onko Henna fiksu vegaani vai vähän hölmömpi trendivegaani, eikä kompetenssini riitä arvioimaan veganismin vaikutusta unenlaatuun. Minnalla taas vaikuttaa olevan tavoitteena pelkästään toisen provosoiminen reaktion aikaansaamiseksi. Näitä "minnoja" on netti pullollaan, ja usein jonkun aatteen kannattajat valikoituvat heidän uhreikseen. Valitettavasti Henna meni tässä vipuun.

      Lainaa

    47. Tulos: +21 (31 ääntä)
      Mut Minnahan just totes et Henna ei oo vegaani kun ei ole sitä sairasta ajattelu mitä lie...

      Lainaa

    48. Tulos: +128 (138 ääntä)
      Pluri: Et taida olla aito terroristi. Silloin tietäisit ettei perunoilla kivitetä. Se on perunattamista.
      Eli tuttavallisemmin potuttamista.

      Lainaa

    49. Tulos: +42 (72 ääntä)
      Lihansyöntiään tuolla tavalla korostavat ovat aina jotenkin vammaisia.

      Lainaa

    50. Tulos: +59 (79 ääntä)
      23-vuotias: Minnan kaltaiset höpötädit saa aina elämänkokemuksen kuulostamaan kovin negatiiviselta asialta. “Ehkä sitten tajuat tämänkin kun saat vähän elämänkokemusta.” Öö en kiitos taida haluta tajuta.
      Samaa mieltä. Pitää vain toivoa, ettei itse neljän-viidenkympin korvilla jämähdä toistelemaan pakurikäävän ihanuutta ja kaiken maailman omituisia salaliittoteorioita. Mikä ihmeen taantumus lukutaidossa ja varsinkin lähdekritiikissä iskee etenkin keski-ikäisille?

      Lainaa

    51. Tulos: -48 (50 ääntä)
      Ihan asiaa!

      Lainaa

    52. Tulos: +3 (63 ääntä)
      Ex-vaimo oli vegaani ja aiheutti unettomuutta monelle lähipiirin ihmiselle. Rakastin minä sitä siitä huolimatta.

      Lainaa

    53. Tulos: +77 (87 ääntä)
      Aika jännä että ainoa kuka tässä yrittää pelolla vaikuttaa toisen ihmisen käytökseen eli terrorisoida, on tämä "kypsempi osapuoli" tässä :D

      Lainaa

    54. Sami Kuupas 23.3.2017 9:40
      Tulos: +47 (63 ääntä)
      Jestas mikä idiootti toi Minna! Wau! Harvoin noin saatanan pihalla olevia tapaa. :o

      Lainaa

    55. autokorjaamon make 23.3.2017 9:43
      Tulos: +83 (105 ääntä)
      Oon aiemmin pitäny feissarimokien kommenttiketjua jotenkin edes selkeäpäisten ihmisten kokoontumispaikkoina, sellaisena jossa Mr. Ällön lisäksi ei niin paljon trolleja ja idiootteja näy. En taida pitää enää :D heti jos jossain mokassa esiintyy sana "vegaani" puolella porukasta pimahtaa täysin. Ihme porukkaa. Nyt kun vielä joku mainitsee sanan "kommunismi" niin saadaan sydänkohtaukset jokaiselle nettimeuhkaajalle. Eikös niiden mokien pitäny jäädä sinne facebookin puolelle?

      Lainaa

    56. Tulos: +85 (91 ääntä)
      skörä: Eli tuttavallisemmin potuttamista.
      Nyt sä paljastit terroristien salakielen kaikille. Nyt ne tietää että jos jotain potuttaa niin se aikoo pian iskeä.

      Lainaa

    57. Kirjautuminen epäonnistui 23.3.2017 10:12
      Tulos: +68 (84 ääntä)
      No siis totta kai ruokavalio voi vaikuttaa uniongelmiin. Emmehän me tarkemmin tiedä, millä tavalla Henna syö. Mikään asia ei vaikuta yleiseen oloon ja terveyteen kuin ruokavalio. Aina, kun on ongelmia terveydessä ja olossa, kannattaa ensiksi tarkistaa ruokavalio. Varsinkin jos jyrkästi muuttaa ruokavaliotaan - vaikka parempaankin päin - aluksi voi tulla kaikenlaisia muutosoireita. Mutta eihän Minnan puolelta tässä juuri järkevää keskustelua ollut. Haluaa pelastaa kaikki siltä vegaaniuden pahuudelta - mutta ei kysyttäessä edes kerro mistä on kyse, vaan "tiedät kyllä". Ei minullekaan koko keskustelun aikana selvinnyt, mikä tässä oli se juju... Ylipäätäänkin, eri mieltä sopii olla ja erimieliset voivat jopa keskustella järkevästi keskenään. Jos linnoittaudutaan omaan mielipiteeseen ja vain pommitetaan toisia "oot väärässä ja tyhmä", se ei koskaan johda mihinkään. Päinvastoin, ihmiset tuppaavat pitäytymään entistä tiukemmin omassa mielipiteessään, kun heitä vastaan hyökätään. Sen sijaan, toisen näkökantaa ymmärtävällä ja asiallisesti perustellulla keskustelulla voi saada ihmisiä ajattelemaan laajemmin ja jopa muuttamaan mieltään.

      Lainaa

    58. sykoosit tulil 23.3.2017 10:33
      Tulos: +23 (47 ääntä)
      Nyt lähti psykoosit tulille. Paitsi että... HITLER OLI KASVISSYÖJÄ!! KASVISSYÄJÄT KIELLETTÄVÄ""!!!! Ja Volkswagen koska Hitlerin aloite, ja Hugo Boss koska valmisti toisen maailmansodan aikaan saksan armeijalle ja SS:lle univormuja.

      Lainaa

    59. Tulos: -18 (72 ääntä)
      Eikös ihminen ollut alunperin kasvissyöjä. Sitten joku älypää keksi aseen ja tappoi eläimen.

      Lainaa

    60. Elmo Suikki 23.3.2017 11:04
      Tulos: +91 (97 ääntä)
      Nyt rupes kiinnostaan. Oon ollu 3 vuotta vegaani ja kukaan ei oo kertonu et pitäis terrorisoida (miten?) ja kuka on tämän järjestön johtaja :-D. voiko joku kertoa mulle?

      Lainaa

    61. Tulos: -110 (130 ääntä)
      Kyllä Minna puhui tässä nyt täyttä asiaa ja huomattavasti toimi asiallisemmin kuin toinen osapuoli Henna. Vekaanit todellaki tekevät kaikkea pahaa kaikille ja omalla toiminnallaan ovat maineensa pilanneet. LIHANSYÖNTI KUNNIAAN.

      Lainaa

    62. Tulos: +90 (94 ääntä)
      Elmo Suikki: Nyt rupes kiinnostaan. Oon ollu 3 vuotta vegaani ja kukaan ei oo kertonu et pitäis terrorisoida (miten?) ja kuka on tämän järjestön johtaja :-D. voiko joku kertoa mulle?
      Mun A. Koiso on johtajanne. Potuttaminen eli perunoilla eri mieltä olevien heittely ja jäniksiltä rehujen varastaminen on ne terrorin yleisimmät muodot. Olen myös kuullut joidenkin sitovan itseensä porkkanavyön ja menevän se päällä pieremään parsapieruja lihakirkkojen edustalle. Nämä toki kuulopuheita sillä itse kuulun lihallisten ilojen lahkoon.

      Lainaa

    63. Parsasoturi 23.3.2017 11:28
      Tulos: +100 (112 ääntä)
      Aadolf Kärki: Että Avokado akbar vain; vegaanit räjäyttävät lihatiloja kaikkivaltiaan vihreän nimessä. Vai miten se meni?
      No nyt löysin mun moton elämälle. Ihanaa tää vegarroristin elämä <3 Ei mutta joo, vegaanina oon huomannut että pelkästään se, että istuu samaan pöytään kasvisruualla täytetyn lautasen kanssa oikeuttaa parjaamaan kasvissyöjiä ja hehkuttamaan miten liha on hyvää ja miten eläimillä on hyvät olot. Sit tentataan kaiken maailman hivenaineet sun muut (mistä saat kalsiumia? Jodia? No entäs vitamiinit?? No mutta miten PROTEIINI??!), puhumattakaan siitä miten kaadan Suomen talouden kun maidontuottajat ei saa rahaa multa :( Tai se, jos joskus laitan kuvan jostain hyvästä kasvisruuasta mitä teen? Hyökkäys lihansyöjiä kohtaan. Mut sit taas kun joku päivittää kuvan grillilihoista, se on ihan ok.

      Lainaa

    64. Tulos: +14 (38 ääntä)
      Esi-isä:
      No, jos muista kädellisistä on katsomista, niin sekasyöjiähän nekin ovat, eli tämmöinen tieteellinen arvaus on, että semmoinen se oli se yhteinen esi-isäkin.

      Lainaa

    65. Tulos: +38 (40 ääntä)
      Mun serkkuni leikki usein pienenä taistelevansa kasvissyöjiä vastaan. Ilmeisesti kyse olikin sitten terroristijärjestöstä.

      Lainaa

    66. Tulos: +11 (33 ääntä)
      Parsasoturi: No nyt löysin mun moton elämälle. Ihanaa tää vegarroristin elämä Ei mutta joo, vegaanina oon huomannut että pelkästään se, että istuu samaan pöytään kasvisruualla täytetyn lautasen kanssa oikeuttaa parjaamaan kasvissyöjiä ja hehkuttamaan miten liha on hyvää ja miten eläimillä on hyvät olot. Sit tentataan kaiken maailman hivenaineet sun muut (mistä saat kalsiumia? Jodia? No entäs vitamiinit?? No mutta miten PROTEIINI??!), puhumattakaan siitä miten kaadan Suomen talouden kun maidontuottajat ei saa rahaa multa Tai se, jos joskus laitan kuvan jostain hyvästä kasvisruuasta mitä teen? Hyökkäys lihansyöjiä kohtaan. Mut sit taas kun joku päivittää kuvan grillilihoista, se on ihan ok.
      Facessa on kätevä blokki juuri tällaisia tapauksia varten; päivitän omat grillaukseni ja kohteliaasti tykkään muiden rapujuhlista, ja kaikki on hyvin. Jos joku alkaisi selostaa että "kaikki ongelmasi johtuvat siitä että maustat seitanisi/ rapusi/ mitälie väärin, selostan nyt kuusi sivua" niin hops, blokkia. Mitä unettomuuteen tulee, itselleni sattui myös kausi jolloin näin niin hirveitä painajaisia joka yö että lopuksi en nukkunut ollenkaan jos saatoin sen suinkin välttää -elämä muistutti kauhuelokuvaa. Söin ovolaktopisce-mitänytonkaan siihen aikaan, joten en vegaanista kuullutkaan. Sitten noin kahden viikon päästä se meni ohitse. Jollei mene, niin lääkäriin eikä Faceen.

      Lainaa

    67. Tulos: +98 (118 ääntä)
      Aina ihmiset valittaa kuinka kasvissyöjät ja vegaanit paasaa ja yrittää käännyttää ihmisiä. Itse en ole tällaisiin kasvissyöjiin törmännyt, sen sijaan monet lihansyöjät tuntuu olevan jostain syystä tosi ylpeitä lihansyönnistään eivätkä edes yritä ymmärtää miten hyvä juttu kasvissyönti on koko maapallolle.

      Lainaa

    68. Tulos: -24 (46 ääntä)
      Tuttu vegaani kitisee kuinka pitäisi munkin ryhtyä vegaaniksi, fodmappia noudattavan ihmisen se onkin äärimmäisen helppoa! Pitäisi sitten vissiin syödä pelkkiä ituja kun muut kasvikset ei enää vatsalle sovi.

      Lainaa

    69. Tulos: -58 (86 ääntä)
      Tege: Vegaanit on kyllä aina jotenkin hieman älyllisesti heikompitasoisia ihmisiä.
      Onko tuo ihmekään? Ihmisen aivot alkoivat kehittymään kunnolla vasta lihansyönnin myötä.

      Lainaa

    70. Ihmettelijä 23.3.2017 13:04
      Tulos: +9 (45 ääntä)
      Enna: Veganismi on tämän hetken trendi, ja kuten muutkin trendit, se menee pian ohi. Fiksut vegaanit osaavat koota ruokavalionsa niin, että saavat siitä tasan kaiken elimistölleen tarpeellisen ja tekevät sen oman etiikkansa mukaisesti. Toiset heistä paasaavat sekasyöville kanssaihmisille, toiset ovat hillitympiä. Paasausta ei tarvitse kuunnella ellei halua, senkun poistuu keskustelusta. Vähän hölmömmät trendivegaanit vaan jättävät kaiken eläinperäisen pois ruokavaliostaan, ja kärsivät sitten esim. B12-vitamiinin puutteesta ja sen aiheuttamista ongelmista. Pahimmassa tapauksessa vegaaniksi ryhdytään painonpudotusta toivoen ja mennään rytinällä metsään. Nämä yksilöt yleensä hurahtavat melko nopeasti seuraavaan ruokavaliovillitykseen ja jättävät veganismin niille, joille se on eettinen valinta. En ota kantaa siihen, onko Henna fiksu vegaani vai vähän hölmömpi trendivegaani, eikä kompetenssini riitä arvioimaan veganismin vaikutusta unenlaatuun. Minnalla taas vaikuttaa olevan tavoitteena pelkästään toisen provosoiminen reaktion aikaansaamiseksi. Näitä “minnoja” on netti pullollaan, ja usein jonkun aatteen kannattajat valikoituvat heidän uhreikseen. Valitettavasti Henna meni tässä vipuun.
      En ymmärrä, miksi olit saanut noin paljon miinusta. Fiksua puhetta! Arvostan vegaaneja, mutta kyllä siihenkin sakkiin mahtuu tyyppejä, joiden motiivit ruokavaliolle liittyvät enemmän trendeihin tms. kuten sanoit. Ja on "ylpeilijöitä". Mutta ei läheskään kaikki ja enemmän saa keskiverto vegaani- kasvissyöjä kuulla valinnastaan kuin perus sekasyöjä! Tai enemmän saa useimmat kuulla kuin mitä itse saarnaa...

      Lainaa

    71. Tulos: -18 (44 ääntä)
      Oon muuten vegaani.

      Lainaa

    72. Soylentgreenikko 23.3.2017 13:58
      Tulos: +19 (39 ääntä)
      Jos Henna on n. kuukausi sitten siirtynyt vegaaniruokavalioon, voi huonot unet johtua siitä. Henna ei ainakaan vastaa, että olen ollut niin ja niin pitkään vegaani ja vasta nyt on tullut univaikeuksia. Ruokavalio vaikuttaa aika hitosti mm. unenlaatuun. Toisille sopii karppaus, toisille sekaruokavalio ja toisille vegaanius. Itse nukun kaikista parhaiten karpatessani. Yletön hiilarimättö aiheuttaa levotonta unta itselleni.

      Lainaa

    73. Rampe&Naukkis 23.3.2017 13:58
      Tulos: +35 (43 ääntä)
      Yritin tarttua johonkin väitteeseen logiikalla. Ei kannata, sillä Minna uskoo liskoihmisiin ja valtamedia vaikenee niistä. Perusteet on tarpeettomia, kun kaikki sen tietää.

      Lainaa

    74. TapioRautaWaara 23.3.2017 14:08
      Tulos: -34 (44 ääntä)
      Multa pääs rupsu ja se tuoksahti vegaanille :/

      Lainaa

    75. Tulos: +36 (48 ääntä)
      tp: Miksi Henna esittää ensin kysymyksen ja ensimmäisen vastausehdotuksen kuultuaan teilaa sen vääräksi ja kertoo itse vastauksen?
      Koska vain Henna tietää mikä hänen unensa on vienyt, ei kukaan FB-tuttavuus. Saa sitä silti ajatuksiaan omalla FB-sivullaan tuulettaa.

      Lainaa

    76. Tulos: -44 (64 ääntä)
      Kerranki näin päin ettei ollutkaa se vegaani joka veti esiin vegekortin :DD

      Lainaa

    77. kiikiiconfused 23.3.2017 16:23
      Tulos: +12 (18 ääntä)
      Jänö: Oon hirvee terroristi ku puputan pupunruokaa, nyt äkkiä supo ovelle ja meikäjänis lukkojen taakse!
      Della, pois tietokoneelta!

      Lainaa

    78. saippuakauppias 23.3.2017 17:06
      Tulos: +22 (34 ääntä)
      Miarez93: Eli sianlihan syönti ehkäisee terrorismia?
      Sianlihan syönti syrjii juutalaisia, eli sianlihan syönti johtaa holokaustiin.

      Lainaa

    79. saippuakauppias 23.3.2017 17:10
      Tulos: +64 (68 ääntä)
      Pluri: Et taida olla aito terroristi. Silloin tietäisit ettei perunoilla kivitetä. Se on perunattamista.
      Joo, nää vituttaa nää valevegaanit, jotka ei oikeesti ees tiedä terrorismista mitään.

      Lainaa

    80. onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä? 23.3.2017 17:48
      Tulos: +73 (81 ääntä)
      Parsasoturi: No nyt löysin mun moton elämälle. Ihanaa tää vegarroristin elämä Ei mutta joo, vegaanina oon huomannut että pelkästään se, että istuu samaan pöytään kasvisruualla täytetyn lautasen kanssa oikeuttaa parjaamaan kasvissyöjiä ja hehkuttamaan miten liha on hyvää ja miten eläimillä on hyvät olot. Sit tentataan kaiken maailman hivenaineet sun muut (mistä saat kalsiumia? Jodia? No entäs vitamiinit?? No mutta miten PROTEIINI??!), puhumattakaan siitä miten kaadan Suomen talouden kun maidontuottajat ei saa rahaa multa Tai se, jos joskus laitan kuvan jostain hyvästä kasvisruuasta mitä teen? Hyökkäys lihansyöjiä kohtaan. Mut sit taas kun joku päivittää kuvan grillilihoista, se on ihan ok.
      Nykypäivänä vegaani pystyy onneksi maastoutumaan paremmin. Esim. monet vegepihvit ja pyörykät näyttävät huomattavasti lihavalmisteilta ;) Maitotalouden kaatuminen on yksi huvittavimmista aiheista. Kaikki tuntuvat huomaavan vain, kuinka maidon kysyntä laskee ja tämän johdosta varma taloudellinen lama odottaa Suomea tulevaisuudessa - eikä kukaan huomaa, kuinka kotimaisten vihannesten, juuresten, kasvimaitojen (Planti <3 olen muuten kysynyt tuottajalta, ja kyllä, he valmistavat kauramaidon kotimaisesta kaurasta!) ja kasviproteiinivalmisteiden kysyntä kasvaa...

      Lainaa

    81. sekasyöppö_hamburgers4life 23.3.2017 17:49
      Tulos: +43 (51 ääntä)
      Nyt alko kyllä kiinnostaa, että mikäs terrorijärjestö vegaaniuden takana on :O Ja miten ne alkaa terrorisoimaan? Olemalla tappamatta ketään? o.O

      Lainaa

    82. Tulos: +40 (58 ääntä)
      Lilliska: No, jos muista kädellisistä on katsomista, niin sekasyöjiähän nekin ovat, eli tämmöinen tieteellinen arvaus on, että semmoinen se oli se yhteinen esi-isäkin.
      Nii-in, gorillakin syö termiittejä ;) Eli lihapitoisuus ei kädellistenkään ravinnossa ole hirveän korkea - eikä etenkään pääravinnonlähde, kuten moni "lihansyöjä"-ihminen uskoo. Lisäksi edes lähimpien kädellissukulaistemme ruokavalio ei ole vertailukelpoinen ihmiselle sopivan ruokavalion kanssa. Ihmiseltä nimittäin puuttuu eräs kolesterolin käsittelyyn tarvittavan entsyymin geeni, joka löytyy kaikilta luonnostaan lihaa syöviltä lajeilta (myös muilta nykyisin eläviltä kädellisiltä). Tämän vuoksi liha vaikuttaa ihmisen elimistöön haitallisesti, etenkin jos se on osa päivittäistä ruokavaliota.

      Lainaa

    83. Tulos: -11 (21 ääntä)
      Koska kukaan ei voi olla noin typerä kuin Minna, sen on pakko olla rölli. Tai sitten Minna on harvinaisen pienellä äo:lla varustettu. Tai ehkä isin ja äitin pitäis ottaa Minnalta facetili pois käytöstä, kun tuo julkisesti ilmi ton aivokääpiöydyn. EN usko, että Minnalla on edes omalla naamalla ja oikealla nimellään olevaa proiilia... eihän se kehtais liikkua lainkaan ihmisten ilmoilla, jos oikeesti kirjottelee omalla nimellään/naamallaan tollasta kuraa :D Ja noi nikkaushymiöitten käytöt :O Ei oo Minna vielä tajunnut mitä ne tarkottaa! No, ehkä elämä vielä opettaa...

      Lainaa

    84. Tulos: +13 (31 ääntä)
      Minna oikeassa?: Mutta voishan Minna tuossa alussa olla oikeassa, ehkä vegaaninen ruokavalio ei tosiaan sovellu Hennalle? Sit lähtikin vähän lapasesta.
      Unettomuuden syyt ovat todennäköisesti stressi ja ahdistus Minnan kaltaisille ääliöille altistumisesta. Mullakin aina menee hermo hölmöjen kanssa ja sitten kaduttaa. Näin oli lihansyöntiaikoina, näin on nyt kasvisruoalla elellessä. Vatsa ei enää valvota, ei edes jouluna, kun vihanneksilla on mahdoton syödä itseään turvoksiin. En koe houkutusta terrorismiin mutta Minnalle voisin tarjota koiranpaskamaksalaatikkoa, jos tulee kylään. Tai friteeratun tiskirätin lehtipihvinä ja täydestä menee.

      Lainaa

    85. ympäristövaikutus 23.3.2017 21:28
      Tulos: +61 (69 ääntä)
      M: Unettomuuden syyt ovat todennäköisesti stressi ja ahdistus Minnan kaltaisille ääliöille altistumisesta.
      Haha, mietin ihan samaa. Sama kun ihmiset sanovat, että seksuaalivähemmistöön kuuluminen aiheuttaa psyykkisiä ongelmia -> ei vaan se, että altistut päivittäin lapsellisille, tarpeettomille ja välillä jopa henkilökohtaisuuksiin meneville kommenteille, jahka ihmiset saavat tietää suuntaumuksestasi. Tai oikeastaan ihan sama mikä tahansa poikkeavuus sulla on - kanssaihmiset vaan osaavat olla edesauttamatta hyvinvointiasi.

      Lainaa

    86. Tulos: +38 (42 ääntä)
      M: Unettomuuden syyt ovat todennäköisesti stressi ja ahdistus Minnan kaltaisille ääliöille altistumisesta. Mullakin aina menee hermo hölmöjen kanssa ja sitten kaduttaa. Näin oli lihansyöntiaikoina, näin on nyt kasvisruoalla elellessä. Vatsa ei enää valvota, ei edes jouluna, kun vihanneksilla on mahdoton syödä itseään turvoksiin. En koe houkutusta terrorismiin mutta Minnalle voisin tarjota koiranpaskamaksalaatikkoa, jos tulee kylään. Tai friteeratun tiskirätin lehtipihvinä ja täydestä menee.
      Muuten komppaan, paitsi että vegemenulla tosiaankin voi syödä itsensä turvoksiin. Kohta alkaa grillikausi ja katselin tässä juuri reseptejä -uppopaistoseitan sitä ja soijanakki tätä, hyvä että kesällä tulee myös uitua, soudeltua ja pyöräiltyä, muuten en syksyllä enää mahtuisi ovista.

      Lainaa

    87. Tulos: -9 (15 ääntä)
      Voi hers... ny meni turhan vakavaksi puolesta jos toisestakin puhumiseksi. HYVIN VEDÄTETTY!

      Lainaa

    88. Tulos: +30 (42 ääntä)
      Soylentgreenikko: Jos Henna on n. kuukausi sitten siirtynyt vegaaniruokavalioon, voi huonot unet johtua siitä. Henna ei ainakaan vastaa, että olen ollut niin ja niin pitkään vegaani ja vasta nyt on tullut univaikeuksia. Ruokavalio vaikuttaa aika hitosti mm. unenlaatuun. Toisille sopii karppaus, toisille sekaruokavalio ja toisille vegaanius. Itse nukun kaikista parhaiten karpatessani. Yletön hiilarimättö aiheuttaa levotonta unta itselleni.
      Olen Henna tuosta kyseisestä feissarimokasta :D. Jätin lihan pois ruokavaliostani viime vuoden huhtikuussa, mutta jatkoin vielä maitotuotteiden yms. käyttoä vielä kuukasi-pari sen jälkeen. Sitten nekin jäivät pois. Katson että saan tarvittavan määrän ravintoaineita ja syön monipuolisesti kasvisruokia. Se miksi myös ns. vastasin omaan kysymykseeni oli se että ajattelin stressin ja liika-ajattelun olevan syy unettomuudell. Halusin tällä julkaisulla saada apua uniongelmiin mutta näin jälkeenpäin ajateltuna julkaisuni on hassusti muotoiltu.

      Lainaa

    89. Tulos: -6 (14 ääntä)
      Tuolla voi katsoa evidenssiä järjestäytyneestä rikollisuudesta: (varoitus: järkyttävää materiaalia) //www.facebook.com/animalrightseurope/videos/1328460500532844/

      Lainaa

    90. Tulos: -3 (15 ääntä)
      Pluri: Et taida olla aito terroristi. Silloin tietäisit ettei perunoilla kivitetä. Se on perunattamista.
      potuttamista?

      Lainaa

    91. Vaniljankukka 24.3.2017 20:25
      Tulos: +22 (34 ääntä)
      23-vuotias: Minnan kaltaiset höpötädit saa aina elämänkokemuksen kuulostamaan kovin negatiiviselta asialta. “Ehkä sitten tajuat tämänkin kun saat vähän elämänkokemusta.” Öö en kiitos taida haluta tajuta.
      Ja kaikesta siitä vielä niiiin paistaa läpi se että kyseessä on just joku 50+ rouva. :D Mua aina alkaa naurattaa kun joku tuollainen "vanha ja viisas" tulee pätemään ah niin suurella elämänkokemuksellaan. Ihminenhän voi olla vaikka sen 78 vuotias ja tyhmä kuin saapas. Se nyt vain on jokaisesta itsestään kiinni että mitä elämänsä aikana oppii ja onko itsellään halua oppia tilanteista ja asioista. Aika usein tuollaisen rouvan elämänkokemuksella pätemisen vetää hiljaiseksi kertaheitolla ihan joku 10-vuotias, koska aika moni lapsikin on viisaampi kuin tuollaisia huuteleva "aikuinen". :)

      Lainaa

    92. Niilinkrokotiili 24.3.2017 22:05
      Tulos: +23 (29 ääntä)
      Tuosta vegaaniajattelun ja masennuksen yhteydestä tuli mieleen miten eri ideologiat yleensäkin heittelee sitä, juuri tyyliin "vegaanit on tutkitusti tyytymättömämpiä elämäänsä" mikä menee henkilökohtaisuuksiin menemisen ja väärien yhteyksen näkemisen välimaastoon. No onkin varmaan helppoa olla tyytyväinen elämään ja maailmaan jos ei ajattele että siinä on jotain (lihansyönti = kulutus) hyvin olennaisesti pielessä.

      Lainaa

    93. Tulos: +33 (37 ääntä)
      Mistä tunnistaa ääliön? Se ihan varmasti itse näyttää sen.

      Lainaa

    94. Pikkupakana 25.3.2017 12:08
      Tulos: +7 (13 ääntä)
      Tai sitten viittaa järjestöihin jotka on ihan suoraan luokiteltu ekoterroristijärjestöiksi (ELF ja ALF, Earth/Animal Liberation Front). Ei siltikään kyllä liity vegaaniuteen itsessään, että on kyllä vedetty mutkia rankasti suoriksi jossain päin ajatteluprosessia.
      Aadolf Kärki: Varmaan viittaa People for the Ethical Treatment of Animals -järjestöön (PETA), joka vastaanottaa lemmikkieläimiä ja sen jälkeen lopettaa niistä valtaosan, tai sitten muihin eläinoikeusaktivistijärjestöihin, jotka terrorisoivat esimerkiksi turkistarhoja. En kyllä tiedä miten se liittyy vegaaniuteen per se. Että Avokado akbar vain; vegaanit räjäyttävät lihatiloja kaikkivaltiaan vihreän nimessä. Vai miten se meni?

      Lainaa

    95. Tulos: +21 (31 ääntä)
      Vaniljankukka: Ja kaikesta siitä vielä niiiin paistaa läpi se että kyseessä on just joku 50+ rouva. Mua aina alkaa naurattaa kun joku tuollainen “vanha ja viisas” tulee pätemään ah niin suurella elämänkokemuksellaan. Ihminenhän voi olla vaikka sen 78 vuotias ja tyhmä kuin saapas. Se nyt vain on jokaisesta itsestään kiinni että mitä elämänsä aikana oppii ja onko itsellään halua oppia tilanteista ja asioista.
      Kyllä. Luulin pitkään, että maailmalla matkustelu ja erilaisiin ihmisiin tutustuminen on lääkettä ahtaan mielen syndroomaan. Nyt tuttavapiiriini on ilmaantunut matami, joka on reissannut ties missä, nähnyt vaikka mitä ja tuntee monentaustaisia ihmisiä. Hänen mukaansa Illuminati jyllää, katoliset, juutalaiset ja homot ovat vähintään Saatanasta (ja Illuminatin kätyreitä), ihminen ei ole koskaan käynyt Kuussa tai tutki/kuvaa avaruutta oikeasti, taivaasta suihkutetaan myrkkyä ihmisten päälle, lääketieteelliset ja/tai teknologiset uutuudet (esim. nanorobotit) ja läpimurrot ovat "isojen pomojen" tapoja orjuuttaa ihminen, ja jotkin luonnossa esiintyvät eläimet ovat liian omituisennäköisiä ollakseen totta. Niin, ja hän ei myöskään erota, mikä on photoshopattua, mikä ei, sekä pitää kaikkea internetistä löytämäänsä totena ja itseään totuuden airuena. Ja toki on kaiken päälle vielä harras uskovainenkin.

      Lainaa

    96. Tulos: -22 (28 ääntä)
      Molemmathan voi olla oikeassa. Jos aloittajasta tullut vegaani hiljattain, niin kaikki voi johtua siitä. Mutta voi olla myös ettei todellakaan johdu siitä. Molempien asenne oli päin helvettiä ja riita siitäkin piti saada.

      Lainaa

    97. Tulos: +1 (21 ääntä)
      Jännää, miten saa ihmiset miinusta, jos edes pohdiskelee sitä mahdollisuutta, että ruokavaliolla oikeastikkin voisi olla vaikutusta unettomuuteen.

      Lainaa

    98. Vaniljankukka 27.3.2017 3:26
      Tulos: +8 (16 ääntä)
      Siitake: Kyllä. Luulin pitkään, että maailmalla matkustelu ja erilaisiin ihmisiin tutustuminen on lääkettä ahtaan mielen syndroomaan. Nyt tuttavapiiriini on ilmaantunut matami, joka on reissannut ties missä, nähnyt vaikka mitä ja tuntee monentaustaisia ihmisiä. Hänen mukaansa Illuminati jyllää, katoliset, juutalaiset ja homot ovat vähintään Saatanasta (ja Illuminatin kätyreitä), ihminen ei ole koskaan käynyt Kuussa tai tutki/kuvaa avaruutta oikeasti, taivaasta suihkutetaan myrkkyä ihmisten päälle, lääketieteelliset ja/tai teknologiset uutuudet (esim. nanorobotit) ja läpimurrot ovat “isojen pomojen” tapoja orjuuttaa ihminen, ja jotkin luonnossa esiintyvät eläimet ovat liian omituisennäköisiä ollakseen totta. Niin, ja hän ei myöskään erota, mikä on photoshopattua, mikä ei, sekä pitää kaikkea internetistä löytämäänsä totena ja itseään totuuden airuena. Ja toki on kaiken päälle vielä harras uskovainenkin.
      Mit....nyt veti kyllä hiljaiseksi. :D Ettei se vaan olis matkustellessaan syöny hieman vääränlaisia sieniä?

      Lainaa

    99. Tulos: -5 (7 ääntä)
      Vihis: potuttamista?
      Perunointia?

      Lainaa

    100. Ihmettelijä 28.3.2017 8:56
      Tulos: -1 (13 ääntä)
      Vaniljankukka: Mit….nyt veti kyllä hiljaiseksi. Ettei se vaan olis matkustellessaan syöny hieman vääränlaisia sieniä?
      Tuskin. Sienet yleensä saa ajattelemaan avoimemmin ja suvaitsevaisemmin...

      Lainaa

    101. Tulos: +5 (11 ääntä)
      Ihmettelijä: Tuskin. Sienet yleensä saa ajattelemaan avoimemmin ja suvaitsevaisemmin…
      Paino sanalla "vääränlaisia"? :D

      Lainaa

    102. Ihmettelijä 28.3.2017 21:34
      Tulos: -1 (5 ääntä)
      Siitake: Paino sanalla “vääränlaisia”?
      Heh, joo! Jotenkin heti aattelin, että vääränlaisilla tarkoitetaan "muita kuin perinteisiä ruokasieniä"

      Lainaa

    103. Tulos: +16 (24 ääntä)
      Sellasta tekstiä tulee kun ei ole lääkitys kunnossa. "Meemit pöytään kun faktat loppuu xDDDD" on hyvä kommentti heittää sen jälkeen kun itse ei ole tarjonnut minkäänlaista tieteellistä faktaa omille väitteilleen ja odottaa toisen niitä antavan.

      Lainaa

    104. Tulos: +3 (11 ääntä)
      Toi sekasyöjä on tainnut nauttia hullun lehmän lihaa.

      Lainaa

    105. kakka-marco de wit 2.4.2017 13:27
      Tulos: +2 (10 ääntä)
      Jos tätä kuvaa lukee tarpeeksi todellisuuskriittisellä tavalla, niin eiköhän tästäkin saa sellaisen "vegaanit aina koittaa olla täydellisii!!!1" -kuvan. Kommenttien perusteella näin on jo käynyt.

      Lainaa

    106. Tulos: +4 (8 ääntä)
      aseesa: Erelleenkin keskustelusta näkee että Henna on väärässä mutta ei pysty sitä millään myöntämään eres itselleen. Vegaanit on näet selvästi pahojahenkiä ja niitä ei tarvitsisi maan päällä olla.
      Tuskin tarvitsisi sinunkaan :)

      Lainaa

    107. Tulos: +2 (14 ääntä)
      Esi-isä: Eikös ihminen ollut alunperin kasvissyöjä. Sitten joku älypää keksi aseen ja tappoi eläimen.
      Ei.

      Lainaa

    108. Tulos: -13 (19 ääntä)
      Kyllä näkee kuinka vegaanit taas ilmoittavat itsestään kommenteissa kun heti on kauhea haloo pikku jutusta.

      Lainaa

    109. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Kummasti tuntuu toisia yhä triggeröivän toisten ruokavaliot. Minä ainakin kunnioitan kaikkia vegaaneja kun ovat valinneet ympäristöystävällisemmän ruokavalion vaikka se vaatii aika paljon enemmän vaivannäköä kuin sekasyönti. Ehkä jonain päivänä itsekin siirryn vegaaniksi, mutta tällä hetkellä tulee yhä syötyä viikoittain lihaa.

      Lainaa

    110. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Vihis: En tiennytkään olevani terroristi. No, pakko lähteä kivittämään ihmisiä perunoilla.
      Kirsikkapommit povarissa.

      Lainaa

    111. apinaattori 26.5.2022 18:46
      Tulos: -1 (1 ääni)
      Varmatieto: Mitä vegaaniterroristit tekee? Tulee tänne ja syö meidän porkkanat?
      Syöttää meille väkisin niin paljon porkkanoita et me räjähdetään oransseiksi...

      Lainaa

    112. It's a deal 14.3.2023 13:50
      Tulos: +1 (1 ääni)
      -"Voiko johtua?" -"Ei." -"Eli siis luultavasti johtuu."

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: vegaanit, vegaani, kasvissyöjä, kasvisruoka, terroristit, univaje, painajainen, painajaiset, ruokavalio, sekasyöjä, kasvikset