Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Häähirviöt, osa 6

"Petri on onnellinen kanssani" + Bridezillan paluu.
Häähirviöt, osa 6 Linkki Lauran edelliseen julkaisuun (Häähirviöt, osa 5).

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 76 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +796 (858 ääntä)
      Pitää Petrin kavereiden varoa, koska Petri on ilmeisesti vähän häitä edeltävissä paineissa. Ihan ymmärrettävää kuitenkin, koska Petri on varmaan suunnitellut häitä tosi pitkään ja on taistellut morsiusneitojen kanssa mekkojen väristä koko edellisviikon.

      Lainaa

    2. Tulos: +490 (640 ääntä)
      Noh, nyt meni Lauralla tunteisiin :D

      Lainaa

    3. anonyymi Lauran kaveri 6.4.2017 0:55
      Tulos: +851 (965 ääntä)
      Laura, ei kestä kiittää.

      Lainaa

    4. Tulos: +1029 (1109 ääntä)
      Onnittelut vaan Petrille "loistavasta päätöksestä". Eikä tarvi enää jatkossa päätöksillä päätänsä vaivatakaan.

      Lainaa

    5. Pahvitonttu 6.4.2017 1:01
      Tulos: +503 (555 ääntä)
      Jotenkin tuntuu, ettei se oo ollu mitään läppää :D

      Lainaa

    6. Tulos: +213 (265 ääntä)
      mä luulen et se ei oo mitään läppää.

      Lainaa

    7. ymmärtäjä 6.4.2017 1:28
      Tulos: +344 (406 ääntä)
      Veikkaan että soilella ei ole sananvaltaa kun kaverit "pyytää kahville" ja sitten ollaankin käsiraudoissa junassa matkalla norjaan :D Vai meinasko se jonkun puol vuotta estää miestään kontaktoimasta yhteenkään kaveriin ja vahtii kaiken vapaa ajan ettei kukaan ryöstä sitä polttareihin :D ?

      Lainaa

    8. Tulos: +41 (151 ääntä)
      Mihinkäs bridezilla juovistaan pääsee.

      Lainaa

    9. Tulos: +88 (200 ääntä)
      Ja Laura rupes luulemaan itsestään liikoja.

      Lainaa

    10. Tulos: +455 (655 ääntä)
      Oikeastaan mulla tuli nyt vähän sääliksi Lauraa. Hän loppujen lopuksi kysyi aika viatonta kysymystä, mutta kuitenkin kuittaillaan "ei tule liitto kestämään".

      Lainaa

    11. Tulos: +343 (407 ääntä)
      Soile, pitäisiköhän ennen avioliittoa pistää miehen kaveripiirin sijaan jotakin muuta kuntoon? Kuten esimerkiksi vaikka luottamus omaan kumppaniisi? Kannattaisi vain kiltisti nauraa mukana, kun kerta itsekin ne läpiksi ymmärtää.

      Lainaa

    12. Tulos: +276 (452 ääntä)
      Mielestäni Soilen pointissa ei ole mitään vikaa, eikä Petri varmaan oikeasti kenenkään kanssa välejä ole katkaisemassa. Koko "mies pakotetaan avioliittoon, elämä on loppu" -klisee on niin väsynyttä läppää ja siitä syntyy vain se kysymys, miksi miehet alunperin edes kosivat naisia, jos avioituisen jälkeen elämä on game over. Jos Soile tai Petri kuulevat tuota läppää joka toiselta kaverilta koko häävalmistelujen ajan, niin varmasti alkaa ottaa aivoon.

      Lainaa

    13. Minun häät 6.4.2017 4:48
      Tulos: +342 (410 ääntä)
      Varpu: Oikeastaan mulla tuli nyt vähän sääliksi Lauraa. Hän loppujen lopuksi kysyi aika viatonta kysymystä, mutta kuitenkin kuittaillaan “ei tule liitto kestämään”.
      Mun mielestä Laura vaikutti ekaksi pelkästään tosi stressaantuneelta tai korkeintaan vähän höpsöltä. Se lakkas olemasta sympaattinen aika pian ilmoittaessaan käytännössä että on miestään tärkeämpi niitten häissä. En arvosta.

      Lainaa

    14. Varmatieto 6.4.2017 6:49
      Tulos: +263 (295 ääntä)
      Saaks Petri tulla ulos leikkimään?

      Lainaa

    15. Tulos: +188 (202 ääntä)
      Minuu ärsyttää tuo videomainos, joka heittelee tekstiä ylös ja alas :(

      Lainaa

    16. Tulos: +133 (193 ääntä)
      Aika kärkkäästi ilmaistu ja antaa vähän sellaisen kuvan että tässä naimisiinmenossa tai parisuhteessa Petrillä ei ihan hirveästi ole sananvaltaa ainakaan niihin kavereiden kanssa väleissä pysymiseen, mut ymmärrän Soilea siinä että ei tollaista oo hauska kuulla itsestään :( en tiiä sit onko Petri kertonut kavereiden läpät eteenpäin mutta kyllä tuollaiset sais pysyä visusti sen kaveriporukan kesken, ei tarvitsisi sen tulevan puolison kuulla tuollaisia. Kaikilla ei riitä huumori samalla tavalla.

      Lainaa

    17. Vahinkopeukuttaja 6.4.2017 7:34
      Tulos: +5 (65 ääntä)
      Varpu: Oikeastaan mulla tuli nyt vähän sääliksi Lauraa. Hän loppujen lopuksi kysyi aika viatonta kysymystä, mutta kuitenkin kuittaillaan “ei tule liitto kestämään”.
      Anteeksi, piti laittaa peukkuja ylöspäin!

      Lainaa

    18. Tulos: -16 (78 ääntä)
      Jotenkin Soilemainen juttu. Kai kun sellainen suvussa ja on aika rasittava tapaus. Mut on varmaan kivojakin Soileja.

      Lainaa

    19. pikku myy 6.4.2017 7:55
      Tulos: +67 (155 ääntä)
      Petrin todella kannattaisi harkita vielä kerran sitä naimisiin menoa.

      Lainaa

    20. Tulos: +46 (120 ääntä)
      Ei tainnut Petrin valinta ollakkaan ihan niin loistava kuin Soile ajatteli.

      Lainaa

    21. Tulos: -25 (185 ääntä)
      Taitaa olla kaverit oikeassa jos on tuollainen kilariämmä. Soile on malliesimerkki ihmisestä joka heijastaa omia ongelmiaan muihin kuten epävarmuuttaan tässä tapauksessa. Kyseessähän on muutenkin vitsi mikä on varmaan yhtä vanha keksintö kuin avioliitto. Ja siinä taitaa olla totuuden siemen sillä jokainen voi sitten miettiä millaista on olla äärimmäisen epävarman kontrollifriikin kanssa naimisissa. Vaikuttaa melko narsistilta. Ja laura on taas näitä järjen jättiläisiä jotka julkaisevat jotain helvetin typerää nettiin ja kauhistuvat siitä että ihmiset näkevät sen ja vielä kehtaavat olla erimieltä hänen kanssaan. Käsittämätöntä miten joku mies voi haluta tai mitenkään suostua avioitumaan tuollaisten neurootikkojen kanssa. SOILE JA LAURA JOS LUETTE TÄMÄN NIIN BUHUU JA TERVEISIÄ PERSEESTÄ!

      Lainaa

    22. Tulos: +13 (35 ääntä)
      Borg: Minuu ärsyttää tuo videomainos, joka heittelee tekstiä ylös ja alas
      No nyt se sentään toimii. Jouduin viikkojen ajan kuittailemaan jokaisen mokan kohdalla erroreita, kun videota ei voi toistaa.

      Lainaa

    23. Morsian2017 6.4.2017 8:47
      Tulos: +79 (279 ääntä)
      Olen samassa häät-ryhmässä kuin Laura ja ihmettelen jonkun aivottoman halua jakaa ryhmästä juttuja ulos vastoin ryhmän sääntöjä. Olisi sitten jakanut tekstit sellaisenaan eikä muokannut niitä. Ensimmäisestä jätetty mm. kaikki hymiöt pois, teksti oli kirjoitettu huumorilla ja osa meistä morsiammista painii samojen asioiden kanssa. Kommenteissa oli hyvä keskustelu. Ja tämä vastaus. Tämäkin oli hyvällä huumorilla kirjoitettu ja tekstistä yli puolet jätetty pois, samoin hymiöt. Eli todella naurettavaa ja yritetään mustamaalata yhtä morsianta ja aiheuttaa pahaa mieltä. Jollakin ei todellakaan ole omaa elämää. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Ps. Terveiset Lauran tekstejä rajusti muokattuna jakavalle: lähde menemään ryhmästä idiootti.

      Lainaa

    24. Pikku vinkki 6.4.2017 8:50
      Tulos: +25 (87 ääntä)
      Petri, juokse vielä, kun voit!

      Lainaa

    25. Tulos: +14 (42 ääntä)
      Saisinpa minäkin Soilen kaltaisen kullan itselleni.. vaan taidan olla liian laiska, tyhmä ja saamaton. Ihan söpö kyllä sateella, tosin..

      Lainaa

    26. Hööpölööpö 6.4.2017 9:08
      Tulos: +22 (94 ääntä)
      Nyt kyllä Petrin todelliset kaverit voivat osoittaa arvonsa ja saada Petrin perumaan häät.

      Lainaa

    27. Tulos: -28 (88 ääntä)
      Bridezilla-keuhkoaminen alkaa kuulostaa äitylitouhulta, mutta (teko)syy eli häät on hölmöilyyn mielestäni vähäisempi syy tai mullistus kuin lapsensaanti. Jokainen naisenpuoli on (mahdollisista) hormonihöyryistään ja stressitasostaan huolimatta aina vastuussa omasta käytöksestään ja aivopieruistaan, jotka kantavat pahimmillaan loppuelämään asti tai saattavat polkaista särön alkavaan avioliittoon.

      Lainaa

    28. Tulos: +102 (156 ääntä)
      Onhan toi Soile ihan oikeassa. Ymmärrän. Jos P:n kaverit on muutaman viikon/kuukauden jankuttanut aiheesta samaa, kyllästyyhän siihen. Luultavasti Petrikin tykkää jos kaverit keksii muuta puheenaihetta kuin tuo läppä jota kukaan muu ei olekaan vielä aiemmin tullut keksineeksi. (tuo loppu siis sarkasmia; oikeesti tuo naimisiinmenon kommentointi on ehkä väsynein läppä ikinä)

      Lainaa

    29. Tulos: +82 (132 ääntä)
      "Petri ei haaveile muista." Soile, mistäs sä sen tiedät? :D

      Lainaa

    30. Tulos: +17 (83 ääntä)
      Nyt karkuun Petri ja äkkiä!!

      Lainaa

    31. Tulos: -9 (69 ääntä)
      Sitä saa mitä tilaa Laura.

      Lainaa

    32. Tulos: +73 (97 ääntä)
      Varpu: Oikeastaan mulla tuli nyt vähän sääliksi Lauraa. Hän loppujen lopuksi kysyi aika viatonta kysymystä, mutta kuitenkin kuittaillaan “ei tule liitto kestämään”.
      Nojaa, ennen häitä joku jonka tunnen ihan oikeassa elämässä selosti miehelleni että "tuollaisia naisia pannaan, ei niiden kanssa mennä naimisiin" (vika oli siinä että tämän henkilön kaveri oli eksäni, ja vielä tällä vuosituhannella naisen pitäisi ilmeisesti olla neitsyt naimisiin mennessään). Mieheni kehotti häntä pitämään päänsä kiinni, ja vaikka itse pidin, myönnetään, kommenttia aika törkeänä, niin ei se häitäni pilannut. Kaikesta aina kannata niin pahoittaa mieltään, ihmiset sanovat kaikenlaista kummallista, yleensä omista syistään joita ei voi ymmärtää, kuten näistä mokistakin näkee.

      Lainaa

    33. Tulos: +1 (49 ääntä)
      Voi Soilea..säälin miestä.

      Lainaa

    34. Tulos: +162 (200 ääntä)
      Mikä tää yleinen läppä ja komedian väline oikein on heteroiden keskuudessa että sitä kumppania vihataan ja avioliitto on maailmanloppu yms? Miks te heterot vihaatte toisianne niin paljon?

      Lainaa

    35. Tulos: +144 (170 ääntä)
      V: Mikä tää yleinen läppä ja komedian väline oikein on heteroiden keskuudessa että sitä kumppania vihataan ja avioliitto on maailmanloppu yms? Miks te heterot vihaatte toisianne niin paljon?
      Ei harmainta aavistusta. Olen nähnyt polttaripaitoja joissa lukee "game over" tms, ja ihmetellyt että miksi helvetissä nyt sitten pitää mennä naimisiin jos se niin ahdistaa. Oletan että kyse on jonkinlaisesta luutuneesta patriarkaattisesta käsityksestä -joskus vuosikymmeniä sitten oli pakko mennä naimisiin, huvitti tai ei, koska muuten saatettaisiin luulla jopa epäheteroksi tai muuten deviantiksi, ja sehän olisi ollut maailmanloppu. Jos joutuu elämään jonkun kanssa vain koska se "kuuluu asiaan" niin kaipa se voi alkaa ketuttaa. Kulttuurin moninaistumisesta ja sateenkaarellistumisesta on ainakin se hyöty että naimisiin ei kenenkään, hetero, mies, nainen, tai ei, pitäisi enää joutua.

      Lainaa

    36. Seppo Saviniemi 6.4.2017 11:47
      Tulos: +64 (102 ääntä)
      Veikkaan, että Soilen päivitys lähinnä vahvistaa Petrin kavereiden mielipiteitä. Ja Laura, jos interwebissä saa negatiivista huomiota niin ei kannata alkaa riehumaan, koska siitä seuraa vain lisää negatiivistä huomiota.

      Lainaa

    37. Tulos: -27 (45 ääntä)
      Bridezilla-tosi-TV:tä ei tainnut vielä ollakaan vai oliko? Lähtisköhän Laura ekaksi päätähdeksi?

      Lainaa

    38. Ihmettelijä 6.4.2017 12:30
      Tulos: +36 (44 ääntä)
      Juomari: Bridezilla-tosi-TV:tä ei tainnut vielä ollakaan vai oliko? Lähtisköhän Laura ekaksi päätähdeksi?
      On sellanen. Ainakin Britanniassa ja ne jaksot pyöri Suomessakin. Täällä ei kai vielä oo järjestetty. Välillä tuli sitä jossain masokismin puuskassa katseltua :D

      Lainaa

    39. Tulos: +53 (67 ääntä)
      Nyt tytöt, ottakaa vaikka sidukka käteen ja jalat sohvapöydälle... Ja se syvä hengenveto. 1. Kyllä se siitä, häät on varmasti kivat vaikka nyt ei siltä tunnukkaan 2. Häitten jälkeen elämä jatkuu ihan normaalisti 3. Kaikki toivoo teille ihan varmasti vaan hyvää, eikä ne miehet enää nykysin vastentahtoisesti alttarille kävele

      Lainaa

    40. Tulos: +80 (86 ääntä)
      : Mielestäni Soilen pointissa ei ole mitään vikaa, eikä Petri varmaan oikeasti kenenkään kanssa välejä ole katkaisemassa. Koko “mies pakotetaan avioliittoon, elämä on loppu” -klisee on niin väsynyttä läppää ja siitä syntyy vain se kysymys, miksi miehet alunperin edes kosivat naisia, jos avioituisen jälkeen elämä on game over. Jos Soile tai Petri kuulevat tuota läppää joka toiselta kaverilta koko häävalmistelujen ajan, niin varmasti alkaa ottaa aivoon.
      Jokseenkin samaa mieltä. Itse menossa naimisiin ja omat kaverit on lähinnä painostanut ensin kihlaamaan tyttöystävän ja nyttemmin menemään pian naimisiin. Mukavammalta se itsestä näin tuntuu. Tietää että kaverit pitää kihlatusta ja toivoo meille onnea. Mutta kaveriporukoita on tietty monia joten ehkä tuokin on vaan kevyttä läppää.

      Lainaa

    41. Tulos: -53 (81 ääntä)
      V: Mikä tää yleinen läppä ja komedian väline oikein on heteroiden keskuudessa että sitä kumppania vihataan ja avioliitto on maailmanloppu yms? Miks te heterot vihaatte toisianne niin paljon?
      Miehissä ja naisissa on eroja, enemmän kuin vain lisääntymiselimissä, eikä niiden erojan kanssa ole aina helppo elää. Ehkä juuri sen takia avioliitto on työtä, ei pelkkää hupia. Olisikohan se vain helpompi nauraa, kuin niellä kiukkunsa?

      Lainaa

    42. Tulos: -139 (175 ääntä)
      Sitä voi sitten jokainen kuvitella millaista pimppirageista kissatappelua on luvassa kun naiset menevät keskenään "avioliittoon" :D yhteistyökyvyttömiä olentoja kun ovat muutenkin ja nämä vähemmistöläiset tuppaavat olemaan sieltä epävakaammasta päästä.

      Lainaa

    43. Tulos: +60 (88 ääntä)
      Mari Sija: Miehissä ja naisissa on eroja, enemmän kuin vain lisääntymiselimissä, eikä niiden erojan kanssa ole aina helppo elää. Ehkä juuri sen takia avioliitto on työtä, ei pelkkää hupia. Olisikohan se vain helpompi nauraa, kuin niellä kiukkunsa?
      Miehissä ja naisissa on eroja *keskimäärin*. Ei yksilötasolla, paitsi tosiaankin niissä lisääntymisputkissa (eikä aina edes niissä, biologia on outoa). Ei miesten ja naisten maailmojen välillä ole kummempaa eroa ellei niitä väkisin tehdä. Ja täytyy sanoa että kaikkein naiseuttaan korostavat naiset ja maskuliinisuuttaan korostavat miehet ovat omasta mielestäni kaikkein ärsyttävimpiä -lopputulos on sellaista tosi-TV-estetiikkaa.

      Lainaa

    44. Tulos: -57 (69 ääntä)
      Lehtinen: Jokseenkin samaa mieltä. Itse menossa naimisiin ja omat kaverit on lähinnä painostanut ensin kihlaamaan tyttöystävän ja nyttemmin menemään pian naimisiin. Mukavammalta se itsestä näin tuntuu. Tietää että kaverit pitää kihlatusta ja toivoo meille onnea. Mutta kaveriporukoita on tietty monia joten ehkä tuokin on vaan kevyttä läppää.
      Luojan kiitos mun kaveripiiriin kuuluu ihmisiä jotka ymmärtävät vitsin...

      Lainaa

    45. Tulos: -15 (47 ääntä)
      Petri. Vielä ehdit juosta.

      Lainaa

    46. Soylentgreenikko 6.4.2017 15:24
      Tulos: +64 (76 ääntä)
      Morsian2017: Olen samassa häät-ryhmässä kuin Laura ja ihmettelen jonkun aivottoman halua jakaa ryhmästä juttuja ulos vastoin ryhmän sääntöjä. Olisi sitten jakanut tekstit sellaisenaan eikä muokannut niitä. Ensimmäisestä jätetty mm. kaikki hymiöt pois, teksti oli kirjoitettu huumorilla ja osa meistä morsiammista painii samojen asioiden kanssa. Kommenteissa oli hyvä keskustelu. Ja tämä vastaus. Tämäkin oli hyvällä huumorilla kirjoitettu ja tekstistä yli puolet jätetty pois, samoin hymiöt. Eli todella naurettavaa ja yritetään mustamaalata yhtä morsianta ja aiheuttaa pahaa mieltä. Jollakin ei todellakaan ole omaa elämää. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Ps. Terveiset Lauran tekstejä rajusti muokattuna jakavalle: lähde menemään ryhmästä idiootti.
      No laitapa kommenttina se oikea versio.

      Lainaa

    47. Tulos: +110 (126 ääntä)
      Tuollaista "vielä ehdi paeta" -läppää ehkä jaksaisi kuunnella sen pari kertaa ja pistää ne vaan junttiuden piikkiin. Mutta kyllä minuakin alkaisi vituttaa, jos tuota oikeasti pitäisi joka välissä kuunnella. En kylläkään menisi FB:ssa tai muuallakaan latelemaan, mitä mieheni pitäisi tuntea ja tehdä.

      Lainaa

    48. Pylly-Nalle 6.4.2017 15:39
      Tulos: +17 (71 ääntä)
      Eka postaus tulkittuna; -Petri laittaa välit poikki, koska Soile ei tykkää Petrin kavereista. -Petri on onnellinen, koska Soile on niin päättänyt. -Petri on tyytyväinen hääpäivään, koska Soile hääpäivän valitsi. -Petri haluaa tukea, koska Soile on haaveillu häistä koko elämänsä.

      Lainaa

    49. Tulos: +22 (40 ääntä)
      Luin ton Soilen päivityksen väkisinki päässäni Krisse Salmisen äänellä, koska se kuulosti niin paljon joltain Siskonpeti-sketsiltä :DD

      Lainaa

    50. Tulos: +24 (46 ääntä)
      Nelli: “Petri ei haaveile muista.” Soile, mistäs sä sen tiedät?
      Lukee Petrin ajatuksia tietenkin.

      Lainaa

    51. Tulos: +72 (80 ääntä)
      Varmatieto: Saaks Petri tulla ulos leikkimään?
      Saisi tulla, mutta Petri ei halua.

      Lainaa

    52. King Arthur 6.4.2017 18:31
      Tulos: +43 (63 ääntä)
      Sannni: Ei harmainta aavistusta. Olen nähnyt polttaripaitoja joissa lukee “game over” tms, ja ihmetellyt että miksi helvetissä nyt sitten pitää mennä naimisiin jos se niin ahdistaa. Oletan että kyse on jonkinlaisesta luutuneesta patriarkaattisesta käsityksestä -joskus vuosikymmeniä sitten oli pakko mennä naimisiin, huvitti tai ei, koska muuten saatettaisiin luulla jopa epäheteroksi tai muuten deviantiksi, ja sehän olisi ollut maailmanloppu. Jos joutuu elämään jonkun kanssa vain koska se “kuuluu asiaan” niin kaipa se voi alkaa ketuttaa. Kulttuurin moninaistumisesta ja sateenkaarellistumisesta on ainakin se hyöty että naimisiin ei kenenkään, hetero, mies, nainen, tai ei, pitäisi enää joutua.
      Voisiko ollakin niin että jotkut patriarkaalisten arvojen ikeessä naimisiin joutuneet ovatkin juuri niitä tasa-arvoisen avioliittolakien vastustajia? Ovat katkeria kun samansukupuoliset pariskunnat selkeästi solmivat avioliiton *omasta tahdostaan* eikä kukaan heitä siihen painosta (tai no ehkä joissain tapauksissa kumppani - varokaa sellaisia parisuhteita hyvät kanssaihmiset!). Heille avioliitto on osoitus rakkaudesta sillä jo pelkkä naimisiinmeno on vastoin vallitsevia "arvoja", toisin kuin perinteisellä heteroavioliitolla joka aika kauan on kuitenkin ollut velvoite yksilöille. Ihan vaan heittelen tästä torstaisumusta, kun oli Sannnilla niin hyvä pointti.

      Lainaa

    53. Yksi häät2017 ryhmästä 6.4.2017 18:51
      Tulos: -64 (106 ääntä)
      Tää taula, joka jakoi Lauran tekstin eteenpäin lienee joku onneton, joka saa kiusaamalla mielihyvää itselleen. Mahdat olla todella kateellinen jostain hänelle kun pitää olla noin hölmö. Kasva nyt hyvänen aika aikuiseksi ja hanki joku oikea harrastus josta saat hyvän mielen niin ei tartte olla säälittävä kiusaaja. Tai jos harmittaa kun toisella on jotain mitä sulla ei, niin lienisikö omassa käytöksessäsi avain tähänkin asiaan. Jos harmittaa että toinen pääsee naimisiin ja itte et, niin kannattaa miettiä haluaako kukaan moisen lowlifen kans olla, jos paras mihin pystyy on toisen julkinen solvaaminen. Säälittävää.

      Lainaa

    54. Tulos: +61 (77 ääntä)
      Onko Häät 2017 uusi Yliluonnollista? Samalla tavalla jäsenet täällä valittamassa kuinka heidän salaseuralleen nauretaan.

      Lainaa

    55. pidä omastas kiinni! ...tai jotain 6.4.2017 20:08
      Tulos: +5 (31 ääntä)
      No nyt on jäätävää reviirin puolustamista Soilelta.

      Lainaa

    56. Saaks jakaa? 6.4.2017 22:39
      Tulos: -6 (66 ääntä)
      Morsian2017: Olen samassa häät-ryhmässä kuin Laura ja ihmettelen jonkun aivottoman halua jakaa ryhmästä juttuja ulos vastoin ryhmän sääntöjä. Olisi sitten jakanut tekstit sellaisenaan eikä muokannut niitä. Ensimmäisestä jätetty mm. kaikki hymiöt pois, teksti oli kirjoitettu huumorilla ja osa meistä morsiammista painii samojen asioiden kanssa. Kommenteissa oli hyvä keskustelu. Ja tämä vastaus. Tämäkin oli hyvällä huumorilla kirjoitettu ja tekstistä yli puolet jätetty pois, samoin hymiöt. Eli todella naurettavaa ja yritetään mustamaalata yhtä morsianta ja aiheuttaa pahaa mieltä. Jollakin ei todellakaan ole omaa elämää. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Ps. Terveiset Lauran tekstejä rajusti muokattuna jakavalle: lähde menemään ryhmästä idiootti.
      Hahah sieltä ensimmäinen, vanha kunnon "säännöt kieltävät jakamisen ryhmän ulkopuolelle" -ulina. Upvotet osoittavat kyseisen ryhmän jäsenten lähteneen antamaan peukkuja ihan porukalla. Ihanaa, tämän vuoksi seuraan feissarimokia! <3

      Lainaa

    57. Tulos: +12 (32 ääntä)
      Voi taivas... Toivottavasti kaikki ensi kesän hääkutsut on jo postitettu ja perillä niin voin onnitella itseäni, ettei ole yksiäkään kammojuhlia edessä :)! Naispuolisena (ja naimisissa olevana) en voi kuin ihmetellä, miten VOI häät olla joillekin niin jäätävä tapahtuma...

      Lainaa

    58. Tulos: +7 (49 ääntä)
      Ymmärrän, että Soilea ketuttaa tuo Petrin kavereiden mukahauska-läpänheitto - varsinkin, jos sitä piisaa jatkuvasti. MUTTA en ikinä, IKINÄ avautuisi asiasta jossain Facebookissa. Jos asia kismittää, ehkä oikea tapa olisi pyytää suoraan asianomaisilta, josko sen voisi lopettaa. Kyllähän itsekin silloin kohta 10 vuotta sitten kuuntelin ihan samaa läppää miehen kavereilta ja nauroin mukana, koska oikeasti se oli itselleni huumoria - miehen kaverit on kuitenkin myös mun kavereita. Ilmoitinkin vain, että naimisiinmenon jälkeen seuraava tavoite on olla MILF ja sain valtavat suosionosoitukset asiasta.

      Lainaa

    59. eriparisukka 7.4.2017 0:29
      Tulos: +71 (81 ääntä)
      Siis mä en voi ymmärtää miten aikuisille ihmisille tulee toistuvasti yllätyksenä että netissä eikä todellakaan facebookissa ole olemassa salaisia ryhmiä josta kukaan muu ulkopuolinen ei näe ryhmän juttuja. Siellä on yleensä vähintään yksi tai useampi neropatti jotka ei tuu hyvillä ajatuksilla ryhmiin ja niitä ei voisi vähempääkään kiinnostaa ihmisten viha siitä että on jakanut ryhmän asioita ulkopuolelle. Päinvastoin, mitä isompi paskamyrsky niin sen parempi. Joten hyvät aikuiset ihmiset yrittäkää nyt ymmärtää jo vihdoin että se mitä kirjoitat tai jaat netissä, voi päätyä sellaisten käsiin joille sitä et tahtonut.

      Lainaa

    60. King Arthur 7.4.2017 1:40
      Tulos: +11 (25 ääntä)
      Saaks jakaa?: Hahah sieltä ensimmäinen, vanha kunnon “säännöt kieltävät jakamisen ryhmän ulkopuolelle” -ulina. Upvotet osoittavat kyseisen ryhmän jäsenten lähteneen antamaan peukkuja ihan porukalla. Ihanaa, tämän vuoksi seuraan feissarimokia!
      Lupaan etten ole kyseisessä ryhmässä mutta annoin jostain syystä peukun :O Illuminaatti.

      Lainaa

    61. "Kyllä kulta" 7.4.2017 3:47
      Tulos: +13 (47 ääntä)
      Kävin lukemassa lauran vanhan avautumisen, petyin. Miksi se oli feissarimokissa? Oon ite aina luullut, että nimien järjestys on aina nainen - mies, ja tämän olevan jokin (turha) hääjuttu/perinne. Asian kysyminen nyt ei mielestäni ylitä uutiskynnystä. Tässä nyt vähän enemmän yritystä bridezilla-saralla, mutta osin huumorilla höystettynä tämäkin, joten en hieman väkisin väännetyn "sekoilun " maku jäi. Petri tosin: JUOKSE! Ja Petrin kaverit: älkää naamioiko totuutta enää läpäksi vaan herätelkää petriä oikeasti. Millä oikeudella morsian päättää polttareiden järjestämisestä tai kaveri suhteiden päättämisestä "läpän" takia?? Tosta elämästä tulee helvettiä tuollaisen kontrollijyrän kanssa. Pian saa tapella oikeudestaan hengittää.

      Lainaa

    62. Tulos: -5 (21 ääntä)
      Meilläpäin meni kyllä silleesti, että meinasin suuttua, kun sulhoa olivat kotiin tuomassa yöksi :D :D :D Ja toisaalta myös, sulhokin kuulemma oli polttari porukalle ilmottanut, että älkää tuoko ennen aamu kasia, sen jälkeen, mieki voin hakia. Ja meistäkin puhutiin ja puhutaan ajoittain vieläkin rumasti, mutta minkäs teet, pata kattilaa soimaa.

      Lainaa

    63. Tulos: -15 (41 ääntä)
      Tuo Laura on kyllä sen sortin pirttihirmu että ihme jos liitto kestää. Tuskin tulee kestämään...

      Lainaa

    64. Tulos: -16 (60 ääntä)
      Sannni: Ei harmainta aavistusta. Olen nähnyt polttaripaitoja joissa lukee “game over” tms, ja ihmetellyt että miksi helvetissä nyt sitten pitää mennä naimisiin jos se niin ahdistaa. Oletan että kyse on jonkinlaisesta luutuneesta patriarkaattisesta käsityksestä -joskus vuosikymmeniä sitten oli pakko mennä naimisiin, huvitti tai ei, koska muuten saatettaisiin luulla jopa epäheteroksi tai muuten deviantiksi, ja sehän olisi ollut maailmanloppu. Jos joutuu elämään jonkun kanssa vain koska se “kuuluu asiaan” niin kaipa se voi alkaa ketuttaa. Kulttuurin moninaistumisesta ja sateenkaarellistumisesta on ainakin se hyöty että naimisiin ei kenenkään, hetero, mies, nainen, tai ei, pitäisi enää joutua.
      Kyseessä on ehkä väsynyt, mutta sitkeä vitsi ilman sen suurempaa kontekstia. "Pallo jalassa" tai "game over" on ainakin omissa piireissä höystetty virneellä, ja kyseiset henkilöt ovat aina oikeasti pitäneet toisesta osapuolesta ja olleet onnellisia kaverinsa puolesta. Ja ainakin meidän polttareissa kaverit ovat pukenut sankarin. Ei siellä näitä paitoja ole ollut päällä, mutta jos jollain muulla on, niin se todennäköisemmin on polttariporukan vitsi/jäynä, kuin sulhon mielipide. Ja miten tähänkin saa mukaan jonkun järkyttävän yleistyksen "heteroista" ja vastakkainasettelun heterot vs homot. Voi luoja, et ainakaan fiksumpaa kuvaa itsestäsi anna kuin "game over" vitsailijat.

      Lainaa

    65. Tulos: +12 (32 ääntä)
      Mikä ihmeen pakko sitä on mennä naimisiin ja/tai järjestää häitä jos se kerran noin paljon ahdistaa? Puolet liitoista päättyy eroon joka tapauksessa niin yhtä hyvin voi elellä avoparina ilman mitään bridezillameininkiä jos häiden järjestäminen oikeasti ajaa toisen tuohon henkiseen jamaan.

      Lainaa

    66. Tulos: +39 (61 ääntä)
      Yksi häät2017 ryhmästä: Tää taula, joka jakoi Lauran tekstin eteenpäin lienee joku onneton, joka saa kiusaamalla mielihyvää itselleen. Mahdat olla todella kateellinen jostain hänelle kun pitää olla noin hölmö. Kasva nyt hyvänen aika aikuiseksi ja hanki joku oikea harrastus josta saat hyvän mielen niin ei tartte olla säälittävä kiusaaja. Tai jos harmittaa kun toisella on jotain mitä sulla ei, niin lienisikö omassa käytöksessäsi avain tähänkin asiaan. Jos harmittaa että toinen pääsee naimisiin ja itte et, niin kannattaa miettiä haluaako kukaan moisen lowlifen kans olla, jos paras mihin pystyy on toisen julkinen solvaaminen. Säälittävää.
      "Pääsee naimisiin" XD

      Lainaa

    67. Lillukanvarsi 7.4.2017 15:15
      Tulos: +32 (50 ääntä)
      Liian moni nuori nainen haluaa häät, mutta unohtaa naimisissaolon. No, onneksi vanheneminen parantaa siitäkin taudista. Oma ratkaisuni mennä naimisiin maistraatissa kahden todistajan läsnäollessa ja vasta sen jälkeen asian kertominen sukulaisille tuntuu edelleen oikealta.

      Lainaa

    68. Tulos: +11 (19 ääntä)
      Laura nyt se Netflix!

      Lainaa

    69. Tulos: +10 (16 ääntä)
      Onnittelut Petri loistavasta valinnasta.

      Lainaa

    70. Stratosfääri 10.4.2017 15:39
      Tulos: +7 (19 ääntä)
      Laura, kyllä sun ja Jounin liitto kestää :).

      Lainaa

    71. Tulos: +16 (32 ääntä)
      Morsian2017: Olen samassa häät-ryhmässä kuin Laura ja ihmettelen jonkun aivottoman halua jakaa ryhmästä juttuja ulos vastoin ryhmän sääntöjä. Olisi sitten jakanut tekstit sellaisenaan eikä muokannut niitä. Ensimmäisestä jätetty mm. kaikki hymiöt pois, teksti oli kirjoitettu huumorilla ja osa meistä morsiammista painii samojen asioiden kanssa. Kommenteissa oli hyvä keskustelu. Ja tämä vastaus. Tämäkin oli hyvällä huumorilla kirjoitettu ja tekstistä yli puolet jätetty pois, samoin hymiöt. Eli todella naurettavaa ja yritetään mustamaalata yhtä morsianta ja aiheuttaa pahaa mieltä. Jollakin ei todellakaan ole omaa elämää. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Ps. Terveiset Lauran tekstejä rajusti muokattuna jakavalle: lähde menemään ryhmästä idiootti.
      Moi Laura! :)

      Lainaa

    72. Saku Nauriskäki 14.4.2017 17:44
      Tulos: +19 (27 ääntä)
      Yksi häät2017 ryhmästä: Tää taula, joka jakoi Lauran tekstin eteenpäin lienee joku onneton, joka saa kiusaamalla mielihyvää itselleen. Mahdat olla todella kateellinen jostain hänelle kun pitää olla noin hölmö. Kasva nyt hyvänen aika aikuiseksi ja hanki joku oikea harrastus josta saat hyvän mielen niin ei tartte olla säälittävä kiusaaja. Tai jos harmittaa kun toisella on jotain mitä sulla ei, niin lienisikö omassa käytöksessäsi avain tähänkin asiaan. Jos harmittaa että toinen pääsee naimisiin ja itte et, niin kannattaa miettiä haluaako kukaan moisen lowlifen kans olla, jos paras mihin pystyy on toisen julkinen solvaaminen. Säälittävää.
      Kateuskortti pelattu!

      Lainaa

    73. Tulos: +12 (22 ääntä)
      Osanottoni Petrille. Vaikuttaa todella herttaiselta morsiolta tuo Soile. "Mä oon nyt hei Pete päättänyt, et sä pistät tiettyjen tyyppien kaa välit poikki, etkä sä saa polttareita!" Kannattais varmaan juosta, ja kovaa.

      Lainaa

    74. Tulos: +8 (16 ääntä)
      : Mielestäni Soilen pointissa ei ole mitään vikaa, eikä Petri varmaan oikeasti kenenkään kanssa välejä ole katkaisemassa. Koko “mies pakotetaan avioliittoon, elämä on loppu” -klisee on niin väsynyttä läppää ja siitä syntyy vain se kysymys, miksi miehet alunperin edes kosivat naisia, jos avioituisen jälkeen elämä on game over. Jos Soile tai Petri kuulevat tuota läppää joka toiselta kaverilta koko häävalmistelujen ajan, niin varmasti alkaa ottaa aivoon.
      No mutta kyllähän tämä Soile jo itse todisti miksi hänen kaverinsa tuollaista "läppää" heittää.:D ei tarvitse Petrin päättää enää häiden jälkeen mistään kun Soile päättää jo Petrin polttaritkin perua. Jos on noin kontrolloiva muija niin kyllä minäkin kaverilleni sanoisin että mietihän nyt vielä. Ero tulee ennemmin tai myöhemmin. Riippuu kuinka nopeasti Petri kyllästyy pompotteluun.

      Lainaa

    75. Namelessfaggot 2.10.2018 7:59
      Tulos: +4 (10 ääntä)
      JPT: Tuollaista “vielä ehdi paeta” -läppää ehkä jaksaisi kuunnella sen pari kertaa ja pistää ne vaan junttiuden piikkiin. Mutta kyllä minuakin alkaisi vⅰtuttaa, jos tuota oikeasti pitäisi joka välissä kuunnella. En kylläkään menisi FB:ssa tai muuallakaan latelemaan, mitä mieheni pitäisi tuntea ja tehdä.
      Oon nähnyt vastaavan tilanteen tosi läheltä, kun entinen paras kaverini meni naimisiin. Kaikki ympärilläolijat näki, että nainen oli takerjatyyppiä ja täysi friikki, mutta kaveri ei vaan suostunut uskomaan. Noh, nyt ovat olleet alle vuoden naimisissa ja viettävät vapaa-ajat taas erillään ja molemmat valittaa toisistaan. Ihmiset, seukatkaa oikeasti muutama vuosi, ennen kuin menette järjestämään kalliita muodollisuuksia.

      Lainaa

    76. Kalvakka ankka 11.6.2020 20:06
      Tulos: 0 (6 ääntä)
      Morsian2017: Olen samassa häät-ryhmässä kuin Laura ja ihmettelen jonkun aivottoman halua jakaa ryhmästä juttuja ulos vastoin ryhmän sääntöjä. Olisi sitten jakanut tekstit sellaisenaan eikä muokannut niitä. Ensimmäisestä jätetty mm. kaikki hymiöt pois, teksti oli kirjoitettu huumorilla ja osa meistä morsiammista [...]
      Älkää käyttäytykö niin tyhmästi että pääsette tänne.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: bridezilla, häät, nimet, järjestys, polttarit, epävarma, epävarmuus