Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Tili miinuksella

Pankeilla on salaliitto, josta et ole kuullutkaan.
Tili miinuksella

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 75 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1400 (1428 ääntä)
      Pauliina on selkeesti todella tyhmä. Tavallaan käy sääliksi.

      Lainaa

    2. Tulos: +1329 (1335 ääntä)
      En vieläkään ymmärrä miten mätkyt ja maahanmuuttajat liittyvät siihen, että tilin pystyy vetämään miinukselle / Pauliina luulee että näin välttyy maksamasta.

      Lainaa

    3. Tulos: +476 (506 ääntä)
      Valtamedia ei kerro että tili menee miinukselle. Tän sosiaalisen median ja kommenttipalstat voisi lopettaa, näitä vajakkeja on Iltalehden kommenttipalstat täynnä ja alkaa olla vaikeaa erottaa sitä Feissarimokista.

      Lainaa

    4. Tulos: +484 (494 ääntä)
      "Ette tunne kirjoittajan taustaa" no voi nyt sentään, nyt en voi sanoa ettei asiassasi ole järkeä!!!

      Lainaa

    5. Tulos: +603 (617 ääntä)
      Atin: En vieläkään ymmärrä miten mätkyt ja maahanmuuttajat liittyvät siihen, että tilin pystyy vetämään miinukselle / Pauliina luulee että näin välttyy maksamasta.
      En minäkään ymmärrä ekaa pointtia, mutta sen verran olen internetsistä viime aikoina oppinut että yllättävän monelle ihmiselle "matut" liittyvät kaikkeen. Siis ihan kaikkeen. Ja jos ne eivät johonkin asiaan oikeasti yhtään millään kuviteltavissa olevalla tavalla liity, niin ne liittyvät siihen kuitenkin sillä tavalla, että niiden pitäisi liittyä siihen, vaikka kaikki eivät sitä suostukaan ymmärtämään.

      Lainaa

    6. Hannelen elämä 25.4.2017 1:21
      Tulos: +346 (352 ääntä)
      Jotenkin ei yllätä, että itsemurha-ajatukset ovat käsillä, kun olet ryypännyt tilin pakkaselle. Aluksi vika on tietenkin matujen, myöhemmin syyllisiä ovat ne, jotka neuvovat raha-asioissa.

      Lainaa

    7. Tulos: +455 (521 ääntä)
      Taas se todistettiin: rasisti ei osaa äidinkieltään kirjoittaa; ei tajua yksinkertaista matikkaa ja looginen ajattelu on sille vierasta.

      Lainaa

    8. Tulos: +515 (519 ääntä)
      Miten toi ees sai yhdistettyä mätkyt, hallituksen ja mamut mukaan siihen, kun tililtä ei mennyt maksettu summa heti pois?

      Lainaa

    9. Hofhofhofhof 25.4.2017 1:31
      Tulos: +280 (288 ääntä)
      Tjaa: Pauliina on selkeesti todella tyhmä. Tavallaan käy sääliksi.
      Viisastuu kun pankki perii 60€ tilinylitysmaksua.

      Lainaa

    10. Tulos: +217 (219 ääntä)
      Hannelen elämä: Jotenkin ei yllätä, että itsemurha-ajatukset ovat käsillä, kun olet ryypännyt tilin pakkaselle. Aluksi vika on tietenkin matujen, myöhemmin syyllisiä ovat ne, jotka neuvovat raha-asioissa.
      ...mutta koskaan, koskaan syy ei ole itsessä. Siitä sosiopaatin tunnistaa!

      Lainaa

    11. Tulos: +75 (91 ääntä)
      Aeka vitun huonoja sieniä saa olla, että nuin...

      Lainaa

    12. Tulos: +105 (111 ääntä)
      Kyllä ne minun mielestäni minun rahojani ovat.

      Lainaa

    13. Tulos: +360 (366 ääntä)
      Miten hallitus elättää matut rahoilla, jotka on tuhlattu kahteen kertaan Pauliinan omasta toimesta? This does not compute. Error error!

      Lainaa

    14. Tulos: +200 (206 ääntä)
      Ei niitä veromätkyjä kyllä suoraveloiteta tililtä. Kannattaa tosiaan Pauliinan hankkia se electron ja luopua pankkikortistaan ja varmaan etenkin luottokorteista jos niitä jostain kumman syystä vielä löytyy lompakosta.

      Lainaa

    15. Pahvitonttu 25.4.2017 2:02
      Tulos: +89 (99 ääntä)
      "you know my name, not my story"

      Lainaa

    16. Tulos: +214 (220 ääntä)
      Hofhofhofhof: Viisastuu kun pankki perii 60€ tilinylitysmaksua.
      Mutta sehän vain varmistaa tämän salaliiton! Pankki ottaa suoraan rahaa tekosyiden nojalla ja aloittaa sodan Pauliinaa vastaan.

      Lainaa

    17. Myrkkymuratti 25.4.2017 2:09
      Tulos: +134 (138 ääntä)
      Voi kyllä, Pauliina, "toiset jotka kirjoittavat" ovat oma rotunsa.

      Lainaa

    18. Tulos: +91 (133 ääntä)
      Sori, tästä ei tule muuta mieleen kuin "kill it before it lays eggs".

      Lainaa

    19. Tulos: +252 (256 ääntä)
      Ja vielä sääli vanhuksia, jotka eivät käy usein tilillä. Eivät ehdi nostaa siis tuhlaamiaan rahoja, ennenkuin pankki ne vie. WTF. Oikeasti, onko tämä Pauliina tosissaan? Onko hänellä oikeasti äänioikeus? Onko hän oikeasti suorittanut peruskoulun?

      Lainaa

    20. Tulos: +161 (163 ääntä)
      Niin, muiden ihmisten vikahan se on kun elämämkoululaine nostaa tilinsä tyhjäksi.

      Lainaa

    21. mormooni666 25.4.2017 5:44
      Tulos: +142 (148 ääntä)
      Mitä helvettiä mie luen? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Piti lukea 3 kertaa ennenkuin tajusin mitä ajaa takaa.

      Lainaa

    22. St. Vitus Dance 25.4.2017 6:03
      Tulos: +81 (87 ääntä)
      hmmm: Ja vielä sääli vanhuksia, jotka eivät käy usein tilillä. Eivät ehdi nostaa siis tuhlaamiaan rahoja, ennenkuin pankki ne vie. WTF. Oikeasti, onko tämä Pauliina tosissaan? Onko hänellä oikeasti äänioikeus? Onko hän oikeasti suorittanut peruskoulun?
      Samaa ihmettelen.

      Lainaa

    23. Tulos: +370 (374 ääntä)
      Siis matuthan vie rahat, paitsi että niillä on sikana omaa rahaa tullessaan Suomeen. Matut vie työpaikat, paitsi ettei ne tee töitä. Matut vie naiset, paitsi ettei kukaan haluaisikaan sellaista naista, joka olisi matun kanssa. Matut vievöt jopa marjat metsistä - täällä meidän paikkakunnalla pari maahanmuuttajaa koitti saada ylimääräistä rahaa mustikoita keräämällä, joten kylän isännät lähtivät itse marjametsään edellisellä viikolla. Setänikin ekaa kertaa kahteenkymmeneen vuoteen oli noukkimassa mustikoita, ettei vaan kukaan ulkomaalainen niitä saa.

      Lainaa

    24. Tulos: +209 (213 ääntä)
      Mairatsu: Siis matuthan vie rahat, paitsi että niillä on sikana omaa rahaa tullessaan Suomeen. Matut vie työpaikat, paitsi ettei ne tee töitä. Matut vie naiset, paitsi ettei kukaan haluaisikaan sellaista naista, joka olisi matun kanssa. Matut vievöt jopa marjat metsistä – täällä meidän paikkakunnalla pari maahanmuuttajaa koitti saada ylimääräistä rahaa mustikoita keräämällä, joten kylän isännät lähtivät itse marjametsään edellisellä viikolla. Setänikin ekaa kertaa kahteenkymmeneen vuoteen oli noukkimassa mustikoita, ettei vaan kukaan ulkomaalainen niitä saa.
      Tarina ihan tosielämästä; olin saanut aikoinani tekniikkaliikkeen mainospyörän (miestenpyörä ja itse siis nainen) kylkiäisenä ostettuani tv:n ja kun en vääränmallisella pyörällä tehnyt yhtään mitään, yritin kauppailla sitä tuloksetta vuosikaudet. Eihän kukaan halunnut mitään helkkarin rumaa mainoslogoa pyöräänsä. Vuodet vierivät ja tulivat turvapaikanhakijat. Päätin fb:ssä tarjota tuota pyörää vokkiin, niin sitten repesi riemu kantasuomalaisissa. Oli köyhää perheenisää, jonka piti ehdottomasti saada se pyörä eikä ollut kiinnostunut että minkä kokoinen tai kuntoinen se edes olisi, mutta pyörä kuuluisi hänelle. Ja minä saakelin narttu annoin sen mielummin sinne vokkiin kun sinne se oli jo varattu. :D Kyllä kateus voi olla kovaa, kun tällä ei ollut oikeasti mitään tarvetta tuolle pyörälle (tämän huomasi kaikesta kirjoitetusta kun ainoa intressi oli estää pyörän päätyminen "väärälle" taholle).

      Lainaa

    25. Tulos: +133 (135 ääntä)
      mormooni666: Mitä helvettiä mie luen? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Piti lukea 3 kertaa ennenkuin tajusin mitä ajaa takaa.
      Voisitko kertoa mullekin? En älynnyt tätä yhtään.

      Lainaa

    26. Tulos: +73 (93 ääntä)
      Ja kas, mallikkaasti taas väärinkäytetään termiä rasismi.

      Lainaa

    27. Tulos: -111 (173 ääntä)
      Aavistuksen ärsyttävä asetelma ottaa esimerkiksi joku kevyesti kehitysvammainen, joka muun kohinan lisäksi pulauttaa ulostaan sanan maahanmuuttaja ja tehdä tästä päätelmä, että jokainen haitallisen maahanmuuton (erotuksena hyödyllisestä tai neutraalista) ongelmia esille nostava olisi vastaava tapaus. Lehdissä vastaavaa tekniikkaa on käytetty iät ja ajat. Kommenttiosastolle pääsee lehden oman linjan mukaiset hyvin kirjoitetut tekstit ja vastustajien teksteistä valitaan vain karmeimmat tapaukset. Näin lehden linjanvetäjien ei tarvitse sanoa suoraan, että sen linjaa vastustavat ovat henkisesti tasapainottomia ja muutenkin huonoja, kun asia selviää ihan kommenttipalstaa lukemalla.

      Lainaa

    28. Lukijon Käyny /Vartia 25.4.2017 8:46
      Tulos: -76 (140 ääntä)
      R: Taas se todistettiin: rasisti ei osaa äidinkieltään kirjoittaa; ei tajua yksinkertaista matikkaa ja looginen ajattelu on sille vierasta.
      Eipäs sorruta vihervasemmiston yleistämiseen. Idiootteja on molemmissa 1% leireissä, niin rassuissa kuin suvakki-elämänkoululaisissa.

      Lainaa

    29. Tulos: +85 (95 ääntä)
      Muistan aikanaan, kuinka iskä kävi aina nostamassa rahaa tilillä kun ensin kävi tankkaamassa tilin tyhjäksi. Kutsui tilin vätämistä miinukselle ilmaiseksi lainaksi. Joutuuko siitä nykyään siis maksamaan jotain? Kenties sen takia, että ihmiset ovat käyttämään sitä "ilmaisena lainana".

      Lainaa

    30. Seppo Saviniemi 25.4.2017 9:29
      Tulos: +60 (68 ääntä)
      tyhmä: Muistan aikanaan, kuinka iskä kävi aina nostamassa rahaa tilillä kun ensin kävi tankkaamassa tilin tyhjäksi. Kutsui tilin vätämistä miinukselle ilmaiseksi lainaksi. Joutuuko siitä nykyään siis maksamaan jotain? Kenties sen takia, että ihmiset ovat käyttämään sitä “ilmaisena lainana”.
      Kyllä siitä tulee jonkin sortin lappu kotiin, tosin saattaa riippua pankista. Itselläni on yksi OP:n tili "joutilaana" ja kun sieltä oli mennyt pankin palvelumaksu ja rahaa ei tilillä ollut lähetti pankki siitä laskun himaan.

      Lainaa

    31. Tulos: +89 (97 ääntä)
      rasisti/omamielipide/kiusauskortti on hyvä vetää kun ei voi myöntää olevansa ihan pihalla

      Lainaa

    32. Tulos: +61 (63 ääntä)
      tyhmä: Muistan aikanaan, kuinka iskä kävi aina nostamassa rahaa tilillä kun ensin kävi tankkaamassa tilin tyhjäksi. Kutsui tilin vätämistä miinukselle ilmaiseksi lainaksi. Joutuuko siitä nykyään siis maksamaan jotain? Kenties sen takia, että ihmiset ovat käyttämään sitä “ilmaisena lainana”.
      En ole muutamaan vuoteen koittanut, mutta muistaakseni joku n 5-10 euron maksu tuli ainakin ennen jos tilille ei saa katetta parin päivän sisällä. Nyt voi olla enemmän, vaikka 60e tuskin silti.

      Lainaa

    33. Tulos: +160 (166 ääntä)
      Eli Pauliina on maksanut kortilla eikä rahat ole heti lähteneet joten nosti ne pois. Tämä on jotenkin salaliitto elättää mamut? Katevarauksillako ne elää?

      Lainaa

    34. Unohdin_käyttämäni_nimimerkin 25.4.2017 9:48
      Tulos: +52 (54 ääntä)
      ihan vaan pari sanaa: itsemurha riskit lisäntyy.

      Lainaa

    35. Tulos: +96 (106 ääntä)
      Myös Pauliinan kaltaiset saavat A) äänestää B) lisääntyä. Pelottavaa.

      Lainaa

    36. Rampe&Naukkis 25.4.2017 10:23
      Tulos: +62 (78 ääntä)
      Mulla on kaiken teoria: Pauliina ei ole penaalin terävin kynä ja penaali on kateissa.

      Lainaa

    37. Tulos: +59 (63 ääntä)
      tyhmä: Muistan aikanaan, kuinka iskä kävi aina nostamassa rahaa tilillä kun ensin kävi tankkaamassa tilin tyhjäksi. Kutsui tilin vätämistä miinukselle ilmaiseksi lainaksi. Joutuuko siitä nykyään siis maksamaan jotain? Kenties sen takia, että ihmiset ovat käyttämään sitä “ilmaisena lainana”.
      Puliveivareilla oli 80-luvulla, pankkikirjojen aikana tapana ottaa ilmainen pikavippi juuri tällä tavalla. Palkkapäivänä mentiin ensin isoon pankkiin nostamaan vitonen ja samalla päivitettiin pankkikirja ajan tasalle. Sitten mentiin pankkikirjan kanssa nostamaan tili tyhjäksi johonkin pieneen kyläkonttoriin, jolla ei ollut linjayhteyksiä ja jossa nosto merkattiin vain käsin siihen kirjaan. Näin ollen se kirjautui vasta seuraavana yönä pankin järjestelmään. Lopuksi laitettiin pankkirja taskuun ja mentiin taas johonkin isompaan pankkiin pelkillä henkkareilla nostamaan tili tyhjäksi toisen kerran. Siihen aikaan pankit eivät palvelumaksuja perineet, joten vippi oli käytännössä ilmainen, pientä korkoa pankki peri miinussaldosta. Ja niillä kavereilla ei ollut huolta huomisesta...

      Lainaa

    38. Tulos: +41 (49 ääntä)
      Hofhofhofhof: Viisastuu kun pankki perii 60€ tilinylitysmaksua.
      Mikä pankki ottaa 60e tilinylitysmaksua? :o

      Lainaa

    39. Tulos: +65 (71 ääntä)
      "omillaNNE aivoilla"

      Lainaa

    40. Tulos: +26 (30 ääntä)
      Salon puskaradio loistaa taas ;DD

      Lainaa

    41. Tulos: -71 (101 ääntä)
      R: Taas se todistettiin: rasisti ei osaa äidinkieltään kirjoittaa; ei tajua yksinkertaista matikkaa ja looginen ajattelu on sille vierasta.
      *rasisti ei osaa kirjoittaa äidinkieltään **hänelle vierasta.

      Lainaa

    42. Tulos: +95 (125 ääntä)
      Kerubi: Aavistuksen ärsyttävä asetelma ottaa esimerkiksi joku kevyesti kehitysvammainen, joka muun kohinan lisäksi pulauttaa ulostaan sanan maahanmuuttaja ja tehdä tästä päätelmä, että jokainen haitallisen maahanmuuton (erotuksena hyödyllisestä tai neutraalista) ongelmia esille nostava olisi vastaava tapaus. Lehdissä vastaavaa tekniikkaa on käytetty iät ja ajat. Kommenttiosastolle pääsee lehden oman linjan mukaiset hyvin kirjoitetut tekstit ja vastustajien teksteistä valitaan vain karmeimmat tapaukset. Näin lehden linjanvetäjien ei tarvitse sanoa suoraan, että sen linjaa vastustavat ovat henkisesti tasapainottomia ja muutenkin huonoja, kun asia selviää ihan kommenttipalstaa lukemalla.
      Löysää nyt sitä foliohattua taas. Olisi ihan kiva jos edes joku edes jossain keskustelisi maahanmuuton ongelmista, mutta siitä että nykyisin "maahanmuuttokriittinen" käytännössä tarkoittaa "sekopäinen rasisti" on kyllä ihan sekopäisten rasistien syytä. Keskustelun yrittäminen on samaa kuin pelaisi shakkia pulun kanssa -se kaataa nappulat, paskoo laudalle, ja lentää tiehensä vakuuttuneena voitostaan. "Medialla" ei ole mitään "salaliittoa" -vaikka Kansan Uutisilla ja Suomenmaalla ei ole juurikaan mitään yhteistä keskenään -joskin ne saattavat raportoida samoista tapahtumista. Mutta se että on olemassa maailma jossa faktuaalisesti tapahtuu asioita ei ole salaliitto, muuten kuin MV'n lukijoiden mielestä.

      Lainaa

    43. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Taitaa olla Pauliina ite joka käy vähä hitaalla :'D

      Lainaa

    44. ymmärtäjä 25.4.2017 13:45
      Tulos: -44 (56 ääntä)
      "Lämpimästi suosittelen vaihtamaan electroniin" Ei taida tyhmä tietää että senkin saa kyllä halutessaan vedettyä miinukselle? minä olen ainakin kahdesti

      Lainaa

    45. Tulos: -4 (12 ääntä)
      Mitä mä just luin?

      Lainaa

    46. Tulos: +21 (25 ääntä)
      Nipo: En ole muutamaan vuoteen koittanut, mutta muistaakseni joku n 5-10 euron maksu tuli ainakin ennen jos tilille ei saa katetta parin päivän sisällä. Nyt voi olla enemmän, vaikka 60e tuskin silti.
      Kiitos. Muistaakseni iskä tätä tekniikkaa käyttikin vain tilipäivän lähestyessä mikäli tarve iski. Ja jos siitä joskus joku lappi kotiin tuli, niin en minä siitä varmaan olisi kuullutkaan. Itse en ole tätä yrittänyt, niin siksi tämä ääneen miettiminen :)

      Lainaa

    47. Tulos: -32 (44 ääntä)
      Elätetäänhän me ne muutenkin.

      Lainaa

    48. Tulos: -62 (92 ääntä)
      Oppu: Myös Pauliinan kaltaiset saavat A) äänestää B) lisääntyä. Pelottavaa.
      Ja myös äärivasemmistolaiset saavat tehdä nämä samat, se jos mikä on huolestuttavaa.

      Lainaa

    49. Tulos: +32 (38 ääntä)
      Hofhofhofhof: Viisastuu kun pankki perii 60€ tilinylitysmaksua.
      Nope. Se on matujen vika!

      Lainaa

    50. Tulos: +24 (30 ääntä)
      hmmm: Ja vielä sääli vanhuksia, jotka eivät käy usein tilillä. Eivät ehdi nostaa siis tuhlaamiaan rahoja, ennenkuin pankki ne vie. WTF. Oikeasti, onko tämä Pauliina tosissaan? Onko hänellä oikeasti äänioikeus? Onko hän oikeasti suorittanut peruskoulun?
      Ja vielä sen verta ikää, että on töissä jos on muun kortin saanut kuin Electronin. Ja kerran verojakin maksaa. Mutta onhan näitä, jotka kuvittelevat luoton olevan ilmaista rahaa jota ei tarvi maksaa takaisin. Näin asiasta muuhun, mua yleesäkin ärsttää ku ihmiset itkee veromätkyistä. Kannattaa opetella laskemaan paremmin.

      Lainaa

    51. Tulos: +36 (42 ääntä)
      Aika masentava ajatus, että Pauliina on kuitenkin käynyt vöhintään 9 vuotta koulua ja elämäntaidot ovat silti tuolla tasolla.

      Lainaa

    52. suvakkikriitikko 25.4.2017 18:40
      Tulos: +38 (58 ääntä)
      Sannni: Löysää nyt sitä foliohattua taas. Olisi ihan kiva jos edes joku edes jossain keskustelisi maahanmuuton ongelmista, mutta siitä että nykyisin “maahanmuuttokriittinen” käytännössä tarkoittaa “sekopäinen rasisti” on kyllä ihan sekopäisten rasistien syytä. Keskustelun yrittäminen on samaa kuin pelaisi shakkia pulun kanssa -se kaataa nappulat, paskoo laudalle, ja lentää tiehensä vakuuttuneena voitostaan. “Medialla” ei ole mitään “salaliittoa” -vaikka Kansan Uutisilla ja Suomenmaalla ei ole juurikaan mitään yhteistä keskenään -joskin ne saattavat raportoida samoista tapahtumista. Mutta se että on olemassa maailma jossa faktuaalisesti tapahtuu asioita ei ole salaliitto, muuten kuin MV’n lukijoiden mielestä.
      Olisi kiva tosiaan. Vaikeaa se vain tuntuu olevan. Jos joku "sekopäinen rasisti" väittää olevansa maahanmuuttokriittinen, ei hän määrittele tuota joukkoa. Sekopäinen rasisti on aivan varmasti suoraan maahanmuuttoa vastaan ja luultavasti melko kykenemätön minkäänlaiseen kriittiseen ajatteluun. Eli hän ei todellisuudessa kuulu maahanmuuttokriittisiin vaan maahanmuuttovastaisiin. Samoin suvaitsevainen on sanana positiivinen, mutta silläkin on nykyisin ikävä kaiku. Muutama vuosi sitten olisin voinut aivan hyvin sanoa olevani sekä suvaitsevainen että maahanmuuttokriittinen. Mielestäni ne eivät sulje toisiaan pois. Nykyisin nuo vissiin tarkoittavat kuulijan kannasta riippuen myös vaihtoehtoisesti vasemmistoanarkistia ja sekopäistä rasistia. Ja kun toinen on saatu lokeroitua jotenkin ikävästi, voidaankin hänen koko argumenttinsa jättää huomiotta.

      Lainaa

    53. Tulos: +40 (42 ääntä)
      Tiiviste: Mutta sehän vain varmistaa tämän salaliiton! Pankki ottaa suoraan rahaa tekosyiden nojalla ja aloittaa sodan Pauliinaa vastaan.
      Ei kun sillä kuudellakympillä maksetaan mamujen eläminen, tietenkin! Salaliitto!

      Lainaa

    54. miinaharava 25.4.2017 19:31
      Tulos: +45 (49 ääntä)
      Pauliina on oikeassa, en tunne kirjoittajan taustoja. Vahva veikkaus kuitenkin, että koulutustaustana on elämäm kova korkea koulu.

      Lainaa

    55. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Tollahan on selkeesti rahkeita valtivarainministeriks :D Kaikkia kummajaisia se leipä elättääkin...

      Lainaa

    56. runkinfinland 25.4.2017 22:43
      Tulos: -30 (46 ääntä)
      R: Taas se todistettiin: rasisti ei osaa äidinkieltään kirjoittaa; ei tajua yksinkertaista matikkaa ja looginen ajattelu on sille vierasta.
      Ei, vaan todistettiin miten tuulesta temmattuja valtaosa viime aikojen rasistihuutelusta on. Samoin kohdallasi todistettiin, miten et edes ymmärtänyt lukemaasi ja aloit jo huudella rasistista.

      Lainaa

    57. Tulos: -18 (22 ääntä)
      Valtamedia ei kerro että tili menee miinukselle. Tän sosiaalisen median ja kommenttipalstat voisi lopettaa, näitä vajakkeja on Iltalehden kommenttipalstat täynnä ja alkaa olla vaikeaa erottaa sitä Feissarimokista. Samaa mieltä olen. Ymmärrän kyllä mitä tuo Pauliina yrittää ilmoittaa mutta kirjoitus on....Sai muutaman kerran lukea uudestaan että ymmärsi jotain Mutta meitä mahtuu tähän maailmaan paljon. Heikkouksia on monella. Olen myös ihmetellyt aikoinaan muutamien kavereiden kanssa? että miksi tilitä ei lähde rahaa vaikka olis viikkoja mennyt ja vieläkään lähtennyt rahaa tililtä. https://kaksplus.fi/threads/mitae-ihmettae-kaevin-apteekissa-ja-maksoin-kortilla-tililtae-ei-kuitenkaan-ole-haevinnyt-eurookaan.2057380/

      Lainaa

    58. Suvakkipankki 25.4.2017 23:44
      Tulos: +58 (66 ääntä)
      Aikani Pauliinan aivoituksia tavailin, ja luulen, että Pauliinan ajatuskulku laukkaa seuraavasti; - ilkeät suvakkipankit tarkoituksella hidastelevat pankkikorttien kirjauksissa - asiantilan huomanneet "ovelat" elämänkoululaiset ovat keksineet, että rahat saa tänä viiveaikana käytettyä moneen kertaan omalta tililtä, kun vaan höylää/nostaa tarpeeksi nopeasti. Ovelaa ja kannattavaa. - ilkeä pankki lähettää kumminkin laskun, jossa on omien kahteen kertaan tuhlattujeb rahojen lisäksi myös tilin ylityksestä sakkomaksu -ilkeä pankki käyttää sakkomaksut "matujen" elättämiseen. Mokomat pankkisuvakit.

      Lainaa

    59. Tulos: +8 (26 ääntä)
      Hohhoijaa: Elätetäänhän me ne muutenkin.
      Meneppä nukkumaan kun jo noin nimimerkkiä myöten haukotuttaa. Jaksat sitten taas vähemmän väsynein jutuin röllätä.

      Lainaa

    60. Tulos: +31 (33 ääntä)
      mormooni666: Mitä helvettiä mie luen? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Piti lukea 3 kertaa ennenkuin tajusin mitä ajaa takaa.
      Sullahan menee paremmin kuin meillä muilla. En ymmärtänyt yhtään mitään tuosta

      Lainaa

    61. Tulos: +26 (28 ääntä)
      Rampe&Naukkis: Mulla on kaiken teoria: Pauliina ei ole penaalin terävin kynä ja penaali on kateissa.
      Terotinkin on tainnut hukkua jo kauan sitten

      Lainaa

    62. Tulos: +4 (8 ääntä)
      iiippa: Salon puskaradio loistaa taas ;DD
      Enpäs heti huomannut. Kiitoksia tästä, sain uudet naurut. Salo.

      Lainaa

    63. Tulos: +6 (18 ääntä)
      doggo: “Ette tunne kirjoittajan taustaa” no voi nyt sentään, nyt en voi sanoa ettei asiassasi ole järkeä!!!
      tekstin perusteella on yks nisti akka jonka valitettavasti tunnen... mutta 100% varma en ole... Mut en mä ole koskaa saanu tilii miinukselle :O saatika ole nii tyhmä et mätkyjä hankkisin :D

      Lainaa

    64. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Höhö: Ja vielä sen verta ikää, että on töissä jos on muun kortin saanut kuin Electronin. Ja kerran verojakin maksaa. Mutta onhan näitä, jotka kuvittelevat luoton olevan ilmaista rahaa jota ei tarvi maksaa takaisin. Näin asiasta muuhun, mua yleesäkin ärsttää ku ihmiset itkee veromätkyistä. Kannattaa opetella laskemaan paremmin.
      Muuten samaa mieltä, paitsi että mätkyt voi saada vaikka kuinka laskisi. Jopa niin, että verotoimisto laskee. Tää on nähty. Mitä enemmän on eri työnantajia (esim. freelancerit ja keikkalaiset), sitä vaikeampaa on saada fiksattua veroprosentti oikein. Just kaveri sanoi, että mätkyt tuli, vaikka laittoi veroprosentin niin korkeaksi että verotoimiston virkailija urputti vastaan.

      Lainaa

    65. mätkytonjee 26.4.2017 21:46
      Tulos: +24 (28 ääntä)
      Jos on kovat tulot ja tietää mitä rahalla tehdä, maksetaan veroja mahdollisimman pienellä prosentilla ja juurikin pyritään mahdollisimman suuriin mätkyihin. Eli periaatteessa lainataan rahaa verottajalta ja sijoitetaan se tuottamaan paremmin kuin se surkea korko, joka veronpalautuksessa on. Mätkyt on sitten varaa maksella kyllä. Pointtina vain niille, jotka meinaavat, että mätkyjä saava ei osaisi laskea. Pauliinan sijoituksista en tiedä mitään, mutta tuskin ovat kovin tuottavia.

      Lainaa

    66. Tulos: -6 (12 ääntä)
      Jotenkin tuli tunne, että voisiko tämä Pauliina olla esimerkiksi jollain lailla kehitysvammainen? Se selittäisi tuota tekstiä. Ei oikein naurattanut, vaan tuli lähinnä sääli, kun jäi niin selvästi alakynteen.

      Lainaa

    67. Tulos: +11 (15 ääntä)
      Mrs Sippi: Jotenkin tuli tunne, että voisiko tämä Pauliina olla esimerkiksi jollain lailla kehitysvammainen? Se selittäisi tuota tekstiä. Ei oikein naurattanut, vaan tuli lähinnä sääli, kun jäi niin selvästi alakynteen.
      kehitysvammaisen ylin kehitysikä on 12 vuotta. se on sellainen ikä, josta ajatellaan, ettei ihminen selviä ilman yhteiskunnan tukea. ns. normaaliälyisen ihmisen ylin kehitysikä on 18 vuotta. tuon kahdentoista ja kahdeksantoista kehitysikävuoden väliin mahtuu vielä monta eri kehitystasoa, joita yhteiskunta ei tue millään tavalla. aikuinen, jonka henkinen kehitysikä on nippanappa vaikkapa 13 jää siis kouluiän jälkeen täysin yksin selviämään elämästä. monesti tällaiset ihmiset on helppo tunnistaa sosiaalisessa mediassa. itse jätän heidän kirjoituksensa kommentoimatta juurikin siksi, että tiedän heillä olevan oikeasti vaikeuksia ymmärtää asioita ns. normaaliälyisen aikuisen tavoin.

      Lainaa

    68. Gaylord Focker 27.4.2017 14:41
      Tulos: -21 (23 ääntä)
      R: Taas se todistettiin: rasisti ei osaa äidinkieltään kirjoittaa; ei tajua yksinkertaista matikkaa ja looginen ajattelu on sille vierasta.
      Haha, aivokääpiö yrittää päteä :D

      Lainaa

    69. namikiisseli 27.4.2017 19:57
      Tulos: +5 (9 ääntä)
      just näin viisaita ovat rasistit parhaimmillaan

      Lainaa

    70. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Rajakki kolmanteen potenssiin.

      Lainaa

    71. Tulos: -1 (11 ääntä)
      Mahtaakohan se tehdä kipeää olla noin tyhmä?

      Lainaa

    72. Tulos: +3 (7 ääntä)
      Pahvitonttu: “you know my name, not my story”
      *Freeze frame* *record scratch* "Now you may wonder how I got into this situation.."

      Lainaa

    73. Tulos: +11 (13 ääntä)
      Ettei Pauliinan veli puhuisi asiasta nimeltään 'katevaraus'? Tämä nimittäin oli asia, jota sai vääntää ja kääntää asiakkaiden kanssa. Okei Siis, ei katevarauksen pitäisi kuitenkaan antaa tuota rahaa käyttää, vaan pitää se 'kiinni', kunnes veloitus on varmentunut, mutta tiliä katsoessa saldo, on täysin eri asia kuin käyttövara. Ja aina varmentavat electronit ovat hauskoja, kun eivät todellakaan ole aina varmentavia, saa ylitettyä helpostikkin. Tosin ihmettelen, miksi se käy aina keskiyöllä kuppilassa...

      Lainaa

    74. Sonofhades 15.5.2017 9:12
      Tulos: +11 (15 ääntä)
      Pauliina on elävä todiste siitä, että 16% ihmiskunnasta tulee toimeen ÅO-lukemalla, joka on alle 85 (normaalin alaraja) kuten Boris Johnson aikanaan siteerasi jotakin tutkimusta. Se tieto on selittänyt monta asiaa tästä maailmasta.

      Lainaa

    75. Tulos: -7 (9 ääntä)
      Sonofhades: Pauliina on elävä todiste siitä, että 16% ihmiskunnasta tulee toimeen ÅO-lukemalla, joka on alle 85 (normaalin alaraja) kuten Boris Johnson aikanaan siteerasi jotakin tutkimusta. Se tieto on selittänyt monta asiaa tästä maailmasta.
      mikä vitu ÅO-lukema? mitä vittuu toi håmå-åå meinaa??+

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: pankki, pankit, hallitus, maahanmuuttajat, mamut, rahat, tili, verot, mätkyt, kortti