Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Viimeinen tunnustus

Maailmanloppuun 15 minuuttia. Mitä tunnustat ja kenelle?
Viimeinen tunnustus

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 49 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -99 (185 ääntä)
      Mitä te tunnustaisitte ja kelle? O.o

      Lainaa

    2. Tulos: +581 (627 ääntä)
      TUNNUSTAN!! Valvoin nukkumaanmenoajan yli koska mokat.

      Lainaa

    3. Tulos: +805 (823 ääntä)
      Miks pitäisi maailmanloppu pilata vielä tunnustuksilla? Mä ainakin nauttisin ja ilakoisin rakkaitteni kanssa. Paljon hyödyttää tunnustaa kellekään, että oikeesti olin putkassa sillon kun en tullut yöks kotiin tms..

      Lainaa

    4. Tulos: +830 (848 ääntä)
      Olenko ainoa joka jäi miettimään, miksi tällainen valkoinen valhe on pitänyt kertoa?

      Lainaa

    5. Tulos: +530 (542 ääntä)
      Joo Marisa, kommentoi yv, sun mies ei varmaan muuten saa sun viestiä...

      Lainaa

    6. SattuuhanNäitä 20.7.2017 2:17
      Tulos: +277 (283 ääntä)
      Mitään en myönnä ja se oli jo rikki ennen kuin tulin!!

      Lainaa

    7. Tulos: +394 (404 ääntä)
      Kerro tässä mitä et kehtaisi kertoa kuin juuri ennen maailmanloppua... Loogista!

      Lainaa

    8. Tulos: +204 (230 ääntä)
      VASSARIT ON PASKAA: Pasifisti kakkka kikkareet kun perkele HYPPII silmille SANOTAAN SELVÄSTI! armeija on VÄLTTÄMÄTÖN joka maassa on armeija joko oma tai toisen maanarmeija VITUN HOLLYWOODIN PASKA KIKKARE LIBTARDIT Bill Maher, sosialisti paska kasa “Poliittisesti inkorrekti” oikeasti on poliittisesti KORREKTI vassari kasa paskaa libtard
      Pitäisikö ottaa lääkkeet ja mennä vähän unten maille rauhoittumaan?

      Lainaa

    9. Tulos: +210 (220 ääntä)
      Tunnustan: oikeasti minä rakastan melkein kaikkea ruokaa. Varsinkin puuroa. Äitini vain sai luulla toisin, sillä hän oli aivan Helvetin huono kokki. Ja mummo ei muuten ollut sen parempi. Kuinka kadehdinkaan niitä, jotka saivat innolla odottaa mummolan herkkuruokia... Minun mummoni tarjoili kuivia pullia ja maitorahkalla kuorrutettuja kakkuja. Hänen joulutorttunsa olivat kylläkin ihan parhaita.

      Lainaa

    10. Tulos: +147 (157 ääntä)
      Mä veikkaan että jos maailmanloppu tulis niin siinä kännissä tunnustais sellasiakin asioita jotka ei oo totta

      Lainaa

    11. yli opisto hörhö 20.7.2017 9:12
      Tulos: +251 (259 ääntä)
      Kirjoita tähän mitä tunnustaisit vain silloin jos maailmanloppuun olisi 15min. Ja ihmisethän kirjoittaa. Mitvit :D

      Lainaa

    12. Minä vaan kysyn 20.7.2017 9:37
      Tulos: +288 (290 ääntä)
      Mä kanssa mietin, että kannattaako juuri ennen maailmanloppua mitään enää ruveta tunnustamaan. Jos nyt ei sitten rakkautta, jota ei ole aiemmin uskaltanut.

      Lainaa

    13. Saku Nauriskäki 20.7.2017 10:14
      Tulos: +197 (199 ääntä)
      Ja viimeisenä tunnustaisi maailmanloppua ennustanut, ettei se maailmanloppu oikeasti olekaan tulossa, halusin vaan tietää teidän salaisuudet.. ja mitä maksatte, etten kerro niitä eteenpäin? Haha.

      Lainaa

    14. Vastarannan kiiski 20.7.2017 10:30
      Tulos: +202 (232 ääntä)
      Miten mulla on sellainen tunne, että Markon tunnustus olisi:"Oon aina luuullut panneeni sun siskoa, mutta nyt kävikin ilmi, että ei se ookaan sun sisko.

      Lainaa

    15. Tulos: +33 (45 ääntä)
      Kamalaa jos joutuisi tunnustamaan ettei ole mitään tunnustettavaa.

      Lainaa

    16. Tulos: -105 (225 ääntä)
      Mikä heteroita vaivaa? Miks heterokulttuuri tuntuu aina olevan tollasta kuten tost Jarmon kommentista huokuu? Miksi te vihaatte toisianne ja vihaatte puolisoitanne? Mä en voi ymmärtää, ihan oikeesti. Ahdistavaa.. Ylipäätään se että etenkin heterosuhteissa kommunikoiminen ja toisen kanssa asiallisesti keskusteleminen tuntuu valitettavasti yhä nykyään olevan täysi mahdottomuus monelle. Pidättekö te toisianne oikeesti niin erilaisina vaan jonkun sukupuolen perusteella, jolla ei loppupeleissä ole edes paljon mitään merkitystä? Kaikki sukupuoliroolit ja -stereotypiat on niin vanhanaikaisia ja vanhentuneita ja niistä pitäis vaan päästä eroon.

      Lainaa

    17. Tulos: +154 (156 ääntä)
      Pluri: Kamalaa jos joutuisi tunnustamaan ettei ole mitään tunnustettavaa.
      Oscar Wilde totesi ettei pitäisi koskaan tehdä mitään mistä ei voi keskustella illallisen jälkeen. Hyvä neuvo. Tosin hän joutui myöhemmin vankilaan tehtyään kaikenlaista mistä ei Viktorian ajalla tosiaankaan voinut keskustella illallisen jälkeen, mutta hän kirjoitti myös että hyvillä neuvoilla ei voi tehdä muuta kuin antaa ne eteenpäin, ei niitä itse käytä kuitenkaan, joten...

      Lainaa

    18. Tulos: +106 (134 ääntä)
      V: Mikä heteroita vaivaa? Miks heterokulttuuri tuntuu aina olevan tollasta kuten tost Jarmon kommentista huokuu? Miksi te vihaatte toisianne ja vihaatte puolisoitanne? Mä en voi ymmärtää, ihan oikeesti. Ahdistavaa.. Ylipäätään se että etenkin heterosuhteissa kommunikoiminen ja toisen kanssa asiallisesti keskusteleminen tuntuu valitettavasti yhä nykyään olevan täysi mahdottomuus monelle. Pidättekö te toisianne oikeesti niin erilaisina vaan jonkun sukupuolen perusteella, jolla ei loppupeleissä ole edes paljon mitään merkitystä? Kaikki sukupuoliroolit ja -stereotypiat on niin vanhanaikaisia ja vanhentuneita ja niistä pitäis vaan päästä eroon.
      ...emme. Termi jota haet ei ole heterous, se on toksinen maskuliinisuus/ suhde. En viitsi avautua siitä miten ihanaa elämä on kun mies on ihana, koska te kaikki tarvitsisitte insuliinia sen jälkeen, mutta voisin selostaa asiasta vaikka koko päivän. Toisen halventaminen, julkisesti tai yksityisesti ei tosiaankaan ole normaalia, en tiedä miksi netti luulee sen olevan. Ja se saa vain puhujan näyttämään typerältä: ei meillä ole pakkoavioliittoja, täyspäinen ihminen ottaa mieleisensä puolison?

      Lainaa

    19. Tulos: +56 (86 ääntä)
      V: Mikä heteroita vaivaa? Miks heterokulttuuri tuntuu aina olevan tollasta kuten tost Jarmon kommentista huokuu? Miksi te vihaatte toisianne ja vihaatte puolisoitanne? Mä en voi ymmärtää, ihan oikeesti. Ahdistavaa.. Ylipäätään se että etenkin heterosuhteissa kommunikoiminen ja toisen kanssa asiallisesti keskusteleminen tuntuu valitettavasti yhä nykyään olevan täysi mahdottomuus monelle. Pidättekö te toisianne oikeesti niin erilaisina vaan jonkun sukupuolen perusteella, jolla ei loppupeleissä ole edes paljon mitään merkitystä? Kaikki sukupuoliroolit ja -stereotypiat on niin vanhanaikaisia ja vanhentuneita ja niistä pitäis vaan päästä eroon.
      Eli kukaan ei-hetero ei ole koskaan ikinä missään kommentoinut mitään muka-hauskaa mutta oikeasti loukkaavaa puolisostaan? Vain me heterot ja tietenkin me kaikki olemme juuri samanlaisia kuin mitä tuosta yhdestä kommentista voi niin täydellisesti päätellä? Just just. Uskon.

      Lainaa

    20. Tulos: +84 (112 ääntä)
      V: Mikä heteroita vaivaa? Miks heterokulttuuri tuntuu aina olevan tollasta kuten tost Jarmon kommentista huokuu? Miksi te vihaatte toisianne ja vihaatte puolisoitanne? Mä en voi ymmärtää, ihan oikeesti. Ahdistavaa.. Ylipäätään se että etenkin heterosuhteissa kommunikoiminen ja toisen kanssa asiallisesti keskusteleminen tuntuu valitettavasti yhä nykyään olevan täysi mahdottomuus monelle. Pidättekö te toisianne oikeesti niin erilaisina vaan jonkun sukupuolen perusteella, jolla ei loppupeleissä ole edes paljon mitään merkitystä? Kaikki sukupuoliroolit ja -stereotypiat on niin vanhanaikaisia ja vanhentuneita ja niistä pitäis vaan päästä eroon.
      Jarmo kertoi vitsin. Olen hetero, mutta tunnen jonkun verran homoja (setäni ja poikani kummisetä läheisimpänä). Nämä kyseiset homot kertovat myös vitsejä ja olisivat todennäköisesti ihmeissään sinun kommentistasi. Oletan, että tarkoitat tilannetta, että stereotypian mukaan puolisolle on aina sanottava, että hän näyttää hyvältä valitsemissaan vaatteissa? Itse en kyllä näe tuossa sen ihmeempää yhteiskunnan tai muun "sosiaalisen kontruktion" tuottamaa toksista dikotomiaa (käyttääkseni postmodenia terminologiaa, josta kaikki tämä täysin ylilyöty sosiaalinen oikeus bs kumpuaa). Suurimmassa osassa tietämiäni parisuhteita ja jopa kaverisuhteita toiselle pyritään tuottamaan hyvää mieltä. Joskus jopa lievästi totuutta vääristäen. Jos kaverini tai vaimoni kysyy näyttääkö hän läskiltä jossain farkuissa, en ikinä vastaa myöntävästi. Miksi näin tekisin? Se vain pahoittaa kysyjän mielen. Jos farkut ovat oikeasti rumat, ja ollaan vielä tilanteessa jossa ne voi vaihtaa, niin toki sanon että kokeile joitain toisia. Miksi pitäisi mennä henkilökohtaisuuksiin ja mitä ihmeen tekemistä tällä on heteronormatiivisuuden kanssa? Pää pois tumblrista tai missä nettikuplassa nyt oletkaan ja katso tosimaailmaa. Siinä vähän mansplainingia sinulle ;)

      Lainaa

    21. Tulos: -35 (43 ääntä)
      Pöö: Olenko ainoa joka jäi miettimään, miksi tällainen valkoinen valhe on pitänyt kertoa?
      Olit. Tai luultavasti et, tässä maailmassa on niin paljon huumorintajuttomia ihmisiä, ettei yllättäisi.

      Lainaa

    22. Tulos: +49 (81 ääntä)
      V: Mikä heteroita vaivaa? Miks heterokulttuuri tuntuu aina olevan tollasta kuten tost Jarmon kommentista huokuu? Miksi te vihaatte toisianne ja vihaatte puolisoitanne? Mä en voi ymmärtää, ihan oikeesti. Ahdistavaa.. Ylipäätään se että etenkin heterosuhteissa kommunikoiminen ja toisen kanssa asiallisesti keskusteleminen tuntuu valitettavasti yhä nykyään olevan täysi mahdottomuus monelle. Pidättekö te toisianne oikeesti niin erilaisina vaan jonkun sukupuolen perusteella, jolla ei loppupeleissä ole edes paljon mitään merkitystä? Kaikki sukupuoliroolit ja -stereotypiat on niin vanhanaikaisia ja vanhentuneita ja niistä pitäis vaan päästä eroon.
      Mikä sua vaivaa? Mä oon lesbo ja tympäsee kun sun kaltaisten takia moni pitää homoseksuaalisia friikkeinä. Mä oon ainaki ihan tavallinen ihminen enkä kuuluta ikinä mitään homojen oikeuksista. Tajuatko että ihmisen mielipiteillä ei ole yhteyttä seksuaalisuuteen? Vaikka oon lesbo niin silti jotkut homot on ällöjä ja ihmiset jotka jauhaa homoudestaan, tyhmiä. Moni tuttu ei tiedä mun suuntautumisesta. Siis ne joihin oon tutustunut vaimosta eron jälkeen. Ei heterotkaan heti uusille tutuille mainosta heterouttaan.

      Lainaa

    23. Tulos: +22 (22 ääntä)
      SattuuhanNäitä: Mitään en myönnä ja se oli jo rikki ennen kuin tulin!! Sitäpaitsi se oli vahinko.

      Lainaa

    24. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Sannni: Oscar Wilde totesi ettei pitäisi koskaan tehdä mitään mistä ei voi keskustella illallisen jälkeen. Hyvä neuvo. Tosin hän joutui myöhemmin vankilaan tehtyään kaikenlaista mistä ei Viktorian ajalla tosiaankaan voinut keskustella illallisen jälkeen, mutta hän kirjoitti myös että hyvillä neuvoilla ei voi tehdä muuta kuin antaa ne eteenpäin, ei niitä itse käytä kuitenkaan, joten…
      Jäin kiinni...

      Lainaa

    25. Betty Davis 20.7.2017 23:55
      Tulos: +12 (16 ääntä)
      Mistä maailmanlopusta on tällä kertaa kyse?

      Lainaa

    26. Tulos: +76 (76 ääntä)
      Näiden ryhmien tunnustusketjut on maailman parhaita =D TOTTA KAI mä tunnustaisin sadoille ventovieraille ihmisille naamakirjassa jotain, mitä en ole kellekään läheiselleni tunnustanut. Toki. Heti. Joo =D

      Lainaa

    27. Pekka Peitsi 21.7.2017 13:56
      Tulos: +27 (31 ääntä)
      Pöö: Olenko ainoa joka jäi miettimään, miksi tällainen valkoinen valhe on pitänyt kertoa?
      Itse mietin tilannetta, jossa nainen ei halunnut nähdä miestä, joten selitti esim. että sisko on sairas. Mies kuitenkin näki tämän kaverin, jolloin valkoinen valhe jäi ainoaksi mahdollisuudeksi.

      Lainaa

    28. Tulos: -98 (114 ääntä)
      Kirva: Mikä sua vaivaa? Mä oon lesbo ja tympäsee kun sun kaltaisten takia moni pitää homoseksuaalisia friikkeinä.
      Teitä pidetään friikkeinä koska te olette friikkejä. Perversionne on samaa kastia pedofilian kanssa.

      Lainaa

    29. Tulos: +24 (50 ääntä)
      Kirva: Mikä sua vaivaa? Mä oon lesbo ja tympäsee kun sun kaltaisten takia moni pitää homoseksuaalisia friikkeinä. Mä oon ainaki ihan tavallinen ihminen enkä kuuluta ikinä mitään homojen oikeuksista. Tajuatko että ihmisen mielipiteillä ei ole yhteyttä seksuaalisuuteen? Vaikka oon lesbo niin silti jotkut homot on ällöjä ja ihmiset jotka jauhaa homoudestaan, tyhmiä. Moni tuttu ei tiedä mun suuntautumisesta. Siis ne joihin oon tutustunut vaimosta eron jälkeen. Ei heterotkaan heti uusille tutuille mainosta heterouttaan.
      Ymmärrän pointtisi, mutta menet nyt vähän ohi aiheen. Minkä takia pidät ylpeiltävänä asiana sitä, että et koskaan kuuluta homojen oikeuksista? Se on ihan ok, mutta kertoo ehkä jonkin asteisesta itsekunnioituksen puutteesta. Tai ehkä vaan hyvästä tuurista siinä mielessä, ettet ole koskaan joutunut kokemaan syrjintää seksuaalisen suuntautumisesi vuoksi, taikka näkemään sellaista läheistesi keskuudessa? Joillekin riittää ihan vaan uutiset maailmalta, joissa kerrotaan jatkuvasta homojen oikeuksien tallomisesta. Ja sinä huolehdit siitä, jos joku "jauhaa" homoudestaan? Olen samaa mieltä siinä, että homoseksuaaliset ihmiset tulisi nähdä ihan tavallisina ihmisinä. Sitähän ne ovatkin. Seksuaalinen suuntautuminen on suurelle osalle ihmisistä pieni osa identiteettiä, eikä näy elämässä millään heteroiden elämästä poikkeavalla tavalla. Mokan Jarmon kaltaisilla mielipiteillä ei varmastikaan ole yhteyttä seksuaaliseen suuntautumiseen. En itsekään ymmärrän Kirvan kirjoittamaa kommenttia; onko jotain tilastoja, joiden mukaan kaikki heterot vihavat parisuhteessa toisiaan, ja homot elävät täydellisissä pilvilinnoissaan? Vaikea uskoa. Myös itseäni ärsyttää esimerkiksi stereotyyppinen kuva lesbosta, joka käsittää suunnilleen ne miehekkään näköiset ja suuntautumisestaan "ääntä pitävät" lesbot. En näe näissä ihmisissä mitään pahaa, vaan ongelma on niissä heteroissa, jotka olettavat kaikkien muidenkin lesbojen näyttävän ja käyttäytyvän samalla tavalla. Vaikka todellisuudessa he ovat vain pieni osa lesboista. Joskin se ainoa heteroiden silmissä näkyvä. Ei tietenkään tarvitse heti ensi alkuun "esittäytyä" homoseksuaalina. Monet homot ja lesbot kuitenkin joutuvat joissain tilanteissa esimerkiksi puhumaan "puolisostaan", jottei tämän sukupuoli paljastuisi. On totta, että heterot eivät kuuluta heteroudestaan jatkuvasti. Tähän on kuitenkin syynä se, ettei heidän tarvitse, sillä elämme heteronormatiivisessa yhteiskunnassa. Näin ollen ensi alkuun aina oletetaan, että ihminen on hetero, ellei vaikkapa hänen ulkonäkönsä vastaa sitä kaikista stereotyyppisintä kuvaa. Pointtini ehkä katosi jossain kohtaa, mutta tässä tuli nyt vähän mietteitä aiheesta. Kiteytetään vaikka näin: Kaikki heteromiehet eivät ole Jarmoja, ja Jarmoja löytyy myös homoseksuaaleista. Homoseksuaalien parisuhteet ovat ihan yhtä tylsiä ja tavanomaisia kuin heteroidenkin. Ei tulisi olettaa ihmisen seksuaalisuutta omin päin. Todellisuudessa vain harva homoseksuaali vastaa sitä yleisintä stereotypiaa. Seksuaalisuuttaan ei tarvitse kuuluttaa, mutta vielä vähemmän sitä kannattaa piilotella. Jos joku siitä loukkaantuu, painukoot vaikka Saudi-Arabiaan.

      Lainaa

    30. Tulos: +3 (7 ääntä)
      X: Ymmärrän pointtisi, mutta menet nyt vähän ohi aiheen. Minkä takia pidät ylpeiltävänä asiana sitä, että et koskaan kuuluta homojen oikeuksista? Se on ihan ok, mutta kertoo ehkä jonkin asteisesta itsekunnioituksen puutteesta. Tai ehkä vaan hyvästä tuurista siinä mielessä, ettet ole koskaan joutunut kokemaan syrjintää seksuaalisen suuntautumisesi vuoksi, taikka näkemään sellaista läheistesi keskuudessa? Joillekin riittää ihan vaan uutiset maailmalta, joissa kerrotaan jatkuvasta homojen oikeuksien tallomisesta. Ja sinä huolehdit siitä, jos joku “jauhaa” homoudestaan? Olen samaa mieltä siinä, että homoseksuaaliset ihmiset tulisi nähdä ihan tavallisina ihmisinä. Sitähän ne ovatkin. Seksuaalinen suuntautuminen on suurelle osalle ihmisistä pieni osa identiteettiä, eikä näy elämässä millään heteroiden elämästä poikkeavalla tavalla. Mokan Jarmon kaltaisilla mielipiteillä ei varmastikaan ole yhteyttä seksuaaliseen suuntautumiseen. En itsekään ymmärrän Kirvan kirjoittamaa kommenttia; onko jotain tilastoja, joiden mukaan kaikki heterot vihavat parisuhteessa toisiaan, ja homot elävät täydellisissä pilvilinnoissaan? Vaikea uskoa. Myös itseäni ärsyttää esimerkiksi stereotyyppinen kuva lesbosta, joka käsittää suunnilleen ne miehekkään näköiset ja suuntautumisestaan “ääntä pitävät” lesbot. En näe näissä ihmisissä mitään pahaa, vaan ongelma on niissä heteroissa, jotka olettavat kaikkien muidenkin lesbojen näyttävän ja käyttäytyvän samalla tavalla. Vaikka todellisuudessa he ovat vain pieni osa lesboista. Joskin se ainoa heteroiden silmissä näkyvä. Ei tietenkään tarvitse heti ensi alkuun “esittäytyä” homoseksuaalina. Monet homot ja lesbot kuitenkin joutuvat joissain tilanteissa esimerkiksi puhumaan “puolisostaan”, jottei tämän sukupuoli paljastuisi. On totta, että heterot eivät kuuluta heteroudestaan jatkuvasti. Tähän on kuitenkin syynä se, ettei heidän tarvitse, sillä elämme heteronormatiivisessa yhteiskunnassa. Näin ollen ensi alkuun aina oletetaan, että ihminen on hetero, ellei vaikkapa hänen ulkonäkönsä vastaa sitä kaikista stereotyyppisintä kuvaa. Pointtini ehkä katosi jossain kohtaa, mutta tässä tuli nyt vähän mietteitä aiheesta. Kiteytetään vaikka näin: Kaikki heteromiehet eivät ole Jarmoja, ja Jarmoja löytyy myös homoseksuaaleista. Homoseksuaalien parisuhteet ovat ihan yhtä tylsiä ja tavanomaisia kuin heteroidenkin. Ei tulisi olettaa ihmisen seksuaalisuutta omin päin. Todellisuudessa vain harva homoseksuaali vastaa sitä yleisintä stereotypiaa. Seksuaalisuuttaan ei tarvitse kuuluttaa, mutta vielä vähemmän sitä kannattaa piilotella. Jos joku siitä loukkaantuu, painukoot vaikka Saudi-Arabiaan.
      Korjaus kohtaan "En itsekään ymmärrän Kirvan kirjoittamaa kommenttia.." Tarkoitin V:n kirjoittamaa kommenttia.

      Lainaa

    31. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Mikähän ryhmä mahtoi olla kyseessä

      Lainaa

    32. Sadepäiväkirja 21.7.2017 21:42
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Oon vissii liian rakastunut tai ihastunut, kun ajattelin et tunnustaisin ainoastaan rakkautta eräälle henkilölle ja sanoa perheelle et he ovat rakkaita. Ei minulla nyt muuta tunnustettavaa ole

      Lainaa

    33. Tulos: +38 (38 ääntä)
      Raadollisesti ajatellen, se olisi paras mahdollinen hetki valehdella silmät päästään. Ei pienintäkään mahdollisuutta jäädä kiinni valehtelusta. :D

      Lainaa

    34. Tulos: +14 (38 ääntä)
      X Pointtini ehkä katosi jossain kohtaa, mutta tässä tuli nyt vähän mietteitä aiheesta. Kiteytetään vaikka näin: Kaikki heteromiehet eivät ole Jarmoja, ja Jarmoja löytyy myös homoseksuaaleista.
      Monta ihan hyvää pointtia. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, että mitä ihmettä tuo Jarmo on tehnyt väärin? Täysin viaton vitsi. Ihan suhteellisen hauskakin. Tuosta ei voi päätellä mitään negatiivista Jarmon ja hänen vaimonsa suhteesta. Päinvastoin.

      Lainaa

    35. Tulos: +69 (69 ääntä)
      Miten ihmeessä joku voi vuosikausia valehdella, että kaveri onkin sisko? Eikö tuo pariskunta käy missään perhejuhlissa tai tapaa muuten toistensa vanhempia? Luulisi, että tuosta jäisi helposti kiinni.

      Lainaa

    36. Tulos: -10 (50 ääntä)
      Minua ihmetyttää Annikan kommentti. Miksi puolison hammasharjan käyttäminen on ällömpää kuin hänen suuteleminen? Minä & puoliso käytetään useinkin samaa hammasharjaa....eli siis harjat saattaa usein mennä sekaisin, mitä väliä

      Lainaa

    37. Tulos: 0 (10 ääntä)
      Kertoisin Kuhikselle, et se on ihana ja tykkään siitä tosi paljon <3

      Lainaa

    38. Tulos: -19 (31 ääntä)
      Vaivannut vuosia että jäi vaimon sisko kokematta. Muilla samanlaisia vai olenko yksin?

      Lainaa

    39. Tulos: -4 (10 ääntä)
      Mitä väliä onko sisko vai ei ole sisko?

      Lainaa

    40. TapsaRautaMela(nkolia) :^) 24.7.2017 9:03
      Tulos: +11 (21 ääntä)
      Mää tunnustaisin et joskus oon syöny mun snautserin ruuat kun oli kaamee nälkä enkä oikeen osannu itte tehä ruokaa :( anteeks snausse. Oli kyllä ihan hyvää, alkos vaan korvan takaa kutittaan kun oli kolmatta ruokaa syömässä. Ruuan koostumus oli vähän ällö. Semmonen hyytelömäinen.

      Lainaa

    41. Tulos: +8 (18 ääntä)
      Kukaa mitää lopun hetkellä ala tunnustamaan vaan oon aika varma et ihmiset lähtis ryöstelee, tappamaan toisiaan, särkee paikkoja, paniikissa suojiinsa ja nussimaan, koska eihän millään ole eikä tule olemaan enää mitään väliä niin miks ei päästäs "petoa irti" niinkuin sanotaan :D

      Lainaa

    42. Tulos: +12 (28 ääntä)
      Belinda: Minua ihmetyttää Annikan kommentti. Miksi puolison hammasharjan käyttäminen on ällömpää kuin hänen suuteleminen? Minä & puoliso käytetään useinkin samaa hammasharjaa….eli siis harjat saattaa usein mennä sekaisin, mitä väliä
      Samaa ihmettelen. Toisen suuta voi kyllä imuuttaa ja nuolla ja uskoisin, että aika moni on joskus imeskellyt myös puolison pissavehkeitä, mutta saman hammasharjan käyttäminen on hyi hyi yök yök?

      Lainaa

    43. Tulos: +18 (28 ääntä)
      V: Mikä heteroita vaivaa? Miks heterokulttuuri tuntuu aina olevan tollasta kuten tost Jarmon kommentista huokuu? Miksi te vihaatte toisianne ja vihaatte puolisoitanne? Mä en voi ymmärtää, ihan oikeesti. Ahdistavaa.. Ylipäätään se että etenkin heterosuhteissa kommunikoiminen ja toisen kanssa asiallisesti keskusteleminen tuntuu valitettavasti yhä nykyään olevan täysi mahdottomuus monelle. Pidättekö te toisianne oikeesti niin erilaisina vaan jonkun sukupuolen perusteella, jolla ei loppupeleissä ole edes paljon mitään merkitystä? Kaikki sukupuoliroolit ja -stereotypiat on niin vanhanaikaisia ja vanhentuneita ja niistä pitäis vaan päästä eroon.
      Kas, täällähän on heterofoobikko.

      Lainaa

    44. Tulos: -11 (15 ääntä)
      Andros: Vaivannut vuosia että jäi vaimon sisko kokematta. Muilla samanlaisia vai olenko yksin?
      Et ole yksin. Kaikillahan se on mielessä, ja jos sanovat, ettei ole niin valehtelevat.

      Lainaa

    45. Tulos: +20 (22 ääntä)
      Btw: Kukaa mitää lopun hetkellä ala tunnustamaan vaan oon aika varma et ihmiset lähtis ryöstelee, tappamaan toisiaan, särkee paikkoja, paniikissa suojiinsa ja nussimaan, koska eihän millään ole eikä tule olemaan enää mitään väliä niin miks ei päästäs “petoa irti” niinkuin sanotaan
      Miksi niin? Tuo on hiukan samanlainen ajatus kuin että jollei usko jumalaan niin sitten voi käyttäytyä miten tahansa, kun tuomiota ei tule kuitenkaan. Kuka ihme *haluaa* tappaa ketään tai tuhota paikkoja? Ja jos haluaisikin niin mitä järkeä jos maailmanloppu tulisi vartissa, ajanhaaskaustahan se olisi koska homma hoitaa itsensä ihan kohta. Naiminen olisi epäilemättä hyvä idea, tai sitten voisi syödä jotain oikein epäterveellista mutta hyvää.

      Lainaa

    46. Tulos: -3 (7 ääntä)
      Noin puol vuotta tuli kaverin muijal uskiteltuu et oon sen veli. Tähän ei tainnu olla muuta syytä kun miksei, tai sit se et kaveri on perheen ainoo lapsi ja jollain tasolla aina halunnu ittelleen siskoo tai veljee. Vähän oli kyl neiti nyree ku selvis asian oikee laita. Hups
      Pöö: Olenko ainoa joka jäi miettimään, miksi tällainen valkoinen valhe on pitänyt kertoa?

      Lainaa

    47. Tulos: +16 (16 ääntä)
      Btw: Kukaa mitää lopun hetkellä ala tunnustamaan vaan oon aika varma et ihmiset lähtis ryöstelee, tappamaan toisiaan, särkee paikkoja, paniikissa suojiinsa ja nussimaan, koska eihän millään ole eikä tule olemaan enää mitään väliä niin miks ei päästäs “petoa irti” niinkuin sanotaan
      15 minuuttia on aika lyhyt varoaika. :o Itse tod näk söisin vain jäätelön loppuun pakkasesta.

      Lainaa

    48. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Andros: Vaivannut vuosia että jäi vaimon sisko kokematta. Muilla samanlaisia vai olenko yksin? Olet, olet todellakin yksin, ja tulet yksin pysymäänkin.

      Lainaa

    49. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Mutta eihän tossa ole tarkoitus kertoa sitä tunnustusta muille, vaan esimerkiksi: "Kertoisin veljelleni kuka oikeasti hajoitti sen kiukaan mökillä". OP vaan yrittää saada muutkin idiootit kertomaan jotain "noloa"

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: tunnustus, tunnustaa, maailmanloppu, sisko, vale, valehdella, mies, lompakko, rahat, äiti, varastaa, hotelli, hammastahna