Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Korsetti kireällä

"Anteeksi, että rehellisyys ei ole sallittu..."
Korsetti kireällä

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 121 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +954 (1078 ääntä)
      Katille sitten itse suosittelen äidinkielenkursseja..

      Lainaa

    2. Tulos: +1318 (1376 ääntä)
      Olkoon Kati kropaltaan kuinka täydellinen tahansa, luonne pilaa paketin. Sanoin vaan mielipiteeni.

      Lainaa

    3. Palloilija 17.8.2017 1:09
      Tulos: +618 (654 ääntä)
      Suosittelen ystävällisesti haistamaan paskan

      Lainaa

    4. Tulos: +979 (1003 ääntä)
      "En mä pahalla, sanoin vain mielipiteeni" ei ole lause, joka mitenkään vapauttaa sinut vastuustasi siitä, mitä sanot. Jos puhut kuin kusipää, olit sitten kuinka rehellisesti kusipää tahansa, olet kuitenkin kusipää. (PS. tuo tekosyy on muutenkin niin ala-aste-menoa että huh.)

      Lainaa

    5. Tulos: -316 (450 ääntä)
      2/10: “En mä pahalla, sanoin vain mielipiteeni” ei ole lause, joka mitenkään vapauttaa sinut vastuustasi siitä, mitä sanot. Jos puhut kuin kusipää, olit sitten kuinka rehellisesti kusipää tahansa, olet kuitenkin kusipää. (PS. tuo tekosyy on muutenkin niin ala-aste-menoa että huh.)
      Ei nyt aivan näinkään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, tässä sitä vain ei kysytty, muun, kuin mekon värin osalta. Mielipiteen sanominen ei automaattisesti tarkoita ala-astemeininkiä. Vaikka olisikin negatiivinen. Jos minun ystäväni laittaisi päällensä jotain täysin hänen vartalolleen sopimatonta ja kysyy minulta mielipidettä, sanon sen rehellisesti. Jos minä en sitä sano, aina löytyy tuollainen Katin kaltainen siitä kertomaan, vaikka ei ole edes kysytty.

      Lainaa

    6. Vaniljankukka 17.8.2017 2:01
      Tulos: +325 (361 ääntä)
      Ettei toi "Kati" olis sittenkin sellainen Virolainen henkilö kuin Anu Saagim? Tai sitten toi on Anua kopsaava trolli. Tai sitten Anu on sen idolli. Säälittävä naikkonen nyt kuitenkin. Todella ala-arvoista mennä haukkumaan kenenkään ulkonäköä. Ja vaikka muut tulisivatkin puolustamaan ja vaikka ilkeilyn kohde koittaisi ottaa asian kuinka fiksusti tahansa, niin kyllä se ilkeä kommentti jonkun verran tuntuu ja se aina kuitenkin musertaa mielialaa. Kiva varmaan mennä johonkin tärkeään, iloiseen hääjuhlaan kun joku pilaa itsetunnon ja fiiliksen tuolla tavalla. Toivottavasti kyseinen henkilö on kuitenkin pystynyt nauttimaan juhlapäivästä rennoin mielin.

      Lainaa

    7. Tulos: +145 (177 ääntä)
      Katariina: Ei nyt aivan näinkään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, tässä sitä vain ei kysytty, muun, kuin mekon värin osalta. Mielipiteen sanominen ei automaattisesti tarkoita ala-astemeininkiä. Vaikka olisikin negatiivinen. Jos minun ystäväni laittaisi päällensä jotain täysin hänen vartalolleen sopimatonta ja kysyy minulta mielipidettä, sanon sen rehellisesti. Jos minä en sitä sano, aina löytyy tuollainen Katin kaltainen siitä kertomaan, vaikka ei ole edes kysytty.
      Juu, yritä toki uudestaan.

      Lainaa

    8. Tulos: +332 (354 ääntä)
      Kun luonne on mätä niin ei siinä mitkään kropat auta, on se ihme kun joillain on aina tuo sama pakonomainen tarve arvostella muiden kehoja. Hauskasti on Minnan mekko värjäytynyt, kyllä sen minusta voisi häihin laittaa :)

      Lainaa

    9. Tulos: +262 (308 ääntä)
      Älä Minna välitä Katin puheista. Mekko näyttää hyvältä päälläsi ja noin värjäytyneenä hauskemmalta ja raikkaammalta kuin yksivärisenä.

      Lainaa

    10. Tulos: -106 (298 ääntä)
      No, eihän tuo mekko Minnalle oikein sovi, jos nyt kenenkään päällä tuollainen mekko hyvält näyttä... Mutta ei sitä kannata ehkä mennä sanomaan, ainakaan jos ei kysytä.

      Lainaa

    11. Minäminä 17.8.2017 5:05
      Tulos: -217 (361 ääntä)
      Jos Minna on raskaana, niin toivottavasti pidättäytyy korsetista. Se selittäisi myös, miksi hän haluaa korostaa vatsaansa tuollaisella mekolla.

      Lainaa

    12. Tulos: +284 (310 ääntä)
      Itseasiassa aika kivan näköinen tuo mekko valkoisella pohjalla. Ihan turhaan huolissaan, että kuultaisi liikaa läpi. Ihan vain minun mielipiteeni.

      Lainaa

    13. Tulos: -270 (330 ääntä)
      Vaikka Kati puhuukin asiaa, niin ois vaa pitäny suunsa kiinni.. Ihmisiltä puuttuu tilannetaju ja toisten kunnioitus. Ps. Valkoinen mekko kuuluu morsiamelle. Osta hitto soikoo keltanen, niin morsiankaa ei pahota mieltään, kun luultavasti näkee kuitenkin facebook päivityksen ja kokee jollain kieroutuneella tavalla, et koitat viedä sen huomion hääpäivänä. Koska bridezillat

      Lainaa

    14. Tulos: +85 (97 ääntä)
      NSB on täynnä ilkeitä ämmiä kuten Kati. Elämäm koulu laisia, joiden mielestä heidän mielipiteensä on niin JULMETUN tärkeä, että se on pakko sanoa ääneen. PAKKO.

      Lainaa

    15. Tulos: -290 (366 ääntä)
      Itse suosittelen kuvan naiselle laihdutuskuuria tai löysempiä vaatteita :) hyi hyi

      Lainaa

    16. Tulos: +76 (94 ääntä)
      EVVK: Olkoon Kati kropaltaan kuinka täydellinen tahansa, luonne pilaa paketin. Sanoin vaan mielipiteeni.
      Monesti näiden kohdalla se menee juurikin näin.

      Lainaa

    17. Tulos: +98 (200 ääntä)
      wtf, korsetin? Ei tainnut Kati tietää, että kunnon korsetti on käsityötä ja mittatilauksella saa ainoastaan kelvollisen kapineen. Ja sitten alkaa tulla myös hintaa. Ja, vielä mikä parasta: sitä ei noin vain laiteta päälle, vaan siihen totutellaan. Eli sitä ei suit sait sukkelaan laiteta juhla-aamuna päälle ja lähdetä baanalle keikistelemään. Korseletti on erikseen, mitä nyt saa normikaupoista sellaisia pikkutuhmina pitsihirvityksinä. Ne eivät mitään muotoile, kun kangas on joustavaa ja tukiluina - jos on, niin sellaisia muovilötköjä, joiden merkitys on vähintään hämärä. Kaupan päälle se pitsi näkyy rumina röpelöinä ja kutittaa niin saatanasti. Rahan hukkaa, ellei nyt sitten makuuhuoneen iloja lasketa. terveisin, teinivuosien gootti.

      Lainaa

    18. Tulos: +139 (157 ääntä)
      Jehna: Katille sitten itse suosittelen äidinkielenkursseja..
      Äidinkieli todennäköisesti on venäjä tai viro, joten äidinkielenkursseista ei varmaankaan ole hirveästi hyötyä.

      Lainaa

    19. Mitävittuanyttaas 17.8.2017 7:50
      Tulos: +48 (96 ääntä)
      Haista, Kati, vittu.

      Lainaa

    20. Tulos: +137 (239 ääntä)
      Jeesus: Itse suosittelen kuvan naiselle laihdutuskuuria tai löysempiä vaatteita hyi hyi
      Tämähän on aikuisen naisen normaali kroppa,ei minkään luuviulun.

      Lainaa

    21. Tulos: -181 (255 ääntä)
      Katihan selvästi piruili häntä haukkuneille. Samaa mieltä olen, että korsetti olisi paikallaan tuon mekon kanssa. Ei ollut röyhkeätä ja mielestäni oikeastaan melko loistaavakin piikittelyä ainakin tuo viimeinen lause :D

      Lainaa

    22. Tulos: +159 (203 ääntä)
      Jeesus: Itse suosittelen kuvan naiselle laihdutuskuuria tai löysempiä vaatteita hyi hyi
      Itse suosittelen sulle lobotomiaa.Hyi hyi.

      Lainaa

    23. Tulos: +220 (236 ääntä)
      -Mä sanon aina asiat suoraan. Jos joku siitä loukkaantuu, ei voi mitään. sanoo moukkamainen töksäyttelijä, joka ei osaa koskaan pitää suutaan kiinni ja joka imartelee itseään ja väittää olevansa "vain rehellinen ja suorapuheinen." Yleensä nämä suoraansanovat moukat ovat itse kovia pahastumaan, jos joku samanlainen möläyttelijä kertoo heille heidän virheistään.

      Lainaa

    24. Tulos: +81 (101 ääntä)
      Kuva ei ehkä ihan onnistunut, mutta Minna on hottis ja tosi kiva mekko kesähäihin.

      Lainaa

    25. Tulos: +39 (57 ääntä)
      Jehna: Katille sitten itse suosittelen äidinkielenkursseja..
      *äidinkielen kursseja

      Lainaa

    26. Tulos: +92 (122 ääntä)
      Minusta Minna näyttää upealle muodokkaalle naiselle ja kesämekkokin on pirteä ja hieno.

      Lainaa

    27. Seppo Saviniemi 17.8.2017 8:53
      Tulos: +168 (174 ääntä)
      Jeps. Oli (paino sanalla oli) aikanaan eräs tuttava, jolla oli tapana aina kertoa näitä Rehellisiä Mielipiteitä™ muista ihmisistä, mutta jos joku töksäytti hänelle jotain ikävää takaisin niin sitten alkoikin mökötys ja kiukuttelu.

      Lainaa

    28. Tulos: -42 (90 ääntä)
      ex: Monesti näiden kohdalla se menee juurikin näin.
      Eli "hyväkroppaisia" saa yleistäen parjata sitten? -hyvä vartalo ei liity huonoon luonteeseen yleisesti ottaen mitenkään. Voi tietenkin olla että hyvävartaloisen ja ylipainoisen elämäntavat ja -arvot eivät arkitasolla aivan kohtaa, mutta se ei ole sen hyvävartaloisen vika sen enempää kuin sen ylipainoisen. Yleensä näissä tapauksissa ei kuitenkaan sen kummempaa mulkunleimaa lyödä otsaan kummallekaan. Se "hyväkroppaisten huono luonne" on enemmänkin niitä tapauksia, joissa hyvä kroppa kompensoi huonoa itsetuntoa, ja tuolloin se huono itsetunto voi näkyä avoimenakin inhona toisten ihmisten "heikkouksia" kohtaan. On kuitenkin paljon parempiakin syitä pitää yllä hoikkaa ja hyväkuntoista kehoa kuin kompensoidakseen jotain riittämättömyyttä. Mittarina ei toimi se, millainen vartalo on vaan se, miltä se oma vartalo oikeasti (eli myös salaa hiljaa mielessä) tuntuu. Se, että pitää itseään oikeasti hyvänä tapauksena, pääsääntöisesti näkyy ulospäin positiivisesti. Kun on itsetunto kunnossa, on varaa kannustaa muita.

      Lainaa

    29. Tulos: +118 (122 ääntä)
      2/10: “En mä pahalla, sanoin vain mielipiteeni” ei ole lause, joka mitenkään vapauttaa sinut vastuustasi siitä, mitä sanot. Jos puhut kuin kusipää, olit sitten kuinka rehellisesti kusipää tahansa, olet kuitenkin kusipää. (PS. tuo tekosyy on muutenkin niin ala-aste-menoa että huh.)
      Tämä! Tuli ihan mieleen entinen työkaveri, joka haukkui ihmisiä rumiksi päin naamaa ja perusteli käytöksensä: "Mä oon suorapuheinen ja sanon mitä ajattelen."

      Lainaa

    30. Tulos: +87 (109 ääntä)
      Tuo mekko näyttää vähän munavoilta, mut ei pahalla tavalla :p

      Lainaa

    31. Tulos: +57 (83 ääntä)
      Surullista kommentointia täälläkin. Toivon ettei kuvan nainen käy feissarimokissa, tai ainakaan lue kommentteja.

      Lainaa

    32. Tulos: +77 (85 ääntä)
      Mokiin en ota enää kantaa, kaikki sanoneet oleellisen, mutta itse mekkohan on mielestäni oikein nätti!

      Lainaa

    33. Rampe@Naukkis 17.8.2017 11:35
      Tulos: +27 (33 ääntä)
      Narsismi, mitäs teet

      Lainaa

    34. Tulos: +36 (114 ääntä)
      Jorkku: Tämähän on aikuisen naisen normaali kroppa,ei minkään luuviulun.
      Eli hoikkien naisten vartalot ei ole normaaleja? Meitä löytyy monen muotoisia ja kokoisia. ;)

      Lainaa

    35. Tulos: -87 (121 ääntä)
      Kiva etureppu

      Lainaa

    36. Tulos: +73 (77 ääntä)
      Olkoon ihminen ulkoisesti vaikka miten kaunis, se ei ikinä korvaa luonnetta. Pitkiä suhteita on ihan turha odottaa.

      Lainaa

    37. Tulos: +1 (23 ääntä)
      Nimesi: Äidinkieli todennäköisesti on venäjä tai viro, joten äidinkielenkursseista ei varmaankaan ole hirveästi hyötyä.
      Äidinkielen kursseista*

      Lainaa

    38. St. Vitus Dance 17.8.2017 12:05
      Tulos: +84 (98 ääntä)
      Miksi maailmassa pitää olla tuollaisia ilkeitä kyrpiä?

      Lainaa

    39. Muumi (kopio) 17.8.2017 12:20
      Tulos: -78 (156 ääntä)
      Miksi ei saa sanoa jos mekko ei sovi koska maha tursuaa? Pitäisikö vaan hymistellä, että "Kyllä se näyttää tosi hyvältä"?

      Lainaa

    40. Tulos: +124 (130 ääntä)
      Nyt sentään selvisi miksi minulle ei ole hyvä vartalo.. nukun 8h yöunet :(

      Lainaa

    41. Tulos: +24 (28 ääntä)
      minulla* Aivopieru yllätti

      Lainaa

    42. Tulos: +63 (75 ääntä)
      Ystävällinen suositus, naiselta naiselle. Koska sanam vapus ja elemäm kolu.

      Lainaa

    43. Tulos: -14 (24 ääntä)
      Jehna: Katille sitten itse suosittelen äidinkielenkursseja..
      Ja Minnalle.

      Lainaa

    44. Tulos: -75 (125 ääntä)
      Purrpurr: Eli hoikkien naisten vartalot ei ole normaaleja? Meitä löytyy monen muotoisia ja kokoisia.
      Ja nyt siellä joku lauta pahastui

      Lainaa

    45. Tulos: +73 (85 ääntä)
      Ihan on minusta kyllä nätti mekko. Katikin voisi etsiä itselleen jotain sievää päällepantavaa, että voisi sitten tyytyväisenä peilailla sitä täydellistä kroppaansa eikä tarvitsisi sitäkään aikaa käyttää toisten ihmisten haukkumiseen.

      Lainaa

    46. Tulos: -144 (178 ääntä)
      No onhan toi ihan vitun läski ämmä. en panis vaikka haulikolla uhattais

      Lainaa

    47. Tulos: +39 (63 ääntä)
      Kati oli tosiaankin törkeä ja epäasiallinen, mutta miksi noiden annetaan aina lähteä noin lapasesta? Yhtälailla on epäkohteliasta tulla toisen kuvan alle riitelemään, asiasta voi huomauttaa, mutta sen jälkeen tommoset Katit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Sekin häiritsi, että miksei kukaan voinut yksinkertaisesti vastata Minnan yksinkertaseen kysymykseen? Keskustelu olis saattanu jo siten mennä eri raiteille. Ja tuo mekkohan on mahottoman nätti!

      Lainaa

    48. Tulos: +38 (44 ääntä)
      Jehna: Katille sitten itse suosittelen äidinkielenkursseja..
      Kati taitaakin olla virolainen/venäläinen. ;) Suomen kieltä hän voisi sen sijaan vielä harjoitella.

      Lainaa

    49. Tulos: +50 (74 ääntä)
      Muumi (kopio): Miksi ei saa sanoa jos mekko ei sovi koska maha tursuaa? Pitäisikö vaan hymistellä, että “Kyllä se näyttää tosi hyvältä”?
      Tällä logiikalla raskaana olevat eivät saa pukeutua mekkoihin koska maha tursuaa? Telttakangas sitten päälle vai? Minusta mekko oli kyl hienosti värjääntynyt ja sopeva. Mutta ei kannattaisi idiootin kanssa lähteä kinastelemaan.

      Lainaa

    50. Tulos: +11 (43 ääntä)
      Jorkku: Ja nyt siellä joku lauta pahastui
      Kyllä mulla tissit löytyy vaikka pieni olenkin ;D

      Lainaa

    51. Tulos: -57 (83 ääntä)
      Janne: Vaikka Kati puhuukin asiaa, niin ois vaa pitäny suunsa kiinni.. Ihmisiltä puuttuu tilannetaju ja toisten kunnioitus. Ps. Valkoinen mekko kuuluu morsiamelle. Osta hitto soikoo keltanen, niin morsiankaa ei pahota mieltään, kun luultavasti näkee kuitenkin facebook päivityksen ja kokee jollain kieroutuneella tavalla, et koitat viedä sen huomion hääpäivänä. Koska bridezillat
      Kuvan nainen on selvästi raskaana. Ei kannata korsettia käyttää.

      Lainaa

    52. Tulos: -42 (78 ääntä)
      Mikko Alatalo sen sanoi jo aikoja sitten: "Rikoo on riskillä ruma"

      Lainaa

    53. Tulos: -83 (115 ääntä)
      Muutamat laihdutussuklaapatukat kyllä syöty liikaa, että on tuohon kuntoon päästy.

      Lainaa

    54. Tulos: +89 (125 ääntä)
      Uskomatonta miten täällä haukutaan, taitaa olla nuoret miehet/naiset pääasiassa haukkumassa. Ihan hyvä aikuisen naisen vartalo kuvassa, eikä mikään läski. Vartalotyyppejä on erilaisia, en näe syytä miksi haukkua. Haukkujat taitaa purkaa omaa pahaa mieltään jostain muista asioista, ei terve hyväitsotuntoinen ihminen halua haukkua toista. miettikää ilkeilynne syytä ja yrittäkää oppia ja kasvaa.

      Lainaa

    55. Tulos: -106 (140 ääntä)
      dd: Uskomatonta miten täällä haukutaan, taitaa olla nuoret miehet/naiset pääasiassa haukkumassa. Ihan hyvä aikuisen naisen vartalo kuvassa, eikä mikään läski. Vartalotyyppejä on erilaisia, en näe syytä miksi haukkua. Haukkujat taitaa purkaa omaa pahaa mieltään jostain muista asioista, ei terve hyväitsotuntoinen ihminen halua haukkua toista. miettikää ilkeilynne syytä ja yrittäkää oppia ja kasvaa.
      Tässä varoitellaan terveyden kannalta erittäin haitallisesta asiasta - ylipainosta. Ihmiset loukkaantuvat kommenteista, vaikka lähinnä olisi syytä kiittää ja pysähtyä miettimään ruokailutottumuksiaan. Lääkäri toteaisi aivan samalla tavalla ylipainon vaarallisuuden terveydelle.

      Lainaa

    56. Tulos: -38 (78 ääntä)
      2/10: Juu, yritä toki uudestaan.
      Seison edelleen sanojeni takana. Mielipiteen sanominen on OK, kun sitä kysytään. Miksi sitä muuten kysyttäisiin? Minä todella toivon, että kun kysyn mielipidettä, minulle ollaan rehellisiä, eikä sitten mutista selän takana, kun oltiinkin eri mieltä, mutta haluttiin vain myötäillä. SE kuulostaa ala-astemeiningiltä.

      Lainaa

    57. Tulos: +104 (130 ääntä)
      Mies: Tässä varoitellaan terveyden kannalta erittäin haitallisesta asiasta – ylipainosta. Ihmiset loukkaantuvat kommenteista, vaikka lähinnä olisi syytä kiittää ja pysähtyä miettimään ruokailutottumuksiaan. Lääkäri toteaisi aivan samalla tavalla ylipainon vaarallisuuden terveydelle.
      Perus huono kommentti tääkin. Moneen kertaan tutkittu juttu, että lihavien ihmisten painon jatkuva kommentointi ja arvostelu ei millään psykologisella tasolla kannusta muuttamaan elintapoja positiivisemmaksi, vaan päinvastoin tuottaa häpeää ja itetunto-ongelmia, jotka ovat lamauttavia tunnetiloja. Eivät siis kannusta liikkumaan tai tarkkailemaan syömistä oikealla tavalla. Joka ikinen internet kommentaattori ei sitäpaitsi ole samalla linjalla oman lääkärin kanssa, joten ei kannata lääkäreiden puolesta laukoa.

      Lainaa

    58. Tulos: +105 (127 ääntä)
      Mies: Tässä varoitellaan terveyden kannalta erittäin haitallisesta asiasta – ylipainosta. Ihmiset loukkaantuvat kommenteista, vaikka lähinnä olisi syytä kiittää ja pysähtyä miettimään ruokailutottumuksiaan. Lääkäri toteaisi aivan samalla tavalla ylipainon vaarallisuuden terveydelle.
      Joku elämässään epäonnistunut trolli sinä kuitenkin olet, mutta anyway... Siis tuo, mitä kuvan perusteella voi päätellä, on sinun mielestä hirvittävän vaarallista ylipainoa? Ilmeisesti Instagramin fitnessbimboposeeraukset ovat antaneet joillekin vähän outoja käsityksiä normaalista vartalosta. Lisäksi normaalipainoisen tai laihankin ihmisen maha tunkee esiin tiukoissa vaatteissa helposti esim. ihan normaalin turvotuksen takia tai vaikka siksi, että vatsalihaksia ei ole sen kummemmin treenattu. Jos trikoomekko on jonain päivänä ihan käypä idea, seuraavana päivänä siinä sitten näyttääkin siltä, että olisi ties kuinka monennella kuulla raskaana. T: Nimimerkki "Kokemusta on".

      Lainaa

    59. Tulos: -49 (105 ääntä)
      Mahakumpu on ensimmäinen asia, johon katse kiinnittyy ja sitä ei saa ääneen sanoa?

      Lainaa

    60. en vaan tajuu 17.8.2017 19:43
      Tulos: -45 (97 ääntä)
      Miksi niihin häihin pitää lähteä jossain järkyttävässä lumpussa? Ei ole vika kropassa, vaan tuo mekko on aivan kamala. Sopii päälle jonnekin mökkilaiturille, mutta ei tosiaankaan jonkun toisen tärkeisiin juhliin. Sama lähteä verkkareissa ja reikäisissä kumisaappaissa.

      Lainaa

    61. läskit ulisee 17.8.2017 21:00
      Tulos: -47 (93 ääntä)
      Jannika: Mahakumpu on ensimmäinen asia, johon katse kiinnittyy ja sitä ei saa ääneen sanoa?
      ei, sillä muuten saat perääsi vhähintäänkin palkkamurhaajan, isiksen, 12 vihaista naista sekä ydinohjuksen kommenteista päätellen

      Lainaa

    62. Tulos: +60 (72 ääntä)
      Mies: Tässä varoitellaan terveyden kannalta erittäin haitallisesta asiasta – ylipainosta. Ihmiset loukkaantuvat kommenteista, vaikka lähinnä olisi syytä kiittää ja pysähtyä miettimään ruokailutottumuksiaan. Lääkäri toteaisi aivan samalla tavalla ylipainon vaarallisuuden terveydelle.
      Ei lääkäri kyllä sitä aivan samalla tavalla toteaisi kuin täällä tehdään.

      Lainaa

    63. Tulos: +15 (67 ääntä)
      No onhan toi mekko nyt kokoa liian pieni hänelle, se vaan on fakta. Lihavaksi en hauku, jos esim. koon 6 ihminen ostaa koon 4 mekon niin sekin on hänelle kokoa liian pieni. En ymmärrä miksi ihmiset tukkivat itsensä selkeästi liian pieniin vaatteisiin, ei näytä hyvältä. En itsekkään ole mikään laiheliini mutta osaan pukeutua kokooni nähden oikein.

      Lainaa

    64. Fazerin sininen 18.8.2017 1:39
      Tulos: -6 (38 ääntä)
      Suomalaiset pukeutuvat säkkeihin ja syystä. Kapeammin leikatut mekot näyttävät päällä juuri tuolta.

      Lainaa

    65. Tulos: -44 (62 ääntä)
      MFC: Joku elämässään epäonnistunut trolli sinä kuitenkin olet, mutta anyway… Siis tuo, mitä kuvan perusteella voi päätellä, on sinun mielestä hirvittävän vaarallista ylipainoa? Ilmeisesti Instagramin fitnessbimboposeeraukset ovat antaneet joillekin vähän outoja käsityksiä normaalista vartalosta. Lisäksi normaalipainoisen tai laihankin ihmisen maha tunkee esiin tiukoissa vaatteissa helposti esim. ihan normaalin turvotuksen takia tai vaikka siksi, että vatsalihaksia ei ole sen kummemmin treenattu. Jos trikoomekko on jonain päivänä ihan käypä idea, seuraavana päivänä siinä sitten näyttääkin siltä, että olisi ties kuinka monennella kuulla raskaana. T: Nimimerkki “Kokemusta on”.
      Asiallisiin kommentteihin vastaat hyökkäävästi ja haukkuen. Voisit miettiä omaa käytöstäsi.

      Lainaa

    66. Tulos: +4 (66 ääntä)
      Höh, ihan asiallinen ja hyvä neuvo musta, että joku korsetti/slimmerityylinen juttu edistäisi sitä, että toi mekko istuisi kauniisti. Ja toi oli joku tyyliryhmä, joten asiayhteydessä mun mielestä ihan ok neuvo, vaikkei aloittaja varsinaisesti sitä kysynyt. Itselle ei kyllä tullut vibaa, että toi kommentti olis vittuiluna laitettu. Nainen naiselle, en mäkään tyyliryhmässä/kaverille jättäisi ehdottamatta, jos olisi joku tapa parantaa asukokonaisuutta. Virolaistaustainen mimmi toi Kati oletettavasti, suomalaiseen kontekstiin toi oli kyllä turhan töksäyttävästi ilmaistu, mut oon huomannu et Virossa on joskus vähä suorempi tapa sanoa asiat ilman et sitä tarkoitetaan vittuiluksi.

      Lainaa

    67. Tulos: -17 (53 ääntä)
      sandra: No onhan toi mekko nyt kokoa liian pieni hänelle, se vaan on fakta. Lihavaksi en hauku, jos esim. koon 6 ihminen ostaa koon 4 mekon niin sekin on hänelle kokoa liian pieni. En ymmärrä miksi ihmiset tukkivat itsensä selkeästi liian pieniin vaatteisiin, ei näytä hyvältä. En itsekkään ole mikään laiheliini mutta osaan pukeutua kokooni nähden oikein.
      Tähän on yksinkertainen selitys. Ihmiset "tukkivat itsensä selkeästi liian pieniin vaatteisiin", koska heillä on rajallinen määrä rahaa käytettäväksi vaatekauppaan. Monen on pakko ostaa vaatteet halpakaupoista: H&M tai marketit, joiden vaatteet on teetetty Kiinassa tai vastaavassa aasialaisessa maassa, jossa ei tiedetä yli 160-senttisiä ja yli 50-kiloisia ihmisiä olevan olemassakaan. Siksi ne vaatteet eivät istu ison pohjan akan päälle. Kyse ei ole tyylivirheestä, vaan tarjonnan puutteesta.

      Lainaa

    68. Tulos: +47 (85 ääntä)
      Raino: No onhan toi ihan vitun läski ämmä. en panis vaikka haulikolla uhattais
      Sinä Raino olisit onnesta sekaisin, jos Minnan kaltainen sievä, viehättävä nainen edes vastaisi tervehdykseesi ja suvaitsisi puhua kanssasi. Syvemmästä kanssakäymisestä puhumattakaan.

      Lainaa

    69. Tulos: -24 (32 ääntä)
      Mies: Tässä varoitellaan terveyden kannalta erittäin haitallisesta asiasta – ylipainosta. Ihmiset loukkaantuvat kommenteista, vaikka lähinnä olisi syytä kiittää ja pysähtyä miettimään ruokailutottumuksiaan. Lääkäri toteaisi aivan samalla tavalla ylipainon vaarallisuuden terveydelle.

      Lainaa

    70. Tulos: +41 (61 ääntä)
      Mies: Tässä varoitellaan terveyden kannalta erittäin haitallisesta asiasta – ylipainosta. Ihmiset loukkaantuvat kommenteista, vaikka lähinnä olisi syytä kiittää ja pysähtyä miettimään ruokailutottumuksiaan. Lääkäri toteaisi aivan samalla tavalla ylipainon vaarallisuuden terveydelle.
      Uusi yritys: Ihmist2n kehot ovat erilaisia, jopa normaalin painoindeksin lukemisessa. Itse voisin esimerkiksi painaa 8 kiloa enemmän ja olla silti normaalipainoinen - enkä todennäköisesti näyttäisi enää hoikalle. Lisäksi varsinkin vatsanseudun pyöreyteen vaikuttaa moni asia, esimerkiksi heikot vatsalihakset tai ilmavaivat. Myöskään lievä ylipaino ei ole välttämättä valtava terveysriski. Todella turhia siis tuollaiset kommentit - etenkin kun oman kokemukseni mukaan kommentoijat ovat kaikeka muuta kuin hyvässä kunnossa eivätkä elä terveellisesti, vaikka paino saattaisi olla "normaali".

      Lainaa

    71. Tulos: +12 (38 ääntä)
      Ruma Elsa: Tähän on yksinkertainen selitys. Ihmiset “tukkivat itsensä selkeästi liian pieniin vaatteisiin”, koska heillä on rajallinen määrä rahaa käytettäväksi vaatekauppaan. Monen on pakko ostaa vaatteet halpakaupoista: H&M tai marketit, joiden vaatteet on teetetty Kiinassa tai vastaavassa aasialaisessa maassa, jossa ei tiedetä yli 160-senttisiä ja yli 50-kiloisia ihmisiä olevan olemassakaan. Siksi ne vaatteet eivät istu ison pohjan akan päälle. Kyse ei ole tyylivirheestä, vaan tarjonnan puutteesta.
      Et taida olla itse 160 senttinen ja 50 kiloinen? Ei meinaan löydy tälläisellekään XS-kokoiselle vaatteita kyseisistä ketjuista, ovat joko liian isoja, liian pitkiä tai suunniteltuja muodottaman teinin vartalolle. Enemmän tuntuu löytyvän juurikin niitä isompia kokoja.

      Lainaa

    72. Tulos: -16 (30 ääntä)
      Jehna: Katille sitten itse suosittelen äidinkielenkursseja..
      *Kadille

      Lainaa

    73. se toinen sukupuoli 18.8.2017 11:47
      Tulos: +59 (73 ääntä)
      dd: Uskomatonta miten täällä haukutaan, taitaa olla nuoret miehet/naiset pääasiassa haukkumassa. Ihan hyvä aikuisen naisen vartalo kuvassa, eikä mikään läski. Vartalotyyppejä on erilaisia, en näe syytä miksi haukkua. Haukkujat taitaa purkaa omaa pahaa mieltään jostain muista asioista, ei terve hyväitsotuntoinen ihminen halua haukkua toista. miettikää ilkeilynne syytä ja yrittäkää oppia ja kasvaa.
      Koska naisen vartaloahan saa kuka tahansa kommentoida, olit sitten "läski" tai "lauta". Aina löytyy jotain vikaa. Vittuun tasa-arvot sun muut; koska olet nainen, niin sulla ei oo muuta virkaa kuin olla muiden kommentoitavana. Näinhän se menee tässä "sivistysyhteiskunnassa".

      Lainaa

    74. Tulos: +36 (46 ääntä)
      Mun mielestä mekko näyttää Minnan päällä hyvältä. Ja toi värjäys on itseasiassa aivan loistava, tekee väristä tosi raikkaan! Joten Minna, jos ei juhlia vielä ole ollut ja edelleen pohdit, mitä laitat päälle, niin tuo on loistava valinta!

      Lainaa

    75. Tulos: +55 (67 ääntä)
      Ruma Elsa: -Mä sanon aina asiat suoraan. Jos joku siitä loukkaantuu, ei voi mitään. sanoo moukkamainen töksäyttelijä, joka ei osaa koskaan pitää suutaan kiinni ja joka imartelee itseään ja väittää olevansa “vain rehellinen ja suorapuheinen.” Yleensä nämä suoraansanovat moukat ovat itse kovia pahastumaan, jos joku samanlainen möläyttelijä kertoo heille heidän virheistään.
      Huvittavintahan on se, että nämä töksäyttelijät ja totuuden puhujat eivät tunnu ikinä sanomaan toisista mitään hyvää, vaikka tilastollisesti heidän pitäisi päästellä niitä monta kertaa päivässä yhtälailla kuin karuja "totuuksiakin". Mutta ei, ei niitä kohteliaisuuksia kuulu, kun rehellisyyttä käytetään tekosyynä olla ilkeä.

      Lainaa

    76. Tulos: +51 (69 ääntä)
      Ah, elämän suola ja riemu, eli "MINÄ NYT VAAN SANON MINÄ VAAN OLEN REHELLINEN" -käsienlevittelijät, jotka nyt vaan eivät kykene hallitsemaan sanomisiaan, vaan kiiruhtavat paikalle ilmoittamaan että joku on läski, ruma ja kaikkea muutakin mahdollista, vaikka se ei mitenkään liittyisikään aiheeseen. Ja kun tätä pidetään tahdittomana, nämä elämän vilpittömät todenpuhujat voivat vain levitellä avuttomana käsiään ja olla tyrmistyneitä siitä miten joku voi tulkita heidän täysin vilpittömän, täysin asenteettoman, täysin puhtoisen ja ainoastaan hyvää ja rehellistä luonteenlaatuaan heijastelevan huomion jotenkin ikäväksi. Toki joku kyynisempi voisi väittää että kyseessä on vittumainen, tahditon ja suulas urpo, jolla on kova tarve päteä näennäisen paremmuutensa voimalla ja imeä siitä mielihyvää tyhjään elämäänsä, mutta se nyt vain on meidän kaltaistemme vähäisempien ihmisten näkemyksettömyyttä näiden puhtoisten, rehellisten hyväntekijöiden ja todensanojien edessä. Voi meitä kurjia, voi heitä parempia. (Mutta oikeasti, jos olet joskus yrittänyt turvautua tähän helvetin "Mä nyt vaan sanon hei, ei saa suuttuu kun nyt vaan rehellisesti sanon" -tyyliseen raukkamaisuuteen saadaksesi leikkiä parempaa ihmistä ja solvata muita, niin mene itseesi ja kasva aikuiseksi.)

      Lainaa

    77. Tulos: +57 (75 ääntä)
      Jannika: Mahakumpu on ensimmäinen asia, johon katse kiinnittyy ja sitä ei saa ääneen sanoa?
      Yleinen tyyliniksi: Jos toisen ihmisen ulkonäössä on mielestäsi jotain vikaa, kerro heille siitä vain jos sen voi korjata puolessa minuutissa. Ruokaa hampaissa? Jakauma sotkeutunut tuulessa? Tahra vaatteessa? Ripsari levinnyt? Kerro siitä. Ylipaino? Finni? Hiusväri? Pidä suu supussa ja anna toisen näyttää, miltä näyttää. "Mahakumpuunkin" voi olla niin monta muuta syytä kuin ihmisen laiskuus (joka ei myöskään ole kaikkien asia), esim. pitkäaikaissairaus, raskauden/keisarileikkauksen aiheuttamat muutokset, kohdun turvotus... Aivan tavallinen asia naisen kehossa.

      Lainaa

    78. Tulos: +57 (79 ääntä)
      Vituttaa lukea näitä kommentteja. Vituttaa tää ajattelutapa, jonka mukaan et ole paskankaan arvoinen mikäli et näytä alusvaatemallilta.

      Lainaa

    79. Tulos: +43 (55 ääntä)
      : Huvittavintahan on se, että nämä töksäyttelijät ja totuuden puhujat eivät tunnu ikinä sanomaan toisista mitään hyvää, vaikka tilastollisesti heidän pitäisi päästellä niitä monta kertaa päivässä yhtälailla kuin karuja “totuuksiakin”. Mutta ei, ei niitä kohteliaisuuksia kuulu, kun rehellisyyttä käytetään tekosyynä olla ilkeä.
      Jep. Tämä on jännä. Ja sitten se miten hieno ihminen mielestään onkaan arvostaessaan hyvettä rehellisyys (ainakin harjoittaessaan sitä itse), mutta muut hyveet unohtuvat. Mistähän johtuu, että jotkut tarttuvat tähän rehellisyyteen niin innokkaasti juuri silloin, kun samalla saa vähän loukattua jonkun tunteita (= "et vaan kestä totuutta")?

      Lainaa

    80. Tulos: -8 (42 ääntä)
      Ei tuo mekko kyllä häihin ole sopiva, aivan liian arkinen. Mukavan kesäinen muuten, mutta ei häihin missään nimessä.

      Lainaa

    81. Neiti Knatterton 19.8.2017 2:49
      Tulos: +19 (43 ääntä)
      Sandie: Ei tuo mekko kyllä häihin ole sopiva, aivan liian arkinen. Mukavan kesäinen muuten, mutta ei häihin missään nimessä.
      Juuri sopiva kuosi häihin, ei yhtään prameampaa ylle. Tähän takki päälle, esim. bolero, niin on täydellinen. Hääetiketin mukaan muiden naisten, kuin morsiamen, on sopimatonta pukeutua erittäin juhlavasti. Tyköistuva tylliunelma on sopimaton toisen häihin, tässä juhlassa kilpailu ei sovi. Pitäisi malttaa antaa sen morsiamen loistaa omissa häissään.

      Lainaa

    82. Tulos: +4 (44 ääntä)
      Purrpurr: Eli hoikkien naisten vartalot ei ole normaaleja? Meitä löytyy monen muotoisia ja kokoisia.
      Hoikat ovat joko nuoria tai treenanneet kroppansa. On normaalia naisen vartalolle, että sinne tänne tulee sitä sun tätä. Liikunta on toki terveellistä, mutta ikääntyville (+25, +30) ei riitä enää ns. normaali terveellinen liikunta vaan saadakseen parikymppisen kropan täytyy viedä liikunta jopa sairaalloiseksi pakkomielteeksi. (En pidä terveenä viettää kuntosalilla enemmän aikaa kuin kotona. Se, että harrastaa liikuntaa on eriasia kuin terveelliset elämäntavat, jotka eivät estä kehon muuttumista vuosien saatossa.) Naisella muuttuu aineenvaihdunta yms. puhumattakaan mahdollisista raskauksista. Yksi esimerkki vielä, että jos sattuu olemaan ylipainoinen vaikkapa 40 -vuotiaana, kiloja on vaikeampi saada pois kuin vaikkapa 20 -vuotiaana. Myös normaali, sieltä täältä muhkurainen kroppa, on vaikea saada timmiksi pelkällä terveellisellä elämällä (ruokavalio, liikunta, stressittömyys, nukkuminen) vaan hoikkaan vartaloon täytyy nähdä vaivaa. Mikä silloin on normaali vartalo? Se riippuu iästä. Normaalia on se, mikä kroppasi on nyt eikä se, mitä olet saanut aikaan salilla tai vastaavasti mässäilemällä herkkuja saman ajan kuin toiset käy salilla. Pointtini on, että keho tulee muuttumaan. Halusimme sitä tai emme. Media on luonut päähämme kuvan siitä, millainen vartalo on normaali. Joskus oli ihanne näyttää Victoria Secrets -mallilta, nykyään on ihanne näyttää Kardashianilta. Silti pitäisi kaikkien kehon osien, etenkin vatsan, olla timmi. Ja raskaudenkin jälkeen oletetaan naisten treenaavan vatsansa timmiksi jälleen. Kysyn jälleen: Mikä on normaalivartalo? Se minkä muut päättävät puolestamme normaaliksi vai se, minkä vartalon näemme ympärillämme tavallisilla, terveillä ja hyvinvoivilla naisilla.

      Lainaa

    83. Tulos: +40 (44 ääntä)
      Jorkku: Ja nyt siellä joku lauta pahastui
      oon itse vähän pullukka mutta en silti näe mitään syytä haukkua minua laihempia. näistä siun kommenteista paistaa nyt vähän jonkinlainen katkeruus läpi hoikempia kohtaan.. mekko on kaunis mutta munavoikommentti sai silti nauramaan :D

      Lainaa

    84. Tulos: +17 (35 ääntä)
      Irenew: Hoikat ovat joko nuoria tai treenanneet kroppansa. On normaalia naisen vartalolle, että sinne tänne tulee sitä sun tätä. Liikunta on toki terveellistä, mutta ikääntyville (+25, +30) ei riitä enää ns. normaali terveellinen liikunta vaan saadakseen parikymppisen kropan täytyy viedä liikunta jopa sairaalloiseksi pakkomielteeksi. (En pidä terveenä viettää kuntosalilla enemmän aikaa kuin kotona. Se, että harrastaa liikuntaa on eriasia kuin terveelliset elämäntavat, jotka eivät estä kehon muuttumista vuosien saatossa.) Naisella muuttuu aineenvaihdunta yms. puhumattakaan mahdollisista raskauksista. Yksi esimerkki vielä, että jos sattuu olemaan ylipainoinen vaikkapa 40 -vuotiaana, kiloja on vaikeampi saada pois kuin vaikkapa 20 -vuotiaana. Myös normaali, sieltä täältä muhkurainen kroppa, on vaikea saada timmiksi pelkällä terveellisellä elämällä (ruokavalio, liikunta, stressittömyys, nukkuminen) vaan hoikkaan vartaloon täytyy nähdä vaivaa. Mikä silloin on normaali vartalo? Se riippuu iästä. Normaalia on se, mikä kroppasi on nyt eikä se, mitä olet saanut aikaan salilla tai vastaavasti mässäilemällä herkkuja saman ajan kuin toiset käy salilla. Pointtini on, että keho tulee muuttumaan. Halusimme sitä tai emme. Media on luonut päähämme kuvan siitä, millainen vartalo on normaali. Joskus oli ihanne näyttää Victoria Secrets -mallilta, nykyään on ihanne näyttää Kardashianilta. Silti pitäisi kaikkien kehon osien, etenkin vatsan, olla timmi. Ja raskaudenkin jälkeen oletetaan naisten treenaavan vatsansa timmiksi jälleen. Kysyn jälleen: Mikä on normaalivartalo? Se minkä muut päättävät puolestamme normaaliksi vai se, minkä vartalon näemme ympärillämme tavallisilla, terveillä ja hyvinvoivilla naisilla.
      Ruokavaliolla on moninkertainen merkitys laihdutuksessa liikuntaan nähden. Hoikaksi pääsee syömällä terveellisesti, vaikka ei urheilisi minuuttiakaan. Olen kyllästynyt kuulemaan roskaa siitä, että laihtuakseen on pakko himoliikkua. Liikunta on vain lisäkeino painonpudotuksessa. Laittakaa ruokalionne kuntoon ensin niin laihdutte varmasti: - kasviksia puolet lautasesta - ei keinomakeutettuja kevyt-tuotteita tai limuja - herkkuja kerran viikossa maksimissaan - alkoholinkäyttö minimiin - kaikkia ruokia kohtuudella paitsi vihanneksia ja hedelmiä saa syödä rajattomasti Noilla ohjeilla laihtuu varmasti pitkällä ajanjaksolla, vaikka ei liikkuisi yhtään. Liikuntaa lisäämällä laihtuminen kiihtyy entisestään.

      Lainaa

    85. Tulos: -5 (35 ääntä)
      Irenew: Hoikat ovat joko nuoria tai treenanneet kroppansa. On normaalia naisen vartalolle, että sinne tänne tulee sitä sun tätä. Liikunta on toki terveellistä, mutta ikääntyville (+25, +30) ei riitä enää ns. normaali terveellinen liikunta vaan saadakseen parikymppisen kropan täytyy viedä liikunta jopa sairaalloiseksi pakkomielteeksi. (En pidä terveenä viettää kuntosalilla enemmän aikaa kuin kotona. Se, että harrastaa liikuntaa on eriasia kuin terveelliset elämäntavat, jotka eivät estä kehon muuttumista vuosien saatossa.) Naisella muuttuu aineenvaihdunta yms. puhumattakaan mahdollisista raskauksista. Yksi esimerkki vielä, että jos sattuu olemaan ylipainoinen vaikkapa 40 -vuotiaana, kiloja on vaikeampi saada pois kuin vaikkapa 20 -vuotiaana. Myös normaali, sieltä täältä muhkurainen kroppa, on vaikea saada timmiksi pelkällä terveellisellä elämällä (ruokavalio, liikunta, stressittömyys, nukkuminen) vaan hoikkaan vartaloon täytyy nähdä vaivaa. Mikä silloin on normaali vartalo? Se riippuu iästä. Normaalia on se, mikä kroppasi on nyt eikä se, mitä olet saanut aikaan salilla tai vastaavasti mässäilemällä herkkuja saman ajan kuin toiset käy salilla. Pointtini on, että keho tulee muuttumaan. Halusimme sitä tai emme. Media on luonut päähämme kuvan siitä, millainen vartalo on normaali. Joskus oli ihanne näyttää Victoria Secrets -mallilta, nykyään on ihanne näyttää Kardashianilta. Silti pitäisi kaikkien kehon osien, etenkin vatsan, olla timmi. Ja raskaudenkin jälkeen oletetaan naisten treenaavan vatsansa timmiksi jälleen. Kysyn jälleen: Mikä on normaalivartalo? Se minkä muut päättävät puolestamme normaaliksi vai se, minkä vartalon näemme ympärillämme tavallisilla, terveillä ja hyvinvoivilla naisilla.
      "Yhyy, mutku geenit estää laihtumasta." 95% tapauksissa henkilöllä on huono ruokavalio, addiktio tai heikko itsekuri syömisissä. 5% kerroista lihavuus johtuu osaksi sairaudeudesta tai lääkityksestä. Näissäkin tapauksissa ruokavalio ja liikkuminen auttaa laihtumaan.

      Lainaa

    86. Tulos: -7 (41 ääntä)
      Jannika: Mahakumpu on ensimmäinen asia, johon katse kiinnittyy ja sitä ei saa ääneen sanoa?
      Normaalin ihmisen katse kiinnittyy ensimmäisenä kuvan upeisiin tisseihin, joten kyllä sinussa jotain vikaa on. Tai sitten et halua sitä myöntää, koska olet noille tisseille niin kateellinen.

      Lainaa

    87. Tulos: +10 (36 ääntä)
      No eihän tuo mekko sovi ollenkaan tolle kropalle. Minä ainakin haluisin kuulla oikean mielipiteen enkä mitään "joojoo kyllä näyttää hyvältä" ja sitten näyttää kuitenkin ihan karsealta. Ja en itsekkään omista täydellistä kroppaa, mutta haluan käyttää sille sopivia vaatteita.

      Lainaa

    88. Vaimo Virosta 21.8.2017 1:08
      Tulos: -30 (54 ääntä)
      Suomalaiset naiset on läskejä. Virolainen kantaa itsensä ylväästi ja kunnialla. Ottakaa tantat mallia!

      Lainaa

    89. Tulos: +7 (27 ääntä)
      Vaimo Virosta: Suomalaiset naiset on läskejä. Virolainen kantaa itsensä ylväästi ja kunnialla. Ottakaa tantat mallia!
      Virossa naisten painoindeksi wikipedian mukaan 23,5 ja Suomessa 25,8. Keskiarvoltaan suomalainen nainen painaa yli 7 kiloa enemmän kuin virolainen nainen.

      Lainaa

    90. Neiti Knatterton 21.8.2017 10:06
      Tulos: +26 (52 ääntä)
      Kaali: Virossa naisten painoindeksi wikipedian mukaan 23,5 ja Suomessa 25,8. Keskiarvoltaan suomalainen nainen painaa yli 7 kiloa enemmän kuin virolainen nainen.
      Te virolais- ja venäläisnaisista hekumoijat olette säälittäviä luusereita ja naistenpelkääjiä. Olen teitä kuunnellut tarpeeksi ja hätistellyt pois mölisemästä tuota skeidaa - yhdessä virolaisten ja venäläisten ystävieni kanssa. Terveisiä vaan teille idiooteille, jotka aina ylistätte Helsingin yössä, miten pitkä ja hoikka minä olen; verrattuna _niihin_ _suomalaisiin_ pullukoihin. Minä olen syntyperäinen suomalainen, mutta meidän naisporukassa suurin osa sattuu olemaan virolaisia naisia. Ei, he eivät ole langanlaihoja, eivätkä he pidä suomalaisia naisia alempina ihmisinä. Ei, he eivät halua rumien 150-senttisten naistenvihaaja-paskiaisten huomiota ja kosintoja.

      Lainaa

    91. Tulos: -9 (37 ääntä)
      Olet aikamoinen ihmisroska sinäkin, kun vastaat asialliseen tilastotietoon tuolla tavalla haukkuen.

      Lainaa

    92. Tulos: -2 (36 ääntä)
      munavoi: oon itse vähän pullukka mutta en silti näe mitään syytä haukkua minua laihempia. näistä siun kommenteista paistaa nyt vähän jonkinlainen katkeruus läpi hoikempia kohtaan.. mekko on kaunis mutta munavoikommentti sai silti nauramaan
      Sorry olen kyllä mies ja vartalo on normaali,itse kommentoin että tuo on normaali aikuisen naisen vartalo johon joku eukko otti nokkiinsa sanoi että onko hoikat sitten rumia,naisia ei voi koskaan kommentoida ettei joku vedä hernettä nenäänsä.

      Lainaa

    93. Tulos: -2 (34 ääntä)
      Jorkku: Sorry olen kyllä mies ja vartalo on normaali,itse kommentoin että tuo on normaali aikuisen naisen vartalo johon joku eukko otti nokkiinsa sanoi että onko hoikat sitten rumia,naisia ei voi koskaan kommentoida ettei joku vedä hernettä nenäänsä.
      Miehet ottavat nokkiinsa paljon herkemmin kuin naiset. Moni mies loukkaantuu verisesti arvostelusta, etenkin sellainen sovinisti, joka itse suoltaa mielellään solvauksia naisten niskaan.

      Lainaa

    94. Tulos: -11 (39 ääntä)
      Neiti Knatterton: Te virolais- ja venäläisnaisista hekumoijat olette säälittäviä luusereita ja naistenpelkääjiä. Olen teitä kuunnellut tarpeeksi ja hätistellyt pois mölisemästä tuota skeidaa – yhdessä virolaisten ja venäläisten ystävieni kanssa. Terveisiä vaan teille idiooteille, jotka aina ylistätte Helsingin yössä, miten pitkä ja hoikka minä olen; verrattuna _niihin_ _suomalaisiin_ pullukoihin. Minä olen syntyperäinen suomalainen, mutta meidän naisporukassa suurin osa sattuu olemaan virolaisia naisia. Ei, he eivät ole langanlaihoja, eivätkä he pidä suomalaisia naisia alempina ihmisinä. Ei, he eivät halua rumien 150-senttisten naistenvihaaja-paskiaisten huomiota ja kosintoja.
      Juuri tämän luonteenpiirteen takia menin naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa.

      Lainaa

    95. Neiti Knatterton 21.8.2017 12:47
      Tulos: +19 (39 ääntä)
      Expat: Juuri tämän luonteenpiirteen takia menin naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa.
      Ulkomaalaisen? Et siis suomalaisen/ virolaisen/ venäläisen, joilla on sellainen "luonteenpiirre", että he eivät pidä siitä että vieraat ukot arvostelevat ääneen ja pitävät härskisti h***ina?

      Lainaa

    96. Neiti Knatterton 21.8.2017 12:51
      Tulos: +13 (39 ääntä)
      Expat: Juuri tämän luonteenpiirteen takia menin naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa.
      Eivät thai-naisetkaan siedä öykkäävää sovinistia, yhtään sen enempää kuin se "huono suomalainen nainen". Tulet jätetyksi, jos kohtelet aasialaisnaista huonosti ja odotat, että hän palvelee sinua nöyrästi, kuten hänen kulttuuriinsa sinunkaltaistesi mielestä muka kuuluu.

      Lainaa

    97. Tulos: -23 (45 ääntä)
      Neiti Knatterton: Eivät thai-naisetkaan siedä öykkäävää sovinistia, yhtään sen enempää kuin se “huono suomalainen nainen”. Tulet jätetyksi, jos kohtelet aasialaisnaista huonosti ja odotat, että hän palvelee sinua nöyrästi, kuten hänen kulttuuriinsa sinunkaltaistesi mielestä muka kuuluu.
      Taidat olla feministi, joka ajaa "tasa-arvoa" näin mallikkaasti haukkumalla miehet.

      Lainaa

    98. Tulos: -12 (30 ääntä)
      Neiti Knatterton: Ulkomaalaisen? Et siis suomalaisen/ virolaisen/ venäläisen, joilla on sellainen “luonteenpiirre”, että he eivät pidä siitä että vieraat ukot arvostelevat ääneen ja pitävät härskisti h***ina?
      Juuri tämän.

      Lainaa

    99. Tulos: +24 (34 ääntä)
      Jorkku: Sorry olen kyllä mies ja vartalo on normaali,itse kommentoin että tuo on normaali aikuisen naisen vartalo johon joku eukko otti nokkiinsa sanoi että onko hoikat sitten rumia,naisia ei voi koskaan kommentoida ettei joku vedä hernettä nenäänsä.
      Et varmaan voikaan, jos et osaa kehua naista julkisesti haukkumatta samalla jotakuta toista. Tässäkin tapauksessa haukuit erimallisia naisia "luuviuluiksi", mikä on yhtä typerää, kuin vaikkapa "läskiksi" haukkuminen. Kukaan tuskin olisi pahoittanut mieltään kommentistasi, jos olisit jättänyt pois ala-arvoisen "luuviulu"-lisäyksen.

      Lainaa

    100. Laihduttakaa? 21.8.2017 18:46
      Tulos: -21 (45 ääntä)
      Onko tänne kommentoijat kaikki lihavia kun näin ootte mielenne pahottaneet? Onhan tuo nyt melko turpea ja aivan ystävällisesti siitä mainitsee, korsetti on tehty tätä tilannetta varten. Lopettakaa katkera valituksenne ja lopettakaa se suklaan syöminen läskit.

      Lainaa

    101. On se vaikiaa 21.8.2017 19:08
      Tulos: +26 (38 ääntä)
      Joo, nainen latasi FB-ryhmään kuvan itsestään ja kysyi mielipidettä. Ei, hän ei kysynyt mielipidettä vartalostaan tai mekon istuvuudesta, vaan mekon väristä ja siitä, onko se mahdollisesti häihin liian pliisu. Hupsua kun kommenteissakin vedotaan siihen, että esim. ystävälle kyllä kertoisi jos harkitsemansa vaate ei tätä imartele, mikä kylläkin on vaikka yhdessä shoppailemassa ollessa aivan reilua toimintaa. Mutta hei, hoksaatteko. Tässä. Ei. Kysytty. Sitä.

      Lainaa

    102. Neiti Knatterton 21.8.2017 22:23
      Tulos: +16 (32 ääntä)
      Expat: Taidat olla feministi, joka ajaa “tasa-arvoa” näin mallikkaasti haukkumalla miehet.
      Mikä oli "näin mallikasta miesten haukkumista"? Öykkäävä sovinisti? Etkö sinä sitten ole huutava sovinisti? "Suomalaiset naiset on huonompia kuin Ulkomaalaiset"-mantrasi on aika ällöttävä. Aasialainen vaimo on kuolemanpelossa: hän pelkää lyömistä ja maastakarkotusta - siksi hän käyttäytyy jäykän matelevasti tavatessaan Kunnon Länsimaalaisen Miehen, ja lähtiessään tämän kotimaahan. Kun hän saa tietää, että hänellä on ihmisoikeudet Suomessa, hän on oma itsensä, etkä voikaan enää komennella häntä.

      Lainaa

    103. Tulos: +21 (35 ääntä)
      Expat: Juuri tämän luonteenpiirteen takia menin naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa.
      Kyllä on herkkähipiäinen mies. Suutahdatko aina, kun joku uskaltaa kyseenalaistaa huutelusi naisten huonommuudesta? Ei minkäänlaista itsekritiikkiä. Kasvata munasarjat äläkä koko ajan roiku naisten kimpussa huutamassa.

      Lainaa

    104. Tulos: +11 (25 ääntä)
      Jorkku: Sorry olen kyllä mies ja vartalo on normaali,itse kommentoin että tuo on normaali aikuisen naisen vartalo johon joku eukko otti nokkiinsa sanoi että onko hoikat sitten rumia,naisia ei voi koskaan kommentoida ettei joku vedä hernettä nenäänsä.
      Minnuu ei valitettavasti kiinnosta pätkääkään sukupuolesi tai kroppasi, sillä nyt viimeistään tuo eukottelu ja mainitsemasi "-_naisten_ kommentointi" kertoo siusta ihan tarpeeksi... :D

      Lainaa

    105. Tulos: -6 (28 ääntä)
      Neiti Knatterton: Mikä oli “näin mallikasta miesten haukkumista”? Öykkäävä sovinisti? Etkö sinä sitten ole huutava sovinisti? “Suomalaiset naiset on huonompia kuin Ulkomaalaiset”-mantrasi on aika ällöttävä. Aasialainen vaimo on kuolemanpelossa: hän pelkää lyömistä ja maastakarkotusta – siksi hän käyttäytyy jäykän matelevasti tavatessaan Kunnon Länsimaalaisen Miehen, ja lähtiessään tämän kotimaahan. Kun hän saa tietää, että hänellä on ihmisoikeudet Suomessa, hän on oma itsensä, etkä voikaan enää komennella häntä.
      Ulkomaalainen vaimo eli ruotsalainen. He ovat positiivisia, huumorintajuisia ja oikeasti tasa-arvoisia. Vertaa esimerkiksi sinun kommentointiinsi niin näet eron.

      Lainaa

    106. Tulos: -8 (18 ääntä)
      Jeesus: Itse suosittelen kuvan naiselle laihdutuskuuria tai löysempiä vaatteita hyi hyi
      Suosittelen sulle nimimerkin vaihtamista saatanan varas

      Lainaa

    107. Tulos: +9 (19 ääntä)
      Jeesus: Suosittelen sulle nimimerkin vaihtamista saatanan varas
      Suosittelen sinulle vihanhallintakurssia.

      Lainaa

    108. Hävetkää jos osaatte 22.8.2017 11:26
      Tulos: +14 (28 ääntä)
      "Elämämkolu" on taas vahvana kommenteissa. Miksi kukaan kokee tarvetta puhua kenestäkään ilkeästi? Antakaa ihmisten olla, olivat sitten minkä muotoisia ja kokoisia tahansa, olivat sitten hoikkia tai ylipainoisia. Heidän kilonsa ja syömistottumuksensa eivät teille piikittelijöille kuulu pätkääkään. Kiloille voi aina tehdä jotain, mutta "kauniiden" ja ilkeiden ihmisten tyhmyydelle ei useinkaan. Miltähän nämä Minnan ja yleensäkin suomalaisten naisten haukkujat itse näyttää?

      Lainaa

    109. Tulos: +1 (27 ääntä)
      Jorkku: Ja nyt siellä joku lauta pahastui
      Siellä epävarmat läskit huutaa. Kyllä hoikkaa naista saa haukkua, mutta auta armias jos jotakuta ylipainoista menet ulkonäöstä huomauttamaan. Luuviulu, lauta, tikku on kaikki ok ja "tosinaisissa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni" (kyllä sen otteen saa muualtakin kuin siitä makkarasta muuten), mutta jos menee toisinpäin niin ollaan maailman hirveimpiä ihmisiä. Joo kaikki koot on kauniita ja pitää olla ylpeä omasta kropasta, mutta tämä lihavuuden hehkutus menee tosi pahasti yli koska _se ei ole terveydelle hyväksi_. Ja jättäkää meidät laihat rauhaan jo, jos niin kovasti vituttaa niin laihduttakaa tai sitten lopettakaa se vininä.

      Lainaa

    110. Tulos: +10 (24 ääntä)
      Expat: Ulkomaalainen vaimo eli ruotsalainen. He ovat positiivisia, huumorintajuisia ja oikeasti tasa-arvoisia. Vertaa esimerkiksi sinun kommentointiinsi niin näet eron.
      Puolet suvustani on ruotsalaisia, meni vähän ohi "terävä piikkisi". Ja ei, ei ole ruotsalaisilla naisilla mitään geneettisiä käytöseroja suomalaisiin verrattuna. Voisitko vähän avata, mistä juontuu kiihkeä vihasi suomalaisia naisia kohtaan?

      Lainaa

    111. Tulos: -9 (19 ääntä)
      aika härski röllykkä kyllä :D

      Lainaa

    112. Tulos: -10 (20 ääntä)
      n: Puolet suvustani on ruotsalaisia, meni vähän ohi “terävä piikkisi”. Ja ei, ei ole ruotsalaisilla naisilla mitään geneettisiä käytöseroja suomalaisiin verrattuna. Voisitko vähän avata, mistä juontuu kiihkeä vihasi suomalaisia naisia kohtaan?
      Kulttuurinen ero. Katkeruutesi erottaa sinut muista sukulaisista.

      Lainaa

    113. Tulos: -13 (19 ääntä)
      Kyll tolla pötsillä kirkon pariovista vielä sisälle mahtuu, mutt seuraintalolla voi tehhä tiukkaa.

      Lainaa

    114. King Arthur 25.8.2017 0:16
      Tulos: +8 (18 ääntä)
      Siis en voi olla ainoa jonka mielestä pieni masu on kiva? Kivaa tietty että Kati on "täydellinen kropasta", mutta en oikein tiedä mitä sen pitäisi tarkoittaa? Kaikki on toimintakunnossa? Minulla on astma eli oma ei ole täydellinen. :( Katin itsetunto on melko tyypillinen esim. Virolaisen naisen itsetunto, ei perustu muuhun kuin toisista paskanjauhamiseen. Sori ihanat virottaret jotka olette toista maata kuin Katit ja AnuS aagimit.

      Lainaa

    115. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Ah. En kestä XD Tää on mun frendi. Kuolen välillä häpeästä kun se päästelee ihan hirveitä suustaan. *kädet silmillä* Mut joo, Katille läski on jotai ihan hirveintä elämässä. Mahtaa sitä välil vituttaa kun frendi on onnellinen plösö ✌️✌️✌️ Puhuu myöskin sellaiseen tyyliin että pitää lihavaa vanhaa itseänsä tyhmempänä, mut *kuiskaa* näi meidän kesken: se oli hieman kivempi...

      Lainaa

    116. Tulos: +16 (18 ääntä)
      Jannika: Mahakumpu on ensimmäinen asia, johon katse kiinnittyy ja sitä ei saa ääneen sanoa?
      Öö, no ei. Miksi pitäisi saada? Henkilön maha ei ole tässä se moka, vaan sananvaihto kuvan alla. Peruskäytöstavat oisko mittään? Jos sinut nähdessään Random Henkilö kiinnittää ensimmäisenä huomionsa sinussa eniten epävarmuutta aiheuttavaan asiaan ja sanoo siitä sinulle ääneen, Random Henkilö ei ole avulias tai observantti, vaan käyttäytyy todella tökerösti. Mitä Random Henkilö edes saavuttaisi sillä, että sinäkin tiedät, että nenäsi / tukkasi / mahasi / kätesi / muu osa kehoasi on hänen mielestään epämiellyttävä? Kai ainakin paremmuudentunnetta kun pääsee itse käsillä olevan aiheen vierestä yllätyshyökkäyksenä aiheuttamaan toiselle mielipahaa? Itse asia ei päivittelemällä parane, jos ihan oikeasti edes vaatii parantamista. Että oltaisko sopuisampia, vähemmän ulkonäkökeskeisiä, ja jos mahdolliset terveysongelmat huolettaa niin voi miettiä voisko niissä tukea vähän rakentavammin ja sitä kautta tuloksellisemmin, tai että kuuluuko niistä huolehtiminen alkujaankaan itselle. Keltamekon tapauksessa varmasti hän itse ja lähipiirinsä on paljon vaikuttavammassa asemassa naisen terveyteen kuin kukaan Feissarimokien kommentoija. Sinun huomio kiinnittyi naisen mahaan, looginen seuraava askel ei ole siitä möläyttäminen, vaan: https://giphy.com/gifs/reaction-frozen-elsa-119SFXjoMsax6o

      Lainaa

    117. Vaniljankukka 26.8.2017 1:01
      Tulos: +12 (16 ääntä)
      Luuviulu: Siellä epävarmat läskit huutaa. Kyllä hoikkaa naista saa haukkua, mutta auta armias jos jotakuta ylipainoista menet ulkonäöstä huomauttamaan. Luuviulu, lauta, tikku on kaikki ok ja “tosinaisissa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni” (kyllä sen otteen saa muualtakin kuin siitä makkarasta muuten), mutta jos menee toisinpäin niin ollaan maailman hirveimpiä ihmisiä. Joo kaikki koot on kauniita ja pitää olla ylpeä omasta kropasta, mutta tämä lihavuuden hehkutus menee tosi pahasti yli koska _se ei ole terveydelle hyväksi_. Ja jättäkää meidät laihat rauhaan jo, jos niin kovasti vituttaa niin laihduttakaa tai sitten lopettakaa se vininä.
      Täysin samaa mieltä. Ja joo, tälleen ylipainoisena tyllerönä mua on aina kiukuttanut aika helvetisti se kuinka aina on joku kommentoimassa pienintäkin laihtumista niin että "Eihän sinun nyt tarvitse laihtua! Kyllä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni!". Mitä.....helvettiä...? Jos minuun joku saa koskea niin ensinnäkin se on hellä kosketus eikä mikään kiinniotto. Ja toisekseen, entäs jos mä en halua jäädä näistä makkaroistani kiinni? Yhtään mihinkään? Ja sitten kun on jo tullut tulosta sen verran että alkaa näyttämään omasta mielestä jo sen verran sievältä että peiliin katsoessa ei ole ensimmäisenä ajatuksena itseinho ja huono turpea olo niin ai saakeli sitten sitä kommentointia vasta saa sietääkkin. Vaikka matkaa olisi reippaasti vielä sen 10kg. Ja ei, mä en todellakaan ole se normaalipainoinen hoikka tyttönen joka kuvittelee olevansa lihava. Mä olen aikuinen nainen jolla on noin 15kg ylipainoa tällä hetkellä. Jossain vaiheessa olin päässyt siihen pisteeseen että oli oikeasti enää se maagiset 5kg tavoitteeseeni. Sitten sairastuin fyysiseen sairauteen ja lihoin jälleen. Nyt on lääkityksen myötä vointi parantunut ja ai perkele kun on alkanut lähtemään mukavasti taas paino laskuun ja on paljon virkeämpi olo! :D Enkä todellakaan kuuntele muuiden lihavuuden ihannointia siinä että en saisi liikkua, syödä terveellisesti ja nauttia elämästäni. Kun en minä komentoi muidenkaan elämäntyyliä niin on aika rasittavaa että joku tulee komentoimaan sitä että haluan vain voida hyvn ja jaksaa paremmin. Mutta takaisin aiheeseen: haukkuminen ja etenkin ulkonäön kommentointi on niin ala-arvoista ja ala-aste meininkiä että huh huh. Luulis aikuista ihmistä edes hävettävän että on noin myrkyllinen ajatusmaailma. Esimerkiksi vaikka itse en viihdy ylipainoisena ja koen että liikalihavuuden ihannointi on todella epätervettä niin ei minulle tulisi mieleenkään että ajattelisin pahaa kenenkään yksittäisen ihmisen ulkonäöstä. Herrantähden kyseessä on kuitenkin toinen ihminen, elävä ja tunteva olento jolla on takuulla omat henkilökohtaiset syynsä ulkonäölleen. Ja entäs sitten jos joku ihan vaikkapa viihtyy ylipainoisena? Vaikka se on epätervettä ja lyhentää elinikää niin eh...niinpä tuo alkoholi ja tupakkakin tekee. Käsittääkseni täysi-ikäisyys tarkoittaa jonkin tasoista itsemääräämis-oikeutta. Sama koskee ihan kaikkia, oli se ulkonäkö millainen tahansa. A) Ulkonäköön vaikuttavat niin monet tekijät joista osa on sellaisia joille ei vain voi mitään ja on uskomatonta että aikuisille ihmisille se on uutta informaatiota. B) Jokainen on yksilö myös sen suhteen iltä ihan itse haluaa näyttää. C) Mikään ulkonäköön liittyvä asia ei kuulu kenellekkään muulle yhtään millään tavalla. Näytti henkilö millaiselta tahansa. D) Oisko kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan yhtään mitään?

      Lainaa

    118. Vaniljankukka 26.8.2017 1:02
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      Tekstistä jäi uupumaan se mitä tarkoitin kirjoittaa tuohon heti alkuun. Että olen muuten täysin samaa mieltä mutta jospa jätettäisiin nämä läskiksi haukkumiset myös pois?

      Lainaa

    119. ApinaKapina 19.9.2017 16:21
      Tulos: -9 (13 ääntä)
      Minusta tuo ei ollut mitenkään ihmeellinen tai törkeä. Paremmalla suomella varmaan olisi osannut sanoa paremmin. Minusta tuo on ihan kaunis, mekko sekä vartalo, mutta voishan siihen jonkun kurvaimen alle laittaa, eikä huonommaksi menisi.. Itse olen melko hyvässä kunnossa, mutta erityisesti muotoja paljastavat puvun alle, viikko sitten ostin sellaisen venyvän tuubin. Oli masu turvoksissa. Suomalaisille pitää vaan aina sanoo et hyvältä näyttää vaikka silmät meinaa päästä tippua. (voi häpeää jos menet erehtymään et joku on raskaana!!! Espanjassa kommentoidaan huoletta "susta on tulossa vähän tanakka" "ootko paksuna?" ketään ei haittaa, ja miehet itseasiassa tykkää vähän pulleammasta) Mut siis minusta leppoisasti loppuun asti hoiti tämä kommentoija, mielipiteeseen kauneusunille!

      Lainaa

    120. ApinaKapina 19.9.2017 16:25
      Tulos: -7 (11 ääntä)
      Ja siis pointtina se, et tuo oli Katin(ko sen nimi oli) mielipide, niinkuin hän sanoi, ei se korsetti ketään maagisesti muuta "täydelliseksi" mitä se ikinä sit onkin, mutta hänen mielestään antaisi jotain tähän asuun.. Ja antaisin se, ryhtiä jos ei muuta.. Mut siis niinku tästä nyt loukkaannuitte.. :( ;D

      Lainaa

    121. Tulos: +7 (9 ääntä)
      Tulipa kyllä sievä mekko, aika kekseliästä värjätä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: korsetti, mekko, kuva, ylipaino, lihava, kroppa, vartalo, ulkonäkö