Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kurkistus koiraryhmään, osa 23

Meneekö tässä mustan huumorin raja?
Kurkistus koiraryhmään, osa 23

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 77 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1188 (1202 ääntä)
      Mä haluun nähä poliisien ilmeet kun Pirkko menee niille tekemään ilmotusta.

      Lainaa

    2. Tulos: +1197 (1219 ääntä)
      Poliisi: Mikähän on ongelma? Pirkko: Nainen feisbuukissa vastaa mun kommentteihin!!!! Poliisi: ...Mitä? Pirkko: JA AIKOO AMPUA KOIRAANSA NISKAAN REMMILLÄ!!!!!! Poliisi: ...?! Pirkko: EIKÄ ANNA MUN POSTATA KUVIA MUN KUOLLEESTA KOIRASTA!!!! Tyyt tyyt tyyt...

      Lainaa

    3. Tulos: +488 (526 ääntä)
      Pirkko ei selvästi ole ikinä nauranut millekkään.

      Lainaa

    4. Tulos: +594 (616 ääntä)
      Kaikki ketkä eivät omaa minun kanssani samaa mielipidettä, ovat sairaita ihmisiä!!!!!!!!!!

      Lainaa

    5. Tulos: -37 (295 ääntä)
      Minusta tuo pistooli koiran ulkoitus naru systeemi oli aika epin :D

      Lainaa

    6. Tulos: +162 (174 ääntä)
      Tossa ei kyllä voi olla kovin pitkä hihna...

      Lainaa

    7. Tulos: +629 (687 ääntä)
      Eipä tuo minustakaan kovin hauska ole, enemmän mauton, mutta aivan noin tunteisiin ei kyllä mennyt :D Ja jos joku ihan oikeasti tuossa ryhmässä postailee kuolleen lemmikkinsä ruumiista kuvia se on kyllä huomattavasti karmivamman kuuloinen tilanne.

      Lainaa

    8. Tulos: +285 (303 ääntä)
      Tuo tassulla varustettu kynttilä oli jotenkin niin täydellinen sympaattisen ja idiootin yhdistelmä

      Lainaa

    9. heikki4422 29.8.2017 2:43
      Tulos: +34 (110 ääntä)
      tuo aika hieno tuomonen pyssy

      Lainaa

    10. yövuorolainen 29.8.2017 2:48
      Tulos: +257 (263 ääntä)
      poliisille tästä heti ilmoitan!!!!!!

      Lainaa

    11. Tulos: +245 (269 ääntä)
      Poliisille kyllä oikeesti joku ilmottais nopeesti ku ois tommonen remmi lenkillä mukana :D Joku just kattois ikkunasta, että joku koiran lahtaushommissa :-|

      Lainaa

    12. Tulos: +167 (195 ääntä)
      jesukon: Minusta tuo pistooli koiran ulkoitus naru systeemi oli aika epin
      SINÄ OLET SAIRAS!!!! MENE HOITAMAAN PÄÄSI KUNTOON TAI ILMOITAN POLIISILLE!!!!! T: Pirkko

      Lainaa

    13. Tulos: -106 (276 ääntä)
      Miks kaikki muijat joilla on koira/koiria on ihan sekaisin?

      Lainaa

    14. Tulos: +184 (188 ääntä)
      Yhdessä roskalavaryhmässä joku suuttui kun eräs ry pyysi ruokalahjoituksia löytökissoille. Suuttui kun "ei oo rahaa niin ei ne voi hoitaakaan hyvin". Liekkö ollut Pirkko, sukulaissielu ainakin.

      Lainaa

    15. Ihmettelijä 29.8.2017 6:53
      Tulos: +137 (157 ääntä)
      En usko, etyä tommosta käyttäisin, mutta kyllä mua vähän nauratti :D ja on mulla koira.

      Lainaa

    16. Mitävittuanyttaas 29.8.2017 7:18
      Tulos: +11 (71 ääntä)
      Haista vittu, Pirkko.

      Lainaa

    17. Tulos: +200 (202 ääntä)
      Koirat-ryhmässä tais olla sama kuva (ehkä jo useampaankin kertaan) ja vastaanotto siellä taisi olla lähinnä "Varmaan huonolaatuinen flexi kun on noin pieneen tilaan sullottu"

      Lainaa

    18. Tulos: +88 (92 ääntä)
      Norriska: Eipä tuo minustakaan kovin hauska ole, enemmän mauton, mutta aivan noin tunteisiin ei kyllä mennyt Ja jos joku ihan oikeasti tuossa ryhmässä postailee kuolleen lemmikkinsä ruumiista kuvia se on kyllä huomattavasti karmivamman kuuloinen tilanne.
      Nykymaailmassa toi tosin voi aiheuttaa vaaratilanteita

      Lainaa

    19. Tulos: +97 (181 ääntä)
      Minä olen Jennan kanssa samaa mieltä, minullakin on nimittäin aivan kauhistuttavan synkkä huumorintaju, joka kuitenkin loppuu siihen kun aletaan pilailla eläinten hengellä ja hyvinvoinnilla, eli minustakin tuo talutuskahva on aika tympeä ja suorastaan junttimainen. Mutta jos minä voin nauraa mielestäni hyvälle vitsille ramman orjalapsen huonosta elinajanodotteesta ja joku toinen voi nauraa mielestään hyvälle vitsille kuolevasta koirasta, niin ei siinä nyt hirveästi eroa ole. Se, että minä en naura, ei tarkoita, etteikö joku muu saisi nauraa. Eikö musta huumori ole loppujenlopuksi vain yksi tapa käsitellä niitä tunteita, joita vaikeat asiat meissä herättävät?

      Lainaa

    20. Mitä välii ku kaikki kuitenki tajuu 29.8.2017 8:09
      Tulos: +253 (261 ääntä)
      jesukon: Minusta tuo pistooli koiran ulkoitus naru systeemi oli aika epin
      Eikö missään vaiheessa tullut sellainen olo, että jotkut sanat pitäisi kirjoittaa yhteen?

      Lainaa

    21. Tulos: +111 (155 ääntä)
      Paitsi mauton, myös äärimmäisen epäkäytännöllinen. Tuossahan ei ole kunnollista lenkkiä tai aukkoa, johon käden saisi laitettua. Kun koira vähän kiskaisee, niin jo lentää ase kädestä ja muksahtaa koiran niskaan. Eli vaikka et ammu koiraasi, niin tulet lyöneesi sitä pistoolilla.

      Lainaa

    22. Tulos: +82 (138 ääntä)
      Se, mitä kyökkispykologin (sic) taidoillani kuvan "järkyttävyyttä" arvioisin, on että ihmisiä häiritsee väkivaltakuvaston normalisointi. Tuossa asennossa fleksikahva tosiaan antaa vaikutelman, että koiraa ammutaan niskaan. Kun väkivaltaa normalisoidaan tarpeeksi, se vaikuttaa alentuvasti ihmisten empatiakykyyn, koska ihmisen suojamekanismit yrittävät pitää meitä järjissämme. Omasta mielestäni tuote on vähän mauton ja typerä. Mitenhän hyvin ohikulkijat mahtaisivat suhtautua tuollaiseen fleksiin esim. pimeällä tai muutoin huonon näkyvyyden aikana, kun fleksinaru ei välttämättä näy?

      Lainaa

    23. Tulos: -18 (42 ääntä)
      Justifier: Miks kaikki muijat joilla on koira/koiria on ihan sekaisin?
      On miehetkin. Ja btw jennan voisi laittaa tollaseen

      Lainaa

    24. Tulos: +9 (49 ääntä)
      Beepu: Paitsi mauton, myös äärimmäisen epäkäytännöllinen. Tuossahan ei ole kunnollista lenkkiä tai aukkoa, johon käden saisi laitettua. Kun koira vähän kiskaisee, niin jo lentää ase kädestä ja muksahtaa koiran niskaan. Eli vaikka et ammu koiraasi, niin tulet lyöneesi sitä pistoolilla.
      Melekonen insinööri oot kyllä :D

      Lainaa

    25. Tulos: -18 (30 ääntä)
      Pirkko you rok <3

      Lainaa

    26. It's a deal 29.8.2017 10:21
      Tulos: +19 (35 ääntä)
      Myynti USA:ssa edistää evoluutiota.

      Lainaa

    27. Tulos: +32 (62 ääntä)
      On hyvin keksitty talutuslaite ja nauratti kovasti kokonaisuutena. Vitsissä on monta tasoa, joista yksi on toki se, että oikeasti hihna on ihan hanurista. Varsinainen pihvi on kuitenkin trollausefekti. Trollihenkistä naurattaa kun tuntuu osuvan makeasti toisten harmistumishermoon.

      Lainaa

    28. Tulos: -50 (86 ääntä)
      Lillukka: Mä haluun nähä poliisien ilmeet kun Pirkko menee niille tekemään ilmotusta.
      Haluan nähdä mustaa huumoria viljelevän henkilön ilmeen kun poliisi ampuu häntä alavartaloon riisuakseen aseista julkisella paikalla.

      Lainaa

    29. Tulos: +10 (18 ääntä)
      Hoitoon koko sakki.

      Lainaa

    30. Tulos: +29 (59 ääntä)
      Ihan sama noille piskeille, mutta taitaa olla aika laitonta kävellä ulkona käsiaseen kanssa, vaikka olisikin lelu.

      Lainaa

    31. Tulos: +60 (62 ääntä)
      Kala: Minä olen Jennan kanssa samaa mieltä, minullakin on nimittäin aivan kauhistuttavan synkkä huumorintaju, joka kuitenkin loppuu siihen kun aletaan pilailla eläinten hengellä ja hyvinvoinnilla, eli minustakin tuo talutuskahva on aika tympeä ja suorastaan junttimainen. Mutta jos minä voin nauraa mielestäni hyvälle vitsille ramman orjalapsen huonosta elinajanodotteesta ja joku toinen voi nauraa mielestään hyvälle vitsille kuolevasta koirasta, niin ei siinä nyt hirveästi eroa ole. Se, että minä en naura, ei tarkoita, etteikö joku muu saisi nauraa. Eikö musta huumori ole loppujenlopuksi vain yksi tapa käsitellä niitä tunteita, joita vaikeat asiat meissä herättävät?
      Ennenkin kuulemma sanottiin, että ei ole suurempaa vitsiä kuin Auschwitz. Juutalalaiset ja vastaavat siis sanoivat. Vaikeille asioille nauraminen on terapeuttista. Tosin tässä pitää osata erottaa huumori ja ilkeily, joillekin tämä on äärimmäisen haastavaa.

      Lainaa

    32. Tulos: +10 (24 ääntä)
      Miten voi edes olla yhtä idiootti kuin Pirkko?

      Lainaa

    33. Tulos: +46 (62 ääntä)
      Mieli: [x] Pahoitettu.

      Lainaa

    34. Tulos: -7 (67 ääntä)
      En koe olevani poikkeuksellisen kuivakka ja huumorintajuton ihminen, mutta tuo hihna kyllä tuntuu todella mauttomalta. Hah hah hah, miten vitsikästä, kun minä tässä muka tähtään aseella koiraani niskaan. Juu ei.

      Lainaa

    35. mörökölli minut vieköön 29.8.2017 12:33
      Tulos: -4 (52 ääntä)
      Justifier: Miks kaikki muijat joilla on koira/koiria on ihan sekaisin?
      Ei ne kaikki ole. Eikä edes kaikilla sekaisin olevilla muijilla ole koiraa. Osalla on kissoja. Kaikilla sekopäillä tuntuu ikävä kyllä olevan jonkin sortin lemmikki, sääliksi käy niitä eläinparkoja.

      Lainaa

    36. Tulos: +60 (66 ääntä)
      Täst tuli mieleen, että kuinkahan paljon poliisien aikaa ja resursseja kuluttavat kaikki Pirkot yms älyvapailla eläinsuojelu-, rikos- ja kunnianloukkausilmoituksillaan.

      Lainaa

    37. Tulos: +102 (114 ääntä)
      Kertoo paljon koiraihmisistä, että nostetaan kauhea paskamyrsky tällaisesta, mutta kukaan ei älähdä Jennan kommentille, että sama juttu olisi hauska, jos siinä olisi vauva. :D

      Lainaa

    38. Tulos: +54 (70 ääntä)
      Justifier: Miks kaikki muijat joilla on koira/koiria on ihan sekaisin?
      Moi, ootko tavannut kaikki maailman muijat joilla on koir(i)a?

      Lainaa

    39. Tulos: -21 (45 ääntä)
      Tämä vain vahvistaa sen mitä olen aina epäillytkin: koiraihmisistä ne eniten sekaisin olevat yksilöt löytää, joilta vieltä puuttuu edes normiasteen huumorintaju.

      Lainaa

    40. Tulos: +37 (39 ääntä)
      Ainakin täytyy olla hyvin totteleva koira; tuosta pistoolista ei takuulla saa sellaista otetta joka pitäisi, jos mainoksenkin malli haluaisi yhtäkkiä lähteä jonnekin.

      Lainaa

    41. Tulos: +56 (60 ääntä)
      Miulla on pieni koira, tuollainen kilon rääpäle, joka kulkee parin metrin päässä pusikoissa. Saattaisi näyttää kuin kävelisin pelkkä ase kädessä kadulla, en uskaltais kokeilla.

      Lainaa

    42. Tulos: +61 (67 ääntä)
      Olen juuri vähän aikaa sitten menettänyt mun rakkaan 16-vuotiaan koirani, jonka kanssa kasvoin itsekin aikuiseksi, mutta en kyllä nyt näe syytä sille, miksi Annen kommentti olisi jotenkin loukkaava? Voisitko Pirkko vähän valaista typerää.

      Lainaa

    43. Tulos: +38 (42 ääntä)
      Varoitan sinua enään kirjoittamasta kommentteihini, polisille tästä heti ilmoitan!!!!!!!!

      Lainaa

    44. Tulos: +88 (90 ääntä)
      Laitoin kerran kuvan kuivatuista tateistani Internetin ihmeellisiin ryhmiin. Joku neropatti otti sitten kuvankaappauksen ja ilmoitti poliisille, että joku myy netissä "huumesieniä" tatteina. Lässytti vielä YV:llä, että kohta on poliisit oven takana lopettamassa laittomia bisneksiä ja sitä, kuinka selkärangattomia mulkkuja me nuoret ollaan :D Ei ole poliisia vielä näkynyt, mutta ehkä olen jossain erikoistarkkailussa sitten, hmm.

      Lainaa

    45. Tulos: -16 (36 ääntä)
      En pidä mitenkään hauskoina noita, mutta mielestäni on erittäin ärsyttävää ja junttimaista nauraa esim. holokaustille, joten kai noistakin sitten voi tehdä "hauskoja" vitsejä. Tosin mielestäni kumpikaan ei ole ihan tervettä huumoria.

      Lainaa

    46. Tulos: +40 (56 ääntä)
      Siitä tunnistaa ihmisen kellä ei ole huumorintajua jos aloittaa lauseensa "Kyllä huumorintajua on, mutta..."

      Lainaa

    47. Tulos: +24 (44 ääntä)
      anonyymi: Siitä tunnistaa ihmisen kellä ei ole huumorintajua jos aloittaa lauseensa “Kyllä huumorintajua on, mutta…”
      Voi hyvinkin ymmärtää mikä jossain vitsissä on jonkin mielestä hauskaa, tai mikä sen jutun "juju" on, mutta silti pitää sitä surkeana tai muita ihmisiä halventavana juttuna. Omasta mielestäni esimerkiksi kaikki vitsit, missä halvennetaan jonkun toisen ihmisen (oikeita) kärsimyksiä, ovat huonoja vitsejä. Mikä siinä esimerkiksi on ettei sitä esim. juutalaisten haudoilla tanssimista voi jo lopettaa? Eikö olisi parempiakin aiheita?

      Lainaa

    48. Tulos: +11 (31 ääntä)
      Pirkkohan laittoi ihan yksityisviestiäkin meikäläiselle. Voikin muokattu kuva mennä joillakin ihon alle

      Lainaa

    49. Jalopuutoukka 29.8.2017 20:26
      Tulos: +6 (18 ääntä)
      Justifier: Miks kaikki muijat joilla on koira/koiria on ihan sekaisin?
      Ei mun muija vaan ole. Tai no oikeastaan onhan se vähän...

      Lainaa

    50. Hyvin mahdollista 29.8.2017 21:49
      Tulos: +46 (60 ääntä)
      Tulee heti mieleen, mitähän väärinkäsityksiä tuollaista hihnaa käyttäessä voisi syntyä. Olet ulkoiluttamassa koiraasi yön pimeydessä, koirasi menee puskaan kakkaamaan / pissamaan / muuten vain tutkimaan. Näyttää siltä että heilut yksin aseen kanssa. Tai koira karkaa, ja sinulle jää "ase" käteen. Tai: Kävelet ihan normaalisti koirasi kanssa, mutta illan pimeydessä hihna ei erotukaan. Joku luulee, että uhkaat koiraasi aseella. Ehkäpä tämä eläinrakas kansalainen tulee ja lyö sinua paistinpannulla (jonka hän on juuri ostanut, siksi se on hänelle mukana) päähän. Tai jos olet menossa vaikka rappusia ylöspäin ja koirasi on edelläsi. Ylhäällä seisoo ihminen ja katsoo kauhuissaan, kun osoitat häntä aseella. Joku saattaa saada väärinymmärryksen takia sydänkohtauksen. Jos vielä yhdistettäisiin tilanteisiin se, että toruisit koiraasi vihaisesti jostain mutta puhut eri kieltä kuin joku muu paikalla oleva (tai änkytät), ja hän luulee, että huutelet uhkauksia. Siinähän saattaa toinen kokea, että hänen täytyy puolustautua jollain järeällä konstilla. Eli: ei hyvä idea.

      Lainaa

    51. Tulos: -30 (48 ääntä)
      Jjz: Voi hyvinkin ymmärtää mikä jossain vitsissä on jonkin mielestä hauskaa, tai mikä sen jutun “juju” on, mutta silti pitää sitä surkeana tai muita ihmisiä halventavana juttuna. Omasta mielestäni esimerkiksi kaikki vitsit, missä halvennetaan jonkun toisen ihmisen (oikeita) kärsimyksiä, ovat huonoja vitsejä. Mikä siinä esimerkiksi on ettei sitä esim. juutalaisten haudoilla tanssimista voi jo lopettaa? Eikö olisi parempiakin aiheita?
      Mielipiteesi on sontaa. Menikö tuhkat sieraimeen?

      Lainaa

    52. Neiti Knatterton 29.8.2017 22:41
      Tulos: +6 (32 ääntä)
      Eikö kellään muulle tullut sellaista vaikutelmaa, että tämän flexi-koira-yhdistelmän on tarkoitus esittää koira hurjana ja vaarallisena, omistajan "aseena"? Ikäänkuin valmiina syöksymään kuin luoti mahdollisen uhkaajan kimppuun. Etenkin kun mainoksessa on palveluskoira flexin kanssa, toinen dopermanni,ja onko tuo toinen rotweiler? Koiriapelkäävä ystäväni tuli kerran vastaan, kun talutin hoitokoiraani. Hän jutteli kanssani hetken,mutta halusi istua koko ajan autossaan, koska ison koiran taluttaminen on hänestä sama asia, kuin kädessä olisi ladattu ase.

      Lainaa

    53. Neiti Knatterton 29.8.2017 22:45
      Tulos: +3 (15 ääntä)
      Neiti Knatterton: Eikö kellään muulle tullut sellaista vaikutelmaa, että tämän flexi-koira-yhdistelmän on tarkoitus esittää koira hurjana ja vaarallisena, omistajan “aseena”? Ikäänkuin valmiina syöksymään kuin luoti mahdollisen uhkaajan kimppuun. Etenkin kun mainoksessa on palveluskoira flexin kanssa, toinen dopermanni,ja onko tuo toinen rotweiler? Koiriapelkäävä ystäväni tuli kerran vastaan, kun talutin hoitokoiraani. Hän jutteli kanssani hetken,mutta halusi istua koko ajan autossaan, koska ison koiran taluttaminen on hänestä sama asia, kuin kädessä olisi ladattu ase.
      Eipä ollutkaan dopermanni eikä rotikka, vaan tuo taitaa olla beauceron.

      Lainaa

    54. Tulos: -10 (20 ääntä)
      Tips: Ennenkin kuulemma sanottiin, että ei ole suurempaa vitsiä kuin Auschwitz. Juutalalaiset ja vastaavat siis sanoivat. Vaikeille asioille nauraminen on terapeuttista. Tosin tässä pitää osata erottaa huumori ja ilkeily, joillekin tämä on äärimmäisen haastavaa.
      Ja sit ne meni suihkuun

      Lainaa

    55. Tulos: -16 (20 ääntä)
      Herman: Poliisille kyllä oikeesti joku ilmottais nopeesti ku ois tommonen remmi lenkillä mukana Joku just kattois ikkunasta, että joku koiran lahtaushommissa
      Jos tämä joku ei ole täysi idiootti ja omaa edes kultakalaa paremman keskittymiskyvyn, on erittäin epätodennäköistä että siitä saa väärää käsitystä. Jos tämä joku on taas lääkitsemätön adhd potilas pireissä joka jaksaa seurata tilannetta vain vilkaisun ajan, on kaikki mahdollista.

      Lainaa

    56. Tulos: +23 (25 ääntä)
      kalakalle: Jos tämä joku ei ole täysi idiootti ja omaa edes kultakalaa paremman keskittymiskyvyn, on erittäin epätodennäköistä että siitä saa väärää käsitystä. Jos tämä joku on taas lääkitsemätön adhd potilas pireissä joka jaksaa seurata tilannetta vain vilkaisun ajan, on kaikki mahdollista.
      Sun kommentti on tökerö. Adhd-ihminen pireissä on muuten kuulemma rauhallisempi kuin ilman. Mutta lääkkeet tietenkin ehdottomasti parempi vaihtoehto, (jos joku hölmöläinen saa ideoita päähänsä). Niistä jotkut on jotain vähän sen sukuista yhdistettä pienellä annoksella. Parantaa aivoissa välittäjäaineiden toimintaa, ja aivot toimii enemmän kuten neurologisesti normaaleilla. Keskittymiskyky nousee tavanomaisemmalle tasolle ja sähläys, impulsiivisuus, alisuoriutuminen ja riskinotto vähenee. Eli vaikutus ei ole kuten huumeilla, vaan lisää elämänhallintaa. Ja adhd:t eivät muuten ole tyhmiä, sen enempää kuin ihmiset keskimäärin ovat.

      Lainaa

    57. Ihmisasianainen 30.8.2017 11:12
      Tulos: +12 (36 ääntä)
      annnnn: Kertoo paljon koiraihmisistä, että nostetaan kauhea paskamyrsky tällaisesta, mutta kukaan ei älähdä Jennan kommentille, että sama juttu olisi hauska, jos siinä olisi vauva.
      Usein näkee, miten koiraihmiset rinnastavat lapsen ja koiran arvon elävinä olentoina. Se on todella pelottavaa. Toivon, että kyse on keskenkasvuisuudesta ja että aika korjaa tuollaisen ajattelun. Ihminen on ihminen, ja koira koira.

      Lainaa

    58. Kaikkipilalla 30.8.2017 12:02
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      Kyllähän sitä koira joskus käy hermoillekin. Hauska tuote, hankala vaan käyttää julkisesti. Ihan varmana joku hälyttää virkavalllan paikalle joka kusetuskerralle.

      Lainaa

    59. Tulos: +20 (24 ääntä)
      Pirkko haluaa polttaa koiransa tassun!!!!!! OMG, soittakaa poliisille!

      Lainaa

    60. Tulos: -5 (11 ääntä)
      Kala: Minä olen Jennan kanssa samaa mieltä, minullakin on nimittäin aivan kauhistuttavan synkkä huumorintaju, joka kuitenkin loppuu siihen kun aletaan pilailla eläinten hengellä ja hyvinvoinnilla, eli minustakin tuo talutuskahva on aika tympeä ja suorastaan junttimainen. Mutta jos minä voin nauraa mielestäni hyvälle vitsille ramman orjalapsen huonosta elinajanodotteesta ja joku toinen voi nauraa mielestään hyvälle vitsille kuolevasta koirasta, niin ei siinä nyt hirveästi eroa ole. Se, että minä en naura, ei tarkoita, etteikö joku muu saisi nauraa. Eikö musta huumori ole loppujenlopuksi vain yksi tapa käsitellä niitä tunteita, joita vaikeat asiat meissä herättävät?
      Mikä siitä tekee junttimaisen ja miten luokittelet juntin?

      Lainaa

    61. Tulos: +10 (14 ääntä)
      mörökölli minut vieköön: Ei ne kaikki ole. Eikä edes kaikilla sekaisin olevilla muijilla ole koiraa. Osalla on kissoja. Kaikilla sekopäillä tuntuu ikävä kyllä olevan jonkin sortin lemmikki, sääliksi käy niitä eläinparkoja.
      Mutta erittäin harva lemmikin omistaja on psykopaatti, siinä riittä mietiskeltävää. Joku psyko voi tosin ottaa pelotteeksi suuren koiran, mutta pienempiä elukoita niiltä ei pahemmin löydy.

      Lainaa

    62. LoordiLally 30.8.2017 21:41
      Tulos: +13 (15 ääntä)
      Lillukka: Mä haluun nähä poliisien ilmeet kun Pirkko menee niille tekemään ilmotusta.
      Käytännössä se menee näin: asia kirjataan ja sanotaan tavan vuoksi että tutkinnasta ollaan yhteydessä jos on tarvetta. Sen jälkeen asia ei etene mitenkään. Koskaan.

      Lainaa

    63. King Arthur 31.8.2017 0:55
      Tulos: +7 (19 ääntä)
      Mun koiran kanssa toi vois toimiakin vitsinä. On siinä sellanen puskiin sukelteleva katastrofialue. Vielä kun itse karjun siinä niitä tyypillisiä käskyjä pistooli kädessä.

      Lainaa

    64. Kiisseliä 31.8.2017 0:57
      Tulos: -6 (22 ääntä)
      Jos jotain vihaan ni koiraihmisiä. Tiiättekö tunteen, kun iloisena luet feissarimokia ja sit joku koirajeesustelia pilaa sun päivän

      Lainaa

    65. Tulos: -5 (27 ääntä)
      Jennan kommentti on tyypillinen koiranrakastajan kommentti. Mikähän siinä on, että näiden on aina pakko vastakkainasetella vauvaa ja koiraa? Sitten vielä väittävät että ei se koira ole vauvan korvike. Koiranomistajat aina vinkuvat miten "jos ei pidä eläimistä ei voi pitää ja rakastaa ihmisistäkään". Mitä sitten kertoo se, että pitää koirista mutta vihaa vauvoja? Onko koiranomistajuus psykopatian yksi muoto? Ainakin se tyydyttää omistajansa vallan- ja alistamisentunteen.

      Lainaa

    66. Tulos: +20 (34 ääntä)
      Tips: Ennenkin kuulemma sanottiin, että ei ole suurempaa vitsiä kuin Auschwitz. Juutalalaiset ja vastaavat siis sanoivat. Vaikeille asioille nauraminen on terapeuttista. Tosin tässä pitää osata erottaa huumori ja ilkeily, joillekin tämä on äärimmäisen haastavaa.
      Siinä on erona myös sortoasema. Jos sorretussa asemassa olevat ihmiset heittävät vitsiä itsestään, se on ok. Jos sä et ole juutalainen, sulla ei ole mitään oikeutta vitsailla heidän kustannuksellaan.

      Lainaa

    67. juutalaissaippuakauppias 31.8.2017 14:46
      Tulos: -13 (25 ääntä)
      V: Siinä on erona myös sortoasema. Jos sorretussa asemassa olevat ihmiset heittävät vitsiä itsestään, se on ok. Jos sä et ole juutalainen, sulla ei ole mitään oikeutta vitsailla heidän kustannuksellaan.
      Vitsailen silti. Haasta oikeuteen, äpärä.

      Lainaa

    68. Tulos: +8 (10 ääntä)
      kalakalle: Jos tämä joku ei ole täysi idiootti ja omaa edes kultakalaa paremman keskittymiskyvyn, on erittäin epätodennäköistä että siitä saa väärää käsitystä.
      Jaa’a, taitaa ne kultakalatkin olla fiksumpia kuin eräät. Siitähän mitään haittaa olisi, jos monet alkaisivat kulkea oikeita muistuttavien aseiden kanssa ihmisten ilmoilla ilman, että ketään kiinnostaisi? Vai olisiko niin, että jätettäisiin niitten replikoittenkin lenkkeilyttämiset väliin, jotta voitaisiin heti reagoida, kun joku tekee niin oikean aseen kanssa?

      Lainaa

    69. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Olinko minä ainoa, joka alkoi lukea Pirkon kommentteja Rauno Repomiehen äänellä? "Oletko ylpeä siitä, sairas sinä olet, katsoppa peiliin niin hirviö sieltä katselee!" "Poliisille tästä heti ilmoitan!!!!!"

      Lainaa

    70. Tulos: +17 (19 ääntä)
      "Varoitan sinua kirjoittamasta enää kommentteihini, poliisille tästä heti ilmoitan!" - Pirkko - Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Turhan usein törmää tähän. Joku ei ole samaa mieltä kommenteissa tai kyseenalaistaa jotain -> ollaan ilmoittamassa poliisille. Yleensä syynä on kunnianloukkaus. Ihan kuin poliiseilla ei olis muutakin hommaa kuin selitellä näille kaheleille, että eriävän mielipiteen ilmaisu ei ole sama kuin kunnianloukkaus... (Ja kuolleiden eläinten kuvien postaaminen on mun mielestä inhottavaa. Todellakaan halua uutissyöttööni.)

      Lainaa

    71. Tulos: -2 (16 ääntä)
      Siis ei jumalauta se joka pitää eläintä tärkeämpänä kuin ihmistä vois mennä katsomaan peiliin ja miettiä uudemman kerran asiaa.

      Lainaa

    72. Tulos: +13 (13 ääntä)
      Mustin huumori on Mustilla.

      Lainaa

    73. Tulos: -8 (24 ääntä)
      V: Siinä on erona myös sortoasema. Jos sorretussa asemassa olevat ihmiset heittävät vitsiä itsestään, se on ok. Jos sä et ole juutalainen, sulla ei ole mitään oikeutta vitsailla heidän kustannuksellaan.
      Tämä on taas tätä kukkahattuilua. Kyllä meinaan on. Jos sulle tulee siitä perse kipeeks, niin se on sun oikeutesi. Ihan tasapuolisesti pilkkaan halutessani juutalaisia, kristittyjä, muslimeita, tai vaikka pastafareja. Myös neekeri-, punaniska- ja mannevitsit onnistuu. Voiton vievät kuitenkin "kuollut vauva" vitsit. Suosittelen tutustumaan. Saatat onnistua kasvattamaan huumorinkirjoasi.

      Lainaa

    74. Tulos: -2 (4 ääntä)
      yövuorolainen: poliisille tästä heti ilmoitan!!!!!!
      Voi jeesuksen Pirkot Marjatat ja Päivikit...luoja meitä kaikkia auttakoon nyt kun ne ovat joukoin vyöryneet someen kiittelemään ja mieltään pahoittamaan D: D:

      Lainaa

    75. Tulos: -2 (6 ääntä)
      Aseesa: Siis ei jumalauta se joka pitää eläintä tärkeämpänä kuin ihmistä vois mennä katsomaan peiliin ja miettiä uudemman kerran asiaa.
      Musta oli aivan ihania nuo tyttöjen kommentit vauvan talutushihnasta,kannatan täysillä <3 <3

      Lainaa

    76. Tulos: +1 (1 ääni)
      Lillukka: Mä haluun nähä poliisien ilmeet kun Pirkko menee niille tekemään ilmotusta.
      Tämmönen on se ilme: https://i.imgur.com/CxFpnpa.jpg

      Lainaa

    77. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Aseesa: Siis ei jumalauta se joka pitää eläintä tärkeämpänä kuin ihmistä vois mennä katsomaan peiliin ja miettiä uudemman kerran asiaa.
      Niin... onko se sitten aina välttämättä niin? Onko läpensä pahan sarjamurhaajan henki arvokkaampi, koska hänessä ajatellaan piilevän potentiaali hyvästä ihmisestä? Verrattuna vaikkapa äärimmäisen hyvää työtä tekevään huume- tai etsijäkoiraan? En tiedä mitä se minusta kertoo mutta minusta on ihmisiä joiden ansaitsisi kuolla, sekä iso joukko eläimiä joiden ei.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: koirat, ase, pyssy, Flexi, hihna, kuva