Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Foliohattu kiristää, osa 3

Sveitsissä on avattu portaalit helvettiin.
Taustatietoja: CERN on Euroopan hiukkasfysiikan tutkimuskeskus. Johanna Tukiainen on Tuksu. Foliohattu kiristää, osa 3

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 60 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1039 (1127 ääntä)
      Tuksua käy lähinnä sääliks. Mielenterveysongelmille naureskelu ylipäätää on vähä niin ja näin.

      Lainaa

    2. Tulos: +722 (818 ääntä)
      Tuksulle nauraminen on jo poissa muodista, muutenkin mielenterveysongelmista kärsivät voitaisiin jättää näistä julkaisuista kokonaan pois

      Lainaa

    3. Tulos: +350 (368 ääntä)
      Onko Tuksun maine pikkuhiljaa laantumassa kun piti tollainen tarkennus laittaa? Tapahtuu maailmassa siis jotain hyvääkin.

      Lainaa

    4. Aspantytötauttaa 21.11.2017 0:54
      Tulos: +305 (313 ääntä)
      Muistikohan Matti kysyä apua Asiakaspalvelu Suomelta?

      Lainaa

    5. Tulos: +346 (352 ääntä)
      Jos niissä Tuksun katsomissa videoissa puhutaan junasta, eikä hiukkaskiihdyttimestä, niin siinä on jo yksi syy, miksei siitä kannata uskoa sanaakaan...

      Lainaa

    6. Tulos: +377 (381 ääntä)
      Euroopan pisin ja nopein juna?

      Lainaa

    7. Tulos: +89 (155 ääntä)
      Johan sitä oltiinkin kauan poissa julkisuudesta. Nyt sitten tultiin takasin ihan psykoosin kera.

      Lainaa

    8. Tulos: +165 (189 ääntä)
      "Instagrammista erinomainen uutissivusto: ENDTIME SINGS" Foliohattu poppoon oma MV-lehti ?

      Lainaa

    9. Tulos: +215 (229 ääntä)
      voi matti, matti, matti. ennen kuin kukaan ehtii edes epäillä, ollaan selittelemässä ettei olla käyty "epämääräillä sivuilla". matti niin varmasti on näitä oman elämänsä sankareita, jotka näkevät "kiimaisia sinkkuja lähistöllä!" bannerin jollakin nettisivulla ja klikkailevat sormet syyhyävinä minkä ehtivät.

      Lainaa

    10. Tulos: +154 (250 ääntä)
      Vaikka Tuksu onkin Tuksu, niin kyl musta ois ihan kohtuullista pistää Tuksumokiin samat sensuurit kun muillekin :D Ihan yhtä outoa settiä ois, vaikka nimenä ois pelkkä Johanna eikä rautalangasta väännettäis, että nimenomaan Tukiainen. Selkeesti ei oo kaikki kunnossa mielenterveydessä, joten ei tää kyl oikeastaan naurata. Iso veikkaus on, että pilkalla on oma osuutensa siinä ettei kuuppa oo pysyny kasassa. Onks sitä ihan pakko jatkaa täälläkin? Luulin et tääl ollaa aikuisia. :D Annetaa Tuksun jo olla ja siirrytää oikeest hauskoihin juttuihin.

      Lainaa

    11. Tulos: +155 (157 ääntä)
      Juomari: Euroopan pisin ja nopein juna?
      Mun aivot ei edes taivu siihen, miten tämä määritelmä on saatu aikaan. Puhumattakaan niistä helvetin portaaleista.

      Lainaa

    12. Tulos: +165 (183 ääntä)
      Kyseessä on Alex Jones niminen amerikkalainen salaliittohörhö, joka on rikastunut keksimällä kaikenlaisia tarinoita millon mistäkin asiasta ja sitten typerät ihmiset uskoo niitä ja levittelee netissä toisilleen. Cernin hiukkaskiihdyttimeen liittyvät jutut on yks osa näistä tarinoista mitä herran firma on kehitellyt. Yleisesti ottaen juttujen taso on ihan sama kuin esim tällä meidän kotimaisella MV-lehdellä. Eli paskaa.

      Lainaa

    13. Tulos: -113 (133 ääntä)
      Nää tyypit tarvis pikinmiten eutanaasian.

      Lainaa

    14. purppurakruunu 21.11.2017 3:55
      Tulos: +112 (116 ääntä)
      nonniin: Kyseessä on Alex Jones niminen amerikkalainen salaliittohörhö, joka on rikastunut keksimällä kaikenlaisia tarinoita millon mistäkin asiasta ja sitten typerät ihmiset uskoo niitä ja levittelee netissä toisilleen. Cernin hiukkaskiihdyttimeen liittyvät jutut on yks osa näistä tarinoista mitä herran firma on kehitellyt. Yleisesti ottaen juttujen taso on ihan sama kuin esim tällä meidän kotimaisella MV-lehdellä. Eli paskaa.
      Jones on vielä sillä tavalla kelmi, että hän tekee nimenomaan paljon rahaa keksimällä ongelmia ja salaliittoteorioita, ja samassa lauseessa kauppaa ratkaisua siihen. Esimerkiksi tämä kuuluisa "the tap water is making the freaking frogs gay!" -saarna itse asiassa jatkuu sillä, että Alex rauhoittelee sitten itseään ja kuulijoitaan, että hätä ei ole tämän näköinen, osoitteesta alexjonestämäjätämä.com voitte tilata vedenpuhdistimen, joka poistaa kaikki homokemikaalit vedestä, maksaa vain näin ja näin paljon, mikä on pieni hinta siitä, että voitte suojata itsenne ja lapsenne näiltä pahuuksilta... Alex Jones on käärmeöljykauppias 2010-luvulla.

      Lainaa

    15. Tulos: +112 (156 ääntä)
      Ei oikeasti edes hymyilytä tuo Tuksun moka... Sääliksi käy naista, selkeitä alkoholi- ja mielenterveysongelmia ollut jo vuosia, ja jengi vaan nauraa, haukkuu ja vihaa. Aivan uskomatonta settiä saa niskaansa jatkuvasti.

      Lainaa

    16. Onkos tässä 21.11.2017 5:14
      Tulos: +38 (44 ääntä)
      Erinomainen ohje, ’poista ja vaihda salasanasi’. Tästä puuttuu vielä että ’tee virustarkistus’. Siellä on käyty tykkäämässä jostain epämääräisestä mainoksesta ja samalla annettu lupa julkaista omalla seinällä kaikkea paskaa. Fb:n sovelluslistan läpikäynti on paikallaan.

      Lainaa

    17. Tulos: -37 (61 ääntä)
      Jätitte sensuroimatta Johannan nimen, niin pitikö siihen vielä erikseen kirjoittaa "tuksu" mitäbse edes todistaa? Mun miespuoleisen kaverin lempinimi on ollut tuksu, ennenkuin julkkis johanna oli julkkis.

      Lainaa

    18. Tulos: +33 (65 ääntä)
      Nyt ei kyllä naurattanut yhtään toi Tuksun sekoilu, ei tälläsiä o kivaa muuten mukavalta sivulta lukea.

      Lainaa

    19. Tulos: +90 (116 ääntä)
      döddödö: Vaikka Tuksu onkin Tuksu, niin kyl musta ois ihan kohtuullista pistää Tuksumokiin samat sensuurit kun muillekin Ihan yhtä outoa settiä ois, vaikka nimenä ois pelkkä Johanna eikä rautalangasta väännettäis, että nimenomaan Tukiainen. Selkeesti ei oo kaikki kunnossa mielenterveydessä, joten ei tää kyl oikeastaan naurata. Iso veikkaus on, että pilkalla on oma osuutensa siinä ettei kuuppa oo pysyny kasassa. Onks sitä ihan pakko jatkaa täälläkin? Luulin et tääl ollaa aikuisia. Annetaa Tuksun jo olla ja siirrytää oikeest hauskoihin juttuihin.
      Samaa mieltä. Itse en osaa oikein sanoa kumpaa sakkia halveksin enemmän, niitä ravintoloitsijoita jotka palkkasivat Tuksun "keikalle" vai niitä ihmisiä jotka ostivat lipun ja menivät sinne nauramaan. Käyvätköhän nämä samat ihmiset naureskelemassa kehitysvammaisillekin, kun ne näyttävät erilaisilta. Ja ehkä alkoholisteistakin löytyy jotain hillitöntä, nehän kävelevätkin joskus vähän hassusti. Eikä pidä unohtaa mielisairaaloita, niiden pihamailla voipi pyöriä vaikka millaista hauskuuttajaa. Oikeasti, yök. Mielenterveysongelmista kärsiville nauraminen on ihan vain ilkeää.

      Lainaa

    20. Tulos: +47 (57 ääntä)
      Tuo prisma virus on vihonviimeinen. Ei lähde salasananvaihdoilla, sovelluksien poistoilla tms. AINUT mikä tepsii on laittaa kaksoistunnistus päälle eli aina kun kirjaudut faceen tulee sinulle koodi kännykkään jolla kirjaudut sisään. Ja vaihdat sen salasanan.

      Lainaa

    21. King Arthur 21.11.2017 9:16
      Tulos: +62 (68 ääntä)
      Mun on pakko myöntää että luen joskus Tuksua omalta sivultaan. Lähinnä siks kun on oikeesti ikävä niitää hullunkurisia aikoja kun Tuksu seikkaili teeveessä ja lehdissä tuomassa tahatonta huumoria. Sääli että nykytila ei ole lähelläkään entistä. Aika huolestuttavia juttuja, eikä tää esimerkki ollut millään tavalla ääripäästä. Mutta ei nää kyllä feissarimokiin kuulu, edes roskalehdet ei kaiva noita selvästi kipeän ihmisen sekoiluja facesta vaikka helposti se kävis. (Toki ne tekee sit ihan omat roskajutut). Taidan itekki lopettaa hänen seuraamisen, ei tunnu enää hyvältä.

      Lainaa

    22. Tulos: +19 (33 ääntä)
      Johannalla on tosiasiaväittämät pielessä ja hänellä on epätosia uskomuksia. Lisäksi hän on innostunut asiastaan. Vastaavaa kuraa on naamakirja puolillaan. Jutun ainoa erityisyys on siinä, että tällä kertaa epäselvää ja virheellistä tarinaa tuotti yleisestä pilkkaa jo hyvän tovin nauttinut rouva. Tähän viittaa myös otsikon tarkennus henkilöstä. Kokonaisuutena ajatellen arvioin kyseisen feissarimokan varsin vastenmieliseksi.

      Lainaa

    23. Tulos: +49 (63 ääntä)
      dh76t733: Nää tyypit tarvis pikinmiten eutanaasian.
      Ärsyttävää, kun näissä keskusteluissa tyypit on aina kaikista eniten innostumassa kaikisa paskimmista diktatuureista, missä osalta ihmisistä otettaisiin joko sukuelimet/elämä henki pois tai vaihtoehtoisesti äänestysoikeus pois. Niinkun miten hitossa joku demokratia vois toteutua, jos osalta ihmisistä otetaan äänestysoikeus pois. Tai jos tapetaan, niinkuin sinä ehdotat? Osalla ihmisistä tuntuu tosiaan olevan suuri hinku päästä elämään sinne Stalinin vainoihin.

      Lainaa

    24. Tulos: +24 (34 ääntä)
      tuksufani: Johan sitä oltiinkin kauan poissa julkisuudesta. Nyt sitten tultiin takasin ihan psykoosin kera.
      Julkisuudesta? Tuo on Tuksukan omalta tililtä.

      Lainaa

    25. Tulos: -42 (62 ääntä)
      dsfds: Ärsyttävää, kun näissä keskusteluissa tyypit on aina kaikista eniten innostumassa kaikisa paskimmista diktatuureista, missä osalta ihmisistä otettaisiin joko sukuelimet/elämä henki pois tai vaihtoehtoisesti äänestysoikeus pois. Niinkun miten hitossa joku demokratia vois toteutua, jos osalta ihmisistä otetaan äänestysoikeus pois. Tai jos tapetaan, niinkuin sinä ehdotat? Osalla ihmisistä tuntuu tosiaan olevan suuri hinku päästä elämään sinne Stalinin vainoihin.
      Niin, ne jotka fasismista pauhaavat (antifa) ovat itse pahimpia fasisteja. Kukas se näin ennustikaan ja oli harvinaisen oikeassa.

      Lainaa

    26. Tulos: -81 (123 ääntä)
      nonniin: Kyseessä on Alex Jones niminen amerikkalainen salaliittohörhö, joka on rikastunut keksimällä kaikenlaisia tarinoita millon mistäkin asiasta ja sitten typerät ihmiset uskoo niitä ja levittelee netissä toisilleen. Cernin hiukkaskiihdyttimeen liittyvät jutut on yks osa näistä tarinoista mitä herran firma on kehitellyt. Yleisesti ottaen juttujen taso on ihan sama kuin esim tällä meidän kotimaisella MV-lehdellä. Eli paskaa.
      MV lehdessä ei kaikki ole paskaa. Esim. siellä näytetään naamakuvia eläinrääkkääjistä, raiskaajista ja pedofiileistä mikä on mielestäni erittäin tervetullutta. En halua nimittäin olla moisten "ihmisten" kanssa missään tekemisissä. Jos uskot kaiken mitä yle tai iltasanomat kertovat niin ei ole tervettä.

      Lainaa

    27. Tulos: +38 (44 ääntä)
      Dipoli: Mun aivot ei edes taivu siihen, miten tämä määritelmä on saatu aikaan. Puhumattakaan niistä helvetin portaaleista.
      No voisin ymmärtää että joku foliohattuidiootti on ymmärtänyt hiukkauskiihdyttimen idean väärin. Madonreikä suoraan helvettiin :'D

      Lainaa

    28. Tulos: +134 (142 ääntä)
      jtyjty: MV lehdessä ei kaikki ole paskaa. Esim. siellä näytetään naamakuvia eläinrääkkääjistä, raiskaajista ja pedofiileistä mikä on mielestäni erittäin tervetullutta. En halua nimittäin olla moisten “ihmisten” kanssa missään tekemisissä. Jos uskot kaiken mitä yle tai iltasanomat kertovat niin ei ole tervettä.
      Joo paitsi kun MV-lehti julkaisi raiskaajan naaman ja nimen joka osoittautui täysin sivulliseksi henkilöksi.

      Lainaa

    29. Tulos: +6 (24 ääntä)
      Tukiainenko on vielä hengissä? Kieltämättä yllätyin. Tosin ei näytä kovin vahvasti menevän.

      Lainaa

    30. Tulos: +113 (121 ääntä)
      jtyjty: MV lehdessä ei kaikki ole paskaa. Esim. siellä näytetään naamakuvia eläinrääkkääjistä, raiskaajista ja pedofiileistä mikä on mielestäni erittäin tervetullutta. En halua nimittäin olla moisten “ihmisten” kanssa missään tekemisissä. Jos uskot kaiken mitä yle tai iltasanomat kertovat niin ei ole tervettä.
      Ja monesti ne naamakuvat kuuluvat henkilölle, jolla ei ole ollut mitään tekemistä koko asian kanssa. Skeptinen saa olla mut ei idiootti.

      Lainaa

    31. Kirjautuminen epäonnistui 21.11.2017 13:24
      Tulos: +14 (18 ääntä)
      Miksi hakusanoissa on "valto"? Kuka Valto? Miten hän tähän liittyy? Tässä täytyy olla takana joku salaliitto!

      Lainaa

    32. King Arthur 21.11.2017 13:30
      Tulos: +48 (52 ääntä)
      jtyjty: MV lehdessä ei kaikki ole paskaa. Esim. siellä näytetään naamakuvia eläinrääkkääjistä, raiskaajista ja pedofiileistä mikä on mielestäni erittäin tervetullutta. En halua nimittäin olla moisten “ihmisten” kanssa missään tekemisissä. Jos uskot kaiken mitä yle tai iltasanomat kertovat niin ei ole tervettä.
      Joo siis on olemassa väin ääripäitä. Jos kritisoit yhtä niin uskot kaiken muusta. Näin ne asiat menee.

      Lainaa

    33. Tulos: 0 (40 ääntä)
      Tuksua ei pidä sääliä, se on valehteleva, kieroileva, eläimiä rääkkäävä väkivaltarikollinen.

      Lainaa

    34. Tulos: +37 (43 ääntä)
      jtyjty: Niin, ne jotka fasismista pauhaavat (antifa) ovat itse pahimpia fasisteja. Kukas se näin ennustikaan ja oli harvinaisen oikeassa.
      Kuka ennusti? Nostradamus? Alex Jones? Tuksu?

      Lainaa

    35. Tulos: +22 (32 ääntä)
      Mun salaliittoteoria on että Tuksu aikoinaan tajus että saa näistä tempauksistaan ihan helvetisti rahaa ja maskeeraa itsensä erinäköseksi tehdessään niitä jotta voi elää myös anonyymiä normaalia elämää. Ku näitä lukee on vaan vaikee uskoo että toi on oikea ihminen. :'D

      Lainaa

    36. KaksoisVepa 21.11.2017 14:49
      Tulos: +28 (36 ääntä)
      Tekisimme Johanna Tukiaiselle palveluksen jos lakkaisimme antamasta hänelle huomiota. Hän on selkeästi ammattimaisen avun tarpeessa.

      Lainaa

    37. Lähde: Yks Insta-tili 21.11.2017 15:58
      Tulos: +34 (38 ääntä)
      Tuksulle kuitenkin propsit siitä, että paljasti lähteensä, niin tietää heti mistä bullshitistä on kyse.

      Lainaa

    38. Tulos: +32 (34 ääntä)
      Ei Matti epämääräisillä sivuilla ikinä käy. Suomen hallitus se vaan haluaa tuhota epämiellyttävien kommentoijien elämät laittamalla heidän Facebook-tilinsä lähettämään roskaviestejä. Mitäpä kenenkään elämä olisikaan ilman Facebookia?

      Lainaa

    39. Tulos: +18 (26 ääntä)
      Ihanaa nähdä yllättävän paljon fiksuja kommentteja. <3

      Lainaa

    40. Vaniljankukka 21.11.2017 18:24
      Tulos: +12 (24 ääntä)
      gerard: Tuksua käy lähinnä sääliks. Mielenterveysongelmille naureskelu ylipäätää on vähä niin ja näin.
      Täysin samaa mieltä. Ei koskaan ole naurattanut. Tuon naisrukan mielenterveys lähinnä herättää säälin tuntemuksia ja lähinnä surettaa että ihminen on sekaisin. Kysymys teille joiden mielestä Johanna Tukiaiselle sekä muille mielenterveysongilmista kärsiville nauraminen on kivaa: Mitä hauskaa te tuossa näette? Miksi se on hauskaa? Perustelkaa vastauksenne.

      Lainaa

    41. Vaniljankukka 21.11.2017 18:40
      Tulos: +21 (31 ääntä)
      Hannele: Samaa mieltä. Itse en osaa oikein sanoa kumpaa sakkia halveksin enemmän, niitä ravintoloitsijoita jotka palkkasivat Tuksun “keikalle” vai niitä ihmisiä jotka ostivat lipun ja menivät sinne nauramaan. Käyvätköhän nämä samat ihmiset naureskelemassa kehitysvammaisillekin, kun ne näyttävät erilaisilta. Ja ehkä alkoholisteistakin löytyy jotain hillitöntä, nehän kävelevätkin joskus vähän hassusti. Eikä pidä unohtaa mielisairaaloita, niiden pihamailla voipi pyöriä vaikka millaista hauskuuttajaa. Oikeasti, yök. Mielenterveysongelmista kärsiville nauraminen on ihan vain ilkeää.
      Mun Facebook-kaverilistalla on ihinen joka joskus kävi muutaman kerran näillä Johannan "keikoilla". Oli oikeasti iljettävää nähdä sen ihmisen postauksia kuinka nyt on niin kivaa mennä naureskelemaan Johanna Tukiaiselle. Hävettää etten silloin edes kirjoittanut kommenttia sille tyypille että lopettais tollasen naureskelun. Kas kun ei syöpäpotilaille naureskella....

      Lainaa

    42. Vaniljankukka 21.11.2017 18:48
      Tulos: +5 (15 ääntä)
      King Arthur: Mun on pakko myöntää että luen joskus Tuksua omalta sivultaan. Lähinnä siks kun on oikeesti ikävä niitää hullunkurisia aikoja kun Tuksu seikkaili teeveessä ja lehdissä tuomassa tahatonta huumoria. Sääli että nykytila ei ole lähelläkään entistä. Aika huolestuttavia juttuja, eikä tää esimerkki ollut millään tavalla ääripäästä. Mutta ei nää kyllä feissarimokiin kuulu, edes roskalehdet ei kaiva noita selvästi kipeän ihmisen sekoiluja facesta vaikka helposti se kävis. (Toki ne tekee sit ihan omat roskajutut). Taidan itekki lopettaa hänen seuraamisen, ei tunnu enää hyvältä.
      Ei kyseinen henkilö ole alun alkaenkaan ollut terve, eikä siinnä ollut silloinkaan hauskaa.

      Lainaa

    43. purppurakruunu 21.11.2017 18:49
      Tulos: +20 (30 ääntä)
      jtyjty: Niin, ne jotka fasismista pauhaavat (antifa) ovat itse pahimpia fasisteja. Kukas se näin ennustikaan ja oli harvinaisen oikeassa.
      Ennio Flaiano, 1910-1972: "In Italia i fascisti si dividono in due categorie: i fascisti e gli antifascisti." Suomeksi, "Italiassa fasistit jakautuu kahteen ryhmään, fasisteihin ja antifasisteihin." Jos päässäsi pyörii lainaus "tulevaisuuden fasistit tulevat kutsumaan itseään anti-fasisteiksi" ja nimi Winston Churchill, se on täyttä fiktiota. Muutamat italialaiset kirjailijat, Ennio mukaanlukien, ovat kirjoitelleet "antifasismi on fasismia" -tyylisiä lainauksia teksteihinsä, joista on muotoutunut tämä fiktiivinen ennustus, joka on muutaman vuoden sisällä varsinkin alkanut ilmestyä kaikkialle. Ihan kuin olisi maailmassa ihmisryhmiä, jota suoraan hyötyvät siitä, että fasismin vastustaminen nähdään yhtä pahana kuin täysimittainen fasismi...

      Lainaa

    44. tosi-foliohattu 21.11.2017 21:00
      Tulos: +24 (26 ääntä)
      Matin mokaa lukiessa aattelin jo, että taasko täälle nauretaan vanhoille, IT-alaa osaamattomille ihmisille foliohattuisina hörhöinä kun eivät vain ymmärrä laitteiden logiikkaa... kunnes luin Matin seuraavan kommentin. Ja tuo "en käy epämääräisillä sivuilla" tunnustus on aika soma tuohon loppuun :)

      Lainaa

    45. tosi-foliohattu 21.11.2017 21:05
      Tulos: +14 (18 ääntä)
      Dipoli: Mun aivot ei edes taivu siihen, miten tämä määritelmä on saatu aikaan. Puhumattakaan niistä helvetin portaaleista.
      Varmaan kattonut "hyvää englanninkielistä asiasivustoa nimeltään ENDTIME SIGNS" ja jotain on jäänyt ymmärtämättä/ kääntänyt väärin tuosta ulkomaankielisestä tietolähteestä :)

      Lainaa

    46. Tulos: +26 (28 ääntä)
      tosi-foliohattu: Varmaan kattonut “hyvää englanninkielistä asiasivustoa nimeltään ENDTIME SIGNS” ja jotain on jäänyt ymmärtämättä/ kääntänyt väärin tuosta ulkomaankielisestä tietolähteestä
      Koitinpa etsiä tätä mainitsemaasi "hyvää asiasivustoa" ja löysin tällaisen tekstin: http://jimdukeperspective.com/cern-key-end-times/ Näin kristittynä täytyy kertoa, että en ole vähään aikaan löytänyt mitään missä olisi onnistuttu sekoittamaan asioita pahemmin kuin tuossa roskatekstissä. Vaikea ymmärtää miten joku voi uskoa tuollaiseen roskaan. Kenen bisnestä on keksiä näitä juttuja? Tulee mieleen Carl Sanders niminen amerikkalainen "saarnaaja", joka tekee bisnestä (myy kirjoja ja pitää maksullisia puheita) keksimällä tarinoita pedon merkistä, jota hän väittää kehittäneensä 80-luvulla. Mies on monta kertaa todistettu valehtelijaksi ja onpa itsekin sen myöntänyt, mutta silti aina uudestaan rupeaa satuilemaan. Ehkä se rahan ja vaikutusvallan himo viettelee liikaa?

      Lainaa

    47. Tulos: +14 (18 ääntä)
      Tuksu on Tuksu ja Cern on hiukkasfysiikan tutkimuskeskus, mutta nyt alko kiinnostaa että, mihinköhän Tuksu nyt on sitten sekottanut, kun pitää Cerniä jonain junana.

      Lainaa

    48. Tulos: +26 (30 ääntä)
      Täältäkin ääni ilmiselvien mielenterveysongelmien jättämiseksi pois. Taas kerran. Ei täällä naureta pyörätuoli-invalideillekaan siitä kun ovat muita hitaampia tai eivät pääss portaita. Tai jos joku nauraa niin ei ainakaan hyvällä katsota.

      Lainaa

    49. King Arthur 22.11.2017 10:11
      Tulos: +14 (16 ääntä)
      Vaniljankukka: Ei kyseinen henkilö ole alun alkaenkaan ollut terve, eikä siinnä ollut silloinkaan hauskaa.
      Sekä Tukiainen että media tiesi aikanaan että sellaisella showlla on katsojia. Useimmat salaa sormien välistä. Se lienee ollut koko rumban tarkoitus. Ei sen katsomisessa ollut mitään ylentävää, mutta se oli sentään jonkinlainen roskamedian ja tyrkyn symbioosi. Ei tarkoita ettei toista näe ihmisenä, ei aina tarvi mennä jeesusteluun asti vaikka moraalissa haluaakin pysyä. Mitä enemmän vuosia on kulunut, sitä vähemmän "showssa" on ollut hupia, nykymeno näistä somejutuista päätellen suorastaan hirvittää ja väliintulon aika on mennyt ajat sitten. Nyt hävettää jo minkä tahansa juttuja julkaisevan tahon puolesta, kuin myös sen joka näitä lähettää feissarimokaan tai sen joka ne päättää feissarimokana julkaista. Ihan jeesustelematta.

      Lainaa

    50. Tulos: +8 (12 ääntä)
      hmm: Tuksu on Tuksu ja Cern on hiukkasfysiikan tutkimuskeskus, mutta nyt alko kiinnostaa että, mihinköhän Tuksu nyt on sitten sekottanut, kun pitää Cerniä jonain junana.
      Ilmeisesti siihen. Sveitsiin tehtyyn vuoren läpi menevään tunneliin.

      Lainaa

    51. Tulos: +6 (12 ääntä)
      purppurakruunu: Jones on vielä sillä tavalla kelmi, että hän tekee nimenomaan paljon rahaa keksimällä ongelmia ja salaliittoteorioita, ja samassa lauseessa kauppaa ratkaisua siihen. Esimerkiksi tämä kuuluisa “the tap water is making the freaking frogs gay!” -saarna itse asiassa jatkuu sillä, että Alex rauhoittelee sitten itseään ja kuulijoitaan, että hätä ei ole tämän näköinen, osoitteesta alexjonestämäjätämä.com voitte tilata vedenpuhdistimen, joka poistaa kaikki homokemikaalit vedestä, maksaa vain näin ja näin paljon, mikä on pieni hinta siitä, että voitte suojata itsenne ja lapsenne näiltä pahuuksilta… Alex Jones on käärmeöljykauppias 2010-luvulla.
      Tässä Alex Jonesin tunteikas reaktio kemialliseen sodankäyntiin: https://www.youtube.com/watch?v=_ePLkAm8i2s Tässä Newsweekin artikkeli siitä miten saasteet ympäristössä (estrogeenimatkijat) tekee sammakoista naaraspuolisia: http://www.newsweek.com/female-frogs-estrogen-hermaphrodites-suburban-waste-369553 Sama ilmiö on havaittu myös ihmisillä. Olen katsonut Prisma-dokumentin aiheesta. Huolestuttavaa tässä on se, että ainoat henkilöt jotka ovat huolestuneita siitä, että myrkytämme juomavetemme ovat foliohattuja. Ehkä tuhannen vuoden päästä arkeologit pohtivat syitä länsimaien rappiolle ja toteavat saman kuin Roomassa eli juomaveden pilaaminen.

      Lainaa

    52. Tulos: +22 (26 ääntä)
      Toni: Tässä Alex Jonesin tunteikas reaktio kemialliseen sodankäyntiin: https://www.youtube.com/watch?v=_ePLkAm8i2s Tässä Newsweekin artikkeli siitä miten saasteet ympäristössä (estrogeenimatkijat) tekee sammakoista naaraspuolisia: http://www.newsweek.com/female-frogs-estrogen-hermaphrodites-suburban-waste-369553 Sama ilmiö on havaittu myös ihmisillä. Olen katsonut Prisma-dokumentin aiheesta. Huolestuttavaa tässä on se, että ainoat henkilöt jotka ovat huolestuneita siitä, että myrkytämme juomavetemme ovat foliohattuja. Ehkä tuhannen vuoden päästä arkeologit pohtivat syitä länsimaien rappiolle ja toteavat saman kuin Roomassa eli juomaveden pilaaminen.
      Tämä johtuu siitä, että kaikki lääkkeet mitä täällä vedetään päätyy lopulta järviin ja pohjaveteen ja ties minne. Mutta on väärin sanoa, että Jonesin kaltaiset höyrypäät olisivat ainoita huolestuneita. Jones kyllä meuhkaa kaikista asioista mistä kuvittelee saavansa sitä janoamaansa näkyvyyttä, mutta oikeat tiedemiehet selvittävät ihan oikeasti niitä asioita ja koittavat korjata ongelmia, eivätkä kuluta aikaansa meuhkaamiseen ja ihmisten pelotteluun.

      Lainaa

    53. Vaniljankukka 22.11.2017 15:32
      Tulos: +6 (8 ääntä)
      King Arthur: Sekä Tukiainen että media tiesi aikanaan että sellaisella showlla on katsojia. Useimmat salaa sormien välistä. Se lienee ollut koko rumban tarkoitus. Ei sen katsomisessa ollut mitään ylentävää, mutta se oli sentään jonkinlainen roskamedian ja tyrkyn symbioosi. Ei tarkoita ettei toista näe ihmisenä, ei aina tarvi mennä jeesusteluun asti vaikka moraalissa haluaakin pysyä. Mitä enemmän vuosia on kulunut, sitä vähemmän “showssa” on ollut hupia, nykymeno näistä somejutuista päätellen suorastaan hirvittää ja väliintulon aika on mennyt ajat sitten. Nyt hävettää jo minkä tahansa juttuja julkaisevan tahon puolesta, kuin myös sen joka näitä lähettää feissarimokaan tai sen joka ne päättää feissarimokana julkaista. Ihan jeesustelematta.
      -Huokaisu- Ei, en ole mitään jeesustellut. Sanoin vain lähinnä oman mielipiteeni siitä ettei Johanna Tukiainen ollut mielestäni silloinkaan terve ihminen eikä mielestäni silloinkaan ollut hauskaa naureskella hänen sekoiluilleen. Noin muuten olen kanssasi samaa mieltä asiasta. Mutta jätetään se "jeesustelu" niille jotka sitä oikeasti harrastavat.

      Lainaa

    54. tosi-foliohattu 22.11.2017 17:45
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      Gfggg: Koitinpa etsiä tätä mainitsemaasi “hyvää asiasivustoa” ja löysin tällaisen tekstin: http://jimdukeperspective.com/cern-key-end-times/ Näin kristittynä täytyy kertoa, että en ole vähään aikaan löytänyt mitään missä olisi onnistuttu sekoittamaan asioita pahemmin kuin tuossa roskatekstissä. Vaikea ymmärtää miten joku voi uskoa tuollaiseen roskaan. Kenen bisnestä on keksiä näitä juttuja? Tulee mieleen Carl Sanders niminen amerikkalainen “saarnaaja”, joka tekee bisnestä (myy kirjoja ja pitää maksullisia puheita) keksimällä tarinoita pedon merkistä, jota hän väittää kehittäneensä 80-luvulla. Mies on monta kertaa todistettu valehtelijaksi ja onpa itsekin sen myöntänyt, mutta silti aina uudestaan rupeaa satuilemaan. Ehkä se rahan ja vaikutusvallan himo viettelee liikaa?
      Vielä suurempi mysteeri on, että kuka hänen juttujaan _edelleen_ ostaa. Onko se jollekulle ajanvietettä? Uskotaanko niihin tosissaan, vai "tosissaan", että saadaan kahvipöytään jotain puhuttavaa? Mitä olen lopunajan odottajien juttuja nähnyt youtubessa, monesti on tullut tunne, ettei jutun todenperäisyydellä ole alkuunkaan väliä. He vain haluavat kohteen, jota vastustaa, jotta tuntevat olevansa jatkuvasti vainottuja ja kiivaassa uskontaistelussa osallisena. Tietynlaiset adrenaliinin nostatustalkoot.

      Lainaa

    55. Tulos: +16 (18 ääntä)
      tosi-foliohattu: Vielä suurempi mysteeri on, että kuka hänen juttujaan _edelleen_ ostaa. Onko se jollekulle ajanvietettä? Uskotaanko niihin tosissaan, vai “tosissaan”, että saadaan kahvipöytään jotain puhuttavaa? Mitä olen lopunajan odottajien juttuja nähnyt youtubessa, monesti on tullut tunne, ettei jutun todenperäisyydellä ole alkuunkaan väliä. He vain haluavat kohteen, jota vastustaa, jotta tuntevat olevansa jatkuvasti vainottuja ja kiivaassa uskontaistelussa osallisena. Tietynlaiset adrenaliinin nostatustalkoot.
      300 miljoonan asukkaan valtiossa kyllä löytyy ostajia ihan kaikelle. Oon ihan varma, että keksit minkä vaan aiheen, niin usasta löytyy joku, joka on valmis maksamaan siitä. Erään salaliittohörhön elämää suht läheltä seuranneena olen huomannut, että ne menee sellaista tiettyä kaavaa. Ensin selitetään jostain teoriasta. Sitten joku todistaa sen vääräksi hänelle ja hän etsii jonkun toisen salaliittoteorian, josta rupeaa selittämään kaikille. Sitten kun se todistetaan vääräksi, hän etsii taas uuden ja jossain vaiheessa myös se alkuperäinen teoriakin taas kelpaa, kun löytyy "uusia todisteita". Esim. vaikka ufot vois olla hyvä esimerkki tällaisesta. Ufojen ääreen vaan palataan aina uudestaan.

      Lainaa

    56. Tulos: +32 (34 ääntä)
      jtyjty: MV lehdessä ei kaikki ole paskaa. Esim. siellä näytetään naamakuvia eläinrääkkääjistä, raiskaajista ja pedofiileistä mikä on mielestäni erittäin tervetullutta. En halua nimittäin olla moisten “ihmisten” kanssa missään tekemisissä. Jos uskot kaiken mitä yle tai iltasanomat kertovat niin ei ole tervettä.
      Kyllä siellä on kaikki paskaa. Ja mitä naamojen julkaisuun tulee, niin on äärimmäisen kyseenalaista julkaista rikoksesta epäiltyjen nimiä tai kuvia, kuten MV-lehti tekee, epäily kun ei tarkoita syyllisyyttä.

      Lainaa

    57. Tulos: -6 (14 ääntä)
      Gfggg: Tämä johtuu siitä, että kaikki lääkkeet mitä täällä vedetään päätyy lopulta järviin ja pohjaveteen ja ties minne. Mutta on väärin sanoa, että Jonesin kaltaiset höyrypäät olisivat ainoita huolestuneita. Jones kyllä meuhkaa kaikista asioista mistä kuvittelee saavansa sitä janoamaansa näkyvyyttä, mutta oikeat tiedemiehet selvittävät ihan oikeasti niitä asioita ja koittavat korjata ongelmia, eivätkä kuluta aikaansa meuhkaamiseen ja ihmisten pelotteluun.
      Juu ei kun ns. oikeat mediat käyttävät aikansa sellaisiin merkittäviin uutisiin kuten "Oletko aina voidellut leivän väärin?" tai "Mitä ihmettä tällä julkkiksella on päällä -katso kuvat" tai "Olisitko ikinä uskonut tätä Matti Nykäsestä".

      Lainaa

    58. Tulos: +7 (11 ääntä)
      Toni: Juu ei kun ns. oikeat mediat käyttävät aikansa sellaisiin merkittäviin uutisiin kuten “Oletko aina voidellut leivän väärin?” tai “Mitä ihmettä tällä julkkiksella on päällä -katso kuvat” tai “Olisitko ikinä uskonut tätä Matti Nykäsestä”.
      Myös tämä kertoo paljon medialukutaidostasi. Sensaatiomedia, tunnetaan myös nimillä keltainen media tai iltapäivälehdet, eivät ole uutismedioita.ja niiden pitäminen sellaisena kertoo lähinnä sen että henkilö on pikkulapsen tasolla uutislähteiden uskottavuutta arvioidessaan.

      Lainaa

    59. Tulos: 0 (2 ääntä)
      nonniin: Kyseessä on Alex Jones niminen amerikkalainen salaliittohörhö, joka on rikastunut keksimällä kaikenlaisia tarinoita millon mistäkin asiasta ja sitten typerät ihmiset uskoo niitä ja levittelee netissä toisilleen. Cernin hiukkaskiihdyttimeen liittyvät jutut on yks osa näistä tarinoista mitä herran firma on kehitellyt. Yleisesti ottaen juttujen taso on ihan sama kuin esim tällä meidän kotimaisella MV-lehdellä. Eli paskaa.
      Eli samaa tasoa kuin tämä tyyppi? https://i.imgur.com/W84BtfO.jpg

      Lainaa

    60. HulluMutteiTyhmä 6.5.2020 6:04
      Tulos: +1 (3 ääntä)
      gerard: Tuksua käy lähinnä sääliks. Mielenterveysongelmille naureskelu ylipäätää on vähä niin ja näin.
      Saako mielenterveysongelmille nauraa jos itselläkin on niitä?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: valtio, vainoharha, virus, haittaohjelma, Tuksu, CERN, uskonto, tiede, Jeesus, prisma, lahjakortti, huijaus, Johanna Tukiainen