Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Nuorison rappio

Tämä ei ole OK. Poista välittömästi!
Nuorison rappio

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 68 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +2096 (2108 ääntä)
      "Sanaakaan en ymmärrä mutta otin nyt nokkiini varmuuden vuoks!!1!!"

      Lainaa

    2. Tulos: +552 (574 ääntä)
      Hannelella menny puurot ja vellit sekasin.

      Lainaa

    3. Tulos: +632 (692 ääntä)
      Hyvä Hannele! Ei tarviisi poliisienkaan tehdä niin pitkää päivää nyt itsenäisyyspäivänä jos joka suvusta löytyisi näin tomeria uusnatsin-alkuunsa-taklaajia. xD

      Lainaa

    4. Tulos: -95 (243 ääntä)
      Tossaha on lennoston tunnus!

      Lainaa

    5. hepomiesten tietotoimisto 5.12.2017 2:47
      Tulos: -43 (349 ääntä)
      Voi ei, liikuttava tuo Hannele :D En kestä kun tekisi mieli halata ja taputtaa selkään, että kaikki on ihan hyvin.

      Lainaa

    6. Tulos: +730 (742 ääntä)
      Milloinhan ihmiset opettelevat kysymään, jos eivät jotain ymmärrä, eivätkä tee vain suoraan päättömiä johtopäätöksiä..

      Lainaa

    7. Jooh elikkäs 5.12.2017 3:02
      Tulos: +276 (308 ääntä)
      Pätemisen tarve on kova.

      Lainaa

    8. Tulos: +377 (387 ääntä)
      Ihanaa, Hannele myönsi sentään virheensä. Vaikka kuitenkaan ei sitten loppujenlopuksi tajunnut.

      Lainaa

    9. Tulos: -261 (509 ääntä)
      Myy: Hyvä Hannele! Ei tarviisi poliisienkaan tehdä niin pitkää päivää nyt itsenäisyyspäivänä jos joka suvusta löytyisi näin tomeria uusnatsin-alkuunsa-taklaajia.
      Muuten hyvä mutta ne vastamielenosottajat siellä aiheuttaa ongelmia eikä kulkueeseen osallistujat

      Lainaa

    10. PRRRRRRRRRRREEEEER 5.12.2017 3:26
      Tulos: -112 (138 ääntä)
      Hyvä että tajus kumminki pointin, luulisin.

      Lainaa

    11. Tulos: -97 (265 ääntä)
      Juuuu.. Mandelahan on se paras esimerkki, tyyppi tapatti järjestelmällisesti valkoisia aftikassa. Siellä on vieläki sakkia kärsimässä erilaisissa pakolaisleireillä sen terrorisoinnin jäljiltä.

      Lainaa

    12. Tulos: -79 (147 ääntä)
      Ja heti ensimmäisenä Wikipedian luotettava lähde kehiin

      Lainaa

    13. hyvä heikki 5.12.2017 6:06
      Tulos: -156 (238 ääntä)
      Tietääköhän Heikki, että kaikilla valtioilla on ulkorajoilla valvonta?

      Lainaa

    14. Ruttotohtori 5.12.2017 7:00
      Tulos: +297 (351 ääntä)
      hyvä heikki: Tietääköhän Heikki, että kaikilla valtioilla on ulkorajoilla valvonta?
      Sulla meni nyt toi muuripointti ihan ohi.

      Lainaa

    15. kuritushuoneenvartija 5.12.2017 7:16
      Tulos: +296 (310 ääntä)
      PRRRRRRRRRRREEEEER: Hyvä että tajus kumminki pointin, luulisin.
      Ei, ei tajunnut. Tuossahan nimenomaan alleviivattiin, ettei se Donald Trump ole niin hieno mies. Hannele ei tajunnut, etkä sinäkään tajunnut.

      Lainaa

    16. Tulos: +50 (192 ääntä)
      muulimaa: Muuten hyvä mutta ne vastamielenosottajat siellä aiheuttaa ongelmia eikä kulkueeseen osallistujat
      Nii nehän ne on ihmisiä kuoliaaks potkineet ja polttopulloja heitelleet...

      Lainaa

    17. Mustalaisnaamio 5.12.2017 8:05
      Tulos: -77 (305 ääntä)
      muulimaa: Muuten hyvä mutta ne vastamielenosottajat siellä aiheuttaa ongelmia eikä kulkueeseen osallistujat
      Hys! Se on sitä vasemmiston parempaa väkivaltaa. Ei siitä saa puhua.

      Lainaa

    18. Tulos: -24 (30 ääntä)
      Ei näy kuvaa

      Lainaa

    19. Mustalaisnaamio 5.12.2017 8:56
      Tulos: -91 (215 ääntä)
      joutilas: Juuuu.. Mandelahan on se paras esimerkki, tyyppi tapatti järjestelmällisesti valkoisia aftikassa. Siellä on vieläki sakkia kärsimässä erilaisissa pakolaisleireillä sen terrorisoinnin jäljiltä.
      Samaa sarjaa kuin Robert Mugabe. Oli valtaan tullessaan kovasti vasemmiston ylistämä, mutta ajoi maan talouden kuralle ja hääti (ja tapatti) valkoiset maanviljelijät, jonka seurauksena maahan tuli nälänhätä. Pistä musta asialle...

      Lainaa

    20. Rampe&Naukkis 5.12.2017 9:48
      Tulos: +89 (105 ääntä)
      Sirppi&vasara, hakaristi ja Trump samassa postauksessa, niin koko nuoriso on pilalla. Kun natsikortti on heitetty, niin siitä ei pelasta edes Nelson Mandela.

      Lainaa

    21. Tulos: +159 (185 ääntä)
      Aina jotenkin häiritsevää, kun revitään perse natsi-saksan teosta, mutta neuvostoliiton kohdalla mennään kuin ei mitään.

      Lainaa

    22. Tulos: +172 (190 ääntä)
      Huoh: Milloinhan ihmiset opettelevat kysymään, jos eivät jotain ymmärrä, eivätkä tee vain suoraan päättömiä johtopäätöksiä..
      Ihmiset saavat kysymisen taidon jo syntyessään. Muutaman vuoden iässä tuo taito käynnistyy ja he alkavat kysyä kaikesta siitä, mitä eivät ymmärrä. Eli kaikesta. Onnekkailla on sellainen kasvuympäristö, että ainakin ensimmäisten vuosien aikana heidän kysymyksiinsä vastataan, joten he oppivat kysymisen olevan kannattavaa. Vähemmän onnekkaille vastataan, että "ymmärrät sitten, kun olet vanhempi" tai "älä kysele typeriä", joten he oppivat kysymisen olevan tuhmaa. Sitten alkaa koulu, jonne nämä onnekkaat ja vähemmän onnekkaat tyrkätään yhteen huoneeseen oppimaan uutta. Sielläkin ensimmäiset vuodet ovat usein vielä avoimen kysymisen aikaa, mutta mitä vanhemmaksi kasvetaan, sitä syntisemmäksi kysyminen muuttuu. Jos vaikka kuudennen luokan oppilas uskaltaa kysyä kysymyksen, niin opettaja voi sanoa, että asia on käsitelty jo viime viikon tunnilla, luokan älykkö voi naurahtaa, että miten joku voi olla tietämättä noin yksinkertaista asiaa, ja luokan vähemmän onnekkaat oppilaat, jotka ovat jo oppineet kysymisen olevan väärin, voivat pilkata kysyvää oppilasta, joka toimii heidän oppimiensa sosiaalisten normien vastaisesti. Sitten tämä oppilas menee kotiin kysymään apua isältään, joka vastaa: "kysy äidiltäs", ja äidiltään, joka vastaa: "yritäs ratkaista se itse". Täten ihminen oppii, että silloin kun nousee kysymyksiä, niin on parempi vain pitää suunsa kiinni ja pähkäillä asiaa myöhemmin yksin. Silloin voi toki päätyä väärään vastaukseen, mutta ainakaan ei joudu naurunalaiseksi.

      Lainaa

    23. yli opisto hörhö 5.12.2017 11:02
      Tulos: +22 (154 ääntä)
      gerard: Nii nehän ne on ihmisiä kuoliaaks potkineet ja polttopulloja heitelleet…
      Ei ne uusnatsit niitä polttopulloja heittele. Eikä sen puoleen useampia ihmisiä ole tappaneetkaan. En haluaisi puolustella idiootteja mutta sun tekstissä on sen verran pahoja asiavirheitä että on pakko korjata. Ne on nimenomaan ne vastamielenosoittajat jotka ovat riehuneet, ja ihan villinä arvauksena sanoisin että niiden joukossa on näitä "anarkisteja" jotka sitä harjoittaa. Nehän ne aina riehuvat itsenäisyyspäivänä, hakkaavat poliisihevosia, heittelevät poliiseja pulloilla yms ja hajottavat paikkoja. "Perusjuttuja". Aika useissa lehtijutuissa missä mainitaan uusnatsien ja vastamielenosoittajien välistä kärhämää, jätetään mainitsematta kumman puolen ihmisiä otetaan kiinni poliisien häiritsemisestä, mutta jos katsoo videoita ei siellä yleensä kovin montaa "nutipäätä" ole poliisilla hallussa vaan lähinnä ne on niitä kommandopipolla varustettuja tyyppejä, ja kaikkihan tietää ettei uusnatseilla ole mitään syytä peitellä naamojaan. He kun ajattelevat että ovat oikealla asialla. Kuten sanoin aiemmin, en haluaisi puolustella idiootteja. Uusnatsit, oodinit ja vastaavat on kaikki ihan yhtälailla ääliöitä. Kuten myös anarkistit.

      Lainaa

    24. Mustalaisnaamio 5.12.2017 11:15
      Tulos: -65 (143 ääntä)
      Simo: Aina jotenkin häiritsevää, kun revitään perse natsi-saksan teosta, mutta neuvostoliiton kohdalla mennään kuin ei mitään.
      Entiset NL:n pepunnuolijat ja kätyrit, eli Halonen, Tuomioja & Co. ovat vielä liikaa vallankahvassa. Vasemmisto. <3

      Lainaa

    25. Tulos: -77 (121 ääntä)
      Vähän (((wikipediasta))) tietoa. Hannele on varmaan sitä ikäluokkaa, että uskoo saippuan ja lampunvarjostimien ym. tarinoiden olevan edelleen totta vaikka nekin jo torpattu aikaa sitten. Silloin kun Hannele vieraili Neuvostoliiton renovoidussa Auschwitzissa, niin muistolaatassa luki yli 4 miljoonaa eikä miljoona kuten nykyään.

      Lainaa

    26. Tulos: +49 (55 ääntä)
      Besserwisseröinti gone wrong.

      Lainaa

    27. Paskasakkia 5.12.2017 11:34
      Tulos: +25 (149 ääntä)
      Persunatsit taas kuorossa täällä ulisemassa. Olipa yllätys :D

      Lainaa

    28. Tulos: -11 (45 ääntä)
      Joku: Ja heti ensimmäisenä Wikipedian luotettava lähde kehiin
      Määrittele luotettava lähde?

      Lainaa

    29. Mustalaisnaamio 5.12.2017 12:14
      Tulos: -39 (125 ääntä)
      Paskasakkia: Persunatsit taas kuorossa täällä ulisemassa. Olipa yllätys
      Sulla osuu kyllä nimimerkki kohdalleen. :D

      Lainaa

    30. Tulos: +18 (42 ääntä)
      Mandelahan se kaikista paras esikuva on.....

      Lainaa

    31. Tulos: -4 (42 ääntä)
      muulimaa: Muuten hyvä mutta ne vastamielenosottajat siellä aiheuttaa ongelmia eikä kulkueeseen osallistujat
      Sananvapaus on vähän kinkkinen juttu, kun osa tykkää että se on velvollisuuksia vailla oleva oikeus, jonka varjolla voi vaikka antaa siihen 'ongelmia aiheuttavaan' sanalliseen vastakommenttiin fyysisesti tappavanvahvuista palautetta.

      Lainaa

    32. Tulos: +59 (67 ääntä)
      Kala: Ihmiset saavat kysymisen taidon jo syntyessään. Muutaman vuoden iässä tuo taito käynnistyy ja he alkavat kysyä kaikesta siitä, mitä eivät ymmärrä. Eli kaikesta. Onnekkailla on sellainen kasvuympäristö, että ainakin ensimmäisten vuosien aikana heidän kysymyksiinsä vastataan, joten he oppivat kysymisen olevan kannattavaa. Vähemmän onnekkaille vastataan, että “ymmärrät sitten, kun olet vanhempi” tai “älä kysele typeriä”, joten he oppivat kysymisen olevan tuhmaa. Sitten alkaa koulu, jonne nämä onnekkaat ja vähemmän onnekkaat tyrkätään yhteen huoneeseen oppimaan uutta. Sielläkin ensimmäiset vuodet ovat usein vielä avoimen kysymisen aikaa, mutta mitä vanhemmaksi kasvetaan, sitä syntisemmäksi kysyminen muuttuu. Jos vaikka kuudennen luokan oppilas uskaltaa kysyä kysymyksen, niin opettaja voi sanoa, että asia on käsitelty jo viime viikon tunnilla, luokan älykkö voi naurahtaa, että miten joku voi olla tietämättä noin yksinkertaista asiaa, ja luokan vähemmän onnekkaat oppilaat, jotka ovat jo oppineet kysymisen olevan väärin, voivat pilkata kysyvää oppilasta, joka toimii heidän oppimiensa sosiaalisten normien vastaisesti. Sitten tämä oppilas menee kotiin kysymään apua isältään, joka vastaa: “kysy äidiltäs”, ja äidiltään, joka vastaa: “yritäs ratkaista se itse”. Täten ihminen oppii, että silloin kun nousee kysymyksiä, niin on parempi vain pitää suunsa kiinni ja pähkäillä asiaa myöhemmin yksin. Silloin voi toki päätyä väärään vastaukseen, mutta ainakaan ei joudu naurunalaiseksi.
      Tämä oli hyvä kirjoitus.

      Lainaa

    33. Paskasakkia 5.12.2017 13:38
      Tulos: -6 (94 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Sulla osuu kyllä nimimerkki kohdalleen.
      Kiitos, tiesin sen kuvaavan täydellisesti persuja =)

      Lainaa

    34. Espoolainen 5.12.2017 13:45
      Tulos: +32 (48 ääntä)
      EiToiminu: Tossaha on lennoston tunnus!
      Olet aivan oikeassa. värit on vaan pikkusen väärät mutta oikea natsi hakaristi on 45 astetta vinossa :)

      Lainaa

    35. Tulos: +39 (57 ääntä)
      Espoolainen: Olet aivan oikeassa. värit on vaan pikkusen väärät mutta oikea natsi hakaristi on 45 astetta vinossa :)
      Kyllä tuo on natsien tunnus. Coca Colankin logo on Coca Colan logo, vaikka sen kääntäisi väärin päin. Natsien tunnus on musta swastika (ei suwastika!) valkoisessa ympyrässä punaisella taustalla, ja tuossa kuvassa on juuri se, vaikkakin 45 astetta oikeasta asennostaan käännettynä.

      Lainaa

    36. Tulos: +37 (63 ääntä)
      BernieBro: Vähän (((wikipediasta))) tietoa. Hannele on varmaan sitä ikäluokkaa, että uskoo saippuan ja lampunvarjostimien ym. tarinoiden olevan edelleen totta vaikka nekin jo torpattu aikaa sitten. Silloin kun Hannele vieraili Neuvostoliiton renovoidussa Auschwitzissa, niin muistolaatassa luki yli 4 miljoonaa eikä miljoona kuten nykyään.
      Lampunvarjostin on ihan totta. Niitä ei massatuotettu, mutta muutama tehtiin kyllä. Numerot on aina epäselviä, kun puhutaan miljoonista ihmisistä ja tapauksista joita on koitettu salailla. Natsit aktiivisesti koittivat hävittää todisteita.

      Lainaa

    37. Tulos: +40 (54 ääntä)
      Hannele, lukasepas ihan ajatuksen kanssa vaikka joku englannin kurssi läpi, jos jotain on pakko kommentoida.

      Lainaa

    38. Tulos: +30 (46 ääntä)
      EiToiminu: Tossaha on lennoston tunnus!
      Ei. Ei ole. Ilmavoimilla on tunnuksena Rosellin risti, eli sininen hakaristi, joka on vaakasuorassa, eikä kärjellään kuten natsien vastaava.

      Lainaa

    39. Tulos: +86 (94 ääntä)
      Kun Heikki selittäisi Hanneleelle myös sen, ettei ihaile päivityksessään Trumpiakaan, niin ehkä sitten Hannele puuttuisi viimein myös Neuvostoliiton lippuun: "Ei se Stalinkaan mitenkään mukava miekkonen ollut vaikka komeat oli viikset! Lue mieluummin vaikka Mannerheimista..."

      Lainaa

    40. Tulos: +84 (88 ääntä)
      Hannele ehti juuri todeta, että ei ymmärrä englantia hölkäsen pöläystä ja seuraavaksi se on jo analysoimassa kuvaa, jossa on englantia, vaikka se ei ymmärrä siitä hölkäsen pöläystä...

      Lainaa

    41. Tulos: +14 (20 ääntä)
      Kala: Kyllä tuo on natsien tunnus. Coca Colankin logo on Coca Colan logo, vaikka sen kääntäisi väärin päin. Natsien tunnus on musta swastika (ei suwastika!) valkoisessa ympyrässä punaisella taustalla, ja tuossa kuvassa on juuri se, vaikkakin 45 astetta oikeasta asennostaan käännettynä.
      Ihan oikeassa asennossa se on. Esim kolmannen valtakunnan lipussa risti oli kärjellään, Adolf Hitlerin ja kans.sos.puolueen lipuissa ja bannereissa tuossa asennossa.

      Lainaa

    42. Tulos: +5 (43 ääntä)
      Ei natsit rakentanu muuria... Taidettiin 60-luvulla tehdä.

      Lainaa

    43. Tulos: +76 (78 ääntä)
      ..."vaikka limusiinilla ajelee"... Heh ja äh. Hannele jo myönsi ettei tajunnut englanninkielisestä tekstistä mitään, ja että tulkintansa Heikin postaamasta kuvasta meni railakkaasti metsään. Mistä ihmeestä hän siis vielä alun mokailemisenkin jälkeen väänsi, että Heikki muka ihailee hra Trumpia, ja vielä siitä syystä että tämä on rikas? On aika yksiuloitteinen kuva nuorista, jos olettaa julkkiksen kuvan nuoren FB-seinällä nähdessään, että se on laitettu sinne ihaillen, ja että syynä ihailuun on rahan määrä. Voisko se nuoriso joskus olla ihan kriittiseen ajatteluun kykenevää porukkaa, eikä aivottomia pinnallisten arvojen perässä juoksijoita?

      Lainaa

    44. yksilöitä olemme 6.12.2017 0:30
      Tulos: -14 (40 ääntä)
      yli opisto hörhö: Kuten sanoin aiemmin, en haluaisi puolustella idiootteja.
      Puolustelit nyt sitten kuitenkin :D

      Lainaa

    45. yksilöitä olemme 6.12.2017 0:34
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Ehheh: Sananvapaus on vähän kinkkinen juttu, kun osa tykkää että
      Ei ole. Vaikka osa tykkäisi mitä, sananvapaus on määritelmällisesti mitä on. Se ei sisällä missään muodossa mm. väkivaltaa.

      Lainaa

    46. Tulos: 0 (76 ääntä)
      Ruttotohtori: Sulla meni nyt toi muuripointti ihan ohi.
      Bulgaria, Unkari, Slovenia, Makedonia ja Itävalta jo piikkilanka-aidat ja muurit rakensivat ja hyvin toimivat. Unkarissa ei rauhanuskonnon edustajia eikä yksittäistapauksia. Viro otti kourallisen turvapaikkaturisteja, majoitti ne vanhaan vankilaan ja veti piikkilankaa ympärille. Myös hyvin toimiva ratkaisu ja yksittäistapauksia nolla. Helsingin ympärille pitäis vetää vielä neljä kieppiä natolankaa niin olis lopussa maata mukava elellä turvassa multikulttihulluudelta ja allahuakbareilta.

      Lainaa

    47. Arthur Brown 6.12.2017 10:40
      Tulos: +20 (58 ääntä)
      muulimaa: Muuten hyvä mutta ne vastamielenosottajat siellä aiheuttaa ongelmia eikä kulkueeseen osallistujat
      Samoin taidettiin sanoa Saksassa 1930-luvulla... Itse olen sitä mieltä, että natseja pitää vastustaa ETENKIN kun yhteiskunta – poliisi, Helsingin pormestari, jne – ei sitä pääsääntöisesti tee, vaikka PVL oikeudessa tuomittiinkin. Nyt kun tietyissä piireissä aletaan itkemään 612-marssi ei ole natsimarssi, niin annetaan Pohjoismaisen Vastarintaliikkeen kertoa asian laita. Tässä suora lainaus PVL:n eilisestä manifestista: "2014 kansallissosialistit ja muut radikaalit kansallismieliset päättivät jalkautua Helsingin kaduille 612-kulkueen nimissä. Vaikka kulkueella ei olekaan julkilausuttua poliittista sanomaa, on se turhauttanut ja raivostuttanut poliittisen eliitin joka vuonna. Kansallismieliset rikkoivat 2014 sanattoman sopimuksen, jonka mukaan ainoastaan globalisteilla ja kulttuurimarxisteilla on lupa osoittaa mieltä. ”Moniarvoisuuden” kulissit alkoivat murentua, kun ”demokraatit” alkoivat vastustaa kansallismielisten kokoontumis- ja sananvapautta." Löytyy (tämän postaamisen aikaan) Vastarinnan kotisivuilta, jos haluaa käydä tarkastamassa lähteen.

      Lainaa

    48. Murmurmurmeli 6.12.2017 22:03
      Tulos: +22 (40 ääntä)
      Kiasma: Ei natsit rakentanu muuria… Taidettiin 60-luvulla tehdä.
      Taas yksi, joka ei tajunnut, vaikka luulee tajunneensa.

      Lainaa

    49. Tulos: +13 (17 ääntä)
      Mursukka: Hannele ehti juuri todeta, että ei ymmärrä englantia hölkäsen pöläystä ja seuraavaksi se on jo analysoimassa kuvaa, jossa on englantia, vaikka se ei ymmärrä siitä hölkäsen pöläystä…
      Jos hän on sopivan avointa ja luovaa tyyppiä, hänelle taiteesta saadut vaikutelmat ja niissä aistitut tunnetilat merkitsevät niin paljon, että ne on pakko huutaa joka paikkaan. Tietyllä tapaa taide kertoo juuri tällä tavalla kelle mitäkin. Voidaan tietty ajatella, että Hannelella on aika outo käsitys meemikuvista taiteena, mutta antaa mennä kun on vaihde silmässä.

      Lainaa

    50. Tulos: +6 (18 ääntä)
      Niin tai vaikka Martin Luther Kingin taustoihin, hän kannatti natseja. Kas kummaa, että tämä jää usein monilta mainitsematta.

      Lainaa

    51. Tulos: +14 (26 ääntä)
      Arthur Brown: Samoin taidettiin sanoa Saksassa 1930-luvulla… Itse olen sitä mieltä, että natseja pitää vastustaa ETENKIN kun yhteiskunta – poliisi, Helsingin pormestari, jne – ei sitä pääsääntöisesti tee, vaikka PVL oikeudessa tuomittiinkin. Nyt kun tietyissä piireissä aletaan itkemään 612-marssi ei ole natsimarssi, niin annetaan Pohjoismaisen Vastarintaliikkeen kertoa asian laita. Tässä suora lainaus PVL:n eilisestä manifestista: “2014 kansallissosialistit ja muut radikaalit kansallismieliset päättivät jalkautua Helsingin kaduille 612-kulkueen nimissä. Vaikka kulkueella ei olekaan julkilausuttua poliittista sanomaa, on se turhauttanut ja raivostuttanut poliittisen eliitin joka vuonna. Kansallismieliset rikkoivat 2014 sanattoman sopimuksen, jonka mukaan ainoastaan globalisteilla ja kulttuurimarxisteilla on lupa osoittaa mieltä. ”Moniarvoisuuden” kulissit alkoivat murentua, kun ”demokraatit” alkoivat vastustaa kansallismielisten kokoontumis- ja sananvapautta.” Löytyy (tämän postaamisen aikaan) Vastarinnan kotisivuilta, jos haluaa käydä tarkastamassa lähteen.
      Natseja tulee vastustaa siinä missä kommunistejakin, mutta ei anneta touuden pilata hyvää tarinaa. Kommunismin nimissä on nääs murhattu paljon enemmän ihmisiä.

      Lainaa

    52. Tulos: +8 (20 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Entiset NL:n pepunnuolijat ja kätyrit, eli Halonen, Tuomioja & Co. ovat vielä liikaa vallankahvassa. Vasemmisto.
      Tuomioja vieläpä entinen taistolainen :D

      Lainaa

    53. Tulos: -7 (15 ääntä)
      Murmurmurmeli: Taas yksi, joka ei tajunnut, vaikka luulee tajunneensa.
      Vai toisinpäin?

      Lainaa

    54. Tulos: -25 (43 ääntä)
      Holokausti on valhe.

      Lainaa

    55. Tulos: +8 (30 ääntä)
      No ei se Mandela yhtään sen parempi kyllä ole, sehän on täysi rasisti koko äijä

      Lainaa

    56. Tulos: +3 (37 ääntä)
      JjJ: No ei se Mandela yhtään sen parempi kyllä ole, sehän on täysi rasisti koko äijä
      Päinvastoin, Mandela teki merkittävää rotusorron vastaista työtä Etelä-Afrikassa. Rasistin mielestä se tietysti on varmaan syrjintää, kun ei saa olla enää rasisti.

      Lainaa

    57. Tulos: +26 (32 ääntä)
      Semmosta: Holokausti on valhe.
      Niin, ja maa on litteä ja alle 10000 vuotta vanha. Sillekin kyllä löytyy aukottomat todisteet, jos tietyiltä ihmisiltä kysyy.

      Lainaa

    58. Vastarannan kiiski 8.12.2017 18:09
      Tulos: +5 (15 ääntä)
      Hannelella ei ole ongelmia pelkästään kielitaidon puutteen suhteen...

      Lainaa

    59. ymmärtäjä 10.12.2017 17:36
      Tulos: -2 (18 ääntä)
      onneks suomessa sentään saa turvallisesti sanoa että holokausti on valhe : 3

      Lainaa

    60. Murmurmurmeli 10.12.2017 20:08
      Tulos: +5 (7 ääntä)
      Kiasma: Vai toisinpäin?
      No minähän en kuvitellut, että tässä olisi tarkoitettu, että natsit rakensivat muurin...

      Lainaa

    61. Tulos: -5 (15 ääntä)
      Mikäs tässä nyt on se moka? Ei osaa kieltä ja on huolissaan toisen postauksesta?

      Lainaa

    62. Tulos: +7 (17 ääntä)
      muulimaa: Muuten hyvä mutta ne vastamielenosottajat siellä aiheuttaa ongelmia eikä kulkueeseen osallistujat
      Niin, toisessa maailmansodassakin jos natsien olis vaan annettu mielensä mukaan marssia niin kaikki olis ollut ok, ongelmia aiheutti ne jotka pisti vastaan...

      Lainaa

    63. Tulos: +2 (12 ääntä)
      shh: Niin, toisessa maailmansodassakin jos natsien olis vaan annettu mielensä mukaan marssia niin kaikki olis ollut ok, ongelmia aiheutti ne jotka pisti vastaan…
      Heh heh, kyllähän Suomi nyt pyrkii valloittamaan muita maita ja saamaan maailman herruuden itselleen. lol

      Lainaa

    64. Tulos: -4 (12 ääntä)
      kuritushuoneenvartija: Ei, ei tajunnut. Tuossahan nimenomaan alleviivattiin, ettei se Donald Trump ole niin hieno mies. Hannele ei tajunnut, etkä sinäkään tajunnut.
      Ei vaan nyt sinä et tajunnut hänen kommenttiaan. Tuo "luulisin" sana tuossa lopussa nimenomaan viittaa siihen että kommentoija vihjasi ettei Hannele sittenkään ihan täysin asiaa tajunnut joten et sinäkään kyllä ihan tajunnut, luulisin.

      Lainaa

    65. Tulos: -9 (13 ääntä)
      Xffdf: Lampunvarjostin on ihan totta. Niitä ei massatuotettu, mutta muutama tehtiin kyllä. Numerot on aina epäselviä, kun puhutaan miljoonista ihmisistä ja tapauksista joita on koitettu salailla. Natsit aktiivisesti koittivat hävittää todisteita.
      Höpö höpö :D

      Lainaa

    66. Tulos: +3 (7 ääntä)
      Meni hetken tajuta että sillä muurilla tarkoitettiin Berliinin muuria eikä Kiinan muuria...

      Lainaa

    67. Tulos: +8 (14 ääntä)
      Kiasma: Ei natsit rakentanu muuria… Taidettiin 60-luvulla tehdä.
      Tuossa ei taida olla kyse Berliinin muurista vaan Natsi-Saksan keskitysleireistä jotka olivat nekin aika paksulla ja korkealla muurilla ympäröityjä.

      Lainaa

    68. LäskiGorilla 19.9.2019 20:47
      Tulos: +8 (10 ääntä)
      Amerikalla ei ole varaa sitoutua Ranskan ilmasto sopimukseen, mutta silti on varaa rakentaa muuri Trumpin iloksi. t Trump

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: meemi, Trump, historia, holokausti, propaganda