Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Aidosti kaunis ihminen

Mistä tunnistaa aidon kauneuden?
Aidosti kaunis ihminen

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 104 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Katurotta 1.2.2018 0:23
      Tulos: +2056 (2074 ääntä)
      Viimenen kommentti kyllä kruunas.

      Lainaa

    2. Sisuliini 1.2.2018 0:31
      Tulos: +781 (801 ääntä)
      Surullista. Tosin Ainon kaltaisia tyyppejä on ollut aina. Nyt he vain somen myötä ovat julkisia. :(

      Lainaa

    3. Tulos: +1405 (1423 ääntä)
      Mistäköhän toi 99.9% on revitty, veikkaan että aikalailla päin vittua menee.

      Lainaa

    4. Tulos: +843 (885 ääntä)
      Gyllenhaalhan on oikein kaunis nainen. Veikkaisin, että kauniimpi kuin Aino.

      Lainaa

    5. Tulos: +438 (474 ääntä)
      Ai että Ainon kaltaiset teinipissikset sitten osaa mennä ihon alle

      Lainaa

    6. Tulos: +687 (701 ääntä)
      Kuinka kukaan jaksaa ottaa sen noin raskaasti että miltä toinen ihminen, jota ei edes tunne, sattuu näyttämään? Ihmettelen että miten kyseinen henkilö uskaltaa edes poistua kotoaan kun varmaan saa traumoja aina kun näkee mielestään ruman ihmisen. o.O

      Lainaa

    7. Sienikori 1.2.2018 0:54
      Tulos: +442 (448 ääntä)
      En tiennyt Ainon kaltaisia ihmisiä olevan oikeasti olemassa. Taidan palata takaisin metsän siimekseen.

      Lainaa

    8. Tulos: +571 (585 ääntä)
      "Meikkiä käyttää 99,99% naisista". Vaadin saada nähdä lähteen!

      Lainaa

    9. Tulos: +323 (349 ääntä)
      En itsekään viehäty kyseisen näyttelijän kasvoista mutta en kyllä noin ilkeästi ajattele. Osaa kuitenkin näytellä hyvin ja hyvä vaan ettei kaikki ole ns. täydellisen näköisiä

      Lainaa

    10. Tulos: +316 (330 ääntä)
      ”Ikää varmaan 30” sanoisin että 40. Uskoisin että Ainonkin ulkonäössä tapahtuis rupsahtamista aika paljon 10 vuodessa. Täytyy sanoa että on se Maggie kyllä aina ollu ja on edelleen kaunis.

      Lainaa

    11. Tulos: +496 (502 ääntä)
      Aino on ruma ihminen, eikä mun edes tarvi nähdä sen kuvaa sanoakseni tämän.

      Lainaa

    12. Tsägädägä 1.2.2018 1:37
      Tulos: -73 (323 ääntä)
      Mutta se syy miksi 99% naisista käyttää meikkiä on patriarkallisuus, eikä mikään muu. Yhteiskunta asettaa naisille ulkonäköpaineita(kuten esimerkiksi Aino itsekin tässä), ja vaikka tiedän monia, jotka näyttävät jopa paremmalta ilman meikkiä, naista pidetään yleensä outona jos tämä ei käytä meikkiä tai jotain. Itse pidän ihmisessä eniten siitä, että tämä uskaltaa olla oma itsensä välittämättä koko maailmankaan mielipiteistä.

      Lainaa

    13. King Arthur 1.2.2018 1:42
      Tulos: +386 (394 ääntä)
      Mulla on facessa tollanen kaveri. Viimeks ei voinu kattoo jotain palkintogaalaa koska Laura Dern on kuulemma niin ruma. Turha näille on sanoa mitään kun sieltä tulee se "Mulla on OIKEUS mielipiteeseen!!1". Törppö tuo yleensä törppöytensä esille, ja taistelee "oikeudestaan" tehdä niin.

      Lainaa

    14. Tulos: +250 (274 ääntä)
      Oli pakko kvg tää Gyllenhaal: miten voi olla kenenkään mielestä ruma?!

      Lainaa

    15. Tulos: -101 (279 ääntä)
      Tsägädägä: Mutta se syy miksi 99% naisista käyttää meikkiä on patriarkallisuus, eikä mikään muu. Yhteiskunta asettaa naisille ulkonäköpaineita(kuten esimerkiksi Aino itsekin tässä), ja vaikka tiedän monia, jotka näyttävät jopa paremmalta ilman meikkiä, naista pidetään yleensä outona jos tämä ei käytä meikkiä tai jotain. Itse pidän ihmisessä eniten siitä, että tämä uskaltaa olla oma itsensä välittämättä koko maailmankaan mielipiteistä.
      Tietenkin kaikki on aina miehen vika. Mitäs jos rupeasitte tekemään niinkuin itse haluatte välittämättä muiden mielipiteistä. Ja veikkaan että jotkut naiset pitävät enemmänkin toista naista outona koska mitä miehiä tunnen niin ei ne välitä meikkaako nainen tai ei, ja itseasiassa suurin osa niistä suosii meikittömiä naisia

      Lainaa

    16. kootti666 1.2.2018 1:55
      Tulos: -219 (255 ääntä)
      En ennen kommenttien lukemista tajunnut mikä tässä on moka. Eihän Gyllenhaal välitä jos Aino ei pidä sen naamasta? Onhan ihmisillä mieltymykset mikä viehättää

      Lainaa

    17. Tsägädägä 1.2.2018 1:56
      Tulos: +156 (224 ääntä)
      muulimaa: Tietenkin kaikki on aina miehen vika. Mitäs jos rupeasitte tekemään niinkuin itse haluatte välittämättä muiden mielipiteistä. Ja veikkaan että jotkut naiset pitävät enemmänkin toista naista outona koska mitä miehiä tunnen niin ei ne välitä meikkaako nainen tai ei, ja itseasiassa suurin osa niistä suosii meikittömiä naisia
      Kuka tässä on miehiä syyttänyt? Etkö kenties osaa lukea?

      Lainaa

    18. Vaniljankukka 1.2.2018 1:58
      Tulos: +241 (263 ääntä)
      Kun tämä pissis nyt miettii noinkin kovasti että miksi kyseessä oleva näyttelijä on saanut rooleja, niin oliskohan vaikka ammattitaito? Näyttelijät kun on töissä käyviä ihmisiä ja alan ammattilaisia. Vähän sama kuin miettisi että miksi joku tietty myyjä on saanut töitä kaupasta kun on jonkun asiakkaan (urpon) mielestä ruma. Ja anteeksi ihmiset, olen kasvanut tynnyrissä: piti mennä googlaamaan tuon Maggien kuvat. Sain tuon pissiksen kuvauksesta sen käsityksen että kyseessä olisi vanhentunut nainen jolla olisi jo melkoisesti ryppyjä ja jotenkin muutoin ns. rupsahtanut ulkonäkö. Ja silmät rävähtivät auki ihan kunnolla hämmästyksestä. Aivan ihanan ja todellakin hyvin kauniin näköinen nainen! O_O Olen aika hemmetin varma siitä että tuo inhottava pissis on ainoastaan vain todella kateellinen kyseiselle näyttelijälle.

      Lainaa

    19. Tulos: -39 (83 ääntä)
      Tsägädägä: patriarkallisuus
      " patriarkallisuus"

      Lainaa

    20. Vaniljankukka 1.2.2018 2:01
      Tulos: +147 (157 ääntä)
      kootti666: En ennen kommenttien lukemista tajunnut mikä tässä on moka. Eihän Gyllenhaal välitä jos Aino ei pidä sen naamasta? Onhan ihmisillä mieltymykset mikä viehättää
      Joo, onneksi ei näe tai ymmärrä lukemaansa. Taas toisaalta, tuskin juuri häntä edes kiinnostaisi. Mutta ei siitä ole kysymys. Vaan lähinnä siitä että tuollainen inhottava ihminen on olemassa ja että hän vielä noin häpeilemättä tuo julki oman sisäisen rumuutensa somessa.

      Lainaa

    21. King Arthur 1.2.2018 2:08
      Tulos: +178 (236 ääntä)
      muulimaa: Tietenkin kaikki on aina miehen vika. Mitäs jos rupeasitte tekemään niinkuin itse haluatte välittämättä muiden mielipiteistä. Ja veikkaan että jotkut naiset pitävät enemmänkin toista naista outona koska mitä miehiä tunnen niin ei ne välitä meikkaako nainen tai ei, ja itseasiassa suurin osa niistä suosii meikittömiä naisia
      Luitko tuon kommentin johon vastasit? Ei siinä puhuttu miesten mielipiteistä sanaakaan, kaikki lauseet oli passiivissa. Jos patriarkaalisen kulttuurin arvostelusta menee herne noin syvälle sieraimeen voi kiittää onneaan pienistä murheista.

      Lainaa

    22. Neiti Knatterton 1.2.2018 2:15
      Tulos: +55 (81 ääntä)
      MiRo: En itsekään viehäty kyseisen näyttelijän kasvoista. Osaa kuitenkin näytellä hyvin ja hyvä vaan ettei kaikki ole ns. täydellisen näköisiä
      Elän eri visuaalisessa todellisuudessa: minä en saa millään näistä kasvoista ruman näköisiä: http://hairstyles.thehairstyler.com/hairstyle_views/front_view_images/1843/original/Maggie-Gyllenhaal.jpg

      Lainaa

    23. Tulos: +73 (79 ääntä)
      Aurooran kommentille peukku!

      Lainaa

    24. IHaveSeenThings 1.2.2018 2:39
      Tulos: +89 (113 ääntä)
      Markku: Mistäköhän toi 99.9% on revitty, veikkaan että aikalailla päin vittua menee.
      Se on tullut tuon naisen omasta käsityksestä. "Jos KAIKKI muutkin, miksi en minäkin?" Ja sitten ihmetellään kun meikittömät nais-olennot ovat miehistä kiinnostavia loppujen lopuksi, I guess.

      Lainaa

    25. Tulos: +143 (157 ääntä)
      Mä olen sitten se 0,01%,en ole koskaan edes opetellut meikkaamaan. Enkä opettele.

      Lainaa

    26. Tulos: +61 (79 ääntä)
      Mari: Aino on ruma ihminen, eikä mun edes tarvi nähdä sen kuvaa sanoakseni tämän.
      Eikä edes oikeasti kipeä kun jaksaa kiukutella.

      Lainaa

    27. Tulos: +119 (129 ääntä)
      Hullu: Mä olen sitten se 0,01%,en ole koskaan edes opetellut meikkaamaan. Enkä opettele.
      Sittenhän meitä on kaksi.

      Lainaa

    28. Tulos: +64 (94 ääntä)
      King Arthur: Mulla on facessa tollanen kaveri. Viimeks ei voinu kattoo jotain palkintogaalaa koska Laura Dern on kuulemma niin ruma. Turha näille on sanoa mitään kun sieltä tulee se “Mulla on OIKEUS mielipiteeseen!!1″. Törppö tuo yleensä törppöytensä esille, ja taistelee “oikeudestaan” tehdä niin.
      Heillähän on oma puoluekin.

      Lainaa

    29. Tulos: +147 (173 ääntä)
      Vai että 99.99% naisista meikkaa. Olen aina tiennyt olevani erilainen, koska en meikkaa, mutta vihdoin sain luotettavan vahvistuksen asialle. Yksikään mies ei ole koskaan vaatinut pakkelia, useampikin nainen on.

      Lainaa

    30. Tulos: +118 (122 ääntä)
      Itse meikkaan, omaksi ilokseni, se kun sattuu olemaan kivaa, mutta ei ole ongelma kulkea ilman meikkiäkään, jota alkaa nykyisin tapahtua hieman useammin, kuin että jaksaisi meikata.

      Lainaa

    31. Tulos: +172 (180 ääntä)
      Maggie ei ehkä ole kaikkien mieleen ulkonäöllisesti, mutta ei se nyt niin pahannäköinen ole, etteikö voisi katsoa. Ja onhan se jo täyttänyt 40 vuotta, joten ei mikään ihme jos posket jo vähän roikkuu. Minusta on vaan hyvä, ettei kaikki näyttelijät mene kasvojenkohotukseen yms. turhiin kauneusleikkauksiin. Luonnollinen vanheneminen on kaunista.

      Lainaa

    32. Sairaanhoitaja M31 1.2.2018 7:00
      Tulos: +141 (169 ääntä)
      Miettikää kuinka hyvin meikkiteollisuus on onnistunut valehtelemaan naiset siitä, että he tarvitsevat meikkejä ollakseen kauniita? Ts. ilman meikkejä et ole kaunis, et vain ole, olit sitten minkä näköinen hyvänsä. Minun mielestäni todella järkyttävää ja tämä on monille naisille kuin uskonto. Kuten arvata saattaa, en meikatuista naisista välitä (satunnainen meikki esim. juhliin on ok) ja olenkin onnellinen, että olen löytänyt naisen, joka samalla tavalla ajattelee =)

      Lainaa

    33. Tulos: +103 (113 ääntä)
      Oho xD vai että 99,9%.. Ei sitten millään! Pitääkö alkaa luettelemaan maita joissa meikin käyttö on todella vähäistä ja ihon hoito nostettu jalustalle.. Sanoisin, että naisten meikin käyttö on pikemminkin jossain 40-60%:n välissä. On niin paljon maailmalla naisia (ylipäätään ihmisiä) jotka eivät tiedä edes sanaa meikki. :D

      Lainaa

    34. Sorsapulla 1.2.2018 7:13
      Tulos: +165 (173 ääntä)
      En etsi mitään hyvää leffaa, vaan sellasta jossa on hyvännäkösiä näyttelijöitä. Ei tartte osata näytellä.

      Lainaa

    35. Tulos: +90 (94 ääntä)
      Helpostipa elokuvakokemus särkyy. Ei juonella eikä näyttelyllä ole mitään väliä, kunhan kaikilla on pinkeä naama! Olisi melko tylsää, jos jokainen naistähti olisi Scarlett Johansson. Aino, toivottavasti et ikinä käy ulkona. Saattaisi elämä mennä pilalle, jos joku Gyllenhaalin näköinen suomalainen tulisi vastaan. :D

      Lainaa

    36. Tulos: +39 (55 ääntä)
      White trash,ei muuta.

      Lainaa

    37. Tulos: +42 (54 ääntä)
      No eipä Maggiessa mitään vikaa edes ole, joskin häviää näyttävyydessä täpärästi veljelleen. <3

      Lainaa

    38. Tulos: +14 (56 ääntä)
      Veikkaan että kyseinen näyttelijä muistuttaa Ainoa jostain ihmisestä josta hän ei pidä IRL, siksi näyttelijä herättää hänessä noin vahvoja tunteita.

      Lainaa

    39. Tulos: +92 (124 ääntä)
      Kuinka moni meni Googlen kuvahakuun

      Lainaa

    40. Tulos: -87 (113 ääntä)
      Omasta mielestä näyttelijät ja varsinkin mallit on alalla osin ulkonäöstä riippuvista syistä niin ulkonäköarvostelu minusta on ihan ok. Aino meni tosin aika paljo överiks, teki mielipiteensä selväksi 2 viestissä jonka jälkeen loput turhaa perseilyä

      Lainaa

    41. Tulos: -85 (133 ääntä)
      Muu: Heillähän on oma puoluekin.
      Vihreät?

      Lainaa

    42. Tulos: +81 (91 ääntä)
      Neuvoisin Ainoo tutustumaan maailman väestörakenteeseen, sillä voin vannoa että meikkiä käyttäviä naisia ei todellakaan ole 99.99% maailman naisista.

      Lainaa

    43. Tulos: +88 (138 ääntä)
      Ite rakastan meikkaamista mutta tälläkin hetkellä ilman meikkiä koulussa. Miehet, jotka väittää että tykkää tytöistä jotka ei käytä meikkiä, valitsee rivistä silti kauniimmaksi ne joilla on meikkiä. True story. Miehille tiedoksi että meikki ei tarkota aina smokey-eye ja punaset huulet. Vertailun vuoksi linkit: https://stylishcurves.com/wp-content/uploads/2017/06/10684306_864618196917761_397272702_n.jpg http://shortyawards.imgix.net/entries/9th/379c73c1-470e-405a-a28e-fc82890ff992.jpeg?auto=format&fit=crop&h=400&q=65&w=400&s=b5ca23539543a55c786727cd7d471d22 Molemmissa on sama määrä meikkituotteita käytössä (primer, pohja, peitevoide, contour, ripsari jnejne). Tyylit on vaan erit: natural ja full makeup. Voin laittaa oikeesti meikittömänki kuvanki. https://superfame.com/wp-content/uploads/2017/09/nikkie-tutorials-without-makeup.jpg

      Lainaa

    44. Aimo Kanki 1.2.2018 9:14
      Tulos: +128 (140 ääntä)
      Viimeinen kommentti oli sen luokan suolaus että maantiet pysyvät Oulun korkeudellakin auki pitkälle maaliskuuhun asti.

      Lainaa

    45. ihanmummovaan 1.2.2018 9:37
      Tulos: +37 (45 ääntä)
      Mun mielestä persoonallisen kaunis toi Maggie, mutta Aino haluaa ilmeisesti katsella vain perinteisesti kauniita naisia, mitä se sitten tarkoittaneekaan.

      Lainaa

    46. Tulos: -153 (175 ääntä)
      Maggie on etovan näköinen, se on ihan fakta. Pilaa Dark knightin olemalla juurikin etova.

      Lainaa

    47. Tulos: +51 (87 ääntä)
      Se on kyllä totta, että implantein varusteltu ei ole validi arvostelemaan ketään.

      Lainaa

    48. Tulos: -75 (121 ääntä)
      Muu: Heillähän on oma puoluekin.
      Vihreät :)

      Lainaa

    49. Kirjautuminen epäonnistui 1.2.2018 9:46
      Tulos: +108 (112 ääntä)
      Aina tuo "Mulla on oikeus mielipiteeseen!" No joo, on ehkä lain puitteissa, mutta eihän se tähän kuulu lainkaan. Kaikenlainen möläyttely ja törkeä käytös nyt muuten vain ei ole fiksua eikä kannattavaa. Et saa itseäsi näyttämään paremmalta ja kauniimmalta haukkumalla muita, vaan päinvastoin. Mielipide voi olla, mutta hei: sitä ei ole pakko toitottaa ääneen (tai netissä). Viisas se, joka osaa olla hiljaakin.

      Lainaa

    50. Tulos: +92 (134 ääntä)
      IHaveSeenThings: Se on tullut tuon naisen omasta käsityksestä. “Jos KAIKKI muutkin, miksi en minäkin?” Ja sitten ihmetellään kun meikittömät nais-olennot ovat miehistä kiinnostavia loppujen lopuksi, I guess.
      Missä todellisuudessa meikittömät naiset ovat miesten mielestä kiinnostavampia? Taitaa olla käynyt taas niin, että luullaan meikittömäksi sopivan huomaamattomasti meikattua naista.

      Lainaa

    51. keijukeijo 1.2.2018 10:35
      Tulos: +12 (18 ääntä)
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Maggie_Gyllenhaal#/media/File:Maggie_Gyllenhaal_at_the_82nd_Academy_Awards_(cropped).jpg

      Lainaa

    52. Tulos: -29 (47 ääntä)
      Siis sehän on jo 30v hyi mikä rupsahtanut ikäloppu

      Lainaa

    53. Tulos: -10 (22 ääntä)
      http://www.galleriaheino.fi/en.php?k=120800 Aino tekemässä maailmastaan kauniimpaa

      Lainaa

    54. Tulos: +29 (37 ääntä)
      King Arthur: Mulla on facessa tollanen kaveri. Viimeks ei voinu kattoo jotain palkintogaalaa koska Laura Dern on kuulemma niin ruma. Turha näille on sanoa mitään kun sieltä tulee se “Mulla on OIKEUS mielipiteeseen!!1″. Törppö tuo yleensä törppöytensä esille, ja taistelee “oikeudestaan” tehdä niin.
      Ennen kuin sanon mitään, osanottoni. Toisekseen, miksi sulla on tuollainen kaveri?

      Lainaa

    55. Ihanaa, Suomen kansa! 1.2.2018 11:23
      Tulos: +47 (75 ääntä)
      muulimaa: Tietenkin kaikki on aina miehen vika. Mitäs jos rupeasitte tekemään niinkuin itse haluatte välittämättä muiden mielipiteistä. Ja veikkaan että jotkut naiset pitävät enemmänkin toista naista outona koska mitä miehiä tunnen niin ei ne välitä meikkaako nainen tai ei, ja itseasiassa suurin osa niistä suosii meikittömiä naisia
      Eihän tsägädägä koskaan sanonut että se on miesten vika, vaan patriarkaatin ja patriarkaalisen yhteiskunnan! ;) Tsemppiä lukemisen harjoitteluun <3

      Lainaa

    56. Tulos: +92 (98 ääntä)
      Mua on monesti sanottu Maggie Gyllenhaalin näköiseksi, pitääkö nyt vaan kadota maan pinnalta? Pussi päähän lähikauppaan? Tulevaisuus tuhottu?

      Lainaa

    57. Tulos: +65 (67 ääntä)
      Taitaa tulla Ainolla aikamoinen pudotus sitten kun itselleenkin alkaa ikää tulla...

      Lainaa

    58. Kiltti tyttö 1.2.2018 12:08
      Tulos: +76 (84 ääntä)
      Tunnustan, että en itsekään jostain syystä pidä Maggie Gyllenhaalia erityisen kauniina, mutta aika järkyttävä tuomio tältä implanttimimmiltä. Kuka kehtaa julistaa moista omalla nimellään ja naamallaan Facebookissa? FYI teille, jotka ihmettelette, miten joku saa Gyllenhaalista mielessään ruman: ihan henkkoht itselläni se liittyy siihen, että omat kasvonpiirteeni ovat samantyyppiset, ja minun on vaikea nähdä itseni kauniina. No, kiva kuulla, että näin moni kuitenkin pitää kyseisenlaisista kasvoista.

      Lainaa

    59. Prööt sanoi aivopieru 1.2.2018 12:22
      Tulos: -50 (94 ääntä)
      Ihanaa, Suomen kansa!: Eihän tsägädägä koskaan sanonut että se on miesten vika, vaan patriarkaatin ja patriarkaalisen yhteiskunnan! Tsemppiä lukemisen harjoitteluun
      Ei sanonut miesten viaksi vaan patriarkaatin. Tämä selvä. Jospa nyt kuitenkin jatkettaisiin ajatusketjua yksittäistä termiä pidemmälle. patriarkaatti = isänvalta = miehet määräävät Patriarkaatin vuoksi naiset tekevät asiaa x = miehet määräävät naiset tekemään asiaa x Mutta jos syyttää patriarkaattia, ei samalla syytä valtaa pitäviä miehiä? Koitetaanpa vielä sanan patriarkaatti feministisellä määritelmällä: patriarkaatti = miehet ovat etuoikeutettuja Väite: koska miehet ovat etuoikeutettuja, naiset meikkaavat Pikkuisen pitäisi avata syy-yhteyttä tarkemmin ennen kuin nielen tuon. Joku stand-up -koomikko joskus pohti tuota meikkaamisen problematiikkaa: Miksi naiset meikkaavat? Tuskin ainakaan miesten takia, koska meikit pestään pois ennen kuin painutaan petiin peuhaamaan.

      Lainaa

    60. Tulos: +78 (94 ääntä)
      King Arthur: Luitko tuon kommentin johon vastasit? Ei siinä puhuttu miesten mielipiteistä sanaakaan, kaikki lauseet oli passiivissa. Jos patriarkaalisen kulttuurin arvostelusta menee herne noin syvälle sieraimeen voi kiittää onneaan pienistä murheista.
      Tuo miesten ja patriarkaatin synonyymistaminen on tosiaan ärsyttävää. Tapailin miestä *hyvin* patriarkaalisesta kulttuurista, ja häntä syytettiin miehenä epäonnistumisesta koska ei kiinnostanut riivata naisia tai valvoa minua (ihan katolinen kristitty ennenkuin joku riemastuu), ja se oli hänelle ongelma, itselleni ei paitsi sympatiasta. Patriarkaatti vahingoittaa miehiä jotka eivät ole "niinkuin pitäisi" siinä missä naisiakin. Ja mitä Maggieen tulee, jos häntä luulee etovan rumaksi niin miten pystyy edes lähtemään asunnostaan pyörtymättä :)

      Lainaa

    61. Tulos: +17 (21 ääntä)
      Kiltti tyttö: Tunnustan, että en itsekään jostain syystä pidä Maggie Gyllenhaalia erityisen kauniina, mutta aika järkyttävä tuomio tältä implanttimimmiltä. Kuka kehtaa julistaa moista omalla nimellään ja naamallaan Facebookissa? FYI teille, jotka ihmettelette, miten joku saa Gyllenhaalista mielessään ruman: ihan henkkoht itselläni se liittyy siihen, että omat kasvonpiirteeni ovat samantyyppiset, ja minun on vaikea nähdä itseni kauniina. No, kiva kuulla, että näin moni kuitenkin pitää kyseisenlaisista kasvoista.
      Mulla taas on vähän toisin päin. Kun katson vanhoja kuvia omasta äidistä, niin hän on todella kaunis (on siis edelleen, mutta vanhempi). Moni on sanonut että olen ihan meidän äidin näköinen. Eli en voi pitää itseänikään rumana. Tai no, voin, mutta...

      Lainaa

    62. Tulos: +60 (72 ääntä)
      Jos nyt totta puhutaan, niin täytyy myöntää etten itsekään pidä Gyllenhaalia mitenkään viehättävänä. Kuten tästäkin keskustelusta ilmenee, se mikä toisesta näyttää kauniilta on toisesta jotain muuta. Eikä siinä, ettei pidä jonkun ulkonäöstä, ole mitään väärää. Sen sijaan se, että on pakko toitottaa sitä omaa näkemystään joka väliin ja lähdetään oikein rääpimään mikä jonkun ulkonäössä on "vialla" on todella vastenmielistä käytöstä.

      Lainaa

    63. Tulos: +55 (83 ääntä)
      Prööt sanoi aivopieru: Ei sanonut miesten viaksi vaan patriarkaatin. Tämä selvä. Jospa nyt kuitenkin jatkettaisiin ajatusketjua yksittäistä termiä pidemmälle. patriarkaatti = isänvalta = miehet määräävät Patriarkaatin vuoksi naiset tekevät asiaa x = miehet määräävät naiset tekemään asiaa x Mutta jos syyttää patriarkaattia, ei samalla syytä valtaa pitäviä miehiä? Koitetaanpa vielä sanan patriarkaatti feministisellä määritelmällä: patriarkaatti = miehet ovat etuoikeutettuja Väite: koska miehet ovat etuoikeutettuja, naiset meikkaavat Pikkuisen pitäisi avata syy-yhteyttä tarkemmin ennen kuin nielen tuon. Joku stand-up -koomikko joskus pohti tuota meikkaamisen problematiikkaa: Miksi naiset meikkaavat? Tuskin ainakaan miesten takia, koska meikit pestään pois ennen kuin painutaan petiin peuhaamaan.
      Patriarkaatti vahingoittaa miehiä siinä missä naisiakin. Älä synonyymista miehiä ja patriarkaattia.

      Lainaa

    64. Tulos: +23 (35 ääntä)
      Nakita: Ite rakastan meikkaamista mutta tälläkin hetkellä ilman meikkiä koulussa. Miehet, jotka väittää että tykkää tytöistä jotka ei käytä meikkiä, valitsee rivistä silti kauniimmaksi ne joilla on meikkiä. True story. Miehille tiedoksi että meikki ei tarkota aina smokey-eye ja punaset huulet. Vertailun vuoksi linkit: https://stylishcurves.com/wp-content/uploads/2017/06/10684306_864618196917761_397272702_n.jpg http://shortyawards.imgix.net/entries/9th/379c73c1-470e-405a-a28e-fc82890ff992.jpeg?auto=format&fit=crop&h=400&q=65&w=400&s=b5ca23539543a55c786727cd7d471d22 Molemmissa on sama määrä meikkituotteita käytössä (primer, pohja, peitevoide, contour, ripsari jnejne). Tyylit on vaan erit: natural ja full makeup. Voin laittaa oikeesti meikittömänki kuvanki. https://superfame.com/wp-content/uploads/2017/09/nikkie-tutorials-without-makeup.jpg
      Taikuutta!

      Lainaa

    65. Vaniljankukka 1.2.2018 13:59
      Tulos: +51 (97 ääntä)
      Haluan sanoa jotakin ihan vain yleisesti niille miehille joilla on pakottava tarve tulla toitottamaan nimenomaan meikkaaville naisille, että meidät on huijattu meikkaamaan ja että käyutämme meikkejä vain muiden miellyttämiseen ja että nimenomaan miehet jopa karsastavat meikkaavia naisia. Täytän kesällä 30, ja aloitin meikkaamaan noin 14 vuotiaana. Siitä 14 vuotiaasta asti on rieponut se että aina oli joku vänkäämässä etten saisi opetella meikkaamaan, etten saisi meikata ja kuinka näyttäisin niiiin paljon paremmalta ilman meikkiä. Joo, myönnän että aloittelu vaiheessa tuo takuulla piti paikkansa. Mutta alusta asti olen halunnut sitä itseni vuoksi. Se ON ihan hemmetin hauskaa ja super kivaa. Joskus saatan vapaa-ajalla meikata itseni täyteen tällinkiin vaikka keskellä yötä vaikka en menisi mihinkään ja olisin kotona yksin. 18-20 vuotiaana seurustelin ensimmäisen kerran vakavissani. Silloinen poikaystävä oli minua vuoden vanhempi raksamies. Ja ai saatana että se oli koko ajan kritisoimassa ja kommentoimassa, nimenomaan sitä että en olisi saanut meikata. Ja hän alkoi piirittämään minua alunperin juuri siksi että näytin hänen mielestään erikoiselta ja että tuo "erikoisuus" oli pakko saada omakseen kuin mikäkin saakelin metsästyspokaali. Noh, kun olin sitten "hänen", niin alkoi se valitus siitä etten ollut samanlainen kuin muut. Olin pikkukylän ainoa gootti. Jännää oli se ettei minulla ole koskaan ollut mitään ulkonäkökriteerejä muita kohtaan, silloinkin minulle riitti se perusjuntti raksamies kun kuitenkin toivoin että hän rakastaisi minua ja kohtelisi hyvin. Ei rakastanut, eikä kohdellut hyvin. Eron jälkeen muutin oikeaan kaupunkiin ja kyseinen muisto on minulle äärimmäisen tärkeä sillä aina kun tuo urpo tulee mieleeni, virnuilen leveästi ja olen todella onnellinen siitä että olen vapaa tekemään juuri niin kuin haluan. Nykyään olen löytänyt jopa sen oikean rakkauden, hän ei koskaan tule komentelemaan eikä muokkaamaan minua mitenkään. Hän on goottimies joka itsekkin pitää meikkaamisesta. Sillä tadaa, se kun sattuu olemaan tapa ilmaista itseään ja tapa pitää hauskaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Vapaus on valtaa. Kurkkasin tuossa kolmisen vuotta Facebookkiin että mitä sille exälle kuuluu. Muhkea kaljamaha, pöhöttynyt olemus jonka ansiosta näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta ja profiilin sisältö täynnä naisvihaa ja pelkkää julkaisukelvotonta törkytekstiä. Ei siinä mitään, jos se tekee hänet onnelliseksi. Mutta minä olen oikein onnellinen siitä että en meikkinaamani kanssa miellyttänyt hänen silmäänsä. Pitkän tarinan pointti: On olemassa hyvin laaja skaala erilaisia ihmisiä. Kumppani ja rakastettu on sellainen henkilö joka on sinulle täydellinen juuri sellaisena kuin hän on, eikä ketään voi eikä saa yrittääkkään muokata mieleisekseen. Tyylejä ja tapoja on lukemattomia. Jos et pidä meikatuista ihmisistä ja jos kumppanin meikkaaminen olisi sinulle ehdoton ongelma niin katsele rauhassa sellaista kumppania joka olisi sinulle se sopivin kaikin puolin. Mutta älä nyt herran tähden yritä tuputtaa jotain satavarmaa yleistystä koko kansalla vain omaan näkemykseesi perustuen. Voi olla että huomaamattasi olet jo hakeutunut au naturel-joukkoon ja näin ollen oma maailmasi näyttää siltä kuin ihmiset eivät edes pitäisi meikkaamisesta saati meikatuista henkilöistä. Mutta astuppa kuplastasi ulos ja mene toiseen porukkaan ja se pienen pieni maailmasi kiepsahtaa kertarysäyksellä nurin. Ei me meikkaamista rakastavat henkilötkään juosta teidän meikittömien naamalle purnaamaan siitä miten on "luonnotonta" ettei ihminen meikkaa. Minun itseni mielestä se on vain yksi tyyli ja tapa olla ja elää ja se on myös ihan kaunista. Mutta riepoo että meikkaavien ihmisten elämäntyyliä tullaan arvostelemaan. Ei. En meikkaa miesten takia. Enkä yhtään kenenkään muunkaan takia. Meikkaan itselleni, piristääkseni itseäni. Koska se on todella hauskaa ja siitä tulee todella hyvälle tuulelle. Pirteä luomiväri ja kivat rokahtavat rajaukset piristää mieltäni ihan siinnä missä meikittömän ihmisen mieltä voi piristää kivan värinen kaulahuivi. Mutta minä en tule kiekumaan sinulle että "Voi hyvänen aika kun tuo vaateteollisuus on huijannut sinut luulemaan että vain kaunista huivia pitämällä voit olla sinäkin kaunis!". Joo, se siitä.

      Lainaa

    66. Tulos: -28 (54 ääntä)
      Nakita: Ite rakastan meikkaamista mutta tälläkin hetkellä ilman meikkiä koulussa. Miehet, jotka väittää että tykkää tytöistä jotka ei käytä meikkiä, valitsee rivistä silti kauniimmaksi ne joilla on meikkiä. True story. Miehille tiedoksi että meikki ei tarkota aina smokey-eye ja punaset huulet. Vertailun vuoksi linkit: https://stylishcurves.com/wp-content/uploads/2017/06/10684306_864618196917761_397272702_n.jpg http://shortyawards.imgix.net/entries/9th/379c73c1-470e-405a-a28e-fc82890ff992.jpeg?auto=format&fit=crop&h=400&q=65&w=400&s=b5ca23539543a55c786727cd7d471d22 Molemmissa on sama määrä meikkituotteita käytössä (primer, pohja, peitevoide, contour, ripsari jnejne). Tyylit on vaan erit: natural ja full makeup.
      Tikkurilan värikartta ja Tikkurilan värikartta. Mutta joo, mustan ja valkoisen väliin mahtuu laaja skaala harmaata. Se, että vaikkaa huulikiiltoa, ei tarkoita, että olisi sotanorsu täydessä tällingissä.

      Lainaa

    67. Tulos: +24 (46 ääntä)
      Vaniljankukka: Haluan sanoa jotakin ihan vain yleisesti niille miehille joilla on pakottava tarve tulla toitottamaan nimenomaan meikkaaville naisille, että meidät on huijattu meikkaamaan....
      Pituuden vuoksi täytyi leikata, mutta juuri näin :). Goottimiehissä on sekin hyvä puoli että voi kysyä "meikit hyvin?" ja saa järkevän vastauksen symmetriasta ja värien sopivuudesta teemaan, ei jotain lässynläätä "joojoo on hyvä en katsonut edes suuntaasi ihme naisten höpötykset".

      Lainaa

    68. Tulos: +12 (54 ääntä)
      Minusta tuo on yleisestiottaen vähän lähinäköinen tekosyy, että "kyllä saan arvostella, koska se itse on kuuluisaksi tullut, ei pitäisi näytellä elokuvissa jos ei kestä sitä että ihmiset puhuvat ulkonäöstä". Maailma nyt vain toimii niin, että joistakin ihmisistä tulee kuuluisia, ja vaikka heistä suurin osa osaakin suhtautua tuntemattomilta tuleviin haukkuihin, niin se ei tarkoita, että haukut olisivat heidän mielestään yhtään sen vähemmän epämiellyttäviä kuin muistakaan. Ja samalla logiikalla voi myös kommentoida K-marketin kassan ulkomuotoa, kun "itsehän se on siihen kassalle töihin hakenut, vaikka varmasti tiesi, että siinä törmää ahdisteluun päivittäin". Mutta ymmärrän kyllä Ainoakin, kun minulta itseltäni saattoi kuulla ihan samanlaista settiä vielä tuossa kymmenisen vuotta sitten. Minulla on siis joku sellainen juttu, että ihmisten kasvojen (varsinkin silmien, huulten ja kielten) katsominen on minulle yleisestiottaen erittäin epämiellyttävää. Riippuu vähän kasvoista, jotkut aiheuttavat minussa vain lievää epämukavuutta, toiset taas saattavat aiheuttaa minulle fyysistä pahoinvointia. Maggie Gyllenhaalin kasvot ovat minulle yksiä vaikeimmista katsoa, samoin esim. Tom Hardyn kasvot sekä Renee Zellwegerin entiset kasvot. Eikä siinä mitään, tällainen minä nyt vain olen. Tiedostan, että ongelma on yksinomaan minussa itsessäni, ja se ratkeaa sillä kun en vain katso ihmisten kasvoja. Ymmärrän olla sanomatta toisille ääneen, että "hei anteeksi, mutta minua oksettaa kun katson sinua". Katselen vain muualle ja annan toisten olla rauhassa, ja kaikilla on hyvä mieli. Mutta silloin ala- ja yläasteen taitteessa elämä ei ollut ihan näin yksinkertaista. Silloin oli hirveän hämmentävää, kun toiset oppilaat saivat kutsua minua rumaksi, hieroa minuun likaa ja käyttää minun etunimeäni yleisenä haukkumanimenä, eivätkä opettajat tai muut auktoriteetit korviaan lotkauttaneet, mutta sitten kun minä yritin lähteä peliin mukaan ja haukkua vastaavasti jotakuta toista, niin minua kyllä kiellettiin ja jaksettiin pitää pitkiäkin palavereita 'ongelmakäytökseni' korjaamiseksi. Julkimoiden haukkumista kukaan ei sen sijaan kieltänyt, tai edes vaikuttanut paheksuvan. Opin siis, että ihmisten kanssa kuuluu kommunikoida haukkumalla toisia, mutta minä en saa haukkua muita kuin julkkiksia. Koko kuvio oli hirveän turhauttava. Toisia oli kohteliaisuuden nimissä pakko katsoa kohti, vaikka se tuntui pahalta, eikä kukaan opettanut minulle mitään rakentavia keinoja pahan oloni purkamiseksi, vaan minä pystyin purkamaan sitä vain haukkumalla toisia, paitsi etten saanut haukkua toisia, joten oli pakko haukkua kuuluisia ihmisiä, joita en henkilökohtaisesti tunne. Joo, minua hävettää kaikki se törky, mitä silloin tuli sanottua, mutta ei se nyt yksin minun vikani ole, että jouduin elämään noin hölmösti käyttäytyvässä ympäristössä. Joskus toivon, että kaikki voisivat sokeutua, että tämä maailma lakkaisi olemasta niin ulkonäkökeskeinen paikka. Vaan eihän se mitään auttaisi, kun ihmiset vain keksisivät jonkin uuden aiheen, josta nillittää.

      Lainaa

    69. Tulos: -27 (37 ääntä)
      Auroora kahdella o:lla?

      Lainaa

    70. Vaniljankukka 1.2.2018 17:14
      Tulos: +6 (22 ääntä)
      Joo: Pituuden vuoksi täytyi leikata, mutta juuri näin :). Goottimiehissä on sekin hyvä puoli että voi kysyä “meikit hyvin?” ja saa järkevän vastauksen symmetriasta ja värien sopivuudesta teemaan, ei jotain lässynläätä “joojoo on hyvä en katsonut edes suuntaasi ihme naisten höpötykset”.
      Leikkaaminen oli vain äärimmäisen järkevä teko, kiitokset siitä. :D On vain niiin pakko kommentoida että olen todellakin samaa mieltä. :) Kun rakastamme toisiamme ja rakastamme myös samaa maailmaa niin ymmärrämme toisiamme todella hyvin. Välillä saamme jopa ideoita toisiltamme ja inspiroidumme myös niistä. :D

      Lainaa

    71. Tulos: +32 (40 ääntä)
      Höh, ei mulla oo koskaa ihmisen ulkonäkö (niin rumassa kuin kauniissakaan) pompannut silmiin noin paljo ettei kyseistä ihmistä vois kattoa ollenkaa päällekkään? Ihan siihen pisteeseen että niiden elokuviaki pitää vältellä? Varsinkaan joku niin tavallisen näkönen ku Maggie Gyllenhaal.

      Lainaa

    72. Tulos: +56 (62 ääntä)
      Marja: Oli pakko kvg tää Gyllenhaal: miten voi olla kenenkään mielestä ruma?!
      Maggie on tämän maailman Ainoille ihan liikaa oikean ihmisen näköinen, sillähän on herranen aika sentään jopa ryppyjä. Kyllähän sellainen on hirveä shokki kun kauneusihanne on vahanukeksi meikattu ja photoshopattu mannekiini.

      Lainaa

    73. Tulos: -21 (33 ääntä)
      Vaniljankukka: Kun tämä pissis nyt miettii noinkin kovasti että miksi kyseessä oleva näyttelijä on saanut rooleja, niin oliskohan vaikka ammattitaito? Näyttelijät kun on töissä käyviä ihmisiä ja alan ammattilaisia. Vähän sama kuin miettisi että miksi joku tietty myyjä on saanut töitä kaupasta kun on jonkun asiakkaan (urpon) mielestä ruma. Ja anteeksi ihmiset, olen kasvanut tynnyrissä: piti mennä googlaamaan tuon Maggien kuvat. Sain tuon pissiksen kuvauksesta sen käsityksen että kyseessä olisi vanhentunut nainen jolla olisi jo melkoisesti ryppyjä ja jotenkin muutoin ns. rupsahtanut ulkonäkö. Ja silmät rävähtivät auki ihan kunnolla hämmästyksestä. Aivan ihanan ja todellakin hyvin kauniin näköinen nainen! O_O Olen aika hemmetin varma siitä että tuo inhottava pissis on ainoastaan vain todella kateellinen kyseiselle näyttelijälle.
      Varmasti ammattitaito joo, mutta kyllä siihen ulkonäköäkin tarvii, että pääsee tunnetuksi (nais)näyttelijäksi. Tuskin Maggie olisi siinä missä nyt on, ellei olisi niin sievä.

      Lainaa

    74. Tulos: -9 (11 ääntä)
      OH SNAP!

      Lainaa

    75. Tulos: +3 (19 ääntä)
      Mielipide on kuin persereikä. Jokaisella on omansa.

      Lainaa

    76. Tulos: +7 (19 ääntä)
      aha: “Meikkiä käyttää 99,99% naisista”. Vaadin saada nähdä lähteen!
      Voipi olla hankalaa, koska Aurooran mukaan faktan lähde on aina paksun meikkikerroksen peitossa.

      Lainaa

    77. Tulos: +19 (33 ääntä)
      Tsägädägä: Mutta se syy miksi 99% naisista käyttää meikkiä on patriarkallisuus, eikä mikään muu. Yhteiskunta asettaa naisille ulkonäköpaineita(kuten esimerkiksi Aino itsekin tässä), ja vaikka tiedän monia, jotka näyttävät jopa paremmalta ilman meikkiä, naista pidetään yleensä outona jos tämä ei käytä meikkiä tai jotain. Itse pidän ihmisessä eniten siitä, että tämä uskaltaa olla oma itsensä välittämättä koko maailmankaan mielipiteistä.
      Uskon kyseessä olevan media eikä yhteiskunta. Vaikka meikkileikkejä ei kielletä päiväkodeissa ja muualla, ei peruskouluissa eikä lukioissa (tietääkseni) ole mitään meikkauskouluja tytöille eikä ketään ohjata muutenkaan meikkeihin päin. Harva opettajakaan jakaa mielipiteitään meikkauksesta ja sehän olisikin protokollaa vastaan, että yritettäisiin siten vaikuttaa oppilaisiin. Meikatut julkimot leffoissa, TV:ssä ja muualla antavat esikuvan monille tytöille. Naisten kirjoittamat naistenlehdet tekevät suoran vertailun ikonien ja massateinien välille. Neuvotaan, miten lukija voisi olla ihanampi. Aina voi olla kauniimpi tai muuten parempi. Ei sillä ettäkö meikkaaminen itsessään olisi pahe. Mukava on täältäkin lukea, kuinka jotkut ovat alkaneet meikata omaksi ilokseen eivätkä muut ole pilanneet kokemusta. Mitä tahoa pitäisikään syyttää, onneksi nykyaikana ollaan tietoisempia ulkoisista vaikuttajista ja sosiaalisesta paineesta kumpaankin suuntaan.

      Lainaa

    78. Ihmettelen vaan 2.2.2018 10:01
      Tulos: -24 (36 ääntä)
      Tuskin on pelkoa, että Maggie Gyllenhaal on nähnyt Ainon kommentit tai ymmärtää suomea. Itsellänikin on pari näyttelijäinhokkia, joiden takia jätän elokuvia katsomatta, esim. Jude Law juuri ulkonäön takia.

      Lainaa

    79. Tulos: +24 (34 ääntä)
      bachelor: Mielipide on kuin persereikä. Jokaisella on omansa.
      ... ja ne kaikki haisee. Mutta ihan kuten persereikiä niin ei niitä mielipiteitäkään välttämättä aina kannata esitellä julkisesti.

      Lainaa

    80. Tulos: -36 (56 ääntä)
      Itsekään en oikein pidä nykyajan vahvasta meikkauskulttuurista. Mielestäni se on pahimmillaan jopa huijausta: katsojaa huijataan että omataan paremmat geenit kuin mitä todellisuudessa on. Kauneusleikkaukset ovat vielä suurempi huijaus. Kauneus on totuutta ja totuus kauneutta.

      Lainaa

    81. Tulos: -22 (32 ääntä)
      Just tuollaisia ne Ainot jotka minäkin tunnen on. Mikä siinäkin mahtaa olla. Sama ku kaikki Jenna-nimet ja sen kauheet väännelmät kuten aikaisempien mokien Jemmica, jotka on aina tolloja pissiksiä. Mystistä.

      Lainaa

    82. Tulos: +37 (39 ääntä)
      Maailmassa on ihmisiä arviolta 7.6 miljardia (YK), näistä 49.56 % (the World Bank) on naisia. Olettaen, että 99.99 % maailman naisista meikkaa, tämä tarkoittaa, että meikkaamattomia naisia on noin 376700. Tämä on suurin piirtein Helsingin ja Kuopion yhdistetty naispopulaatio. En ihan jaksa uskoa.

      Lainaa

    83. oumaikooood 2.2.2018 21:33
      Tulos: -1 (37 ääntä)
      Eikö nyt perkele saa meikata ja olla meikkaamatta ja miksi perkele sen pitäisi olla jonkun vika? :D Voisiko ihmiset ajatella asiaa näin, että "monkey see, monkey do". Jos joillekkin meikkaaminen on enemmänkin rentoutuminen ja hauskan puuhan toteuttaminen, niin mikä jottei. Jos se on taas tarve saada ulkonäöllistä hyväksyntää yhteiskunnassa tai muuta "arvokkuuden" hakua, niin on hyvä pohtia mille asettaa painoarvoa. Ja vetäkää jo kalsarit päähänne noiden "patriarkallisuus" hommien kanssa, meikkikulttuuri on siirtynyt jo miehiin, joten "naiset tekee tätä vain koska.." argumentointi on hulapaloota nyky-yhteiskunnassa. Ja tottakai se siirtyy sukupolvelta ja sukupuolelta toiselle, kun vuosikymmeniä joka puolella altistuu uusille kauneusihanteille ja tätä tulee ihmiskunnassa tapahtumaan aina. Jopa meikittömyydestäkin on tullut kauneusihanne ja oma standardinsa. Kellotan 26 vuotta ja turpa ilman mitään meikkiä kuljen miettimättä mitään mitä ihmiset on mieltä siitä, koska se mikä naamakertoin on kenelläkään, niin mätänee joka tapauksessa. Joten parempi panostaa johonkin muuhun. Eli siis, jos meikkaatte, niin meikatkaa. Tai älkää meikatko. Mutta kenenkään syytä se ei ole.

      Lainaa

    84. Minäminä 3.2.2018 8:41
      Tulos: +31 (43 ääntä)
      Vaniljankukka: Ei me meikkaamista rakastavat henkilötkään juosta teidän meikittömien naamalle purnaamaan siitä miten on “luonnotonta” ettei ihminen meikkaa. Minun itseni mielestä se on vain yksi tyyli ja tapa olla ja elää ja se on myös ihan kaunista.
      Kyllä te vain juoksette. Et varmaan sinä, jos niin väität, eikä kaikki muutkaan, mutta näin meikkaamattomana saan hyvin paljon palautetta siitä, että on epäkohteliasta olla meikkaamatta ja osoittaa kunnioituksen puutetta toisia kohtaan, kun ei vaivaudu laittamaan itseään. Enkä ole ruma, joskin siitä joku saattaa olla eri mieltä. En vain ole kiinnostunut muokkaamisesta, joten en viitsi siihen turhaan tuhlata aikaa. Mutta pointti on, että teet niin tai näin, aina se on jonkun mielestä väärin.

      Lainaa

    85. Kiltti tyttö 3.2.2018 9:04
      Tulos: +30 (46 ääntä)
      : Itsekään en oikein pidä nykyajan vahvasta meikkauskulttuurista. Mielestäni se on pahimmillaan jopa huijausta: katsojaa huijataan että omataan paremmat geenit kuin mitä todellisuudessa on. Kauneusleikkaukset ovat vielä suurempi huijaus. Kauneus on totuutta ja totuus kauneutta.
      Katsojaa huijataan että "omataan"... No, sujuva suomen kieli sikseen, miksi "katsojalla" olisi joku oikeus saada tietää katsomisen kohteena olevan geeneistä yhtään mitään? Ja mitä ihmeen "parempia" geenejä?

      Lainaa

    86. GogitoErgoSum 3.2.2018 19:50
      Tulos: +12 (20 ääntä)
      Aidosti ja ainosti kaunis ihminen - kaksi eri asiaa.

      Lainaa

    87. Partamuumi 3.2.2018 20:58
      Tulos: +43 (47 ääntä)
      Olisi ihanaa jos saisi olla sekä meikkaamatta että kuulematta kommentteja siitä kuinka väsyneeltä näyttää. Oma kokemukseni on, että voin valita vain toisen.

      Lainaa

    88. Vaniljankukka 4.2.2018 22:17
      Tulos: +12 (18 ääntä)
      Minäminä: Kyllä te vain juoksette. Et varmaan sinä, jos niin väität, eikä kaikki muutkaan, mutta näin meikkaamattomana saan hyvin paljon palautetta siitä, että on epäkohteliasta olla meikkaamatta ja osoittaa kunnioituksen puutetta toisia kohtaan, kun ei vaivaudu laittamaan itseään. Enkä ole ruma, joskin siitä joku saattaa olla eri mieltä. En vain ole kiinnostunut muokkaamisesta, joten en viitsi siihen turhaan tuhlata aikaa. Mutta pointti on, että teet niin tai näin, aina se on jonkun mielestä väärin.
      No tuo kuullostaa kyllä tosi inhottavalta, todella kurjaa että olet tuollaista joutunut kokemaan. :/ Mutta ehkä olet vain törmännyt joihinkin ääripään urpoihin? Nimittäin ei sivistyneet ihmiset tuollaisia ajattele, saati todellakaan ala laukomaan kenenkään kuullen ääneen.

      Lainaa

    89. Neiti Knatterton 5.2.2018 13:07
      Tulos: +20 (34 ääntä)
      Kiltti tyttö: Katsojaa huijataan että “omataan”… No, sujuva suomen kieli sikseen, miksi “katsojalla” olisi joku oikeus saada tietää katsomisen kohteena olevan geeneistä yhtään mitään? Ja mitä ihmeen “parempia” geenejä?
      Osuit asian ytimeen, sis. Kyseessä on pinttynyt luulo, että naiset ovat kauppatavaraa avioliittomarkkinoilla. Sellaista köyhien naisten elämä oli(ja on yhä kehitysmaissa) edellisen vuosituhannen taitteesta asti, kun ihminen asettui paikoilleen viljelemään maata ja kokoamaan omaisuutta. Naisten meikkaamattomuus ja miesten suhdepeleistä kieltäytyminen ei sulje naista enää nykyään pois koko yhteiskunnasta. Vrt. yksinasuva ryytimaataan hoitava ja kissoja kasvattava parantajanainen kylän laidalla ja noitaroviot 1500-luvulla - nykyajan sinkkunainen, joka työskentelee lääkärinä/ joogaohjaajana/ pt:na nyky-Helsingissä. Hänen kivittämisensä ei ole enää yleisesti hyväksyttyä Suomessa.

      Lainaa

    90. Tulos: -5 (9 ääntä)
      King: Gyllenhaalhan on oikein kaunis nainen. Veikkaisin, että kauniimpi kuin Aino.
      Ainakin sisäisesti.

      Lainaa

    91. Tulos: -5 (13 ääntä)
      IHaveSeenThings: Se on tullut tuon naisen omasta käsityksestä. “Jos KAIKKI muutkin, miksi en minäkin?” Ja sitten ihmetellään kun meikittömät nais-olennot ovat miehistä kiinnostavia loppujen lopuksi, I guess.
      Minä en ees saa miestä ilman meikkiä.

      Lainaa

    92. Ihmettelen vaan 6.2.2018 9:42
      Tulos: -30 (32 ääntä)
      King: Gyllenhaalhan on oikein kaunis nainen. Veikkaisin, että kauniimpi kuin Aino.
      Puhutaanko samasta henkilöstä? Maggie näyttää samalta, jolta Jenni Haukio tulee näyttämään eläkeläisenä. Hyvä näyttelijä kuitenkin ja sopii näyttelemään taviksia, mutta miksi kaikkien pitäisi pitää hänen ulkonäöstään? Näyttelijän tärkein työväline on kasvot, ja niitä on moneen makuun.

      Lainaa

    93. Tulos: +11 (17 ääntä)
      Vaniljankukka: No tuo kuullostaa kyllä tosi inhottavalta, todella kurjaa että olet tuollaista joutunut kokemaan. Mutta ehkä olet vain törmännyt joihinkin ääripään urpoihin? Nimittäin ei sivistyneet ihmiset tuollaisia ajattele, saati todellakaan ala laukomaan kenenkään kuullen ääneen.
      Totta, mutta meikkaava mies tai muuten "väärin" meikkaava saa kuunnella samaa. Laita nyt itsesi viehättäväksi sen mukaan mikä setämies kulloinkin sattuu katsomaan, älä yritäkään olla röyhkeästi itsesi näköinen. Kullakin on oikeus näyttää tasan siltä miltä haluaa, ja vaikka voidaan ja pitää keskustella siitä kenen ja miksi, on mielestäni törkeää puuttua muiden ulkomuotoon. Eivät he puuttujaa miellyttääkseen ole olemassa.

      Lainaa

    94. Tulos: +27 (29 ääntä)
      Ihmettelen vaan: Puhutaanko samasta henkilöstä? Maggie näyttää samalta, jolta Jenni Haukio tulee näyttämään eläkeläisenä. Hyvä näyttelijä kuitenkin ja sopii näyttelemään taviksia, mutta miksi kaikkien pitäisi pitää hänen ulkonäöstään? Näyttelijän tärkein työväline on kasvot, ja niitä on moneen makuun.
      Niin eihän kukaan väittänyt, että kaikkien pitäisi pitää hänen ulkonäöstään. On eri asia, kun joku ilmaisee mielipiteensä kuten Aino. Eikä näyttelijän tärkein työväline suinkaan ole kasvot, sillä kauniista kasvoista ei ole paljoa iloa, jos ei osaa näytellä ollenkaan. Ellei vain halua nähdä kauniita ihmisiä näyttelemässä surkeasti.

      Lainaa

    95. Tulos: -3 (17 ääntä)
      Kiltti tyttö: Katsojaa huijataan että “omataan”… No, sujuva suomen kieli sikseen, miksi “katsojalla” olisi joku oikeus saada tietää katsomisen kohteena olevan geeneistä yhtään mitään? Ja mitä ihmeen “parempia” geenejä?
      Katso elokuva The Neon Demon niin ehkä ymmärrät. Feikattu kauneus ei koskaan voi olla niin upeaa kuin mitä aito kauneus on. Kauniit piirteet = paremmat geenit.

      Lainaa

    96. Tulos: +2 (6 ääntä)
      Minäminä: Kyllä te vain juoksette. Et varmaan sinä, jos niin väität, eikä kaikki muutkaan, mutta näin meikkaamattomana saan hyvin paljon palautetta siitä, että on epäkohteliasta olla meikkaamatta ja osoittaa kunnioituksen puutetta toisia kohtaan, kun ei vaivaudu laittamaan itseään. Enkä ole ruma, joskin siitä joku saattaa olla eri mieltä. En vain ole kiinnostunut muokkaamisesta, joten en viitsi siihen turhaan tuhlata aikaa. Mutta pointti on, että teet niin tai näin, aina se on jonkun mielestä väärin.
      No huhhuh. Monesti olen miettinyt, että mahtaavatko säännöllisesti meikkaavat ihmiset ajatella jotain mun meikkaamattomasta nassusta. Suurin osa ei taatusti tuumaa siitä yhtään mitään, mutta ettäkö joidenkin mielestä oikein epäkohteliasta ja kunnioituksen puutetta... Ymmärrettävää sinänsä, onhan se aika erikoista touhua. Sentään vain 0,01 % ihmisistä kehtaa moista "epäkohteliasta käytöstä" osoittaa.

      Lainaa

    97. Tulos: +9 (11 ääntä)
      ^ Siis 0,01 % naisista tarkoitin. ___ Voisi olla jännää mennä joskus maskeerattavaksi, oikein niin että tehtäisiin mahdollisimman kauneusihanteiden mukainen meikki. Kikat millä saadaan kasvot näyttämään kapeimmilta ja mitä ikinä. Mahtaisinkohan tunnistaa itseänikään peilistä, saati sitten muut? Moisessa ei ole siis tietenkään mitään vikaa tai meikkaamisessa ylipäätään. Se ei vain ole minun juttuni ja siksi "rajusti" meikkaaminen tuntuu minusta lähinnä hassuttelevalta idealta. :)

      Lainaa

    98. Tulos: +14 (18 ääntä)
      Kamala spämmininen, anteeksi, mutta piti vielä sanomani että vallan kaunis naisolento löytyi googlesta haulla Maggie Gyllenhaal. Etten sanoisi persoonallinen. Sen sijaan mokasta löytyi ruma ihminen nimeltä Aino.

      Lainaa

    99. Tulos: +6 (10 ääntä)
      King: Gyllenhaalhan on oikein kaunis nainen. Veikkaisin, että kauniimpi kuin Aino.
      Piti oikein googlata, kun en saanut päähäni, kuka Maggie on. Ja kyllä - on kaunis nainen, ei yhtään tunkkainen tai roikkuposki. Mistähän se Aino tuollaista on päähänsä saanut.

      Lainaa

    100. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Aurooran kommentit olivat aivan ihania. Itse puolestaan en pysty juuri katsomaan mitään Temptation Islandin kaltaista reality-ohjelmaa. Ihmiset saattaa näyttää hyvältä, mutta aivot puuttuu. 30-vuotias nainen muka liian vanha näyttelemään? Ai jaa? Diane Keaton on yli 70 ja yksi parhaista naisnäyttelijöistä ikinä. Kauniskin kuin mikä. Kävinkin leidin elokuvista katsomassa Hampsteadin viime vuonna... oli meinaan parhaita elokuvia mitä olen vähään aikaan nähnyt, ja romantiikkaleffaksi harvinaisen vähän hömppää (inhoan hömppäelokuvia, vaikka 30-v nainen olenkin).

      Lainaa

    101. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Nakita: Ite rakastan meikkaamista mutta tälläkin hetkellä ilman meikkiä koulussa. Miehet, jotka väittää että tykkää tytöistä jotka ei käytä meikkiä, valitsee rivistä silti kauniimmaksi ne joilla on meikkiä. True story. Miehille tiedoksi että meikki ei tarkota aina smokey-eye ja punaset huulet. Vertailun vuoksi linkit: https://stylishcurves.com/wp-content/uploads/2017/06/10684306_864618196917761_397272702_n.jpg http://shortyawards.imgix.net/entries/9th/379c73c1-470e-405a-a28e-fc82890ff992.jpeg?auto=format&fit=crop&h=400&q=65&w=400&s=b5ca23539543a55c786727cd7d471d22 Molemmissa on sama määrä meikkituotteita käytössä (primer, pohja, peitevoide, contour, ripsari jnejne). Tyylit on vaan erit: natural ja full makeup. Voin laittaa oikeesti meikittömänki kuvanki. https://superfame.com/wp-content/uploads/2017/09/nikkie-tutorials-without-makeup.jpg
      Ei kai kukaan tosissaan luule tuota ekan linkin naista meikittömäksi? Edes miehet?

      Lainaa

    102. Tulos: +1 (7 ääntä)
      .: Ei kai kukaan tosissaan luule tuota ekan linkin naista meikittömäksi? Edes miehet?
      Sanoiko joku jossain sitä ekan linkin naista meikittömäksi? Ainoa, jonka keksin viittaavan siihen on Natural-sana eikä se tarkoita meikitöntä vaan luonnollista meikkiä.

      Lainaa

    103. Tulos: -1 (1 ääni)
      Lilybet: Mua on monesti sanottu Maggie Gyllenhaalin näköiseksi, pitääkö nyt vaan kadota maan pinnalta? Pussi päähän lähikauppaan? Tulevaisuus tuhottu?
      Kyllä.

      Lainaa

    104. Tulos: -5 (5 ääntä)
      Aino on 100 % oikeassa. Maggie Gyllenhaal on oksettavan ruma.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: Maggie Gyllenhaal, elokuvat, leffa, Netflix, kauneus, kosteuspyyhe