Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kahakka kirpputorilla, osa 39

No nyt lähti puhelinkauppa vähän käsistä.
Kahakka kirpputorilla, osa 39

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 70 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Bensansniffaaja 27.3.2018 0:39
      Tulos: +422 (446 ääntä)
      Lindalle Diapammia, olutta ja maate.

      Lainaa

    2. Murmurmurmeli 27.3.2018 0:41
      Tulos: +817 (825 ääntä)
      Jos on niin hyvä palkka jne., niin miksi yrittää myydä rikkinäisiä puhelimia taskurahan toivossa...

      Lainaa

    3. Tulos: +586 (646 ääntä)
      Samaan aikaan joku oikeasti pätevä ei pääse alalla töihin kun poltti kerran kannabista 18 vuotiaana ja jäi kiinni, mut Linda se vaan porskuttaa!

      Lainaa

    4. Tulos: +250 (254 ääntä)
      Murmurmurmeli: Jos on niin hyvä palkka jne., niin miksi yrittää myydä rikkinäisiä puhelimia taskurahan toivossa…
      Älä nyt, niissä on vain lasi hieman rikki, muuten toimivia.

      Lainaa

    5. Lättänaama 27.3.2018 0:54
      Tulos: +532 (542 ääntä)
      Samalla alalla Lindan kanssa olevana voisin sanoa että ei tuollaista somekäyttäytymistä kyllä hyvällä katsota. En haluaisi itselleni häntä hoitajaksi.

      Lainaa

    6. Tulos: +379 (425 ääntä)
      Ei kai Linda voi olla mikään muu kuin siivoojaa psykiatrisella

      Lainaa

    7. Tulos: +187 (193 ääntä)
      Ekaa puhelinta on taidettu käyttää pizzaonlinen mainoksissa

      Lainaa

    8. Tulos: +205 (213 ääntä)
      Voisko näitten ihmisten kuvat laittaa jakoon et tietäs ettei tarvii olla tekemisissä.

      Lainaa

    9. Tulos: +241 (261 ääntä)
      Anne vaikutti aluksi ihan järkevältä ihmiseltä, mutta kyllä se näköjään piti loppujen lopuksi pettyä siltikin

      Lainaa

    10. Tuota noin 27.3.2018 1:29
      Tulos: -121 (167 ääntä)
      Linda ja Anne ovat molemmat mitä lapsellisimpia, mutta jos en nyt muista väärin, niin työntekijöillä on "yksityisyyden suoja". Työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät tekevät vapaa-aikanaan niin kauan, kun siitä ei koidu haittaa firmalle/yritykselle/työpaikalle. Niin kauan kun kumpikaan ei mainitse omaa työpaikkaansa, työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät huutelevat netissä.

      Lainaa

    11. Tulos: +2 (10 ääntä)
      Byne: Anne vaikutti aluksi ihan järkevältä ihmiseltä, mutta kyllä se näköjään piti loppujen lopuksi pettyä siltikin
      Nii tuo eka kommentti vai

      Lainaa

    12. Tulos: +220 (224 ääntä)
      Toivottavasti joku jo lähetti infon tonne Auroraan tästä. Hoitsu kuuluu potilaaks.

      Lainaa

    13. Tulos: -151 (177 ääntä)
      Byne: Anne vaikutti aluksi ihan järkevältä ihmiseltä, mutta kyllä se näköjään piti loppujen lopuksi pettyä siltikin
      Miksi tuossa lauseessa on sana "se"? Asiasta samaa mieltä, mutta asiaan liittymätön sana keskellä lausetta hämmentää.

      Lainaa

    14. Tulos: +190 (194 ääntä)
      Nimi: Miksi tuossa lauseessa on sana “se”? Asiasta samaa mieltä, mutta asiaan liittymätön sana keskellä lausetta hämmentää.
      Se on sellainen juttu se

      Lainaa

    15. King Arthur 27.3.2018 3:02
      Tulos: +263 (267 ääntä)
      No ilmankos psyk. potilaana tulee vähän sellainen olo että on ainoa jolla on jäänyt edes jokunen Muumi laaksoon pitämään majaa.

      Lainaa

    16. Rototiltti 27.3.2018 4:51
      Tulos: +116 (118 ääntä)
      Aamutuimaan feissarimokat ja sitten kiireesti takaisin peiton alle. Rupesi jännittämään ulkomaailma jos siellä todellakin on tuollaisia ihmisiä. Ovatkohan he todellkin noin ilkeitä irl?

      Lainaa

    17. Neiti Knatterton 27.3.2018 6:36
      Tulos: -54 (94 ääntä)
      Tästä puuttuu selvästi varmaan 10 Annen kommenttia. Keskustelussa on logiikka-aukkoja... Tuolle yhdelle, joka väitti että Lintsu vain siivoaa sairaalassa, eikä ole hoitaja, sellaiset terveiset, että psyk. hoitajaksi voi opiskella alle 5 vuodessa. Ja töihin sairaalaan pääsee jo toisena opiskeluvuonna.

      Lainaa

    18. Tulos: +73 (91 ääntä)
      Mä uskon että kumpikin on siellä missä sanoo. On vaan mennyt roolit sekaisin kuten usein käy tuossa tilassa. Juu jas jos tytöt itse lukee tarkoitan et tietenkin ylilääkäreitä molemmat, te muut tiedätte, mitä tarkoitan.

      Lainaa

    19. Tulos: +71 (75 ääntä)
      Siis: Ei kai Linda voi olla mikään muu kuin siivoojaa psykiatrisella
      Luulen ettei tuollaista hyväksytä tuomaan postiakaan psykiatriselle.

      Lainaa

    20. Tulos: +190 (192 ääntä)
      hieno keskustelu, hienot argumentointitaidot, hienot ihmiset, hienot käytöstavat, hienot puhelimet 5/5

      Lainaa

    21. Tulos: +157 (181 ääntä)
      Eli Linda on sairaanhoitaja? En nyt sanoisi, että mitenkään poikkeuksellisen korkeakouluttautunut. :D

      Lainaa

    22. Tulos: +186 (188 ääntä)
      Just: Eli Linda on sairaanhoitaja? En nyt sanoisi, että mitenkään poikkeuksellisen korkeakouluttautunut.
      Tai että niin hyvät palkat, että voi käyttää kalliita puhelimia vasaroina. Noin muuten en epäile, etteivätkö voisi olla psykiatrisella töissä. Oman harjoittelujakson perusteella sanoisin, että vaikea oli välillä hoitajia potilaista erottaa. Ja ohjaajaa käskivät pitämään silmällä, epäilivät sen pöllivän lääkkeitä...

      Lainaa

    23. Väsynyt tuhnu 27.3.2018 8:28
      Tulos: +122 (126 ääntä)
      Paljon olen kuullut puhetta siitä että huonoa hoitoa sairaaloissa olis tarjolla. Että ei olis hoitohenkilökunnalla empatiaa, eikä juuri työintoa. Voiskohan se sit pitää mitenkään paikkaansa?

      Lainaa

    24. Tulos: +34 (56 ääntä)
      Murmurmurmeli: Jos on niin hyvä palkka jne., niin miksi yrittää myydä rikkinäisiä puhelimia taskurahan toivossa…
      Psykiatrisen sairaanhoitajan keskipalkka 2600€/kk. Aloittelevalta hoitajalta vielä vaikuttaa ko henkilö, joten liska tod.näk lähemmäs 2000€/kk. Että ei se nyt niin ihmeellinen palkka ole.

      Lainaa

    25. Tulos: +53 (61 ääntä)
      Olisko Linda kuiteski siellä psykatrisella hoidossa eikä hoitajana.

      Lainaa

    26. Tulos: +122 (130 ääntä)
      "suomea puhun suomalaisena sataprosenttisen hyvin" Ompa hieno lause. Muutenkin ihmetyttää Lindan puheet korkeakoulutetusta=AMK:n käynyt sairaanhoitaja. Joo on korkeakoulutettu ja tärkeä ammatti, mutta en nyt ehkä lähtisi huutelemaan noilla nappuloilla korkeammasta koulutuksesta. Etenkin kun kielioppi ja lauserakenteet ovat kuin rajat kiinni-ryhmästä. Miten se lapsi muuten liittyy mihinkään?

      Lainaa

    27. Tulos: +109 (117 ääntä)
      Psykiatrinen sairaanhoitaja ja on lähettämässä jotain neurolle kuvauttamaan päätä...? Ja niin millä valtuuksilla?

      Lainaa

    28. Tulos: +69 (97 ääntä)
      Sairaanhoitaja = korkeasti kouluttautunut ja hyvä palkkainen, niin että mitä??!! :D

      Lainaa

    29. Tulos: +36 (44 ääntä)
      Itse luulen että Linda on sellaisessa työnkuvassa, jossa käsittelee asiakkaiden (esim. oman talon väen) puhelimia ja myy nettikirpparilla hänelle takaisin tulleita rikkinäisiä puhelimia. Puhelimien laaja valikoima tosin viittaa johonkin ihan muuhun, koska yleensä firmat suosii jotain tiettyä valmistajaa/merkkiä, mutta ei tuo teoriani varmaan kauhean kaukaa haettu ole. Saahan tuosta Sampasta vielä hyvän pelin jos tosiaan vain lasit on rikki.

      Lainaa

    30. Tätikahvipuru 27.3.2018 10:15
      Tulos: +88 (88 ääntä)
      Linda ja Anne yrittävät molemmat kovasti todistella, että toisella olisi päässä jotain vikaa... mutta jokainen kommentti antaa juuri kirjoittajastaan kahelimman kuvan.

      Lainaa

    31. Ihmettelen vaan 27.3.2018 10:16
      Tulos: +77 (79 ääntä)
      Syy miksi Linda puhuu lapsestaan taitaa liittyä 400 euron puhelimessa olevaan taustakuvaan. Onkohan nuo puhelimet oikeasti Auroran potilaiden siellä roskiin heittämiä laitteita. Siltä ne ainakin näyttää... Yksi syy lisää, miksi Lindan pomoa voisi kiinnostaa nuo päivitykset.

      Lainaa

    32. Tulos: -54 (80 ääntä)
      Hienosti päästiin taas haukkumaan sairaanhoitajia (Y)

      Lainaa

    33. Tulos: +89 (101 ääntä)
      Lanttu: Hienosti päästiin taas haukkumaan sairaanhoitajia (Y)
      Ei tässä kyllä sh ole haukuttu, tärkeä ammatti. Huvittaa vaan tuo oman korkeakoulutuksen korostaminen, kun kyseessä ”vaan” AMK-tutkinto eikä edes mikään kovapalkkainen ammatti. T. Itsekin AMKin oppilas.

      Lainaa

    34. Tulos: +4 (24 ääntä)
      Bensansniffaaja: Lindalle Diapammia, olutta ja maate.
      Kyllä oi kyllä, ämpärillinen kumpaakin.

      Lainaa

    35. Tulos: +50 (52 ääntä)
      Miten Lindan äitiys liityy asiaan?

      Lainaa

    36. Tulos: +78 (82 ääntä)
      Mikä on maajuntti?

      Lainaa

    37. Anne ja Linda 27.3.2018 11:54
      Tulos: +39 (61 ääntä)
      Leijuvat sairaanhoitajan tittelillä, kaikkea sitä näkeekin.

      Lainaa

    38. Tulos: +103 (105 ääntä)
      Tuota noin: Linda ja Anne ovat molemmat mitä lapsellisimpia, mutta jos en nyt muista väärin, niin työntekijöillä on “yksityisyyden suoja”. Työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät tekevät vapaa-aikanaan niin kauan, kun siitä ei koidu haittaa firmalle/yritykselle/työpaikalle. Niin kauan kun kumpikaan ei mainitse omaa työpaikkaansa, työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät huutelevat netissä.
      Ei kuulu ei, eikä pidäkään kuulua. Mutta jos joku Auroran potilas lukee tämän ja saa -tämän perusteella oikean -käsityksen että henkilökunta on pahemmin sekaisin kuin potilaat, ja hoitosuhde siitä kärsii, niin se ei enää ole sopivaa. Vapaa-ajallaan voi tehdä mitä haluaa, mutta silloin ei saa esiintyä yrityksen/ yhteisön edustajana, vain yksityishenkilönä.

      Lainaa

    39. Tulos: +69 (73 ääntä)
      En jotenkin voinut välttyä mielikuvasta näistä rouvista kävelemässä psykan käytävillä pyyhkeestä taiteltu hoitajanlakki päässään.

      Lainaa

    40. AV YV OMG LOL 27.3.2018 13:02
      Tulos: +48 (48 ääntä)
      "Melkein uusia, pikku naarmuja vain" = "laite aivan paskana" Ja sitten kehutaan palkalla mutta silti väitellään parin kännykän hinnasta! :P Just tota 50€ enempää (kaikista yhteensä) en maksaisi, eikä taida onneksi kukaan muukaan.

      Lainaa

    41. yli opisto hörhö 27.3.2018 13:03
      Tulos: +57 (61 ääntä)
      Antaa mukavan tasapainoisen kuvan psykiatrisen hoitopaikan henkilöstöstä. Seura tekee kaltaisekseen?

      Lainaa

    42. Tulos: +43 (57 ääntä)
      Tässä näkee tuloksen siitä, kun pääsykokeissa ei tehdä enää psykologisia testejä. Ja mikä se on, että nämä psyykepositiiviset hakeutuu psyk.sairaanhoitajiksi?!

      Lainaa

    43. Tulos: +32 (52 ääntä)
      Lääkäri: Tässä näkee tuloksen siitä, kun pääsykokeissa ei tehdä enää psykologisia testejä. Ja mikä se on, että nämä psyykepositiiviset hakeutuu psyk.sairaanhoitajiksi?!
      Mitä hyötyä on tehdä psykologisia testejä kun niiden laatijatkin ovat ihan mutkalla? Läheiseni opettaa psykologiaa yliopistotasolla, ja usein suree sitä että suuri osa opiskelijoista tuntuu hakeutuvan alalle koska he yrittävät korjata omia ongelmiaan, ja niitä todellakin riittää (yliopistolla jolla hän opettaa voi saada lisäaikaa tentteihin tai muuta hoivaa jos on psykiatrinen diagnoosi. Melkein kaikilla on psykiatrinen diagnoosi, monilla monta). Diagnoosi ei sinänsä tee ihmisestä mitenkään viallista tai pahaa, mutta kun porukka joka määrittelee mitä mielenterveys virallisesti on ei itsekään tunnu tietävän niin tilanne on potilaiden kannalta aika huono.

      Lainaa

    44. Arkkienkeli 27.3.2018 14:32
      Tulos: +14 (30 ääntä)
      Ilmeisesti mokien hoitsuilta on kaikki pakkopaidat osastoilta loppuneet, kun käyttäytyvät julkisesti kuin pikkukakarat. Pitäisi sen verran olla ymmärrystä että tajuaisi kommenttiensa pulpahtavan esiin esim. työnhakutilanteessa (kyllä, nykyään ihan perusduunia hakevallekin tehdään laaja taustatutkimus jossa katsotaan mm. naamakirjan kaverit, ryhmät jne.).

      Lainaa

    45. Tulos: -11 (31 ääntä)
      Korkeammin kouluttautunut, no mutta sehän kertookin älykkyydestä kaiken. Kas kummaa, introja pidetään fiksumpina ja heitä harvemmin koulu jaksaa innostaa.

      Lainaa

    46. Tulos: +66 (66 ääntä)
      Miksi tuo Linda sitten tyrkyttää vielä noita puhelimia jos on ainakin 300e jo tarjottu, ja niin paljon muutenkin sadellut tarjouksia ettei kerkeä kaikille vastata, miksei se valitse sieltä korkeinta tarjousta ja myy sitä kapulaa sille? No varmaankin siksi että ne tarjoukset oli bullshittiä, kuten Annekin osasi päätellä. En vain ymmärrä mikä idea väittää ihmisille että noin korkeita tarjouksia on tullut, jos kuitenkin on tarkotus saada kännykät myytyä, sehän vain karkottaa ostajaehdokkaat pois. Ottaisi Janin tarjoaman 50e niin jäisi edes jotakin käteen.

      Lainaa

    47. Tulos: +24 (24 ääntä)
      Siis: Ei kai Linda voi olla mikään muu kuin siivoojaa psykiatrisella
      potilas?

      Lainaa

    48. Tulos: +39 (43 ääntä)
      Haluan käräyttää Lindan työnantajalleen. Mikä sukunimi?

      Lainaa

    49. Tulos: -1 (21 ääntä)
      Bensansniffaaja: Lindalle Diapammia, olutta ja maate.
      Paras kommentti ikinä

      Lainaa

    50. Tulos: +24 (32 ääntä)
      Paljon mahdollista myös, että Linda on itse ostanut laitteet, mutta rikkonut niitä aika hyvää tahtia ja saanut korvauksia vakuutuksesta -> yrittää tehdä lisää tienestiä myymällä raadot (vakuutuspetos toki silloin kyseessä). Toki vakuutusyhtiökin on varmaan jo tämän jäljillä, kun kolme keskihintaista/kallista puhelinta mennyt ilmeisesti hiljattain rikki.

      Lainaa

    51. spamminorsu 27.3.2018 19:58
      Tulos: +41 (41 ääntä)
      300sataa

      Lainaa

    52. Megatarjous 27.3.2018 20:12
      Tulos: +30 (30 ääntä)
      spamminorsu: 300sataa
      Se olikin asetta parempi tarjous. :D Eikä silti kelvannut... Hmm, ehkä se pää kannattaisi sittenkin tutkia.

      Lainaa

    53. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Linda: Voin laittaa kuvakaappauksen
      Muttei kaiken kinastelunkaan jälkeen laita. Onpa korkea kynnys. :D

      Lainaa

    54. Yrmeli Kuohittu-Jormanainen 28.3.2018 10:59
      Tulos: +29 (33 ääntä)
      M1-lähetteellä aliupseerikouluun? Kaikkea sitä.

      Lainaa

    55. Mitävittuanyttaas 28.3.2018 13:21
      Tulos: -8 (18 ääntä)
      Etenkin Linda voi haistaa sen vitun, mutta eiköhän siitä riitä Annelle ja Pirkollekin. Mutta Lindalle ekaksi ja eniten.

      Lainaa

    56. Johannes Karpaasinvarvas 28.3.2018 13:44
      Tulos: +11 (19 ääntä)
      IT miehenä olen todella iloinen että nykyään tällaiset avohoitotapaukset ei käytä enää tietokoneita vaan keskittyvät mankeloimaan puhelimia ja padeja.

      Lainaa

    57. Tulos: +13 (15 ääntä)
      Murmurmurmeli: Jos on niin hyvä palkka jne., niin miksi yrittää myydä rikkinäisiä puhelimia taskurahan toivossa…
      No ei niillä potilailta varastetuilla luureilla muutakaan tee...

      Lainaa

    58. Monovastaanotto 28.3.2018 16:50
      Tulos: +11 (13 ääntä)
      -x-x: En jotenkin voinut välttyä mielikuvasta näistä rouvista kävelemässä psykan käytävillä pyyhkeestä taiteltu hoitajanlakki päässään.
      ...näkymättömyysviitoissa (ei aina toimi)

      Lainaa

    59. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Tuota noin: Linda ja Anne ovat molemmat mitä lapsellisimpia, mutta jos en nyt muista väärin, niin työntekijöillä on “yksityisyyden suoja”. Työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät tekevät vapaa-aikanaan niin kauan, kun siitä ei koidu haittaa firmalle/yritykselle/työpaikalle. Niin kauan kun kumpikaan ei mainitse omaa työpaikkaansa, työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät huutelevat netissä.
      Valitettavasti työntekijän lojaliteettivelvoite ulottuu myös vapaa-aikaan ja myös mielipiteet, jotka eivät liity työnantajaan, mutta voivat asettaa välillisesti työnantajan huonoon valoon, saattavat lainmukaan aiheuttaa työntekijälle seuraamuksia.

      Lainaa

    60. Tärpättilintu 28.3.2018 19:44
      Tulos: +1 (19 ääntä)
      Anne ja Linda: Leijuvat sairaanhoitajan tittelillä, kaikkea sitä näkeekin.
      Samaa nauroin :D Ja vielä "korkeasti koulutettuja" xD

      Lainaa

    61. Tulos: +9 (11 ääntä)
      Vanha työkaveri aikonaan vitsikkäästi sanoi, että ennen pitkään tuolla alkaa henkilökunta muistuttaa hoidettavia. Onko tästä siis kysymys?

      Lainaa

    62. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Tuota noin: Linda ja Anne ovat molemmat mitä lapsellisimpia, mutta jos en nyt muista väärin, niin työntekijöillä on “yksityisyyden suoja”. Työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät tekevät vapaa-aikanaan niin kauan, kun siitä ei koidu haittaa firmalle/yritykselle/työpaikalle. Niin kauan kun kumpikaan ei mainitse omaa työpaikkaansa, työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät huutelevat netissä.
      Jos en nyt ihan väärin muista niin ihmisen on tärkeää suojella myös itse omaa yksityisyyttään esim. siten, ettei omalla nimellä ja naamalla käyttäydy netissä, jossa kaikki on ikuista, ihan miten tahansa.

      Lainaa

    63. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Tuota noin: Linda ja Anne ovat molemmat mitä lapsellisimpia, mutta jos en nyt muista väärin, niin työntekijöillä on “yksityisyyden suoja”. Työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät tekevät vapaa-aikanaan niin kauan, kun siitä ei koidu haittaa firmalle/yritykselle/työpaikalle. Niin kauan kun kumpikaan ei mainitse omaa työpaikkaansa, työnantajalle ei kuulu, mitä työntekijät huutelevat netissä.
      En ees jaksa muita tän kommentin epäkohtia ottaa käsittelyyn, paitsi vissiin missasit että Lindahan tuossa kertoo missä on töissä.

      Lainaa

    64. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Tärpättilintu: Samaa nauroin Ja vielä “korkeasti koulutettuja”
      No ei varmasti ole sairaanhoitaja. Joku laitoshuoltaja. Ja on se sairaanhoitaja korkeakoulutututkinto että jos sillä kiinnostais leijua ni siitä vaan.

      Lainaa

    65. Tulos: -2 (2 ääntä)
      Joo: Mitä hyötyä on tehdä psykologisia testejä kun niiden laatijatkin ovat ihan mutkalla? Läheiseni opettaa psykologiaa yliopistotasolla, ja usein suree sitä että suuri osa opiskelijoista tuntuu hakeutuvan alalle koska he yrittävät korjata omia ongelmiaan, ja niitä todellakin riittää (yliopistolla jolla hän opettaa voi saada lisäaikaa tentteihin tai muuta hoivaa jos on psykiatrinen diagnoosi. Melkein kaikilla on psykiatrinen diagnoosi, monilla monta). Diagnoosi ei sinänsä tee ihmisestä mitenkään viallista tai pahaa, mutta kun porukka joka määrittelee mitä mielenterveys virallisesti on ei itsekään tunnu tietävän niin tilanne on potilaiden kannalta aika huono.
      Et oo ihan tajunnut läheisesi juttuja. _neurologisista_ ja _neuropsykiatrisista_ syistä saa erityisjärjestelyjä kuten lisäaikaa, jotta tasavertaisuus toteutuu. Ei psykiatrisilla diagnooseilla...

      Lainaa

    66. Tulos: +3 (3 ääntä)
      Ei olis eka psykiatrisen osaston potilas, joka kuvittelee olevansa siellä töissä. Just noi kommentit osoittaa ettei ymmärrä hoitoalasta mitään.

      Lainaa

    67. Tulos: +4 (8 ääntä)
      Miten ihmeessä jollakin ihmisellä on noin paljon puhelimia myytävänä, vaikka rikki ovatkin? Varastettuja? Kaikki niistä nimittäin vaikuttavat suurin piirtein yhtä vanhoilta, eli rouvalla/neidillä on ollut varaa ostella 3-4 puhelinta parin vuoden sisään. En usko että pikkulapsen äiti pystyisi säästämään 400-800 euroa puolen vuoden välein vain puhelinta varten... tai sitten menevät lapsilisät täysin väärään tarkoitukseen.

      Lainaa

    68. Murmurmurmeli 27.1.2019 19:12
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Aaaa: Psykiatrisen sairaanhoitajan keskipalkka 2600€/kk. Aloittelevalta hoitajalta vielä vaikuttaa ko henkilö, joten liska tod.näk lähemmäs 2000€/kk. Että ei se nyt niin ihmeellinen palkka ole.
      Kiitos, tiedän kyllä mitä sairaanhoitaja tienaa. Sinulta sen sijaan taisi jäädä lukematta itse moka, jossa puhelinten myyjä (eli se sairaanhoitaja) kehuskelee hyvää palkkaansa ja näin ollen aiemman kommenttini, johon vastasit, koko pointti ohi?

      Lainaa

    69. Tulos: 0 (0 ääntä)
      AV YV OMG LOL: "Melkein uusia, pikku naarmuja vain" = "laite aivan paskana" Ja sitten kehutaan palkalla mutta silti väitellään parin kännykän hinnasta! :P Just tota 50€ enempää (kaikista yhteensä) en maksaisi, eikä taida onneksi kukaan muukaan.
      Joku on kuulemma tarjonnut 300sataaa.

      Lainaa

    70. Leppoisa kirjohylje 6.7.2020 3:45
      Tulos: +3 (3 ääntä)
      Kyllä noi aika tavallisia hoitajia ovat. Ei hoitoala ole pullollaan järjen jättiläisiä.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kännykkä, puhelin, kirpputori, kirppari, kirppis, riita, rikki, sairaala, tutkimus