Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 11

Jotenkin tuntuu, että minulle tulee idiootin leima.
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 11

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 55 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -247 (403 ääntä)
      Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.

      Lainaa

    2. Mustalaisnaamio 13.3.2018 1:03
      Tulos: +182 (274 ääntä)
      Vahva suositus Pernillan poikaystävälle: Käytä kondomia!

      Lainaa

    3. Tulos: +345 (361 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Tuo viisaus pitää niin pieniä määriä paikkansa ettei kyllä kannata ajaa edes silloin kun ei ole juonut.

      Lainaa

    4. Tulos: +262 (286 ääntä)
      Käsittääkseni kaikki pissanäytteet otetaan mieluiten siitä ensimmäisestä aamupissasta, koska sitä on muhiteltu elimistössä sen yön yli, ja siitä otetuissa arvoissa näkyy sitten varmimmin se, mitä sitten milläkin kertaa etsitään. Periaatteessahan sitä voi halutessaan olla pissimättä päivälläkin ja ottaa näytteensä muutaman tunnin päästä samalla efektillä, mutta nukkuessa varmaan menee pissimättömyyden aika mukavammin.

      Lainaa

    5. Määpää 13.3.2018 6:27
      Tulos: -132 (166 ääntä)
      Höh. Olin varautunut lukemaan kommentteista arvosteluja liian pitkään nukkumisesta ja olin jo tulossa kertomaan pelkkää yövuoroa sairaalassa tekevästä serkustani ja tutustani, joka tekee pelkkää yövuoroa hotellin vastaanotossa. Mutta valmiiksi nämä kommentit, kyllä joku vielä tuotakin ehtii arvostella. Alkoholin jäätymisestä kuvittelin löytyvän googlella vastauksen, mutta melkein kaikki osumat menee eri keskusteluihin eikä mihinkään luotettavaan lähteeseen löydy nopeasti tietoa. Mutta löytyi sieltä sekin mielenkiintoinen tieto, että ensin jäätyy vesi, tietysti, tämän on loogista. Mutta sitten..en kerro enempää.

      Lainaa

    6. Tulos: +90 (108 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Ei helvetti....

      Lainaa

    7. Tulos: +208 (216 ääntä)
      Mikäköhän mahtaisi olla se mekanismi, jolla alkoholi katoaisi jäätyessä? Urbaanilegendaa, ja vielä tavallista typerämmille tarkoitettua. Sinällään saa sitä alkoholia tuolla tapaa hiukan vahvistettua, jos antaa osittain jäätyä ja kaataa sitten rikastuneen osa pois, mutta jos mitään ei pois oteta, nin ei alkoholi itsekseen mihinkään katoa eikä ole mitään kemiallista reaktiota mikä hävittäisi.

      Lainaa

    8. Tulos: +214 (222 ääntä)
      Lähinnä haluaisin tietää kuinka moni nainen kutsuu jalkoväliään "Välmäksi" vai onko tässä kirjoitusvirhe ja millainen koska en myöskään kirjoitusvirheellisenä saa siitä mitään tuttua sanaa :D

      Lainaa

    9. Tulos: +103 (119 ääntä)
      Ns. aamuvirtsaa haetaan usein näytteissä, sillä nukkuessa useimmilla ihmisillä on vuorokauden pisin virtsanpidätysaika, jolloin näytteeksi tuleva virtsa on ehtinyt viettää pisimmän ajan rakossa. Useimmiten virtsatutkimuksissa halutaan juuri tietoa siitä mitkä sen rakon olot on. Silloin kun virtsasta halutaan nähdä minkälaiset olot munuaisissa on tai mitä aineita kehosta siihen virtsaan erittyy (kuten raskaustestissä), sillä seisottamisella ei ole mitään väliä, se eritys on hyvin samanlaista kaikkina vuorokauden aikoina. Silti monesti suositellaan sitä "aamuvirtsaa", eli heräämisen jälkeistä virtsaa, sillä hereillä ollessa ihmisillä on tapana kitata vettä erityisen paljon jotta se näyte tulisi nopeammin ja tällöin se näyte vain laimenee, eli tulosten lukeminen vaikeutuu. Tutkimuksia tehtäessä kannattaa vain olla ja elää itselle mahdollisimman tavalliseen tapaan - paitsi niiltä osin kun erityisesti ohjeistetaan toimimaan toisin - niin ne tuloksetkin sitten vastaavat parhaiten sitä mitä ne tavallisesti eläessä ovat.

      Lainaa

    10. Tulos: +20 (48 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      No promille siitä saattaa vaikka kadotakkin, mutta ei kyllä prosentteja...

      Lainaa

    11. Tulos: +104 (112 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Voisitko vähän valottaa, että mihin ne "promillet" (jotkut puhuu jopa tilavuusprosenteista) suljetusta pullosta/tölkistä häviää?

      Lainaa

    12. no mikä jottei 13.3.2018 9:35
      Tulos: +39 (59 ääntä)
      dakari: Lähinnä haluaisin tietää kuinka moni nainen kutsuu jalkoväliään “Välmäksi” vai onko tässä kirjoitusvirhe ja millainen koska en myöskään kirjoitusvirheellisenä saa siitä mitään tuttua sanaa
      välmä = väli, välikkö, rako

      Lainaa

    13. Tulos: -49 (93 ääntä)
      dakari: Lähinnä haluaisin tietää kuinka moni nainen kutsuu jalkoväliään “Välmäksi” vai onko tässä kirjoitusvirhe ja millainen koska en myöskään kirjoitusvirheellisenä saa siitä mitään tuttua sanaa
      Jospa siinä oli se kirjoitusvirhe ja hän tarkoittikin "väljää" ?

      Lainaa

    14. Tulos: +38 (64 ääntä)
      Mäkin heräisin aina klo 13, jos ei olis töitä.

      Lainaa

    15. Tulos: +40 (88 ääntä)
      Käytetty kuukuppi olisi tottakai kaikista ympäristöystävällisin vaihtoehto mikäli kuppia harkitsee. Ne kuitenkin aina keitetään puhtaaksi ja desinfioidaan joka käytön jälkeen niin eihän siinä pitäisi olla mitään muuta ihmeellistä kuin vaan se idea siitä että se on ollut jonkun toisen sisällä.

      Lainaa

    16. yli opisto hörhö 13.3.2018 10:51
      Tulos: +65 (79 ääntä)
      Joo, jäätyneiden juomien sulattamisessa täytyy olla tarkkana koska alkoholi sulaa lämmitettäessä. Eikun mitä

      Lainaa

    17. Tulos: -53 (89 ääntä)
      Mustalaisnaamio: Vahva suositus Pernillan poikaystävälle: Käytä konⅾοⅿia!
      Miksi? Jos meinaat tuota "herään n. klo 13", voihan se olla että Pernilla tekee jatkuvaa iltavuoroa.

      Lainaa

    18. Tulos: +51 (81 ääntä)
      zxc: Miksi? Jos meinaat tuota “herään n. klo 13″, voihan se olla että Pernilla tekee jatkuvaa iltavuoroa.
      Luulen että se meinaa sitä että jollei ymmärrä raskaustestiä, raskaus ja lapsenhoito voisivat osoittautua aika haastaviksi.Pissa ei tiedä mitä kello on, ja Pernilla tuntuisi luulevan lisäksi että "tein kymmenen testiä heti perään" = "kävin pissalla 10 kertaa heti perään", mikä sekin olisi useimmille hiukan hankalaa. (On paljon duuneja joissa yhdeltä herääminen on joko mahdollista tai pakollistakin, ei siinä mitään vikaa ole).

      Lainaa

    19. Tulos: -65 (87 ääntä)
      Ttppii: Mikäköhän mahtaisi olla se mekanismi, jolla alkoholi katoaisi jäätyessä? Urbaanilegendaa, ja vielä tavallista typerämmille tarkoitettua. Sinällään saa sitä alkoholia tuolla tapaa hiukan vahvistettua, jos antaa osittain jäätyä ja kaataa sitten rikastuneen osa pois, mutta jos mitään ei pois oteta, nin ei alkoholi itsekseen mihinkään katoa eikä ole mitään kemiallista reaktiota mikä hävittäisi.
      Kyllä punaviinistä häviää alkoholi kun sitä pannulla kiehauttaa.

      Lainaa

    20. Tulos: +69 (77 ääntä)
      V: Käytetty kuukuppi olisi tottakai kaikista ympäristöystävällisin vaihtoehto mikäli kuppia harkitsee. Ne kuitenkin aina keitetään puhtaaksi ja desinfioidaan joka käytön jälkeen niin eihän siinä pitäisi olla mitään muuta ihmeellistä kuin vaan se idea siitä että se on ollut jonkun toisen sisällä.
      Kyllä ainakin mun kuukuppiin tarttuu vähitellen se veren haju ja väri vaikka kuinka pesen ja keitän ohjeiden mukaan. Ostan uuden kupin kolmen tai neljän vuoden välein.

      Lainaa

    21. Kaikkea hienoa 13.3.2018 13:48
      Tulos: +44 (46 ääntä)
      MrT: Kyllä punaviinistä häviää alkoholi kun sitä pannulla kiehauttaa.
      Alkoholi höyrystyy kiehuessa, siksi alkoholia häviää. Jäätyminen on pikkasen eri asia

      Lainaa

    22. Neiti Knatterton 13.3.2018 14:28
      Tulos: +61 (75 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Promillet häviää? Siiderit oli siis kännissä kun ne jäädytettiin... Alkoholiprosentteja tässä kai haetaan. Ei, prosentit ei lähde viinasta jäädyttämällä. Sen sijaan keittämällä prosentit saattaakin hävitä.

      Lainaa

    23. Tulos: +32 (38 ääntä)
      Luin ensi että "täytetyn kuukupin" :'D

      Lainaa

    24. Tulos: +39 (43 ääntä)
      Myy: Käsittääkseni kaikki pissanäytteet otetaan mieluiten siitä ensimmäisestä aamupissasta, koska sitä on muhiteltu elimistössä sen yön yli, ja siitä otetuissa arvoissa näkyy sitten varmimmin se, mitä sitten milläkin kertaa etsitään. Periaatteessahan sitä voi halutessaan olla pissimättä päivälläkin ja ottaa näytteensä muutaman tunnin päästä samalla efektillä, mutta nukkuessa varmaan menee pissimättömyyden aika mukavammin.
      Riippuu kans miten myöhäisessä vaiheessa sen tekee, jos epäilee olevansa tyyliin neljännellä kuulla, se on se ja sama mistä kusesta sen tekee, kun raskaushormonia on jo sen verran kehossa.

      Lainaa

    25. Tulos: +30 (64 ääntä)
      Joo: Luulen että se meinaa sitä että jollei ymmärrä raskaustestiä, raskaus ja lapsenhoito voisivat osoittautua aika haastaviksi.Pissa ei tiedä mitä kello on, ja Pernilla tuntuisi luulevan lisäksi että “tein kymmenen testiä heti perään” = “kävin pissalla 10 kertaa heti perään”, mikä sekin olisi useimmille hiukan hankalaa. (On paljon duuneja joissa yhdeltä herääminen on joko mahdollista tai pakollistakin, ei siinä mitään vikaa ole).
      Voisi luulla, ettei tiedä, mutta kun ihmisen verikin tietää, mitä kello on. Jos otetaan verinäytteitä aamulla, ne otetaan aamulla, ei välttämättä heräämisen jälkeen. Ihmisen keho tuottaa eri hormoneja eri määrän riippuen vuorokauden ajasta, oli hänen unirytminsä minkälainen tahansa. Minusta Pernillan kysymys on ihan asiallinen. Hänelle olisi vastata kuten Woodrow vastaa tuolla ylempänä ja jättää naureskelut sikseen.

      Lainaa

    26. Tulos: +64 (70 ääntä)
      MrT: Kyllä punaviinistä häviää alkoholi kun sitä pannulla kiehauttaa.
      Ja kiehuttaminen onkin täysin jäätymiseen verrattavissa oleva asia

      Lainaa

    27. Tulos: +13 (23 ääntä)
      No mutta kyllähän ne gynen välineen steriloidaan ennen kun niitä seuraavan toosaan tungetaan! :D

      Lainaa

    28. Tulos: +38 (46 ääntä)
      Kina: No mutta kyllähän ne gynen välineen steriloidaan ennen kun niitä seuraavan toosaan tungetaan!
      Kuukuppikin keitetään aina käyttökertojen välissä. Mutta silti, on se silikoni vähän huokoisempaa ja siten vaikeammin puhdistettavaa materiaalia kuin teräs tai mistä ne gynekologin instrumentit nyt onkaan valmistettu.

      Lainaa

    29. Tulos: +1 (19 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Sori, mutta alkoholi ei mihinkään häviä. Juoman kemia muuttuu jäätyessä ja se muuttaa makua. Alkoholin saat katoamaan ainoastaan tislaamalla :D

      Lainaa

    30. Tulos: +14 (20 ääntä)
      0-: Voisi luulla, ettei tiedä, mutta kun ihmisen verikin tietää, mitä kello on. Jos otetaan verinäytteitä aamulla, ne otetaan aamulla, ei välttämättä heräämisen jälkeen. Ihmisen keho tuottaa eri hormoneja eri määrän riippuen vuorokauden ajasta, oli hänen unirytminsä minkälainen tahansa. Minusta Pernillan kysymys on ihan asiallinen. Hänelle olisi vastata kuten Woodrow vastaa tuolla ylempänä ja jättää naureskelut sikseen.
      I stand corrected :). No, onneksi ei ole lapsia eikä tulossakaan joten oma vajavainen biologiantuntemukseni ei ketään häiritse.

      Lainaa

    31. Fakta homma 13.3.2018 21:05
      Tulos: -21 (43 ääntä)
      muiccu: Kuukuppi keitetään aina käyttökertojen välissä.
      Ei sitä tarvitse keitellä. Usein toistuva kupin pesu lämpimällä vedellä ja runsaalla saippualla riittää. Olen 10 vuotta käyttänyt kuukuppia, omistan niitä yhteensä kolme, ei ole ollut yhtään tulehdusta eikä muitakaan ongelmia. Älkää pingottakoa, älkääkä turhaan pelätkö niin kauheasti jotain bakteereja. Ei sitä nyt sentään verenkiertoon aseteta, ihan kohdunsuulle vaan.

      Lainaa

    32. Tulos: +14 (32 ääntä)
      Fakta homma: Ei sitä tarvitse keitellä. Usein toistuva kupin pesu lämpimällä vedellä ja runsaalla saippualla riittää. Olen 10 vuotta käyttänyt kuukuppia, omistan niitä yhteensä kolme, ei ole ollut yhtään tulehdusta eikä muitakaan ongelmia. Älkää pingottakoa, älkääkä turhaan pelätkö niin kauheasti jotain bakteereja. Ei sitä nyt sentään verenkiertoon aseteta, ihan kohdunsuulle vaan.
      Siis ihanko oikeasti et keitä kuppia kuukautisten välissä? En ole mitenkään bakteerikammoinen, mutta todellakin keitän kupin kuukautisten jälkeen. Kuukautisten aikana toki riittää kupin pesu vedellä. Normisaippuaa taas en itse käyttäisi sen pH-arvon takia...

      Lainaa

    33. Tulos: +22 (30 ääntä)
      Onko Naistenhuone nyt uusi Äitylit?

      Lainaa

    34. Tulos: +3 (11 ääntä)
      Ttppii: Mikäköhän mahtaisi olla se mekanismi, jolla alkoholi katoaisi jäätyessä? Urbaanilegendaa, ja vielä tavallista typerämmille tarkoitettua. Sinällään saa sitä alkoholia tuolla tapaa hiukan vahvistettua, jos antaa osittain jäätyä ja kaataa sitten rikastuneen osa pois, mutta jos mitään ei pois oteta, nin ei alkoholi itsekseen mihinkään katoa eikä ole mitään kemiallista reaktiota mikä hävittäisi.
      Jos tuotaisiin Lauran aivot sisälle, sulaisikohan ne? Vai onko ne ikijäässä.

      Lainaa

    35. Fakta homma 14.3.2018 7:49
      Tulos: -24 (40 ääntä)
      ElliK: Siis ihanko oikeasti et keitä kuppia kuukautisten välissä? En ole mitenkään bakteerikammoinen, mutta todellakin keitän kupin. Normisaippuaa taas en itse käyttäisi…
      Ihan oikeasti sinä olet kyllä bakteerikammoinen. Mikäs vika siinä "normisaippuassa" on?

      Lainaa

    36. Tulos: -39 (55 ääntä)
      Olen myynyt kirpparilla kuukupin, jota kokeilin yksien kuukautisten ajan. Keitin ja pesin kokeilun jälkeen. Ei mitään värjäymiä, kuin uusi. Ennen myyntiä keitin vielä kerran uudelleen. Tässä välissä lojui kaapissa about vuoden. Koska halusin saada kupin myytyä, kirjoitin hintalappuun, että käyttämätön. Kompensoin kyllä hinnassa, 5 €. Inhottavaa, mutta en nyt ihan hirveäksi rikolliseksi itseäni silti koe.

      Lainaa

    37. Tulos: -1 (5 ääntä)
      Elämän suuria kysymyksiä.

      Lainaa

    38. Tulos: -5 (17 ääntä)
      Oikeesti se tarkottaa aamukakkaa. Häveliäisyyssyistä on vaan kirjoitettu noin, että olisi kohteliasta. Kaikki tulevat äidit kuitenkin tietävät mikä etupeppu on jne, joten ei pitäisi olla vaikeaa.

      Lainaa

    39. Tulos: -4 (6 ääntä)
      Pullojen sulattelussa suurin riski on niiden halkeaminen, jos eivät ole halenneet jäätyessä, niin todennäköisesti lasipullo halkeaa sulatessa, kun jää lämmetessään laajenee, ennen kuin alkaa sulaa. Muovipullojen kanssa ei ole mitään hätää, siideristä ei edes huomaa sulamisen jälkeen, että se on olut jäässä. Hiilihapotkin säilyy, kunhan ei avaa pulloa ennen kuin se on kokonaan sulannut.

      Lainaa

    40. Tulos: +2 (16 ääntä)
      Sika: Olen myynyt kirpparilla kuukupin, jota kokeilin yksien kuukautisten ajan. Keitin ja pesin kokeilun jälkeen. Ei mitään värjäymiä, kuin uusi. Ennen myyntiä keitin vielä kerran uudelleen. Tässä välissä lojui kaapissa about vuoden. Koska halusin saada kupin myytyä, kirjoitin hintalappuun, että käyttämätön. Kompensoin kyllä hinnassa, 5 €. Inhottavaa, mutta en nyt ihan hirveäksi rikolliseksi itseäni silti koe.
      Paremman hinnat olit ehkä saanut kun et olisi pessyt sitä. Tuskin sitä kukaan nainen osti.

      Lainaa

    41. Tulos: +15 (19 ääntä)
      MrT: Kyllä punaviinistä häviää alkoholi kun sitä pannulla kiehauttaa.
      Huoh. Eri mekanismi. Alkoholi ei poistu _suljetusta tilasta_ minnekään, vaikka se jäätyisi. Kattilassa keittäessä se kyllä haihtuu. Tällöin kyseessä on eri prosessi ja avoin tila. Ihan eri tilanne.

      Lainaa

    42. Tulos: +17 (23 ääntä)
      Fakta homma: Ihan oikeasti sinä olet kyllä bakteerikammoinen. Mikäs vika siinä “normisaippuassa” on?
      Monen perus saippuan ph on sellanen, että se aiheuttaa kaikkee epämiellyttävää, kun se sotkee toosan oman ph tasapainon. Ja tollaset materiaalitkaan ei välttämättä siitä saippuasta tykkää.

      Lainaa

    43. Tulos: -5 (17 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Pulloissa alkoholin määrä kerrotaan tilavuusPROSENTTEINA. Jos se olis promilleina, niin perus keppanassa olis 4700 promillea alkoholia. Taatana...

      Lainaa

    44. Tulos: -2 (6 ääntä)
      Sami: Tuo alkoholikysymys ei ole itseasiassa ollenkaan tyhmä, sillä miedoista alkoholijuomista todella häviää suurin osa promilleista jäätyessä. Rattiin ei silti juomisen jälkeen kannata hypätä, sillä pieniä määriä alkoholia voi yhä jäädä pulloon, varsinkin jos ei ole ehtinyt jäätyä kunnolla.
      Toivon vahvasti, ettet elä, kuten opetat.

      Lainaa

    45. Tulos: +19 (21 ääntä)
      Tarkkuutta: Pulloissa alkoholin määrä kerrotaan tilavuusPROSENTTEINA. Jos se olis promilleina, niin perus keppanassa olis 4700 promillea alkoholia. Taatana…
      Prosentti on sadasosa ja promille on tuhannesosa, eli kymmenesosa prosentista. Keskioluessa olisi siis 47 promillea. Perskule.

      Lainaa

    46. Tulos: +3 (7 ääntä)
      Prosentit vähenee alkoholijuomista aina kun pullo on avoinna. Älkää availko niitä pulloja! Jäätyessäkin alkoholipitoisuus voi juomista laskea, mutta vain jos neste ei ole ilmatiiviissä astiassa. Eli niin kauan kuin kaupan pullo on korkkaamaton/ehjä, sieltä ei häviä mitään mihinkään.

      Lainaa

    47. Äänestäjä 18.3.2018 7:51
      Tulos: +4 (8 ääntä)
      Joo: Monen perus saippuan ph on sellanen, että se aiheuttaa kaikkee epämiellyttävää, kun se sotkee toosan oman ph tasapainon. Ja tollaset materiaalitkaan ei välttämättä siitä saippuasta tykkää.
      No kuppi pestäänkin happamalla saippualla. Samaa mieltä, ei sitä usein tartte keitellä. Ei siinä kuivana mitään kasva menkkojen välissä :D

      Lainaa

    48. Tulos: -1 (13 ääntä)
      No onhan jokainen ihminenkin jonkun toosassa olettavasti käynyt, ainakin ennen syntymäänsä, mutta enpä silti tunkisi sillä perusteella ketään omaani. Gynen välineet on kans hieman eri homma, kun jostain halppismuovista valmistettu väline, joka kaikenlisäksi viettää huomattavasti pitemmän ajan siellä sisällä.

      Lainaa

    49. Tulos: +4 (10 ääntä)
      Pernillan lohduksi voin kertoa, että käytännössä tuota samaa on kerran terveyskeskuksen labratyöntekijä pohtinut kun yövuorolaisina vietiin erilaisia aamunäytteitä sinne :D totes kylläkin että se raskaustesti on se pienin murhe siinä vaiheessa kun alettiin pohtimaan kilpirauhasarvoja

      Lainaa

    50. Tulos: +17 (25 ääntä)
      Mä en tajua, miten nykyäänkin vielä on jotenkin huono ihminen, jos ei ponkase joka päivä viimeistään klo 8 ylös. Haloo ihmiset, nyt ei enää eletä agraariyhteiskunnassa eikä tarvitse herätä enää samaan aikaan kun aurinko nousee. Jos työ sen vaan sallii, ihan samat asiat saa tehtyä päivän aikana, vaikka herää vasta klo 11, 12 tai 13 ja käy vastaavasti myöhemmin nukkumaan.

      Lainaa

    51. Tulos: +5 (9 ääntä)
      MrT: Kyllä punaviinistä häviää alkoholi kun sitä pannulla kiehauttaa.
      Täytyypä muistaa, etten jäädytä punaviiniä pannulla.

      Lainaa

    52. Tulos: -8 (16 ääntä)
      Myy: Käsittääkseni kaikki pissanäytteet otetaan mieluiten siitä ensimmäisestä aamupissasta, koska sitä on muhiteltu elimistössä sen yön yli, ja siitä otetuissa arvoissa näkyy sitten varmimmin se, mitä sitten milläkin kertaa etsitään. Periaatteessahan sitä voi halutessaan olla pissimättä päivälläkin ja ottaa näytteensä muutaman tunnin päästä samalla efektillä, mutta nukkuessa varmaan menee pissimättömyyden aika mukavammin.
      No shit Sherlock... :,D Öö eli jopa tajusit mokan, vihuuu! Oliko eka kerta? :)

      Lainaa

    53. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Kina: No mutta kyllähän ne gynen välineen steriloidaan ennen kun niitä seuraavan toosaan tungetaan!
      Ei steriloida vaan desinfiointi riittää.

      Lainaa

    54. Villiväkkärä 4.5.2019 10:52
      Tulos: -1 (5 ääntä)
      Sinänsä Laura on oikeasssa, että mun kokemuksella varsinkin lasipulloista katoaa iso osa prosenteista, promilleista, tilavuusyksiköistä, alkoholista, nesteestä sun muista, kun pullot jäätyessään tai viimeistään sulaessaan hajoavat.

      Lainaa

    55. Marjatta9000 9.8.2023 23:00
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      hauska: Onko Naistenhuone nyt uusi Äitylit?
      Älyllisesti ne on olleet samalla viivalla jo pitkään.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: naistenhuone, alkoholi, jäätyä, promillet, käytetty, raskaustesti