Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Kohtaamisia kaupoilla, osa 87

Antero. Varsinainen sankari.
Kohtaamisia kaupoilla, osa 87

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 78 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1195 (1203 ääntä)
      Stolen valor: Sale edition Onhan tuo jo melko surullista ottaa kunniat muiden hyvistä teoista, vain muutaman tykkäyksen tähden

      Lainaa

    2. Tulos: +1029 (1039 ääntä)
      Valheella oli lyhyet jäljet - ja onneks nyt ikuistettuna Feissarimokiin. Antero - puutu ens kerralla asiaan ni voit laittaa sit ihan rehellisesti sen arjen sankari - päivityksen.

      Lainaa

    3. Tulos: +789 (803 ääntä)
      Limasedät on kyllä kassatyön ei-niin-kaivattu suola. Inhaa kun ei pääse tilanteesta pois, ja työn alkumetreillä nämä tapaukset ahdisti kovastikkin. Propsit anonyymiksi jääneelle naiselle :)

      Lainaa

    4. purppurakruunu 10.5.2018 0:47
      Tulos: -64 (190 ääntä)
      Nyt rupes kiinnostamaan, miten sovituskopit Marks & Spencerillä toimii, jos pitää olla miehet ja naiset erikseen.

      Lainaa

    5. Tulos: +258 (338 ääntä)
      Miehet on kovia kehuskelemaan, etenkin siinä yhden ja kahden promillen välissä. Antero oli vetässy saunakaljat ja endorfiinin levitessä kroppaan alkoi muistella päiväänsä, prosentit muutti velatkin saataviksi ja pelottavan ukon väistely kaupan kassalla muuttui sankaritarinaksi.

      Lainaa

    6. Tulos: +287 (293 ääntä)
      Mites se sanonta nyt meneekään? 'A lie is just a great story that someone ruined with the truth.' Mutta Antero sai mitä ansaitsi.

      Lainaa

    7. Tulos: +127 (129 ääntä)
      Valheella on lyhyet jäljet.

      Lainaa

    8. Tulos: -91 (245 ääntä)
      Ruma Elsa: Miehet on kovia kehuskelemaan, etenkin siinä yhden ja kahden promillen välissä. Antero oli vetässy saunakaljat ja endorfiinin levitessä kroppaan alkoi muistella päiväänsä, prosentit muutti velatkin saataviksi ja pelottavan ukon väistely kaupan kassalla muuttui sankaritarinaksi.
      Jaahas. Ei se sukupuolilokerointi ole vieläkään hävinnyt maailmasta. Aina vähän harmittaa kun näin ahdasmielisiä kommentteja joutuu lukemaan.

      Lainaa

    9. Tulos: +113 (143 ääntä)
      Antero ymmärrän sinua. Itsekin joskus uhoan pääni sisällä kaikille joskus jopa itselleni(peilin kautta) mut se on vaa tätä ganstan elämää you know✌ #cribs#east#blood#west#imconfused#livinglavidaloca

      Lainaa

    10. Tulos: -16 (218 ääntä)
      Ruma Elsa: Miehet on kovia kehuskelemaan, etenkin siinä yhden ja kahden promillen välissä.
      Ja kun yleistämään ruvetaan, niin kaikki naiset sitten ovat äityleiden tasolla...? ;)

      Lainaa

    11. Kaali Kannibaali 10.5.2018 2:59
      Tulos: +103 (109 ääntä)
      Viimeinkin sopivalta vaikuttava ruokaosasto.

      Lainaa

    12. Tulos: -178 (210 ääntä)
      Katrilla on outo tapa kertoa olevansa väljä.

      Lainaa

    13. Tulos: +132 (146 ääntä)
      Kulta-Katri meni sovittamaan kolmea miestä. Ensimmäinen oli aivan liian suuri. Toinen oli puolestaan aivan liian pieni. Mutta kolmas oli juuri sopiva.

      Lainaa

    14. Tulos: +152 (160 ääntä)
      Ruma Elsa: Miehet on kovia kehuskelemaan, etenkin siinä yhden ja kahden promillen välissä.
      Mä sanoisin taksikuskina että monet naisetkin on tolla promillevälillä aika hyviä kehumaan ja suurentelemaan.

      Lainaa

    15. Tulos: +60 (88 ääntä)
      Rimpale: Katrilla on outo tapa kertoa olevansa väljä.
      Mä tulkitsin että tiukka.

      Lainaa

    16. Mustalaisnaamio 10.5.2018 9:49
      Tulos: -61 (85 ääntä)
      jamppa: Ja kun yleistämään ruvetaan, niin kaikki naiset sitten ovat äityleiden tasolla…?
      Siellä on naisten älymystö.

      Lainaa

    17. Tulos: +91 (91 ääntä)
      Pakastettu hiessä ja rasvassa marinoitu duunari pakattuna ilmatiiviiseen

      Lainaa

    18. Tulos: +88 (88 ääntä)
      Valas: Pakastettu hiessä ja rasvassa marinoitu duunari pakattuna ilmatiiviiseen
      Goretexiin, vain 59,95

      Lainaa

    19. Tulos: +182 (188 ääntä)
      Näitä sanavalmiiden juttuja lukee monesti netissä, mutta en ole itse vielä kertaakaan törmännyt oikeassa elämässä tilanteeseen, jossa joku sanoo vieraalle ihmiselle vaikuttavasti suorat sanat kaupassa tms. julkisella paikalla ja saa toisen "alistumaan" hiljaiseksi. Aika yleistä netissä on myös sellainen, että kun joku kertoo mitä harmillista kävi kaupungilla jonkun vieraan kanssa, muut kommentoivat uhmakkaasti, että "jos minä olisin ollut tuossa tilanteessa, niin olisin sanonut [jotain ovelaa]", mutta miksei niitä yhtä ovelia kommentoijia näy oikeassa elämässä? En väitä ettei oikeasti tapahtuisi niin IKINÄ, mutta todellisuus ei vastaa kuvaa, jonka netissä saa ihmisten sanavalmiudesta.

      Lainaa

    20. yli opisto hörhö 10.5.2018 11:18
      Tulos: +134 (136 ääntä)
      Olis vaan Antero ihan rohkeasti sanonut miten se oikeasti meni, ihan samalla tavalla olisi tullut tykkäyksiä.

      Lainaa

    21. Tulos: +13 (109 ääntä)
      Huoh: Jaahas. Ei se sukupuolilokerointi ole vieläkään hävinnyt maailmasta. Aina vähän harmittaa kun näin ahdasmielisiä kommentteja joutuu lukemaan.
      Johtuskohan siitä että sukupuolet tosiaankin käyttäytyy vähän eri tavalla eri tilanteissa esim. erilaisista hormooneista johtuen. Että ei sukupuolilokeroinnin kuulukkaan kadota vaikka nykyään kaikki sjw:t sun muut pellet sitä vaatii, sille on ihan biologiset perusteet. Erot sukupuolien tasa-arvossa sen sijaan pitäs kadota, ja se on eri juttu kun lokerointi.

      Lainaa

    22. Tulos: +20 (30 ääntä)
      Rimpale: Katrilla on outo tapa kertoa olevansa väljä.
      Meinaatko ennemminkin tiukka?

      Lainaa

    23. pinkki puudeli 10.5.2018 11:56
      Tulos: +91 (95 ääntä)
      Rimpale: Katrilla on outo tapa kertoa olevansa väljä.
      Rimpale paljasti juuri olevansa omasta mielestään aivan liian pieni. :D

      Lainaa

    24. Tulos: +41 (41 ääntä)
      Memerento: Valheella oli lyhyet jäljet – ja onneks nyt ikuistettuna Feissarimokiin. Antero – puutu ens kerralla asiaan ni voit laittaa sit ihan rehellisesti sen arjen sankari – päivityksen.
      Paitsi että vahinko on jo tapahtunut, tuskinpa kukaan ton jälkeen enää uskois.

      Lainaa

    25. Tulos: -79 (93 ääntä)
      pinkki puudeli: Rimpale paljasti juuri olevansa omasta mielestään aivan liian pieni.
      Oletitko sukupuolielimeni? Aijai, tuhma puudeli! Sellaista ei saa nykypäivänä enää tehdä! Missä olit, kun meille muille tuosta kerrottiin? Koetahan vast’edes käyttäytyä, ettet saa sanomalehdestä kuonollesi.

      Lainaa

    26. pinkki puudeli 10.5.2018 13:45
      Tulos: +38 (48 ääntä)
      Rimpale: Aijai, tuhma puudeli! Koetahan vast’edes käyttäytyä, ettet saa sanomalehdestä kuonollesi.
      Puraisen tuollaista rimpaletta nilkkaan. >räyh!

      Lainaa

    27. Tulos: +58 (64 ääntä)
      Rimpale: Oletitko sukupuolielimeni? Aijai, tuhma puudeli! Sellaista ei saa nykypäivänä enää tehdä! Missä olit, kun meille muille tuosta kerrottiin? Koetahan vast’edes käyttäytyä, ettet saa sanomalehdestä kuonollesi.
      Puhumattakaan siitä, että kalikka taisi juuri kalahtaa Rimpaleeseen.

      Lainaa

    28. Mitävittuanyttaas 10.5.2018 15:14
      Tulos: +70 (74 ääntä)
      Tulee mieleen se postinjakajalle oven avannut jäbä, joka tarinoi heiluttaneensa helikopteria, samalla takoen rintaansa ja huutaen kuin Tarzan. Samoja saatanan surkimuksia kummatkin.

      Lainaa

    29. Tulos: -102 (112 ääntä)
      Vadelma: Puhumattakaan siitä, että kalikka taisi juuri kalahtaa Rimpaleeseen.
      Olisi pitänyt tietää, että väljäpillut näykkivät heti kun vähän vitsailee avarasta tavarasta. Herkimpiä agorafoobikkoja jo hiukan hirvittää seuranne. Jospa teillä olisi sen pipon sijasta jotain muuta kireää, niin osaisitte ottaa leppoisammin.

      Lainaa

    30. Tulos: -10 (36 ääntä)
      Antero, limainen somehuora, tuomitsemassa limaisia 50-vuotiaita.

      Lainaa

    31. Tulos: +32 (42 ääntä)
      Vika: Näitä sanavalmiiden juttuja lukee monesti netissä, mutta en ole itse vielä kertaakaan törmännyt oikeassa elämässä tilanteeseen, jossa joku sanoo vieraalle ihmiselle vaikuttavasti suorat sanat kaupassa tms. julkisella paikalla ja saa toisen “alistumaan” hiljaiseksi. Aika yleistä netissä on myös sellainen, että kun joku kertoo mitä harmillista kävi kaupungilla jonkun vieraan kanssa, muut kommentoivat uhmakkaasti, että “jos minä olisin ollut tuossa tilanteessa, niin olisin sanonut [jotain ovelaa]“, mutta miksei niitä yhtä ovelia kommentoijia näy oikeassa elämässä? En väitä ettei oikeasti tapahtuisi niin IKINÄ, mutta todellisuus ei vastaa kuvaa, jonka netissä saa ihmisten sanavalmiudesta.
      Voisi tietysti johtua siitä että kun tekee jotain mielenkiintoista siitä tulee kerrottua, ja kun ei tee, ei tule? Uutisistakaan saa harvemmin lukea "tänään 40% prosenttia suomalaisista kävivät yöllä vessassa mutta nukahtivat sitten kuitenkin uudelleen" (tai mikä se luku lieneekään). Itsekin kerron tapauksista joissa tein jotain mielenkiintoista tai rohkeaa (tai lohduttoman typerää), koska ne 99% tapauksista joissa otan voileivän lounaaksi, tuijotan exceliä harmistuneena, suunnistan kotiin enkä puutu asiaan kun jotain omituista tapahtuu ja tunnen jälkeenpäin lievää mutta määrittelemätöntä syyllisyyttä ...noniin, olenko kyllästyttänyt teidät jo kuoliaaksi? Sellaistahan elämä yleensä on, joten erikoistapauksista kerrotaan. (Ei tietenkään tarkoita että niitä saa keksiä).

      Lainaa

    32. Tulos: +79 (81 ääntä)
      Vika: Näitä sanavalmiiden juttuja lukee monesti netissä, mutta en ole itse vielä kertaakaan törmännyt oikeassa elämässä tilanteeseen, jossa joku sanoo vieraalle ihmiselle vaikuttavasti suorat sanat kaupassa tms. julkisella paikalla ja saa toisen “alistumaan” hiljaiseksi. Aika yleistä netissä on myös sellainen, että kun joku kertoo mitä harmillista kävi kaupungilla jonkun vieraan kanssa, muut kommentoivat uhmakkaasti, että “jos minä olisin ollut tuossa tilanteessa, niin olisin sanonut [jotain ovelaa]“, mutta miksei niitä yhtä ovelia kommentoijia näy oikeassa elämässä? En väitä ettei oikeasti tapahtuisi niin IKINÄ, mutta todellisuus ei vastaa kuvaa, jonka netissä saa ihmisten sanavalmiudesta.
      No ku ainakin mä keksin sen hyvän punchlinen kolme tuntia myöhemmin.

      Lainaa

    33. Pokka pitää 10.5.2018 18:43
      Tulos: -109 (141 ääntä)
      Limasetä? On taas toisten kunnioitus kadoksissa. Koska kyseessä on vanhempi mieshenkilö, joka on yleisesti ottaen ruma ja epäseksikäs, niin hänelle voidaan olla vaikka kuinka ankaria ja tylyjä. Jos kyseessä olisi ollut komea nuori mies, joka olisi vähän flirttaillut kassan kanssa, niin kukaan ei olisi korvaansa lotkauttanut. Saati jos kyse olisi ollut mieskassasta ja kauniista nuoresta naisesta, joka tekee limaisia ehdotuksia. Oli mieskassa kuinka kiusaantunut tahansa ja haluaisi vain tehdä työnsä. Nämä ovat näitä keinoja, joilla miehet ohitetaan. Heillä ei ole oikeutta seksuaalisuuteensa - varsinkaan, jos on jo vanhempi. Heitä saa tylyttää julkisesti asioista, joista muita ei tylytettäisi. Heidän ihmisarvonsa on vähäinen. Eikö se mene niin, ettei yrittänyttä laiteta? Koskahan tuokin mies on viimeeksi saanut tuntea naisen kosketuksen? Koska tuntea tulevansa rakastetuksi? Koska saanut rakastaa? Hänen tapansa yrittää saada tätä kaikkea aikaan on kömpelö ja toimimaton, mutta onko se julkisen nöyryytyksen paikka? Olisiko kassa voinut vain sanoa, että "anteeksi olen töissä ja minulla on ihana mies kotona"? Oliko kaikki tämä tosiaan tarpeen?

      Lainaa

    34. Tulos: +54 (54 ääntä)
      Voi Antero, kuinka huono tuuri pitää olla että löytyy todistaja hänen pienelle valheelleen :’D

      Lainaa

    35. Tulos: +48 (56 ääntä)
      Rimpale: Olisi pitänyt tietää, että väljäpⅰIIut näykkivät heti kun vähän vitsailee avarasta tavarasta. Herkimpiä agorafoobikkoja jo hiukan hirvittää seuranne. Jospa teillä olisi sen pipon sijasta jotain muuta kireää, niin osaisitte ottaa leppoisammin.
      Jaha, naisia vihaava kiintiöidiootti vauva.fi:stä on viimein löytänyt tänne. Kuole.

      Lainaa

    36. Tulos: +2 (40 ääntä)
      Huoh: Jaahas. Ei se sukupuolilokerointi ole vieläkään hävinnyt maailmasta. Aina vähän harmittaa kun näin ahdasmielisiä kommentteja joutuu lukemaan.
      Hyvä kommentti, en tajua näitä miinuksiasi. (Voi sitä peppukipeyden määrää, jos Ruman Elsan kommentissa sukupuolet olis toisinpäin)

      Lainaa

    37. Tulos: +28 (50 ääntä)
      Elukka: Johtuskohan siitä että sukupuolet tosiaankin käyttäytyy vähän eri tavalla eri tilanteissa esim. erilaisista hormooneista johtuen. Että ei sukupuolilokeroinnin kuulukkaan kadota vaikka nykyään kaikki sjw:t sun muut pellet sitä vaatii, sille on ihan biologiset perusteet. Erot sukupuolien tasa-arvossa sen sijaan pitäs kadota, ja se on eri juttu kun lokerointi.
      Mutta kun ei käyttäydy. Hormonit eivät vaikuta toimintaamme niin paljon. Ja täällä taksikuski nimimerkillä Banaani totesi naisten käyttäytyvän parin promillen humalassa juuri samalla tavalla. Miksi naiset olisivat jotain jumalaisia älykköenkeleitä kännissä kun miehetkään eivät ole?

      Lainaa

    38. Tulos: -13 (55 ääntä)
      ….: ei käyttäydy. Hormonit eivät vaikuta toimintaamme. Ja taksikuski totesi naisten käyttäytyvän parin promillen humalassa juuri samalla tavalla. Miksi naiset olisivat jotain jumalaisia älykköenkeleitä kun miehetkään eivät ole?
      Vanhemmat naiset eivät huutele rivouksia nuorille pojille. Täysin absurdi tilannekin. Ne taksikuskien tarinat kertovat useimmiten alkoholin suurkuluttajista ja alaraajainvalideista, koska ne ihmisryhmät ovat taksin suurkuluttajia. Mitään suuria ihmistuntijoita tai oraakkeleita taksien kuljettajat eivät todellakaan ole, puhumattakaan baarimikoista. Oliko tuossa alkuperäisjutussa tosiaan viina kuvioissa? Kaupan kassalla oli siis humalainen ukko, joka puhui härskisti nuorelle tytölle? Oman kokemukseni mukaan härski huutelu itseä yli puolta nuoremmille on ikävän yleistä tietyntyyppisille miehille - ihan siis vaikka se viinakin jätettäisiin pois.

      Lainaa

    39. pinkki puudeli 11.5.2018 7:21
      Tulos: +66 (68 ääntä)
      Rimpale: väljäpⅰIIut näykkivät heti kun vähän vitsailee avarasta tavarasta. Jospa olisi kireää...
      Onpa täällä pieniä miehiä - monessakin mielessä. Noin voimakas naisviha ja pakkomielle "väljiin ja kireisiin" kertoo jo ongelmasta. Sinulla on ihan joku vakava abnormaliteetti? Et pärjää lainkaan naisten kanssa?

      Lainaa

    40. Tulos: -8 (22 ääntä)
      Hyi yök, noita paskaisia työvaatteita ja kenkiä elintarvikkeille tarkoitetussa eli hygieenisessä pakastimessa. Jos olisin kauppias, tulisi sanomista remppapelleille.

      Lainaa

    41. Tulos: +41 (43 ääntä)
      Hessu: Stolen valor: Sale edition Onhan tuo jo melko surullista ottaa kunniat muiden hyvistä teoista, vain muutaman tykkäyksen tähden
      Varsinkin, kun tuo juttu olisi toiminut ihan yhtä hyvin kun olisi kertonut, että joku nainen puuttui asiaan sanomalla: ....

      Lainaa

    42. Tulos: +22 (22 ääntä)
      Antero The Alfa-Uros.

      Lainaa

    43. Tulos: +59 (69 ääntä)
      On omituista jos mies ottaa esille vaginan väljyyden tai kireyden koska tosi kireältä sen pitäis tuntua vaan jos nainen ei ole kiihottunut. Samalla tavalla löysyyden pitäis tuntua vaan jos on erittäin pieni penis.

      Lainaa

    44. Tulos: +24 (26 ääntä)
      purppurakruunu: Nyt rupes kiinnostamaan, miten sovⅰtuskopit Marks & Spencerillä toimii, jos pitää olla miehet ja naiset erikseen.
      Jaa-a, sama homma on Zarassa. En tiedä syytä, mutta kerran olin menossa epähuomiossa miesten sovituskoppiin, niin myyjä juoksi perään ja ohjeisti, ettei sinne saa mennä.

      Lainaa

    45. Lapin pätkä 11.5.2018 10:43
      Tulos: +85 (87 ääntä)
      Kaikilla on oikeus seksuaalisuuteensa, mutta se seksuaalisuus ei saa häiritä muita. Lyhyenä miehenä olen kuullut karmaisevia kommentteja, kuten etten ole seksuaalinen olento pituuteni takia. Tylyt kommentit eivät kuitenkaan oikeuta muiden ahdistamiseen.
      Pokka pitää: Limasetä? On taas toisten kunnioitus kadoksissa. Koska kyseessä on vanhempi mieshenkilö, joka on yleisesti ottaen ruma ja epäseksikäs, niin hänelle voidaan olla vaikka kuinka ankaria ja tylyjä. Jos kyseessä olisi ollut komea nuori mies, joka olisi vähän flirttaillut kassan kanssa, niin kukaan ei olisi korvaansa lotkauttanut. Saati jos kyse olisi ollut mieskassasta ja kauniista nuoresta naisesta, joka tekee limaisia ehdotuksia. Oli mieskassa kuinka kiusaantunut tahansa ja haluaisi vain tehdä työnsä. Nämä ovat näitä keinoja, joilla miehet ohitetaan. Heillä ei ole oikeutta seksuaalisuuteensa – varsinkaan, jos on jo vanhempi. Heitä saa tylyttää julkisesti asioista, joista muita ei tylytettäisi. Heidän ihmisarvonsa on vähäinen. Eikö se mene niin, ettei yrittänyttä laiteta? Koskahan tuokin mies on viimeeksi saanut tuntea naisen kosketuksen? Koska tuntea tulevansa rakastetuksi? Koska saanut rakastaa? Hänen tapansa yrittää saada tätä kaikkea aikaan on kömpelö ja toimimaton, mutta onko se julkisen nöyryytyksen paikka? Olisiko kassa voinut vain sanoa, että “anteeksi olen töissä ja minulla on ihana mies kotona”? Oliko kaikki tämä tosiaan tarpeen?

      Lainaa

    46. Tulos: +51 (51 ääntä)
      Ja sitten koko kauppa taputti

      Lainaa

    47. Tulos: +58 (60 ääntä)
      Kerran puutuin bussissa kun joku keski-ikäinen sammaltaen puhuva mies selitti outoja nuorelle naiselle ja nyki hihasta. Nainen koitti olla kuin ei huomaisikaan ja katseli ulos ikkunasta. No se olikin sen naisen kehitysvammainen sukulainen tms, ja välinpitämättömyyden tarkoitus oli tietysti että lopettaisi sen nykimisen ja istuisi paikallaan. Oli melkoisesti hämmennystä puolin ja toisin kun koitin ehdottaa että jos mies siitä menisi muualle istumaan..

      Lainaa

    48. Tulos: +21 (59 ääntä)
      Ruma Elsa: Vanhemmat naiset eivät huutele rivouksia nuorille pojille. Täysin absurdi tilannekin.
      Ja kyllä muuten huutelevat. Olen itsekin ollut todistamassa vastaavia tilanteita useasti. Et itse ilmeisesti huomaa kyseistä ilmiötä koska olet perus asenteellinen "miehet ovat sikoja"- nainen.

      Lainaa

    49. Tulos: -53 (55 ääntä)
      Suvi: On omituista jos mies ottaa esille vaginan väljyyden tai kireyden koska tosi kireältä sen pitäis tuntua vaan jos nainen ei ole kiihottunut. Samalla tavalla löysyyden pitäis tuntua vaan jos on erittäin pieni penis.
      Suvi selvästikin kirjoittaa jostakin, mistä hänellä ei ole omakohtaista kokemusta. Kondiotinaalissa olevat verbit tietysti sen kertovat, mutta huomaa sen kyllä viestin sisällöstä. Turha Suvi järkeillä itsekseen jotain, kun miehet kuitenkin tietävät miten pilluissa on eroa kuten vesissäkin.

      Lainaa

    50. Tulos: +26 (34 ääntä)
      Kaikkea: Hyi yök, noita paskaisia työvaatteita ja kenkiä elintarvikkeille tarkoitetussa eli hygieenisessä pakastimessa. Jos olisin kauppias, tulisi sanomista remppapelleille.
      Eiköhän tuo pakastin puhdisteta korjauksen jälkeen, vai mitä arvelisit?

      Lainaa

    51. Tulos: -8 (26 ääntä)
      Ja hävettäis kyllä olla Antero-niminen tämän jälkeen.

      Lainaa

    52. Tulos: -2 (50 ääntä)
      ….: Ja kyllä muuten huutelevat. Olen itsekin ollut todistamassa vastaavia tilanteita useasti. Et itse ilmeisesti huomaa kyseistä ilmiötä koska olet asenteellinen.
      Tätä on Whataboutismi: "Kyllä ne naisetkin ahdistelevat miehiä! Ja miehet saavat paeta naisia ja pelätä, tai nenä murtuu ja turpaan tulee. Miksei siitä puhuta, että naiset ahdistelevat miehiä? Valtamedia vaikenee, vaikka naiset lyövät miehiä paljon useammin ja kovemmin. Voi miesparkoja." Niin ja olet väärässä; kaikki miehet eivät ole sikoja. Esim. minun lasteni isä on mukava mies.

      Lainaa

    53. Tulos: +66 (72 ääntä)
      Pokka pitää: Limasetä? On taas toisten kunnioitus kadoksissa. Koska kyseessä on vanhempi mieshenkilö, joka on yleisesti ottaen ruma ja epäseksikäs, niin hänelle voidaan olla vaikka kuinka ankaria ja tylyjä. Jos kyseessä olisi ollut komea nuori mies, joka olisi vähän flirttaillut kassan kanssa, niin kukaan ei olisi korvaansa lotkauttanut. Saati jos kyse olisi ollut mieskassasta ja kauniista nuoresta naisesta, joka tekee limaisia ehdotuksia. Oli mieskassa kuinka kiusaantunut tahansa ja haluaisi vain tehdä työnsä. Nämä ovat näitä keinoja, joilla miehet ohitetaan. Heillä ei ole oikeutta seksuaalisuuteensa – varsinkaan, jos on jo vanhempi. Heitä saa tylyttää julkisesti asioista, joista muita ei tylytettäisi. Heidän ihmisarvonsa on vähäinen. Eikö se mene niin, ettei yrittänyttä laiteta? Koskahan tuokin mies on viimeeksi saanut tuntea naisen kosketuksen? Koska tuntea tulevansa rakastetuksi? Koska saanut rakastaa? Hänen tapansa yrittää saada tätä kaikkea aikaan on kömpelö ja toimimaton, mutta onko se julkisen nöyryytyksen paikka? Olisiko kassa voinut vain sanoa, että “anteeksi olen töissä ja minulla on ihana mies kotona”? Oliko kaikki tämä tosiaan tarpeen?
      Luulisi sen olevan aika ilmeistä, että kassahenkilö on sillä hetkellä töissä. Lisäksi naisten (tai kenenkään) ei pitäisi joutua valehtelemaan olevansa varattu välttyäkseen ahdistelulta.

      Lainaa

    54. Tulos: +36 (48 ääntä)
      Ruma Elsa: Vanhemmat naiset eivät huutele rivouksia nuorille pojille. Täysin absurdi tilannekin. Ne taksikuskien tarinat kertovat useimmiten alkoholin suurkuluttajista ja alaraajainvalideista, koska ne ihmisryhmät ovat taksin suurkuluttajia. Mitään suuria ihmistuntijoita tai oraakkeleita taksien kuljettajat eivät todellakaan ole, puhumattakaan baarimikoista. Oliko tuossa alkuperäisjutussa tosiaan viina kuvioissa? Kaupan kassalla oli siis humalainen ukko, joka puhui härskisti nuorelle tytölle? Oman kokemukseni mukaan härski huutelu itseä yli puolta nuoremmille on ikävän yleistä tietyntyyppisille miehille – ihan siis vaikka se viinakin jätettäisiin pois.
      Miksi väheksyt poikien kokemaa seksuaalista ahdistelua? Just tänään kuulin oman ikäiseltä kaverimieheltä/pojalta (~20v) miten oli saanut kuulla limaisia ehdotuksia kaksi kertaa vanhemmalta naisihmiseltä ja joutunut sukuelimistään kourituksi tämän toimesta. Tapahtuu ihan siinä missä toiselle sukupuolellekin, monelle miehelle kynnys kertoa tapahtuneesta on vaan isompi.

      Lainaa

    55. Tulos: +29 (51 ääntä)
      Ruma Elsa: Tätä on Whataboutismi: “Kyllä ne naisetkin ahdistelevat miehiä! Ja miehet saavat paeta naisia ja pelätä, tai nenä murtuu ja turpaan tulee. Miksei siitä puhuta, että naiset ahdistelevat miehiä? Valtamedia vaikenee, vaikka naiset lyövät miehiä paljon useammin ja kovemmin. Voi miesparkoja.” Niin ja olet väärässä; kaikki miehet eivät ole sikoja. Esim. minun lasteni isä on mukava mies.
      Öö joo? Tiedän monta parisuhdeväkivaltatapausta kaveripiiristä, jossa miehet ihan tosiaan saavat paeta naisiaan kun riitatilanteissa tulee kynsistä ja nyrkistä ja ties mistä. Kerrankin meinasin joutua soittamaan poliisin kun naapurissa tapeltiin ihan tosissaan ja sit tuli vielä likka oven taa pyytämään apua kun pelkäsi kuulemma kumppaninsa lyövän. Mun poikaystävä meni sit heille selvittämään tätä tilannetta ja asiahan oli niin, että tää nainen olikin lyönyt miestään ja tuli pyytämään meiltä apua koska pelkäsi miehen kostavan. Tuli se mun poikaystäväkin aika pian takasin kun äijä oli istunut ihan tyynenä siellä ja koittanut inttää naiselleen et ei oo mitään aikomusta alkaa väkivaltaseks.. Mutta ainiin, eihän tällästa tarvii ottaa tosissaan koska jokainen mies kykenee puolustautumaan naista vastaan (lue= myös pienikokoiset/heiveröiset miehet, myös isokokoisia ja isomassaisia naisia vastaan ja myös aseistautuneita naisia vastaan). Miksi ihmeessä siitä ei puhuta ja sillon kun puhutaan, niin "ei ole oikea paikka tälle asialle!!!" tai "mutta nyt puhuttiin naisista!!". Eikö voitais puhua KOKO ongelmasta, ei vaan siitä miten koskettaa jompaa kumpaa sukupuolta? Koska onhan se nyt perseestä että yhtään kukaan joutuu kokemaan väkivaltaa tai häirintää. Btw, mun oman empiirisen havainnoinnin perusteella parisuhdeväkivallassa tekijä vaikuttaisi olevan useammin nainen. Tiedän paljon enemmän miehiä, jotka ovat saaneet naiseltaan turpaan kuin naisia joille tämä olisi käynyt. Tiedostan kyllä esim. senkin, että mun kaveripiirissä on miehiä enemmän, joten en kuitenkaan viitsi väittää tätä faktatiedoksi, mutta pistäähän se vähän mietityttämään, että miksi näin.

      Lainaa

    56. Tulos: +13 (33 ääntä)
      Ruma Elsa: Tätä on Whataboutismi: “Kyllä ne naisetkin ahdistelevat miehiä! Ja miehet saavat paeta naisia ja pelätä, tai nenä murtuu ja turpaan tulee. Miksei siitä puhuta, että naiset ahdistelevat miehiä? Valtamedia vaikenee, vaikka naiset lyövät miehiä paljon useammin ja kovemmin. Voi miesparkoja.” Niin ja olet väärässä; kaikki miehet eivät ole sikoja. Esim. minun lasteni isä on mukava mies.
      Nollasta eksponenttiin. Ottiko niin koville, kun vain korjattiin virheesi, ettei naiset häiriköi?

      Lainaa

    57. Tulos: -26 (42 ääntä)
      Väsynyt: Nollasta eksponenttiin. Ottiko niin koville?
      Ahaa. Pateettinen nimimerkki "Väsynyt" on vanha hapan mies, jolla on vaikeuksia ihmissuhteiden kanssa ja muutenkin mitä ilmeisimmin koko elämä pystyssä. Koeta jaksaa. Kyllä sinäkin voit saada ystäviä, mene vain avoimin mielin puhumaan muille, ole utelias, ole ystävällinen, hymyile... Ja muista: Kärleken är ett barn. Kan du leka - får du sällskap, slår du - blir du ensam. -Bo Setterlind (Rakkaus on lapsi. Jos osaat leikkiä - saat seuraa, jos lyöt - jäät yksin.)

      Lainaa

    58. Tulos: +16 (20 ääntä)
      Rimpale: Katrilla on outo tapa kertoa olevansa väljä.
      Tiukkahan se on jos miehet eivät sopineet.

      Lainaa

    59. Tulos: +33 (35 ääntä)
      Elinan lähikaupassa on näköjään kärrätty kaikki muut kpiiloon, jotta saisivat myytyä tuon viimeisen vähän härskiintyneen duunarin kylmäaltaasta.

      Lainaa

    60. Tulos: +16 (18 ääntä)
      Antero näköjään oppi nyt sen että nykyaikana totuus tuppaa selviämään aika nopeasti.

      Lainaa

    61. Tulos: -2 (48 ääntä)
      Ruma Elsa: Tätä on Whataboutismi: “Kyllä ne naisetkin ahdistelevat miehiä! Ja miehet saavat paeta naisia ja pelätä, tai nenä murtuu ja turpaan tulee. Miksei siitä puhuta, että naiset ahdistelevat miehiä? Valtamedia vaikenee, vaikka naiset lyövät miehiä paljon useammin ja kovemmin. Voi miesparkoja.” Niin ja olet väärässä; kaikki miehet eivät ole sikoja. Esim. minun lasteni isä on mukava mies.
      Ja tätä on nykyfeminismi. Yleistään miehet törkysioiksi, sivuutetaan se, että naisetKIN lyövät ja puhuvat rivouksia ja sitten keksitään tälle huomautukselle anglismilta kalskahtava muotitermi "whataboutismi". ("Whataboutismissa" ei muuten ole mitään väärää, vaikka joku hölmönpuoleinen femakko onkin joskus yrittänyt muuta argumentoida). Miksi naisten tekemästä väkivallasta ei puhuta? Hyvä kysymys. Pitäisi kyllä puhua huomattavasti enemmän, kun sinäkään et ilmiötä todeksi usko. Kun mies soittaa hätäkeskukseen pahoinpitelevästä vaimostaan, tältä kysytään että "otaksä naiselta pataan?" Ja feministejä kiinnosta. Hyshys.

      Lainaa

    62. Tulos: -5 (25 ääntä)
      Ja feministejä EI kiinnosta,*. Korjaus äskeiseen

      Lainaa

    63. Tulos: +21 (43 ääntä)
      Ruma Elsa: Ahaa. Pateettinen nimimerkki “Väsynyt” on vanha hapan mies, jolla on vaikeuksia ihmissuhteiden kanssa ja muutenkin mitä ilmeisimmin koko elämä pystyssä. Koeta jaksaa. Kyllä sinäkin voit saada ystäviä, mene vain avoimin mielin puhumaan muille, ole utelias, ole ystävällinen, hymyile… Ja muista: Kärleken är ett barn. Kan du leka – får du sällskap, slår du – blir du ensam. -Bo Setterlind (Rakkaus on lapsi. Jos osaat leikkiä - saat seuraa, jos lyöt – jäät yksin.)
      Säälittävää henkilökohtaisuuksiin menemistä. PS. Muista syödä verenpainelääkkeesi.

      Lainaa

    64. Tulos: -20 (30 ääntä)
      : henkilökohtaisuuksiin menemistä. Muista verenpainelääkkeesi.
      : naisetKIN lyövät muotitermi “whataboutismi” Miksi naisten tekemästä väkivallasta ei puhuta? Hyvä kysymys. kun sinäkään et usko. Kun mies soittaa hätäkeskukseen pahoinpitelevästä vaimostaan, tältä kysytään että “otaksä naiselta pataan?” Ja feministejä kiinnosta. Hyshys.
      Mitä oikein tarkoitat: ei puhuta? Jatkuvasti sinunkaltaisesi naistenvihaajat nalkuttavat, miten naiset lyövät miehiä. Miksi nimenomaan feministien(kerro muuten minullekin, missä tämä ihmisryhmä, "feministit" kokoontuu) pitäisi mielestäsi alkaa kampanjoimaan "väkivaltaisia naisia" vastaan, hädänalaisten miesten puolesta? Eivätkö miehet kykene tähän itse uskottavasti? Vastaus: eivät. Hädänalaiset, kodeissaan hakatut miehet ovat valhetta. Turvakodit ovat Suomessakin täynnä naisia, koska naiset ovat fyysisesti alisteisia miehiin nähden, ellei ole kyse fyysisesti todella poikkeavista yksilöistä. Biologia ei muutu, vaikka se loukkaisikin Sinua. Olen joskus pohtinut, että miksi jotkut miehet suuttuvat naisille, jotka kertovat joutuneensa miehensä pahoinpitelemiksi. Loukkaako yhden miehen väkivaltaisuudesta puhuminen kollektiivisesti koko miessukukuntaa? Häpeä jotenkin siirtyy tälle kuulijalle? Vai onko kolmipallo-nimimerkillä jotain omia mielihaluja: tekisi mieli lyödä naisia/ on tullut hakattua ex-naisystävää ja tämä on nolannut Sinut haastamalla sinut oikeuteen asiasta? Oma mieheni ja lasteni isä ei koskaan löisi ketään, hän on siihen aivan liian älykäs.

      Lainaa

    65. Tulos: +8 (10 ääntä)
      purppurakruunu: Nyt rupes kiinnostamaan, miten sovⅰtuskopit Marks & Spencerillä toimii, jos pitää olla miehet ja naiset erikseen.
      Jospa vain naisten kopeissa on kamerat. Onhan se Marksin ja/tai Spencerin hirveetä vilkaista monitoriin, jos siinä näkyy joku tursas pitkiä kalsareita sovittamassa...

      Lainaa

    66. Napataatta 13.5.2018 8:28
      Tulos: +12 (36 ääntä)
      Väsynyt: Nollasta eksponenttiin. Ottiko niin koville, kun vain korjattiin virheesi, ettei naiset häiriköi?
      Älä kuvittele, että tämä olidi ensimmäinen ketju missä nimimerkki Ruma Elsaa on oiottu tuosta virheestä. Ei hän ota opikseen, koska totuus ei sovi hänen maailmankuvaansa.

      Lainaa

    67. King Arthur 13.5.2018 10:38
      Tulos: -4 (24 ääntä)
      Ja täällä on taas paikalla näitä sankareita jotka peukuttavat itseään saadakseen paremman mielen. Noh, feissarimokien kommenttiosasto oli joskus hauska. Sitten tänne tuli vinkunaamoja.

      Lainaa

    68. Tulos: +48 (52 ääntä)
      Pokka pitää: Limasetä? On taas toisten kunnioitus kadoksissa. Koska kyseessä on vanhempi mieshenkilö, joka on yleisesti ottaen ruma ja epäseksikäs, niin hänelle voidaan olla vaikka kuinka ankaria ja tylyjä. Jos kyseessä olisi ollut komea nuori mies, joka olisi vähän flirttaillut kassan kanssa, niin kukaan ei olisi korvaansa lotkauttanut. Saati jos kyse olisi ollut mieskassasta ja kauniista nuoresta naisesta, joka tekee limaisia ehdotuksia. Oli mieskassa kuinka kiusaantunut tahansa ja haluaisi vain tehdä työnsä. Nämä ovat näitä keinoja, joilla miehet ohitetaan. Heillä ei ole oikeutta seksuaalisuuteensa – varsinkaan, jos on jo vanhempi. Heitä saa tylyttää julkisesti asioista, joista muita ei tylytettäisi. Heidän ihmisarvonsa on vähäinen. Eikö se mene niin, ettei yrittänyttä laiteta? Koskahan tuokin mies on viimeeksi saanut tuntea naisen kosketuksen? Koska tuntea tulevansa rakastetuksi? Koska saanut rakastaa? Hänen tapansa yrittää saada tätä kaikkea aikaan on kömpelö ja toimimaton, mutta onko se julkisen nöyryytyksen paikka? Olisiko kassa voinut vain sanoa, että “anteeksi olen töissä ja minulla on ihana mies kotona”? Oliko kaikki tämä tosiaan tarpeen?
      Voisi iskeä niitä naisia muulloin kuin heidän työajallaan. Eikä olisi pahitteeksi katsoa niitä oman ikäisiään. Nuorilla tytöillä on paitsi varaa valita, myös oltava TÖISSÄ työrauha.

      Lainaa

    69. Käytöstavat 13.5.2018 12:08
      Tulos: +56 (58 ääntä)
      Kiti: Voisi iskeä niitä naisia muulloin kuin heidän työajallaan. Eikä olisi pahitteeksi katsoa niitä oman ikäisiään. Nuorilla tytöillä on paitsi varaa valita, myös oltava TÖISSÄ työrauha.
      Tämä, ja myös se, että vaikka ”ikärasismi” on ikävää, niin en minä ainakaan 35-vuotiaana miehenä kuvittele, että 18-vuotiaat naiset ovat minusta aivan yhtä kiinnostuneita kuin oman ikäisistään. Eikä edes baarissa tulisi mieleenkään sanoa kylmiltään kenellekään tuntemattomalle, minkään ikäiselle, että ”näyttäisit paremmalta ilman tuota mekkoa”. Hyi.

      Lainaa

    70. Tulos: -15 (27 ääntä)
      Ruma Elsa: Mitä oikein tarkoitat: ei puhuta? Jatkuvasti sinunkaltaisesi naistenvihaajat nalkuttavat, miten naiset lyövät miehiä. Miksi nimenomaan feministien(kerro muuten minullekin, missä tämä ihmisryhmä, “feministit” kokoontuu) pitäisi mielestäsi alkaa kampanjoimaan “väkivaltaisia naisia” vastaan, hädänalaisten miesten puolesta? Eivätkö miehet kykene tähän itse uskottavasti? Vastaus: eivät. Hädänalaiset, kodeissaan hakatut miehet ovat valhetta. Turvakodit ovat Suomessakin täynnä naisia, koska naiset ovat fyysisesti alisteisia miehiin nähden, ellei ole kyse fyysisesti todella poikkeavista yksilöistä. Biologia ei muutu, vaikka se loukkaisikin Sinua. Olen joskus pohtinut, että miksi jotkut miehet suuttuvat naisille, jotka kertovat joutuneensa miehensä pahoinpitelemiksi. Loukkaako yhden miehen väkivaltaisuudesta puhuminen kollektiivisesti koko miessukukuntaa? Häpeä jotenkin siirtyy tälle kuulijalle? Vai onko kolmipallo-nimimerkillä jotain omia mielihaluja: tekisi mieli lyödä naisia/ on tullut hakattua ex-naisystävää ja tämä on nolannut Sinut haastamalla sinut oikeuteen asiasta? Oma mieheni ja lasteni isä ei koskaan löisi ketään, hän on siihen aivan liian älykäs.
      En ole naistenvihaaja, mutta kiitos oletuksesta. Feministien pitäisi ajaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta eivät sitä tee. https://yle.fi/uutiset/3-5487134 "Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin" Jätän tämän vain tähän.

      Lainaa

    71. Tulos: +28 (44 ääntä)
      Ruma Elsa: Miksi nimenomaan feministien(kerro muuten minullekin, missä tämä ihmisryhmä, “feministit” kokoontuu) pitäisi mielestäsi alkaa kampanjoimaan “väkivaltaisia naisia” vastaan, hädänalaisten miesten puolesta? Eivätkö miehet kykene tähän itse uskottavasti?
      Ymmärrätköhän, mitä feminismi tarkoittaa? Feministi ajaa sukupuolien välistä tasa-arvoa, jossa ketään ei kohdella eriarvoisesti sukupuolen perusteella. Oikeat feministit ovat yhtä paljon miesten kuin naistenkin "puolella". Miksi oletat, että feministi ja mies ovat toisensa poissulkevia käsitteitä?

      Lainaa

    72. Tulos: +20 (34 ääntä)
      Ruma Elsa: Olen joskus pohtinut, että miksi jotkut miehet suuttuvat naisille, jotka kertovat joutuneensa miehensä pahoinpitelemiksi. Loukkaako yhden miehen väkivaltaisuudesta puhuminen kollektiivisesti koko miessukukuntaa? Häpeä jotenkin siirtyy tälle kuulijalle? Vai onko kolmipallo-nimimerkillä jotain omia mielihaluja: tekisi mieli lyödä naisia/ on tullut hakattua ex-naisystävää ja tämä on nolannut Sinut haastamalla sinut oikeuteen asiasta? Oma mieheni ja lasteni isä ei koskaan löisi ketään, hän on siihen aivan liian älykäs.
      Nyt kun luin häiriintyneen vastineesi vähän tarkemmin, niin huomasin että oletit minusta myös muita ikäviä asioita. En ole ikinä hakannut tai lyönyt ketään, eikä todellakaan tee mieli lyödä naisia, tai ylipäätään ketään. Olen viimeksi tapellut lapsena sisarusteni kanssa, mutta sitä ei kai lasketa. Miksi muuten hoet jatkuvasti sitä, että oma miehesi ei hakkaa? Se on normaalia, että mies ei hakkaa. Normaali mies ei hakkaa. Suurin osa miehistä ei pahoinpitele vaimoaan tai lapsiaan.

      Lainaa

    73. Tulos: +1 (11 ääntä)
      Oystein: Jospa vain naisten kopeissa on kamerat. Onhan se Marksin ja/tai Spencerin hirveetä vilkaista monitoriin, jos siinä näkyy joku tursas pitkiä kalsareita sovittamassa…
      Kuka kalsareita sovittaa? Sinäkö? Lopeta Purppis sellainen. Kalsarit ostetaan kokomerkinnän mukaan, eikä niitä kaupoissa sovitella. Kuka edes ostaisi avattua kalsaripakkausta? Usein niitä ei edes saa leikkaamatta auki.

      Lainaa

    74. Tulos: -6 (6 ääntä)
      sitruunaa: Jaa-a, sama homma on Zarassa. En tiedä syytä, mutta kerran olin menossa epähuomiossa miesten sovⅰtuskoppiin, niin myyjä juoksi perään ja ohjeisti, ettei sinne saa mennä.
      Annoin varulta miinusta, kun se alkuperäinen kysymyskin oli miinuksella. Silloinhan sen vois ymmärtää, jos se olisi semmoinen vessamainen, eli ne kopit ja sitten semmoinen peilitila, niin voisi itseään rauhassa peilailla. Tosin kalsareita harvemmin testaillaan ja laitetaan pakettiin :D

      Lainaa

    75. Tulos: +1 (13 ääntä)
      Ruma Elsa: Tätä on Whataboutismi: “Kyllä ne naisetkin ahdistelevat miehiä! Ja miehet saavat paeta naisia ja pelätä, tai nenä murtuu ja turpaan tulee. Miksei siitä puhuta, että naiset ahdistelevat miehiä? Valtamedia vaikenee, vaikka naiset lyövät miehiä paljon useammin ja kovemmin. Voi miesparkoja.” Niin ja olet väärässä; kaikki miehet eivät ole sikoja. Esim. minun lasteni isä on mukava mies.
      Mielipiteesi baareissa metsästävistä puumanaisista jotka odottelevat pilkkuun asti juopuneita nuoria miehiä, jonka jälkeen vievät kotiinsa? En nyt väitä etteikö miehet tätäkin harrastaisi, mutta et voi kieltää naisten olevan harrastamatta tätä.

      Lainaa

    76. Tulos: +24 (28 ääntä)
      Nipsuliini: Suvi selvästikin kirjoittaa jostakin, mistä hänellä ei ole omakohtaista kokemusta. Kondiotinaalissa olevat verbit tietysti sen kertovat, mutta huomaa sen kyllä viestin sisällöstä. Turha Suvi järkeillä itsekseen jotain, kun miehet kuitenkin tietävät miten pⅰIIuissa on eroa kuten vesissäkin.
      Oisko kuitenkin niin että naisilla on pillun toiminnasta enemmän omakohtaista kokemusta kuin yhdelläkään miehellä... :D Erityisesti lesbona voin todeta Suvin puhuvan asiaa. Jos "löysäpillut" ei miellytä niin tee ihmeessä palvelus kaikille naisille ja jätä rauhaan, oma käsi paras käsi jne.

      Lainaa

    77. Tulos: +4 (14 ääntä)
      Miksi muuten hoet jatkuvasti sitä, että oma miehesi ei hakkaa? Se on normaalia, että mies ei hakkaa. Normaali mies ei hakkaa. Suurin osa miehistä ei pahoinpitele vaimoaan tai lapsiaan.
      Kun ihminen noin kovin yrittää vakuutella jotain asiaa, tule pakosti mieleen että totuus on päinvastainen...

      Lainaa

    78. Tulos: -7 (21 ääntä)
      ….: häiriintyneen vastineesi letit minusta myös muita ikäviä asioita. En ole ikinä hakannut tai lyönyt ketään, eikä todellakaan tee mieli lyödä naisia. Miksi muuten hoet jatkuvasti sitä, että oma miehesi ei hakkaa? Se on normaalia, että mies ei hakkaa. Normaali mies ei hakkaa.
      "hoet jatkuvasti"? Meillä on nyt hokemisesta hiukan eri näkemys... Häiriintynyttä on minusta sotkea jatkuvasti keskustelu sovinistisella paatoksella: "Naisetkin lyövät! Siitä ei vaan puhuta ikinä!" mitä sinä tuolla ylempänä kommentissasi tulit huutelemaan. Siis voiko joku olla kateellinen naisten saamasta huomiosta, vaikka se olisi saatu näin epäinhimillisellä tavalla? Naisviha taitaa olla aika pitkälti kateutta ja mustasukkaisuutta naisten oletetusta erityisasemasta; sovinisti on jäänyt henkisiltä kyvyiltään infantiiliksi?

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, kauppa, kaupassa, kannibaali, kassa, sankari, ahdistelu, totuus