Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Pitkätukkainen mies

Pitkähiuksinen lähti Kreikkaan. Kuinkas sitten kävikään?
Taustatietoja: Keskustelu on käyty matkailuryhmässä. Sauli ja Taina eivät tunne kuvan Timoa. Pitkätukkainen mies Kommenteista poimittu:
Sauli ei ole provo eikä uskovainen. Tunnen hänet, ja hänellä on erikoisen vahvoja mielipiteitä miesten pitkistä hiuksista ja tatuoinneista. Muuten ihan hyvä tyyppi - usko tai älä. Sauli on ollut feissareissa ainakin jo kahdesti: https://www.feissarimokat.com/2017/04/tuomiopaiva/ https://www.feissarimokat.com/2015/03/kimppakyyti-osa-8/
Kiitos, Kyläläinen.

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 77 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1127 (1149 ääntä)
      No ohhoh! Ei ois uskonut, että ton kaiken alun jälkeen sukupuolenkorjausprosessi on Timolle "ihan ok" :D

      Lainaa

    2. purppurakruunu 29.5.2018 1:01
      Tulos: +708 (720 ääntä)
      Toi lopun suvaitsevaisuus tuli ihan täysin puskista. Edistystä...?

      Lainaa

    3. Perspillu ja hyvät vitut 29.5.2018 1:06
      Tulos: +705 (721 ääntä)
      Saulilla ei ole kaikki saatanat helvetissä.

      Lainaa

    4. Pirunhiukset ja tyttöjen parta 29.5.2018 1:12
      Tulos: +380 (470 ääntä)
      Niin hämmästyttävän urpo kuin tuo Sauli onkin niin silti lämmitti mieltä kun hän lopuksi ilmaisi hyväksyvänsä sukupuolivähemmistöt.

      Lainaa

    5. spamminorsu 29.5.2018 1:18
      Tulos: +451 (473 ääntä)
      Jeesuksella oli pitkät hiukset

      Lainaa

    6. Tulos: +120 (180 ääntä)
      Vaikuttaa sen verran mulkerolta että siristelen tuolle et olisi muka ok transkansan suhteen. Mä saisin varmaa vittuilua pyöreiden kasvojen ja parrattomuuden suhteen. Ei oo alkanu viel parta kasvaa kun tarvii testosteronia käyttää n. 4-7v. :I näytän siltä ku olisin 16 vaik olen 25. Jee jee. ✌

      Lainaa

    7. Tulos: +237 (237 ääntä)
      Ei parta pahoille kasva vai miten se meni

      Lainaa

    8. Mitänyttaas 29.5.2018 2:05
      Tulos: +137 (139 ääntä)
      Saatananpalvojat tulee oletko valmis

      Lainaa

    9. Tulos: +247 (251 ääntä)
      Entäs sitten kun tytöllä on "miesten tukka"?

      Lainaa

    10. Tulos: +126 (140 ääntä)
      Saulin viimeinen kommentti vaikutti sarkasmilta tuon kaiken muun vakaumuksellisen höpöhöpön jälkeen.

      Lainaa

    11. Tulos: +49 (67 ääntä)
      Yllätyin kyllä totaalisesti viimeisestä kommentista, että Sauli oli niinkin avarakatseinen sanoessaan tavallaan sukupuolenvaihdosprosessin olevan ok. Kaikkien noiden älyttömien mielipiteidensä jälkeen (miesten pitkät hiukset= tyttöjen hiukset & huumeet, parta = saatananpalvonta), olisin olettanut Saulille sukupuolen korjaamisen olevan liian iso tabu..

      Lainaa

    12. Tulos: +74 (80 ääntä)
      Jozz: No ohhoh! Ei ois uskonut, että ton kaiken alun jälkeen sukupuolenkorjausprosessi on Timolle “ihan ok”
      Saulille, rakas huonosti lukeva ystäväni.

      Lainaa

    13. Suffragetti 29.5.2018 6:44
      Tulos: -216 (278 ääntä)
      Dörp: Vaikuttaa sen verran mulkerolta että siristelen tuolle et olisi muka ok transkansan suhteen. Mä saisin varmaa vⅰttuilua pyöreiden kasvojen ja parrattomuuden suhteen. Ei oo alkanu viel parta kasvaa kun tarvii testosteronia käyttää n. 4-7v. :I näytän siltä ku olisin 16 vaik olen 25. Jee jee. ✌
      Typerää runnoa ruumistaan tuolla tavoin. Korjaisit mieluummin pääsi. Siellä se ongelma oikeasti on.

      Lainaa

    14. Tulos: +53 (73 ääntä)
      Pirunhiukset ja tyttöjen parta: Niin hämmästyttävän urpo kuin tuo Sauli onkin niin silti lämmitti mieltä kun hän lopuksi ilmaisi hyväksyvänsä sukupuolivähemmistöt.
      Veikkam että Saulin asteikolla tuo loppu oli loukkaus, eli inhoaa kaikkea erilaisuutta joka poikkeaa perinteisistä sukupuolirooleista.

      Lainaa

    15. Tulos: +24 (60 ääntä)
      ↑↑: Yllätyin kyllä totaalisesti viimeisestä kommentista, että Sauli oli niinkin avarakatseinen sanoessaan tavallaan sukupuolenvaihdosprosessin olevan ok. Kaikkien noiden älyttömien mielipiteidensä jälkeen (miesten pitkät hiukset= tyttöjen hiukset & huumeet, parta = saatananpalvonta), olisin olettanut Saulille sukupuolen korjaamisen olevan liian iso tabu..
      Ei hän noin sano. Lueppa tarkemmin. Saulista vastenmielinen ulkonäkö on ok tyypille, joka on tekemässä niin vastenmielistä asiaa kuin sukupuolen muutos.

      Lainaa

    16. Tulos: +68 (72 ääntä)
      spamminorsu: Jeesuksella oli pitkät hiukset
      Ja parta

      Lainaa

    17. Tulos: +97 (141 ääntä)
      Suffragetti: Typerää runnoa ruumistaan tuolla tavoin. Korjaisit mieluummin pääsi. Siellä se ongelma oikeasti on.
      Sinulle ei ole mitään hoitoa edes suositeltavaksi. Helvetin ääliö.

      Lainaa

    18. Tulos: +85 (145 ääntä)
      Sukupuoli korjataan, ei vaihdeta.

      Lainaa

    19. Tulos: +33 (43 ääntä)
      Saulin kannattaisi aurinkoisemman puolen sijaan hankkiutua hoitoon.

      Lainaa

    20. Saatananpalvoja tyttöjen hiuksilla 29.5.2018 8:13
      Tulos: +110 (128 ääntä)
      Dörp: Vaikuttaa sen verran mulkerolta että siristelen tuolle et olisi muka ok transkansan suhteen. Mä saisin varmaa vⅰttuilua pyöreiden kasvojen ja parrattomuuden suhteen. Ei oo alkanu viel parta kasvaa kun tarvii testosteronia käyttää n. 4-7v. :I näytän siltä ku olisin 16 vaik olen 25. Jee jee. ✌
      Monilla cis-miehilläkään ei parta kasva kunnolla 25-vuotiaana, joillain ei kunnolla ikinä. Eli ei hätiä, ei se mieheys tai naiseus naamakarvoista ole kiinni :)

      Lainaa

    21. St. Vitus Dance 29.5.2018 8:26
      Tulos: +1 (35 ääntä)
      Vitun kusipää Sauli. Tuollaiset voisi lähettää jonnekin Novosibirskiin jauhamaan tuollaista paskaa. Vitun ahdasmielinen.

      Lainaa

    22. Suffragetti 29.5.2018 8:29
      Tulos: -103 (173 ääntä)
      Koala: Sukupuoli korjataan, ei vaihdeta.
      Ei siinä alkuperäisessä ruumiissa ole miten rikki. Ei sellaista voi korjata, mikä ei ole rikki, joten vaihdetaan on oikea verbi.

      Lainaa

    23. Tulos: +8 (24 ääntä)
      Nyt on kyllä jo niin ysäriä uskovaiselta että epäilen vahvasti Rölliä.

      Lainaa

    24. Tulos: +22 (30 ääntä)
      Siitake: Saulin viimeinen kommentti vaikutti sarkasmilta tuon kaiken muun vakaumuksellisen höpöhöpön jälkeen.
      Mutta myös kaikki se vakaumuksellinen höpinä antaa ymmärtää, että Salella ei voi olla mitään käsitystä sarkasmista.

      Lainaa

    25. Tulos: +70 (104 ääntä)
      Suffragetti: Typerää runnoa ruumistaan tuolla tavoin. Korjaisit mieluummin pääsi. Siellä se ongelma oikeasti on.
      Sun pään ongelmia ei ystävä hyvä korjaa mikään, tyhmyys kun on hankala saada pois,kun se kerran päähän pääsee ja täysi kusipäisyys lähtee vielä huonommin. Kaikki se tieto sukupuolen moninaisuudesta ja silti valitsit pitää pääsi perseessä.

      Lainaa

    26. Tulos: +68 (114 ääntä)
      Suffragetti: Ei siinä alkuperäisessä ruumiissa ole miten rikki. Ei sellaista voi korjata, mikä ei ole rikki, joten vaihdetaan on oikea verbi.
      Kyllä se sukupuolenkorjaus on oikea termi, ihan transihmisiltäkin kysyttäessä. Vaihtaminen voi olla loukkaava, koska sillä vihjataan, ettei esim. transmies olisi aina ollut mies. Korjaus on sopivampi, koska sukupuolenkorjausleikkauksessa transihmisen fyysiset piirteet korjataan vastaamaan paremmin hänen sukupuoltaan.

      Lainaa

    27. Hairysteed 29.5.2018 9:16
      Tulos: +5 (25 ääntä)
      spamminorsu: Jeesuksella oli pitkät hiukset
      Ja oli vaaleaihoinen ja sinisilmäinen

      Lainaa

    28. Tulos: +55 (87 ääntä)
      Suffragetti: Ei siinä alkuperäisessä ruumiissa ole miten rikki. Ei sellaista voi korjata, mikä ei ole rikki, joten vaihdetaan on oikea verbi.
      Oot varmaan omasta mielestäsi tosi nokkela ja kova jätkä.

      Lainaa

    29. Tulos: -3 (21 ääntä)
      Sauli provoaa ja kaikki menee lankaan

      Lainaa

    30. Muumi (kopio) 29.5.2018 10:30
      Tulos: -75 (127 ääntä)
      FLNK: Kyllä se sukupuolenkorjaus on oikea termi, ihan transihmisiltäkin kysyttäessä. Vaihtaminen voi olla loukkaava, koska sillä vihjataan, ettei esim. transmies olisi aina ollut mies. Korjaus on sopivampi, koska sukupuolenkorjausleikkauksessa transihmisen fyysiset piirteet korjataan vastaamaan paremmin hänen sukupuoltaan.
      Kyllä siinä vaan vaihdetaan sukupuoli. Te liberaalit vain väännätte termejä itsellenne sopiviksi. Ja sukupuolia on vain kaksi. Jos sattui joltain unohtumaan.

      Lainaa

    31. Saatananpalvoja? 29.5.2018 10:46
      Tulos: +55 (65 ääntä)
      Ei oo tainnu Sauli lukea Raamattua. Raamattu nimittäin nimenomaan kieltää hiusten leikkaamisen ja parranajon.

      Lainaa

    32. Tulos: +22 (70 ääntä)
      Koala: Sukupuoli korjataan, ei vaihdeta.
      Sukupuolen vaihtamiskeskustelussa häiritsee se, että samaa sanaa käytetään monessa eri merkityksessä ja (henkilön ideologiasta riippuen) vieläpä siten, että merkitys vaihtuu kesken kaiken. Sosiaalisen sukupuolen voi vaihtaa (miten muut kohtelevat ja mikä on sosiaalinen rooli). Juridisen sukupuolen voi vaihtaa (mitä passissa lukee). Sukupuolen ulkoista olemusta voi vaihtaa (hormoonit ja leikkaukset) Biologista sukupuolta ei voi vaihtaa eikä korjata (kromosomit ja sukusolujen tuotanto). Jos laitan vielä viimeisestä kohdasta rautalankaa: Lisääntymiskykyisestä miehestä, jolla on miehen kromosomit, ei saa lisääntymiskykyistä naista, jolla on naisen kromosomit. Ja sama toisinpäin. Tästä seuraa truismi: biologista sukupuolta ei voi vaihtaa (tai millään muullakaan verbillä muuttaa). Asia on ollut näin ja on nyt. Se on sitten oma tarinansa miten tiede jatkossa kehittyy. Keskustelu kiteytyy kinaan siitä, että onko sukupuoli vaihdettu kun kaikki vaihdettavissa oleva on vaihdettu. Dikotomisesti ajatellen asia on ratkaisematon ja tarjoaa siten mahdollisuuden loputtomalle kinaamiselle.

      Lainaa

    33. Tulos: -52 (64 ääntä)
      Perus suvakki. Suvaitsee vain sitä joka itseä miellyttää

      Lainaa

    34. Itsellenauraja 29.5.2018 12:03
      Tulos: +23 (25 ääntä)
      EE93: Ei parta pahoille kasva vai miten se meni
      Tämä taitaakin olla Saulin ongelma, hän on kauttaaltaan posliini.

      Lainaa

    35. yli opisto hörhö 29.5.2018 12:08
      Tulos: +19 (23 ääntä)
      Että sellainen avautuminen. "Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville"

      Lainaa

    36. Korjaan sinua 29.5.2018 12:32
      Tulos: +7 (13 ääntä)
      Saatananpalvoja?: Ei oo tainnu Sauli lukea Raamattua. Raamattu nimittäin nimenomaan kieltää hiusten leikkaamisen ja parranajon.
      Nasiirilupauksen tehneiltä.

      Lainaa

    37. Suffragetti 29.5.2018 12:47
      Tulos: -58 (98 ääntä)
      Janni: Oot varmaan omasta mielestäsi tosi nokkela ja kova jätkä.
      Janni taisi juuri olettaa sukupuoleni. Saako edistyksellinen milleniaali tehdä niin? Muuten asian on juuri kuten kirjoitin, vaikka se tuskaa joillekin lisääkin. Tuohon täysin toiminnallisen ja ehjän ruumiin ”korjaamiseen” on mediassa ja muualla lähdetty viime aikoina mukaan. Ennen ymmärrettiin oikein, että kyse oli pään sisäisestä häiriöstä ja yritettiin niillä keinoin kuin silloin osattiin korjata ongelmaa sen lähteellä. Pään ongelmia ei sukupuolielinten leikkaamisella korjata. Näin ulkopuolisesta tuollaiset ruumiin runtelut turhilla leikkauksilla ja hormoniryöpytyksillä ovat puhtaasti pölhön puuhaa. Lopputulos on aina sekundaa aitoon verrattuna ja sivuvaikutuksena pilataan oma terveys.

      Lainaa

    38. Suffragetti 29.5.2018 13:02
      Tulos: -56 (92 ääntä)
      FLNK: Kyllä se sukupuolenkorjaus on oikea termi, ihan transihmisiltäkin kysyttäessä. Vaihtaminen voi olla loukkaava, koska sillä vihjataan, ettei esim. transmies olisi aina ollut mies. Korjaus on sopivampi, koska sukupuolenkorjausleikkauksessa transihmisen fyysiset piirteet korjataan vastaamaan paremmin hänen sukupuoltaan.
      Ei näitä termejä transut määritä, eikä muiden tarvitse lähteä heidän angstehinsa verbaalisti mukaan vaikka he niin haluaisivatkin. Siinä on loputon suo, kun opettelee kaikenlaista SJW-terminologiaa erilaisista seksuaalisesti poikkeavista kuppikunnista. Vanha LGB-lyhennekin vaan pitenee vuosi vuodelta. Meidän normaalien kannattaa vaan viheltää peli poikki ja todeta ettemme tähän pyöritykseen lähde. Pelleilkää keskenänne nimityksillänne sen minkä viitsitte, mutta älkää kuvitelko että lähdemme mukaan. Sinunkin viestistäsi on luettavissa, että leikkauksella ei korjaannuta, vaan lopputulos vain ”paremmin vastaa”, eli jää silti vajaaksi. Miksiköhän tuollaista operaatiota objektiivisesti kannattaisi nimittää, kun se ei korjaa eikä vaihda? Sehän on vain yhden sortin genitaalioperaatio. Ehkä sitä pitäisi nimittää sukupuolenpoisto-operaatioksi, koska vanha sukupuoli runnellaan, mutta uuttakaan ei saada aikaiseksi.

      Lainaa

    39. Tulos: +77 (89 ääntä)
      Suffragetti: Janni taisi juuri olettaa sukupuoleni. Saako edistyksellinen milleniaali tehdä niin? Muuten asian on juuri kuten kirjoitin, vaikka se tuskaa joillekin lisääkin. Tuohon täysin toiminnallisen ja ehjän ruumiin ”korjaamiseen” on mediassa ja muualla lähdetty viime aikoina mukaan. Ennen ymmärrettiin oikein, että kyse oli pään sisäisestä häiriöstä ja yritettiin niillä keinoin kuin silloin osattiin korjata ongelmaa sen lähteellä. Pään ongelmia ei sukupuolielinten leikkaamisella korjata. Näin ulkopuolisesta tuollaiset ruumiin runtelut turhilla leikkauksilla ja hormoniryöpytyksillä ovat puhtaasti pölhön puuhaa. Lopputulos on aina sekundaa aitoon verrattuna ja sivuvaikutuksena pilataan oma terveys.
      ...ja olet kiihtynyt tästä asiasta koska? Itse ihan cissenaisena en ollenkaan ymmärrä sukupuolenkorjausta, mutta arvaatko, ei kiinnosta. Jos jonkun elämänlaatu sillä kohenee että sanon he eikä she, tai toisinpäin, niin ei se niin vitun vaikeaa ole. Miten porukka haluaa pitää elimensä kiinnostaa vielä vähemmän, jos heidän koettu elämänlaatunsa kohenee sillä että jotain korjataan niin asia selvä, tehdäänhän polvileikkauksiakin siksi että elämänlaatu kohenisi vaikka henki ei olisikaan menossa. Muiden ihmisten tuubit yksinkertaisesti eivät ole minun asiani. Tai sinun. Ihmiset jotka haluavat väkipakolla sotkeentua asioihin jotka eivät heille kuulu sen sijaan käyvät huolella hermoille.

      Lainaa

    40. Suffragetti 29.5.2018 13:19
      Tulos: -57 (79 ääntä)
      Joo: …ja olet kiihtynyt tästä asiasta koska? Itse ihan cissenaisena en ollenkaan ymmärrä sukupuolenkorjausta, mutta arvaatko, ei kiinnosta. Jos jonkun elämänlaatu sillä kohenee että sanon he eikä she, tai toisinpäin, niin ei se niin vⅰtun vaikeaa ole. Miten porukka haluaa pitää elimensä kiinnostaa vielä vähemmän, jos heidän koettu elämänlaatunsa kohenee sillä että jotain korjataan niin asia selvä, tehdäänhän polvileikkauksiakin siksi että elämänlaatu kohenisi vaikka henki ei olisikaan menossa. Muiden ihmisten tuubit yksinkertaisesti eivät ole minun asiani. Tai sinun. Ihmiset jotka haluavat väkipakolla sotkeentua asioihin jotka eivät heille kuulu sen sijaan käyvät huolella hermoille.
      Se, että vihjaat minun olevan kiihtynyt on vain keino yrittää vähätellä sitä mitä kirjoitin. Koska oletuksesi on väärä, loputkin tekstistäsi on näkökulmastani soopaa. Viimeinen virkkeesi itse asiassa osoittaa, että projisoit vain omat tunteesi minuun ja kuvitteletminin olevan samassa mielentilassa kuin sinun. En ole. En ole kiihtynyt, enkä edes vihaa.

      Lainaa

    41. Tulos: +6 (10 ääntä)
      Dörp: Vaikuttaa sen verran mulkerolta että siristelen tuolle et olisi muka ok transkansan suhteen. Mä saisin varmaa vⅰttuilua pyöreiden kasvojen ja parrattomuuden suhteen. Ei oo alkanu viel parta kasvaa kun tarvii testosteronia käyttää n. 4-7v. :I näytän siltä ku olisin 16 vaik olen 25. Jee jee. ✌
      Tuskinpa hän tahallaan ilkeä on. Luultavasti ihan tosissaan uskoo siihen mitä sanoo.

      Lainaa

    42. Tulos: +21 (37 ääntä)
      Nämä tällaiset kristityt ovat aina hauskoja. Tuomitsemassa ja haukkumassa muita, vaikka heidän pyhä kirjansa sen kieltää. Sama kirja sanoo, ettei kukaan ihmisistä ole toista synnittömämpi. Jeesuksella oli muuten luultavasti ruskeat silmät ja ruskea tukka. Katolisen kirkon keksintöjä tämä yleisesti vallalla oleva uskomus Jeesuksen ulkonäöstä. Jeesuksesta ei saisi edes tehdä kuvaa. Sen lisäksi Paavi on muita ihmisiä lähempänä Jumalaa. Sellaista ei Raamatun mukaan saisi olla.

      Lainaa

    43. Tulos: +17 (27 ääntä)
      Dörp: Vaikuttaa sen verran mulkerolta että siristelen tuolle et olisi muka ok transkansan suhteen. Mä saisin varmaa vⅰttuilua pyöreiden kasvojen ja parrattomuuden suhteen. Ei oo alkanu viel parta kasvaa kun tarvii testosteronia käyttää n. 4-7v. :I näytän siltä ku olisin 16 vaik olen 25. Jee jee. ✌
      Mä olen kans skeptinen Saulin trans-suvaitsevaisuutta kohtaan. Ja olen kohtalotoverisi. Ikää 25v, mutta näytän 10 vuotta nuoremmalta. Partaa mulla on ehkä viis karvaa hahaha.. Mut sentää voi elää nuoruuttaan pidempään ;D.

      Lainaa

    44. Tulos: +5 (5 ääntä)
      Herkullista ruokaa...

      Lainaa

    45. Tulos: +16 (26 ääntä)
      ATH: Nämä tällaiset kristityt ovat aina hauskoja. Tuomitsemassa ja haukkumassa muita, vaikka heidän pyhä kirjansa sen kieltää. Sama kirja sanoo, ettei kukaan ihmisistä ole toista synnittömämpi. Jeesuksella oli muuten luultavasti ruskeat silmät ja ruskea tukka. Katolisen kirkon keksintöjä tämä yleisesti vallalla oleva uskomus Jeesuksen ulkonäöstä. Jeesuksesta ei saisi edes tehdä kuvaa. Sen lisäksi Paavi on muita ihmisiä lähempänä Jumalaa. Sellaista ei Raamatun mukaan saisi olla.
      Itse asiassa Jeesuksen ulkonäöksi sovittiin Effesoksen kirkolliskokouksessa Zeuksen patsaan ulkonäkö, about 250 vuotta tämän oletetun kuoleman jälkeen. Joten jos hän olsi ollut olemassa, ulkonäkö olisi ollut melko pitkälle nykyisen palestiinalaisen ulkonäkö.

      Lainaa

    46. Tulos: -10 (16 ääntä)
      Sara8730: Sauli provoaa ja kaikki menee lankaan
      Taina menee ihan satasella noin alkeelliseen trollaukseen.

      Lainaa

    47. Arkkienkeli 29.5.2018 19:43
      Tulos: +5 (13 ääntä)
      Sauli on selvästi ahdaskatseinen ja kirjoitustaidoton helluntailainen.

      Lainaa

    48. Kyläläinen 29.5.2018 21:47
      Tulos: +18 (36 ääntä)
      Sauli ei ole provo eikä uskovainen. Tunnen hänet, ja hänellä on erikoisen vahvoja mielipiteitä miesten pitkistä hiuksista ja tatuoinneista. Muuten ihan hyvä tyyppi - usko tai älä. Sauli on ollut feissareissa ainakin jo kahdesti: http://www.feissarimokat.com/2017/04/tuomiopaiva/ http://www.feissarimokat.com/2015/03/kimppakyyti-osa-8/

      Lainaa

    49. Tulos: +18 (20 ääntä)
      Tyttöjen parta? No johan on.

      Lainaa

    50. Tulos: +21 (41 ääntä)
      Suffragetti: Se, että vihjaat minun olevan kiihtynyt on vain keino yrittää vähätellä sitä mitä kirjoitin. Koska oletuksesi on väärä, loputkin tekstistäsi on näkökulmastani soopaa. Viimeinen virkkeesi itse asiassa osoittaa, että projisoit vain omat tunteesi minuun ja kuvitteletminin olevan samassa mielentilassa kuin sinun. En ole. En ole kiihtynyt, enkä edes vihaa.
      Se, että oletat edellisen vihjaavan sinun olleen kiihtyneessä mielentilassa ja täten vähättelevän kirjoitustasi, sekä perustelet sillä muun argumentoinnin vähättelyä ja sivuuttamista soopaana on melko vahva merkki siitä, että tulen päättämään aikani tuhlaamisen sinun semantiikkasi lyttäämiseen ja huomioni julkituontiin siitä, miten moinen vaikuttaa kertovan sinun älyllisestä tyhjyydestäsi tämän virkkeen pisteeseen, koska huumoriarvosi on heikko, uskottavuutesi matala ja kiinnostavuutesi alati laskusuunnassa.

      Lainaa

    51. Suffragetti 29.5.2018 22:36
      Tulos: -21 (37 ääntä)
      Rnd: Se, että oletat edellisen vihjaavan...
      Se se onkin kiinnostavaa mitä joku keskusteluun sivullinen kokee. Pysy vaan kaikin mokomin sivullisen roolissa edelleenkin.

      Lainaa

    52. Tulos: +35 (55 ääntä)
      Suffragetti: Ei siinä alkuperäisessä ruumiissa ole miten rikki. Ei sellaista voi korjata, mikä ei ole rikki, joten vaihdetaan on oikea verbi.
      Pörssissä tehdään korjausliike, vaikkei mikään ole rikki. Korjaan sohvalla asentoani, vaikkei kroppani olekaan rikki. Ylioppilaaksi kirjoittava korjaa arvosanojaan, eikä nekään ole rikki. Oi ihmettä.

      Lainaa

    53. Tulos: -3 (9 ääntä)
      Haha.. haha-reaktiolla paljastuu se mukava ihminen joka jakoi meille iloksi mokiin :)

      Lainaa

    54. Suffragetti 30.5.2018 7:48
      Tulos: -33 (45 ääntä)
      Niin: Pörssissä tehdään korjausliike, vaikkei mikään ole rikki. Korjaan sohvalla asentoani, vaikkei kroppani olekaan rikki. Ylioppilaaksi kirjoittava korjaa arvosanojaan, eikä nekään ole rikki. Oi ihmettä.
      Kurssien oikea taso on ”rikki”, joten se korjautuu oikealle tasolle. Mukava asentosi on ”rikki”, joten korjaat sen. Hyvä arvosana on ”rikki”, joten se korjataan. Kaikkiin noihin esimerkkeihisi sisältyy se ajatus, että alkuperäinen tila ei ole kunnossa, siksipä se korjataan. Et vain osannut mieltää miksi sanaa korjataan käytetään noissa tilanteissa, niin et nähnyt ajatusta sen käytön takana. Tosin olen pikemminkin kuullut arvosanojen korottamisesta, kuin korjaamisesta mutta ehkä sinä olet noin kuullut puhuttavan. Jos halusit nillittää, että sanaa korjata voidaan käyttää vaikka alkutila ei olisi rikki, niin olisit edes käyttänyt esimerkkinä ”korjata talteen”. ”Löysin kadulta lompakon ja korjasin sen talteen”. Sen jälkeen olisit voinut selittää, että transu leikkauksellaan tallettaa entisen sukupuolensa... :-) Tai olisit voinut selittää, että vaikka transu ei leikkauksella korjaa rikkinäistä sukupuoltaan niin leikkauksella se muutetaan. Sen jälkeen olisit voinut selittää, että leikkauksen oikeampi nimitys olisi sukupuolenmuutosleikkaus. Silloin kommentissasi olisi ollut jotain järkeäkin.

      Lainaa

    55. pinkki puudeli 30.5.2018 9:16
      Tulos: +12 (12 ääntä)
      Adde: Haha-reaktiolla paljastuu se mukava ihminen joka jakoi meille iloksi mokiin
      Ei paljastu, ellei tiedä missä ryhmässä tämä keskustelu on käyty.

      Lainaa

    56. Tulos: -10 (16 ääntä)
      Kyläläinen: Sauli ei ole provo eikä uskovainen. Tunnen hänet, ja hänellä on erikoisen vahvoja mielipiteitä miesten pitkistä hiuksista ja tatuoinneista. Muuten ihan hyvä tyyppi – usko tai älä. Sauli on ollut feissareissa ainakin jo kahdesti: http://www.feissarimokat.com/2017/04/tuomiopaiva/ http://www.feissarimokat.com/2015/03/kimppakyyti-osa-8/
      Sauli on trolli, vaikka hän olisi aidosti k.o. mieltä. Kuten ovat kaikki salaliittoteorioihin, älykkääseen suunnitteluun, y.m. uskovat.

      Lainaa

    57. Suffragetti 30.5.2018 18:30
      Tulos: +11 (29 ääntä)
      Väsynyt: Sauli on trolli, vaikka hän olisi aidosti k.o. mieltä. Kuten ovat kaikki salaliittoteorioihin, älykkääseen suunnitteluun, y.m. uskovat.
      Sen kuka on trolli ratkaisee kyseisen henkilön motiivi. Jos tarkoitus on trollata, niin on trolli. Se, että sinä triggeröidyt epämieluisista mielipiteistä ei vielä tee kenestäkään trollia. Se vain kertoo sen, että sinulla on matala toleranssi näkemysten monimuotoisuudelle.

      Lainaa

    58. KylläMinäNytNiinMieleniPahoitin 30.5.2018 20:30
      Tulos: +16 (36 ääntä)
      Ei se edes oo 'sukupuolenvaihdos' vaan sukupuolenkorjaus. Ärsyttää ihmiset, jotka ei ymmärrä tätä asiaa.

      Lainaa

    59. Tulos: +7 (13 ääntä)
      No siis no siinä tapauksessa päässäni on ollut jo 20 vuotta vikaa, eikä viimeiset 10 vuotta psykakäynneillä ole tehonneet nähtävästi joten paskaakos tässä. :D huomattavasti rentouttanut huonoa oloa, mutta niin. Bruuno! Taistelutoverini!

      Lainaa

    60. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Älä itke ruma lapsi, maailma muuttuu paremmaksi. Ehkä muuttuu ehkä ei, olet ruma anyway.

      Lainaa

    61. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Suffragetti: Kaikkiin noihin esimerkkeihisi sisältyy se ajatus, että alkuperäinen tila ei ole kunnossa, siksipä se korjataan.
      Sinäpä sen sanoit, hienoa että ymmärsit.

      Lainaa

    62. Tulos: +14 (28 ääntä)
      Suffragetti: Ei siinä alkuperäisessä ruumiissa ole miten rikki. Ei sellaista voi korjata, mikä ei ole rikki, joten vaihdetaan on oikea verbi.
      *kehossa. Ihmisellä on keho, kunnes hän kuolee, ja silloin kehosta tulee ruumis. Kerran nyt väännetään kättä oikeista sanoista niin väännetään sitten tästäkin :D

      Lainaa

    63. kukkanenkedolla 31.5.2018 11:51
      Tulos: +2 (16 ääntä)
      Koala: *kehossa. Ihmisellä on keho, kunnes hän kuolee, ja silloin kehosta tulee ruumis. Kerran nyt väännetään kättä oikeista sanoista niin väännetään sitten tästäkin
      Öö, ei. Puhutaanhan ruumiinrakenteesta ja ruumiinlämmöstä jne, ja kyllä näissä sanoissa ruumis tarkoittaa ihan elävää. Samalla tavalla englannin "body" voi olla sekä kuollut että elävä.

      Lainaa

    64. Tulos: +12 (26 ääntä)
      Joistain näistä kommenteista tulee sama fiilis ku jenkkikommentteja lukiessa. Missä välissä suomalaiset oikeistolaiset unohti että suomi on ja tulee aina olemaan liberaali maa.... jos ei se miellytä nii te ahdasmieliset voitte painuu vittuun, otan mielummin 30 pakolaista jokaista alt-right assimilaation tehnyttä urpoa vastaan

      Lainaa

    65. Suffragetti 1.6.2018 7:25
      Tulos: -21 (29 ääntä)
      Niin: Sinäpä sen sanoit, hienoa että ymmärsit.
      Juu jotain on transulla rikki, sitä en kiellä. Tavallisella lääkärintarkastuksella on helppo osoittaa ettei se ole ruumis. Se tässä on kaiken aikaa ollut pointtina, mutta jos sinulla on kultakalan keskittymiskyky, niin tuollaisiahan heittoja siitä syntyy.

      Lainaa

    66. Tulos: +3 (5 ääntä)
      Entä jos miehellä on ns. pukinparta? Selkeästi palvoo belsebuubia?

      Lainaa

    67. Tulos: -17 (27 ääntä)
      Joo: Joistain näistä kommenteista tulee sama fiilis ku jenkkikommentteja lukiessa. Missä välissä suomalaiset oikeistolaiset unohti että suomi on ja tulee aina olemaan liberaali maa…. jos ei se miellytä nii te ahdasmieliset voitte painuu vⅰttuun, otan mielummin 30 pakolaista jokaista alt-right assimilaation tehnyttä urpoa vastaan
      Jos liberaalilla tarkoitetaan nykyään sitä, että pitää hyväksyä oman kulttuurin vaihtuminen keski-ajalle niin olen mielelläni konservatiivinen.

      Lainaa

    68. Tulos: +12 (12 ääntä)
      tatuointeja otetaan mm. just siksi että saulin kaltaiset täysin vajaat idiootit tajuavatkin kiertää kaukaa.

      Lainaa

    69. Tulos: +14 (14 ääntä)
      Suffragetti: Sen kuka on trolli ratkaisee kyseisen henkilön motiivi. Jos tarkoitus on trollata, niin on trolli. Se, että sinä triggeröidyt epämieluisista mielipiteistä ei vielä tee kenestäkään trollia. Se vain kertoo sen, että sinulla on matala toleranssi näkemysten monimuotoisuudelle.
      Mun on mahdoton tietää kenenkään motiiveja. "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck".

      Lainaa

    70. Tulos: +19 (23 ääntä)
      Näin: Jos liberaalilla tarkoitetaan nykyään sitä, että pitää hyväksyä oman kulttuurin vaihtuminen keski-ajalle niin olen mielelläni konservatiivinen.
      Eli siis abortti, ehkäisy, tasa-arvo, verorahoilla tuetut laitokset kuten sairaalat,koulut yms on sun mielestä keski-ajan konsepteja? Mitähän vittuu sä selität.

      Lainaa

    71. Tulos: +6 (6 ääntä)
      Kyläläinen: Sauli ei ole provo eikä uskovainen. Tunnen hänet, ja hänellä on erikoisen vahvoja mielipiteitä miesten pitkistä hiuksista ja tatuoinneista. Muuten ihan hyvä tyyppi – usko tai älä.
      Sauli vaikuttaa niin mulkulta että jonkun pitäis tatuoida sen otsaan mulkku.

      Lainaa

    72. Tulos: +4 (4 ääntä)
      Sauli on perseestä.

      Lainaa

    73. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Jopas: Ei hän noin sano. Lueppa tarkemmin. Saulista vastenmielinen ulkonäkö on ok tyypille, joka on tekemässä niin vastenmielistä asiaa kuin sukupuolen muutos.
      Sauli puhuu tyttöjen hiuksista ja että ne on ok, eikä vastenmielisestä ulkonäöstä. Palaappas lukemaan itse uudelleen.

      Lainaa

    74. Tulos: +1 (1 ääni)
      PerspⅰIIu ja hyvät vⅰtut: Saulilla ei ole kaikki saatanat helvetissä.
      Sinä syntinen, olet varmasti myös saatanan palvoja. Onko sulla partaa Btw?

      Lainaa

    75. Mene töihin 13.1.2019 20:05
      Tulos: +9 (17 ääntä)
      Suffragetti: Juu jotain on transulla rikki, sitä en kiellä. Tavallisella lääkärintarkastuksella on helppo osoittaa ettei se ole ruumis. Se tässä on kaiken aikaa ollut pointtina, mutta jos sinulla on kultakalan keskittymiskyky, niin tuollaisiahan heittoja siitä syntyy.
      Hyi olkoon, mikä asenne millä suhtautua kanssaihmisiisi. Jos kerran yrität "väitellä asiallisesti" aiheesta, niin sympatiat on kyllä aivan muualla kuin ihmisessä, joka jatkuvasti haukkuu vasta-argumentin esittäjiä sekä kutsuu transihmiset halventavasti "transuiksi". Ainoa kenen kannattaisi tästä lähteä lääkäriin siksi, koska pollassa ei ole kaikki kondiksessa on mokan henkilön lisäksi sinä. Toisaalta noin vakavaan asennevammaan ei auttane edes lobotomia.

      Lainaa

    76. Jankon Betoni 30.3.2019 2:37
      Tulos: +7 (7 ääntä)
      Vaikuttaa melko kusipäältä tuo Sauli, en haluaisi ikinä tavata.

      Lainaa

    77. Ilmielävä omena 21.5.2021 8:33
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Vanha moka, mutta mua jaksaa kyllä naurattaa, että kaikki öyhöttäjät käskee muunsukupuoliset yms. jotka ei heidän ajatusmaailmaansa sovi, tutkituttamaan päänsä. Meinaako sellaiset ihmiset ihan oikeasti, että nämä ei nimenomaan ole lääketieteestä tulevia asioita? Se, että asiaa on mahdollisesti tutkittu vasta myöhemmin ei tarkoita, että joku yksittäinen taho vain olisi keksinyt muunsukupuolisuuden jne. ja lääketieteen on vaan alistuttava kohtaloonsa, että kai nyt sitten korjataan sukupuolia, kun kerran joku random tyyppi käskee. :D Terapiaa on kyllä hyvä hakea, että jaksaa noiden öyhöttäjien kanssa samassa maailmassa. Jaksamista kaikille.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kuva, ulkomailla, ulkomaat, uskonto, hiukset, pitkät hiukset, mies, kreikka, ennakkoluulo, ulkonäkö