Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Häähirviöt, osa 8

Tuntuu, etten halua tätä bestmania enää ollenkaan.
Häähirviöt, osa 8

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 81 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +701 (771 ääntä)
      Luulisi että kun puhutaan "hyvin tummasta" niin sävy on niin lähellä mustaa että eroa ei edes huomaa. Veikkaanpa että jos sulhon puku on selkeämpi lsinisen sävy niin ei kukaan huomaa best manin puvun väriä. Varsinki ku ei sinne häihin mennä niitä best maneja katsomaan.

      Lainaa

    2. miinaharava 28.6.2018 1:43
      Tulos: +815 (887 ääntä)
      Sitä vois kuvitella, että häissä on kyse toiseen ihmiseen sitoutumisesta ja sen juhlimisesta lähimmäisten kanssa. Mutta ei, kyse on bestmanien (huomaa monikko) mätsäävistä puvuista.

      Lainaa

    3. Tulos: +307 (799 ääntä)
      No onhan toi aika pahasti mokattu bestmanin kannalta ja sietäisikin saada kuulla siitä.. Ja miksei sitä mustaa pukua voisi vuokrata?

      Lainaa

    4. Tulos: +726 (750 ääntä)
      Ihan vaan uteliaisuuttani pohdin, että onkohan kaikkien bestmanien puvut saman merkkisiä/samasta paikasta ostettu? Ei muuten, mutta henkilönä, joka käyttää mustia vaatteita paljon, tiedän, ettei musta ole aina musta. Jos hyvin tummansininen puku jo saa noin kilahtamaan, niin mitenhän sitten, kun jollakin bestmanilla on sinertävän musta, toisella ruskehtavan musta ja yhdellä on punertavan musta?

      Lainaa

    5. Tulos: +100 (130 ääntä)
      Ja juu sekin vielä ettei niitä bestmaneja tulla sinne katsomaan niin ei sen väliä

      Lainaa

    6. Tulos: -96 (138 ääntä)
      Kyllä, esim. ortodoksisissa häissä bestmaneja on useampi kuin yksi.

      Lainaa

    7. KaroliinaCZ 28.6.2018 2:00
      Tulos: +121 (169 ääntä)
      Nyt on kyllä prioriteetit kohillaan.

      Lainaa

    8. Tulos: +402 (474 ääntä)
      Koska tärkeintähän häissä on se, että kaikki näyttää instagramkuvissa täydelliseltä <3

      Lainaa

    9. Tulos: +160 (252 ääntä)
      Olenko vanha vai miksi luulen että Bestman on yksikkö? Onko nykyään häissä better men?

      Lainaa

    10. ihanmummovaan 28.6.2018 2:27
      Tulos: +330 (366 ääntä)
      Emilia: Tämä on tällainen hyvän mielen ryhmä, niin menenpäs tänne purkamaan kiukkuni. Mitä, kaikki eivät tykänneetkään?!

      Lainaa

    11. Jigglypuff 28.6.2018 2:31
      Tulos: +417 (617 ääntä)
      Mä en kyllä tästä tarinasta saa ollenkaan sellaista samanlaista häähirviötä, joita kyllä aiemmissa osissa esiintyy. Itse ainakin tulkitsen, että harmistuksen taustalla on ihan yhtä paljon se, että jostain on yhdessä sovittu ja sitten sitä kuitenkin rikotaan ja vielä sellaisessa tilanteessa, jossa asiaa ei oikein voi enää korjata. Tämä "häähirviö" ei kuitenkaan ole heti myöskään perumassa häitä tai muuta vastaavaa yltiödramaattista, koska kaikki ei mennyt juuri hänen mukaansa.

      Lainaa

    12. Tulos: -26 (84 ääntä)
      Kyllä noinkin pienestä asiasta saa nopeasti tehtyä noinkin ison, varsinkin jos on todella tumman sininen, sitä ei mustasta erota.

      Lainaa

    13. Heatpump technology 28.6.2018 3:04
      Tulos: +137 (407 ääntä)
      Ei tämä kyllä mielestäni ole mikään häähirviö, ymmärrän todellakin tuon vitutuksen.

      Lainaa

    14. perse-eero 28.6.2018 3:06
      Tulos: -246 (382 ääntä)
      naisten prinsessaleikit on ihan ok lapsuudessa mutta myöhemmin 140kg tantan sana ei paljon paina, ostasin tahallani väärän värisen jos pakotettais johkin ruotuun.

      Lainaa

    15. Tulos: +159 (215 ääntä)
      Jigglypuff: Mä en kyllä tästä tarinasta saa ollenkaan sellaista samanlaista häähirviötä, joita kyllä aiemmissa osissa esiintyy. Itse ainakin tulkitsen, että harmistuksen taustalla on ihan yhtä paljon se, että jostain on yhdessä sovⅰttu ja sitten sitä kuitenkin rikotaan ja vielä sellaisessa tilanteessa, jossa asiaa ei oikein voi enää korjata. Tämä “häähirviö” ei kuitenkaan ole heti myöskään perumassa häitä tai muuta vastaavaa yltiödramaattista, koska kaikki ei mennyt juuri hänen mukaansa.
      ”Tuntuu, etten halua tätä bestmania enää ollenkaan bestmaninksi muiden kolmen kanssa, sillä värit eivät ole yhdenmukaiset.” Mutta siinä olet oikeassa, että pahempiakin on nähty.

      Lainaa

    16. Tulos: +103 (141 ääntä)
      Iara: Luulisi että kun puhutaan “hyvin tummasta” niin sävy on niin lähellä mustaa että eroa ei edes huomaa. Veikkaanpa että jos sulhon puku on selkeämpi lsinisen sävy niin ei kukaan huomaa best manin puvun väriä. Varsinki ku ei sinne häihin mennä niitä best maneja katsomaan.
      Kun kankaista puhutaan, niin mustiakin on loputtoman monta erilaista "sävyä". Sekä kankaan materiaali ja kudonta tapa, että käytetty väri vaikuttaa siihen, miten valo heijastuu kankaasta ja täten myös näkyvään kankaan väriin. Näin kesäiseen aikaan auringon valo vielä voimistaa eroavaisuuksia verrattuna valovoimaltaan heikompiin sähkölamppuihin. Sen kun sain sanottua, niin pitää mainita että minustakin tuleva morsian nillittää aivan turhasta.

      Lainaa

    17. Tulos: +215 (257 ääntä)
      Jaa, ei sulhanen erotu bestmanien joukosta vai? Morsiamen kannattaa hankkia vahvemmat silmälasit, sangat tietysti asusteisiin sopivat.

      Lainaa

    18. pinkki puudeli 28.6.2018 4:47
      Tulos: -22 (94 ääntä)
      Tatjana: Jaa, ei sulhanen erotu bestmanien joukosta vai? Morsiamen kannattaa hankkia vahvemmat silmälasit, sangat tietysti asusteisiin sopivat.
      Se on se suluhanen sellanen metrin mittanen olematon nöpönokka ja käppänä, ettei sitä isommasta joukosta nää ellei sillä oo oikeen räikiät vuatteet piällä.

      Lainaa

    19. Arkkienkeli 28.6.2018 5:42
      Tulos: -126 (132 ääntä)
      Iara: Luulisi että kun puhutaan “hyvin tummasta” niin sävy on niin lähellä mustaa että eroa ei edes huomaa. Veikkaanpa että jos sulhon puku on selkeämpi lsinisen sävy niin ei kukaan huomaa best manin puvun väriä. Varsinki ku ei sinne häihin mennä niitä best maneja katsomaan.
      Isinen & best man? wtf?

      Lainaa

    20. Tuijottaja 28.6.2018 7:12
      Tulos: +65 (75 ääntä)
      Arkkienkeli: Isinen & best man? wtf?
      *lsininen tyhmä

      Lainaa

    21. Tulos: -48 (60 ääntä)
      pinkki puudeli: Se on se suluhanen sellanen metrin mittanen olematon nöpönokka ja käppänä, ettei sitä isommasta joukosta nää ellei sillä oo oikeen räikiät vuatteet piällä.
      Etkö ollenkaan nukkunut koko yönä? Mikset? Sellainen käy terveyden päälle.

      Lainaa

    22. Tulos: +187 (225 ääntä)
      Itse en kyllä ole ikinä ymmärtänyt häissä tätä "kaikkien tulee pukeutua täysin samaan". Naiset yleensä mekkoon ja miehet väriin. Tuosta ei kuitenkaan ikinä tykkää kukaan muu kuin juhlapari itse. Itselleni lyötiin erään kerran kaksiviikkoa ennen häitä vaatimus, että täytyy pukeutua johonkin oliivinvihreään paitaan ja hopeiseen kravattiin. Joo eihän siinä, mutta olin jo hankkinut kaikki vermeet , joissa näytin pirun hyvältä. Antakaa ihmisten pukeutua juuri niinkuin haluavat(Enkä nyt sitten tarkoita, että" joo tulkaa vain verkkareissa!"). KAikki kuitenkin tod. näk. haluavat näyttää niin hyvältä kuin voivat.

      Lainaa

    23. Pumpulipupu 28.6.2018 7:53
      Tulos: -55 (109 ääntä)
      Eikös tuo avioliitto ala olla muutenkin instituutiona aika turha. Parempi olis kun kukaan ei menisi naimisiin, säästyttäisiin näiltäkin nillityksiltä.

      Lainaa

    24. Väsynyt tuhnu 28.6.2018 8:07
      Tulos: -120 (164 ääntä)
      Jossain Sudanissa on lain puitteissa ihan ok, että 10-vuotiaita pikkutyttöjä naitetaan kymmeniä vuosia vanhemmille miehille ja eikös samalla mantereella ihmisiäkin tiettävästi kuole nälkään. Eikä tämä tietenkään mitenkään tarkoita sitä, ettei joku pahottaisi mieltään siitä että bestman hankki puvun joka ei näytä siltä kuin pitäisi, eikä estä jota kuta tuntemasta empatiaakin tästä. Niin on isot ongelmat etäällä. Emilia on vielä nuori lapseton nainen jossain vaaleaksi sisustetussa rivitalokaksiossaan. Kyllä se parin lapsen, yövalvomisten, vatsatautien, täiden ja korvatulehdukierteiden jälkeen on kypsempi.

      Lainaa

    25. Tulos: +126 (136 ääntä)
      Ei ongelma eikä mikään: muiluttavat väärin pukeutuneen bestmanin Dressmanniin ja ulos ei päästetä ennenkuin päällä on satasen musta puku. Oppiipahan teettämään mittatilauksensa oikean värisinä.

      Lainaa

    26. Tulos: +114 (126 ääntä)
      Plaah: Kyllä, esim. ortodoksisissa häissä bestmaneja on useampi kuin yksi.
      No eihän ole. Kruununkantajia on usein vähintään kaksi, koska sitä kruunua pitää kannatella melkeen puoli tuntia. Mut ei ne mitään bestmaneja sen takia ole, vaikka usein siihen rooliin päätyy jo ennestään bestmaniksi valittu. Ja "oikea" nimitys miehen hääseurueelle on groomsmen, josta sitten valintaan YKSI bestman. Sama kuin morsiusneidoista yksi on kaaso.

      Lainaa

    27. Tulos: +104 (112 ääntä)
      Itse en muista yksistäkään häistä miten kukaan muu kuin morsiuspari on pukeutunut, hyvä jos muistan omaa pukuani. Asioista saa tietenkin vaikeita jos tarpeeksi yrittää.

      Lainaa

    28. Kilokalori 28.6.2018 8:28
      Tulos: +150 (184 ääntä)
      Missä vaiheessa muista _ihmisistä_ on tullut hääteeman väreihin koristeltavia seremonialisäkkeitä? Saako yksi värjätä hiukset punaiseksi, vai pitääkö kaikkien blondata samalla vetyperoksidilla?

      Lainaa

    29. Tulos: +32 (62 ääntä)
      Yes Bush: ”Tuntuu, etten halua tätä bestmania enää ollenkaan bestmaninksi muiden kolmen kanssa, sillä värit eivät ole yhdenmukaiset.” Mutta siinä olet oikeassa, että pahempiakin on nähty.
      No eipä tuo ole ollenkaan paha uhkaus. Ellei kyseessä ole mammuttimaisen suuret häät, neljä bestmania on liioittelua -> Bestmanien todellinen tehtävä noissa häissä on näyttää hyvältä häiden ryhmäkuvissa.

      Lainaa

    30. Tulos: +81 (87 ääntä)
      Pumpulipupu: Eikös tuo avioliitto ala olla muutenkin instituutiona aika turha. Parempi olis kun kukaan ei menisi naimisiin, säästyttäisiin näiltäkin nillityksiltä.
      On lähisukulaisuudesta nyt juridisesti ihan hyötyäkin, puhumattakaan siitä, jos on lapsia mennyt hankkimaan.

      Lainaa

    31. Mäd maick 28.6.2018 9:23
      Tulos: -17 (65 ääntä)
      Hetken toivoin miehen puolesta että syy ryhmästä poistumiseen olisi ollut perutut häät.

      Lainaa

    32. Tulos: +77 (187 ääntä)
      No kyllä minä ymmärrän tuota morsianta. Ja en ymmärrä bestmania. Jos ensin sovitaan yhdessä, että mustat puvut, ja se käy KAIKILLE, niin miksi vitussa mennä teettämään kalliilla sininen puku? Miksi ei mustaa, jos kerta ensin oli ok? Tai ois vittu ostanu prismasta satasella sen mustan puvun ja teettänt sit sen sinisen. Tuskinpa sillä nyt niin väliä maksaako se/ne 2500 vai 2600..

      Lainaa

    33. Tulos: +18 (100 ääntä)
      hmm, miten tällä morsiammella olisi millään tavalla oikeus puuttua sulhasen bestman-valintoihin? Ei häät ole vain naisen juhla vaan hääparin juhla.

      Lainaa

    34. Tulos: +36 (90 ääntä)
      Ei tuohon voi sanoa kuin että voi hyvää päivää! Onko ne häät rakkauden juhla ja iloa yhteen liittymisestä vai joku hemmetin morsiamen väsäämä muotinäytös? En ikimaailmassa voi kuvitella, että joku omassa ystävä- tai tuttavapiirissäni olisi vaatinut, että jollakin mukaan tulevalla on oltava tietynväriset vaatteet. :o

      Lainaa

    35. Tulos: +42 (76 ääntä)
      Jos häiritsee niin suunnattomasti, voi harkita mustan puvun ostamista bestmania varten itse. Eiköhän sen sulhasen pitäisi erottua kuvista muunkin kuin pelkän puvun perusteella. Ja eikö pikemminkin Emilian elämä vaikuta menneen kuin Strömsössä, kun kerran on varaa purnata noin joutavista?

      Lainaa

    36. Tulos: +67 (77 ääntä)
      Miksi ylipäätään pitää olla monta ihmistä siinä seurueessa? Jos olisi 1 kaaso ja 1 bestman niin olisi paljon helpompaa saada mitä haluaa tai keskustella mielipiteistä.

      Lainaa

    37. Tulos: -5 (61 ääntä)
      Ärsyttäisi muakin, vaikken ole morsian kiskaan ollut tai varmaan tule olemaankaan.

      Lainaa

    38. Tulos: +19 (25 ääntä)
      Laita miehille sinistä rintataskuun?

      Lainaa

    39. Tulos: +119 (137 ääntä)
      Jos hääpari haluaa jotain tiettyä ystäviensä päälle, niin ei kai ne kaverit sitä sponsoroi? Vuokraus tai osto hääbudjetista. Se, joka määrää, myös kustantaa.

      Lainaa

    40. Tulos: +42 (68 ääntä)
      Bestmanit? Kaasot? Eikö niitä olekaan vain yksi kumpaakin? Ja miksi niillä pitää olla yhteensopivat puvut, eikö ne saa itse päättää mitä pukevat?

      Lainaa

    41. Tulos: +13 (37 ääntä)
      Oon nähnyt aivan liikaa julkaisuja tällaisiltä hää-hirviöiltä ja nähnyt aivan liian monta hääohjelmaa, missä lyödään homma ihan yli. Suoraan sanottuna: vihaan häitä.

      Lainaa

    42. Tulos: +87 (103 ääntä)
      Onhan se ongelma jos ei sulhasta erota bestmaneista, Emiliahan saattaa lähteä viettämään hääyötä väärän miehen kanssa jos niitä ei ole värikoordinoitu. Ehkä sen takia saa lukea tarinoita miten häissä on lähdetty väärän kaverin matkaan, kun ei niitä ukkoja tuhannen päissään enää erota toisistaan.

      Lainaa

    43. Tulos: +64 (140 ääntä)
      Itse mä ihmettelen sitä Bestmanin toimintaa. Mun mielestä menee vittuilun puolelle ostaa sininen puku kun on sovittu mustasta. Haluisikohan hiukan kiusata morsianta? Vaikka kuinka ei tykkäisi kaverinsa puolisosta niin häät ei ole oikea hetki ruveta mieltään osoittamaan. Kyllä mä ymmärrän tota morsianta. Mutta ihan helppohan toi tilanne on korjata. Jos on rahaa ostaa 2500 euron puku niin satanen siihen päälle ei enää voi olla ongelma. Sillä rahalla saa H&M:stä, Prismasta, Dressmanista tms mustan puvun joka yhden illan ajan näyttää oikein siistiltä.

      Lainaa

    44. Tulos: +35 (45 ääntä)
      Kirpparilta saa mustan puvun muutamalla kympillä, ja ongelma on korjattu. Siihen mitään auton hintaista pukua tarvihe.

      Lainaa

    45. yli opisto hörhö 28.6.2018 12:23
      Tulos: +49 (103 ääntä)
      Jos nyt mietitään siltä kantilta että itse käyttäisin 2500e pukuun niin kyllä aivan varmasti ostaisin sellaisen minkä itse haluan, en sellaista minkälaisen kaverini morsian haluaa heidän häihinsä. Haloo nyt siellä. Tummansinistä ja mustaa nyt ei kuitenkaan erota kuin auringonpaisteessa ja läheltä katsottuna toisistaan. Pienestä se on onni kiinni.

      Lainaa

    46. Tulos: +44 (64 ääntä)
      Sulho on väärin valittu jos ei muusta kuin väristä erota.

      Lainaa

    47. Tulos: +63 (85 ääntä)
      yli opisto hörhö: Jos nyt mietitään siltä kantilta että itse käyttäisin 2500e pukuun niin kyllä aivan varmasti ostaisin sellaisen minkä itse haluan, en sellaista minkälaisen kaverini morsian haluaa heidän häihinsä. Haloo nyt siellä. Tummansinistä ja mustaa nyt ei kuitenkaan erota kuin auringonpaisteessa ja läheltä katsottuna toisistaan. Pienestä se on onni kiinni.
      Tuossahan oli, että juurikin tä teettävä heebo halusi mustan. Nyt sitten näköjään viime hetkillä tulikin ilmi, ettei sittenkää ole musta. Enemmän tuossa lienee tuo muutos ja ettei siitä mitään sanottu ongelmana, kuin se puvun väri sinällään.

      Lainaa

    48. Tulos: +52 (78 ääntä)
      ”Tuntuu, etten halua tätä bestmania enää ollenkaan bestmaninksi muiden kolmen kanssa, sillä värit eivät ole yhdenmukaiset.” Tähän ei vissiin sitten ole sulhasella mitään sanottavaa? Kyllä minä ihan itse bestmanin valitsin aikoinaan ja siihen ei ollut morsmaikolla mitään sanottavaa. Eipä kyllä tullut hänelle edes mieleen

      Lainaa

    49. Tulos: +91 (99 ääntä)
      Eikö enää olekaan tapana se, että jos hääparilla on vaatimuksia kaasojen ja bestmanien pukeutumisen suhteen, pari itse kustantaa heille mieleisensä asut? Ainakin vuosituhannen vaihteessa tämä oli mielestäni ihan yleinen käytäntö. Esimerkiksi mulle kaverini maksoi vaalean lilan kaasonpuvun, koska halusi minun pukeutuvan juuri siihen sävyyn.

      Lainaa

    50. Tulos: +79 (89 ääntä)
      Naurettava tämä jenkkihäähörhöohjelmista kopioitua tapa että morsiusneitoja ja "bestmaneja" pitää olla kumpaakin 10 ja kaikki toistensa klooneja. Tylsää ja persoonatonta.

      Lainaa

    51. Tulos: -11 (15 ääntä)
      Tuijottaja: *lsininen tyhmä
      *Isinisen

      Lainaa

    52. Tulos: +38 (76 ääntä)
      Hieman OT, mutta en usko sekuntiakaan, että puvun hinta olisi oikein. Jos mies ei omista edes yhtä tummaa pukua, hän ei todellakaan ole sen tyyppinen ihminen, joka käyttäisi pukuun noin paljon rahaa. Tarkoituksellista p*skapuhetta joko bestmanilta tai morsiamelta.

      Lainaa

    53. Tulos: +46 (74 ääntä)
      Miksi bestmaneja pitää olla neljä? Onko niiden kanssa tarkoitus vetää kimppakivaa? "Sulhanen ei vaan erotu enää kunnolla", no laittakaa sille vaikka pinkki mekko päälle niin eiköhän ala erottumaan.

      Lainaa

    54. Tulos: +49 (63 ääntä)
      Musta: Ihan vaan uteliaisuuttani pohdin, että onkohan kaikkien bestmanien puvut saman merkkisiä/samasta paikasta ostettu? Ei muuten, mutta henkilönä, joka käyttää mustia vaatteita paljon, tiedän, ettei musta ole aina musta. Jos hyvin tummansininen puku jo saa noin kilahtamaan, niin mitenhän sitten, kun jollakin bestmanilla on sinertävän musta, toisella ruskehtavan musta ja yhdellä on punertavan musta?
      Ja näyttäähän se nyt törkeältä, jos nappeja ja nappirivejä on eri määrä tai kaulus eri muotoinen. Kuka siinä enää morsiusparia huomaakaan, kun vertailee sulhaspoikien asuja. Rennolle morsiolle tiedoksi vain <3

      Lainaa

    55. Kirjautuminen epäonnistui 28.6.2018 16:54
      Tulos: +36 (42 ääntä)
      Woodrow: Ei ongelma eikä mikään: muiluttavat väärin pukeutuneen bestmanin Dressmanniin ja ulos ei päästetä ennenkuin päällä on satasen musta puku. Oppiipahan teettämään mittatilauksensa oikean värisinä.
      Hei joo, se sopii hyvin polttariohjelmaksi tai hääleikiksi :D

      Lainaa

    56. voi taas kerran 28.6.2018 17:11
      Tulos: +11 (61 ääntä)
      Hirveitä tommoset ihmiset jotka yrittävät järjestää toisten ihmisten asioita jotka eivät itselle millään tavalla kuulu. Jos joku haluaa sinisen puvun, laittakoon sinisen puvun. Jos joku haluaa sinisen, tai vaikka vihreän mekon, laittakoon. Jos oikeasti on best man tai muu kaveri, niin eihän niitä pakoteta leikkimään jotain hääleikkiä. Itse en ainakaan menisi häihin jossa on määrätty mitä pitää pukea, millainen kampaus pitää olla, yms. Eihän siellä best manejä juhlita vaan hääparia.

      Lainaa

    57. Tulos: +44 (80 ääntä)
      voi taas kerran: Hirveitä tommoset ihmiset jotka yrittävät järjestää toisten ihmisten asioita jotka eivät itselle millään tavalla kuulu. Jos joku haluaa sinisen puvun, laittakoon sinisen puvun. Jos joku haluaa sinisen, tai vaikka vihreän mekon, laittakoon. Jos oikeasti on best man tai muu kaveri, niin eihän niitä pakoteta leikkimään jotain hääleikkiä. Itse en ainakaan menisi häihin jossa on määrätty mitä pitää pukea, millainen kampaus pitää olla, yms. Eihän siellä best manejä juhlita vaan hääparia.
      Oudointa on se, että puvun väri oli nimenomaan sovittu pukua teettävän bestmanin kanssa, ja silti meni sitä vielä hääparille kertomatta vaihtamaan. Liian pikkutarkka räpeltäminen pilaa omastakin mielestä häiden tunnelmaa. Mutta jos siihen haluaa ryhtyä, mielestäni tässä mokassa oli toimittu oikein kun oli neuvoteltu bestmanien (pukujen ostajien) kanssa.

      Lainaa

    58. Tulos: -4 (14 ääntä)
      Epäonnen bloggaajako se siellä?

      Lainaa

    59. Tulos: -31 (63 ääntä)
      Ei vttu mikä akka! Sääliks käy tulevaa aviomiestä tollasen hirviön kanssa elämään.

      Lainaa

    60. Tulos: +61 (91 ääntä)
      Asiaa lähemmin seuranneena vituttaisi minuakin. Bestamanien pukujen musta väri oli tämän sooloilijan vaatimus alunperin, hän oli vannottanut, että kaikki hankkii mustat ja sitten menee itse ja tekee toisin. Tässä tilanteessa tumma sininen oli kuitenkin ihan selkeän sininen, ei mustaan verrattava. Kaiketi aikoivat selvittää vuokrapukujen mahdollisuutta, bestman muistaakseni tosi pitkä ja hoikka, perus Dressmanit eivät istuneet.

      Lainaa

    61. Tulos: +46 (78 ääntä)
      Kyllä mä ymmärrän vitutuksen jos se mies itse on asiasta sopinut ja sitten ei teekään niin kuin itse on sanonut. Mikä häähirviö tää muka on ?

      Lainaa

    62. Tulos: +42 (54 ääntä)
      yli opisto hörhö: Jos nyt mietitään siltä kantilta että itse käyttäisin 2500e pukuun niin kyllä aivan varmasti ostaisin sellaisen minkä itse haluan, en sellaista minkälaisen kaverini morsian haluaa heidän häihinsä. Haloo nyt siellä. Tummansinistä ja mustaa nyt ei kuitenkaan erota kuin auringonpaisteessa ja läheltä katsottuna toisistaan. Pienestä se on onni kiinni.
      Mutta eihän tuossa ollut tuo pointtina. Tyyppi oli itse halunnut teettää itselleen puvun ja vaati että sen pitää saada olla musta ja muillekin bestmaneille oli sitten sovittu mustat puvut. Ja sitten oli kuitenkin toiminut toisin kuin oli ensin itse sanonut. Enpä usko että vitutuksen syynä on niinkään tuo vääränvärinen puku kuin se, että ei pidetä sovituista asioista kiinni, oli ne jonkun mielestä miten "turhia" tahansa. Omastakin mielestäni tuo reaktio oli aika äärimmäinen, mutta toisaalta ymmärrän sen että kyseessä on ensivitutus ennen kuin asiaa on alettu purkaa asianosaisten kanssa. Sinäsnä kyllä olis kaikille hyvä muistaa, että ensivitutusta ei välttämättä kannata purkaa usean tuhannen ihmisen facebook-ryhmässä, koska voi käydä just näin. Toivottavasti tästä ei tule tuolle porukalle lisää harmia, koska muistelen Häät-ryhmästä lukeneeni, että olivat jo keskenään saaneet sovittua asian.

      Lainaa

    63. Tulos: +2 (12 ääntä)
      Ppp: Miksi ylipäätään pitää olla monta ihmistä siinä seurueessa? Jos olisi 1 kaaso ja 1 bestman niin olisi paljon helpompaa saada mitä haluaa tai keskustella mielipiteistä.
      Voi johtua jostain; miehelläni oli kaksi bestmania koska toinen pääsi paikalle pakottavista syistä vasta myöhään (olisin itse valinnut bestmanin joka jopa tulee vihkitilaisuuteen mutta eiväthän ne ole *minun* hääni vaan *meidän*, joten jos sellaisesta tapellaan niin hyvin alkaa) -bestman ja todistaja jos haluatte. Ei kyllä tullut mieleen tarkistaa että he sointuivat lautasliinoihin; kunhan sain itseni puetuksi, paperit kirjoitetuksi ja kaikki hyvin ruokituksi niin tilanne hallinnassa. Ymmärrän että vitutus on voinut johtua asioista jotka eivät postista selviä, kuten siitä ettei sovitusta pidetä kiinni, mutta avautumista varten kun ei kestä enää on kaaso joka ymmärtää. Netti ei voi tietää mistä on kyse.

      Lainaa

    64. Tulos: +16 (24 ääntä)
      miinaharava: Sitä vois kuvitella, että häissä on kyse toiseen ihmiseen sitoutumisesta ja sen juhlimisesta lähimmäisten kanssa. Mutta ei, kyse on bestmanien (huomaa monikko) mätsäävistä puvuista.
      Ehei, häissä on kyse siitä kuinka täydellisen näköiset niistä saa. Mutta kyllä ihmetyttää miksi Bestman teetätti tummansinisen puvun vaikka sanoi ja halusi teetättää mustan. Ellei se ole niin tumma että on vain sävyero.

      Lainaa

    65. Tulos: +12 (30 ääntä)
      Hitto, meillä ei ollut bestmaneilla yhdenmukaisia pukuja. Liitto pilalla. Eiku, eihän meillä ollut bestmanejakaan. Eikä häitä kirkossa, eikä häämatkaa, eikä hääjuhlia. Liitto pilalla.

      Lainaa

    66. Tulos: -5 (31 ääntä)
      Näille bridezilloille häät ovat juhlat, joissa vieraiksi suostuvia saa vapaasti pompottaa oman mielen mukaan ihan vaatteista lähtien ja vieraat kustantavat pompotuksen. Näytelmä, joka on esitetään vain siksi, että bridezilla saa instaan kauniita kuvia. Parin vuoden päästä tuleekin jo ero, koska miestä tarvittiin vain häitä varten, ja ne on jo saatu valmiiksi.

      Lainaa

    67. Tulos: +10 (28 ääntä)
      Pera: Olenko vanha vai miksi luulen että Bestman on yksikkö? Onko nykyään häissä better men?
      Niin että best-sanasta on mielestäsi olemassa erillinen monikkomuoto, joka on siis better?

      Lainaa

    68. Tulos: -5 (37 ääntä)
      mandi: Niin että best-sanasta on mielestäsi olemassa erillinen monikkomuoto, joka on siis better?
      Bestman voi kieliopillisesti tarkoittaa vain yhtä miestä. Bestmen puolestaan ei toimi ajatuksellisesti, koska parhaita olisi useita. Niinpä palstakaverimme keksimä muoto on ihan looginen ja siinä mitassa oivaltava, että sinulta meni yli hilseen. Älä välitä, eivät kaikki aina pysy kärryillä. Tällä kertaa sinä putosit.

      Lainaa

    69. Tulos: -13 (25 ääntä)
      Pera: Olenko vanha vai miksi luulen että Bestman on yksikkö? Onko nykyään häissä better men?
      Jos nyt opettelisit sitä englantia ennen kun rupeat pätemään. Dorka :)

      Lainaa

    70. Tulos: -17 (31 ääntä)
      Kisse: Bestman voi kieliopillisesti tarkoittaa vain yhtä miestä. Bestmen puolestaan ei toimi ajatuksellisesti, koska parhaita olisi useita. Niinpä palstakaverimme keksimä muoto on ihan looginen ja siinä mitassa oivaltava, että sinulta meni yli hilseen. Älä välitä, eivät kaikki aina pysy kärryillä. Tällä kertaa sinä putosit.
      Kisse. Sinä olet paskaa :)

      Lainaa

    71. Tulos: +30 (42 ääntä)
      Tässä on ihan selvästi bestmanin moka. Jos on *itse* vaatinut, että otetaan käyttöön musta puku, mutta teettää sitten itselleen 2500 eurolla sinisen puvun, niin kyllä siitä saa suuttua.

      Lainaa

    72. Arthur Brown 2.7.2018 10:29
      Tulos: +7 (27 ääntä)
      Ei hitto ku porukka on sekaisin. Häät ei ole mikään prinsessasatu, jossa kaiken pitää mennä kuten prinsessa haluaa. Siinä juhlitaan yhdessäoloa ja toiselle lupautumista, eikä tarkoituksena SAA olla pitää mitään natsiunivormukekkereitä.

      Lainaa

    73. Hairysteed 2.7.2018 10:43
      Tulos: +3 (11 ääntä)
      pepelaku: Koska tärkeintähän häissä on se, että kaikki näyttää instagramkuvissa täydelliseltä
      Tulee mieleen Black Mirror-jakso nimeltä Nosedive

      Lainaa

    74. Tulos: -5 (19 ääntä)
      Ei ole mikään ihme, että liitot eivät nykyään kestä.

      Lainaa

    75. Tulos: -5 (11 ääntä)
      Arthur Brown: Ei hitto ku porukka on sekaisin. Häät ei ole mikään prinsessasatu, jossa kaiken pitää mennä kuten prinsessa haluaa. Siinä juhlitaan yhdessäoloa ja toiselle lupautumista, eikä tarkoituksena SAA olla pitää mitään natsiunivormukekkereitä.
      Ne ovat pelkät narsististen bileet nykyään, miksi pitää päästä esittämään?

      Lainaa

    76. Omaa vuoroa odotellessa 3.7.2018 20:38
      Tulos: +4 (26 ääntä)
      Kyllä mä vaan jotenkin todella hyvin ymmärrän, että jos on vuosi tai useampi järjestetty ja asioita isolla rahalla hankittu, sekä suostuttu tiettyihin muutoksiin yhden ihmisen toiveiden takia, niin kyllä se v*tuttaisi ihan armottomasti että toinen menee sooloilemaan. Kaikki sympatia tälle morsiamelle.

      Lainaa

    77. Tulos: -3 (17 ääntä)
      Morsiamella ei pitäisi olla pienintäkään päätösvaltaa bestmaneihin liittyen. Sulhasen tovereita.

      Lainaa

    78. Tulos: +6 (12 ääntä)
      Mies: Morsiamella ei pitäisi olla pienintäkään päätösvaltaa bestmaneihin liittyen. Sulhasen tovereita.
      Ei ollut morsiammen vaan sulhasen päätös kyseiset puvut

      Lainaa

    79. Tulos: +2 (20 ääntä)
      Mulle tuli mieleen, että kyseinen mies ompelijalla: "Se pitää olla sit tumma." "Tässä näitä tummia vaihtoehtoja." "Joo toi näyttää kivalta" Anteeksi kun aliarvioin, mutta moni mies ei ole niin tarkka ja ei ymmärtänyt värien suurta merkitystä morsiamelle. Morsian taas ei ymmärrä, ettei se yksi puku sieltä erotu. Jos on itse ollut jonkun häissä niin mitä sieltä muistaa: tunnelman, hääparin ja pöydässä ruuan odottamisen (jonka jälkeen odottaa tunnin kahvia ja kakkua).

      Lainaa

    80. Jeesus saatana mitä paskaa 16.7.2018 1:42
      Tulos: -11 (13 ääntä)
      Ei perkele minkälaista hullunmyllyä näissä kommenteissa (ja varsinkin niiden tykkääjissä/dissaajissa) esitetään. Jos valta olisi niin laitattaisin teistä melkein jokaisen pöpilään, perkele. Häät on iloinen asia, ei mitkään fantasialeikit lapsuusvuosilta! Ihan ahistaa, että teilläkin on oikeus äänestää, saatana!

      Lainaa

    81. Tulos: -2 (14 ääntä)
      Itteäni henkilökohtasesti ärsyttää toi, että jos on saanu ite vielä teetättää sen asun, ni miksei oo voinu teetättää sit sellasta minkä on pitänytkin olla. Siis joo, ylireagointia häiden suhteen, mutta en ihmettele vaikka tilanne saiskin noin raivon partaalle, ku on just saanu kuulla et yks teetättää asun, ja teetättääki vääränlaisen, vaikka on tienny millanen pitää olla.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: häät, puku, väri, musta, bestman, tummansininen