Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Näin saat naisia, osa 30

Heruuks, heruuks, todellaki enemmän ku jaksais.
Näin saat naisia, osa 30

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 74 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +1438 (1452 ääntä)
      Vai että vain barasta

      Lainaa

    2. Tulos: +1309 (1317 ääntä)
      On se jännä kun Jeren baras ei kelpaa.

      Lainaa

    3. Muumi (kopio) 21.3.2019 0:28
      Tulos: -272 (598 ääntä)
      Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.

      Lainaa

    4. Tulos: +1151 (1159 ääntä)
      Mikä on ku ei tuntematon vanha äijä kelpaa!

      Lainaa

    5. Tulos: +1132 (1144 ääntä)
      On se kumma kun baras sexi ei kelpaa, selkeesti joku horatsu siis.

      Lainaa

    6. totuuden_torvi 21.3.2019 0:48
      Tulos: +575 (579 ääntä)
      Kumma ku ei tehny vaikutusta. Ihme ranttuja nykyään kaikki!

      Lainaa

    7. Tulos: +1282 (1300 ääntä)
      En oo koskaan ymmärtäny tuota huoraksi haukkumista jos ei ookaan kiinnostunu. Ja sitten vielä ihmettelee miksei vastaa.. Ja näitä oon nähny paljon. Olen mies, mutten ymmärrä tollaista käyttäytymistä. Luuleeko joku äijä et huoraksi haukkumisen jälkeen vielä saa viestin tyyliin: "oi, joo, anteeksi rakas. Mennään toki panemaan ja naimisiin" *säälittävää*

      Lainaa

    8. Savonrouva 21.3.2019 0:57
      Tulos: +551 (557 ääntä)
      "painu äitisi vittuun takaisin" but still trying

      Lainaa

    9. Tulos: +432 (450 ääntä)
      Ziimind: En oo koskaan ymmärtäny tuota huoraksi haukkumista jos ei ookaan kiinnostunu. Ja sitten vielä ihmettelee miksei vastaa.. Ja näitä oon nähny paljon. Olen mies, mutten ymmärrä tollaista käyttäytymistä. Luuleeko joku äijä et huoraksi haukkumisen jälkeen vielä saa viestin tyyliin: “oi, joo, anteeksi rakas. Mennään toki panemaan ja naimisiin” *säälittävää*
      Nainen on huora, koska kumminkin se haluaa seksiä jonkun muun kuin itse huorittelijan kanssa, hyi että! :D

      Lainaa

    10. Tulos: -129 (285 ääntä)
      Ziimind: En oo koskaan ymmärtäny tuota huoraksi haukkumista jos ei ookaan kiinnostunu. Ja sitten vielä ihmettelee miksei vastaa.. Ja näitä oon nähny paljon. Olen mies, mutten ymmärrä tollaista käyttäytymistä. Luuleeko joku äijä et huoraksi haukkumisen jälkeen vielä saa viestin tyyliin: “oi, joo, anteeksi rakas. Mennään toki panemaan ja naimisiin” *säälittävää*
      Ne on pihtarihuoria.

      Lainaa

    11. Tulos: +729 (735 ääntä)
      Tuo viimeinen "Haloo?" on oikein kirsikka kakan päälle: "ihan tässä nyt vilpittömästi ihmettelen, miksi et vastaa..."

      Lainaa

    12. Ainajotaikummaa 21.3.2019 2:01
      Tulos: +136 (152 ääntä)
      Tanan huora mikset sä vastaa, häh!?!

      Lainaa

    13. Tulos: -180 (236 ääntä)
      Jere on äijjjä

      Lainaa

    14. Tulos: +774 (792 ääntä)
      Siviilisäädyn tiedustelu ensimmäisessä lauseessa - check! Epämääräinen kirjoitustyyli & kirjoitusvirheet - check! Harhaiset kuvitelmat omasta romanttisuudestaan - check! Ulkonäön kommentointi ja suora, härski vihjailu - check! Pakkien (sanattomankin) jälkeen huoraksi haukkuminen - check! Jere voitti juuri Limainen Setämies -bingon.

      Lainaa

    15. Tulos: +141 (143 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Olen samaa mieltä siitä, että Jere on nuorisonimi mutta haluan silti päästä kertomaan että oon tavannut joskus 50-luvulla syntyneen Jeren. Ihan alkuperäinen nimi, äitinsä puheista päätellen. En muista tarkkaa ikää, mutta syntymävuosi alkoi vitosella. Ei siis mikään kovin vanha tuokaan, mutta kuitenkin. Olettaisin siis tästä, että nimi on ollut olemassa kauan mutta yleistyi vasta 80- ja 90-luvuilla.

      Lainaa

    16. Tulos: +177 (183 ääntä)
      Mä olisin estänyt aika äkkiä.

      Lainaa

    17. Paskapallero 21.3.2019 6:00
      Tulos: +80 (86 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Kyllä se nuorisokin kasvaa wanhaksi

      Lainaa

    18. Tulos: -61 (151 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Meinaatko että kun täytetään vaikka 25v niin valitaan uusi aikuisen miehen nimi ja sitten 50v vaihdetaan vanhan ukon nimi? Vai meinaatko että ne joilla on nuoren nimi ei elä niin vanhaksi asti koskaan?

      Lainaa

    19. Daigadaiga 21.3.2019 7:09
      Tulos: +121 (129 ääntä)
      Ziimind: En oo koskaan ymmärtäny tuota huoraksi haukkumista jos ei ookaan kiinnostunu. Ja sitten vielä ihmettelee miksei vastaa.. Ja näitä oon nähny paljon. Olen mies, mutten ymmärrä tollaista käyttäytymistä. Luuleeko joku äijä et huoraksi haukkumisen jälkeen vielä saa viestin tyyliin: “oi, joo, anteeksi rakas. Mennään toki panemaan ja naimisiin” *säälittävää*
      Tuolle englannin kielessä ihan nimikin, "Negging". En kyllä ole kertaakaan kuullut että se olisi toiminut, mutta kyllä se vissiin vaan on yleistä.

      Lainaa

    20. Tulos: +118 (120 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Noo jos Henni on häthätää täysikäinen ja Jere nelikymppinen? Esim.

      Lainaa

    21. Tulos: +105 (107 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Esim vuosina 1960-79 on syntynyt 567 Jereä.

      Lainaa

    22. Kukkahattuneiti 21.3.2019 8:07
      Tulos: +355 (359 ääntä)
      Ihan perushuttua nykypäivänä. Mahdollisesti kolmessa ekassa viestissä olet se upein kuningatar maan päällä, ai että kun olet kaunis ja viisas ja tralalalala. Sitten saa dickpickin (pyytämättä tottakai), ja sitten oletkin s#### h#### ja lihava, ja mitä ny vielä, kun ei h***lle kelpaa mikään! <3 Tervetuloa tähän maailmaan tyttäret...

      Lainaa

    23. jukkapalmu 21.3.2019 8:22
      Tulos: +156 (164 ääntä)
      "Hei huora sexivittu äitinpillu, mixet vastaa enää?"

      Lainaa

    24. Tulos: +143 (153 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Onhan esim. Jere Karalahti 43-vuotias. Onkohan tuo muuten Karalahti?

      Lainaa

    25. Tulos: +26 (34 ääntä)
      Savonrouva: “painu äitisi vittuun takaisin” but still trying
      espanjaksi on samanlainen sanonta ja sitä viljellään hyvin herkästi.

      Lainaa

    26. Tulos: +268 (278 ääntä)
      Aina kun mua on yhtä osuvasti haukuttu huoraksi siksi, etten anna (mielenkiintoista), vastaan tyyliin "en mä oo huora, mähän annan ihan ilmaseks - mutten vaan sulle" :D Se on suorastaan herkullista katsella, kuinka ne pihisee kiukuissaan eikä saa sanottua mitään ^_^

      Lainaa

    27. Tulos: +68 (68 ääntä)
      Smooth Operator.

      Lainaa

    28. EsaVeskinen 21.3.2019 9:57
      Tulos: -45 (73 ääntä)
      Ziimind: En oo koskaan ymmärtäny tuota huoraksi haukkumista jos ei ookaan kiinnostunu. Ja sitten vielä ihmettelee miksei vastaa.. Ja näitä oon nähny paljon. Olen mies, mutten ymmärrä tollaista käyttäytymistä. Luuleeko joku äijä et huoraksi haukkumisen jälkeen vielä saa viestin tyyliin: “oi, joo, anteeksi rakas. Mennään toki panemaan ja naimisiin” *säälittävää*
      Niin, Jeren voisi käyttää sanaa "frigidi", mutta se onkin vaikea vierasperäinen sana.

      Lainaa

    29. Yrmeli Kuohittu-Jormanainen 21.3.2019 10:01
      Tulos: +228 (230 ääntä)
      Kukkahattuneiti: Ihan perushuttua nykypäivänä. Mahdollisesti kolmessa ekassa viestissä olet se upein kuningatar maan päällä, ai että kun olet kaunis ja viisas ja tralalalala. Sitten saa dickpickin (pyytämättä tottakai), ja sitten oletkin s#### h#### ja lihava, ja mitä ny vielä, kun ei h***lle kelpaa mikään! Tervetuloa tähän maailmaan tyttäret…
      Älä unohda klassista "en olis oikeesti halunnutkaan" viestiä vielä loppuun.

      Lainaa

    30. Ihmettelen vaan 21.3.2019 10:48
      Tulos: +105 (107 ääntä)
      Hullu: Mä olisin estänyt aika äkkiä.
      Silloin emme saisi nauttia Jeren romantiikasta täällä feissarimokissa.

      Lainaa

    31. Tulos: -184 (308 ääntä)
      En kyllä ymmärrä tuotakaan, että ei voi vastata suoraan ja kohteliaasti että "hei, anteeksi mutta en ole etsimässä seuraa enkä usko että meillä on paljon yhteistä kirjoiteltavaa." ja sitten blockaa. Anteeksi, mutta antaa aika aivottoman kuvan jos vastaa selkeisiin ja itseään häiritseviin kysymyksiin vain emojilla ja "haha" ja antaa toisen vaan jatkaa ja tuhlata molempien aikaa. Niinku mitä

      Lainaa

    32. Tulos: +57 (59 ääntä)
      Yrmeli Kuohittu-Jormanainen: Älä unohda klassista “en olis oikeesti halunnutkaan” viestiä vielä loppuun.
      Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

      Lainaa

    33. Tulos: +79 (79 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Väestörekisterikeskusen nimipalvelun mukaan jo 1800-luvulla on ollut Jerejä.

      Lainaa

    34. Tulos: +99 (99 ääntä)
      "Miksi et vastaa?" XD

      Lainaa

    35. Tulos: +105 (105 ääntä)
      ???? Haloo?? ????

      Lainaa

    36. Muumi (kopio) 21.3.2019 12:13
      Tulos: +51 (57 ääntä)
      Murmeli: Meinaatko että kun täytetään vaikka 25v niin valitaan uusi aikuisen miehen nimi ja sitten 50v vaihdetaan vanhan ukon nimi? Vai meinaatko että ne joilla on nuoren nimi ei elä niin vanhaksi asti koskaan?
      Ei vaan meinaan että olen itse ikäloppu kun minun mielessäni Jere on nuorison nimi (jota se ei siis ole vuosiin enää ollut).

      Lainaa

    37. yli opisto hörhö 21.3.2019 12:27
      Tulos: +177 (195 ääntä)
      gooby: [...]
      Ok? Eli vastaanottaja on vastuussa lähettäjän käyttäytymisestä? Voisi nämä Jeren tapaiset hyypiöt välillä pysähtyä vähän miettimään sitä omaa asennetta.

      Lainaa

    38. Hammaspeikko 21.3.2019 12:32
      Tulos: +158 (162 ääntä)
      Voisko joku mies kertoa, että mikä tää homma on kun ollaan heti alussa jo viemässä vihille ja yhteiseen asuntoon? Nimimerkillä junassa kosittu.

      Lainaa

    39. Tulos: +112 (114 ääntä)
      Pelottavaa että tuollaisia ihmisiä on oikeasti tuolla jossain

      Lainaa

    40. Tulos: +79 (79 ääntä)
      Hammaspeikko: Voisko joku mies kertoa, että mikä tää homma on kun ollaan heti alussa jo viemässä vihille ja yhteiseen asuntoon? Nimimerkillä junassa kosittu.
      Ehkä ne miehet vaan haluaa skipata sen pitkähkön ajanjakson ensitapaamisen ja hääkellojen välillä, minkä me muut kulutamme ensin tapailuun, yhteenmuuttoon ja kihloihin menemiseen.

      Lainaa

    41. Tulos: -74 (146 ääntä)
      yli opisto hörhö: Ok? Eli vastaanottaja on vastuussa lähettäjän käyttäytymisestä? Voisi nämä Jeren tapaiset hyypiöt välillä pysähtyä vähän miettimään sitä omaa asennetta.
      Ei tuossa niin väitetty. Vaan että tohonki ois vaan jo alussa voinu vastata edes jotain normaalia. Aika moni ”Jere” ymmärtäisi kyllä saadessaan ”ei” -vastauksen. Ei se oikeuta Jeren käytöstä siitä eteenpäin siis tietenkään.

      Lainaa

    42. Tulos: +44 (44 ääntä)
      Voi tätä myötähäpeän määrää XD

      Lainaa

    43. Tulos: -44 (80 ääntä)
      Hammaspeikko: Voisko joku mies kertoa, että mikä tää homma on kun ollaan heti alussa jo viemässä vihille ja yhteiseen asuntoon? Nimimerkillä junassa kosittu.
      Tämä oli vitsi tai small talkia, eli naistennaurattamisyritys. Näi ainaki meil Turus. Ei see Jere ny mittää vihkiäisii oikeesti ol suunnittelemas, kuha koittaa vähä onneas. Emmää kyl sitä ymmärrä, kui see sälli noi kauhiast suuttu tosa lopus. Olis sanonu sit vaa et: Ei täsä mittää sit. Morjes.

      Lainaa

    44. Tulos: +176 (188 ääntä)
      Kauhtana: Ei tuossa niin väitetty. Vaan että tohonki ois vaan jo alussa voinu vastata edes jotain normaalia. Aika moni ”Jere” ymmärtäisi kyllä saadessaan ”ei” -vastauksen. Ei se oikeuta Jeren käytöstä siitä eteenpäin siis tietenkään.
      Oletko kokeillut? Koska tosielämässä vähintään yhtä moni "Jere" vetää tajuttomat pultit haukkumisineen ja uhkailuineen siitä ei-vastauksesta. Eikä muutenkaan ole tuollaisten viestien vastaanottajan velvollisuus vaivata päätään asialla, jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää että nuo viestit eivät ole toivottuja vähintään siinä vaiheessa kun sitä vastakaikua ei tule.

      Lainaa

    45. Tulos: +21 (35 ääntä)
      Tulinkin toisin aatoksiin, Jerellä on niin sana hallussa.

      Lainaa

    46. Tulos: +229 (241 ääntä)
      gooby: En kyllä ymmärrä tuotakaan, että ei voi vastata suoraan ja kohteliaasti että “hei, anteeksi mutta en ole etsimässä seuraa enkä usko että meillä on paljon yhteistä kirjoiteltavaa.” ja sitten blockaa. Anteeksi, mutta antaa aika aivottoman kuvan jos vastaa selkeisiin ja itseään häiritseviin kysymyksiin vain emojilla ja “haha” ja antaa toisen vaan jatkaa ja tuhlata molempien aikaa. Niinku mitä
      "Anteeksi, mutta..." Miksi naisen pitäisi pyytää anteeksi sitä ettei halua puhua miehen kanssa? Jos joku ventovieras lähettelee privaviestejä, ei naisen tarvitse sanoa yhtään mitään eikä vastata mihinkään kysymyksiin. Kaunis nainen voi saada samanlaisia viestejä kymmeniltä miehiltä. Kyse ei ole ihmissuhteesta, jossa pitää olla kiltti ja kohtelias. Vieraan ihmisen lähettämät viestit, joissa vongataan selvästi seksiä, voi jättää täysin huomiotta. Ei ole myöskään velvollisuutta blokata miestä, vaan voi jättää hänet linjoille vonkaamaan, jos niin haluaa. Siinähän tulee miehen luonne esiin, suuttuuko ja alkaako haukkua, vai osaako kohteliaasti perääntyä.

      Lainaa

    47. Tulos: +68 (72 ääntä)
      Voi luoja mikä idiootti. Ja noitahan oikeasti riittää Suomen maassa. Sitten vielä ihmetellään että miksei suomalaiset lisäänny.

      Lainaa

    48. ............ 21.3.2019 19:20
      Tulos: +30 (34 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Jeret ja Jonnet ovat nykyään lähes nelikymppisiä. Ovat todellakin vanhoja, ainakin 18-vuotiaan mielestä.

      Lainaa

    49. ............ 21.3.2019 19:22
      Tulos: +60 (68 ääntä)
      Traumcity: Ne on pihtarihuoria.
      Eli pihtaavat ja myyvät seksiä samaan aikaan? Miten tämä olisi edes teoriassa mahdollista?

      Lainaa

    50. Tulos: +60 (64 ääntä)
      …………: Eli pihtaavat ja myyvät seksiä samaan aikaan? Miten tämä olisi edes teoriassa mahdollista?
      Pihtaavat Jereltä ja myyvät seksiä muille?

      Lainaa

    51. Setä Tiramisu 21.3.2019 23:35
      Tulos: +69 (73 ääntä)
      vrk: Väestörekisterikeskusen nimipalvelun mukaan jo 1800-luvulla on ollut Jerejä.
      Raamatussakin seikkaili muuan Jere-miäs. Mutta kun ei niillä arabiassa ole ääkkösiä, niin se kirjoitetaan Jeremias.

      Lainaa

    52. Tulos: +158 (168 ääntä)
      gooby: En kyllä ymmärrä tuotakaan, että ei voi vastata suoraan ja kohteliaasti että “hei, anteeksi mutta en ole etsimässä seuraa enkä usko että meillä on paljon yhteistä kirjoiteltavaa.” ja sitten blockaa. Anteeksi, mutta antaa aika aivottoman kuvan jos vastaa selkeisiin ja itseään häiritseviin kysymyksiin vain emojilla ja “haha” ja antaa toisen vaan jatkaa ja tuhlata molempien aikaa. Niinku mitä
      Jos joku kadulla alkaa huutelemaan "anna bildee", käveletkö nopeasti pois vai jäätkö juttelemaan ja sanot "hei, anteeksi mutta en ole etsimässä seuraa enkä usko että meillä on paljon yhteistä puhuttavaa"?

      Lainaa

    53. Tulos: +109 (109 ääntä)
      …………: Eli pihtaavat ja myyvät seksiä samaan aikaan? Miten tämä olisi edes teoriassa mahdollista?
      Pihtarihuora on yhden feministisen twitter-sivun nimi. Tuo on kuulemma ylläpitäjän oikeasti saama haukku, joka oli niin absurdi, että se oli pakko ottaa käyttöön, koska siinä kuvastuu täydellisesti tuollaisten huutelijoiden asenne naisia kohtaan: nainen pihtaa, mutta huoraa kaikkien muiden kanssa.

      Lainaa

    54. Tulos: +53 (53 ääntä)
      Ziimind: En oo koskaan ymmärtäny tuota huoraksi haukkumista jos ei ookaan kiinnostunu. Ja sitten vielä ihmettelee miksei vastaa.. Ja näitä oon nähny paljon. Olen mies, mutten ymmärrä tollaista käyttäytymistä. Luuleeko joku äijä et huoraksi haukkumisen jälkeen vielä saa viestin tyyliin: “oi, joo, anteeksi rakas. Mennään toki panemaan ja naimisiin” *säälittävää*
      Mua on haukuttu samalla nimellä kadulla, syynä oli se kun kehtasin käyttää kesällä polvipituista hametta. Harmi kun mies ei ollut tällä kertaa mukana.

      Lainaa

    55. Tulos: +12 (36 ääntä)
      Valuvika: Voi luoja mikä idiootti. Ja noitahan oikeasti riittää Suomen maassa. Sitten vielä ihmetellään että miksei suomalaiset lisäänny.
      No ei se ole oikea syy, kuka hullu tänne haluaa lapsia nykyään tehdä? Se jos mikä on itsekästä.

      Lainaa

    56. Tulos: +76 (76 ääntä)
      Täähän oli aivan oppikirjaesimerkki nice guy -käyttäytymisoppaasta.

      Lainaa

    57. purppurakruunu 22.3.2019 13:51
      Tulos: +114 (116 ääntä)
      Kauhtana: Ei tuossa niin väitetty. Vaan että tohonki ois vaan jo alussa voinu vastata edes jotain normaalia. Aika moni ”Jere” ymmärtäisi kyllä saadessaan ”ei” -vastauksen. Ei se oikeuta Jeren käytöstä siitä eteenpäin siis tietenkään.
      Tyyppi, joka ottaa hiljaisuuden innostumisen merkkinä, ainakin viestien eskaloitumisesta päätellen, ei yleensä ymmärrä sanaa "ei."

      Lainaa

    58. Tulos: +12 (26 ääntä)
      Ei kelvannut Jeren baras bullea batukka

      Lainaa

    59. Tulos: +75 (75 ääntä)
      Kuten jo muutkin ovat esittäneet, niin henkilö -mies tai nainen -joka myy seksiä on "prostituoitu". "Huora" on termi naiselle joka ei harrasta seksiä, ei ainakaan tämän miehen kanssa mutta mahdollisesti kenenkään muunkaan, mutta sanan käyttäjä epäilee että jollakulla oli seksiä jonkun kanssa joskus jossain ja häntä ei kutsuttu mukaan, ja on sitten iänkaikkisesti katkera.

      Lainaa

    60. Tulos: +94 (96 ääntä)
      Rupesin muuten pohtimaan että mitä jos Henni olisikin vastannut heti tuohon ensimmäiseen kysymykseen kyllä tai ei. Veikkaisin että molemmissa tapauksissa Jeren seuraavat repliikit olisi tismalleen samat kuin tuossa, lukuun ottamatta "mikset vastaa" -osiota. Ja ehkä jos olisi vastannut että on suhteessa, niin Jere olisi lisännyt alkuun jotakin tyyliin: "mutta viekös se sinun miesystävä sinua lappiin ja osteleeko vaatteita?(naisethan ei varmaan muuta haluakaan kuin koko ajan uusia vaatteita)". Sen oloinen tyyppi ettei sitä saa millään vastauksella tai vastaamatta jättämisellä perääntymään.

      Lainaa

    61. Tulos: -14 (24 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Se on kumma miten nuorikin joskus vanhenee.. vai onko se niin että lapselle annetaan Jere nimeksi mutta sit 35 vuotiaana sen nimi muuttuu Jormaksi?

      Lainaa

    62. Tulos: -77 (87 ääntä)
      Olishan toi hennikin voinut sanoa että sori mutta en ole kiinnostunut, sen sijaan että jättää vastaamatta ja lopulta pistää keskustelun feissarimokiin. Naurettavaa

      Lainaa

    63. Tulos: +82 (84 ääntä)
      Titaani: Olishan toi hennikin voinut sanoa että sori mutta en ole kiinnostunut, sen sijaan että jättää vastaamatta ja lopulta pistää keskustelun feissarimokiin. Naurettavaa
      Mikä velvollisuus tolla mimmillä, tai kenelläkään ylipäätään, on vastata yhtään mitään jonkun tuntemattoman idiootin viesteihin? Eikä ainakaan mulle tullut "haha" vastauksen jälkeen mieleen, että nyt se pirkko varmaan odottaa kiimaisena mökkireissua ja sexiä. Jere sai mitä ansaitsi ja tuskin saa jatkossakaan mitään muuta, jos on noin kujalla siitä miten ihmisiä kannattaa lähestyä.

      Lainaa

    64. Olen siis nuorisoa 25.3.2019 22:25
      Tulos: +9 (9 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Meikäläisen ikäisissä on jonkin verran Jerenimisiä, jolen syntynyt 70-luvun alussa.

      Lainaa

    65. Tulos: +35 (35 ääntä)
      Älä luota ihmiseen joka kirjoittaa seksiä sexiä

      Lainaa

    66. Tulos: +30 (30 ääntä)
      Rappe: Älä luota ihmiseen joka kirjoittaa seksiä sexiä
      Varma setämiehen merkki

      Lainaa

    67. Tulos: +22 (24 ääntä)
      Hammaspeikko: Voisko joku mies kertoa, että mikä tää homma on kun ollaan heti alussa jo viemässä vihille ja yhteiseen asuntoon? Nimimerkillä junassa kosittu.
      Se on kyllä jännä, mä en tiedä onko se sitten samanlaista juttua kun joillakin naisilla on romanttisista elokuvista saatuja harhakuvia rakkaudesta? Etenkin vanhemman polven miehet kuvittelevat että tästä ne naiset tykkää ja että tämä on nyt se romantiikan huippu? Naiset aina haluaa naimisiin.

      Lainaa

    68. Tulos: +44 (46 ääntä)
      Ihan vilpittömästi kysyn, mitä pitää elämässä tapahtua että miehestä tulee tällainen? Mikä menee vikaan?

      Lainaa

    69. Tulos: +37 (37 ääntä)
      Jos joskus mulle tulis tuommonen keskustelu niin olisin sen jakanut kyllä sensuroimattomana myös Jeren seinälle feissarimokien lisäksi, olettaen että kyseessä on julkinen profiili :D Kaverit arvostaa :D

      Lainaa

    70. Korttelin Karuin Sälli 27.3.2019 20:49
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Muumi (kopio): Jere-niminen voi olla vanha äijä? Tämä tarkoittanee että olen itsekin tosi vanha kun mielestäni nimi Jere on nuorison nimi.
      Tunnen ihan ehdan setämies-ikäisen Jeren.

      Lainaa

    71. Tulos: -7 (11 ääntä)
      Leena: Olen samaa mieltä siitä, että Jere on nuorisonimi mutta haluan silti päästä kertomaan että oon tavannut joskus 50-luvulla syntyneen Jeren. Ihan alkuperäinen nimi, äitinsä puheista päätellen. En muista tarkkaa ikää, mutta syntymävuosi alkoi vitosella. Ei siis mikään kovin vanha tuokaan, mutta kuitenkin. Olettaisin siis [...]
      50-luvulla syntynyt ei oo vanha?! Mä en oo sit varmaan vielä edes syntynyt

      Lainaa

    72. Tulos: +11 (11 ääntä)
      MissK: Aina kun mua on yhtä osuvasti haukuttu huoraksi siksi, etten anna (mielenkiintoista), vastaan tyyliin “en mä oo huora, mähän annan ihan ilmaseks – mutten vaan sulle” Se on suorastaan herkullista katsella, kuinka ne pihisee kiukuissaan eikä saa sanottua mitään ↑_↑
      Tää oli hyvä

      Lainaa

    73. Urbaani kuormaeläin 3.5.2022 7:24
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Kauhtana: Ei tuossa niin väitetty. Vaan että tohonki ois vaan jo alussa voinu vastata edes jotain normaalia. Aika moni ”Jere” ymmärtäisi kyllä saadessaan ”ei” -vastauksen. Ei se oikeuta Jeren käytöstä siitä eteenpäin siis tietenkään.
      Ei, yksikään "Jere" ei ymmärrä sanaa ei.
      Jos tällasia viestejä tulis silloin tällöin, vaikka niinku 1-2 viikossa, vois vielä jaksaa vastata jollain tavalla nätisti. Mutkun niitä viestejä tulee pahimmillaan useita päivässä, niin ei vaan jaksa. Mä tosin olisin varmaan yhtään mitään kirjottamatta vain estänyt. Tosin sit "Jere" tekee uuden tilin ja tulee vittuilemaan sillä 🤦🏻‍♀️

      Lainaa

    74. Harmaa kivi 4.5.2022 21:52
      Tulos: +6 (6 ääntä)
      Urbaani kuormaeläin: Ei, yksikään "Jere" ei ymmärrä sanaa ei. Jos tällasia viestejä tulis silloin tällöin, vaikka niinku 1-2 viikossa, vois vielä jaksaa vastata jollain tavalla nätisti. Mutkun niitä viestejä tulee pahimmillaan useita päivässä, niin ei vaan jaksa. Mä tosin olisin varmaan yhtään mitään kirjottamatta vain [...]
        Ei tarvitse vastata nätisti vaikka tulisi yksi vuodessa. Ymmärtäisin, jos nykyaikaista mediaa ja nuorempia sukulaisia ei olisi, ja joku ihan oikeasti olisi tietämätön siitä, ettei tällaista lähestymistapaa arvosteta. Olen itsekin joskus selittänyt pienessä sievässä olevalle vanhemmalle miespuoliselle sukulaiselle -selittänyt, tavannut, vääntänyt rautalangasta ja hyvä jos en esittänyt tulkinnallista tanssia -että myöhäisteini-ikäiset tytöt eivät halua isänsä tai isoisänsä ikäisen miehen huomiota, eivät varsinkaan kun huomio on tasoa "katsokaas miten hyvä perse". (Olin turvassa tätä selitystä esittäessäni koska olen sukua, vieraalle miehelle en olisi uskaltanut yrittää tavuttaa, karkaisin vain paikalta). 
        Ei auta. Voitte vaikka tilata TED-puheen sukupuolisen häirinnän vastustamisesta -ei mikään mene jakeluun kun kohderyhmä ei halua menevän. Turha tuhlata kauniita sanoja (tai rautalankaa). 

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: viesti, tuntematon, messenger, varattu, sinkku, kosinta