Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 102

Miten veden alla voi synnyttää?
Naistenhuoneen ovi jäi auki, osa 102

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 66 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: +259 (485 ääntä)
      En kyllä tiedä kuinka hyvä idea on ruveta perseellään blokkailemaan jotain kitkuisia piripäitä kaupassa.

      Lainaa

    2. Tulos: +244 (350 ääntä)
      Vikassa mokana se, ettei Minka tajunnut että Anna vitsailee?

      Lainaa

    3. Tulos: +119 (195 ääntä)
      Jaa ettei nykyään sixpäkki riitä vaan kaljalavojen kanssa purjehditaan ulos? Melkoset menijät.

      Lainaa

    4. Tulos: +684 (696 ääntä)
      Narskis: Jaa ettei nykyään sixpäkki riitä vaan kaljalavojen kanssa purjehditaan ulos? Melkoset menijät.
      Corona-aikana on tärkeää välttää ylimääräistä kaupassa käyntiä eli on ryövättävä isompi määrä kaljaaa kerralla.

      Lainaa

    5. Tsuidaduida 23.4.2020 1:25
      Tulos: +401 (439 ääntä)
      fasf: Vikassa mokana se, ettei Minka tajunnut että Anna vitsailee?
      Ei valitettavasti vitsaillut. Poisti kommenttinsa kun ihmiset kyseenalaisti tiedon. Valitettavasti kyseessä vielä synnyttänyt henkilö.

      Lainaa

    6. Tulos: +232 (418 ääntä)
      Ei helv Emma. Sinä et kyllä ansaitse yhtään ketään tuolla asenteella ja vielä pitää puheluja muille jakaa, jotka ei välttämättä edes halua kuulla tai heitä ei kiinnosta. Onko teinimeininki kyseessä ja iskee paniikki, kun ei keksi mitään puhuttavaa ja käytetään oljenkorsi. Seksi on päästä kiinni ja ei kyllä ole vielä niin pientä penistä tullut vastaan, mitä en osaisi käyttää omaankin nautintooni, jos mieskin on miellyttävä. Mikropenistä ei ole vielä tullut vastaan, mutta eiköhän senkin ajaminen onnistu, kunhan jatke on miellyttävä. Pahoittelut miehille, esineellistin teitä tässä paljon. Muistakaahan, että tangoon tarvitaan aina kaksi ^^

      Lainaa

    7. Tulos: +56 (100 ääntä)
      Narskis: Jaa ettei nykyään sixpäkki riitä vaan kaljalavojen kanssa purjehditaan ulos? Melkoset menijät.
      Valitettavasti näin on. Lava kumpaankin kouraan ja pihalle. Usein rikostoveri odottamassa pihalla auto käynnissä vieläpä. Sakkojen vankeudeksi muuntamisen poisto oli typerimpiä tekoja ikinä.

      Lainaa

    8. Tulos: -196 (264 ääntä)
      Iso Hoo: Valitettavasti näin on. Lava kumpaankin kouraan ja pihalle. Usein rikostoveri odottamassa pihalla auto käynnissä vieläpä. Sakkojen vankeudeksi muuntamisen poisto oli typerimpiä tekoja ikinä.
      Aika harvoissa tapauksissa ulkona odottaa ”rikostoveri auton kanssa”. Kyllä ne kaverukset yleensä kaksin kauppaan astuu ja molemmille pari lavaa kantoon, josta sitten juoksuks. Kiinnijäämisen riski huomattavasti pienempi, kun ulkona ei seiso kameroiden alla autoa rekisterikilpi loistaen. Minkähän maan kansalaisvelvollisuuksia Minna suoritti? Ei siinä etteikö jo itse ”sanonta” olisi kummallinen... Edes pakkokeinolain mukaan (yleinen kiinniotto-oikeus) ei oikeudet kiinniottoon olisi täyttyneet, sillä siihen ei riitä näpistyksen yritys ja mitään näpistystä ei ollut vielä tapahtunut, kun kassalinjaa ei ollut ohitettu. Siitä huolimatta Minna jäänyt vielä tien tukkeeksi eteen, estäen perusteettomasti henkilöiden kulun ja tästä on täytynyt sitten myös mennä FB:ssä kertomaan oma päivän ”sankari-tarina”.

      Lainaa

    9. Tulos: +178 (192 ääntä)
      Joopajoo: Minkähän maan kansalaisvelvollisuuksia Minna suoritti? Ei siinä etteikö jo itse ”sanonta” olisi kummallinen… Edes pakkokeinolain mukaan (yleinen kiinniotto-oikeus) ei oikeudet kiinniottoon olisi täyttyneet, sillä siihen ei riitä näpistyksen yritys ja mitään näpistystä ei ollut vielä tapahtunut, kun kassalinjaa ei ollut ohitettu. Siitä huolimatta Minna jäänyt vielä tien tukkeeksi eteen, estäen perusteettomasti henkilöiden kulun ja tästä on täytynyt sitten myös mennä FB:ssä kertomaan oma päivän ”sankari-tarina”.
      No voih, kylläpä olikin kamalaa kun Minna perusteettomasti esti nilkkien näpistelypuuhat. Ja eiköhän tuo kansalaisvelvollisuus ollut läpällä liioitellen heitetty, hyperbola siis. Kukaan nyt oikeasti usko, että sivullisilla ihmisillä olisi velvollisuus pidätellä jotain näpistelijöitä.

      Lainaa

    10. Tulos: +389 (393 ääntä)
      Jotenkin eniten naurattaa Minnan jutussa, että äijät röyhkeesti selvästi koittaa varastaa kaljat, mutta silti pyytelevät anteeksi kun pyytävät väistämään. Hyväkäytöksisiä varkaita?

      Lainaa

    11. Tulos: -137 (245 ääntä)
      En usko, että sieltä kaupasta on kukaan lavaa hakenut kaljaa. Eikö lava ole kuitenkin abauttiarallaa 99x24 tölkkiä?

      Lainaa

    12. jukkapalmu 23.4.2020 6:19
      Tulos: -122 (178 ääntä)
      Kaljan kantajat ei tarinan mukaan menneet kassan ohi, joten ei ne mitään varastaneet. Tollaset keksityt jutut on aika usein sen verran huonosti keksittyjä että niistä jää kiinni.

      Lainaa

    13. Tulos: -41 (213 ääntä)
      Törkeetä puhua noin munan koosta julkisesti fb:ssä, ei mies koolle mahda mitään. Ja nyt hänet voi tunnistaa.. Ja kokemuksen kautta mulle ainakin selvis, ettei se koko vaan miten sitä käyttää. On tullut vastaan jäätävä meisselisetä ja se oikeesti sattu ja repi paikkoja, joten ei se suuruuskaan ole kiva. Tuskin miehet puhuu tolleen lörttösen koosta, että taidanpa jättää Minnan kun hänen lörttönen on kuin patonki messuhallissa.

      Lainaa

    14. Tulos: +86 (154 ääntä)
      PekkaKana: En usko, että sieltä kaupasta on kukaan lavaa hakenut kaljaa. Eikö lava ole kuitenkin abauttiarallaa 99×24 tölkkiä?
      Aina löytyy yksi logistiikka amiksen käynyt.

      Lainaa

    15. Tulos: +244 (260 ääntä)
      Kertoo Emmasta paljon kun tuossakin tilanteessa ainoastaan ajattelee kuinka häntä hävetti. Voin kuvitella miten kiusallinen ja ahdistava tilanne tuo oli kyseiselle miehelle ja kuinka se helposti saattoi jättää pitkäaikaiset jäljet omatuntoon. Minulle ainakin jättäisi...

      Lainaa

    16. Tulos: +200 (236 ääntä)
      Niinpä: Törkeetä puhua noin munan koosta julkisesti fb:ssä, ei mies koolle mahda mitään. Ja nyt hänet voi tunnistaa.. Ja kokemuksen kautta mulle ainakin selvis, ettei se koko vaan miten sitä käyttää. On tullut vastaan jäätävä meisselisetä ja se oikeesti sattu ja repi paikkoja, joten ei se suuruuskaan ole kiva. Tuskin [...]
      Joillain miesvoittoisilla keskustelupalstoilla käyminen voisi järkyttää. Ei sillä, eihän se hyvää käytöstä ole sukupuolesta riippumatta. Menetin varmaan pari aivosolua sanan 'lörttönen' luettuani.

      Lainaa

    17. Aktiivikoira 23.4.2020 8:32
      Tulos: +122 (214 ääntä)
      Tuli kyllä paha mieli Emman seuralaisen puolesta. Ei taida naisen empatiakyky riittää ajattelemaan, miltä kaverista on tuntunut. Jos vastaavanlaisessa postauksessa olisi sukupuoliroolit päinvastoin, olisi sellainen metoo-ulina käynnissä, että Twitter hajoaisi.

      Lainaa

    18. Isä neljän, joka olet töissä 23.4.2020 9:53
      Tulos: +175 (207 ääntä)
      prkl: Ei helv Emma. Sinä et kyllä ansaitse yhtään ketään tuolla asenteella ja vielä pitää puheluja muille jakaa, jotka ei välttämättä edes halua kuulla tai heitä ei kiinnosta. Onko teinimeininki kyseessä ja iskee paniikki, kun ei keksi mitään puhuttavaa ja käytetään oljenkorsi. Seksi on päästä kiinni ja ei kyllä ole vielä [...]
      Eipä näin mikropeniksenä löytynyt tuosta mitään moitittavaa. Maailma on raaka ja epäreilu paikka ja rehellisyyden nimessä KAIKKI miehetkin esineellistävät naisia omiin himoihinsa, jos ei muuten niin tiedostamattomasti. Kyllä, minäkin pidän naisessa enemmän tietyistä muodoista ja niiden yhtälöistä kuin toisista, mutta muunlainen kombinaatio ei siltikään ole este ja ainahan voi oppia uutta. Ja loppuun. Ei, en ole itse minkäänlainen komistus millään mittapuulla, vaan enemmänkin perusruma vähävarustettu suomalainen mies. MUTTA KÄYTÖSTAVAT NYT OIKEASTI EMMA! On olemassa asioita, joita ei normaalisti puhuta muille, koska on olemassa arempia ja itsestään epävarmempia ihmisiä.

      Lainaa

    19. Tulos: +77 (89 ääntä)
      Joopajoo: Aika harvoissa tapauksissa ulkona odottaa ”rikostoveri auton kanssa”. Kyllä ne kaverukset yleensä kaksin kauppaan astuu ja molemmille pari lavaa kantoon, josta sitten juoksuks. Kiinnijäämisen riski huomattavasti pienempi, kun ulkona ei seiso kameroiden alla autoa rekisterikilpi loistaen. Minkähän maan [...]
      Kkansalaisvelvollisuuteen kuuluu lainkuuliaisuus ja uskollisuus. Täten havaitessaan mahdollisen rikoksen hän toimi, jotta rikos ei toteudu. Juu, kaverit eivät vielä ehtineet mitään varastaa, mutta vartijoiden saavuttua olivat valinnan edessä maksaako kiltisti ostoksensa vai vievätkö hyllyyn takaisin. Tarinahan ei kerro, miten tässä vartijoiden saavuttua toimittiin.

      Lainaa

    20. Tulos: +64 (94 ääntä)
      Niinpä: Törkeetä puhua noin munan koosta julkisesti fb:ssä, ei mies koolle mahda mitään. Ja nyt hänet voi tunnistaa.. Ja kokemuksen kautta mulle ainakin selvis, ettei se koko vaan miten sitä käyttää. On tullut vastaan jäätävä meisselisetä ja se oikeesti sattu ja repi paikkoja, joten ei se suuruuskaan ole kiva. Tuskin [...]
      Miten hänet voi tunnistaa muu, kuin tämä kyseinen ystävä? Hehän tapailivat joskus (aikamäärettä) ei ole kerrottu. Emmehän myöskään tiedä, onko ystävälle kerrottu tyypistä etunimeä enempää, kuvasta puhumattakaan? Tuskin nyt kukaan julkisesti Facebookissa mainostaa koko mieshistoriaansa.

      Lainaa

    21. Ponne Jarkka 23.4.2020 10:38
      Tulos: +247 (253 ääntä)
      Emmallekin ihan tiedoksi; jos puhut puhelua kaiuttimen kautta on siitä kohteliasta ja suotavaa mainita.

      Lainaa

    22. Nocebo-efekti 23.4.2020 11:29
      Tulos: -6 (104 ääntä)
      Emma taitaa olla aika pinnallinen ämmä jos muuten mukava mies ei kelpaa pienen varustuksensa takia niin toivottavasti Emma ei saa sitä satuprinssiään, koskaan.

      Lainaa

    23. Tulos: +83 (87 ääntä)
      Naurattaa: Jotenkin eniten naurattaa Minnan jutussa, että äijät röyhkeesti selvästi koittaa varastaa kaljat, mutta silti pyytelevät anteeksi kun pyytävät väistämään. Hyväkäytöksisiä varkaita?
      Vanhoja kunnon herrasmiesvarkaita. Luultavasti lierihatut ja kaikki.

      Lainaa

    24. yli opisto hörhö 23.4.2020 11:46
      Tulos: +45 (81 ääntä)
      Joopajoo: Aika harvoissa tapauksissa ulkona odottaa ”rikostoveri auton kanssa”. Kyllä ne kaverukset yleensä kaksin kauppaan astuu ja molemmille pari lavaa kantoon, josta sitten juoksuks. Kiinnijäämisen riski huomattavasti pienempi, kun ulkona ei seiso kameroiden alla autoa rekisterikilpi loistaen. [...]
      Ilmeisesti sulla on paljonkin kokemusta juoksukaljoista, sen verran pitää puolustaa idiootteja.

      Lainaa

    25. Oikea työkalu oikeaan paikkaan 23.4.2020 11:52
      Tulos: -13 (97 ääntä)
      Iso on kivoin suussa ja pieni kivoin pepussa. Keskikokoinen käy kaikkeen. Toki silti eniten käyttäjästä kiinni.

      Lainaa

    26. Tulos: -38 (80 ääntä)
      Ihan en kyllä jaksa uskoa kaljavarkaustarinaa. Siis oikeastiko jäävät kaljojen kanssa kassajonoon kyselemään, että päästäiskö ohi? On kyllä surkeita varkaita. Kassajonossa yritetään ohittaa maksavaa asiakasta kaljalavan kanssa, ja ootellaan vielä vartijan saapumista. On elämä köyhää, jos pitää tälläistä keksiä. Keksis edes vähän uskottavamman tarinan. Ja tyhmille menee läpi - ellei noita naurureaktioita oo isketty siksi, että koko juttu on naurettavan surkea pätemisyritys.

      Lainaa

    27. Tulos: +9 (53 ääntä)
      prkl: Ei helv Emma. Sinä et kyllä ansaitse yhtään ketään tuolla asenteella ja vielä pitää puheluja muille jakaa, jotka ei välttämättä edes halua kuulla tai heitä ei kiinnosta. Onko teinimeininki kyseessä ja iskee paniikki, kun ei keksi mitään puhuttavaa ja käytetään oljenkorsi. Seksi on päästä kiinni ja ei kyllä ole vielä [...]
      No ei se kyllä onnistu ja lesboseksi on hauskempaa naisen kanssa. T. On tullut vastaan

      Lainaa

    28. Tulos: +29 (29 ääntä)
      PekkaKana: En usko, että sieltä kaupasta on kukaan lavaa hakenut kaljaa. Eikö lava ole kuitenkin abauttiarallaa 99×24 tölkkiä?
      On sul siinä sit ainaki sen verta kaljaa sen reissun päälle että kannattaa yrittää edes.

      Lainaa

    29. Tulos: +91 (101 ääntä)
      Isä neljän, joka olet töissä: Eipä näin mikropeniksenä löytynyt tuosta mitään moitittavaa. Maailma on raaka ja epäreilu paikka ja rehellisyyden nimessä KAIKKI miehetkin esineellistävät naisia omiin himoihinsa, jos ei muuten niin tiedostamattomasti. Kyllä, minäkin pidän naisessa enemmän tietyistä muodoista ja niiden yhtälöistä kuin toisista, mutta [...]
      Oudoissa piireissä jotkut liikkuvat. Eipä ihan heti tulisi mieleen revitellä kumppanin mahdollisista fyysistä puutteista kavereille. Ei siis todellakaan. Ja en muuten ole ikinä kuullut kavereiden sanovan esimerkiksi että muijallani on liian pienet/suuret tissit, läski perse, luiseva perse, väljä mirri tms. Ylipäätään omien puolisoiden mahdollisten negatiivisiksi koettujen piirteiden vatvominen ei minun kokemukseni mukaan ole miesten juttu. Enkä minä sellaista harrastavaa edes miehenä pitäisi. Melko halpamaista touhua.

      Lainaa

    30. Mustalaisnaamio 23.4.2020 13:08
      Tulos: -15 (77 ääntä)
      Just: Joillain miesvoittoisilla keskustelupalstoilla käyminen voisi järkyttää. Ei sillä, eihän se hyvää käytöstä ole sukupuolesta riippumatta. Menetin varmaan pari aivosolua sanan ‘lörttönen’ luettuani.
      Just voisi kertoa, missä tämmöisiä "miesvoittoisia" keskustelupalstoja on, missä puhutaan naisen sukupuolielimien koosta ihan yleisesti? Ylilautaa ei lasketa ja kun kerran tiedät, että näitä on useampia. Mulle ei ole kyllä osunut missään miesvaltaisella keskustelupalstalla naisten elimien kokoarvostelua silmiin, eli siis ihan mielenkiinnosta kyselen.

      Lainaa

    31. Perämerenneito 23.4.2020 13:42
      Tulos: -4 (84 ääntä)
      Gonamies: Oudoissa piireissä jotkut liikkuvat. Eipä ihan heti tulisi mieleen revitellä kumppanin mahdollisista fyysistä puutteista kavereille. Ei siis todellakaan. Ja en muuten ole ikinä kuullut kavereiden sanovan esimerkiksi että muijallani on liian pienet/suuret tissit, läski perse, luiseva perse, väljä mirri tms. [...]
      No ei siitä omasta tyttö/poikaystävästä varmasti puhutakaan, mutta ei niin vakavista jutuista voikin jo jutella. Olen itsekin valitellut ystävälleni muuten ihan kivan kundin varsin vaatimatonta varustusta (eivät tietenkään tunteneet toisiaan), mutta en mielestäni revitellyt tai pilkannut, vaan olin vain pahoillani tilanteesta. Ja mä luulen, että toi miehen koko on enemmän verrannollinen naisessa esim. libidoon ja kokeilunhaluun. Ainakin miehet usein valittelevat jos eivät saa suhteessa tarpeeksi seksiä. Eikö se ole niselle yhtä turhauttavaa jos seksi ei ikinä oikein tunnu missään? Toki on varmasti naisia, jotka ovat ihan tyytyväisiä vaikka pelkkään suuseksiin, mutta itselleni yhdyntä on seksissä tärkeää. Jos se jäisi puuttumaan, niin varmasti jäisin hyvin turhautuneeksi. Miehet kuitenkin tuntuvat aina saavan omansa, vaikka kuinka pienellä tökkisivät.

      Lainaa

    32. Tulos: +54 (66 ääntä)
      Perämerenneito: No ei siitä omasta tyttö/poikaystävästä varmasti puhutakaan, mutta ei niin vakavista jutuista voikin jo jutella. Olen itsekin valitellut ystävälleni muuten ihan kivan kundin varsin vaatimatonta varustusta (eivät tietenkään tunteneet toisiaan), mutta en mielestäni revitellyt tai pilkannut, vaan olin vain pahoillani [...]
      Ei se kyllä ole sama juttu. Libidon eroista valittavat luultavasti molemmat sukupuolet ja se on kyllä jossain määrin eri asia. Ihan ensinnäkin hepin, tai mirrin koko ei ole asia, jota voisi kehittää esim pariterapialla, asenteiden tarkistuksella, seksitekniikoiden hiomisella tyydyttävämmäksi, lääkityksellä jne. Siinä kohdassa yksilö on aika tavalla luonnon armoilla ja kulli ei kasva, vaikka sitä kuinka yritettäisiin psyykata. Libidon kohtaanto-ongelmista olen joskus kuullut kavereiltani, mutta varsin poikkeuksellista sekin on. Eikä siinäkään keskitytä toteamaan, että onpas tuolla paska libido. Lähestymistapa on aika paljon rakentavampi ja ratkaisuahakevampi. Olen myös kuullut oman libidon puutteen valittelua ja aikomuksia hakea sinisiä pillereitä. Näen, että fyysisten korjaamattomien puutteiden arvostelu on ihan eri kategoriassa kuin niiden asioiden pohdinta, miten vauhtia saisi hommaan lisää. Fyysisellä puolella kyse on väkisinkin arvostelusta, eikä rakentavasta keskusyelusta, sillä penistään/vaginaansa ei voi rakentaa mieleisekseen, kuin ehkä kirurgin veitsellä joissain tapauksissa.

      Lainaa

    33. Tulos: +27 (45 ääntä)
      Emman tarinasta jäi kokonaan tarinan kliimaksi kertomatta. Miten se päättyi? Lähtikö mies kävelemään pienen munansa kanssa vai ei? Menikö se varaamaan aijan peniksen suurennusleikkaukseen?

      Lainaa

    34. Tulos: +103 (111 ääntä)
      On erittäin loukkaavaa, julmaa, tahditonta ja lapsellista lupaa kysymättä jakaa toisen ihmisen intiimielämän tietoja, vaikka jakaja olisi siinä toisena osapuolena. Emmaa on paheksuttu ansaitusti, mutta pakko nyt kyllä ihmetellä Emman ystävääkin, vaikka ei tiennyt olevansa kaiuttimella. Usein olen vahingossa kuullut vieressä puhelimeen puhuvan kännykän ”vuotavan”. Jos soittaisin arkaluontoista puhelua, en jatkaisi puhelua, jos tietäisin, että huoneessa on läsnä muita ihmisiä. Paitsi että oma puhe voi vuotaa läpi, ei toinen osapuoli välttämättä kykene diskriitisti vastailemaankaan. Tässä ovat ystävättäret kummatkin olleet varsinaiset Äly ja Väläys.

      Lainaa

    35. Perämerenneito 23.4.2020 16:26
      Tulos: +34 (68 ääntä)
      Gonamies: Ei se kyllä ole sama juttu. Libidon eroista valittavat luultavasti molemmat sukupuolet ja se on kyllä jossain määrin eri asia. Ihan ensinnäkin hepin, tai mirrin koko ei ole asia, jota voisi kehittää esim pariterapialla, asenteiden tarkistuksella, seksitekniikoiden hiomisella tyydyttävämmäksi, lääkityksellä jne. [...]
      No mä tarkoitin ehkä noin turhautumisasteen ja tyytyväisyyden kannalta. En voi miesten näkökulmasta sanoa, mutta itselleni huono seksi on jopa pahempi vaihtoehto kuin ei seksiä ollekaan. Elän siinä käsityksessä, että miehet edes saavuttavat orgasmin ainakin 90 % seksikerroista, eli vaikka joku kerta jäisi aavistuksen valjummaksi, niin ainakin kassit todennäköisesti tyhjenevät. Itse tulen epätyydyttävästä seksistä lähinnä turhautuneeksi ja surulliseksi. Ja se epätyydyttävä seksi voi johtua muustakin kuin pienestä peniksestä. Ja ehkä olen kamala ihminen kun avaudun ystävälleni kokemuksesta joka sai minut turhautuneeksi ja surulliseksi ja saatanpa jopa valitella surkeaa onneani seksin suhteen kun odotukset olivat korkealla ja kundi muuten niin lupaava, mutta sänkyhommat eivät toimineetkaan yhtään. Mutta sillä tavalla itse käsittelen negatiivisia asioita, puhun ystävilleni. En tietenkään nimellä enkä henkilöistä jotka he tuntevat. Enkä ikinä poikaystävästäni (vaikka en kyllä ikinä edes seurustelisi kundin kanssa, joka ei tyydytä sängyssä). Mutta en tosiaan tee sitä arvostellakseni kundia vaan lähinnä purkaakseni omaa pahaa mieltäni.

      Lainaa

    36. ............... 23.4.2020 16:29
      Tulos: +55 (57 ääntä)
      Luu: Kertoo Emmasta paljon kun tuossakin tilanteessa ainoastaan ajattelee kuinka häntä hävetti. Voin kuvitella miten kiusallinen ja ahdistava tilanne tuo oli kyseiselle miehelle ja kuinka se helposti saattoi jättää pitkäaikaiset jäljet omatuntoon. Minulle ainakin jättäisi…
      Itsetuntoon*

      Lainaa

    37. Tulos: -32 (50 ääntä)
      amt: No voih, kylläpä olikin kamalaa kun Minna perusteettomasti esti nilkkien näpistelypuuhat. Ja eiköhän tuo kansalaisvelvollisuus ollut läpällä liioitellen heitetty, hyperbola siis. Kukaan nyt oikeasti usko, että sivullisilla ihmisillä olisi velvollisuus pidätellä jotain näpistelijöitä.
      Toiset uskoo, Minna kertomassaan _tarinassa_ sen varsin hyvin juuri tuo ilmi! Mitään näpistystä tai muuta rikosta ei ollut kenenkään muun toimesta tapahtunut kuin Minnan, joten en tiedä mistä näpistelijöistä puhut. Hämmentävää miten yksittäinen maallikko saa estää toisen ihmisen kulun ja se kuitataan vain ”Hui kamalaa!” lausahduksilla, mutta kun saman tekee ihminen jolla on työnsä puolesta siihen lain suomat oikeudet, kiljutaan kovaan ääneen joukolla vapaudenriistosta sun muusta. :)
      yli opisto hörhö: Ilmeisesti sulla on paljonkin kokemusta juoksukaljoista, sen verran pitää puolustaa idiootteja.
      Niin on, onks se sulle jonkinlainen ongelma? Ketään ole puolustanut, pahoittelut jos sellaisen kuvan mun kirjoituksista on saanut. Enemmänkin Minnan kertomaa ja toimintaa kommentoinut taka-ajatuksena ”totta vai tarua”. Jukkapalmun kommentti oli sen verran tyhjentävä, että en olisi itse voinut paremmin asiaa muotoilla. ” [...] Tollaset keksityt jutut on aika usein sen verran huonosti keksittyjä että niistä jää kiinni.”

      Lainaa

    38. Tulos: +2 (30 ääntä)
      Narskis: Jaa ettei nykyään sixpäkki riitä vaan kaljalavojen kanssa purjehditaan ulos? Melkoset menijät.
      Kovia kavereita, tollanen kaljalava taitaa kuitenkin painaa vähintään tonnin.

      Lainaa

    39. Tulos: -15 (23 ääntä)
      Näin se kieli kehittyy ja syntyy uusia ihastuttavia ilmaisuja. Valkoroskan rinnalla heitellään ilmeisesti tänä vuonna uliulia ja ulinaa. Äh.

      Lainaa

    40. Tulos: +26 (30 ääntä)
      Valaisisko joku tietämätöntä? Mitä on tämä "kissan maito" jota kaupoissa väitetään myytävän? Ja mihin käyttöön?

      Lainaa

    41. Tulos: +23 (23 ääntä)
      Fi: Näin se kieli kehittyy ja syntyy uusia ihastuttavia ilmaisuja. Valkoroskan rinnalla heitellään ilmeisesti tänä vuonna uliulia ja ulinaa. Äh.
      Ne nyt on syntynyt jo ainakin yli 10 vuotta sitten, olleet myös edelleen ihan kohtuullisessa käytössä toisilla... :)

      Lainaa

    42. Tulos: +38 (44 ääntä)
      Tips: Valaisisko joku tietämätöntä? Mitä on tämä “kissan maito” jota kaupoissa väitetään myytävän? Ja mihin käyttöön?
      Se on käytännössä laktoosittomaksi tai hyvin vähälaktoosiseksi käsiteltyä maitoa, jota myydään kissanruokahyllyssä. Sitä voi antaa imeväisiän ohittaneelle kissalle, jotka muiden nisäkkäiden tavoin ovat imeväisiän jälkeen laktoosi-intolerantteja.

      Lainaa

    43. Tulos: +46 (50 ääntä)
      Izev: Se on käytännössä laktoosittomaksi tai hyvin vähälaktoosiseksi käsiteltyä maitoa, jota myydään kissanruokahyllyssä. Sitä voi antaa imeväisiän ohittaneelle kissalle, jotka muiden nisäkkäiden tavoin ovat imeväisiän jälkeen laktoosi-intolerantteja.
      Minä ostin kerran Tokmannilta kissanmaitoa, kun niin söpössä pullossa myytiin ja tarjosin sitä parivuotiaille kissoilleni. Katsoivat tyyliin ”mitä sä muija yrität, ei me mitää pentuja olla, juo ite maitos”. No, kaadoin sitten lopun maidon kahvini sekaan. Oli pahaa.

      Lainaa

    44. Tulos: -11 (25 ääntä)
      No nyt näen ensi yönä unia Minnan isosta pyllystä, jota en ole koskaan edes nähnyt.

      Lainaa

    45. Tulos: +18 (18 ääntä)
      fasf: Vikassa mokana se, ettei Minka tajunnut että Anna vitsailee?
      Vai vitsailiko?

      Lainaa

    46. Sanni Aaltonen 24.4.2020 5:48
      Tulos: -6 (6 ääntä)
      Iso Hoo: Valitettavasti näin on. Lava kumpaankin kouraan ja pihalle. Usein rikostoveri odottamassa pihalla auto käynnissä vieläpä. Sakkojen vankeudeksi muuntamisen poisto oli typerimpiä tekoja ikinä.
      Sakot menee nykyisin muuntoon..

      Lainaa

    47. Tulos: -20 (66 ääntä)
      Ihmeellistä tekopyhyyttä liikkeellä... kyllä mun kaveriporukassa puhutaan seksistä ja kyllä siihen oleellisesti liittyy myös peniksen koko jos sellainen tai sellaisia on leikissä mukana. Jos ystävä ja miekkonen ei toisiaan tunne eikä koskaan tulekaan tuntemaan (Jos kyseessä vaikkapa seksisuhde tai muuten vaan vähän kevyempi säätö) niin missä ongelma?

      Lainaa

    48. Tulos: -25 (37 ääntä)
      Napael: Corona-aikana on tärkeää välttää ylimääräistä kaupassa käyntiä eli on ryövättävä isompi määrä kaljaaa kerralla.
      Mutta kenelle mahtuu se lava vaatteiden alle? Tulee mieleen vaan todella isoja hameita käyttävät.

      Lainaa

    49. Tulos: +4 (24 ääntä)
      Izev: Se on käytännössä laktoosittomaksi tai hyvin vähälaktoosiseksi käsiteltyä maitoa, jota myydään kissanruokahyllyssä. Sitä voi antaa imeväisiän ohittaneelle kissalle, jotka muiden nisäkkäiden tavoin ovat imeväisiän jälkeen laktoosi-intolerantteja.
      Mutta eivät suinkaan kaikki kissat ole laktoosi-intolerantteja. Tiedän yhdenkin joka juonut punaista maitoa koko ikänsä, tällä hetkellä 19 vuotias terve kissa.

      Lainaa

    50. Tulos: -12 (38 ääntä)
      Joopajoo: Aika harvoissa tapauksissa ulkona odottaa ”rikostoveri auton kanssa”. Kyllä ne kaverukset yleensä kaksin kauppaan astuu ja molemmille pari lavaa kantoon, josta sitten juoksuks. Kiinnijäämisen riski huomattavasti pienempi, kun ulkona ei seiso kameroiden alla autoa rekisterikilpi loistaen. Minkähän maan [...]
      Aina mietityttää, kellä on hinku puolustella rikollisia. Rikollisella?

      Lainaa

    51. Tulos: -11 (37 ääntä)
      Hanna: Aina mietityttää, kellä on hinku puolustella rikollisia. Rikollisella?
      Miten sä revit tuosta minkään sortin puolustamista? Varsinkaan kun tarinan mukaan Minna on ollut ainut ”rikollinen”...

      Lainaa

    52. Tulos: +30 (42 ääntä)
      Ihan aina ei peniksen koosta ja käyttötaidosta riippumatta saa kumppanilleen tuotettua riittävästi nautintoa. Turhan usein penikselliset unohtavat, että heillä on muitakin ulkokkeita ja konsteja, millä saattaisi onnistua. Vaikka sillä omalla puikolla tökkien saisi itse nautintonsa, ei se ole kumppanille välttämättä samoin.

      Lainaa

    53. HepomiestenTietotoimisto 24.4.2020 21:56
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Eräs ihminen, koulutukseltaan lähihoitaja, pohti että kyllä se vaan on tärkeää etteivät äidit tupakoi raskaana ettei sikiön tarvitse yskiä kohdussa.

      Lainaa

    54. Tulos: +18 (22 ääntä)
      Hanna: Aina mietityttää, kellä on hinku puolustella rikollisia. Rikollisella?
      Ihan kaikilla oikeudentuntoisilla. Toki Suomessa on helppo avautua siitä että murhaajilla on mukavampaa kuin murhan uhrien omaisilla -tosiaan rikoksen uhrien ja omaisten pitäisi saada _paljon_ enemmän tukea. Mutta hirveällä polulla ollaan jos rikoksesta syytettyä ei saa puolustaa -itse olen ihmisoikeusjärjestön riveissä puolustanut raakaa pedofiilimurhaajaa. Paha vain että kun kuolemantuomio ja sen piirikunnan sheriffin uudelleenvalitseminen olivat pois pöydältä, kävi ilmi että mies oli syytön. Tosi turhaa että kaiken maailman rikollisia hyysätään, paitsi jos itseäsi syytettäisiin väärin.

      Lainaa

    55. Tulos: 0 (12 ääntä)
      Napael: Corona-aikana on tärkeää välttää ylimääräistä kaupassa käyntiä eli on ryövättävä isompi määrä kaljaaa kerralla.
      Totta, vaikkakin yhdenkin lavan vienti on melko työlästä kun siinä on 90 laatikkoa olutta.

      Lainaa

    56. Tompall Glaser 26.4.2020 4:31
      Tulos: +17 (19 ääntä)
      Esko: Aina löytyy yksi logistiikka amiksen käynyt.
      Kun löytyisi vielä yksi yhdys sana ala asteen käynyt.

      Lainaa

    57. Tulos: +20 (20 ääntä)
      Emma haluaa seurustella mulkun kanssa, eihän siinä, jokainen tyylillään.

      Lainaa

    58. MansikkaSmoothie 27.4.2020 1:08
      Tulos: -2 (12 ääntä)
      prkl: Ei helv Emma. Sinä et kyllä ansaitse yhtään ketään tuolla asenteella ja vielä pitää puheluja muille jakaa, jotka ei välttämättä edes halua kuulla tai heitä ei kiinnosta. Onko teinimeininki kyseessä ja iskee paniikki, kun ei keksi mitään puhuttavaa ja käytetään oljenkorsi. Seksi on päästä kiinni ja ei kyllä ole vielä [...]
      Yks parhaimpia kommentteja tällä sivustolla ikinä. Todellakin samaa mieltä, ei lisättävää.

      Lainaa

    59. Tulos: -21 (39 ääntä)
      Pimpeli: Ihan aina ei peniksen koosta ja käyttötaidosta riippumatta saa kumppanilleen tuotettua riittävästi nautintoa. Turhan usein penikselliset unohtavat, että heillä on muitakin ulkokkeita ja konsteja, millä saattaisi onnistua. Vaikka sillä omalla puikolla tökkien saisi itse nautintonsa, ei se ole kumppanille välttämättä samoin.
      Niin, Koska onhan se nyt luonnollisesti se miehen tehtävä, ei naisen itse, että nainen nauttii seksistä. Luoja paratkoon, että nainen joutuisi avaamaan suunsa ja kertomaan mikä sytyttää.

      Lainaa

    60. Tulos: +27 (41 ääntä)
      Sargee: Niin, Koska onhan se nyt luonnollisesti se miehen tehtävä, ei naisen itse, että nainen nauttii seksistä. Luoja paratkoon, että nainen joutuisi avaamaan suunsa ja kertomaan mikä sytyttää.
      Olen kanssasi kyllä sikäli ihan samaa mieltä, että seksissä tärkeää on kommunikaatio ja omaa nautintoa ei voi jättää toisen vastuulle. That being said, seksissä yleensä toinen on se hieman aloitteellisempi ja aktiivisempi osapuoli. Useammin se tuppaa olemaan mies (ei aina!) Aggressiivisemman osapuolen pitäisi osata huomioida kumppaniaan, eikä käyttää toisen kehoa omaan masturboimiseensa (eli tuikkia parrua menemään ja olettaa, että se yksin riittää tyydyttämään kumppanin). Miehillä on ikäluokasta riippuen keskimäärin 2-3-kertainen määrä seksikumppaneita naisiin verrattuna (Finsex, 2015), eli naista useammin mies on kokeneempi. Kokeneemman tulisi osata kysellä ja tunnustella mistä toinen pitää, mikäli kokemattomampi/muusta syystä varautuneempi osapuoli ei itse sitä osaa suoraan pamauttaa tiskiin. Ja aika usein nainen ei itsekään ihan oikeasti _tiedä_ mistä pitää. Naiselle orgasmi ei ole taattu. Kaikki eivät saa sitä edes sooloseksissä ja katsoitpa mistä hyvänsä lähteestä, naiset masturboivat vähemmän ja harvemmin kuin miehet. Jonkun googlettamani naistenlehden mukaan (joo, lähteen luotettavuus on mitä on, mutta mennään nyt näillä olettamin) vain 76% harrastaa masturboimista ollenkaan. Eli 34% naisista ei välttämättä itsekään tiedä mitkä kohdat kehossa toimivat nautintonappuloina. Siinä on melko vaikea sitten antaa navigaatiota kumppanille. Hyvä rakastaja osaa lempeästi kysellä, mikä toista sytyttää ja jos toinen ei osaa neuvoa, aina voi sitten todeta, että otetaan yhdessä selvää. Typerää asennoitua sitenkään, että ”no en ainakaan kysy, jossei se osaa omatoimisesti kertoa”. Jotkut ovat arempia. Ja taustalla voi olla epäonnistuneiden kokemusten trauma. Jos nainen on pyytänyt mieheltä aiemmin vaikkapa oraaliseksiä ja mies on vastannut ”Jooei. Mua ällöttää limaisen mättään imeskely.” Niin voit vain kuvitella miten korkea kynnys on asiaa pyytää toiselta kumppanilta, jos on (etenkin) nuorena kokenut torjunnan omia preferenssejä kohtaan.

      Lainaa

    61. Tulos: +23 (33 ääntä)
      Sprinkles: Olen kanssasi kyllä sikäli ihan samaa mieltä, että seksissä tärkeää on kommunikaatio ja omaa nautintoa ei voi jättää toisen vastuulle. That being said, seksissä yleensä toinen on se hieman aloitteellisempi ja aktiivisempi osapuoli. Useammin se tuppaa olemaan mies (ei aina!) Aggressiivisemman osapuolen pitäisi osata [...]
      Noni. Katos kun lukion lyhyt matikka siellä loistaa olemassaolollaan. :^) Eli 24% naisista eivät masturboi ollenkaan. Ja lisäyksenä vielä: 2000-luvulla tehdyn metatutkimuksen mukaan (https://www.psychologytoday.com/intl/blog/all-about-sex/200903/the-most-important-sexual-statistic) ”About half of women sometimes have orgasms during intercourse. About 20 percent seldom or ever have orgasms during intercourse. And about 5 percent never have orgasms, period.” Huomauttaisin myös, että miehen ja naisen orgasmin mekanismi on lajinjatkuvuussyistä erilainen. Mies voi saavuttaa sen helpommin pelkällä mekaanisella ärsykkeellä (jopa vasten tahtoaan), kun taas nainen ei aina kovalla yrittämiselläkään. Naisen orgasmi (vaikka sillä on huimasti terveyshyötyjä) ei biologian kannalta ole välttämätön ja siksi sitä on mekaanisesti huomattavasti vaikeampi tuottaa. Vaikka meillä on kaikenmaailman sinkkikset ja tempparit, niin tosiasiassa naisten seksuaalisuus on yhä Hollolan pitäjässä ja Tuupovaaran kirkolla estynyttä. Meno ei ole Helsinki DTM todellakaan valtaosalla väestöä. Estoton ja oman seksuaalisuutensa tunteva nainen on kehäkolmosen vaahtobileiden ulkopuolella lunttu ja televisiossa g-pisteistään julistusta saarnaavien Hintikoiden talk show vaihtuu Virtasten perheessä samantien toisen kanavan kymppiuutisiin. Hyvän ja kunniallisen naisen ei kuulukaan tietää miten sitä klittaa pitää imeä, jotta selkäytimessä säkenöi. Sehän olisi irstasta. Tämä asenne on toki kovaa vauhtia muuttumassa, mutta seksuaalisuus ja etenkin seksuaalinen nautinto ovat yhä keskustelunaiheita, joita ei missään nimessä voi kahvipöydässä tuoda esille. Koska nautintoa pidetään häpeällisenä ja syntisenä asiana. Onko sitten ihme, jos nainen ei osaa miestä opastaa orgastiseen suoritukseen?

      Lainaa

    62. Tulos: +12 (14 ääntä)
      Luuleeko Emma, että äijänkaa on yhdyssana?

      Lainaa

    63. Diia dai dai 30.4.2020 13:30
      Tulos: +20 (22 ääntä)
      Jos mulla olisi kumppanin kanssa jotain ongelmia, niim voisin kyllä puhua niistä parhaan ystäväni kanssa. Oli se ongelma sitten mikä hyvänsä, vaikka seksiin liittyvä. Mulla on kuitenkin vahva luotto siihen että kaverini ei heittäisi asiaa leikiksi ja töksäyttäisi vaikka "ai oot päättänyt tottua pieneen munaan" oli sitten puhelimessa tai livenä. Tahditonta todellakin! Kyllä mä oon kertonut suhteitteni intiimiasioista, samoin kaverini on kertonut minulle. Itse en koe että se olisi väärin ja puhun kumppaneista silti kunnioittavasti, ei se ole mitään selän takana naureskelua. Mun ystävä kertoi minulle yhden poikaystävän ennenaikaisesta laukeamisesta, miten ne ei koskaan päässeet kunnolla toimiin kun homma oli jo ohi. Hän oli siitä surullinen ja suhde loppui osittain tämänkin takia. Mutta en voi kuvitella että olisin koskaan sanonut "ai ootte vielä yhdessä, päätit sitte tottua reidelle roiskauttajaan" tai muuta kammottavaa. Käytöstavat pitää olla!!

      Lainaa

    64. Tulos: +4 (6 ääntä)
      Kaiutinpuheluita muiden seurassa harrastavilta voisi ihan vaan hajottaa sen luurin.

      Lainaa

    65. Tulos: -1 (1 ääni)
      Esko: Aina löytyy yksi logistiikka amiksen käynyt.
      Ei siihen amista tarvitse, että osaa erottaa lavan ja laatikon toisistaan.
      Ja nykyään muuten lavallisessa on enää 90 laatikkoa. :)

      Lainaa

    66. Kallu Pilaton 21.5.2022 2:35
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Ponne Jarkka: Emmallekin ihan tiedoksi; jos puhut puhelua kaiuttimen kautta on siitä kohteliasta ja suotavaa mainita.
      Just näin. Btw viimeksi eilen kun joku akka puhui kaiutinpuhelua kaupassa lapselleen, höpöttelin äänekkäästi muka omaan puhelimeeni ohi mennessä, että nyt saat muija patonkia perseeseen.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: kissanmaito, kissan maito, maito, kissat, pieni, kassa, kaupassa, varastaa, synnyttää, synnytys, kylpyamme, vesi, kidukset, napanuora