Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Näin saat naisia, osa 43

Oletko varma, ettet ole kiinnostunut minusta?
Näin saat naisia, osa 43

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 77 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -1101 (1389 ääntä)
      Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.

      Lainaa

    2. Tulos: -277 (463 ääntä)
      Haluukste nähä mun KYRVÄN? Olis varmasti toiminu paremmin, tai ei tiiä. Ehkä pippeliki toimi. 🤔

      Lainaa

    3. Tulos: +1000 (1090 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Miksi pitäisi olla noinkaan kohtelias jos joku randomi pyytämättä tulee sekoilemaan sun henkilökohtaiselle reviirille toistuvasti. Saa olla tyly siinä vaiheessa. 

      Lainaa

    4. Tulos: +1190 (1246 ääntä)
      Kannattiko sanoa "muru"? Nyt Tomi luulee että olette kihloissa.

      Lainaa

    5. Tahokas kotieläin 17.9.2020 0:50
      Tulos: +855 (875 ääntä)
      Eipä tuo nimettömäksi jäänyt äiti niin kovin tyly ollut, itseasiassa melko kärsivällinen. Tomi sensijaan vaikuttaa optimistiselta, ymmärtämättömältä ja sitkeältä, eli suomeksi sanottuna oikealta maanvaivalta. Ja kyllä joo, kokemuksista tiedän mitä tylyt pakit ovat.

      Lainaa

    6. Tulos: +617 (635 ääntä)
      Nyt on pakko kysyä, että onko kukaan nainen koskaan innostunut noiden randomeiden pyytämättä lähetetyistä viesteistä ja tahtonut jatkaa juttelua? Saati tavata? Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.

      Lainaa

    7. Kummikäki 17.9.2020 1:35
      Tulos: -57 (163 ääntä)
      Dea: Nyt on pakko kysyä, että onko kukaan nainen koskaan innostunut noiden randomeiden pyytämättä lähetetyistä viesteistä ja tahtonut jatkaa juttelua? Saati tavata? Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.
      En minä ainakaan. En tosin ole Facebookissa. Enkä mene. Joku fedorapäinen niskaparta siellä kumminkin tulisi selittämään ja nakkiansa esittelemään. 

      Lainaa

    8. Korkea sarvikuono 17.9.2020 2:28
      Tulos: +319 (343 ääntä)
      Dea: Nyt on pakko kysyä, että onko kukaan nainen koskaan innostunut noiden randomeiden pyytämättä lähetetyistä viesteistä ja tahtonut jatkaa juttelua? Saati tavata? Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.
      Itsellä on aina ollut vähän asenne, että jos mies alkaa heti flirttailemaan ja kyselemään onko sinkku, niin vetäydyn pois. Sen sijaan jos mies oikeasti juttelee, viettää aikaa ja tähän tutustuu kaverina, alan kiinnostumaan. Nykyinenkin oli kaverina useita kuukausia kunnes molemmat myönsivät, että ovat kiinnostuneet toisistaan enemmän kuin ystävinä. Näistä flirttailijoista tulee vaan ennemmin kuva, että haluavat vain housuihin. 

      Lainaa

    9. Pöpipää lepakko 17.9.2020 3:57
      Tulos: -263 (325 ääntä)
      Korkea sarvikuono: Itsellä on aina ollut vähän asenne, että jos mies alkaa heti flirttailemaan ja kyselemään onko sinkku, niin vetäydyn pois. Sen sijaan jos mies oikeasti juttelee, viettää aikaa ja tähän tutustuu kaverina, alan kiinnostumaan. Nykyinenkin oli kaverina useita kuukausia kunnes molemmat myönsivät, että [...]
      Valehtelet. Kaverialueelta ei pääse pois kukaan koskaan, edes pippeliä näyttämällä.

      Lainaa

    10. Suopa kilpikonna 17.9.2020 4:57
      Tulos: +282 (290 ääntä)
      Siis toi Tomi tosiaan kuvittelee että tuossa viestinvaihdossa on jokin rakkaustarina hyvällä alulla???

      Lainaa

    11. Tulos: +383 (393 ääntä)
      Se nyt vaan on niin, että mitä kohteliaampi olet, sitä vaikeammin näistä maanvaivoista pääsee eroon. Näkeehän sen tossakin: ei usko sanaa ei, ei auta sanoa, että on varattu, ei edes se, että joudun estää sut jos jatkat. Joskus oon koittanu tolla tavalla sen takia, että saisin ne ymmärtämään, mikä meni pieleen. Nykyään en vastaa ollenkaan ja estän jos pommittaminen siitä huolimatta jatkuu.

      Lainaa

    12. Soma Sinikettu 17.9.2020 5:59
      Tulos: +654 (674 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Aiemmin olin samaa mieltä. Vastasin yleensä jotain tyylillä "olen otettu mielenkiinnosta, mutta en valitettavasti etsi mitään uusia ihmissuhteita. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon kuitenkin. :)" Olin kohtelias, ystävällinen ja ilmaisin kiinnostuksen puutteen hyvin sopuisasti. Kunnes tuli se painajainen vastaan. Viestejä vaihdettiin muutama: moi, hei, nimi ei ole tuttu, tunnemmeko, ei mutta oot seksikäs, en ole kiinnostunut mutta kaikkea hyvää sinulle siitä huolimatta. Sitten tuli uusi moi, johon en vastannut. Tämä ihminen otti koko ajan lisää kierroksia siitä etten vastaa, että olen tuhlannut hänen aikaansa kolmella vastauksella, olen velkaa edes tutustumisen, minun pitäisi olla kiitollinen ja mitä vielä. Ajattelin kaiken laantuvan. Sitten mun työpaikan ympäristössä liikkui mies, joka ei osannut kertoa millä asialla on. Vartija poisti sisätiloista usein. Sitten alkoi tulla outoja kirjeitä joissa oli uusia naisten alusvaatteita, kirjoitettu seksifantasioita, ylistetty minua maasta taivaisiin. Sitten alkoi soimaan summeri, naapureiden summeri, soi ovikello. Ovisilmästä näin että kyseessä on sama mies. Yksi päivä hakkasi ovea, rimputti ovikelloa, huuteli postilaatikosta. Soitin poliisit, mies poistettiin rappukäytävästä. Teen pääsääntöisesti yövuoroa, eli nukun päivisin. Seuraava yllätys olikin kolme puhelua tuntemattomasta numerosta ja poliisit minun eteisessä, minun aviomies on huolestunut koska en tullut tapaamiseen, minuun ei saa yhteyttä, olen ottanut hänen avaimen pois ja olen aiemminkin ollut itsetuhoinen. Ei ole aviomiestä, tapaamista, puhelin äänettömällä yövuoron jälkeen, mitään avainta ei ole, en ole itsetuhoinen. Tässä vaiheessa suositeltiin rikosilmoituksen tekoa. Tein sen, kirjeiden tulo vain kiihtyi, mies ilmestyi työpaikalleni milloin "potilaana" milloin muuten vain. Rikosilmoituksen käsittely meni eteenpäin ja kuulustelussa minulle oli taas yhtäkkiä ilmestynyt pitkäaikainen miesystävä, ei minulla sellaista ollut.
      Loppujen lopuksi selvisi että tämä FB-viestejä laittanut mies (kuva oli ikivanha ja nimi eri, siksi en tunnistanut heti) oli selvittänyt missä olen töissä, joka onnistuu koska virkaan valitut ovat julkista tietoa. Sitten seurannut töistä kotiin useita kertoja. Yrittänyt vuokrata asunnon samasta talosta, mutta ei onneksi onnistunut luottotiedottomana. Työpaikalla seurasi miten olen töissä, siksi osasi valita poliisin soittamiseen ajan jolloin nukun enkä vastaa puhelimeen. Kaikki kirjeet ja muut olivat häneltä, samoin kaikki oven hakkaamiset ja huutelut. Kertoi että suoraan olen ilmaissut kiinnostuksen, leikin vain vaikeasti saatavaa, flirttailin suoraan hänelle hymyilemällä uudessa profiilikuvassa. 
      Lopulta muutin, vaihdoin työpaikkaan jossa en ole virassa, sain lähestymiskiellon ja turvakiellon. Koko painajainen muutaman fb-viestin jälkeen. Ei, en vastaa enää kohteliaasta. Kysyn tunnetaanko ja sitten estän. Elämä on yhä pelkoa ja ahdistusta, aiemmin psyykkisesti terveenä olen joutunut aloittamaan rauhoittavien käytön ja masennuslääkityksen, aloitin terapian koska en enää nukkunut vaan näin painajaisia tästä miehestä, sain takaumia, säikyin ovikelloa, pelkäsin liikkua ulkona. Ei tämä ollut sen arvoista, ettei joku pahoita mieltään. Nytkin valvon painajaisten jälkeen, vaikka tapahtuneesta on vuosia. 
      Tule sanomaan että pitää olla kohtelias. Tule sanomaan ettei voi olettaa pahinta ihmisistä. Tule sanomaan että nehän on vain jotain someviestejä. Sitä paitsi, tässähän on vastattu käsittämättömän kohteliaasti. Minä olisin estänyt heti ensimmäisen keskustelun jälkeen.

      Lainaa

    13. Lenko mato 17.9.2020 6:02
      Tulos: +426 (440 ääntä)
      Jep, jos oot kohtelias se pommittaminen vain kiihtyy, opin sen kantapään kautta. Sain stalkkerin kun kiltti olin, sitten aloin tylyksi, ei mitään, uhkasin poliisilla (se jostain kaivoi mun osoitteen ja kertoi siitä) silloinkaan ei tapahtunut mitään. Estin, niin alkoi soittelemaan. Lopulta laitoin hänen äidilleen viestiä, että poikasi ahdistelee minua ja poliisillakaan uhkailu ei lopeta joten voisitko hoitaa asian. Se tepsi.

      Lainaa

    14. Läski hedelmä 17.9.2020 6:08
      Tulos: -166 (252 ääntä)
      Hui kauhia, seitsemän lasta? Itse olisin juossut jo kauas pois heti kun olisin lukenut tuon viestin.

      Lainaa

    15. Tulos: +50 (58 ääntä)
      Haluatko nähdä mun "pippelin"?

      Lainaa

    16. Siirretty nektariini 17.9.2020 6:34
      Tulos: -88 (106 ääntä)
      Läski hedelmä: Hui kauhia, seitsemän lasta? Itse olisin juossut jo kauas pois heti kun olisin lukenut tuon viestin.
      Teiniäitien Anette?  

      Lainaa

    17. Tyyni tonttu 17.9.2020 7:14
      Tulos: +238 (240 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Eihän tuo edes erityisen törkeästi ollut sanottu.
      Muutenkin Tomi vaikuttaa vähän sellaiselle ihmiselle jolle on pakko sanoa asiat vähän tylymmin, ennen kuin tajuaa. 

      Lainaa

    18. Tulos: -240 (270 ääntä)
      traumcity: Miksi pitäisi olla noinkaan kohtelias jos joku randomi pyytämättä tulee sekoilemaan sun henkilökohtaiselle reviirille toistuvasti. Saa olla tyly siinä vaiheessa. 
      Olisi tuon voinut keskeyttää paljon aiemmin ja vastata normaalisti kysymyksiin. Esimerkiksi jo tuon ettei tunneta "vielä" olisi voinut päätellä jo kirjoittelun taka-ajatuksen ja sen sijaan, että alkaa ilkeäksi ja alkaa särkästiseksi niin olisi aikuinen, 7 lapsen äiti, kertoa jo ettei ole kiinnostunut tutustumiseen. 
      Muutenkin erikoinen tuo käyttämäsi toistuva sekoilu ja henk.koht reviiri.. Eikö keskustelu käyty netissä? Jossa voi myös estää halutessaan tuntemattomien kommentoiti? 

      Lainaa

    19. Tulos: +33 (61 ääntä)
      Seitsemän lapsen äiti? Onkohan tuossa yritteliään nimessä kirjoitusvirhe ja kyseessä on Toni Nieminen.

      Lainaa

    20. Tulos: +198 (204 ääntä)
      Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.
      Joo, tuo kysymys voisi olla yhtä hyvin muotoa "Oletko otettavissa vai joko sinulla on omistaja" , koska tasan yhtä hyvä fiilis tulee. Jos todellista kiinnostusta ja kemiaa ihmisten välille viriää, niin se sinkkuus tulee kyllä esiin kysymättäkin. Ja ehkä sitä voi sitten jo kohteliaasti udellakin.

      Lainaa

    21. Tulos: -146 (190 ääntä)
      Korkea sarvikuono: Itsellä on aina ollut vähän asenne, että jos mies alkaa heti flirttailemaan ja kyselemään onko sinkku, niin vetäydyn pois. Sen sijaan jos mies oikeasti juttelee, viettää aikaa ja tähän tutustuu kaverina, alan kiinnostumaan. Nykyinenkin oli kaverina useita kuukausia kunnes molemmat myönsivät, että [...]
      Mitä sitten vaikka haluaakin vain housuihin? Jotku naisetki haluaa sitä, eikä mitään kuukausien liibalaaba-juttelua ensin.

      Lainaa

    22. Kehittymätön mäyrä 17.9.2020 8:46
      Tulos: +173 (179 ääntä)
      Angst: Mitä sitten vaikka haluaakin vain housuihin? Jotku naisetki haluaa sitä, eikä mitään kuukausien liibalaaba-juttelua ensin.
      Siinä kohtaa ehkä kannattaisi tehdä se selväksi heti alussa eikä aloittaa flirttailua ja tutustumista ja koittaa johdattaa harhaan henkilöä, joka etsii mahdollista kumppania.

      Lainaa

    23. Arkkienkeli 17.9.2020 8:54
      Tulos: -3 (27 ääntä)
      Mamba: Haluukste nähä mun KYRVÄN? Olis varmasti toiminu paremmin, tai ei tiiä. Ehkä pippeliki toimi. 🤔
      Pippeli on hyvä pissaamiseen.

      Lainaa

    24. Arkkienkeli 17.9.2020 9:00
      Tulos: -129 (149 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Itse asiassa olen samaa mieltä. Kerran luulin bongaavani entisen kolleegan naamahanurista ja laitoin hänelle viestiä (tervehtiäkseni). Vastasi teini-ikäisen tavoin. Hyvä käytös kertoo ihmisestä hyvin paljon. Samoin huono.

      Lainaa

    25. Arkkienkeli 17.9.2020 9:09
      Tulos: +8 (36 ääntä)
      Angst: Mitä sitten vaikka haluaakin vain housuihin? Jotku naisetki haluaa sitä, eikä mitään kuukausien liibalaaba-juttelua ensin.
      Eipä vastaan ole tullut henkilöä joka haluaa että tullaan hänen housuilleen...

      Lainaa

    26. Sokea seepra 17.9.2020 9:18
      Tulos: -13 (23 ääntä)
      Pippelin vai "pippelin"?

      Lainaa

    27. Tulos: -43 (55 ääntä)
      Onko facebookin kautta edes mahdollista aloittaa mitään suhdetta? Veikkaisin että ei, mutta kertokaa paremmin tietävät.

      Lainaa

    28. Aivoton susi 17.9.2020 10:30
      Tulos: +85 (89 ääntä)
      Angst: Mitä sitten vaikka haluaakin vain housuihin? Jotku naisetki haluaa sitä, eikä mitään kuukausien liibalaaba-juttelua ensin.
      Ei nyt sentään pelkän FB profiilin perusteella

      Lainaa

    29. Jänteikäs karpalo 17.9.2020 11:23
      Tulos: +166 (172 ääntä)
      Henkari: Olisi tuon voinut keskeyttää paljon aiemmin ja vastata normaalisti kysymyksiin. Esimerkiksi jo tuon ettei tunneta "vielä" olisi voinut päätellä jo kirjoittelun taka-ajatuksen ja sen sijaan, että alkaa ilkeäksi ja alkaa särkästiseksi niin olisi aikuinen, 7 lapsen äiti, kertoa jo ettei ole [...]
      Näissä tyypeissä on se vika etteivät he ymmärrä mitä tarkoittaa "ei" tai "ei kiinnosta". Siitä tulee joku haaste että jos nyt tarpeeksi kauan jatkat tuota viestittelyä päivien, kuukausien ja kenties jopa vuosien saatossa, vastapuoli yllättäen rakastuu sinuun. Tai sitten kohdehenkilö vain "esittää vaikeasti saatavaa". Huonolla tuurilla se sitten yltyy stalkkaamiseksi. Sen sijaan että syyllistät nettiahdistelun kohdetta, voisit kysyä itseltäsi kuinka monta kertaa itse jaksaisit lässyttää ja olla kiltti jos joku täysin tuntematon, samaa tai vastakkaista sukupuolta edustava henkilö alkaisi pistämään sulle viestiä. Nämä kreeperit saisi upottaa järveen.

      Lainaa

    30. Pelkäämätön soturi 17.9.2020 11:46
      Tulos: +251 (253 ääntä)
      Ei näihin Facea tarvita. Tapasin kerran baarissa mielenkiintoisen oloisen miehen -mielenkiintoisen koska hän oli hopeaseppä, ja kerroin katselevani käsintehtyä hopeakorua _pitkäaikaiselle_poikaystävälleni_ lahjaksi. Tästä siis syntyi juttua, ja annoin sähköpostiosoitteeni, jotta voisimme keskustella siitä hopeakorun teettämisestä. Ei sitten mennyt ihan näin... Tämä oli aikaa kun sosmediä ei ollut ja mailit luettiin työ/opiskeluasioissa, eli en katsonut postiani ennen kuin maanantaina. Olin saanut viikonlopun aikana 74 viestiä, en tietenkään lukenut niitä kaikkia, mutta alussa viesti oli "ymmärrät tietenkin että olemme sielunkumppanukset, tämä on tarkoitettu, koska mennään naimisiin?". Paria viestiä myöhemmin, "niin, mainitsit poikaystäväsi, voimme tietenkin odottaa kunnet saat asian kerrotuksi hänelle hienotunteisesti, yritä nyt kuitenkin saada se mahdollisimman pian tehtyä, en halua odottaa kauemmin kuin on pakko". Loppupäästä tyyli olikin sitten "SAATANAN HUORA MIKSET VASTAA MIKSI OLET VALEHDELLUT OLET VAIMONI SINÄ SENKIN NARTTU JOS NYT PYYDÄT ANTEEKSI SAAT VIELÄ MAHDOLLISUUDEN ET TIEDÄ MITÄ MENETÄT TAPAN SINUT" ja niin edelleen ja niin edelleen. Ystäväni jotka olivat tämän tyypin esitelleet soittivat sitten, kertoivat että hän oli vaatinut saada puhelinnumeroni ja osoitteeni selittäen että olin antanut ne, mutta hän oli jotenkin ne hukannut, mutta he olivat tulleet epäluuloiseksi eivätkä olleet niitä antaneet. Jos olisivat, luultavasti tarina olisi samanlainen kuin Somalla Siniketulla -nyt loppui siihen että estin sähköpostiosoitteen, kerroin ystävilleni että numeroani ja varsinkaan osoitettani ei koskaan saa kertoa kenellekään, ja en mennyt siihen baariin koskaan enää. Että joo, Jänteikäs Karpalo puhuu asiaa, upotetaan creeperit järveen.

      Lainaa

    31. Tulos: +182 (184 ääntä)
      Henkari: Olisi tuon voinut keskeyttää paljon aiemmin ja vastata normaalisti kysymyksiin. Esimerkiksi jo tuon ettei tunneta "vielä" olisi voinut päätellä jo kirjoittelun taka-ajatuksen ja sen sijaan, että alkaa ilkeäksi ja alkaa särkästiseksi niin olisi aikuinen, 7 lapsen äiti, kertoa jo ettei ole [...]
      Normaali ihminen olisi tajunnut naisen viestien sävystä heti kättelyssä että nyt ei kyllä tule natsaamaan. Ei ollut sarkastinen, oli kohtalaisen suora kun kyseenalaisti lähestymisyritykset.
      Henkilökohtainen reviiri pitää sisällään myös viestinnän sinulle, sekoilu on tuo moikkailun jatkaminen naisen toisen viestin jälkeen. Kerro vaan jos jäi lisää epäselvää, jos pystyn auttamaan sua jotenkin miten ihmisten on OK käyttäytyä, teen sen mielelläni. 

      Lainaa

    32. Tulos: +143 (143 ääntä)
      Arkkienkeli: Itse asiassa olen samaa mieltä. Kerran luulin bongaavani entisen kolleegan naamahanurista ja laitoin hänelle viestiä (tervehtiäkseni). Vastasi teini-ikäisen tavoin. Hyvä käytös kertoo ihmisestä hyvin paljon. Samoin huono.
      Siis joo, asiallinen on syytä olla mutta toi 7 lapsen äitihän tossa just oli aivan asiallinen ja kohtelias. Jos se jolle sä laitoit viestiä olis vastaillut samalla tavalla kuin tuo niin varmaan olisit osannut kysymykseen "pitäiskö meidän tuntea jostain?" vastata esim. että "etkös sä ollu siinä ja siinä firmassa joskus töissä samaan aikaan" tms.
      Huonoa käytöstä oli tuossa mokassa havaittavissa vain toisella osapuolella.

      Lainaa

    33. Kastunut jyrsijä 17.9.2020 11:56
      Tulos: +138 (138 ääntä)
      Itse kannatan älä vastaa tuntemattomien viesteihin Facebookissa - linjaa. En tiedä onko se puhelimella mahdollista, mutta tietokoneella ainankin on mahdollista "esikatsella" muutamaa ensimmäistä sanaa, se kyllä riittää jo siihen päätelmään että tunnenko tämän ihmisen ja haluanko jutella tämän ihmisen kanssa. Yleensä ihmiset laittavat asiansa ensimmäiseen viestiin jos yrittävät tavoittaa jotakuta. Olen tarpeeksi elämässäni jutellut tuntemattomien kanssa netissä tietääkseni, että se on erittäin harvinaista, että näissä spontaaneista yksityisviesteistä tulisi mitään hyvää ystävyyssuhdetta. Netissä voi saada kumppanin, mutta random ihmiselle "Moi" viestin lähettäminen (tai tuo iki-ihana haluutko nähdä mun kyrvän 🤢) ei todellakaan ole se oikea lähestymistapa. Terveisin ihmisenä, joka on saanut oman osansa kyrpäkuvista ja avannut videokeskustelun ihan vaan nähdäkseen, että keskustelun vastapuoli runkkaa.

      Lainaa

    34. Tulos: -143 (153 ääntä)
      Jänteikäs karpalo: Näissä tyypeissä on se vika etteivät he ymmärrä mitä tarkoittaa "ei" tai "ei kiinnosta". Siitä tulee joku haaste että jos nyt tarpeeksi kauan jatkat tuota viestittelyä päivien, kuukausien ja kenties jopa vuosien saatossa, vastapuoli yllättäen rakastuu sinuun. Tai sitten kohdehenkilö vain "esittää [...]
      Mutta aloittajahan ei sanonut "ei kiinnosta" johdonmukaisesti, vaan esitti kysymyksiä, jotka pitkittävät keskustelua.. olisihan tuonkin keskustelun voinut päättää jo ekana päivänä

      Lainaa

    35. Tulos: -129 (135 ääntä)
      7 lapsen äiti ja siltikin vielä jaksaa..huhhu..ei taida käydä ihan kaikilla..

      Lainaa

    36. Vitsikäs kärpänen 17.9.2020 13:04
      Tulos: +159 (161 ääntä)
      Henkari: Mutta aloittajahan ei sanonut "ei kiinnosta" johdonmukaisesti, vaan esitti kysymyksiä, jotka pitkittävät keskustelua.. olisihan tuonkin keskustelun voinut päättää jo ekana päivänä
      Pitääkö sitä aina vääntää ihan kaikki rautalangasta? Vaikka ensimmäinen viesti ei ollutkaan "ei kiinnosta", niin eiköhän se tullut täysin selväksi pari viestiä myöhemmin, ettei kiinnostusta löydy keskusteluun.
      Tomi oikein kysyi "mut et halua jutella?", mihin hänelle vastattiin selkeästi "no en", mutta siitä huolimatta hän haluaa väkisin jatkaa.

      Lainaa

    37. Tulos: +63 (67 ääntä)
      Mun kaveri on kyllä saanut useita naisia treffeille ihan vain laittamalla Facebookissa viestiä. Tosin ne ei ole olleet ihan täysin randomeja naisia, vaan on kaiketi ollut yhteisiä kavereita tms. Eikä ehkä ole aloittanut millään "oletko sinkku?" -viestillä, vaan kertonut mikä herätti kiinnostuksen jne.

      Lainaa

    38. Tulos: +121 (123 ääntä)
      Soma Sinikettu: Aiemmin olin samaa mieltä. Vastasin yleensä jotain tyylillä "olen otettu mielenkiinnosta, mutta en valitettavasti etsi mitään uusia ihmissuhteita. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon kuitenkin. :)" Olin kohtelias, ystävällinen ja ilmaisin kiinnostuksen puutteen hyvin sopuisasti. Kunnes tuli se [...]
      Sinikettu on asian ytimessä! Juuri tänään Ylen verkkosivuilla (ei sinänsä aiheeseen liittyvä juttu) 1"1 yleistä rahamokaa" jossa todetaan "Usein etenkin naisia kasvatetaan miellyttämään muita, ja toiselle pettymyksen tuottaminen voi tuntua hirveältä. Siksi kieltäytymistä kannattaa harjoitella etukäteen ja muistaa, että ein sanomiseen menee vain hetki ja siitä on paljon pidempikantoiset hyödyt"

      Lainaa

    39. Tulos: +126 (130 ääntä)
      Minni: Mun kaveri on kyllä saanut useita naisia treffeille ihan vain laittamalla Facebookissa viestiä. Tosin ne ei ole olleet ihan täysin randomeja naisia, vaan on kaiketi ollut yhteisiä kavereita tms. Eikä ehkä ole aloittanut millään "oletko sinkku?" -viestillä, vaan kertonut mikä herätti kiinnostuksen jne.
      Olen minäkin käynyt viihteellä naisten kanssa jotka Facebookissa on lähestyneet vaikkei siinä vaiheessa tunnettu lainkaan. Ja varmaan on miljoona muutakin ihmistä näin tehnyt, some kun on kyseessä. 
      Pointti on siinä että jos toista ei kiinnosta, se jätetään rauhaan ja toivotetaan hyvät jatkot. Tässäkin mokassa daamin _toinen_ vastaus oli jo sellainen, että jos ei kaikkia aivosoluja ole impannut(tuijotan sua nimimerkki Henkari) niin kiinnostuksen puute kävi hyvin selväksi. 

      Lainaa

    40. Labiili norppa 17.9.2020 13:49
      Tulos: -17 (27 ääntä)
      Dea: Nyt on pakko kysyä, että onko kukaan nainen koskaan innostunut noiden randomeiden pyytämättä lähetetyistä viesteistä ja tahtonut jatkaa juttelua? Saati tavata? Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.
      Sehän riippuu ihan toisen ulkonäöstä ja millasii päivityksii/kiinnostuksen kohteista. Jos mätsää, niin miksi ei vois tavata. Parempi tapa tutustuu, entä olla 1 kymministä, joille tinderissä pommitta. Ainaki ite oletan, et jos facessa, etsii mielenkiintoista ihmistä, niin siihen näkee enemmän vaivaa. Itekki nuorempana lisännyt kaveriksi ihmisen joka on kiinnostanut ja eikä oo ollut mitään ongelmaa

      Lainaa

    41. Tulos: +22 (26 ääntä)
      traumcity: Olen minäkin käynyt viihteellä naisten kanssa jotka Facebookissa on lähestyneet vaikkei siinä vaiheessa tunnettu lainkaan. Ja varmaan on miljoona muutakin ihmistä näin tehnyt, some kun on kyseessä.  Pointti on siinä että jos toista ei kiinnosta, se jätetään rauhaan ja toivotetaan hyvät jatkot. [...]
      Mun viesti oli lähinnä vastaus noihin ihmettelyihin, että "onko kukaan nainen muka koskaan innostunut/lähtenyt treffeille tuntemattoman lähettämän FB-viestin perusteella". Niin vastaus siihen on että on. :)

      Lainaa

    42. Tulos: +99 (99 ääntä)
      Soma Sinikettu: Aiemmin olin samaa mieltä. Vastasin yleensä jotain tyylillä "olen otettu mielenkiinnosta, mutta en valitettavasti etsi mitään uusia ihmissuhteita. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon kuitenkin. :)" Olin kohtelias, ystävällinen ja ilmaisin kiinnostuksen puutteen hyvin sopuisasti. Kunnes tuli se [...]
      Herranen aika, mikä kokemus!
      Työaverini sai instagramista stalkkerin, joka selvitti kaverini nimen facebookin ja työpaikan. Tuli useampaan kertaan norkoilemaan meidän työpaikan ulkopuolelle, mutta jätti rauhaan lopulta, kun muutama kollega kävi vähän juttelemassa. Ilmeisesti vieläkin hullumpia yksilöitä löytyy...

      Lainaa

    43. Tulos: +45 (47 ääntä)
      Minni: Mun viesti oli lähinnä vastaus noihin ihmettelyihin, että "onko kukaan nainen muka koskaan innostunut/lähtenyt treffeille tuntemattoman lähettämän FB-viestin perusteella". Niin vastaus siihen on että on. :)
      Joo sori epäselvyyteni, ymmärsin mitä ajoit takaa, kunhan avasin kuviota samalla vähän tarkemmin. Ei katso aikaa tai paikkaa vaan pelisilmää ja käytöstapoja. 

      Lainaa

    44. Tulos: +91 (93 ääntä)
      Pöpipää lepakko: Valehtelet. Kaverialueelta ei pääse pois kukaan koskaan, edes pippeliä näyttämällä.
      No en ihmettele jos pippelin näyttäminen kaverille on sun taktiikka. Ehkä kannattaa mieluummin kertoa omasta ihastuksesta ja kysyä mitä mieltä toinen on? (ja jos ei tärppää niin uusia seikkailuja kohti) 

      Lainaa

    45. Tulos: +95 (97 ääntä)
      Soma Sinikettu: Aiemmin olin samaa mieltä. Vastasin yleensä jotain tyylillä "olen otettu mielenkiinnosta, mutta en valitettavasti etsi mitään uusia ihmissuhteita. Kaikkea hyvää sinulle jatkoon kuitenkin. :)" Olin kohtelias, ystävällinen ja ilmaisin kiinnostuksen puutteen hyvin sopuisasti. Kunnes tuli se [...]
      Huhhuh, tämä oli kyllä rankka tarina. Tuollaista yleensä näkee vain jossain leffoissa tms. Tuo stalkkerihan on ollut aivan omissa harhoissaan, mikä ihme mahtaa edes triggeröidä ko. käytöksen, ja onkohan hän tehnyt samaa muille vai olitkohan sinä hänelle jotenkin "erityinen". Ja mitähän olisi tapahtunut jos hän olisi joskus päässyt asuntoosi, vaikea oikeastaan kuvitellakkaan, onhan tuo niin arvaamatonta käytöstä muutenkin. Olet varmasti tuota pohtinut jo tarpeeksi itsekin ja voin kuvitella että painajaisissa käynyt kaikenlaiset skenaariot läpi.
      Itsekin kamppailen eräiden uhkaavien tapahtumien jälkeisten traumojen kanssa mutta pitää vaan muistaa että kyllä niitä hyviä ihmisiä on reilusti enemmän kuin pahoja. Voimia sulle ja kaikille muillekin jotka olette vastaavaa kokeneet!

      Lainaa

    46. Karmia maito 17.9.2020 22:50
      Tulos: -13 (17 ääntä)
      Haluatko että verkkokalvoillesi heijastuu -piip- elin?

      Lainaa

    47. Kastunut jyrsijä 18.9.2020 0:06
      Tulos: +58 (62 ääntä)
      Tässä uudelleen kommentteja lukiessa tuli vielä näiden mainitsemieni edellisten kyrpäkuvien ja runkkareiden lisäksi mieleen eräs "ihana" yksilö. Menin mopolla (olin juuri täyttänyt 18v) sen aikaisen poikaystävän luokse ja ko. mies oli siinä pihalla hieman hiprakassa, ja pyysi kyytiä kaverinsa luokse parin talon päähän. Pelkään hieman humalaisia ihmisiä ja tämä tyyppi vaikutti inttäjältä, joten suostuin, koska oletin pääseväni tyypistä eroon helpommin niin. Kyydin jälkeen tyyppi taisi kehua kauniiksi ja pussasi minua poskelle. Hän väkisin halusi tietää numeroni, soitti vielä tarkoituksella siihen "tarkistaakseen että se on oikein" ja lähti kaverinsa luo. Menin poikaystäväni luo, kerroin mitä oli tapahtunut ja ei kauaankaan, niin puhelin soi. En vastannut. Rappukäytävästä alkoi kuulumaan ääniä ja koputusta useammalle ovelle. Onneksi ko. talo oli niin iso, ettei voinut arvata mikä kämppä oli kyseessä, mutta hän myös koputti poikaystävän ovelle ja ei avattu. Onneksi selvisin säikähdyksellä ja en kyseisestä tyypistä ole kuullut mitään. Ahdistavaa ajatella, jos hän olisikin saanut enemmän selville tietojani.

      Lainaa

    48. Tulos: -58 (68 ääntä)
      Jänteikäs karpalo: Näissä tyypeissä on se vika etteivät he ymmärrä mitä tarkoittaa "ei" tai "ei kiinnosta". Siitä tulee joku haaste että jos nyt tarpeeksi kauan jatkat tuota viestittelyä päivien, kuukausien ja kenties jopa vuosien saatossa, vastapuoli yllättäen rakastuu sinuun. Tai sitten kohdehenkilö vain "esittää [...]
      Ei tarvitse montaakaan kertaa "lässyttää ja olla kiltti" kun tekee asian välittömästi selväksi asiallisesti, ja lakkaa sitten vastaamasta.
      Näin toimii aikuiset ihmiset.

      Lainaa

    49. Maukas seepra 18.9.2020 10:01
      Tulos: -42 (50 ääntä)
      Henkari: Mutta aloittajahan ei sanonut "ei kiinnosta" johdonmukaisesti, vaan esitti kysymyksiä, jotka pitkittävät keskustelua.. olisihan tuonkin keskustelun voinut päättää jo ekana päivänä
      No just tämä. Jos ei kiinnosta, mitä jos vaan estäisi.

      Lainaa

    50. Tulos: +37 (37 ääntä)
      Karmia maito: Haluatko että verkkokalvoillesi heijastuu -piip- elin?
      En.

      Lainaa

    51. moka-addikti 18.9.2020 12:53
      Tulos: +57 (57 ääntä)
      Angst: Mitä sitten vaikka haluaakin vain housuihin? Jotku naisetki haluaa sitä, eikä mitään kuukausien liibalaaba-juttelua ensin.
      Niitä kannattaa varmaan lähestyä Tinderissä tai deittisivuilla, eikä jossain Facessa, missä monet on nykyään lähinnä työn tai harrastusten takia.

      Lainaa

    52. Tulos: +12 (18 ääntä)
      Toj Karin: Onko facebookin kautta edes mahdollista aloittaa mitään suhdetta? Veikkaisin että ei, mutta kertokaa paremmin tietävät.
      Tietenkin on :'D

      Lainaa

    53. Maksuton luovuttaja 19.9.2020 9:14
      Tulos: -66 (66 ääntä)
      traumcity: Miksi pitäisi olla noinkaan kohtelias jos joku randomi pyytämättä tulee sekoilemaan sun henkilökohtaiselle reviirille toistuvasti. Saa olla tyly siinä vaiheessa. 
      En pidä julkista facesivua henkilökohtaisena reviirinä. Sitä saa mitä tilaa.

      Lainaa

    54. Tulos: +47 (51 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Tota joo ei voi. Jos kohteliaisuus tulkitaan ystävällisyydeksi, joka tulkitaan saumaksi naimisiin tai naimaan pääsylle, niin ei siinä ole varaa olla kohtelias. Ja kiltimminhän tuo sen ein sanoi kuin itelle ois tullu mieleen.

      Lainaa

    55. Tulos: +68 (74 ääntä)
      Maksuton luovuttaja: En pidä julkista facesivua henkilökohtaisena reviirinä. Sitä saa mitä tilaa.
      Te incelit ootte kyllä mielenkiintoista sakkia, se että jokin asia on mahdollista tehdä ei tarkoita että se pitää tehdä. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että sitä saa mitä tilaa. Tietokonepelit ja loppuelämä katkerana yksin. 

      Lainaa

    56. Tulos: +8 (8 ääntä)
      No ainakin Tommi keksi jopa kysyä ensin.

      Lainaa

    57. Apea nektariini 20.9.2020 12:44
      Tulos: -44 (48 ääntä)
      Dea: Nyt on pakko kysyä, että onko kukaan nainen koskaan innostunut noiden randomeiden pyytämättä lähetetyistä viesteistä ja tahtonut jatkaa juttelua? Saati tavata? Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.
      Toisaalta, eiks Tinder oo ihan sama, mutta siellä nyt vaan selvemmin on molemmat jotain ettimässä ja pitää se match tulla ensin ennen kun voi alkaa ees juttelemaan. Mut mitä jos se random oliskin joku jonka kanssa ois tullu match, hän vaan ei jaksa plärätä tinderiä vaan haluaa mennä suoraan asiaan ja jotta voi mennä asiaan, niin onhan se kohteliasta ensin kysyä, että oletko edes vapailla markkinoilla vai et, jos se ei käy selväksi profiilistasi, ei sitten mene sen enempää kummallakaan aikaa hukkaan, tai vaihtoehtoisesti miehen profiili voikin olla mielenkiintonen sisällöltään ja mies miellyttää silmää ja juttu lähtee kulkemaan. Mut ei, kun naiset on niin saatanan kapeakatseisia, että kaikkialla muualla kun tinderissä jutulle tulevat miehet on varmasti aina täysiä kusipäitä tai mielenvikasia stalkkereita... Vähän vois avartaa katsomustaan, mese nyt vaan on yks keskustelukanava ihan siinä missä muutkin, ei siitä pitäs pahastua jos joku valitsee alottavansa keskustelun just sen välityksellä.

      Lainaa

    58. Huomionkipeä ankerias 21.9.2020 1:01
      Tulos: +59 (71 ääntä)
      Mua kiehtoo nämä "näin saat naisia" -mokien kommenttiosiot. Poikkeuksetta täältä löytyy 1) se tyyppi jonka mielestä nainen puhui miehelle liian kauan/tuhlasi molempien aikaa. "Olisi pitänyt blokata toisesta sanasta!" 2) se tyyppi jonka mielestä nainen päätti keskustelun liian pian. "Eikö nykyään enää saa naisia edes chatissa jututtaa, heti ollaan sanomassa että on poikaystävä??" 3) se tyyppi jonka mielestä nainen oli epäkohtelias. Vaikka päällään seisoisi, jonkun mielestä ainakin keskustelun sävy on väärä - jos ei muuta haukuttavaa keksi. 4) se tyyppi jonka mielestä nainen oli liian kohtelias - eihän se mies voi tajuta jos ei käske painumaan itä-aasiaan! Mitä jos vaan yhdessä myönnetään että nainen on aina väärässä ja julistetaan kommenttiosio suljetukdi koska kaikki tärkein on sanottu. 🙄 Voisko vaikka välillä ajatella niin että tässäkin tapauksessa nainen on impulsiivinen, inhimillinen, viallinenkin. Joskus sitä kiinnostaa pippelikuvat ja joskus ei, ja joskus se juttelee ventovieraan kanssa ja joskus ei, ja aina silloin tällöin se sanoo ventovieraalle tylysti ja se on oikeastaan ihan samantekevää - ei mikään 'osoitus henkilön luonteesta' jos tokaisee epäkohteliaasti toiselle facen chatissa vaan ihan vaan tavallista ihmiselämää ja arkea josta pitää molempien osapuolten osata mennä eteenpäin ilman että tilannetta pitää jäädä sen enempää ihmettelemään, analysoimaan tai siitä syyllistä etsimään.

      Lainaa

    59. Hillitty perhonen 21.9.2020 9:43
      Tulos: -19 (21 ääntä)
      En välttämättä nauraisi Tommille. Kommentista saa vaikutelman, että tyyppi kärsii jonkinlaisesta kehityshäiriöstä.

      Lainaa

    60. Hillitty perhonen 21.9.2020 9:45
      Tulos: -5 (7 ääntä)
      Dea: Nyt on pakko kysyä, että onko kukaan nainen koskaan innostunut noiden randomeiden pyytämättä lähetetyistä viesteistä ja tahtonut jatkaa juttelua? Saati tavata? Sain meinaan eilen ihan vastaavan "Oletko sinkku"- viestin ja kiinnostus oli kyllä tasoa ö. Kavereiltakin olen kuullut, että tuollaiset viestit on ehkä pahin turn off- mitä voi olla.
      Uskomattomalta tämä saattaa kuulostaa, mutta toissapäivänä nainen aloitti erittäin suorasanaisen keskustelun. Eli kyllä varmasti sellaisiakin naisia löytyy.

      Lainaa

    61. Hillitty perhonen 21.9.2020 9:46
      Tulos: -1 (11 ääntä)
      Toj Karin: Onko facebookin kautta edes mahdollista aloittaa mitään suhdetta? Veikkaisin että ei, mutta kertokaa paremmin tietävät.
      Kaveri sai tyttöystävän Instagrammin kautta, jonka kanssa seurustellut jo 5 vuotta. Eli kyllä sekin mahdollista.

      Lainaa

    62. Tulos: -15 (23 ääntä)
      Miksi edes lähtee keskusteluun mukaan? Itse poistan viestipyynnöt samantien reagoimatta mitenkään ja jos jatkaa viestin laittoa, niin estän. Ihan älytöntä lähteä vastaamaan mitenkään.

      Lainaa

    63. Pelkäämätön soturi 21.9.2020 15:15
      Tulos: +33 (39 ääntä)
      Apea nektariini: Toisaalta, eiks Tinder oo ihan sama, mutta siellä nyt vaan selvemmin on molemmat jotain ettimässä ja pitää se match tulla ensin ennen kun voi alkaa ees juttelemaan. Mut mitä jos se random oliskin joku jonka kanssa ois tullu match, hän vaan ei jaksa plärätä tinderiä vaan haluaa mennä suoraan asiaan [...]
        Face ei ole mikään deittailualusta, jos haluaa deittailla niin sitä varten on Tinderit ja muut. Ei kyse siitä ole etteikö haluaisi tavata ihmisiä, mutta itse en harrasta "deittailua" enkä harrastanut sinkkunakaan. Jos joku ei kiinnosta muuten kuin potetentiaalisena panona, niin sitten ei kiinnosta ollenkaan -en ole kiinnostunut, tai koskaan ole ollutkaan, panemaan ketään jonka seurassa en muutenkin viihdy. Ja jos muutenkin viihdyn, niin eihän sitten ole ensimmäisenä mielessä ovatko he sinkkuja vaiko ei: samanmielinen ystäväkin on hyvä olemassa. Otan jonkinasteisena loukkauksena jos seurani kiinnostaa vain siinä tapauksessa että on mahdollista päästä pukille: olen siis niin tyhmä ja kiinnostuksenkohteeni niin ikäviä että niitä voi sietää vain jos on luvassa pillua -jos ei ole, niin sitten kanssani keskustelu on pelkkkää ajan haaskausta. Onneksi noita creepereitä on aika vähän; useimmat osaavat avata "ai pidätkö sinäkin capybaroista!!" tms. Eihän tältäkään palstalta tiettävästi kukaan ole löytänyt suhdetta; jutustelemme vain koska ihmiset mielellään juoruilevat keskenään noin yleisesti.

      Lainaa

    64. Tympiä harakka 21.9.2020 16:32
      Tulos: +35 (41 ääntä)
      Minulla on myös kokemus siitä, että olin miehelle ihan perusystävällinen ja sain siitä itselleni vuosien maanvaivan ja edelleenkin tulee välillä vilkuiltua ympärilleni sen pelossa, että tyyppi on taas jossain stalkkaaamassa. Itselläni ei siis ole enää mitään kärsivällisyyttä näitä tyyppejä kohtaan. Olen just niin töykeä kuin sillä hetkellä tuntuu, enkä koe siitä mitään huonoa omatuntoa. Oma stalkkerini oli kehitysvammainen, eikä kyllä herätä enää mitään sympatiaa sekään. Alkuun yritin olla ymmärtäväinen sen kehitysvammaisuuden takia, mutta nyt kyllä lähentelevät kehitysvammaiset saavat aivan yhkä kylmää kyytiä kuin muutkin.

      Lainaa

    65. Vauhko lokki 22.9.2020 3:42
      Tulos: -18 (20 ääntä)
      Retardeja ei välttämässä kannattaisi päästää nettiin tai ainakin valvoa tarkkaan niiden touhuja.

      Lainaa

    66. Sateenkaareva hanhi 22.9.2020 6:50
      Tulos: +35 (37 ääntä)
      No on niitäkin joille puhut kuinka hyvä suhde sulla on poikaystäväsi kanssa ja silti luulee että flirttailet? Pelaan xboxilla ampumapelejä, siellä ei pahemmin suomalaisia osu kohdalle. Monesta ihmisestä kaverin olen siellä saanut ja niin luulin X:sästäkin. Juteltiin hänen kanssaan, neuvoin kuinka hän saisi iskettyä työkaverinsa ja kerroin millain itse mieheni löysin ja millainen suhde meillä on. Hän kehui kuinka ihanalta meidän suhde vaikuttaa. Juteltiin niitä näitä, kyselin hänen maansa ruokaohjeita ja millaista siellä on asua. Sitten hän sanoo, että olispa kiva kun tulisit käymään ja että hän haluaisi olla poikaystäväni. Sanoin, että ööö mä oon varattu, en tunne sua ja kiinnostat vain ystävänä. Jolloin hän heittää kliseen friendzonetit sitten minut, tosi kivaa hei. Kysyin, miten voi friendzonettaa kun alunperinkin kavereina juteltiin ja tietää että oon varattu yms. No sitten hän alkoi haukkumaan minua, jolloin estin hänet.

      Lainaa

    67. Skrubu matelija 22.9.2020 11:12
      Tulos: -23 (33 ääntä)
      Pelkäämätön soturi:   Face ei ole mikään deittailualusta, jos haluaa deittailla niin sitä varten on Tinderit ja muut. Ei kyse siitä ole etteikö haluaisi tavata ihmisiä, mutta itse en harrasta "deittailua" enkä harrastanut sinkkunakaan. Jos joku ei kiinnosta muuten kuin potetentiaalisena panona, niin sitten ei [...]
      Ja missä vaiheessa puhuttiin pukille pääsemisestä? Perus nainen, oletat että jos mies haluaa jotain muuta kun ystävyyttä, niin se on heti seksi. Parisuhteita ja tunteita kun on aika laajalla skaalalla erilaisia. Kyllä itse lähtökohtaisesti jos tapaan mielenkiintoisen naisen josta voisin haluta enemmän kun ystävän, niin otan selville onko sinkku, ei se tarkota sitä että haluan vaan panemaan, me miehetkin halutaan aika paljon muuta naiselta.

      Lainaa

    68. Tulos: -10 (16 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Nykyään on niin siistiä vittuilla kaikille, kenelle vaan kerkee. 

      Lainaa

    69. Epätavallinen ihminen 22.9.2020 21:46
      Tulos: -5 (5 ääntä)
      traumcity: Miksi pitäisi olla noinkaan kohtelias jos joku randomi pyytämättä tulee sekoilemaan sun henkilökohtaiselle reviirille toistuvasti. Saa olla tyly siinä vaiheessa. 
      Minni ei tajuu, Minniä ei vokotella.

      Lainaa

    70. Tulos: -36 (40 ääntä)
      Inhottava tuon naisen viestien sävy. Jo tuo ”Moi?” kysymysmerkkeineen on hyökkäävä. Miksi pitää ehdoin tahdoin olla ilkeä ja ittumainen kieroilija, miksei asioita voi sanoa neutraalisti?

      Lainaa

    71. Tympiä harakka 23.9.2020 22:56
      Tulos: +22 (24 ääntä)
      X: Inhottava tuon naisen viestien sävy. Jo tuo ”Moi?” kysymysmerkkeineen on hyökkäävä. Miksi pitää ehdoin tahdoin olla ilkeä ja ittumainen kieroilija, miksei asioita voi sanoa neutraalisti?
      Se on täällä kommenteissa kerrottu jo monta kertaa. 

      Lainaa

    72. Pelkäämätön soturi 23.9.2020 23:31
      Tulos: +19 (23 ääntä)
      Skrubu matelija: Ja missä vaiheessa puhuttiin pukille pääsemisestä? Perus nainen, oletat että jos mies haluaa jotain muuta kun ystävyyttä, niin se on heti seksi. Parisuhteita ja tunteita kun on aika laajalla skaalalla erilaisia. Kyllä itse lähtökohtaisesti jos tapaan mielenkiintoisen naisen josta voisin haluta [...]
        Okei. Kerro sitten mitä vielä naiselta voisi haluta, muuta kuin seksiä, missä olisi mitään väliä sillä onko hän sinkku vai ei? Jollei muuta ole neuvoteltu, parisuhteessa saa yleensä pitää ystäviä niin paljon kuin ikinä haluaa mutta vain yhtä seksikumppania. Jos haluaa seuraa pururadalle kysytään "pidätkö juoksemisesta". Jos hiekkalaatikolle, "onko lapsesi saman ikäinen kuin minun?". Jos leffaan, "sinäkin pidät ohjaajasta sejase, mentäisiinkö?" Jos haluaa jauhaa joutavia kaljalla voi vaikka kysyä "luetko sinäkin Feissarimokia". Näissä kaikissa on täysin yhdentekevää onko toinen sinkku. Ainut kanssakäyminen missä tulee seinä vastaan jos joku ei ole sinkku, on seksi. (Toki on olemassa erilaisia polysuhteita ja vapaita järjestelyitä, more power to them, mutta se ei ole oletusarvo). 

      Lainaa

    73. Särkemätön nektariini 25.9.2020 12:29
      Tulos: +13 (13 ääntä)
      Katsoitteko dokkarin The pickup game? Tuli pari pv sitten docveturesissa. Aivan sairasta settiä, huh huh. Mutta tulee mieleen että tässä vähän samalla asenteella lähetellään viestiä viestin perään, ei uskota naisen sanaa, ajatellaan että on oikeus suostutella vaikka kuinka pitkään.

      Lainaa

    74. Rajoitettu lammas 27.9.2020 9:56
      Tulos: -5 (7 ääntä)
      Särkemätön nektariini: Katsoitteko dokkarin The pickup game? Tuli pari pv sitten docveturesissa. Aivan sairasta settiä, huh huh. Mutta tulee mieleen että tässä vähän samalla asenteella lähetellään viestiä viestin perään, ei uskota naisen sanaa, ajatellaan että on oikeus suostutella vaikka kuinka pitkään.
      Ei katsottu.

      Lainaa

    75. Tulos: +17 (17 ääntä)
      Laura: No en ihmettele jos pippelin näyttäminen kaverille on sun taktiikka. Ehkä kannattaa mieluummin kertoa omasta ihastuksesta ja kysyä mitä mieltä toinen on? (ja jos ei tärppää niin uusia seikkailuja kohti) 
      Juu. Nykyinen oli kaveri lähes 3 vuotta, ennenkuin rupes kipinöimään. Aikasemmat oli ensin kavereita 1½ vuotta, vaan ½ vuotta ja eka lapsesta asti.
      Toisaalta tuo friendzone on mun mielestä halveeraava kaikille ihmisten tärkeille ystävyyssuhteille. Ihan niinkuin ystävyys ei ois tärkeetä ja toiseen on tutustuttu ihan vaan panemisen toivossa.

      Lainaa

    76. Tulos: 0 (0 ääntä)
      Arkkienkeli: Itse asiassa olen samaa mieltä. Kerran luulin bongaavani entisen kolleegan naamahanurista ja laitoin hänelle viestiä (tervehtiäkseni). Vastasi teini-ikäisen tavoin. Hyvä käytös kertoo ihmisestä hyvin paljon. Samoin huono.
      Miten tää liittyy mitenkään tuohon toiseen tapaukseen?

      Lainaa

    77. Sosiopaattinen Sosiologi 8.6.2024 17:44
      Tulos: +2 (2 ääntä)
      Minni t: Joo ymmärrän et on ärsyttävää kun randomit laittaa viestiä, mutta kai ne asiat voi ilmaista vähän kohteliaamminkin.
      Ilmaise tuossa kohteliaammin, kun jo "muru"-sana antoi tyypille erektion vielä vuosiksi eteenpäin ja toivoa vaikka tulikin estetyksi.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: keskustelu, kilpailu, messenger, muru, tokmanni, viesti, yksityisviesti, yv