Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Huonon tatuoinnit ainekset

Näin suunnittelet huonon tatuoinnin.
Huonon tatuoinnit ainekset

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 69 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Kuulas laama 3.12.2020 0:08
      Tulos: +1060 (1074 ääntä)
      Ei Ilmari, ei olis.

      Lainaa

    2. Nevöhööd haltija 3.12.2020 0:11
      Tulos: +248 (284 ääntä)
      Apua hankin just tollasen kimalaistatskan viime kesänä! Ainakin tiesin mikä hyönteinen kyseessä..

      Lainaa

    3. Tulos: +104 (152 ääntä)
      Ai, mun ohimoon teit sen tatskan! Luulin että yritit nyppiä multa pirunsarvia pois.

      Lainaa

    4. Kummikäki 3.12.2020 0:45
      Tulos: +422 (428 ääntä)
      Ilmari Inkmanin asiakkaaksi. Saattaa ehkä saada ne silmälasit, tai sitten ei.

      Lainaa

    5. Ufo paprika 3.12.2020 0:53
      Tulos: +541 (545 ääntä)
      Toihan on mainio diili, maksat tatuoinnin mut et voi vaikuttaa kuvaan taikka paikkaan. Varmaan jo jonotetaan ovella!

      Lainaa

    6. Kilpaileva hämähäkki 3.12.2020 2:00
      Tulos: -270 (392 ääntä)
      Tämä kertoi jo kaiken tatuoiduista. Ei ole paljoa älyä eikä makua. WT hommaa nuo tatuoinnit.

      Lainaa

    7. Tulos: +166 (178 ääntä)
      Taitaa kuluttajansuoja- ja reklamointioikeus ajaa ohi Inkmanin vastuuvapautuslausekkeista.

      Lainaa

    8. King Arthur 3.12.2020 2:25
      Tulos: +184 (188 ääntä)
      Aurinkolasin kehykset.

      Lainaa

    9. Tulos: +193 (197 ääntä)
      Sain tämän mokan alla mainoksen jossa luki "Tatuointi kaduttaa? Iho ansaitsee uuden mahdollisuuden!" 😅

      Lainaa

    10. Tulos: +133 (139 ääntä)
      King Arthur: Aurinkolasin kehykset.
      Ne on siistimmät kuin silmälasit kehykset.

      Lainaa

    11. Akuutti lammas 3.12.2020 2:49
      Tulos: +37 (57 ääntä)
      Muumi: Sain tämän mokan alla mainoksen jossa luki "Tatuointi kaduttaa? Iho ansaitsee uuden mahdollisuuden!" 😅
      "Yllättikö ripuli?" sopii myös näihin.

      Lainaa

    12. Harvennettu mandariini 3.12.2020 3:25
      Tulos: -71 (141 ääntä)
      Ja tatuoinnin kuva varmasti netistä repästy, onkohan Vilma muistanut kysyä lupaa piirtäjältä tatuointia varten?

      Lainaa

    13. Harvennettu mandariini 3.12.2020 3:27
      Tulos: +44 (70 ääntä)
      Inkmanilla kovin sekavia nuo kaksi ensimmäistä lausetta... Huono suomi.

      Lainaa

    14. Vallaton kotka 3.12.2020 4:35
      Tulos: +246 (248 ääntä)
      Ilmari voi vaikka näin alkuun kokeilla permanentti tussilla miltä ne aurinkolasin kehykset naamalla tuntuu...

      Lainaa

    15. King Arthur 3.12.2020 4:36
      Tulos: +221 (225 ääntä)
      En saa unta kun mietin tuota "aurinkolasin kehystä". Eiks jokaisella ollutkin lapsena se yksi päiväkoti- tai luokkakaveri joka piirsi sillon kerran naamaansa rillien kehykset ja sangat ei-vesiliukoisella tussilla? Hyvässä lykyssä vielä viiksetkin. Sama lapsi joka kokeili aprillipäivänä juoda kuravettä. Miten Ilmarin siisti tatuointi eroaa tuosta? Ja miten erottaa että ne on juuri aurinkolasi(e)n kehykset eikä silmälasien? Vinkkaako Inkman Ilmarille että pitää täyttää ne linssiosatkin mustalla jotta erottuu kummista on kyse? Niin monta kysymystä...

      Lainaa

    16. Tulos: -57 (123 ääntä)
      Hyvä, että Markus ja Emmi varmistavat nimet kohdilleen. Olishan se ollut ikävää mennä liikkeeseen, ja todeta että se tatuoija on yliluonnollisen taitava tekemään ampiaisia mutta kimalaisiin ei vain kykene mallinkaan kanssa :[

      Lainaa

    17. Suopa kilpikonna 3.12.2020 5:30
      Tulos: +28 (42 ääntä)
      Pliis, nää eivät ole tosissaan, eihän?

      Lainaa

    18. Soinniton ananas 3.12.2020 5:35
      Tulos: +233 (235 ääntä)
      Ymmärsinkö oikein, että asiakkaan pitäisi vielä _maksaa_ harkkarin tekemä randomin näköinen randomissa paikassa sijaitseva tatska? Huhhuh! Vaikka ilmaseks sais, ei olis kovin houkuttava tarjous.

      Lainaa

    19. Tulos: +20 (104 ääntä)
      Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi jossain puoli-näkyvällä paikalla (näkyy joissain vaatteissa tai jotain sinne päin), olisi kooltaan vaikkapa 5-15 senttiä suuntaansa ja olisi teknisesti onnistunut ja toivotun näköinen... mutta se olisi siinä vuosia. Ja sitten taas vuosia. Jos tatuoinnin tarkoitus on ilmaista jotain, niin milloin sen näkeminen aina vain uudestaan muuttaisikin ilmaisun ”jankuttamiseksi”? Teistä varmaan monella on tatuointeja. Oletteko vuosien jälkeen edelleen tyytyväisiä onnistuneisiin tatuointeihin? Jos saisitte valita, jättäisittekö ne ottamatta tai vaihtaisitteko niitä vuosien jälkeen mihinkään muuhun? Kasvavatko ne kenties minuuteen kiinni niin, ettei niitä kerrassaan meinaa huomatakaan enää? Onko mahdollista, että oma tatuointi on edelleen se paras tatuointi vielä vaikkapa 5-10 vuoden jälkeen? Varsinkin, jos se on otettu nuorena, jolloin mieltymykset ja ajattelu yleensä ylipäänsä kehittyy vielä paljon? Onko se tatuoinnin tarina useimmiten onnellinen vai vähemmän onnellinen, kun vuosia kuluu? Lukisin mielelläni kokemuksia.

      Lainaa

    20. Kannattamaton vuohi 3.12.2020 6:26
      Tulos: +49 (57 ääntä)
      Kummikäki: Ilmari Inkmanin asiakkaaksi. Saattaa ehkä saada ne silmälasit, tai sitten ei.
      Varmaan Ilmarin kiveksiin tai pyllyposkiin koska tatuoija saa valita paikan...

      Lainaa

    21. Jalompi seuraeläin 3.12.2020 6:29
      Tulos: +70 (84 ääntä)
      Soinniton ananas: Ymmärsinkö oikein, että asiakkaan pitäisi vielä _maksaa_ harkkarin tekemä randomin näköinen randomissa paikassa sijaitseva tatska? Huhhuh! Vaikka ilmaseks sais, ei olis kovin houkuttava tarjous.
      Luultavimmin perverssi kyseessä joka haluaa tämän varjolla päästä näkemään tissejä tai genitaaleja

      Lainaa

    22. Lupaava banaani 3.12.2020 6:43
      Tulos: +45 (49 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Omat tatskat ei puolen vuoden jälkeen "osunut" silmään.
      Yhtä tatuointia voisin käydä hitusen muokkaamassa täyteläisemmäksi.
      Toinen tatska taasen ottaa kovin lämpöä kesällä tuntuen, että kämmenselkä palaa. En sitä vaihtaisi muuhun tai oisi ottamatta kuitenkaan.

      Lainaa

    23. Tulos: +106 (110 ääntä)
      Ilmarin kannattaa nyt ensin pyytää vaikka kaveria piirtään mustalla tussilla naamaan ne aurinkolasit, niin voi itse katsella kuinka "siistit" ne olisi, ennen kun lähtee niitä tauoimaan.

      Lainaa

    24. Pöpipää lepakko 3.12.2020 7:16
      Tulos: -15 (31 ääntä)
      Harvennettu mandariini: Inkmanilla kovin sekavia nuo kaksi ensimmäistä lausetta... Huono suomi.
      Johan se näkyy nimestä: ink + man. Englanti + englanti.

      Lainaa

    25. Mikroton leijona 3.12.2020 7:28
      Tulos: +66 (70 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Mulla on nilkoissa ja selässä tatuoinnit, selän näkyy vähän paidankin alta ja kesällä usein kaikki. Niillä on tarina, ne on osa minua ja mun polkua, kaikki rakkaita. Vuosia, vuosia ovat jo olleet.

      Lainaa

    26. Säädytön lehmä 3.12.2020 8:13
      Tulos: +43 (47 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Ainut syy miksi kadun tatuointieni ottoa, on perinnöllinen sairaus joka vaikuttaa suuresti myös ihoon ja sitä kautta tatuointien ”laatuun”. Tästä ei ollut tietoa ennen muutamaa ensimmäistä tatuointia, jonka takia tatuointeja on. Värit ei meinaa pysyä millään, se vähäinenkin tarttunut haalistuu voimakkaasti lyhyessä ajassa. Tatuointi on haastavaa ja iho voi repeillä tatuoidessa, jolloin tulee epämieluisia arpia sinne tänne.

      Lainaa

    27. Näkyvä aasi 3.12.2020 8:24
      Tulos: +84 (94 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Minulla on yli puolet elämästäni ollut tatuointi olkapäässä ja noin 10 vuotta myös sormessa. Ne kuuluvat minuun. Minulla on koko elämäni ollut mm. silmät ja näen ne joka kerran kun katson peiliin, mutta koskaan niihin ei kyllästy. Tatuoinnit on vähän sama juttu. 
      Minulla on myös esimerkiksi arpia, jotka eivät ole tarkoituksella hankittuja tai erityisen nättejä, mutta kuitenkin pysyviä. Niihinkin olen tottunut, enkä joka kerta nähdessäni ajattele, että ne jankkaisivat siitä vahingosta, josta ovat tulleet.
      Ehkä, jos olisi tatuoinut jonkin hyvin aatteellisen tai leimaavan kuvan tai tekstin, voisi harmittaa, mikäli ajatukset olisivat pahasti muuttuneet. Suurin osa ihmisten tatuoinneista on varmaan joko neutraaleja tai edustaa jotain, mistä ei muuta mieltään.

      Lainaa

    28. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Ilmari lpl

      Lainaa

    29. Tilattava raparperi 3.12.2020 9:11
      Tulos: +37 (45 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Olen jo runsaasti tatuoitu, ja ainoa asia mikä parissa tatuoinnissa harmittaa on laatu - koska alaikäisenä piti saada tatuointi, oli se sitten vaikka kaverin isoveljen tekemä. Toista näistä on korjattu ammattilaisella, ja korjaaminen jatkuu edelleen, mutta se on jo ihan hyvässä vaiheessa eikä näytä enää kaverin isoveljen räpellykseltä. Toinen on niin pieni, että tatuoin sen päälle varmasti joskus jotain.
      En varsinaisesti enää edes huomaa niitä itse, vaikka osa onkin näkyvällä paikalla (kuitenkin halutessani pystyn kaikki vaatteilla peittämään). Ne ovat osa minua ja kaikilla on tarina, jos/kun ajatusmaailmani muuttuisi, tatuointi kertoo sitten menneisyyden minästä.
      Ikinä en tosin tatuoisi ihooni kenenkään nimiä, vakaumuksellisia symboleita yms 😅

      Lainaa

    30. ihanmummovaan 3.12.2020 9:14
      Tulos: +52 (60 ääntä)
      King Arthur: En saa unta kun mietin tuota "aurinkolasin kehystä". Eiks jokaisella ollutkin lapsena se yksi päiväkoti- tai luokkakaveri joka piirsi sillon kerran naamaansa rillien kehykset ja sangat ei-vesiliukoisella tussilla? Hyvässä lykyssä vielä viiksetkin. Sama lapsi joka kokeili aprillipäivänä juoda [...]
      Ehkä "aurinkolasin kehys" tarkoittaa vain toista silmää kun on yksikössä? Ilmarilla on sen jälkeen monokkeli naamassa forever.

      Lainaa

    31. Tulos: -26 (66 ääntä)
      Thank god to face tattoos I recognize morons right away

      Lainaa

    32. Kummikäki 3.12.2020 9:45
      Tulos: +24 (32 ääntä)
      Minulla on olkapäässä 2x3 cm kokoinen tatuointi, jonka otin valmistujaislahjaksi 21 vuotta sitten. Ei se kovin hieno ole, jos ei rumakaan. En ole ajatellut täydentää sitä, saati ottaa peittokuvaa, koska olen tottunut siihen enkä useimmiten edes ”huomaa” sitä vaikka näen sen joka päivä. En kadu sen ottamista, mutten sen kummemmin ihastelekaan, siihen ei liity mitään tunnelatausta.

      Lainaa

    33. Tulos: +7 (39 ääntä)
      Näkyvä aasi: Minulla on yli puolet elämästäni ollut tatuointi olkapäässä ja noin 10 vuotta myös sormessa. Ne kuuluvat minuun. Minulla on koko elämäni ollut mm. silmät ja näen ne joka kerran kun katson peiliin, mutta koskaan niihin ei kyllästy. Tatuoinnit on vähän sama juttu.  Minulla on myös esimerkiksi arpia, [...]
      Heh, juu :) ihan hauska vertaus silmiin ja arpiin. Itse en näe niitä kovinkaan samana asiana, kuin tatuointia, mutta en ainakaan näin aamusta osaa oikein perustella näkökantaani sen kummemmin. 
      Minulle tatuointi olisi mielikuvana lähempänä vaate- tai koruvalintaa, ja ehkä syy minun kohdallani siihen on joko se tatuoinnin hankkimisen tarkoituksellisuus tai sitten sen ”ei-luonnollinen” materiaali osana kehoa. En tiedä. 

      Lainaa

    34. Sairas delfiini 3.12.2020 10:02
      Tulos: +63 (85 ääntä)
      Kilpaileva hämähäkki: Tämä kertoi jo kaiken tatuoiduista. Ei ole paljoa älyä eikä makua. WT hommaa nuo tatuoinnit.
      Muutama mätä omena pilaa koko korin. Kiitos, kun yleistät.
      Tämä tatuoitu on käynyt yliopiston, maisterin tutkinto taskussa ja mulla on hyvä vakiduuni. Aika kovat standardit WT:llä siis nykyään. ;)

      Lainaa

    35. Tulos: +126 (128 ääntä)
      Vitsit mikä idea tää Inkmanin tatuointiruletti. Voit saada kalkkunan polvitaipeeseen tai vaikka mulkun otsaan. Joka tapauksessa lähes jokaista asiakasta alkaa harmittaa. Plastiikkakirurgi vois tehdä samanlaisen tarjouksen, maksa mitä jaksat, laitetaan sut nukutukseen ja kun heräät, selviää mitä tehtiin! Ehkä napsittiin jostain rasvaa pois, ehkä lisättiin silikonia jonnekin! Tai sitten se on taas se mulkku otassa.

      Lainaa

    36. Tulos: +42 (44 ääntä)
      King Arthur: En saa unta kun mietin tuota "aurinkolasin kehystä". Eiks jokaisella ollutkin lapsena se yksi päiväkoti- tai luokkakaveri joka piirsi sillon kerran naamaansa rillien kehykset ja sangat ei-vesiliukoisella tussilla? Hyvässä lykyssä vielä viiksetkin. Sama lapsi joka kokeili aprillipäivänä juoda [...]
      Itsehän piirsin vain karhukoplan naamion :)

      Lainaa

    37. Kirjautuminen epäonnistui 3.12.2020 11:13
      Tulos: +49 (51 ääntä)
      No nyt on kaikki nähty, on siis olemassa ryhmä ”Tatuointiharjoittelija etsii piirtelyalustaa”? Innokkaita harjoittelijoita varmaan löytyykin, mutta onkohan kovastikin tunkua suttupaperin osaan?

      Lainaa

    38. Tulos: +24 (32 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Mulla on ollut ranteessa 13 vuotta tatuointi ja tykkään siitä edelleen yhtä paljon, kun sillon kun se oli tuore. Se liittyy mulle rakkaaseen kirjaan ja on mulle vähän kuin koru. Olin harkinnut tätä tatuointia jo useamman vuoden, ennenkuin sen otin. Lisää tatskoja on suunnitteilla, kunhan taloudellinen tilanne sallii. Seuraavaa liittynee rakkaaseen edesmenneeseen koiraani.

      Lainaa

    39. Pähee jääkarhu 3.12.2020 11:20
      Tulos: +27 (33 ääntä)
      Banaani: Heh, juu 😊 ihan hauska vertaus silmiin ja arpiin. Itse en näe niitä kovinkaan samana asiana, kuin tatuointia, mutta en ainakaan näin aamusta osaa oikein perustella näkökantaani sen kummemmin.  Minulle tatuointi olisi mielikuvana lähempänä vaate- tai koruvalintaa, ja ehkä syy minun kohdallani siihen [...]
      Myös mä näkisin tatuointien vertautuvan enemmän arpiin tms. kuin vaatteisiin tai koruihin. Niitä kun ei riisuta tai vaihdella välillä, vaan ovat aina omassa kehossa. Ainakin mun mielestä ”kasvavat minuuteen kiinni, niin ettei niitä meinaa huomaatkaan enää”, niin kuin ylempänä kyselit.
      Mulla on jonkin verran tatuointeja, paikkoina mm. puolet selästä, toinen käsivarsi kokonaan ja toinen olkavarsi. Vanhin kuva on ollut jo 26 vuotta, uusin muutaman vuoden takaa. Eipä noita kovin usein tule kummemmin noteerattua.

      Lainaa

    40. Kirjautuminen epäonnistui 3.12.2020 11:57
      Tulos: +76 (80 ääntä)
      Piupau: Hyvä, että Markus ja Emmi varmistavat nimet kohdilleen. Olishan se ollut ikävää mennä liikkeeseen, ja todeta että se tatuoija on yliluonnollisen taitava tekemään ampiaisia mutta kimalaisiin ei vain kykene mallinkaan kanssa :[
      Mutta mitä jos haluaa ampiaisen esimerkiksi sen takia, mitä ampiainen symboloi - pistävyyttä, ärhäkkyyttä, vaaraa... Ja sitten asioista selvää ottamatta ihoon tulee ihan eri ötökkä, jonka luonne taas on kömpelö, söpö ja leppoisa. Kyllä kai sillä hyvänen aika on väliä, tuleeko ihoon oikea eläinlaji, eikä esim. kotkan tilalle kana sillä perusteella että kuva on sentään ihan taitavasti tehty.

      Lainaa

    41. Kopiseva maksamato 3.12.2020 13:01
      Tulos: -2 (4 ääntä)
      Inkman, se tekee 98

      Lainaa

    42. Ruodoton eläin 3.12.2020 13:12
      Tulos: +17 (21 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Itellä on kolme, vanhin on kevyesti yli 10v vanha, ei tosin näkyvimmällä paikalla, mutta kumminkin, en vielä ole kyllästynyt. Toisiksi vanhin on nilkassa, taitaa olla 9v ikää sillä, en siihenkään ole kyllästynyt, eikä kaduta vieläkään, mikään muu kuin ehkä se, että tänä päivänä haluaisin nilkan tatuoinnin isompana, aihe olisi muuten täysin sama. Tuorein, puolikas hiha on joku 3,5v vanha ja rakastan tätä edelleen yhtä paljon kuin ottaessa vaikka tämän näen joka ikinen päivä. Kaikki tatuoinnit on henkilökohtaisia ja muille ei ehkä avaa minkäänlaista tarinaa katsomalla, mutta itselle kyllä jokaisella on oma merkityksensä ja tarinansa, ne on muille vaan kuvia, itselle ne on muistutus, että oon selviytynyt vaikka ja mistä.

      Lainaa

    43. Tulviva raataja 3.12.2020 13:37
      Tulos: -22 (66 ääntä)
      Tatuoinnit on tietysti nykyaikana ihan eri asemassa kuin aikoinaan. Tässä nyt se kaikkien inhoama tarina: Itselle tatuoinnit tuovat kuitenkin mieleen ne ensi kerrat kun niihin törmäsi. Hiekkalaatikon reunalle tuli narkkari-merimies joka söselsi kännissä tai aineissa jotain. Eli omassa lapsuudessa tatskat oli aina niillä "ei niin kivoilla" ihmisillä. Ihan rauhassa voitte alapeukuttaa tätä, mutta tuo mielikuva tatuoinneista on palanut pienenä lapsena syvälle aivoihin. Joku teistä voisi lähettää minut johonkin traumaterapiaan :) Ja sanottakoon vielä että tunnen monia joilla on tatskoja, jokainen tekee ihollaan mitä tahtoo, mutta reaktioni on aina sama kun näen tatuointeja. Mielestäni puhdas iho on aina kauniimpi kuin mikä tahansa kuva. Iho ei ole maalausalusta. Sitä varten on olemassa pellavakangas ja pohjusteet.

      Lainaa

    44. Tulviva raataja 3.12.2020 13:40
      Tulos: +14 (34 ääntä)
      Ai niin muuten, paras puolustus tatuoinnille on: Sen voit viedä hautaasi mukanasi. Jos kehon tatuointi maksaa vaikka 15000, niin rahalle saamasi vastineen viet hautaasi. Ei voi sanoa samaa autoista tai muusta ominaisuudesta. Eikä jälkeläisille jää perintötaistelua ukin tatskoistakaan.

      Lainaa

    45. Tulos: +41 (47 ääntä)
      Sairas delfiini: Muutama mätä omena pilaa koko korin. Kiitos, kun yleistät.Tämä tatuoitu on käynyt yliopiston, maisterin tutkinto taskussa ja mulla on hyvä vakiduuni. Aika kovat standardit WT:llä siis nykyään. ;)
      Joo, ei tatuointi ihmistä pahenna. Mutta ei myöskään korkeakoulututkinto häntä sen enempää paranna, tunnen monia korkeakoulutettuja työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat täysiä lapasia. 
      Nimim. PhD, töissä (ei tatskoja)

      Lainaa

    46. Tulos: +45 (47 ääntä)
      Piupau: Hyvä, että Markus ja Emmi varmistavat nimet kohdilleen. Olishan se ollut ikävää mennä liikkeeseen, ja todeta että se tatuoija on yliluonnollisen taitava tekemään ampiaisia mutta kimalaisiin ei vain kykene mallinkaan kanssa :[
      No se vaan on niin että kun tatuointi on ikuinen niin se voi harmittaa jos pitäisi tatuoida ampiainen mutta ottaakin tyhmyyttään kimalaisen. Ajattele esim. että Audiharrastaja päättää ottaa tatuoinnin että voi kerholla miestellä mutta tatuoikin Toyotan. Siinä on kuitenkin vähän eroa.

      Lainaa

    47. Pelkäämätön soturi 3.12.2020 14:44
      Tulos: +13 (23 ääntä)
      Tips: Joo, ei tatuointi ihmistä pahenna. Mutta ei myöskään korkeakoulututkinto häntä sen enempää paranna, tunnen monia korkeakoulutettuja työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat täysiä lapasia.  Nimim. PhD, töissä (ei tatskoja)
        WT on tietynlainen kusipään alalaji, ei sellaiseksi pääse jos on korkeakoulutettu ja töitä. Eikä toisaalta joudu, jos on peruskoulupohjalta työtön, mutta mukava ja järkevä ihminen. Jos on ylikoulutettu WT'ksi niin monia, monia muita kusipäiden alalajeja edelleen on joihin voi liittyä, jos haluaa tai täytyy olla ikävä ihminen. 
        Banaani: tatuointeja kolme, niin että ne voi peittää tai näyttää miten haluaa, vaatteen leikkauksesta riippuen. Ensimmäinen on aika haalistunut eikä turhan hyvin tehty alun perinkään, mutta ei haittaa, ei se rumakaan ole, enkä ole ajatellut ryhtyä teeskentelemään että en olisi joskus ollut 17. Olen vähän ylpeä etten senikäisenä tehnyt mitään nolompaa. 
        Toinen on ihan vain kaunis kuvio joka peittää rumaa arpea, josta vähemmän hienotunteiset ihmiset ennen kyselivät. Sillä on puhdas käyttötarkoitus, ja kun se kerran täyttää tehtävänsä niin mitäpä katuisin. 
        Kolmas on ehkä kyseenalaisin; siinä on sen paikan vaakuna jossa mieheni kosi, ja hääpäiväni. Miehellä on samanlainen. Tatuointitaiteilija huomautti että nimi- ja henkilötatuointeja yleensä kadutaan (paitsi lapsia ja kuolleita). Huomautimme että meillä on, avioliiton lisäksi, yhteinen lapsi, yhteinen asuntolaina, ja olemme samalla (pienellä) alalla töissä, joten jos tämä liitto menee silpuksi niin meillä on _todella_paljon_pahempiakin ongelmia kuin pienen tatskan peittäminen. Taiteilija hyväksyi logiikan. On tässä yli vuosikymmen oltu, tatuointeinemme kaikkinemme...
        Nuorempana en uskaltanut laittaa ellei ollut jotain syytä tai tarkoitusta, juuri sellaisesta "vanhempana sitten kaduttaa" syystä. Nyt kun *olen* vanhempi aion laittaa lisää, koska ei se iho näyttelykelpoiselta enää kauaa näytä, joten paras ottaa ilo irti kun vielä voin. Olisin laitattanut jo, paitsi epidemian takia en viitsi olla pienissä tiloissa joissa on muitakin ellei ole pakko. 

      Lainaa

    48. Tulos: +14 (18 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Vanhempi tautuointi ollut ihossa 27 vuotta, tuoreempi ehkä 14. Molemmista pidän edelleen kovasti, tosin värivalinnat ensimmäisessä tekisin nyt toisin - värit kun haalenevat väkisinkin.

      Lainaa

    49. Näkyvä aasi 3.12.2020 16:03
      Tulos: +14 (20 ääntä)
      Banaani: Heh, juu 😊 ihan hauska vertaus silmiin ja arpiin. Itse en näe niitä kovinkaan samana asiana, kuin tatuointia, mutta en ainakaan näin aamusta osaa oikein perustella näkökantaani sen kummemmin.  Minulle tatuointi olisi mielikuvana lähempänä vaate- tai koruvalintaa, ja ehkä syy minun kohdallani siihen [...]
      Riippuu vähän näkökannasta, mihin milloinkin vertaa. Kysyit nimenomaan pysyvyydestä, joten vertasin muihin kehon piirteisiin, jotka ovat myös pysyviä. Jos haluaa verrata koruihin, niin aika monella on esimerkiksi vihkisormus sormessa koko ajan, vuodesta toiseen, eikä sit oteta pois. Ja jos otetaan, on syynä ero eikä kyllästyminen koruun. Ilmeisesti siis kaikki eivät kyllästy kaikkiin koruihinsakaan kovin helposti. Moni myös käyttää esimerkiksi samaa huulipunaa tai hiusväriä koko elämänsä. Jos joskus ei käytä, on syynä se, ettei ehdi, jaksa tai viitsi, ei kyllästymien.

      Lainaa

    50. Pilkkottu herukka 3.12.2020 16:52
      Tulos: +20 (24 ääntä)
      Harvennettu mandariini: Inkmanilla kovin sekavia nuo kaksi ensimmäistä lausetta... Huono suomi.
      Tai kello kolmen aamuyöllä suomea, kuten ideakin.

      Lainaa

    51. Kullattu kameli 3.12.2020 17:23
      Tulos: +28 (30 ääntä)
      Soinniton ananas: Ymmärsinkö oikein, että asiakkaan pitäisi vielä _maksaa_ harkkarin tekemä randomin näköinen randomissa paikassa sijaitseva tatska? Huhhuh! Vaikka ilmaseks sais, ei olis kovin houkuttava tarjous.
      se on semmonen kivaa kilpailu

      Lainaa

    52. Tulos: +1 (27 ääntä)
      Kilpaileva hämähäkki: Tämä kertoi jo kaiken tatuoiduista. Ei ole paljoa älyä eikä makua. WT hommaa nuo tatuoinnit.
      En tiedä mitä WT tarkoittaa, mutta se varmasti kuvaa sinua aika osuvasti.

      Lainaa

    53. Teräksetön metsämarja 3.12.2020 18:27
      Tulos: +23 (27 ääntä)
      Kilpaileva hämähäkki: Tämä kertoi jo kaiken tatuoiduista. Ei ole paljoa älyä eikä makua. WT hommaa nuo tatuoinnit.
      Hyvin pitkälti samaa mieltä, kun tatuointi on ruma.
      Aika usein se kuitenkin on kaunis. Hyvää ei saa halvalla. Ruman saa ilmaiseksi.
      Miten nämä "alan harjoittelijat" eivät tiedä, että piirtämistä voi harjoitella kynällä paperiin ja tatuointia harjoitusnahkoihin, joita saa kaupasta?

      Lainaa

    54. Letittämätön kyyhky 3.12.2020 19:26
      Tulos: +15 (33 ääntä)
      Kilpaileva hämähäkki: Tämä kertoi jo kaiken tatuoiduista. Ei ole paljoa älyä eikä makua. WT hommaa nuo tatuoinnit.
      Söin eilen eräässä ketjuravintolassa todella huonon, lähes syömäkelvottoman pizzan. Pohja oli vetinen eikä riittävän kypsä, päällä tirisi rasva vaikka kyseessä oli kasvispizza ja harvat täytteet eivät tuoretta olleet nähneetkään. Samalla logiikalla siis pizza on syömäkelvotonta roskaa, ja kaikki jotka sitä syövät tai tekevät ovat makuaistittomia juntteja.

      Lainaa

    55. Jännitystä elämään? 3.12.2020 19:42
      Tulos: +19 (27 ääntä)
      Tuossa tatuointimainoksessa on pelisilmä pettänyt ja pahasti. Hyvän maun vastainen mainos. Sama kuin sairaala tekisi kampanjan: ”Haluatko tehdä hyvää ja antaa sisäelimesi sitä eniten tarvitsevalle? Kirurgi (minä) valitsen poistettavan sisäelimen - sinulle se on siis yllätys!”

      Lainaa

    56. pilipalipippan 3.12.2020 20:47
      Tulos: +12 (22 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Mulle on tehty 7 tatuointia joista 2 peitekuvaa. Ei niissä aiemmissakaan mitään varsinaista vikaa ollut, olivat vaan vanhoja, haalistuneita ja hieman levinneitä. Tänä päivänä tatuoinnit hyvän artistin tekemänä ovat suorastaan taideteoksia.
      Mun tatskoilla ei ole mitään syvempää merkitystä. Olen itse asiassa antanut artistin melko vapaasti valita mitä tekee. Ne ovat minulle koristuksia ja vaikka vanhemmat ovat olleet jo useita vuosia iholla niin jatkuvasti jaksan ihastella niitä.
      Että jaksaa katella niitä kuvia ihollaan, pitää ihan ekana valita hyvä artisti jonka tyyli miellyttää itseä.

      Lainaa

    57. Tulos: -13 (41 ääntä)
      Aika puisevaa läppää viisastella jollekin random tatuoinnin ottajalle virheellisestä hyönteistiedosta. Eiköhän hän nyt halua tuollaisen kuvan, jonka malliksi laittoi. Ihan kuin hänellä olisi jokin velvollisuus kouluttaa itseään vain siksi, että tykkää kuvasta. Mahtaako tämä velvollisuus koskea myös esim. kotiin ostettavia tauluja - et jumalauta pistä seinällesi Eiffel-tornia, jos et tiedä, että se on Eiffel-torni - vai pelkästään ihotaidetta? Ihmisillä on omituinen tarve yrittää määritellä, miten toisten pitäisi asioita tehdä. Yksi tällainen "pitäis pitäis" -juttu tuntuu olevan, että tatuoinnin olisi välttämättä tarkoitettava jotain syvällistä ja filosofista (lue: käytännössä jotain aika latteaa, koska emme me useimmat todellisuudessa ole kovin syvällisiä, kunhan nyt viljelemme pompöösejä mietelauseita). Huoh. Tiedättekö mitä? Oma nahka, oma lupa. Jos haluan piirrellä ihooni vaikka leegion tikku-ukkoja, kyllä minä voin noin tehdä. Niiden ei tarvitse tarkoittaa yhtään mitään. Itse asiassa niiden kauhistelu tai silmien pyörittely niillesiksi, etteivät ne tarkoita mitään, tai etten tiedä, mikä on ukkeleiden nimi, on totaalisen älytöntä. Minun nahkani ei ole kauhean tärkeä asia maailmassa. Se on pelkkää nahkaa, joka sinänsäkään ei ole tärkeää. Se ei ole kovin hienoakaan - ei supermallin virheetöntä ihoa, ei salonkikelpoustaista kuvirtattamattomanakaan. Lisäksi se kuuluu suhteellisen yhdentekevälle ihmiselle. Ei Yhdysvaltain presidentille. Mikään tärkeäkään asia, jonka teen, ei luultavasti vaikuta teihin mitenkään, saati joku tyhmä kuva. Kun minä kuolen ja nahkani krematoidaan, kuvineen päivineen, useimmille teistä olisi sama, vaikkei minua olisi ollutkaan. Joten onhan tuo nyt täysin suhteellisuudentajutonta kantaa huolta siitä, millaisia tikku-ukkoja minulla on perseessäni. Mainittakoon nyt vielä, että en ole kukaan mokien henkilöistä. Tunnistan kimalaisen. Kunhan nyt muuten vain kypsyttää tuo ihmisten järkälemäinen kyvyttömyys kyseenalaistaa normeja viattomimmissakaan kysymyksissä.

      Lainaa

    58. Lymfoidi jääkarhu 4.12.2020 11:57
      Tulos: +11 (15 ääntä)
      Kummikäki: Ilmari Inkmanin asiakkaaksi. Saattaa ehkä saada ne silmälasit, tai sitten ei.
      Ingman tatuoi monokkelin persesilmän ympärille.

      Lainaa

    59. Tulos: +1 (7 ääntä)
      Toj Karin: En tiedä mitä WT tarkoittaa, mutta se varmasti kuvaa sinua aika osuvasti.
      "White Trash".

      Lainaa

    60. Joutuisa orja 7.12.2020 12:11
      Tulos: +10 (14 ääntä)
      Tips: Joo, ei tatuointi ihmistä pahenna. Mutta ei myöskään korkeakoulututkinto häntä sen enempää paranna, tunnen monia korkeakoulutettuja työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat täysiä lapasia.  Nimim. PhD, töissä (ei tatskoja)
      Eihän se koulutus ihmisarvoa määritä, mutta kyse taisikin olla nyt siitä, että WT-sanaa käytetään yleensä kouluttamattomista ihmisistä, ja tatuointeja on nykyään monilla koulutetuillakin.
      Huomautan myös yleisesti, että ihmisten kutsuminen "white trashiksi" ei ole sivistynyttä käytöstä. Kannattaa googlettaa ja selvittää sanan alkuperä, jos ei sitä tunne.

      Lainaa

    61. Kypsynyt norppa 8.12.2020 12:38
      Tulos: +1 (9 ääntä)
      Harvennettu mandariini: Ja tatuoinnin kuva varmasti netistä repästy, onkohan Vilma muistanut kysyä lupaa piirtäjältä tatuointia varten?
      Miksi tämä on miinuksella? Kuvilla on tekijänoikeudet, eikä mitä tahansa jonkun toisen tekemää kuvaa saa käyttää.

      Lainaa

    62. Sensuelli ihminen 11.12.2020 2:28
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      traumcity: Ai, mun ohimoon teit sen tatskan! Luulin että yritit nyppiä multa pirunsarvia pois.
      Hitsi, pitääkin kattoo tarkemmin kyselytunti. Kumpi ohimo, Jussi?

      Lainaa

    63. Tulos: -3 (5 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      En kadu tatuointejani. Niitä on kaksi, toinen sääressä, toinen reiden ulkopuolella. Sääressä oleva on noin 10x10 cm, reidessä oleva on yksinkertainen teksti. Nämä kuvat ovat olleet minulla vasta puolisentoista vuotta, mutta en kadu niitä nyt enkä usko katuvani vastaisuudessakaan, sillä ne kantavat itsessään merkityksiä, joiden en soisi koskaan unohtuvan. Tatuointini toimivat minulle eräänlaisina ankkureina tiettyyn, raskaaseen aikakauteen elämässäni. Ajatuksenani niitä (etenkin reidessä olevaa tekstiä) hankkiessani oli, etten koskaan unohtaisi, missä olen ollut, mitä olen tehnyt ja mistä olen selvinnyt; että ne herättäisivät minut todellisuuteen silloin, kun se yrittää karata.

      Lainaa

    64. Itseasiassa 13.12.2020 10:41
      Tulos: -1 (5 ääntä)
      Banaani: Heh, juu 😊 ihan hauska vertaus silmiin ja arpiin. Itse en näe niitä kovinkaan samana asiana, kuin tatuointia, mutta en ainakaan näin aamusta osaa oikein perustella näkökantaani sen kummemmin.  Minulle tatuointi olisi mielikuvana lähempänä vaate- tai koruvalintaa, ja ehkä syy minun kohdallani siihen [...]
      Oon samaa mieltä, en ymmärtänyt silmävertausta. Ihminen kuitenkin ajattelee ihmiskasvot tietynlaisina ja silmien ei tarvitse paljon poiketa symmetriasta, että se kiinnittää huomiota. Ne ovat myös tarpeelliset ja käytännössä kasvoissa kaikilla, joitakin erikoisempaa syitä lukuun ottamatta.

      Lainaa

    65. Itseasiassa 13.12.2020 10:43
      Tulos: +4 (6 ääntä)
      Woodrow: Vitsit mikä idea tää Inkmanin tatuointiruletti. Voit saada kalkkunan polvitaipeeseen tai vaikka mulkun otsaan. Joka tapauksessa lähes jokaista asiakasta alkaa harmittaa. Plastiikkakirurgi vois tehdä samanlaisen tarjouksen, maksa mitä jaksat, laitetaan sut nukutukseen ja kun heräät, selviää mitä [...]
      Tästä olis kiva tietää, saiko Inkman asiakkaita. Jos vaikka saatais uus Ikuisesti iholla -julkaisu.

      Lainaa

    66. Tulos: -1 (3 ääntä)
      Kummikäki: Ilmari Inkmanin asiakkaaksi. Saattaa ehkä saada ne silmälasit, tai sitten ei.
      Ei se silmälaseja halunnut. Eikä tytöt ekassa kimalaista.

      Lainaa

    67. Suulas vuohi 19.12.2020 19:43
      Tulos: +3 (5 ääntä)
      Ufo paprika: Toihan on mainio diili, maksat tatuoinnin mut et voi vaikuttaa kuvaan taikka paikkaan. Varmaan jo jonotetaan ovella!
      Ei mikään diili, vaan kilpailu!

      Lainaa

    68. Tulos: 0 (2 ääntä)
      Banaani: Hei mokalaiset! Ite en oo koskaan halunnu tatuointia, enkä koskaan halua. En kuitenkaan mitenkään paheksu niitä tai mitään, ei vaan omalle kohdalle nappaa ajatus yhtään. Olen yrittänyt kuitenkin mielenkiinnosta kuvitella, miltä tatuointi tuntuisi pitkällä aikavälillä. Sanotaan vaikka, että se olisi [...]
      Jokainen  tatuointi on heti valmistuttuaan tuntunut omalta ja tyyliin edellispäivänä otettu valokuva väärältä, kun jotain puuttuu. Olen nelikymppinen, ekan kuvan otin parikymppisenä enkä yhtään ole katunut, Edes tribaalia :D

      Lainaa

    69. It's a deal 29.12.2022 12:45
      Tulos: 0 (2 ääntä)
      Tatuoinnin voi aina jälkikäteen fiksata riittävän isolla Darth Vaderilla. Ilmarin kohdalla se olisi vieläpä koomista.

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ag-tattoo, ampiainen, kasvotatuoinnit, kasvotatuointi, kimalainen, kuva, silmälasit, tattoo surprise, tatuoinnit, tatuointi, tatuointimokat, yllätys

  • Uusimmat

  • Kategoriat