Facebook-mokat ja muut sosiaalisen median helmet.

Verta ja v-sanoja

"Jos nyt jokainen pitäisi nämä omina tietoinaan."
Verta ja v-sanoja

Arkiston aarre

  • Nimi Juuri nyt
    Tulos: 0 (0 ääntä)

    Kommentti

  • 61 kommenttia

      Ei kommentteja
    1. Tulos: -101 (135 ääntä)
      http://heidinhullutuksia.blogspot.com/2014/06/hyvaa-naisten-paivaa-joka-paiva-meille.html?m=1 , ei mulla muuta.

      Lainaa

    2. Tympiä harakka 11.5.2021 0:16
      Tulos: +576 (634 ääntä)
      Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.

      Lainaa

    3. Reseptivapaa dinosaurus 11.5.2021 1:31
      Tulos: -124 (210 ääntä)
      Katja on selkeästi laskenut pyllymäkeä nudistiuimarannalla. Ei kyllä kannattaisi, vaginaan menee kaikenmoisia pöpöjä!

      Lainaa

    4. Päätön mansikka 11.5.2021 1:43
      Tulos: +478 (540 ääntä)
      Ah, klassinen Schrödingerin mulkku. Kun huomaat että porukka ei olekaan sun kanssa samaa mieltä ja saat paskaa niskaan, niin ethän sä silloin oikeesti, se oli vaan läppä/ihmiskoe/tms. paskaa.

      Lainaa

    5. Tulos: +306 (322 ääntä)
      Päätön mansikka: Ah, klassinen Schrödingerin mulkku. Kun huomaat että porukka ei olekaan sun kanssa samaa mieltä ja saat paskaa niskaan, niin ethän sä silloin oikeesti, se oli vaan läppä/ihmiskoe/tms. paskaa.
      'Schrödingerin mulkku'. Kiitos tästä ilmaisusta, heti on elämäni vähän rikkaampaa <3

      Lainaa

    6. Aurinkolasiton noita 11.5.2021 2:32
      Tulos: +302 (352 ääntä)
      "Maailman epäseksikkäin seksintappaja-sana." Kiitos tästä. Ja kuka vertaa kuukautisia ja ulostamista? Katja itse taisi ottaa eritteet puheeksi. Miksi Katjalla on näin paha mieli?

      Lainaa

    7. Hillitty ananas 11.5.2021 3:15
      Tulos: -131 (235 ääntä)
      Tympiä harakka: Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.
      No ois varmaan ollut omasta mielestäskin yököttävää jos olisi jäänyt asiakkaalta ulostetahra penkkiin...? Joitakin ihmisiä nyt vaan ällöttää veri muutenkin. Ja voidaanhan me naisetkin niitä ulostejuttuja kertoa, ei ne kuukautisjutut ole niiden mikään naisellinen vastine, ihan kuin naiset ei paskois siinä missä miehetkin. Tosin eipä sillä, en ymmärrä kumpienkaan juttujen yleistä kailottomista ympäriinsä.

      Lainaa

    8. Armeijaton lintu 11.5.2021 3:25
      Tulos: +157 (207 ääntä)
      Gynekologinen syöpä, siinä vasta epäseksikäs seksintappaja. En kyllä ihan ymmärrä aloittajan raivoamistakaan - tuleeko hänelle useinkin miehet kertomaan tietävänsä "miltä se vaginan kaivelu tuntuu"? Ehkä mä vain tunnen vääränlaisia miehiä.

      Lainaa

    9. Salliva raataja 11.5.2021 4:44
      Tulos: +113 (153 ääntä)
      Armeijaton lintu: Gynekologinen syöpä, siinä vasta epäseksikäs seksintappaja. En kyllä ihan ymmärrä aloittajan raivoamistakaan - tuleeko hänelle useinkin miehet kertomaan tietävänsä "miltä se vaginan kaivelu tuntuu"? Ehkä mä vain tunnen vääränlaisia miehiä.
      Minä olen puhunut vapaa-ajalla tasan yhden transmiehen kanssa siitä, kuinka pahalta hänestä tuntuu sairauteen liittyvä gynekologilla käyminen. Ei jotenkin tullut mieleen raivota tai vähätellä, kun ihminen jonka on tuntenut 30 vuotta avautuu vakavasta sairastumisestaan ja vielä siitä, että joutuu sen suurimman dysmorfiaa aiheuttavan ruumiinosan vuoksi ravaamaan lääkärillä. En voi väittää että vastaavaa keskustelua tulisi käytyä ihan turhautumiseen saati FB-päivitykseen saakka. Ei edes töissä, jossa aiheesta keskustelut voi laskea ihan sormin. Ilmeisesti minäkin tunnen ja kohtaan hyvin erilaisia ihmisiä kuin Elina.

      Lainaa

    10. Arvaamaton papukaija 11.5.2021 6:00
      Tulos: +249 (263 ääntä)
      Jos en paremmin tietäisi niin pitäisin kyllä vaginoita, kuukautisia ja ulostamista todella luonnollisina asioina.

      Lainaa

    11. Tukintolvana 11.5.2021 6:32
      Tulos: +134 (180 ääntä)
      Itseäni ei ärsytä sana vagina mutta sen väärinkäyttö kyllä. Vagina on vain osa vulvaa, mutta silti moni puhuu kuin vagina olisi koko vulva. Vähän sama kuin puhuisi koko peniksestä käyttäen vain sanaa terska.

      Lainaa

    12. Peeaa monni 11.5.2021 6:43
      Tulos: -80 (118 ääntä)
      Tympiä harakka: Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.
      No yököttäväähän se onkin.

      Lainaa

    13. Kohotettu kavioeläin 11.5.2021 6:47
      Tulos: -117 (151 ääntä)
      Tatu on kunnon valkoritari. Ja Katja... ehhh... Et hallitse sarkasmia sen enempää kuin valehteluakaan. Ei jatkoon.

      Lainaa

    14. Tarmokas raataja 11.5.2021 7:02
      Tulos: +165 (175 ääntä)
      Tukintolvana: Itseäni ei ärsytä sana vagina mutta sen väärinkäyttö kyllä. Vagina on vain osa vulvaa, mutta silti moni puhuu kuin vagina olisi koko vulva. Vähän sama kuin puhuisi koko peniksestä käyttäen vain sanaa terska.
      Eivätkö vagina ja vulva ole kaksi eri asiaa? Minä olen luullut, että vagina eli emätin on sen ulospäin näkymätön putki, jonne jotkut työntävät esim. tamponeita. Vulva taas on kaikki se, mitä alastoman naisen sukuelimistä pystyy päällepäin näkemään.

      Lainaa

    15. Räkäpää 11.5.2021 7:19
      Tulos: +146 (150 ääntä)
      Tympiä harakka: Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.
      Näytti jääneen jo muutamalle epäselväksi. Tämä viesti siis ei aja sitä, että verikään olisi sen puhtaampaa eritettä, vaan naureskelee sille, miten uloste on muka "hyväksyttävämpää". Näin viiden lapsen isänä olen tosin tullut jo itse immuuniksi kaikille. Mikään ei tunnu itsellä enää missään, mutta pidän paikat puhtaana silti.

      Lainaa

    16. Kumma dinosaurus 11.5.2021 7:37
      Tulos: -88 (146 ääntä)
      Katjahan on oikeassa mutta ilmaisee itseään vähän hassusti. Ei se ole naisvihaa ettei toisten toosat ja niistä valuvat jutut kiinnosta sen enempää kuin paskakaa.

      Lainaa

    17. Saita preeriasusi 11.5.2021 7:53
      Tulos: -29 (91 ääntä)
      Tarmokas raataja: Eivätkö vagina ja vulva ole kaksi eri asiaa? Minä olen luullut, että vagina eli emätin on sen ulospäin näkymätön putki, jonne jotkut työntävät esim. tamponeita. Vulva taas on kaikki se, mitä alastoman naisen sukuelimistä pystyy päällepäin näkemään.
      No niinhän tuossa lainaamassasi viestissä kerrotaan.

      Lainaa

    18. Selviävä pingviini 11.5.2021 8:11
      Tulos: -73 (93 ääntä)
      Itseäni on aina ihmetyttänyt, että vaginalle/muille versioille ei ole keksitty mitään toimivaa ja sopivaa "kiertoilmausta". Peniksestä kyllä on kankea,tykkiä, parrua yms.

      Lainaa

    19. Pyörimätön ihminen 11.5.2021 8:13
      Tulos: +60 (68 ääntä)
      Saita preeriasusi: No niinhän tuossa lainaamassasi viestissä kerrotaan.
      Eihän, vaan siinä väitettiin, että vagina on osa vulvaa. Ei ole. Eli penis—terska-vertaus ontuu.

      Lainaa

    20. Tarmokas raataja 11.5.2021 8:17
      Tulos: +73 (81 ääntä)
      Saita preeriasusi: No niinhän tuossa lainaamassasi viestissä kerrotaan.
      Eihän kerrota. Siinä lukee, että vagina on osa vulvaa. Minä olen siinä käsityksessä, että ne ovat kaksi eri asiaa siten, että vagina on sisällä, vulva ulkona, ja täten vagina ei olisi osa vulvaa.
      Toivottavasti joku asiantuntija osaa valottaa totuutta.

      Lainaa

    21. Sankka ankerias 11.5.2021 8:18
      Tulos: +172 (180 ääntä)
      Kyllä minusta kuukautiset ja muut eritteet saa ällöttää. Onhan ne luonnollisia asioita, joista saa ja pitää voida puhua, mutta yleisesti ottaen ällöttäviä asioita silti. Vaikka itsekin joudun kuukautisista kärsimään, niin kyllä ne minua siitä huolimatta ällöttää jollain tasolla aina. Kaikki nyt vaan ei ole tässäkään samanlaisia. Silti tosin se ei silti ole normaalia, että käydään jonkun suhteellisen geneeriseen gynekologikeskusteluun itse heittämään jotain ällöttäviä eritejuttuja ja vertaamaan sitä ulostekuvien laitteluun ympäri nettiä, kun tuossa nyt ei kuvan kuvaa edes ollut eikä nyt mitään erityisen henkilöön liittyvää tai kovin kuvaavaa selostusta.

      Lainaa

    22. Masentunut kukka (Pluri) 11.5.2021 8:44
      Tulos: -23 (33 ääntä)
      Tympiä harakka: Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.
      En tiedä tilannetta mutta jos joku ns. ulkopuolinen nostaa menkkatahran esille kesken palaver

      Lainaa

    23. Masentunut kukka (Pluri) 11.5.2021 8:47
      Tulos: -17 (37 ääntä)
      Ai se lähti jo eikä sitä saa lainata. Kuitenkaan ymmärtääkseni ei ole asiallista tehdä numeroa liikekumppanin menkakkatahralla. Tai muullakaan tahralla.

      Lainaa

    24. Kämänen tonttu 11.5.2021 9:35
      Tulos: +32 (72 ääntä)
      Mitä helvettiä jotkut äijät osallistuu naisten gyne keskusteluihin ellei ole se gynekologi.

      Lainaa

    25. Jorma Ralli-Kukkula 11.5.2021 9:46
      Tulos: +165 (183 ääntä)
      Aurinkolasiton noita: Ja kuka vertaa kuukautisia ja ulostamista? 
      Varmaan ne samat ihmiset, jotka kyselevät että mikseivät saa paskantaa ravintolan pöytään jos joku nainenkin saa siellä imettää lastaan...

      Lainaa

    26. Makaileva karjalanpiirakka 11.5.2021 10:16
      Tulos: +49 (95 ääntä)
      Ennen koronakriisiä jotkut yritti laittaa liikkeelle villitystä "vapaasta vuotamisesta", eli tarkoitus oli olla käyttämättä kuukautisten aikana mitään siteitä tai tamponeita tms. Se oli aika ällöttävä ajatus. Ei kukaan käytä esim. terveyssidettä salatakseen kuukautisensa muilta, vaan ainoastaan estääkseen verellä likaantumisen. Ajatus että kuukautiset saisivat näkyä veritahroina muille on epäkäytännöllinen. Se oli kuvitelma, jonka voi keksiä ainoastaan joku sometähti, jonka perässä kulkee oma siivooja pyyhkimässä veritahrat pois valkoisilta nahkasohvilta.

      Lainaa

    27. Tiukka delfiini 11.5.2021 10:39
      Tulos: +6 (20 ääntä)
      Tympiä harakka: Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.
      Naurettavaa kyllä.

      Lainaa

    28. Tiukka delfiini 11.5.2021 10:40
      Tulos: -91 (121 ääntä)
      Makaileva karjalanpiirakka: Ennen koronakriisiä jotkut yritti laittaa liikkeelle villitystä "vapaasta vuotamisesta", eli tarkoitus oli olla käyttämättä kuukautisten aikana mitään siteitä tai tamponeita tms. Se oli aika ällöttävä ajatus. Ei kukaan käytä esim. terveyssidettä salatakseen kuukautisensa muilta, vaan ainoastaan [...]
      Et sitten tiennyt, että se oli vain källi, miesporukka katsoi menisikö feministit siihen ja kyllähän ne menivät :) Naisena huvitti suunnattomasti.

      Lainaa

    29. Tulos: +133 (151 ääntä)
      Katja on samantyyppinen ihminen jotka alkavat heti sanan "homo" nähdessään keksiä mahdollisimman limaisia ja irstaita tarinoita siitä miten mitäkin työnnetään mihin reikään vaikkei alkuperäinen aihe olisi sukupuolielämää sivunnutkaan. Ymmärrän ettei kaikkia tarvitse kuukautiset viehättää mutta ne on silti aiheena aika kaukana geneerisestä gynekologikeskustelusta.

      Lainaa

    30. Puolimakea panda 11.5.2021 11:15
      Tulos: +140 (148 ääntä)
      Eikö oo vähän surullista, että me naiset ei olla välttämättä opittu edes sitä, miksi kutsutaan meidän sukuelinten eri osia? Vielä taitaa pimpsa ja siitä puhuminen olla tabu. Joten puhutaan! Vaikka niistä menkoista, ja kaikesta muustakin. PS. Vulva on tosiaan ne näkyvät osat ja vagina se, mitä on sisällä.

      Lainaa

    31. Päihteetön hirmulisko 11.5.2021 12:05
      Tulos: +17 (35 ääntä)
      Työnnäpä, Katja, se ihmiskokeesi syvälle emättimeesi. Hohhoijjaa...

      Lainaa

    32. Räkäpää 11.5.2021 13:09
      Tulos: +57 (59 ääntä)
      Tiukka delfiini: Et sitten tiennyt, että se oli vain källi, miesporukka katsoi menisikö feministit siihen ja kyllähän ne menivät 😊 Naisena huvitti suunnattomasti.
      En pidä täysin mahdottomana, mutta ei tästä olisi mitään lähteitä heittää?

      Lainaa

    33. Tulos: +103 (111 ääntä)
      Kumma dinosaurus: Katjahan on oikeassa mutta ilmaisee itseään vähän hassusti. Ei se ole naisvihaa ettei toisten toosat ja niistä valuvat jutut kiinnosta sen enempää kuin paskakaa.
      Sitä vaan, ettei kukaan minkään valumisesta puhunu tai toosaansa siinä revitelly, niin että miksi siitä piti ihan itse ruveta puhumaan jos kerta aihe ällöttää? o_O

      Lainaa

    34. Kapeahko soturi 11.5.2021 14:03
      Tulos: -69 (87 ääntä)
      Kyllä se on niin, että vagina ei ole suomea, vaan lääketieteellinen termi. Housuissanne ei ole vaginaa eikä penistä ennen kuin astutte lääkärin ovesta sisälle. Emätin ja siitin ovat suomea, suosikaamme niitä. Tai mieluummin vaikka niitä ylen rakkaita alatyylisiä synonyymeja.

      Lainaa

    35. Arkkienkeli 11.5.2021 14:28
      Tulos: -24 (36 ääntä)
      Jos ei pilluansa kestä, niin kannattaisi laittaa se muualle jakoon.

      Lainaa

    36. Mukiinmenevä norppa 11.5.2021 14:43
      Tulos: +79 (85 ääntä)
      Kapeahko soturi: Kyllä se on niin, että vagina ei ole suomea, vaan lääketieteellinen termi. Housuissanne ei ole vaginaa eikä penistä ennen kuin astutte lääkärin ovesta sisälle. Emätin ja siitin ovat suomea, suosikaamme niitä. Tai mieluummin vaikka niitä ylen rakkaita alatyylisiä synonyymeja.
      Minulla on vagina, mutta en kylläkään säilytä sitä housuissani. Jos vagina tippuu ulos, niin se todella onkin lääkärikäynnin paikka.

      Lainaa

    37. Haihtuva herne 11.5.2021 16:26
      Tulos: +107 (115 ääntä)
      Muuten ihan hyvä, että olisi "häveliäisyyttä", mutta kun se ajaa juurikin tähän, ettei ymmärretä vulvan ja vaginan eroa tai että kuukautisveri ja pissa tulevat eri rei'istä.

      Lainaa

    38. Tulos: +27 (47 ääntä)
      Selviävä pingviini: Itseäni on aina ihmetyttänyt, että vaginalle/muille versioille ei ole keksitty mitään toimivaa ja sopivaa "kiertoilmausta". Peniksestä kyllä on kankea,tykkiä, parrua yms.
      Etupylly!

      Lainaa

    39. Rajoittunut piimä 11.5.2021 17:52
      Tulos: +94 (112 ääntä)
      Kämänen tonttu: Mitä helvettiä jotkut äijät osallistuu naisten gyne keskusteluihin ellei ole se gynekologi.
      Kyllähän isolla osalla cis-miehistä on mielipiteet esim. vieraiden naisten aborttioikeuksista ja siitä kuka heidän mielestä on raiskattu ja kuka ei. Kaikenlaisia itsekeskeisiä naisia vihaavia kusipäitä löytyy ikävä kyllä.

      Lainaa

    40. Nuorekas eläin 11.5.2021 18:06
      Tulos: +120 (124 ääntä)
      Katjaa ällöttää kaikki alapääjutut niin paljon, että itse ensimmäisenä tuo keskusteluun menkkaveret, häppärit, pillut, ulosteet, eritteet, vaginakolot ja peräaukot. "Ei voi estää silmiä näkemästä." Eikä sormia kirjoittamasta?

      Lainaa

    41. Pelkäämätön soturi 11.5.2021 18:32
      Tulos: +113 (119 ääntä)
      Makaileva karjalanpiirakka: Ennen koronakriisiä jotkut yritti laittaa liikkeelle villitystä "vapaasta vuotamisesta", eli tarkoitus oli olla käyttämättä kuukautisten aikana mitään siteitä tai tamponeita tms. Se oli aika ällöttävä ajatus. Ei kukaan käytä esim. terveyssidettä salatakseen kuukautisensa muilta, vaan ainoastaan [...]
        Ajatus siitä, että kuukautiset saavat näkyä veritahroina on täysin järkevä. Se että valuisi ympäripitkin on tietysti ihan mahdoton ajatus, kuka ihme tekisi niin vaikka olisi minkälainen siivooja? Tietysti sitä yrittää välttää sotkemasta sen, minkä voi, ja tahra mikä tahra. Ei kai kukaan kaataisi kahviakaan villapaidalle koska voi.
        Järjetön on sekin ajatus että jos nyt kuitenkin sotkeentuu, niin se ei olisi sama kuin kaatuisi mustikkaa valkoiselle mekolle. Ketuttaa, ja tulee siivoamista, mutta ei se ole "voi hyvä Luoja olen häpäisty", se on sotku siinä missä muukin. Parhaistakin sideviritelmistä voi hassussa asennossa tai tosi runsaana päivänä valua ohi. 
        Poikaystävälleni olen todennut "anteeksi, tosi paha menkkapäivä, mikään ei tahdo pitää, minkä takia istun nyt lattialla enkä vaaleanharmaalla kangassohvallasi, ymmärtänet kai". Poikaystävä tuumasi "ahaa, se on järkevää" ja vaihtoi aihetta. Poikaystävä jatkoon. Ja ottaen huomioon, että suurimmalla osalla miehistä on sisko tai vaimo tai tyttöystävä tai jokin, joka saattaa joskus joutua liottelemaan alusvaatteitaan kylmässä vedessä jos vahinko sattui, tai ainakin pyytää hakemaan tamponeita, ei mielestäni ole tavatonta että miehen tulee suhtautua ymmärtäväisesti siihen, että tämä nyt on tätä. Ei vessapaperin ostamistakaan pidetä törkeänä, vaikkei kukaan haluakaan miettiä mitä sillä nyt ihan tasan tehdään.

      Lainaa

    42. Normaali ihminen 11.5.2021 19:50
      Tulos: -91 (103 ääntä)
      Sovinistit ja femakot on alhaisinta kuonaa ja feissarimokien kommenttiosio on femakkojen temmelyskenttä. Pitäkää hauskaa sekopäät!

      Lainaa

    43. Kiltti tyttö 11.5.2021 21:06
      Tulos: +71 (81 ääntä)
      Normaali ihminen: Sovinistit ja femakot on alhaisinta kuonaa ja feissarimokien kommenttiosio on femakkojen temmelyskenttä. Pitäkää hauskaa sekopäät!
      Jaxuhali.

      Lainaa

    44. Itseasiassa 11.5.2021 21:20
      Tulos: +35 (39 ääntä)
      Makaileva karjalanpiirakka: Ennen koronakriisiä jotkut yritti laittaa liikkeelle villitystä "vapaasta vuotamisesta", eli tarkoitus oli olla käyttämättä kuukautisten aikana mitään siteitä tai tamponeita tms. Se oli aika ällöttävä ajatus. Ei kukaan käytä esim. terveyssidettä salatakseen kuukautisensa muilta, vaan ainoastaan [...]
      Tää oli aikonaan ihan yleistä. Yleensä nuoria tyttöjä kyttäiltiin, että kenellä ei ole ollut hetkeen kuukautisia, se kun oli kaikkien nähtävänä kenellä on. Irtosuhteita kun harrastettiin, mutta joku kylän pojista saattoi laskeskella, että voi olla hänen lapsensa ja meni naimisiin tytön kanssa. Kannattaa lukea lisää aiheesta Kirsi Vainio-Korhosen kirjasta Ujostelemattomat: Kätilöiden, synnytysten ja arjen historiaa.

      Lainaa

    45. Itseasiassa 11.5.2021 21:36
      Tulos: +85 (89 ääntä)
      Pelkäämätön soturi:   Ajatus siitä, että kuukautiset saavat näkyä veritahroina on täysin järkevä. Se että valuisi ympäripitkin on tietysti ihan mahdoton ajatus, kuka ihme tekisi niin vaikka olisi minkälainen siivooja? Tietysti sitä yrittää välttää sotkemasta sen, minkä voi, ja tahra mikä tahra. Ei kai kukaan kaataisi [...]
      Kuukautisveren ymmärtävä mies ehdottomasti jatkoon. Itse seurustelin seksuaaliterapeutin pojan kanssa, jonka mielestä kuukautisveri oli ällöttävintä ikinä. Onko mitään rasittavampaa tai alentavampaa, kun aikuinen mies yökkii niille liossa oleville alkkareille ja "varoiksi" tuuttaa niihin päälle jotain random suihkusaippuaa kerroksen. Verta ei edes juuri ollut, mutta joku mielenosoitustapa oli pakko keksiä. Vielä tuo entinen anoppi selitti, kuinka hänen poikansa niin ymmärtävät naisia, voi luoja.

      Lainaa

    46. Tulos: +24 (26 ääntä)
      Aurinkolasiton noita: "Maailman epäseksikkäin seksintappaja-sana." Kiitos tästä. Ja kuka vertaa kuukautisia ja ulostamista? Katja itse taisi ottaa eritteet puheeksi. Miksi Katjalla on näin paha mieli?
      No siksi kun sitä ahdistaa niin moni asia.

      Lainaa

    47. Tulos: -3 (37 ääntä)
      Tukintolvana: Itseäni ei ärsytä sana vagina mutta sen väärinkäyttö kyllä. Vagina on vain osa vulvaa, mutta silti moni puhuu kuin vagina olisi koko vulva. Vähän sama kuin puhuisi koko peniksestä käyttäen vain sanaa terska.
      Puhut vagina-sanan väärinkäytöstä samaan aikaan, kun vertaat vaginaa terskaan? Toivottavasti huomaat ironian. Siltä varalta että et, paljastan sinulle että terskaan rinnastettava osa naisen elimissä on klitoris. Vaginalle ei miehellä ole vastinetta.

      Lainaa

    48. Maistettu gerbiili 12.5.2021 0:45
      Tulos: +4 (18 ääntä)
      Kapeahko soturi: Kyllä se on niin, että vagina ei ole suomea, vaan lääketieteellinen termi. Housuissanne ei ole vaginaa eikä penistä ennen kuin astutte lääkärin ovesta sisälle. Emätin ja siitin ovat suomea, suosikaamme niitä. Tai mieluummin vaikka niitä ylen rakkaita alatyylisiä synonyymeja.
      Niinkun Rin Tin Tinin vanhemmat. Emä Tin Tin ja Sii Tin Tin

      Lainaa

    49. Lukematon pöllö 12.5.2021 5:01
      Tulos: +38 (42 ääntä)
      Masentunut kukka (Pluri): En tiedä tilannetta mutta jos joku ns. ulkopuolinen nostaa menkkatahran esille kesken palaver
      Minä ymmärsin, että "Tympiä harakka" ei kertonut palaverista ja liikekumppaneistaan, vaan hän käsittääkseni työskentelee ravintolassa, jossa työkaverin piti siivota asiakkaan menkkatahra.

      Lainaa

    50. Veneetön sammakko 12.5.2021 6:36
      Tulos: +21 (33 ääntä)
      Toj Karin: Puhut vagina-sanan väärinkäytöstä samaan aikaan, kun vertaat vaginaa terskaan? Toivottavasti huomaat ironian. Siltä varalta että et, paljastan sinulle että terskaan rinnastettava osa naisen elimissä on klitoris. Vaginalle ei miehellä ole vastinetta.
      Ei verrannut vaginaa terskaan. Kirjoitti väärien termien käyttämisestä.

      Lainaa

    51. Muovailtava haisunäätä 12.5.2021 9:22
      Tulos: +53 (59 ääntä)
      Sankka ankerias: Kyllä minusta kuukautiset ja muut eritteet saa ällöttää. Onhan ne luonnollisia asioita, joista saa ja pitää voida puhua, mutta yleisesti ottaen ällöttäviä asioita silti. Vaikka itsekin joudun kuukautisista kärsimään, niin kyllä ne minua siitä huolimatta ällöttää jollain tasolla aina. Kaikki nyt vaan [...]
      Saa ne ällöttää, mutta saa niistä myös puhua. Kaikki eivät tunne tai halua tuntea häpeää normaaleista naiseuteen liittyvistä asioista. Kannattaa ehkä myös miettiä, miksi ne ällöttää ja ällöttäisikö sua sun menkat jos et olisi ympäristön muovaamana (ihmiset ympärillä, yhteiskunta) oppinut ajattelemaan, että menkat on ällöttävät. :)

      Lainaa

    52. Tulos: +69 (73 ääntä)
      Aloituksessa puhutaan gynekologisista tutkimuksista. Katja itse vetää kuukautiset tuohon keskusteluun ja sitten valittaa, kuinka eritteistä puhutaan ja kohta jaetaan kuvia ulosteista.

      Lainaa

    53. Tulos: +42 (46 ääntä)
      Tympiä harakka: Haluaisin nähdä työkavereideni ilmeen, jos alkaisin jakaa omia kuukautisjuttujani samalla antaumuksella kuin miespuolinen työkaverini jakaa sen ulostejuttuja. Kerran asiakkaalla oli jäänyt ravintolan penkkiin pienen pieni menkkatahra, jonka pyysin pesaisemaan, ja saman työkaverin mielestä se oli aivan pöyristyttävän yököttävää.
      Kyllä täytyy näin miespuolisena sanoa, että ei me miehetkään noita toisten uroiden ulostetarinoita kovinkaan arvossa pidetä. Vitsit toki vitsinä, mutta nämä tosissaan kerrotut rööh rääh paska -tarinat alentaa kyllä äkkiä oletettua älykkyysosamäärää.

      Lainaa

    54. Pariton opas 12.5.2021 21:04
      Tulos: -18 (30 ääntä)
      Miksi naiset puhuu kommenteissa, kuin miehet nauttisivat pissikakka jutuista ja tämän vuoksi myös heillä pitäisi olla oikeus siihen. Kyllä, naisilla on oikeus, mutta älkää luulko että se olisi yhtään sen hyväksytympää, kuin miesten puheet.

      Lainaa

    55. Raivostuttava marsu 12.5.2021 21:35
      Tulos: -2 (6 ääntä)
      ,huoh.

      Lainaa

    56. Tulos: -5 (21 ääntä)
      Veneetön sammakko: Ei verrannut vaginaa terskaan. Kirjoitti väärien termien käyttämisestä.
      Anteeksi, mun moka. Ei verrannut vaan rinnasti. Kuvasi virhettä analogialla, jolloin oleellista on se, että analogia oikeasti vastaa kuvattavaa tilannetta. Eli vituiks män joka tapauksessa.

      Lainaa

    57. Tulos: +9 (15 ääntä)
      Nyt lähti niin hillittömään laukkaan, että ei moni perässä pysy. Minä olen feministi, mutta niin häveliäs ja siveellinen että en kyllä toista yhtä rajoittunutta persoonaa ole tavannut, tai tule tapaamaankaan.

      Lainaa

    58. Varaton kissa 14.5.2021 12:41
      Tulos: +26 (32 ääntä)
      Kuinkahan nämä eritteitä kammoavat ihmiset pärjäävät elämässä jos/kun tulee jotain siihen liittyvää vaivaa. Luonnollista molemman pään eritteet ja ihan luonnollista niistä on keskustella. On harmillista että osa on aiheille herkempiä. Sitä kun emätin repesi synnytyksessä välilihasta kohdunkaulalle, kursittiin se kasaan. Mutta limakalvo harmillisesti oheni ja rektoseele kehittyi. Vallan mieltäylentävää näin menkkojen aikaan käydä ulostamassa, peukalo emättimessä että paska kulkee. Muuten pullistelee emättimen puolelta ulos. Jos ei käsi paskassa niin limakalvoveressä uitettu. Onneksi toinen lääkäri otti valitukseni tosissaan ja leikkausjonossa odottelen, toivoen parempaa elämänlaatua jatkossa. On se meinaan tympeää kun yhdynnässäkin tuntuu että pulloharja jynssäisi suolen puolella. Kyllä, nauttikaa mielikuvista :-D

      Lainaa

    59. Kauhee gorilla 14.5.2021 18:54
      Tulos: +11 (15 ääntä)
      Varaton kissa: Kuinkahan nämä eritteitä kammoavat ihmiset pärjäävät elämässä jos/kun tulee jotain siihen liittyvää vaivaa.
      He tottuvat siihen. Kuka nopeammin, kuka hitaammin. Sellaisia me ihmiset olemme. Nimittäin erilaisia. Joku kammoaa hämähäkkejä, joku kaloja, joku pissaa ja kakkaa. Suuri osa heistäkin tottuisi kammoamaansa asiaan jos olisi pakko.

      Lainaa

    60. Puolikuiva avokado 14.5.2021 20:14
      Tulos: +7 (15 ääntä)
      Aurinkolasiton noita: "Maailman epäseksikkäin seksintappaja-sana." Kiitos tästä. Ja kuka vertaa kuukautisia ja ulostamista? Katja itse taisi ottaa eritteet puheeksi. Miksi Katjalla on näin paha mieli?
      Koska hän on epävarma ja syyttää siitä kaikkia muita paitsi itseään. Syy on vain itsessä, terve ego rakennetaan itse.

      Lainaa

    61. Näppäimistötön vesimeloni 13.10.2021 20:56
      Tulos: +1 (1 ääni)
      Mitähän Teijo oikein tarkoitti 🤔

      Lainaa

    Lue lisää

    Kommentoi

    Avatar

    Vastaa

    Nimikone

    Laiskottaako? Täytä nopeasti nimikoneella!

    Avainsanat: ahdistaa, ahdistus, anatomia, feminismi, feministit, naiset, naisviha, sanat+